Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pagaidām nekomentē runas par līguma laušanu ar Upīti

Jānis Celmiņš

"Dinamo" pagaidām nekomentē runas par līguma laušanu ar Upīti
Juris Upītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vakar kļuva zināms, ka Rīgas "Dinamo" ir lauzis līgumu ar Juri Upīti, šodien vēsta portāls liepajniekiem.lv. Rīgas kluba preses sekretārs Jānis Stepītis šo informāciju pagaidām komentēt nevēlējās, portālam Sportacentrs.com atbildot īsi: „Pagaidām bez komentāriem”.

Šajā sezonā Upītis piedalījies 25 KHL spēlēs, kurās guvis vienus vārtus un veicis divas rezultatīvas piespēles, nopelnījis divas soda minūtes un negatīvu lietderības koeficientu -3, vidēji laukumā pavadot desmit minūtes un sešas sekundes. Novembra pirmajā pusē Upītis kā pirmais Rīgas „Dinamo” spēlētājs šosezon tika nosūtīts uz fārmklubu HK „Liepāja”, bet šobrīd klīst runas, ka klubs ar spēlētāju līgumu ir lauzis. Kluba preses sekretārs Jānis Stepītis šo informāciju gan pagaidām komentēt atteicās.

Upītis liepājnieku rindās aizvadīja trīs spēles, nopelnot 2 (1+1) rezultativitātes punktus. Nākamais mačs Latvijas čempionātā kurzemniekiem paredzēts šodien, kad Piņķos tiksies ar HK Mogo. „Dinamo” klubs tikmēr rīt kārtējā KHL mačā viesos spēlēs ar Mitišču „Atlant”.

Izmantotie resursi:
liepajniekiem.lv
Latvijas Hokeja federācija

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 11:00, pirms 10 gadiem
Varbūt Overtime raganai ir kas sakāms?

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 11:02, pirms 10 gadiem
EchS rakstīja: Varbūt Overtime raganai ir kas sakāms?
moš viņa Upīša draudzene.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-06 11:02, pirms 10 gadiem
Ja tā ir patiesība, tiešām nesaprotu. Reāls kapātājs, laba ripas kontrole sitiens, spēlēja mazākumā... Tur ir daži citi, kuri vairāk pelnījuši līguma lauzšanu...

 +11 [+] [-]

, 2014-12-06 11:04, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Ja tā ir patiesība, tiešām nesaprotu. Reāls kapātājs, laba ripas kontrole sitiens, spēlēja mazākumā... Tur ir daži citi, kuri vairāk pelnījuši līguma lauzšanu...
Kapātājs un metējs!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 11:07, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Ja tā ir patiesība, tiešām nesaprotu. Reāls kapātājs, laba ripas kontrole sitiens, spēlēja mazākumā... Tur ir daži citi, kuri vairāk pelnījuši līguma lauzšanu...
Negribās jau ticēt tiem bimbambolistiem, bet viņi rakstija ka Upītis esot bieži redzams tur kur viņi visu dzīvi pavada.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 11:11, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Negribās jau ticēt tiem bimbambolistiem, bet viņi rakstija ka Upītis esot bieži redzams tur kur viņi visu dzīvi pavada.
Izlasi to komentāru kurš ir virs Tevis

     [+] [-]

, 2014-12-06 11:40, pirms 10 gadiem
nekas nav pret upiti bet liepajas sastava vinu negribu redzet labi butu ja Mickevic atgriestos

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 11:45, pirms 10 gadiem
Ja tusēšana traucē hokejam,tad tas ir jāpamet!!
žel ka tā

  +3 [+] [-]

, 2014-12-06 11:47, pirms 10 gadiem
Protams, negribētos domāt, ka ir tik traki, vajadzētu arī saprast, ka viņš vēl ir samērā jauns, bet arī es esmu pirms pāris mēnešiem viņu divreiz redzējis klīstam pilnīgākajā flaķī pa Rīgas klubiem.

     [+] [-]

, 2014-12-06 11:51, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Izlasi to komentāru kurš ir virs Tevis
Laikam jau tā ir.
Spēlētājs izskatijās perspektīvs.

     [+] [-]

, 2014-12-06 11:58, pirms 10 gadiem
Kāda viņam izglītība? Devīto klasi pabeidza?

  -2 [+] [-]

, 2014-12-06 12:07, pirms 10 gadiem
Stepītis tā nodzēries šajās brīvdienās, kamēr Ģinamai nav spēļu, ka pat zin, kas notiek komandā.
Un tāds saucas preses sekretārs.

     [+] [-]

, 2014-12-06 12:17, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Stepītis tā nodzēries šajās brīvdienās, kamēr Ģinamai nav spēļu, ka pat zin, kas notiek komandā.
Un tāds saucas preses sekretārs.
kas tas tāds jeb kur tu esi redzējis, ka Stepītis ziņo par situāciju komandā
priekš tā ir Saviks, Kalvītis un Ulmanis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 12:23, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kas tas tāds jeb kur tu esi redzējis, ka Stepītis ziņo par situāciju komandā
priekš tā ir Saviks, Kalvītis un Ulmanis
Nu jā, tur gan es Tev piekrītu.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-06 12:23, pirms 10 gadiem
Tā jau čalis kapāja labi, tikai tas bija jādara laukumā, nevis barčikos... Teicu es viņam- nokodies... atvainojos-nokodējies, un tiksi rižankas pirmajā troikā, ibio... A ko viņš? Ņem un aiziet samovolkā.... Juri, tāda ir dzīve

  +3 [+] [-]

, 2014-12-06 12:26, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Ja tá ir taisníba, tad tas izskaidro kápéc vinja izaugsme tik kardináli apstájás pagájushás sezonas laiká. Iespéjams, ka átra nokljúshana meistarkomandá, nospéléja negatívu lomu. Bútu bijis jákapájas par iekljúshanu, bútu pagájushi gadi un práts jau bútu cits. Zhél, ka nav pienjemts prasít tieshu atbildi pashiem spélétájiem - visa info jáiegúst pastarpináti.
Ir, ir taisnība, pa vasaru piestrādāju blakus vienam no Rīgas populārākajiem klubiem, gadījās redzēt ne to vien. Hokejisti, basketbola "zelta" jaunatne un arī "Tagad vai nekad" izlases pārstāvji bija uz vietas katru nedēļas nogali. Ik pa laikam varēja redzēt arī citus populārus sportistus, bet tie uzvedās visai solīdi un vienkārši atpūtās. To pašu Upīti vienreiz arī neielaida iekšā, jo bija pārāk piedzēries.

     [+] [-]

, 2014-12-06 12:55, pirms 10 gadiem
RAGE rakstīja: Ir, ir taisnība, pa vasaru piestrādāju blakus vienam no Rīgas populārākajiem klubiem, gadījās redzēt ne to vien. Hokejisti, basketbola "zelta" jaunatne un arī "Tagad vai nekad" izlases pārstāvji bija uz vietas katru nedēļas nogali. Ik pa laikam varēja redzēt arī citus populārus sportistus, bet tie uzvedās visai solīdi un vienkārši atpūtās. To pašu Upīti vienreiz arī neielaida iekšā, jo bija pārāk piedzēries.
Jā, par Upīti dzird ne tikai to ka viņš ir, bet ka ir ķēmā

     [+] [-]

, 2014-12-06 13:01, pirms 10 gadiem
Izskatījās perspektīvs spēlētājs... Bet nu nevajag staigāt pālī pa visiem klubiem. Bet nu domāju kad Ģinamai nevajag viņu.

 +28 [+] [-]

, 2014-12-06 13:02, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Stepītis tā nodzēries šajās brīvdienās, kamēr Ģinamai nav spēļu, ka pat zin, kas notiek komandā.
Un tāds saucas preses sekretārs.
Tu nu gan Ivar esi viens pārgudrs kretīns. Vienmēr visu zini un par visu Tev kaut kas sakāms. Preses sekretārs baumas izplatīt nedrīkst un nedrīkst klačoties, ko klubs grasās darīt. Kad DR būs lauzis līgumu, tas tiks paziņots. Laužot līgumu, taču nenotiek tikai prasta tā laušana, mēdz būt arī naudas lietas. Tā kā - kādreiz arī padomā pirms raksti!

  +9 [+] [-]

, 2014-12-06 13:05, pirms 10 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Tu nu gan Ivar esi viens pārgudrs k.retīns. Vienmēr visu zini un par visu Tev kaut kas sakāms. Preses sekretārs baumas izplatīt nedrīkst un nedrīkst klačoties, ko klubs grasās darīt. Kad DR būs lauzis līgumu, tas tiks paziņots. Laužot līgumu, taču nenotiek tikai prasta tā laušana, mēdz būt arī naudas lietas. Tā kā - kādreiz arī padomā pirms raksti!
Neaizmirsti nobalsot par Zemgu!

     [+] [-]

, 2014-12-06 13:16, pirms 10 gadiem
Jāiebalso Upītis KHL zvaigžņu spēlē... Zemgu iebalsosim, to pašu izdarīsim ar Upii... Varbūt šo paņem SKA vai sliktākajā gadījumā Ufa...

     [+] [-]

, 2014-12-06 13:21, pirms 10 gadiem
Centrālais vēlēšanu iecirknis rakstīja: Jāiebalso Upītis KHL zvaigžņu spēlē... Zemgu iebalsosim, to pašu izdarīsim ar Upii... Varbūt šo paņem SKA vai sliktākajā gadījumā Ufa...
paradiji ka esi punkains 7 gadigs skais panaci ko gribeji?

     [+] [-]

, 2014-12-06 13:22, pirms 10 gadiem
antidarba rūķis

     [+] [-]

, 2014-12-06 13:24, pirms 10 gadiem
priekšnieks rakstīja: paradiji ka esi punkains 7 gadigs skais panaci ko gribeji?
Ej paraudi Upim uz pleca, onkulīt!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 13:26, pirms 10 gadiem
Centrālais vēlēšanu iecirknis rakstīja: Jāiebalso Upītis KHL zvaigžņu spēlē... Zemgu iebalsosim, to pašu izdarīsim ar Upii... Varbūt šo paņem SKA vai sliktākajā gadījumā Ufa...
Neizdevies joks.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 13:30, pirms 10 gadiem
priekšnieks rakstīja: paradiji ka esi punkains 7 gadigs skais panaci ko gribeji?
Čuriņ,mūsdienās skolā Jums tā māca gramatiku???

  +4 [+] [-]

, 2014-12-06 13:37, pirms 10 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Tu nu gan Ivar esi viens pārgudrs kre*īns. Vienmēr visu zini un par visu Tev kaut kas sakāms. Preses sekretārs baumas izplatīt nedrīkst un nedrīkst klačoties, ko klubs grasās darīt. Kad DR būs lauzis līgumu, tas tiks paziņots. Laužot līgumu, taču nenotiek tikai prasta tā laušana, mēdz būt arī naudas lietas. Tā kā - kādreiz arī padomā pirms raksti!
Jau simts reizes esmu teicis,ka Ivarītei ir reālas psihiskas dabas problēmas,nav tak jābūt speciālistam,lai to pateiktu,tā kā šajā(Ivarītes) gadījumā var droši teikt,jo mazāk to substanci kustināt,jo mazāk tā "smaržos"! Labāk izteikt dzīves pabērnam līdzjūtību un novēlēt atrisināt gan veselības ,gan sievietes problēmas!

     [+] [-]

, 2014-12-06 13:54, pirms 10 gadiem
Vakar Raitumam pirmā spēle MOL līgā. Astoņas ielaistas ripas, pie tam četras spēles pēdējās minūtēs. Žēl ka tā.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 14:17, pirms 10 gadiem
Pareizi ka lauza, centrs vins ir struntigs un sada limena malejiem uzbruceji nekad nav trukusi, es tiesam nevaru iedomaties 176 cm centru, ne pie vartiem grustites, ne aizsardziba labi nospelet, protams, iznemums ja speletajs talantigs, bet vins ir viduvejiba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-06 15:00, pirms 10 gadiem
reāli Overtime raganas čalim karjēru sajāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 15:00, pirms 10 gadiem
Zhel tikai ka neviens vinju neatlaida,bet gan pats lauza ligumu!

  -4 [+] [-]

, 2014-12-06 15:29, pirms 10 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Vienmēr visu zini un par visu Tev kaut kas sakāms. Preses sekretārs baumas izplatīt nedrīkst un nedrīkst klačoties, ko klubs grasās darīt. Kad DR būs lauzis līgumu, tas tiks paziņots. Laužot līgumu, taču nenotiek tikai prasta tā laušana, mēdz būt arī naudas lietas. Tā kā - kādreiz arī padomā pirms raksti!
Jā, viņš nedrīkst izplatīt baumas, bet viņam pavisam noteikti nav arī jāatbild-„Pagaidām bez komentāriem”. Kas ir līdz vērtīgi žurnālistu pasūtīšanai, bet tikai ļoti inteliģentā formā. Tas nekādā gadījumā nenovērš dažādu baumu izplatību, bet vel vairāk to pastiprina.
Un tā nav tikai Stepīša problēma, bet ļoti daudzu Latvijas sabiedrisko lietu speciālistu problēma, kuri pārstāv dažādas organizācijas. Viņiem vel daudz ko pamācīties no saviem kolēģiem civilizētā pasaulē.

  +6 [+] [-]

, 2014-12-06 15:34, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņš nedrīkst izplatīt baumas, bet viņam pavisam noteikti nav arī jāatbild-„Pagaidām bez komentāriem”. Kas ir līdz vērtīgi žurnālistu pasūtīšanai, bet tikai ļoti inteliģentā formā. Tas nekādā gadījumā nenovērš dažādu baumu izplatību, bet vel vairāk to pastiprina.
Un tā nav tikai Stepīša problēma, bet ļoti daudzu Latvijas sabiedrisko lietu speciālistu problēma, kuri pārstāv dažādas organizācijas. Viņiem vel daudz ko pamācīties no saviem kolēģiem civilizētā pasaulē.
kur sakas civilizeta pasaule,pie Liepajas karostas?

     [+] [-]

, 2014-12-06 15:38, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņš nedrīkst izplatīt baumas, bet viņam pavisam noteikti nav arī jāatbild-„Pagaidām bez komentāriem”. Kas ir līdz vērtīgi žurnālistu pasūtīšanai, bet tikai ļoti inteliģentā formā. Tas nekādā gadījumā nenovērš dažādu baumu izplatību, bet vel vairāk to pastiprina.
Un tā nav tikai Stepīša problēma, bet ļoti daudzu Latvijas sabiedrisko lietu speciālistu problēma, kuri pārstāv dažādas organizācijas. Viņiem vel daudz ko pamācīties no saviem kolēģiem civilizētā pasaulē.
Citi avoti ziņi ka Upītis ir tas kurš lauž līgumu, ja tā tad RD nekomentēšana ir tikai loģiska, jo paši nav bijuši tam gatavi. Droši vien noformēs oficiāli un tad komentēs.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 15:50, pirms 10 gadiem
Daži pat nezin, ka atbilde "bez komentāriem" ir pieklājīga civilizētā pasaulē. Ir sabiedrības daļa ,kurai nu ļooooti gribas uzzināt kaut ko pēc iespējas "dzeltenāku". Žurnālisti to vein gaida lai kāda amatpersona kādu frāzī netīšām neizmet,kuru nevajadzētu izpaust un plus vēl žurnālisti biežxi sacīto interpretē kā vēlas, izņem informāciju no konteksta utt.
Ļoti bieži atbalstu cilvēkus, kuri atbild "bez komentāriem".

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 15:51, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņš nedrīkst izplatīt baumas, bet viņam pavisam noteikti nav arī jāatbild-„Pagaidām bez komentāriem”. Kas ir līdz vērtīgi žurnālistu pasūtīšanai, bet tikai ļoti inteliģentā formā. Tas nekādā gadījumā nenovērš dažādu baumu izplatību, bet vel vairāk to pastiprina.
Un tā nav tikai Stepīša problēma, bet ļoti daudzu Latvijas sabiedrisko lietu speciālistu problēma, kuri pārstāv dažādas organizācijas. Viņiem vel daudz ko pamācīties no saviem kolēģiem civilizētā pasaulē.
Preses sekretārs lēmumus nepieņem, tad ko lai viņš komentē ja faktiski nekas nav noticis.
Varbūt vakar kāda no pusēm pālī kko izspļāva, nolamājās, bet šodien mieru salīgs, viss var būt.
Citos gadijumos kad RD ar kādu vēl līgums nav noslēgts, bet ir jau runas, saki ka nav ko skriet notikumiem pa priekšu un pats smejies ka kāds apspriež baumas. Šoreiz liepājniekiem.lv izplata baumas, bet Tu gribi lai Stepītis pakomentē kā viņiem tas izdevies.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 15:55, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Citi avoti ziņi ka Upītis ir tas kurš lauž līgumu, ja tā tad RD nekomentēšana ir tikai loģiska, jo paši nav bijuši tam gatavi. Droši vien noformēs oficiāli un tad komentēs.
Es nezinu, kas patreiz notiek ar Upīša līguma laušanu, un ja godīgi, tad man tas ir vienalga. Vienīgi tas ir skaidrs, ka Stepīša atkratīšanās no žurnālistiem nav samazinājis baumu daudzumu šai sakarā.
Labs sabiedrisko lietu speciālists vienmēr atrastu ko un kā atbildēt, lai žurnālisti paliktu apmierināti, un netiktu skārtas abu procesā iesaistīto pušu intereses. Piemēram,RD komanda ir izrādījusi vēlmi pārtraukt līgumsaistības ar tādu un tādu spēlētāju, un patreiz abu pušu intereses tiek saskaņotas. Papildus informācija sekos, kad puses būs nonākušas pie kāda abpusēji pieņemama viedokļa.
Korekti un pietiekoši daudz informācijas.

     [+] [-]

, 2014-12-06 15:58, pirms 10 gadiem
Ivars dabūja iekšās Matuļa kungs nolika pie vietas tā kā mazo ezi, bet šis vēl spirinās pretī, nesaprot, ka cīņa zaudēta vienos vārtos un ka šobrīd tà aina visai neglīta

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 16:02, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Preses sekretārs lēmumus nepieņem, tad ko lai viņš komentē ja faktiski nekas nav noticis.
Varbūt vakar kāda no pusēm pālī kko izspļāva, nolamājās, bet šodien mieru salīgs, viss var būt.
Citos gadijumos kad RD ar kādu vēl līgums nav noslēgts, bet ir jau runas, saki ka nav ko skriet notikumiem pa priekšu un pats smejies ka kāds apspriež baumas. Šoreiz liepājniekiem.lv izplata baumas, bet Tu gribi lai Stepītis pakomentē kā viņiem tas izdevies.
Protams, ka preses sekretārs lēmumus nepieņem, bet viņa galvenā misija ir novadīt sava darba devēja domas līdz sabiedrībai. Pateikt frāzi ''Bez komentāriem'' var pateikt arī pats darba devējs, un tam nav vajadzīgs izglītots cilvēks sabiedrisko attiecību jomā.
Gan jau ka liepajniekiem.lv ir vairāk informācijas nekā mums šķiet, bet viņi ir devuši iespēju oficiālo versiju paust RD vadībai jeb Stepīša kungam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 16:07, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Ivars dabūja iekšās Matuļa kungs nolika pie vietas tā kā mazo ezi, bet šis vēl spirinās pretī, nesaprot, ka cīņa zaudēta vienos vārtos un ka šobrīd tà aina visai neglīta
Ko tas vecais PSRS laiku stagnāts var man iedot iekšā?
Sen jau ir citi laiki, un ar sabiedrību žurnālistiem un preses sekretāriem ir jāstrādā kvalitatīvi, un nevis jāatkratās ar muļķīgu frāzi-bez komentāriem.
Lai Matulis dažreiz paskatās kaut vai Baltā nama preses konferences, un tad sapratīs,kas ir laba līmeņa preses sekretāri.

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:12, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka preses sekretārs lēmumus nepieņem, bet viņa galvenā misija ir novadīt sava darba devēja domas līdz sabiedrībai. Pateikt frāzi ''Bez komentāriem'' var pateikt arī pats darba devējs, un tam nav vajadzīgs izglītots cilvēks sabiedrisko attiecību jomā.
Gan jau ka liepajniekiem.lv ir vairāk informācijas nekā mums šķiet, bet viņi ir devuši iespēju oficiālo versiju paust RD vadībai jeb Stepīša kungam.
Jā, jā, mēs jau zinām kā strādā žurnālisti.
Svarīgs ir ātrums nevis informācijas patiesums.
Iedomājies kā šodien palielinājās liepājniekiem.lv lapas apmeklējums. Rīt pateiks ka Hossa nākošo spēli aizvadīs liepājā, Dārziņš pastiprinās Mogo un ko preses sekretāram jālasa visas baumas un uz viņām jāatbild?

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:16, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tas vecais PSRS laiku stagnāts var man iedot iekšā?
Sen jau ir citi laiki, un ar sabiedrību žurnālistiem un preses sekretāriem ir jāstrādā kvalitatīvi, un nevis jāatkratās ar muļķīgu frāzi-bez komentāriem.
Lai Matulis dažreiz paskatās kaut vai Baltā nama preses konferences, un tad sapratīs,kas ir laba līmeņa preses sekretāri.
Nepaliec jau smieklīgs.
Kā Tev var ienākt prātā salīdzināt vēlētu valsts iestādi, kas faktiski pieder tautai ar privātu klubu?
Laimā, Grindeksā un citos privātos uzņēmumos ir preses sekretāri, kas runās tikai tad, viņam tas būs vajadzīgs, nevis reaģēs uz katru šķaudienu.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 16:24, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Jā, jā, mēs jau zinām kā strādā žurnālisti.
Svarīgs ir ātrums nevis informācijas patiesums.
Iedomājies kā šodien palielinājās liepājniekiem.lv lapas apmeklējums. Rīt pateiks ka Hossa nākošo spēli aizvadīs liepājā, Dārziņš pastiprinās Mogo un ko preses sekretāram jālasa visas baumas un uz viņām jāatbild?
Tieši priekš tā jau ir preses sekretāri, kuriem ir jācīnās ar šo žurnālistu patvaļu, un nevis pašiem jāpiemet pagales ugunskurā.

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:28, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Nepaliec jau smieklīgs.
Kā Tev var ienākt prātā salīdzināt vēlētu valsts iestādi, kas faktiski pieder tautai ar privātu klubu?
Laimā, Grindeksā un citos privātos uzņēmumos ir preses sekretāri, kas runās tikai tad, viņam tas būs vajadzīgs, nevis reaģēs uz katru šķaudienu.
Vai Tev ir zināms, ka valsts iestāžu un privāto organizāciju preses sekretāri mācītos atsevišķi savu arodu?
Stāsts nav par to ko tu pārstāvi, bet gan kā par to kā tu to pārstāvi. Labs tēls ir vajadzīgs gan valsts vai pašvaldības iestādēm, un arī privātām struktūrām.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 16:38, pirms 10 gadiem
namejs, protams, domā, ka te viss ir tikai spēle un nav iedziļinājies Matuļa komentāra būtībā un atkal turpina neveikli tikai atražot atgremoto

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 16:44, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tas vecais PSRS laiku stagnāts var man iedot iekšā?
Sen jau ir citi laiki, un ar sabiedrību žurnālistiem un preses sekretāriem ir jāstrādā kvalitatīvi, un nevis jāatkratās ar muļķīgu frāzi-bez komentāriem.
Lai Matulis dažreiz paskatās kaut vai Baltā nama preses konferences, un tad sapratīs,kas ir laba līmeņa preses sekretāri.
Dinamo= Baltais nams nu gan tu laid

nezinu, cik tieši tev gadu, bet es pieņemu, ka būšu nedaudz jaunāka par tevi un konkrēti šajā gadījumā es viņam pilnībā piekrītu un uzskatu, ka viņš trāpīja, kā 'naglai pa galvu'. kādu laiku stagnāte tagad sanāku es?

man tev tāds tīri sievišķīgs padoms- padošanās dažkārt ir daudz seksīgāka, nekā tupa spirināšanās pretī zaudētā cīņa

kļūdas pieļaut ir cilvēcīgi, bet izskatās, ka tu jūties kā pārcilvēks, jo vēl ne reizi neesmu redzējusi, ka tu atzītu, ka esi kkur nošāvis greizi.. tā vietā viena bezjēdzīga muldēšana pa riņķi vien, pa riņķi vien..

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:45, pirms 10 gadiem
Vecais liepājnieks atkal visus māca.
Es jau vienreiz pavilkos uz visziņu muļķību, veselu dienu šeit tika apspriests RD farms iekš VHL, aizpļāpājās jau līdz valsts ievilkšanai krievijā.
Aizrakstiju Stepīti, necerēju, bet viņš man atbildēja, ķipa lai jautā tam kas to uzrakstijis.

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:50, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vecais liepājnieks atkal visus māca.
Es jau vienreiz pavilkos uz visziņu muļķību, veselu dienu šeit tika apspriests RD farms iekš VHL, aizpļāpājās jau līdz valsts ievilkšanai krievijā.
Aizrakstiju Stepīti, necerēju, bet viņš man atbildēja, ķipa lai jautā tam kas to uzrakstijis.
ir provakatori, kas nervus ēd. šitas provakators nervus neēd, bet ar savu apnicīgo 'viena un tā paša kulšanu' varētu kādreiz rast kādā vēlmi viņā prātu iedauzīt ar varu

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:53, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: ir provakatori, kas nervus ēd. šitas provakators nervus neēd, bet ar savu apnicīgo 'viena un tā paša kulšanu' varētu kādreiz rast kādā vēlmi viņā prātu iedauzīt ar varu
Cik nu RD vairs palicis dzīvot, tapēc lai jau iztrakojās pirms nākamā gada lomkām.

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:58, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Dinamo= Baltais nams nu gan tu laid

nezinu, cik tieši tev gadu, bet es pieņemu, ka būšu nedaudz jaunāka par tevi un konkrēti šajā gadījumā es viņam pilnībā piekrītu un uzskatu, ka viņš trāpīja, kā 'naglai pa galvu'. kādu laiku stagnāte tagad sanāku es?

man tev tāds tīri sievišķīgs padoms- padošanās dažkārt ir daudz seksīgāka, nekā tupa spirināšanās pretī zaudētā cīņa

kļūdas pieļaut ir cilvēcīgi, bet izskatās, ka tu jūties kā pārcilvēks, jo vēl ne reizi neesmu redzējusi, ka tu atzītu, ka esi kkur nošāvis greizi.. tā vietā viena bezjēdzīga muldēšana pa riņķi vien, pa riņķi vien..
Es nejūtos kā baigais pārcilvēks, un ļoti labi apzinos savas negatīvās puses.
Tomēr tas nebūt nenozīmē, ka cilvēks, kurš ir kaut kādā mērā autoritāte daļas sabiedrības vidū, var dzīt fufeli ar cerību, ka es šo viņa viedokli bez ierunām pieņemšu tikai tāpēc ka viņš ir kaut kāds autoritāte. Ja es redzu, ka man ir cits viedoklis kādas tēmas sakarā, tad es nekautrēšos to viņam uzrakstīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 17:28, pirms 10 gadiem
Atbrīvo vietu Spruktam.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 17:32, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nejūtos kā baigais pārcilvēks, un ļoti labi apzinos savas negatīvās puses.
Tomēr tas nebūt nenozīmē, ka cilvēks, kurš ir kaut kādā mērā autoritāte daļas sabiedrības vidū, var dzīt fufeli ar cerību, ka es šo viņa viedokli bez ierunām pieņemšu tikai tāpēc ka viņš ir kaut kāds autoritāte. Ja es redzu, ka man ir cits viedoklis kādas tēmas sakarā, tad es nekautrēšos to viņam uzrakstīt.
Kāds vēl cits viedoklis! Tev šajā sezonā bija tāds pats viedoklis kā Matulim, reizēm pat vēl konservatīvāks, štrunts ko saka RD, kamēr neredzēšu KHL mājas lapā neticēšu. Vai tiešām pats neatceries?

Tu nopietni domā ka runas par Upīti grauj RD tēlu?
Man jau šķiet ka tas īpaši nevienu neintresē. Ja neintresē, tad kā FUNS rakstija, labāk paklusēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 17:48, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Kāds vēl cits viedoklis! Tev šajā sezonā bija tāds pats viedoklis kā Matulim, reizēm pat vēl konservatīvāks, štrunts ko saka RD, kamēr neredzēšu KHL mājas lapā neticēšu. Vai tiešām pats neatceries?

Tu nopietni domā ka runas par Upīti grauj RD tēlu?
Man jau šķiet ka tas īpaši nevienu neintresē. Ja neintresē, tad kā FUNS rakstija, labāk paklusēt.
Nē, es domāju, ka Upītis už tiešām nav tā kalibra spēlētājs, kura dēļ RD būtu jāsniedz komentārs-bez komentāriem.
Un tāpēc man arī radās pārliecība, ka Stepītis elementāri nezin,kas notiek Upīša sakarā.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 17:55, pirms 10 gadiem
"Bez komentāriem" ir pilnīgi normāla atbilde no preses sekretāra (tātad sarunās, domājams, neiesaistītas) puses. Ar nosacījumu, ka vēlāk sekos oficiāla kluba atbilde mājaslapā vai sarunā ar konkrēto mediju, kuram iepriekš komentāri atteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-06 19:13, pirms 10 gadiem
Ir cilvēki, kas ir slimi un nav ārstējami (psiholoģiski). Bērnības traumas un pesimisms kopumā dominē šādu cilvēku galvās.

     [+] [-]

, 2014-12-06 19:18, pirms 10 gadiem
Par Upīti , domājams nedēļas sākumā būs oficiāls paziņojums. Kopumā Upītis šosezon galīgi nevilka (izņemot spēli mazākumā, kur darbojās pietiekoši labi, bet nevar teikt, ka izcili vai ļoti labi). Uzbrukumā ļoti vienveidīgs, nav konkurētspējīgs cīņā pie bortiem. 1-2 maiņā neder (meistarība nav), 4 maiņā cīņasspars trūkst, paliek 3 maiņa kur labāki spēlētāji priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 19:19, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ir cilvēki, kas ir slimi un nav ārstējami (psiholoģiski). Bērnības traumas un pesimisms kopumā dominē šādu cilvēku galvās.
Tu ko?
Sēžot pie spoguļa komentārus raksti?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 19:23, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Tas tiesa. Nekāds sekretārs(-e), ne tikai preses, nedrīkst paust savu personīgo viedokli, tikai oficiālo. Nezinu kā konkrēti te, bet pretējā gadījumā daudzos uzņēmumos, iestādēs, partijās u.tml. var draudēt pat lielas nepatikšanas vai pat atlaišana no darba.

Matuļa kungs nodeva "žaru", pirmo reizi redzu šeit komentējām.
Matulim trekns pluss ka beidzot kāds cilvēks ar "vārdu" noliek pie vietas liepājnieku. Kad bērneļi ākstās tas ir viens, bet kad cilvēks gados tā izsakās kā Namejs regulāri 7 sezonu garumā... stulbuma augstākā pakāpe. Pat žēl dažreiz to cilvēku paliek. It kā zinošs, bet tik pilns ar negatīvismu un naidu un pēdējā laikā kļūst par ākstu ..tas ir veidojies jau no bērnības , jaunības. Ko lai dara, arī šādi cilvēki dzīvo starp mums.

     [+] [-]

, 2014-12-06 19:25, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu ko?
Sēžot pie spoguļa komentārus raksti?
Paldies, mājiniekiem teicu, ko tu man atbildēsi un es uzminēju. Paldies tev par progzējamību.

     [+] [-]

, 2014-12-06 19:32, pirms 10 gadiem
pirms pusstundas Upītis ar draugiem ieskrēja Mola Rimi, paņēma viskiju un kolu, un jautrā noskaņojumā devās prom. es, protams, nevaru apgalvot, ka tieši Upīša jaunskungs to visu baudīs, bet nu tieši viņš bija tas, kurš izvēlējās stiprāko no abiem dzērieniem.
tā ka...

  -2 [+] [-]

, 2014-12-06 19:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Matulim trekns pluss ka beidzot kāds cilvēks ar "vārdu" noliek pie vietas liepājnieku. Kad bērneļi ākstās tas ir viens, bet kad cilvēks gados tā izsakās kā Namejs regulāri 7 sezonu garumā... stulbuma augstākā pakāpe. Pat žēl dažreiz to cilvēku paliek. It kā zinošs, bet tik pilns ar negatīvismu un naidu un pēdējā laikā kļūst par ākstu ..tas ir veidojies jau no bērnības , jaunības. Ko lai dara, arī šādi cilvēki dzīvo starp mums.
Ja Tu kādreiz būtu iegriezies SA+ Matuļa jautājumu-atbilžu sadaļā, tad Tu zinātu, ka es viņu tikpat bieži esmu licis pie vietas, un viņam zināms zobs par to uz manīm.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 19:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Paldies, mājiniekiem teicu, ko tu man atbildēsi un es uzminēju. Paldies tev par progzējamību.

Kurš nu būtu to rakstījis.

     [+] [-]

, 2014-12-06 21:55, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Matuļa kungs nodeva "žaru", pirmo reizi redzu šeit komentējām.
Viņš (Matulis) vienkārši pateica visu kā ir, nosauca lietas īstajos vārdos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-06 22:29, pirms 10 gadiem
Uzvārds tāds...,upe vienmēr aiztek...,ne tikai šajā sporta veidā...,diemžēl...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 22:39, pirms 10 gadiem
Njā, skarbā sportista dzīve - tikko vēl esi kruts Dinamo čalis, vari tusēt, nauda ir, bet pēc brīža jau bez kluba, bez izglītības un ar maz iespējām vēl labā līmenī spēlēt hokeju. Un šādi piemēri ir daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-06 23:12, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Viņš (Matulis) vienkārši pateica visu kā ir, nosauca lietas īstajos vārdos.
Lietas īstos vārdos šeit komentāros nosauca tikai SC lietotājs zaipis, kurš rakstīja savā komentārā-jeb kur tu esi redzējis, ka Stepītis ziņo par situāciju komandā?Priekš tā ir Saviks, Kalvītis un Ulmanis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-06 23:31, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Es zināju, ka vārgulīgs postpadomju žurnālista mēģinājums izsist Tevi no līdzsvara, nevainagosies panākumiem, jo augstu gaisā lidojošs ērglis nepievērš uzmanību pa zemi rāpojošiem, nožēlojamiem kāpuriem
Nepārspīlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-07 00:30, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Nu bet it nemaz!
Ja Matulis man nav autoritāte, tad tas nebūt nenozīmē, ka es uz viņu skatītos no augšas. Man viņš ir tāds pats parasts mirstīgais, kā jebkurš, un ar visām no tā izrietošām sekām.

     [+] [-]

, 2014-12-07 09:12, pirms 10 gadiem
Upītim jāizšķiras hokejs vai dzeršana un bāri.

     [+] [-]

, 2014-12-07 09:36, pirms 10 gadiem
Kāda starpība vai līgums ar Upīti ir lauzts vai nav, ja viņš RD nespēlē jau labu laiku?
Kuri vairāk uztraucas? RD, HK Liepāja vai paša Upīša līdzjūtēji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja