Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pagaidām nekomentē runas par līguma laušanu ar Upīti

Jānis Celmiņš

"Dinamo" pagaidām nekomentē runas par līguma laušanu ar Upīti
Juris Upītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vakar kļuva zināms, ka Rīgas "Dinamo" ir lauzis līgumu ar Juri Upīti, šodien vēsta portāls liepajniekiem.lv. Rīgas kluba preses sekretārs Jānis Stepītis šo informāciju pagaidām komentēt nevēlējās, portālam Sportacentrs.com atbildot īsi: „Pagaidām bez komentāriem”.

Šajā sezonā Upītis piedalījies 25 KHL spēlēs, kurās guvis vienus vārtus un veicis divas rezultatīvas piespēles, nopelnījis divas soda minūtes un negatīvu lietderības koeficientu -3, vidēji laukumā pavadot desmit minūtes un sešas sekundes. Novembra pirmajā pusē Upītis kā pirmais Rīgas „Dinamo” spēlētājs šosezon tika nosūtīts uz fārmklubu HK „Liepāja”, bet šobrīd klīst runas, ka klubs ar spēlētāju līgumu ir lauzis. Kluba preses sekretārs Jānis Stepītis šo informāciju gan pagaidām komentēt atteicās.

Upītis liepājnieku rindās aizvadīja trīs spēles, nopelnot 2 (1+1) rezultativitātes punktus. Nākamais mačs Latvijas čempionātā kurzemniekiem paredzēts šodien, kad Piņķos tiksies ar HK Mogo. „Dinamo” klubs tikmēr rīt kārtējā KHL mačā viesos spēlēs ar Mitišču „Atlant”.

Izmantotie resursi:
liepajniekiem.lv
Latvijas Hokeja federācija

     [+] [-]

, 2014-12-06 15:38, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņš nedrīkst izplatīt baumas, bet viņam pavisam noteikti nav arī jāatbild-„Pagaidām bez komentāriem”. Kas ir līdz vērtīgi žurnālistu pasūtīšanai, bet tikai ļoti inteliģentā formā. Tas nekādā gadījumā nenovērš dažādu baumu izplatību, bet vel vairāk to pastiprina.
Un tā nav tikai Stepīša problēma, bet ļoti daudzu Latvijas sabiedrisko lietu speciālistu problēma, kuri pārstāv dažādas organizācijas. Viņiem vel daudz ko pamācīties no saviem kolēģiem civilizētā pasaulē.
Citi avoti ziņi ka Upītis ir tas kurš lauž līgumu, ja tā tad RD nekomentēšana ir tikai loģiska, jo paši nav bijuši tam gatavi. Droši vien noformēs oficiāli un tad komentēs.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 15:50, pirms 10 gadiem
Daži pat nezin, ka atbilde "bez komentāriem" ir pieklājīga civilizētā pasaulē. Ir sabiedrības daļa ,kurai nu ļooooti gribas uzzināt kaut ko pēc iespējas "dzeltenāku". Žurnālisti to vein gaida lai kāda amatpersona kādu frāzī netīšām neizmet,kuru nevajadzētu izpaust un plus vēl žurnālisti biežxi sacīto interpretē kā vēlas, izņem informāciju no konteksta utt.
Ļoti bieži atbalstu cilvēkus, kuri atbild "bez komentāriem".

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 15:51, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņš nedrīkst izplatīt baumas, bet viņam pavisam noteikti nav arī jāatbild-„Pagaidām bez komentāriem”. Kas ir līdz vērtīgi žurnālistu pasūtīšanai, bet tikai ļoti inteliģentā formā. Tas nekādā gadījumā nenovērš dažādu baumu izplatību, bet vel vairāk to pastiprina.
Un tā nav tikai Stepīša problēma, bet ļoti daudzu Latvijas sabiedrisko lietu speciālistu problēma, kuri pārstāv dažādas organizācijas. Viņiem vel daudz ko pamācīties no saviem kolēģiem civilizētā pasaulē.
Preses sekretārs lēmumus nepieņem, tad ko lai viņš komentē ja faktiski nekas nav noticis.
Varbūt vakar kāda no pusēm pālī kko izspļāva, nolamājās, bet šodien mieru salīgs, viss var būt.
Citos gadijumos kad RD ar kādu vēl līgums nav noslēgts, bet ir jau runas, saki ka nav ko skriet notikumiem pa priekšu un pats smejies ka kāds apspriež baumas. Šoreiz liepājniekiem.lv izplata baumas, bet Tu gribi lai Stepītis pakomentē kā viņiem tas izdevies.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 15:55, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Citi avoti ziņi ka Upītis ir tas kurš lauž līgumu, ja tā tad RD nekomentēšana ir tikai loģiska, jo paši nav bijuši tam gatavi. Droši vien noformēs oficiāli un tad komentēs.
Es nezinu, kas patreiz notiek ar Upīša līguma laušanu, un ja godīgi, tad man tas ir vienalga. Vienīgi tas ir skaidrs, ka Stepīša atkratīšanās no žurnālistiem nav samazinājis baumu daudzumu šai sakarā.
Labs sabiedrisko lietu speciālists vienmēr atrastu ko un kā atbildēt, lai žurnālisti paliktu apmierināti, un netiktu skārtas abu procesā iesaistīto pušu intereses. Piemēram,RD komanda ir izrādījusi vēlmi pārtraukt līgumsaistības ar tādu un tādu spēlētāju, un patreiz abu pušu intereses tiek saskaņotas. Papildus informācija sekos, kad puses būs nonākušas pie kāda abpusēji pieņemama viedokļa.
Korekti un pietiekoši daudz informācijas.

     [+] [-]

, 2014-12-06 15:58, pirms 10 gadiem
Ivars dabūja iekšās Matuļa kungs nolika pie vietas tā kā mazo ezi, bet šis vēl spirinās pretī, nesaprot, ka cīņa zaudēta vienos vārtos un ka šobrīd tà aina visai neglīta

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 16:02, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Preses sekretārs lēmumus nepieņem, tad ko lai viņš komentē ja faktiski nekas nav noticis.
Varbūt vakar kāda no pusēm pālī kko izspļāva, nolamājās, bet šodien mieru salīgs, viss var būt.
Citos gadijumos kad RD ar kādu vēl līgums nav noslēgts, bet ir jau runas, saki ka nav ko skriet notikumiem pa priekšu un pats smejies ka kāds apspriež baumas. Šoreiz liepājniekiem.lv izplata baumas, bet Tu gribi lai Stepītis pakomentē kā viņiem tas izdevies.
Protams, ka preses sekretārs lēmumus nepieņem, bet viņa galvenā misija ir novadīt sava darba devēja domas līdz sabiedrībai. Pateikt frāzi ''Bez komentāriem'' var pateikt arī pats darba devējs, un tam nav vajadzīgs izglītots cilvēks sabiedrisko attiecību jomā.
Gan jau ka liepajniekiem.lv ir vairāk informācijas nekā mums šķiet, bet viņi ir devuši iespēju oficiālo versiju paust RD vadībai jeb Stepīša kungam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 16:07, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Ivars dabūja iekšās Matuļa kungs nolika pie vietas tā kā mazo ezi, bet šis vēl spirinās pretī, nesaprot, ka cīņa zaudēta vienos vārtos un ka šobrīd tà aina visai neglīta
Ko tas vecais PSRS laiku stagnāts var man iedot iekšā?
Sen jau ir citi laiki, un ar sabiedrību žurnālistiem un preses sekretāriem ir jāstrādā kvalitatīvi, un nevis jāatkratās ar muļķīgu frāzi-bez komentāriem.
Lai Matulis dažreiz paskatās kaut vai Baltā nama preses konferences, un tad sapratīs,kas ir laba līmeņa preses sekretāri.

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:12, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka preses sekretārs lēmumus nepieņem, bet viņa galvenā misija ir novadīt sava darba devēja domas līdz sabiedrībai. Pateikt frāzi ''Bez komentāriem'' var pateikt arī pats darba devējs, un tam nav vajadzīgs izglītots cilvēks sabiedrisko attiecību jomā.
Gan jau ka liepajniekiem.lv ir vairāk informācijas nekā mums šķiet, bet viņi ir devuši iespēju oficiālo versiju paust RD vadībai jeb Stepīša kungam.
Jā, jā, mēs jau zinām kā strādā žurnālisti.
Svarīgs ir ātrums nevis informācijas patiesums.
Iedomājies kā šodien palielinājās liepājniekiem.lv lapas apmeklējums. Rīt pateiks ka Hossa nākošo spēli aizvadīs liepājā, Dārziņš pastiprinās Mogo un ko preses sekretāram jālasa visas baumas un uz viņām jāatbild?

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:16, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tas vecais PSRS laiku stagnāts var man iedot iekšā?
Sen jau ir citi laiki, un ar sabiedrību žurnālistiem un preses sekretāriem ir jāstrādā kvalitatīvi, un nevis jāatkratās ar muļķīgu frāzi-bez komentāriem.
Lai Matulis dažreiz paskatās kaut vai Baltā nama preses konferences, un tad sapratīs,kas ir laba līmeņa preses sekretāri.
Nepaliec jau smieklīgs.
Kā Tev var ienākt prātā salīdzināt vēlētu valsts iestādi, kas faktiski pieder tautai ar privātu klubu?
Laimā, Grindeksā un citos privātos uzņēmumos ir preses sekretāri, kas runās tikai tad, viņam tas būs vajadzīgs, nevis reaģēs uz katru šķaudienu.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 16:24, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Jā, jā, mēs jau zinām kā strādā žurnālisti.
Svarīgs ir ātrums nevis informācijas patiesums.
Iedomājies kā šodien palielinājās liepājniekiem.lv lapas apmeklējums. Rīt pateiks ka Hossa nākošo spēli aizvadīs liepājā, Dārziņš pastiprinās Mogo un ko preses sekretāram jālasa visas baumas un uz viņām jāatbild?
Tieši priekš tā jau ir preses sekretāri, kuriem ir jācīnās ar šo žurnālistu patvaļu, un nevis pašiem jāpiemet pagales ugunskurā.

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:28, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Nepaliec jau smieklīgs.
Kā Tev var ienākt prātā salīdzināt vēlētu valsts iestādi, kas faktiski pieder tautai ar privātu klubu?
Laimā, Grindeksā un citos privātos uzņēmumos ir preses sekretāri, kas runās tikai tad, viņam tas būs vajadzīgs, nevis reaģēs uz katru šķaudienu.
Vai Tev ir zināms, ka valsts iestāžu un privāto organizāciju preses sekretāri mācītos atsevišķi savu arodu?
Stāsts nav par to ko tu pārstāvi, bet gan kā par to kā tu to pārstāvi. Labs tēls ir vajadzīgs gan valsts vai pašvaldības iestādēm, un arī privātām struktūrām.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 16:38, pirms 10 gadiem
namejs, protams, domā, ka te viss ir tikai spēle un nav iedziļinājies Matuļa komentāra būtībā un atkal turpina neveikli tikai atražot atgremoto

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 16:44, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tas vecais PSRS laiku stagnāts var man iedot iekšā?
Sen jau ir citi laiki, un ar sabiedrību žurnālistiem un preses sekretāriem ir jāstrādā kvalitatīvi, un nevis jāatkratās ar muļķīgu frāzi-bez komentāriem.
Lai Matulis dažreiz paskatās kaut vai Baltā nama preses konferences, un tad sapratīs,kas ir laba līmeņa preses sekretāri.
Dinamo= Baltais nams nu gan tu laid

nezinu, cik tieši tev gadu, bet es pieņemu, ka būšu nedaudz jaunāka par tevi un konkrēti šajā gadījumā es viņam pilnībā piekrītu un uzskatu, ka viņš trāpīja, kā 'naglai pa galvu'. kādu laiku stagnāte tagad sanāku es?

man tev tāds tīri sievišķīgs padoms- padošanās dažkārt ir daudz seksīgāka, nekā tupa spirināšanās pretī zaudētā cīņa

kļūdas pieļaut ir cilvēcīgi, bet izskatās, ka tu jūties kā pārcilvēks, jo vēl ne reizi neesmu redzējusi, ka tu atzītu, ka esi kkur nošāvis greizi.. tā vietā viena bezjēdzīga muldēšana pa riņķi vien, pa riņķi vien..

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:45, pirms 10 gadiem
Vecais liepājnieks atkal visus māca.
Es jau vienreiz pavilkos uz visziņu muļķību, veselu dienu šeit tika apspriests RD farms iekš VHL, aizpļāpājās jau līdz valsts ievilkšanai krievijā.
Aizrakstiju Stepīti, necerēju, bet viņš man atbildēja, ķipa lai jautā tam kas to uzrakstijis.

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:50, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vecais liepājnieks atkal visus māca.
Es jau vienreiz pavilkos uz visziņu muļķību, veselu dienu šeit tika apspriests RD farms iekš VHL, aizpļāpājās jau līdz valsts ievilkšanai krievijā.
Aizrakstiju Stepīti, necerēju, bet viņš man atbildēja, ķipa lai jautā tam kas to uzrakstijis.
ir provakatori, kas nervus ēd. šitas provakators nervus neēd, bet ar savu apnicīgo 'viena un tā paša kulšanu' varētu kādreiz rast kādā vēlmi viņā prātu iedauzīt ar varu

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:53, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: ir provakatori, kas nervus ēd. šitas provakators nervus neēd, bet ar savu apnicīgo 'viena un tā paša kulšanu' varētu kādreiz rast kādā vēlmi viņā prātu iedauzīt ar varu
Cik nu RD vairs palicis dzīvot, tapēc lai jau iztrakojās pirms nākamā gada lomkām.

     [+] [-]

, 2014-12-06 16:58, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Dinamo= Baltais nams nu gan tu laid

nezinu, cik tieši tev gadu, bet es pieņemu, ka būšu nedaudz jaunāka par tevi un konkrēti šajā gadījumā es viņam pilnībā piekrītu un uzskatu, ka viņš trāpīja, kā 'naglai pa galvu'. kādu laiku stagnāte tagad sanāku es?

man tev tāds tīri sievišķīgs padoms- padošanās dažkārt ir daudz seksīgāka, nekā tupa spirināšanās pretī zaudētā cīņa

kļūdas pieļaut ir cilvēcīgi, bet izskatās, ka tu jūties kā pārcilvēks, jo vēl ne reizi neesmu redzējusi, ka tu atzītu, ka esi kkur nošāvis greizi.. tā vietā viena bezjēdzīga muldēšana pa riņķi vien, pa riņķi vien..
Es nejūtos kā baigais pārcilvēks, un ļoti labi apzinos savas negatīvās puses.
Tomēr tas nebūt nenozīmē, ka cilvēks, kurš ir kaut kādā mērā autoritāte daļas sabiedrības vidū, var dzīt fufeli ar cerību, ka es šo viņa viedokli bez ierunām pieņemšu tikai tāpēc ka viņš ir kaut kāds autoritāte. Ja es redzu, ka man ir cits viedoklis kādas tēmas sakarā, tad es nekautrēšos to viņam uzrakstīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 17:28, pirms 10 gadiem
Atbrīvo vietu Spruktam.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 17:32, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nejūtos kā baigais pārcilvēks, un ļoti labi apzinos savas negatīvās puses.
Tomēr tas nebūt nenozīmē, ka cilvēks, kurš ir kaut kādā mērā autoritāte daļas sabiedrības vidū, var dzīt fufeli ar cerību, ka es šo viņa viedokli bez ierunām pieņemšu tikai tāpēc ka viņš ir kaut kāds autoritāte. Ja es redzu, ka man ir cits viedoklis kādas tēmas sakarā, tad es nekautrēšos to viņam uzrakstīt.
Kāds vēl cits viedoklis! Tev šajā sezonā bija tāds pats viedoklis kā Matulim, reizēm pat vēl konservatīvāks, štrunts ko saka RD, kamēr neredzēšu KHL mājas lapā neticēšu. Vai tiešām pats neatceries?

Tu nopietni domā ka runas par Upīti grauj RD tēlu?
Man jau šķiet ka tas īpaši nevienu neintresē. Ja neintresē, tad kā FUNS rakstija, labāk paklusēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 17:48, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Kāds vēl cits viedoklis! Tev šajā sezonā bija tāds pats viedoklis kā Matulim, reizēm pat vēl konservatīvāks, štrunts ko saka RD, kamēr neredzēšu KHL mājas lapā neticēšu. Vai tiešām pats neatceries?

Tu nopietni domā ka runas par Upīti grauj RD tēlu?
Man jau šķiet ka tas īpaši nevienu neintresē. Ja neintresē, tad kā FUNS rakstija, labāk paklusēt.
Nē, es domāju, ka Upītis už tiešām nav tā kalibra spēlētājs, kura dēļ RD būtu jāsniedz komentārs-bez komentāriem.
Un tāpēc man arī radās pārliecība, ka Stepītis elementāri nezin,kas notiek Upīša sakarā.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 17:55, pirms 10 gadiem
"Bez komentāriem" ir pilnīgi normāla atbilde no preses sekretāra (tātad sarunās, domājams, neiesaistītas) puses. Ar nosacījumu, ka vēlāk sekos oficiāla kluba atbilde mājaslapā vai sarunā ar konkrēto mediju, kuram iepriekš komentāri atteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-06 19:13, pirms 10 gadiem
Ir cilvēki, kas ir slimi un nav ārstējami (psiholoģiski). Bērnības traumas un pesimisms kopumā dominē šādu cilvēku galvās.

     [+] [-]

, 2014-12-06 19:18, pirms 10 gadiem
Par Upīti , domājams nedēļas sākumā būs oficiāls paziņojums. Kopumā Upītis šosezon galīgi nevilka (izņemot spēli mazākumā, kur darbojās pietiekoši labi, bet nevar teikt, ka izcili vai ļoti labi). Uzbrukumā ļoti vienveidīgs, nav konkurētspējīgs cīņā pie bortiem. 1-2 maiņā neder (meistarība nav), 4 maiņā cīņasspars trūkst, paliek 3 maiņa kur labāki spēlētāji priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 19:19, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ir cilvēki, kas ir slimi un nav ārstējami (psiholoģiski). Bērnības traumas un pesimisms kopumā dominē šādu cilvēku galvās.
Tu ko?
Sēžot pie spoguļa komentārus raksti?

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 19:23, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Tas tiesa. Nekāds sekretārs(-e), ne tikai preses, nedrīkst paust savu personīgo viedokli, tikai oficiālo. Nezinu kā konkrēti te, bet pretējā gadījumā daudzos uzņēmumos, iestādēs, partijās u.tml. var draudēt pat lielas nepatikšanas vai pat atlaišana no darba.

Matuļa kungs nodeva "žaru", pirmo reizi redzu šeit komentējām.
Matulim trekns pluss ka beidzot kāds cilvēks ar "vārdu" noliek pie vietas liepājnieku. Kad bērneļi ākstās tas ir viens, bet kad cilvēks gados tā izsakās kā Namejs regulāri 7 sezonu garumā... stulbuma augstākā pakāpe. Pat žēl dažreiz to cilvēku paliek. It kā zinošs, bet tik pilns ar negatīvismu un naidu un pēdējā laikā kļūst par ākstu ..tas ir veidojies jau no bērnības , jaunības. Ko lai dara, arī šādi cilvēki dzīvo starp mums.

     [+] [-]

, 2014-12-06 19:25, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu ko?
Sēžot pie spoguļa komentārus raksti?
Paldies, mājiniekiem teicu, ko tu man atbildēsi un es uzminēju. Paldies tev par progzējamību.

     [+] [-]

, 2014-12-06 19:32, pirms 10 gadiem
pirms pusstundas Upītis ar draugiem ieskrēja Mola Rimi, paņēma viskiju un kolu, un jautrā noskaņojumā devās prom. es, protams, nevaru apgalvot, ka tieši Upīša jaunskungs to visu baudīs, bet nu tieši viņš bija tas, kurš izvēlējās stiprāko no abiem dzērieniem.
tā ka...

  -2 [+] [-]

, 2014-12-06 19:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Matulim trekns pluss ka beidzot kāds cilvēks ar "vārdu" noliek pie vietas liepājnieku. Kad bērneļi ākstās tas ir viens, bet kad cilvēks gados tā izsakās kā Namejs regulāri 7 sezonu garumā... stulbuma augstākā pakāpe. Pat žēl dažreiz to cilvēku paliek. It kā zinošs, bet tik pilns ar negatīvismu un naidu un pēdējā laikā kļūst par ākstu ..tas ir veidojies jau no bērnības , jaunības. Ko lai dara, arī šādi cilvēki dzīvo starp mums.
Ja Tu kādreiz būtu iegriezies SA+ Matuļa jautājumu-atbilžu sadaļā, tad Tu zinātu, ka es viņu tikpat bieži esmu licis pie vietas, un viņam zināms zobs par to uz manīm.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-06 19:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Paldies, mājiniekiem teicu, ko tu man atbildēsi un es uzminēju. Paldies tev par progzējamību.

Kurš nu būtu to rakstījis.

     [+] [-]

, 2014-12-06 21:55, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Matuļa kungs nodeva "žaru", pirmo reizi redzu šeit komentējām.
Viņš (Matulis) vienkārši pateica visu kā ir, nosauca lietas īstajos vārdos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-06 22:29, pirms 10 gadiem
Uzvārds tāds...,upe vienmēr aiztek...,ne tikai šajā sporta veidā...,diemžēl...