Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" atkal gūst tikai vienus vārtus un zaudē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" atkal gūst tikai vienus vārtus un zaudē
Sandis Ozoliņš un Miķelis Rēdlihs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" ceturto spēli pēc kārtas guva tikai vienus vārtus un savā laukumā ar 1:4 piekapās Čerepovecas "Severstal". Nākamā spēle tikai 16. novembrī.

Lai gan Rīgas "Dinamo" pēdējā spēlē piektdien aizsardzībā pieļāva rupjas kļūdas un ar trīs vārtu deficītu zaudēja Omskas "Avangard", šovakar izmaiņu sastāvā nebija. Vārtos jau 19. spēli šosezon sāka Kriss Holts. Kā septītais aizsargs bija pieteikts Jēkabs Rēdlihs, bet pēdējā mačā lietderības koeficientu -3 nopelnījušais komandas kapteinis Sandis Ozoliņš, kurš šajā rādītājā ar -12 ir pat vissliktākais līgā, atkal spēlēja kopā ar ierasto partneri – Oskaru Cibuļski.

Spēles sākumā abas komandas nekautrējās domāt par uzbrukumu veidošanu, taču uzsvars tomēr bija savu vārtu drošībai. Īsti bīstamu momentu "Severstal" nebija arī divos vairākos pēc kārtas trešdaļas vidū (noraidīto leģionāru zviedra Frēdrika Varja un soma Villes Nieminena dēļ) , taču spiediena uz vārtu priekšu netrūka. Jāpiemin, ka rīdzinieki vairākas reizes aizskrēja pretuzbrukumos, kuri noslēdzās bez metiena.

Pirmās trešdaļas noslēgumā "Dinamo" varēja 54 sekundes spēlēt lielajā skaitliskajā vairākumā, taču līgas otrā labākā komanda šajā rādītājā neprata reāli apdraudēt sāncenšu vārtus. Rīdzinieki jau 13. reizi sezonā neprata gūt vārtus pirmo 20 minūšu laikā. Tādējādi pēc pirmā perioda rezultāts joprojām bija neatklāts.

24. minūtē teicams metiens tieši zem vārtu pārliktņa izdevās "Dinamo" uzbrucējam Mārtiņam Karsumam, kurš guva jau savus devītos vārtus sezonā un panāca 1:0 mājinieku labā. Viņam rezultatīvi asistēja Miķelis Rēdlihs, nopelnot 23. punktu sezonā (18 rezultatīvas piespēles).

Tomēr trešdaļas turpinājums nebija pārāk veiksmīgs rīdziniekiem. Vispirms Jura Štāla noraidījumu ar metienu no distances realizēja Vadims Šipačovs, nopelnot 24. punktu 20 spēlēs un panākot neizšķirtu – 1:1. Jau pēc nepilnām trim minūtēm "Severstal" pirmo reizi vadībā izvirzīja Ruslans Nurtdinovs, kurš vairākumā vārtu priekšā izmainīja ripas lidojuma trajektoriju – 2:1.

Noslēdzošo trešdaļu "Dinamo" uzsāka apņēmīgi, taču labā metiena pozīcijā nokļūt neizdevās. Tikmēr 11. minūtē "Severstal" uzbrucējs Aleksandrs Stepanovs pretuzbrukumā laukuma saimniekiem sniedza paraugdemonstrējumus, mezdams virs Holta pleca un dubultodams viesu pārsvaru – 3:1.

Pēc trim minūtēm pie sāncenšu vārtiem sakāvās Niklass Luseniuss, piedzīvojot sakāvi. Tas pats notika ar visu "Dinamo" nometni – pusotru minūti pirms beigām Šipačovs viegli izrēķinājās ar Holtu un guva savus otros vārtus spēlē, nosakot mača gala rezultātu – 4:1.

Nākamā spēle rīdziniekiem paredzēta tikai pēc 10 dienām – 16. novembrī savā laukumā jāuzņem Sanktpēterburgas SKA. Tagad izlašu pārtraukums, kurā ASV izlasi pārstāvēs Holts, Zviedrijas valstsvienību Varjs, bet Krievijas U-20 izlasē spēlēs Ainārs Podziņš.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis, Arvīds Reķis – Kristaps Sotnieks, Jēkabs Rēdlihs; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs, Ville Nieminens(2) – Frēdriks Varjs(2) – Mārtiņš Cipulis, Gints Meija – Jakubs Šindels – Ģirts Ankipāns, Ainārs Podziņš – Niklass Luseniuss(6) – Juris Štāls(2)

KHL regulārā sezona, 6. novembris, Rīga

Rīgas "Dinamo" – Čerepovecas "Severstal" 1:4 (0:0, 1:2, 0:2)

Vārti: 23:26 Karsums (M. Rēdlihs) 1:0, 33:38 Šipačovs (Cvetkovs, vair.) 1:1, 36:31 Nurtdinovs (Stoļarovs, Ketovs, vair.) 1:2, 50:24 Stepanovs (Cvetkovs, Kronvals) 1:3, 58:32 Šipačovs (Ketovs, Kiseļevičs) 1:4
Soda minūtes: 12:16
Vārtsargi: Kriss Holts – Vasīlijs Košečkins

 +14 [+] [-]

, 2011-11-06 19:08, pirms 13 gadiem
Viss kārtībā, mums taču ir superuzbrucējs Cipulis, tā kā uzvaras neizpaliks!

 +39 [+] [-]

, 2011-11-06 19:08, pirms 13 gadiem
pēc šodienas spēles dažiem labiem spēlētājiem vajadzētu iedot lāpstu un spainīti, lai patīra ledu reklāmas minūtes laikā!

 +57 [+] [-]

, 2011-11-06 19:08, pirms 13 gadiem
Ok, es saprotu, ka Cipulis izdara daudz melnā darba, pret to man nekas nav. Bet ko cilvēks dara 2. maiņā, ja viņš no 1 metra nevar iemest vārtos?!?!?!

 +17 [+] [-]

, 2011-11-06 19:09, pirms 13 gadiem
nu ko te teikt...pilnīgi pelnīts zaudējums Pekka,do something!!

  +9 [+] [-]

, 2011-11-06 19:09, pirms 13 gadiem
Discpilīna.Dispilīna.Discplīna...

 +20 [+] [-]

, 2011-11-06 19:09, pirms 13 gadiem
Lielāka vilšanās par Zatlera reformu partiju ir tikai Dināmo Rīga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2011-11-06 19:09, pirms 13 gadiem
Pelniti zaudeja, vajag parmainas.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:09, pirms 13 gadiem
Pilnīgas nulles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-11-06 19:09, pirms 13 gadiem
Dažus spēlētājus derētu nosūtīt uz LM un no turienes paņemt jaunos. Rezultāts būs tāds pats, bet vismaz jaunos iespēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2011-11-06 19:10, pirms 13 gadiem
kkas ir jāmaina spēlē.
Kas tas par lāstu Cipulim.?
Tie jau nav līdzjutēji kas aizgāja tad kad spēle vēl nav beigusies.Īstie palika līdz galam.
Sprukts spēlē kā PILLĀ. :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-11-06 19:10, pirms 13 gadiem
4. gols smuks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:10, pirms 13 gadiem
Es kā 4 gadus īsts fans Rigas Dinamo!šodien man burbulis plīsa, es uzskatu, JAMAINA TRENERIS.......

 +33 [+] [-]

, 2011-11-06 19:10, pirms 13 gadiem
ligas slinkakais lenakais lempigakais speletajs - Janis Sprukts
vnk pretiigi uz vinu skatities

  +9 [+] [-]

, 2011-11-06 19:10, pirms 13 gadiem
šī noteikti ir mana mīlākā komanda visā KHL, bet pēc spēles ar maskavas dinamo, rīga, kad zaudējām 1:4 , es teicu, ka nav vērts maksāt pat 7 ls par tādām spēlēm, un žēl cilveku, kas maksā pat pa 15-30 un 60 ls par biļetēm, nēsat lohi! tadu naudu mest vējā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-11-06 19:10, pirms 13 gadiem
Acīmredzot vajag labākus psihalogus.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 19:11, pirms 13 gadiem
zaje.....bal jau

  -2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:11, pirms 13 gadiem
Pilnīgs psc ........ . Holts jau otro spēli nekāds !!!!

 +17 [+] [-]

, 2011-11-06 19:11, pirms 13 gadiem
Jāatpūšas... jāsapurina galva... un tad jācer, ka viss aizies.. šobrīd mūsējos spēles dzirksteli nevar redzēt

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:11, pirms 13 gadiem
treneri toč vajag nafig, nu cik var

  -2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:11, pirms 13 gadiem
UZVARESIM UZVARESIM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:11, pirms 13 gadiem
Sa-la-gas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:12, pirms 13 gadiem
Malacis Pekka ka nolie ozoliņu maliņa, viņš diemžēl nevelk!

  -2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:12, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Ha ha ha ! Lecīgie letiņi atkal dabūja pa pēcpusi !
Ceru,ka tu ar atrausi no vecakiem pa pecpusi!

 +14 [+] [-]

, 2011-11-06 19:12, pirms 13 gadiem
Tas nav hokejs tas ir balets Sprukta un tamlīdzīgo iz pildījumā.

 +20 [+] [-]

, 2011-11-06 19:12, pirms 13 gadiem
Šo spēli ļoti labi attēloja tā epizode kad Nieminems ar piruteti iegāja zonā, iedeva skaistu piespēli #47, bet tas protams no 1m attāluma kā parasti GANDRĪZ trāpija.
Momenti bija, bet kā parasti nerealizējām .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-11-06 19:12, pirms 13 gadiem
Tакой хоккей нам не нужен!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:12, pirms 13 gadiem
Kur OZO palika 3per.?

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:12, pirms 13 gadiem
Šim nekauņu baram vajadzetu piedzīt busiņu,aivest uz mežu.......nudien bezkauņas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-11-06 19:12, pirms 13 gadiem
Vismaz prieks par Nieminemu, kas dažās epizodēs skaisti nospēlēja, un Lucenisusu , kas mēģināja sapurināt komandu

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:12, pirms 13 gadiem
izskatas ka so sezonu var norakstit ...

varbut sogad vismaz uz izlasi vairak rausies

Cipulis kartejo reizi nevar trapit

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:12, pirms 13 gadiem
Urļiks liels bazarētājs!

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:13, pirms 13 gadiem
Cipuli ej prom Sprukt Tu esi nulle Un braļi Redlihi šodien ipaši galigi garam par ko naudu viņiem maksa aksti.

  +8 [+] [-]

, 2011-11-06 19:13, pirms 13 gadiem
Here's a Sunday pre-game puzzle for our young fans: Dear kids, guess what comes more often - Christmas or goals by #47?

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:13, pirms 13 gadiem
Kad tas kolhoznieks Sejejs, vecais bardainais nekam nederigas Rautakalio, un puse komandas vaksies projam? Nu cik var akstities, ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2011-11-06 19:13, pirms 13 gadiem
Cipulis drīz kļūs par darbības vārdu. Tipa Galviņam Cipulis sanāca

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:13, pirms 13 gadiem
Sotmieks, Wargs, Holts, Karsums, Podzins Vairak uz laukuma es neredzeju speletajus kas grib uzvaret......

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:13, pirms 13 gadiem
Jau orto spēli pēc kārtas līgas labākie bombardieri uzlabo savus status !!!! Donori ..................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 19:14, pirms 13 gadiem
Tā arī Severstaļ noturējās pie likuma - ne vairāk par 4 zaudējumiem pēc kārtas. Viena no stabilākajām KHL komandām. Vispār, izskatījās, ka šodien viņi bija divreiz meistarīgāki par mūsējiem.

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:14, pirms 13 gadiem
billyboy rakstīja: nu tik tiesaam skari.peka nemak ne ozo ne nieminenu ne pasu dinamo izmantot...uz kurieni skataas tas pamulkis savickis
Un kurš mak zini tadu.Ar šitadiem te lempjiem ka musu 1 maiņa neviens treners negribes stradat.

  +5 [+] [-]

, 2011-11-06 19:14, pirms 13 gadiem
10 dienas atputa.!! Cipulim un vel daziem dinamo komandas speletajiem jatrenejas trapit vismaz handbola vartos (tuksos) Pec tam var ielikt vartusargu no Junioriem!

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 19:14, pirms 13 gadiem
Komanda cīnās ,bet grūti spēlēt ar divām ceturtajām maiņām,kurās spēlē trīs leģionāri.Bet Spruktu arī nebūtu par skādi pamodināt,bet varbūt beidzamajos mačos ir noguris,spēļu jau daudz aizvadīts.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:14, pirms 13 gadiem
Mūsējie centās rādīt kaut kādu izcili lielo individuālo meistarību,tas jau nekas,ka tāda nav.
Manai labajai sirdij ir žēl Cipuli

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:14, pirms 13 gadiem
raykok rakstīja: šī noteikti ir mana mīlākā komanda visā KHL, bet pēc spēles ar maskavas dinamo, rīga, kad zaudējām 1:4 , es teicu, ka nav vērts maksāt pat 7 ls par tādām spēlēm, un žēl cilveku, kas maksā pat pa 15-30 un 60 ls par biļetēm, nēsat lohi! tadu naudu mest vējā?
Citi ar tiem 60ls pakalju slauca, jo slinkums iet uz veikalu pec toles papira un vinji nav lohi ,jo pelna tik cik tu nekad nenopelnisi.

 +16 [+] [-]

, 2011-11-06 19:14, pirms 13 gadiem
LTV 7 neļauj balsot par CIPULI!!! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:15, pirms 13 gadiem
Gan arii musu darzaa rozes ziedes.. /varbut/

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:15, pirms 13 gadiem
Sprukts... nu pat priekš viņa.. viņš ir debīls!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:15, pirms 13 gadiem
Kam vajadzīga tāda komanda? Ar Cipuli priekšgalā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:15, pirms 13 gadiem
Dinamo tapat labakie

  -2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:15, pirms 13 gadiem
nošaujiet, lūdzu kāds to cipuli, laikam jāskatās tikai izbraukuma spēles, tur vismaz dabū 2.ripas iekšā, respect skatītājiem, ka beidzot devās prom, nav ko.. manis pēc laidiet hk riga uz mājas spēlēm ''dinamo'' vietā, domāju, ka viņi 1 golu pat varētu dabūt.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:15, pirms 13 gadiem
Nieminens jāliek pie Sprukta ar Karsumu. Varēs trijatā šķobīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:16, pirms 13 gadiem
Apskatoties uz Dinako gūtajiem vārtiem visās līdzšinējās mājas spēlēs, var secināt, ka mājās ar vārtu gūšanu Dinamo vispār iet stipri pasmagi.

Gūtie vārti pamatlaikā šosezon mājās

CSKA 5
Dinamo Minska 2
Lev 0
Dinamo Maskava 1
Lev 4
Avtomobilist 2
Baris 0
Traktor 1
Jugra 1
Magņitarogska 1
Avangard 1
Severstal 1

12 spēles, 19 vārti, 1,58 vārti vidēji spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-11-06 19:16, pirms 13 gadiem
Nu ko jūs te ņematies Pekka nav vainīgs,kādi esam-tādi esam...

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:16, pirms 13 gadiem
longbear rakstīja: Nieminens jāliek pie Sprukta ar Karsumu. Varēs trijatā šķobīties
manuprāt, spruktu jātsēdina tieši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:17, pirms 13 gadiem
Ja gribam redzet sakarigu spele ar uzvaram Tad Rigas Dinamo vadibai Jaatskaita paris speletaji mana skatijuma kadi 4 ( Sindels Cipulis Meija un Stals) kopa 7 punkti siem speletajiem Un treneris jaatlaiz jamekle cits Peka Mests
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:17, pirms 13 gadiem
patika , kaa nelava balsot par Cipuli

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:17, pirms 13 gadiem
Isti fani ir tie kas atbalsta pec neveiksmem! Nevis steidz nolikt visus!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:17, pirms 13 gadiem
Trenerim laiks kravāt somas. Kluba padomei un valdei steidzami jāiejaucas. pretējā gadījumā vēl daži atlikušie spējīgie spēlētāji nolaidīs rociņas. Sprukta vietā derētu pamēģināt citu centru - Ankipānu vai ko?

  +7 [+] [-]

, 2011-11-06 19:18, pirms 13 gadiem
Tad redz ko Cipulis dara brīvajā laikā. Tas varētu izskaidrot viņa nevarēšanu gūt vārtus.

''Rīgas Viļņu'' raksts par LMK konkursu, kurš visilgāk noturēs roku uz televizora:

"Trešajā vietā palika Mārtiņš Cipulis, kurš no akcijas izstājās sešos no rīta. Kitija un Gints novēroja, ka puisis īsti vairs nesaprot, kur atrodas, līdz, pašam nemanot, nomainījis rokas, kas noteikumos nav atļauts. Mārtiņu uzreiz apskatīja mediķis, un, līdzko puisis apsēdās, viņam kļuva labāk. Viņš vienkārši bija piekāpies lielajam nogurumam. Pēc dalībnieku stāstītā, jau piecos no rīta Mārtiņš mēģinājis abus pierunāt balvas sadalīt: Kitija ņemtu televizoru, Gints - datoru, bet viņš - telefonu. Gints bija gatavs piekrist, bet Kitija mērķtiecīgi gribēja iet līdz galam.''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 19:18, pirms 13 gadiem
BrInos, ka kāds te komentē kaut ko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:18, pirms 13 gadiem
sochee rakstīja: Citi ar tiem 60ls pakalju slauca, jo slinkums iet uz veikalu pec toles papira un vinji nav lohi ,jo pelna tik cik tu nekad nenopelnisi.
tu zini cik es pelnu? un tas ka kads dibenu slauka ar 60 ls, tieshi ari iet skatīties tadas spēles pa tadu summu, nebrīnos, viss saskan!

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:18, pirms 13 gadiem
Pilniigi neskataams un nedisciplineets hokejs ''Dinamo Riga'' izpildiijumaa!

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 19:18, pirms 13 gadiem
Atradusi vienu vainigo Cipuli!Vainiga ir visa komanda,kaut kas Jamaina!Bet kas ?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:18, pirms 13 gadiem
Gasidam kad Cipulis iespēlēsies, bet kas tad tas ,sezona jau beigusies.

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:19, pirms 13 gadiem
dekstors rakstīja: LTV 7 neļauj balsot par CIPULI!!!
PAR sPRUKTU.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:19, pirms 13 gadiem
Spēles zvaigzne patiesībā ir treneris.Nulle emociju.Tāda sajūta,ka viņam viss vienalga.Pat Šuplers bija emocionālāks un vadīja spēli,par Znaroku un Vītoliņu vispār nerunājot.Šķiet,ka Pekka tomēr nav RD īstais treneris.Ko komandā dara cipulis?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:19, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: te arī parādās īstie Dynamo fani, izskatās, ka esmu vienīgais, kurš atbalsta šo komandu, pat,ja ir tāds zaudējums 1:4, bet tā tomēr ir komanda, ko jāatbalsta.
Kur parādās, ka es neatbalstu?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:20, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Isti fani ir tie kas atbalsta pec neveiksmem! Nevis steidz nolikt visus!
Ej un iestasti tiem cilvekiem, kas bija arena un redzeja speli.

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:20, pirms 13 gadiem
un Cipulim, message- Padodied ja kads var- Martiņ, aizej uz baznīcu, kaut kas nav labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:20, pirms 13 gadiem
Cipuli ar tadu metienu pat Liepaja negaida

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:20, pirms 13 gadiem
pinokio rakstīja: Spēles zvaigzne patiesībā ir treneris.Nulle emociju.Tāda sajūta,ka viņam viss vienalga.Pat Šuplers bija emocionālāks un vadīja spēli,par Znaroku un Vītoliņu vispār nerunājot.Šķiet,ka Pekka tomēr nav RD īstais treneris.Ko komandā dara cipulis?????
Pekka tak bolderjanus sarijies! Savadak ar dinamo sniegumu sobrid infarkts garantets! Pietrukst atrums,ripa kustas parak leni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-11-06 19:21, pirms 13 gadiem
Cipulim tgd atputa 3 dienas, bus laiks , lai iesudzetu ltv7, nonjema speles zvaigznes statusu

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:21, pirms 13 gadiem
vikings33 rakstīja: žēl,atkal varējām tabulā pacelties,bet laikam būs otrādi,izlidosim no astotnieka.
kautkas ir jāmaina,bet kas tieši.....
Cipuli un Liepāju un ,jo ātrāk jo labāk.ja uzbrucējs 22 spēles nevar gūt vārtus,tad sorry.
Holtam jāmeklē aizstājējs,viņš tomēr nav nobriedis būt par pirmo vārtusargu.otrais jā,bet ne pirmais.noteikti jāmeklē labs vārtusargs,ja tas vispār šobrīd ir izdarāms.
Sprukts arī zem katras kritikas ir sācis spēlēt.noguris vai nav motivācijas?
Par tādiem noraidījumiem kā Štālam un Luceniusam,kuri bija galīgi nevajadzīgi,vajag riktīgi pa muguru sadot.
Kas notiek ar spēli mazākumā un vairākumā?
Katrā ziņā,ja grib tikt astotniekā,komandai savā iekšienē ir jāatrisina daudz jautājumu un jātiek galā ar daudz lietām.
CERAMS,KA ATPŪTĪSIES DŽEKI UN SĀKS KAPĀT!
Laiks lai visu savestu kārtībā noteikti vēl ir,bet ne daudz.
Jāsaņemas!
Tikai Rīga,Tikai Dinamo!
Būtu labi,ja kāds nospardītu...

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:21, pirms 13 gadiem
Butu viena maina 5 Mikeli! Uhh ka pretiniekam kompleksus iedzitu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:22, pirms 13 gadiem
KUR TA JŪS VISI GUDRĪŠI BIJĀT AGRĀK,LIETAS TURPINĀS,TO PAŠU DZIRDĒSIET PRESES KONFERENCĒ!!!

  +9 [+] [-]

, 2011-11-06 19:22, pirms 13 gadiem
Spruktam īpašās dienas traucē?

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:22, pirms 13 gadiem
Ja, kāda khl komanda grib pārtraukt savu zaudējumu sēriju, tad droši brauciet uz Rīgu, šitie ņurbuļi zaudēs vienā setā, ja treneris nespēj savākt komandu, tad nost un miers!!!
Slēpts komentārs: Raimish91

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:23, pirms 13 gadiem
pinokio rakstīja: Spēles zvaigzne patiesībā ir treneris.Nulle emociju.Tāda sajūta,ka viņam viss vienalga.Pat Šuplers bija emocionālāks un vadīja spēli,par Znaroku un Vītoliņu vispār nerunājot.Šķiet,ka Pekka tomēr nav RD īstais treneris.Ko komandā dara cipulis?????
Es negribētu salīdzināt vai teikt, ka viens treneris noteikti ir labāks par otru, bet BĻIN, VAI TIEŠĀM pēc otrajiem zaudētajiem vārtiem nevajadzēja paņemt minūtes pārtraukumu? Tak pilnīgi pēc pārdurtiem baloniem šie izskatījās...

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:23, pirms 13 gadiem
smuks pulkstenis Pekam!

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:23, pirms 13 gadiem
Peka traki pikts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:24, pirms 13 gadiem
vikings33 rakstīja: Vispār jau ŠINDELAM ARĪ VAJADZĒTU TEIKT PALDIES UN ATLAIST.GAN JAU TIRGŪ IR VĒL SPĒLĒTĀJI,KURUS MĒS VARĒTU IEGĀDĀTIES!
Vispar jau legionari ir nulles sogad,tad jau nemt Upiti un vel dazus jaunos,tiem vismaz uguntina acis un Liela griba sevi pieradit!

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 19:24, pirms 13 gadiem
Raimish91 rakstīja: BL* pekka mazaak runaa Saac ari kko darit, ne te raudaat pec katras speles
ko viņam darīt? mācīt spēlēt? pieaugušus večus??? vai arī ar nūju uzšaut katram pa muguru?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:24, pirms 13 gadiem
pie Suplera komandai bija raksturs...

  +6 [+] [-]

, 2011-11-06 19:24, pirms 13 gadiem
Velreiz saku : Tакой хоккей нам не нужен!

Ar tadu speli fanus vār pazaudet.

  +9 [+] [-]

, 2011-11-06 19:24, pirms 13 gadiem
pēc pārtraukuma arī Nīmenens saplūdīs ar cipuļmasu. Galvīņa koncentrācija šodien bija izcila.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 19:25, pirms 13 gadiem
edgarjans rakstīja: pie Suplera komandai bija raksturs...
un tie paši spēlētāji no metra attāluma iemeta..

 +10 [+] [-]

, 2011-11-06 19:25, pirms 13 gadiem
cipulim jaaiet uz bazniicu sveciites veiksmei likt un meistariibai!!!!
Bet SPRUKTS!!!!!! Vins pirmo mainju riktiigi bremzeee. vinja visus metienus un piespeeles blokeeja. varbuut kaadu palaidu garaam. Bet nu , moins, riktiigs LAACIS

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:25, pirms 13 gadiem
Raimish91 rakstīja: BL* pekka mazaak runaa Saac ari kko darit, ne te raudaat pec katras speles
Nu ja esi tik gudrs pasaki ko vins var izdarit ? Ja treners ar vainigs,bet te jau vnk melna serija mums!

  +6 [+] [-]

, 2011-11-06 19:25, pirms 13 gadiem
Ozolinš - he is far away from his best... Grūti nepiekrist, diežēl...

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:26, pirms 13 gadiem
Poox rakstīja: treneri toč vajag nafig, nu cik var
Par tavu domāšanas līmēni visu izsaka tavs komentāra teksts.

  +7 [+] [-]

, 2011-11-06 19:26, pirms 13 gadiem
Jā skumji skatīties kā Dinamo spēlē Bet es tāpat turpināšu atbalstīt kautvai būs pēdējā vietā! Dinamo tomēr ir stiprākā un skatāmākā komanda Latvijas hokejā pagaidām. Nu tad par stipru un lielu Dinamo pēc pārtraukuma.

P.S. Visi nolocēji var iet KĀRTIES! Besī jau ka vislaik tikai noliek!
A tad kad uzvar tad nu ir lielie fani Dinamo!

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:26, pirms 13 gadiem
MigelsElo rakstīja: nošaujiet, lūdzu kāds to cipuli, laikam jāskatās tikai izbraukuma spēles, tur vismaz dabū 2.ripas iekšā, respect skatītājiem, ka beidzot devās prom, nav ko.. manis pēc laidiet hk riga uz mājas spēlēm ''dinamo'' vietā, domāju, ka viņi 1 golu pat varētu dabūt.
nomierinies ērzeli, padomā ko runā

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:27, pirms 13 gadiem
gaisma2 rakstīja: cipulim jaaiet uz bazniicu sveciites veiksmei likt un meistariibai!!!!
Bet SPRUKTS!!!!!! Vins pirmo mainju riktiigi bremzeee. vinja visus metienus un piespeeles blokeeja. varbuut kaadu palaidu garaam. Bet nu , moins, riktiigs LAACIS
netikai tas, bet ari tas aklas piespeles nekurienee!

  -2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:27, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: ko viņam darīt? mācīt spēlēt? pieaugušus večus??? vai arī ar nūju uzšaut katram pa muguru?
Ta man vienalga, lai tik saak vineeet beidzot! ai isteniba vienalga, zb jau skatities to seetas hokeju.. labaaak skatos NHL kur spele isti vechi,un ir skataams hokejs.. nevis tak te visadi cipuli,un pareejie klauni,kas no metra nemaak iemest!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:27, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Es negribētu salīdzināt vai teikt, ka viens treneris noteikti ir labāks par otru, bet BĻIN, VAI TIEŠĀM pēc otrajiem zaudētajiem vārtiem nevajadzēja paņemt minūtes pārtraukumu? Tak pilnīgi pēc pārdurtiem baloniem šie izskatījās...
Varbūt Pekka pats saprot,ka ir iebraucis auzās ar RD?Ja ir,tad viņš atkāpsies pats,jo komandai vajag treneri,kas var arī to sapurināt-kaut vai ar 3-stāvīgiem lamu vārdiem.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 19:28, pirms 13 gadiem
Komandas zaudejumu iemesli:
1. Spēlētāji sūdīgi met.
2. Vārtsargs sūdīgi stāv.

Kā mēģināt risināt lietas lai komanda uzvar:
1. Jāatrod labs vārtsargs. Jo to ir vieglāk izdarīt nekā nomainīt laukuma spēlētājus un visus 20 tāpat nenomainīsi.
2.Jāsagaida atpakaļ Ņiživijs un Lundmarks.

P.S. Un nav ko uzēsties uz Cipuli, tur vesela plejāde nevar iemest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-11-06 19:28, pirms 13 gadiem
Tur tak bez Cipuļa ir pilns ar pajoliņiem kas nevar un negrib nekā darīt.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:28, pirms 13 gadiem
pins19 rakstīja: Es kā 4 gadus īsts fans Rigas Dinamo!šodien man burbulis plīsa, es uzskatu, JAMAINA TRENERIS.......
treneris nevar iemaaciit guut vaartus izdeviigaas poziicijaas

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:28, pirms 13 gadiem
nevainigais rakstīja: Jā skumji skatīties kā Dinamo spēlē Bet es tāpat turpināšu atbalstīt kautvai būs pēdējā vietā! Dinamo tomēr ir stiprākā un skatāmākā komanda Latvijas hokejā pagaidām. Nu tad par stipru un lielu Dinamo pēc pārtraukuma.

P.S. Visi nolocēji var iet KĀRTIES! Besī jau ka vislaik tikai noliek!
A tad kad uzvar tad nu ir lielie fani Dinamo!
Vot sito es saprotu,nevis metas nolikt!
Malacis!!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:28, pirms 13 gadiem
Nu ko,varbūt beidzot ir laiks????????????šitie āksti jau paliek par traku,par minimālo algu 6000eiro mēnesī,Cipuļa un Meijas vietā paslidot arī es varu,arī Miķelis ir haltūrists,ja kāds to neredz,varu piesūtīt izgriezumus,bez izglītota treneru sastāva nebūs rezultāta,kurš grib iebilst,paskatās,cik gadus mācās NHL treneri.

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:28, pirms 13 gadiem
vikings33 rakstīja: Vispār jau ŠINDELAM ARĪ VAJADZĒTU TEIKT PALDIES UN ATLAIST.GAN JAU TIRGŪ IR VĒL SPĒLĒTĀJI,KURUS MĒS VARĒTU IEGĀDĀTIES!
Normis teica, ka tirgus baigi švaks šogad. Ja vien būtu tik daudz naudas, lai varētu izpirkt kādu līgumu, kā piemēram Jugra izdarīja ar Linus Videll, tad paradītos daudzi varianti. Bet tas ir no sērijas "ja tantei būtu riteņi, viņa būtu tramvajs".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:28, pirms 13 gadiem
Šosezon pirmo reizi izslēdzu spēli pirms tā bija beigusies.
Slikti nospēlējām, ko tur vēl. Visos aspektos nebijām pilnīgi.
Nezinu ko sagaidīt no nākamās spēles, cerams puiši mūs pārsteigs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:29, pirms 13 gadiem
Jāaizmirst šīs pēdējās spēles!

Jāsaņemas pašiem,trenerim jāsapurina vai OZO,es jums ticu veči!

Par skaistu un labu hokeju pēc pārtraukuma, Par Dinamo!

  +5 [+] [-]

, 2011-11-06 19:29, pirms 13 gadiem
varbut no Liepajas dazi puikas jaizsauc, kapec Upitis bija japadzen??

  +7 [+] [-]

, 2011-11-06 19:29, pirms 13 gadiem
Un tie kas saka ka shita krievu vietejaa liga ir konkurentspejiga ar NHL tad iegadaajaties smadzenes.. jo lidz NHL limenim tur ir ka liidz meenesim!

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 19:29, pirms 13 gadiem
SPRUKT ,kad tu beidzot saaksi speeleet tas ko tu dari uz laukuma ir galiiga haljava ... sen jau tevi vajadzeeja nomainiit ,jo tu speeleet galiigi nemaaki

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:29, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Komandas zaudejumu iemesli:
1. Spēlētāji sūdīgi met.
2. Vārtsargs sūdīgi stāv.

Kā mēģināt risināt lietas lai komanda uzvar:
1. Jāatrod labs vārtsargs. Jo to ir vieglāk izdarīt nekā nomainīt laukuma spēlētājus un visus 20 tāpat nenomainīsi.
2.Jāsagaida atpakaļ Ņiživijs un Lundmarks.

P.S. Un nav ko uzēsties uz Cipuli, tur vesela plejāde nevar iemest.
Sudigs tu hokeja pazinejs,vartsargs jau nav vainigs,ja aizsardziba Put un palaid!

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 19:31, pirms 13 gadiem
Duucis rakstīja: Komandas zaudejumu iemesli:
1. Spēlētāji sūdīgi met.
2. Vārtsargs sūdīgi stāv.

Kā mēģināt risināt lietas lai komanda uzvar:
1. Jāatrod labs vārtsargs. Jo to ir vieglāk izdarīt nekā nomainīt laukuma spēlētājus un visus 20 tāpat nenomainīsi.
2.Jāsagaida atpakaļ Ņiživijs un Lundmarks.

P.S. Un nav ko uzēsties uz Cipuli, tur vesela plejāde nevar iemest.
Jučers jālaiž vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:31, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Ok, es saprotu, ka Cipulis izdara daudz melnā darba, pret to man nekas nav. Bet ko cilvēks dara 2. maiņā, ja viņš no 1 metra nevar iemest vārtos?!?!?!
cipulis ciinaas un izciina sev momentus. Guushana taa ir cita lieta. Bet ko dara cilveeks pirmajaa mainjaa, kad jebkurs metiens vai piespeele tiek blokeets??? mainjas partneriem bremzee speeli. Mishka Gammi

  +6 [+] [-]

, 2011-11-06 19:33, pirms 13 gadiem
Sējēj!!! Tu kā bijušais aizsargs būdams,tiešam neredzi, ka nav jau problēma uzbrukumā, bet ir problēma ar uzbrukuma uzsākšanu,pirmo piespēli... aizsargi galvas nodūruši vai nu izmet ripu, vai arī dod uz labu laimi (izteikti Galviņš un Krišjānis) paņem kādu leģionāru aizsardzībā ar metienu un spēles izpratni. Visu cieņu Ozo, viņš redz gan laukumu, gan arī izprot hokeju,diemžēl nav vairs tas ātrums(:
Tikai Rīga Tikai Dinamo

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:33, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Vot sito es saprotu,nevis metas nolikt!
Malacis!!
Paldies! Vismaz es šeit neesmu vienīgais kurš atbalsta Dinamo arī grūtos brīžos! Tas priecē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:34, pirms 13 gadiem
Vaina ir tikai un vienīgi trenerī. Pie Šuplera mēs varējām iemest 3 vārtus jebkuram, Salavatam, Ak Barsam, SKA, Atlantam... tagad tādi nīkuļi.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 19:34, pirms 13 gadiem
nu ir pienācis tas laiks, kad komandas vadībai vajadzētu pieņemt kādus mērus, vai tas būtu treneris, kurš nez kāpēc nevar nomotivēt savus spēlētājus, vai arī nomainīt šo to sastāvā, kam ir vislielākās problēmas ar motivācijas atrašanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:35, pirms 13 gadiem
godīgi sakot ļoti slikts sniegums-tā nevar spēlēt jau kuru spēli tikai vieni vārti kur ir mūsu uzbrucēji, jā ir, bet vai nevar iemest vai nezin kur svaidās, secinām atkal noslīdam uz 9 vietu un liekas tur ir mūsu vieta šo sezonu, jo nesen atpakaļ secināju mums būs ļoti grūti iekļut vbūt tiešam komandas vadība ir ķļudījusies trenerī, bet ne man te spriedumu teikt vienk jau apnicis sekot dinamo sniegumam kas šosezon ir ļoti neizsteiksmīgs jāsāk domāt vai komandas vadība kaut ko domā lai komandas spēle uzlabotos, ok cerams būs labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 19:35, pirms 13 gadiem
Tagad saaksies treneru mainjas katru sezonu,kaa LV izlasei,bet jeegas nekaadas...

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:35, pirms 13 gadiem
šitik drūmu paskatu uz ledus es nebiju kādu ilgāku laiku redzējis... es domāju, ka nejau fiziski spēlētājiem šobrīd vajadzētu atpūsties. nu, varbūt mazliet. bet vairāk morāli atpūsties, it īpaši pēc tādām spēlēm kā šī. pagaidām nekas traģisks gan nav noticis, lai gan šādās spēlēs punkti ir jāņem, bet, ja tādas spēles atkārtosies, tad gan kaut kas ir baigi ne-kārtībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-11-06 19:37, pirms 13 gadiem
Leo Komarovam šodien vārda diena!!! Sveicam

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:37, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: tu esi idiots... tādi jau iemesli uzskaitīti, ļoti tieši un precīzi , pats noteikt domā, ka baigo gudrību ierakstīji.
Idiots tev ir biksēs, maziņš, sakaltis un smird.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:37, pirms 13 gadiem
Lucenius ir tik nemanams laukuma, ka par shi speletaja esamibu RD sastava neviens neatceras skatos un to ka vinsh ir legs ar 0 golu ari, poh uz tam piepelem-tur nevienas normalas nebij

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:37, pirms 13 gadiem
swimpis2 rakstīja: Bāc, gandrīz apčurājos no smiekliem par tik stulbu tekstu!!!
Tālu no tā jau nav... Tādi Šindeli un Luceniusi būtu ilgi jāmeklē, lai KHL tādus atrastu.

  +9 [+] [-]

, 2011-11-06 19:37, pirms 13 gadiem
Pec partraukuma
1 Karsums Lundmark Mikelis
2 Nieminen Varg Nizivijs
3 Bukarts Sprukts Ankipans
4 Upitis .Lucenius Podzins

Cipulis Stals Meija un Sindels uz Liepaju

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:38, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: sevišķi līdz Columbus Blue Jackets.... līmenim
Kads vienmer buus pedeja vieta ko tad teiksi par vitjaziem avtombilistiem?? kas katru sezonu pa lejus galu vien vandaas! NHL vismaz cilveki spele hokeju,kas ir skataams nekaa te... kkaados shcunjos, kur paris krievu vien atnaak paskaties un paradiit savu tizlumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:38, pirms 13 gadiem
ritulisss rakstīja: SPRUKT ,kad tu beidzot saaksi speeleet tas ko tu dari uz laukuma ir galiiga haljava ... sen jau tevi vajadzeeja nomainiit ,jo tu speeleet galiigi nemaaki
pilniigi pareizi. vinjs dzekiem riktiigi bremzee speeli. Vinja vietaa vajag kaadu aatru dzeku. Tad tas buutu riktiigs trieciens.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:38, pirms 13 gadiem
man gan vienalga vinejam vai zaudeejam, tapat busu par dinamo, un ceresu kad tiksim PO!!! turaas un ar laiku sarausim ka jau katru sezonu ir kritumi un ir kapumi!

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:39, pirms 13 gadiem
Ja tagad Ļevs vai Spartaks vinnēs pamatlaikā, Dinamo atkal nošvilpjas ārā no PO zonas.

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:39, pirms 13 gadiem
Pec partraukuma
1 Karsums Lundmark Mikelis
2 Nieminen Varg Nizivijs
3 Bukarts Sprukts Ankipans
4 Upitis .Lucenius Podzins

Cipulis Stals Meija un Sindels uz Liepaju
A jaunu treneri ari vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:40, pirms 13 gadiem
swimpis2 rakstīja: IZCILI!!!! Dod vēl tādā pašā garā!!! Tādas glupības un humoru sen neesmu lasījis!
Vecīt, izskatās, ka Tu pats par sevi te uzjautrinies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:41, pirms 13 gadiem
4ik4anass rakstīja: ligas slinkakais lenakais lempigakais speletajs - Janis Sprukts
vnk pretiigi uz vinu skatities
vins ir noguris........... Kaads bija taads ir!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:41, pirms 13 gadiem
satann rakstīja: Pec partraukuma
1 Karsums Lundmark Mikelis
2 Nieminen Varg Nizivijs
3 Bukarts Sprukts Ankipans
4 Upitis .Lucenius Podzins

Cipulis Stals Meija un Sindels uz Liepaju
A jaunu treneri ari vajag
Lucenius uz Somiju, majas blad, Sindels uz Lev

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 19:41, pirms 13 gadiem
Cik Miķelis ir fantastisks,tik brālis Krišjānis Rēdlihs patizls,cik var sevi ļaut čakarēt....

  +5 [+] [-]

, 2011-11-06 19:41, pirms 13 gadiem
satann rakstīja: Pec partraukuma
1 Karsums Lundmark Mikelis
2 Nieminen Varg Nizivijs
3 Bukarts Sprukts Ankipans
4 Upitis .Lucenius Podzins

Cipulis Stals Meija un Sindels uz Liepaju
Sindelam ar kaju pa pakaļu un uz Čehslovākiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:41, pirms 13 gadiem
Pec partraukuma
1 Karsums Lundmark Mikelis
2 Nieminen Varg Nizivijs
3 Bukarts Sprukts Ankipans
4 Upitis .Lucenius Podzins

Cipulis Stals Meija un Sindels uz Liepaju
A jaunu treneri ari vajag
Un visas uzvaras musejas doma pozitivi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:42, pirms 13 gadiem
Kā vispār HOLTS var būt vārtsargs??????????????????

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 19:43, pirms 13 gadiem
Klau, vai nav iespējams J. Spruktu aizsūtīt uz HK Rīga. Būs puikām ģeds un pavēlnieks. RD tik lēns vīrs nav vajadzīgs!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:43, pirms 13 gadiem
varēja redzēt, ka mūsējie šodien nebija noskaņojušies spēlei.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:43, pirms 13 gadiem
Trifolio rakstīja: Klau, vai nav iespējams J. Spruktu aizsūtīt uz HK Rīga. Būs puikām ģeds un pavēlnieks. RD tik lēns vīrs nav vajadzīgs!
Sprukts vairs nav juniors

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:43, pirms 13 gadiem
Īstenībā žēl, ka nevarētu Krišjāņa vai Galviņa vietā Tribuncovu, vismaz PP būtu līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:44, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Ok, es saprotu, ka Cipulis izdara daudz melnā darba, pret to man nekas nav. Bet ko cilvēks dara 2. maiņā, ja viņš no 1 metra nevar iemest vārtos?!?!?!
Labi iemest,vinsh pat trapit pa vartiem nevar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:45, pirms 13 gadiem
satann rakstīja: Pec partraukuma
1 Karsums Lundmark Mikelis
2 Nieminen Varg Nizivijs
3 Bukarts Sprukts Ankipans
4 Upitis .Lucenius Podzins

Cipulis Stals Meija un Sindels uz Liepaju
A jaunu treneri ari vajag
es buutu Bukartu Lundmarka vietaa. Zhiperiigaaks dzeks. un trenerim nav ne vainas. speelee jau labaak, tik ar tiem momentiem vaartus guut.....

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:45, pirms 13 gadiem
Vienmēr palikšu uzticīgs RD,bet sponsoriem,būtu laiks ,to neizglītoto baru izdzenāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:45, pirms 13 gadiem
Nu jā , Par Spruktu jau mineju iepriekseja spele un domas neesmu mainījis. Kalvīsa kungs vai nav pienācis laiks padomāt par trenera nomaiņu neticu ka pēc partraukuma kas mainīsies. Spēlētājiem nepatīk un nemāk somu hokēju spēlēt. Tas ir redzams no malas.Ja jau tiešām RD ir bizness tad vajag padomāt par krievu speciālistu.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:45, pirms 13 gadiem
nezinu, bet man visvairāk neapmierina kā spēlēja aizsargi, protams, ja neskaita uzbrucējus, kas nevar iemest..
ceru, ka brīvdienas noderēs, lai sakārtotu domas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:46, pirms 13 gadiem
Liquid rakstīja: Lucenius ir tik nemanams laukuma, ka par shi speletaja esamibu RD sastava neviens neatceras skatos un to ka vinsh ir legs ar 0 golu ari, poh uz tam piepelem-tur nevienas normalas nebij
kaa tad nemanaams!!!!!!!!!!!!!! divreiz noraidiijums. un vinja deelj vaarti veel

     [+] [-]

, 2011-11-06 19:48, pirms 13 gadiem
es piedzēros un neaizgāju uz spēli...,.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:50, pirms 13 gadiem
Nu varbūt Ozo nav tā labākā fiziskā forma , taču laukumā tieši priekš dinamo viņš ir neaizstājams. Gribētos redzēt ātrāku spēli tieši no visas komandas . !!It īpaši no Jankas

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:51, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: es piedzēros un neaizgāju uz spēli...,.
Un tev tas visiem publiski jāstāsta? Izaudz puišel!

  -2 [+] [-]

, 2011-11-06 19:54, pirms 13 gadiem
Dinamo forever...losers!!But Vitjaz forever!!! ';

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 19:55, pirms 13 gadiem
joho3 rakstīja: Nu jā , Par Spruktu jau mineju iepriekseja spele un domas neesmu mainījis. Kalvīsa kungs vai nav pienācis laiks padomāt par trenera nomaiņu neticu ka pēc partraukuma kas mainīsies. Spēlētājiem nepatīk un nemāk somu hokēju spēlēt. Tas ir redzams no malas.Ja jau tiešām RD ir bizness tad vajag padomāt par krievu speciālistu.
nepiekritiishu!!!!
Shii bij slikta speele, iespeejams jau briivdienaas bija. Bet pirms tam visas speeles labi speeleejushi. AAtri, agresiivi. Vieniigais -- gushana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:00, pirms 13 gadiem
Nu švaki iet dinamo,pēc pauzes jadara pārmaiņas,Spruktu uz Fram sūtit?Cipuli nafig ( tad Upīti labāk).

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:03, pirms 13 gadiem
Treneri mainit sezonai ta isti vel nesakoties nav jegas,ja RD netiks Play Off tad loti iespejams ka Rautkalio ka ari virkne speletaju vares meklet darbu citur.Paslaik treneriem un vadibai loti nopietni jaaprunajas ar Jani Spruktu un jaizdibina kur ir problema(veseliba,gimenes problemas) jo ta spelet tik pieredzejis speletajs nevar,ari Cipulis ir janoliek fakta prieksa vai nu kada no nakamajam 3 spelem bus varti jeb dosies projam.

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:05, pirms 13 gadiem
EUcerin rakstīja: Un tev tas visiem publiski jāstāsta? Izaudz puišel!
es ietaupiju 8 lašus

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:07, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: vienīgais nopietnais prieciņš šobrīd sakarā ar Dinamo ir Soča...
nu čalis vienkārši super rukā! no DD tipa pārvēršas par OD, ja Sējējs teica, ka cer ka kāds latvju aizsargs progresēs un kļūs līdzīgu Ozo labos gados, kas ne tikai izpilda aizsarga pamat funkciju, kā to dara visi mūsu aizsargi, bet arī palīdzēs uzbrukumu veidošanā. šobrīd redzu tikai vienu aizsargu kas to varētu - Soča!
manuprāt, arī Krišjānis R. spēj labi pieslēgties uzbrukumam

  +4 [+] [-]

, 2011-11-06 20:08, pirms 13 gadiem
Musejie vnk grib iedzert weekendos nedaudz, paplostot, tapeec ar domaam jau dzera, Sprukts jau vispar izskatiijas gatavs!

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:08, pirms 13 gadiem
Nu bet tieši tāpēc - Latvijā taču var visu - arī pasi sakārtot pareizi! Bet kaut kā taču no Jančuka jātiek vaļā ar godu!
maris777 rakstīja: Sprukts vairs nav juniors

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:09, pirms 13 gadiem
CIPA!! i269.photobucket.com

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:14, pirms 13 gadiem
gaisma2 rakstīja: nepiekritiishu!!!!
Shii bij slikta speele, iespeejams jau briivdienaas bija. Bet pirms tam visas speeles labi speeleejushi. AAtri, agresiivi. Vieniigais -- gushana.
Protams. Bet es kautka uz to skatos globāli . Ja būtu 100% skaidrs ka visi caļi kas tagat spēlē ,arī paliks DINAMO nākamgad tad protams nekas nav jamaina jāslīpē un viss .Bet tā tas nebūs un katru gadu no jauna mes būsim tur kur esam tapec jaķer moments tagat un tulit.Naudas vairāk nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:22, pirms 13 gadiem
RD mazuliet trūkst tehnisko spēlētāju (Lundmark un Saša), kuru klātbūtne varētu atvērt vārtu guvējus (Nieminen un Sindel), bet... vai Rocky to spēs izkombinēt. Pašreiz RD spēle no aktīvas un agresīvas sāk transformēties tupā joņošanā un totālā bardakā. Jopcik, neticas, ka iepriekš 3 reizes iekļūsana playoff bija realizēta (lielākā daļa sastāva joprojām ir šeit) ar aprobežotiem spēlētājiem, jo tad tā ir bijusi superveiksme. OK, atpūšamies un gaidam Lundmark&Niživijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:25, pirms 13 gadiem
Lepojos, ka latviešus par somiem pārtaisīt Pekam tomēr neizdodas. Un arī neizdosies, jo laiks pašam kļūt par latvieti (Pekam)

  +8 [+] [-]

, 2011-11-06 20:26, pirms 13 gadiem
bombex rakstīja: Karsums sapnoja pa NHL nu vins ludzas lai netiek LM...
Komandas labākais vārtu guvējs, precīzākais metējs (no tiem, kas izdarījuši vairāk kā 15 metienus pa vārtiem) un trešais rezultatīvākais spēlētājs (un ir arī starp līgas labākajiem bombardieriem TOP-20). Nu nez vai viņš domā par LM.

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:28, pirms 13 gadiem
joho3 rakstīja: Protams. Bet es kautka uz to skatos globāli . Ja būtu 100% skaidrs ka visi caļi kas tagat spēlē ,arī paliks DINAMO nākamgad tad protams nekas nav jamaina jāslīpē un viss .Bet tā tas nebūs un katru gadu no jauna mes būsim tur kur esam tapec jaķer moments tagat un tulit.Naudas vairāk nebūs
iespeejams. Bet speeles taktikas zinjaa ljoti labi ja pat ne vairaak. Muuseejie agresiivi speelee pret visiem liideriem. Un ja guutu vaartus, tad veel nezinaams, kur mees tagad atrastos. Vieniigais miinuss ir vaartu guushana.

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:29, pirms 13 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Sprukta kāju,roku un domu ātrums vnk fascinē! ...un tādam vēl maksā 400k par sezonu? ...te Ludzas(visu cieņu šai pilsētai) traktorists Fedja par 50k apraktu visu Severstaļ ar salauztu lāpstu vienatnē!
Zelta ripas speeleetaajus pasauktu un miers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:36, pirms 13 gadiem
Var zaudēt ar vienādu rezultātu 1-4 bet spēles ir dažādas. Pret Avangard par spēli nekādu iebilduma-pat lieliska spēle, nebija zaudējuma rūgtums jo tik lielisku DR īpaši 1 periodā sen nebiju redzējis bet zaudējam.
Pavisam cita spēle šodien -laikam šī bija otra sliktākā spēle šajā sezonā(pret Lev 0-2) bija sliktāka. 11 dienās 6 spēles, severstaļ tajā pašā laikā 5 spēle-katra komanda nogurst savādāk, bet rezdēju jau 2 perioda sākumā ka šodienas uzvara būs mūsu veiksme.
Var vainot te visus pēc kārtas, bet vainīgs bija viens-nogurums vai precīzāk pārgurums. Daži iebildīs visi nogurst -jā piekrītu, bet tad jājautā treneriem kāpēc mūsējie tik ļoti nogurst-lai arī Magņitka arī izskatījās pārgurusi, Avangard tāpat.
Vienu iemeslu minēju 6 spēles īsā laikā ar pārlidojumiem.
Nevainosim komandu - pārtraukums mums ir pašā laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:38, pirms 13 gadiem
gribējāt superhokeju dabūjāt, tagad izbaududiet un priecājaties

     [+] [-]

, 2011-11-06 20:44, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: un nebiji kļūdījies. ir tiešām daudz lietderīgāki laika pavadīšanas veidi
šeit arī atšķiras īsts hokeja līdzjutējs no parasta. Ja Tev patiešām interese DR tad skatīsies vienalga kā zaudē, jo interesē pati spēle kā tāda - arī tad ja komanda spēlē slikti-tad var redzēt cik spēlētāji nolaiž rokas cik spēlē slikti kuri ļoti slikti, kā viss notiek.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 20:55, pirms 13 gadiem
Ozoliņš nevelk,Spruksts tiešām buksē ir kaut kas jāmaina!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2011-11-06 20:59, pirms 13 gadiem
Paldies Mārtiņam par vienīgajiem vārtiem! Un, šķiet, šī nav vienīgā spēle, kad Dinamo gūst tikai vienu golu un to gūst Karsums! Un Miķeļa piespēle - odziņa! Un, ja arī Sprukts būtu spēlējis hokeju šajā spēlē, nevis nodarbojies ar daiļsslidošanu, varbūt šī maiņa iemestu vēl kādus..

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:01, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Ok, es saprotu, ka Cipulis izdara daudz melnā darba, pret to man nekas nav. Bet ko cilvēks dara 2. maiņā, ja viņš no 1 metra nevar iemest vārtos?!?!?!
labi, bet ko likt viņa vietā ? vienīgais variants varētu būt pamēģināt lucīti, pārējiem taču visiem 3 un 4 maiņā (izņemot ainarsu) ir arī 0+0 vai 0+x, bet cīņasspars un skills ir daudz zemāks nekā mārtiņam, kuram jātiek tikai galā ar jau kārtējo sezonas sākuma lāstu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:19, pirms 13 gadiem
ja daudzi melna darba daritaji-bet ir tak kads gols ari jaiemet!!!! šis ir domats šindelam,meija,ankipans un visbeidzot cipulis-kurs nevar trapit-pec tam izkarina mēli un dodas aizsardzibā-par neizmantoto iespeju!!! ja paverojiet Mikeli,podzinu,vargu un karsumu-tad sie speletaji nospelee epizodi lidz galam-pat ja pretinieks atdevis jau piespeli ,vini ša vai taa vinu iemauc bortā!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:20, pirms 13 gadiem
prieks par Karsuma vārtiem, bet spēle un metienu realizācija galīgi iesūkā...

     [+] [-]

, 2011-11-06 21:21, pirms 13 gadiem
toties HKRīga vinnēja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:23, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: daž labs nemāk par lūpu pārspļaut RD sastāvā (ja kāds redzēja to momentu uz RD soliņa ) , kur nu vēl vārtus iemest...
redzēju, tas bij labs

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 21:29, pirms 13 gadiem
raykok rakstīja: Malacis Pekka ka nolie ozoliņu maliņa, viņš diemžēl nevelk!
Pajols esi?

     [+] [-]

, 2011-11-06 21:36, pirms 13 gadiem
Peidod Sējej, TU esi nopircis treneri kuram ir tikai viena shēma uz papīra vai mē szaudējam un esam iedzinējos ar rezultāti 1:2 mē sspēlējam tā pat kā ja mēs esam vadībā ar 4:3, ne mēs makam teikt uzkurinat tempu ne mes makam sargaat vartus tad kad tas tiesham ir jadara !
ja kaads ir jāmaina tad vajag sākt ar treneri un jau tagad šajās brīvdienās nevis sezonas beigās stāstīt to ko es tagad jau rakstu, un domaju man piekritīs daudzi cilvēki kas šo visu procesu vēro no malas un jūt līdzi Savam RIGAS DINAMO !
Kad bus nomainīt streneris un būs atiecīgajai epizodei atiecīga shēma kā taj ā spelēt varēsim sākt vērtēt OZO, Sprukta sniegumu un Leģionāru !

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 21:39, pirms 13 gadiem
Spēle bēdīga. Labi, ka vēl Cipulis nepievīla. Ir jābūt iekšai - spītīgi nemest vārtos, kad citi met. Princips taču... Respect! Cienu stiprus, principiālus večus.

     [+] [-]

, 2011-11-06 21:39, pirms 13 gadiem
edgars_vitols rakstīja: Peidod Sējej, TU esi nopircis treneri kuram ir tikai viena shēma uz papīra vai mē szaudējam un esam iedzinējos ar rezultāti 1:2 mē sspēlējam tā pat kā ja mēs esam vadībā ar 4:3, ne mēs makam teikt uzkurinat tempu ne mes makam sargaat vartus tad kad tas tiesham ir jadara !
ja kaads ir jāmaina tad vajag sākt ar treneri un jau tagad šajās brīvdienās nevis sezonas beigās stāstīt to ko es tagad jau rakstu, un domaju man piekritīs daudzi cilvēki kas šo visu procesu vēro no malas un jūt līdzi Savam RIGAS DINAMO !
Kad bus nomainīt streneris un būs atiecīgajai epizodei atiecīga shēma kā taj ā spelēt varēsim sākt vērtēt OZO, Sprukta sniegumu un Leģionāru !
Nevar visu arī tikai uz trenera pleciem. Arī spēlētajiem ir kaut kas jāsaprot ko treneris prasa no viņiem. Šeit vairs nav Šuplers, šeit vajag nedaudz vairāk kapāt. Jāpiedomā pie attieksmes ar kādu iziet uz ledus.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 21:56, pirms 13 gadiem
Harington rakstīja: Nevar visu arī tikai uz trenera pleciem. Arī spēlētajiem ir kaut kas jāsaprot ko treneris prasa no viņiem. Šeit vairs nav Šuplers, šeit vajag nedaudz vairāk kapāt. Jāpiedomā pie attieksmes ar kādu iziet uz ledus.
Var jau būt, taču Šuplera laikā tik smagi negāja un viņš kaut kā tika ar situāciju galā. Jā, bija negaisa mākoņi arī virs Šuplera galvas, tomēr beidzās viss labi, un kā vēl. Šajā gadījumā es nebūtu tik optimistisks un neliktu ne santīma uz Rautakalio nākotnes perspektīvām. Komanda uzvar - slavē treneri, komanda zaudē - vainīgs treneris. Par nožēlošanu pēdējais variants man patīk labāk.

     [+] [-]

, 2011-11-06 22:15, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: Es pat tev daļēji pat piekrītu, bet jāsaprot, ka pēc pārtraukuma Lundmarkam nebūs tā kondīcija un netēmēs viņš uz pirmo maiņu un Cipuļa, Meijas izlikšana aiz borta arī nebūtu īsti prātīga, tie divi kapātāji ir kā radīti 4 maiņai, pielikt klāt vēl viņiem Ankipānu un vispār īsts kapātāju trijnieks, itkai iemetienus lai keksē kā grib.
Tu laikam sen neesi Ankipānu Arēnā Rīga redzējis-kādā kondīcijā viņš ir,sorry-nez vai LM noderētu!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 22:17, pirms 13 gadiem
Ir stipras aizdomas ka spēles vispār vada Pekas asistents:Ābols.Vismaz no malas tā izskatās.Komandas akcionāriem vajadzētu steidzīgi pateikt Pekam:tu drīksti vadīt arī spēles!

     [+] [-]

, 2011-11-06 22:18, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: daž labs nemāk par lūpu pārspļaut RD sastāvā (ja kāds redzēja to momentu uz RD soliņa ) , kur nu vēl vārtus iemest...
Kas tur bija? Nepaspēju laikā mājās.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-06 22:25, pirms 13 gadiem
Trūkst čaļiem šobrīd šīs emocijas Riga vs SKA: Insane commentators screaming!!!
...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-06 22:35, pirms 13 gadiem
Harington rakstīja: Nevar visu arī tikai uz trenera pleciem. Arī spēlētajiem ir kaut kas jāsaprot ko treneris prasa no viņiem. Šeit vairs nav Šuplers, šeit vajag nedaudz vairāk kapāt. Jāpiedomā pie attieksmes ar kādu iziet uz ledus.
daudzi noliek spēlētējus un pats treneris arī.

     [+] [-]

, 2011-11-06 22:36, pirms 13 gadiem
Munkys rakstīja: Trūkst čaļiem šobrīd šīs emocijas http://www.youtube.com/watch?v=G16NPyVJTYQ&feature=related
Kurš tad neatceras šo maču? Nez vai tagad Dinamo tā varētu?

  +3 [+] [-]

, 2011-11-06 22:36, pirms 13 gadiem
raykok rakstīja: Malacis Pekka ka nolie ozoliņu maliņa, viņš diemžēl nevelk!
KURŠ VELK???

  -1 [+] [-]

, 2011-11-06 22:46, pirms 13 gadiem
Ozoliņam, Spruktam, Cipulim un Ratakallio dziļi pajāt uz suņu riešanu, un pareizi!

     [+] [-]

, 2011-11-06 22:48, pirms 13 gadiem
Ozo uz laukuma izliek visu. Ja viņa piespēles uzbrucēji izmantotu, būtu citas runas. Pareizi, nav vairs 1996. gads, bet viņš ar pieredzi dod no visas sirds. Viņš vēl parādīs!

     [+] [-]

, 2011-11-06 22:52, pirms 13 gadiem
kada jega likt rakstus, ja tiem pa virsu pamatigas reklamas lido? nevarat kaut kur mala nolikt, un dinamo ja ta tuprinas, tad kads lidos, tikai kurs?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 22:57, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sindelam ar kaju pa pakaļu un uz Čehslovākiju.
Nu beidz, Sējēja snaiperim ar kāju pa pakaļu? Galvenais, ka līgumu ar iedeva uz 2 gadiem, pamatojums tam ar ģeniāls - A ja nu viņš spēlēs labi psc vot tas ir ģenerālmenedžers, točna ''labākajs'' līgā.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-06 23:53, pirms 13 gadiem
3 faktori kas noraka spēli: 1) superlēnais tormazs Sprukts 2) Cipulis kas no metra nevar trāpīt vārtos pēc ideālas piespēles 3) nevajadzīgie noraidījumi, īpaši Štāla losīgā klupināšana kuru pretinieks izmantoja!

     [+] [-]

, 2011-11-07 00:22, pirms 13 gadiem
dekstors rakstīja: LTV 7 neļauj balsot par CIPULI!!!
Tāpēc tie kas par viņu balso ir LO..HI, neobjektīvi nosaka spēles zvaigzni!!! atbalstu ka izņem no balsošanas,jo LO..HU kā tu ir daudz!!!

     [+] [-]

, 2011-11-07 00:24, pirms 13 gadiem
Ejam visi uz Ozo......))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 08:30, pirms 13 gadiem
Pēc šādiem Pekkas vārdiem sāk rosīties aizdomas, ka Ozoliņš vairs nebūs vislabāk apmaksātais hokejists Dinamo : D

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 08:46, pirms 13 gadiem
Beidzot kādam pietika drosmes atsēdināt Ozo. Malacis treneris.

     [+] [-]

, 2011-11-07 09:21, pirms 13 gadiem
Grūti spēlet,ka jādoma par savu vārtu drošību, jo vārtusargs HOLTS ir pilnīga nulle.Zēl bet fakts .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 09:48, pirms 13 gadiem
galīgie lohanauti,pat riebjas skatīties. četrās mājas spēlēs tikai četri vārti pamatlaikā. tas ir ārprāts,kauns

     [+] [-]

, 2011-11-07 09:50, pirms 13 gadiem
Kauns skatīties šādu hokeju RD izpildijumā un it seviši kā spēlē komandas līderi Sprukts, Cipa un Ozo.

     [+] [-]

, 2011-11-07 09:51, pirms 13 gadiem
Skaidrs ir viens , pirmo vārtu guvēja prēmija jāatceļ , bet otro vārtu guvēja prēmija jādubulto - un viss būs štokos...

     [+] [-]

, 2011-11-07 09:59, pirms 13 gadiem
Tāds Vilkoits tiešām nebūtu savācis vairāk punktu kā Ankipāns, Cipulis, Niklas vai Shindels?

     [+] [-]

, 2011-11-07 12:00, pirms 13 gadiem
Diemžēl pelnīts zaudējums.Ļoti labi pēc spēles pateica Podziņš , ka nevar uzvarēt gūstot tikai 1 vārtus.Paretam var izdoties (Jugra 1:0; Magņitka (1:1 pamatlaikā, pēcspēles metienos - vinne), bet ļoti reti.Gribas cerēt, ka tā neturpināsies pēc pārtraukuma, ka šis pārtraukums nāks par labu.Citādi play off šogad...