Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakallio: "Par atkāpšanos nedomāju"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Rautakallio: "Par atkāpšanos nedomāju"
Peka Rautakallio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Neskatoties uz slikto sezonas sākumu, no Rīgas "Dinamo" galvenā trenera amata atkāpties negrasās somu speciālists Peka Rautakallio.

"Dinamo" šovakar Maskavā piedzīvoja jau piekto zaudējumu pēc kārtas, ar 0:3 kapitulējot "Spartak". Rīdziniekiem vēl divas spēles otrajā izbraukumā – pret "Severstal" un "Vityaz".

Rīgas komandas galvenais treneris Peka Rautakallio pēc kārtējās neveiksmes atzina, ka nav domājis par atkāpšanos no ieņemamā amata: "Hokejā uzvar tas, kas gūst vārtus. Mēs zaudējām piekto spēli pēc kārtas, taču par aiziešanu nedomāju. Mums ir daudz vārtu gūšanas momentu, taču nevaram iemest. Mēs pat tukšos vārtos nevaram trāpīt!"

"Spartak" galvenais treneris Viktors Pačkaļins: "Spēlei gatavojāmies ļoti nopietni. Tik nopietni, ka iesildīšanās laikā Jegors Mihailovs salauza roku, tāpēc radās problēmas ar sastāva izvēli. Iekļāvām komandām jaunos, kuri nepievīla. Ļoti priecīgs, ka neielaidām vārtus."

"Spartak" uzbrucējs Jozefs Štimpels: "Nezināju, ka "Dinamo" ir neērts pretinieks "Spartak" komandai, toties zināju, ka rīdziniekiem ir labi hokejisti, kuri labi slido un izveido nesliktus momentus. Tas apliecina to, ka spēlējām pret stipru pretinieku. Tieši tāpēc esam laimīgi, ka spējām gūt vārtus. Jāpaslavē mūsu vārtsargs. Par savu golu - neteikšu, ka man paveicās, jo tieši biju plānojis mest stūrī."

Izmantotie resursi:
gazeta.ru

Slēpts komentārs: Roberto777

  -1 [+] [-]

, 2011-10-05 23:40, pirms 13 gadiem
savickis gan jau ir celjaa uz krieviju lai iedotu iekshaaas

  -1 [+] [-]

, 2011-10-05 23:42, pirms 13 gadiem
rifs rakstīja: pirmaamkartam Abolu neviens tur nerespektees,buus viens liels comu kolektivs,un ja jau Abols tik labi zin visus speletaja plusus un minusus,tad jau vinjs varetu palidzeet Pekam,bet nu stipri saubos,vinjs veel ir pa zalu lai ko tadu uznjemtos,ar laiku iespejams,iespejams!!!
Ir dzirdēts,ka Ābols vēl par zaļu un nav nogatavojies. Domā vien,ka to ko Artis saka,to arī visu Peka ņem galvā.Galvenais ir galvenais un treneris=treneris,nevis otrādi. Ņemtu kāds vecais aubē,vai neņemtu-tas ir cits jautājums,bet par rezultātu varētu spriest tikai tad,kad tas būtu noticis.Labi jau ir vienmēr atsaukties uz to,ka vēl par jaunu.Cik nav tādu treneru,kas Ābola vecumā guvuši pirmos panākumus!

     [+] [-]

, 2011-10-05 23:48, pirms 13 gadiem
var jau to somu nomētāt ar mēsliem, bet nu ja RD komandā nav neviena, kas varētu uzmest SAKARĪGI pa vārtiem(par trāpīšanu vārtos nemaz nerunājot), kas varētu no savas zonas uzsākt uzbrukumu ar PRECĪZU pirmo piespēli, kas zinātu kur skarīgi likt ripu, ja traucē pretinieks. Un tās nenormāli rupjās Ozoliņa kļūdas......
Lai man piedod DR fani, bet jautājumā par 12 uzbrucēju maiņu, es par 90% piekrītu somam. Šodien redzot spēli, nu tik nožēlojama komanda.... Vitjaz vismaz kādam bietē var iedot......
Man jau liekas, ka soms neapzinājās, kādos s***os iegrābjas uzņemoties trenēt šo salašņu bandu, kam par šo cirku uz ledus vēl nevāji maksā!!!

     [+] [-]

, 2011-10-05 23:50, pirms 13 gadiem
striker rakstīja: Ir dzirdēts,ka Ābols vēl par zaļu un nav nogatavojies. Domā vien,ka to ko Artis saka,to arī visu Peka ņem galvā.Galvenais ir galvenais un treneris=treneris,nevis otrādi. Ņemtu kāds vecais aubē,vai neņemtu-tas ir cits jautājums,bet par rezultātu varētu spriest tikai tad,kad tas būtu noticis.Labi jau ir vienmēr atsaukties uz to,ka vēl par jaunu.Cik nav tādu treneru,kas Ābola vecumā guvuši pirmos panākumus!
sava zinja tev i taisniba,par tiem jaunajiem treneriem ,bet nu tie ir loti liels retums ,kad vel tik jauni var vadit profesionalu komandu,un Abols nu manupraat nav sis gadijums,un nedomaju kad RD Valde njems un riskees,vismaz tuvakaja laika.
vot ja mees runatu par Irbes kandidaturu,to veel es saprastu jo vinjam ir NHL pieredze gan ka speeletajam un ka trenerim un veel raksturs.
Pekam jau nav ne vainas,bet viss ir speletaju galvaas un taa jau ir psihologija,ari trenerim ir jabut labam psihologam,nez to mees tuvakajas spelees redzeesim kads ir Peka sija jomaa.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-05 23:52, pirms 13 gadiem
zumm-zumm rakstīja: var jau to somu nomētāt ar mēsliem, bet nu ja RD komandā nav neviena, kas varētu uzmest SAKARĪGI pa vārtiem(par trāpīšanu vārtos nemaz nerunājot), kas varētu no savas zonas uzsākt uzbrukumu ar PRECĪZU pirmo piespēli, kas zinātu kur skarīgi likt ripu, ja traucē pretinieks. Un tās nenormāli rupjās Ozoliņa kļūdas......
Lai man piedod DR fani, bet jautājumā par 12 uzbrucēju maiņu, es par 90% piekrītu somam. Šodien redzot spēli, nu tik nožēlojama komanda.... Vitjaz vismaz kādam bietē var iedot......
Man jau liekas, ka soms neapzinājās, kādos s***os iegrābjas uzņemoties trenēt šo salašņu bandu, kam par šo cirku uz ledus vēl nevāji maksā!!!
es piekriitu kad nebija gaidiijis taadu matereaalu ierodoties darbaa redzeet...bet tas vinjam ir izaicinaajums,ko vinjs sodien ari apliecinaaja pasakot,kad nedomaa atkapties no amata...

  -2 [+] [-]

, 2011-10-05 23:54, pirms 13 gadiem
rifs rakstīja: sava zinja tev i taisniba,par tiem jaunajiem treneriem ,bet nu tie ir loti liels retums ,kad vel tik jauni var vadit profesionalu komandu,un Abols nu manupraat nav sis gadijums,un nedomaju kad RD Valde njems un riskees,vismaz tuvakaja laika.
vot ja mees runatu par Irbes kandidaturu,to veel es saprastu jo vinjam ir NHL pieredze gan ka speeletajam un ka trenerim un veel raksturs.
Pekam jau nav ne vainas,bet viss ir speletaju galvaas un taa jau ir psihologija,ari trenerim ir jabut labam psihologam,nez to mees tuvakajas spelees redzeesim kads ir Peka sija jomaa.
Nu,vot,rif,ja es būtu tajā valdē,tad Ābols pēc Jūļa aiziešanas pārmantotu viņa amatu

  +3 [+] [-]

, 2011-10-05 23:55, pirms 13 gadiem
striker rakstīja: Nu,vot,rif,ja es būtu tajā valdē,tad Ābols pēc Jūļa aiziešanas pārmantotu viņa amatu
bet par nozeelu Abolam tu tur neesi un domaj kad ari nekad nebusi...

  -1 [+] [-]

, 2011-10-05 23:57, pirms 13 gadiem
rifs rakstīja: bet par nozeelu Abolam tu tur neesi un domaj kad ari nekad nebusi...
jāaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-06 00:24, pirms 13 gadiem
Ar to indiāni izlasē mēs vēl piedzīvosim jautrus laikus.Paklausoties-kamēs
cīnīšoties par zeltu,nāk prātā drūmas domas......

  +9 [+] [-]

, 2011-10-06 00:27, pirms 13 gadiem
Peka izskatās pēc mehāniķa, kurš izjaucis nepazīstamu dzinēju.Uzforsējis to, bet kā pareizi salikt atpakaļ aizmirsis. Katru dienu atkal jauc ārā un uz dullo liek kopā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-06 00:52, pirms 13 gadiem
No doubt about it
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-10-06 01:23, pirms 13 gadiem
bet par 12. jauniem uzbruceejiem vinjam gan zobus vajadzeetu izsist.... Tikai un vieniigi muuseejie chalji!!!!! Gan jau atveersies

  +5 [+] [-]

, 2011-10-06 01:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesaukšu treneri vārdā, bet pēc nesena RD treniņa apmeklējuma viņš neoficiālā sarunā atzina-ja tas kas notiek RD treniņos esot smaga strādāšana, tad viņš neko nesaprot no hokeja trenēšanas. Bet uztrenējis viņš ir vairākus LV ļoti pazīstamus spēlētājus.
un ko viņš vēl pastāstija?
Vaitad visiem treniņiem ir jābūt smagiem. Kātad spēlētāji pēc tam kājas pavilks. Kāds tajā brīdī bija treniņu plāns-merķis??? Tas treneris laikam tikpat gudrs kā Tu.
Labi, jau labi, es jau arī neticu Tavam kārtējam insaidam, pārāk daudz esi pats safantazējis pa šiem gadiem.

Šovakar komentāros esi riktīgi nodragājis, pamazām atgriezies LV interneta bļauru dārziņā.

Nesen delfos lasiju par vienu pasākumu kas notiek vasarā un piesaista daudz tūristus. Šī pasākuma vadītāja paziņoja ka nākamvasar pasākums vairs nenotiks, apnicis lasīt, uzklausīt indīgus komentārus, bet pasākums bija labdarības. Šādus vai līdzīgus atzinumus no populāriem cilvēkiem nākas lasīt ar vien biežāk, pamazām mazais pogu knibinātājs LV kļūst no ļumpina par valdnieku.

Takā turās LV interneta bļauri. Nafig, mums taču neko Latvijā nevajag, galvenais lai nets labi strādā un tad mēs visem grjobanajiem darīt gribētājiem, ragus ātri aplauzīsim.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-06 04:20, pirms 13 gadiem
manuprāt, vnk trūkst veiksmes. bet gan RD ieskiriesies un parādīs hokeju, ko RD prot un var spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-10-06 06:20, pirms 13 gadiem
Vai tad Pekam ir jāiemet tajos tukšajos vārtos? Kāda velna pēc runāt par viņa atkāpšanos.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-06 07:15, pirms 13 gadiem
Jancux97 rakstīja: Nu nez, man jau liekas ka nav tie laakie speletaju resursi Dinamo, arī leģionāri šogad pašvaki atšķirībā no pagājušas sezonas
Kur tev leģionāri pašvaki? Hartigans ne tuvu Wargam un Lundmarkam nestāv,bet šajā spēlē vajadzēja jau no sākuma Jučeru vārtos likt

  +6 [+] [-]

, 2011-10-06 07:18, pirms 13 gadiem
Tā īsti nevar saprast, par ko šeit valda sašutums. Paši tik kvēli šādu spēli gribējāt, nu, te nu viņa ir. Un par to, ka Dinamo NEKAD nespēlēs sekmīgi (kamēr nebūs sastāvs kā Salavatam) totāli uzbrūkošu hokeju, jau nu vajadzēja būt saprašanai jebkuram, kurš hokejam seko ilgāk par 3 gadiem. Tā ir aksioma, ka mazāk meistarīga komanda NEVAR uzspiest savu spēli meistarīgākai. Vai tiešām to tik grūti apjēgt? Un nav ko pļurkstēt par kaut kādiem gribasspēkiem vai noskaņojumiem vai uzskaņojumiem. Jebkurš pretinieks arī noskaņojas un vienīgā starpība starp komandām atkal paliek meistarība.
Šobrīd, protams, Dinamo nespēlē nekādu ne agresīvu, ne spēka, ne īpaši uzbrūkošu hokeju. Un nedara to tāpēc, ka pretinieki neļauj. Ja arī tāds brašais hokejs kādu reizi izdosies, tad tas var gadīties tikai pret morāli sabrukušu vai sagurušu, vai kādā citā ziņā nepilnvērtīgu komandu.
Un viss rezultāts, kurš no šī murga iznāks, būs uz kādu laiku mūsu čaļiem sajauktās galvas, kad prasīto nespēj, bet to, ko spēj- neļauj.
Pilnam komplektam vēl vajadzētu pavisam sad**st RD, nobīdot malā mūsu pašu hokejistus, lai ierīkotu te eksperimentu poligonu kādam ambiciozam somam.
Un vai tikai lielākie kliedzēji par to, ka mūsējie vispār neko nejēdz, nevar un neprot, nav tie paši, kuri pavasarī kliedza- kas tas tāds Atlants, mums tabulā jābūt augstāk par viņiem, mums ir BAIGAIS POTENCIāLS, tikai dumjais Šuplers traucē sasniegt augstos mērķus.
Tagad, izrādās, potenciāla mums vairs nav, visi jāpadzen un jāsapērk zvaigznes.
Āksti...

  +3 [+] [-]

, 2011-10-06 07:32, pirms 13 gadiem
Īsti līderi sāk lēnām -no pēdējās uz pirmo,kamēr ieskrienas!

  -2 [+] [-]

, 2011-10-06 07:58, pirms 13 gadiem
Domajiet ko darīt ar Sprukstu! Viņš gremde visu komandas maiņu!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-06 07:59, pirms 13 gadiem
muļļas

  -1 [+] [-]

, 2011-10-06 08:05, pirms 13 gadiem
Reksis rakstīja: Ar to indiāni izlasē mēs vēl piedzīvosim jautrus laikus.Paklausoties-kamēs
cīnīšoties par zeltu,nāk prātā drūmas domas......
Cik sapratu tad indiānis ir vēl vairāk tendēts uz spēka hokeju. Spēka hokejs ir kruti, bet golus takā ar vajadzētu. Ar trīcošām rokā iemest ir grūti.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-06 08:09, pirms 13 gadiem
Trenerim nav nekadas vainas ko var padarit ja nevar iemest tuksos vartos iziet viens pret vienu atkal tuksa.Musejiem kajas ir bet galvas tuksums.Bet gan bus labi.

     [+] [-]

, 2011-10-06 08:21, pirms 13 gadiem
Nu bļāviens, kā vispār var doma ienākt prātā par kaut kādu atkāpšanos, Šupleram deva vēl lielāku handikapu un vispār Pekkas stils prasa ilgtermiņa domāšanu, kas vidusmēra latvietim nav... kad sāksiet domāt ilgtermiņā, tad arī panākumi atradīsies, gan biznesā, gan privātajā dzīvē, dārgie tīņu komentētāji

  +2 [+] [-]

, 2011-10-06 08:46, pirms 13 gadiem
Patiesība ir tāda. Treneris ir labs.
Nav bijis pietiekams menedžera darbs pirms sezonas lai piesaistītu vismaz 2 meistarīgus uzbrucējus, kas var no 1/10 iespējas gūt vārtus. Jo mūsu bālēliņi gūst vārtus no 1/2 labākajā gadījumā, bet ja galīgi neiet spēle, tad ir tā kā pašlaik. Ar to atšķiras ekstra klases uzbrucējs no vienkāršā mirstīgā.
vārtsargu problēma arī būs stipri jūtama. Ko darīs Dinamo, ja tomēr iekļūs play off, bet pamatvārtsargs gūs traumu, vai viņam neaiziet spēle. Jucers tikai ir sācis savu lielo hokeja karjeru. Protams var notikt brīnums, bet cik tad var balstīties uz-ja nu paveiksies. Tāda līmeņa komandai, kā mūsējā jābūt diviem līdzvērtīgiem vārtsargiem, kas var izvilkt spēli.
Apgalvojums - mūsējie nav formā-tas arī neder, nu ziniet arī citas komandas neizskatās, ka ir ieslēgušās par 110%.
Attieksme pret darbu no sportistu puses ir par 70% un ne vairāk. Un kapteinis arī nav vilcējs, es domāju ne meistarības pēc, bet gan attieksmes pēc. Paskatieties ar kādu vienaldzīgu sejas izteiksmi spēlē Ozo, ne dusmas, ne smaids, ne ......, un pārējie tādi paši, izņemot jaunos.
Un vispār izskatās ka Ābols savilcis savus vecos čomus komandā paprasot par to kādu %. Nu mēģiniet piedāvāt tirgū jebkur Eiropā Spruktu, Ankipānu, Ņiživiju, Karsumu, Cipuli, plus vēl Rautas čomus - Melinus u.c. - uz pusi mazāk naudas dabūs, vai vispār ne pie kāda līguma netiks.

     [+] [-]

, 2011-10-06 08:52, pirms 13 gadiem
Kad treneris sāks trenēt komandu??????? Tā ir ākstīšanās, piemēram, Ozoliņs dala pa labi pa kreisi aklās piespēles, gluži kā šim acis pakausī būtu, kaut arī nesen pats apgalvoja, ka tā nedrīkst darīt, protams, šīs piespēles tiek pretiniekam. Ozo nr.1 kandidāts nosēdināšanai malā!!!! Nesaprotu, kāpēc Ņiživijam būtu jāspēlē pirmajā maiņā, viņs laukumā ir kā sniega pārsliņa, pretinieks viņu var dancināt kā grib!! Ņiživijs nr.2 atsēdināšanai malā. Lundmarks nr.3, tikai teātri uz laukuma taisa, bet šeit nav teātra pulciņš. Šo sarakstu varētu turpināt, bet diemžēl tam nepietiks raksta zīmju!!

Vienīgi no Cipuļa jūtu 100% atdevi!! Indrašis un Jučers labi papildināja sastāvu.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-06 09:01, pirms 13 gadiem
Bez emocijam speli nevar vinet , bet tikai noslidinaties nevajag ka vitjazam protams ,bet......

  +3 [+] [-]

, 2011-10-06 09:09, pirms 13 gadiem
Vajadzeetu gan saakt domaat ..., kaa speeleetaajs vinnss ir daudz sasniedzis, bet kaa treneris gandriiz neko. ( veel zaaggis Vi4aziem un --briivi izkliist)

     [+] [-]

, 2011-10-06 09:12, pirms 13 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Vajadzeetu gan saakt domaat ..., kaa speeleetaajs vinnss ir daudz sasniedzis, bet kaa treneris gandriiz neko. ( veel zaaggis Vi4aziem un --briivi izkliist)
Vitjaziem zaudes tapat ka Lev , jo bail dabut pa muti.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-06 09:13, pirms 13 gadiem
line1 rakstīja: Patiesība ir tāda. Treneris ir labs.
Nav bijis pietiekams menedžera darbs pirms sezonas lai piesaistītu vismaz 2 meistarīgus uzbrucējus, kas var no 1/10 iespējas gūt vārtus. Jo mūsu bālēliņi gūst vārtus no 1/2 labākajā gadījumā, bet ja galīgi neiet spēle, tad ir tā kā pašlaik. Ar to atšķiras ekstra klases uzbrucējs no vienkāršā mirstīgā.
vārtsargu problēma arī būs stipri jūtama. Ko darīs Dinamo, ja tomēr iekļūs play off, bet pamatvārtsargs gūs traumu, vai viņam neaiziet spēle. Jucers tikai ir sācis savu lielo hokeja karjeru. Protams var notikt brīnums, bet cik tad var balstīties uz-ja nu paveiksies. Tāda līmeņa komandai, kā mūsējā jābūt diviem līdzvērtīgiem vārtsargiem, kas var izvilkt spēli.
Apgalvojums - mūsējie nav formā-tas arī neder, nu ziniet arī citas komandas neizskatās, ka ir ieslēgušās par 110%.
Attieksme pret darbu no sportistu puses ir par 70% un ne vairāk. Un kapteinis arī nav vilcējs, es domāju ne meistarības pēc, bet gan attieksmes pēc. Paskatieties ar kādu vienaldzīgu sejas izteiksmi spēlē Ozo, ne dusmas, ne smaids, ne ......, un pārējie tādi paši, izņemot jaunos.
Un vispār izskatās ka Ābols savilcis savus vecos čomus komandā paprasot par to kādu %. Nu mēģiniet piedāvāt tirgū jebkur Eiropā Spruktu, Ankipānu, Ņiživiju, Karsumu, Cipuli, plus vēl Rautas čomus - Melinus u.c. - uz pusi mazāk naudas dabūs, vai vispār ne pie kāda līguma netiks.
Patiesība ir tāda, ka pagājušo sezon uz šo brīdi šie paši spēlētāji bija guvuši 29 vārtus, šodien tie ir 14. Jā, pareizi, pagājšgad bija Dārziņš, kurš sezonas sākumā hvz cik tur spēlēs tikai maisījās un traucēja gūt vairāk golus.
Pagājšgad visās iespējamās nelaimēs tika vainots Šuplers, arī tad, ja kāds nevarēja trāpīt tukšos vārtos. Jo vai nu nebija pareizi noskaņojis,vai nu nebija pareizu formu uzdzinis, vai par ilgu kādu laukumā noturējis. Bļin, nu tas ir smieklīgi, šogad viss ir 50 reizes sūdīgāk, bet treneris vispār ņipričom. Absurds.

     [+] [-]

, 2011-10-06 09:13, pirms 13 gadiem
Jāatkāpjas ir tiem, kas netiek galā ar uzdevumu. Tātad uzbrucējiem.