Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

“Dinamo” šķidrā spēlē ielaiž tikai vienus vārtus, bet zaudē

“Dinamo” šķidrā spēlē ielaiž tikai vienus vārtus, bet zaudē
Kristaps Sotnieks (centrā). Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Otro zaudējumu pēc kārtas piedzīvojusi Rīgas ''Dinamo'' komanda, kas, lielāko daļu mača pavadot četru aizsargu sastāvā, tā arī nespēja atslēgt pretinieku vārtus un ar 0:1 piekāpās Čerepovecas ''Severstal''.

Dažādu hokejistu veselības likstu dēļ ievērojamas pārmaiņas skāra ''Dinamo'' aizsardzības līniju. Savainojumu dēļ komandai nevar palīdzēt Kristaps Zīle, Oskars Bārtulis un Kristofers Berjlunds, bet nupat saslimis arī Nerijus Ališausks. Tādēļ ''Dinamo'' treneru korpuss sastāvā iekļāva divus HK "Rīga" pārstāvjus - Arvilu Bergmani un Ernestu Ošenieku. 20 gadus vecais Bergmanis darbojās vienā aizsargu pārī ar pieredzējušo Kristapu Sotnieku. Pirmo spēli kopš 22. novembra aizvadīja Andris Džeriņš, aizstājot žokli treniņā salauzušo Aleksandru Protapoviču. Vēl vienu triecienu ''Dinamo'' aizsardzības līnija saņēma mača gaitā, kad pretinieka mestā ripa pirmā perioda izskaņā trāpīja pa galvu Uvim Balinskim. Komandas rezultatīvākais aizsargs pēc tam nonāca mediķu aprūpē un uz ledus vairs neatgriezās, līdz ar to lielāko daļu spēles ''Dinamo'' pavadīja četru aizsargu sastāvā, malā paliekot jaunajiem Bergmanim un Ošeniekam.

Spēles teksta tiešraide – šeit!
Vairāku vadošo komandas hokejistu iztrūkums laukumā bija ļoti redzams. Visu pirmo trešdaļu pārliecinoši spēli kontrolēja “Severstal”, rīdziniekiem vairāk skrienot pretiniekiem pakaļ. Tiesa, arī pretinieki nebūt nerādīja to spožāko sniegumu, bīstamāko momentu pie “Dinamo” vārtiem izveidojot...mājinieku kapteinim Laurim Dārziņam, kurš vārtu priekšā kļūdījās ripas apstrādē, to ieslidinot pa vārtu stabiņu. Neilgi vēlāk cīņā vārtu priekšā pa pārliktni trāpīja Bogdans Jakimovs.

“Dinamo” izpildījumā buksēja ne tikai aizsardzība, bet arī uzbrukums. Reālas vārtu gūšanas iespējas netika radītas ne vienādos sastāvos, ne arī divos skaitliskajos vairākumos – Podjapoļskis atvairīja vairākus Bena Māršala un Uvja Balinska metienus no distances, taču tas arī bija viss. Rīdzinieku situāciju vēl neapskaužamāku padarīja arī tas, ka pēc ripas trāpījuma pa galvu uz ledus vairs neatgriezās komandas rezultatīvākais aizsargs Balinskis.

Otrajā periodā nedaudz paaugstinājās spēles temps, taču to pašu diemžēl nevarēja teikt par spēles kvalitāti. Iniciatīva joprojām bija “Severstal” rokās, un brīžiem, lai nosargātu cietoksni neieņemtu, vārtos visu savu atlētismu nācās rādīt Aleksanderam Salākam. Savu lielo iespēju “Dinamo” sagaidīja perioda vidū, kad uz Vladislava Podjapoļska sargātajiem vārtiem tika nozīmēts soda metiens. To izpildīt tika uzticēts Dārziņam, kurš pietuvojās vārtiem, taču raidīja ripu krietni par augstu.

Balinska prombūtnē vienā nomaiņā kopā uz ledus izgāja arī Ošenieks un Bergmanis, taču atlikušo otrās trešdaļas laiku “Dinamo” nospēlēja četru aizsargu sastāvā. Tas nenoliedzami bija jūtams arī uz laukuma, “Severstal” tiekot pie vairākiem lieliskiem momentiem. Daļu no tiem viesi izniekoja paši, taču vairākkārt iemesls, kādēļ rezultāta tablo joprojām dega divas nullītes, bija “Dinamo” vārtsargs Salāks, kurš glāba šķietami bezcerīgās situācijās, lecot pēc ripas gluži kā tautietis Petrs Čehs futbola (tagad arī hokeja) vārtos.

Trešās trešdaļas sākumā gan rīdzinieki spēja atrast spēku rezerves, kas ļāva tikt arī pie lielā vairākuma. Diemžēl arī šī iespēja palika neizmantota, Podjapoļska vārtus apšaudot tikai ar metieniem no distances.

Bija skaidrs, ka vieni vārti var izšķirt spēli, un tieši tā arī notika. Diemžēl izšķirošu kļūdu vārtos nepilnas divas minūtes līdz pamatlaika beigām pieļāva Salāks, kad no asa leņķa tuvajā stūrī trāpīja Bogdans Jakimovs, atnesot uzvaru ''Severstal''.

Rīgas ''Dinamo'' - Čerepovecas ''Severstal'' 0:1 (0:0;0:0;0:1)

Vārti: 58:15 Jakimovs 0:1.
Soda minūtes: 4:8
Vārtsargi: Aleksanders Salāks - Vladislavs Podjapoļskis

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Aleksanders Salāks (Andrejs Makarovs); Arvils Bergmanis - Kristaps Sotnieks, Bens Māršals – Uvis Balinskis, Roberts Mamčics - Sergejs Gimajevs, Ernests Ošenieks; Miķelis Rēdlihs – Brendons Makmilans – Lauris Dārziņš, Gints Meija - Andris Džeriņš - Ņikita Setdikovs, Kirils Sļepecs – Daniels Bērziņš – Kārters Eštons, Rihards Marenis – Oskars Batņa – Koltons Gilīss, Roberts Lipsbergs.


, 2019-12-04 21:53, pirms 5 gadiem
Rezultatīvākais letiņš krievu huiņas līgā šodien,Janka Kalniņš.
Ielika visiem savicka mongoļu varzas laukuma soēlētājiem
, 2019-12-04 21:54, pirms 5 gadiem
Nja... Nevar iemest, dabū ierīt...
, 2019-12-04 21:54, pirms 5 gadiem
Какая боль v Фуниcа
, 2019-12-04 21:54, pirms 5 gadiem
Oho, čekisti pakāsuši aitas galvām( čerep- galvaskauss, ovca- aita)!
, 2019-12-04 21:56, pirms 5 gadiem
Apsveicu visus, kas izmantoja manu tipu! Under 53.5 pie 1.7 iziet ka smerets! Apsveicu ar 18/22!!! Par dinamo!
, 2019-12-04 21:56, pirms 5 gadiem
Bāc, Ankij, aizsardzībā nav kam spēlēt - nu, iedod taču iespēju Ošeniekam (53 sekundes uz ledus šodien), iedod lielāku spēles laiku Bergmanim. Uz ko vēl naivi tiek cerēts? Uz tikšanu plovos? Tam droši vēl tic tikai Savickijs un FUNS.
, 2019-12-04 21:58, pirms 5 gadiem
Ja nu kāda komanda no šīm ir pelnījusi PO, tad tā nav RD. Atkal līdz spēles vidum guļ un zaudē praktiski visas divcīņas. Interesanti, kā Ankipāns skaidro to, ka pret tiešajiem konkurentiem komanda nekad nav gatava?
, 2019-12-04 21:59, pirms 5 gadiem
Ir vēl kurā KHL komandā tikpat "rezultatīvs" leģionārs uzbrucējs kā DR Gilīss? Par viņu taču puses līgas vārtsargu ir rezultatīvāki. Nu, Fun, nestāsti, ka viņa vietā nebūs kam spēlēt 4.maiņā.
, 2019-12-04 21:59, pirms 5 gadiem
Jā fun raksturs jau rūdās aizsargiem,bet nu jau gan reāli play off aizgājis tutū,ja par Rīgā punktu nevaram paņemt pret pastarīšiem...
, 2019-12-04 22:00, pirms 5 gadiem
Mīkstie, ko citu var pateikt
, 2019-12-04 22:00, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Pats redzi kā kapā mūsu aizsargi. Neatbalstu zaļu spēlētāju iesaistīšanu ja viņi šim līmenim nav gatavi
Protams, Ankipānam paliks veseli 2 aizsargi, tad tur spēlēs Džeriņš (tas pat pirms spēles tika nopietni izskatīts ) un kaut vai Dārziņš, bet jaunajiem aizsargiem tāpat netiks dota iespēja. Kad vēl, ja ne tagad???
, 2019-12-04 22:01, pirms 5 gadiem
Kā man patīk, kad Funis@Co aptiršas spēles pēdējās minūtēs.
Un visiem iesaku Rīgas ''Aklo zarnu'' spēlēm skatīties pēdējās 10 min., jo pārējā laikā var darīt ko vērtīgāku.
, 2019-12-04 22:01, pirms 5 gadiem
Fuņam kārtējais deep throat un anal invasion
, 2019-12-04 22:02, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Pats redzi kā kapā mūsu aizsargi. Neatbalstu zaļu spēlētāju iesaistīšanu ja viņi šim līmenim nav gatavi
Un? Ko var šajā situācijā zaudēt????
, 2019-12-04 22:02, pirms 5 gadiem
Cieta drāte un sausa baranka!
, 2019-12-04 22:02, pirms 5 gadiem
Kārtējo reizi brīnos par sevi, kā es tās otrā perioda 10 minūtes bārā alu dzerdams noskatījos...Cerība laikam mirst pēdējā
, 2019-12-04 22:02, pirms 5 gadiem
Tagad jau var gausties par aizsargu traumām,bet kur bija atkal Ankipāns un Co sezonas sākumā,kad sastāvā salasīja kādas 6 maiņas uzbrucēju,kuri daudzi tupēja malā,bet reālus aizsargus tikai kādus 8 kas var spēlēt!?
, 2019-12-04 22:03, pirms 5 gadiem
nē nu lošpēdi kas lošpēdi. ceru ja čekistjurekam prieks par saviem censoņiem. malači
, 2019-12-04 22:03, pirms 5 gadiem
Nu bija jāgūst vārti 5:3 spēlējot, man liekas nepareizi laist laukumā 5 uzbrucējus, iespējams treniņā ir spēlēts, bet skatoties likās ka viņi improvizē un par daudz piespēļu.. Manuprāt tomēr vajag vienu aizsargu, bet laikam nebija ko likt.. sāpīgs zāģis no švakmaņiem...
, 2019-12-04 22:04, pirms 5 gadiem
Miķeļa lielo kasku laikam Mesjē līmeņa cīnītāji nēsā
, 2019-12-04 22:04, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, Ankipānam paliks veseli 2 aizsargi, tad tur spēlēs Džeriņš (tas pat pirms spēles tika nopietni izskatīts ) un kaut vai Dārziņš, bet jaunajiem aizsargiem tāpat netiks dota iespēja. Kad vēl, ja ne tagad???
Cenšas radīt ilūziju, ka komanda vēl cīnās par play-off, lai gan sen ir skaidrs, ka nekas tur nebūs. Plus vēl jāiespēlē jaunie krievi, jo tāds uzdevums no augšas saņemts.
, 2019-12-04 22:05, pirms 5 gadiem
Un Dārziņš meistars, labāk bullīti būtu Ashtonam atstājis, lieliskais vipendrons
, 2019-12-04 22:05, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ir vēl kurā KHL komandā tikpat "rezultatīvs" leģionārs uzbrucējs kā DR Gilīss? Par viņu taču puses līgas vārtsargu ir rezultatīvāki. Nu, Fun, nestāsti, ka viņa vietā nebūs kam spēlēt 4.maiņā.
Jā Gilīss ir Ankipāna brīnumbērns!Leģionārs,kurš 4 sezonās dažus vārtus iemetis,un regulāri pelna stulbus noraidījumus!
, 2019-12-04 22:05, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: Nu bija jāgūst vārti 5:3 spēlējot, man liekas nepareizi laist laukumā 5 uzbrucējus, iespējams treniņā ir spēlēts, bet skatoties likās ka viņi improvizē un par daudz piespēļu.. Manuprāt tomēr vajag vienu aizsargu, bet laikam nebija ko likt.. sāpīgs zāģis no švakmaņiem...
Vispār jau Rīgas ''Aklās zarnas'' tieši tādi paši, kā tu raksti, švakmaņi. Divu līdzvērtīgi sūdīgu komandu spēle, kurā visu izšķīra viens gols.
, 2019-12-04 22:06, pirms 5 gadiem
Ankipāns ir nederīgs, bet laikam Savickim derīgs, nu sapratāt
, 2019-12-04 22:08, pirms 5 gadiem
Viss kā parasti. Pēdējās minūtēs atmetīsies, gan jau paveiksies. Nepaveicās šoreiz.

Savas iespējas jāizmanto...

Nesapratu to sadomazohistisko spēles plānu, ko Ankipāns klāstīja pirms spēles un ko varēja redzēt pirmajā periodā? . Sēdēs aizsardzībā un gaidīs momentus?

Severstaļ arī pilnīgi nabagi. Dinamo ar diviem pamatsastāva aizsargiem, bet spēles beigās izskatījās daudz svaigāki par izcilajiem forčekotājiem no Čerepovecas.
, 2019-12-04 22:08, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: Nu bija jāgūst vārti 5:3 spēlējot, man liekas nepareizi laist laukumā 5 uzbrucējus, iespējams treniņā ir spēlēts, bet skatoties likās ka viņi improvizē un par daudz piespēļu.. Manuprāt tomēr vajag vienu aizsargu, bet laikam nebija ko likt.. sāpīgs zāģis no švakmaņiem...
Jā,piekrītu,atkal Ankipāns nodirsās riktīgi!Tak nu vienreiz jau negāja cauri tas uzbrucēju variants un tikai muļķis nemācās no savām kļūdām..un priekš kam tas Ābols,kurš itkā atbild par vairākumu..!?
, 2019-12-04 22:08, pirms 5 gadiem
Kur Pavlovs? Tapec i zaude
, 2019-12-04 22:09, pirms 5 gadiem
Briesmīgi .. bet būšu godīgs. Es katru spēli esmu sācis cerēt ka MUSEJIE zaudēs ... piekritu pabriesmigi. Bet mani vienīgais kas uzjautrina sakara ar RD ir palicis tas kādas atrunas būs ankipanam. Un cik spēlēs vēl ir jāzaudē, lai ankipanu atlaistu vai vins atkāpsies. Bet visvairāk gaidi ankipana interviju jocīgi ka neviens žurnālists vēl nav izdevis viņam jautājumu. Vai nav pēdējais laiks atkāpties ??
Slēpts komentārs: denebs
, 2019-12-04 22:10, pirms 5 gadiem
Ankipans go home ! Kopā ar Gillisu 32 speles 0+1 un sliktakais minuss komandā.
, 2019-12-04 22:12, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: Nu bija jāgūst vārti 5:3 spēlējot, man liekas nepareizi laist laukumā 5 uzbrucējus, iespējams treniņā ir spēlēts, bet skatoties likās ka viņi improvizē un par daudz piespēļu.. Manuprāt tomēr vajag vienu aizsargu, bet laikam nebija ko likt.. sāpīgs zāģis no švakmaņiem...
Nu 5:3, protams, izšķīra daudz, bet jāsāk ar to, ka jāspēlē 60 minūtes. Zaudējums bija pilnībā likumsakarīgs, jo spēles sākumā atkal nebija gatavi un 2 periodus Severstaļ bija labāki. Nebūtu Salāka brīnumi vārtos, tad jau pēc 2. Perioda bija jābūt 0:4. Var jau sūdzēties par aizsargu traumām, bet, neveidojot neko uzbrukumā, uzvarēt nevar.
, 2019-12-04 22:13, pirms 5 gadiem
Salāku nekur vainot nevar (tas skaidri), šodien varam visi vainot Mareni jo dēļ viņa tika zaudēti vārti. Gillies Rīgā spēlē pa 5`000 eiro mēnesī jebšu minimālo algu KHL. Un Artūrs Kulda spēlēs Rīgas "Dinamo" (90%) līgums esot sastādīts. Praktiski spēle bija laba!
, 2019-12-04 22:17, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu pret tik zaļu spēlētāju iesaistīšanu. Treneris redz labāk par mani un tevi. Es neesmu gudrāks par hokeja treneriem, kā te daudzi citu iedomājās.
Kā neredzi? Tu taču teici, ka nav gatavi, tātad zini.
, 2019-12-04 22:18, pirms 5 gadiem
denebs rakstīja: Nav taisnības hokeja pasaulē, tas sen bija zināms, bet šāds hokeja pasaules augstāko spēku cinisms sen nebija redzēts. Varu zvērēt pie pasaules gala, ka šādu iznākumu šovakar pēc tik varonīgi aizvadītas spēles rīdzinieki nebija pelnījuši. Tie, kas par to priecājas, agrāk vai vēlāk noslīks savos sūdos un sadegs elles liesmās! Iznīkstiet, orki, urlas, troļļi un citi melnie kalpi f, z, vai Q! 😡😡😡
pilnībā piekrītu.....
, 2019-12-04 22:20, pirms 5 gadiem
Atkal beigās spiedām pretiniekus un izlaidām uzvaru. Kāda jēga tādiem "plejiem"ja tajos jāzaudē pirmajā kārtā,labāka ir 9.v.kā pag.gadā kur Vitjaz apkaunojoši zaudēja ar visās četrās spēlēs CSKA. Lai tiktu 8.v.vajag vismaz 5 uzvaras pēc kārtas-tas nav loģiski.
, 2019-12-04 22:20, pirms 5 gadiem
Normāli spēlēja,bet lielo vairākumu neizmantoja,gaidi nepatikšanas.Un viņas atnāca spēles beigās.KarmaPiekrītu,ka jaunajiem ir jādod spēlēt šādās situācijās,jo rietumu zonā viss jau ir noskaidrots.Tikai Sočiem kaut kāda minimāla cerība vēl pacīnīties.Toties austrumos tikai Traktors var droši domāt par nākošo sezonu.Patīk jau studijā čaļu spriedelēšana un fantazēšana,bet tas ir saprotams.Viniem tā jarunā,citādi var iziet kā Pučem
, 2019-12-04 22:21, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ja treneris nelaiž , tātad nav gatavi spēlei.
Tātad tas nozīmē, ka Ankipāns nevar kļūdīties?
, 2019-12-04 22:22, pirms 5 gadiem
erikxxl rakstīja: Ankipans go home ! Kopā ar Gillisu 32 speles 0+1 un sliktakais minuss komandā.
Gillis nav vainīgs. Dinamo ir vieni no labākiem kaušļiem līgā - Gillis un, īpaši Ashtons, kuri nav nometuši cimdus. Ankipāns par mīksto padarīs da jebkuru
, 2019-12-04 22:23, pirms 5 gadiem
Invalīdu biedrībai rigas dinamo vajag vel piesaistīt kaimiņu utis...
, 2019-12-04 22:28, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tātad tas nozīmē, ka Ankipāns nevar kļūdīties?
Gudļa būtu nosargājis vārtus sausus
, 2019-12-04 22:28, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka var kļūdīties. Neesmu sastapis cilvēku kurš nekļūdās. Neatbalstu jaunu zaļu spēlētāju iemešanu spēlē. Treneris redz, jūt vai speļētājs ir gatavs spēlei. Viņš katrā ziņā zina labāk par jebkuru no mums.
Tātad labāk nedodam iespēju jaunajiem, bet paliekam 10.vietā, nekā ar jaunajiem 12.vietā?
, 2019-12-04 22:30, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka var kļūdīties. Neesmu sastapis cilvēku kurš nekļūdās. Neatbalstu jaunu zaļu spēlētāju iemešanu spēlē. Treneris redz, jūt vai speļētājs ir gatavs spēlei. Viņš katrā ziņā zina labāk par jebkuru no mums.
karoč, muļķi, čaļi esot aizgājuši pie Ankipāna un pateikuši, davaj daram tā un tā, Ankipāns esot pateicis, muti turiet, es te visus jūs esmu iekšā dabujis...
, 2019-12-04 22:30, pirms 5 gadiem
Ankipānu neviens neatlaidīs. RD pilda sākotnējo Krievijas plānoto . Sekmīgi veic treniņmaisa lomu krievu komandām .Ankipāns citur nav vajadzīgs, neviens viņam naudu līdzvērtīgu citu komandu treneriem nemaksās .Savickis viņam atmet naudu,kuru viņš citā darbā nenopelnīs. Visi apmierināti, viss rit savu gaitu. Mūsu puiki arī tiek pie savas naudiņas.Gazprom maršē !!!
, 2019-12-04 22:30, pirms 5 gadiem
saprati?
, 2019-12-04 22:31, pirms 5 gadiem
Ankipāns molodec
, 2019-12-04 22:33, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tātad labāk nedodam iespēju jaunajiem, bet paliekam 10.vietā, nekā ar jaunajiem 12.vietā?
Jaunos? Pilna pasaule ar 19 gadīgiem čaļiem, kas spēlē vadošās lomas savās komandās. Bet ģinamka labāk laidīs uzbrucējus aizsargu vietā. Laikam vieta apredzēta VHL prospektiem, nav ko letiņiem vakanto vietu aizņemt.
, 2019-12-04 22:33, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tātad labāk nedodam iespēju jaunajiem, bet paliekam 10.vietā, nekā ar jaunajiem 12.vietā?
Tu vēl nezini? DR, Severstaļam un Minskai vietas skaita savādāk. Līdz vakaram DR bija pirmie, Severs otrie un Minska trešie. Tagad Severs pirmie, DR otrie, Minska trešie. Baigi sīvais turnīrs. Neviens negrib padoties! Ja Soči oficiāli pieteiksies, tad februārī varēs maukt PO
, 2019-12-04 22:41, pirms 5 gadiem
Iedot jaunajam spēlētājam uzspēlēt vienu nomaiņu uz 53 sekundēm komandai esot tabulas lejasgalā māk tikai Ģinamka.
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-12-04 23:14, pirms 5 gadiem
Kur paliki ekspert, lūdz šeit vairs neraksti un vispār izdzēsies. ';
, 2019-12-04 23:18, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā
Dalbajoba domāšana
, 2019-12-04 23:21, pirms 5 gadiem
comon88 rakstīja: Dalbajoba domāšana
Man ir sportiskais proncips visu mūžu iekšā. Katra vieta ir svarīga, par katru vietu jācīnās. Lai iespēlē jaunos farmklubā, kura mums nav. Galvenā DR problēma-farmkluba trūkums.
, 2019-12-04 23:25, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Man ir sportiskais proncips visu mūžu iekšā. Katra vieta ir svarīga, par katru vietu jācīnās. Lai iespēlē jaunos farmklubā, kura mums nav. Galvenā DR problēma-farmkluba trūkums.
Bet kā tad palika tas, ka galvenais ir pozitīvās emocijas DR spēlēs, neskatoties uz daudzajiem zaudējumiem?
, 2019-12-04 23:47, pirms 5 gadiem
Artūrs Kulda esot parakstījis līgumu ar Ģinamu, gaidāms aizsarga papildinājums arī no Slovākijas.
, 2019-12-05 07:08, pirms 5 gadiem
nez kas ar izlasi notiks, kad visu savās rokās pārņems trīs dalbajobi savickijs, ankepons un funs? bēdīgs skats!
jo agri vai vēlu , tak Hārtlijs pametīs izlasi. nestrādās tak mūžīgi
, 2019-12-05 07:27, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet kā tad palika tas, ka galvenais ir pozitīvās emocijas DR spēlēs, neskatoties uz daudzajiem zaudējumiem?
Man arī ir pozitīvas enocijas pēc spēles. Nekad nav bēdas. Zaudējums sāpīgs bet emocijas ir poziitīvas. No visiem sporta pasākumiem visvairāk patīk baudīt DR spēles. Uzvara dod papildus prieku.
, 2019-12-05 07:28, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nez kas ar izlasi notiks, kad visu savās rokās pārņems trīs dalbajobi savickijs, ankepons un funs? bēdīgs skats!
jo agri vai vēlu , tak Hārtlijs pametīs izlasi. nestrādās tak mūžīgi
Tu arī izveidotu izlasē savdabīgu siltumnīcu. Tur visi savējie, bet tev atkal būtu daži supermīluļu sarakstā. Izlasē , klubā jāspēlē LABĀKAJIEM nevis tiem kuri labāk patīk kādam.
, 2019-12-05 07:36, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: ...Galvenā DR problēma-farmkluba trūkums...
Динамо Рига De Facto pats šobrīd ir fārmklubs krievu naudīgajiem klubiem. Tu gribi fārmklubu fārmklubam?
, 2019-12-05 09:27, pirms 5 gadiem
Tiesneši blēži. Severstaļam nefiksēja vārtsaga bļoķēšanu. Bet mūsu klubam krieni neeksistējošākas vārtsaga bloķēšanas tie pretīgie blēži gan fiksē. Kā piemēram Nesen SKA pret Dinamo Rīga mačā kur rīdzniekiem uzvaru tie blēži noņēma, kaut arī tur no vārtsarga bloķēšanas ne smakas nebija. Tur SKA hokerjists pats savu vārtsargu bloķēja
, 2019-12-05 09:42, pirms 5 gadiem
skrien ka aptaureti auni pa aploki.ne izdomas ,ne kombinacijas-lopu bars.darzeni-ej pensija-lentenis-nevienu piespeli nav spejigs izpoldit...
, 2019-12-05 09:45, pirms 5 gadiem
kur palicis krateklgalva-savicka valspartners...varbut tur visa vaina
, 2019-12-05 10:11, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Man arī ir pozitīvas enocijas pēc spēles. Nekad nav bēdas. Zaudējums sāpīgs bet emocijas ir poziitīvas. No visiem sporta pasākumiem visvairāk patīk baudīt DR spēles. Uzvara dod papildus prieku.
Tu esi nojūdzies..
, 2019-12-05 12:39, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Tu esi nojūdzies..
Tevi uztrauc svešs nepazīstams cilvēks? Priecājies ka esi normāls.
, 2019-12-05 12:40, pirms 5 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Динамо Рига De Facto pats šobrīd ir fārmklubs krievu naudīgajiem klubiem. Tu gribi fārmklubu fārmklubam?
Tās ir tavas domas.