Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Fanu un mediju spiediena priekšā nepadosimies"

Jānis Celmiņš

Savickis: "Fanu un mediju spiediena priekšā nepadosimies"
Juris Savickis
Foto: Lauris Aizupietis, F64

Rīgas “Dinamo” kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāj, ka desmit zaudējumu piedzīvošana pēdējās 11 Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēlēs nav pietiekams iemesls, lai kluba vadība pieņemtu straujus lēmumus.

Jau vēstīts, ka ielaižot četrus vārtus pēc kārtas pirmo 29 minūšu laikā, vakar desmito zaudējumu pēdējās 11 spēlēs piedzīvoja Rīgas "Dinamo", kas ar 15 mačos sakrātajiem sešiem punktiem atrodas Kontinentālās hokeja līgas pēdējā vietā, – 2:4 pret Maskavas "Dynamo". Pēc spēles preses konferencē komandas galvenais treneris Normunds Sējējs pauda, ka pacietības mērs ir beidzies un sekošot pārmaiņas. Kā vēsta portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija, Rīgas "Dinamo" treneru štābs patiešām pieņēmis lēmumu veikt izmaiņas. Tomēr krietni piezemētākas nekā gaidīts – no fārmkluba "Liepāja" izsaukts krievu uzbrucējs Filips Toluzakovs.

Kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis sarunā ar portālu Sportacentrs.com tikmēr šodien norādīja, ka par pārmaiņām komandā tiek spriests, vienlaikus gan minot, ka izmaiņas nebūs tik ātri kā visi gaida. “Šobrīd negribētu par to runāt publiski. Pārdomāsim iespējamos variantus, taču nedomāju, ka izmaiņas būs tik straujas, kā visi cer. Kluba vadība strādā, lai komandas sniegums uzlabotos, taču jūsu spiediena priekšā nepadosimies,” situāciju komentēja kluba vadītājs. Vaicāts, kas izdara lielāko spiedienu – mediji, līdzjutēji vai kāds cits, Savickis atbildēja, ka gan žurnālisti, gan komandas līdzjutēji. “Visi gaida straujas pārmaiņas, taču mēs neesam tā organizācija, kas pieņem ātrus lēmumus. Visu darīsim bez milzu steigas,” skaidro Savickis.

Pēc 15 aizvadītajām KHL regulārā čempionāta spēlēm komandu no Rietumu konferences labāko astotnieka šķir 16 punktus plata aiza, taču Savickis uzsver, ka mērķis paliek nemainīgs – izslēgšanas spēles. “Uzdevums nav atcelts. Mums ir pietiekami daudz laika, lai situāciju labotu,” lakonisks ir Savickis, piebilstot, ka nekādi ultimāti ne treneriem, ne spēlētājiem nav izteikti.

Rīgas "Dinamo" nākamo spēli aizvadīs ceturtdien, kad savā laukumā uzņems Jaroslavļas "Lokomotiv". Svētdien Latvijā viesosies Podoļskas "Vityaz", bet pēcāk priekšā smags trīs spēļu izbraukums, kas jānoslēdz pret Sanktpēterburgas SKA un Maskavas CSKA.

 +45 [+] [-]

, 2016-10-04 17:24, pirms 9 gadiem
Pasaki ka esi aptaisījies un vienkārši nav līdzekļu!!

 +31 [+] [-]

, 2016-10-04 17:25, pirms 9 gadiem
Bujumbura rakstīja: Pasaki ka esi aptaisījies un vienkārši nav līdzekļu!!
Tā čekisti nedara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2016-10-04 17:28, pirms 9 gadiem
Are you daun? No, no I am Savickis!

 +21 [+] [-]

, 2016-10-04 17:28, pirms 9 gadiem
neesam tā organizācija, kas pieņem ātrus lēmumus
To viņš par čeku?
Bet vispār jau loģiski, naudas nav, ko gan tur var izdarīt. Un tā viņi turpinās pazemot Latviju un tās hokeju, degradējot spēlētājus. Un mani vēl daži sauc par trolli, ja es te kritizēju dinamo.

  +7 [+] [-]

, 2016-10-04 17:28, pirms 9 gadiem
Tā diemžēl notiek, kad pie teikšanas ir cilvēki, kuru sapratne par hokeju ir minimāla. Kamēr Sējējs būs treneris, komanda būs izsmiekls, nu nav viņš treneris, GM jā, bet treneris...

  +9 [+] [-]

, 2016-10-04 17:30, pirms 9 gadiem
Skaties ka tevi saimnieks neizmet uz ielas un nepannem citu... klaunaadi!

     [+] [-]

, 2016-10-04 17:30, pirms 9 gadiem
#SējējAtkāpies

 +15 [+] [-]

, 2016-10-04 17:30, pirms 9 gadiem
Izslēgšanas spēles??? Nopietni??? Drizāk pūcei aste ziedēs.

  +6 [+] [-]

, 2016-10-04 17:31, pirms 9 gadiem
Gan jau sponsoru spiediena priekšā padosies.

     [+] [-]

, 2016-10-04 17:32, pirms 9 gadiem
Edgars rakstīja: Tā diemžēl notiek, kad pie teikšanas ir cilvēki, kuru sapratne par hokeju ir minimāla. Kamēr Sējējs būs treneris, komanda būs izsmiekls, nu nav viņš treneris, GM jā, bet treneris...
Attiecībā uz RD šeit nav stāsts tikai par slikto treneri Sējēju, jo šeit tas stāsts ir daudz, daudz dziļāks. Sākot ar šīs komandas finansēšanu, tās patieso mērķi šeit LV utt. Sējējs ir tikai viens no visas tās ķēdītes posmiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2016-10-04 17:35, pirms 9 gadiem
man prieks, ka projekta agonija turpinās
humora deva nākamajiem mēnešiem garantēta

  +5 [+] [-]

, 2016-10-04 17:37, pirms 9 gadiem
Vienkaarshi pasakiet, ka esat kljuvushi par bomzhu organizaaciju, jo jums naudas nav. Lai veiktu kardinaalas izmainjas jaalauzh liigumi, kas noziime liekas izmaksas.

  +4 [+] [-]

, 2016-10-04 17:37, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz RD šeit nav stāsts tikai par slikto treneri Sējēju, jo šeit tas stāsts ir daudz, daudz dziļāks. Sākot ar šīs komandas finansēšanu, tās patieso mērķi šeit LV utt. Sējējs ir tikai viens no visas tās ķēdītes posmiem.
Ja otro gadu, sitās kā nabagi pa nātrēm, laikam mērķis izsaukt riebumu.

 +14 [+] [-]

, 2016-10-04 17:38, pirms 9 gadiem
Ja tas būtu Kirovs, tad pēc šī paziņojuma Sējējs 2 dienu laikā tiktu atlaists

  +2 [+] [-]

, 2016-10-04 17:42, pirms 9 gadiem
Edgars rakstīja: Tā diemžēl notiek, kad pie teikšanas ir cilvēki, kuru sapratne par hokeju ir minimāla. Kamēr Sējējs būs treneris, komanda būs izsmiekls, nu nav viņš treneris, GM jā, bet treneris...
a kurš vēl tur kaut ko saprot? Kalvītis?

  +4 [+] [-]

, 2016-10-04 17:42, pirms 9 gadiem
Protams. Visi apkārt ir muļķi un nesaprot zemtekstu Savicka domu graudiem: "Fanu un mediju spiediena priekšā nepadosimies"
Kas tur, ko padoties vai nepadoties. Ja uzņēmumam nav līdzekļu, tad tas vienkārši nav rīcības spējīgs. Nav ko te nodarboties ar daiļrunību...

  -3 [+] [-]

, 2016-10-04 17:42, pirms 9 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ja otro gadu, sitās kā nabagi pa nātrēm, laikam mērķis izsaukt riebumu.
Ja godīgi, tad vienīgais ko zinu, šīs komandas mērķis nav palīdzēt attīstīt LV hokeju. Par pārējo var diskutēt.
Par kaut kādu daudzumu RD faniem līdz kapa malai runāt varēs vienmēr, jo neba ļoti krieviskajā Rīgā neatradīsies 3-5 tūkstoši visa krieviskā fani. Plus bērni, kuri ar ielūgumiem apmeklē RD spēles..

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 17:44, pirms 9 gadiem
Juri, Tev spiediens ir galvā un urīnpūslī, un abos atrodas urīns!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-04 17:46, pirms 9 gadiem
, taču jūsu spiediena priekšā nepadosimies un turpināsim zudēt. Vēl no šī raksta sapratu ka vadība ir "bremzes"

  +2 [+] [-]

, 2016-10-04 17:46, pirms 9 gadiem
SVĒTAIS JURIS -ČEKAS LEPNUMS UN PO....HUJ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 17:50, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi, tad vienīgais ko zinu, šīs komandas mērķis nav palīdzēt attīstīt LV hokeju. Par pārējo var diskutēt.
Par kaut kādu daudzumu RD faniem līdz kapa malai runāt varēs vienmēr, jo neba ļoti krieviskajā Rīgā neatradīsies 3-5 tūkstoši visa krieviskā fani. Plus bērni, kuri ar ielūgumiem apmeklē RD spēles..
3-5 tūkstoši būtu brīnums, liec vien pāris nulles klāt.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 17:50, pirms 9 gadiem
Protams! Pustukšas tribīnes arī nav iemesls uztraukties. Pie esošā menedžmenta un kluba patiesajiem mērķiem, RD var spēlēt pat bez skatītājiem.
Es brīnos kapēc citi krievi nav užķēruši šo nišu. Kaut gan tādas domas par Vefiņa sponsoriem man ir.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-04 17:52, pirms 9 gadiem
Kad arena bus tuksa varbut Jurim pieleks ka sejejs jamaina

  -3 [+] [-]

, 2016-10-04 17:53, pirms 9 gadiem
Es ceru, ka saprotiet to, ka Sējēja maiņa pilnīgi neko nedos? Lai cik labs ģenerālis uz soliņa nebūs, tas neizmainīs spēlētāju zemo individuālo meistarību

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 17:53, pirms 9 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Juri, Tev spiediens ir galvā un urīnpūslī, un abos atrodas urīns!
Diezgan orģināli!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-04 17:55, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Tak pietiek vienreiz tos tukšos salmus kult un kult. Esi vecis un pasaki kā ir patiesībā. Rīgas Dinamo vairāk netur līdzi augstajam KHL līmenim, neviss meklēt tagad šeit kautkādas muļķīgas atrunas.
KHL līmenis katru gadu aug un aug, pievienojas pasaules hokeja leģendas utt., bet tāpat kā Latvijas izlase, tāpat arī Dinamo Rīga grimst.
Iestāsti tagad to krieviem, viņiem pretējs viedoklis Zvaigznes, zvaigznītes aizbrauc, atgriežas bijušās, tie kas tagad ir leģendas.

     [+] [-]

, 2016-10-04 17:55, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es ceru, ka saprotiet to, ka Sējēja maiņa pilnīgi neko nedos? Lai cik labs ģenerālis uz soliņa nebūs, tas neizmainīs spēlētāju zemo individuālo meistarību
Tāpēc arī nemaina, jo tagad vismaz pie visa var vainot Sējēju, bet tad karalis būs kails.

     [+] [-]

, 2016-10-04 17:56, pirms 9 gadiem
interesants domu gājiens

     [+] [-]

, 2016-10-04 17:59, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Tāpēc arī nemaina, jo tagad vismaz pie visa var vainot Sējēju, bet tad karalis būs kails.
Tieši tā, Savickim no Maskavas atmet naudiņu un visi laimīgi, rada ilūziju par cīņu, ja laistu lielāko daļu jauno, pati spēle pat labākas varētu būt

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:00, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Vot tas ir piznets šitā pateikt,kam tad ,tu cirvi,svētais Juri,jūs spēlēijiet,ja ne faniem un līdzjutējiem?,Kas notiek,viņi visi slimo ar Lipmaņa kaiti?
pat Lipmanis par viņu ir labāks ,ja nav rezultāta tad atlaiž treneri uzreiz

 +14 [+] [-]

, 2016-10-04 18:01, pirms 9 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Tak pietiek vienreiz tos tukšos salmus kult un kult. Esi vecis un pasaki kā ir patiesībā. Rīgas Dinamo vairāk netur līdzi augstajam KHL līmenim, neviss meklēt tagad šeit kautkādas muļķīgas atrunas.
KHL līmenis katru gadu aug un aug, pievienojas pasaules hokeja leģendas utt., bet tāpat kā Latvijas izlase, tāpat arī Dinamo Rīga grimst.
Oi nu šito vienkārši nevaru nenokomentēt!
KHL līmenis aug? Leģendas? Nesmīdini, es uzskatu, ka tieši šis līmenis ir krities, visi labie aizbrauc uz NHL, vecie Kovaļčuks, Dacjuks kam karjeras noriets, jā varbūt atgriežas Krievijā, bet tas arī ir viss. Pat Radulovs pamet kolhozu, nerunājot par tādiem kā Leo Komarovs utt. Ŗīgas dinamo līmenis vispār ir zem katras kritikas un protams tīri finansiāli tas nevar konkurēt ar tādiem klubiem kā SKA, CSKA utt. KHL ir viena no garlaicīgākajām līgām, kur gadu no gada ir naudas smagsvari augšā un nabagie apakšā. Jā RD pirmos gadus paņēma uz izbrīnu, plus vēl bija labi leģionāri iepirkti, bet kurus gandrīz visus pārpirka naudīgie klubi. Ar tādu budžetu kā RD nevar konkurēt visai loģiski un krievi dod naudu tikai tāpēc, lai tāds vispār pastāv, lai KHL var saukt par kontinentālu līgu, lai gan reāli tā ir tā pati Krievijas augstākā līga un par kopējo līmeni es vēl ļooooooti padiskutētu.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 18:01, pirms 9 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: #SējējAtkāpies
Nu jā, tad Saulietis ar Pavlovu uzreiz devitniekos metīs iekšā.

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:04, pirms 9 gadiem
pēc šīs klaunādes tēla graušanā/ haosa, komplektācijas un demagoģijas no vadības puses, spēles satura un punktu statistikas no spēlētāju snieguma puses- nākotnē sponsorus ruslandē atrast būs NEiespējami. Iespējamās reformas tagadnē: perspektīvu spēlētāju piesaistīšana no farmkluba un jauniešiem (HK Rīga), biļešu cenas paaugstināšana arēnas centr.sektoros, ūtrupes org.u.tml.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-04 18:04, pirms 9 gadiem
Fani un mēdiji tagat vainīgi. Bija spēlētāji, tad nebija veiksme,bet Savickis un Sèjejs nekad.

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:04, pirms 9 gadiem
Tieši tā kolhozs lv jāpopularizē afigetķ da nu tāds mums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-10-04 18:12, pirms 9 gadiem
Turpiniet vien savu naudas atmazgāšanu,kur skatās knab un citas drošibas iestādes...

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:14, pirms 9 gadiem
ko tur steigties- viss jau salaists dēlī. vismaz var saprast ka fani klubam nav vajadzīgi

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:18, pirms 9 gadiem
Makleins rakstīja: Are you daun? No, no I am Savickis!
Labs😉😃
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:23, pirms 9 gadiem
Edgars rakstīja: Tā diemžēl notiek, kad pie teikšanas ir cilvēki, kuru sapratne par hokeju ir minimāla. Kamēr Sējējs būs treneris, komanda būs izsmiekls, nu nav viņš treneris, GM jā, bet treneris...
Ari gm vairs nav nekads!😉

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 18:23, pirms 9 gadiem
Ej juri dillēs ar visu savu mantiņu. Hokeja līdzjutējam vajadzīgs tautas klubs bez tāda pekstiņa. Pati galva smird.

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:25, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Tagad grūtajā laikā ir jāatbalsta Dinaburgas komanda, gan jau būs stabilitāte ar laiku, ticu Juram.
Jau tagad ir stabilitāte. Stabili pēdējā vieta līgā un labāk nepaliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-10-04 18:27, pirms 9 gadiem
Boikotēt mājas spēles. JS iespļāva faniem jau tad kad hokeju atdeva viašrotam.

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:28, pirms 9 gadiem
HMB-IESKRIENAMIES rakstīja: Garanteju ka zemaak ari nekritisim!!!
To var uztvert kā lielu plusu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:31, pirms 9 gadiem
Bet loģiski, ka Savickim fani neko nenozīmē. Čekistiem tak prastā tauta ir salašņas. Savickis kalpo saimniekam Kremlī un nekādi fani viņam nav vajadzīgi.

  -2 [+] [-]

, 2016-10-04 18:35, pirms 9 gadiem
HMB-IESKRIENAMIES rakstīja: Es ari gaidu to dienu kad fanu klubs neaizvilksies uz areenu, mazie skoleni nobastos a citu tur jau nav kas iet
Bus kadi 500 kaa Kunai Lunjai
Tur jau fanuklubā pilns sr stiklavati, tie ies līdz pēdējam, jo tuvāk dzimntenei0 rosejuškai.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 18:36, pirms 9 gadiem
SAVICKIS: "FANU UN MEDIJU SPIEDIENA PRIEKŠĀ NEPADOSIMIES" - turpināsim zaudēt:-D

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 18:36, pirms 9 gadiem
"Fanu priekšā"--- tādi arī vēl ir palikuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-04 18:38, pirms 9 gadiem
HMB-IESKRIENAMIES rakstīja: Tikmer musu MHL Gjinama iet preti pirmajai uzvarai
Vispār ir kāda uzvara? Īpaši pamatlaikā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:44, pirms 9 gadiem
HMB-IESKRIENAMIES rakstīja: 10 speles, 8 goli, 1 punkts. tikko paskatijos un pats shokaa

Sodien gan uzvares taa izskatas
Keponiem mazie sveetki!!!!
Ja eksperts saka, tad tā arī būs. Vēl gan vairāk kā 50min.jāiet.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-04 18:45, pirms 9 gadiem
Pilnīgi piekrītu Savickim,neviens no jums te nau bijis komandas vadītajs

  -2 [+] [-]

, 2016-10-04 18:45, pirms 9 gadiem
DINAMO RĪGA ar 2:4 piekāpjas Maskavas vienībai
Tāds ieraksts ir dinamo mājaslapā. Bez maz vai tiek atzīts, ka abi klubi ir no vienas struktūras - čekas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:46, pirms 9 gadiem
Grūti pateikt kurš izraisa lielāku riebumu Sējējs vai Savickis?

     [+] [-]

, 2016-10-04 18:47, pirms 9 gadiem
HMB-IESKRIENAMIES rakstīja: Mazajiem sodien sveetki, iesaku visiem kojaas jau laicigi bambukus iepirkt
Malagozhnaja Gjinama sodien uzvares
viņiem ar Dinamo tur nekāda sakara nav

  +4 [+] [-]

, 2016-10-04 18:48, pirms 9 gadiem
Fanu skaits mazināsies, līdz ar to arī spiediens. Viss pareizi, Juri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-10-04 18:55, pirms 9 gadiem
Savicki cik jau uzvariji toto speledams un pareji un cik lielakajam shemotajam Godmanim jau iedevi bet tas sikums izskatas ka mūsu uberstariem ar Darziņu un Redlihu priekšgala ar patīk zaudet nu tad zaudejiet visiem ja patīk but luzeriem....

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 18:56, pirms 9 gadiem
Juris ar savu brigādi varēs vienīgie arēnā skatīties spēles. Skatītāji uz tādu aunu hokeju neies!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-10-04 19:02, pirms 9 gadiem
Dinamo bez straujiem soļiem meklēja sponsorus un budžetu, treneri un spēlētājus, bez ātruma reağē uz notiekošo komandā un ap to. Īsta mūsdienu organizācijas paraugstunda! Zivs pūst no galvas.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 19:05, pirms 9 gadiem
būtu interesanta aptauja - Savicka viedoklis - muļkis vai optimists?

  -2 [+] [-]

, 2016-10-04 19:07, pirms 9 gadiem
sezona ir izgāzta pat nesākusies - play-off kā kosmoss un var cīnīties, lai samazinātu attālumu līdz pirmspēdējai vietai.

ar šādu sastāvu un budžetu vajadzēja cīnīties par 5-6.vietu, kā to dara līdzīgi klubi .. diemžēl "tās naudas ceļi ir neizdibināmi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-04 19:17, pirms 9 gadiem
Jura, nepadodies! Turi cietu vārdu..

     [+] [-]

, 2016-10-04 19:17, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: neesam tā organizācija, kas pieņem ātrus lēmumus
To viņš par čeku?
Bet vispār jau loģiski, naudas nav, ko gan tur var izdarīt. Un tā viņi turpinās pazemot Latviju un tās hokeju, degradējot spēlētājus. Un mani vēl daži sauc par trolli, ja es te kritizēju dinamo.
Precīzi.Viņš atceras padomjlaikus un savu nagumaucēju organizāciju!

  +5 [+] [-]

, 2016-10-04 19:18, pirms 9 gadiem
SAvicki-tas ir Tavu pēdējo gadu darba auglis.Dinamo Rīga vairs nav KHL līmeņa komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-04 19:40, pirms 9 gadiem
Mārtiņš Gricmanis (Ģēnijs) rakstīja: Keponi rej, karavāna iet tālāk!
tikai virziens nav pareizais

vai tu savicki sauc par keponu???!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 19:40, pirms 9 gadiem
HMB-IESKRIENAMIES rakstīja: Kaa ta nav??? tas pats razgals kas paris speles spelejis RD, sodien Malagozhnajaa

Un tadi ir VAIRAKI, jaunie kas te RD, te MHL
Jaunos svaida pa MHL/KHL, vecos puszabakus pa LAC/KHL
tad jau liepāju arī vari saukt par Ļēpājas dinamo

     [+] [-]

, 2016-10-04 19:41, pirms 9 gadiem
Pārdēvējam par "Latviešu leģionu", un spēlēm būs pavisam cits smeķis. Brīvu vietu tribīnēs nebūs !

  +3 [+] [-]

, 2016-10-04 19:42, pirms 9 gadiem
spragons.tava vieta sibirija-tur ,kur tika izsutiti nevainigi cilveki.ka tadi vispar staiga pa musu zemi.dinamka,ceka,cukmulu bars.samazgu cupa.lasies prom.
Slēpts komentārs: pernambucano

     [+] [-]

, 2016-10-04 19:43, pirms 9 gadiem
Alpaville rakstīja: Grūti pateikt kurš izraisa lielāku riebumu Sējējs vai Savickis?
Vai Sējējs arī no latviešu slepkavu organizācijas ?
Slēpts komentārs: pernambucano

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 19:46, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Teicami, ka Dinamo boss ir vīrs ar vēsu prātu un raksturu!
Citādi jau čekā atbildīgos amatos tikt nevarēja.

     [+] [-]

, 2016-10-04 19:47, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz RD šeit nav stāsts tikai par slikto treneri Sējēju, jo šeit tas stāsts ir daudz, daudz dziļāks. Sākot ar šīs komandas finansēšanu, tās patieso mērķi šeit LV utt. Sējējs ir tikai viens no visas tās ķēdītes posmiem.
Cik parasti esmu dzirdējis, stāsts ir par to, ka tev neinteresē Dinamo!

     [+] [-]

, 2016-10-04 19:49, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Cik parasti esmu dzirdējis, stāsts ir par to, ka tev neinteresē Dinamo!
Atkal bez atļaujas sāki riet? Se,būdā!

  -3 [+] [-]

, 2016-10-04 19:51, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkal bez atļaujas sāki riet? Se,būdā!
Mans pētījums par tavām gludajām smadzenēm tuvojas finiša taisnei! Drīz es viņu prezentēšu!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 19:56, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Mans pētījums par tavām gludajām smadzenēm tuvojas finiša taisnei! Drīz es viņu prezentēšu!
Atkārtoju!
Tuzik,se būdā!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 20:16, pirms 9 gadiem
Savickis: "Fanu un mediju spiediena priekšā nepadosimies, pēdējo vietu nosargāsim, lai arī ko mums tas maksās"
Slēpts komentārs: cecenjans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-04 20:27, pirms 9 gadiem
cecenjans rakstīja: Es nevaru vien nobriiniities par tiem smilksteetaajiem,smilkst par katru Dinamo rakstu...bet viedajiem ir pilniigi "dzo",suni rej,bet karavaana iet taalaak.Pielauju domu ka 90% no smilksteetaajiem ir dzimusi 90o gadu viduu vai pat veel veelaak un taa krievu niisana ir vairaak modes lieta.Patiesiiba ir ka kuceeni pat iisti pasi nesaprot par ko.Manu gimeni izsuutiija,mana Mamma piedzima Omskaa,bet es tapeec nezaakaaju Vasiiliju vai Serjogu no blakus korpusa vai no Padoljskas.Lai tie muusu puikas sitaas kautvai pa Kiinas liigu,galvenais ir bez panikas un bez nacionaalajiem aizvainojumiem.Taa ka smilkstiet ien taalaak bet pa lielam normaaliem cilveekiem ir "dzo" uz to.
Tu pats šo rakstu izlasīji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 20:45, pirms 9 gadiem
Mārtiņš Gricmanis (Ģēnijs) rakstīja: Keponi rej, karavāna iet tālāk!
Kas čaukstošs ies tikai nepiebarojamam kabatā, Tu "karavāna" nekur neiesi

  -4 [+] [-]

, 2016-10-04 21:09, pirms 9 gadiem
cecenjans rakstīja: Es nevaru vien nobriiniities par tiem smilksteetaajiem,smilkst par katru Dinamo rakstu...bet viedajiem ir pilniigi "dzo",suni rej,bet karavaana iet taalaak.Pielauju domu ka 90% no smilksteetaajiem ir dzimusi 90o gadu viduu vai pat veel veelaak un taa krievu niisana ir vairaak modes lieta.Patiesiiba ir ka kuceeni pat iisti pasi nesaprot par ko.Manu gimeni izsuutiija,mana Mamma piedzima Omskaa,bet es tapeec nezaakaaju Vasiiliju vai Serjogu no blakus korpusa vai no Padoljskas.Lai tie muusu puikas sitaas kautvai pa Kiinas liigu,galvenais ir bez panikas un bez nacionaalajiem aizvainojumiem.Taa ka smilkstiet ien taalaak bet pa lielam normaaliem cilveekiem ir "dzo" uz to.
Tāds viņu likten"s smilkstēt ,nevis baudīt dzīvi!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-04 21:24, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: neesam tā organizācija, kas pieņem ātrus lēmumus
To viņš par čeku?
Bet vispār jau loģiski, naudas nav, ko gan tur var izdarīt. Un tā viņi turpinās pazemot Latviju un tās hokeju, degradējot spēlētājus. Un mani vēl daži sauc par trolli, ja es te kritizēju dinamo.
Ja Tu kritizētu, neviens, Tevi nesauktu par trolli, bet Tu to vien māki, kā apsaukāt citus.
Slēpts komentārs: Atkal divi

  -1 [+] [-]

, 2016-10-04 21:41, pirms 9 gadiem
Ko pamuļķis pamubs tur prezentēs? Kā priekšā un kur? Manas "idiota" smadzenes arī būs apskatītas vai tikai nameja un upesdegļa? Es būšu nopietni apvainojies ja es pamuba zinātniskajā pētījumā nebūšu pieminēts.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 21:44, pirms 9 gadiem
cecenjans rakstīja: Es nevaru vien nobriiniities par tiem smilksteetaajiem,smilkst par katru Dinamo rakstu...bet viedajiem ir pilniigi "dzo",suni rej,bet karavaana iet taalaak.Pielauju domu ka 90% no smilksteetaajiem ir dzimusi 90o gadu viduu vai pat veel veelaak un taa krievu niisana ir vairaak modes lieta.Patiesiiba ir ka kuceeni pat iisti pasi nesaprot par ko.Manu gimeni izsuutiija,mana Mamma piedzima Omskaa,bet es tapeec nezaakaaju Vasiiliju vai Serjogu no blakus korpusa vai no Padoljskas.Lai tie muusu puikas sitaas kautvai pa Kiinas liigu,galvenais ir bez panikas un bez nacionaalajiem aizvainojumiem.Taa ka smilkstiet ien taalaak bet pa lielam normaaliem cilveekiem ir "dzo" uz to.
Tu esi tas viedais - abi kopā ar Savicki? A zini? - man ir pilnīgs "dzo" uz šito.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 21:46, pirms 9 gadiem
edviins straume rakstīja: Ko pamuļķis pamubs tur prezentēs? Kā priekšā un kur? Manas "idiota" smadzenes arī būs apskatītas vai tikai nameja un upesdegļa? Es būšu nopietni apvainojies ja es pamuba zinātniskajā pētījumā nebūšu pieminēts.
Pamuļķi, jūsu podi jau ir izpētīti. Sastāvs līdzīgs, kā vārītai olai, tikai ar urīna klātbūtni.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-04 21:46, pirms 9 gadiem
Un kur tad tā karavāna iet? Ja viņa arī kaut kur iet, tad virziens Savicka vadībā galīgi nav pareizais. Ja tu esi tuksnesī, tad ir jāzina pareizais virziens, citādi vienkārši dabūsi galu. A kurš vainīgs ka šito karavānu vada čekas pamuļķis?

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 21:50, pirms 9 gadiem
RD gremdē Latvijas hokeju un hokejistus - tagad tas ir ļoti skaidri redzams. Šo čekas perēkli pat sportiskie rezultāti vairs neinteresē. Jo tā patiesie mēŗķi ir pavisam citi, kam ar sportu un hokeju nav ne mazākā sakara.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 21:55, pirms 9 gadiem
Sportacentru gremdē bezsmadzeņu komentētāji. Viņus pat sports vairs neinteresē, tas jau ir skaidri redzams.

     [+] [-]

, 2016-10-04 21:57, pirms 9 gadiem
Savickis ar Sējēju ir sapinušies naudas izsaimniekošanā un komandas nevadīšanā. Strupceļš abiem darboņiem, naudas vairs nav tik daudz kā agrāk un prāta ko darīt tālāk ne tik.

     [+] [-]

, 2016-10-04 22:03, pirms 9 gadiem
Priekš kam tad jus spelejat priekš sevis ????????????????

     [+] [-]

, 2016-10-04 22:05, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Sportacentru gremdē bezsmadzeņu komentētāji. Viņus pat sports vairs neinteresē, tas jau ir skaidri redzams.
Jā, rakstot stulbus ne ar ko nepamatotus optimisma komentārus dažs labs arī ar īpašu gudrību neizceļas.

     [+] [-]

, 2016-10-04 22:07, pirms 9 gadiem
Ozo laikos nekas tāds netiktu pieļauts!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-04 22:17, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, rakstot stulbus ne ar ko nepamatotus optimisma komentārus dažs labs arī ar īpašu gudrību neizceļas.
Tavuprāt gudrība slēpjas savu tautiešu noliešanā ar samazgām dienu no dienas? Turklāt vēl uzsverot, ka tas neinteresē?

     [+] [-]

, 2016-10-04 22:29, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Tavuprāt gudrība slēpjas savu tautiešu noliešanā ar samazgām dienu no dienas? Turklāt vēl uzsverot, ka tas neinteresē?
Kad iemācīsies atšķirt dažas būtiskas lietas, un nebūsi ar tik taisnu domāšanu, tad varbūt arī kaut ko sapratīsi.
Kaut vai to,ka nevajag tā spiest uz vārdu tautieši, jo starp tautiešiem arī mēdz būt dažādi cilvēki. Piemēram, Voldemārs Arājs un Vilis Lācis arī ir/bija latvieši, bet viņi abi ir izdarījuši noziegumus pret latviešiem un Latvijā dzīvojošiem sveštautiešiem. Tikai katrs ar savu ideoloģiju (pie tam pilnīgi pretēju) galvā un uz lūpām.
Pēc Tavas loģikas iznāk, ka jāaizstāv visi neatkarīgi no to filozofijas un reālās rīcības.
Tā nu tas nav.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-04 22:31, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad iemācīsies atšķirt dažas būtiskas lietas, un nebūsi ar tik taisnu domāšanu, tad varbūt arī kaut ko sapratīsi.
Kaut vai to,ka nevajag tā spiest uz vārdu tautieši, jo starp tautiešiem arī mēdz būt dažādi cilvēki. Piemēram, Voldemārs Arājs un Vilis Lācis arī ir/bija latvieši, bet viņi abi ir izdarījuši noziegumus pret latviešiem un Latvijā dzīvojošiem sveštautiešiem. Tikai katrs ar savu ideoloģiju galvā un uz lūpām.
Pēc Tavas loģikas iznāk, ka jāaizstāv visi neatkarīgi no to filozofijas un reālās rīcības.
Tā nu tas nav.
Kādus noziegumus pret latviešu tautu pastrādājuši Rīgas Dinamo spēlētāji? Apgaismo mani primitīvo...

  -1 [+] [-]

, 2016-10-04 22:46, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Kādus noziegumus pret latviešu tautu pastrādājuši Rīgas Dinamo spēlētāji? Apgaismo mani primitīvo...
Agrāk vai vēlāk, bet taps zināms kādu mērķa labad tika izveidota šī komanda, un mana prognoze, ka tur atklāsies daudz nesmukumu attiecībā pret Latviju, jo ne par velti šo klubu (tāpat kā visu KHL) kontrolē cilvēki,kuriem agrāk bija ļoti cieša saistība ar Čeku.
Protams, ka pret spēlētājiem var attiecināt to ko parasti attiecina pret karavīriem, ka viņi tikai bija lielgabalu gaļa, vai arī viņi tikai gribēja nopelnīt. Tomēr tas nedod tiesības viņiem būt bezsmadzeņu radījumiem, kuri neko nesaprata un nezināja. Katrs cilvēks pats atbild par savu rīcību.

     [+] [-]

, 2016-10-04 22:51, pirms 9 gadiem
Labāk jau vajadzēja izlaist šo sezonu.
Kam vajadzīga šāda muļļāšanās?
Par Normunda atlaišanu es nedomāju, diez vai tas kaut ko dotu, bet ir vajadzīgs kāds jauns pastiprinājums. Bet tam jau laikam nauda nav, to pierāda arī Savicka izteikumi.
Ja beigās tiešām būs fiasko, tad 10. Sezona Dinamo diez vai būs, jo ticu ka sponsori arī prasa konkrētu rezultātu no komandas.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-04 22:51, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Agrāk vai vēlāk, bet taps zināms kādu mērķa labad tika izveidota šī komanda, un mana prognoze, ka tur atklāsies daudz nesmukumu attiecībā pret Latviju, jo ne par velti šo klubu (tāpat kā visu KHL) kontrolē cilvēki,kuriem agrāk bija ļoti cieša saistība ar Čeku.
Protams, ka pret spēlētājiem var attiecināt to ko parasti attiecina pret karavīriem, ka viņi tikai bija lielgabalu gaļa, vai arī viņi tikai gribēja nopelnīt. Tomēr tas nedod tiesības viņiem būt bezsmadzeņu radījumiem, kuri neko nesaprata un nezināja. Katrs cilvēks pats atbild par savu rīcību.
Kādus tad Latvijas valstij nelabvēlīgus mērķus šī komanda 8 gadu laikā ir sasniegusi?

  -1 [+] [-]

, 2016-10-04 23:07, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Kādus tad Latvijas valstij nelabvēlīgus mērķus šī komanda 8 gadu laikā ir sasniegusi?
Es jau Tev uzrakstīju-agrāk vai vēlāk, bet taps zināms kādu mērķa labad tika izveidota šī komanda.........
Patreiz es nezinu kāda mērķa labad tā ir tikusi izveidota, bet tas man ir skaidrs, ka veidojot šo komandu nevienam no veidotājiem nebija mērķis veicināt LV hokeja attīstību. Nebija jābūt īpaši tālredzīgam, lai saprastu, ka LV nevar veidot superklubu, jo tas lēni noēdīs pārējo LV hokeja saimniecību. Kas patreiz arī notiek.
Es vel varētu noticēt, ka RU hokeja funkcionāriem interesēta LV hokeja attīstība, ja šī kluba veidošana notiktu KHF paspārnē, jo nevienam nav noslēpums, ka V. Tretjaks labi attiecas pret LV, kur tam ir nekustamie īpašumi, kur viņš veido savas jauno vārtsargu meistarklases utt.
Par cik tas viss ir veidots bijušo/esošo Čekas darboņu paspārnē, tad man tam nav absolūtas ticības.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-04 23:21, pirms 9 gadiem
Es domaju Nauda IR - bet tā nauda ir Jurim kabatā! Un Juris nepadosies jūsu spiediena priekšā!
- Iedomājieties ka tas notiek - Es jums iedotu 1 vai 5 miljonus un saku - labi - ej un uztaisi komandu, samaksa visiem, utt....
Jūs padomajiet - labi! - Uztaisīsu komandu - par 1/2 miljonu - un otra puse man kabatā - ko aizbraukt uz Havaju salām!
- Tagad - pussezonā - jums zvana kaut kads Sējējs uz Havaju salām - Juri, iedod naudu!
- Kas?! - Jūs aptrakuši esiet?! Jurim pašam vajag to naudu! Juris Nepadosies spiedienam! Ta ir šantāža!

  -4 [+] [-]

, 2016-10-04 23:25, pirms 9 gadiem
A par Latviju - man galīgi pofig - es neatbalstīju viņu kad to veidoja, un netaisos atbalstīt nekādu Latviju - kas nav saskaņota ar manīm! Tagad ta ir Godmaņa kabatas valstele!
- Bet Par Dinamo - es esmu fanojis un turpinu pārdzīvot! Man vajag Play Off reālus pusfinalus! Daudz un labus leģionarus!

     [+] [-]

, 2016-10-04 23:40, pirms 9 gadiem
oxa rakstīja: A par Latviju - man galīgi pofig - es neatbalstīju viņu kad to veidoja, un netaisos atbalstīt nekādu Latviju - kas nav saskaņota ar manīm! Tagad ta ir Godmaņa kabatas valstele!
- Bet Par Dinamo - es esmu fanojis un turpinu pārdzīvot! Man vajag Play Off reālus pusfinalus! Daudz un labus leģionarus!
Tavos un fuņa slapjajos sapņos RD būs play-off un labi leģionāri. Tikai.

     [+] [-]

, 2016-10-04 23:42, pirms 9 gadiem
Ricardoo rakstīja: Oi nu šito vienkārši nevaru nenokomentēt!
KHL līmenis aug? Leģendas? Nesmīdini, es uzskatu, ka tieši šis līmenis ir krities, visi labie aizbrauc uz NHL, vecie Kovaļčuks, Dacjuks kam karjeras noriets, jā varbūt atgriežas Krievijā, bet tas arī ir viss. Pat Radulovs pamet kolhozu, nerunājot par tādiem kā Leo Komarovs utt. Ŗīgas dinamo līmenis vispār ir zem katras kritikas un protams tīri finansiāli tas nevar konkurēt ar tādiem klubiem kā SKA, CSKA utt. KHL ir viena no garlaicīgākajām līgām, kur gadu no gada ir naudas smagsvari augšā un nabagie apakšā. Jā RD pirmos gadus paņēma uz izbrīnu, plus vēl bija labi leģionāri iepirkti, bet kurus gandrīz visus pārpirka naudīgie klubi. Ar tādu budžetu kā RD nevar konkurēt visai loģiski un krievi dod naudu tikai tāpēc, lai tāds vispār pastāv, lai KHL var saukt par kontinentālu līgu, lai gan reāli tā ir tā pati Krievijas augstākā līga un par kopējo līmeni es vēl ļooooooti padiskutētu.
Lielos vilcienos piekrītu visam, bet galīgi negribu piekrist, ka pirmajos gadus tipa tur kkā uz izbrīnu paņēma... Es saku vārdu ŠUPLERS!! Uzskatu, ka viņš bija vienīgais treneris, kura vadībā komanda spēlēja gandrīz vai izcili! VIENĪGAIS un patiešām TRENERIS!!

     [+] [-]

, 2016-10-04 23:43, pirms 9 gadiem
Tagad es esmu pilnīgi pārliecināts, ka NiknsJenots ir savicka segvārds SC portālā. Absolūti identisks izteiksmes veids, domas formulējums, demagoģijas stils, padomju funkcionāra propagandas dedzība un aprobežotība! Nopietni! Palasat abu murgus - ja nezinātu komentāru autoru, tad neatšķirtu! nu funs varētu būt sējēja reinkarnācija, taču par to neesmu tik pārliecināts...

     [+] [-]

, 2016-10-04 23:48, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Kādus noziegumus pret latviešu tautu pastrādājuši Rīgas Dinamo spēlētāji? Apgaismo mani primitīvo...
nejauc lelles ar tiem, kas tās leļļu aukliņas rausta

     [+] [-]

, 2016-10-05 00:50, pirms 9 gadiem
Namejs 9999 rakstiija:Agrāk vai vēlāk, bet taps zināms kādu mērķa labad tika izveidota šī komanda, un mana prognoze, ka tur atklāsies daudz nesmukumu attiecībā pret Latviju, jo ne par velti šo klubu (tāpat kā visu KHL) kontrolē cilvēki,kuriem agrāk bija ļoti cieša saistība ar Čeku.
Protams, ka pret spēlētājiem var attiecināt to ko parasti attiecina pret karavīriem, ka viņi tikai bija lielgabalu gaļa, vai arī viņi tikai gribēja nopelnīt. Tomēr tas nedod tiesības viņiem būt bezsmadzeņu radījumiem, kuri neko nesaprata un nezināja. Katrs cilvēks pats atbild par savu rīcību.
Vecais nebur draamu...peec sii spriezot sanaak,ka tie viiri kas saistiiti vai bija saistiiti ar vdk to vien stuko kaa RD nozombeet un vienaa no maajas speeleem peeksni Daarzins ar atnirgtiem zobiem ar putaam uz luupaam kopaa ar Janku Kalninu un paareejiem RD pleesonjaam,meeginaas uzriikot masu slepkaviibu ar noluuku gaazt valdiibu...ar Tuluzakovu prieksgalaa?Sen taa nebiju nosmeejies.Skatoties hokeju,es skatos hokeju(labu,sliktu..kaa nu viiriem padodaas),bet es skatos hokeju,neviss stukoju cik Juronkols iebaazis kabataa.
Palasot sos komentaarus nepamet sajuuta,ka seit netruukst viiri no SAB,Militaaraas pretizluukosanas..varbuut pat CIP jo visi zina prieks kam tika radiits,cik sanjem,kas ir sponsori utt....CIRKS

     [+] [-]

, 2016-10-05 01:16, pirms 9 gadiem
Kāds tad ir pietiekams iemesls ? Kāds bija iemesls,kad atlaida Rautakalio un Heikilu ? Varbūt par daudz punktu,salīdzinājumā ar Sējēju ?!!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-05 01:50, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi, tad vienīgais ko zinu, šīs komandas mērķis nav palīdzēt attīstīt LV hokeju. Par pārējo var diskutēt.
Par kaut kādu daudzumu RD faniem līdz kapa malai runāt varēs vienmēr, jo neba ļoti krieviskajā Rīgā neatradīsies 3-5 tūkstoši visa krieviskā fani. Plus bērni, kuri ar ielūgumiem apmeklē RD spēles..
Pļurzak, kas piesavinājies senu vārdu (kā daudzi troļļi to mēdz darīt), Dinamo nav domāts vien krieviem, un interesē daudziem latviešiem visā Latvijā. Turklāt arī tādiem, kas neieredz Putinu un viņa režīmu, kā arī tā strādātās lietas gan pašā Krievijā, gan citur pasaulē. Tāpat arī čeku un ar tās zvērībām saistīto.
Ja jaunajiem troļļiem nav sajēgas, ko viņi piesauc, tad tev gan bija jāsaprot, jo īsti trollis tu neesi, tikai dažreiz, gk. Dinamo sakarā, mēģini izlikties par tādu (vai citreiz tu savu patieso dabu slēp? ).
Ja tu neredzi (vai drīzāk - negribi redzēt) tālāk par savu degungalu, tad tā ir tava personiskā problēma, kuras risināšanā netaisos iesaistīties. Es tikai brīnos - kā var normāli domājošs cilvēks piesiet hokeja klubam un tajā spēlējošajiem un strādājošajiem visas Putina un čekas zvērības tikai tādēļ, ka klubs spēlē Krievijas līgā, bet komandas vadībā ir cilvēks, kas senā pagātnē strādājis vairs neesošās valsts PSRS čekas sistēmā. Tā jau jebkuram cilvēkam un organizācijai var visas pasaules grēkus piesiet. Un kādēļ - tas laikam tikai troļļiem vai citiem ar izkropļotu pasaules uztveri saprotams...
Vienreiz atbildēju. Sen plānoju. Pateikts.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-05 03:33, pirms 9 gadiem
Malači, Juri, beidzot ir pretinieks, ko jūs varat uzveikt - līdzjutēji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-10-05 07:36, pirms 9 gadiem
arhivs 2x rakstīja: Bŗīžiem nevaru saprast vai esi tikai provokators vai tiešām tik debils lai tādus murgus rakstītu!
Ja Tu esi pastulbs klasiskais latvietis, tad nevajag domāt, ka visi ir tādi paši bezsmadzeņu radījumi, kuriem galvenais lai iedod maizi un izklaidi, bet pārējais ir po.

     [+] [-]

, 2016-10-05 07:37, pirms 9 gadiem
Ceptam zirgam pat skaidrs,kad Sējejs ir absolūta nulle

     [+] [-]

, 2016-10-05 09:22, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau Tev uzrakstīju-agrāk vai vēlāk, bet taps zināms kādu mērķa labad tika izveidota šī komanda.........
Patreiz es nezinu kāda mērķa labad tā ir tikusi izveidota, bet tas man ir skaidrs,
Ja ir/bija kādi politiski mērķi Latvijas masām, krievi tagad mierīgi varēja atcelt piena, zivju eksporta aizliegumu, kad RD dibinājās, palielināt naftas eksportu caur mūsu ostām, ekonomisko iespēja ir jūra. Bet viņi izveidoja kaut kādu mistisku hokeja komandu, kas sitās kā nabagi pa nātrēm un tautai caur to sviestu jāuzpērkas. Pašam neliekas ka viņi sarežģījuši, vienkāršas lietas.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-05 10:14, pirms 9 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ja ir/bija kādi politiski mērķi Latvijas masām, krievi tagad mierīgi varēja atcelt piena, zivju eksporta aizliegumu, kad RD dibinājās, palielināt naftas eksportu caur mūsu ostām, ekonomisko iespēja ir jūra. Bet viņi izveidoja kaut kādu mistisku hokeja komandu, kas sitās kā nabagi pa nātrēm un tautai caur to sviestu jāuzpērkas. Pašam neliekas ka viņi sarežģījuši, vienkāršas lietas.
Es personiski domāju, ka RD nevajag censties raut ārā no kopējo pasākumu kompleksa caur kuriem RU cenšas realizēt savu politisko ietekmi ne tikai LV. Tas viss jāskata vienotā kontekstā, jo RU savu ietekmi cenšas attīstīt visos virzienos caur sportu, kultūru, masu mēdijiem, biznesu utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-05 11:31, pirms 9 gadiem
Savickis piesaka karu faniem.

     [+] [-]

, 2016-10-05 11:56, pirms 9 gadiem
Ja jau tev "karali" neinteresē fanu viedoklis,tas neko laba par tevīm neliecina!Es fanu vietā neietu uz arēnu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-05 12:48, pirms 9 gadiem
arhivs 2x rakstīja: To Tu vari klārēt "klasiskajiem latviešiem" kuru ģimenes, godīgi un kārtīgi strādājot, ar grūtībām "savelk galus" un dzīvo no algas līdz algai. Es vismaz varu šo to atļauties sev un ģimenei, turklāt tāpat ieguldot savu nelielo artavu Latvijas ekonomikas uzturēšanai.
Tu tā arī nesaprati par ko es rakstīju, bet par cik mani tas neizbrīna, tad paliksim pie tā kā ir.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-05 19:07, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu tā arī nesaprati par ko es rakstīju, bet par cik mani tas neizbrīna, tad paliksim pie tā kā ir.
Ivar, Tu esi stulbs.........