Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

Indrašis un Dārziņš sekmē ''Dinamo'' uzvaru un izvelk no pēdējās vietas KHL

Indrašis un Dārziņš sekmē ''Dinamo'' uzvaru un izvelk no pēdējās vietas KHL
Miks Indrašis un Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Pirmo trīs punktu uzvaru mājās šosezon izcīnījusi Rīgas ''Dinamo'' komanda, kas skaistā spēlē ar 5:1 uzveica Bratislavas ''Slovan''. Superspēle Mikam Indrašim, kurš savāca 2+2, savukārt vienus gūtus vārtus un divas rezultatīvas piespēles komandas labā iespēja Lauris Dārziņš.

Spēles teksta tiešraide

Jau pašā spēles sākumā Rīgas ''Dinamo'' hokejisti skaidri demonstrēja apņēmību izcīnīt pirmo uzvaru pamatlaikā Arēnā Rīga šosezon. Sestajā minūtē ''Slovan'' spēlētāji pirmoreiz nonāca mazākumā, un mājnieki iespēju izmantoja, izspēlējot līdz brīvajam Guntim Galviņam, kurš meta vārtu augšējā stūrī un izvirzīja mājniekus vadībā - 1:0. Rīdzinieki turpināja doties uz priekšu, sasniedzot arī divu laukuma spēlētāju pārsvaru, ko pārvērta arī divu vārtu pārsvarā - pēc teicamas Dārziņa piespēles šķērsām pāri zonai izcēlās Miks Indrašis, kurš panāca 2:0.

Dārziņa - Indraša saikne sagādāja pamatīgas galvassāpes pretiniekiem, jo 16. minūtē Lauris pēc labas saspēles ar Miku ne bez veiksmes palīdzības panāca jau 3:0. Otrās trešdaļas sākumā manāmi aktivizējās Bratislavas komandas spēlētāji, kuri tika pie veselām trim iespējām spēlēt vairākumā. Tomēr rīdzinieki ar Jāni Kalniņu vārtos aizsargājās pārliecinoši un nosargāja savus vārtus neskartus.

Pēc sešām minūtēm četratā uzbrukumā devās mājnieki, teicamu ripas kontroli demonstrējot Skvorcovam un Žerdevam. Tomēr pretuzbrukumā viesi samazināja rezultāta starpību, kad filigrāni nospēlēja ''Slovan'' pieredzējušais aizsargs un kapteinis Andrejs Meszārošs - 3:1.

Taču tas otrajā trešdaļā vēl nebija viss, jo mājnieki guva divus vārtus divu minūšu laikā - vispirms pie sava pirmā gola KHL ar rikošeta palīdzību tika Frenks Razgals kurš panāca 4:1, savukārt pēc tam savu ceturto punktu mačā ar precīzu metienu guva Indrašis - 5:1.

Trešā perioda sākumā rīdzinieki tika pie veselām trim iespējām spēlēt vairākumā, taču sesto reizi atslēgt Štepaneka vārtus neizdevās. Perioda vidū laukumā izcēlās asumi, kad cimdus nometa Frenks Razgals un Niks Eberts. Dūru cīņa gan nebija pārāk ilga, abiem apmainoties ar pāris sitieniem un Ebertam nolaužot pretinieku uz ledus. Brīdi vēlāk rupji nospēlēja arī Mezsārošs, kurš pārkāpa noteikumus pret Bičevski.

Viesi turpināja pārkāpt noteikumus, dodot iespēju Indrašim tikt pie piektā punkta spēlē. Miks gandrīz to izdarīja, tomēr pēc kapteiņa metiena ripa atsitās pa vārtu pārliktni. Vārti trešajā trešdaļā tā arī netika gūti, Rīgas ''Dinamo'' beigās izcīnot pārliecinošu uzvaru ar 5:1, kas kļūst par pirmo uzvaru pamatlaikā savā laukumā un ļauj ''Dinamo'' apsteigt ''Yugra'' un pamest pēdējo vietu līgā.

Rīgas ''Dinamo'' - Bratislavas ''Slovan'' 5:1 (3:0;2:1;0:0)

Vārti:, 05:11 Galviņš (M. Rēdlihs, Indrašis, vair.) 1:0, 13:26 Indrašis (Dārziņš, Zīle, vair.) 2:0, 15:39 Dārziņš (Indrašis) 3:0, 34:20 Meszārošs (Ržepīks, Videnskis) 3:1, 36:18 Razgals (Zīle, Bičevskis) 4:1, 37:36 Indrašis (M. Rēdlihs, Dārziņš) 5:1
Soda minūtes: 12:22
Vārtsargi: Jānis Kalniņš - Jakubs Štepaneks

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Jānis Kalniņš (Mants Armalis); Karls Stolerijs - Aleksandrs Jerofejevs, Guntis Galviņš - Georgijs Pujacs, Kristaps Zīle - Nerijus Ališausks, Pauls Svars; Lauris Dārziņš - Miķelis Rēdlihs - Miks Indrašis, Nikolajs Žerdevs - Brendons Makmilans - Gunārs Skvorcovs, Oskars Batņa - Vitālijs Pavlovs - Frenks Razgals, Rihards Bukarts - Māris Bičevskis - Emīls Ģēģeris, Roberts Lipsbergs.


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pernambucano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 19:40, pirms 7 gadiem
Svētki visā Latvijā,esam ārā no pēdējās vietas!!!
, 2017-12-03 19:41, pirms 7 gadiem
Teicama spēle, teicams sniegums! Dārziņš, Indrašis + Kristo iederētu šajā maiņā... Galviņam arī laba spēle šodien 1+1... Visi malači, komandas darbs!
, 2017-12-03 19:42, pirms 7 gadiem
Razgalam mēsliņš iekrita...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 19:42, pirms 7 gadiem
Salmelas pietrūkst.
, 2017-12-03 19:43, pirms 7 gadiem
oho... neticu rezultātam
, 2017-12-03 19:44, pirms 7 gadiem
Ģēre ir sākusies!
Slēpts komentārs: pernambucano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 19:45, pirms 7 gadiem
Malači! Skaista spēlē un galvenais veicās atšķirībā no iepriekšējām spēlēm!
, 2017-12-03 19:45, pirms 7 gadiem
he, he, šovakar pārliecinājos, cik nožēlojams ir RD līdzjutēju IQ līmenis! SWH rutkevičs Bratislavas komandas spēlētājus visu laiku sauca par SLOVĒŅIEM!!! bet gan jau permanbicis, jurčiks ragana, funs un citi uz tā paša attīstības līmeņa esoši ir neizpratnē un nesaprot, par ko stāsts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 19:48, pirms 7 gadiem
šosezon piecus bij kādā spēlē iebirdinājuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 19:51, pirms 7 gadiem
Te jau vajadzētu dominga proves uztaisīt
, 2017-12-03 19:52, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: šosezon piecus bij kādā spēlē iebirdinājuši?
Pret Baris pirmajā spēlē
, 2017-12-03 19:52, pirms 7 gadiem
Dinamo jūs šodien parādījāt neticamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 19:54, pirms 7 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: he, he, šovakar pārliecinājos, cik nožēlojams ir RD līdzjutēju IQ līmenis! SWH rutkevičs Bratislavas komandas spēlētājus visu laiku sauca par SLOVĒŅIEM!!! bet gan jau permanbicis, jurčiks ragana, funs un citi uz tā paša attīstības līmeņa esoši ir neizpratnē un nesaprot, par ko stāsts
Tev arī problēmas ar IQ līmeni, Rutkēvičs ir žurnālists..
, 2017-12-03 19:57, pirms 7 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: he, he, šovakar pārliecinājos, cik nožēlojams ir RD līdzjutēju IQ līmenis! SWH rutkevičs Bratislavas komandas spēlētājus visu laiku sauca par SLOVĒŅIEM!!! bet gan jau permanbicis, jurčiks ragana, funs un citi uz tā paša attīstības līmeņa esoši ir neizpratnē un nesaprot, par ko stāsts
Vienīgais, kas šajā nozīmē izcēlās, bija kaut kāds fanotajs a, bet to jau par pilnu nevar ņemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:00, pirms 7 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: he, he, šovakar pārliecinājos, cik nožēlojams ir RD līdzjutēju IQ līmenis! SWH rutkevičs Bratislavas komandas spēlētājus visu laiku sauca par SLOVĒŅIEM!!! bet gan jau permanbicis, jurčiks ragana, funs un citi uz tā paša attīstības līmeņa esoši ir neizpratnē un nesaprot, par ko stāsts
Un perņa komentos pat nespēj vnk priecāties, par šo gadsimta spēli, bet ķeras atkal klāt negācijām aizskatot citus lietotājus. Nozēlojami ir tie rd keponi.
, 2017-12-03 20:00, pirms 7 gadiem
Pat tankot viņi neprot. Tagad atdevuši Hantimansijskai sūri, grūti izcīnīto pole position.
, 2017-12-03 20:01, pirms 7 gadiem
Ziķeri zēni ! Pret savējām NATO blicēm kapājam, pret utainajiem - sabotējam. Kolchoza Huju Ligas pazemošana tiek turpināta.
, 2017-12-03 20:01, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Tev arī problēmas ar IQ līmeni, Rutkēvičs ir žurnālists..
rutkevičš ir rd grūpija un andra amerika piegulētājs, esi kādreiz to "žurnālistu" paklausījies? ko vērti bija viņa spriedelējumi pirms dažiem gadiem, ka RD nevajagot laist savus spēlētājus pie Teda uz izlases pārbaudes spēlēm, jo RD tie esot nepieciešami, lai izrautos no KHL pēdējās vietas grupā un tā viņu pēcspēļu sazvanīšanas ar savu draudziņu raganu, kurš divus vārdus bez saikļa "ēēē"nespēj salikt intelektuāļu diskusiju panelis!
, 2017-12-03 20:02, pirms 7 gadiem
Krasavella! Tikai Rigaaaaaaaaaaaaa, Tikai Dinamooooooooooo, KHL rulleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Jeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!
, 2017-12-03 20:02, pirms 7 gadiem
Vitok rakstīja: Svētki visā Latvijā,esam ārā no pēdējās vietas!!!
Netirs svētki ir tikai tavā fermā,putinosos
, 2017-12-03 20:03, pirms 7 gadiem
Nabagais HMB, tipiskais ganss, neviens viņam neatbild )))))))
, 2017-12-03 20:04, pirms 7 gadiem
Gjenoveva rakstīja: Vienīgais, kas šajā nozīmē izcēlās, bija kaut kāds fanotajs a, bet to jau par pilnu nevar ņemt.
tas bija "žurnālists" rutkevičš 2. perioda beigās un pēc tam 3. perioda sākuma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:06, pirms 7 gadiem
M.I. uz Kuni Luni!
, 2017-12-03 20:06, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: šosezon piecus bij kādā spēlē iebirdinājuši?
, 2017-12-03 20:08, pirms 7 gadiem
erikxxl rakstīja: Krasavella! Tikai Rigaaaaaaaaaaaaa, Tikai Dinamooooooooooo, KHL rulleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Jeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!
tagiiil!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:09, pirms 7 gadiem
Malači, puikas! Lielisks mačs un skaista uzvara! Tā turpināt!
, 2017-12-03 20:09, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pašpietiekamais daudzprofilu LV uzņēmējmērglis kārtējo reizi ierubījis +- mašīnu par labu heiteriem un par sliktu DR atbalstitājiem! Vienīgais reālais ierocis viņu rīcībā ir anonimitāte! Nekas, visai drīz, Janvāra sākumā, uzsākšu SAVU CIKLU, proti video formātā youtube ielikto daudzsēriju videoskaidrojumu, par tēmu, KAS IR KAS LV un EU informatīvajā telpā, daudzi preekļi tiks publiski atmaskoti, drebiet jau tagad!
Ko Tu šodien sastrēbies? Čau!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:10, pirms 7 gadiem
erikxxl rakstīja: Nabagais HMB, tipiskais ganss, neviens viņam neatbild )))))))
Ērik uznes mani kalnā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:11, pirms 7 gadiem
Kur tas Rutkeviča raidījums! Iedodat linku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:12, pirms 7 gadiem
Atbraucu,lasu un neticu savām acīm!
Mazākais, ka Krievu Huiņa Latvijā uzvarējusi, jo agrāk vai vēlēk pret viņu līmeņa komandu tam bija jānotiek, bet iemetuši VESELUS 5 (piecus!!!!!!!!!!!) golus. Tur Slovan bez vārtsarga spēlēja?
, 2017-12-03 20:12, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pašpietiekamais daudzprofilu LV uzņēmējmērglis kārtējo reizi ierubījis +- mašīnu par labu heiteriem un par sliktu DR atbalstitājiem! Vienīgais reālais ierocis viņu rīcībā ir anonimitāte! Nekas, visai drīz, Janvāra sākumā, uzsākšu SAVU CIKLU, proti video formātā youtube ielikto daudzsēriju videoskaidrojumu, par tēmu, KAS IR KAS LV un EU informatīvajā telpā, daudzi preekļi tiks publiski atmaskoti, drebiet jau tagad!
atkal ķēmā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:14, pirms 7 gadiem
Pavlovu uz SKA !!!
, 2017-12-03 20:14, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Neko īpašu, to pašu 33 eksportu, rīt uz šanci plskt 6 no paša agra rīta
Turpat kur pagajušgad biji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:14, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Brīnišķa trīspunktu ģēre! Paldies Dinamiešiem par lielisko vakaru. Kur namejs ar saviem padotajiem-pīzdkapu, bānusu un zalupi? Gribu ar viņiem līksmot kopā.
Tu ar Fuņku tagad zapojā aiziesi uz kādu nedēļu?
, 2017-12-03 20:15, pirms 7 gadiem
Varbūt Amūram Pavlovu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:16, pirms 7 gadiem
erikxxl rakstīja: Krasavella! Tikai Rigaaaaaaaaaaaaa, Tikai Dinamooooooooooo, KHL rulleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Jeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!
Biksēs beiguša nepilsoņa kardiogramma
, 2017-12-03 20:16, pirms 7 gadiem
denebs rakstīja: Malači, puikas! Lielisks mačs un skaista uzvara! Tā turpināt!
Otrdien jāņem CSKA!
, 2017-12-03 20:16, pirms 7 gadiem
Dzeru Mieziti 7,1% un uzkozu vecu zeki! ko tu?
, 2017-12-03 20:16, pirms 7 gadiem
Nezinu kā Jūs, bet es jūtos tā, it kā man arbūzi padusēs.
, 2017-12-03 20:17, pirms 7 gadiem
Pret Kanādas izlasi ar Pavlovu !!!
, 2017-12-03 20:17, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pret normāliem valsts uzmetējiem nekāda naida nav, gluži otrādi , liels respekts, tobiš, uvažuha! Pret mērgļiem, kuri sava darba laikā spaida tikalkas, lai mēģinātu ietekmēt sabiedrisko viedokli par sliktu Hokejam un par labu nožēlojamam pērtikbolam, ir, bija un būs! Pie tam visai konkrētas!
Ej un labāk iesmērē ar vazelīnu,šovakar juris būs uzbudināts
, 2017-12-03 20:17, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Emīlu Bender, cik profilus esi safabrikojis?
ha, ha, par šito biju aizmirsis, te vēl viens rd proļetariuga, kuram Slovākija, Slovēnija un Somālija ir viena un tā pati valsts
, 2017-12-03 20:18, pirms 7 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Pret Kanādas izlasi ar Pavlovu !!!
Tu esi tups vai izliecies bomar?
, 2017-12-03 20:18, pirms 7 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: rutkevičš ir rd grūpija un andra amerika piegulētājs, esi kādreiz to "žurnālistu" paklausījies? ko vērti bija viņa spriedelējumi pirms dažiem gadiem, ka RD nevajagot laist savus spēlētājus pie Teda uz izlases pārbaudes spēlēm, jo RD tie esot nepieciešami, lai izrautos no KHL pēdējās vietas grupā un tā viņu pēcspēļu sazvanīšanas ar savu draudziņu raganu, kurš divus vārdus bez saikļa "ēēē"nespēj salikt intelektuāļu diskusiju panelis!
Izcils pajoļa piemērs .
Dyrš uz kolhozu un RD, bet pats klausās ko Rutkēvičs stāsta un skatās spēles. Reāls pajolis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:19, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pašpietiekamais daudzprofilu LV uzņēmējmērglis kārtējo reizi ierubījis +- mašīnu par labu heiteriem un par sliktu DR atbalstitājiem! Vienīgais reālais ierocis viņu rīcībā ir anonimitāte! Nekas, visai drīz, Janvāra sākumā, uzsākšu SAVU CIKLU, proti video formātā youtube ielikto daudzsēriju videoskaidrojumu, par tēmu, KAS IR KAS LV un EU informatīvajā telpā, daudzi preekļi tiks publiski atmaskoti, drebiet jau tagad!
Jura minetčiks-iepazīstieties. Ņem līdz olām,norij un prasa papildporciju. Regulāri saņem piemaksu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:19, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: vienam lupata, otram dreebe! tas ka tu to pashu dari basketa sakaraa, nepadara tevi par kkadu Balto cilveku vai vel nez kaada kulta vadoni

Labak iestreb miizalu bish vairak un gulet
Sveiks Intar! :meiteni atradi,vai joprojam baz rozete?
, 2017-12-03 20:20, pirms 7 gadiem
Sezona ir izdevuesies!!! Trenereis un menedžeris ir labākais kopš dibināšanas mirkļa ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:21, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu ar Fuņku tagad zapojā aiziesi uz kādu nedēļu?
Klau, man radās tāda ideja, ja vēlies, lai arī turpmāk tevi skoloju un veidoju par cilvēku, neskopojoties ar savām viedajām idejām, turklāt pilnīgi bez maksas, vēlos lau sāc mani uzrunāt uz Jūs. Manuprāt tas būtu tikai pareizi, ņemot verā mūsu pedagoga-mācekļa attiecības. Protams, neiebildīšu arī pret uzrunu kungs!
, 2017-12-03 20:21, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Apmēram tas pats, Vīna darītava līdz vēlam rudenim, kāmēr ir vīnogas apstrādei, pēc tam Betona fabrika, karoče, sistēma, ja to atstās kādu tā ir, ir ideāla, tobiš, strādāju no Augusta līdz Janvārim, pārejo laiku saņemu pabalstus, esot Latvijā, iesaku, it sevišķi Birojam!
Kad uz LV ?
, 2017-12-03 20:21, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: vienam lupata, otram dreebe! tas ka tu to pashu dari basketa sakaraa, nepadara tevi par kkadu Balto cilveku vai vel nez kaada kulta vadoni

Labak iestreb miizalu bish vairak un gulet
Tak sēdi skaties savus pērtiķus nba sievsitēju maikās nevis te muļķības runā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:21, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: rozetes jau izlurkaatas, tagad pa logu araa karinu, ko tu???
Es katru dienu jaunu sosku ņemu priekša Iesaku!
, 2017-12-03 20:22, pirms 7 gadiem
Rīt jāiet pie skolas psihologa! Ko man nodod no Dinamo faniem?
, 2017-12-03 20:22, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Klau, man radās tāda ideja, ja vēlies, lai arī turpmāk tevi skoloju un veidoju par cilvēku, neskopojoties ar savām viedajām idejām, turklāt pilnīgi bez maksas, vēlos lau sāc mani uzrunāt uz Jūs. Manuprāt tas būtu tikai pareizi, ņemot verā mūsu pedagoga-mācekļa attiecības. Protams, neiebildīšu arī pret uzrunu kungs!
Lūk kas notiek smadzenēs regulāri ats.ūkājot. Sper.maks ir pro,vairs nešķebinās un prasa vēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:23, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Rīt jāiet pie skolas psihologa! Ko man nodod no Dinamo faniem?
Sosats budes?
, 2017-12-03 20:23, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: Baltajam cilvekam sedet uz pabalstiem ir kauna lieta! kauns un negods
Uz mammas kakla arī nav nekāds prestižs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:23, pirms 7 gadiem
Sakat kā pelnat iztiku?
, 2017-12-03 20:23, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: skaties primaatus kas uz ledus viens otram pa muti dod
sodien frenkijs ar gandriz atravas! tik ja nesanak ar duuri, tad citi Kolhozaa kaa Saimons agrak no mugurpuses pa pakausi ar klushku uzsauj - respektivi, burzhuju un intelektuaalu sports, gluzhi kaa snookers
Vispār sen gribēju tev pajautāt. Esi feminists?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:24, pirms 7 gadiem
Es pēc skolas piestrādāju? Ko jūs?
, 2017-12-03 20:25, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: Jap, tapec es uz savu roku darbojos nevienam neko neprasot

IESAKU, jo tikai tads modelis piedienas Baltajam cilvekam, nevis sedet un gaidit kad piepes no gaisa pabalstu formaa kritis
Ka tu darbojies ar savu roku,tas visiem sen skaidrs jau
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:25, pirms 7 gadiem
Dzirdēju, ka Dinamo fans FUNS esot skolotājs! Kādu priekšmetu viņš pasniedz, ja nav noslēpums? Man noderētu privātstundas valodās!
, 2017-12-03 20:25, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: Jap, tapec es uz savu roku darbojos nevienam neko neprasot

IESAKU, jo tikai tads modelis piedienas Baltajam cilvekam, nevis sedet un gaidit kad piepes no gaisa pabalstu formaa kritis
Nu bet puse no gada ir jāmočī lai pabalstus saņemtu. A kur problēma, saņemt for-free piķi no FRA un tērēt to LV! Tev kā ekonomikas ekspertam vajadzētu teikt ka labi, piķis taču nāks ieksā
, 2017-12-03 20:25, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Izcils pajoļa piemērs .
Dyrš uz kolhozu un RD, bet pats klausās ko Rutkēvičs stāsta un skatās spēles. Reāls pajolis
es klausos un skatos dažādas sporta pārraides, atšķirībā no tevis, aprobežotais khl auns...
, 2017-12-03 20:26, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Es pēc skolas piestrādāju? Ko jūs?
Zogu veikalos produktus
, 2017-12-03 20:26, pirms 7 gadiem
Par Ciprusu nebaumo, ka viņš Šveicē klubu trenēs?
, 2017-12-03 20:26, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: Esmu Eksperts! tatad, tas intelektuaalu sports kur viens otram muuli dauza, ir tas par ko tu biksheles slapini un smilksti kaa tads kuceens???
Tu neatbildēji uz manu jautājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:28, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: No kurienes tādi aizspriedumi? Aptirst žīdu baņkieru izveidotu sistēmu ir liels gods! Vēl pie tam tādā veidā, ka viņi tev ir parādā, nevis tu viņiem, ne visi tā prot, sīkāk tad, kad tiksimies reālā
Vai zināji, ka te arī bērni komentē? Kādu priekšzīmi radi?
, 2017-12-03 20:28, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: raamak utaini, es pirmais rindaa staavu
Tu viendzimuma laulības arī atbalsti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:29, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pašpietiekamais daudzprofilu LV uzņēmējmērglis kārtējo reizi ierubījis +- mašīnu par labu heiteriem un par sliktu DR atbalstitājiem! Vienīgais reālais ierocis viņu rīcībā ir anonimitāte! Nekas, visai drīz, Janvāra sākumā, uzsākšu SAVU CIKLU, proti video formātā youtube ielikto daudzsēriju videoskaidrojumu, par tēmu, KAS IR KAS LV un EU informatīvajā telpā, daudzi preekļi tiks publiski atmaskoti, drebiet jau tagad!
tavs nīstais uzņēmējs atbalsta nevis pērtiķbolu, bet gan rakešu sportu, uztur sporta biedrību ar vairākiem treneriem, maksā gadā gandrīz 250 štukas nodokļos (Latvijas valstij, nevis ārzemēs), bet mani bērni spēlē hokeju LV čempionātā, kamēr tu kiseļova stilā zīmē sazvērestības teorijas...
, 2017-12-03 20:29, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Klau, man radās tāda ideja, ja vēlies, lai arī turpmāk tevi skoloju un veidoju par cilvēku, neskopojoties ar savām viedajām idejām, turklāt pilnīgi bez maksas, vēlos lau sāc mani uzrunāt uz Jūs. Manuprāt tas būtu tikai pareizi, ņemot verā mūsu pedagoga-mācekļa attiecības. Protams, neiebildīšu arī pret uzrunu kungs!
Klau,Ser Gej, vai tevi šodien neviens vel nav tirst pasūtījis?
, 2017-12-03 20:30, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: es runaaju par pashu modeli kur uznemigais un chaklais Baltais cilveks redz drikst pus gadu nahalavu piki slaukt no valstes un 365/24 trenkt miizalus BET tani pat laikaa nodirrst tos kas strada cauru gadu!!!
Nu paga, kuģa kapteiņiem arī mēdz būt tāds režīms. Pusgadu pa jūru nonstopā un pusgads chill. Kā arī karavīriem. Viņus visus arī notirs?
, 2017-12-03 20:30, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ideālu priekšžīmi, lai tik mācas! Nost ar sistēmu!
Man ir zināmi piemēri, kas piekopj šādu dzīvesveidu! Bērnus neuztur un tiem alimentus nemaksā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:33, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Ko Dinamo nevienu neņem no HKL?
Kāda man darīšana ko neņem?
Varbūt pat labi vien ir ka neņem, jo neiedzīs lūzera sindromu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:34, pirms 7 gadiem
CSKA gan jau, ka vairs nav mums pretinieks. Pēc tādas uzvaras 5-1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:35, pirms 7 gadiem
crosbijs87 rakstīja: CSKA gan jau, ka vairs nav mums pretinieks. Pēc tādas uzvaras 5-1.
Pēc 1-5 spriedīsi, ka Dinamo nemāk spēlēt!
, 2017-12-03 20:35, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: vini nostrada godam kamer shis trenc miizalus un pat neko nedara, ko 100x stastijis
Nu pusgadu arī viņš močījot ko pirmajā komentu lapā var izlasīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:35, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atbraucu,lasu un neticu savām acīm!
Mazākais, ka Krievu Huiņa Latvijā uzvarējusi, jo agrāk vai vēlēk pret viņu līmeņa komandu tam bija jānotiek, bet iemetuši VESELUS 5 (piecus!!!!!!!!!!!) golus. Tur Slovan bez vārtsarga spēlēja?
Visu spēli nabadziņš skatījeis pārdzīvojis un vairs neesam pēdējā vietā. Ko nu? Smagi liepājniekam. Dvēseles trauma.
, 2017-12-03 20:36, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Man ar to viss ir kārtībā! Drīz būs video ar mani pašu, tur būs gan sieva, gan bērni, gan sunīši, visi ir priecīgi, laimīgi un apmierināti ar savu saimnieku, diktatoru un valdnieku! Neviens badā nesprāgst, Birojam it sevišķi siekalas tecēs, redzot, ko mēs ikdienā uzkožam un dzeram
Kas tiek dzerts un uzkosts? Neskaitot 33-eksportu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:36, pirms 7 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: he, he, šovakar pārliecinājos, cik nožēlojams ir RD līdzjutēju IQ līmenis! SWH rutkevičs Bratislavas komandas spēlētājus visu laiku sauca par SLOVĒŅIEM!!! bet gan jau permanbicis, jurčiks ragana, funs un citi uz tā paša attīstības līmeņa esoši ir neizpratnē un nesaprot, par ko stāsts
Ģeniāls komentārs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:36, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: Pag, cik saprotu Tjoma briest taadam kaa blogera darbam, ceps augshaa lielo karjeru! tad jau driiz uz TV ekraniem ari varam gaidit
Te visus uz šoviem! Nameju uz lauku sētu!
, 2017-12-03 20:37, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: Pag, cik saprotu Tjoma briest taadam kaa blogera darbam, ceps augshaa lielo karjeru! tad jau driiz uz TV ekraniem ari varam gaidit
Subscript spiedīsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:38, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: toties pret cisku zāģis un atpakaļ last place
Varbūt tā būs. Laiks rādīs. Vai pret CSKA mums nav nekādu variantu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:39, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: Vispar Tjomam labs funktieris, man tie TV6 blauri jau sen zbali ar saviem bistajiem metieniem garam vartiem! Tjoa varetu palaist youtubaa live streamu un komentet speli pa savam! partraukumos visi kopigi uzkostu cucingalu un parejos labumus. Teicama doma
Es ar par Tjomu! Spēlējis hokeju ir!
, 2017-12-03 20:39, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Viss būs redzams videomateriālā Drīz
18+?
, 2017-12-03 20:39, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Maksā KAM? Vai man, kā neatņemamai daļai no LV sabiedrības, no tā konkrēti kas arī tiek?
kā lai es to zinu? es nodokļu naudas tālākajā sadalē nepiedalos! pat vēl vairāk - nepiedalos nevienā valsts vai pašvaldību iepirkumu konkursā, tā kā arī citu nodokļu maksātāju nomaksāto nodokļu izšķiešanā vai "apguvē" nepiedalos, un, nenoliegšu, ar to arī nedaudz lepojos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:41, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Viss būs redzams videomateriālā Drīz
Uzaicini kādā no seriāliem arī Huļibanu no biroja!
Kur radās sāda ideja?
, 2017-12-03 20:42, pirms 7 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:43, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: wtf:
https://www.youtube.com/watch?v=zsvRAT-O4ug
Kas tā pa hui*u? Beidz spamot, kad būs Tjoma livestrīmā tad arī met linkus
, 2017-12-03 20:43, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Viss ir skaidrs, Rotšildu vergs!
viss skaidrs, kiseļova bidla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:44, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Protams , VĀĀĀRBŪT vienu iebakstīsim ja vārtos viņiem nebūs Sorokins
Pēdējās 8 spēlēs CSKA ir 4 sausās uzvaras un vēl divas kurās ielaisti 1 vārti.Protams ka būs grūti iemest un varbūt paliksim uz nulles, bet cerība vienmēr mirst pēdējā. Šodien priecājos ka par vienu vietu pacēlāmies augstāk un neesam pēdējie pēc gūtajiem vārtiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:45, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Visu spēli nabadziņš skatījeis pārdzīvojis un vairs neesam pēdējā vietā. Ko nu? Smagi liepājniekam. Dvēseles trauma.
Es neesmu tāds lūzeris kā tu, un ar mazvērtības kompleksiem arī neslimoju.
Ja nav cīņa par medaļām, tad viss pārējais ir lirika.
, 2017-12-03 20:45, pirms 7 gadiem
Kāds super pareizais man tūlīt aizrādīs par pareizrakstības kļūdām. Komatus nelieku utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:45, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: viņam vai tad savs čanels ir?
Ja pareizi sapratu tad būs, janvārī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:46, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Uzaicināšu VISUS, kuri vien vēlēsies, galvenā tēze manos materiālos būs NOST AR ANONIMITĀTI! Jo tieši anonimitāte ir vienīgais Hokeja heiteru ierocis cīņā par publisko viedokli informativajā telpā Kaut ka neesmu manījis publiskas protesta akcijas, piemēram, Skanstes ielā, pret Kremļa projekta pastāvēšanu Latvijas teritorijā, toties DR fani gan ir manāmi Rīgas ielās, kā tad tā, jebitīt matos?
Manlieks ka anonimitāte būs patiesais iemesls kad Huļibans skaidrosies ka netiek..
, 2017-12-03 20:46, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neesmu tāds lūzeris kā tu, un ar mazvērtības kompleksiem arī neslimoju.
Ja nav cīņa par medaļām, tad viss pārējais ir lirika.
Tieši tā 24 komandas šogad lūzeri jo medaļas ir tikai 3. Tāpat PČ lūzeri(13 elites komandas vienmēr ir lūzeri).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:48, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā 24 komandas šogad lūzeri jo medaļas ir tikai 3. Tāpat PČ lūzeri(13 elites komandas vienmēr ir lūzeri).
Tu esi pareizi sapratis!
, 2017-12-03 20:49, pirms 7 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: es klausos un skatos dažādas sporta pārraides, atšķirībā no tevis, aprobežotais khl auns...
Pajoliņ, ja nezini nedyrs, es labi ja kādreiz iemetu acis RD, spēlēs, citas KHL spēles vispār neskatos, es skatos tenisu, futbolu, basi, ziemas sportaveidus, no hokeja es daudz vairāk esmu redzējis kādu SM liiga vai DEL spēli, ik pa laikam NHL, RD spēlētais hokejs aizņem labi ja 0,3% no visa sporta, ko es skatos, tā ka nesmyrdi prāta apdalītais idiotiņ....
, 2017-12-03 20:49, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Neklausi to hkl fanu , viņš nesaprot ka ģinama baro viņa ļepaju
Galvenais, ka tu pats tam tici.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:50, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Manlieks ka anonimitāte būs patiesais iemesls kad Huļibans skaidrosies ka netiek..
Domāju, ka to pašu varētu teikt par 99% šejienes komentētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:50, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: Sakumaa pats aizvelcies un pastasti ko gudru Tjomas striimos, ja taadi vispar buus, tad saac gudri vaavulot kepka
Es nepievilktu skatītājus pie ekrāniem tā kā tu. Neesmu tāda SC slavenība. Ja tu aizietu uz tiesraidi un raidījumu laicīgi pareklamētu kautvai SC komentos, domāju skatītāju varētu būt desmitos tūkstosos.
, 2017-12-03 20:50, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Domāju, ka to pašu varētu teikt par 99% šejienes komentētājiem.
Un kā ar Tevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:51, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kā ar Tevi?
Manu personību zin ne viens vien šejienes komentētājs, tā ka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:52, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Latvijā tik liela auditorija nebūtu , ārzemnieki Nesaprastu
Nu labi, pārspīlēju. Bet prieks LV domāju būtu zolīds cipars
, 2017-12-03 20:52, pirms 7 gadiem
Visos portālos pirmā ziņa par RD uzvaru.
, 2017-12-03 20:52, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: vai tad tā nav ?
Lai Krievu Huiņa Latvijā vispirms pati sevi pabaro, un nevis Mīkstais Juris ar dirsu pa priekšu diņģē naudu no kremliniem, tad tādi kā tu varēs kaut ko murgot par citu pabarošanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā 24 komandas šogad lūzeri jo medaļas ir tikai 3. Tāpat PČ lūzeri(13 elites komandas vienmēr ir lūzeri).
būsi spiests piekrist, ka nevar būt liela atšķirība, būt pēdējiem vai pirmspēdējiem, bez jebkādām teorētiskām cerībām ne tikai uz medaļām, bet pat iespējām (play-off) par kaut ko cīnīties... tad esi konsekvents un fano par mūsu kērlinga izlasi, badmintonistiem, beisboliestiem un softbola džekiem!
, 2017-12-03 20:52, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: Jasak tachu no kka ir! Doma kaads reali parakstitos uz Tjomas kkadu private striimu vilkties, ipashi nemot vina hernju sejienes komentaaros
Redzēs, mosk drīz būs slavenība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:53, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Manu personību zin ne viens vien šejienes komentētājs, tā ka...
Nu tad ceru ka iesi ciemos pie Tjomas ja aicinās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:54, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu esi pareizi sapratis!
Vīriešu biatlonā šodien 105 lūzeri un 3 laimīgie. Anglijas futbolā kādas 100 komandas lūzeri un tikai 3 laimīgās. Kalnu slēpošanā tūkstošiem lūzeri un 3 laimīgie. Nameja aicinājums pasaulei - ja nevarat būt trijniekā pasaulē , tad nesāciet nodarboties ar sportu. Pilna pasaule ar lūzeriem sportistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:54, pirms 7 gadiem
elninjo2 rakstīja: Visos portālos pirmā ziņa par RD uzvaru.
Kur tu to rāvi? Piemēram, Apollo galvenā ziņa uz šo brīdi
«Rīgas mežu» mērķa tirgus patlaban ir gala...
, 2017-12-03 20:55, pirms 7 gadiem
Namejam 5-1 ir trakāk kā skabarga pakaļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:55, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Da hrena! Ramadāna laikā musļikem zupas katlā iemetu lardonkas no cūciņas Salauzu roku, kaujoties, plus nosacīti trīs mēnešus dabūju no valstes

LABS! MALACIS!
, 2017-12-03 20:55, pirms 7 gadiem
Visnotaļ cienījami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:55, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Pajoliņ, ja nezini nedyrs, es labi ja kādreiz iemetu acis RD, spēlēs, citas KHL spēles vispār neskatos, es skatos tenisu, futbolu, basi, ziemas sportaveidus, no hokeja es daudz vairāk esmu redzējis kādu SM liiga vai DEL spēli, ik pa laikam NHL, RD spēlētais hokejs aizņem labi ja 0,3% no visa sporta, ko es skatos, tā ka nesmyrdi prāta apdalītais idiotiņ....
prātā apdalītais idiotiņš šogad klātienē skatījās Ostapenko Parīzē...
, 2017-12-03 20:55, pirms 7 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: būsi spiests piekrist, ka nevar būt liela atšķirība, būt pēdējiem vai pirmspēdējiem, bez jebkādām teorētiskām cerībām ne tikai uz medaļām, bet pat iespējām (play-off) par kaut ko cīnīties... tad esi konsekvents un fano par mūsu kērlinga izlasi, badmintonistiem, beisboliestiem un softbola džekiem!
Nesmīdini!
Par kādu konsekvenci Savicka kuces sakarā Tu runā/raksti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:56, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur tu to rāvi? Piemēram, Apollo galvenā ziņa uz šo brīdi
http://apollo.tvnet.lv/zinas/rigas-mezu-merka-tirgus-patlaban-ir-gala-pircejs-dienvidkoreja/815554
Precizēšu....gandrīz visos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 20:58, pirms 7 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: būsi spiests piekrist, ka nevar būt liela atšķirība, būt pēdējiem vai pirmspēdējiem, bez jebkādām teorētiskām cerībām ne tikai uz medaļām, bet pat iespējām (play-off) par kaut ko cīnīties... tad esi konsekvents un fano par mūsu kērlinga izlasi, badmintonistiem, beisboliestiem un softbola džekiem!
Es pa īstam jūtu līdzi mūsu abām kērlinga izlasēm kuras nupat startēja ar mainīgām sekmēm un meklēju online visus rezultātus. Badmintonistiem nesekoju , jo trūkst informācijas, beisbolam sekoju kad ir kaut minimāls info , par softbolu gan neko nezinu. Pat ūdenspolo izlasei sekoju līdzi , kad tā trijās spēlēs katastrofāli zaudēja 3 spēlēs un guva vienus vārtus.
, 2017-12-03 20:58, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Nebūtu ģinama , tava ļepaja būtu tur kur atrodas Prizma
Ja tu domā, ka HKL ir visa Liepāja, tad Tu vienkārši esi idiots.
Kādi spēlētāji HKL tiek piespēlēti no Krievu Huiņas Latvijā mēs ļoti labi zinām. Ne ar ko labāki par liepājniekiem, un dažs labs pat krietni sūdīgāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:00, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: neņem galvā to ļepajas pabiru
Interesants klauns.
, 2017-12-03 21:00, pirms 7 gadiem
elninjo2 rakstīja: Precizēšu....gandrīz visos
Teiksim tā-šī ziņa ir galveno ziņu sadaļā, jo šādas galvenās ziņas ir vairākas.
, 2017-12-03 21:00, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tu domā, ka HKL ir visa Liepāja, tad Tu vienkārši esi idiots.
Kādi spēlētāji HKL tiek piespēlēti no Krievu Huiņas Latvijā mēs ļoti labi zinām. Ne ar ko labāki par liepājniekiem, un dažs labs pat krietni sūdīgāks.
A nezini kā tur ar finansēm, HKL kko saņem par to ka ir fērma?
, 2017-12-03 21:01, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Interesants klauns.
Tu tiko ieskatījies spogulī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:01, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,Ser Gej, vai tevi šodien neviens vel nav tirst pasūtījis?
Par seru atļauju mani nesaukt, pietiks ja uzrunāsi uz Jūs un godāsi par kungu. Tad turpināšu no tevis veidot cilvēku!
, 2017-12-03 21:01, pirms 7 gadiem
Namejs te bazarē par kādu huiņu, bet pats skatās to "huiņu" un apspriež visas spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:01, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Teiksim tā-šī ziņa ir galveno ziņu sadaļā, jo šādas galvenās ziņas ir vairākas.
Es vispār nesaprotu, kādēļ delfiem jānodrošina RD teksta tiešraide.
, 2017-12-03 21:02, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A nezini kā tur ar finansēm, HKL kko saņem par to ka ir fērma?
Tiešām nezinu visu niansēs.
Laikam vienīgi tik, cik maksā algu saviem spēlētājiem, kuri piekomandēti HKL. Vismaz agrāk tā bija.
, 2017-12-03 21:03, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Par seru atļauju mani nesaukt, pietiks ja uzrunāsi uz Jūs un godāsi par kungu. Tad turpināšu no tevis veidot cilvēku!
Ej tirst, pamuļķais vateni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:04, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ej tirst, pamuļķais vateni!
Diemžēl igauniski nesaprotu...ko nozīmē tirst?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:05, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Tu nu gan esi debīls visu sagriezt kājām gaisā. Novedīsi līdz savam Idiota līmenim un ar to piebeigsi
Ko tu muļķim padarīsi, kurš pat nekontrolē ko raksta?

Neklausi to hkl fanu , viņš nesaprot ka ģinama baro viņa ļepaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:05, pirms 7 gadiem
Namejam psiholoģiska krīze. DR vairs nav pēdējie. Saprotu ka smagi un varbūt vēl kāds trieciens gaidāms-Karašausku varbūt atzīs par labāko virslīgas spēlētāju tad vispār būs šoks liepājniekam.
, 2017-12-03 21:06, pirms 7 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: prātā apdalītais idiotiņš šogad klātienē skatījās Ostapenko Parīzē...
Un? Ko tas konkrēti maina?
Cik es ik pa laikam paskatos komentāros, tā tavi komentāri ir pie RD rakstiem, normāli cilvēki skatās, to kas patīk un neskatās to kas nepatīk – bet ir stulbu pajoļu, kategorija, kas skatās un seko līdz tam kas viņiem nepatīk un pēc tam vēl lien komentāros tūkstošo reizi malt vienu un to pašu n-tos gadus. Arī Liepāja pajolis NAMEJS 9999 ir izcils piemērs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:07, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Namejs piedzima debīls vai tēlo tagad ?
Tev pašam vajag savu IQ pārbaudīt.
, 2017-12-03 21:07, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Namejam psiholoģiska krīze. DR vairs nav pēdējie. Saprotu ka smagi un varbūt vēl kāds trieciens gaidāms-Karašausku varbūt atzīs par labāko virslīgas spēlētāju tad vispār būs šoks liepājniekam.
Fuņka, Tu jau esi aizgājis zapojā?
, 2017-12-03 21:07, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: 52 gadi - taadu vairs var saglaabt??? nemot veraa slimibas vesturi...
Esmu neatlaidīgs. Gan izveidošu no viņa cilvēku. Žēl, ka viņš savulaik netrāpijās pie manis učebkā, būtu šobrīd par vienu pilnvērtīgu sabiedrības locekli vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:08, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Namejam psiholoģiska krīze. DR vairs nav pēdējie. Saprotu ka smagi un varbūt vēl kāds trieciens gaidāms-Karašausku varbūt atzīs par labāko virslīgas spēlētāju tad vispār būs šoks liepājniekam.
Es arī nebūtu priecīgs, jo čempionvienības J. Kozlovs viennozīmīgi balvu ir pelnījis. Rezultatīvākais + no čempionvienības
, 2017-12-03 21:09, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Tu vispār zini kas ir IQ ?
Intelekta koeficients
, 2017-12-03 21:09, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: es runāju par tavu nabaga klubu nevis par pilsētu nabag
Faktus galdā, ka Krievu Huiņa Latvijā dod HKL kādu reālu naudu!
Savādāk tas viss ir tikai plika tiršana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:09, pirms 7 gadiem
Liekas NHL gribēs pie sevis Ciprusu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:10, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Esmu neatlaidīgs. Gan izveidošu no viņa cilvēku. Žēl, ka viņš savulaik netrāpijās pie manis učebkā, būtu šobrīd par vienu pilnvērtīgu sabiedrības locekli vairāk.

Tu esi prasts vates galva, un ja tu domā ka es tevi ņemu vērā, tad tas jau ir pavisam nožēlojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:11, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fuņka, Tu jau esi aizgājis zapojā?
26. vieta - saprotu ka tev arī prieks.
, 2017-12-03 21:11, pirms 7 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Liekas NHL gribēs pie sevis Ciprusu.
Kas vēl Tev liekas?
, 2017-12-03 21:11, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Faktus galdā, ka Krievu Huiņa Latvijā dod HKL kādu reālu naudu!
Savādāk tas viss ir tikai plika tiršana.
24 komandas būs lūzeri-tas tevi priecē droši viemn. NHL pat 28 komandas būs lūzeri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:12, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 26. vieta - saprotu ka tev arī prieks.
Kāda starpība 26. un 27. vietu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:13, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: mandariini izcili saldi un suligi, IESAKU
Vai guļot Tu dzirdi balsis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:14, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Faktus galdā, ka Krievu Huiņa Latvijā dod HKL kādu reālu naudu!
Savādāk tas viss ir tikai plika tiršana.
KHL dod prieku un patīkamas emocijas tūkstošiem LATVIEŠU.
, 2017-12-03 21:14, pirms 7 gadiem
Cipruss aplasa lietuviešus NHL. Līdz ar ko NHL viņu grib.
, 2017-12-03 21:14, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: lai labāk guļas un var ar vēsu galvu iet uz darbu , jānoignore nabaga Namejs kurš nesaprot ka nebūtu ģinama nebūtu HKL )
Eu, pajoli, kur ir fakti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:15, pirms 7 gadiem
elninjo2 rakstīja: Vai guļot Tu dzirdi balsis?
Viņš dzird, ka ir pārāk slinks, bet pa dzīvi jau eksperts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:15, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: KHL dod prieku un patīkamas emocijas tūkstošiem LATVIEŠU.
Un daudziem tūkstošiem latviešu šo komandu arī izsmiet. Arī izsmiešana ir jauka emocija.
, 2017-12-03 21:15, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: reizeem dzirdu kaa mamma eest sauc, tapec lkm jaa!!! tu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:16, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāda starpība 26. un 27. vietu?
Laikam nezini kas ir profesionālais sports. īsts sportists cīnās par KATRU vietu. Tie kuri skrien maratonu un zina ka būs 50-80 vietās- kāda motivācija. Tā var prasīt kāda starpība KHL 2 vieta vai 27 vieta ja kauss nav . Tad sanāk ka 26 komandas lūzeri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:18, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un daudziem tūkstošiem latviešu šo komandu arī izsmiet. Arī izsmiešana ir jauka emocija.
5-10 cilvēki izsmej. Izsmiešana jau parāda kāds kurš ir cilvēks. Laimīgi cilvēki nekad nevienu neizsmej-tā ir aksioma psiholoģijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:19, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam nezini kas ir profesionālais sports. īsts sportists cīnās par KATRU vietu. Tie kuri skrien maratonu un zina ka būs 50-80 vietās- kāda motivācija. Tā var prasīt kāda starpība KHL 2 vieta vai 27 vieta ja kauss nav . Tad sanāk ka 26 komandas lūzeri.
Nē, īsti sportisti cīnās par medaļām un uzvarām kādās konkrētās sacensībās.
Var redzēt, ka nekad neesi nopietni sportojis. Neviens nopietns sportists nekad neteiks, ka priekšpēdējā vieta ir daudz lielāks panākums nekā pēdējā vieta.
, 2017-12-03 21:20, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 5-10 cilvēki izsmej. Izsmiešana jau parāda kāds kurš ir cilvēks. Laimīgi cilvēki nekad nevienu neizsmej-tā ir aksioma psiholoģijā.
Sēdies skolotāj! Šodien divnieku esi nopelnījis! Viss atkarīgs no situācijas!
, 2017-12-03 21:20, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: 52 gadi - taadu vairs var saglaabt??? nemot veraa slimibas vesturi...
Vai tad šim tik daudz? Beidz!
, 2017-12-03 21:20, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 5-10 cilvēki izsmej. Izsmiešana jau parāda kāds kurš ir cilvēks. Laimīgi cilvēki nekad nevienu neizsmej-tā ir aksioma psiholoģijā.
O, Funariks ir veicis kārtējo aptauju.
Tālāk pat nav vērts ko piebilst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:22, pirms 7 gadiem
Parsteidz arenas lidzjuteji, komanda skrien un cinas, beidzot ir drosa vadiba,arena kapa klusums, kad ir iedzinejos,atkal kapa klusums. Bet ir tacu patikami aizietno arenas ar piesmakusu balsi,kur vel labak ja Dinamo vinne
, 2017-12-03 21:22, pirms 7 gadiem
Daudz neiedzersi, roltoni, un atkal roltoni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:24, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: jap! ar aivarinu viena vecuma
vot slimie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:26, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: Bomzi, ja reiz pa dziivi esi taads vecis, tads uzvaretajs un gudrinieks, kuraa jomaa tu esi top3 jeb tevis pasha vardiem, kuraa joma tu neesi luuzers???
Pēc mana pētījuma datiem, stulbumā viņš ir stabils Latvijas top 3 vecis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:32, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, īsti sportisti cīnās par medaļām un uzvarām kādās konkrētās sacensībās.
Var redzēt, ka nekad neesi nopietni sportojis. Neviens nopietns sportists nekad neteiks, ka priekšpēdējā vieta ir daudz lielāks panākums nekā pēdējā vieta.
Pēc tavas domas - ja neesi pasaulē trijniekā tad labāk ar sportu nenodarboties. Tev tikai Dimanta līgi vieglatlētikā skatīties, kur visi labākie. Pilnīgas muļķības tu jau gvelz. Civēki nodarbojas ar sportu prieka pēc. Via pilnīgi visiem pasaules sportistiem pamest sportu ja pasaulē netiek trijniekā? Tad NHL 8 komandas, KHL 8 komandas, Anglijas futbolā atsstājam kādas 5-6 komandas, pārējās likvidējam. TTT, VEF kā komandas vairs nepastāv. Visu Liepājas sportu kā tādun likvidējam jo hokejā , futbolā, basketbolā nekad nebūs TOP -3 pasaulē.
, 2017-12-03 21:35, pirms 7 gadiem
Liepāja pavāji. Tur es piekrītu.
, 2017-12-03 21:36, pirms 7 gadiem
Nameja filozofija.
Sportists ir 89.vietā. Treneris uzmundrina, publika uzmundrina , bet sportists saka - ja nespīd trijnieks tad man vienalga - esmu 4 vai 89 vietā.
Tāds Ir Nameja uzskats. Vai sportists ar šādu domāšanu var progresēt?
, 2017-12-03 21:37, pirms 7 gadiem
Liekas, ka nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:42, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, īsti sportisti cīnās par medaļām un uzvarām kādās konkrētās sacensībās.
Var redzēt, ka nekad neesi nopietni sportojis. Neviens nopietns sportists nekad neteiks, ka priekšpēdējā vieta ir daudz lielāks panākums nekā pēdējā vieta.
KATRA vieta augstāk ir panākums. KATRA vieta. To man jau no mazotnes (2.klases) sporta skolotājs stāstīja un man tā ir aksioma sportā - cīnies par katru vietu augstāk neatkarīgi no tā kurā vietā atrodies. Ja uzprasīsi īstiem sporta treneriem tad daudz vairāk par 50% piekritīs šais domai, ka sportists cīnās par katru vietu.
Pasaulē nav tikai augsto sasniegumu sports.
, 2017-12-03 21:43, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: pasniedzeej, tu butu ar mieru piedalities Tjomas strrimos??? varetu par hokeju parunat un taa
Nezinu kas tas ir , bet neesmu ar mieru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:45, pirms 7 gadiem
Es ar nekad tjomas strīmos.
, 2017-12-03 21:45, pirms 7 gadiem
HMB-SUPERBINGO! rakstīja: kapec???
Negribu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-12-03 21:59, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pēc tavas domas - ja neesi pasaulē trijniekā tad labāk ar sportu nenodarboties. Tev tikai Dimanta līgi vieglatlētikā skatīties, kur visi labākie. Pilnīgas muļķības tu jau gvelz. Civēki nodarbojas ar sportu prieka pēc. Via pilnīgi visiem pasaules sportistiem pamest sportu ja pasaulē netiek trijniekā? Tad NHL 8 komandas, KHL 8 komandas, Anglijas futbolā atsstājam kādas 5-6 komandas, pārējās likvidējam. TTT, VEF kā komandas vairs nepastāv. Visu Liepājas sportu kā tādun likvidējam jo hokejā , futbolā, basketbolā nekad nebūs TOP -3 pasaulē.
Tev laikam grūti saprast, ka pasaules sportā ir tādas lietas kā kvalifikācijas, priekšsacīkstes, atlases turnīri un kvalicēšanās izslēgšanas spēlēs.
Kā tev šķiet, priekš kam tas viss.
Ja sportista personiskie rezultāti ir augšupejošā liknē, tad viņam jāturpina sportot, bet ja iet uz leju, tad laiks domăt par miera mešanai savai nodarbei.
Piemēram, KrHuLv sen jau šī līkne iet uz leju, bet par cik komandas tā nevar mest mieru, kā individuālie sportisti, tad šo komandu radikāli japārbūvē.
, 2017-12-03 22:07, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un daudziem tūkstošiem latviešu šo komandu arī izsmiet. Arī izsmiešana ir jauka emocija.
izsmiešana ir pats pretīgākais, ar ko cilvēks emocionāli var nodarboties. tas ir lūzeru prieks- smieties par citiem, tādā veidā radot ilūziju ,ka ir pārāks par kādu neveiksminieku, bet pie sevis raudāt, ka pats ir lūzeris!!!
, 2017-12-03 22:10, pirms 7 gadiem
man kā īstam sportistam, lasot nameja murgus, dusmas rauj. pilnīgi mugura nosvīda.
, 2017-12-03 22:14, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, īsti sportisti cīnās par medaļām un uzvarām kādās konkrētās sacensībās.
Var redzēt, ka nekad neesi nopietni sportojis. Neviens nopietns sportists nekad neteiks, ka priekšpēdējā vieta ir daudz lielāks panākums nekā pēdējā vieta.
jebkurā sportā ir uzstādījums nepalikt pēdējam. bet bieži vien Tu jūties kā uzvarētājs, kad vnk esi ticis līdz finišam.
Jo sports ir mocības, kuras var turēt tikai īsti vīri!!
, 2017-12-03 22:18, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev laikam grūti saprast, ka pasaules sportā ir tādas lietas kā kvalifikācijas, priekšsacīkstes, atlases turnīri un kvalicēšanās izslēgšanas spēlēs.
Kā tev šķiet, priekš kam tas viss.
Ja sportista personiskie rezultāti ir augšupejošā liknē, tad viņam jāturpina sportot, bet ja iet uz leju, tad laiks domăt par miera mešanai savai nodarbei.
Piemēram, KrHuLv sen jau šī līkne iet uz leju, bet par cik komandas tā nevar mest mieru, kā individuālie sportisti, tad šo komandu radikāli japārbūvē.
Vai pēc lejupslīdes nav iespējama augšupeja?
, 2017-12-03 22:19, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Sēdies skolotāj! Šodien divnieku esi nopelnījis! Viss atkarīgs no situācijas!
argumentācija-?
, 2017-12-03 22:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai pēc lejupslīdes nav iespējama augšupeja?
Ir iespējama pie noteiktiem nosacījumiem.
KrHuLv gadījumā tam vajag daudz naudas, kuras šai komandai nav un nekad nebūs.
, 2017-12-03 22:36, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir iespējama pie noteiktiem nosacījumiem.
KrHuLv gadījumā tam vajag daudz naudas, kuras šai komandai nav un nekad nebūs.
omfg beidz dzīt demagoģiju! Tiek sasniegts konkrēts punkts, tad ir lejupslīde, lai sasniegtu nākamo augstāko punktu.
Nav iespējams visu laiku turēt augstu toni, jo tam ir vajadzīga enerģija, kura, savukārt, ir jāuzkrāj.
Tas ir praktiski jebkurā jomā.
, 2017-12-03 22:37, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir iespējama pie noteiktiem nosacījumiem.
KrHuLv gadījumā tam vajag daudz naudas, kuras šai komandai nav un nekad nebūs.
Tici, ka Fraitāgs varētu šosezon paņemt PK? Es neticu.
, 2017-12-03 22:39, pirms 7 gadiem
protams, apsveicu mīnusotājus. Jūs esiet klauni!!!
, 2017-12-03 22:39, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir iespējama pie noteiktiem nosacījumiem.
KrHuLv gadījumā tam vajag daudz naudas, kuras šai komandai nav un nekad nebūs.
Vai DR , tavuprāt , pie esošā finansējuma nekad neiekļūs PO.
, 2017-12-03 22:58, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tici, ka Fraitāgs varētu šosezon paņemt PK? Es neticu.
Viss atkarīgs no tā cik tālu pārējie viņu atlaidīs.
Ja vadošie pārāk aizrausies ar koncentrēšanos OS, un nedomās par PK, tad vis kaut kas var notikt.
Tieši tā notika ar Stooku, kurš OS sezonā aizmuka no sekotājiem, un arī OS abas individuālās zelta medaļas paņēma.
, 2017-12-03 23:00, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss atkarīgs no tā cik tālu pārējie viņu atlaidīs.
Ja vadošie pārāk aizrausies ar koncentrēšanos OS, un nedomās par PK, tad vis kaut kas var notikt.
Tieši tā notika ar Stooku, kurš OS sezonā aizmuka no sekotājiem, un arī OS abas individuālās zelta medaļas paņēma.
Tāpat vairāki no vadošajiem ir līderu grupā, neticu, ka PK būs šiem otršķirīgs turnīrs.
, 2017-12-03 23:01, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai DR , tavuprāt , pie esošā finansējuma nekad neiekļūs PO.
Ja KHL novienādos klubu budžetus,protams, ja tad vispār tāds KrHuLv vel būs, un krievi neapgriezīs naudu ko izdala šim savam projektam tādā apjomā kā patreiz, tad tiks vel Play Off.
, 2017-12-03 23:04, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tāpat vairāki no vadošajiem ir līderu grupā, neticu, ka PK būs šiem otršķirīgs turnīrs.
Jā, bet tas pats Krafts jau atpaliek 80 pkt. kas patreiz jau nav maz pēc pieciem individuālajiem lēcieniem.
Būs interesanti, jo visu tagad ir grūti prognozēt.
, 2017-12-03 23:09, pirms 7 gadiem
Normāls latviešu līdzjutējs priecātos ka mūsējie velk DR . Miks, Lauris šodien izvilka spēli plus Kalniņš. Tie ir mūsu izlases balsti.
, 2017-12-03 23:10, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet tas pats Krafts jau atpaliek 80 pkt. kas patreiz jau nav maz pēc pieciem individuālajiem lēcieniem.
Būs interesanti, jo visu tagad ir grūti prognozēt.
Pagājušosezon pussezonā Štoham bija 100+ punktu pārsvars pār Kraftu, tāpēc uzskatu, ka pašreizējais pārsvars nav nekas nopietns.
Es tomēr neticu Fraitāgam, bet gadījumā, ja kļūdīšos, tad nebūs problēma šo kļūdu atzīt.

P.S. Aizvadīti tikai 4 no 23 PK individuālajiem startiem.
, 2017-12-03 23:12, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Normāls latviešu līdzjutējs priecātos ka mūsējie velk DR . Miks, Lauris šodien izvilka spēli plus Kalniņš. Tie ir mūsu izlases balsti.
Visiem nav jāatbalsta DR, Tu domā savādāk?
, 2017-12-03 23:14, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Normāls latviešu līdzjutējs priecātos ka mūsējie velk DR . Miks, Lauris šodien izvilka spēli plus Kalniņš. Tie ir mūsu izlases balsti.
Problēma nav Dārziņā, Indrašī vai Kalniņā, bet gan pašā komandā, kura ir krievu projekts šeit Latvijā. Grūti nosodīt spēlētājus,kuri vēlas nopelnīt, bet ..........zagļi zogot, slepkavas slepkavojot, nodevēji nododot arī vēlas nopelnīt, lai uzlabotu savas dzīves apstākļus. Ne visi naudas pelnīšanas apstākļi ir atbalstāmi.
, 2017-12-03 23:16, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pagājušosezon pussezonā Štoham bija 100+ punktu pārsvars pār Kraftu, tāpēc uzskatu, ka pašreizējais pārsvars nav nekas nopietns.
Es tomēr neticu Fraitāgam, bet gadījumā, ja kļūdīšos, tad nebūs problēma šo kļūdu atzīt.

P.S. Aizvadīti tikai 4 no 23 PK individuālajiem startiem.
Grūti salīdzināt šo ar pagājušo sezonu, jo pērn nebija OS.
Pareizi, ir aizvadīti tikai četri posmi.
, 2017-12-03 23:20, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Grūti salīdzināt šo ar pagājušo sezonu, jo pērn nebija OS.
Pareizi, ir aizvadīti tikai četri posmi.
Nu, nav 80 punkti nekas nopietns, ja jāaizvada vēl 19 posmi, neiestāstīsi man pretējo.

P.S. OS komandu sacensībās ļoti reāli var būt pilnīgi jauna čempione - Norvēģija vai Polija to var paveikt, ko nekad vēsturē nav paveikusi.
Esi piefiksējis, ka norvēģiem jau 4 uzvaras komandu sacensībās pēc kārtas, ja pieskaita pagājušo sezonu?
, 2017-12-03 23:35, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: KHL dod prieku un patīkamas emocijas tūkstošiem LATVIEŠU.
pragmatiski piekrītu - tūkstošiem noliktavu krāvējiem, kāru vadītājiem, lauksaimniekiem, traktoristiem, dzelzceļu strādniekiem (tur, pamatā, tomēr krievi) - arī šie visi ir cilvēki...
, 2017-12-04 00:48, pirms 7 gadiem
Uz uzvaru takas
, 2017-12-04 02:17, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Normāls latviešu līdzjutējs priecātos ka mūsējie velk DR . Miks, Lauris šodien izvilka spēli plus Kalniņš. Tie ir mūsu izlases balsti.
Nelaime tā, ka liela daļa šeit nav normāli domājoši līdzjutēji, kas vēl labu Latvijas hokejam, bet huiņas troļļi...
, 2017-12-04 07:19, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Visiem nav jāatbalsta DR, Tu domā savādāk?
Pilnībā piekrītu, ka visiem nav jāatbalsta DR.
, 2017-12-04 08:15, pirms 7 gadiem
nu veči... vai būtu par daudz prasīta arī 4. uzvara šosezon?
, 2017-12-04 09:02, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, nav 80 punkti nekas nopietns, ja jāaizvada vēl 19 posmi, neiestāstīsi man pretējo.

P.S. OS komandu sacensībās ļoti reāli var būt pilnīgi jauna čempione - Norvēģija vai Polija to var paveikt, ko nekad vēsturē nav paveikusi.
Esi piefiksējis, ka norvēģiem jau 4 uzvaras komandu sacensībās pēc kārtas, ja pieskaita pagājušo sezonu?
Nē,protams, ka 80 pkt. vel nav nekas nopietns. Vienīgi jāskatās, kā tas viss turpināsies. Freitāgs jau vairākas sezonas ir parādījis, ka nespēj ilgstoši noturēt labu formu, tomēr viss šai pasaulē katrreiz notiek pirmo reizi. Man personiski nebūtu nekas pret, ja viņš vai Velingers izcīnītu PK.
Par komandu sacensībām šosezon, man tā šķiet, ka tā ir vel lielāka mīkla, kurā būs optimālākajā formā uz OS. Pat nemēģināšu prognozēt kura būs OS čempione.