Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Indrašis un Dārziņš sekmē ''Dinamo'' uzvaru un izvelk no pēdējās vietas KHL

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Indrašis un Dārziņš sekmē ''Dinamo'' uzvaru un izvelk no pēdējās vietas KHL
Miks Indrašis un Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Pirmo trīs punktu uzvaru mājās šosezon izcīnījusi Rīgas ''Dinamo'' komanda, kas skaistā spēlē ar 5:1 uzveica Bratislavas ''Slovan''. Superspēle Mikam Indrašim, kurš savāca 2+2, savukārt vienus gūtus vārtus un divas rezultatīvas piespēles komandas labā iespēja Lauris Dārziņš.

Spēles teksta tiešraide

Jau pašā spēles sākumā Rīgas ''Dinamo'' hokejisti skaidri demonstrēja apņēmību izcīnīt pirmo uzvaru pamatlaikā Arēnā Rīga šosezon. Sestajā minūtē ''Slovan'' spēlētāji pirmoreiz nonāca mazākumā, un mājnieki iespēju izmantoja, izspēlējot līdz brīvajam Guntim Galviņam, kurš meta vārtu augšējā stūrī un izvirzīja mājniekus vadībā - 1:0. Rīdzinieki turpināja doties uz priekšu, sasniedzot arī divu laukuma spēlētāju pārsvaru, ko pārvērta arī divu vārtu pārsvarā - pēc teicamas Dārziņa piespēles šķērsām pāri zonai izcēlās Miks Indrašis, kurš panāca 2:0.

Dārziņa - Indraša saikne sagādāja pamatīgas galvassāpes pretiniekiem, jo 16. minūtē Lauris pēc labas saspēles ar Miku ne bez veiksmes palīdzības panāca jau 3:0. Otrās trešdaļas sākumā manāmi aktivizējās Bratislavas komandas spēlētāji, kuri tika pie veselām trim iespējām spēlēt vairākumā. Tomēr rīdzinieki ar Jāni Kalniņu vārtos aizsargājās pārliecinoši un nosargāja savus vārtus neskartus.

Pēc sešām minūtēm četratā uzbrukumā devās mājnieki, teicamu ripas kontroli demonstrējot Skvorcovam un Žerdevam. Tomēr pretuzbrukumā viesi samazināja rezultāta starpību, kad filigrāni nospēlēja ''Slovan'' pieredzējušais aizsargs un kapteinis Andrejs Meszārošs - 3:1.

Taču tas otrajā trešdaļā vēl nebija viss, jo mājnieki guva divus vārtus divu minūšu laikā - vispirms pie sava pirmā gola KHL ar rikošeta palīdzību tika Frenks Razgals kurš panāca 4:1, savukārt pēc tam savu ceturto punktu mačā ar precīzu metienu guva Indrašis - 5:1.

Trešā perioda sākumā rīdzinieki tika pie veselām trim iespējām spēlēt vairākumā, taču sesto reizi atslēgt Štepaneka vārtus neizdevās. Perioda vidū laukumā izcēlās asumi, kad cimdus nometa Frenks Razgals un Niks Eberts. Dūru cīņa gan nebija pārāk ilga, abiem apmainoties ar pāris sitieniem un Ebertam nolaužot pretinieku uz ledus. Brīdi vēlāk rupji nospēlēja arī Mezsārošs, kurš pārkāpa noteikumus pret Bičevski.

Viesi turpināja pārkāpt noteikumus, dodot iespēju Indrašim tikt pie piektā punkta spēlē. Miks gandrīz to izdarīja, tomēr pēc kapteiņa metiena ripa atsitās pa vārtu pārliktni. Vārti trešajā trešdaļā tā arī netika gūti, Rīgas ''Dinamo'' beigās izcīnot pārliecinošu uzvaru ar 5:1, kas kļūst par pirmo uzvaru pamatlaikā savā laukumā un ļauj ''Dinamo'' apsteigt ''Yugra'' un pamest pēdējo vietu līgā.

Rīgas ''Dinamo'' - Bratislavas ''Slovan'' 5:1 (3:0;2:1;0:0)

Vārti:, 05:11 Galviņš (M. Rēdlihs, Indrašis, vair.) 1:0, 13:26 Indrašis (Dārziņš, Zīle, vair.) 2:0, 15:39 Dārziņš (Indrašis) 3:0, 34:20 Meszārošs (Ržepīks, Videnskis) 3:1, 36:18 Razgals (Zīle, Bičevskis) 4:1, 37:36 Indrašis (M. Rēdlihs, Dārziņš) 5:1
Soda minūtes: 12:22
Vārtsargi: Jānis Kalniņš - Jakubs Štepaneks

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Jānis Kalniņš (Mants Armalis); Karls Stolerijs - Aleksandrs Jerofejevs, Guntis Galviņš - Georgijs Pujacs, Kristaps Zīle - Nerijus Ališausks, Pauls Svars; Lauris Dārziņš - Miķelis Rēdlihs - Miks Indrašis, Nikolajs Žerdevs - Brendons Makmilans - Gunārs Skvorcovs, Oskars Batņa - Vitālijs Pavlovs - Frenks Razgals, Rihards Bukarts - Māris Bičevskis - Emīls Ģēģeris, Roberts Lipsbergs.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-03 21:59, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pēc tavas domas - ja neesi pasaulē trijniekā tad labāk ar sportu nenodarboties. Tev tikai Dimanta līgi vieglatlētikā skatīties, kur visi labākie. Pilnīgas muļķības tu jau gvelz. Civēki nodarbojas ar sportu prieka pēc. Via pilnīgi visiem pasaules sportistiem pamest sportu ja pasaulē netiek trijniekā? Tad NHL 8 komandas, KHL 8 komandas, Anglijas futbolā atsstājam kādas 5-6 komandas, pārējās likvidējam. TTT, VEF kā komandas vairs nepastāv. Visu Liepājas sportu kā tādun likvidējam jo hokejā , futbolā, basketbolā nekad nebūs TOP -3 pasaulē.
Tev laikam grūti saprast, ka pasaules sportā ir tādas lietas kā kvalifikācijas, priekšsacīkstes, atlases turnīri un kvalicēšanās izslēgšanas spēlēs.
Kā tev šķiet, priekš kam tas viss.
Ja sportista personiskie rezultāti ir augšupejošā liknē, tad viņam jāturpina sportot, bet ja iet uz leju, tad laiks domăt par miera mešanai savai nodarbei.
Piemēram, KrHuLv sen jau šī līkne iet uz leju, bet par cik komandas tā nevar mest mieru, kā individuālie sportisti, tad šo komandu radikāli japārbūvē.

     [+] [-]

, 2017-12-03 22:07, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un daudziem tūkstošiem latviešu šo komandu arī izsmiet. Arī izsmiešana ir jauka emocija.
izsmiešana ir pats pretīgākais, ar ko cilvēks emocionāli var nodarboties. tas ir lūzeru prieks- smieties par citiem, tādā veidā radot ilūziju ,ka ir pārāks par kādu neveiksminieku, bet pie sevis raudāt, ka pats ir lūzeris!!!

  -3 [+] [-]

, 2017-12-03 22:10, pirms 7 gadiem
man kā īstam sportistam, lasot nameja murgus, dusmas rauj. pilnīgi mugura nosvīda.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-03 22:14, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, īsti sportisti cīnās par medaļām un uzvarām kādās konkrētās sacensībās.
Var redzēt, ka nekad neesi nopietni sportojis. Neviens nopietns sportists nekad neteiks, ka priekšpēdējā vieta ir daudz lielāks panākums nekā pēdējā vieta.
jebkurā sportā ir uzstādījums nepalikt pēdējam. bet bieži vien Tu jūties kā uzvarētājs, kad vnk esi ticis līdz finišam.
Jo sports ir mocības, kuras var turēt tikai īsti vīri!!

  -3 [+] [-]

, 2017-12-03 22:18, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev laikam grūti saprast, ka pasaules sportā ir tādas lietas kā kvalifikācijas, priekšsacīkstes, atlases turnīri un kvalicēšanās izslēgšanas spēlēs.
Kā tev šķiet, priekš kam tas viss.
Ja sportista personiskie rezultāti ir augšupejošā liknē, tad viņam jāturpina sportot, bet ja iet uz leju, tad laiks domăt par miera mešanai savai nodarbei.
Piemēram, KrHuLv sen jau šī līkne iet uz leju, bet par cik komandas tā nevar mest mieru, kā individuālie sportisti, tad šo komandu radikāli japārbūvē.
Vai pēc lejupslīdes nav iespējama augšupeja?

     [+] [-]

, 2017-12-03 22:19, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Sēdies skolotāj! Šodien divnieku esi nopelnījis! Viss atkarīgs no situācijas!
argumentācija-?

     [+] [-]

, 2017-12-03 22:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai pēc lejupslīdes nav iespējama augšupeja?
Ir iespējama pie noteiktiem nosacījumiem.
KrHuLv gadījumā tam vajag daudz naudas, kuras šai komandai nav un nekad nebūs.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-03 22:36, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir iespējama pie noteiktiem nosacījumiem.
KrHuLv gadījumā tam vajag daudz naudas, kuras šai komandai nav un nekad nebūs.
omfg beidz dzīt demagoģiju! Tiek sasniegts konkrēts punkts, tad ir lejupslīde, lai sasniegtu nākamo augstāko punktu.
Nav iespējams visu laiku turēt augstu toni, jo tam ir vajadzīga enerģija, kura, savukārt, ir jāuzkrāj.
Tas ir praktiski jebkurā jomā.

     [+] [-]

, 2017-12-03 22:37, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir iespējama pie noteiktiem nosacījumiem.
KrHuLv gadījumā tam vajag daudz naudas, kuras šai komandai nav un nekad nebūs.
Tici, ka Fraitāgs varētu šosezon paņemt PK? Es neticu.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-03 22:39, pirms 7 gadiem
protams, apsveicu mīnusotājus. Jūs esiet klauni!!!

     [+] [-]

, 2017-12-03 22:39, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir iespējama pie noteiktiem nosacījumiem.
KrHuLv gadījumā tam vajag daudz naudas, kuras šai komandai nav un nekad nebūs.
Vai DR , tavuprāt , pie esošā finansējuma nekad neiekļūs PO.

     [+] [-]

, 2017-12-03 22:58, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tici, ka Fraitāgs varētu šosezon paņemt PK? Es neticu.
Viss atkarīgs no tā cik tālu pārējie viņu atlaidīs.
Ja vadošie pārāk aizrausies ar koncentrēšanos OS, un nedomās par PK, tad vis kaut kas var notikt.
Tieši tā notika ar Stooku, kurš OS sezonā aizmuka no sekotājiem, un arī OS abas individuālās zelta medaļas paņēma.

     [+] [-]

, 2017-12-03 23:00, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss atkarīgs no tā cik tālu pārējie viņu atlaidīs.
Ja vadošie pārāk aizrausies ar koncentrēšanos OS, un nedomās par PK, tad vis kaut kas var notikt.
Tieši tā notika ar Stooku, kurš OS sezonā aizmuka no sekotājiem, un arī OS abas individuālās zelta medaļas paņēma.
Tāpat vairāki no vadošajiem ir līderu grupā, neticu, ka PK būs šiem otršķirīgs turnīrs.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-03 23:01, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai DR , tavuprāt , pie esošā finansējuma nekad neiekļūs PO.
Ja KHL novienādos klubu budžetus,protams, ja tad vispār tāds KrHuLv vel būs, un krievi neapgriezīs naudu ko izdala šim savam projektam tādā apjomā kā patreiz, tad tiks vel Play Off.

     [+] [-]

, 2017-12-03 23:04, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tāpat vairāki no vadošajiem ir līderu grupā, neticu, ka PK būs šiem otršķirīgs turnīrs.
Jā, bet tas pats Krafts jau atpaliek 80 pkt. kas patreiz jau nav maz pēc pieciem individuālajiem lēcieniem.
Būs interesanti, jo visu tagad ir grūti prognozēt.

     [+] [-]

, 2017-12-03 23:09, pirms 7 gadiem
Normāls latviešu līdzjutējs priecātos ka mūsējie velk DR . Miks, Lauris šodien izvilka spēli plus Kalniņš. Tie ir mūsu izlases balsti.

     [+] [-]

, 2017-12-03 23:10, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet tas pats Krafts jau atpaliek 80 pkt. kas patreiz jau nav maz pēc pieciem individuālajiem lēcieniem.
Būs interesanti, jo visu tagad ir grūti prognozēt.
Pagājušosezon pussezonā Štoham bija 100+ punktu pārsvars pār Kraftu, tāpēc uzskatu, ka pašreizējais pārsvars nav nekas nopietns.
Es tomēr neticu Fraitāgam, bet gadījumā, ja kļūdīšos, tad nebūs problēma šo kļūdu atzīt.

P.S. Aizvadīti tikai 4 no 23 PK individuālajiem startiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-03 23:12, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Normāls latviešu līdzjutējs priecātos ka mūsējie velk DR . Miks, Lauris šodien izvilka spēli plus Kalniņš. Tie ir mūsu izlases balsti.
Visiem nav jāatbalsta DR, Tu domā savādāk?

     [+] [-]

, 2017-12-03 23:14, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Normāls latviešu līdzjutējs priecātos ka mūsējie velk DR . Miks, Lauris šodien izvilka spēli plus Kalniņš. Tie ir mūsu izlases balsti.
Problēma nav Dārziņā, Indrašī vai Kalniņā, bet gan pašā komandā, kura ir krievu projekts šeit Latvijā. Grūti nosodīt spēlētājus,kuri vēlas nopelnīt, bet ..........zagļi zogot, slepkavas slepkavojot, nodevēji nododot arī vēlas nopelnīt, lai uzlabotu savas dzīves apstākļus. Ne visi naudas pelnīšanas apstākļi ir atbalstāmi.

     [+] [-]

, 2017-12-03 23:16, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pagājušosezon pussezonā Štoham bija 100+ punktu pārsvars pār Kraftu, tāpēc uzskatu, ka pašreizējais pārsvars nav nekas nopietns.
Es tomēr neticu Fraitāgam, bet gadījumā, ja kļūdīšos, tad nebūs problēma šo kļūdu atzīt.

P.S. Aizvadīti tikai 4 no 23 PK individuālajiem startiem.
Grūti salīdzināt šo ar pagājušo sezonu, jo pērn nebija OS.
Pareizi, ir aizvadīti tikai četri posmi.

     [+] [-]

, 2017-12-03 23:20, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Grūti salīdzināt šo ar pagājušo sezonu, jo pērn nebija OS.
Pareizi, ir aizvadīti tikai četri posmi.
Nu, nav 80 punkti nekas nopietns, ja jāaizvada vēl 19 posmi, neiestāstīsi man pretējo.

P.S. OS komandu sacensībās ļoti reāli var būt pilnīgi jauna čempione - Norvēģija vai Polija to var paveikt, ko nekad vēsturē nav paveikusi.
Esi piefiksējis, ka norvēģiem jau 4 uzvaras komandu sacensībās pēc kārtas, ja pieskaita pagājušo sezonu?

  -2 [+] [-]

, 2017-12-03 23:35, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: KHL dod prieku un patīkamas emocijas tūkstošiem LATVIEŠU.
pragmatiski piekrītu - tūkstošiem noliktavu krāvējiem, kāru vadītājiem, lauksaimniekiem, traktoristiem, dzelzceļu strādniekiem (tur, pamatā, tomēr krievi) - arī šie visi ir cilvēki...

     [+] [-]

, 2017-12-04 00:48, pirms 7 gadiem
Uz uzvaru takas

  +1 [+] [-]

, 2017-12-04 02:17, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Normāls latviešu līdzjutējs priecātos ka mūsējie velk DR . Miks, Lauris šodien izvilka spēli plus Kalniņš. Tie ir mūsu izlases balsti.
Nelaime tā, ka liela daļa šeit nav normāli domājoši līdzjutēji, kas vēl labu Latvijas hokejam, bet huiņas troļļi...

     [+] [-]

, 2017-12-04 07:19, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Visiem nav jāatbalsta DR, Tu domā savādāk?
Pilnībā piekrītu, ka visiem nav jāatbalsta DR.

     [+] [-]

, 2017-12-04 08:15, pirms 7 gadiem
nu veči... vai būtu par daudz prasīta arī 4. uzvara šosezon?

     [+] [-]

, 2017-12-04 09:02, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, nav 80 punkti nekas nopietns, ja jāaizvada vēl 19 posmi, neiestāstīsi man pretējo.

P.S. OS komandu sacensībās ļoti reāli var būt pilnīgi jauna čempione - Norvēģija vai Polija to var paveikt, ko nekad vēsturē nav paveikusi.
Esi piefiksējis, ka norvēģiem jau 4 uzvaras komandu sacensībās pēc kārtas, ja pieskaita pagājušo sezonu?
Nē,protams, ka 80 pkt. vel nav nekas nopietns. Vienīgi jāskatās, kā tas viss turpināsies. Freitāgs jau vairākas sezonas ir parādījis, ka nespēj ilgstoši noturēt labu formu, tomēr viss šai pasaulē katrreiz notiek pirmo reizi. Man personiski nebūtu nekas pret, ja viņš vai Velingers izcīnītu PK.
Par komandu sacensībām šosezon, man tā šķiet, ka tā ir vel lielāka mīkla, kurā būs optimālākajā formā uz OS. Pat nemēģināšu prognozēt kura būs OS čempione.