Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pievienojas divi rezultatīvi leģionāri, ar Biļalovu vēl runā

Agris Suveizda

"Dinamo" pievienojas divi rezultatīvi leģionāri, ar Biļalovu vēl runā
Jākobs Berjlunds. Foto: imago/Revierfoto/Scanpix

Par diviem jaunpienācējiem pavēstījis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kā sastāvu pastiprinājis Vācijas čempionāta labākais vārtu guvējs Jākobs Berjlunds un Slovākijas čempionāta rezultatīvākais aizsargs Bens Māršals.

27 gadus vecais zviedru uzbrucējs Jākobs Berjlunds (184 cm, 94 kg) aizvadīja labāko sezonu karjerā. Kamēr Krēfeldes 'Pinguine" 14 komandu konkurencē palika 11. vietā, Berjlunds 51 spēlē sakrāja 52 (32+20) punktus, būdams ceturtais rezultatīvākais un labākais vārtu guvējs visā līgā. Berjlunds karjeru sāka Malmes "Redhawks", spēlēdams Zviedrijas otrajā stiprākajā līgā. Pēc tam trīs sezonas Berjlunds pavadīja Rietumu hokeja līgā, bet no Ziemeļamerikas atgriezās dzimtenē, vēl trīs sezonas pavadīdams Zviedrijas otrajā līgā. Tad sekoja divas sezonas Norvēģijā, sezona Šveices otrajā līgā un debija Vācijas augstākajā līgā, "Ingolstadt" rindās 49 spēlēs tiekot pie desmit (4+6) punktiem. Sezonas izskaņā viņš atgriezās Norvēģijas "Strorhamar", kļūstot par Norvēģijas čempionu, bet pēc tam atgriezās Vācijā.

Rīgas "Dinamo" pievienojies arī Slovākijas čempions un līgas rezultatīvākais aizsargs Bens Māršals (175 cm, 71 kg), kurš aizvadīja pirmo sezonu Eiropā un palīdzēja "Banska Bystrica" trešo gadu pēc kārtas tikt pie titula. Regulārajā sezonā Māršals 55 spēlēs sakrāja 46 (12+34) punktus, 28 soda minūtes un pozitīvu lietderību +12, bet izslēgšanas spēlēs viņam 11 mačos seši (1+5) punkti, desmit soda minūtes un pozitīva lietderība +3.

Nepilnus 27 gadus vecais aizsargs Iepriekšējās trīs sezonas galvenokārt pavadīja ECHL, 127 spēlēs nopelnot 70 (20+50) punktus, taču nedaudz viņš uzspēlēja arī Amerikas Hokeja līgā, Providensas "Bruins" kreklā 25 spēlēs tiekot pie astoņiem (2+6) punktiem. Trīs Kaldera kausa spēlēs Māršals palika bez punktiem. 2010. gadā Māršalu septītajā kārtā ar kopējo 201. numuru draftēja Detroitas "Red Wings". Jāpiebilst, ka 2017. gadā "Banska Bystrica" sastāvā par Slovākijas čempionu kļuva cits rezultatīvs aizsargs Metjū Majone, kurš šosezon bija viens no "Dinamo" līderiem. Salīdzinājumam: kanādietis Slovākijā 55 spēlēs sakrāja 57 (10+47) punktus.

Vēlāk Kontinentālās hokeja līgas Preses dienests pavēstīja, ka viena gada divvirzienu līgumu ar Rīgas "Dinamo" parakstījis 24 gadus vecais krievu vārtsargs Timurs Biļalovs, kurš šodien oficiāli bija kļuvis par neierobežoti brīvo aģentu. Kluba preses sekretārs Jānis Stepītis sarunā ar ziņu aģentūru LETA šādu informāciju gan noliedza un atklāja, ka pārrunas vēl notiek. Iepriekš Kontinentālajā hokeja līgā bijis Kazaņas "Ak Bars", Biļalovs savā pirmajā sezonā Rīgā aizvadīja 38 spēles, atvairot 93,0% metienu un ielaižot vidēji 2,18 ripas. Latvijas izlases vārtsargs Kristers Gudļevskis 31 spēlē atvairīja 91,0% metienu un ielaida vidēji 2,37 ripas.

Kā jau vēstīts, šodien par neierobežoti brīvajiem aģentiem kļuva 24 Rīgas "Dinamo" spēlētāji: Arvils Bergmanis, Līnuss Vidells, Timurs Biļalovs, Ralfs Vjaters, Koltons Gilīss, Sergejs Gimajevs, Kosts Gusevs, Andris Džeriņš, Marks Entonijs Dzaneti, Egils Kalns, Renārs Kārkls, Erlends Kļaviņš, Dāvids Krūmiņš, Metjū Majone, Brendons Makmilens, Gints Meija, Matiass Mitinens, Vitālijs Pavlovs, Ruslans Pedans, Niklāvs Rauza, Miķelis Rēdlihs, Gunārs Skvorcovs, Kristaps Sotnieks un Renārs Cipruss. Vēl 11 spēlētāji kļuvuši par ierobežoti brīvajiem aģentiem: Nerijus Ališausks, Uvis Balinskis, Daniels Bērziņš, Roberts Bļugers, Emīls Ģēģeris, Kristers Gudļevskis, Mārtiņš Dzierkals, Kristaps Zīle, Roberts Lipsbergs, Roberts Mamčics un Rihards Marenis.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...
https://www.khl.ru/news/2019/05/01/...
https://www.khl.ru/news/2019/05/01/...
https://twitter.com/khlmediateam/st...
LETA

 +13 [+] [-]

, 2019-05-01 12:28, pirms 6 gadiem
Majones variants, tātad pats Majone prom..

Videlu cerams saglabās, arī Berglunds izskatās neslikts

     [+] [-]

, 2019-05-01 12:32, pirms 6 gadiem
Nu izskatās kad Videls un Majone mēs Dinamo neredzēsim,bet neko darīt,cerams kad kodols paliks tas pats.

  +7 [+] [-]

, 2019-05-01 12:33, pirms 6 gadiem
Zviedrs - tas ir labi
Slēpts komentārs: maris_zunda_338808323143173

  +5 [+] [-]

, 2019-05-01 12:37, pirms 6 gadiem
Nu izskatās, kaut kādi aizvietotāji Majonem un Videlam, bet žēl, ka citus vietā ņem ir jāmēgina noturēt jau iespēlētas vērtības! Tas ir fakts, kas Dinamo trūkst play off katru gadu jaunus leģus pēr! Videlu obligāti ir jāsaglabā, Majone bija rezultatīvs, bet kļūdu daudz aizsardzībā varīja!

  -3 [+] [-]

, 2019-05-01 12:39, pirms 6 gadiem
cerams Berjlunds nebūs kā Klārks ..

pilnas pārliecības gan nav, ka spēlēs - ja Traktor ļoti gribēs, tad pārvilks pie sevis (nauda viņiem daudz šogad)

  -4 [+] [-]

, 2019-05-01 12:43, pirms 6 gadiem
Kkāds pa otrajām līgām kūlies zviedrs...nekādas lielās cerības es neliktu...
Slēpts komentārs: pernambucano

  +6 [+] [-]

, 2019-05-01 12:46, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Nu izskatās, kaut kādi aizvietotāji Majonem un Videlam, bet žēl, ka citus vietā ņem ir jāmēgina noturēt jau iespēlētas vērtības! Tas ir fakts, kas Dinamo trūkst play off katru gadu jaunus leģus pēr! Videlu obligāti ir jāsaglabā, Majone bija rezultatīvs, bet kļūdu daudz aizsardzībā varīja!
Jā vecie labie Hossas laiki ir pagājuši. Būtu jauki kādreiz redzēt kādu labu leģi ilgāk par vienu vai divām sezonām. Varbūt būtu pat vērts atgriezties Arēnā uz kādu Dinamo spēli.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-01 12:52, pirms 6 gadiem
Peecis30 rakstīja: Kkāds pa otrajām līgām kūlies zviedrs...nekādas lielās cerības es neliktu...
Ūja Ūja, tas starp citu ir labākais Dēļ vārtu guvējs, tā kā te daudzi kliedza, ka Vācijā ir daudz stiprāka līga, kā KHL, gaidu apmēram 70 vārtus 45 spēles un kādus 40 asistus😀
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-05-01 12:54, pirms 6 gadiem
Kāpēc agrāk Dinamo gāja labi, bet tagad plejofus neredz? Tāpēc, ka agrāk komanda piesaistīja NHL hokejistus, vai, sliktākajā gadījumā tādus, kas spēlēja AHL, bet bija ar nelielu NHL pieredzi, tad tagad ņem tādus, kuriem ir neliela AHL pieredze un bagātīga joberlīgu pieredze.

Skan labi "Vācijas rezultatīvākais uzbrucējs", "Slovākijas rezultatīvākais aizsargs", bet patiesībā tie ir tādi 50-50 varianti, kuri, iespējams, vispār ir vienas sezonas brīnumi (tēmēts tieši uz Berglundu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-05-01 13:01, pirms 6 gadiem
Biļalovs paliek Dinamo. Un pa lēto, divvirzienu līgums.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 13:01, pirms 6 gadiem
Biļalovs pagarinājis līgumu ar Dinamo!

  +4 [+] [-]

, 2019-05-01 13:07, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Biļalovs pagarinājis līgumu ar Dinamo!
Lieliski!
Cerams šī ziņa pamotivēs Gūdiju izlases sakarā vēl vairāk

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 13:09, pirms 6 gadiem
Tikai par budžetu nekas nav dzirdēts,ja tāds būs un no kāda sponsora KONKRĒTI?

     [+] [-]

, 2019-05-01 13:15, pirms 6 gadiem
Number 0 rakstīja: Lieliski!
Cerams šī ziņa pamotivēs Gūdiju izlases sakarā vēl vairāk
Ir teiciens - Baro vilku cik gribi, zirgam krāns vienalga lielāks.

Tas pats arī te - ja pirms RD sezonas kādam vēl bija palikušas ilūzijas par Kristeru "skaistā spēle pret Kanādu" Gudļevski, tad pa šo gadu tām bija jāpazūd.

Viņš ir tāda līmeņa spēlētājs, kāds viņš ir. Ar to vienkārši ir jārēķinās un ne NHL, ne KHL, ne kādā citā nopietnā čempionātā viņš kā pirmais numurs neder.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 13:31, pirms 6 gadiem
Number 0 rakstīja: Lieliski!
Cerams šī ziņa pamotivēs Gūdiju izlases sakarā vēl vairāk
Es nezinu kādas Gudļevska spēles tu esi skatījies ka vēlies lai viņš būtu vairāk motivēts, bet tā nu ir lieta (+ klāt vēl darba ētika) ko Gudļevskim pārmest nevar, jā, ne vienmēr viņam viss sanāk un izdodas.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 13:33, pirms 6 gadiem
Jā, tas ir interesanti, naudas vēl nav, bet līgums jau slēdz un te vēl kāds šo līgu grib salīdzināt ar NHL

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 13:34, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jā, tas ir interesanti, naudas vēl nav, bet līgums jau slēdz un te vēl kāds šo līgu grib salīdzināt ar NHL
Naudas jau ir un līgumus slēdz, bez naudas nekāda līguma slēgšana nevar būt.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-01 13:44, pirms 6 gadiem
LOL, svētajam kaut kāds fetišs uz sīkajiem aizsargiem? Atkal tiek ņemts punduris defs! Berglunds arī pēc tāda minorlīgu stāra izskatās, kam var būt problēmas ar aklimatizāciju pie KHL spēles.

  +5 [+] [-]

, 2019-05-01 13:45, pirms 6 gadiem
Džonnijs rakstīja: Naudas jau ir un līgumus slēdz, bez naudas nekāda līguma slēgšana nevar būt.
Ja nauda būtu, tad Mīkstais Juris par to jau būtu izkladzinājis visai pasaulei, kā vista kura tiko izdējusi olu.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-01 13:50, pirms 6 gadiem
Čau.
Ja patīk hokejs,nāc uz mūsu WhatsApp hokeja fanu grupiņu)

https://chat.whatsapp.com/L0U3sE7DD...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 13:56, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Kāpēc agrāk Dinamo gāja labi, bet tagad plejofus neredz? Tāpēc, ka agrāk komanda piesaistīja NHL hokejistus, vai, sliktākajā gadījumā tādus, kas spēlēja AHL, bet bija ar nelielu NHL pieredzi, tad tagad ņem tādus, kuriem ir neliela AHL pieredze un bagātīga joberlīgu pieredze.

Skan labi "Vācijas rezultatīvākais uzbrucējs", "Slovākijas rezultatīvākais aizsargs", bet patiesībā tie ir tādi 50-50 varianti, kuri, iespējams, vispār ir vienas sezonas brīnumi (tēmēts tieši uz Berglundu).
Arī ne-PO gados ir bijis pilns AHL kadru. Uzsvars vairāk būtu uz to, ka bija pieredzējis treneris un komandas kodols retāk mainījās. Par jaunajiem leģiem - DEL, Slo jau īsti nav joberlīgas. Vienīgi RD kaut kā diez ko nav gāijis tiem, kuri "girezuši" DEL

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 13:57, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Ir teiciens - Baro vilku cik gribi, zirgam krāns vienalga lielāks.

Tas pats arī te - ja pirms RD sezonas kādam vēl bija palikušas ilūzijas par Kristeru "skaistā spēle pret Kanādu" Gudļevski, tad pa šo gadu tām bija jāpazūd.

Viņš ir tāda līmeņa spēlētājs, kāds viņš ir. Ar to vienkārši ir jārēķinās un ne NHL, ne KHL, ne kādā citā nopietnā čempionātā viņš kā pirmais numurs neder.
Pēc tādas loģikas, kāpēc tiek slavēts un izmisīgi cerēts, ka izlasē būs Kalniņš, jo ja neskaita uzvaras (kuras Kalniņam ir vieglāk izcīnīt, salīdznot kādi "partneri" viņam ir laukumā un kādi Gudim) pārējā statistika Gudim un Kalniņam ir ļoti līdzīga.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 14:02, pirms 6 gadiem
Zviedrs teorētiski labs, bet... Del monstri RD parasti klusē.
Māršals - Majones variants ar vienu izteiktu mīnusu - Majonem pirms RD bija sezona Somijā, līdzvērtīgā līgā kā KHL. Slovākija, tomēr ir švakāka līga.
Skatoties šādu scenāriju, visticamāk nepaliks ne Majone, Ne Videls.
No ierobežotajiem FA, gribētos, lai paliek visi, izņemot Lipsbergu un Dzierkalu (ja Dzierkals atgriežās Amerikā), Kas pieliks no FA to rādīs laiks. Nav slikti, ka laicīgi tiek vākta komanda, jautājums - vai tam ir finansiālais segums un ja ir - cik liels? Uz fārmu neceru, bet nebūtu slikti, ja komanda tiktu savākta vismaz pagajušā gada līmenī.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 14:09, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Diez ko šajā sakarā teiks Jirgens/Rozenbergs, vai kā to trolli pareizi sauc, kurš visu laiku troļļo par Vācijas/Šveices līgu varenību?
Nekad neesmu fanojis par Vācijas līgas spēku. Stipri zem Šveices vai Zviedrijas. Šitie leģi ir kaķis maisā, tas pilnīgi skaidri. Vecos līderus dinamo noturēt nevar, tad pērk citus, cerībā, ka izšaus. Ja izšaus, krievu oligarhi pārpirks. Ja ne, tad pēc sezonas būs DEL2.
Vispār smieklīgi, ka dinamo ir 24 brīvie aģenti. Pilnīgs kolhozs, ne normāla komandas veidošana.

     [+] [-]

, 2019-05-01 14:11, pirms 6 gadiem
Džonnijs rakstīja: Naudas jau ir un līgumus slēdz, bez naudas nekāda līguma slēgšana nevar būt.
Kā tad tie KHL klubi paliek spēlētājiem parādā ja bez naudas līgumus neslēdz? Dinamo pašiem nesen bija problēmas ar naudu, katrs otrais klubs KHL paliek parādā tā ka to ka līgumus bez naudas neslēdz to tu vari stāstīt Sv Jurim.

     [+] [-]

, 2019-05-01 14:13, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja nauda būtu, tad Mīkstais Juris par to jau būtu izkladzinājis visai pasaulei, kā vista kura tiko izdējusi olu.
Abi jaunpienācēji tad nāk uz klubu ,kuram nav naudas.

  +4 [+] [-]

, 2019-05-01 14:18, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Abi jaunpienācēji tad nāk uz klubu ,kuram nav naudas.
Funi, bet kā tad ar sezonu, kad RD nemaksāja algas pirmos 2 vai 3 mēnešus un to, ka liela daļa KHL klubu ir mocījušies ar parādiem, kaut vai tas pats Slovan? Rietumos vienkārši neiedomājas, ka var būt situācija, ka klubs bez naudas gatavojās startēt.

     [+] [-]

, 2019-05-01 14:20, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kā tad tie KHL klubi paliek spēlētājiem parādā ja bez naudas līgumus neslēdz? Dinamo pašiem nesen bija problēmas ar naudu, katrs otrais klubs KHL paliek parādā tā ka to ka līgumus bez naudas neslēdz to tu vari stāstīt Sv Jurim.
Tas ir tad, ja naudu nemaksā sezonas laikā. Kādu mēnesi nesamaksā kādu piķi. Ja pirms sezonas sākumā nauda ir, tad var slēgt līgumus ar spēlētājiem cik gribi.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 14:25, pirms 6 gadiem
Džonnijs rakstīja: Tas ir tad, ja naudu nemaksā sezonas laikā. Kādu mēnesi nesamaksā kādu piķi. Ja pirms sezonas sākumā nauda ir, tad var slēgt līgumus ar spēlētājiem cik gribi.
Normāli ir ja tev pirms sezonas ir piķis visai sezonai nevis tā, ka šad un tad jāizlaiž, kāds maksājums, lai varētu novilkt sezonu līdz beigām. Jeb, tavuprāt, ir normāli saslēgt līgumus un tad pāris reizes gadā algu nesamaksāt?

  +4 [+] [-]

, 2019-05-01 14:26, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Funi, bet kā tad ar sezonu, kad RD nemaksāja algas pirmos 2 vai 3 mēnešus un to, ka liela daļa KHL klubu ir mocījušies ar parādiem, kaut vai tas pats Slovan? Rietumos vienkārši neiedomājas, ka var būt situācija, ka klubs bez naudas gatavojās startēt.
Man atkal ir grūti iedomāties, ka mūsdienās kāds hokejists vai viņa aģents nav informēti par tiem riskiem, kas viņus sagaida, parakstot līgumu ar Rīgas Dinamo vai kādu citu KHL komandu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 14:33, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Man atkal ir grūti iedomāties, ka mūsdienās kāds hokejists vai viņa aģents nav informēti par tiem riskiem, kas viņus sagaida, parakstot līgumu ar Rīgas Dinamo vai kādu citu KHL komandu.
Rd jau tie riski ir mazāki. Ja neskaita vienu sezonu, vismaz oficiāli citus gadus nav bijušas finansiālās problēmas -tikai tas, ka katru gadu vāc budžetu no jauna. Tāpēc arīvisi leģi paraksta 1 gada vai 1+1 gada līgumus. Ar pārējo KHL - tāpēc jau arī pārmaksā viņus - lai garantiju, lielāka komforta un mazākas lidināšānās vietā izvēlētos riskus, milzu pārlidojumus un daļai arī kultūršoku.+ Daļa gan jau riskē tāpēc,k a apzinās, ka meistarības ziņā KHL ir viena no Eiropas un pasaules top līgām - parādīsi sevi labi nonāksi KHL top klubos, kur finanšu problēmu parasti nav vai viegli dabūsi līgumu citās naudīgajās līgās.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 14:40, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēc tādas loģikas, kāpēc tiek slavēts un izmisīgi cerēts, ka izlasē būs Kalniņš, jo ja neskaita uzvaras (kuras Kalniņam ir vieglāk izcīnīt, salīdznot kādi "partneri" viņam ir laukumā un kādi Gudim) pārējā statistika Gudim un Kalniņam ir ļoti līdzīga.
Jā, vieglāk izcīnīt uzvaras Kalniņam. Protams! Kāpēc Zapolskis necīnīja tās vieglās uzvaras? Kalniņš uzvarēja 60% maču, Zapolskis - 45%? Un kā Biļalovs ar tādiem pašiem partneriem kā Gudļevskis tika pie par 10% vairāk uzvaru?

Kalniņa statistiku sabojāja regulārās sezonas beigas, kur viņam bija vairākas ļoti viduvējas spēles. Tas par to statistiku. Tā liekot roku uz sirds saskaiti cik izgāztu spēļu bija Kalniņam, cik Gudļevskim (abiem bija ļoti slikti mači), tāpat saskaiti.

Protams, ka Kalniņš nav nekāds Merzļikina līmeņa vārtsargs, taču viņš savā spēlē ir daudz stabilāks par Gudļevski, kurš var nospēlēt gan vienu superspēli, gan, pēc dažām dienām vienatnē norakt komandu. Arī ilgtermiņā viņš nav nekāds glābējs, par ko varēja pārliecināties pagājušsezon, kad atbrauca Biļalovs, kurš nav labāks par Kalniņu un viņu spēlē ir zināmas līdzības, bet izkonkurēja Kristeru no pirmā vārtsarga vietas pilnībā.

Par slavēšanu neko pateikt nevaru, taču, jā, Kalniņš izlasē tagad būtu derīgs. Kaut vai tāpēc, ka aiz Gudļevska ir milzīga bedre, jo viens ir students, kurš pieaugušo hokejā nav spēlējis, bet otrs pusprofesionāla čempionāta vārtsargs.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 14:42, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Arī ne-PO gados ir bijis pilns AHL kadru. Uzsvars vairāk būtu uz to, ka bija pieredzējis treneris un komandas kodols retāk mainījās. Par jaunajiem leģiem - DEL, Slo jau īsti nav joberlīgas. Vienīgi RD kaut kā diez ko nav gāijis tiem, kuri "girezuši" DEL
Viena lieta ir AHL kadri ar dažiem izbraukumiem uz NHL, bet pavisam kas cits ir ECHL kadrs ar nelielu AHL pieredzi.

Slovākija ir diezgan liela joberlīga pašlaik. DEL - ok, bet zviedram jāpierāda, ka viņš var mest, jo neko tādu tādā līmenī iepriekš viņš nerādīja.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 14:55, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Viena lieta ir AHL kadri ar dažiem izbraukumiem uz NHL, bet pavisam kas cits ir ECHL kadrs ar nelielu AHL pieredzi.

Slovākija ir diezgan liela joberlīga pašlaik. DEL - ok, bet zviedram jāpierāda, ka viņš var mest, jo neko tādu tādā līmenī iepriekš viņš nerādīja.
Mazliet pārspīlē - Gilisam - 100+ NHL un 280+ AHL, Zanetī - DEL un SHL, Makmilanam 160 AHL un 170 NHL, Pītersam 100+ NHL un 200 AHL, Salmelam 100+ NHL, Stolerijam 300+ AHL un 23 NHL, Kristo 270 AHL, Lessio 160 AHL, 40 NHL, Malenam 394 AHL, Sestito 450 AHL un 101 NHL, Kundrātekam 240 AHL un 30 NHL, Leino 280 NHL, Delorjē 50+ NHL, Genovejam 189 AHL, Jurčina 430 NHL.
Tā kā ne PO gados nav trūcis hokejistu kam ir lielāka vai mazāka AHL un NHL pieredze. Cita lieta ir viņu reālais pienesums.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 15:02, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Jā, vieglāk izcīnīt uzvaras Kalniņam. Protams! Kāpēc Zapolskis necīnīja tās vieglās uzvaras? Kalniņš uzvarēja 60% maču, Zapolskis - 45%? Un kā Biļalovs ar tādiem pašiem partneriem kā Gudļevskis tika pie par 10% vairāk uzvaru?

Kalniņa statistiku sabojāja regulārās sezonas beigas, kur viņam bija vairākas ļoti viduvējas spēles. Tas par to statistiku. Tā liekot roku uz sirds saskaiti cik izgāztu spēļu bija Kalniņam, cik Gudļevskim (abiem bija ļoti slikti mači), tāpat saskaiti.

Protams, ka Kalniņš nav nekāds Merzļikina līmeņa vārtsargs, taču viņš savā spēlē ir daudz stabilāks par Gudļevski, kurš var nospēlēt gan vienu superspēli, gan, pēc dažām dienām vienatnē norakt komandu. Arī ilgtermiņā viņš nav nekāds glābējs, par ko varēja pārliecināties pagājušsezon, kad atbrauca Biļalovs, kurš nav labāks par Kalniņu un viņu spēlē ir zināmas līdzības, bet izkonkurēja Kristeru no pirmā vārtsarga vietas pilnībā.

Par slavēšanu neko pateikt nevaru, taču, jā, Kalniņš izlasē tagad būtu derīgs. Kaut vai tāpēc, ka aiz Gudļevska ir milzīga bedre, jo viens ir students, kurš pieaugušo hokejā nav spēlējis, bet otrs pusprofesionāla čempionāta vārtsargs.
Piekrītu par to, ka Kalniņš ir vajadzīgs, lai ir 2 labi vārtsargi un 3. tad ir Grigals vai Auziņš, vai vēl kāds cits, bet es nepiekritīšu pie tā, ka Kalniņš būtu stipri lielāks glābējs par Gudļevski, jo
a) Kalniņa līdzšinējā pieredze izlases kreklā ir ne sevišķi veiksmīga, kas var likt pārdegt izšķirošās spēlēs. Lai cik stabils vai nestabils būtu Gudis - viņam ir lielāka pieredze izlases top turnīros. b)Es zinu, ka Kalniņa sezonas beigas pabojāja statistiku, taču Gudļevskis sezonas beigās to uzlaboja. Tātad sezonas beigās viņi bija samainījušies vietām + Kalniņa trauma un pilnīga neziņa par sportisko formu. Skrienot glābt valsti var sanākt līdzīgi kā Edžam, kad pustraumēts mēģināja vilkt izlasi. Starp citu, tieši tajā PČ Gudis parādīja, ka var būt pietiekami stabils vārtsargs īsajos turnīros.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:05, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mazliet pārspīlē - Gilisam - 100+ NHL un 280+ AHL, Zanetī - DEL un SHL, Makmilanam 160 AHL un 170 NHL, Pītersam 100+ NHL un 200 AHL, Salmelam 100+ NHL, Stolerijam 300+ AHL un 23 NHL, Kristo 270 AHL, Lessio 160 AHL, 40 NHL, Malenam 394 AHL, Sestito 450 AHL un 101 NHL, Kundrātekam 240 AHL un 30 NHL, Leino 280 NHL, Delorjē 50+ NHL, Genovejam 189 AHL, Jurčina 430 NHL.
Tā kā ne PO gados nav trūcis hokejistu kam ir lielāka vai mazāka AHL un NHL pieredze. Cita lieta ir viņu reālais pienesums.
Reālais pienesums atkarīgs no viņu ampluā, kas daudziem bija ne pārāk saprotams (spēlēt kā var viņiem neļāva, bet kā lika - nevarēja), kā arī karjeras līkne. Paņemt karjeras pīķī esošu Hosu un ļaut viņam slinkot aizsardzībā, ka tik met vārtus ir viens, bet gaidīt radošu spēli uzbrukumā no Ziemeļamerikas kapļiem kaut kas pavisam cits.

Te arī ir menedžmenta un naudas jautājums - ko un kad var iepirkt.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:08, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Piekrītu par to, ka Kalniņš ir vajadzīgs, lai ir 2 labi vārtsargi un 3. tad ir Grigals vai Auziņš, vai vēl kāds cits, bet es nepiekritīšu pie tā, ka Kalniņš būtu stipri lielāks glābējs par Gudļevski, jo
a) Kalniņa līdzšinējā pieredze izlases kreklā ir ne sevišķi veiksmīga, kas var likt pārdegt izšķirošās spēlēs. Lai cik stabils vai nestabils būtu Gudis - viņam ir lielāka pieredze izlases top turnīros. b)Es zinu, ka Kalniņa sezonas beigas pabojāja statistiku, taču Gudļevskis sezonas beigās to uzlaboja. Tātad sezonas beigās viņi bija samainījušies vietām + Kalniņa trauma un pilnīga neziņa par sportisko formu. Skrienot glābt valsti var sanākt līdzīgi kā Edžam, kad pustraumēts mēģināja vilkt izlasi. Starp citu, tieši tajā PČ Gudis parādīja, ka var būt pietiekami stabils vārtsargs īsajos turnīros.
Bet tu saproti, ka Gudļevska cipari uzlabojās, bet Kalniņa - pasliktinājās un tikai tāpēc viņi ir blakus. Lielāko sezonas daļu tā nebija.

Par traumām un skriešanu palīgā - protams, ka TAGAD nevajag nekādu Kalniņu, lai dakterējas. Tomēr tās izlases spēles. Gribu atgādināt, ka Merzļikins, kad sāka spēlēt izlasē, divus gadus, ja nemaldos, bija pilnīgi nekāds, lai arī Šveicē uguņoja. Tas ir pieredzes un noskaņošanās jautājums. Ar laiku būs. Vai arī nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 15:08, pirms 6 gadiem
krievu līgā sākusies kustība brīvo aģentu tirgū
cerams, ka Gudļevskis un Dzierkals nepaliks dinamkā par prieku "fuņiem", ko notirst.
p.s. Roberta Bļuģera atrašanās pie neierobežoti brīvajiem aģentiem ir kas?
ka puisim tika atteikts NCAA un meģinās tagad tikt dinamkā?

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:08, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Reālais pienesums atkarīgs no viņu ampluā, kas daudziem bija ne pārāk saprotams (spēlēt kā var viņiem neļāva, bet kā lika - nevarēja), kā arī karjeras līkne. Paņemt karjeras pīķī esošu Hosu un ļaut viņam slinkot aizsardzībā, ka tik met vārtus ir viens, bet gaidīt radošu spēli uzbrukumā no Ziemeļamerikas kapļiem kaut kas pavisam cits.

Te arī ir menedžmenta un naudas jautājums - ko un kad var iepirkt.
Saruna jau bija vairāk par to, ka PO RD vairs netiekot jo vairs spēlētajus, kas spēlē AHL un aposta NHL gaisu - šie visi RD ir spēlējuši ne-PO laikā, tātad birka "AHL" neko negarantē. Iemeslus kāpēc - diezgan labi paskaidroji.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: krievu līgā sākusies kustība brīvo aģentu tirgū
cerams, ka Gudļevskis un Dzierkals nepaliks dinamkā.
p.s. Roberta Bļuģera atrašanās pie neierobežoti brīvajiem aģentiem ir kas?
ka puisim tika atteikts NCAA un meģinās tagad tikt dinamkā?
Tas drīzāk nozīmē to, ka RD uz viņu ir tiesības un, ka KHL viņš līdz noteiktam vecumam citur spēlēt nevar.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:11, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas drīzāk nozīmē to, ka RD uz viņu ir tiesības un, ka KHL viņš līdz noteiktam vecumam citur spēlēt nevar.
es ar tā padomāju. bet tad sarakstā būtu jābūt arī citiem "prospektiem" - Girgensons, Merzļikins, Teodors Bļugers u.t.t. it kā loģiski domājot - neesmu dzirdējis, ka dinamka atteikusies no viņiem.
bet ir tik viens Roberts Bļuģers.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 15:12, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Bet tu saproti, ka Gudļevska cipari uzlabojās, bet Kalniņa - pasliktinājās un tikai tāpēc viņi ir blakus. Lielāko sezonas daļu tā nebija.

Par traumām un skriešanu palīgā - protams, ka TAGAD nevajag nekādu Kalniņu, lai dakterējas. Tomēr tās izlases spēles. Gribu atgādināt, ka Merzļikins, kad sāka spēlēt izlasē, divus gadus, ja nemaldos, bija pilnīgi nekāds, lai arī Šveicē uguņoja. Tas ir pieredzes un noskaņošanās jautājums. Ar laiku būs. Vai arī nebūs.
Par to, ka vienam uzlabojās otram pasliktinājās es pats uzrakstīju, bet arī tam ir nozīme, jo tas nozīmē, ka viens sezonas beigās bija labākā formā, kā otrs. Turklāt, ja tika sekot līdzi RD sezonai varēja redzēt, ka arī sezonas sākumā viņiem bija līdzīga statistika un Gudi Ankipāns vārtos pārturēja. Tad, kad Gudim prasījās pauze gan morāli, gan fiziski Ankipāns viņu spītīgi turpināja likt, līdzīgi kā Ozo Pītersu. Un pēc tam, kad Gudis jau bija "pačakarēts" to pašu darīja ar Biļalovu, līdz ar to Gudim sanāca ļoti saraustīta sezona.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es ar tā padomāju. bet tad sarakstā būtu jābūt arī citiem "prospektiem" - Girgensons, Merzļikins, Teodors Bļugers u.t.t. it kā loģiski domājot - neesmu dzirdējis, ka dinamka atteikusies no viņiem.
bet ir tik viens Roberts Bļuģers.
Bet parādās Gusevs, Vjaters utt. Un cik nu var ticēt EP - Bļugers ir Lake Superior Universitātes sastāvā uz nākamo sezonu. Interesanti gan, ka tur vairs neparādās Mitens, kurš LSU nospēlējis tikai 2 sezonas.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:18, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Bet parādās Gusevs, Vjaters utt. Un cik nu var ticēt EP - Bļugers ir Lake Superior Universitātes sastāvā uz nākamo sezonu. Interesanti gan, ka tur vairs neparādās Mitens, kurš LSU nospēlējis tikai 2 sezonas.
Gusevs un Vjaters ir brīvie aģenti no MHL komes, jeb nav ierobežoti brīvie, kam piedāvāts līgums.
EP ticēt, sevi necienīt...Mitens noteikti spēlēs NCAA 3 gadu, par Bļuģeru nav pārliecības, ka spēlēs NCAA, vismaz pagaidam līgums viņam nav parakstīts ir tikai "komitments" jeb kā saka studentu ligas drafts , kas jau sen karājas no vidusskolas laikiem.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:24, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Abi jaunpienācēji tad nāk uz klubu ,kuram nav naudas.
Varētu padomāt, ka tas būtu kas unikāls Kolhoza līgas kontekstā, kad klubs veic operācijas ar spēlētāju piesaisti, bet pēc tam mēnešiem, vai pat visu sezonu nemaksā algas, jo klubam nav naudas. To regulāri dara Slovan, Admiral un vel virkne Kolhoza līgas klubu.
Starp citu, Rīgas ''Aklās zarnas'' vairākas sezonas atpakaļ arī spēlētājiem mēnešiem nemaksāja algas, jo naudas nebija.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:30, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varētu padomāt, ka tas būtu kas unikāls Kolhoza līgas kontekstā, kad klubs veic operācijas ar spēlētāju piesaisti, bet pēc tam mēnešiem, vai pat visu sezonu nemaksā algas, jo klubam nav naudas. To regulāri dara Slovan, Admiral un vel virkne Kolhoza līgas klubu.
Starp citu, Rīgas ''Aklās zarnas'' vairākas sezonas atpakaļ arī spēlētājiem mēnešiem nemaksāja algas, jo naudas nebija.
atslābsti, kaut kur šodien krievu saitos lasīju, ka dinamkas sponsors būs Gazprom-neft. čekists ar funi būs labi parāpojuši kremlī!
Slovan ar spēlēs, tik tur nav nosaukts kura krievu firmu sponsorēs to pasākumu.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:33, pirms 6 gadiem

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:35, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varētu padomāt, ka tas būtu kas unikāls Kolhoza līgas kontekstā, kad klubs veic operācijas ar spēlētāju piesaisti, bet pēc tam mēnešiem, vai pat visu sezonu nemaksā algas, jo klubam nav naudas. To regulāri dara Slovan, Admiral un vel virkne Kolhoza līgas klubu.
Starp citu, Rīgas ''Aklās zarnas'' vairākas sezonas atpakaļ arī spēlētājiem mēnešiem nemaksāja algas, jo naudas nebija.
Mēs runājam par dažādiem klubiem. Es par Dinamo Rīga, tu par kaut kādām aklām zarnām. Varbūt vienreiz sāc cienīt pats sevi un parādi sevi kā normālu adekvātu cilvēku.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-01 15:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: atslābsti, kaut kur šodien krievu saitos lasīju, ka dinamkas sponsors būs Gazprom-neft. čekists ar funi būs labi parāpojuši kremlī!
Slovan ar spēlēs, tik tur nav nosaukts kura krievu firmu sponsorēs to pasākumu.
Mēs rāpojām , rāpojām un beidzot uzrāpojām. Urrāāā!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 15:50, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: atslābsti, kaut kur šodien krievu saitos lasīju, ka dinamkas sponsors būs Gazprom-neft. čekists ar funi būs labi parāpojuši kremlī!
Slovan ar spēlēs, tik tur nav nosaukts kura krievu firmu sponsorēs to pasākumu.
Droši vien kā tā arī ir, ka krievi saviem abiem ārzemju klubiem atmetuši kādu minimālo kumosu, lai tie nebūtu sātīgi paēduši, bet lai arī badā nenosprāgst.
Es gan vairāk savā iepriekšējā komentārā fuņķim vairāk oponēju, ka Kolhoza līgā tā jau ir ierasta prakse daudziem klubiem piesaistīt spēlētājus, bet algu tiem maksāt kā sanāk.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:52, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: a) Kalniņa līdzšinējā pieredze izlases kreklā ir ne sevišķi veiksmīga,
šo izvērstā formā, lūdzu.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:53, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Droši vien kā tā arī ir, ka krievi saviem abiem ārzemju klubiem atmetuši kādu minimālo kumosu, lai tie nebūtu sātīgi paēduši, bet lai arī badā nenosprāgst.
Es gan vairāk savā iepriekšējā komentārā fuņķim vairāk oponēju, ka Kolhoza līgā tā jau ir ierasta prakse daudziem klubiem piesaistīt spēlētājus, bet algu tiem maksāt kā sanāk.
fuņķis, nenosprāgst, kolhoza līga-tā ir tava ierasta sarunu prakse. Augsts sarunvalodas kultūras līmenis, tāda sajūta ka esmu Krievijā. Tur šāda prakse(nicīgu vārdu ikdienišķa , regulāra lietošana) skaitās norma.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Droši vien kā tā arī ir, ka krievi saviem abiem ārzemju klubiem atmetuši kādu minimālo kumosu, lai tie nebūtu sātīgi paēduši, bet lai arī badā nenosprāgst.
Es gan vairāk savā iepriekšējā komentārā fuņķim vairāk oponēju, ka Kolhoza līgā tā jau ir ierasta prakse daudziem klubiem piesaistīt spēlētājus, bet algu tiem maksāt kā sanāk.
tas gan, krievu līgā nekad ne par ko nevari būt drošs. ne tikai algas netiek maksātas ik pa laikam kādā klubā :
tajā rakstā par slovan bija rakstīts, ka šie esot parādā par arēnas īri par iepriekšejo sezonu, ko jaunais sponsors apņēmies segt.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:55, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: šo izvērstā formā, lūdzu.
Kaut kā neatceros ka Kalniņam un izlasei būtu kas jauks kopīgs sanācis. Pirms 2 gadiem - ļoti vājas pārbaudes spēles, pirms gada un tagad nav izlasē. 5 pārbaudes spēlēs pirms 2 gadiem vidēji eilaisti 5,51 vārti , atvairītie metieni 83%.

     [+] [-]

, 2019-05-01 15:57, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kaut kā neatceros ka Kalniņam un izlasei būtu kas jauks kopīgs sanācis. Pirms 2 gadiem - ļoti vājas pārbaudes spēles, pirms gada un tagad nav izlasē. 5 pārbaudes spēlēs pirms 2 gadiem vidēji eilaisti 5,51 vārti , atvairītie metieni 83%.
man tavs viedoklis neinteresē, tavs skatiens tālak par savicka pakaļu nesniedzas.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-01 16:00, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tas gan, krievu līgā nekad ne par ko nevari būt drošs. ne tikai algas netiek maksātas ik pa laikam kādā klubā :
tajā rakstā par slovan bija rakstīts, ka šie esot parādā par arēnas īri par iepriekšejo sezonu, ko jaunais sponsors apņēmies segt.
Diez vateņi iedeva fuņķim naudu arī jauna hokeja līmeņrāža iegādei, jo pieļauju, ka vecais pēc iepriekšējās sezonas noslēguma, jau ir nolietots un neprecīzs?.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:03, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: man tavs viedoklis neinteresē, tavs skatiens tālak par savicka pakaļu nesniedzas.
Pret suņu riešanu lielāka cieņa, nekā pret fuņa ņerkstēšanu.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:06, pirms 6 gadiem
https://chat.whatsapp.com/L0U3sE7DD...
PIEVIENOJIES MŪSU HOKEJA FANU GRUPAI,UN SPAMO UZ NEBĒDU!

     [+] [-]

, 2019-05-01 16:06, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: a) Kalniņa līdzšinējā pieredze izlases kreklā ir ne sevišķi veiksmīga, kas var likt pārdegt izšķirošās spēlēs.
Acīmredzot tev Kalniņš asociēja tikai ar TRTD, man ar spēlēšanu U- izlasēs, kur čalis gados kad spēlēja bija Nr.1 kastē ar gana labu statistiku. Piem. pēdējā U-20 gadā 1A divizijā vispār bija mega statistika (0,50 vārti un 97,5% atvairīto). Un šobrīd es Kalniņu noteikti liktu augstāk par Gudi, jo Kalniņš kopumā šobrīd ir stabilāks.

  -3 [+] [-]

, 2019-05-01 16:07, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pret suņu riešanu lielāka cieņa, nekā pret fuņa ņerkstēšanu.
Da nu Jānis jau cik gadus pro hokejā, kvankšķis par viņu uzzinaja tika kad Dinamo pievienojās, par ko man ar tādu runāt?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:07, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: man tavs viedoklis neinteresē, tavs skatiens tālak par savicka pakaļu nesniedzas.
Un ko uzrakstīju nepareizi.Gaidu pamatojumu. Mans viedoklis neinteresē arī Nameju, zaipis visu laiku muļķojās. 3 jau ir padevušies un zaudē loģisiskā cīņā.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:08, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pret suņu riešanu lielāka cieņa, nekā pret fuņa ņerkstēšanu.
Ja nespēj loģiski atspēkot manas domas un pats raksti muļķības, tad saprotu tavu rakstīto.

     [+] [-]

, 2019-05-01 16:09, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un ko uzrakstīju nepareizi.Gaidu pamatojumu. Mans viedoklis neinteresē arī Nameju, zaipis visu laiku muļķojās. 3 jau ir padevušies un zaudē loģisiskā cīņā.
Nu redz, tu te pieprasi kaut ko. Prasībām es nepakļaujos, uz lūgumu gan atsaukšos

  -2 [+] [-]

, 2019-05-01 16:09, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un ko uzrakstīju nepareizi.Gaidu pamatojumu. Mans viedoklis neinteresē arī Nameju, zaipis visu laiku muļķojās. 3 jau ir padevušies un zaudē loģisiskā cīņā.
Tas tik vel trūka, lai es Savicka kucei kaut ko pamatotu.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-01 16:10, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nespēj loģiski atspēkot manas domas un pats raksti muļķības, tad saprotu tavu rakstīto.
Vai tu tiešām domā, ka es jebkādā mērā respektēju tavas domas, un uz tām kaut mirkli iespringstu?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:14, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Da nu Jānis jau cik gadus pro hokejā, kvankšķis par viņu uzzinaja tika kad Dinamo pievienojās, par ko man ar tādu runāt?
Tu kā daži labi info izzīd no pirksta? Vari pateikt ar ko Jaks ir tāds īpašs. Vai vienīgais ir netradicionālais nūjas satvēriens. Viens no daudzajiem kurš var cīnīties par vietu sastāvā. Ja Hārtlijam ļoti būstisks būs aizsargs ar labo satvērienu tad lielas iespējas tikt, savādāk nekas īpašs (nesaku ka slikts bet nekas īpašs).
Man mazāk interesē mūsu sportisti svešzemju klubos ,jo tie ir svešzemju klubi. Pasekoju līdzi statiem bet nav loģiski ja nejūti līdzi pašam klubam. Cik tagad Latvijas hokeja fani jūt līdzi Merzļikina klubam NHL? Droši vien lielākā daļa ir pret Kolambusas uzvarām NHL.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 16:15, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tu tiešām domā, ka es jebkādā mērā respektēju tavas domas, un uz tām kaut mirkli iespringstu?
Zinot tavu bezspēcību loģikā tu man esi atmetis ar roku.

     [+] [-]

, 2019-05-01 16:16, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu kā daži labi info izzīd no pirksta? Vari pateikt ar ko Jaks ir tāds īpašs. Vai vienīgais ir netradicionālais nūjas satvēriens. Viens no daudzajiem kurš var cīnīties par vietu sastāvā. Ja Hārtlijam ļoti būstisks būs aizsargs ar labo satvērienu tad lielas iespējas tikt, savādāk nekas īpašs (nesaku ka slikts bet nekas īpašs).
Man mazāk interesē mūsu sportisti svešzemju klubos ,jo tie ir svešzemju klubi. Pasekoju līdzi statiem bet nav loģiski ja nejūti līdzi pašam klubam. Cik tagad Latvijas hokeja fani jūt līdzi Merzļikina klubam NHL? Droši vien lielākā daļa ir pret Kolambusas uzvarām NHL.
Es nezinu kas Jakā ir īpašs, bet viņu zaļu gurķi jau Nolans uz PČ aizveda. Kas tas pārējais bija par murgu?

     [+] [-]

, 2019-05-01 16:18, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Zinot tavu bezspēcību loģikā tu man esi atmetis ar roku.
Nē, man jebkāds respekts pret tevi un tavām domām zuda tajā brīdī, kad biji gatavs hokeja dēļ krieviem pakaļu bučot, un tādējādi noliedzot Latvijas etnogrāfiskās zīmes.
Plus visam tam, ka tu kā vēstures skolotājs nezināji, ka Lāčplēša ordeņa pamatelements ir Ugunskrusts.
Reti pretīgs gļumeklis.

  +6 [+] [-]

, 2019-05-01 16:19, pirms 6 gadiem
Ja normālā valodā, tad Berglunds, bet suveizdiski jau tā nesanāk... Un uz krekla būs Berglunds - par prieku visiem valodas čakarēšanas kantoristiem!
Bet kopumā pirkums nav slikts Dinamo. Būs interesanti!

     [+] [-]

, 2019-05-01 16:30, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu kā daži labi info izzīd no pirksta? Vari pateikt ar ko Jaks ir tāds īpašs. Vai vienīgais ir netradicionālais nūjas satvēriens. Viens no daudzajiem kurš var cīnīties par vietu sastāvā. Ja Hārtlijam ļoti būstisks būs aizsargs ar labo satvērienu tad lielas iespējas tikt, savādāk nekas īpašs (nesaku ka slikts bet nekas īpašs).
Man mazāk interesē mūsu sportisti svešzemju klubos ,jo tie ir svešzemju klubi. Pasekoju līdzi statiem bet nav loģiski ja nejūti līdzi pašam klubam. Cik tagad Latvijas hokeja fani jūt līdzi Merzļikina klubam NHL? Droši vien lielākā daļa ir pret Kolambusas uzvarām NHL.
https://chat.whatsapp.com/L0U3sE7DD...

     [+] [-]

, 2019-05-01 16:30, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, man jebkāds respekts pret tevi un tavām domām zuda tajā brīdī, kad biji gatavs hokeja dēļ krieviem pakaļu bučot, un tādējādi noliedzot Latvijas etnogrāfiskās zīmes.
Plus visam tam, ka tu kā vēstures skolotājs nezināji, ka Lāčplēša ordeņa pamatelements ir Ugunskrusts.
Reti pretīgs gļumeklis.
https://chat.whatsapp.com/L0U3sE7DD...

     [+] [-]

, 2019-05-01 16:44, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, man jebkāds respekts pret tevi un tavām domām zuda tajā brīdī, kad biji gatavs hokeja dēļ krieviem pakaļu bučot, un tādējādi noliedzot Latvijas etnogrāfiskās zīmes.
Plus visam tam, ka tu kā vēstures skolotājs nezināji, ka Lāčplēša ordeņa pamatelements ir Ugunskrusts.
Reti pretīgs gļumeklis.
To es sapratu. Tu nespēj pieņemt ka uz pasaules ir cilvēki ,kuri uzskata ka ir jāizrāda elementāra cie;na pret jebkuru rasi, tautu. Es nekad nesaukšu tumšādaino viņam nevēlamā vārdā, nesaukšu ebreju viņam nevēlamā vārdā klātbūtnē un uzskatu ka jauniem krievu puišiem -hokejistiem rādīt pirms spēles ugunskrustu-tā ir atklāta provokācija.
Vai tu nekad neesi lasījis ka atbalstu ugunskrusta izlikšanu Latvijas ielās, pilsētās, notikumos? Tu tēlo muļķīti vai tāds esi? Es savā skolā mācu, aģitēju senlatviešu rakstu zīmju izlikšanu,zīmēšanu un tieši uzsveru ka pieklājīgā formā un veidā ir jāskaidro ugunskrusta vēsture.
Kādēļ ikdienā mēs to lietojam ļoti reti-lūk tas mani satrauc. Es kā latvietis arī liktu sodu (ļoti minimālu) par ugunskrusta izlikšanu. Ir dzīvē kutelīgas vēstures problēmas, par kurām jāruna uzmanīgi. Vai tu arī krievam uzreiz kā ar āmuru pa pieri stāstīsi cik forši bija leģionāri?
Ir elementāras pieklājības normas kuras tu snespēj saprast.
Uzaicini ciemos pei sevis dzīvoklī un tad parādi torti ar ugunskrustu. To protams var, bet pats labi saproti ka tā būs provokācija. Nevajag atklāti provocēt. Es uzskatu ka pirms tam DR klubam vajadzēja kaut minimāi veikt izskaidrošanas darbus, kaut vai bukleta veidā (tas skan nedaudz jocīgi) paskaiidrot ko latviešu tautai nozīmē ugunskusts un tad lūdzu esmu tikai par. Tev elementāra pieklājība ir pilnīgi sveša.
Mani patiešām satrauc , ka aizmirstam savus rakstus, ke maz par tiem stāstam, raksta, un galvenais ka maz kur redzams. Kādēļ 18.novembrī praktiski nekur neredzu ugunskrustu ikdienā? Tev ka tik tikai krievu tīšām pakaitināt.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 16:46, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, man jebkāds respekts pret tevi un tavām domām zuda tajā brīdī, kad biji gatavs hokeja dēļ krieviem pakaļu bučot, un tādējādi noliedzot Latvijas etnogrāfiskās zīmes.
Plus visam tam, ka tu kā vēstures skolotājs nezināji, ka Lāčplēša ordeņa pamatelements ir Ugunskrusts.
Reti pretīgs gļumeklis.
Iemācies reiz cienīt pats sevi un neizdomāt par citiem faktus kuru nav.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-01 16:48, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: To es sapratu. Tu nespēj pieņemt ka uz pasaules ir cilvēki ,kuri uzskata ka ir jāizrāda elementāra cie;na pret jebkuru rasi, tautu. Es nekad nesaukšu tumšādaino viņam nevēlamā vārdā, nesaukšu ebreju viņam nevēlamā vārdā klātbūtnē un uzskatu ka jauniem krievu puišiem -hokejistiem rādīt pirms spēles ugunskrustu-tā ir atklāta provokācija.
Vai tu nekad neesi lasījis ka atbalstu ugunskrusta izlikšanu Latvijas ielās, pilsētās, notikumos? Tu tēlo muļķīti vai tāds esi? Es savā skolā mācu, aģitēju senlatviešu rakstu zīmju izlikšanu,zīmēšanu un tieši uzsveru ka pieklājīgā formā un veidā ir jāskaidro ugunskrusta vēsture.
Kādēļ ikdienā mēs to lietojam ļoti reti-lūk tas mani satrauc. Es kā latvietis arī liktu sodu (ļoti minimālu) par ugunskrusta izlikšanu. Ir dzīvē kutelīgas vēstures problēmas, par kurām jāruna uzmanīgi. Vai tu arī krievam uzreiz kā ar āmuru pa pieri stāstīsi cik forši bija leģionāri?
Ir elementāras pieklājības normas kuras tu snespēj saprast.
Uzaicini ciemos pei sevis dzīvoklī un tad parādi torti ar ugunskrustu. To protams var, bet pats labi saproti ka tā būs provokācija. Nevajag atklāti provocēt. Es uzskatu ka pirms tam DR klubam vajadzēja kaut minimāi veikt izskaidrošanas darbus, kaut vai bukleta veidā (tas skan nedaudz jocīgi) paskaiidrot ko latviešu tautai nozīmē ugunskusts un tad lūdzu esmu tikai par. Tev elementāra pieklājība ir pilnīgi sveša.
Mani patiešām satrauc , ka aizmirstam savus rakstus, ke maz par tiem stāstam, raksta, un galvenais ka maz kur redzams. Kādēļ 18.novembrī praktiski nekur neredzu ugunskrustu ikdienā? Tev ka tik tikai krievu tīšām pakaitināt.
Varēji necensties savu palagu drukāt, jo ne man tagad interesē tavas domas, ne arī es to izlasīju.
Sēdi vien mierīgi tur kur Mīkstais Juris tevi ir nolicis. Vai nu WC, vai arī kaut kur krūmos.

     [+] [-]

, 2019-05-01 16:53, pirms 6 gadiem
Skatos ka Dinamiešu maigā vara ir atpakaļ un veic savu funkciju pilnā krāšņumā! Visi debīliķi ar savu virsaiti Nameju ir atpakaļ pie nodračītās klaviatūras un vasaras spelgonī cep palagu pēc palaga par projektu kurš viņus jau vairāk nekā 10 gadus absolūti neinteresē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-01 17:14, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: To es sapratu. Tu nespēj pieņemt ka uz pasaules ir cilvēki ,kuri uzskata ka ir jāizrāda elementāra cie;na pret jebkuru rasi, tautu. Es nekad nesaukšu tumšādaino viņam nevēlamā vārdā, nesaukšu ebreju viņam nevēlamā vārdā klātbūtnē un uzskatu ka jauniem krievu puišiem -hokejistiem rādīt pirms spēles ugunskrustu-tā ir atklāta provokācija.
Vai tu nekad neesi lasījis ka atbalstu ugunskrusta izlikšanu Latvijas ielās, pilsētās, notikumos? Tu tēlo muļķīti vai tāds esi? Es savā skolā mācu, aģitēju senlatviešu rakstu zīmju izlikšanu,zīmēšanu un tieši uzsveru ka pieklājīgā formā un veidā ir jāskaidro ugunskrusta vēsture.
Kādēļ ikdienā mēs to lietojam ļoti reti-lūk tas mani satrauc. Es kā latvietis arī liktu sodu (ļoti minimālu) par ugunskrusta izlikšanu. Ir dzīvē kutelīgas vēstures problēmas, par kurām jāruna uzmanīgi. Vai tu arī krievam uzreiz kā ar āmuru pa pieri stāstīsi cik forši bija leģionāri?
Ir elementāras pieklājības normas kuras tu snespēj saprast.
Uzaicini ciemos pei sevis dzīvoklī un tad parādi torti ar ugunskrustu. To protams var, bet pats labi saproti ka tā būs provokācija. Nevajag atklāti provocēt. Es uzskatu ka pirms tam DR klubam vajadzēja kaut minimāi veikt izskaidrošanas darbus, kaut vai bukleta veidā (tas skan nedaudz jocīgi) paskaiidrot ko latviešu tautai nozīmē ugunskusts un tad lūdzu esmu tikai par. Tev elementāra pieklājība ir pilnīgi sveša.
Mani patiešām satrauc , ka aizmirstam savus rakstus, ke maz par tiem stāstam, raksta, un galvenais ka maz kur redzams. Kādēļ 18.novembrī praktiski nekur neredzu ugunskrustu ikdienā? Tev ka tik tikai krievu tīšām pakaitināt.
Par torti labs variants, būs jāpamēģina, nezinu kā nebija ienācis prātā.
Būtu Freiberga prezidente, varētu Putinam uz jubīli tādu nosūtīt.

     [+] [-]

, 2019-05-01 17:17, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Skatos ka Dinamiešu maigā vara ir atpakaļ un veic savu funkciju pilnā krāšņumā! Visi debīliķi ar savu virsaiti Nameju ir atpakaļ pie nodračītās klaviatūras un vasaras spelgonī cep palagu pēc palaga par projektu kurš viņus jau vairāk nekā 10 gadus absolūti neinteresē!
Kas ir vasaras spelgonis?

     [+] [-]

, 2019-05-01 17:20, pirms 6 gadiem
Ja pirms 5-10 gadiem Savickis ņēma kadrus no AHL , tad tagad no ECHL.
Acīmredzami, tiek ņemts lētāks materiāls !
Savickim gāze beigusies...
Vai arī krievi krānu piegriezuši!

     [+] [-]

, 2019-05-01 18:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: šo izvērstā formā, lūdzu.
Pārbaudes spēlēs pieaugušo kreklā aizada nepārliecinoši, neizjūt to pašu mieru viņa darbībās, kas ir klubā. Ja pirmās pārbaudes spēles, kurās piedalījā Jānis tika nosargātas ļoti veiksmīgi ar augstu statistiku tad turpmākās ir krietni vājākas.

     [+] [-]

, 2019-05-01 18:29, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Acīmredzot tev Kalniņš asociēja tikai ar TRTD, man ar spēlēšanu U- izlasēs, kur čalis gados kad spēlēja bija Nr.1 kastē ar gana labu statistiku. Piem. pēdējā U-20 gadā 1A divizijā vispār bija mega statistika (0,50 vārti un 97,5% atvairīto). Un šobrīd es Kalniņu noteikti liktu augstāk par Gudi, jo Kalniņš kopumā šobrīd ir stabilāks.
Es Pro hokejā neskatītos U-izlašu statistiku hokejistam, kurš ir pro jau vairāk kā 5-6 sezonas. Kā Pro hokejists, pieaugušo hokejā izlases kreklā sāka labi, bet turpinājums ne tuvu nav augstā līmenī.

     [+] [-]

, 2019-05-01 18:33, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: To es sapratu. Tu nespēj pieņemt ka uz pasaules ir cilvēki ,kuri uzskata ka ir jāizrāda elementāra cie;na pret jebkuru rasi, tautu. Es nekad nesaukšu tumšādaino viņam nevēlamā vārdā, nesaukšu ebreju viņam nevēlamā vārdā klātbūtnē un uzskatu ka jauniem krievu puišiem -hokejistiem rādīt pirms spēles ugunskrustu-tā ir atklāta provokācija.
Vai tu nekad neesi lasījis ka atbalstu ugunskrusta izlikšanu Latvijas ielās, pilsētās, notikumos? Tu tēlo muļķīti vai tāds esi? Es savā skolā mācu, aģitēju senlatviešu rakstu zīmju izlikšanu,zīmēšanu un tieši uzsveru ka pieklājīgā formā un veidā ir jāskaidro ugunskrusta vēsture.
Kādēļ ikdienā mēs to lietojam ļoti reti-lūk tas mani satrauc. Es kā latvietis arī liktu sodu (ļoti minimālu) par ugunskrusta izlikšanu. Ir dzīvē kutelīgas vēstures problēmas, par kurām jāruna uzmanīgi. Vai tu arī krievam uzreiz kā ar āmuru pa pieri stāstīsi cik forši bija leģionāri?
Ir elementāras pieklājības normas kuras tu snespēj saprast.
Uzaicini ciemos pei sevis dzīvoklī un tad parādi torti ar ugunskrustu. To protams var, bet pats labi saproti ka tā būs provokācija. Nevajag atklāti provocēt. Es uzskatu ka pirms tam DR klubam vajadzēja kaut minimāi veikt izskaidrošanas darbus, kaut vai bukleta veidā (tas skan nedaudz jocīgi) paskaiidrot ko latviešu tautai nozīmē ugunskusts un tad lūdzu esmu tikai par. Tev elementāra pieklājība ir pilnīgi sveša.
Mani patiešām satrauc , ka aizmirstam savus rakstus, ke maz par tiem stāstam, raksta, un galvenais ka maz kur redzams. Kādēļ 18.novembrī praktiski nekur neredzu ugunskrustu ikdienā? Tev ka tik tikai krievu tīšām pakaitināt.
Tu esi viens no tiem, kas sāks sievu um meitu ģerbt hadžībā un burkā, ja uz tavas ielas sāks dzīvot islāmists? Ugunskrusts toreiz nebija provokācija. Savickis ir pārāk liels tirsā līdējs, lai iedomātos provocēt Kremli. Bet šovs notika Latvijā, tātad ciemiņš ir krievs un viņam jārēķinās, ka redzēs kaut ko ne savai acij tīkamu.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 18:48, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pārbaudes spēlēs pieaugušo kreklā aizada nepārliecinoši, neizjūt to pašu mieru viņa darbībās, kas ir klubā. Ja pirmās pārbaudes spēles, kurās piedalījā Jānis tika nosargātas ļoti veiksmīgi ar augstu statistiku tad turpmākās ir krietni vājākas.
Viņam ir bijušas lieliskas spēles izlasē, pat no tribīnēm spēles laikā skrēja ģērbties un nostāvāja sausā. Atbrauca no Ungārijas, mazpazīstams un fuņi tādu pat par spēlētāju neuzskata, bet spēlēja mierīgi, pārliecinoši. Nu pāris spēles nesanāca, bet tieši viņs ir tas, kurš spēj saglabat mieru, nedegt. Hokeja laukumā vecākais Redlihs tieši viņu ielika savā simboliskajā izlasē, jo Janka var mierīgi un labi padarīt savu darbiņu. Ceru ka nākotnē to redzēsim praksē, nu nevar tā neveikties tais veselības jautājumos visu laiku.
Negribas saputroties, bet liekas Elvis debitēja ne visai pārliecinoši izlases pārbaudes spēlēs.

     [+] [-]

, 2019-05-01 19:05, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tu esi viens no tiem, kas sāks sievu um meitu ģerbt hadžībā un burkā, ja uz tavas ielas sāks dzīvot islāmists? Ugunskrusts toreiz nebija provokācija. Savickis ir pārāk liels tirsā līdējs, lai iedomātos provocēt Kremli. Bet šovs notika Latvijā, tātad ciemiņš ir krievs un viņam jārēķinās, ka redzēs kaut ko ne savai acij tīkamu.
Skatos atkal tiek cilāta vecā labā tēma. Šovs notika Latvijā, bet khl.tv tas tika pārraidīts visā Krievijā. Kā Tu domā, ja nu mums gadïtos spēlēt ar Vāciju futeni varbūt vajadzėtu pirms spēles palaist tautudejotājus pa pus stadionu lai uzdejo ugunskrustu? Vai pēc šādas izrādes nebūtu nekādu seku?

  -1 [+] [-]

, 2019-05-01 19:07, pirms 6 gadiem
orlis rakstīja: Skatos atkal tiek cilāta vecā labā tēma. Šovs notika Latvijā, bet khl.tv tas tika pārraidīts visā Krievijā. Kā Tu domā, ja nu mums gadïtos spēlēt ar Vāciju futeni varbūt vajadzėtu pirms spēles palaist tautudejotājus pa pus stadionu lai uzdejo ugunskrustu? Vai pēc šādas izrādes nebūtu nekādu seku?
Vecie vācu esesieši būtu stāvā sajūsmā.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 19:34, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es Pro hokejā neskatītos U-izlašu statistiku hokejistam, kurš ir pro jau vairāk kā 5-6 sezonas. Kā Pro hokejists, pieaugušo hokejā izlases kreklā sāka labi, bet turpinājums ne tuvu nav augstā līmenī.
Tie bija citi laiki un pāris spēles ņemt par pamatu nez kādām tur bažām par čaļa varēšanu tagad nospēlēt labi izlasē es neredzu jēgu! Tad Janka bija jaunāks un galvenais kīperam hoķī ir pieredze un šobrīd pieredzes Jankam ir gana, lai "nepārdegtu". Arī pēc spēles manieres un patreizējā skilla Janka izskatās mierīgāks stabilāks par Gudi tapēc Janka nu nekādi šobrīd izlasei nepamaisītu un domāju būtu gana stabils kandidāts uz Nr.1 kastē kamēr Elvja nav.

     [+] [-]

, 2019-05-01 20:09, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Viņam ir bijušas lieliskas spēles izlasē, pat no tribīnēm spēles laikā skrēja ģērbties un nostāvāja sausā. Atbrauca no Ungārijas, mazpazīstams un fuņi tādu pat par spēlētāju neuzskata, bet spēlēja mierīgi, pārliecinoši. Nu pāris spēles nesanāca, bet tieši viņs ir tas, kurš spēj saglabat mieru, nedegt. Hokeja laukumā vecākais Redlihs tieši viņu ielika savā simboliskajā izlasē, jo Janka var mierīgi un labi padarīt savu darbiņu. Ceru ka nākotnē to redzēsim praksē, nu nevar tā neveikties tais veselības jautājumos visu laiku.
Negribas saputroties, bet liekas Elvis debitēja ne visai pārliecinoši izlases pārbaudes spēlēs.
Skumji ,ka tēmā par čekistu projektu komentāru vairāk kā par izlasi,bet par Kalniņu tev noteikti piekrītu.

     [+] [-]

, 2019-05-01 20:13, pirms 6 gadiem
Man vairāk interesē, kas ir/būs Ģenerālmenedžeris Dinamo!? Atkal Sējējs?

     [+] [-]

, 2019-05-01 20:17, pirms 6 gadiem
Džonnijs rakstīja: Man vairāk interesē, kas ir/būs Ģenerālmenedžeris Dinamo!? Atkal Sējējs?
Un ,kas mainīsies no tā ,kurš tajā amatā gāzes kantorī.

     [+] [-]

, 2019-05-01 20:43, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Skumji ,ka tēmā par čekistu projektu komentāru vairāk kā par izlasi,bet par Kalniņu tev noteikti piekrītu.
šodien populārākais ir bē gupas raksts

     [+] [-]

, 2019-05-01 21:38, pirms 6 gadiem
Ar Biļalovu līgums noslēgts, pat KHL apstiprina!

     [+] [-]

, 2019-05-01 21:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varēji necensties savu palagu drukāt, jo ne man tagad interesē tavas domas, ne arī es to izlasīju.
Sēdi vien mierīgi tur kur Mīkstais Juris tevi ir nolicis. Vai nu WC, vai arī kaut kur krūmos.
Tipiska vārguļa atbilde.

     [+] [-]

, 2019-05-01 21:56, pirms 6 gadiem
vanagz rakstīja: Par torti labs variants, būs jāpamēģina, nezinu kā nebija ienācis prātā.
Būtu Freiberga prezidente, varētu Putinam uz jubīli tādu nosūtīt.
Man ļoti patika Freibergas dāvana Putinam - Latvijas 20.gadsimta vēstures grāmata. Freiberga vienmēr mācēja pasniegt gan sevi gan savus uzskatus.

     [+] [-]

, 2019-05-01 22:24, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tu esi viens no tiem, kas sāks sievu um meitu ģerbt hadžībā un burkā, ja uz tavas ielas sāks dzīvot islāmists? Ugunskrusts toreiz nebija provokācija. Savickis ir pārāk liels tirsā līdējs, lai iedomātos provocēt Kremli. Bet šovs notika Latvijā, tātad ciemiņš ir krievs un viņam jārēķinās, ka redzēs kaut ko ne savai acij tīkamu.
Tīra , atklāta provokācija. Tavs salīdzinājums ir ļoti muļķīgs un pēc būtības nepareizs.

Tu esi viens no tiem, kas sāks sievu um meitu ģerbt hadžībā un burkā, ja uz tavas ielas sāks dzīvot islāmists?
Vai patiešām tu esi tik neloģiski domājošs. Šis ir muļķīgākais komentārs ko esmu lasījis no tevis.

     [+] [-]

, 2019-05-01 22:26, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Netradicionālais nūjas satvēriens Dienas pērle!
Patīkami ka tev patīk. Var jau teikt labais satvēriens, bet gribas kaut ko interesatāku izdomāt.