Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

''Liepājas metalurgs-2'' apspēlē ''Junioru'', "Prizma/Rīga'' piedzīvo sagrāvi

‘’Liepājas metalurgs-2’’ jaunie hokejisti šovakar savās mājās Liepājas ledushallē aizvadīja otro no divām sapārotām MHL-B grupas Ziemeļu-Rietumu divīzijas spēlēm pret Rīgas hokeja klubu ‘’Juniors’’. Liepājnieki arī šajā spēlē svinēja uzvaru ar rezultātu 3:1.

Abas komandas savā starpā Liepājā tikās arī vakar, un pirmajā spēlē, kas bija pirmā spēle jaunajiem liepājniekiem debitējot MHL-B grupā, pārliecinošu uzvaru ar rezultātu 6:0 svinēja mājinieki. Vakardienas spēlē liepājnieku labā pa diviem vārtiem guva Bruno Zabis un Linards Mazurs-Mago, bet pa vieniem vārtiem guva Edgars Ārinieks un Edgars Homjakovs. Pa divām rezultatīvām piespēlēm Egīlam Kalnam un Raimondam Upeniekam.

Liepājnieku treneri arī šajā spēlē savu vārtu drošību bija uzticējuši Vadimam Miščukam. Kā rezerves vārtsargs bija pieteikts Simas Baltrunas. Rīdzinieku vārtus sargāja Nils Grinfogels.

Pirmā perioda sestajā minūtē spēles rezultātu atklāja liepājnieki. Savus otros vārtus divās spēlēs guva Edgars Homjakovs. Kad līdz perioda beigām bija palicis mazāk par trīs minūtēm mājiniekiem rezultātu dubultoja Regnārs Kaļinovskis. Abas komandas pirmā periodā vel atzīmējās ar divu minūšu noraidījumiem

Otrā perioda pirmo pusi abas komandas iesāka ar abpusējiem noraidījumiem, un vienā no tiem mājinieki spēlēdami vairākumā kļūdās, un to izmanto viesu spēlētājs Aleksandrs Burcevs. Tādējādi tika pārtrauktas mājinieku vārtsarga V. Miščuka 89:12 ‘’sausās’’ minūtes. Vairāk vārti otrajā periodā netika gūti.

Trešā perioda ceturtajā minūtē pie otrā vārtu guvuma aizvadītajā spēlē tiek R. Kaļinovskis, kas tādējādi atjaunoja metalurgu divu vārtu pārsvaru. Perioda turpinājumā komandas apmainījās ar noraidījumiem, kurus neviena no viņām izmantot neprata. Trešā periodā vairāk vārti netika gūti.

Hokeja klubs ‘’Prizma/Rīga’’ piedzīvo sagrāvi savu skatītāju priekšā
Arī trešais hokeja klubs, kurš pārstāv Latviju MHL-B grupas čempionātā, šovakar savās mājās aizvadīja otro spēli pret Lietuvas jauniešu hokeja klubu no Viļņas ‘’Baltika’’. Vakar rīdzinieki piekāpās lietuviešiem ar rezultātu 2:6. Mājinieku labā divus vārtus guva Daniels Riekstiņš. Lietuviešu hokeja klubā spēlējošais latviešu leģionārs Toms Tauriņš ar rezultativitātes punktiem neizcēlās.

Mājinieki arī šovakar savu skatītāju priekšā piedzīvoju smagu sakāvi ar rezultātu 1:7. Viesi pamatu savai uzvarai ielika jau pirmajā periodā, kad guva divus bezatbildes vārtus, bet visus punktus uz ‘’i’’ viņi salika otrā periodā ar trīs bezatbildes vārtiem. Trešajā periodā viesi guva vel divus vārtus uz kuriem mājinieki spēja atbildēt tikai ar vieniem. Arī šajā spēlē rīdzinieku labā vārtus guva D.Riekstiņš. T. Tauriņš viesu sastāvā arī šovakar palika bez rezultativitātes punktiem.

‘’Liepājas metalurgs-2’’ hokeja komanda nākošo MHL-B grupas regulārā čempionāta spēli aizvadīs sestdien pulksten 13:00 Liepājas ledus hallē, kad tiksies ar ‘’Prizma/Rīga’’spēlētājiem, bet ‘’Juniors’’ sestdien pulksten 17:00 savās mājās uzņems Klaipēdas hokeja klubu ‘’Baltika’’.

MHL-B grupas regulārais čempionāts

‘’Liepājas metalurgs-2’’ - ‘’Juniors’’ (Rīga) 3:1 (2:0,0:1,1:0)

Vārti: 05:54 1:0 Homjakovs (Freijs), 17:36 2:0 Kaļinovskis (Zabis), 29:12 2:1 Burcevs (mazākumā) (bez piespēles), 43:28 3:1 Kaļinovskis (Zabis)

Vārtsargi: Vadims Miščuks-Nils Grinfogels

Soda minūtes: 6:8

     [+] [-]

, 2012-09-20 21:05, pirms 12 gadiem
Nesaprotu, kāpēc D.Riekstiņš nemeklē citu komandu... Puikam 17 gadi, ir laiks pāriet uz citu līmeni. Tambijevs arī laikam akls.

  -4 [+] [-]

, 2012-09-20 21:31, pirms 12 gadiem
Lai jau sitas čalis, bet tiešām no tādas Rīgas Klizmas MHL B līmenī laikam neko daudz gaidīt nevarēs... Protams, jāņem vērā tas, ka Baltica gan jau arī šogad būs starp līderēm, bet šitādi rezultāti mājās....

No otras puses nu nez vai ir kruti, ka Riekstiņš spēlē tādā komē... Ja komanda divas spēles kāš ar 3:13 un visi 3 vārti viņa kontā, ko dara pārējie un kas vispār tai komē par kadriem??

  -4 [+] [-]

, 2012-09-20 21:36, pirms 12 gadiem
Redzēt jau Tambijevs laikam redz, bet nu nezinu vai Riekstiņš būtu gatavs MHL elitei... tas tomēr ir bik cits līmenis, kaut vai lielais Ozols, 93. gads, rezultatīvs aizsargs pagājušogad no Zemgales, ko uzskatīja ar par Tambika atklājumu... 5 spēles MHL, 0 punkti un diezgan labs mīnuss aizsardzības lietderībā... No otras puses re LM snaipera Homjakova bijušais maiņas partneris pagājušogad Latvijas U18 čempī Golovkovs pavisam neslikti bliež (dala otro vietu rez. sarakstā ar Bukartu un Jeļisējevu)... Bet nun LV U18 izlasē ar Golovkovs ar Riekstiņu bija bik citi lielumi.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-20 21:48, pirms 12 gadiem
Vakar Prizmas spēli redzēju klātienē, un varu teikt, ka D.Riektiņš bija galvas tiesu pāraks par pārējiem uzbrucējiem - ātrs, ļoti tehnisks un arī augums labs, priekš Latvijas mēroga spēlētājiem 17 gados. Domāju, ka HKR viņš varētu mierīgi spēlēt. Tāpat arī bez Rīgas ir daudz variantu, kur attīstīties, tas pašas somu un zviedru junioru līgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-20 22:00, pirms 12 gadiem
simeks rakstīja: Prizma nav Dinamo sistēmā, tāpēcc Riekstiņam HK Rīga nespīd
Un? Golovkovs pagaišgad bija LM sistēmā, tagad ir HKR.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-20 22:01, pirms 12 gadiem
lyon rakstīja: Vakar Prizmas spēli redzēju klātienē, un varu teikt, ka D.Riektiņš bija galvas tiesu pāraks par pārējiem uzbrucējiem - ātrs, ļoti tehnisks un arī augums labs, priekš Latvijas mēroga spēlētājiem 17 gados. Domāju, ka HKR viņš varētu mierīgi spēlēt. Tāpat arī bez Rīgas ir daudz variantu, kur attīstīties, tas pašas somu un zviedru junioru līgas.
Šodien arī D.Riekstiņš vienīgo vārtu guvumu sarūpēja, bet kopumā neslikti izskatījās K.Riekstiņš. P.S. Un arī Tauriņš "Baltikas" ierindā pieklājīgi darbojās.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-20 22:05, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Redzēt jau Tambijevs laikam redz, bet nu nezinu vai Riekstiņš būtu gatavs MHL elitei... tas tomēr ir bik cits līmenis, kaut vai lielais Ozols, 93. gads, rezultatīvs aizsargs pagājušogad no Zemgales, ko uzskatīja ar par Tambika atklājumu... 5 spēles MHL, 0 punkti un diezgan labs mīnuss aizsardzības lietderībā... No otras puses re LM snaipera Homjakova bijušais maiņas partneris pagājušogad Latvijas U18 čempī Golovkovs pavisam neslikti bliež (dala otro vietu rez. sarakstā ar Bukartu un Jeļisējevu)... Bet nun LV U18 izlasē ar Golovkovs ar Riekstiņu bija bik citi lielumi.
Nevajag pārspīlēt MHL A līmeni. Golovkovs tur ielēcis no Latvijas u18 čempionāta. Kulda kurš pērn spēlēja MHL B šogad vismaz pēc pārbaudes spēlēm spriežot būs stabili ielēcis CHL līmenī.
viss ir atkarīgs no paša spēlētāja. Ja jaunajam spēlētājam ir talants un potenciāls, tad viņš principā var iespēlēties jebkurā junioru līgā.
Un jāatceras, ka Prizma varbūt tik labi nesagatavo vidējo aritmētisko komandas spēlētāju kā to spēj Rīga vai Liepāja, taču tieši Prizma ir sagatavojusi lielāko daļu Latvijas šī brīža labākos spēlētājus.
Karsums, Daugaviņš, Kulda, Girgensons, Galviņš, Bērziņš, Sprukts, Krišs, Jēkabs un Miķelis Rēdlihi, gan jau, ka vēl kādu piemirsu.
Prizma varbūt nesasniedz tādus rezultātus sportiskā ziņā, tomēr ražo gana labus spēlētājus.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-20 22:06, pirms 12 gadiem
lyon rakstīja: Vakar Prizmas spēli redzēju klātienē, un varu teikt, ka D.Riektiņš bija galvas tiesu pāraks par pārējiem uzbrucējiem - ātrs, ļoti tehnisks un arī augums labs, priekš Latvijas mēroga spēlētājiem 17 gados. Domāju, ka HKR viņš varētu mierīgi spēlēt. Tāpat arī bez Rīgas ir daudz variantu, kur attīstīties, tas pašas somu un zviedru junioru līgas.
Prizma nekad savus spēlētājus nav apzināti turējusi pie sevis, ja Riekstiņam parādīsies kāds labs variants, tad droši vien arī brauks.

  -2 [+] [-]

, 2012-09-20 22:08, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Šodien arī D.Riekstiņš vienīgo vārtu guvumu sarūpēja, bet kopumā neslikti izskatījās K.Riekstiņš. P.S. Un arī Tauriņš "Baltikas" ierindā pieklājīgi darbojās.
Jā, piekrītu ka K.Riekstiņš arī ir labs, bet viņam ir jau ir 19 gadi, protams, arī viņu nedrīkst norakstīt. Tomēr Daniels izskatās perspektīvāks.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-20 22:11, pirms 12 gadiem
lyon rakstīja: Nesaprotu, kāpēc D.Riekstiņš nemeklē citu komandu... Puikam 17 gadi, ir laiks pāriet uz citu līmeni. Tambijevs arī laikam akls.
Tambelmauša pundurzaķu kritērijiem neatbild,tā ka davaj dosvidaņije

  +2 [+] [-]

, 2012-09-20 22:16, pirms 12 gadiem
Starpcitu, būtu interesanti, ja Petrovich nointervētu Riekstiņu jaunāko, un noskaidrotu, ko viņš pats domā par savas karjeras attīstību

  +1 [+] [-]

, 2012-09-20 22:19, pirms 12 gadiem
pinta rakstīja: Tambelmauša pundurzaķu kritērijiem neatbild,tā ka davaj dosvidaņije
es jau gaidīju Tavu komentāru par Tambelmausi

  +4 [+] [-]

, 2012-09-20 22:19, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Redzēt jau Tambijevs laikam redz, bet nu nezinu vai Riekstiņš būtu gatavs MHL elitei... tas tomēr ir bik cits līmenis, kaut vai lielais Ozols, 93. gads, rezultatīvs aizsargs pagājušogad no Zemgales, ko uzskatīja ar par Tambika atklājumu... 5 spēles MHL, 0 punkti un diezgan labs mīnuss aizsardzības lietderībā... [..]
Vispār jau no HK Rīga aizsargiem pozitīvs lietderības koeficients, vismaz pagaidām, ir tikai vienam aizsargam - Mārtiņam Porejam (neitrāls - Patrikam Škuratovam). Bet Ozols ar saviem "-3" pat pieklājīgi izskatās uz HK Rīga "veco" aizsargu fona (kuriem -5, -6, -8).

  +4 [+] [-]

, 2012-09-20 22:24, pirms 12 gadiem
lyon rakstīja: Jā, piekrītu ka K.Riekstiņš arī ir labs, bet viņam ir jau ir 19 gadi, protams, arī viņu nedrīkst norakstīt. Tomēr Daniels izskatās perspektīvāks.
K.Riekstiņš (dz. 1993.) kā reizi šosezon ir U-20 vecumam atbilstošs; arī ar pieklājīgiem auguma parametriem.
P.S. D.Riekstiņš ir tikai gadu un nepilnus divus mēnešus jaunāks.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-20 22:27, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nevajag pārspīlēt MHL A līmeni. Golovkovs tur ielēcis no Latvijas u18 čempionāta. [..]
Vien precizitātei. Šķiet, vietā būtu pieminēt arī Baltkrievijas Junioru līgu (reāli U-18), no kurienes "ielēcis" un kur iepriekš cīnījās LM jauniešu koamanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-20 22:46, pirms 12 gadiem
Kolhoza_Ansis rakstīja: Kad Girgensons ir Prizmā spēlējis?
Man šķiet, ka līdz aizbraukšanai uz ZA viņš bija Prizmas audzēknis. Varbūt kļūdos.

     [+] [-]

, 2012-09-20 22:51, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Vien precizitātei. Šķiet, vietā būtu pieminēt arī Baltkrievijas Junioru līgu (reāli U-18), no kurienes "ielēcis" un kur iepriekš cīnījās LM jauniešu koamanda
jā, mana kļūda
Šodien galva nestrādā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-21 09:05, pirms 12 gadiem
simeks rakstīja: Prizma nav Dinamo sistēmā, tāpēcc Riekstiņam HK Rīga nespīd
Labi, ka Latvijā vēl ir klubi, kas nav Dinamo sistēmā.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 09:10, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Man šķiet, ka līdz aizbraukšanai uz ZA viņš bija Prizmas audzēknis. Varbūt kļūdos.
Krišjānis, Jēkabs un Sprukts ari īsti nebūs, bet ir vēl daļa citu - Andersons, Brahmanis utt.

     [+] [-]

, 2012-09-21 09:32, pirms 12 gadiem
k44 rakstīja: Krišjānis, Jēkabs un Sprukts ari īsti nebūs, bet ir vēl daļa citu - Andersons, Brahmanis utt.
Vairāk vados pēc tā kur viņi spēlējuši bērnu dienās nevis sākuši profesionāļu gaitas.
Apskatījos, visiem trim tevis minētajiem eliteprospects.com (protams, ka tur var arī mulļības sarakstīt, bet nu cita resursa nav) pie jaunatnes komandām minēta tieši Prizma.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 11:19, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Vairāk vados pēc tā kur viņi spēlējuši bērnu dienās nevis sākuši profesionāļu gaitas.
Apskatījos, visiem trim tevis minētajiem eliteprospects.com (protams, ka tur var arī mulļības sarakstīt, bet nu cita resursa nav) pie jaunatnes komandām minēta tieši Prizma.
eliteprospects.com ne vienmēr ir precīza un korekta informācija. Slikti, ka, piemēram, LHF mājas lapā nav publiska datu bāze par vietējo hokejistu karjeru, tai skaitā gaitas jaunatnes hokejā. Minētajiem trijiem Prizma, iespējams, parādās tādēļ, ka viņi kaut kad jauniešu vai junioru vecumā ir aizvadījuši vairākas spēles Prizmā, kas savulaik spēlēja AEHL B grupā un tika brīžiem pastiprināta arī ar citu komandu spēlētājiem.