Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

LIELAIS GALDS: KĀPĒC HOKEJĀ ESAM TIK VĀJI?

B

Mīļotie ledus hokeja vīrieši!

Latvijas vadošie sporta eksperti aicina mazo SC lietotāju izteikt savu viedokli kādā ārkārtīgi sasāpējušā jautājumā nu jau vismaz 10 gadu garumā- kā gan tas nākas, ka nācijas vājprāta, tautas opija un reliģijas sporta veidā esam tik ļoti vāji?

Pasaules ledus hokeja federācijas (IIHF) reitingā augstāk par 10.vietu neesam bijuši, pēdējos gados esam ārpus 10-nieka. Tas ir sportā, pret kuru nopietni attiecas 8-10 valstis un vēl apmēram tik pat tādā līmenī, kādā Latvijā ir nostādīts jāšanas sports vai loka šaušana. Līdz pa īstam nopietnajām 7 valstīm Latvijai ir kā no Gaiziņa līdz Everestam.

Mums faktiski nav pārstāvniecības NHL, bet Krievijā esam gandrīz pats vājākais klubs. Un arī tas izdodas tikai pateicoties Putina naudai.

Uzdrošināšos apgalvot, ka starp pasaules 500 vadošajiem hokejistiem šobrīd nav neviena latvieša. Pat Lietuvai un Slovēnijai tāds ir.

Vai ir vēl iespējams krist zemāk?

Tātad- kāds, jūsuprāt, tam visam ir izskaidrojums?

Lielā Galda vārdā,
Bimbambols

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:19, pirms 12 gadiem
Basketbola elite, Futbola elite, Hokeja elite- nav nekadas atskiribas.
Visur ir specigi profesionali, iegulditas lielas naudas summas, daudz speletaju trenejas.

Futbolaa, Basketbolaa - konkurence lielaaka, bet negribetu piekrist, ka hokejaa vieglaak iekluut elitee(domaaju medaļas), nekaa basketbolaa.

Ne pa velti hokejaa- medaļas ieguvushas tikai 7 valstis un Šveice, Vācija - netiek pie medalaam.
[/quote]

Tu pats vispār saproti, ko esi uzrakstījis?

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:22, pirms 12 gadiem
ThePower rakstīja: Vecīt, galīgi šķībi šauj ar to rangu. FIBA ir 213 valstis, no tām 82 tikai guvušas kādus panākumus un tikušas rangā. Hokejā tak vispār ir max 20 spēlējošas valstis, pārējās ir tīrākie amatieri. Kāda tur vēl rēķināšana.
Drizak FIBA rangs ir tirakais amatierisms- Ķīna 11 vietaa un blakus mums Ķīnas Taivāna. Mēs Ķīnu uzvarejam, nez ko mes izdaritu ar Ķīnas Taivānu?

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:25, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Basketbola elite, Futbola elite, Hokeja elite- nav nekadas atskiribas.
Visur ir specigi profesionali, iegulditas lielas naudas summas, daudz speletaju trenejas.

Futbolaa, Basketbolaa - konkurence lielaaka, bet negribetu piekrist, ka hokejaa vieglaak iekluut elitee(domaaju medaļas), nekaa basketbolaa.

Ne pa velti hokejaa- medaļas ieguvushas tikai 7 valstis un Šveice, Vācija - netiek pie medalaam.
[/quote]

Tu pats vispār saproti, ko esi uzrakstījis?
11 vietaa pasaules rangaa ir Ķīna, tatad turpat kur Latvija- hokejaa.

Cik reali- shi valsts var izcinit medaļas OS vai PČ?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-16 18:26, pirms 12 gadiem
obana rakstīja: Latvija ranking
IIHF 11 no 45
FIFA 110 no 207
FIBA 39 no 82

izmantojot analītiku, ja mēs pielīdzinam FIFA valstu skaitam, tad ranking:

IIHF 51 no 207
FIFA 110 no 207
FIBA 98 no 207
to tak nevar tā salīdzināt - hokejā no tām 45 valstīm kādas 20 hoķi sākušas spēlēt pēdējos 5-10 gados. Reāli Latvijas vieta ir 11. no kādām 20. Vismaz šobrīd. Pie šādiem rādītājiem Latvijas vietai basketbolā jābūt 39. no 207, jo tanī rangā ir tikai komandas, kas guvušas ieskaites punktus, bet basketbolu spēlē gandrīz katrā valstī. Tādas Luksemburgas, Maltas u.t.t., kas spēlē kaut kādā 3. vai 4. divīzijā basī un nav ieguvušas reitinga punktus, ir liekamas vienā plauktā ar AAE vai Mongoliju, kas ir ieskaitītas hokeja rangā. Futbols ir ārpus konkurences, jo to var spēlēt jeblādos apstākļos, kas nozīmē, ka rupji runājot, jebkura valsts, kurā ir bagātāka, apdzīvotāka vai atrodas lielākā siltuma zonā, ir labāka par mums futbolā.

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:30, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Funkcionari, treneri un parliecinoshi galvenais sporta veids valstii. Mes to nevaram salidzinat ar musu hokeju, kursh konkuree gan ar futbolu, gan ar basketbolu.
40 tukstoshi ir loti liels skaitlis un pietiekami liels, lai atlasitu 10-15 loti specigus talantus un speletajus.

Basketbola elite, Futbola elite, Hokeja elite- nav nekadas atskiribas.
Visur ir specigi profesionali, iegulditas lielas naudas summas, daudz speletaju trenejas.

Futbolaa, Basketbolaa - konkurence lielaaka, bet negribetu piekrist, ka hokejaa vieglaak iekluut elitee(domaaju medaļas), nekaa basketbolaa.

Ne pa velti hokejaa- medaļas ieguvushas tikai 7 valstis un Šveice, Vācija - netiek pie medalaam.
Tu tiešām nopietni!?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-16 18:31, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Funkcionari, treneri un parliecinoshi galvenais sporta veids valstii. Mes to nevaram salidzinat ar musu hokeju, kursh konkuree gan ar futbolu, gan ar basketbolu.
40 tukstoshi ir loti liels skaitlis un pietiekami liels, lai atlasitu 10-15 loti specigus talantus un speletajus.

Basketbola elite, Futbola elite, Hokeja elite- nav nekadas atskiribas.
Visur ir specigi profesionali, iegulditas lielas naudas summas, daudz speletaju trenejas.

Futbolaa, Basketbolaa - konkurence lielaaka, bet negribetu piekrist, ka hokejaa vieglaak iekluut elitee(domaaju medaļas), nekaa basketbolaa.

Ne pa velti hokejaa- medaļas ieguvushas tikai 7 valstis un Šveice, Vācija - netiek pie medalaam.
Šitais komentārs ir zelts.
Skaidrs, ka atpazīstamības ziņā nosacītā futbola spice Mesī un Ronaldu ir tikpat pazīstami kā Malkins un Krosbijs. Tāpat nav šaubu, ka Manchester United un Barcelonu pasaulē zina apmēram tikpat labi kā Maskavas apgabala Dinamo vai Losandželosas Kings.

Atsauci atmiņā vienu senu labu komentāru tepat esportā: "Mēs zinām holandiešu futbolistus, toties holandieši zina mūsu hokejistus."

  +3 [+] [-]

, 2013-04-16 18:35, pirms 12 gadiem
Visvairāk mani fascinē te tie PČ ledus hokeja analizētāji.
Mēģinu iedomāties, kā tas būtu, ka PČ futbolā notiktu aprīlī, kad ietu vaļā UEFA ČL izslēgšanas spēles un izšķirošie notikumi lielajās Eiropas līgās. Latvija piebrauktu uz PČ un spēlētu pret Angliju, kuras sastāvā spēlētu Yeovil Town, Peterborough un Kembridžas universitātes futbolisti. Un tad pēc šādām spēlēm mēs salīdzinātos ar šīs valsts spēku futbolā.

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:36, pirms 12 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Atsauci atmiņā vienu senu labu komentāru tepat esportā: "Mēs zinām holandiešu futbolistus, toties holandieši zina mūsu hokejistus."
linkis nav saglabāts?

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:37, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Visvairāk mani fascinē te tie PČ ledus hokeja analizētāji.
Mēģinu iedomātie, kā tas būtu, ka PČ futbolā notiktu aprīlī, kad ietu vaļā UEFA ČL izslēgšanas spēles un izšķirošie notikumi lielajās Eiropas līgās. Latvija piebrauktu uz PČ un spēlētu pret Angliju, kuras sastāvā spēlētu Yeovil Town, Peterborogh un Kembridžas universitātes futbolisti. Un tad pēc šādām spēlēm mēs salīdzinātos ar šīs valsts spēku futbolā.
nu labi, tik traki jau ar nevar teikt, tomēr ne lokauta sezonās uz PČ netiek tikai kādu 4 labāko NHL komandu spēlētāji, pārējo PO komandu spēlētāji parasti pievienojas uz 2. kārtu, bet doma ir pareizajā virzienā.

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:38, pirms 12 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Šitais komentārs ir zelts.
Skaidrs, ka atpazīstamības ziņā nosacītā futbola spice Mesī un Ronaldu ir tikpat pazīstami kā Malkins un Krosbijs. Tāpat nav šaubu, ka Manchester United un Barcelonu pasaulē zina apmēram tikpat labi kā Maskavas apgabala Dinamo vai Losandželosas Kings.

Atsauci atmiņā vienu senu labu komentāru tepat esportā: "Mēs zinām holandiešu futbolistus, toties holandieši zina mūsu hokejistus."
Kaads sakars atpazistamibai ar komandas iekluushanu- konkreeta sporta elitee?

Skaidrs, ka atpazistamibaa- hokejs smagi atpaliek, bet ne jau par to ir stasts.

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:40, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu tiešām nopietni!?
Ok stipri parspileti, bet cik tad basketbolaa ir nopietnu valstu, kas var izcinit medaļas 10-12 ne vairaak..

Futbolaa 12-15.

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:42, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Visvairāk mani fascinē te tie PČ ledus hokeja analizētāji.
Mēģinu iedomāties, kā tas būtu, ka PČ futbolā notiktu aprīlī, kad ietu vaļā UEFA ČL izslēgšanas spēles un izšķirošie notikumi lielajās Eiropas līgās. Latvija piebrauktu uz PČ un spēlētu pret Angliju, kuras sastāvā spēlētu Yeovil Town, Peterborough un Kembridžas universitātes futbolisti. Un tad pēc šādām spēlēm mēs salīdzinātos ar šīs valsts spēku futbolā.
No vienas galejibas- otraa.

Hokeju spelee tikai ZA, parejas liigas- jau viss cauri.

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:43, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Kaads sakars atpazistamibai ar komandas iekluushanu- konkreeta sporta elitee?

Skaidrs, ka atpazistamibaa- hokejs smagi atpaliek, bet ne jau par to ir stasts.
Liels sakars- konkurence vai tās neesamība.
Es arī esmu spicākais čalis meloņu sēkliņu spļaušanā- vakar pārspļāvu kaimiņu Vili. Citu konkurentu nebija.

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:47, pirms 12 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Liels sakars- konkurence vai tās neesamība.
Es arī esmu spicākais čalis meloņu sēkliņu spļaušanā- vakar pārspļāvu kaimiņu Vili. Citu konkurentu nebija.
Kas tad parasti cinas par PČ kausu- Spānija, Francija, Itālija, Brazīlīja, Vācija, Nīderlande, Argentīna Dazhas ik pa laikam izshauj. Parejas- var uzvaret vadoshaas komandas, bet galvenajaas speles- tomer zaudee.
Gluzhi kaa Latvija, Vācija, Šveice utt.

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:50, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Kaads sakars atpazistamibai ar komandas iekluushanu- konkreeta sporta elitee?

Skaidrs, ka atpazistamibaa- hokejs smagi atpaliek, bet ne jau par to ir stasts.
a ja tā loģiski padomā - ja ir tikai dažas valstis, kas hoķi uztver nopietni, pats par sevi saprotams, ka pārējām būs grūti tur iespraukties. kādā sakarā lai būtu vairāk par 7 medaļniekiem, ja nav nemaz diži vairāk to valstu, kur hoķim vispār uzmanību pievērstu.

Tas pats, kas florbolā - jauns sporta veids, tāpēc sākumā zeltu tikai zviedri ņēma, nu tagad arī somi. Ne jau tāpēc, ka objektīvi būtu grūti to zeltu citiem dabūt (jo zviedri sportiskāki), bet tāpēc, ka vienkārši uzmanību nepievērš.

Bet tu salīdzini ar basīti, kur ir nesalīdzināmi reižu vairāk valstu, kas nopietni to uztver un attiecīgi trenējas.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-16 18:50, pirms 12 gadiem
Par 1:1 pret Lihtenšteinu un futbola, hokeja izlases līmeni.

Jautājums pārdomām ekspertiem:

1. Latvija viesos nospēlēja 1:1 pret Lihtenšteinu, kas ir slikti un Latvijā tika uztverta kā katastrofa. (es tam piekrītu)

2. Lihtenšteina vel pirms pāris gadiem nospēlēja 2:2 pret Portugāli labākajā sastāvā.

3. Vai pusamatieriskā Francijas ledus hokeja izlase jebkādos apstākļos varētu nospēlēt neizšķirti pret Somiju vai Zviedriju labākajā sastāvā tām svarīgā spēlē?

4. Kādi šosezon ir Latvijas ledus hokeja izlases rezultāti pret Francijas izlasi?

Gaidu atbildi uz 3. un 4.jautājumu!

     [+] [-]

, 2013-04-16 18:56, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Drizak FIBA rangs ir tirakais amatierisms- Ķīna 11 vietaa un blakus mums Ķīnas Taivāna. Mēs Ķīnu uzvarejam, nez ko mes izdaritu ar Ķīnas Taivānu?
Atgādini, kad mēs uzvarējām Ķīnu? Ja domā kaut kādu pārbaudes turnīriņu pirms gada, kurā spēlēja abu valstu piektās izlases, tad tas neskaitās. Varu tev pateikt, ka tas rangs protams nav nekāds izcilais, jo Ķīna tik augstu ir dēļ panākumiem Āzijā un dēļ vecākiem panākumiem, kad komandā vēl bija Jao Mins. Tagad viņiem objektīvi būtu jābūt zemāk par kādām 20 vietām, bet es arī neteiktu, ka tā komanda ir ļoti vāja, jo tur ir viens normāls nba vecis un vairāki Ķīnas līgas līderi.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-16 19:00, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Kas tad parasti cinas par PČ kausu- Spānija, Francija, Itālija, Brazīlīja, Vācija, Nīderlande, Argentīna Dazhas ik pa laikam izshauj. Parejas- var uzvaret vadoshaas komandas, bet galvenajaas speles- tomer zaudee.
Gluzhi kaa Latvija, Vācija, Šveice utt.
Kad tuvosies PČ ledus hokejā, iesaku pievērst uzmanību bukiju piedāvātajiem koeficientiem tādām spēlēm kā, piemēram, Kanāda-Francija vai Somija-Itālija. Tie parasti grozās robežās 1.02 līdz 1.08 Tie ilustrē to bezdibeni, kas valda starp elites komandām hokejā un pārējiem. Futbolā nekas tamlīdzīgs nav iedomājams.

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:02, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Visvairāk mani fascinē te tie PČ ledus hokeja analizētāji.
Mēģinu iedomāties, kā tas būtu, ka PČ futbolā notiktu aprīlī, kad ietu vaļā UEFA ČL izslēgšanas spēles un izšķirošie notikumi lielajās Eiropas līgās. Latvija piebrauktu uz PČ un spēlētu pret Angliju, kuras sastāvā spēlētu Yeovil Town, Peterborough un Kembridžas universitātes futbolisti. Un tad pēc šādām spēlēm mēs salīdzinātos ar šīs valsts spēku futbolā.
Tad ko mēs tagad darām - skatāmies esošo, vai minam kā būtu kaut kādos iedomātos scenārījos?

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:04, pirms 12 gadiem
ThePower rakstīja: Atgādini, kad mēs uzvarējām Ķīnu? Ja domā kaut kādu pārbaudes turnīriņu pirms gada, kurā spēlēja abu valstu piektās izlases, tad tas neskaitās. Varu tev pateikt, ka tas rangs protams nav nekāds izcilais, jo Ķīna tik augstu ir dēļ panākumiem Āzijā un dēļ vecākiem panākumiem, kad komandā vēl bija Jao Mins. Tagad viņiem objektīvi būtu jābūt zemāk par kādām 20 vietām, bet es arī neteiktu, ka tā komanda ir ļoti vāja, jo tur ir viens normāls nba vecis un vairāki Ķīnas līgas līderi.
Visas reizes kad esam spēllējuši, tad uzvarējuši... FIBA rangs un arī tas klubu rangs (kurš nesen tika ievietots SC(Ventspils labāki par spāņu top komandām)) ir absurdi...

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:04, pirms 12 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Šitais komentārs ir zelts.
Skaidrs, ka atpazīstamības ziņā nosacītā futbola spice Mesī un Ronaldu ir tikpat pazīstami kā Malkins un Krosbijs. Tāpat nav šaubu, ka Manchester United un Barcelonu pasaulē zina apmēram tikpat labi kā Maskavas apgabala Dinamo vai Losandželosas Kings.

Atsauci atmiņā vienu senu labu komentāru tepat esportā: "Mēs zinām holandiešu futbolistus, toties holandieši zina mūsu hokejistus."
nu nu, par hokeju interesējās nopietni Ziemeļeiropā, Centrāleiropā, Krievijā, ASV un Kanādā - izskaiti cik iedzīvotāji zin par tādu Malkinu!
bet par futbolu pasaules apdzīvotākajos kontinentos - Āzijā, Āfrikā, Dienvidamerikā, Latīņamerikā, Austrālijā + vēl Dienvideiropā. Vēljoprojām domā, ka Malkins tikpat labi zināms kā Messi? ko tad Bekhems brauca uz Ķīnu? Tur bija arī Krosbijs varbūt?
+ Maskavs apgabala Dinamo zina tikai Maskavas apgabalā, Čeļabinskā un Rīgā, jo sportacentrs, delfi u.t.t. to vien drukā kā "pasaulē labākās līgas ziņas", aizmirstot pat par mūsējiem, kas spēlē tāda pat līmeņa hokeja līgā kā KHL - AHL. Tu parauj vaļā citu valstu portālus, un ieraudzīsi cik pasaulei pie kājas.

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:06, pirms 12 gadiem
Vai Tev mana komentāra pēdējais citāts nelika saprast kā tas bija domāts?

pleesonja rakstīja: nu nu, par hokeju interesējās nopietni Ziemeļeiropā, Centrāleiropā, Krievijā, ASV un Kanādā - izskaiti cik iedzīvotāji zin par tādu Malkinu!
bet par futbolu pasaules apdzīvotākajos kontinentos - Āzijā, Āfrikā, Dienvidamerikā, Latīņamerikā, Austrālijā + vēl Dienvideiropā. Vēljoprojām domā, ka Malkins tikpat labi zināms kā Messi? ko tad Bekhems brauca uz Ķīnu? Tur bija arī Krosbijs varbūt?
+ Maskavs apgabala Dinamo zina tikai Maskavas apgabalā, Čeļabinskā un Rīgā, jo sportacentrs, delfi u.t.t. to vien drukā kā "pasaulē labākās līgas ziņas", aizmirstot pat par mūsējiem, kas spēlē tāda pat līmeņa hokeja līgā kā KHL - AHL. Tu parauj vaļā citu valstu portālus, un ieraudzīsi cik pasaulei pie kājas.

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:07, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: a ja tā loģiski padomā - ja ir tikai dažas valstis, kas hoķi uztver nopietni, pats par sevi saprotams, ka pārējām būs grūti tur iespraukties. kādā sakarā lai būtu vairāk par 7 medaļniekiem, ja nav nemaz diži vairāk to valstu, kur hoķim vispār uzmanību pievērstu.

Tas pats, kas florbolā - jauns sporta veids, tāpēc sākumā zeltu tikai zviedri ņēma, nu tagad arī somi. Ne jau tāpēc, ka objektīvi būtu grūti to zeltu citiem dabūt (jo zviedri sportiskāki), bet tāpēc, ka vienkārši uzmanību nepievērš.

Bet tu salīdzini ar basīti, kur ir nesalīdzināmi reižu vairāk valstu, kas nopietni to uztver un attiecīgi trenējas.
Kaads vel florbols....

Šveice, Vācija- abas valstis- divas profesionalas liigas, ir liela skatitaju interese, bet kaa nevar tikt pie medaļaam, taa nevar.

Ja valstii ir divas profesionalas liigas un videeji naak virs 5 tukstoshiem skatitaju, tad tas nav nopietni?

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:08, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Visas reizes kad esam spēllējuši, tad uzvarējuši... FIBA rangs un arī tas klubu rangs (kurš nesen tika ievietots SC(Ventspils labāki par spāņu top komandām)) ir absurdi...
nu tas klubu rangs vispar ir pilnigs bernudarzs, bet to jau veido eurobasket.com pec kaut kadiem neobjektiviem raditajiem. FIBA rangs arii ir garam, jo saprotams, ka Āfrikā, Āzijā baša līmenis ir zemāks. Bet nu visos sporta veidos plus mīnus tie rangi nav pārāk objektīvi, varbūt vienīgi hokejā tās 20 komandas var krietni vieglāk salikt pareizā secībā

  +2 [+] [-]

, 2013-04-16 19:08, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Par 1:1 pret Lihtenšteinu un futbola, hokeja izlases līmeni.

Jautājums pārdomām ekspertiem:

1. Latvija viesos nospēlēja 1:1 pret Lihtenšteinu, kas ir slikti un Latvijā tika uztverta kā katastrofa. (es tam piekrītu)

2. Lihtenšteina vel pirms pāris gadiem nospēlēja 2:2 pret Portugāli labākajā sastāvā.

3. Vai pusamatieriskā Francijas ledus hokeja izlase jebkādos apstākļos varētu nospēlēt neizšķirti pret Somiju vai Zviedriju labākajā sastāvā tām svarīgā spēlē?

4. Kādi šosezon ir Latvijas ledus hokeja izlases rezultāti pret Francijas izlasi?

Gaidu atbildi uz 3. un 4.jautājumu!
3. Ja Francijas izlasē spēlētu pusamatieri, tad variantu nav, ja nolasītu profesionālos spēlētājus, tad šāda iespējamība pastāv, tomēr ļoti maza.
4. Rudenī stabili pakāsa, februārī LV uzvarēja OS kvalifikāciju, Francija skatīsies pa TV. Pamatlaikā bija neizšķirts, papildlaiks nevienu vairs neiteresēja

Bet tas nesniedz atbildes uz topika jautājumiem, te pamatā lasu centienus pacelt futbolu uz hokeja nolikšanas fona. Cēli pret savu mīloto sporta veidu, tomēr noliekot hoķi, futbolu nepacelsim.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-16 19:09, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Par 1:1 pret Lihtenšteinu un futbola, hokeja izlases līmeni.

Jautājums pārdomām ekspertiem:

1. Latvija viesos nospēlēja 1:1 pret Lihtenšteinu, kas ir slikti un Latvijā tika uztverta kā katastrofa. (es tam piekrītu)

2. Lihtenšteina vel pirms pāris gadiem nospēlēja 2:2 pret Portugāli labākajā sastāvā.

3. Vai pusamatieriskā Francijas ledus hokeja izlase jebkādos apstākļos varētu nospēlēt neizšķirti pret Somiju vai Zviedriju labākajā sastāvā tām svarīgā spēlē?

4. Kādi šosezon ir Latvijas ledus hokeja izlases rezultāti pret Francijas izlasi?

Gaidu atbildi uz 3. un 4.jautājumu!
mūsējo iekļūšana Sočos ir vienkārši veiksme, daudz tuvāk tam bija Kazahstāna vai Francija, diemzēl...

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:11, pirms 12 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Vai Tev mana komentāra pēdējais citāts nelika saprast kā tas bija domāts?
jā, paldies, iebraucu

  +1 [+] [-]

, 2013-04-16 19:12, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Kas tad parasti cinas par PČ kausu- Spānija, Francija, Itālija, Brazīlīja, Vācija, Nīderlande, Argentīna Dazhas ik pa laikam izshauj. Parejas- var uzvaret vadoshaas komandas, bet galvenajaas speles- tomer zaudee.
Gluzhi kaa Latvija, Vācija, Šveice utt.
nu un? Kādam jau jābūt spēcīgākajam jebkurā gadījumā. Bet ir taču starpība, vai ļoti nopietni nodarbojas praktiski visas pasaules valstis, vai tikai ap 10.
Un tikpat labi var jebkura no šīm valstīm arī neizkļūt no grupas, katru čempionātu kas tāds notiek. Tad Francija,, tad Argentīna, tad Itālija.
Jo konkurence milzīga.
Basītis nav varbūt TIK populārs, bet tas pats vien ir. Un ja leiši pamanās regulāri medaļas dabūt, tas ir grandiozi.
Bet hoķī dažas valstis nodarbojas, tās arī vāc medaļas.

Tev tiešām vienalga, vai tu skriešanā esi ceturtais savā pagalmā, vai Rīgas maratonā?

Bet ja salīdzina ar leišiem, tad viņi ir trešie Rīgas maratonā, kamēr mēs desmitie savā pagalmā.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-16 19:14, pirms 12 gadiem
pleesonja rakstīja: mūsējo iekļūšana Sočos ir vienkārši veiksme, daudz tuvāk tam bija Kazahstāna vai Francija, diemzēl...
Viņi ir pavisam tuvu - atliek ieslēgt Tv un sameklēt attiecīgo kanālu!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-16 19:18, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Par 1:1 pret Lihtenšteinu un futbola, hokeja izlases līmeni.

Jautājums pārdomām ekspertiem:

1. Latvija viesos nospēlēja 1:1 pret Lihtenšteinu, kas ir slikti un Latvijā tika uztverta kā katastrofa. (es tam piekrītu)

2. Lihtenšteina vel pirms pāris gadiem nospēlēja 2:2 pret Portugāli labākajā sastāvā.

3. Vai pusamatieriskā Francijas ledus hokeja izlase jebkādos apstākļos varētu nospēlēt neizšķirti pret Somiju vai Zviedriju labākajā sastāvā tām svarīgā spēlē?

4. Kādi šosezon ir Latvijas ledus hokeja izlases rezultāti pret Francijas izlasi?

Gaidu atbildi uz 3. un 4.jautājumu!
3. Pilnīgi aplami uzdots jautājums – FRA izlases spēlētāji ir profesionāļi, nevis pusamatieri.
4. Ļoti labi – pārbaudes spēlēs Francija atrādīja savus labākos spēlētājus, LV izlase nospēlēja ar praktiski 2. izlasi, kas bija ļoti prātīgi, neatklāt visas kārtis pirms OS kvalifikācijas.
OS kvalifikācijā vienkārši lielisks reuzltāts, uzdevums bija nezaudēt pamatlaikā, kas tika izpildīts un ceļazīme uz OS kabatā...

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:18, pirms 12 gadiem
pleesonja rakstīja: mūsējo iekļūšana Sočos ir vienkārši veiksme, daudz tuvāk tam bija Kazahstāna vai Francija, diemzēl...
es gan nepiekritīšu - arēnā mūsējie bija labāki. ja būtu jāspēlē viesos, tad gan domāju, ka būtu bēdīgāk.

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:20, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: 3. Ja Francijas izlasē spēlētu pusamatieri, tad variantu nav, ja nolasītu profesionālos spēlētājus, tad šāda iespējamība pastāv, tomēr ļoti maza.
4. Rudenī stabili pakāsa, februārī LV uzvarēja OS kvalifikāciju, Francija skatīsies pa TV. Pamatlaikā bija neizšķirts, papildlaiks nevienu vairs neiteresēja

Bet tas nesniedz atbildes uz topika jautājumiem, te pamatā lasu centienus pacelt futbolu uz hokeja nolikšanas fona. Cēli pret savu mīloto sporta veidu, tomēr noliekot hoķi, futbolu nepacelsim.
Es par futbolu te vispār netaisījos runāt. Uzdevu pavisam citu jautājumu. Vienkārši visi sāka braukt augumā, salīdzināties ar basketbolu, futbolu, pieminēt Lihtenšteinu. Nu, tad arī uzdevu jautājumus.

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:20, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: nu un? Kādam jau jābūt spēcīgākajam jebkurā gadījumā. Bet ir taču starpība, vai ļoti nopietni nodarbojas praktiski visas pasaules valstis, vai tikai ap 10.
Un tikpat labi var jebkura no šīm valstīm arī neizkļūt no grupas, katru čempionātu kas tāds notiek. Tad Francija,, tad Argentīna, tad Itālija.
Jo konkurence milzīga.
Basītis nav varbūt TIK populārs, bet tas pats vien ir. Un ja leiši pamanās regulāri medaļas dabūt, tas ir grandiozi.
Bet hoķī dažas valstis nodarbojas, tās arī vāc medaļas.

Tev tiešām vienalga, vai tu skriešanā esi ceturtais savā pagalmā, vai Rīgas maratonā?

Bet ja salīdzina ar leišiem, tad viņi ir trešie Rīgas maratonā, kamēr mēs desmitie savā pagalmā.
Jā, tikai Latvijai uz ilgiem laikiem nespīd vairs šie futbola svētki Latvija ir pagalma bumbas dzenātāji...

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:23, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Jā, tikai Latvijai uz ilgiem laikiem nespīd vairs šie futbola svētki Latvija ir pagalma bumbas dzenātāji...
Ndā. Atbilde no sērijas: "a man krāniņš tāpat garāks, nekā tev, hehēe!"

     [+] [-]

, 2013-04-16 19:24, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: nu un? Kādam jau jābūt spēcīgākajam jebkurā gadījumā. Bet ir taču starpība, vai ļoti nopietni nodarbojas praktiski visas pasaules valstis, vai tikai ap 10.
Un tikpat labi var jebkura no šīm valstīm arī neizkļūt no grupas, katru čempionātu kas tāds notiek. Tad Francija,, tad Argentīna, tad Itālija.
Jo konkurence milzīga.
Basītis nav varbūt TIK populārs, bet tas pats vien ir. Un ja leiši pamanās regulāri medaļas dabūt, tas ir grandiozi.
Bet hoķī dažas valstis nodarbojas, tās arī vāc medaļas.

Tev tiešām vienalga, vai tu skriešanā esi ceturtais savā pagalmā, vai Rīgas maratonā?

Bet ja salīdzina ar leišiem, tad viņi ir trešie Rīgas maratonā, kamēr mēs desmitie savā pagalmā.
Konkurence milziga, bet Vācija- pedejos trijos pasaules kausos- ir tikusi 3niekaa, bet Spānija paņem 3 kausus pec kartas.

Latvija ari OS speles ir spelejushi neizskirtu ar ASV, neizskirtu ar Slovākiju, pagarinajumaa zaudejushi Čehijai...

PK kausaa 1/4 gandriz vienmer tiek 5-6 Eiropas komandas.
Āfrikas, Āzijas komandas var nospelet neizskirti, ari kaadu uzvaret, bet galvenas speles vienmer zaudee, tad kas taa par konkurenci?