Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Naumovs ir amatieris"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Lipmans: "Naumovs ir amatieris"
Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans, komentējot vārtsarga Sergeja Naumova neiekļaušanu Latvijas izlases sastāvā pārbaudes spēlēm pret Dāniju, teica, ka Naumovs ir amatieris un tādiem nav vietas izlasē.

Šodien kļuva zināms, ka Latvijas hokeja izlases pārbaudes mačos pret Dāniju pie spēlēšanas netiks vārtsargs Sergejs Naumovs, kuram līdz ar to faktiski zudušas iespējas aizbraukt uz Vankūveras olimpiādi. LHF šefs Kirovs Lipmans Naumova situāciju komentēja izvairīgi, atbildību par Sergeja neiekļaušanu izlases sastāvā noveļot uz izlases galvenā trenera Oļega Znaroka pleciem: ''Man nav nekāda konflikta ar Naumovu. Sastāvu nosaka treneris.''

Tomēr Lipmans lika noprast, ka viņam ir nepatika pret pieredzējušo vārtu vīru: ''Ja viņš netrenējas (tas neatbilst patiesībai - aut. piez.) un nespēlē, tad viņš ir ''slikts'' un nedrīkst spēlēt izlasē. Treneris pieņēma lēmumu, un es to pilnībā atbalstu!'' Jautāts par to, kāpēc tiek pārkāpts viens no pārbaužu spēļu principiem - iespēja pārbaudīt hokejistu, kurš ir gatavs spēlēt, ņemot vērā to, ka mums ir vārtsargu deficīts, Lipmans atbildēja lakoniski: ''Pārbaudes spēles nav domātas amatieriem!''

Pārbaudes spēles pret Dāniju notiks rīt un parīt, plkst. 19:15 ''Arēnā Rīga''.

Vai Naumovam būtu jādod iespēja?

  • 2548

  • 249


  +3 [+] [-]

, 2009-12-15 17:21, pirms 15 gadiem
Taisam arena protestu un plakatus Lipman ej iemet poda!

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:21, pirms 15 gadiem
NAUMOVS - N1 !!!

  +5 [+] [-]

, 2009-12-15 17:24, pirms 15 gadiem
Lipis ir pelnijis par seju kā Berluskoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-15 17:26, pirms 15 gadiem
diezgan riebīga attieksme no lipmana puses!

  +4 [+] [-]

, 2009-12-15 17:28, pirms 15 gadiem
Mums faniem jaatbalsta musu vartsargs un pirms un pec speles arena jauztaisa protesta akcija! ta lai pat speli uzsakt nevaretu,un japieprasa,kamer lipmans neatwainosies un nepametis arenu tikmer pulis neapklusis!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-15 17:29, pirms 15 gadiem
Ivar tu esi izdzimtenis un kiram pakalalidejs! Parbaudes spele tagad ir nevis os!

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:33, pirms 15 gadiem
Kira... izņem laikus miršanas apliecību!!!

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:33, pirms 15 gadiem
Kirov- paurķē labāk savu degunu gudruli! ha ha ha, Tu esi tautas klauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:36, pirms 15 gadiem
bļ* daudz ko var teikt, bet šitā gan nevajadzēja, atspārdīs tevi par to kādu dienu, kirov, atspārdīs

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:40, pirms 15 gadiem
Izlase ivar jabut labakajiem,un te vareja visus gk parbaudit, un os nav vieta kur jaunos gatawot,bet vieta kur ir specigakie!

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:41, pirms 15 gadiem
Vot bļ* dusmas parāva. Pirmstam ,kad viņu tā vajadzēja,tad rupji sakot līda dibenā un tagad šitā nomelno... aj, aj ,aj. Pa muti tev.

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:43, pirms 15 gadiem
kur ta taa var??!
lipman, nokaunies!!

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:43, pirms 15 gadiem
Ivar kape kart slidas vadzi ja var spelet un ir limeni! Un tad jau brahmanim jakar slidas uz naglinas,jo pat vacijas otra liga bija nulle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:51, pirms 15 gadiem
man liekas, ka pašu tevi kira vajadzētu pārbaudīt vai esi vispār derīgs LHF.

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:55, pirms 15 gadiem
Kur šita var pateikt,
Sergejs atdotu visu sirdi un dveseli.

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:56, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Sorry,vecīt, bet es gan Kiru daļēji saprotu,
OS ir laba lieta, bet par cik tur stipri mazāk spīd, kas reāls nekā PČ, tad Kiru var arī saprast, jo jaunais vārtsargs apostot augsto līmeni OS būs labāks PČ. Kad vel LV pavērsies laba izdevība ko labu sasniegt PČ, ja ne gadā pēc OS, kad pasaules hokeja līderi uz PČ brauc ar visšvakākiem sastāviem.
Izskatās, ka Kira caur OS grib, lai sagatavo komandu PČ.
Cik nu es diletants saprotu, tad izlasē tomēr ir jāspēlē labākajiem.... ne tā? Un ja Kira (vai Znars Kiras iepsaidā) tagad nedod iespēju Naumovam pat tikai kaut vai parādīt, ko viņš vēl var vārtos iespēt un piem. salīdzināt vai Muštukovs tagad tiešām ir labāks vārtos nekā Sergejs, tad man kaut kā tas neliekas pareizi.... protams es neesmu LV izlases treneris un ne man būs par rezultātu jāatbild... bet domāju Edžam šoreiz varēja dot atpūtu, jo tāpat ir skaidrs ka viņš būs Nr.1 (protams ja nesatraumēsies ko protams nenovēlu... tfu tfu tfu...) un vārtos šajās abās spēlēs varēja katrā spēlē pārbaudīt tieši gan Naumovu, gan Muštukovu un tad kurš būtu labāks tas arī varētu braukt uz OS kā Nr.2...

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:57, pirms 15 gadiem
Hokeju kira ivar pierada ka neparzina,daudz ko pateikt var bet nejau kko tadu. Nav otra gk kurs lv izlases varda ziedojis tik daudz,ari karjeru.

     [+] [-]

, 2009-12-15 17:57, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Znaroks pats arī nevarēja izlemt, kad beigt spēlēt izlasē, bet H. Vasiļjevs viņam to palīdzēja izdarīt.
Un pēc tam pats gāja atvainoties, par veidu kā tas tika izdarīts. Tagad ir līdzīgi.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-15 17:59, pirms 15 gadiem
Als ha,mustukovs labaks? Slima kaka murgi,vins pat par zabotinski svakaks.

     [+] [-]

, 2009-12-15 18:01, pirms 15 gadiem
Lipmans (pid*rass) laikam neatcerās nevienu spēli ar Latvijas izlases piedalīšanos, kur tieši Naumovs bija tas, kurš izvilka komandu! PSC... Ej smirdēt tālāk Lipman!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 18:03, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā, atvainojās par veidu kā tas notika, bet ne par to ka lika pieņemt lēmumu likt punktu hokejista karjērai. Vismaz izlasē.
Tātad vis nebūt nebija pareizi, ja reiz bija jaiet atvainoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 18:09, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Jebkurā gadījuma Sergejs ir pelnījis citu attieksmi, nevis gļēvu durvju aizciršanu un klausīšanos kā Kirovs to grūž un Oļegu, Oļegs un Juri, bet Juris uz krīzi, esportu u.t.t.
Ko tu tur murgo?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-15 18:10, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Als ha,mustukovs labaks? Slima kaka murgi,vins pat par zabotinski svakaks.
Kur es saku, ka viņš ir labāks?? Es saku, ka Znars varēja tagad šajās spēlēs pārbaudīt abus (gan Muštuku, gan Naumovu) un tad šis redzētu kurš ir labāks.... tas arī tad varētu braukt uz OS.... un pirms PČ vēl būs pietiekami daudz pārbaudes spēļu, lai tad varētu redzēt kurš tad būs labāks.... domāju Edžam nekāda lieka pārbaude nav vajadzīga.... tāpat ir skaidrs, ka viņš ir labā formā un reāli ir uz doto brīdi Nr.1....

     [+] [-]

, 2009-12-15 18:12, pirms 15 gadiem
erikxxl rakstīja: NAUMOVS - N1 !!!
NAUMOVS N10

nau viņš nekāds labais atšķirībā no MASALA Muštukovs arī nau nekāds zvaigzne bet tāpat Naumovam ir jau 41 gads

     [+] [-]

, 2009-12-15 18:13, pirms 15 gadiem
zheel ka taa, tad jau Daugavinju, Kuldu un Karsumu arii neredzet izlasee.
to ka Naumovu nenjem es saprotu, jadod iespeja arii jaunajiem, bet tads izteiciens, ka vinsh ir amatieris neliek miera

     [+] [-]

, 2009-12-15 18:15, pirms 15 gadiem
Nu, ok, viņš jau ir labākajos gados. Jādod iespēja jaunajiem pierādīt sevi, pat, ja viņi nav vēl tik pieredzējuši un meistarīgi. Bet pieredzi OS viņiem vajag. Tam es piekrītu.

Bet nosaukt par amatieri? Cik čempionātu viņam nav aiz muguras un cik viņš ir komandai palīdzējis! Kauns tā teikt.

     [+] [-]

, 2009-12-15 18:17, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Piekrītu, ka Kira ar to nodēvēšanu par amatieri (jeb žurnālisti atkal kaut ko izrāvuši no konteksta) pasteidzies.
Kā jau teicu, tad man šķiet, ka neviens pat netaisās apšaubīt Sergeja milzu ieguldijumu LV izlases labā, bet šoreiz es personiski uzskatu, ka viņš izdarija milzu kļūdu tajā, ka nesameklēja sev komandu kur reāli spēlēt vismaz līdz OS, ja patiešām gribēja piedalīties OS.
Par to komandas nesameklēšanu piekrītu.... trenēties tu vari cik vien labi gribi, bet tas tev neatsver spēļu praksi.... citiem vārdiem sakot trenešanās ir viena lieta, bet reāla (regulāra) spēlēšana ir pavisam kaut kas cits...un te Naums "nošava" bišķi greizi.... un gan jau, ka kādā BAČ tīmā vietu sev varēja vēl atrast...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 18:20, pirms 15 gadiem
es tik ļoti gaidīju redzēt Sergeju spēlējot, bet tagad lasot, ka nē - skumji Sergejam jādod iespēja !!!

     [+] [-]

, 2009-12-15 18:21, pirms 15 gadiem
FanīTe* rakstīja: es tik ļoti gaidīju redzēt Sergeju spēlējot, bet tagad lasot, ka nē - skumji Sergejam jādod iespēja !!!
Ja? Kāpēc?