Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Naumovs ir amatieris"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Lipmans: "Naumovs ir amatieris"
Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans, komentējot vārtsarga Sergeja Naumova neiekļaušanu Latvijas izlases sastāvā pārbaudes spēlēm pret Dāniju, teica, ka Naumovs ir amatieris un tādiem nav vietas izlasē.

Šodien kļuva zināms, ka Latvijas hokeja izlases pārbaudes mačos pret Dāniju pie spēlēšanas netiks vārtsargs Sergejs Naumovs, kuram līdz ar to faktiski zudušas iespējas aizbraukt uz Vankūveras olimpiādi. LHF šefs Kirovs Lipmans Naumova situāciju komentēja izvairīgi, atbildību par Sergeja neiekļaušanu izlases sastāvā noveļot uz izlases galvenā trenera Oļega Znaroka pleciem: ''Man nav nekāda konflikta ar Naumovu. Sastāvu nosaka treneris.''

Tomēr Lipmans lika noprast, ka viņam ir nepatika pret pieredzējušo vārtu vīru: ''Ja viņš netrenējas (tas neatbilst patiesībai - aut. piez.) un nespēlē, tad viņš ir ''slikts'' un nedrīkst spēlēt izlasē. Treneris pieņēma lēmumu, un es to pilnībā atbalstu!'' Jautāts par to, kāpēc tiek pārkāpts viens no pārbaužu spēļu principiem - iespēja pārbaudīt hokejistu, kurš ir gatavs spēlēt, ņemot vērā to, ka mums ir vārtsargu deficīts, Lipmans atbildēja lakoniski: ''Pārbaudes spēles nav domātas amatieriem!''

Pārbaudes spēles pret Dāniju notiks rīt un parīt, plkst. 19:15 ''Arēnā Rīga''.

Vai Naumovam būtu jādod iespēja?

  • 2548

  • 249


  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 14:22, pirms 15 gadiem
hammerx rakstīja: jus nopietni? tiesam ticat, ka vins var nospelet tikpat labi, ka Edgars vai kautvai Mustukovs? man kka neticas. labi, meistaribu pazaudet nevar, bet spelu praksei jabut pat vartsargiem!
Atceries iepriekšējo sezonu,kad Masaļskis sataisīja sūdus! Kas tad stāvēja vārtos līdz Pruseka ierašanās. Viņšir no tiem vārtu vīriem,kas var ielekt jebkurā brīdī. Arī basketbolā ir tādi,kas nāk uz maiņu,bet viņi ir pirmā lieluma zvaigznes,tas pats griķis Papalukas. Iesaistīties spēlē ir ļoti liela māksla,kas Sergejam piemīt,bet Kirovam nē. Kirovamir šis tas labs,bet vairāk to sūdīgo īpašību dominē.No ko tur Znaroks,viņš taču ir puika priekš Kirova.Kā kirovs teiks tā arī būs,bet viņš to būtu pelnijis, braukt uz Vankuveru. Bieži jau tā sanāk, ka Tu visu mūžu esi kā ielāps,bet žēl.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 14:23, pirms 15 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Amatieris vai nē, bet cik tad mums to kandidātu ir... Jebkurā gadījumā, jāpārbauda visi, kas pieejami. Un Naumovs jau nu ir pelnījis iespēju kā neviens cits.

''Pārbaudes spēles nav domātas amatieriem!''

Tās ir domātas tam, lai spēlētāji varētu pierādīt savu lietderību izlasē. Un nav jau Naumovs savu karjeru amatieru klubos aizvadījis, lai citiem nebūtu priekšstata par viņa spējām.

Kirovs nesajēdz, ko runā.
Tieši tā, bet diežēl tas hokeja racējs, kā pasaka tā ir

  +2 [+] [-]

, 2009-12-15 14:24, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: būsim reāli, aiz Edgara muguras mums nav pilnvērtīga spēlētāja, tāpēc ir jāaudzina jaunie! tādas OS Naumovam neko nedos, savukārt Mustukovs smelsies pieredzi! tāpat tak skaidrs, ka visticamāk OS spēlēs tikai Edža. man protams negribās aplauzt Naumovu, bet viņam labāk strādāt par varotčiku treneri nevis pašam spēlēt! Laiks jaunajiem.
Muštukovs var smelties pieredzi arī kā trešais vārtsargs olimpiādē.
Pieņemsim, pret Krieviju ir diezgan negatīvs rezultāts un vēlamies pataupīt Masaļska nervus un spēkus mačiem pret Čehiju un Slovākiju. Ar Muštukovu vai Enkuzenu tas vispār būs no sērijas "11:1".

  +5 [+] [-]

, 2009-12-15 14:24, pirms 15 gadiem
LIELĀKAIS AMATIERIS un KLAUNS- Kirovs Lipmans...

     [+] [-]

, 2009-12-15 14:24, pirms 15 gadiem
a kas ir Lipmans...cirkačs ar lienu šnobeli

  +2 [+] [-]

, 2009-12-15 14:24, pirms 15 gadiem
Lipman , tev jabeidz but tam noteicejam LHF! dod prieksroku kadam, kas to spejigs vadit, un izvertet situaciju!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-15 14:24, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: būsim reāli, aiz Edgara muguras mums nav pilnvērtīga spēlētāja, tāpēc ir jāaudzina jaunie! tādas OS Naumovam neko nedos, savukārt Mustukovs smelsies pieredzi! tāpat tak skaidrs, ka visticamāk OS spēlēs tikai Edža. man protams negribās aplauzt Naumovu, bet viņam labāk strādāt par varotčiku treneri nevis pašam spēlēt! Laiks jaunajiem.
Piekrītu, ka laiks jaunajiem. Bet Olimpiskās spēles sportā ir kas tāds, kā dēļ vispār daudzi sportisti trenējas un dzīvo. Kaut vai tā atmosfēra, kas tur valda, ir kaut kas neaprakstāms un unikāls. Tādēļ uzskatu, ka Sergejs būtu pelnījis vietu izlasē uz Olimpiskajām spēlēm. Kā jau visi saka, Naumovs ir labā formā, bet pat tad, ja izrādītos, ka tā nav, mums taču uz olimpiādi būs līdzi arī trešais vārtsargs!

Savukārt pēc tam sekojošais Pasaules Čempionāts būs īstā vieta, kur izmēģināt jaunos vārtsargus.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-15 14:25, pirms 15 gadiem
Nu, iespēju sevi pierādīt/parādīt viņš ir pelnījis jebkurā gadījumā. Izlase jau ne ar ko neriskē, piemēram, otrajā spēlē ļaujot Naumovam ar Muštukovu dalīt spēles laiku, uz ko arī Sergejs cerēja. Ja jau tik slikts, tad noraks spēli un nespēs sevi parādīt, bet es domāju, ka aina varētu būt gluži cita..
100% apakšā personisks konflikts!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-15 14:25, pirms 15 gadiem
Interesanti, ko Naumovs teiktu

     [+] [-]

, 2009-12-15 14:26, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Muštukovs var smelties pieredzi arī kā trešais vārtsargs olimpiādē.
Pieņemsim, pret Krieviju ir diezgan negatīvs rezultāts un vēlamies pataupīt Masaļska nervus un spēkus mačiem pret Čehiju un Slovākiju. Ar Muštukovu vai Enkuzenu tas vispār būs no sērijas "11:1".
Nu un nav vienalga- 7:1 vai 11:1? Nemaz tik slikts Muštukovs. Otrkārt, otrajam vartusargam ir pavisam cita fiška- viņam jābūt vienmēr gatavam, kamēr trešais var sēdēt uzvalciņā.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 14:27, pirms 15 gadiem
Kirovs atkal parāda savu nesportisko saprašanu. Tas, ka sportists ir amatieris, nenozīmē, ka viņš ir sliktāks par vienu otru tā saucamo profesionāli un nederētu izlasei.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-15 14:29, pirms 15 gadiem
Kiram Vankuverā nav ko darīt, lai puisis sēd Latvijā pie TV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 14:33, pirms 15 gadiem
Lipmanis veido karteejo skandaalu!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-15 14:34, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Nu un nav vienalga- 7:1 vai 11:1? Nemaz tik slikts Muštukovs. Otrkārt, otrajam vartusargam ir pavisam cita fiška- viņam jābūt vienmēr gatavam, kamēr trešais var sēdēt uzvalciņā.
Lai kā man patiktu Kovaļčuka, Ovečkina un kompānijas spēle, tomēr navajadzētu ļaut viņiem sabradāt mūsu izlases pašcieņu. Muštukovs nekad nav spēlējis tādā līmenī, un PČ viņš mierīgi var būt 2. numurs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-15 14:35, pirms 15 gadiem
YX rakstīja: Piekrītu, ka laiks jaunajiem. Bet Olimpiskās spēles sportā ir kas tāds, kā dēļ vispār daudzi sportisti trenējas un dzīvo. Kaut vai tā atmosfēra, kas tur valda, ir kaut kas neaprakstāms un unikāls. Tādēļ uzskatu, ka Sergejs būtu pelnījis vietu izlasē uz Olimpiskajām spēlēm. Kā jau visi saka, Naumovs ir labā formā, bet pat tad, ja izrādītos, ka tā nav, mums taču uz olimpiādi būs līdzi arī trešais vārtsargs!

Savukārt pēc tam sekojošais Pasaules Čempionāts būs īstā vieta, kur izmēģināt jaunos vārtsargus.
Ir izlases intereses, ir personiskās ambīcijas! Kaut kur ir jāgriež un šinī gadījumā, Latvijas un LV izlases interesēs ir attīstīt jauno spēļētāju pieredzi! Ozoliņš pats to saprot, Naumovs nesaprot. Tāpēc mums ir jāklusē un jāļauj spēlēt spēlētājam, kurš nav LV izlases interesēs? jāskatās reāli, izlase nav personīgo ambīciju klubiņš. Un otrkārt, šāda pieredz ir tikai 1x četros gados. Nez vai Naumovam nākamie četri gadi ir svarīgi, toties jaunajiem vārtusargiem tie iespējams ir svarīgākie viņu profesionālajā karjerā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-15 14:36, pirms 15 gadiem
dinamosuns rakstīja: Profesionāls spēlētājs viņš tik un tā ir, varbūt nav uz doto brīdi profesionālis!! Jū saks!!!
Iz vikipēdijas (ja jau tāda asa opozīcija) profesionālā sporta definīcija:

Professional sports, as opposed to amateur sports, are those in which athletes receive payment for their performance.

Naumovs pašlaik par spēlēšanu nesaņem neko. Līdz ar to profesionālis viņš nav.

TAČU viņa sportisko sagatavotību, attieksmi pret darbu utt. tas nekādā veidā neiekļauj (ko parasti arī jauc, tb ja labs sportist, značit profs).
Tb var būt (un arī ir) daudzi amatieri (kaut vai viss NCAA sports, Ziemeļamerikas junioru līgas), kuri dara visu to pašu ko profi, bet naudu nesaņem un skaitās amatieri.
Slēpts komentārs: Jurchiks#2

     [+] [-]

, 2009-12-15 14:37, pirms 15 gadiem
Nevarēju sagaidīt, kad Naumovs spēlētu, bet deļ tā "hokeja eksperta" arī neredzēšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 14:43, pirms 15 gadiem
Lai nu kuru būtu par ''amatieri'' apsaucis,bet ne jau nu Naumovu!Skaties Kira,ka vēlāk nav jābirdina gaužas asaras un vajadzības gadījumā vēl nenākas nolūgties Sergeja priekšā!

     [+] [-]

, 2009-12-15 14:44, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Ir izlases intereses, ir personiskās ambīcijas! Kaut kur ir jāgriež un šinī gadījumā, Latvijas un LV izlases interesēs ir attīstīt jauno spēļētāju pieredzi! Ozoliņš pats to saprot, Naumovs nesaprot. Tāpēc mums ir jāklusē un jāļauj spēlēt spēlētājam, kurš nav LV izlases interesēs? jāskatās reāli, izlase nav personīgo ambīciju klubiņš. Un otrkārt, šāda pieredz ir tikai 1x četros gados. Nez vai Naumovam nākamie četri gadi ir svarīgi, toties jaunajiem vārtusargiem tie iespējams ir svarīgākie viņu profesionālajā karjerā.
Paskaiti cik mums ir labu aizsargu uz 6-7 vietām, vēl pāri paliek.
Ar vārtusargiem ir pilnīgi pretēji. Nesaku ka Naumovs jāņem par vecajiem nopelniem, tomēr pārbaudīt viņu jau varēja.

 +12 [+] [-]

, 2009-12-15 14:44, pirms 15 gadiem
Man liekas, ka Ingmāram Līdakam būtu kas sakāms šajā sakarā. ';

  +3 [+] [-]

, 2009-12-15 14:44, pirms 15 gadiem
Kira beidzot sagaidijis saldo atriebiibas briidi(apdroshinaashanas lieta). Tie kam buus taa laime riit tikt uz speeli. Uztaisiet lielus plakaatus Sergeja atbalstam speeleeshanai izlasee. Veel vareetu buut kaadi saukli.

     [+] [-]

, 2009-12-15 14:46, pirms 15 gadiem
Sākas (; atkal visas peripētijas par un ap hokeju - laikam drīz būs klāt pavasaris un hokeja čempionāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 14:48, pirms 15 gadiem
...nu kā LHF galva var būt tik aprobežota un prasta savās atbildēs attieksmē pret Naumovu, tikpat labi kāds varētu ierosināt nomest no amata Kiru par to, ka viņš ir reti neglīts (kāds viņš bez šaubām arī ir)...

  +4 [+] [-]

, 2009-12-15 14:50, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Nu un nav vienalga- 7:1 vai 11:1? Nemaz tik slikts Muštukovs. Otrkārt, otrajam vartusargam ir pavisam cita fiška- viņam jābūt vienmēr gatavam, kamēr trešais var sēdēt uzvalciņā.
Biji uz DJ spēli arēnā? Diemžēl mums vārtsargu rezerves ir vnk traģiskas... Man tiešām nav saprotams kapēc DJ tiek turēts Muštukovs jo 5 gadus jaunākais Enkuzens un 6 gadus jaunākais Žurkovs nav sliktāks, un ja kāds te runās par statistikām u.t.t. piedodiet NAHL pat vārtsargi neatsit katru otro ripu vārtu priekšu pretiniekam uz nūjas.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 14:52, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: un man ir viens jautajums 70% sportacentra lietotāju, jūs kādreiz ar breinu arī sāksiet domāt, vai turpināsiet spriest ar savu emociju mučkuli?
Domājot ar galvu. Cik tu mūsu jaunu vārtsargu spēles šosezon esi redzējis? No tā ko es esmu redzējis man ir skaidrs, ka ja nebūs Naumovs un kaut kas notiks Masaļskim ... tad būs katastrofa, jo diemžēl neviens no jaunajiem nav pat Masaļska un Žabotinska līmenī attiecīgajā vecumā

  +3 [+] [-]

, 2009-12-15 14:53, pirms 15 gadiem
Es, piemēram, negribu, lai arī Kirovs brauc uz Vankūveru!