Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

"Liepājas Metalurgam" uzvara, "Dinamo/Juniors" - zaudējums

"Liepājas Metalurgam" uzvara, "Dinamo/Juniors" - zaudējums
Edijs Brahmanis
Foto: Ritvars Raits, Sportacentrs.com

Baltkrievijas Atklātajā hokeja čempionātā (BAČ) pārliecinošu uzvaru izcīnīja ''Liepājas Metalurgs'', kas savās mājās izrēķinājās ar Mogiļevas ''Khimvolokno'' – 5:2, bet ''Dinamo/Juniors'' ''Arēnā Rīga'' atzina Minskas ''Yunost'' pārākumu – 1:4.

Liepājniekus 1. perioda astotajā minūtē vadībā skaitliskajā vairākumā izvirzīja Vitālijs Pavlovs, un mājinieki kopš tā brīža pilnībā dominēja, vēl pārliecinošāk aizvadot otro periodu, kurā pretinieku vārtos tika samestas vēl trīs ripas, un pirms pēdējām 20 minūtēm iegūts drošs 5:0 pārsvars. Mača pēdējā trešdaļā mājinieki acīmredzot nedaudz atslābinājušies, jo Mogiļevas komanda divus vārtus spēja atgūt, ar ko, protams, bija par maz, lai glābtu spēli. Tātad liepājniekiem uzvara ar 5:2.

Otrs mūsu klubs – ''Dinamo/Juniors'' šoreiz mājas spēli aizvadīja ''Arēnā Rīga'', un jauno ''dinamiešu'' sniegumam varēja sekot arī TV ekrānos. Rīgas ''Dinamo'' jaunā maiņa tikās ar BAČ līdervienību Minskas ''Yunost'' un zaudēja bez variantiem – 1:4. Par lūzuma punktu var uzskatīt pirmā perioda vidu, kad 22 sekunžu laikā tika ielaisti divi vārti. Otrā perioda 4. minūtē vārtos Ervīna Muštukova sargātajos vārtos ielidoja vēl viena ripa, un ''Dinamo/Juniors'' uzdevums šajā spēlē kļuva vēl sarežģītāks. Goda vārtus mūsējiem guva Kristiāns Pelšs, taču uz neko vairāk mūsējie gan nebija spējīgi, tātad 1:4 pret līgas līderiem.

Leģionāri

Uzvaru šodien izcīnīja Žlobinas ''Metallurg'', kuru pārstāv trīs mūsējie. ''Metallurg'' ar 3:1 apspēlēja Novopolockas '' Khimik-SKA''. Viktoram Bļinovam pa vieniem vārtiem un rezultatīvai piespēlei, kā arī pozitīvu lietderības koeficientu +2 un divas soda minūtes, bet Sergeja Durdina kontā +1 un četras soda minūtes. Agris Saviels nespēlēja. Citā spēlē ''Gomel'' ar 3:4 ''bullīšos'' piekāpās Soļigorskas ''Shahter''. Zaudētāju sastāvā Elvim Želubovskim vieni vārti un pozitīvs lietderības koeficients +1.

BAČ regulārā sezona, 10. decembris

Liepājas Metalurgs – Khimvolokno 5:2 (1:0, 3:0, 1:2
Vārti: 7:35 Pavlovs (Kniksts, Tjoluškins, vair.) 1:0, 19:17 Fiļimonovs (Jučers) 2:0, 24:04 Brahmanis (Ozols) 3:0, 34:27 Feldmanis (Brahmanis, Fiļimonovs, vair.) 4:0, 39:41 Kokļins (Bajaruns, Tjoluškins) 5:0, 40:41 Božko (Romanadovskis, vair.) 5:1, 44:14 Iļjins (Caregorodcevs, Kiseļevs) 5:2

Dinamo/Juniors – Yunost 1:4 (0:2, 1:1, 0:1)
Vārti: 10:03 Materuhins (Timčenko, Borovko) 0:1, 10:24 Slišs (Ostrouško) 0:2, 23:56 Stepanovs (Valujs, Seņkevičs) 0:3, 17:28 Pelšs (Upītis) 1:3, 46:07 Seņkevičs (Baranovs, Stepanovs) 1:4

Izmantotie resursi:
hockey.by


, 2009-12-10 21:54, pirms 16 gadiem
nekas negaidīts...
Jaunie kkā sabijušies izskatījās
, 2009-12-10 21:55, pirms 16 gadiem
Es pat skatijos, trešā perioda beigās jau bija skaisti ātrumi, tāpēc ka pārgāja uz spēli ar 3 maiņām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 21:56, pirms 16 gadiem
Svaki rezultati!!!
, 2009-12-10 21:56, pirms 16 gadiem
Ai. Nupat no Arēnas.

Ja godīgi - bija jautri. Protams, kļūdu vairāk nekā kvalitatīva hokeja, taču materiāls ir. Muštukovs spēlēs sākumā bija katastrofa, taču uz beigām saņēmās.

Tiesniesis nu ļoti dīvains.
, 2009-12-10 21:57, pirms 16 gadiem
juniori nokapaja normali,vartos gan ervins visu laiku zipu pazaudee un atsit!!! bet taaa jau paskatiities vareeja
, 2009-12-10 21:57, pirms 16 gadiem
Arēnā bija 1882 skatītāji. Varbūt kļūdos ar simtu skaitu, nesaklausiju.
, 2009-12-10 21:57, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Cik tad īsti arēnā bija to skatītāju?
Daudz nebīja! Bet nu var jau redzēt kāda atšķirība starp BAČ un KHL, BAČ mazāki ātrumi, aizsargi biežāk ļauj mest pa vārtiem, daudz tehniskā brāķa!
, 2009-12-10 21:58, pirms 16 gadiem
Bērziņš
, 2009-12-10 21:58, pirms 16 gadiem
juniorio izskatījās ļoti pat ok. jāspēlē bija ar večiem, kas ir gan pieredzējušāki, gan fiziski spēcīgāki! būtu pāris 100% iemetuši, viss varēja būt savādāk. Meija, Džeriņš, Cinks, Cibuļskis, Jekimovs- var just, ka čaļiem pieredzes vairāk un pus galvastiesu labāki par pārējiem! Bērziņš gan nekāds, atkal kļūdas.. (neredzēju trešo periodu) tiesnesi ziepēs! lažanovič ir viņa tēvavārds
, 2009-12-10 21:59, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Cik tad īsti arēnā bija to skatītāju?
Nu bij sanākuši diezgan, bet spēle pati ar nebij slikta, jāatzīst Minskas pārākums, no RDJ daži vēl izskatās ka nav gatavi tādam līmenim, Muštukovs arī nebij glābējs, bet bezcerīgi nebij, prieks ka puikas aug un attīstās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:02, pirms 16 gadiem
Un ,cik bija Arēnā Rīga skatītāju?Pārdomas raisa Jekimova ielikšana bortā 1.trešdaļā-nu jārēķinās,ka, ja Jekimovs tiks paņemts izlases sastāvā,tad Vankuverā pie mazajiem laukumiem viņam neies viegli,jo tur būs pretim vēl labāki spēka spēles pratēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:04, pirms 16 gadiem
Ja Juniora spēles katru reizi notiktu pie tāda skatītāju atbalsta, rezultāti būtu stipri labāki, tas tomēr ir liels stimuls@
Spēle nemaz tik slikta nebjia, patiesībā, manuprāt, Juniors spēlēja ļoti labi, un rezultāts neataino īsto spēles gaitu!
, 2009-12-10 22:05, pirms 16 gadiem
IIZ70, nezinu ko tu redzēji, un teikšu godīgi - neesmu redzējis nevienu LM spēli šosezon, taču jāatdzīst, ka DJ pret līgas līderiem spēlēja gana solīdi, zaudējot vien pieredzes trūkuma [kas šoriez izpaudās veiksmes un momentu realizācijas trūkumā] dēļ. Cik zinu, LM vidēais vecums ir daudz augstāks, bet starp BAČ līderiem viņus nemanu.

P.S.
Bija 1882 skatītāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:07, pirms 16 gadiem
Dinamo juniori diezgan pabāli nospēlēja, varēja labāk!
, 2009-12-10 22:07, pirms 16 gadiem
Varbūt tagad beidzot hokeja "speci" sapratīs, ka BAČ nav nekāda sētas līga un sāks iet spēlēm.
, 2009-12-10 22:08, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: Kādēļ lai traucētu? Viņš ir 2./3. labākais GK Latvijai..
Mīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:11, pirms 16 gadiem
Muštukovs nu galīg nebij nekāds glābējs, nepārtraukti pazaudē ripas un bolās apkārt kur ripa.. aizsardzībā mūsējie bieži pie vārtiem ij haoss.. bet uzbrukumos tīri labi jaunie kapāja.. iespējas bij daudz.. tik ar izmantošanu tā švaki.. bet belariem jau vārtsargs arī vilka visu ārā..
, 2009-12-10 22:11, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jekimovam būs ļoti,ļoti japieliek pie savas spēles, lai kompensētu dabas apdalītā auguma trūkumu.
Pie auguma vēl ir laiks piestrādāt, talants ir un atliek trenēties. Meija uz MJ fona izskatījās vislabāk un izskatās ka nākamsezon varētu mēģināt tikt RD galvenajā komandā uz ilgāku laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:12, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: haha.. un kam tad būs viegli pret NHL spēlētājiem? Nevienam. Vienīgi Jekimovs tā uz sevīm varētu arī pāris noraidījumus izprovicēt, bet tāpat neticas, ka viņš tiks uz OS
Nu es domāju, ka viņš tiks gan, jo ja rādīs tādu sniegumu kā rādīja pagājušogad izlasē, un rāda visu sezonu, domāju ka viņš būs tas jaunais kas atkal tiks uz izlasi, jo viņš ir viens no Znarokamējiem ja tā var teikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:13, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: haha.. un kam tad būs viegli pret NHL spēlētājiem? Nevienam. Vienīgi Jekimovs tā uz sevīm varētu arī pāris noraidījumus izprovicēt, bet tāpat neticas, ka viņš tiks uz OS
Jekimovam vispār nav ko darīt OS ar savu svaru un augumu lai plosās pa BAČ kamēr kāds sprandu nenolauzīs,ko gandrīz šodienas spēlē arī baltkrievs pieskardamies izdarīja.
, 2009-12-10 22:13, pirms 16 gadiem
Diezgan cienīgi DJ nospēlēja, bet tās kļūdas... Pārāk daudz kļūdu aizsardzībā un izteikta nespēja realizēt labos momentus izšķīra šo maču. Izskatās, ka komandā ļoti pietrūkst tāds Hossas tipa spēlētājs, kurš varbūt nav īpaši tehnisks, bet toties prot noslēgt uzbrukumus ar vārtu guvumu. Patika kā spēlēja Jekimovs, Cinks, Meija, arī Zembergs, bet laikam vislabāk patika kā spēlēja Cibuļskis, labi darbojās tieši kā uzbrūkošais aizsargs. Kopumā laba spēle, bet dažburīd izpaudās tas, ka Junostj ir vienkārši vecāki, pieredzējušāki un spēcīgāki. Bet mūsu lielais pluss ir tas, ka mums ir ļoti daudz tehnisku uzbrucēju. Muštukovs dažubrīd darbojās izcili, dažubrīd pieļāva dumjas kļūdas. Būtībā tā darbojās visa DJ komanda. Aizsardzībā ir, kur pielikt un, arī uzbrukuma noslēgumā, ja šie abi spēles elementi tiks uzlaboti, tad viss būs kārtībā. Pretinieku komandā labākais - vārtusargs, lai gan tie vieni vārti ir uz viņa sirdsapziņas, daudzreiz izglāba no šķietami bezcerīgām situācijām. Vairākums tikpat vājš kā lielajā Dinamo, bet var redzēt, ka aizsargiem labi prot mest, tikai nevienam nav tik spēcīgs un precīzs metiens, lai uzreiz ietriektu ripu vārtos. Bet potenciāls šai komandai ir liels. Beresņevs arī labi pastrādājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:14, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: Muštukovs nu galīg nebij nekāds glābējs, nepārtraukti pazaudē ripas un bolās apkārt kur ripa.. aizsardzībā mūsējie bieži pie vārtiem ij haoss.. bet uzbrukumos tīri labi jaunie kapāja.. iespējas bij daudz.. tik ar izmantošanu tā švaki.. bet belariem jau vārtsargs arī vilka visu ārā..
Nu jā to es arī ievēroju, ja Muštukovs ir mūsu izlases 3. vai pat 2, vārtsargs, un ja viņam būs jāspēlē, tad, atvainojiet, ir auzas!
, 2009-12-10 22:14, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: Tikai piebildīšu, ka neviens gols nebija uz Ervīna sirdsapziņas un RD aizsardzība gana nestabila izskatījās, neatvieglojot darbu Muštukovam.
Nu aizsardziba galīgi nebij līmenī un tas arī radīja problēmas, jo uzbrukums ir diezgan spēcīgs, bet Muštukovs nepārliecināja un domāju ka viņa jaunībā perspektīvā laiks ir pagājis un jāsāk domāt par nākotni un iespēlēt jaunākos vārtsargus.
, 2009-12-10 22:14, pirms 16 gadiem
Spele bija diezgan rupja no Junostj speletaju puses, nepartrauktie grudieni mugura, blokesana u.t.t. Jasaka, ka fiziska spele nebija Junioru speciga puse. Veiksme ari nebija Junioriem sabiedridro, jo truka pavisam nedaudz lidz skaitai izspelei. Tiesi saja elementa Juniori izskatijusies daudz labak. Atrumi bija loti labi, vel japieliek klat tehniku un bus labi speletaji.
, 2009-12-10 22:15, pirms 16 gadiem
Spēle interesanta, tikai skatīties sabojāja atvilkušies plebeji, Sīki urlēni un mazas brēkājošas meitenes. DJ spēlē pamanīju to ka viņi ,praktiski visi, saņemot piespēli labā momentā pārāk ilgi apstrādā ripu. Tādos momentos jābūt zibenīgam šķīlienam, bet tā bija ok.
, 2009-12-10 22:15, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Paskaties uzmanīgi LM spēlētāju sastāvu šai sezonai.
Par skatītāju skaitu neko vairāk neizteikšos, kā vien to, ka tas Rīgai godu nedara.
Rīgai godu dara RD un es paskatītos cik cilvēku uz spēli būtu atnākuši uz Liepājas Metalurga fārmkluba spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:16, pirms 16 gadiem
es biju domājis, ka aiz edgara ir plaisa - nē tur ir bezdibenis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:18, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šodien LM izpildijumā bija fantastisks hokejs ar visiem laba hokeja elementiem. Priecē, ka Jučers jau kuro spēli ir ieguvis vārtsargam tik nepieciešamo pārliecību par savām spējām. Kārtējo maču nostāvēja ļoti labi. Pelnīti spēle LM labākā spēlētāja tituls.
Trešais periods gan bija nervus kutinošs, jo LM pārgāja uz totālo aizsardzību, bet viesi nepārtraukti uzbruka. Perioda sākumā moģiļeviešu ātri atgūtie divi vārti LM neatļāva atslābt līdz pat spēles beigām.
Patīkami, ka kļūdijos, un skatītāju bija daudz vairāk kā parasti. Aptuveni 1500. Hallē ļoti laba atmosfēra.
Jā, jā, kā tad fantastisks hokejs!!!
Tavs LM spēlē vienkārši pretīgu lēnu daiļslidošanai līdzīgu , loti attālu spēli ko sauc par hokeju.. Tas , ka izdevās uzvarēt šādā spēlē , visparastākā cūcene.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:19, pirms 16 gadiem
Negods fanu sektora patstāvīgajiem iemītniekiem DR spēlēs, ja jau spēle bija arēnā, varēja taču atnākt kāds ar bungām un pabungot. Bet tā bija tikai pāris fani uzvilkuši DR kreklus.
, 2009-12-10 22:19, pirms 16 gadiem
manuprat spele bija pat loti ok un bija interesanti. jekimovs ists lideris, uzreiz var redzet ka ir galvas tiesu labaks par saviem kolegiem.
katra gadijuma var redzet ka jekimovs, meija, dzerins, cinks, indrasis, straupe ir loti spejigi jaunie speletaji, ari pelss izskatijas loti labi, nemot vera vina gadus es pat teiktu ka necereti labi, vismaz 4 reizes pie bortiem izcinija ripu un aizcinijas lidz pat pasiem pretinieku vartiem. nedaudz neforsi liekas tas ka komandas labakajam snaiperim indrasim ir jaspele 4 mainja, kura nespele ne vairakuma ne mazakuma. taiapt laika pirmaja mainja spele hartmanis kurs nav ne uzpusi tik produktivs ka indrasis.
varbut kads zin iemeslu kapec hartmanis ir ielikts pirmaja mainja indrasa vieta, bet indrasis nosutits uz 4 mainju? tas liekas kautka galigi nelogiski, nemot vera ka vismaz pec statistikas spriezot indrasim, jekimovam un straupem viena mainja gaja loti labi.
turklat janem vera ka idrasim ir tikai 19 gadi un vins ir komandas labakais snaiperis kamer hartmanis jau ir stipri vecaks, bet netuvu nav tada vartu masina ka indrasis.
tas ir tas pats ja tagad hossa saktu spelet RD 4 mainja un nemaz netiktu laukuma vairakuma
mustukovs gan galigi neparliecinaja. ja vins ir musu otrs labakais vartsargs....
, 2009-12-10 22:19, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: es biju domājis, ka aiz edgara ir plaisa - nē tur ir bezdibenis
Pat melnais caurums, jaskatās kuriem somu golijiem varam dot pilsonību!
, 2009-12-10 22:20, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: Tikai piebildīšu, ka neviens gols nebija uz Ervīna sirdsapziņas un RD aizsardzība gana nestabila izskatījās, neatvieglojot darbu Muštukovam.
trešais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:21, pirms 16 gadiem
ta ir pirma tik izreklameta spele.Liela atbildiba.Patika Jekimovs, Meja ljoti gribeja iesist un tapec sliikti redzeja savu piecinieku, momenti gan bija.PELSHS- pelniti atzits par labako.Vilkoits cinitajs,bija pamanams.Cibuljskis censhas, lai chaliem veicas!
, 2009-12-10 22:22, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Pie auguma vēl ir laiks piestrādāt, talants ir un atliek trenēties. Meija uz MJ fona izskatījās vislabāk un izskatās ka nākamsezon varētu mēģināt tikt RD galvenajā komandā uz ilgāku laiku.
Meijam labs slidojums un tehnika,bet ,liekas,ka viņš savas iespējas Dinamo sastāvā abās sezonās nospēlētajās spēlēs neizmantoja ,jo bija daudz iespēju gūt vārtus ,bet statistika ir skarba, un Šuplers ar viņu laikam vairs nerēķinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:22, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: Gan jau drīz dosies uz Somiju kapāt, ja jau netiek DR pamatsastāvā.
Tur iespējams viņam būs vieglāk spēlēt pret tehniskākiem spēlētājiem nekā BAČ stāties pretī brutālam spēkam kuru uzvarēt viņam variantu nav.
, 2009-12-10 22:22, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Latvijas? Nosauc kaut vienu starptautiski atzītu LV hokeja speciālistu.
Ivars 77!!! Citu variantu vnk nevar būt!
, 2009-12-10 22:22, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Jā, jā, kā tad fantastisks hokejs!!!
Tavs LM spēlē vienkārši pretīgu lēnu daiļslidošanai līdzīgu , loti attālu spēli ko sauc par hokeju.. Tas , ka izdevās uzvarēt šādā spēlē , visparastākā cūcene.
Varu saderēt ka LM spēlēja to pretīgo antihokeju, kurš Ivaram tik ļoti nepatīk, bet šeit redz fantastiska spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:23, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: trešais?
uz aizsargu sirdsapziņs,jo brīvi ļāva izbraukt pie vārtiem....
, 2009-12-10 22:23, pirms 16 gadiem
Bij normals hokis. Labak skatos bač neka basi. Vairak hokeju tiesaja etera!!!
, 2009-12-10 22:23, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ar skaudību skatījos uz 20 gadīgo Yunostj vārtsargu.
Ja nebūtu Pelša bankas, viņa spēli varētu raksturot vienā vārdā - Izcili. Par cik gols bija - ļoti, ļoti labi.
, 2009-12-10 22:25, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: uz aizsargu sirdsapziņs,jo brīvi ļāva izbraukt pie vārtiem....
un Ervinam nebija nūja uz ledus....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:25, pirms 16 gadiem
4.maiņā ir sliktāki aizsargi, grūtāk uzsākt uzbrukumus. Man arī nav saprotams, kamdēļ Indraši uz 4.maiņu . To vajadzētu pajautāt Beresņevam. Žēl ka netikām pie 2. vārtiem, būtu bišķi intriga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:26, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, vienkārši liela daļa RD līdzjutēji aibildinājās, ka uz Piņķiem netiek, jo tālu u.t.t. Tagad viņiem bija iespēja parādīt pretējo.
Bet lai paliek, jo tā ir viņu problēma un izvēle iet vai neiet.
Visiem rīdziniekiem nav laika nedēļā iet uz četrām hokeja spēlēm, tāpēc domāju daudzi izvēlējās iet uz lielo Dinamo nevis fārmkluba spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:28, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Protams,protams.
Tikai kādi speciālisti? Latvijas? Nosauc kaut vienu starptautiski atzītu LV hokeja speciālistu.
Vel reiz saku, ka LM jauniešiem šī statistika nav, jo viņu funkcija ir tā komandā, kas parasti ir visās komandās 3 un 4. maiņai. Noturēt rezultātu, ko veido pirmās divas maiņas.
tad pēc kā tu spried ka viņi ir tikpat labi vai labāki?.. ja viņiem ir citi uzdevumi... tas ir tāpat kā salīdzināt Ivanānu ar Krosbiju.. katram savi uzdevumi... tie kas nemāk slidot un kam nav tehnika, spēlē uz rezultāta noturēšanu. kā tavi Liepājas juniori..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:31, pirms 16 gadiem
Nu nerakstiet tak tam Ivaram un viss , paši uzprasieties , a viņam tik to vajaga . KAIFO..... par Jums .....
, 2009-12-10 22:32, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ar skaudību skatījos uz 20 gadīgo Yunostj vārtsargu. Nesaprotu tikai kapēc uz šādu spēli Arēnā un pa TV nevarēja ielikt Naumovu kastē. Bet objektīvi, kāda starpība Žaba, Lūsiņš, Muštukovs vai Jučers, nav mums pagaidām aiz Masalas un Naumova neviena izlases cienīga vārtsarga...
Tā pa lielam Tev taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:33, pirms 16 gadiem
Vispār palika pozitīvs iespaids, interesantāk, nekā skatīties KHL.
, 2009-12-10 22:34, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Lūsiņš rūķis, tāpat kā Masala un Žaba, ar tādiem nekur tālu netiksi....
Īsie vārtsargi bieži vien ir tie labākie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:44, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Sen jau ir dzirdēts ka Berešnevs pārak neuzticas jaunajiem un pārak daudz uzticas tā saucamajiem līderiem par ko arī liecina ka vairākumu/mazākumu izspēlē liekas tik 2 maiņas.Spēles beigās noteikti jau kājās,rokās smagums bet statistiku savāc.vai tas ir labi -nezinu.
Berešņevs vispār kā treneris ir īpatnis, man, teikšu godīgi, ļoti nepatīk, vienīgais ko labu izdarīja, aizveda Latviju uz OS ar leģendāro spēli pret Baltkrieviju, negribu lai viņš tiek pie stūres Dinamo vai izlasei vēl kādreiz, nezinu kāpēc, bet ir iespiedusies ļoti liela nepatika kā pret treneri!
, 2009-12-10 22:44, pirms 16 gadiem
Ne pa tēmu,bet sportbox.ru var noskatīties video ar kautiņu starpbrīdī
šodienas Sibirj-Spartak mačā,kuru esot izprovocējis mums labi pazīstamais Ružička-noticis arī skatītāju kautiņš ar atbraukušajiem Spartak faniem.Un galvenais tiesnesis Kadirovs pieļāvis interesantu kļūdu,kad Ružičkam 2 reiz 2 minūšu vietā,kas bijis iedotais sods-pēc 2 minūšu nosēdēšanas atļāvis iziet laukumā.
, 2009-12-10 22:45, pirms 16 gadiem
Vai tad cinks nav 3.maiņā ? A indrašim taču vietai vajadzētu būt 1.vai 2.maiņā , a |Cinks lai sitas uz augšu, kad ieies formā .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:46, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Var redzēt, ka neesi redzējis nevienu LM spēli šosezon.
Antihokeju neskatos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:48, pirms 16 gadiem
Tiesnesis arēnā šodien bija vislabākais. Haha. Atceros to ērmu no Liepājas laikiem kad tur uz hoķi gāju. Jau tad viņš izcēlās ar mistiskiem lēmumiem. Tiesāšana zem katras kritikas.
, 2009-12-10 22:48, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Lūsiņš rūķis, tāpat kā Masala un Žaba, ar tādiem nekur tālu netiksi....
Tevis apskaustais Belinskis tāds Ignatoviča kalibrs vien ir.
, 2009-12-10 22:52, pirms 16 gadiem
rogle rakstīja: Tiesnesis arēnā šodien bija vislabākais. Haha. Atceros to ērmu no Liepājas laikiem kad tur uz hoķi gāju. Jau tad viņš izcēlās ar mistiskiem lēmumiem. Tiesāšana zem katras kritikas.
Skatījos un meiģināju izprast viņa tiesāšanas stilu. Izpratu to ka neko nevajag izprast, cilvēks brīžiem slidinoties iemieg, tad pamostas, kaut ko sasvilpj un tad atkal ieiet sevī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 22:56, pirms 16 gadiem
Man jau sāk likties, ka latviešiem ģenētiski ir iepotēts nemest vārtos no visizdevīgākajām pozīcijām, jo iemest nejēdz neviens, ne lielajā ne mazajā Dinamo. Varbūt tur ir vainīga bērnu hokeja treneru kvalifikācija, kas jau no 10 gadiem cenšas veidot dažādas "komandas stratēģijas un taktikas", neļaujot izcilākajiem talantiem nekādi izpausties. Ziemeļamerikā ir tieši otrādi- tur treneri strādā ar katra jaunā hokejista talantiem individuāli- tikai tā rodas metēji kā Greckis un Lemjē...
Derētu paskatīties statistiku- cik Dinamo spēlēs par labāko pretinieku spēlētāju ir atzīti vārtsargi un tad padomāt, kur ir problēma.

Runājot par šodienu, nepatika tipiski "Beresņeviski" vairākumi un mazākumi- hokejisti praktiski nekustās, bet stāv aplītī un tikai laižripiņu pa aplīti, tērējot laiku. Un mazākumā piespižas pie vārtiem un arī stāv!

Bet, ja par bērnu treneriem kļūst tie paši hokejisti- nez vai tuvākajā laikā kas mainīsies.
, 2009-12-10 22:57, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, vienkārši liela daļa RD līdzjutēji aibildinājās, ka uz Piņķiem netiek, jo tālu u.t.t. Tagad viņiem bija iespēja parādīt pretējo.
Bet lai paliek, jo tā ir viņu problēma un izvēle iet vai neiet.
Es biju!! Un nemaz nenozeloju. Butu biezak sis speles tuvak centram ietu pec iespejas biezak!!
, 2009-12-10 22:57, pirms 16 gadiem
RDJ 2. un 3. periodā ļoti labi apspēlēja pretiniekus - tehniski, labi atņēma ripu viduszonā vairākas reizes, arī perfekts mazākums - lūk ko nozīmē treneris bijušais aizsargs.
Labākie spēlētāji, viennozīmīgi Meija, Jekimovs, Džeriņš, Pelšs, Indrašis, Straupe, Zembergs. Meija vispār ļoti labi nospēlēja, žēl ka neizdevās gūt vārtus.
Baltkrieviem labākais Meteruhins.

Taga, kā Rēdliham un Dārziņam pa vidu ir lielisks centrs un šī maiņa saprotas ļoti labi, nezinu, kādas ir Bērziņa izredzes tikt atpakaļ lielajā komandā, jo jaunākie izskatījās par viņu labāki, sevišķi Džeriņš.

Autors, Valdis Bērziņš gan par RDJ spēli varēja ko vairāk uzrakstīt, bija jau iespēja to redzēt pat TV. Pēc apraksta var spriest, ka RDJ izskatījās galīgi bezzobaini. Neteiktu, ka par to liecināja spēles epizodes. Komandai ir liels, ārkārtīgi liels potenciāls, ņemot vērā tās vecumu!
Starp citu, sapratu, kādēļ Bukarts tika RD un tur daļēji nostiprinājās, bet to neizdarīja piem. Meija u.c. Meija, manuprāt, ir lielisks ripas kontroles meistars, apspēlētājs, bet, domāju, ka Bukartam ir liliska prasme piepacelt ripu, kad to met pa vārtiem. Pavērojiet, kādus viņš izdara metienus KHL. Jā, daži lido pāri vārtiem, bet citiem ar ripas piepacelšanu ir problēmas... Iepatikās arī Pelša spēles stils. Lai gan spēlēja maz minūtes, tomēr guva vārtus un to viņš patiešām izdarīja skaisti - pats sev visu izkārtoja. Labi darbojas ar nūjas neērto pusi. Jāstrādā daudz un tad pēc gadiem varētu arī ieraudzīt tur, kur visi hokejisti sapņo nokļūt.
Jekimovs - būs masa, būs mums vēl viens Ņiživijs!
, 2009-12-10 22:58, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: RDJ 2. un 3. periodā ļoti labi apspēlēja pretiniekus - tehniski, labi atņēma ripu viduszonā vairākas reizes, arī perfekts mazākums - lūk ko nozīmē treneris bijušais aizsargs.
Labākie spēlētāji, viennozīmīgi Meija, Jekimovs, Džeriņš, Pelšs, Indrašis, Straupe, Zembergs. Meija vispār ļoti labi nospēlēja, žēl ka neizdevās gūt vārtus.
Baltkrieviem labākais Meteruhins.

Taga, kā Rēdliham un Dārziņam pa vidu ir lielisks centrs un šī maiņa saprotas ļoti labi, nezinu, kādas ir Bērziņa izredzes tikt atpakaļ lielajā komandā, jo jaunākie izskatījās par viņu labāki, sevišķi Džeriņš.

Autors, Valdis Bērziņš gan par RDJ spēli varēja ko vairāk uzrakstīt, bija jau iespēja to redzēt pat TV. Pēc apraksta var spriest, ka RDJ izskatījās galīgi bezzobaini. Neteiktu, ka par to liecināja spēles epizodes. Komandai ir liels, ārkārtīgi liels potenciāls, ņemot vērā tās vecumu!
Starp citu, sapratu, kādēļ Bukarts tika RD un tur daļēji nostiprinājās, bet to neizdarīja piem. Meija u.c. Meija, manuprāt, ir lielisks ripas kontroles meistars, apspēlētājs, bet, domāju, ka Bukartam ir liliska prasme piepacelt ripu, kad to met pa vārtiem. Pavērojiet, kādus viņš izdara metienus KHL. Jā, daži lido pāri vārtiem, bet citiem ar ripas piepacelšanu ir problēmas...
Jekimovs - būs masa, būs mums vēl viens Ņiživijs!
Ņiživijam jau ar tā masa nav nemaz tik lielas, ja būtu zaudētu savu unikalitāti, domāju, ka treneri arī apzināska Jekimovs ir labāks par Bukartu, bet atstāj juniorā, jo kādam arī ir jāievelk šī komanda! Jekimovs manuprāt tiks paņemts arī uz izlasi!
, 2009-12-10 23:00, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Ņiživijam jau ar tā masa nav nemaz tik lielas, ja būtu zaudētu savu unikalitāti, domāju, ka treneri arī apzināska Jekimovs ir labāks par Bukartu, bet atstāj juniorā, jo kādam arī ir jāievelk šī komanda! Jekimovs manuprāt tiks paņemts arī uz izlasi!
Nez kurš tur labāk, bet Bukartam ir līgums ar RD, Jekimovam nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 23:03, pirms 16 gadiem
Bukarts trāpīja uz DR pacēluma viļņa un Arnasonu. Līdz ar to viņam izdevās tas , ko nespēja Meija , Džeriņš un vēl viens otrs . Nevajaga arī aizmirst to , ka KHL spēlēs spēlētājam ir jāturas kājās , citādi uz ledus palikt guļot nav problēmu . Jekimovam ar masu tā pašvaki un ar ātrumu vien tur nepietiek .
, 2009-12-10 23:04, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nez kurš tur labāk, bet Bukartam ir līgums ar RD, Jekimovam nav.
Nu jā tas arī ir iemesls, nu labi istenībā bezjēdzigi iesāku tēmu, izteicu tikai savu subjektīvo viedokli, ka Jekimovs ir labāks!
, 2009-12-10 23:06, pirms 16 gadiem
Ja RDJ klubam būtu fārmklubs, Bērziņu varētu sūtīt arī uz to. Brīžiem liekas, ka viņam vienkārši apnici šo spēli spēlēt. Meija, Jekimovs, Cibuļskis, Straupe viennozīmīgi vairāk pelnījuši lielajā komandā tikt par Armandu.
Muštukovs - itkā jau samestie vārti vairāk uz aizsargu sirdsapziņas un retinieku meistarības, bet nepārliecina tā pat kā Pruseks. Liekas, ka viņi pēc atsistā metiena uz mirkli izslēdzas no spēles. Ja aizsargi netiek pirmie pie atlekušajām ripām, tad oj oj oj.
Šī bij trešā spēle RDJ izpildījumā, kuru redzēju. Paliekam mēs labāki. Ļoti vajag Junioram arī līdzīga līmeņa čempi nākošsezon - liels pluss tas visam LV hokejam.
, 2009-12-10 23:08, pirms 16 gadiem
Jekimovs tak nemaz nav gribējis parakstīt ar RD ,jo domājot Somijā kkur tikt.
Nē,ir gan tie jaunie daži frukti labi. Tikai tā Junostj tādi paveci veči izskatījās pret mūsu jaunuļiem,kuriem vidēji 18-19. gadi. Nu bet jā. Jekimovam vajag masu biškucīt,labi met,tikai nekādi ripa vārtos viņam negāja. Cinks ar aizvadījis otro spēli pēc traumas un tā tīri laba,ātrums ir un cīnās puisis ar. Pelšs izskatās daudzsološs .Bērziņš tāds pašvaks ,nez kas šim ir ,ka tik štruntīgi viņam vispār iet. Vispār par katru būtu ko pateikt ,bet kopumā skatoties ir Junioros tādi daudzsološi gabali,tikai jāpaaugās arī masā bišku.
, 2009-12-10 23:10, pirms 16 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Man jau sāk likties, ka latviešiem ģenētiski ir iepotēts nemest vārtos no visizdevīgākajām pozīcijām, jo iemest nejēdz neviens, ne lielajā ne mazajā Dinamo. Varbūt tur ir vainīga bērnu hokeja treneru kvalifikācija, kas jau no 10 gadiem cenšas veidot dažādas "komandas stratēģijas un taktikas", neļaujot izcilākajiem talantiem nekādi izpausties. Ziemeļamerikā ir tieši otrādi- tur treneri strādā ar katra jaunā hokejista talantiem individuāli- tikai tā rodas metēji kā Greckis un Lemjē...
Derētu paskatīties statistiku- cik Dinamo spēlēs par labāko pretinieku spēlētāju ir atzīti vārtsargi un tad padomāt, kur ir problēma.

Runājot par šodienu, nepatika tipiski "Beresņeviski" vairākumi un mazākumi- hokejisti praktiski nekustās, bet stāv aplītī un tikai laižripiņu pa aplīti, tērējot laiku. Un mazākumā piespižas pie vārtiem un arī stāv!

Bet, ja par bērnu treneriem kļūst tie paši hokejisti- nez vai tuvākajā laikā kas mainīsies.
Mums nākotnē varētu būt labi treneri, lielas cerības varētu likt uz Laviņu... manuprāt izcils orators - lieliski var pārliecināt, izskaidrot.
Kāpēc nemet pa vārtiem? Izskatās, ka baidās pazaudēt ripu. Ja nēesi drošs, ka iemetīsi, tad var arī sanākt pretuzbrukums. Tāpēc arī komanda mēģina izspēlēt līdz tukšiem vārtiem. Nu tāds ir tas padomju hokejs. Nav slikti, ir skaisti, bet varbūt ne tik rezultatīvi. Katrā ziņā vārtu gūšanas prasme, jeb metienu prasme ir augstākā tehnika. Apspēlēšanai, ripas kontrolei vajadzīgs labs slidojums, ātras rokas, bet ripa ir uz ledus, "pielipusi" pie nūjas. Līdz ko nūja ir tālāk no ripas, vajag augstu tehniku, lai pa to trāpītu vai to iegūtu. Tur jau ir nevis "redzi un met", bet intuitīvi jājūt kurā vietā nūja trāpīs pa ripu. Kā to var iemācīties? Vai nu hokejistam ir tā sauktā "kaķa acs", kad viņš redz, kas būs uz priekšu un ar acīm darbojas kā ar lineālu vai arī šo prasmi var uztrenēt ļoti daudz treniņos izdarot metienus - neapstādinot ripu, no zilās līnijas uzreiz pēc piespēles utt. Jauniešu vecumā tās ir 2 stundas pēc katra treniņa palikt uz ledus un mest pa vārtiem. Vai šāda iespēja ir pie mūsu haļļu noslogotības?
Zinu, ka Ziemeļamerikā plaši izplatīts veids kā trenēt metienus ir tādas vārtu istabas, kur ir vai nu sintētiskais ledus un vārti vai arī vienk. ļoti gluda grīda un vieni vārti, kur nevar slidot, bet tieši izdarīt metienus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 23:18, pirms 16 gadiem
Nu ja speci, atradushi ko salidzinat, LM un DJ, fakts jau pats ka DJ ir tada pasha limeni un spej konkuret nozime daudz, DJ ir kur talak izversties un cinities par siltaku vietinju, jo zemaku limeni vairs nevar saukt par hokji, LM taja pasha laika preteji! Salidzinashana zem jebkadas kritikas!
, 2009-12-10 23:20, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Paskaties uzmanīgi LM spēlētāju sastāvu šai sezonai.
Par skatītāju skaitu neko vairāk neizteikšos, kā vien to, ka tas Rīgai godu nedara.
Kapēc tu visu laiku pretnostati Liepāju Rīgai, pat ja kaut kas pie mums Liepājā arī ir labāks, kāds tad tur ir tavs nopelns?
Vienīgais tavs nopelns ir tas ka viena daļa Latvijas hokeja līdzjutēji sākuši ienīst tevi un līdz ar to arī LM.
Latvijas hokeja līdzjutēji neņemiet viņu galvā, neviens Ivaru nav pilnvarojis runāt LM vai liepājnieku vārdā un vispār starp maniem paziņām LM līdzjutējiem tādu cilvēku neviens nepazīst, droši vien viņš ir kāds no tiem kas bērnībā mēdijās uz cilvēkiem pa logu bet tagad internetā anonīmi visus apdi.š.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 23:28, pirms 16 gadiem
Kauns "hokeja faniem", kas uzskata zem sava goda aiziet atbalstit RDJ pat par latu! 1882 ir daudz par maz! Hokejs bija interesants, jaunie labi izskatijas uzbrukuma,tik realizacija klibo. Berzins, ka vienmer. Priece Straupe, Indrasis, Cibulskis, Apelis, nu pats par sevi saprotams, ari Pelss, Meija un Cinks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-10 23:39, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: Muštukovs - itkā jau samestie vārti vairāk uz aizsargu sirdsapziņas un retinieku meistarības, bet nepārliecina tā pat kā Pruseks. Liekas, ka viņi pēc atsistā metiena uz mirkli izslēdzas no spēles.
Es ar šodien pāris tādus momentus piefiksēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-11 04:49, pirms 16 gadiem
Ivariņ, lai kā negribētos to atzīt, bet ar LM kkas nav. Ja pirms sezonām 5 viņi bija spējīgi cīnīties ar baltkrieviem, tad tagad tā aina ir bēdīga. Kāpēc? Neprasi man. Kāpēc jaunie juniori spēlē vienā līmenī ar večiem? Feldmanis, Fiļimonovs, Ozols spēlē sūdīgāk kā agrāk, lai gan pieredze džekiem ir laba. Brahmanis, viņš ir labs, žēl, ka Sējējs neņem uz Dinamo. Vārtu garša džekam ir. Beidz tak vienreiz lielīt LM un noniecināt Dinamo. Dinamo ir augstākās pilotāžas komanda, bet LM ir tāds kāds nu viņš ir... Pārmaiņas noteikti ir vajadzīgas, jo ir manāms tikai regress... Kur ir palikuši tie džeki kas Grecka kausu izcēla?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-11 08:29, pirms 16 gadiem
gattiss rakstīja: Kauns "hokeja faniem", kas uzskata zem sava goda aiziet atbalstit RDJ pat par latu! 1882 ir daudz par maz!
Visvairāk biju pārsteigts, ka tik maz bija to "īsto" RD fanu - kā zināms, uz šo spēli Dinamo sezonas abonementiem bija par brīvu. Bet pat to jūs nevarējāt. Ar to atbalstu arī bija tā, kā bija. Diemžēl Arēna tikai dažas reizes "vienojās kopīgā dziesmā", un parasti tas bija kāda histēriska jaunuļa iniciēts brēciens, kas lika aizsākt aurošanu.

Šosezon redzēju RDJ otro reizi (pirmo: Liepājā pret LM, vienu periodu). Biju pārsteigts par izaugsmi, un par to, cik sakarīgs visumā izskatījās uzbrukums. Jā, var teikt, ja Junostj neiespringa pārāk, atrazdamies vadībā ar 3:0, bet mani izbrīnīja - labā nozīmē - tas, ka cik precīzas piespēles izdodas RDJ. Pa visu spēli saskatīju labi ja 3-4 pārmetienus, kas radās no neprecīzām piespēlēm. Salīdzinājumā, RD tik daudz pārmetienu dabū vienā trešdaļā. Jā, var jau būt, ja Junostj ļāva tā spēlēt, taču saspēle junioriem brīžiem krietni augstākā līmenī nekā RD. Man likās, ka viņi vienkārši ir labāk saspēlējušies nekā RD.
IMHO, uzbrukuma noslēguma fāzē lielākoties fantastiski nepaveicās, un arī Junostj vārtsargs nostāvēja teicami, brīžam izvelkot kā tāds Masala.
Jekimovs un Meija man patika vislabāk, arī Straupe un šad tad Džeriņš.

PS. Ivar, tu zini, kas ir Kovaļčuks iekš Delfu komentāriem?
, 2009-12-11 08:32, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Liekuļo tas, kas saka, ka atbalsta gan RDJ, gan LM. Tā tas nekad nevar būt, jo šīs komandas ir tiešas pretinieces.
Kādas glupības.
Es vispār nevienu neatbalstu. Es gribu, lai abas komandas attīstās... un dod pienesumu tai komandai, kas ir faktiski izlases bāzes komanda.

Un btw - zrja Liepājā Cicurski noņēma no šprices - vadība un mudaki vecāki. Tagad varar kost nagos.
, 2009-12-11 08:52, pirms 16 gadiem
Neesmu DJ fane. Ar draugiem vakar noskatījos pirmo spēli un parasti pēc vienas spēles pilnvērtīgus secinājumus izdarīt nevar. Taču jāpiekrīt tiem komentētājiem un arī Šupleram, ka nav citu ko paņemt uz DR kā tos, kuri jau tur pabījuši. Skaidri varēja redzēt, ka spēli velk tie, kuri spēlējuši KHL. Sarūgtina fakts, ka puiši neizmanto labas vārtu gūšanas iespējas. Vai kāds zina, kurš no DJ pēc treniņa paliek un atstrādā metienus kā Hossa? Izskatās, ka DJ jaunajiem puišiem ieliek labu ceļa maizi turpmākajā karjerā, bet vai tas ir farmkluba uzdevums, jo daudzi DR tā arī nespēlēs. Vistuvāk DR durvīm klauvē Jekimovs, pārējiem vēl tāls ceļš ejams. Kādu laiku atpakaļ bija raksts par Muštukovu. Ja vakar viņš nostāvēja savu iespēju robežās, tad nav ko pārmest treneriem, ka viņš ir tur kur ir un nevis KHL. Pašam ir daudz jāstrādā nevis jāpaļaujas uz likteni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-11 10:07, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Ta arī gluži nav jo teiksim 1/2 maiņas spēlētājs Zembergs mēģināja spēlēt LM bet viņu izmeta/aizgāja nav svarīgi.
Zembergs starp citu normāli Liepājā spēlēja. Varēja vairāk punktus gūt, bet gan jau, ka ar laiku tas būtu izdevies, ja vien ne paša muļķība, respektīvi, disciplīnas pārkāpums.
, 2009-12-11 10:22, pirms 16 gadiem
Teikšu godīgi, vakar aizejot uz spēli domāju, ka skatītāju būs vairāk. Lai nu kādi laiki, bet gan pieaugušie, gan skolēni 1 latu attiecīgi 50 santikus jau nu varēja atļauties. Nepilnas 2 štukas, tas takš ir spļaviens sejā BAČ organizatoriem. Tas tikai norāda, ka vai nu hokeju esam atēdušies, vai nemaz neesam tādi hokeja fani. Arī izslavētie RD fanu kluba fani, vairums manās acīs ir šaurpieraini, nevarēja "atvilkt savas pakaļas". Bet jāatcerās vienu - tieši šeit spēlē mūsu nākotne.
Pēc spēles - Muštukovs, kaut kā nepārliecināja, ja 1. gols ir uz aizsargu rēķina, tad pāris epizodēs ripas tiek atsistas vārtu priekšā. Ar efektīgiem seiviem, izķerot kādu "netveramo ripu", arī nepalika prātā.
No aizsargiem tomēr vistuvāk RD ir Cibuļskis. Acīs krita pozicionālās kļūdas un izteikti bērnišķīgas kļūdas, kad ripa tiek izmesta nevis gar bortu, bet caur mūsu aizsardzības zonu, tādējādi belari viegli tās pārtvēra.
No uzbrucējiem - redzams, ka Meija tomēr ir vistuvāk RD, slidojums, labi cīnās pie bortiem, veiklas rokas. Protams Jekimovs ir labs, tikai augstākā līmenī šķērslis būtu nepietiekamā masa. Domāju, ka Pelšam pēdējais laiks braukt uz Kanādas junioru līgu, džekam ir potenciāls. Bērziņam izskatās, ka pēdējā sezona nopietnā līmenī, nākošgad tiks artas Dānijas, Itālijas, u.tml. āres.
Kā var nočakarēt VAIRĀKUMU 5 pret 3???!!!
, 2009-12-11 10:36, pirms 16 gadiem
2. un 3. periods bija normāli, pirmajā gan DJ izskatījās diezgan haotiski un nevarīgi... iespējams, ka te sava loma bija nepierastajiem apstākļiem un lielajai auditorijai, jo kaut kā Piņķos tāda minstināšanās nav novērota...

Muštukovam šī nebija labākā spēle, īpaši salīdzinot ar divām iepriekšējām. Un tieši šī nestabilitāte arī ir viņa lielākais mīnuss.

P.S.
tā saucamais "fanu klubs" jau nu gan varēja atvilkt savas pēcpuses uz šo spēli, īpaši ņemot vērā, ka viņiem tā bija bez maksas... lai gan, no otras puses, varbūt pat labāk, ka viņu nebija un bija tie, kuriem tiešām interesē hokejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-11 14:10, pirms 16 gadiem
ZORRO rakstīja: Teikšu godīgi, vakar aizejot uz spēli domāju, ka skatītāju būs vairāk. Lai nu kādi laiki, bet gan pieaugušie, gan skolēni 1 latu attiecīgi 50 santikus jau nu varēja atļauties. Nepilnas 2 štukas, tas takš ir spļaviens sejā BAČ organizatoriem. Tas tikai norāda, ka vai nu hokeju esam atēdušies, vai nemaz neesam tādi hokeja fani. Arī izslavētie RD fanu kluba fani, vairums manās acīs ir šaurpieraini, nevarēja "atvilkt savas pakaļas". Bet jāatcerās vienu - tieši šeit spēlē mūsu nākotne.
[...]
Acīs krita pozicionālās kļūdas un izteikti bērnišķīgas kļūdas, kad ripa tiek izmesta nevis gar bortu, bet caur mūsu aizsardzības zonu, tādējādi belari viegli tās pārtvēra.
pirmkārt, pilnīgi piekrītu. Varbūt pie vainas bija tas, ka šis mačs bija pa vidu starp diviem lielajiem RD mačiem, bet tik un tā... no tā sauktā RD fanu kluba manīju labi ja dažas sejas. Phe.
Otrkārt, taisnība, to aizmirsu pieminēt - uz beigām pārāk bieži savā zonā tika sākās minstināšanās, un rezultātā zaudētas ripas.
, 2009-12-11 14:22, pirms 16 gadiem
ZORRO rakstīja: Teikšu godīgi, vakar aizejot uz spēli domāju, ka skatītāju būs vairāk. Lai nu kādi laiki, bet gan pieaugušie, gan skolēni 1 latu attiecīgi 50 santikus jau nu varēja atļauties. Nepilnas 2 štukas, tas takš ir spļaviens sejā BAČ organizatoriem. Tas tikai norāda, ka vai nu hokeju esam atēdušies, vai nemaz neesam tādi hokeja fani. Arī izslavētie RD fanu kluba fani, vairums manās acīs ir šaurpieraini, nevarēja "atvilkt savas pakaļas". Bet jāatcerās vienu - tieši šeit spēlē mūsu nākotne.
Pēc spēles - Muštukovs, kaut kā nepārliecināja, ja 1. gols ir uz aizsargu rēķina, tad pāris epizodēs ripas tiek atsistas vārtu priekšā. Ar efektīgiem seiviem, izķerot kādu "netveramo ripu", arī nepalika prātā.
No aizsargiem tomēr vistuvāk RD ir Cibuļskis. Acīs krita pozicionālās kļūdas un izteikti bērnišķīgas kļūdas, kad ripa tiek izmesta nevis gar bortu, bet caur mūsu aizsardzības zonu, tādējādi belari viegli tās pārtvēra.
No uzbrucējiem - redzams, ka Meija tomēr ir vistuvāk RD, slidojums, labi cīnās pie bortiem, veiklas rokas. Protams Jekimovs ir labs, tikai augstākā līmenī šķērslis būtu nepietiekamā masa. Domāju, ka Pelšam pēdējais laiks braukt uz Kanādas junioru līgu, džekam ir potenciāls. Bērziņam izskatās, ka pēdējā sezona nopietnā līmenī, nākošgad tiks artas Dānijas, Itālijas, u.tml. āres.
Kā var nočakarēt VAIRĀKUMU 5 pret 3???!!!
par to nākotni piekritīšu tikai daļēji: RDJ rindās šobrīd lielākā daļa nav juniori: Muštukovs, Apelis, Grundmanis, Zembergs, Hartmanis, Jekimovs, Straupe, Birziņš, u.c. - lielākā daļa no viņiem pēc gada meklēs vietas citās Eiropas līgās (un ne tajās augstākajās), LM vai arī metīs pie malas PRO hokeju. Nākamgad vietā pa lielam būs jau atkal citi.
, 2009-12-11 14:24, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Es neko nesaku ka viņs slikts/labs es saku ka tā nevar izvērtēt kur labaki/sliktāki spēlē.Zembergs liekas ar to pašu Skvorcovu biji salikti vienā maiņā - ceturta liekas un protams ka pieredzējušākiem spēlētājiem kas spēlē vairakumā bija vairak iespēju sevi parādīt.Šobrīd viņs ir tāda pat situacijā tikai otrādi jāspēlē galvenā loma,jārealize vairākumi bet vienīgo šaibu iesit 4.maiņas spēlētājs Pelšs!
Citreiz liekas ka fani tos jaunos 19-20 gadu vecumā pārslavē un tad viņi apstājas izaugsmē.
Ja jaunieši grib būt izcili arī pieaugušo hokejā, tad, protams, jāizceļas arī pret Junostj, lai gan objektīvi vērtējot Junostj ir izteikts BAČ favorīts. Par pārslavēšanu tev taisnība, bet treneru un pieredzējušu spēlētāju uzdevums ir nolikt puikas pie vietas.
Man vēl liekas, ka jaunajiem spēlētājiem izaugsmei vajag ne tikai spēlēt pret večiem, bet arī kopā ar večiem vienā komandā, un ideja par komandām, kurās ir tikai junioru vecuma spēlētāji, bet, kas piedalās pieaugušo čempionātos, nav pareiza par visiem 100% .
, 2009-12-11 14:25, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: ...

Starp citu, sapratu, kādēļ Bukarts tika RD un tur daļēji nostiprinājās, bet to neizdarīja piem. Meija u.c. Meija, manuprāt, ir lielisks ripas kontroles meistars, apspēlētājs, bet, domāju, ka Bukartam ir liliska prasme piepacelt ripu, kad to met pa vārtiem. ...
Bukarts un (nevis Meija) spēlē KHL tikai tāpēc, ka ir juniors (1990.g.). Pēc gada Bukarts būs fārmā, bet viņa vietā būs kāds cits juniors (1991.g. ) - ja vien KHL reglaments nemainīsies.
, 2009-12-11 19:06, pirms 16 gadiem
Vai kādam nav zināms kur var redzēt vakardienas spēli?nebiju Latvijā un pēc komentāriem spriežot bija intresanta spēle.varbūt ir kādam links?