Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Liepājas Metalurgam" uzvara, "Dinamo/Juniors" - zaudējums

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Liepājas Metalurgam" uzvara, "Dinamo/Juniors" - zaudējums
Edijs Brahmanis
Foto: Ritvars Raits, Sportacentrs.com

Baltkrievijas Atklātajā hokeja čempionātā (BAČ) pārliecinošu uzvaru izcīnīja ''Liepājas Metalurgs'', kas savās mājās izrēķinājās ar Mogiļevas ''Khimvolokno'' – 5:2, bet ''Dinamo/Juniors'' ''Arēnā Rīga'' atzina Minskas ''Yunost'' pārākumu – 1:4.

Liepājniekus 1. perioda astotajā minūtē vadībā skaitliskajā vairākumā izvirzīja Vitālijs Pavlovs, un mājinieki kopš tā brīža pilnībā dominēja, vēl pārliecinošāk aizvadot otro periodu, kurā pretinieku vārtos tika samestas vēl trīs ripas, un pirms pēdējām 20 minūtēm iegūts drošs 5:0 pārsvars. Mača pēdējā trešdaļā mājinieki acīmredzot nedaudz atslābinājušies, jo Mogiļevas komanda divus vārtus spēja atgūt, ar ko, protams, bija par maz, lai glābtu spēli. Tātad liepājniekiem uzvara ar 5:2.

Otrs mūsu klubs – ''Dinamo/Juniors'' šoreiz mājas spēli aizvadīja ''Arēnā Rīga'', un jauno ''dinamiešu'' sniegumam varēja sekot arī TV ekrānos. Rīgas ''Dinamo'' jaunā maiņa tikās ar BAČ līdervienību Minskas ''Yunost'' un zaudēja bez variantiem – 1:4. Par lūzuma punktu var uzskatīt pirmā perioda vidu, kad 22 sekunžu laikā tika ielaisti divi vārti. Otrā perioda 4. minūtē vārtos Ervīna Muštukova sargātajos vārtos ielidoja vēl viena ripa, un ''Dinamo/Juniors'' uzdevums šajā spēlē kļuva vēl sarežģītāks. Goda vārtus mūsējiem guva Kristiāns Pelšs, taču uz neko vairāk mūsējie gan nebija spējīgi, tātad 1:4 pret līgas līderiem.

Leģionāri

Uzvaru šodien izcīnīja Žlobinas ''Metallurg'', kuru pārstāv trīs mūsējie. ''Metallurg'' ar 3:1 apspēlēja Novopolockas '' Khimik-SKA''. Viktoram Bļinovam pa vieniem vārtiem un rezultatīvai piespēlei, kā arī pozitīvu lietderības koeficientu +2 un divas soda minūtes, bet Sergeja Durdina kontā +1 un četras soda minūtes. Agris Saviels nespēlēja. Citā spēlē ''Gomel'' ar 3:4 ''bullīšos'' piekāpās Soļigorskas ''Shahter''. Zaudētāju sastāvā Elvim Želubovskim vieni vārti un pozitīvs lietderības koeficients +1.

BAČ regulārā sezona, 10. decembris

Liepājas Metalurgs – Khimvolokno 5:2 (1:0, 3:0, 1:2
Vārti: 7:35 Pavlovs (Kniksts, Tjoluškins, vair.) 1:0, 19:17 Fiļimonovs (Jučers) 2:0, 24:04 Brahmanis (Ozols) 3:0, 34:27 Feldmanis (Brahmanis, Fiļimonovs, vair.) 4:0, 39:41 Kokļins (Bajaruns, Tjoluškins) 5:0, 40:41 Božko (Romanadovskis, vair.) 5:1, 44:14 Iļjins (Caregorodcevs, Kiseļevs) 5:2

Dinamo/Juniors – Yunost 1:4 (0:2, 1:1, 0:1)
Vārti: 10:03 Materuhins (Timčenko, Borovko) 0:1, 10:24 Slišs (Ostrouško) 0:2, 23:56 Stepanovs (Valujs, Seņkevičs) 0:3, 17:28 Pelšs (Upītis) 1:3, 46:07 Seņkevičs (Baranovs, Stepanovs) 1:4

Izmantotie resursi:
hockey.by

  +1 [+] [-]

, 2009-12-10 22:57, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, vienkārši liela daļa RD līdzjutēji aibildinājās, ka uz Piņķiem netiek, jo tālu u.t.t. Tagad viņiem bija iespēja parādīt pretējo.
Bet lai paliek, jo tā ir viņu problēma un izvēle iet vai neiet.
Es biju!! Un nemaz nenozeloju. Butu biezak sis speles tuvak centram ietu pec iespejas biezak!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-10 22:57, pirms 15 gadiem
RDJ 2. un 3. periodā ļoti labi apspēlēja pretiniekus - tehniski, labi atņēma ripu viduszonā vairākas reizes, arī perfekts mazākums - lūk ko nozīmē treneris bijušais aizsargs.
Labākie spēlētāji, viennozīmīgi Meija, Jekimovs, Džeriņš, Pelšs, Indrašis, Straupe, Zembergs. Meija vispār ļoti labi nospēlēja, žēl ka neizdevās gūt vārtus.
Baltkrieviem labākais Meteruhins.

Taga, kā Rēdliham un Dārziņam pa vidu ir lielisks centrs un šī maiņa saprotas ļoti labi, nezinu, kādas ir Bērziņa izredzes tikt atpakaļ lielajā komandā, jo jaunākie izskatījās par viņu labāki, sevišķi Džeriņš.

Autors, Valdis Bērziņš gan par RDJ spēli varēja ko vairāk uzrakstīt, bija jau iespēja to redzēt pat TV. Pēc apraksta var spriest, ka RDJ izskatījās galīgi bezzobaini. Neteiktu, ka par to liecināja spēles epizodes. Komandai ir liels, ārkārtīgi liels potenciāls, ņemot vērā tās vecumu!
Starp citu, sapratu, kādēļ Bukarts tika RD un tur daļēji nostiprinājās, bet to neizdarīja piem. Meija u.c. Meija, manuprāt, ir lielisks ripas kontroles meistars, apspēlētājs, bet, domāju, ka Bukartam ir liliska prasme piepacelt ripu, kad to met pa vārtiem. Pavērojiet, kādus viņš izdara metienus KHL. Jā, daži lido pāri vārtiem, bet citiem ar ripas piepacelšanu ir problēmas... Iepatikās arī Pelša spēles stils. Lai gan spēlēja maz minūtes, tomēr guva vārtus un to viņš patiešām izdarīja skaisti - pats sev visu izkārtoja. Labi darbojas ar nūjas neērto pusi. Jāstrādā daudz un tad pēc gadiem varētu arī ieraudzīt tur, kur visi hokejisti sapņo nokļūt.
Jekimovs - būs masa, būs mums vēl viens Ņiživijs!

     [+] [-]

, 2009-12-10 22:58, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: RDJ 2. un 3. periodā ļoti labi apspēlēja pretiniekus - tehniski, labi atņēma ripu viduszonā vairākas reizes, arī perfekts mazākums - lūk ko nozīmē treneris bijušais aizsargs.
Labākie spēlētāji, viennozīmīgi Meija, Jekimovs, Džeriņš, Pelšs, Indrašis, Straupe, Zembergs. Meija vispār ļoti labi nospēlēja, žēl ka neizdevās gūt vārtus.
Baltkrieviem labākais Meteruhins.

Taga, kā Rēdliham un Dārziņam pa vidu ir lielisks centrs un šī maiņa saprotas ļoti labi, nezinu, kādas ir Bērziņa izredzes tikt atpakaļ lielajā komandā, jo jaunākie izskatījās par viņu labāki, sevišķi Džeriņš.

Autors, Valdis Bērziņš gan par RDJ spēli varēja ko vairāk uzrakstīt, bija jau iespēja to redzēt pat TV. Pēc apraksta var spriest, ka RDJ izskatījās galīgi bezzobaini. Neteiktu, ka par to liecināja spēles epizodes. Komandai ir liels, ārkārtīgi liels potenciāls, ņemot vērā tās vecumu!
Starp citu, sapratu, kādēļ Bukarts tika RD un tur daļēji nostiprinājās, bet to neizdarīja piem. Meija u.c. Meija, manuprāt, ir lielisks ripas kontroles meistars, apspēlētājs, bet, domāju, ka Bukartam ir liliska prasme piepacelt ripu, kad to met pa vārtiem. Pavērojiet, kādus viņš izdara metienus KHL. Jā, daži lido pāri vārtiem, bet citiem ar ripas piepacelšanu ir problēmas...
Jekimovs - būs masa, būs mums vēl viens Ņiživijs!
Ņiživijam jau ar tā masa nav nemaz tik lielas, ja būtu zaudētu savu unikalitāti, domāju, ka treneri arī apzināska Jekimovs ir labāks par Bukartu, bet atstāj juniorā, jo kādam arī ir jāievelk šī komanda! Jekimovs manuprāt tiks paņemts arī uz izlasi!

     [+] [-]

, 2009-12-10 23:00, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Ņiživijam jau ar tā masa nav nemaz tik lielas, ja būtu zaudētu savu unikalitāti, domāju, ka treneri arī apzināska Jekimovs ir labāks par Bukartu, bet atstāj juniorā, jo kādam arī ir jāievelk šī komanda! Jekimovs manuprāt tiks paņemts arī uz izlasi!
Nez kurš tur labāk, bet Bukartam ir līgums ar RD, Jekimovam nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-10 23:03, pirms 15 gadiem
Bukarts trāpīja uz DR pacēluma viļņa un Arnasonu. Līdz ar to viņam izdevās tas , ko nespēja Meija , Džeriņš un vēl viens otrs . Nevajaga arī aizmirst to , ka KHL spēlēs spēlētājam ir jāturas kājās , citādi uz ledus palikt guļot nav problēmu . Jekimovam ar masu tā pašvaki un ar ātrumu vien tur nepietiek .

     [+] [-]

, 2009-12-10 23:04, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nez kurš tur labāk, bet Bukartam ir līgums ar RD, Jekimovam nav.
Nu jā tas arī ir iemesls, nu labi istenībā bezjēdzigi iesāku tēmu, izteicu tikai savu subjektīvo viedokli, ka Jekimovs ir labāks!

     [+] [-]

, 2009-12-10 23:06, pirms 15 gadiem
Ja RDJ klubam būtu fārmklubs, Bērziņu varētu sūtīt arī uz to. Brīžiem liekas, ka viņam vienkārši apnici šo spēli spēlēt. Meija, Jekimovs, Cibuļskis, Straupe viennozīmīgi vairāk pelnījuši lielajā komandā tikt par Armandu.
Muštukovs - itkā jau samestie vārti vairāk uz aizsargu sirdsapziņas un retinieku meistarības, bet nepārliecina tā pat kā Pruseks. Liekas, ka viņi pēc atsistā metiena uz mirkli izslēdzas no spēles. Ja aizsargi netiek pirmie pie atlekušajām ripām, tad oj oj oj.
Šī bij trešā spēle RDJ izpildījumā, kuru redzēju. Paliekam mēs labāki. Ļoti vajag Junioram arī līdzīga līmeņa čempi nākošsezon - liels pluss tas visam LV hokejam.

     [+] [-]

, 2009-12-10 23:08, pirms 15 gadiem
Jekimovs tak nemaz nav gribējis parakstīt ar RD ,jo domājot Somijā kkur tikt.
Nē,ir gan tie jaunie daži frukti labi. Tikai tā Junostj tādi paveci veči izskatījās pret mūsu jaunuļiem,kuriem vidēji 18-19. gadi. Nu bet jā. Jekimovam vajag masu biškucīt,labi met,tikai nekādi ripa vārtos viņam negāja. Cinks ar aizvadījis otro spēli pēc traumas un tā tīri laba,ātrums ir un cīnās puisis ar. Pelšs izskatās daudzsološs .Bērziņš tāds pašvaks ,nez kas šim ir ,ka tik štruntīgi viņam vispār iet. Vispār par katru būtu ko pateikt ,bet kopumā skatoties ir Junioros tādi daudzsološi gabali,tikai jāpaaugās arī masā bišku.

     [+] [-]

, 2009-12-10 23:10, pirms 15 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Man jau sāk likties, ka latviešiem ģenētiski ir iepotēts nemest vārtos no visizdevīgākajām pozīcijām, jo iemest nejēdz neviens, ne lielajā ne mazajā Dinamo. Varbūt tur ir vainīga bērnu hokeja treneru kvalifikācija, kas jau no 10 gadiem cenšas veidot dažādas "komandas stratēģijas un taktikas", neļaujot izcilākajiem talantiem nekādi izpausties. Ziemeļamerikā ir tieši otrādi- tur treneri strādā ar katra jaunā hokejista talantiem individuāli- tikai tā rodas metēji kā Greckis un Lemjē...
Derētu paskatīties statistiku- cik Dinamo spēlēs par labāko pretinieku spēlētāju ir atzīti vārtsargi un tad padomāt, kur ir problēma.

Runājot par šodienu, nepatika tipiski "Beresņeviski" vairākumi un mazākumi- hokejisti praktiski nekustās, bet stāv aplītī un tikai laižripiņu pa aplīti, tērējot laiku. Un mazākumā piespižas pie vārtiem un arī stāv!

Bet, ja par bērnu treneriem kļūst tie paši hokejisti- nez vai tuvākajā laikā kas mainīsies.
Mums nākotnē varētu būt labi treneri, lielas cerības varētu likt uz Laviņu... manuprāt izcils orators - lieliski var pārliecināt, izskaidrot.
Kāpēc nemet pa vārtiem? Izskatās, ka baidās pazaudēt ripu. Ja nēesi drošs, ka iemetīsi, tad var arī sanākt pretuzbrukums. Tāpēc arī komanda mēģina izspēlēt līdz tukšiem vārtiem. Nu tāds ir tas padomju hokejs. Nav slikti, ir skaisti, bet varbūt ne tik rezultatīvi. Katrā ziņā vārtu gūšanas prasme, jeb metienu prasme ir augstākā tehnika. Apspēlēšanai, ripas kontrolei vajadzīgs labs slidojums, ātras rokas, bet ripa ir uz ledus, "pielipusi" pie nūjas. Līdz ko nūja ir tālāk no ripas, vajag augstu tehniku, lai pa to trāpītu vai to iegūtu. Tur jau ir nevis "redzi un met", bet intuitīvi jājūt kurā vietā nūja trāpīs pa ripu. Kā to var iemācīties? Vai nu hokejistam ir tā sauktā "kaķa acs", kad viņš redz, kas būs uz priekšu un ar acīm darbojas kā ar lineālu vai arī šo prasmi var uztrenēt ļoti daudz treniņos izdarot metienus - neapstādinot ripu, no zilās līnijas uzreiz pēc piespēles utt. Jauniešu vecumā tās ir 2 stundas pēc katra treniņa palikt uz ledus un mest pa vārtiem. Vai šāda iespēja ir pie mūsu haļļu noslogotības?
Zinu, ka Ziemeļamerikā plaši izplatīts veids kā trenēt metienus ir tādas vārtu istabas, kur ir vai nu sintētiskais ledus un vārti vai arī vienk. ļoti gluda grīda un vieni vārti, kur nevar slidot, bet tieši izdarīt metienus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-10 23:18, pirms 15 gadiem
Nu ja speci, atradushi ko salidzinat, LM un DJ, fakts jau pats ka DJ ir tada pasha limeni un spej konkuret nozime daudz, DJ ir kur talak izversties un cinities par siltaku vietinju, jo zemaku limeni vairs nevar saukt par hokji, LM taja pasha laika preteji! Salidzinashana zem jebkadas kritikas!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-10 23:20, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Paskaties uzmanīgi LM spēlētāju sastāvu šai sezonai.
Par skatītāju skaitu neko vairāk neizteikšos, kā vien to, ka tas Rīgai godu nedara.
Kapēc tu visu laiku pretnostati Liepāju Rīgai, pat ja kaut kas pie mums Liepājā arī ir labāks, kāds tad tur ir tavs nopelns?
Vienīgais tavs nopelns ir tas ka viena daļa Latvijas hokeja līdzjutēji sākuši ienīst tevi un līdz ar to arī LM.
Latvijas hokeja līdzjutēji neņemiet viņu galvā, neviens Ivaru nav pilnvarojis runāt LM vai liepājnieku vārdā un vispār starp maniem paziņām LM līdzjutējiem tādu cilvēku neviens nepazīst, droši vien viņš ir kāds no tiem kas bērnībā mēdijās uz cilvēkiem pa logu bet tagad internetā anonīmi visus apdi.š.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-10 23:28, pirms 15 gadiem
Kauns "hokeja faniem", kas uzskata zem sava goda aiziet atbalstit RDJ pat par latu! 1882 ir daudz par maz! Hokejs bija interesants, jaunie labi izskatijas uzbrukuma,tik realizacija klibo. Berzins, ka vienmer. Priece Straupe, Indrasis, Cibulskis, Apelis, nu pats par sevi saprotams, ari Pelss, Meija un Cinks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-10 23:39, pirms 15 gadiem
eziitis rakstīja: Muštukovs - itkā jau samestie vārti vairāk uz aizsargu sirdsapziņas un retinieku meistarības, bet nepārliecina tā pat kā Pruseks. Liekas, ka viņi pēc atsistā metiena uz mirkli izslēdzas no spēles.
Es ar šodien pāris tādus momentus piefiksēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-11 04:49, pirms 15 gadiem
Ivariņ, lai kā negribētos to atzīt, bet ar LM kkas nav. Ja pirms sezonām 5 viņi bija spējīgi cīnīties ar baltkrieviem, tad tagad tā aina ir bēdīga. Kāpēc? Neprasi man. Kāpēc jaunie juniori spēlē vienā līmenī ar večiem? Feldmanis, Fiļimonovs, Ozols spēlē sūdīgāk kā agrāk, lai gan pieredze džekiem ir laba. Brahmanis, viņš ir labs, žēl, ka Sējējs neņem uz Dinamo. Vārtu garša džekam ir. Beidz tak vienreiz lielīt LM un noniecināt Dinamo. Dinamo ir augstākās pilotāžas komanda, bet LM ir tāds kāds nu viņš ir... Pārmaiņas noteikti ir vajadzīgas, jo ir manāms tikai regress... Kur ir palikuši tie džeki kas Grecka kausu izcēla?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-11 08:29, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Kauns "hokeja faniem", kas uzskata zem sava goda aiziet atbalstit RDJ pat par latu! 1882 ir daudz par maz!
Visvairāk biju pārsteigts, ka tik maz bija to "īsto" RD fanu - kā zināms, uz šo spēli Dinamo sezonas abonementiem bija par brīvu. Bet pat to jūs nevarējāt. Ar to atbalstu arī bija tā, kā bija. Diemžēl Arēna tikai dažas reizes "vienojās kopīgā dziesmā", un parasti tas bija kāda histēriska jaunuļa iniciēts brēciens, kas lika aizsākt aurošanu.

Šosezon redzēju RDJ otro reizi (pirmo: Liepājā pret LM, vienu periodu). Biju pārsteigts par izaugsmi, un par to, cik sakarīgs visumā izskatījās uzbrukums. Jā, var teikt, ja Junostj neiespringa pārāk, atrazdamies vadībā ar 3:0, bet mani izbrīnīja - labā nozīmē - tas, ka cik precīzas piespēles izdodas RDJ. Pa visu spēli saskatīju labi ja 3-4 pārmetienus, kas radās no neprecīzām piespēlēm. Salīdzinājumā, RD tik daudz pārmetienu dabū vienā trešdaļā. Jā, var jau būt, ja Junostj ļāva tā spēlēt, taču saspēle junioriem brīžiem krietni augstākā līmenī nekā RD. Man likās, ka viņi vienkārši ir labāk saspēlējušies nekā RD.
IMHO, uzbrukuma noslēguma fāzē lielākoties fantastiski nepaveicās, un arī Junostj vārtsargs nostāvēja teicami, brīžam izvelkot kā tāds Masala.
Jekimovs un Meija man patika vislabāk, arī Straupe un šad tad Džeriņš.

PS. Ivar, tu zini, kas ir Kovaļčuks iekš Delfu komentāriem?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-11 08:32, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Liekuļo tas, kas saka, ka atbalsta gan RDJ, gan LM. Tā tas nekad nevar būt, jo šīs komandas ir tiešas pretinieces.
Kādas glupības.
Es vispār nevienu neatbalstu. Es gribu, lai abas komandas attīstās... un dod pienesumu tai komandai, kas ir faktiski izlases bāzes komanda.

Un btw - zrja Liepājā Cicurski noņēma no šprices - vadība un mudaki vecāki. Tagad varar kost nagos.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-11 08:52, pirms 15 gadiem
Neesmu DJ fane. Ar draugiem vakar noskatījos pirmo spēli un parasti pēc vienas spēles pilnvērtīgus secinājumus izdarīt nevar. Taču jāpiekrīt tiem komentētājiem un arī Šupleram, ka nav citu ko paņemt uz DR kā tos, kuri jau tur pabījuši. Skaidri varēja redzēt, ka spēli velk tie, kuri spēlējuši KHL. Sarūgtina fakts, ka puiši neizmanto labas vārtu gūšanas iespējas. Vai kāds zina, kurš no DJ pēc treniņa paliek un atstrādā metienus kā Hossa? Izskatās, ka DJ jaunajiem puišiem ieliek labu ceļa maizi turpmākajā karjerā, bet vai tas ir farmkluba uzdevums, jo daudzi DR tā arī nespēlēs. Vistuvāk DR durvīm klauvē Jekimovs, pārējiem vēl tāls ceļš ejams. Kādu laiku atpakaļ bija raksts par Muštukovu. Ja vakar viņš nostāvēja savu iespēju robežās, tad nav ko pārmest treneriem, ka viņš ir tur kur ir un nevis KHL. Pašam ir daudz jāstrādā nevis jāpaļaujas uz likteni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-11 10:07, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Ta arī gluži nav jo teiksim 1/2 maiņas spēlētājs Zembergs mēģināja spēlēt LM bet viņu izmeta/aizgāja nav svarīgi.
Zembergs starp citu normāli Liepājā spēlēja. Varēja vairāk punktus gūt, bet gan jau, ka ar laiku tas būtu izdevies, ja vien ne paša muļķība, respektīvi, disciplīnas pārkāpums.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-11 10:22, pirms 15 gadiem
Teikšu godīgi, vakar aizejot uz spēli domāju, ka skatītāju būs vairāk. Lai nu kādi laiki, bet gan pieaugušie, gan skolēni 1 latu attiecīgi 50 santikus jau nu varēja atļauties. Nepilnas 2 štukas, tas takš ir spļaviens sejā BAČ organizatoriem. Tas tikai norāda, ka vai nu hokeju esam atēdušies, vai nemaz neesam tādi hokeja fani. Arī izslavētie RD fanu kluba fani, vairums manās acīs ir šaurpieraini, nevarēja "atvilkt savas pakaļas". Bet jāatcerās vienu - tieši šeit spēlē mūsu nākotne.
Pēc spēles - Muštukovs, kaut kā nepārliecināja, ja 1. gols ir uz aizsargu rēķina, tad pāris epizodēs ripas tiek atsistas vārtu priekšā. Ar efektīgiem seiviem, izķerot kādu "netveramo ripu", arī nepalika prātā.
No aizsargiem tomēr vistuvāk RD ir Cibuļskis. Acīs krita pozicionālās kļūdas un izteikti bērnišķīgas kļūdas, kad ripa tiek izmesta nevis gar bortu, bet caur mūsu aizsardzības zonu, tādējādi belari viegli tās pārtvēra.
No uzbrucējiem - redzams, ka Meija tomēr ir vistuvāk RD, slidojums, labi cīnās pie bortiem, veiklas rokas. Protams Jekimovs ir labs, tikai augstākā līmenī šķērslis būtu nepietiekamā masa. Domāju, ka Pelšam pēdējais laiks braukt uz Kanādas junioru līgu, džekam ir potenciāls. Bērziņam izskatās, ka pēdējā sezona nopietnā līmenī, nākošgad tiks artas Dānijas, Itālijas, u.tml. āres.
Kā var nočakarēt VAIRĀKUMU 5 pret 3???!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-11 10:36, pirms 15 gadiem
2. un 3. periods bija normāli, pirmajā gan DJ izskatījās diezgan haotiski un nevarīgi... iespējams, ka te sava loma bija nepierastajiem apstākļiem un lielajai auditorijai, jo kaut kā Piņķos tāda minstināšanās nav novērota...

Muštukovam šī nebija labākā spēle, īpaši salīdzinot ar divām iepriekšējām. Un tieši šī nestabilitāte arī ir viņa lielākais mīnuss.

P.S.
tā saucamais "fanu klubs" jau nu gan varēja atvilkt savas pēcpuses uz šo spēli, īpaši ņemot vērā, ka viņiem tā bija bez maksas... lai gan, no otras puses, varbūt pat labāk, ka viņu nebija un bija tie, kuriem tiešām interesē hokejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-11 14:10, pirms 15 gadiem
ZORRO rakstīja: Teikšu godīgi, vakar aizejot uz spēli domāju, ka skatītāju būs vairāk. Lai nu kādi laiki, bet gan pieaugušie, gan skolēni 1 latu attiecīgi 50 santikus jau nu varēja atļauties. Nepilnas 2 štukas, tas takš ir spļaviens sejā BAČ organizatoriem. Tas tikai norāda, ka vai nu hokeju esam atēdušies, vai nemaz neesam tādi hokeja fani. Arī izslavētie RD fanu kluba fani, vairums manās acīs ir šaurpieraini, nevarēja "atvilkt savas pakaļas". Bet jāatcerās vienu - tieši šeit spēlē mūsu nākotne.
[...]
Acīs krita pozicionālās kļūdas un izteikti bērnišķīgas kļūdas, kad ripa tiek izmesta nevis gar bortu, bet caur mūsu aizsardzības zonu, tādējādi belari viegli tās pārtvēra.
pirmkārt, pilnīgi piekrītu. Varbūt pie vainas bija tas, ka šis mačs bija pa vidu starp diviem lielajiem RD mačiem, bet tik un tā... no tā sauktā RD fanu kluba manīju labi ja dažas sejas. Phe.
Otrkārt, taisnība, to aizmirsu pieminēt - uz beigām pārāk bieži savā zonā tika sākās minstināšanās, un rezultātā zaudētas ripas.

     [+] [-]

, 2009-12-11 14:22, pirms 15 gadiem
ZORRO rakstīja: Teikšu godīgi, vakar aizejot uz spēli domāju, ka skatītāju būs vairāk. Lai nu kādi laiki, bet gan pieaugušie, gan skolēni 1 latu attiecīgi 50 santikus jau nu varēja atļauties. Nepilnas 2 štukas, tas takš ir spļaviens sejā BAČ organizatoriem. Tas tikai norāda, ka vai nu hokeju esam atēdušies, vai nemaz neesam tādi hokeja fani. Arī izslavētie RD fanu kluba fani, vairums manās acīs ir šaurpieraini, nevarēja "atvilkt savas pakaļas". Bet jāatcerās vienu - tieši šeit spēlē mūsu nākotne.
Pēc spēles - Muštukovs, kaut kā nepārliecināja, ja 1. gols ir uz aizsargu rēķina, tad pāris epizodēs ripas tiek atsistas vārtu priekšā. Ar efektīgiem seiviem, izķerot kādu "netveramo ripu", arī nepalika prātā.
No aizsargiem tomēr vistuvāk RD ir Cibuļskis. Acīs krita pozicionālās kļūdas un izteikti bērnišķīgas kļūdas, kad ripa tiek izmesta nevis gar bortu, bet caur mūsu aizsardzības zonu, tādējādi belari viegli tās pārtvēra.
No uzbrucējiem - redzams, ka Meija tomēr ir vistuvāk RD, slidojums, labi cīnās pie bortiem, veiklas rokas. Protams Jekimovs ir labs, tikai augstākā līmenī šķērslis būtu nepietiekamā masa. Domāju, ka Pelšam pēdējais laiks braukt uz Kanādas junioru līgu, džekam ir potenciāls. Bērziņam izskatās, ka pēdējā sezona nopietnā līmenī, nākošgad tiks artas Dānijas, Itālijas, u.tml. āres.
Kā var nočakarēt VAIRĀKUMU 5 pret 3???!!!
par to nākotni piekritīšu tikai daļēji: RDJ rindās šobrīd lielākā daļa nav juniori: Muštukovs, Apelis, Grundmanis, Zembergs, Hartmanis, Jekimovs, Straupe, Birziņš, u.c. - lielākā daļa no viņiem pēc gada meklēs vietas citās Eiropas līgās (un ne tajās augstākajās), LM vai arī metīs pie malas PRO hokeju. Nākamgad vietā pa lielam būs jau atkal citi.

     [+] [-]

, 2009-12-11 14:24, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Es neko nesaku ka viņs slikts/labs es saku ka tā nevar izvērtēt kur labaki/sliktāki spēlē.Zembergs liekas ar to pašu Skvorcovu biji salikti vienā maiņā - ceturta liekas un protams ka pieredzējušākiem spēlētājiem kas spēlē vairakumā bija vairak iespēju sevi parādīt.Šobrīd viņs ir tāda pat situacijā tikai otrādi jāspēlē galvenā loma,jārealize vairākumi bet vienīgo šaibu iesit 4.maiņas spēlētājs Pelšs!
Citreiz liekas ka fani tos jaunos 19-20 gadu vecumā pārslavē un tad viņi apstājas izaugsmē.
Ja jaunieši grib būt izcili arī pieaugušo hokejā, tad, protams, jāizceļas arī pret Junostj, lai gan objektīvi vērtējot Junostj ir izteikts BAČ favorīts. Par pārslavēšanu tev taisnība, bet treneru un pieredzējušu spēlētāju uzdevums ir nolikt puikas pie vietas.
Man vēl liekas, ka jaunajiem spēlētājiem izaugsmei vajag ne tikai spēlēt pret večiem, bet arī kopā ar večiem vienā komandā, un ideja par komandām, kurās ir tikai junioru vecuma spēlētāji, bet, kas piedalās pieaugušo čempionātos, nav pareiza par visiem 100% .

     [+] [-]

, 2009-12-11 14:25, pirms 15 gadiem
lvhockey rakstīja: ...

Starp citu, sapratu, kādēļ Bukarts tika RD un tur daļēji nostiprinājās, bet to neizdarīja piem. Meija u.c. Meija, manuprāt, ir lielisks ripas kontroles meistars, apspēlētājs, bet, domāju, ka Bukartam ir liliska prasme piepacelt ripu, kad to met pa vārtiem. ...
Bukarts un (nevis Meija) spēlē KHL tikai tāpēc, ka ir juniors (1990.g.). Pēc gada Bukarts būs fārmā, bet viņa vietā būs kāds cits juniors (1991.g. ) - ja vien KHL reglaments nemainīsies.