Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Izšķirošā spēle šodien pret Ukrainu

Izšķirošā spēle šodien pret Ukrainu
Ukraiņi pēc viena no vakardienas vārtu guvumiem
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Turpinot Olimpisko kvalifikācijas turnīru, šodien plkst. 19:00 "Arēnā Rīga" spēkiem mērosies Latvijas un Ukrainas valstsvienības. Lai arī pēc spēļu rezultātiem spriežot tā nešķiet, tomēr abas šodienas pretinieces vakar izcīnīja ļoti pārliecinošas uzvaras. Šodienas uzvarētājam ir vislabākās izredzes izcīnīt kāroto ceļazīmi uz Vankūveru.

Protams, neviens no mums nav aizmirsis, ka kvalifikācijas turnīrā katrai izlasei ir jāaizvada trīs spēles. Tāpat no galvas nav arī izkritušas visas nesenās likstas ar noslēdzošo kauju trīs spēļu turnīros (tas gan vairāk attiecināms uz Latvijas basketbola izlasi). Tomēr jāatzīst, ka pēc divu vakardienas spēļu noskatīšanās pirmā doma bija - ungāriem un itāliešiem būs interesanta cīņa par trešo vietu, bet Latvijai izcīnīt ceļazīmi var patraucēt tikai Ukrainas hokejisti.

Ukraina 2007. gada pasaules čempionātā Krievijā pameta augstāko divīziju. Pagājušajā gadā ukraiņi spēlēja 1. divīzijā un ar pirmo mēģinājumu tikt atpakaļ Augstākajā divīzijā neizdevās - pirmajās četrās spēlēs uzvaras (tostarp 3:1 pret Igauniju un 6:1 pret Lietuvu), bet izšķirošajā mačā ukraiņi dabūja mācību no Ungārijas - 2:4. Tātad arī 2009. gadā Ukraina turpinās spēlēt 1. divīzijā.

Līdzīgi kā Latvijai (Rīgas "Dinamo") un Ungārijai ("Alba Volan"), arī Ukrainas izlases kodolu veido viens klubs - Kijevas "Sokil". No pieteiktā sastāva kvalifikācijas turnīram, Ukrainas izlasē 12 spēlētāju ir no galvaspilsētas kluba. "Sokil" spēlē Krievijas augstākajā līgā (nākamā aiz KHL), kur veicas itin labi. Aizvadītajās 56 spēlēs ir izcīnītas 42 uzvaras (3 pagarinājumā), kas novieto "Sokil" pirmajā vietā dienvidu divīzijā. Vēl četri hokejisti pārstāv Baltkrievijas atklātā hokeja čempionāta klubus, bet pārējie seši spēlē KHL.

Vārtos "Sokil" pamatvīrs un KHL rezervists

Ukraiņi uz šo turnīru paņēmuši vien divus vārtsargus. Krievijas augstākās līgas dienvidu divīzijas līderu Kijevas "Sokil" pamatvārtsargs ir 33 gadus vecais Igors Karpenko, kurš vakar veiksmīgi prata atvairīt 22 itāliešu raidītos metienus. Otrs - 35 gadus vecais Konstantīns Simčuks, pārstāv KHL klubu "Sibir". Simčukam gan nav veicies visai labi - laukumā devies vien 11 spēlēs un atvairījis tikai 84.7% pretinieku metienus. Nepārliecinošā snieguma dēļ, Simčuks "Sibir" ir trešais vārtsargs aiz Tomasa Lousona un Jurija Kļičiņikova. Labākā formā šobrīd ir tieši Karpenko, tāpēc paredzams, ka tieši viņš atkal sargās vārtus šodienas spēlē pret Latviju.

Aizsardzībā - Klimentjevs no "Salavat Julaev"

Starp ukraiņu aizsardzības balstiem noteikti nevar nepamanīt, ka KHL līdervienību pārstāv Sergejs Klimentjevs. Aizsargs KHL ir aizvadījis 15 spēles un izcēlies ar 5 rezultivitātes punktiem (2+3) un pozitīvu lietderīas koeficientu +9. Lai arī ukrainis piedalījies mazāk par pusi no kluba spēlēm, fakts, ka Klimentjevs ir daļa no spēcīgās "Salavat Julaev" organizācijas ir vērā ņemams, kaut vai spēcīgo treniņu sparingpartenru dēļ (Oļegu Tverdovski ieskaitot).

Vēl jāpiemin Oļegs Blagojs (Miskas "Keramin", BAČ), kurš kluba sastāvā ir aizvadījis 17 spēles un izcēlies ar astoņiem punktiem (1+7). Pārējie aizsargi pārstāv Kijevas "Sokil", tāpēc paredzams, ka ar saspēlētību ukraiņiem viss ir vislabākajā kārtībā.

Uzbrukums ar KHL un BAČ pieredzi

Vakardienas uzvarā par Itāliju Sergejs Varlamovs guva divus vārtus un tika atzīts par spēles labāko spēlētāju. Ikdienā Varlamovs pārstāv KHL klubu "SKA", tomēr ir piedalījies tikai divās spēlēs. Maskavas "Dinamo" sastāvā ir atrodams Konstantīns Kasiančuks, kurš KHL uz ledus ir izgājis 39 spēlēs un izcēlies ar 16 rezultivitātes punktiem (11+5). Kasiančuks spēlē pirmajā maiņā kopā ar Varlamovu, veidojot tā saucamo Ukrainas "triecienmaiņu".

Vēl pie uzbrucējiem noteikti jāmin arī Baltkrievijas čempionāta kluba "Vitebsk" rezultatīvākais spēlētājs Artjoms Gnidenko, kurš 44 spēlēs ir izcēlies ar 38 punktiem (14+24). Andrejs Mihinovs "Lada" sastāvā piedalījies 48 spēlēs (5+7), Vadims Šaharičuks Magņitogorskas "Metallurg" rindās izgājis uz ledus 16 spēlēs (1+1). Līdz ar to ukraiņi ir spējīgi izveidot vismaz divus diezgan bīstamus uzbrukuma trīniekus, kas mūsu vārtsargam beidzot varēs sagādāt kārotos metienus pa vārtiem.

Arī šodienas spēlē favorīti ir Latvijas hokejisti un to var apstiprināt ikviens, kurš vakar redzēja abas spēles. Divdomīgi var runāt par ukraiņu sevišķi pieredzējušo sastāvu - jaunākie spēlētāji ir Mihnovs (26), Materuhins (28), Šafarenko (28). Šadās spēlēs par labu var nospēlēt pieredze, bet saspringtajā spēļu grafikā jātgādina, ka vecums nenāk viens. Visticamāk latviešu pārākums, uz ātruma rēķina, varētu izpausties tieši spēles sākumā, kā arī trešā perioda otrajā pusē.

Uzvarot Ukrainu, pēdējā dienā atliks tikt galā ar itāliešiem, neizšķirta gadījumā svarīgas būs valstsvienību gūto un zaudēto vārtu startpības, bet, ja šodien piedzīvojam zaudējumu, tad būs jācer uz ungāru uzvaru cīņā ar ukraiņiem, kas ir ļoti maz ticams. Atkal viss ir pašu rokās.

Ukrainas valstsvienības sastāvs:

NRPozīcijaSpēlētajsDz.G.KlubsValsts
1VārtsargsKARPENKO Igor1976Sokil KyivUKR/RUS
29VārtsargsSIMCHUK Kostiantyn1974Sibir NovosibirskKHL
----/---
2AizsargsGUNKO Yuri1972Sokil KyivUKR/RUS
3AizsargsKLYMENTIEV Sergi1975Salavat Yulayev UfaKHL
4AizsargsTOLKUNOV Dmytro1979Sokil KyivUKR/RUS
5AizsargsBLAGOI Oleg1979Keramin MinskBAČ
6AizsargsSRIUBKO Andri1975Sokil KyivUKR/RUS
14AizsargsNAVARENKO Yuri1979Sokil KyivUKR/RUS
25AizsargsPOBIEDONOSTSEV Oleksandr1981Sokil KyivUKR/RUS
28AizsargsLYUTKEVYCH Vitali1980Sokil KyivUKR/RUS
----/---
7UzbrucējsSHAFARENKO Oleg1981Sokil KyivUKR/RUS
8UzbrucējsMIKHNOV Andri1983Lada TogliattiKHL
9UzbrucējsMATERUKHIN Oleksandr1981Yunost MinskBAČ
10UzbrucējsSHAKHRAYCHUK Vadym1974Metallurg MagnitogorskKHL
12UzbrucējsVARLAMOV Sergi1978SKA St. PetersburgKHL
13UzbrucējsGNIDENKO Artem1980HK VitebskBAČ
15UzbrucējsLYTVYNENKO Vitali1970Sokil KyivUKR/RUS
16UzbrucējsTIMCHENKO Oleg1978Khimik-SKA NovopolotskBAČ
21UzbrucējsKASIANCHUK Kostiantyn1979Dynamo MoscowKHL
22UzbrucējsTSYRUL Dmytro1979Sokil KyivUKR/RUS
23UzbrucējsSALNIKOV Roman1976Sokil KyivUKR/RUS
24UzbrucējsMATVICHUK Oleksandr1975Sokil KyivUKR/RUS

Olimpiskās kvalifikācijas turnīrs, F grupa

5. februāris
15:00 Ukraina - Itālija 3:2
19:00 Latvija – Ungārija 7:3
6. februāris
15:00 Itālija - Ungārija
19:00 Latvija - Ukraina

Turnīra tabula:

V.KomandaSUZVP
1.Latvija1107:33
2.Ukraina1103:23
3.Itālija1012:30
4.Ungārija1013:70

Izmantotie resursi:
championat.ru
khl.ru
iihf.com
hockey.by

  +2 [+] [-]

, 2009-02-06 14:46, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Bet mūsējie vakar jau no pirmās minūtes bija 2 galvas pārāki pilnīgi visā un tikai Masalas gaužām neveiksmīgā spēle ļāva UNG izskatīties labākiem uz tablo... spēlē nevienu brīdi nebija nekādu kreņķu ka te varētu kkas nobrukt. mūsu džeku pārsvars bija ļoti, ļoti iespaidīgs un UNG izskatījās kā džeki no citas līgas.
Izrādās ka ir vēl kāds kurš skatījās to pašu spēli ko es Savādāk paklausuties vakar Arēnā un palasot te, kā mēs visu spēli lauzām, ungārus, līdz beigās nolauzām, mani jau sāka mākt šaubas vai es biju uz īsto spēli aizgājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-06 14:56, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Izrādās ka ir vēl kāds kurš skatījās to pašu spēli ko es Savādāk paklausuties vakar Arēnā un palasot te, kā mēs visu spēli lauzām, ungārus, līdz beigās nolauzām, mani jau sāka mākt šaubas vai es biju uz īsto spēli aizgājis
Es arī lasot komentārus un aprakstus (izņēmums vienīgi Zembergs Dienā), nesaprotu kādu spēli cilvēki ir skatījušies.

     [+] [-]

, 2009-02-06 14:57, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Karsums bija labs vakar, sākumā gan kāds laiks pagāja kamēr iešupojās, bet nu es labāko spēlētāju būtu devis Spruktam, džeks taisīja spēli jau no pirmā izgājiena.

Tāpat super izskatījās - Rekis, kr.Redlihs, Vasiljevs, Ņiživijs, Darzinsh, Mikelis
nu protams 1maa mainja nospeeleeja super, bet es balvu dotu nizkijam, nu dikti jau vinjsh man vakar patika, kaadi 4 vairaakumi pateicoties vinjam, cik reiz apspeeleeja gandriiz visu piecinieku bet beigaas bishk pietruuka liidz golam, manupraat pats aktiivaakais vakar!!!

     [+] [-]

, 2009-02-06 14:57, pirms 16 gadiem
Arī šodien mums pretī stājas komanda, kurā ļoti daudz spēlētāji dien dienā spēlē kopā un tas protams neko vieglu mums nesola. Domāju, ka šajā mačā ļoti daudz ko izšķirs vārtusargu un aizsargu meistarība, jo skatoties uz pieteikto uzbrucēju daudzumu Ukrainas valstvienībā, jāsecina, ka komanda ir ambicioza un aizsardzībā diez vai vēlās sēdēt.

P.S. Tagad turam īkšķus par Ungāriju, bet vakarā par Latviju!

Lai izdodas!

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:01, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: nu protams 1maa mainja nospeeleeja super, bet es balvu dotu nizkijam, nu dikti jau vinjsh man vakar patika, kaadi 4 vairaakumi pateicoties vinjam, cik reiz apspeeleeja gandriiz visu piecinieku bet beigaas bishk pietruuka liidz golam, manupraat pats aktiivaakais vakar!!!
Piekrītu. pats jau atzīmēju, ka Ņiživijs par spīti tam, ka palika bez punktiem, nospēlēja super. Arī Sprukts bija super + vēl rezultatīvs

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:03, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Es arī lasot komentārus un aprakstus (izņēmums vienīgi Zembergs Dienā), nesaprotu kādu spēli cilvēki ir skatījušies.
prieks ka nu jau esam trīs, es jau sajutos pagalam vientuļš

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:04, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Piekrītu. pats jau atzīmēju, ka Ņiživijs par spīti tam, ka palika bez punktiem, nospēlēja super. Arī Sprukts bija super + vēl rezultatīvs
Centriem parasti ir kapāt, kapāt, kapāt, centrs no laukuma spēlētājiem parasti izdara visvairāk, varbūt nevienmēr met daudz golu, bet parasti dod daudz labu piespēļu saviem malu uzbrucējiem. Tipisks piemērs ir Sanhosē haizivju centrs Torntons, ar kādu darbu viņš iegūlda un kādas piespēles viņš dod, manuprāt labākais centrs hokeja pasaulē šobrīd!

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:06, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: prieks ka nu jau esam trīs, es jau sajutos pagalam vientuļš
Tas taču ir loģiski, ka mums vajadzēja uzvarēt, līmenis'ir pavisam cits. Ungāri mūs ķēra uz pretuzbrukumiem, ja tos var saukt par pretuzbrukumiem, savas iespējas viņi izmantoja. Mēs izmantojām tik daudz, cik vajadzēja uzvarai!

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:13, pirms 16 gadiem
Ja sie iemetis pirmie,bus gruti!paredzu ka bus nervoza spele

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:26, pirms 16 gadiem
but vai nebut spele!

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:28, pirms 16 gadiem
Domāju ka šodien uzvarēsim, ja mēģināsim pārņemt spēles iniciatīvu jau no pirmajām minūtēm un ja vārtsargs (Sergejs Naumovs) radīs pārējiem komandasbiedriem pārliecību un drošību uz laukuma, tad visam jābūt kārtībā

  +2 [+] [-]

, 2009-02-06 15:34, pirms 16 gadiem
sapnī tvnet izlasiju 3-3.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-06 15:36, pirms 16 gadiem
varēja jau biļešu cenas būt demokrātiskākas

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:40, pirms 16 gadiem
Atvainojos par off topicu.

Katru gadu MSNBC ziņu konglomerāta TV programmā "The Today Show" ir sadaļa "Where in the World is Matt Lauer", kuras ietvaros Mets apceļo pasauli, nedēļas laikā apskatot vairākas vietas.
10 gadu laikā viņš NEKAD NAV BIJIS LATVIJĀ! Šobrīd šova mājas lapā notiek balsošana, kur Metam būtu jābrauc šogad, tāpēc esi aicināts nobalsot par Latviju. today.msnbc.msn.com: Vote: Where in the World will Matt go next? -...
Bieži negadās iespēja milzīgos medijos publicēt bezmaksas valsts reklāmu.

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:45, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Centriem parasti ir kapāt, kapāt, kapāt, centrs no laukuma spēlētājiem parasti izdara visvairāk, varbūt nevienmēr met daudz golu, bet parasti dod daudz labu piespēļu saviem malu uzbrucējiem. Tipisks piemērs ir Sanhosē haizivju centrs Torntons, ar kādu darbu viņš iegūlda un kādas piespēles viņš dod, manuprāt labākais centrs hokeja pasaulē šobrīd!
Pavels Dacjuks un Marks Savars diezko neatpaliek no Torntona!

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:46, pirms 16 gadiem
Mūsējie labākie tik un tā!
Protams, ukraiņi nebūs ungāri2,bet gan mēs spēsim šos uzlauzt !!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-06 15:51, pirms 16 gadiem
1. Kā ukraiņi pamanījās zaudēt ungāriem izšķirošajā spēlē, netieku gudrs.
2. izskatās, ka mūsējie tomēr būs riktīgi noskaņojušies, uz vienas slidas neapslidos. Viegli nebūs, galvenais - lai nav lampu drudzis.

3. Intervija ar Bogdanovu:
-- Латвия является фаворитом олимпийского отбора?

-- Пожалуй, да. Команда на две трети будет укомплектована игроками из КХЛ плюс сумасшедшая поддержка трибун. Если остановиться на конкретной встрече с Латвией, то нам необходимо выстоять в первом штурме. Чем дольше мы будем держать ворота в неприкосновенности, тем сложнее будет латышам. А вообще считаю, что ввиду неистовой шумовой поддержки именно в Риге проходят самые сложные выездные встречи. Для любого соперника.

     [+] [-]

, 2009-02-06 15:56, pirms 16 gadiem
nu Ungaari 0:2 pagaidam zaudee

     [+] [-]

, 2009-02-06 16:01, pirms 16 gadiem
būs grūti.

     [+] [-]

, 2009-02-06 16:04, pirms 16 gadiem
pasakiet kads kur var neta redzest speeli?
sobriid....

     [+] [-]

, 2009-02-06 16:08, pirms 16 gadiem
tekstu te var sekot

stats.iihf.com: IIHF - Web Output - Live

ungari 0:3

  -1 [+] [-]

, 2009-02-06 16:14, pirms 16 gadiem
Vajadzēja sastāvā iekļaut IVANĀNU - tad būtu droši, ka to Salavat Yulaev klubu pārstāvošo hoholu, kā arī BAČ utt. spēlējošos hoholus varētu [netīšām] neitralizēt

     [+] [-]

, 2009-02-06 16:16, pirms 16 gadiem
Man ieteikums Dāvim, tas kurš Ernštreits - ja tiek runāts ekspertu, tad patiesībā ekspertam, piemēram, Matulim, tas kurš Jānis, ir iespējas maz izteikties un komentēt, jo Dāvis uzdod jautājumu, pie reizes arī gandrīz uz visu atbild, bet ekspertam gandrīz nekas neatliek ko piebilst. Es vakar to īpaši vakar pamanīju, lai gan tas parādās arī citās analīzēs. Es labprātāk vairāk klausītos Matuļa atziņas un komentārus. Bet Dāvis jau ir ok, tik maz dod izteikties ekspertiem.

     [+] [-]

, 2009-02-06 16:17, pirms 16 gadiem
Sasapņojušies, izšķirošā spēle pret Ukrainu. Jāuzvar Ukraina un pēc tam vēl būs hemoroīdi ar Itāliju. Ar tādu aizsardzību kā vakar, neko nevar apgalvot. Te būtu pārs jautājumu trenerim.

  +3 [+] [-]

, 2009-02-06 16:24, pirms 16 gadiem
Kera rakstīja: Man ieteikums Dāvim, tas kurš Ernštreits - ja tiek runāts ekspertu, tad patiesībā ekspertam, piemēram, Matulim, tas kurš Jānis, ir iespējas maz izteikties un komentēt, jo Dāvis uzdod jautājumu, pie reizes arī gandrīz uz visu atbild, bet ekspertam gandrīz nekas neatliek ko piebilst. Es vakar to īpaši vakar pamanīju, lai gan tas parādās arī citās analīzēs. Es labprātāk vairāk klausītos Matuļa atziņas un komentārus. Bet Dāvis jau ir ok, tik maz dod izteikties ekspertiem.
Tas jau nav jaunums,jau kaadus 10 gadus nirdzu par Daavi.Smiekliigi vienmeer ir.Uztver to ar humoru

     [+] [-]

, 2009-02-06 16:25, pirms 16 gadiem
mēs protam sataisīt sev problēmas ar vājiem pretiniekiem un novinnēt stiprus, tapēc neprognozēšu kāds būs iznākums, lai veiksmi neaizbaidītu.

     [+] [-]

, 2009-02-06 16:40, pirms 16 gadiem
Ungārijai tagad noteikti skaidrs ka augstākajā līgā viņi neaizkavēsies. Ja tagad lielo vairākumu neimantos, tad viņi ir lohi.

     [+] [-]

, 2009-02-06 16:41, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: Ungārijai tagad noteikti skaidrs ka augstākajā līgā viņi neaizkavēsies. Ja tagad lielo vairākumu neimantos, tad viņi ir lohi.
Tas viņiem netraucēja vakar vairākumā elementāri izčakarēt vareno LV izlasi.

     [+] [-]

, 2009-02-06 16:42, pirms 16 gadiem
0:4 mazākumā iemeta Itāļi malači.

     [+] [-]

, 2009-02-06 16:44, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Tas viņiem netraucēja vakar vairākumā elementāri izčakarēt vareno LV izlasi.
mūsējie tak arī prot "paspīdēt"

  +1 [+] [-]

, 2009-02-06 16:55, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Tas viņiem netraucēja vakar vairākumā elementāri izčakarēt vareno LV izlasi.
kuru no taam 3 reizeem, kad ungari speeja ieiet zonaa un 3 metieniem vairaakumaa, no kuriem viens sharas un aizsargu slinkuma deelj iegaaja vaartos, tu domaa kaa "elementaaru " izchakareeshanu... nu nebija vakar ungaariem izredzu, tapat kaa shodien ukrainjiem nebuus (ceru).

     [+] [-]

, 2009-02-06 17:00, pirms 16 gadiem
Nepiekrītu jau no pirmā vārda virsrakstā. Ir jāuzvar visi, nevis divi. Cik ilgi var dzīvot pēc zaudētāju psiholoģijas?

     [+] [-]

, 2009-02-06 17:01, pirms 16 gadiem
Šai uzvarai vajadzēs pilnu arēnu

     [+] [-]

, 2009-02-06 17:03, pirms 16 gadiem
Zhigalo rakstīja: tekstu te var sekot

stats.iihf.com: IIHF - Web Output - Live


ungari 0:3
Vieglāk nav ieslēgt LTV 7?