Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:8, Did:0, useCase: 3

"Tenax" uzvar otro maču un izvirzās vadībā sērijā

"Tenax" uzvar otro maču un izvirzās vadībā sērijā
Ivars Brics (SK Latgols) un Arvis Juzups (Tenax)
Foto: Laura Grišāne

Šodien Latvijas handbola čempionāta vīriešu virslīgas finālsērijas trešajā spēlē Dobelē vietējā komanda "Tenax" uzņēma viesus SK "Latgols". Lieliski nospēlējot vārtsargam Ivaram Lācim un 10 vārtu autoram Arvim Juzupam, "Tenax" izcīnīja uzvaru ar 29:25. Sērijas ceturtais mačs notiks 25.maijā, Ludzā.

Maču nedaudz sekmīgāk iesāka viesi, Rancānam, Lisovskim un Borisenko izvirzot Ludzas komandu nelielā vadībā. Tomēr "Tenax", pateicoties Juzupa un Kozlovska vairākiem gūtiem vārtiem uzbrukumā, spēja sākumā izlīdzināt rezultātu, bet līdz puslaika pārtraukumam pat iekrāja trīs vārtu pārsvaru (15:12). Pirmajā puslaikā noteikti jāizceļ abu komandu vārtsargu spēle, kuri epizodiski spēja glābt epizodēs, kad vārtu guvumi šķita neizbēgami. Tikmēr Dobeles komanda spēja izveidot pārsvaru, pateicoties nedaudz brīvākai spēlei uzbrukumā, dažreiz pārsteidzot Ludzas aizsardzību ar neparastiem gājieniem.

"Latgols" otro puslaiku iesāka apņēmīgāk un soli pa solim sāka samazināt dobelnieku pārsvaru. Viesi veiksmīgi izmantoja Nila Kreicberga noraidījumu, pietuvojoties līdz -1 (16:17), bet līdz 40.minūtei Ludza iemeta vēl trīs vārtus un pēc ilgāka pārtraukuma atguva vadību (19:18). Puslaika otrajā pusē ludzēnieša Jurija Matvejenko noraidījums ļāva pamatīgi ieskrieties mājiniekiem, uzbrukumā turpinot ārdīties Arvim Juzupam. Sešas ar pusi minūtes līdz puslaika beigām Juzups panāca 26:23 "Tenax" labā, bet Oskara Arāja noraidījumu "Latgols" izmantot nespēja, un Dobele svinēja uzvaru ar 29:25.

Sērijā līdz trīs uzvarām Dobeles "Tenax" izvirzījās vadībā ar 2:1, bet nākamā spēle notiks 25.maijā, Ludzā. Ja būs nepieciešams piektais mačs, tas notiks 26.maijā turpat, Ludzā.

Handbola virslīga vīriešiem, 19.maijs

"Tenax" – "Latgols" 29:25 (15:12)

"Tenax": Juzups 10, Krastiņš 5, Kozlovskis 4, Arājs 4, Kreicbergs 2, Bilkštis 1, Ence 1, Krivmanis 1, Politers 1, Lācis, Bisenieks, Turkupols, Straume, Pintāns, Īle, Štelfs.

"Latgols": Tuminskis 7, Lisovskis 5, Brics 4, Rancāns 4, Borisenko 2, Pegasovs 2, Bondarevs 1, Piševs, Matvejenko, Greckis, Zinovjevs, Kozlovs, Tretjakovs.

1 2 56 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2013-05-19 16:07, pirms 12 gadiem
apsveicu tenax ar uzvaru,saspringta spēle,ļoti daudz tehnisko kļūdu abu komandu izpildījumā. ps.ceru,ka Bražņikova kungs būs pamanijis Juzupu un uzaicinās pievienoties izlases kandidātu pūlkam

     [+] [-]

, 2013-05-19 17:14, pirms 12 gadiem
Juzupam jādod iespēja izlasē. Prieks par Dobeli, ceru, ka

     [+] [-]

, 2013-05-19 17:24, pirms 12 gadiem
par 5 spēlēm!

     [+] [-]

, 2013-05-19 21:30, pirms 12 gadiem
Sūdi notiek!!! 25-jā bušu uz maču

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 21:48, pirms 12 gadiem
nav jau slikts Juzups, cīnās, bet ko parādīs lielajā izlasē, ja mazajās jau nekā nebija? bet varbūt ir labi pielicis klāt! var izkonkurēt Pavloviču?

     [+] [-]

, 2013-05-19 22:10, pirms 12 gadiem
Būtu interesanti paskatīties, kas būtu ja Tuminski no svilpes līdz svilpei neturētu personīgi

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 22:41, pirms 12 gadiem
Šajās spēlēs pierādījās, ka tiešām mājas sienas, grīda, vārtu stabi un fani palīdz. Cerams, ka tradīcijas netiks lauztas un arī turpmāk mājās uzvarēs mājnieki.
Klīst runas, ka Dobelnieki pošas ceļā uz Ludzu. Apsveicami, taču pirms doties ar autobusu uz izbraukuma spēlēm, ieteiktu sākumā savākt pilnāku mājas spēļu tribīni, jo Ludzas hallē tā jau nav īsti vietas priekš vietējiem, kur nu vēl priekš citiem. Šodien skatoties pa sportacentrs TV izskatījās zālē vietas aizpildītas par 35-40% (ieskaitot arī atbraukušos viesus no Latgales). Ja šāda līmeņa (augstāk LV nemēdz būt) un atmosfēras spēles nevar piesaistīt Dobeles iedzīvotāju uzmanību, tad jautājums - kādas var? Ko vēl viņiem vajag, lai nāktu uz spēlēm? Vai Dobelē vispār šīs spēles tika reklamētas vietējā avīzē un pilsētā?
Starp skatītājiem esot manīts arī jaunais LHF prezidents - Bičevska kungs - SUPER!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-20 11:40, pirms 12 gadiem
Spēles bija patiešām aizraujošas, paldies par to abām komandām. Bija protams dažas nepatīkamas lietas kas dūrās acīs, piemēram tas nabadziņš lielais latgalis kas krita ik reizi kad dabūja bumbu, nu dikti jau vārgs uz kājām, bet visumā viss bija super. Kur tad komentos palikuši tie latgales fanu aizstāvji kas centās iegalvot cik tie fani ir jauki un pūkaini salīdzinot ar "ļaunajiem" Dobeles faniem. Tad nu šoreiz latgaļi nodemonstrēja visu savu izcilo vārdu krājumu, tik daudz lamu vārdu sen nebiju dzirdējis

  +3 [+] [-]

, 2013-05-20 16:03, pirms 12 gadiem
Tiešām, spēle bija aizraujoša abu komandu izpildījumā, taču ir atkal jāsaka "liels paldies" tiesnešiem, kas dara visu, lai spēli sabojāt.
Paldies var teikt abiem komandu atbalstītājiem, tomēr kas par ākstu lēkāja no Dobeles fanu kluba?! Kaut kāds klauns. Par lamāšanos vispār nepiekrītu. Nekā tāda nebija!!! Par fakiem...?! Kurš pirmais sāka a?! Vai ne pats Grandbergs?! kas jau izcēlās ārā pēc spēles aizbēgot no problēmas mm? Un vēl nesaprotu, kāpēc, Jūs, Dobeles fanu, bija tik maz!? 40 cilvēki atnāk uz fināla spēli!!! Jums ir jāsaprot, ka Ludzā to ākstu, kurš tur ar karogu apļus mētāja, vienkārši, es atvainojos- noliks gar zemi!!! Kas bija pagaišgad uz finālspēles, sapratīs, kā Ludzā atbalsta savējos...!!! Par 5 spēlēm, par labu handbolu!

  -2 [+] [-]

, 2013-05-20 17:19, pirms 12 gadiem
Dārgie ludzānieši un pārējie "gudrinieki"
Atgādināšu, ka Ludzas sporta halle ir aprīkota ar 300! vietām tribīnēs. Dobeles hallē 300 vietas ir vienai pusei + vēl 250 vietas otrajā stāvā, kurš uz spēli bija vairāk kā puspilns. Tā kā, rēkiniet kā gribiet, tur ir aptuveni 850 sēdvietas... Dobeles hallē bija 400 cilvēku kā minimums, protams ieskaitot Ludzas fanus. Ko teiksiet?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 17:45, pirms 12 gadiem
chalis bez kompleksiem rakstīja: Dārgie ludzānieši un pārējie "gudrinieki"
Atgādināšu, ka Ludzas sporta halle ir aprīkota ar 300! vietām tribīnēs. Dobeles hallē 300 vietas ir vienai pusei + vēl 250 vietas otrajā stāvā, kurš uz spēli bija vairāk kā puspilns. Tā kā, rēkiniet kā gribiet, tur ir aptuveni 850 sēdvietas... Dobeles hallē bija 400 cilvēku kā minimums, protams ieskaitot Ludzas fanus. Ko teiksiet?
es teikšu, ka tu esi sapinies meistarībā, jo Ludzā uz pagājušā gada finālspēli esot bijis nedaudz vairāk nekā 700 skatītāju, ieskaitot protams Dobeles fanus. Paskatoties pēdējās finālspēles video - tā tribīņu puse, kurā atradās Dobeles līdzjutētji, bija par 70% aizpildīta (aptuveni 210 cilvēki) un video neredz to pretējās puses 2. stāvu, tāpēc spriest par to cik tur bija aizpildīts es nevaru, taču nezinu, ko Tu pīpē, ja domā, ka otrā pusē otrajā stāvā ir 250 skatītāju vietas. Esmu bijis tajā hallē pāris reizes uz izlases mačiem un tur ir max 100 sēdvietas, jo ja nemaldos tur ir 2 rindas sēdvietu visā laukumu garumā, (tātad vēl +100) = 310 skatītāji + 30 ludzāniešu kopumā ap 340 skatītāju. Nav jau slkts rezultāts priekš Dobeles, ņemot vērā to, ka uz regulārā čempja spēlēm nāk mazāk par 80 cilvēkiem. Pie tam uz Dobeli atbrauca skatītāji arī no Rīgas, Auces, Jūrmalas, Vaiņodes... Bet nu labi - lai jau Tev ir taisnība. Kā teic' latviešu sakāmvārds: kurš gan sunim asti cels, ja ne pats skaidrs ir viens - Ludzā arī tāda halle būtu aizpildīta un ne tikai uz play off.

     [+] [-]

, 2013-05-20 19:02, pirms 12 gadiem
AssKing rakstīja: es teikšu, ka tu esi sapinies meistarībā, jo Ludzā uz pagājušā gada finālspēli esot bijis nedaudz vairāk nekā 700 skatītāju, ieskaitot protams Dobeles fanus. Paskatoties pēdējās finālspēles video - tā tribīņu puse, kurā atradās Dobeles līdzjutētji, bija par 70% aizpildīta (aptuveni 210 cilvēki) un video neredz to pretējās puses 2. stāvu, tāpēc spriest par to cik tur bija aizpildīts es nevaru, taču nezinu, ko Tu pīpē, ja domā, ka otrā pusē otrajā stāvā ir 250 skatītāju vietas. Esmu bijis tajā hallē pāris reizes uz izlases mačiem un tur ir max 100 sēdvietas, jo ja nemaldos tur ir 2 rindas sēdvietu visā laukumu garumā, (tātad vēl +100) = 310 skatītāji + 30 ludzāniešu kopumā ap 340 skatītāju. Nav jau slkts rezultāts priekš Dobeles, ņemot vērā to, ka uz regulārā čempja spēlēm nāk mazāk par 80 cilvēkiem. Pie tam uz Dobeli atbrauca skatītāji arī no Rīgas, Auces, Jūrmalas, Vaiņodes... Bet nu labi - lai jau Tev ir taisnība. Kā teic' latviešu sakāmvārds: kurš gan sunim asti cels, ja ne pats skaidrs ir viens - Ludzā arī tāda halle būtu aizpildīta un ne tikai uz play off.
Jā, atvainojos, tiešām sapinos. Otrajā stāvā ir 120 vietas!
Tālāk man jāprasa ko Tu pats pīpē? Varbūt es kaut ko nesaprotu, bet kā var 300 sēdvietu lielā tribīnē salīst 700 purni? 400 cilvēki stāvēja kājās??!!!! Kur, aiz loga? Tā kā arī pats pāršāvi pār strīpu.
Toties kopumā par Ludzas faniem, cepuri nost! Tiešām vienīgā komanda, kura uz visām spēlēm (arī regulārā čempja) var piepildīt halli.

Rezumē - nevajag nolikt dobelniekus tikai tapēc, ka viņiem ir lielāka halle ar vairāk sēdvietām, kuras, loģiski viņi pilnas nevar aizpildīt (pa izlase nevar) !!! Jauku dienu, Pakaļas Karali!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 19:31, pirms 12 gadiem
chalis bez kompleksiem rakstīja: Jā, atvainojos, tiešām sapinos. Otrajā stāvā ir 120 vietas!
Tālāk man jāprasa ko Tu pats pīpē? Varbūt es kaut ko nesaprotu, bet kā var 300 sēdvietu lielā tribīnē salīst 700 purni? 400 cilvēki stāvēja kājās??!!!! Kur, aiz loga? Tā kā arī pats pāršāvi pār strīpu.
Toties kopumā par Ludzas faniem, cepuri nost! Tiešām vienīgā komanda, kura uz visām spēlēm (arī regulārā čempja) var piepildīt halli.

Rezumē - nevajag nolikt dobelniekus tikai tapēc, ka viņiem ir lielāka halle ar vairāk sēdvietām, kuras, loģiski viņi pilnas nevar aizpildīt (pa izlase nevar) !!! Jauku dienu, Pakaļas Karali!
Cik esmu dzirdējis no Ludzas spēlētājiem, tad hallē ir vairāk nekā 300 sēdvietu + pagājušā gada zelta finālspēlē cilvēki stāvēja kājās kāpnēs cieši viens pie otra un aiz tribīnēm vairākās rindās un tāpat arī sānos un pie ieejām. Pats skaitījis neesmu, bet ir cilvēki, kuri pēc uzņemtajiem fotoattēliem izskaitīja vairāk nekā 700 skatītājus, tā ka daudz melots šajā gadījumā nav (ja vispār ir)...kaut kur tās bildes SC arī ir, vari paskatīties cik cieši viens pie otra bija saspiedušies skatītāji un aptuveni izskaitīt. Arēnā Rīga arī ir mazāk nekā 10 000 sēdvietu, bet ir bijušas spēles, kurās ir sanākuši 12 300 skatītāju pēc ofic datiem.
Šajā gadījumā nebija mērķis kādu nolikt, bet vienkārši saprast - kas vēl ir nepieciešams Dobelei, lai savāktu pilnu halli? Komanda spēlē finālā, komanda uzvar, bet tāpat skatītāji kā nenāk, tā nenāk... un nevar salīdzināt izlasi ar klubu spēlēm, jo par izlases spēlēm ieeja ir 2 Ls. loģiski, ka esošajos ekonomiskajos apstākļos katrs skaita santīmus savos maciņos. Tomēr piekrist Tev nevaru, jo pēdējās izlases spēles bija pilnas tribīnes (CRO, SVK).

     [+] [-]

, 2013-05-20 20:14, pirms 12 gadiem
AssKing rakstīja: Cik esmu dzirdējis no Ludzas spēlētājiem, tad hallē ir vairāk nekā 300 sēdvietu + pagājušā gada zelta finālspēlē cilvēki stāvēja kājās kāpnēs cieši viens pie otra un aiz tribīnēm vairākās rindās un tāpat arī sānos un pie ieejām. Pats skaitījis neesmu, bet ir cilvēki, kuri pēc uzņemtajiem fotoattēliem izskaitīja vairāk nekā 700 skatītājus, tā ka daudz melots šajā gadījumā nav (ja vispār ir)...kaut kur tās bildes SC arī ir, vari paskatīties cik cieši viens pie otra bija saspiedušies skatītāji un aptuveni izskaitīt. Arēnā Rīga arī ir mazāk nekā 10 000 sēdvietu, bet ir bijušas spēles, kurās ir sanākuši 12 300 skatītāju pēc ofic datiem.
Šajā gadījumā nebija mērķis kādu nolikt, bet vienkārši saprast - kas vēl ir nepieciešams Dobelei, lai savāktu pilnu halli? Komanda spēlē finālā, komanda uzvar, bet tāpat skatītāji kā nenāk, tā nenāk... un nevar salīdzināt izlasi ar klubu spēlēm, jo par izlases spēlēm ieeja ir 2 Ls. loģiski, ka esošajos ekonomiskajos apstākļos katrs skaita santīmus savos maciņos. Tomēr piekrist Tev nevaru, jo pēdējās izlases spēles bija pilnas tribīnes (CRO, SVK).
Ludzas spēlētāji cēla halli?
Te mazs info par halli - :: UPB

Es saprotu, jā, ka stāvēja kājās, bet nu būsim godīgi un objektīvi 700 cilvēki tur nebija nekādīgi 400 starp 500 es vēl varētu mēģināt piekrist. Un tad jau tas ir super daudz! Tieši tā - Arenā klāt var pienākt uz to daudzumu 2,5k, bet ne jau divreiz vairāk - 20k smieklīgi! Piekrītu, ka Dobelē tik daudz nebija, cik pagājšgad 5.spēlē Ludzā, bet daudz mazāk arī nebija Protams, Dobele var demontēt šīs trībīnes, uzsliet gar laukumu mazākas + aizdzīt vēl spēlētāju ģimenes, kuras pa lielam sēž aiz spēlētājiem un vēl augšas tribīnes uz galvenajām tribīnēm un vispār izskatīsies, ka ir gandrīz štuka! Tā kā, tavi komentāri par to, kas jādara, lai Dobelē cilvēki nāktu uz spēlēm ir galīgi nevietā!

     [+] [-]

, 2013-05-20 20:16, pirms 12 gadiem
Christopherpd rakstīja: Tiešām, spēle bija aizraujoša abu komandu izpildījumā, taču ir atkal jāsaka "liels paldies" tiesnešiem, kas dara visu, lai spēli sabojāt.
Paldies var teikt abiem komandu atbalstītājiem, tomēr kas par ākstu lēkāja no Dobeles fanu kluba?! Kaut kāds klauns. Par lamāšanos vispār nepiekrītu. Nekā tāda nebija!!! Par fakiem...?! Kurš pirmais sāka a?! Vai ne pats Grandbergs?! kas jau izcēlās ārā pēc spēles aizbēgot no problēmas mm? Un vēl nesaprotu, kāpēc, Jūs, Dobeles fanu, bija tik maz!? 40 cilvēki atnāk uz fināla spēli!!! Jums ir jāsaprot, ka Ludzā to ākstu, kurš tur ar karogu apļus mētāja, vienkārši, es atvainojos- noliks gar zemi!!! Kas bija pagaišgad uz finālspēles, sapratīs, kā Ludzā atbalsta savējos...!!! Par 5 spēlēm, par labu handbolu!
Vienu uzvārdu tika esi iegaumējis un tagad visu laiku cepsies? Tev par vilšanos situācijā ko vēroju pie halles Grandbergs pat tuvu nebija, tur Dobeles meitenes visnotaļ draudzīgi meiģināja uzsākt sarunu ar latgaliešim, bet atbide bij tāda ko neviens sevi cienošs vīriešu dzimtas pārstāvis neatļaujas lietot sarunā ar meitenēm. Un vēl interesanti kāpēc ja rokās ir Tenax karogs tad tas ir klauns, bet ja Latgols tad tas it svētais no Aglonas, ko?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 20:28, pirms 12 gadiem
Nu adekvāts tas čalis toč nebija . Viņu arī Kreipāns piefiksēja )

  -1 [+] [-]

, 2013-05-20 21:40, pirms 12 gadiem
Cerēsim, ka spēles organizētāji būs parūpējušies par atbraukušo Dobeles fanu drošību tribīnēs un noorganizēs vairākas policijas ekipāžas jau pirms spēles un arī hallē, jo man jau tiešām liekas, ka tur būs nu ļoooooti maz vietas priekš visiem interesentiem (tai skaitā Dobeles faniem) un ļoti tuvu saspiesti viens pie otra un kādam var arī neizturēt nervi...bet laikam jau naivi cerēt, ka asumu tribīnēs nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 22:29, pirms 12 gadiem
Nu skatos te daudzi Dobeles fani ir satasījušies braukt uz Ludzu,tas, protams, ir apsveicami,bet pēc manas info uz 4 spēli bus diezgan solīda ieejas maksa-5ls apmēra,taka lūdzu neaimirstiet līdzi paņemt naudu ne tikai alko un cigaretēm,bet arī ieejas maksai.

     [+] [-]

, 2013-05-20 22:41, pirms 12 gadiem
VolmārsN rakstīja: Nu skatos te daudzi Dobeles fani ir satasījušies braukt uz Ludzu,tas, protams, ir apsveicami,bet pēc manas info uz 4 spēli bus diezgan solīda ieejas maksa-5ls apmēra,taka lūdzu neaimirstiet līdzi paņemt naudu ne tikai alko un cigaretēm,bet arī ieejas maksai.
No kurienes taada info ?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 22:42, pirms 12 gadiem
VolmārsN rakstīja: Nu skatos te daudzi Dobeles fani ir satasījušies braukt uz Ludzu,tas, protams, ir apsveicami,bet pēc manas info uz 4 spēli bus diezgan solīda ieejas maksa-5ls apmēra,taka lūdzu neaimirstiet līdzi paņemt naudu ne tikai alko un cigaretēm,bet arī ieejas maksai.
Šo es arī esmu dzirdējis baumu līmenī un ja nemaldos nolikums neko tamlīdzīgu neaizliedz... ja tā tas būs, tad tas ir tikai apsveicami - sen jau bija laiks klubiem sākt pelnīt naudu pašiem un kad tad to darīt, ja ne tagad - play off... varbūt šādā veidā mēs beidzot pacelsim to handbola līmeni Latvijā un varēsim atļauties ja ne profesionālus, tad pusprofesionālus spēlētājus. Varbūt ir info cik biļetes vispār būs tirdzniecībā un vai būs iespējams iegādāties sēdvietas iepriekšpārdošanā?

     [+] [-]

, 2013-05-20 22:43, pirms 12 gadiem
Un , ja var uzzināt, kāpēc tad uz 4 spēli ir noteikuši šādu ieejas maksu? Pie tam 5ls apmērā? Pat uz izlases mačiem nav tādu cenu
VolmārsN rakstīja: Nu skatos te daudzi Dobeles fani ir satasījušies braukt uz Ludzu,tas, protams, ir apsveicami,bet pēc manas info uz 4 spēli bus diezgan solīda ieejas maksa-5ls apmēra,taka lūdzu neaimirstiet līdzi paņemt naudu ne tikai alko un cigaretēm,bet arī ieejas maksai.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 22:48, pirms 12 gadiem
Nu ja nolikums neko tādu neaizliedz, tad ir jāizmanto šāda situācija. Blome&Co jau arī izmantoja situāciju, papildinot LSPA ar citiem spēlētājiem, ko neaizliedza nolikums. Tikai, manuprāt, cena ir pārspīlēti augsta
AssKing rakstīja: Šo es arī esmu dzirdējis baumu līmenī un ja nemaldos nolikums neko tamlīdzīgu neaizliedz... ja tā tas būs, tad tas ir tikai apsveicami - sen jau bija laiks klubiem sākt pelnīt naudu pašiem un kad tad to darīt, ja ne tagad - play off... varbūt šādā veidā mēs beidzot pacelsim to handbola līmeni Latvijā un varēsim atļauties ja ne profesionālus, tad pusprofesionālus spēlētājus. Varbūt ir info cik biļetes vispār būs tirdzniecībā un vai būs iespējams iegādāties sēdvietas iepriekšpārdošanā?

  +3 [+] [-]

, 2013-05-20 22:58, pirms 12 gadiem
Nu ja ir pieprasījums,tad kapēc lai neizmantot situāciju,cik es saprotu,tad biļešu skaits būs ierobezōts un var sanākt,ka Dobeles līdzjutēju autobuss varēs spēli skatities uzreiz aiz halles durvīm.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 23:00, pirms 12 gadiem
Nolikums ir nolikums,nekas nav rakstits ka nevar būt ieejas maksa,ta ka nav kur piesieties.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 23:06, pirms 12 gadiem
Diezvai tā būs, 5ls ir partraku Uz Dinamo Rīgas spēlēm lētākas biļetes Latgola interesēs ir lai sanāk maksimums cilvēku, bet ja maksa būs 5ls, tad noteikti kritīs spēļu apmeklējums....

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:07, pirms 12 gadiem
Cerams, ka Latgols kluba vadība pieņems lēmumu Latgols ultrām dot bezmaksas ielūgumus kā karstākajiem savas komandas atbalstītājiem. Tas būtu smuks un apsveicams gājiens no kluba puses un veicinātu saliedētību starp klubu un atbalstītājiem.

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:07, pirms 12 gadiem
Un kad sāksies biļešu tirdzniecība? Lai varētu paspēt iegādāties

  +3 [+] [-]

, 2013-05-20 23:08, pirms 12 gadiem
Neticu, ka Ludza tā rīkosies. Tomēr līdz šim ir bijis "fair play" no viņu puses... Un ja būs tāda cena, tad diez vai halle būs pārpildīta un ar ko tad Ludza varēs lepoties???

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 23:12, pirms 12 gadiem
Būs būs pilna,vari neuztraukties,jo uzticigākajiem lidzjutējiem,kas bija ar komandu kopā visu sezonu(un kā visiem labi zināms,halle bija pilna visu sezonu) klubs davās bezmaksas ielūgumus,pateicoties par uzticību visas sezonas garumā.

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:12, pirms 12 gadiem
chalis bez kompleksiem rakstīja: Neticu, ka Ludza tā rīkosies. Tomēr līdz šim ir bijis "fair play" no viņu puses... Un ja būs tāda cena, tad diez vai halle būs pārpildīta un ar ko tad Ludza varēs lepoties???
Pat ja Ludza tā izlems rīkoties, tad neredzu šeit "fair play" principu pārkāpumus... tas pats VEFiņš taču savam fanu klubam izdala ielūgumus uz spēlēm, bet pārējie skatītāji maksā ieejas maksu. Tas ir tikai normāli. Varbūt klubam ir finansiālas problēmas un ir nepieciešama nauda, kuru savādākā veidā iegūt neizdodas.

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:19, pirms 12 gadiem
Un kā piemēram Dobeles fani varēs iegādāties biļetes? Teiksim iepriekš

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:26, pirms 12 gadiem
spēļu norises vietā dienu pirms spēles no plkst. 9:00 līdz plkst. 13:00, turklāt viens viena pirkuma ierobežojums 1 biļete.Bet cik es zinu tā vēl nav oficala Info,apmēram tā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 23:34, pirms 12 gadiem
1 cilvēks 1 biļete ? Un ko darīt Latgola faniem, kas Rīgā dzīvo? Prasīt lai dienu pirms spēles ome iet pēc biļetes ? Kkāds sviests

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 23:36, pirms 12 gadiem
AssKing rakstīja: Pat ja Ludza tā izlems rīkoties, tad neredzu šeit "fair play" principu pārkāpumus... tas pats VEFiņš taču savam fanu klubam izdala ielūgumus uz spēlēm, bet pārējie skatītāji maksā ieejas maksu. Tas ir tikai normāli. Varbūt klubam ir finansiālas problēmas un ir nepieciešama nauda, kuru savādākā veidā iegūt neizdodas.

Nu ja uzskati, ka tā ir normāla rīcība, td tik uz priekšu! Redzēsim, cik labu iespaidu tas uz Ludzu atstās. Negribās pat domāt, kas būs, ja pie šādas situācijas vēl Dobele uzvarēs... pazor...

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:37, pirms 12 gadiem
RolandsP rakstīja: 1 cilvēks 1 biļete ? Un ko darīt Latgola faniem, kas Rīgā dzīvo? Prasīt lai dienu pirms spēles ome iet pēc biļetes ? Kkāds sviests
es tagad esmu apjucis... no iepriekšējiem komentāriem, es sapratu, ka Latgols faniem, kuri ar komandu bija sezonas laikā, būs bezmaksas ielūgumi uz šo spēli!!!!!
1 2 56 komentāri