Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Skonto" pieprasa ieskaitīt "Jūrmalai" tehnisko zaudējumu

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

"Skonto" pieprasa ieskaitīt "Jūrmalai" tehnisko zaudējumu
"Skonto" galvenais treneris Marians Pahars
Foto: skontofc.lv

Futbola klubs "Skonto" pieprasa piešķirt "Jūrmalai" tehnisko zaudējumu par neizpildīto vienošanos, kas paredz, ka par leģionāriem komandām bija jāsamaksā līd 23. marta plkst. 23:59, taču to jūrmalnieki neesot izdarījuši.

Atgādināsim, ka 1. kārtas mačā rīdzinieki neprata izmantot viena vīra skaitlisko pārsvaru, nenoturot uzvaru - 3:3. Mača gaitā "Skonto" bija pat divu vārtu pārsvars. "Skonto" gan joprojām cer iegūt trīs punktus, iesniedzot protestu pret vienošanās pārkāpumu.

Situāciju "Skonto" mājaslapā skaidro komandas valdes loceklis Antanas Sakavickas: "Ceturtdien klubi vienojās, ka visiem virslīgas klubiem jāsamaksā par leģionāriem līdz piektdienai, 23.martam, pulksten 23:59. Klubi arī vienojās, ka pārkāpumu gadījumā vainīgais klubs tiks sodīts, un spēlēs, kurās būs pārkāpumi, vainīgajam ieskaitīs tehnisko zaudējumu. Tādējādi uzskatām, ka "FC Jūrmala" ir pārkāpusi reglamentu un klubu vienošanos par leģionāru pieteikšanu.
Vēl pirmdien rīta pusē LFF un Virslīgas vadība apliecināja, ka „FC Jūrmala” ir veikusi naudas pārskaitījumu par vienu leģionāru. Taču tagad Virslīga cenšas šo "pārpratumu" kaut kā nogludināt, jo pēc "Skonto” protesta iesniegšanas "pēkšņi" uzradās kaut kāds papīrs, kurā uzrādās, ka "FC Jūrmala” samaksājusi 24.martā. Taču arī 24.marts ir vienošanās pārkāpums."

Ņemot vērā klubu vienošanos pirms virslīgas čempionāta sākuma leģionāru jautājumā, "Skonto" uzskata, ka "FC Jūrmala" ir pārkāpusi vienošanos un komandai ir jāieskaita tehniskais zaudējums 0:3 spēlē pret "Skonto".

 +41 [+] [-]

, 2012-03-26 18:19, pirms 13 gadiem
PS skonto jau sezonas sakuma raud
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2012-03-26 18:23, pirms 13 gadiem
līdzīgi, kad skolā kāds dabūn pa muti un tad asarains un punķains skrien pie klases audzinātājas.. jēlie..

  +4 [+] [-]

, 2012-03-26 18:27, pirms 13 gadiem
pareizi, Pahar, ja taveejie nespeej uzvareet laukumaa, tad jaapiesienas katram siikumam vismaz papiiros.

tiiri teoreetiski Juurmala vareeja arii no kaadas aarzemju bankas ieskaitiit 5dien, nauda ienaaktu labi ja 1dien pa dienu

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 18:27, pirms 13 gadiem
Ozxerovs rakstīja: līdzīgi, kad skolā kāds dabūn pa muti un tad asarains un punķains skrien pie klases audzinātājas.. jēlie..
Principā protests pareizs, jo noteikumi visiem vieni takā nekādas te raudāšanas nav, protams, vajadzēja vinnēt jau spēlē un esmu pārliecināts, ka tad tas tā noklustu, bet tagad...

Interesanti ko LFF tagad darīs

 +11 [+] [-]

, 2012-03-26 18:28, pirms 13 gadiem
Neatceros, kad Latvijas sportā (vienalga - futbols, basketbols, hokejs,...) reglamenti, nolikumi un soda sankcijas būtu bijuši kas vairāk par papīra gabaliem. Vienmēr visu var apiet vai pievērt acis, vienmēr pār saistošu dokumentu un likumu prevalēs dažādas "džentlmeņu vienošanās", iecietība pret pārkāpējiem ar mērķi "saglabāt sporta veidu pilsētā X" un tā tālāk. Skumji, jo, kamēr tas nemainīsies un noteikumi netiks piemēroti visiem vienādi, manās acīs augstāk par sētas turnīra reputāciju šie veidojumi nepakāpsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-26 18:29, pirms 13 gadiem
Carloz rakstīja: pareizi, Pahar, ja taveejie nespeej uzvareet laukumaa, tad jaapiesienas katram siikumam vismaz papiiros.

tiiri teoreetiski Juurmala vareeja arii no kaadas aarzemju bankas ieskaitiit 5dien, nauda ienaaktu labi ja 1dien pa dienu
"Ceturtdien klubi vienojās, ka visiem virslīgas klubiem jāsamaksā par leģionāriem LĪDZ piektdienai, 23.martam, pulksten 23:59." Noteikumi visiem vieniun te vari teikt ko gribi, 24. jau ir par vēlu

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:32, pirms 13 gadiem
brexels rakstīja: KO LIEN CITA MAKAA??!! SKONTO niikulju bars ar visu savu personalu!!

Skuķi!!
Pareizais ierunājās Itkā pats balts un pūkains būtu.

  +7 [+] [-]

, 2012-03-26 18:33, pirms 13 gadiem
2.kārtas spēle ''Skonto'' - FKV notiks hallē?

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 18:34, pirms 13 gadiem
karpins rakstīja: "Ceturtdien klubi vienojās, ka visiem virslīgas klubiem jāsamaksā par leģionāriem LĪDZ piektdienai, 23.martam, pulksten 23:59." Noteikumi visiem vieniun te vari teikt ko gribi, 24. jau ir par vēlu
ja paaskaitiijums veikts 23. datuma 23:55, bet nauda LFF kontaa ienaak 24. vai 26. datumaa, tad klubs nekaa nav paarkaapis.

Ja Juurmala nevar nolikt bankas izdruku, kur redzams, ka paarskaitiijums veikts laiciigi, tad protams tehniskais zaagjis ir pelniits. Jautaajums gan veel paliek, vai kaads LFF vai Virsliigas darbinieks nav mutiski atljaavis samaksaat arii veelaak, jo neviens jau taa pat nepamaniishot ...

  -3 [+] [-]

, 2012-03-26 18:36, pirms 13 gadiem
Carloz rakstīja: ja paaskaitiijums veikts 23. datuma 23:55, bet nauda LFF kontaa ienaak 24. vai 26. datumaa, tad klubs nekaa nav paarkaapis.

Ja Juurmala nevar nolikt bankas izdruku, kur redzams, ka paarskaitiijums veikts laiciigi, tad protams tehniskais zaagjis ir pelniits. Jautaajums gan veel paliek, vai kaads LFF vai Virsliigas darbinieks nav mutiski atljaavis samaksaat arii veelaak, jo neviens jau taa pat nepamaniishot ...
te jau iet runa, ka mēģina uztaisīt 24. datumā un tapēc te ir tā ažiotāža, varu derēt, kad ja būtu kaut tajos 23.55 samaksāts, neviens neko neteiktu.
Slēpts komentārs: zidans

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 18:40, pirms 13 gadiem
Varbūt kāds spečuks zin,ja gadījumā tiek atcelts esošais 3-3 ,un ieskaitīts tehniskais zāģis,kā ar TOTO izmaksām?Tās jau uz šo brīdi ir kabatā,jeb netiks izmaksātas!
skonta=nožēlojami nīkuļi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-03-26 18:42, pirms 13 gadiem
Visi noliek Skonto, bet kapēc neviens nenoliek Jūrmalu, kas nevar neko jēdzīgu parādīt bez krāpšanās?

 +13 [+] [-]

, 2012-03-26 18:43, pirms 13 gadiem
Skonto laikam nevienam arpus Rigas robezas laikam nepatik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:45, pirms 13 gadiem
rolis01 rakstīja: Skonto laikam nevienam arpus Rigas robezas laikam nepatik
Latvijā vispār kādam kaut kas patīk? Te jau neko citu kā negācijas nevar dzirdēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-26 18:50, pirms 13 gadiem
rudzu maize rakstīja: Bļin.Iedod divas kreisās pendeles,noraida pretinieku jau pirmajā puslaikā,maigi sakot,diezgan strīdīgā situācijā. Treimaņveidīgie aiz pa^tiem rokās dod uzvaru,bet vēl tiem guņeļiem par maz.Varbūt uzreiz vajag piešķirt šiem zelta medaļas,pārējie lai spēlē par sudrabu.
Cik saprotu, Tev no likumiem un noteikumiem ir pilnīg melna bilde ja?

  +5 [+] [-]

, 2012-03-26 18:51, pirms 13 gadiem
viss pareizi ja tiek paarkaapts reglaments tad 0:3 un viss

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:52, pirms 13 gadiem
Nu ko tad citu darīt ja uz laukuma nevar uzvarēt

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:52, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Piekrītu. Bet pagaišgad FKV 1-1 Daugava , neviens neko neteica , visi bija laimīgi.
Zinu ka pampers pag.gadu FKV lamāja līdz nelabumam,un ne tikais pampers viens, meklē komentus,arī spēcīgi skonta un LFF nolicēji izteicās par FKV ne visai glaimojoši!Es atturējos,toreiz!

  +6 [+] [-]

, 2012-03-26 18:53, pirms 13 gadiem
Smiekli nāk par Ventspils faniem īsti letiņi

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 18:55, pirms 13 gadiem
rolis01 rakstīja: Skonto laikam nevienam arpus Rigas robezas laikam nepatik
Man kādreiz patika.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 18:57, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Zinu ka pampers pag.gadu FKV lamāja līdz nelabumam,un ne tikais pampers viens, meklē komentus,arī spēcīgi skonta un LFF nolicēji izteicās par FKV ne visai glaimojoši!Es atturējos,toreiz!
Kapēc tad šoreiz neatturējies?

  +8 [+] [-]

, 2012-03-26 18:58, pirms 13 gadiem
karpins rakstīja: Latvijā vispār kādam kaut kas patīk? Te jau neko citu kā negācijas nevar dzirdēt.
nu isteniba Latvija man daudz kas labak patik neka arzemes

  +8 [+] [-]

, 2012-03-26 18:58, pirms 13 gadiem
Tā arī Skonto - Jūrmalas spēles video apskatu mums nebūs lemts redzēt?
Slēpts komentārs: karpins

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 19:03, pirms 13 gadiem
karpins rakstīja: Kapēc tad šoreiz neatturējies?
Negribēju atturēties.....atbilde apmierina?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-26 19:06, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Negribēju atturēties.....atbilde apmierina?
Ne apmierina ne neapmierina, vnk neizprotu kapēc tad atturējies, bet tagad nē tā arīpa lielam neko nepasakot, tikpat labi varēji pateikt "Uz Dinamo"

  +8 [+] [-]

, 2012-03-26 19:06, pirms 13 gadiem
karpins rakstīja: Piemēram?
Ediens, Meitenes, majas kur es dzivoju, daba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-03-26 19:09, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Tā arī Skonto - Jūrmalas spēles video apskatu mums nebūs lemts redzēt?
Visdrīzāk!
Ir iespējas Šeit parādīt,par ko mēs pārliecinājamies LK kausā!(JUR-sKONTA!)
Bet ja nerāda,varam noprast kas tur notika!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-26 19:11, pirms 13 gadiem
rolis01 rakstīja: Ediens, Meitenes, majas kur es dzivoju, daba
Meitenes - piekrītu, ēdiens - nu pieņemsim, tavas mājas - nezinu, daba - nu neteiksim....

  +6 [+] [-]

, 2012-03-26 19:11, pirms 13 gadiem
Jūrmala pirms sezona samaksāja par vienu leģionāru un spēles pieteikuma viņiem ir viens leģionārs. Kādi ir jautājumi?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 19:12, pirms 13 gadiem
karpins rakstīja: Ne apmierina ne neapmierina, vnk neizprotu kapēc tad atturējies, bet tagad nē tā arīpa lielam neko nepasakot, tikpat labi varēji pateikt "Uz Dinamo"
Kā gribu, tā atpūšos!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 19:14, pirms 13 gadiem
"SKONTO" punķojas un lūzas birdinot asaras.Punkti jākrāj laukumā! Pagājus gada pieredze kad VENTSPILS krāja punktus federācijā!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-26 19:17, pirms 13 gadiem
Skonto vairs pat nekautrējas izrādīt savu vājumu un iet žēloties papum ...

ieteiktu nomainīt pret kompetentāku treneri un viss būtu ok..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-26 19:18, pirms 13 gadiem
Kāpēc pirms spēles to visu nenokārtoja nu ja nezinajā, ka būs neizšķirts cerēja uz vieglu uzvaru...

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 19:29, pirms 13 gadiem
nu vienošanās un likumi ir jāievēro. Ja nespēj ievērot termiņus, tad tas arī kautko liecina par pašu klubu, tā ka Skonto ir pilnīga taisnība.

Jautājums, tikai viens - kā Skonto uzzināja, ka maksājums ir nokavēts. Vai tiešām Skonto gāja pārbaudīt vai arī kāds no LFF "iečukstēja" un Skonto skrēja uzreiz to izmantot, kas tādā gadījumā ir diezgan nožēlojami.

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:36, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: nu vienošanās un likumi ir jāievēro. Ja nespēj ievērot termiņus, tad tas arī kautko liecina par pašu klubu, tā ka Skonto ir pilnīga taisnība.

Jautājums, tikai viens - kā Skonto uzzināja, ka maksājums ir nokavēts. Vai tiešām Skonto gāja pārbaudīt vai arī kāds no LFF "iečukstēja" un Skonto skrēja uzreiz to izmantot, kas tādā gadījumā ir diezgan nožēlojami.
Tici man Skonto tā var izdarīt

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:37, pirms 13 gadiem
Kāpēc viss atkal sākas ar skandālu?
Pahars nemāk uzvarēt?
Nu i pofig to lūzeri , tagad viņš diktēs noteiukumus?

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 19:39, pirms 13 gadiem
Mežecka vecais pirksts uz Pakara muguras redzams!

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:39, pirms 13 gadiem
Interesanti,kā būtu,jā SKONTO būtu uzvarējusi.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 19:43, pirms 13 gadiem
Ingu uz izlasi!

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:45, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Tikko palasīju un tur sastopami komenti gandrīz tikai par FKV.
ko jus raudat?,parkapa reglamentu ,pasi vainigi takka logisks sods. TOP koments.
Tavs koments- LFF disciplinārā komisija sākotnēji neņēma vērā „Ventspils” protestu un nemainīja mača rezultātu (1:1)

Tad bija Pertija treneris!Protestu neņēma vērā!

Tagad nav Pertija,protests tiek pieņemts!
Nav ko brīnīties ... guņas līga!
Īsti nevar saprast ko gribi izcelt,es ietektu padomāt par savu komentu sakārtošanu!,bet Pertijam bija vara TOTOpils laikā,pie Pertijas netika pieņemts tas porotests ,pie trenera nomaiņas tika!Paskat kur tagad ir pertija.................

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 20:04, pirms 13 gadiem
Ja , šogad čempis būs interesants!
,,,nu ne jau laukumā...tur joprojām turpinās mēģināt izspēlēt trīs piespēles ....
Bet interesanti būs Pertija pret Paharu!
Kuram spalvaināks kulaks aiz muguras?
Slēpts komentārs: janchyx

     [+] [-]

, 2012-03-26 20:39, pirms 13 gadiem
janchyx rakstīja: eu tu gudrais d.irsej, vieniigais ko tu te vari izdariit ir pateikt, ka kaads ir pampers, paskaties uz saviem komentiem. Tik seedi pie kompja un rausti savu liso, tas ir vieniigais ko tu vari izdariit! Tak paveic kaut ko savaa dziivee nevis visu laiku komentee citus. un, kad atbildi man neaizmirsti uzrakstiit, ka esmu pampers.

P.S. Runājot par šo lietu, nu jā žēl, ka SKonto tgd meklē kaut kādas lietas, kur piesieties, bet tā pat par SKONTO!
Pamper ne jau no manīm vienīgam šovakar ir jautājums,kas ar tevi notiek?Darbu zaudē?

  -4 [+] [-]

, 2012-03-26 20:48, pirms 13 gadiem
taisnība Skonto, vajag Jūrmalu sodīt..!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 20:52, pirms 13 gadiem
Iegansts, lai Virslīgu atkal rīkotu LFF?

  +4 [+] [-]

, 2012-03-26 20:55, pirms 13 gadiem
Klubi arī vienojās, ka pārkāpumu gadījumā vainīgais klubs tiks sodīts, un spēlēs, kurās būs pārkāpumi, vainīgajam ieskaitīs tehnisko zaudējumu. Tādējādi uzskatām, ka "FC Jūrmala" ir pārkāpusi reglamentu un klubu vienošanos par leģionāru pieteikšanu.

Vai klubu vienošanām ir juridiskā nozīme? Un kāpēc šajā sakarā tiek pieminēts reglaments? Vai arī klubu vienošanās ir slepenie papildprotokoli Virslīgas reglamentam?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 21:00, pirms 13 gadiem
Vienošanas, tas nav reglamenta punkts. Ja ši vienošana nav uzlikta uz papira un iekļauta reglamenta, Skonta ar leiti priekšgala var sukat ledu.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 21:09, pirms 13 gadiem
Andris5, Nāves ēna, unjanchyx (šajā gadījumā) un citi, sāk jau apnikt, ka pie katra virslīgas raksta jūs te strīdaties un katrs ar putām uz lūpām cenšaties pierādīt savu taisnību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-26 21:17, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Andris5, Nāves ēna, unjanchyx (šajā gadījumā) un citi, sāk jau apnikt, ka pie katra virslīgas raksta jūs te strīdaties un katrs ar putām uz lūpām cenšaties pierādīt savu taisnību.
Tu daudz ko vēl šeit nesaproti ,kas notiek!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 21:27, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Tu daudz ko vēl šeit nesaproti ,kas notiek!
Ja godīgi, tos komentārus, kur n-tās reizes rakstīts par pamperiem uz viltus profiliem, laižu garām un saturā īsti neiedziļinos. Nākotnē būs jālasa cītīgāk

     [+] [-]

, 2012-03-26 21:30, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Ja godīgi, tos komentārus, kur n-tās reizes rakstīts par pamperiem uz viltus profiliem, laižu garām un saturā īsti neiedziļinos. Nākotnē būs jālasa cītīgāk
Pareizi dari,es Tev personīgi apskaidrošu,bet ne šovakar,tad kad būs laika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-26 21:42, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: tev ar tiem pamperiem nav gadījumā smaga bērnības trauma?
Anjo re kur ir profils,kurš visam seko līdzi un tas ir tas pats janchux,jeb tā saucamais pampers,zem šī raksta viņam ir kā minimums 5 profili kuri komentē,bet kā rakstīju,privāti apskaidrošu!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-26 21:48, pirms 13 gadiem
rolis01 rakstīja: PS skonto jau sezonas sakuma raud
a kas Skonto ir tendence raudat?
man skiet ka FKV muzigi pieprasa tehniskos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-26 21:55, pirms 13 gadiem
Vismaz ir ažiotāža ap Virslīgu, bet ne tā labākā varbūt šajā gadījumā!
Bet vismaz ir

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 21:59, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: es negribu privāti,runājam tepat,lai visi redz mūsu sarunu
Pamper paliksi gribot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 22:25, pirms 13 gadiem
Martinecs rakstīja: Smiekli nāk par Ventspils faniem īsti letiņi
Beidz jaut ultras ar pārējiem atbalstītājiem! vai tiešām nav apnicis šo tēmu par latviešiem/krievie malt? Pats noteikti dzīvo ar kkādu ebreju vai zviedru uzvārdu

     [+] [-]

, 2012-03-26 22:30, pirms 13 gadiem
>>>Januks
Martinecs bija labs čehu hokejists

  +5 [+] [-]

, 2012-03-26 22:55, pirms 13 gadiem
Futbola klubs "Skonto" pieprasa piešķirt "Jūrmalai" tehnisko zaudējumu par neizpildīto vienošanos, kas paredz, ka par leģionāriem komandām bija jāsamaksā līdz 23. marta plkst. 23:59, taču to jūrmalnieki neesot izdarījuši.

Grūti no malas spriest ,ja nezin lietas būtību,bet citētā rindkopa rada pārdomas,ka Latvijas futbola virslīga sāk pārvērsties par privātu piparbodīti,kur eksistē kaut kādas vienošanās.Kas tur vienojās? Klubi,oligarhi ,saimnieki?Pirmkārt Latvijas virslīga manuprāt ir LATVIJAS ČEMPIONĀTS.Un valsts čempionātā visam ir jābūt reglamentētam un izliktam uz papīra,ko sauc par dokumentu.Tas kas tur rakstīts ,tas arī VISIEM klubiem jāievēro.Šajā pašā papīrā ir jābūt rakstīts arī,kas notiek,ja to neievēro.Viss.Nekādu problēmu.Ņemiet dokumentu un piemērojiet sodu kungi.
PS.Varbūt ,ka tas reglamentā ir arī rakstīts.Nāksies atkal rakņāties LFF dokumentos vienkārši intereses pēc.Man tad nav saprotams daudzo komentētāju protesti.Vai jūs atbalstāt anarhiju un iesakāt neievērot pašu rakstītos likumus.Tad tas tiešām būs sētas čempionāts.Bet ja ir tā ,kā rakstīts autora pirmajā rindkopā un eksistē kaut kāda vienošanās,kas nav apstiprināta rakstiski.Tad tā ir "piparbodīte" un attiecības var noskaidrot vārtu rūmē.Punkti par to nepienākās.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 22:55, pirms 13 gadiem
tas Pahars ir krievu ielene! Un tas nekādā veidā neietekmēja to, ka rezultāts bija 3 : 3. Pie tam vēl strīdīgā tiesāšana par labu skonto un viņi vēl raud.. skonto ir nīkuļu klubs, čaļi pagalmos spēlē labāk par viņiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 22:57, pirms 13 gadiem
Jūrmalskontogeita Pirmais skandāls 2012.gada Virslīgā...

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 23:13, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: >>>Januks
Martinecs bija labs čehu hokejists
Kamēr nebūs obligāti jāielogojas, izmantojot vārdu un uzvārdu, tikmēr nevar neko zināt par dažu indivīdu izcelsmi!

     [+] [-]

, 2012-03-26 23:14, pirms 13 gadiem
Nu ja savaadaak nevar vinneet...

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 23:20, pirms 13 gadiem
Kungi nu palasiet luudzu reglamentu- nu kads tehniskaos zaudejums??? nu kauns par Skonto administraciju, kadas vienossanas- bernu darzs. Reglamentaa uzrakstits-speletajs tik pieteikts peec apmaksas, Jurmala vareja samaksat ksut vai sekundu liidz speelei. Var tagad samaksat vel par trim legionariem un vini vates spelet oyrajaa karta un tt... Skonto klubs at tadam tradicijam un tafas mulkibas

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 23:27, pirms 13 gadiem
Kauns Skonto!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:06, pirms 13 gadiem
rolis01 rakstīja: PS skonto jau sezonas sakuma raud
Izlasiju virsrakstu tieši gribēju rakstīt - Mīkstie.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-27 01:12, pirms 13 gadiem
Skonto nožēlojams.

  -4 [+] [-]

, 2012-03-27 06:46, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Visdrīzāk!
Ir iespējas Šeit parādīt,par ko mēs pārliecinājamies LK kausā!(JUR-sKONTA!)
Bet ja nerāda,varam noprast kas tur notika!
Andris5 + rudzu maize = LOVE. Nav apnicis močīt no vairākiem profiliem?? Esi taču vecis un atstāj vienu. Kā tāda bāba, jej bogu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-27 09:40, pirms 13 gadiem
Tad jau sanāk,ka Jūrmala šosezon zaudējusi visas spēles...

  +2 [+] [-]

, 2012-03-27 13:12, pirms 13 gadiem
25032012_FC_JURMALA_SKONTO_FC_SPELE.mpg
-...

video JURM-skonto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja