Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Starkovs Azerbaidžānā, lai parakstītu līgumu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Starkovs Azerbaidžānā, lai parakstītu līgumu
Aleksandrs Starkovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Aizvien vairāk izskatās, ka Latvijas izlases un Rīgas "Skonto" treneris Aleksandrs Starkovs turpmāk ikdienā strādās Azerbaidžānā ar FK "Baku". Šobrīd Starkovs ir Azerbaidžānā, lai parakstītu ar "Baku" līgumu.

Jau agrāk vēstījām, ka Aleksandrs Starkovs bija devies uz Azerbaidžānu, lai runātu ar "Baku" vadību par iespējamo līguma parakstīšanu. Pats Starkovs par šo tematu runāja nelabprāt, bet Azerbaidžānas mediji pārliecinoši ziņo, ka līgums ar Latvijas izlases treneri tiks parakstīts tuvāko dienu laikā. Interesanti, ka klubs nerēķinās ar pazīstamo vācu speciālistu Vinfrīdu Šēferu, kurš ar "Baku" komandu strādāja tikai kopš 2010. gada vasaras.

Šodien azerisport.com ziņo, ka Starkovs ieradies Azerbaidžānā aizvadītajā naktī un šodien tiksies ar kluba ģenerālmenedžeri Zeinalu Mamedovu. Tikšanās laikā abi vīri apspriedīs Starkova līguma nosacījumus, kā arī nepieciešamos spēlētāju transfērus - kas zina, varbūt tas skars arī kādu Latvijas futbolistu. Tiek ziņots, ka lielos vilcienos Starkovs ar "Baku" jau ir vienojies un atlicis precizēt detaļas, tai skaitā līguma termiņu. Kā ziņo azerisport.com, tad Starkovs ir ar mieru vienoties arī uz ilgu termiņu. Tuvākajās dienās Starkovs tikšot prezentēts plašākai publikai kā jaunais "Baku" treneris.

Attiecībā uz Latvijas izlasi - Starkova pārcelšanās uz Azerbaidžānu netraucēs. Arī "Baku" ģenerālmenedžeris Mamedovs atzinis, ka neliks šķēršļus mūsu trenerim darbā ar valstsvienību, tiesa, ar piebildi, ka darbs ar Latvijas izlasi nenodarīs ļaunumu "Baku".

Vairāki komandas fani izteikuši raizes gan citā sakarā - Starkovs ne tikai ar Latvijas izlasi, bet pat ar spēcīgo Maskavas "Spartak" savulaik piekopis spēli no aizsardzības, bet ar "Baku" uzbrūkošo sastāvu būtu grēks spēlēt šādu futbolu.

Izmantotie resursi:
Azerisport.com - Все об Азербайджанском спорте

  +5 [+] [-]

, 2011-01-09 15:57, pirms 14 gadiem
man vairāk interesē, kas tagad trenēs LV izlasi? neticu, ka var savienot Azeru klubu ar izlasi. ar Skonto bija savādāk, tur neviens neprasīja uzvaras un bija laiks skatīties kā letiņi ārvalstu klubos spēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 16:04, pirms 14 gadiem
Varetu vispar tities prom uz neatgriezsanos...

     [+] [-]

, 2011-01-09 16:05, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: man vairāk interesē, kas tagad trenēs LV izlasi? neticu, ka var savienot Azeru klubu ar izlasi. ar Skonto bija savādāk, tur neviens neprasīja uzvaras un bija laiks skatīties kā letiņi ārvalstu klubos spēlē...
Galvenais, lai Starkovs ir pēc iespējas tālāk no LV futbola un, galvenokārt, jau no LV izlases trenēšanas!

     [+] [-]

, 2011-01-09 16:12, pirms 14 gadiem
Pļa, neliek šķēršļus Latvijas izlases trenēšanai?! Tak, kas tie par kluba saimniekiem, kuriem nerūp pilna koncentrācija vienai darba vietai?! Saņoks vēl ilgi bendēs Latvijas izlasi !

     [+] [-]

, 2011-01-09 16:23, pirms 14 gadiem
lovelyyy rakstīja: Galvenais, lai Starkovs ir pēc iespējas tālāk no LV futbola un, galvenokārt, jau no LV izlases trenēšanas!
vai Tev nešķiet, ka nepamatoti noniecini Starkovu. Nvajag aizmirst, kurš LV aizveda līdz Eiropas kausa izcīņai 2004. gadā

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 16:27, pirms 14 gadiem
Starkovs labākais!!! Latvija čempion!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-09 16:28, pirms 14 gadiem
....,un cik tad ilgi uz tiem vecajiem lauriem dusees? Vinsh sevi kaa Lv treneris ir izsmelis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-09 16:47, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: vai Tev nešķiet, ka nepamatoti noniecini Starkovu. Nvajag aizmirst, kurš LV aizveda līdz Eiropas kausa izcīņai 2004. gadā
riebjas šitie teksti - stariks aizveda lv tur un tur.. , jā, aizveda - UN???? Pasties kur LV izlase ir TAGAD!! Pasties, kādu futbolu spēlē LV izlase laukumā.. Stariks laikam dzīvo 20.gs., jo tas nav 21.gs. futbols, kādu demonstrē LV izlase. Piedod, bet es viņu necienu, jo šitā okupēt lv izlasi ar Skontas futbolistiem ir tizli un neveiksmīgi.
LV futbolam vajag jaunu elpu, jaunas asinis - jauns treneris, jauni futbolisti, nevis vecie buki, kas savu laiku izlasē jau ir nospēlējuši.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-09 16:56, pirms 14 gadiem
Varat likt man mīnusus, bet tas ir mans viedoklis un es neuzskatu, ka LV izlase tiks kaut kur tālāk, ja Stariks būs izlases treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-01-09 17:03, pirms 14 gadiem
naakamaa zinja, ka Astafjevs pievienojas Baku

  +4 [+] [-]

, 2011-01-09 17:08, pirms 14 gadiem
Šā brīža Latvijas izlases futbola taktiskais modelis ir kā radīts dienvidnieku mentalitātei. Par Starkova kungu pēc pāris gadiem runās viss Piekaspijas reģions. Tā tik turēt! Lai vecas!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-09 17:16, pirms 14 gadiem
Idji,idji,nam nenuzhen!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 17:47, pirms 14 gadiem
Lovelyy neaizmirsti,ka izlase speleja bez Starkota!! Ta ka beidz pukstet mergli!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-09 18:01, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Lovelyy neaizmirsti,ka izlase speleja bez Starkota!! Ta ka beidz pukstet mergli!
pasties kur LV izlase bija 2009 gada decembrī un kur jau pagāšējā 2010 gada decembrī un saki, ka izlase ar Stariku nebrien s.ūdos tālāk

     [+] [-]

, 2011-01-09 18:02, pirms 14 gadiem
Negribas tā kā visiem te pārmest slikto izlases sniegumu tikai Starkovam. Jā, piekrītu, nevar gulēt uz veciem lauriem (EURO 2004), piekrītu arī, ka izlases šī brīža sniegums ir neapmierinošs un gaužām neskatāms, taču... Tā nav tikai trenera vaina. Atcerieties to laiku, kad tikām uz to EČ. Spēlējām ļoti līdzīgi kā tagad (tikai no aizsardzības), bet bija 2 būtiskas atšķirības. Atšķirība, kāpēc tad tā shēma strādāja un tagad vairs bieži nestrādā. 1. Mums bija dzelzs aizsardzība. Lieliski spēlējām, neviens bieži nevarēja iekarot mūsu vārtus un iesist vairāk par 1 golu. Arī tagad nevar, bet toreiz aizsardzība bija krietni labāka. Tagad aizsardzības malā ir problēmas, tad nebija... 2. Mums bija līderis labākajā formā. Arī tad visu laiku aizsargājāmies, bet, tā kā neviens netika cauri mūsu aizsardzībai, bija pretuzbrukumi, ko bieži spēja paveikt Verpakopvskis. Jūs varat teikt, ka visu laiku bļauju par labu viņam. Jā, tā ir, taču arī es atzīstu, ka, protams, 2003. gadā viņš bija labākā formā. Tagad ne vienmēr sanāk viss, kas toreiz, kad gribās, bet viņš tomēr cīnās. Cīņas spara trūkums ir vēl viena mūsu izlases problēma.

Lai veicas Starkovam Azerbaidžānā!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-09 18:02, pirms 14 gadiem
Lai stariks tagad Baku uzbrūkošo tipa komandu dzen s.ūdos ar savu aizsardzības spēli..

  +4 [+] [-]

, 2011-01-09 18:04, pirms 14 gadiem
reikons rakstīja: Negribas tā kā visiem te pārmest slikto izlases sniegumu tikai Starkovam. Jā, piekrītu, nevar gulēt uz veciem lauriem (EURO 2004), piekrītu arī, ka izlases šī brīža sniegums ir neapmierinošs un gaužām neskatāms, taču... Tā nav tikai trenera vaina. Atcerieties to laiku, kad tikām uz to EČ. Spēlējām ļoti līdzīgi kā tagad (tikai no aizsardzības), bet bija 2 būtiskas atšķirības. Atšķirība, kāpēc tad tā shēma strādāja un tagad vairs bieži nestrādā. 1. Mums bija dzelzs aizsardzība. Lieliski spēlējām, neviens bieži nevarēja iekarot mūsu vārtus un iesist vairāk par 1 golu. Arī tagad nevar, bet toreiz aizsardzība bija krietni labāka. Tagad aizsardzības malā ir problēmas, tad nebija... 2. Mums bija līderis labākajā formā. Arī tad visu laiku aizsargājāmies, bet, tā kā neviens netika cauri mūsu aizsardzībai, bija pretuzbrukumi, ko bieži spēja paveikt Verpakopvskis. Jūs varat teikt, ka visu laiku bļauju par labu viņam. Jā, tā ir, taču arī es atzīstu, ka, protams, 2003. gadā viņš bija labākā formā. Tagad ne vienmēr sanāk viss, kas toreiz, kad gribās, bet viņš tomēr cīnās. Cīņas spara trūkums ir vēl viena mūsu izlases problēma.

Lai veicas Starkovam Azerbaidžānā!
Pietiek to aizsardzības spēli, ja mūsējie nevar padot precīzi vairāk par 2-3 piespēlēm, kādi tur pretuzbrukumi.. ? Labi var uz ''na haļavu'' iesist varbūt kādu golu, bet ko tālāk? + mums jau tā aizsardzība, kā minēji nav tik laba vairāk, kaut kas būtu jāmaina, un neticās, ka Stariks to pašlaik ir spējīgs izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-09 18:25, pirms 14 gadiem
lovelyyy rakstīja: Lai stariks tagad Baku uzbrūkošo tipa komandu dzen s.ūdos ar savu aizsardzības spēli..
Azeri iegrābsies,uz Petroviču, kā bankā!Tiesa, to viņi vēl nenojauš!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-09 18:36, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: vai Tev nešķiet, ka nepamatoti noniecini Starkovu. Nvajag aizmirst, kurš LV aizveda līdz Eiropas kausa izcīņai 2004. gadā
Vai Tev nešķiet, ka laiks būtu pamosties!
Slēpts komentārs: losthighway

  +1 [+] [-]

, 2011-01-09 22:01, pirms 14 gadiem
reikons rakstīja: 1. Mums bija dzelzs aizsardzība. Lieliski spēlējām, neviens bieži nevarēja iekarot mūsu vārtus un iesist vairāk par 1 golu. Arī tagad nevar, bet toreiz aizsardzība bija krietni labāka. Tagad aizsardzības malā ir problēmas, tad nebija... 2. Mums bija līderis labākajā formā. Arī tad visu laiku aizsargājāmies, bet, tā kā neviens netika cauri mūsu aizsardzībai, bija pretuzbrukumi, ko bieži spēja paveikt Verpakopvskis. Jūs varat teikt, ka visu laiku bļauju par labu viņam. Jā, tā ir, taču arī es atzīstu, ka, protams, 2003. gadā viņš bija labākā formā. Tagad ne vienmēr sanāk viss, kas toreiz, kad gribās, bet viņš tomēr cīnās. Cīņas spara trūkums ir vēl viena mūsu izlases problēma.
2004.
1)Dzelzs aizsardzība?
Ar caurumaino Isakovu. Katrs otrs zaudētais mačs ir uz Isakova rēķina tai laikā.
Un tai atlasē spēlējām pret Zviedriem,Poļiem,Ungāriem,Sanmarīno, nu nav sarežģīta kompānija.
un tikais tad, kad pēdējos divos atlases mačos Isakovam bija problēmas ar veselību,un viņu nomainīja (piespiedu kārtā,nevis Starkova gudrs gājiens tas bija)Zirnis,paņēmām nepieciešamos 6 p. pret Ungāriem,Zviedriem,un izgājām uz Turkiem.
Uz šo brīdi mums ir ļot laba aizsardzība.
2) Toreiz pusargi bija par 7 g. jaunāki(trīss vēl nupat spēlēja).Problēmas mums tagad ir pussargos,ne aizsargos.
Tai atlases ciklā mums pietiekami normāla bija tieši pussargu līnija.
Savukārt neaizstājamais uzbrucējs Verpis,pēdējos gados vairāk deldē rezevistu soliņu savās komandās ,nekā spēlē,un tas būtu Petrovičam jāredz.
3)Nu protams arī pats Petrovičs noveco.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-09 22:21, pirms 14 gadiem
losthighway rakstīja: Protams tajā valstī visi ir neizglītoti melnie, kur viņiem saprast ka no pārsvarā viduvējiem spēlētājiem izveidoto valsts čempiona trenneris ir nekāds, izstenībā spēles taču vadīja Starika kaķis kopā ar kāmīšu ģimeni. Tik pat neizglītoti kā savulaik Maskavas Spartak vadība. LV izlasei arī nekad nav derējis, tas pats kaķis būtu taču sasniedzis labākus rezultātus?
Tas ir mans viedoklis,sakarā ar Petroviču.
Petrovičs ir pietiekami skaļš pēc papīriem;
2004 g. aizveda izlasi uz EČ
2004 g. pēdējo reizi izcīnīja LV čempionu(kad pameta skonta komandu),un atnākot 2010 atkal čempions.Valsts čemionātā nekad zemāk par 1 vietu nav bijis.(azeri jau nezin ar kādiem līdzekļiem Petrovičs šeit visu panāk)
Un joprojām ir Izlases treneris.

Bet azeros nebūs Guņa, kas viņu stutēs,tur viņš būs spiests saviem spēkiem ,bez tiesnešu atbalsta cīnīties.Un cik spējīgs ir Petrovičs bez Guņas-viens vārds-Portadown.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-09 22:44, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Tas ir mans viedoklis,sakarā ar Petroviču.
Petrovičs ir pietiekami skaļš pēc papīriem;
2004 g. aizveda izlasi uz EČ
2004 g. pēdējo reizi izcīnīja LV čempionu(kad pameta skonta komandu),un atnākot 2010 atkal čempions.Valsts čemionātā nekad zemāk par 1 vietu nav bijis.(azeri jau nezin ar kādiem līdzekļiem Petrovičs šeit visu panāk)
Un joprojām ir Izlases treneris.

Bet azeros nebūs Guņa, kas viņu stutēs,tur viņš būs spiests saviem spēkiem ,bez tiesnešu atbalsta cīnīties.Un cik spējīgs ir Petrovičs bez Guņas-viens vārds-Portadown.
atceros kausa pusfinālu , kā Petrovičs deva iekšās tiesnešiem - draudēja un apsaukāja , tiesneši gan darīja ko varēja , bet šoreiz ari tas nepalīdzēja, nu protams pertiju ar d-pils mafiju viņam nepārspēt, tur tiesneši ar aukstām kājām brauc, ja čalis var vienkārši pateikt tiesnesim , lai ienāk pie viņa puslaikā aprunāties - GAZ MJAS

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 00:07, pirms 14 gadiem
meita rakstīja: Eu,kas tas tāds Andris5 ir?Vadošais FIFA eksperts vai Liepājas apriņķa sādžas vadošais eksperts?
Strop,Pamper, vispirms vajadzētu tā kā sasveicināties!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-10 00:53, pirms 14 gadiem
meita rakstīja: Eu,kas tas tāds Andris5 ir?Vadošais FIFA eksperts vai Liepājas apriņķa sādžas vadošais eksperts?
Viens no Starkovs īpašo fanu grupas.

     [+] [-]

, 2011-01-10 01:01, pirms 14 gadiem
rudzu maize rakstīja: Eiropas kausa izcīņa-kas tā tāda?Kur Starkovs zaudēja Maltas,,Sliema Wanderers",Azerbaidžānas,,Shamkir",pagājušā sezonā-Portadown?Ko pīpē Starkovmīli?
Piekrītu, ka Eiropā bijušas lielas neveiksmes, be pa burzmai tomēr ir iztaisīti Aberdeen, Bukarestes Rapid, Minskas Dinamo. Bijušas arī atmiņā paliekošas spēles ar Barcelona, Valliadolid, Maskavas Dinamo.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 01:08, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Tas ir mans viedoklis,sakarā ar Petroviču.
Petrovičs ir pietiekami skaļš pēc papīriem;
2004 g. aizveda izlasi uz EČ
2004 g. pēdējo reizi izcīnīja LV čempionu(kad pameta skonta komandu),un atnākot 2010 atkal čempions.Valsts čemionātā nekad zemāk par 1 vietu nav bijis.(azeri jau nezin ar kādiem līdzekļiem Petrovičs šeit visu panāk)
Un joprojām ir Izlases treneris.

Bet azeros nebūs Guņa, kas viņu stutēs,tur viņš būs spiests saviem spēkiem ,bez tiesnešu atbalsta cīnīties.Un cik spējīgs ir Petrovičs bez Guņas-viens vārds-Portadown.
Starp citu, ar spartačoku Starkovs Rusņā izcīnīja sudraba medaļas, ko pēc tam tautas komandai joprojām nav izdevies pārspēt. Tā ka to arī var droši pierakstīt pie sasniegumiem. Piekrīu, ka agrāk Skonto LČ bija īpaša labvēlības statuss, bet pēdējo LČ titulu norakstīt uz tiesnešiem ir smieklīgi.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 08:53, pirms 14 gadiem
miiledy rakstīja: Starp citu, ar spartačoku Starkovs Rusņā izcīnīja sudraba medaļas, ko pēc tam tautas komandai joprojām nav izdevies pārspēt. Tā ka to arī var droši pierakstīt pie sasniegumiem. Piekrīu, ka agrāk Skonto LČ bija īpaša labvēlības statuss, bet pēdējo LČ titulu norakstīt uz tiesnešiem ir smieklīgi.
Par to ka uz papīra Petrovičs ir pietiekami skaļš,to minēju,bet par spartaku jau arī daudz ir izrunāts,pasūtīja viņu no turienes,nebija viņš ar savu Petroviča stilu vajadzīgs.
2010 g. tieši ir vistrakākā skonteļu viklšana notikusi,agrāk Petroviča laikos tik traki atklāti to nedarīja.Tā kā smieklīgi uzskatīt pretējo.(kaut vai divi mači LM -skonta1-2 (Anufrijevs,Treimanis tiesāja)Skonteļi varbūt šais mačos bez punktiem būtu palikuši pie neitrālas tiesāšanas,bet to mēs neuzzināsim. Galvenais skonta konkurents LM 18 spēļu laikā (no 4 kārtas skaitot) nopelna 9 pendeles uz saviem vārtiem pie 0-0 vai +1 rezultāta,vairums pendeles bija nepamatoti nozīmētas,un LM tikais tad pārstāja ,,pākāpt noteikumus,, savā soda laukumā ,kad jau skonteļi bija neaizsniedzami.Un skonteļi vēl piedavām tika tiesnešu labvēlību baroti arī pret pastarīšiem,pret Portadown nebija palīdzību no malas un skontam auts!Portadown z- īrijā cīnas par izdzīvošanu premjerlīgā.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-10 09:27, pirms 14 gadiem
Cik var likt vienu un to pashu Starkova bildi, kur vinjsh izskataas normali ienjeemis

     [+] [-]

, 2011-01-10 14:37, pirms 14 gadiem
Tas, ka Starkova stils nederēja Spartakam, nav nekas slikts. Tas ir drīzāk kompliments, jo spartaka bumbošana ir lielāks arhaisms par Starkova aizsardzības futbolu. Turklāt pagājušajā sezonā ar Skonto Starkovs galīgi nespēlēja nekādu aizsardzības futbolu.
Pagājušajā sezonā redzēju (pārsvarā pa TV) visas Skonto spēles ar galvenajiem konkurentiem, bet nekādas lielas problēmas ar tiesāšanu nepamanīju. Esmu ilggadējs Liepājas metalurga atbalstītājs, bet šoreiz mačos ar Skonto viņi paši totāli izgāzās.

     [+] [-]

, 2011-01-10 15:19, pirms 14 gadiem
miiledy rakstīja: Tas, ka Starkova stils nederēja Spartakam, nav nekas slikts. Tas ir drīzāk kompliments, jo spartaka bumbošana ir lielāks arhaisms par Starkova aizsardzības futbolu. Turklāt pagājušajā sezonā ar Skonto Starkovs galīgi nespēlēja nekādu aizsardzības futbolu.
Pagājušajā sezonā redzēju (pārsvarā pa TV) visas Skonto spēles ar galvenajiem konkurentiem, bet nekādas lielas problēmas ar tiesāšanu nepamanīju. Esmu ilggadējs Liepājas metalurga atbalstītājs, bet šoreiz mačos ar Skonto viņi paši totāli izgāzās.
Sameklē manas minētās spēles šeit e-sportā LM-skonta 1-2(abas),palasi komentārus,atmiņas atsvaidzināšanai.Sameklē, kur pēc viena no šiem 2 mačiem,Abramčiks kritizēja tiesnesi,kādu sodu par to norāvās,sameklē arī ko Rakels bija teicis par vienu no šiem mačiem,Tomašauskas kritiku arī vari pameklēt,tā kā beidzi muldēt!