Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Virslīgas 2. kārtas 15 zvaigznes un rezultatīvo piespēļu autori

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Virslīgas 2. kārtas 15 zvaigznes un rezultatīvo piespēļu autori
Jurijs Žigajevs
Foto: FK "Ventspils"

Šosezon SMScredit.lv Virslīgas katrā spēlē gan saviem spēkiem, gan ar komandu treneru un spēlētāju konsultāciju palīdzību nosakām trīs zvaigznes. 2. kārta noslēgusies un pienācis laiks informēt, kuras portāla versijā bijušas 15 zvaigznes. Tāpat Sportacentrs.com uzskaita visus rezultatīvo piespēļu autorus.

2. kārtas 15 zvaigznes

"Metta/LU" – "Spartaks" 0:1
Morozs: lai gan šoreiz piespēlēs kļūdījās biežāk nekā parasti, rādītājs joprojām teicams (51 piespēle ar 82% precizitāti) un ar neapbruņotu aci varēja redzēt, ka tieši viņš ir īstenais komandas līderis, kurš valda laukuma centrā un satur savas komandas spēli.
Kazačoks: debijas mačā Virslīgā, uznākot uz maiņu, guva vārtus, bet 2. kārtā pret „Metta/LU” jau tika pamatsastāvā un bija ļoti, ļoti pamanāms. Lai gan tehniskā brāķa Liepājas futbola audzēkņa spēlē netrūka (tikai 52% piespēļu bija precīzas), to kompensēja ar milzīgu aktivitāti (trīs sitieni pa vārtiem, tai skaitā momentiem pieticīgajā mačā divas lieliskas vārtu gūšanas iespējas) un cīņassparu (savas komandas rindās visbiežāk iesaistījās divcīņās). Un tas viss – 17 gadu vecumā!
Vardanjans: bija labākais savā komandā arī 1. kārtā Liepājā, tomēr, ņemot vērā 4:0 rezultātu, toreiz izvēlējāmies trīs „Liepājas metalurga” futbolistus. Šoreiz atkal bija starp labākajiem piespēļu precizitātē (Liepājā 89%, pret „Spartaku” 74%), uzvarēja 69% divcīņu, ļoti reti zaudēja bumbu. Lielāko spēles daļu spēlēja balsta pussarga pozīcijā, bet pēc pacelšanās augstāk 90. minūtē izpildīja vienu no diviem komandas sitieniem vārtu rāmī, un sitiens patiešām bija ļoti bīstams.

"Ventspils" – "Daugava" (D) 4:3
Žigajevs: nekas īpaši nav jāpamato – komandas līderis, kurš gan 1., gan 2. kārtā guvis divus vārtus, turklāt šoreiz ne tikai aukstasinīgi realizēja pendeli pie 2:3 spēles 85. minūtē, bet arī pieliktajā laikā ar sitienu no 15 metriem izrāva komandai fantastisku uzvaru.
Turkovs: uznāca uz maiņu 72. minūtē un būtībā „uztaisīja” spēli. Vispirms uzreiz (septiņas minūtes pēc uznākšanas) ar ļoti skaistu tālsitienu atgrieza komandai cerības (2:3), bet vēl pēc sešām minūtēm nopelnīja pendeli, kas ļāva Žigajevam rezultātu izlīdzināt.
Kovaļovs: daugavpilieši guva trīs vārtus, no kuriem divus noorganizēja Kovaļovs. Ja pirmajos vārtos Andrejam mazliet paveicās, ka pēc patāla soda sitiena neviens bumbai nepieskārās un tā pa taisno ielidoja Uvarenko vārtos, tad 77. minūtē Kovaļovs paveica darbiņu, kam bija jāieliek trīs punkti „Daugavas” kabatā – proti, „Levante” uz pārbaudi bijušais pussargs nopelnīja 11 metru soda sitienu, kuru realizēja partneris Sokolovs. Lielā mērā pateicoties Kovaļovam 77. minūtē „Daugava” panāca 3:1, un diez vai viņš ir vainojams, ka komanda tik komfortablu pārsvaru nenoturēja, zaudējot ar 3:4... Vēl jo vairāk – Kovaļovs uzreiz pie 3:1 tika nomainīts un uz savu komandas biedru izgāšanos pēdējās 15 minūtēs noskatījās no malas.

"Jelgava" - "Jūrmala" 0:1
Malašenoks: lai gan bija uzpūtīgs (lamāja gan tiesnešus, gan partnerus vietā un nevietā), kā arī ražīgi lietoja lamu vārdus, spēlēja patiešām labi un visu 90 minūšu garumā turēja pretinieku aizsardzību lielā saspringumā. Bija pelnījis gūt vismaz vienus vārtus...
Kuzņecovs: pilnībā no spēles izslēdza pretinieku smailes uzbrucēju, garo Daņilovu. Tikai „Jūrmala” un „Skonto” pirmajās divās kārtās nav ielaidušas nevienus vārtus.
Paplavskis: viņu par labāko savā komandā pēc mača nosauca treneris Sergejs Golubevs („Paplavskis bija labākais mūsu rindās gan ātruma, gan domāšanas ziņā.”), un mums nav pamata neticēt.

"Skonto" – "Ilūkste" 5:0
Šabala: pret „Jūrmalu” Tamazs Pertija atstāja Valēriju Šabalu rezervē, bet, ticis pamatsastāvā pret „Ilūksti”, jaunais uzbrucējs uzreiz guva divus vārtus – abus ar galvu, neskatoties uz savu nelielo augumu.
Karašausks: Ļoti aktīvs. Kopā ar Šabalu visvairāk sitienu pa vārtiem (četri), visvairāk izprovocētu pārkāpumu (trīs), uzbrucēja pozīcijai neraksturīgi lieliska piespēļu precizitāte (85%, 29/34), gūti vārti un eleganta rezultatīva piespēle uz tukšiem vārtiem Mingazovam.
Mingazovs: ļoti centīgs ne tikai uzbrukumā, bet arī aizsardzībā. Radošs uzbrukumā - labas, uzbrukumu saasinošas piespēles. Atstāja iespaidu par ļoti labu fizisko sagatavotību. Divas rezultatīvas piespēles.

"Daugava" (R) - "Liepājas metalurgs" 2:1
Savens: 1. minūtē realizēja 11 metru soda sitienu, bet pie rezultāta 1:1 ar spēcīgu sitienu guva arī savus otros vārtus. Tāpat no soda sitiena trāpīja pa stabu. Protams, bija arī viens no tiem, kurš noteica „Daugavas” pārākumu vidējā līnijā, turklāt lielākoties ar savām piespēlēm mēģināja saasināt spēli priekšā.
Grebis: pirmajā mačā nāca vien uz maiņu, bet šodien teicami izmantoja savu iespēju sākumsastāvā. Jau 22. sekundē nopelnīja 11 metru soda sitienu, iznīcinot „Liepājas metalurga” plānus. Kad pretinieks izlīdzināja, 51. minūtē skaisti ar krūtīm nometa bumbu pa sitienam Savenam. Visas cīņas gaitā bija ļoti aktīvs, turot Liepājas komandu sasprindzinājumā.
Borovskis: kamēr Kačanovs otrā malā lielākoties domāja par aizsardzību, šis lietuviešu malējais aizsargs bija ļoti pamanāms, pieslēdzoties uzbrukumiem. Nekautrējās spēlēt augstu un darīja to efektīvi. Tieši Borovskis lieliski no sarežģītas pozīcijas centrēja soda laukumā Grebja virzienā, kad Savens guva otros (uzvaras) vārtus.

Virslīgas zvaigznes

VSpēlētājsKlubsReizes
1.J.ŽigajevsVentspils2
V.MorozsSpartaks2
O.MalašenoksJūrmala2
A.KuzņecovsJūrmala2

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsVārti
1.J.ŽigajevsVentspils4 (2)
2.J.KalnsLiepājas metalurgs2
M.SavensDaugava (R)2
V.ŠabalaSkonto2

Rezultatīvo piespēļu autori

VSpēlētājsKlubsPiespēles
1.E.SuhanovsVentspils3
2.K.GrebisDaugava (R)2
R.MingazovsSkonto2
4.V.AskerovsLiepājas metalurgs1
D.HmizsLiepājas metalurgs1
D.UlimbaševsIlūkste1
D.TarasovsSpartaks1
A.AnciborsSpartaks1
Ē.KokinsIlūkste1
H.TakedaJūrmala1
I.O.BabatundeDaugava (D)1
J.ŽigajevsVentspils1
A.KovaļovsDaugava (D)1
D.TurkovsVentspils1
V.JančuksVentspils1
A.ProhorenkovsLiepājas metalurgs1
A.KarašausksSkonto1
Š.OkadaSkonto1

Visas rezultatīvās piespēles 2. kārtā:

Takeda: piespēlēja Ikstenam, kurš izkārtoja sev sitiena pozīciju un guva vienīgos vārtus spēlē „Jelgava” – „Jūrmala” (0:1).
Babatunde: ventspilnieki apjuka pēc spēles ar roku, taču ne Babatunde, kurš piespēlēja brīvajam Žapalau – sekoja precīzs raidījums un 2:0 viesu labā tobrīd.
Žigajevs: ne tikai spēles beigās guva divus vārtus, bet arī 49. minūtē atspēlēja bumbu pa sitienam Pauļum, kurš panāca 1:2.
Kovaļovs: nopelnīja 11 metru soda sitienu, kuru realizēja Sokolovs – tobrīd 3:1 „Daugavas” (D) labā.
Turkovs: nopelnīja 11 metru soda sitienu, kuru realizēja Žigajevs – tobrīd neizšķirts 3:3.
Jančuks: pacīnījās „Daugavas” soda laukumā un panāca to, ka bumba nonāk pie Žigajeva uzvaras vārtu guvumā.
Karašausks: eleganti piespēlēja Mingazovam, kuram atlika ar galvu iesist tukšos vārtos.
Mingazovs: izpildīja stūra sitienu epizodē, kad Šabala iesita ar galvu un panāca 3:0.
Okada: centrēja epizodē, kad Šabala iesita ar galvu un panāca 4:0.
Mingazovs: uzvarēja gaisa divcīņu, pēc kā bumba nonāca pie Karašauska – uzbrucējs panāca 5:0.
Grebis: nopelnīja 11 metru soda sitienu jau 20. sekundē.
Grebis: ar krūtīm nometa bumbu pa sitienam Savenam uzvaras vārtos.
Prohorenkovs: izdarīja lielisku centrējumu epizodē, kurā Askerovs izlīdzināja rezultātu cīņā ar Rīgas „Daugavu”.
nebija rezultatīvu piespēļu: 1) Tarasova vārtos „Spartaka” labā vienīgajos vārtos pret „Metta/LU” (Māris Savinovs atsita bumbu ar galvu, un Tarasovs vienatnē nokārtoja vārtu guvumu), 2) Kovaļova vārtu guvumā pa taisno no soda sitiena spēlē pret „Ventspili”, 3) Turkova vārtos pret „Daugavu”. Lai gan uzbrucējs saņēma piespēli no Timofejeva, Turkovs pēcāk izdarīja vēl ļoti daudz, lai pats sev izkārtotu sitiena pozīciju, 4) Laizāna vārtos pret „Ilūksti”. Juris saņēma partnera piespēli, tomēr izdarīja sitienu ar aizturi, turklāt vārtu guvums bija kuriozs, rupji kļūdoties vārtsargam.

Sportacentrs.com 2. kārtas materiāli

SpēlePirms spēlesSpēles rakstsVideoKomentāri
Metta/LU - SpartaksPirms spēlesSpēleVideoKomentāri
Ventspils - Daugava (D)Pirms spēlesSpēleVideoKomentāri
Jelgava - JūrmalaPirms spēlesSpēleVideoKomentāri
Skonto - IlūkstePirms spēlesSpēleVideoKomentāri
Daugava (R) - Liepājas metalurgsPirms spēlesSpēleVideoKomentāri

  +5 [+] [-]

, 2013-04-08 10:10, pirms 12 gadiem
Grebis: pirmajā mačā nāca vien uz maiņu, bet šodien teicami izmantoja savu iespēju sākumsastāvā. Jau 22. sekundē nopelnīja 11 metru soda sitienu, iznīcinot „Liepājas metalurga” plānus.
-----------------------
Nesaprotu kāpēc šeit grebim nopelns?Dzelteno kartīšu vērts gājiens!
Diriks bija tas kas iznīcināja LM plānus!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 10:22, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Grebis: pirmajā mačā nāca vien uz maiņu, bet šodien teicami izmantoja savu iespēju sākumsastāvā. Jau 22. sekundē nopelnīja 11 metru soda sitienu, iznīcinot „Liepājas metalurga” plānus.
-----------------------
Nesaprotu kāpēc šeit grebim nopelns?Dzelteno kartīšu vērts gājiens!
Diriks bija tas kas iznīcināja LM plānus!
Ai, nu ko Tu raudi. Iegāja soda laukumā, liepājnieks uznesās virsū, Grebis juta kontaktu un krita. Viņa vietā tā darītu jebkurš futbolists. Un ko tiesnesim, nesvilpt, ja kontakts ir bijis?

  +3 [+] [-]

, 2013-04-08 10:26, pirms 12 gadiem
nani17 rakstīja: Ai, nu ko Tu raudi. Iegāja soda laukumā, liepājnieks uznesās virsū, Grebis juta kontaktu un krita. Viņa vietā tā darītu jebkurš futbolists. Un ko tiesnesim, nesvilpt, ja kontakts ir bijis?
dragoo - tu ?
Vispirms noskaties video,un tad padiskutēsim!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-08 11:14, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: dragoo - tu ?
Vispirms noskaties video,un tad padiskutēsim!
Tak beidz piesieties tiem profiliem visu laiku. Man ir viens profils. Nekāds dragoo. Video esmu redzējis vairākas reizes. Kur Tu spēj apgalvot, ka pendele 100% nebija?

     [+] [-]

, 2013-04-08 11:22, pirms 12 gadiem
nani17 rakstīja: Tak beidz piesieties tiem profiliem visu laiku. Man ir viens profils. Nekāds dragoo. Video esmu redzējis vairākas reizes. Kur Tu spēj apgalvot, ka pendele 100% nebija?
Es tev vienkārši pajautāju,
bet tu te tā satraucies,par piesiešanos kaut ko runā,par savu vienīgo profilu ...
Noskaties vēlreiz video,sakārto domas,nomierinies un bez stresa atbildi,bija vai nebija pendele?No tava rakstītā neko nevar saprast!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 11:34, pirms 12 gadiem
Andžam5 atkal blīve netur-pūš garām galīgi

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 11:40, pirms 12 gadiem
vantinieks rakstīja: Andžam5 atkal blīve netur-pūš garām galīgi
sarunāsim tā, ja diskutējam par lietu tad izmantojam vienu savu profilu,netaisīsim šeit bardaku!Cienīsim viens otru!

  +4 [+] [-]

, 2013-04-08 11:42, pirms 12 gadiem
Rēcu

     [+] [-]

, 2013-04-08 12:19, pirms 12 gadiem
Problēma nav jau tikais šajā pendelē(tas nebīja vienīgais gadījums kad Daugava saņēma tiesnešu atbalstu)!Vakar varēja redzēt kā sadarbojās diriks&Co + Daugava(R),un ne jau tikais dēļ šiem 3 punktiem tas tika darīts!Un ieteiktu pievērst uzmanību Daugavas spēlei pēc 2-1,kur tika sitieni raidīti,kādas ,,piespēles tika dotas,, ,arī dirika pendeles nenozīmēšanai..............
jeb tika viss darīts lai šie divi savējie vārti paliktu,bet ja LM būtu iesitis otros(bija iespēja),diriks jau pierādīja 2012 kausa finālā,kad tīrus vārtus var arī neieskaitīt,tā teikt atradīs iemeslu!

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:18, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Problēma nav jau tikais šajā pendelē(tas nebīja vienīgais gadījums kad Daugava saņēma tiesnešu atbalstu)!Vakar varēja redzēt kā sadarbojās diriks&Co + Daugava(R),un ne jau tikais dēļ šiem 3 punktiem tas tika darīts!Un ieteiktu pievērst uzmanību Daugavas spēlei pēc 2-1,kur tika sitieni raidīti,kādas ,,piespēles tika dotas,, ,arī dirika pendeles nenozīmēšanai..............
jeb tika viss darīts lai šie divi savējie vārti paliktu,bet ja LM būtu iesitis otros(bija iespēja),diriks jau pierādīja 2012 kausa finālā,kad tīrus vārtus var arī neieskaitīt,tā teikt atradīs iemeslu!
andris5
izrādās, ka tiesneši uz vienu roku arī ar DR.. ne tikai ar skonteļiem... vot Andrim nelaime, visi sazvērējušies... LM skaisti zaudēja, priecājies, ka nebija lielāks rezultāts...

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 13:21, pirms 12 gadiem
Kristabella rakstīja: andris5
izrādās, ka tiesneši uz vienu roku arī ar DR.. ne tikai ar skonteļiem... vot Andrim nelaime, visi sazvērējušies... LM skaisti zaudēja, priecājies, ka nebija lielāks rezultāts...
dārzniece dragoo es tak teicu ar vienu profilu!
Nevis kā uz izstādi šeit sāci izrādīt savu profilu armiju!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-08 13:31, pirms 12 gadiem
Andžu5, Tu nevari iedomāties cik visiem šeit diskutējošiem ir interesanti skatīties kā Tu te centies uzspiest savu debil..smu un kā Tu visu laiku cīnies ar neredzamajiem dēmoniem (jeb vienu lietotāju, kuram ir 101 profils)

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 13:43, pirms 12 gadiem
vantinieks rakstīja: Andžu5, Tu nevari iedomāties cik visiem šeit diskutējošiem ir interesanti skatīties kā Tu te centies uzspiest savu debil..smu un kā Tu visu laiku cīnies ar neredzamajiem dēmoniem (jeb vienu lietotāju, kuram ir 101 profils)
dragoo cik es saprotu tu arī barojies no tās TOTO līgas,tāpēc jau tu šeit esi satraucies par maniem šiem komentiem,un tēlo pamuļķi ar saviem n.tajiem profiliem,šogad tas tik sākums!Es jau agrāk teicu ka šogad ies karsti!Nojaušu ap ko lietas grozīsies!

  +7 [+] [-]

, 2013-04-08 13:49, pirms 12 gadiem
Par zvaigznītēm. Mēdz darīt tā, ka labākajam dod trīs zvaigznītes, otrajam labākajam -- divas, trešajam -- vienu. Pašlaik tekstā it kā šī secība ir ievērota, bet kopvērtējumā neatspoguļojas. Nedomāju, ka Edmunds mainīs sistēmu procesa laikā, tas tā -- ierosmei uz nākotni.
Slēpts komentārs: Karlis.B

  +3 [+] [-]

, 2013-04-08 15:11, pirms 12 gadiem
Liekas, ka šosezon dominēs uzbrūkošie pussargi, sitot vairāk iekšā nekā uzbrucēji Un nav kur piekasīties, visi šie spēlētāji nospēlēja tiešām labas, daži pat lieliskas spēles vai tikai dažas tiem atvēlētās minūtes!

Gaidam 2. kārtas top 3 vārtu guvumus!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 15:20, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Es tev vienkārši pajautāju,
bet tu te tā satraucies,par piesiešanos kaut ko runā,par savu vienīgo profilu ...
Noskaties vēlreiz video,sakārto domas,nomierinies un bez stresa atbildi,bija vai nebija pendele?No tava rakstītā neko nevar saprast!
Es Tavā vietā jau būtu stāvs miljonārs. Skaties, Tu tak vnm zini, ka Diriks vai Treimanis visu spēli uztaisīs, un Tu arī zini, kurām komandām viņi pietiesā! Izmanto!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 15:42, pirms 12 gadiem
nani17 rakstīja: Es Tavā vietā jau būtu stāvs miljonārs. Skaties, Tu tak vnm zini, ka Diriks vai Treimanis visu spēli uztaisīs, un Tu arī zini, kurām komandām viņi pietiesā! Izmanto!
Es totalizatorus nekad neesmu spēlējis un nespēlēšu !
Tas ja kāds tiesnesis ar kādu klubu ir vienoti totolizējušies,tas nenozīmē ka šie klubi noteikti pie šī tiesneša vinnēs!Zaudējot arī var vinnēt(laimēt)!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 16:25, pirms 12 gadiem
Virsliga vispar ir kada komisija kas verte tiesnesu darbibu?,ja ir,tad resursu taupisanas nolukos var likvidet,un so pienakumu uzticet Andrim..tik akurati katrai epizodei,ka izseko vins,laikam nevar un nevares ne viens cits..lausim vina talantam izpausties pilniba..brinos,ka Malnacs vel nav ieverojis,kadi talanti atrodami musu zeme.. Ps.vienigais minusins tiesnesu analizei..absoluta subjektivitate,un neobjektivitate ..
Slēpts komentārs: Kristabella

     [+] [-]

, 2013-04-08 16:47, pirms 12 gadiem
Kristabella rakstīja: Nu lai tak cepās... ir tāda slimība - paranoja...
Mēs par skaistu futbolu? Gan LM, gan RD, gan visas pārējās komandas vēl tādu parādīs!
dragoo tu un tavi daži līdzīgi šeit domājošie uzvedās, tā kā tādas tirgusbābas!
Gan jau drīzumā pamperam klientu pietrūks,un arī iegriezīsies šeit!
Tā kā domas jums sakritīs varēsiet klačoties visu nakti(būs interesanti pasekot) !
Bet tam čalim ir novirzes,tā kā uzmanies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 17:00, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Kā Grebim var būt 2 rez piespēle
vai tomēr 11m nopelnīsāna ir rez piesp?
Edmunds jau translācijā teica, ka arī tā skaitīsies, kā piespēle!

  -4 [+] [-]

, 2013-04-08 17:36, pirms 12 gadiem
Kas par debīlu kasīšanos komentāru sadaļā... Daugava vakar diezgan negaidīti bija pārāka par LM, un tas ir jāatzīst. Pelnīti uzvarēja. Šitā gramstīšanās ap tiesnešiem šoreiz ir pilnīgi nevietā, jo visi skaidri redzēja, ka bija pendele. Domāju, ka šis zaudējums Liepāju gan sevišķi neietekmēs, puiši ies uz priekšu un cīnīsies, kamēr citi komentāru sadaļā raudās kā memļaki. Galu galā šī pendele neko būtiski neizšķīra. Domāju, ka paši liepājnieki saprot, ka palaida garām pārāk daudz iespēju, kamēr tas pats Savens otrā laukuma pusē bija vienkārši neapturams.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-08 17:44, pirms 12 gadiem
Absolūta zvaigzne šobrīd ir Žigajevs. Teicami aizvadījis abus mačus, ļoti patika arī Turkova darbības FKV rindās un Daugavas komandā priecēja Savens. Ļoti labi šo kārtu aizvadīja arī Šabala un Mingazovs - tas nu ir tiesa. Bet neredzu īpašu jēgu izcelt Malašenoku. Ticis jau abās kārtās zvaigžņu sarakstā uzbrucējs, negūdams nevienus vārtus. Ja vēl uz tiesnešiem lamājas, tad, kas tur ir labs, un par "bija pelnījis gūt vārtus" jau arī uzbrucējiem balvas nedod. Tad jau varēja Ikstenu, kurš uznākdams uz maiņu, jūrmalniekiem guva vārtus!

     [+] [-]

, 2013-04-08 17:57, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Kas par debīlu kasīšanos komentāru sadaļā... Daugava vakar diezgan negaidīti bija pārāka par LM, un tas ir jāatzīst. Pelnīti uzvarēja. Šitā gramstīšanās ap tiesnešiem šoreiz ir pilnīgi nevietā, jo visi skaidri redzēja, ka bija pendele. Domāju, ka šis zaudējums Liepāju gan sevišķi neietekmēs, puiši ies uz priekšu un cīnīsies, kamēr citi komentāru sadaļā raudās kā memļaki. Galu galā šī pendele neko būtiski neizšķīra. Domāju, ka paši liepājnieki saprot, ka palaida garām pārāk daudz iespēju, kamēr tas pats Savens otrā laukuma pusē bija vienkārši neapturams.
reikons, 00:44, pirms 17 stundām, ignorēt, atbildēt
Par pendeli 1. minūtē, protams, diskutabls jautājums, bet nav ko žēloties LM. Palika vēl 89 minūtes,

------------------------------
Ko tu te ielīdi viss jau ir beidzies,pats ielīdi kasīties vai pienākums spieda?
Tavs paša rakstītais kaut kā krasi mainās 17 stundu laikā!
Bieži ar tevīm tā notiek?
------------
p.s. ne jau es kasos,bet šie profiliņi(un nupat to dari tu),kuri nav apmierināti ar to ka norādu uz tiesneša darbību,bet iegaumē ja tā turpināsies kā vakar darbojās diriks&D(R), tad arī es šeit darbošos!
Ja par raudāšanu un memļakiem,tad tie esat jūs kuri nespējat pieņemt manu kritiku un tagad pinkšķat visi pēc kārtas................

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 18:06, pirms 12 gadiem
reikon kuri ir tie visi?
Zemāk divi tavējie,kuri aizstāvēja diriku,tiesa video ir pārliecinoši redzams kā grebis ņurku meta!Pie tam lempiski un neprofesionāli
------------------
kegums, 2013-04-07 21:40, vakar, ignorēt, atbildēt
21. sekundē ir strīdīga epizode. Varēja nedot.

Mīlas Bimbambols, 2013-04-07 21:41, vakar, ignorēt, atbildēt
Ja runā par pendeli 1.minūtē- tur varēja dot, varēja arī neiedot

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 18:19, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: reikons, 00:44, pirms 17 stundām, ignorēt, atbildēt
Par pendeli 1. minūtē, protams, diskutabls jautājums, bet nav ko žēloties LM. Palika vēl 89 minūtes,

------------------------------
Ko tu te ielīdi viss jau ir beidzies,pats ielīdi kasīties vai pienākums spieda?
Tavs paša rakstītais kaut kā krasi mainās 17 stundu laikā!
Bieži ar tevīm tā notiek?
------------
p.s. ne jau es kasos,bet šie profiliņi(un nupat to dari tu),kuri nav apmierināti ar to ka norādu uz tiesneša darbību,bet iegaumē ja tā turpināsies kā vakar darbojās diriks&D(R), tad arī es šeit darbošos!
Ja par raudāšanu un memļakiem,tad tie esat jūs kuri nespējat pieņemt manu kritiku un tagad pinkšķat visi pēc kārtas................
Jāatzīst, ka, skatoties spēli, man arī šķita tīri diskutabli, bet tad nāca video. 12. sekundē apturot, redzams, ka bija kontakts aizsargam ar Grebi diezgan skaidri, tāpēc savas domas nostādīju par labu Daugavai. Liepājniekiem palika vēl visa spēle ko izlīdzināt, taču viņi to nespēja, Diriks vēl Vaičuli steidzināja, kad tas lēni centās ievadīt bumbu spēlē brīdī, kad Daugava bija vadībā. Nedomāju, ka šeit kaut kas uz tiesnesi būtu jānoveļ, vienkārši Liepāju iegāza kļūda un pašu neizmantotie momenti.

Noskaties pēc spēles preses konferenci. Pats Dobrecovs atzīst, ka pendele 1. minūtē bijusi liepājnieku bērnišķīga kļūda, kad nogāzts Grebis, esot kustībā prom no vārtiem. Pie tam piekrītu viņam arī par to, ka Daugava savāca visu laukuma centru un, pateicoties tam, arī vinnēja. Nav jau ko pārdzīvot. Vēl 25 spēles priekšā!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 19:00, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Jāatzīst, ka, skatoties spēli, man arī šķita tīri diskutabli, bet tad nāca video. 12. sekundē apturot, redzams, ka bija kontakts aizsargam ar Grebi diezgan skaidri, tāpēc savas domas nostādīju par labu Daugavai. Liepājniekiem palika vēl visa spēle ko izlīdzināt, taču viņi to nespēja, Diriks vēl Vaičuli steidzināja, kad tas lēni centās ievadīt bumbu spēlē brīdī, kad Daugava bija vadībā. Nedomāju, ka šeit kaut kas uz tiesnesi būtu jānoveļ, vienkārši Liepāju iegāza kļūda un pašu neizmantotie momenti.

Noskaties pēc spēles preses konferenci. Pats Dobrecovs atzīst, ka pendele 1. minūtē bijusi liepājnieku bērnišķīga kļūda, kad nogāzts Grebis, esot kustībā prom no vārtiem. Pie tam piekrītu viņam arī par to, ka Daugava savāca visu laukuma centru un, pateicoties tam, arī vinnēja. Nav jau ko pārdzīvot. Vēl 25 spēles priekšā!
zini kāpēc tu atlīdi?
Lai būtu profilu skaits pret manīm,un tā jau sestais profils izsūdz savas bēdas manā priekšā iespaidīgi!Bet ko ar to panāci?
Kam ko gribi pierādīt?Man? galīgi garām!
Pēterim,Jurim,Volodjam ....?Ja tādi vēl izlasa šeit rakstīto,jau ir savs viedoklis par momentu!Kuru tu gribi pārliecināt?Vienīgi sevi varbūt ar šādu komentu nomierināsi.........
Un viss šis aizsākās no mana mazā komenta sākumā!Tak rakstiet komentus nevis brūciet loģiskam un pattiesam viedoklim virsū!Tiesa bija arī man citādu veidu komenti,ne tikais šī pendele,iespējams tie komenti būs pie vainas,jādomā ka būšu trāpījis!

Par pendeli!Saskares brīdī pavēro uz LM čaļa kājām kādā veidā atrodas,un maz vari iedomāties kā tādu gaļas blāķi kā grebi šis trauslais tīnis var nogāzt gar zemi?Paskaties uzmanīgi!Pret tādu grebi šim būtu kā no sienas jāatlec,bet te otrādi!
grebis palīda apakšā un gāzās!
Dobriks ir treneris,un treneris nemaz nedrīkst kritizēt tiesnešus(un tai brīdī vēl video ar momentu šis nebija redzējis),kaut iekšas šim vārījās!Savā laikā cik reizes Abramčiks kritizeja tiesnešus!Vienu reizi 2010 gadā treimani un norāvās 200 ls.,bet savas dusmas viņš mēdza izgāzt presenēs uz spēlētājiem, laukuma kvalitāti ,bet tiesnešus lika mierā ...............Un to ka piemini šo faktu par dobriku,norāda ka argumenti tev trūkst!Trenera teiktais nav arguments!
Andris5 drīkst kritizet,treneris nē!
Pietiks par šo tēmu!lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja