Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Parādniece "Valmiera" iesniedz dokumentus, LFF lēmumu pieņems trešdien

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Parādniece "Valmiera" iesniedz dokumentus, LFF lēmumu pieņems trešdien
Džibrils Gejs un Lūkass Vapne. Foto: Jānis Līgats/Valmiera FC

Latvijas Futbola federācija (LFF) paziņojusi, ka piektdien no "Valmieras" saņēmusi maksājumu dokumentus. Tādējādi notiek dokumentu pārbaude, un Disciplinārlietu komitejas lēmums sekos trešdien, nevis šodien.

Nodokļu parādu dēļ "Valmierai" šajā sezonā atņemti deviņi punkti, kas 2022. gada Virslīgas čempioni no trešās vietas nostūmusi uz ceturto. Taču parādu nesegšanas gadījumā Vidzemes klubam draud vēl bargāks atņemto punktu sods.

LFF pavēstījusi, ka 1. novembrī saņemti maksājumu dokumenti par kavētajiem maksājumiem kluba darbiniekiem un spēlētājiem, kā arī Valsts ieņēmumu dienestam.

Federācija norādījusi, ka notiek dokumentu pārbaude un tiek gaidīts oficiāls apstiprinājums no Valsts ieņēmumu dienesta attiecībā uz nodokļu nomaksas stāvokli, tāpēc sēde par turpmāko sodu sekos trešdien, 6. novembrī.

Kopvērtējums

VKomandaSUNZVārtiP
1.FC RFS352933102:2390
2.Riga FC35266397:2184
3.FK Auda351761258:3457
4.Valmiera FC35197973:3655*
5.BFC Daugavpils351181640:5741
6.FK Liepāja351081734:5338
7.FK Metta351061934:7136
8.FK Tukums 2000/Telms35881935:7932
9.Grobiņas SC/LFS35852234:7629
10.FS Jelgava35572326:8222

* - "Valmierai" nodokļu parāda dēļ atņemti deviņi punkti.

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/17926/no-valmi...

1 2 3 81 komentārs

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 13:06, pirms 2 nedēļām
Nu ko pēc sezonas visticamāk sāksies spēlētāju izpārdošana ja netiks eurokausos. Kā galvenie kandidāti būs Birka ,Sliede, Toņiševs, Vapne , Varslavāns no vietējiem bet no leģionāriem ganjau daudzi ies prom tāpat kas maz tika pie teikšanas (Duke , Rotars , Santos ,Omori, Kawasaki ) bet pārdot izdevīgi varētu mēģināt Bahamboula , Ndoye un Clemente.

  +4 [+] [-]

, 2024-11-04 13:29, pirms 2 nedēļām
Es ceru atrisinās šo problēmu un tiks nokārtoti parādi ! Cerams vairāk punktus nenoņems

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 13:37, pirms 2 nedēļām
Varbūt kļūdos, bet ja jau VID ir pieņēmis ka tie 100k tiks maksāti pēc grafika tad LFF itkā varētu nekasīties par to? Vismaz man liekas ka tā būtu loģiski Par Algām gan savadāk protams, tur pat ja kripata nebūs varētu beigties bēdīgi Valmierai.

     [+] [-]

, 2024-11-04 13:42, pirms 2 nedēļām
Witslenamitea rakstīja: Nu ko pēc sezonas visticamāk sāksies spēlētāju izpārdošana ja netiks eurokausos. Kā galvenie kandidāti būs Birka ,Sliede, Toņiševs, Vapne , Varslavāns no vietējiem bet no leģionāriem ganjau daudzi ies prom tāpat kas maz tika pie teikšanas (Duke , Rotars , Santos ,Omori, Kawasaki ) bet pārdot izdevīgi varētu mēģināt Bahamboula , Ndoye un Clemente.
Nu pie tiem gan jau var pielikt Gueye, Olses un Diopu ar. Gan jau neko no viņiem nedabūs, izņemot varbūt Djibu kaut arī nezinu viņa kontrakta situāciju. No Latviešiem no tiem 5 man vismaz liekas ja tiešām Šveicietis nav beidzis projektu tad Varslavānu varētu paturēt. Nu nav viņam šobrīd tā labāka statistika lai viņu pārdotu uz maksimumu. Un vismaz manā uzskatā, ja grib būt spēlētāju pārdošanas ferma, kautkāda Top4 komandai Virslīga tik un tā jābūt. Neviens jau no ārzemēm Daugavpils spēlētājus nepirks.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 13:44, pirms 2 nedēļām
Tīri matemātiski FKV īpašniekam laikam nebija izdevīgi nesamaksāt tagad šo parādu,lai nākošgad no Eirokausiem saņemtu vairāk nekā tad,ja būtu noņemti tie 26p un vispār netiktu Eirokausos. Protams, jāaizvada vēl nākošā sezona,kas arī ir lielas izmaksas,bet šādi laikam tomēr izdevīgāk. Jebkurā gadījumā - tāpat kaut kā neticās,ka šis klubs vēl ilgi pastāvēs. Kaut gan ceru,ka kļūdos un īpašnieks būs mācījies no kļūdām un varbūt nedaudz sapratis,ka te baigi neviens ar viņu neauklēsies.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 13:56, pirms 2 nedēļām
Animalzzz rakstīja: Nu pie tiem gan jau var pielikt Gueye, Olses un Diopu ar. Gan jau neko no viņiem nedabūs, izņemot varbūt Djibu kaut arī nezinu viņa kontrakta situāciju. No Latviešiem no tiem 5 man vismaz liekas ja tiešām Šveicietis nav beidzis projektu tad Varslavānu varētu paturēt. Nu nav viņam šobrīd tā labāka statistika lai viņu pārdotu uz maksimumu. Un vismaz manā uzskatā, ja grib būt spēlētāju pārdošanas ferma, kautkāda Top4 komandai Virslīga tik un tā jābūt. Neviens jau no ārzemēm Daugavpils spēlētājus nepirks.
Olses, nav ticis pie spēlēšanas vairākus mēn. diezin vai kaut ko dižu par viņu var dabūt , kapēc nav laists laukumā grūti teikt , kādam žurnālistam nav ienācis prātā pajautāt , varbūt Emīls varētu pēc pēdējās spēles pajautāt Kalniņam !Diop arī neko dižu šosezon un vispār nav parādījis tapēc arī kaut kādu nelielu naudiņu tikai varētu dabūt .
Par latviešiem , par Vapni protams vislielākā interese, Toniševs šo sezonu ļoti labu aizvadīja noteikti pacēlis savas akcijas , Varslavānam sezona kā pa viļņiem , bet varētu būt interese par viņu , par Birku nepiekrītu šī sezona noteikti nav ar + zīmi spēlējis pamaz un kad ir bijis laukumā nepamanāms daudz kļūdu , interese nebūs liela .
Noteikti pircēju vislielākā interese būs par Ndoju , Porsan-Klemente

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 13:56, pirms 2 nedēļām
Witslenamitea rakstīja: Nu ko pēc sezonas visticamāk sāksies spēlētāju izpārdošana ja netiks eurokausos. Kā galvenie kandidāti būs Birka ,Sliede, Toņiševs, Vapne , Varslavāns no vietējiem bet no leģionāriem ganjau daudzi ies prom tāpat kas maz tika pie teikšanas (Duke , Rotars , Santos ,Omori, Kawasaki ) bet pārdot izdevīgi varētu mēģināt Bahamboula , Ndoye un Clemente.
Sliede jau ir pārdots RFS

  +3 [+] [-]

, 2024-11-04 13:59, pirms 2 nedēļām
Stāsta jau, ka īpašnieks ļoti tendēts uz spēlētāju tirgošanu ar savām iedomātām summām, mazākas neņem pat šādā situācijā, kad vajag nomaksāt parādus. Tas liek domāt, ka nauda viņam visu šo laiku ir un būs lai nebūtu tādas situācijas kā tagad. Bet katru sezonu šādi turēs komandu parādu gūstā, lai izdevīgā brīdī varētu notīties, ļaujot komandai nomirt ar visiem parādiem. Žēl spēlētāju, kuri tādam īpašniekam ir tikai prece, par kuru var nelikties ne zinis uz pāris mēnešiem un nemaksāt algas. Žēl arī fanus. Tos normālos, ne tos, kuri reizēm šeit sevi apkauno.

     [+] [-]

, 2024-11-04 14:06, pirms 2 nedēļām
Vieta Eirokausos taču ir garantēta(zemāk par 4.vietu jau nepaliks),protams,JA tie parādi ir samaksāti...

     [+] [-]

, 2024-11-04 14:13, pirms 2 nedēļām
BenSimmonsBall rakstīja: Stāsta jau, ka īpašnieks ļoti tendēts uz spēlētāju tirgošanu ar savām iedomātām summām, mazākas neņem pat šādā situācijā, kad vajag nomaksāt parādus. Tas liek domāt, ka nauda viņam visu šo laiku ir un būs lai nebūtu tādas situācijas kā tagad. Bet katru sezonu šādi turēs komandu parādu gūstā, lai izdevīgā brīdī varētu notīties, ļaujot komandai nomirt ar visiem parādiem. Žēl spēlētāju, kuri tādam īpašniekam ir tikai prece, par kuru var nelikties ne zinis uz pāris mēnešiem un nemaksāt algas. Žēl arī fanus. Tos normālos, ne tos, kuri reizēm šeit sevi apkauno.
Pieļauju, ka šis ir visloģiskākais no visiem dzirdētajiem situācijas skaidrojumiem par Valmieras komandas finansēm. Īsti gan neesmu lietas kursā par "nenormāliem" komandas faniem un kaut kādiem apkaunojumiem...

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 14:19, pirms 2 nedēļām
BenSimmonsBall rakstīja: Stāsta jau, ka īpašnieks ļoti tendēts uz spēlētāju tirgošanu ar savām iedomātām summām, mazākas neņem pat šādā situācijā, kad vajag nomaksāt parādus. Tas liek domāt, ka nauda viņam visu šo laiku ir un būs lai nebūtu tādas situācijas kā tagad. Bet katru sezonu šādi turēs komandu parādu gūstā, lai izdevīgā brīdī varētu notīties, ļaujot komandai nomirt ar visiem parādiem. Žēl spēlētāju, kuri tādam īpašniekam ir tikai prece, par kuru var nelikties ne zinis uz pāris mēnešiem un nemaksāt algas. Žēl arī fanus. Tos normālos, ne tos, kuri reizēm šeit sevi apkauno.
Kā, atšķirt normālu fanu no nenormāla , pēc kādām pazīmēm nosaki ?
Kā tas ir apkaunot ? Ar ko ? Paskaidro lūdzu

  -2 [+] [-]

, 2024-11-04 14:26, pirms 2 nedēļām
varētu vienoties tā, ja Valmiera izkrīt, tad Lašenko arī krīt. nevajadzētu pazaudēt šo klubu. zinu, absurds domu gājiens.

  +3 [+] [-]

, 2024-11-04 14:28, pirms 2 nedēļām
Witslenamitea rakstīja: Nu ko pēc sezonas visticamāk sāksies spēlētāju izpārdošana ja netiks eurokausos. Kā galvenie kandidāti būs Birka ,Sliede, Toņiševs, Vapne , Varslavāns no vietējiem bet no leģionāriem ganjau daudzi ies prom tāpat kas maz tika pie teikšanas (Duke , Rotars , Santos ,Omori, Kawasaki ) bet pārdot izdevīgi varētu mēģināt Bahamboula , Ndoye un Clemente.
Sliede jau pārdots Rfs, Toņiševs raksta uz Riga, Vapne, kā izrādās pat nepieder Valmierai, bet joprojām Mettai, bet uz īri Valmierā ar izpirkuma tiesībām. Tas ko varu pievienot sarunai.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-04 14:32, pirms 2 nedēļām
Vienmēr patīkami redzēt,ka pie Valmieras rakstiem daudz komentāri...visi ''Man vienalga par Valmieru" smerdeļi te sarosās

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 14:38, pirms 2 nedēļām
Zelta sietiņš rakstīja: Sliede jau ir pārdots RFS
Vai Niks gadījumā FKV netika izīrēts no RFS?
Viņš Tukumā spēlēja kā izīrēts no RFS. Kā bija pēc tam īsti nezinu.

  +3 [+] [-]

, 2024-11-04 14:39, pirms 2 nedēļām
picis rakstīja: varētu vienoties tā, ja Valmiera izkrīt, tad Lašenko arī krīt. nevajadzētu pazaudēt šo klubu. zinu, absurds domu gājiens.
Nevis absurds, bet ļoti, ļoti dumjš domu gājiens, jo kāds sakars Lašenko ar FKV finanšu nedienām?

  -3 [+] [-]

, 2024-11-04 14:43, pirms 2 nedēļām
Kā Valmieras fanam tas varētu likties cerīgi, bet mani tas tīri kaitina ka LFF izdomāja no "atņemsim 25 punktus ja nebūs viss atmaksāts" pārdomāt uz "nu ok, tu 150 taukšķus samaksāji, lai VIDs tagad ziņo par pārējiem 100k". Tīrā amatieriskā rīcība no LLF puses.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:01, pirms 2 nedēļām
Mārcis91 rakstīja: Kā Valmieras fanam tas varētu likties cerīgi, bet mani tas tīri kaitina ka LFF izdomāja no "atņemsim 25 punktus ja nebūs viss atmaksāts" pārdomāt uz "nu ok, tu 150 taukšķus samaksāji, lai VIDs tagad ziņo par pārējiem 100k". Tīrā amatieriskā rīcība no LLF puses.
Pieņemsim , ka LFF stingri pieturas pie izrirzītiem nosacījumiem atņem 25 p. vai izmet no virslīgas un kurš būs ieguvējs ? Valsts budžets papildinoties ar 100 t. un klubs aiziet pa burbuli ? Kapēc skaļi nebļauj par esošās valdības izzagtajiem miljardiem ? Vai nebūtu labāk darīt kā tai teicienā ... vilks paēdis un aita dzīva , tas ir klubs turpina pastāvēt , jo tici man virslīga bez Valmieras būs neinteresants pasākums ar 2 izteiktiem līderiem kuri lielā vientulībā sadalīs zeltu un sudrabu bez kādām intrigām un spriedzes

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:01, pirms 2 nedēļām
Es šorīt vēl speciāli iegāju Lursoft mājas lapā paskatīties, kas notiek ar Valmeira FC - un biju patīkami pārsteigts, kad ieraudzīju, ka parāds pret VID ir zem 100k eur, bet vēl nesen bija 185k eur.
Laikam galvenais visā šajā stāstā ir, lai Valmiera FC paliek spēlēt Virslīgā, bet tālāk jau lai sazvērestību teorijas piekritēji lauž šķēpus - kā, kas, kāpēc tagad utt.?
Reāli ko mēs zinām - 95% kluba akcijas pieder kaut kādam šveicietim, bet neviens nezina, vai viņš ir patiesais kluba īpašnieks!
Vēl ir dzirdēts, ka tam pašam īpašniekam piederot Polijas klubs Gdansk Lechia (kas pastiprina šīs baumas? Tas, ka Mena un Zhileiko no Valmiera FC pa taisno devās uz Lechia, lai arī klubs nespēlēja pat Ekstraklase līgā vēl). Un vispār Valmiera FC spēlētāji tendenciozi pārceļās spēlēt uz Poliju - izņemot Raimondu Krolli.
Vēl ir dzirdētas baumas, ka Valmiera FC īpašnieki patiesībā ir kaut kādi krievi, kuriem nauda ir pa pilnam, bet viņiem esot problēmas šo naudu legālā ceļā dabūt iekšā Latvijā (un Eiropas savienībā vispār), tāpēc esot tādas kavēšanās ar maksājumiem.
Vēlvienas baumas, kad bija uzliktas pirmās LFF snakcijas - ka Valmiera FC klubs esot balts un pūkains, bet par kaut kādu pārdotu spēlētāju nav ienākusi nauda no cita Polijas kluba, kā rezultātā sākās algu kavēšanās, jo Valmiera FC šo naudu bija jau ieplānojusi budžetā, lai segtu tekošos izdevumus, to skaitā algas.

Tas laikam ir tas ko esmu dzirdējis, lasījis utt. - varbūt kādam ir vēl kāds info no sērijas - viena tante teica, vai arī tomēr kaut, kas reāli taustāms?

  +2 [+] [-]

, 2024-11-04 15:09, pirms 2 nedēļām
Ambrē rakstīja: Es šorīt vēl speciāli iegāju Lursoft mājas lapā paskatīties, kas notiek ar Valmeira FC - un biju patīkami pārsteigts, kad ieraudzīju, ka parāds pret VID ir zem 100k eur, bet vēl nesen bija 185k eur.
Laikam galvenais visā šajā stāstā ir, lai Valmiera FC paliek spēlēt Virslīgā, bet tālāk jau lai sazvērestību teorijas piekritēji lauž šķēpus - kā, kas, kāpēc tagad utt.?
Reāli ko mēs zinām - 95% kluba akcijas pieder kaut kādam šveicietim, bet neviens nezina, vai viņš ir patiesais kluba īpašnieks!
Vēl ir dzirdēts, ka tam pašam īpašniekam piederot Polijas klubs Gdansk Lechia (kas pastiprina šīs baumas? Tas, ka Mena un Zhileiko no Valmiera FC pa taisno devās uz Lechia, lai arī klubs nespēlēja pat Ekstraklase līgā vēl). Un vispār Valmiera FC spēlētāji tendenciozi pārceļās spēlēt uz Poliju - izņemot Raimondu Krolli.
Vēl ir dzirdētas baumas, ka Valmiera FC īpašnieki patiesībā ir kaut kādi krievi, kuriem nauda ir pa pilnam, bet viņiem esot problēmas šo naudu legālā ceļā dabūt iekšā Latvijā (un Eiropas savienībā vispār), tāpēc esot tādas kavēšanās ar maksājumiem.
Vēlvienas baumas, kad bija uzliktas pirmās LFF snakcijas - ka Valmiera FC klubs esot balts un pūkains, bet par kaut kādu pārdotu spēlētāju nav ienākusi nauda no cita Polijas kluba, kā rezultātā sākās algu kavēšanās, jo Valmiera FC šo naudu bija jau ieplānojusi budžetā, lai segtu tekošos izdevumus, to skaitā algas.

Tas laikam ir tas ko esmu dzirdējis, lasījis utt. - varbūt kādam ir vēl kāds info no sērijas - viena tante teica, vai arī tomēr kaut, kas reāli taustāms?
Ja es pareizi saprotu, tad FKV no LFF DK bija prasība pilnībā samaksāt parādu līdz noteiktam datumam, un nevis kādu daļu no tā. Un tās būtu pēc loģikas pareizi, jo savādāk tā tāda gumijas staipīšana vien sanāk. Kaut ko samaksā, bet pēc tam atkal audzē parādu tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:14, pirms 2 nedēļām
fall in love rakstīja: Sliede jau pārdots Rfs, Toņiševs raksta uz Riga, Vapne, kā izrādās pat nepieder Valmierai, bet joprojām Mettai, bet uz īri Valmierā ar izpirkuma tiesībām. Tas ko varu pievienot sarunai.
Par Vapni gan jau būs tas pats ko Ajax izdarija vasarā ar Mikautadzi. Nopirks un pārdos tajā pašā logā.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:22, pirms 2 nedēļām
juings rakstīja: Olses, nav ticis pie spēlēšanas vairākus mēn. diezin vai kaut ko dižu par viņu var dabūt , kapēc nav laists laukumā grūti teikt , kādam žurnālistam nav ienācis prātā pajautāt , varbūt Emīls varētu pēc pēdējās spēles pajautāt Kalniņam !Diop arī neko dižu šosezon un vispār nav parādījis tapēc arī kaut kādu nelielu naudiņu tikai varētu dabūt .
Par latviešiem , par Vapni protams vislielākā interese, Toniševs šo sezonu ļoti labu aizvadīja noteikti pacēlis savas akcijas , Varslavānam sezona kā pa viļņiem , bet varētu būt interese par viņu , par Birku nepiekrītu šī sezona noteikti nav ar + zīmi spēlējis pamaz un kad ir bijis laukumā nepamanāms daudz kļūdu , interese nebūs liela .
Noteikti pircēju vislielākā interese būs par Ndoju , Porsan-Klemente
Olses jau liekas sen ka prom jo LFF mājaslapā viņš nav vairs Valmieras sastāvā.

  -3 [+] [-]

, 2024-11-04 15:22, pirms 2 nedēļām
Sen vajadzēja visus punktus atņemt un sūtīt uz Nākotni! Vistizlākā komanda līgā

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:31, pirms 2 nedēļām
Misters Spirts , 15:22, pirms 2 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Sen vajadzēja visus punktus atņemt un sūtīt uz Nākotni! Vistizlākā komanda līgā
=============
tīrs vate, Valmiera ir viena no latviskākajām komandām virslīgā, arī trenneru sastāvs ir latvisks

  +2 [+] [-]

, 2024-11-04 15:31, pirms 2 nedēļām
Witslenamitea rakstīja: Olses jau liekas sen ka prom jo LFF mājaslapā viņš nav vairs Valmieras sastāvā.
Tad kādā sakarā spēļu protokolos viņš tekoši tiek ierakstīts kā rezerves vārtsargs?Izņemot pēdējā spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:32, pirms 2 nedēļām
ja kaut kādu naudu atmaksā VID, tad tomēr ir doma saglabāt komandu

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:38, pirms 2 nedēļām
Witslenamitea rakstīja: Olses jau liekas sen ka prom jo LFF mājaslapā viņš nav vairs Valmieras sastāvā.
Nebiju kādu laiku skatījies , jā tā tas ir , nav vairs starp komandas vārtsargiem, Transfermarkt vēl joprojām bez izmaiņām . Hm , no komandas puses nekāds paziņojums nav bijis .

  -1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:40, pirms 2 nedēļām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevis absurds, bet ļoti, ļoti dumjš domu gājiens, jo kāds sakars Lašenko ar FKV finanšu nedienām?
sakars ir (https://lff.lv/sacensibas/viriesi/virsliga/), jo prezidents pārstāv organizāciju, kuras netiešā paspārnē ir Tonybet Virslīga. man sanāca vairāk emocionāls izteikums, no racionālās puses taisnība (par to, ka nav jāatkāpjas vienlaicīgi ar FCV) - tavā pusē. "Rīgas" čempionāts būtu bēdīgs.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-04 15:43, pirms 2 nedēļām
juings rakstīja: Kā, atšķirt normālu fanu no nenormāla , pēc kādām pazīmēm nosaki ?
Kā tas ir apkaunot ? Ar ko ? Paskaidro lūdzu
Es runāju par tiem, kuri ar putām uz lūpām aizstāv Valmieras vadību un sauc šo situāciju par "kabinetu izrēķināšanos" pret komandu, lai gan visiem vajadzētu būt tā kā skaidram, kurš šajā stāstā ir ļaundaris. Tad jautājums, vai tie indivīdi fano par komandu un tās spēlētājiem vai par Šveicieša spēlētāju tirgošanas biznesu. Lai gan Valmieras bankrota vai izkrišanas pieprasītāji izklausās vēl muļķīgāk.

     [+] [-]

, 2024-11-04 15:45, pirms 2 nedēļām
juings rakstīja: Pieņemsim , ka LFF stingri pieturas pie izrirzītiem nosacījumiem atņem 25 p. vai izmet no virslīgas un kurš būs ieguvējs ? Valsts budžets papildinoties ar 100 t. un klubs aiziet pa burbuli ? Kapēc skaļi nebļauj par esošās valdības izzagtajiem miljardiem ? Vai nebūtu labāk darīt kā tai teicienā ... vilks paēdis un aita dzīva , tas ir klubs turpina pastāvēt , jo tici man virslīga bez Valmieras būs neinteresants pasākums ar 2 izteiktiem līderiem kuri lielā vientulībā sadalīs zeltu un sudrabu bez kādām intrigām un spriedzes
Tur jau tā lieta, mož tāpēc es bļaustos par LFF neizlēmību, tāpēc ka jau otro gadu Šveices īpašnieks Valmieru tur uz nabadzības robežas un nauda pēkšņi atrodas tad, kad jau ūdens smeļas mutē, un tici man es pats jau gribu lai Valmiera paliek virslīgā, bet ne ar pašreizējiem īpašniekiem kuri tīra klubu ārā no naudas un velk klubu uz iznīcību. Un lai būtu saprašana, es neprasu lai klubs aiziet pa burbuli, man bija pietikamas sirdssāpes redzot kā Skonto beidza eksistēt, bet ja īpašnieka un LFF attieksme nemainīsies, sliktātais var tikai būt realitāte.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:54, pirms 2 nedēļām
Barselonai sanāca, Valmieru vajag Virslīgai, jo es esmu no Vidzemes un tas ir vienīgais klubs no turienes.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:55, pirms 2 nedēļām
picis rakstīja: Barselonai sanāca, Valmieru vajag Virslīgai, jo es esmu no Vidzemes.
Nu es pats arī esmu no Vidzemes, tēvs ir dzimis Valmierā un pats arī gribu, lai Valmiera paliek Virslīgā, bet es arī gribu lai īpašnieki beidz izturēties pret klubu kā personīgo naudas maku.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-04 15:56, pirms 2 nedēļām
Divejādas sajūtas par visu to, kas notiek ar FK Valmiera. No vienas puses visi tie parādi un problēmas. No otras puses, negribās atkal kaut kāda iemesla dēļ pazaudēt tik konkurētspējīgu komandu kā Valmiera, jau tā tik bieži un daudz klubus esam zaudējuši. Tieši šodien redzēju Sporta Studijas sižētā, ka 26 no 33 Virslīgas titulus ir izcīnījuši klubi kuri šodien vairs nepastāv.

     [+] [-]

, 2024-11-04 15:58, pirms 2 nedēļām
TinderDtae rakstīja: Divejādas sajūtas par visu to, kas notiek ar FK Valmiera. No vienas puses visi tie parādi un problēmas. No otras puses, negribās atkal kaut kāda iemesla dēļ pazaudēt tik konkurētspējīgu komandu kā Valmiera, jau tā tik bieži un daudz klubus esam zaudējuši. Tieši šodien redzēju Sporta Studijas sižētā, ka 26 no 33 Virslīgas titulus ir izcīnījuši klubi kuri šodien vairs nepastāv.
jā, tur tev es piekrītu. Man pašam ir tikpat divejādas sajūtas par to visu.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-04 15:58, pirms 2 nedēļām
Mārcis91 rakstīja: Nu es pats arī esmu no Vidzemes, tēvs ir dzimis Valmierā un pats arī gribu, lai Valmiera paliek Virslīgā, bet es arī gribu lai īpašnieki beidz izturēties pret klubu kā personīgo naudas maku.
jā, nomest to šveicieti no vadības (fantazēju, grūti izdarāms pareizi) un atvērt ziedot.lv kontu tikšanai līdz nulles bilancei (es pievienotos).
1 2 3 81 komentārs