Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Parādniece "Valmiera" iesniedz dokumentus, LFF lēmumu pieņems trešdien

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Parādniece "Valmiera" iesniedz dokumentus, LFF lēmumu pieņems trešdien
Džibrils Gejs un Lūkass Vapne. Foto: Jānis Līgats/Valmiera FC

Latvijas Futbola federācija (LFF) paziņojusi, ka piektdien no "Valmieras" saņēmusi maksājumu dokumentus. Tādējādi notiek dokumentu pārbaude, un Disciplinārlietu komitejas lēmums sekos trešdien, nevis šodien.

Nodokļu parādu dēļ "Valmierai" šajā sezonā atņemti deviņi punkti, kas 2022. gada Virslīgas čempioni no trešās vietas nostūmusi uz ceturto. Taču parādu nesegšanas gadījumā Vidzemes klubam draud vēl bargāks atņemto punktu sods.

LFF pavēstījusi, ka 1. novembrī saņemti maksājumu dokumenti par kavētajiem maksājumiem kluba darbiniekiem un spēlētājiem, kā arī Valsts ieņēmumu dienestam.

Federācija norādījusi, ka notiek dokumentu pārbaude un tiek gaidīts oficiāls apstiprinājums no Valsts ieņēmumu dienesta attiecībā uz nodokļu nomaksas stāvokli, tāpēc sēde par turpmāko sodu sekos trešdien, 6. novembrī.

Kopvērtējums

VKomandaSUNZVārtiP
1.FC RFS352933102:2390
2.Riga FC35266397:2184
3.FK Auda351761258:3457
4.Valmiera FC35197973:3655*
5.BFC Daugavpils351181640:5741
6.FK Liepāja351081734:5338
7.FK Metta351061934:7136
8.FK Tukums 2000/Telms35881935:7932
9.Grobiņas SC/LFS35852234:7629
10.FS Jelgava35572326:8222

* - "Valmierai" nodokļu parāda dēļ atņemti deviņi punkti.

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/17926/no-valmi...

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 16:00, pirms 2 nedēļām
picis rakstīja: jā, nomest to šveicieti no vadības (fantazēju, grūti izdarāms pareizi) un atvērt ziedot.lv kontu tikšanai līdz nulles bilancei.
hehehe, lūk mans naivais sapnis, pirmais Latvijas klubs kas ir fanu vadīts.

  +3 [+] [-]

, 2024-11-04 16:05, pirms 2 nedēļām
Mārcis91 rakstīja: Tur jau tā lieta, mož tāpēc es bļaustos par LFF neizlēmību, tāpēc ka jau otro gadu Šveices īpašnieks Valmieru tur uz nabadzības robežas un nauda pēkšņi atrodas tad, kad jau ūdens smeļas mutē, un tici man es pats jau gribu lai Valmiera paliek virslīgā, bet ne ar pašreizējiem īpašniekiem kuri tīra klubu ārā no naudas un velk klubu uz iznīcību. Un lai būtu saprašana, es neprasu lai klubs aiziet pa burbuli, man bija pietikamas sirdssāpes redzot kā Skonto beidza eksistēt, bet ja īpašnieka un LFF attieksme nemainīsies, sliktātais var tikai būt realitāte.
Tur neko nevar izdarīt . Pats bēdīgākais ka pie kluba esošie labi apzinoties ka neviens nevar nopirkt kluba pretīgi paziņo , nopērc klubu un parādi kā vajag saimniekot .

  +3 [+] [-]

, 2024-11-04 16:07, pirms 2 nedēļām
picis rakstīja: sakars ir (https://lff.lv/sacensibas/viriesi/virsliga/), jo prezidents pārstāv organizāciju, kuras netiešā paspārnē ir Tonybet Virslīga. man sanāca vairāk emocionāls izteikums, no racionālās puses taisnība (par to, ka nav jāatkāpjas vienlaicīgi ar FCV) - tavā pusē. "Rīgas" čempionāts būtu bēdīgs.
Un kas tad ir, ka LFF paspārnē ir LFV? Ne Lašenko, ne arī kāds cits LFF amatpersona nav vainīgi, ka FKV īpašnieki nepilda tās finanšu saistības pret klubu, kuras tas apņēmās pirms sezonas sākuma. Sezonas sākumā LFF amatpersonām pārbaudot FKV finanšu gatavību jaunajai sezonai nebija iemesla šo klubu nepielaist spēlēšanai jaunajā LFV sezonā.
Lai arī ko tu tur savā galvā nebūtu izperinājis, bet neviens cits, kā vien FKV īpašniek(s)i nav vainīgi pie šīs situācijas.

     [+] [-]

, 2024-11-04 16:08, pirms 2 nedēļām
juings rakstīja: Tur neko nevar izdarīt . Pats bēdīgākais ka pie kluba esošie labi apzinoties ka neviens nevar nopirkt kluba pretīgi paziņo , nopērc klubu un parādi kā vajag saimniekot .
Nu jā, tas diemžēl tā ir un tikai naivi ceru, ka mož varbūt vienreiz mūžā būs sajūta ka klubs ir labās rokās un ka nevajadzēs dzirdēt ka nabaga spēlētājiem un darbiniekiem netika izmaksāts.

  -2 [+] [-]

, 2024-11-04 16:13, pirms 2 nedēļām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un kas tad ir, ka LFF paspārnē ir LFV? Ne Lašenko, ne arī kāds cits LFF amatpersona nav vainīgi, ka FKV īpašnieki nepilda tās finanšu saistības pret klubu, kuras tas apņēmās pirms sezonas sākuma. Sezonas sākumā LFF amatpersonām pārbaudot FKV finanšu gatavību jaunajai sezonai nebija iemesla šo klubu nepielaist spēlēšanai jaunajā LFV sezonā.
Lai arī ko tu tur savā galvā nebūtu izperinājis, bet neviens cits, kā vien FKV īpašniek(s)i nav vainīgi pie šīs situācijas.
Lašenko gāšanas plānu, jo nepatīk krieviskas izcelsmes vārdi un uzvārdi.
Slēdzam tēmu, muļķīgi, bērnišķīgi un provocējoši, laikam.
perināt es varu, bet nav palīgu. pasmaidi, tev taisnība, laikam.

     [+] [-]

, 2024-11-04 16:16, pirms 2 nedēļām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja es pareizi saprotu, tad FKV no LFF DK bija prasība pilnībā samaksāt parādu līdz noteiktam datumam, un nevis kādu daļu no tā. Un tās būtu pēc loģikas pareizi, jo savādāk tā tāda gumijas staipīšana vien sanāk. Kaut ko samaksā, bet pēc tam atkal audzē parādu tālāk.
Vispār jau pēc likuma nodokļi jānomaksā līdz gada beigām visiem - es nezinu gan kādā veidā, lai kaut kādi LFF statūti būtu augstāki hierarhijā par valsts izdotiem likumiem!

  +4 [+] [-]

, 2024-11-04 16:17, pirms 2 nedēļām
picis rakstīja: jā, nomest to šveicieti no vadības (fantazēju, grūti izdarāms pareizi) un atvērt ziedot.lv kontu tikšanai līdz nulles bilancei (es pievienotos).

Viena ideja ''krutāka'' par otru ideju!

Diez vai būs kādi 3-4 tūkstoši pat Valmierā, nemaz nerunājot par pārējo Latviju, kuri diži raudās, ja FK Valmiera noies pa burbuli.
Manas domas pamatojums-2004. gadā FK Valmiera nogāja pa burbuli, kad trīs gadus pirms tam Valmieras futbola klubs bija piedzīvojis četras sezonas kaudamies ar finanšu grūtībām, 13 gadus neviens Valmierā už ļoti neiespringa, lai 1. līgā spēlējošā Valmieras komanda spēlētu LFV. Tikai 2017. gadā Valmiera FC izdevās tikt atpakaļ LFV.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-04 16:19, pirms 2 nedēļām
picis rakstīja: sakars ir (https://lff.lv/sacensibas/viriesi/virsliga/), jo prezidents pārstāv organizāciju, kuras netiešā paspārnē ir Tonybet Virslīga. man sanāca vairāk emocionāls izteikums, no racionālās puses taisnība (par to, ka nav jāatkāpjas vienlaicīgi ar FCV) - tavā pusē. "Rīgas" čempionāts būtu bēdīgs.
Lai cik man ļoti besītu Ļašenko - pat ja LFF būtu LFV tiešie bosi nevis organizācija LFV - kā pie tā, ka kāds klubs neievēro noteikumus un nemaksā nodokļus, algas un transfērmaksas var vainot LFF prezidentu, kāpēc ja, kāds klubs konstanti paliek parādā būtu jādemisionēm LFF prezidentam?

     [+] [-]

, 2024-11-04 16:21, pirms 2 nedēļām
TinderDtae rakstīja: Divejādas sajūtas par visu to, kas notiek ar FK Valmiera. No vienas puses visi tie parādi un problēmas. No otras puses, negribās atkal kaut kāda iemesla dēļ pazaudēt tik konkurētspējīgu komandu kā Valmiera, jau tā tik bieži un daudz klubus esam zaudējuši. Tieši šodien redzēju Sporta Studijas sižētā, ka 26 no 33 Virslīgas titulus ir izcīnījuši klubi kuri šodien vairs nepastāv.
Jautājums tikai - cik konkurētspējīga ilgtermiņā ir šāda Valmiera, kas ar katru gadu paliek ar vien nabadzīgāka un ar vien vairāk dažadu parādu. Ka nesanāk V-pils variants ar toto vai no Rīgu galvenā konkurenta nepaliek par iepriekšejo Jelgavu.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-04 16:22, pirms 2 nedēļām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja:
Viena ideja ''krutāka'' par otru ideju!

Diez vai būs kādi 3-4 tūkstoši pat Valmierā, nemaz nerunājot par pārējo Latviju, kuri diži raudās, ja FK Valmiera noies pa burbuli.
Manas domas pamatojums-2004. gadā FK Valmiera nogāja pa burbuli, kad trīs gadus pirms tam Valmieras futbola klubs bija piedzīvojis četras sezonas kaudamies ar finanšu grūtībām, 13 gadus neviens Valmierā už ļoti neiespringa, lai 1. līgā spēlējošā Valmieras komanda spēlētu LFV. Tikai 2017. gadā Valmiera FC izdevās tikt atpakaļ LFV.
Nu tāpēc es arī tīri neiebilstu ka Valmiera spēlētu nākotnes līgā. Nekas traks no tā nesanāktu, nav jau garantija ka būs tas pats liktenis kas piemeklētu Ventspili,Spartaku un Skonto.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 16:24, pirms 2 nedēļām
juings rakstīja: Nebiju kādu laiku skatījies , jā tā tas ir , nav vairs starp komandas vārtsargiem, Transfermarkt vēl joprojām bez izmaiņām . Hm , no komandas puses nekāds paziņojums nav bijis .
Normāli fani ir tie, kas saprot, ko dara vadība un, ka tas nav ok un tā ir ņirgāšanās par visiem, sākot ar spēlētajiem, turpinot ar tiem pašiem faniem, Virslīgu, Valmieru un Latviju.
Stulbi "fani" ir tādi, kā te viens otrs, kas citu nepatiku pret valdību un vēlmi "spēlēt godīgi" uztver vai trollē kā - tu gribi, lai Valmiera grimst, tās ir kabinetu spēles - Valmiera ir godīga, - nepatīk, tad nopērc pats un saimnieko.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 16:25, pirms 2 nedēļām
Ambrē rakstīja: Vispār jau pēc likuma nodokļi jānomaksā līdz gada beigām visiem - es nezinu gan kādā veidā, lai kaut kādi LFF statūti būtu augstāki hierarhijā par valsts izdotiem likumiem!
Ja godīgi, tad nezinu ar kādiem juridiskiem paņēmieniem un normatīviem manipulē LFF DK, bet tas ir fakts, ka FKV nav iesūdzējuši šo organizāciju tiesā par kādu normatīvo aktu pārkāpumiem.
Pieņemu, ka FKV vadība pirms sezonas ir parakstījuši kādus juridiski saistošus dokumentus, kuri ļauj LFF DK šādi rīkoties. Un tas šī kluba vadībai neļauj īpaši spirināties pretīm LFF DK lēmumiem.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-04 16:27, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Normāli fani ir tie, kas saprot, ko dara vadība un, ka tas nav ok un tā ir ņirgāšanās par visiem, sākot ar spēlētajiem, turpinot ar tiem pašiem faniem, Virslīgu, Valmieru un Latviju.
Stulbi "fani" ir tādi, kā te viens otrs, kas citu nepatiku pret valdību un vēlmi "spēlēt godīgi" uztver vai trollē kā - tu gribi, lai Valmiera grimst, tās ir kabinetu spēles - Valmiera ir godīga, - nepatīk, tad nopērc pats un saimnieko.
100%, vai izdomā sazvērestības pekstiņus ka "Rīgas mafija te aiz tā visa stāv"

  +3 [+] [-]

, 2024-11-04 16:27, pirms 2 nedēļām
Ambrē rakstīja: Vispār jau pēc likuma nodokļi jānomaksā līdz gada beigām visiem - es nezinu gan kādā veidā, lai kaut kādi LFF statūti būtu augstāki hierarhijā par valsts izdotiem likumiem!
LFF statūti nav augstaki par likumiem, bet jebkurai privātai organizācijai ir tiesības savos statūtos norādīt dažadas prasības.
Nu kaut vai no sērijas darba sludinājumā norādīt, ka tu nedrīksti būt krimināli sodīts, tev jābūt B kategorijas apliecībai utt. - neviens likums neliek tev obligāti būt ar braukšanas apliecību līdz brīdim kamēr nevēlies vadīt auto.
Tas pats arīšeit- ja tu negribi iziet no mūsu klubiņa, tev nedrīkst būt parādi nodokļiem, algām un transfēriem.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 16:33, pirms 2 nedēļām
Ambrē rakstīja: Vispār jau pēc likuma nodokļi jānomaksā līdz gada beigām visiem - es nezinu gan kādā veidā, lai kaut kādi LFF statūti būtu augstāki hierarhijā par valsts izdotiem likumiem!
labāk būtu ēdis gudrīti

  -3 [+] [-]

, 2024-11-04 16:36, pirms 2 nedēļām
Skonto atlaidi vajag Vadimam un VIDam iedot Vidzemes futbola klubam no Valmieras. Kā man nepatīk Vadimi.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-04 16:36, pirms 2 nedēļām
Līdz noteiktam datumam vajadzēja samaksāt parādu. Nav samaksāts, tad viss čau rasma.

  -2 [+] [-]

, 2024-11-04 16:40, pirms 2 nedēļām
MA1963 rakstīja: Līdz noteiktam datumam vajadzēja samaksāt parādu. Nav samaksāts, tad viss čau rasma.
pārāk skarbs tu esi. nevaru tevi ciest un šos pārmērīgos valsts nodokļus attiecībā pret ienākumiem (subjektīvi, neveicu izpēti).

  +2 [+] [-]

, 2024-11-04 16:46, pirms 2 nedēļām
picis rakstīja: pārāk skarbs tu esi. nevaru tevi ciest un šos pārmērīgos valsts nodokļus attiecībā pret ienākumiem (subjektīvi, neveicu izpēti).
Sorry, bet nu nedrīkst ļaut īpašniekiem vilkt klubu uz parādiem it īpaši kad viņiem bija baigie ienākumi miljonos no transfēriem, kuri pēkšņi pazuda nezkur. Tā ir pilnīga ņirgāšanās par klubu kā tādu.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-04 16:47, pirms 2 nedēļām
picis rakstīja: pārāk skarbs tu esi. nevaru tevi ciest un šos pārmērīgos valsts nodokļus attiecībā pret ienākumiem (subjektīvi, neveicu izpēti).
vins rigas dupshlaiža,nepievērs uzmanību

     [+] [-]

, 2024-11-04 16:49, pirms 2 nedēļām
ha ha ha...vairāk komentāru,kā pie rigas krieveļu uzvaras čempionātā

  +3 [+] [-]

, 2024-11-04 16:51, pirms 2 nedēļām
picis rakstīja: pārāk skarbs tu esi. nevaru tevi ciest un šos pārmērīgos valsts nodokļus attiecībā pret ienākumiem (subjektīvi, neveicu izpēti).
Problēma VFC nav tikai nodokļi. Pēdējos 3-4 gadus viņi paliek parādā ne tikai nodokļus, bet arī algas un transfērmaksas. Cik ļoti tu pats gribētu strādāt uzņēmumā, kas tev algu mēnešiem nemaksā? Ja paliek vecā vadība - ir garantijas, ka nākamgad nesāksies viss no gala?
Pazaudēja jau vienu gadu Eirokausus un uztaisīja lv klubu futbolam, ka uz Eirokausiem devās tā brīža VL apakšgala komanda. Klaunisms + kopējais reitings cieš. Es gribētu, lai saglabājās VFC, bet pie noteikumiem, ka beidz ākstīties, kas ar pašreizējo vadību - gan šveicieti, gan vietējiem kadriem ir nereāli.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-04 16:51, pirms 2 nedēļām
Menga5 rakstīja: vins rigas dupshlaiža,nepievērs uzmanību
nevaru, nesanāk.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-04 16:53, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Problēma VFC nav tikai nodokļi. Pēdējos 3-4 gadus viņi paliek parādā ne tikai nodokļus, bet arī algas un transfērmaksas. Cik ļoti tu pats gribētu strādāt uzņēmumā, kas tev algu mēnešiem nemaksā? Ja paliek vecā vadība - ir garantijas, ka nākamgad nesāksies viss no gala?
Pazaudēja jau vienu gadu Eirokausus un uztaisīja lv klubu futbolam, ka uz Eirokausiem devās tā brīža VL apakšgala komanda. Klaunisms + kopējais reitings cieš. Es gribētu, lai saglabājās VFC, bet pie noteikumiem, ka beidz ākstīties, kas ar pašreizējo vadību - gan šveicieti, gan vietējiem kadriem ir nereāli.
100% piekrītu.

     [+] [-]

, 2024-11-04 17:05, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Problēma VFC nav tikai nodokļi. Pēdējos 3-4 gadus viņi paliek parādā ne tikai nodokļus, bet arī algas un transfērmaksas. Cik ļoti tu pats gribētu strādāt uzņēmumā, kas tev algu mēnešiem nemaksā? Ja paliek vecā vadība - ir garantijas, ka nākamgad nesāksies viss no gala?
Pazaudēja jau vienu gadu Eirokausus un uztaisīja lv klubu futbolam, ka uz Eirokausiem devās tā brīža VL apakšgala komanda. Klaunisms + kopējais reitings cieš. Es gribētu, lai saglabājās VFC, bet pie noteikumiem, ka beidz ākstīties, kas ar pašreizējo vadību - gan šveicieti, gan vietējiem kadriem ir nereāli.
Algas spēlētājiem neesot bijušas samaksātas tikai vienu reizi - no ziemas - pavasaris periods. Pēc tam algas spēlētāji saņēmuši regulāri - cik dzirdēts, tad algas nebija saņēmuši tā saucamie backoffice darbinieki, bet arī nav teiks, ka visi, un cik neregulāri!

     [+] [-]

, 2024-11-04 17:25, pirms 2 nedēļām
Menga5 rakstīja: Vienmēr patīkami redzēt,ka pie Valmieras rakstiem daudz komentāri...visi ''Man vienalga par Valmieru" smerdeļi te sarosās
Klubs ir sācis pūt un tikai laika jautājums kad nopūs, labāk šogad, nekā nākamgad uztaisīs vispār kādus 800-1000k parādu.

Lai iet pa skuju taku, vai sāk visu no 1.ligas un meklē pa gadu sponsorus.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-04 17:34, pirms 2 nedēļām
Gan jau piedos Valmierai, tikai nākošajā gadā sāksies viss no gala. Žēl spēlētājus.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-04 17:36, pirms 2 nedēļām
Misters Spirts rakstīja: Sen vajadzēja visus punktus atņemt un sūtīt uz Nākotni! Vistizlākā komanda līgā
Tu esi bēdīgs gadijums

     [+] [-]

, 2024-11-04 17:47, pirms 2 nedēļām
Kāpēc tikai Valmierai piekasās?
Visiem virslīgas klubiem ir parādi, tai pašai RFS pat parāds ir...
Metta vispār nemaksā algas, tikai simbolisku stipendiju un neregulāri, arī Bfc Daugavpils ir nodokļu parāds!

  +2 [+] [-]

, 2024-11-04 17:56, pirms 2 nedēļām
go142579 rakstīja: Kāpēc tikai Valmierai piekasās?
Visiem virslīgas klubiem ir parādi, tai pašai RFS pat parāds ir...
Metta vispār nemaksā algas, tikai simbolisku stipendiju un neregulāri, arī Bfc Daugavpils ir nodokļu parāds!
Un?
Vai tagad LFF jāsaka-sagaidīsim, kad citiem klubiem būs tāds nodokļu parāds kāds ir FKV, un tad ķersimies klāt visiem LFV klubiem, kuriem ir nodokļu parādi? Tas nekas, ja uz to gaidot FKV nodokļu parāds būs viens miljons plus.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-04 18:36, pirms 2 nedēļām
Smaga diena šķiedrā, prieks atnākt uz mājām un izlasīt, ka viss risinās. Stāv pāri visam Valmiera!

  -2 [+] [-]

, 2024-11-04 18:36, pirms 2 nedēļām
Skatos jau geralts of rivia kaut ko atkal heito, nāksies tevi sabēdināt, izskatās ka Valmieras sāga nav galā

  -2 [+] [-]

, 2024-11-04 18:39, pirms 2 nedēļām
Ivars zvirgzdiņš tagad bimbā jo zin, ka grobiņa mauks pārspēles ja lašenko valmierai kabinetos nelems lielo punktu mīnusošanu

  -1 [+] [-]

, 2024-11-04 18:48, pirms 2 nedēļām
Menga5 rakstīja: ha ha ha...vairāk komentāru,kā pie rigas krieveļu uzvaras čempionātā
Kā ar kulaku uz acs, kabinetu čempionu raksts izspieda pusotru reizi mazāk komentāru, kad raksts aizies arhīvā varbūt sasniegs x2

     [+] [-]

, 2024-11-04 18:59, pirms 2 nedēļām
Misters Spirts rakstīja: Sen vajadzēja visus punktus atņemt un sūtīt uz Nākotni! Vistizlākā komanda līgā
Paskaties spogulī un piemēri tizlumu. Tev piestāv!