Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Parādniece "Valmiera" iesniedz dokumentus, LFF lēmumu pieņems trešdien

Parādniece "Valmiera" iesniedz dokumentus, LFF lēmumu pieņems trešdien
Džibrils Gejs un Lūkass Vapne. Foto: Jānis Līgats/Valmiera FC

Latvijas Futbola federācija (LFF) paziņojusi, ka piektdien no "Valmieras" saņēmusi maksājumu dokumentus. Tādējādi notiek dokumentu pārbaude, un Disciplinārlietu komitejas lēmums sekos trešdien, nevis šodien.

Nodokļu parādu dēļ "Valmierai" šajā sezonā atņemti deviņi punkti, kas 2022. gada Virslīgas čempioni no trešās vietas nostūmusi uz ceturto. Taču parādu nesegšanas gadījumā Vidzemes klubam draud vēl bargāks atņemto punktu sods.

LFF pavēstījusi, ka 1. novembrī saņemti maksājumu dokumenti par kavētajiem maksājumiem kluba darbiniekiem un spēlētājiem, kā arī Valsts ieņēmumu dienestam.

Federācija norādījusi, ka notiek dokumentu pārbaude un tiek gaidīts oficiāls apstiprinājums no Valsts ieņēmumu dienesta attiecībā uz nodokļu nomaksas stāvokli, tāpēc sēde par turpmāko sodu sekos trešdien, 6. novembrī.

Kopvērtējums

VKomandaSUNZVārtiP
1.FC RFS352933102:2390
2.Riga FC35266397:2184
3.FK Auda351761258:3457
4.Valmiera FC35197973:3655*
5.BFC Daugavpils351181640:5741
6.FK Liepāja351081734:5338
7.FK Metta351061934:7136
8.FK Tukums 2000/Telms35881935:7932
9.Grobiņas SC/LFS35852234:7629
10.FS Jelgava35572326:8222

* - "Valmierai" nodokļu parāda dēļ atņemti deviņi punkti.

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/17926/no-valmi...


, 2024-11-04 13:06, pirms pusgada
Nu ko pēc sezonas visticamāk sāksies spēlētāju izpārdošana ja netiks eurokausos. Kā galvenie kandidāti būs Birka ,Sliede, Toņiševs, Vapne , Varslavāns no vietējiem bet no leģionāriem ganjau daudzi ies prom tāpat kas maz tika pie teikšanas (Duke , Rotars , Santos ,Omori, Kawasaki ) bet pārdot izdevīgi varētu mēģināt Bahamboula , Ndoye un Clemente.
, 2024-11-04 13:29, pirms pusgada
Es ceru atrisinās šo problēmu un tiks nokārtoti parādi ! Cerams vairāk punktus nenoņems
, 2024-11-04 13:37, pirms pusgada
Varbūt kļūdos, bet ja jau VID ir pieņēmis ka tie 100k tiks maksāti pēc grafika tad LFF itkā varētu nekasīties par to? Vismaz man liekas ka tā būtu loģiski Par Algām gan savadāk protams, tur pat ja kripata nebūs varētu beigties bēdīgi Valmierai.
, 2024-11-04 13:42, pirms pusgada
Witslenamitea rakstīja: Nu ko pēc sezonas visticamāk sāksies spēlētāju izpārdošana ja netiks eurokausos. Kā galvenie kandidāti būs Birka ,Sliede, Toņiševs, Vapne , Varslavāns no vietējiem bet no leģionāriem ganjau daudzi ies prom tāpat kas maz tika pie teikšanas (Duke , Rotars , Santos ,Omori, Kawasaki ) bet pārdot izdevīgi varētu mēģināt Bahamboula , Ndoye un Clemente.
Nu pie tiem gan jau var pielikt Gueye, Olses un Diopu ar. Gan jau neko no viņiem nedabūs, izņemot varbūt Djibu kaut arī nezinu viņa kontrakta situāciju. No Latviešiem no tiem 5 man vismaz liekas ja tiešām Šveicietis nav beidzis projektu tad Varslavānu varētu paturēt. Nu nav viņam šobrīd tā labāka statistika lai viņu pārdotu uz maksimumu. Un vismaz manā uzskatā, ja grib būt spēlētāju pārdošanas ferma, kautkāda Top4 komandai Virslīga tik un tā jābūt. Neviens jau no ārzemēm Daugavpils spēlētājus nepirks.
, 2024-11-04 13:44, pirms pusgada
Tīri matemātiski FKV īpašniekam laikam nebija izdevīgi nesamaksāt tagad šo parādu,lai nākošgad no Eirokausiem saņemtu vairāk nekā tad,ja būtu noņemti tie 26p un vispār netiktu Eirokausos. Protams, jāaizvada vēl nākošā sezona,kas arī ir lielas izmaksas,bet šādi laikam tomēr izdevīgāk. Jebkurā gadījumā - tāpat kaut kā neticās,ka šis klubs vēl ilgi pastāvēs. Kaut gan ceru,ka kļūdos un īpašnieks būs mācījies no kļūdām un varbūt nedaudz sapratis,ka te baigi neviens ar viņu neauklēsies.
, 2024-11-04 13:56, pirms pusgada
Animalzzz rakstīja: Nu pie tiem gan jau var pielikt Gueye, Olses un Diopu ar. Gan jau neko no viņiem nedabūs, izņemot varbūt Djibu kaut arī nezinu viņa kontrakta situāciju. No Latviešiem no tiem 5 man vismaz liekas ja tiešām Šveicietis nav beidzis projektu tad Varslavānu varētu paturēt. Nu nav viņam šobrīd tā labāka statistika lai viņu pārdotu uz maksimumu. Un vismaz manā uzskatā, ja grib būt spēlētāju pārdošanas ferma, kautkāda Top4 komandai Virslīga tik un tā jābūt. Neviens jau no ārzemēm Daugavpils spēlētājus nepirks.
Olses, nav ticis pie spēlēšanas vairākus mēn. diezin vai kaut ko dižu par viņu var dabūt , kapēc nav laists laukumā grūti teikt , kādam žurnālistam nav ienācis prātā pajautāt , varbūt Emīls varētu pēc pēdējās spēles pajautāt Kalniņam !Diop arī neko dižu šosezon un vispār nav parādījis tapēc arī kaut kādu nelielu naudiņu tikai varētu dabūt .
Par latviešiem , par Vapni protams vislielākā interese, Toniševs šo sezonu ļoti labu aizvadīja noteikti pacēlis savas akcijas , Varslavānam sezona kā pa viļņiem , bet varētu būt interese par viņu , par Birku nepiekrītu šī sezona noteikti nav ar + zīmi spēlējis pamaz un kad ir bijis laukumā nepamanāms daudz kļūdu , interese nebūs liela .
Noteikti pircēju vislielākā interese būs par Ndoju , Porsan-Klemente
, 2024-11-04 13:56, pirms pusgada
Witslenamitea rakstīja: Nu ko pēc sezonas visticamāk sāksies spēlētāju izpārdošana ja netiks eurokausos. Kā galvenie kandidāti būs Birka ,Sliede, Toņiševs, Vapne , Varslavāns no vietējiem bet no leģionāriem ganjau daudzi ies prom tāpat kas maz tika pie teikšanas (Duke , Rotars , Santos ,Omori, Kawasaki ) bet pārdot izdevīgi varētu mēģināt Bahamboula , Ndoye un Clemente.
Sliede jau ir pārdots RFS
, 2024-11-04 13:59, pirms pusgada
Stāsta jau, ka īpašnieks ļoti tendēts uz spēlētāju tirgošanu ar savām iedomātām summām, mazākas neņem pat šādā situācijā, kad vajag nomaksāt parādus. Tas liek domāt, ka nauda viņam visu šo laiku ir un būs lai nebūtu tādas situācijas kā tagad. Bet katru sezonu šādi turēs komandu parādu gūstā, lai izdevīgā brīdī varētu notīties, ļaujot komandai nomirt ar visiem parādiem. Žēl spēlētāju, kuri tādam īpašniekam ir tikai prece, par kuru var nelikties ne zinis uz pāris mēnešiem un nemaksāt algas. Žēl arī fanus. Tos normālos, ne tos, kuri reizēm šeit sevi apkauno.
, 2024-11-04 14:06, pirms pusgada
Vieta Eirokausos taču ir garantēta(zemāk par 4.vietu jau nepaliks),protams,JA tie parādi ir samaksāti...
, 2024-11-04 14:13, pirms pusgada
BenSimmonsBall rakstīja: Stāsta jau, ka īpašnieks ļoti tendēts uz spēlētāju tirgošanu ar savām iedomātām summām, mazākas neņem pat šādā situācijā, kad vajag nomaksāt parādus. Tas liek domāt, ka nauda viņam visu šo laiku ir un būs lai nebūtu tādas situācijas kā tagad. Bet katru sezonu šādi turēs komandu parādu gūstā, lai izdevīgā brīdī varētu notīties, ļaujot komandai nomirt ar visiem parādiem. Žēl spēlētāju, kuri tādam īpašniekam ir tikai prece, par kuru var nelikties ne zinis uz pāris mēnešiem un nemaksāt algas. Žēl arī fanus. Tos normālos, ne tos, kuri reizēm šeit sevi apkauno.
Pieļauju, ka šis ir visloģiskākais no visiem dzirdētajiem situācijas skaidrojumiem par Valmieras komandas finansēm. Īsti gan neesmu lietas kursā par "nenormāliem" komandas faniem un kaut kādiem apkaunojumiem...
, 2024-11-04 14:19, pirms pusgada
BenSimmonsBall rakstīja: Stāsta jau, ka īpašnieks ļoti tendēts uz spēlētāju tirgošanu ar savām iedomātām summām, mazākas neņem pat šādā situācijā, kad vajag nomaksāt parādus. Tas liek domāt, ka nauda viņam visu šo laiku ir un būs lai nebūtu tādas situācijas kā tagad. Bet katru sezonu šādi turēs komandu parādu gūstā, lai izdevīgā brīdī varētu notīties, ļaujot komandai nomirt ar visiem parādiem. Žēl spēlētāju, kuri tādam īpašniekam ir tikai prece, par kuru var nelikties ne zinis uz pāris mēnešiem un nemaksāt algas. Žēl arī fanus. Tos normālos, ne tos, kuri reizēm šeit sevi apkauno.
Kā, atšķirt normālu fanu no nenormāla , pēc kādām pazīmēm nosaki ?
Kā tas ir apkaunot ? Ar ko ? Paskaidro lūdzu
, 2024-11-04 14:26, pirms pusgada
varētu vienoties tā, ja Valmiera izkrīt, tad Lašenko arī krīt. nevajadzētu pazaudēt šo klubu. zinu, absurds domu gājiens.
, 2024-11-04 14:28, pirms pusgada
Witslenamitea rakstīja: Nu ko pēc sezonas visticamāk sāksies spēlētāju izpārdošana ja netiks eurokausos. Kā galvenie kandidāti būs Birka ,Sliede, Toņiševs, Vapne , Varslavāns no vietējiem bet no leģionāriem ganjau daudzi ies prom tāpat kas maz tika pie teikšanas (Duke , Rotars , Santos ,Omori, Kawasaki ) bet pārdot izdevīgi varētu mēģināt Bahamboula , Ndoye un Clemente.
Sliede jau pārdots Rfs, Toņiševs raksta uz Riga, Vapne, kā izrādās pat nepieder Valmierai, bet joprojām Mettai, bet uz īri Valmierā ar izpirkuma tiesībām. Tas ko varu pievienot sarunai.
, 2024-11-04 14:32, pirms pusgada
Vienmēr patīkami redzēt,ka pie Valmieras rakstiem daudz komentāri...visi ''Man vienalga par Valmieru" smerdeļi te sarosās
, 2024-11-04 14:38, pirms pusgada
Zelta sietiņš rakstīja: Sliede jau ir pārdots RFS
Vai Niks gadījumā FKV netika izīrēts no RFS?
Viņš Tukumā spēlēja kā izīrēts no RFS. Kā bija pēc tam īsti nezinu.
, 2024-11-04 14:39, pirms pusgada
picis rakstīja: varētu vienoties tā, ja Valmiera izkrīt, tad Lašenko arī krīt. nevajadzētu pazaudēt šo klubu. zinu, absurds domu gājiens.
Nevis absurds, bet ļoti, ļoti dumjš domu gājiens, jo kāds sakars Lašenko ar FKV finanšu nedienām?
, 2024-11-04 14:43, pirms pusgada
Kā Valmieras fanam tas varētu likties cerīgi, bet mani tas tīri kaitina ka LFF izdomāja no "atņemsim 25 punktus ja nebūs viss atmaksāts" pārdomāt uz "nu ok, tu 150 taukšķus samaksāji, lai VIDs tagad ziņo par pārējiem 100k". Tīrā amatieriskā rīcība no LLF puses.
, 2024-11-04 15:01, pirms pusgada
Mārcis91 rakstīja: Kā Valmieras fanam tas varētu likties cerīgi, bet mani tas tīri kaitina ka LFF izdomāja no "atņemsim 25 punktus ja nebūs viss atmaksāts" pārdomāt uz "nu ok, tu 150 taukšķus samaksāji, lai VIDs tagad ziņo par pārējiem 100k". Tīrā amatieriskā rīcība no LLF puses.
Pieņemsim , ka LFF stingri pieturas pie izrirzītiem nosacījumiem atņem 25 p. vai izmet no virslīgas un kurš būs ieguvējs ? Valsts budžets papildinoties ar 100 t. un klubs aiziet pa burbuli ? Kapēc skaļi nebļauj par esošās valdības izzagtajiem miljardiem ? Vai nebūtu labāk darīt kā tai teicienā ... vilks paēdis un aita dzīva , tas ir klubs turpina pastāvēt , jo tici man virslīga bez Valmieras būs neinteresants pasākums ar 2 izteiktiem līderiem kuri lielā vientulībā sadalīs zeltu un sudrabu bez kādām intrigām un spriedzes
, 2024-11-04 15:01, pirms pusgada
Es šorīt vēl speciāli iegāju Lursoft mājas lapā paskatīties, kas notiek ar Valmeira FC - un biju patīkami pārsteigts, kad ieraudzīju, ka parāds pret VID ir zem 100k eur, bet vēl nesen bija 185k eur.
Laikam galvenais visā šajā stāstā ir, lai Valmiera FC paliek spēlēt Virslīgā, bet tālāk jau lai sazvērestību teorijas piekritēji lauž šķēpus - kā, kas, kāpēc tagad utt.?
Reāli ko mēs zinām - 95% kluba akcijas pieder kaut kādam šveicietim, bet neviens nezina, vai viņš ir patiesais kluba īpašnieks!
Vēl ir dzirdēts, ka tam pašam īpašniekam piederot Polijas klubs Gdansk Lechia (kas pastiprina šīs baumas? Tas, ka Mena un Zhileiko no Valmiera FC pa taisno devās uz Lechia, lai arī klubs nespēlēja pat Ekstraklase līgā vēl). Un vispār Valmiera FC spēlētāji tendenciozi pārceļās spēlēt uz Poliju - izņemot Raimondu Krolli.
Vēl ir dzirdētas baumas, ka Valmiera FC īpašnieki patiesībā ir kaut kādi krievi, kuriem nauda ir pa pilnam, bet viņiem esot problēmas šo naudu legālā ceļā dabūt iekšā Latvijā (un Eiropas savienībā vispār), tāpēc esot tādas kavēšanās ar maksājumiem.
Vēlvienas baumas, kad bija uzliktas pirmās LFF snakcijas - ka Valmiera FC klubs esot balts un pūkains, bet par kaut kādu pārdotu spēlētāju nav ienākusi nauda no cita Polijas kluba, kā rezultātā sākās algu kavēšanās, jo Valmiera FC šo naudu bija jau ieplānojusi budžetā, lai segtu tekošos izdevumus, to skaitā algas.

Tas laikam ir tas ko esmu dzirdējis, lasījis utt. - varbūt kādam ir vēl kāds info no sērijas - viena tante teica, vai arī tomēr kaut, kas reāli taustāms?
, 2024-11-04 15:09, pirms pusgada
Ambrē rakstīja: Es šorīt vēl speciāli iegāju Lursoft mājas lapā paskatīties, kas notiek ar Valmeira FC - un biju patīkami pārsteigts, kad ieraudzīju, ka parāds pret VID ir zem 100k eur, bet vēl nesen bija 185k eur.
Laikam galvenais visā šajā stāstā ir, lai Valmiera FC paliek spēlēt Virslīgā, bet tālāk jau lai sazvērestību teorijas piekritēji lauž šķēpus - kā, kas, kāpēc tagad utt.?
Reāli ko mēs zinām - 95% kluba akcijas pieder kaut kādam šveicietim, bet neviens nezina, vai viņš ir patiesais kluba īpašnieks!
Vēl ir dzirdēts, ka tam pašam īpašniekam piederot Polijas klubs Gdansk Lechia (kas pastiprina šīs baumas? Tas, ka Mena un Zhileiko no Valmiera FC pa taisno devās uz Lechia, lai arī klubs nespēlēja pat Ekstraklase līgā vēl). Un vispār Valmiera FC spēlētāji tendenciozi pārceļās spēlēt uz Poliju - izņemot Raimondu Krolli.
Vēl ir dzirdētas baumas, ka Valmiera FC īpašnieki patiesībā ir kaut kādi krievi, kuriem nauda ir pa pilnam, bet viņiem esot problēmas šo naudu legālā ceļā dabūt iekšā Latvijā (un Eiropas savienībā vispār), tāpēc esot tādas kavēšanās ar maksājumiem.
Vēlvienas baumas, kad bija uzliktas pirmās LFF snakcijas - ka Valmiera FC klubs esot balts un pūkains, bet par kaut kādu pārdotu spēlētāju nav ienākusi nauda no cita Polijas kluba, kā rezultātā sākās algu kavēšanās, jo Valmiera FC šo naudu bija jau ieplānojusi budžetā, lai segtu tekošos izdevumus, to skaitā algas.

Tas laikam ir tas ko esmu dzirdējis, lasījis utt. - varbūt kādam ir vēl kāds info no sērijas - viena tante teica, vai arī tomēr kaut, kas reāli taustāms?
Ja es pareizi saprotu, tad FKV no LFF DK bija prasība pilnībā samaksāt parādu līdz noteiktam datumam, un nevis kādu daļu no tā. Un tās būtu pēc loģikas pareizi, jo savādāk tā tāda gumijas staipīšana vien sanāk. Kaut ko samaksā, bet pēc tam atkal audzē parādu tālāk.
, 2024-11-04 15:14, pirms pusgada
fall in love rakstīja: Sliede jau pārdots Rfs, Toņiševs raksta uz Riga, Vapne, kā izrādās pat nepieder Valmierai, bet joprojām Mettai, bet uz īri Valmierā ar izpirkuma tiesībām. Tas ko varu pievienot sarunai.
Par Vapni gan jau būs tas pats ko Ajax izdarija vasarā ar Mikautadzi. Nopirks un pārdos tajā pašā logā.
, 2024-11-04 15:22, pirms pusgada
juings rakstīja: Olses, nav ticis pie spēlēšanas vairākus mēn. diezin vai kaut ko dižu par viņu var dabūt , kapēc nav laists laukumā grūti teikt , kādam žurnālistam nav ienācis prātā pajautāt , varbūt Emīls varētu pēc pēdējās spēles pajautāt Kalniņam !Diop arī neko dižu šosezon un vispār nav parādījis tapēc arī kaut kādu nelielu naudiņu tikai varētu dabūt .
Par latviešiem , par Vapni protams vislielākā interese, Toniševs šo sezonu ļoti labu aizvadīja noteikti pacēlis savas akcijas , Varslavānam sezona kā pa viļņiem , bet varētu būt interese par viņu , par Birku nepiekrītu šī sezona noteikti nav ar + zīmi spēlējis pamaz un kad ir bijis laukumā nepamanāms daudz kļūdu , interese nebūs liela .
Noteikti pircēju vislielākā interese būs par Ndoju , Porsan-Klemente
Olses jau liekas sen ka prom jo LFF mājaslapā viņš nav vairs Valmieras sastāvā.
, 2024-11-04 15:22, pirms pusgada
Sen vajadzēja visus punktus atņemt un sūtīt uz Nākotni! Vistizlākā komanda līgā
, 2024-11-04 15:31, pirms pusgada
Misters Spirts , 15:22, pirms 2 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Sen vajadzēja visus punktus atņemt un sūtīt uz Nākotni! Vistizlākā komanda līgā
=============
tīrs vate, Valmiera ir viena no latviskākajām komandām virslīgā, arī trenneru sastāvs ir latvisks
, 2024-11-04 15:31, pirms pusgada
Witslenamitea rakstīja: Olses jau liekas sen ka prom jo LFF mājaslapā viņš nav vairs Valmieras sastāvā.
Tad kādā sakarā spēļu protokolos viņš tekoši tiek ierakstīts kā rezerves vārtsargs?Izņemot pēdējā spēlē.
, 2024-11-04 15:32, pirms pusgada
ja kaut kādu naudu atmaksā VID, tad tomēr ir doma saglabāt komandu
, 2024-11-04 15:38, pirms pusgada
Witslenamitea rakstīja: Olses jau liekas sen ka prom jo LFF mājaslapā viņš nav vairs Valmieras sastāvā.
Nebiju kādu laiku skatījies , jā tā tas ir , nav vairs starp komandas vārtsargiem, Transfermarkt vēl joprojām bez izmaiņām . Hm , no komandas puses nekāds paziņojums nav bijis .
, 2024-11-04 15:40, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevis absurds, bet ļoti, ļoti dumjš domu gājiens, jo kāds sakars Lašenko ar FKV finanšu nedienām?
sakars ir (https://lff.lv/sacensibas/viriesi/virsliga/), jo prezidents pārstāv organizāciju, kuras netiešā paspārnē ir Tonybet Virslīga. man sanāca vairāk emocionāls izteikums, no racionālās puses taisnība (par to, ka nav jāatkāpjas vienlaicīgi ar FCV) - tavā pusē. "Rīgas" čempionāts būtu bēdīgs.
, 2024-11-04 15:43, pirms pusgada
juings rakstīja: Kā, atšķirt normālu fanu no nenormāla , pēc kādām pazīmēm nosaki ?
Kā tas ir apkaunot ? Ar ko ? Paskaidro lūdzu
Es runāju par tiem, kuri ar putām uz lūpām aizstāv Valmieras vadību un sauc šo situāciju par "kabinetu izrēķināšanos" pret komandu, lai gan visiem vajadzētu būt tā kā skaidram, kurš šajā stāstā ir ļaundaris. Tad jautājums, vai tie indivīdi fano par komandu un tās spēlētājiem vai par Šveicieša spēlētāju tirgošanas biznesu. Lai gan Valmieras bankrota vai izkrišanas pieprasītāji izklausās vēl muļķīgāk.
, 2024-11-04 15:45, pirms pusgada
juings rakstīja: Pieņemsim , ka LFF stingri pieturas pie izrirzītiem nosacījumiem atņem 25 p. vai izmet no virslīgas un kurš būs ieguvējs ? Valsts budžets papildinoties ar 100 t. un klubs aiziet pa burbuli ? Kapēc skaļi nebļauj par esošās valdības izzagtajiem miljardiem ? Vai nebūtu labāk darīt kā tai teicienā ... vilks paēdis un aita dzīva , tas ir klubs turpina pastāvēt , jo tici man virslīga bez Valmieras būs neinteresants pasākums ar 2 izteiktiem līderiem kuri lielā vientulībā sadalīs zeltu un sudrabu bez kādām intrigām un spriedzes
Tur jau tā lieta, mož tāpēc es bļaustos par LFF neizlēmību, tāpēc ka jau otro gadu Šveices īpašnieks Valmieru tur uz nabadzības robežas un nauda pēkšņi atrodas tad, kad jau ūdens smeļas mutē, un tici man es pats jau gribu lai Valmiera paliek virslīgā, bet ne ar pašreizējiem īpašniekiem kuri tīra klubu ārā no naudas un velk klubu uz iznīcību. Un lai būtu saprašana, es neprasu lai klubs aiziet pa burbuli, man bija pietikamas sirdssāpes redzot kā Skonto beidza eksistēt, bet ja īpašnieka un LFF attieksme nemainīsies, sliktātais var tikai būt realitāte.
, 2024-11-04 15:54, pirms pusgada
Barselonai sanāca, Valmieru vajag Virslīgai, jo es esmu no Vidzemes un tas ir vienīgais klubs no turienes.
, 2024-11-04 15:55, pirms pusgada
picis rakstīja: Barselonai sanāca, Valmieru vajag Virslīgai, jo es esmu no Vidzemes.
Nu es pats arī esmu no Vidzemes, tēvs ir dzimis Valmierā un pats arī gribu, lai Valmiera paliek Virslīgā, bet es arī gribu lai īpašnieki beidz izturēties pret klubu kā personīgo naudas maku.
, 2024-11-04 15:56, pirms pusgada
Divejādas sajūtas par visu to, kas notiek ar FK Valmiera. No vienas puses visi tie parādi un problēmas. No otras puses, negribās atkal kaut kāda iemesla dēļ pazaudēt tik konkurētspējīgu komandu kā Valmiera, jau tā tik bieži un daudz klubus esam zaudējuši. Tieši šodien redzēju Sporta Studijas sižētā, ka 26 no 33 Virslīgas titulus ir izcīnījuši klubi kuri šodien vairs nepastāv.
, 2024-11-04 15:58, pirms pusgada
TinderDtae rakstīja: Divejādas sajūtas par visu to, kas notiek ar FK Valmiera. No vienas puses visi tie parādi un problēmas. No otras puses, negribās atkal kaut kāda iemesla dēļ pazaudēt tik konkurētspējīgu komandu kā Valmiera, jau tā tik bieži un daudz klubus esam zaudējuši. Tieši šodien redzēju Sporta Studijas sižētā, ka 26 no 33 Virslīgas titulus ir izcīnījuši klubi kuri šodien vairs nepastāv.
jā, tur tev es piekrītu. Man pašam ir tikpat divejādas sajūtas par to visu.
, 2024-11-04 15:58, pirms pusgada
Mārcis91 rakstīja: Nu es pats arī esmu no Vidzemes, tēvs ir dzimis Valmierā un pats arī gribu, lai Valmiera paliek Virslīgā, bet es arī gribu lai īpašnieki beidz izturēties pret klubu kā personīgo naudas maku.
jā, nomest to šveicieti no vadības (fantazēju, grūti izdarāms pareizi) un atvērt ziedot.lv kontu tikšanai līdz nulles bilancei (es pievienotos).
, 2024-11-04 16:00, pirms pusgada
picis rakstīja: jā, nomest to šveicieti no vadības (fantazēju, grūti izdarāms pareizi) un atvērt ziedot.lv kontu tikšanai līdz nulles bilancei.
hehehe, lūk mans naivais sapnis, pirmais Latvijas klubs kas ir fanu vadīts.
, 2024-11-04 16:05, pirms pusgada
Mārcis91 rakstīja: Tur jau tā lieta, mož tāpēc es bļaustos par LFF neizlēmību, tāpēc ka jau otro gadu Šveices īpašnieks Valmieru tur uz nabadzības robežas un nauda pēkšņi atrodas tad, kad jau ūdens smeļas mutē, un tici man es pats jau gribu lai Valmiera paliek virslīgā, bet ne ar pašreizējiem īpašniekiem kuri tīra klubu ārā no naudas un velk klubu uz iznīcību. Un lai būtu saprašana, es neprasu lai klubs aiziet pa burbuli, man bija pietikamas sirdssāpes redzot kā Skonto beidza eksistēt, bet ja īpašnieka un LFF attieksme nemainīsies, sliktātais var tikai būt realitāte.
Tur neko nevar izdarīt . Pats bēdīgākais ka pie kluba esošie labi apzinoties ka neviens nevar nopirkt kluba pretīgi paziņo , nopērc klubu un parādi kā vajag saimniekot .
, 2024-11-04 16:07, pirms pusgada
picis rakstīja: sakars ir (https://lff.lv/sacensibas/viriesi/virsliga/), jo prezidents pārstāv organizāciju, kuras netiešā paspārnē ir Tonybet Virslīga. man sanāca vairāk emocionāls izteikums, no racionālās puses taisnība (par to, ka nav jāatkāpjas vienlaicīgi ar FCV) - tavā pusē. "Rīgas" čempionāts būtu bēdīgs.
Un kas tad ir, ka LFF paspārnē ir LFV? Ne Lašenko, ne arī kāds cits LFF amatpersona nav vainīgi, ka FKV īpašnieki nepilda tās finanšu saistības pret klubu, kuras tas apņēmās pirms sezonas sākuma. Sezonas sākumā LFF amatpersonām pārbaudot FKV finanšu gatavību jaunajai sezonai nebija iemesla šo klubu nepielaist spēlēšanai jaunajā LFV sezonā.
Lai arī ko tu tur savā galvā nebūtu izperinājis, bet neviens cits, kā vien FKV īpašniek(s)i nav vainīgi pie šīs situācijas.
, 2024-11-04 16:08, pirms pusgada
juings rakstīja: Tur neko nevar izdarīt . Pats bēdīgākais ka pie kluba esošie labi apzinoties ka neviens nevar nopirkt kluba pretīgi paziņo , nopērc klubu un parādi kā vajag saimniekot .
Nu jā, tas diemžēl tā ir un tikai naivi ceru, ka mož varbūt vienreiz mūžā būs sajūta ka klubs ir labās rokās un ka nevajadzēs dzirdēt ka nabaga spēlētājiem un darbiniekiem netika izmaksāts.
, 2024-11-04 16:13, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un kas tad ir, ka LFF paspārnē ir LFV? Ne Lašenko, ne arī kāds cits LFF amatpersona nav vainīgi, ka FKV īpašnieki nepilda tās finanšu saistības pret klubu, kuras tas apņēmās pirms sezonas sākuma. Sezonas sākumā LFF amatpersonām pārbaudot FKV finanšu gatavību jaunajai sezonai nebija iemesla šo klubu nepielaist spēlēšanai jaunajā LFV sezonā.
Lai arī ko tu tur savā galvā nebūtu izperinājis, bet neviens cits, kā vien FKV īpašniek(s)i nav vainīgi pie šīs situācijas.
Lašenko gāšanas plānu, jo nepatīk krieviskas izcelsmes vārdi un uzvārdi.
Slēdzam tēmu, muļķīgi, bērnišķīgi un provocējoši, laikam.
perināt es varu, bet nav palīgu. pasmaidi, tev taisnība, laikam.
, 2024-11-04 16:16, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja es pareizi saprotu, tad FKV no LFF DK bija prasība pilnībā samaksāt parādu līdz noteiktam datumam, un nevis kādu daļu no tā. Un tās būtu pēc loģikas pareizi, jo savādāk tā tāda gumijas staipīšana vien sanāk. Kaut ko samaksā, bet pēc tam atkal audzē parādu tālāk.
Vispār jau pēc likuma nodokļi jānomaksā līdz gada beigām visiem - es nezinu gan kādā veidā, lai kaut kādi LFF statūti būtu augstāki hierarhijā par valsts izdotiem likumiem!
, 2024-11-04 16:17, pirms pusgada
picis rakstīja: jā, nomest to šveicieti no vadības (fantazēju, grūti izdarāms pareizi) un atvērt ziedot.lv kontu tikšanai līdz nulles bilancei (es pievienotos).

Viena ideja ''krutāka'' par otru ideju!

Diez vai būs kādi 3-4 tūkstoši pat Valmierā, nemaz nerunājot par pārējo Latviju, kuri diži raudās, ja FK Valmiera noies pa burbuli.
Manas domas pamatojums-2004. gadā FK Valmiera nogāja pa burbuli, kad trīs gadus pirms tam Valmieras futbola klubs bija piedzīvojis četras sezonas kaudamies ar finanšu grūtībām, 13 gadus neviens Valmierā už ļoti neiespringa, lai 1. līgā spēlējošā Valmieras komanda spēlētu LFV. Tikai 2017. gadā Valmiera FC izdevās tikt atpakaļ LFV.
, 2024-11-04 16:19, pirms pusgada
picis rakstīja: sakars ir (https://lff.lv/sacensibas/viriesi/virsliga/), jo prezidents pārstāv organizāciju, kuras netiešā paspārnē ir Tonybet Virslīga. man sanāca vairāk emocionāls izteikums, no racionālās puses taisnība (par to, ka nav jāatkāpjas vienlaicīgi ar FCV) - tavā pusē. "Rīgas" čempionāts būtu bēdīgs.
Lai cik man ļoti besītu Ļašenko - pat ja LFF būtu LFV tiešie bosi nevis organizācija LFV - kā pie tā, ka kāds klubs neievēro noteikumus un nemaksā nodokļus, algas un transfērmaksas var vainot LFF prezidentu, kāpēc ja, kāds klubs konstanti paliek parādā būtu jādemisionēm LFF prezidentam?
, 2024-11-04 16:21, pirms pusgada
TinderDtae rakstīja: Divejādas sajūtas par visu to, kas notiek ar FK Valmiera. No vienas puses visi tie parādi un problēmas. No otras puses, negribās atkal kaut kāda iemesla dēļ pazaudēt tik konkurētspējīgu komandu kā Valmiera, jau tā tik bieži un daudz klubus esam zaudējuši. Tieši šodien redzēju Sporta Studijas sižētā, ka 26 no 33 Virslīgas titulus ir izcīnījuši klubi kuri šodien vairs nepastāv.
Jautājums tikai - cik konkurētspējīga ilgtermiņā ir šāda Valmiera, kas ar katru gadu paliek ar vien nabadzīgāka un ar vien vairāk dažadu parādu. Ka nesanāk V-pils variants ar toto vai no Rīgu galvenā konkurenta nepaliek par iepriekšejo Jelgavu.
, 2024-11-04 16:22, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja:
Viena ideja ''krutāka'' par otru ideju!

Diez vai būs kādi 3-4 tūkstoši pat Valmierā, nemaz nerunājot par pārējo Latviju, kuri diži raudās, ja FK Valmiera noies pa burbuli.
Manas domas pamatojums-2004. gadā FK Valmiera nogāja pa burbuli, kad trīs gadus pirms tam Valmieras futbola klubs bija piedzīvojis četras sezonas kaudamies ar finanšu grūtībām, 13 gadus neviens Valmierā už ļoti neiespringa, lai 1. līgā spēlējošā Valmieras komanda spēlētu LFV. Tikai 2017. gadā Valmiera FC izdevās tikt atpakaļ LFV.
Nu tāpēc es arī tīri neiebilstu ka Valmiera spēlētu nākotnes līgā. Nekas traks no tā nesanāktu, nav jau garantija ka būs tas pats liktenis kas piemeklētu Ventspili,Spartaku un Skonto.
, 2024-11-04 16:24, pirms pusgada
juings rakstīja: Nebiju kādu laiku skatījies , jā tā tas ir , nav vairs starp komandas vārtsargiem, Transfermarkt vēl joprojām bez izmaiņām . Hm , no komandas puses nekāds paziņojums nav bijis .
Normāli fani ir tie, kas saprot, ko dara vadība un, ka tas nav ok un tā ir ņirgāšanās par visiem, sākot ar spēlētajiem, turpinot ar tiem pašiem faniem, Virslīgu, Valmieru un Latviju.
Stulbi "fani" ir tādi, kā te viens otrs, kas citu nepatiku pret valdību un vēlmi "spēlēt godīgi" uztver vai trollē kā - tu gribi, lai Valmiera grimst, tās ir kabinetu spēles - Valmiera ir godīga, - nepatīk, tad nopērc pats un saimnieko.
, 2024-11-04 16:25, pirms pusgada
Ambrē rakstīja: Vispār jau pēc likuma nodokļi jānomaksā līdz gada beigām visiem - es nezinu gan kādā veidā, lai kaut kādi LFF statūti būtu augstāki hierarhijā par valsts izdotiem likumiem!
Ja godīgi, tad nezinu ar kādiem juridiskiem paņēmieniem un normatīviem manipulē LFF DK, bet tas ir fakts, ka FKV nav iesūdzējuši šo organizāciju tiesā par kādu normatīvo aktu pārkāpumiem.
Pieņemu, ka FKV vadība pirms sezonas ir parakstījuši kādus juridiski saistošus dokumentus, kuri ļauj LFF DK šādi rīkoties. Un tas šī kluba vadībai neļauj īpaši spirināties pretīm LFF DK lēmumiem.
, 2024-11-04 16:27, pirms pusgada
Geralt of Rivia rakstīja: Normāli fani ir tie, kas saprot, ko dara vadība un, ka tas nav ok un tā ir ņirgāšanās par visiem, sākot ar spēlētajiem, turpinot ar tiem pašiem faniem, Virslīgu, Valmieru un Latviju.
Stulbi "fani" ir tādi, kā te viens otrs, kas citu nepatiku pret valdību un vēlmi "spēlēt godīgi" uztver vai trollē kā - tu gribi, lai Valmiera grimst, tās ir kabinetu spēles - Valmiera ir godīga, - nepatīk, tad nopērc pats un saimnieko.
100%, vai izdomā sazvērestības pekstiņus ka "Rīgas mafija te aiz tā visa stāv"
, 2024-11-04 16:27, pirms pusgada
Ambrē rakstīja: Vispār jau pēc likuma nodokļi jānomaksā līdz gada beigām visiem - es nezinu gan kādā veidā, lai kaut kādi LFF statūti būtu augstāki hierarhijā par valsts izdotiem likumiem!
LFF statūti nav augstaki par likumiem, bet jebkurai privātai organizācijai ir tiesības savos statūtos norādīt dažadas prasības.
Nu kaut vai no sērijas darba sludinājumā norādīt, ka tu nedrīksti būt krimināli sodīts, tev jābūt B kategorijas apliecībai utt. - neviens likums neliek tev obligāti būt ar braukšanas apliecību līdz brīdim kamēr nevēlies vadīt auto.
Tas pats arīšeit- ja tu negribi iziet no mūsu klubiņa, tev nedrīkst būt parādi nodokļiem, algām un transfēriem.
, 2024-11-04 16:33, pirms pusgada
Ambrē rakstīja: Vispār jau pēc likuma nodokļi jānomaksā līdz gada beigām visiem - es nezinu gan kādā veidā, lai kaut kādi LFF statūti būtu augstāki hierarhijā par valsts izdotiem likumiem!
labāk būtu ēdis gudrīti
, 2024-11-04 16:36, pirms pusgada
Skonto atlaidi vajag Vadimam un VIDam iedot Vidzemes futbola klubam no Valmieras. Kā man nepatīk Vadimi.
, 2024-11-04 16:36, pirms pusgada
Līdz noteiktam datumam vajadzēja samaksāt parādu. Nav samaksāts, tad viss čau rasma.
, 2024-11-04 16:40, pirms pusgada
MA1963 rakstīja: Līdz noteiktam datumam vajadzēja samaksāt parādu. Nav samaksāts, tad viss čau rasma.
pārāk skarbs tu esi. nevaru tevi ciest un šos pārmērīgos valsts nodokļus attiecībā pret ienākumiem (subjektīvi, neveicu izpēti).
, 2024-11-04 16:46, pirms pusgada
picis rakstīja: pārāk skarbs tu esi. nevaru tevi ciest un šos pārmērīgos valsts nodokļus attiecībā pret ienākumiem (subjektīvi, neveicu izpēti).
Sorry, bet nu nedrīkst ļaut īpašniekiem vilkt klubu uz parādiem it īpaši kad viņiem bija baigie ienākumi miljonos no transfēriem, kuri pēkšņi pazuda nezkur. Tā ir pilnīga ņirgāšanās par klubu kā tādu.
, 2024-11-04 16:47, pirms pusgada
picis rakstīja: pārāk skarbs tu esi. nevaru tevi ciest un šos pārmērīgos valsts nodokļus attiecībā pret ienākumiem (subjektīvi, neveicu izpēti).
vins rigas dupshlaiža,nepievērs uzmanību
, 2024-11-04 16:49, pirms pusgada
ha ha ha...vairāk komentāru,kā pie rigas krieveļu uzvaras čempionātā
, 2024-11-04 16:51, pirms pusgada
picis rakstīja: pārāk skarbs tu esi. nevaru tevi ciest un šos pārmērīgos valsts nodokļus attiecībā pret ienākumiem (subjektīvi, neveicu izpēti).
Problēma VFC nav tikai nodokļi. Pēdējos 3-4 gadus viņi paliek parādā ne tikai nodokļus, bet arī algas un transfērmaksas. Cik ļoti tu pats gribētu strādāt uzņēmumā, kas tev algu mēnešiem nemaksā? Ja paliek vecā vadība - ir garantijas, ka nākamgad nesāksies viss no gala?
Pazaudēja jau vienu gadu Eirokausus un uztaisīja lv klubu futbolam, ka uz Eirokausiem devās tā brīža VL apakšgala komanda. Klaunisms + kopējais reitings cieš. Es gribētu, lai saglabājās VFC, bet pie noteikumiem, ka beidz ākstīties, kas ar pašreizējo vadību - gan šveicieti, gan vietējiem kadriem ir nereāli.
, 2024-11-04 16:51, pirms pusgada
Menga5 rakstīja: vins rigas dupshlaiža,nepievērs uzmanību
nevaru, nesanāk.
, 2024-11-04 16:53, pirms pusgada
Geralt of Rivia rakstīja: Problēma VFC nav tikai nodokļi. Pēdējos 3-4 gadus viņi paliek parādā ne tikai nodokļus, bet arī algas un transfērmaksas. Cik ļoti tu pats gribētu strādāt uzņēmumā, kas tev algu mēnešiem nemaksā? Ja paliek vecā vadība - ir garantijas, ka nākamgad nesāksies viss no gala?
Pazaudēja jau vienu gadu Eirokausus un uztaisīja lv klubu futbolam, ka uz Eirokausiem devās tā brīža VL apakšgala komanda. Klaunisms + kopējais reitings cieš. Es gribētu, lai saglabājās VFC, bet pie noteikumiem, ka beidz ākstīties, kas ar pašreizējo vadību - gan šveicieti, gan vietējiem kadriem ir nereāli.
100% piekrītu.
, 2024-11-04 17:05, pirms pusgada
Geralt of Rivia rakstīja: Problēma VFC nav tikai nodokļi. Pēdējos 3-4 gadus viņi paliek parādā ne tikai nodokļus, bet arī algas un transfērmaksas. Cik ļoti tu pats gribētu strādāt uzņēmumā, kas tev algu mēnešiem nemaksā? Ja paliek vecā vadība - ir garantijas, ka nākamgad nesāksies viss no gala?
Pazaudēja jau vienu gadu Eirokausus un uztaisīja lv klubu futbolam, ka uz Eirokausiem devās tā brīža VL apakšgala komanda. Klaunisms + kopējais reitings cieš. Es gribētu, lai saglabājās VFC, bet pie noteikumiem, ka beidz ākstīties, kas ar pašreizējo vadību - gan šveicieti, gan vietējiem kadriem ir nereāli.
Algas spēlētājiem neesot bijušas samaksātas tikai vienu reizi - no ziemas - pavasaris periods. Pēc tam algas spēlētāji saņēmuši regulāri - cik dzirdēts, tad algas nebija saņēmuši tā saucamie backoffice darbinieki, bet arī nav teiks, ka visi, un cik neregulāri!
, 2024-11-04 17:25, pirms pusgada
Menga5 rakstīja: Vienmēr patīkami redzēt,ka pie Valmieras rakstiem daudz komentāri...visi ''Man vienalga par Valmieru" smerdeļi te sarosās
Klubs ir sācis pūt un tikai laika jautājums kad nopūs, labāk šogad, nekā nākamgad uztaisīs vispār kādus 800-1000k parādu.

Lai iet pa skuju taku, vai sāk visu no 1.ligas un meklē pa gadu sponsorus.
, 2024-11-04 17:34, pirms pusgada
Gan jau piedos Valmierai, tikai nākošajā gadā sāksies viss no gala. Žēl spēlētājus.
, 2024-11-04 17:36, pirms pusgada
Misters Spirts rakstīja: Sen vajadzēja visus punktus atņemt un sūtīt uz Nākotni! Vistizlākā komanda līgā
Tu esi bēdīgs gadijums
, 2024-11-04 17:47, pirms pusgada
Kāpēc tikai Valmierai piekasās?
Visiem virslīgas klubiem ir parādi, tai pašai RFS pat parāds ir...
Metta vispār nemaksā algas, tikai simbolisku stipendiju un neregulāri, arī Bfc Daugavpils ir nodokļu parāds!
, 2024-11-04 17:56, pirms pusgada
go142579 rakstīja: Kāpēc tikai Valmierai piekasās?
Visiem virslīgas klubiem ir parādi, tai pašai RFS pat parāds ir...
Metta vispār nemaksā algas, tikai simbolisku stipendiju un neregulāri, arī Bfc Daugavpils ir nodokļu parāds!
Un?
Vai tagad LFF jāsaka-sagaidīsim, kad citiem klubiem būs tāds nodokļu parāds kāds ir FKV, un tad ķersimies klāt visiem LFV klubiem, kuriem ir nodokļu parādi? Tas nekas, ja uz to gaidot FKV nodokļu parāds būs viens miljons plus.
, 2024-11-04 18:36, pirms pusgada
Smaga diena šķiedrā, prieks atnākt uz mājām un izlasīt, ka viss risinās. Stāv pāri visam Valmiera!
, 2024-11-04 18:36, pirms pusgada
Skatos jau geralts of rivia kaut ko atkal heito, nāksies tevi sabēdināt, izskatās ka Valmieras sāga nav galā
, 2024-11-04 18:39, pirms pusgada
Ivars zvirgzdiņš tagad bimbā jo zin, ka grobiņa mauks pārspēles ja lašenko valmierai kabinetos nelems lielo punktu mīnusošanu
, 2024-11-04 18:48, pirms pusgada
Menga5 rakstīja: ha ha ha...vairāk komentāru,kā pie rigas krieveļu uzvaras čempionātā
Kā ar kulaku uz acs, kabinetu čempionu raksts izspieda pusotru reizi mazāk komentāru, kad raksts aizies arhīvā varbūt sasniegs x2
, 2024-11-04 18:59, pirms pusgada
Misters Spirts rakstīja: Sen vajadzēja visus punktus atņemt un sūtīt uz Nākotni! Vistizlākā komanda līgā
Paskaties spogulī un piemēri tizlumu. Tev piestāv!
, 2024-11-04 21:57, pirms pusgada
šveicietis ir tikai izkārtne, FKV krievu īpašniekiem vajadzētu ar Riga FC korišiem pakonsultēties kā savu kreiso piķi daudz maz legāli līdz Latvijai aizdabūt .. bet vispār parasts krievu stila bizness, likt uz darbiniekiem un iestādēm mīksto, darboties pēc principa - kapēc jāmaksā šodien, ja var nemaksāt vispār
, 2024-11-05 08:39, pirms pusgada
picis rakstīja: jā, nomest to šveicieti no vadības (fantazēju, grūti izdarāms pareizi) un atvērt ziedot.lv kontu tikšanai līdz nulles bilancei (es pievienotos).
par ko tu runā? ko tu gribi nomest? tā nav valsts akciju sabiedrība!!!
tas klubs pieder viņam, tam kurš dod naudu!!!
, 2024-11-05 08:44, pirms pusgada
Ambrē rakstīja: Algas spēlētājiem neesot bijušas samaksātas tikai vienu reizi - no ziemas - pavasaris periods. Pēc tam algas spēlētāji saņēmuši regulāri - cik dzirdēts, tad algas nebija saņēmuši tā saucamie backoffice darbinieki, bet arī nav teiks, ka visi, un cik neregulāri!
LFF 8.maijā par 19.aprīļa lēmumu:

"Parādsaistības pret "Valmiera FC" darbiniekiem (tajā skaitā spēlētājiem) ir izpildītas pilnā apmērā. Līdz ar to šobrīd "Valmiera FC" atbilst LFF Klubu licencēšanas noteikumu 64. paragrāfam"

LFF 4.novembrī par 11.oktobra lēmumu:

"Latvijas Futbola federācija (LFF) informē, ka š.g. 1. novembrī no "Valmiera FC" tika saņemti maksājumu dokumenti, kas klubam bija jāiesniedz saskaņā ar š.g. 11. oktobra LFF Disciplinārlietu komitejas (DK) lēmumu LFF Klubu licencēšanas noteikumu 64. un 65. paragrāfu izpildei attiecībā uz kavētajiem maksājumiem kluba darbiniekiem (t.sk. spēlētājiem) un Valsts ieņēmumu dienestam."
, 2024-11-05 09:12, pirms pusgada
1 rakstīja: LFF 8.maijā par 19.aprīļa lēmumu:

"Parādsaistības pret "Valmiera FC" darbiniekiem (tajā skaitā spēlētājiem) ir izpildītas pilnā apmērā. Līdz ar to šobrīd "Valmiera FC" atbilst LFF Klubu licencēšanas noteikumu 64. paragrāfam"

LFF 4.novembrī par 11.oktobra lēmumu:

"Latvijas Futbola federācija (LFF) informē, ka š.g. 1. novembrī no "Valmiera FC" tika saņemti maksājumu dokumenti, kas klubam bija jāiesniedz saskaņā ar š.g. 11. oktobra LFF Disciplinārlietu komitejas (DK) lēmumu LFF Klubu licencēšanas noteikumu 64. un 65. paragrāfu izpildei attiecībā uz kavētajiem maksājumiem kluba darbiniekiem (t.sk. spēlētājiem) un Valsts ieņēmumu dienestam."
Zini, kas ir pats smieklīgākais visā šajā vēl - ja ir naudas problēmas, tad kāpēc eksistē tāds veidojums kā Valmiera FC-2 Nākotnes līgā? Bet jāatzīst, ka Valmiera FC stāsts krasi atškiras no pārējiem Latvijas futbola klubu stāstiem kad ir parādi - šajā gadījumā Valmiera FC izskatās, ka tiešām mēģina izķepuruties un nav tā kā tas bija ar Skonto FC, FK Jūrmalas Spartaks un pārējie!
, 2024-11-05 09:27, pirms pusgada
Ambrē rakstīja: Zini, kas ir pats smieklīgākais visā šajā vēl - ja ir naudas problēmas, tad kāpēc eksistē tāds veidojums kā Valmiera FC-2 Nākotnes līgā? Bet jāatzīst, ka Valmiera FC stāsts krasi atškiras no pārējiem Latvijas futbola klubu stāstiem kad ir parādi - šajā gadījumā Valmiera FC izskatās, ka tiešām mēģina izķepuruties un nav tā kā tas bija ar Skonto FC, FK Jūrmalas Spartaks un pārējie!
Cerams ka tā, dzirdēju arī loģisku versiju, ka maksāts jo vajag izpārdot spēlētājus tā kopumā vairāk nopelnot, nesamaksājot un nesaņemot licenzi spēlētāju pa brīvu aizietu.
, 2024-11-05 10:17, pirms pusgada
Menga5 rakstīja: ha ha ha...vairāk komentāru,kā pie rigas krieveļu uzvaras čempionātā
Šis ir kaut kas neticams ! Izcīnītais čempionu tituls, tam vajadzētu būt gada notikumam un pie raksta vajadzētu būt vismaz 300 komentu.
Bet retam tas interesē . Bet, kad Valmierai kaut kādi s...di ir vai briest komenti tuvojas 100 . Reklāma ir ir reklāma arī sliktā ziņa galvenais ka apspriestākā ziņa šonedēl ! Kaut kas nav pareizi
, 2024-11-05 12:09, pirms pusgada
izdevās atrast tūlītēju risinājumu Valmieras futbola faniem - https://valmierafc.com/lv/biletes/.
vari neapmeklēt Daliņu, bet pieci eiro iedod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-11-08 02:47, pirms pusgada
🍓 Foršas meitenes vēlas seksu!

❤️ izdrāž viņus 👉 https://bsgem24.ru/sexyteen16