Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:123, Did:0, useCase: 3

Gomess varētu izlaist Bundeslīgas sezonas sākumu

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Gomess varētu izlaist Bundeslīgas sezonas sākumu
Mario Gomess
Foto: AP/Scanpix

Vācijas Bundeslīgas vicečempiones Minhenes "Bayern" uzbrucējs Mario Gomess potītes savainojuma dēļ varētu izlaist sezonas sākumu - lai tiktu galā ar savainojumu, nepieciešama operācija. Savukārt Premjerlīgas vienība Londonas "Arsenal" tuvāko dienu laikā varētu oficiāli paziņot par "Malaga" pussarga Santi Kasorlas iegādi.

Pagājušās sezonas Bundeslīgas otrais labākais vārtu guvējs Gomess savainojumu guva sestdien pārbaudes mačā pret Brēmenes "Werder". Uzbrucējs 42. minūtē bija spiests atstāt laukumu, un tagad kļuvis zināms, ka savainojums ir pietiekami nopietns, lai būtu nepieciešama potītes operācija. Nav zināms, cik ilgi Gomess nevarēs spēlēt, bet viņš varētu izlaist vairākas Bundeslīgas sezonas pirmās spēles. Jāpiebilst, ka "Bayern" lazaretē šobrīd ir arī Rafinja, Djego Kontento un Dāvids Alaba. Bundeslīgas sezona sāksies 23. augustā.

Gaidāms, ka drīzumā Londonas "Arsenal" oficiāli izziņos Santi Kasorlas iegādi. "Malaga" par 27 gadus veco futbolistu varētu saņemt 22,8 miljonus eiro, kas palīdzētu klubam atrisināt finansiālās problēmas. Vienība jau Kazaņas "Rubin" par 13 miljoniem pārdevusi uzbrucēju Salomonu Rondonu (22). Tāpat tiek baumots, ka klubu varētu pamest vēl vairāki spēlētāji. Savukārt "Arsenal" joprojām cer arī uz Nuri Šahinu (23) no Madrides "Real" – pussargs varētu pievienoties Londonas klubam uz viena gada īri.

"Liverpool" aizsargs Denjels Aga (27) varētu pievienoties Mančestras "City". Premjerlīgas čempione ir gatava par futbolistu samaksāt 20 miljonus mārciņu, kā arī maksāt aizsargam 100 000 mēnesī. Savukārt "City" uzbrucējs Edins Džeko (26) visticamāk paliks klubā – Mančestras vienība par tiesībām uz bosnieti no "Milan" vēlās saņemt 31,5 miljonus eiro, noraidot piedāvājumu par iespēju izīrēt Džeko A Sērijas klubam.

Vēl pirms pāris dienām no Turīnas "Juventus" uz Stambulas "Fenerbache" pārgāja Milošs Krasičs (27). Turku klubs par pussargu samaksāja septiņus miljonus eiro, savukārt pats Krasičs ar "Fenerbache" parakstīja četru gadu līgumu. Savukārt Alberto Akvilāni (28) par neatklātu summu no "Liverpool" pārgāja uz "Fiorentina".

Izmantotie resursi:
Goal.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-08-06 18:58, pirms 12 gadiem
Ok, es vēl saprotu, ka ir diskusijas, kā izrunāt pareizi CR7 vai Xavi, bet kā var pataisīt Danielu Ageru par Danjelu Agu???

  +2 [+] [-]

, 2012-08-06 19:01, pirms 12 gadiem
Kris777 rakstīja: Ok, es vēl saprotu, ka ir diskusijas, kā izrunāt pareizi CR7 vai Xavi, bet kā var pataisīt Danielu Ageru par Danjelu Agu???
Vovo, galīgi jau nojūgušies ar šito latviskošanu.

  +4 [+] [-]

, 2012-08-06 19:02, pirms 12 gadiem
Kris777 rakstīja: Ok, es vēl saprotu, ka ir diskusijas, kā izrunāt pareizi CR7 vai Xavi, bet kā var pataisīt Danielu Ageru par Danjelu Agu???
Tici man, šajā sporta portālā dzimst brīnumi!!!

     [+] [-]

, 2012-08-06 19:07, pirms 12 gadiem
Kris777 rakstīja: Ok, es vēl saprotu, ka ir diskusijas, kā izrunāt pareizi CR7 vai Xavi, bet kā var pataisīt Danielu Ageru par Danjelu Agu???
Dāņi šo vārdu un uzvārdu tieši šādi arī izrunā. Tikko gan nedaudz gan palaboju - biju piemirsis, ka Denjels (nevis Danjels).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-06 19:16, pirms 12 gadiem
Gundars Zaburdajevs rakstīja: Dāņi šo vārdu un uzvārdu tieši šādi arī izrunā. Tikko gan nedaudz gan palaboju - biju piemirsis, ka Denjels (nevis Danjels).
Un tu uzskati, ka tas viss ir normāli? Ko darīt tiem, kuri viņu ir zinājuši tikai kā Ageru un pēkšņi izlasa, ka viņu sauc Aga? Neviens taču nesapratīs, par ko iet runa, tāpat tas ir arī ar citiem vārdiem un uzvārdiem. Šī latviskošana varbūt ir laba lieta līdz zināmai robežai - tāpat ne tu, ne kāds cits, ieraugot kāda mongoļa vai etiopieša vārdu, neizrunās to pareizi, jo nav iespējams izzināt visas pasaules uzvārdu izrunas. Tas ir nonsenss, nekas vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-06 20:04, pirms 12 gadiem
Gundars Zaburdajevs rakstīja: Dāņi šo vārdu un uzvārdu tieši šādi arī izrunā. Tikko gan nedaudz gan palaboju - biju piemirsis, ka Denjels (nevis Danjels).
Ak Jā!

Laipni lūgts Dānijā!

Kāds te ar dāņiem sakars??????

  -1 [+] [-]

, 2012-08-06 20:12, pirms 12 gadiem
Zhirgagalvas rakstīja: Ak Jā!

Laipni lūgts Dānijā!

Kāds te ar dāņiem sakars??????
Latviešu valodas likumi liek cittautu personvārdus atveidot, par pamatu ņemot izrunu oriģinālvalodā. Aga ir dānis, līdz ar to jāskatās tas, kā viņa vārdu un uzvārdu izrunā Dānijā.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-06 20:19, pirms 12 gadiem
Zhirgagalvas rakstīja: Ak Jā!

Laipni lūgts Dānijā!

Kāds te ar dāņiem sakars??????
Kāds latviešu valodai sakars ar latviešu valodas gramatiku un likumiem?

     [+] [-]

, 2012-08-06 20:23, pirms 12 gadiem
[danjəl ˈɑɡ̊ʌ] - Danjels Aga.

Patiesībā jau nekāda jauna Amerika nav jāatklāj, vienkārši jāiepazīstas ar FONĒTISKO TRANSKRIPCIJU. Tas, ka skolā to māca vājā līmenī nav attaisnojums īdēšanai, jo nezināšana neatbrīvo no domāšanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-06 20:31, pirms 12 gadiem
Tvaika ielas doktorants rakstīja: Muļķības, kāpēc amerikāņi piemēram Daugaviņa vārdu izrunā kā Degovēns vai Daugavens, mēs neesam dāņi, Agger latviski ir Aggers.Bet ja gribi dāniski tad neaizmirsti virs a burta tos divus punktus.
Amerikāņi Daugaviņu sauc par degovēnu tāpēc , ka ir gluži vienkārši dumji. Ja vēlies runāt un rakstīt nepareizi, neievērojot nekādus likumus, uz priekšu, bet tāpēc nekritizē tos kuri runā pareizi. Tas par tevi neko labu neliecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-06 20:56, pirms 12 gadiem
Tvaika ielas doktorants rakstīja: Aizej pasaki angļu komentētājiem, kas komentē premjerlīgu vai PČ, ka jāizrunā nevis AggER bet Aga vai Henrik Lashon scores nevis Henrik Larson scores, muldēt tu vari cik gribi par mistisko pareizrakstību, bet ne mani, ne angļus, amerikāņus un citu valstu komentētājus nepārliecināsi
Iepriekšēja komentārā apgalvoji, ka neesam dāņi, bet tik pat ļoti neesam angļi . Tad jau tiešam mums Daugaviņs jasauc par degovēnu, jo redz tā amerikāņi dara. Man nav nemazākās domas iet kaut ko iestāstīt amerikāņiem, bet kāpēc tu tagad mēģini iestāstīt aplamības latviešiem?

     [+] [-]

, 2012-08-06 22:35, pirms 12 gadiem
Labi jau, ka tikai sportacentrā dzīvo tik pareizi cilvēki! Vismaz var uzzināt daudz jaunus futbolistus, par kuru esamību agrāk nemaz nenojautu

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 01:26, pirms 12 gadiem
Gundars Zaburdajevs rakstīja: Latviešu valodas likumi liek cittautu personvārdus atveidot, par pamatu ņemot izrunu oriģinālvalodā. Aga ir dānis, līdz ar to jāskatās tas, kā viņa vārdu un uzvārdu izrunā Dānijā.
tikai viens jaut,ņem vērā arī novadu izrunu atšķirības,piemēram,kā to pašu Xavi izrunā,pēc spāņu manieres vai pēc katalāņu,saprotu,ka jāievēro valsts likumi(jūs tur kontrolē ar kā uzvārdus rakstat?),bet nu dažreiz jau SC kļūst smieklīgs tāpat kā tajā vecajā letiņu filmā-es tak saku kakis.

     [+] [-]

, 2012-08-07 01:33, pirms 12 gadiem
bet ja par rakstu,tad par Ageru(ja pat Toļiks un Kosinkevičš viņu tā sauc),tad par City variantu nebūtu tik drošs,jo Barca ar ir ļoti ieinteresēta,tik nav gatava maksāt prasītos 20milj,tāpat kā City,bet ja par Sahinu no Real,izskatās ka džeks ir pārāk ieciklējies,ka spēs iegūt vietu sākumsastāvā un tāpēc jau ir noraidījis vairākus īres piedāvājumus,ar no Arsenal

     [+] [-]

, 2012-08-07 01:37, pirms 12 gadiem
Kasorla ir labs ieguvums Arsenal,tikai ceru ka būs konkurētspējīgs Anglijā,ok labs piespēlētājs un sodiņu sitējs,bet vai spēs izturēt Anglijas piedāvāto fizisko spēli un ātrumu,kas lielākajā daļā spēlēs Spānijā ir divreiz lēnāka nekā EPL

  -1 [+] [-]

, 2012-08-07 07:42, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: tikai viens jaut,ņem vērā arī novadu izrunu atšķirības,piemēram,kā to pašu Xavi izrunā,pēc spāņu manieres vai pēc katalāņu,saprotu,ka jāievēro valsts likumi(jūs tur kontrolē ar kā uzvārdus rakstat?),bet nu dažreiz jau SC kļūst smieklīgs tāpat kā tajā vecajā letiņu filmā-es tak saku kakis.
hmm, interesanti, bet es valsti Katalāniju nezinu... protams, ka pareizi būs Spāniskais izrunas veids, tas, kā viņu sauc baba, papa un vēl sazin kas nav svarīgi šādos rakstos.

     [+] [-]

, 2012-08-07 08:20, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: Kasorla ir labs ieguvums Arsenal,tikai ceru ka būs konkurētspējīgs Anglijā,ok labs piespēlētājs un sodiņu sitējs,bet vai spēs izturēt Anglijas piedāvāto fizisko spēli un ātrumu,kas lielākajā daļā spēlēs Spānijā ir divreiz lēnāka nekā EPL
Tādas pašas runas bija arī par Silvu, Suaresu un Matu, un paskat, kā visi adaptējušies. Ja spēlētājs ir pietiekami labs, tad futbola stila atšķirības neko neietekmē.
Plus ja Kasorla var pavilkt Spānijas izlases līmeni (Mata ar visiem viņa padsmit goliem plus padsmit piespēlēm EPL tā arī palika uz soliņa), tad šaubu ir vēl mazāk. It kā jau trenējoties ar klubu kopā Vācijā, nu tikai jāsagaida oficiāls apstiprinājums.

     [+] [-]

, 2012-08-07 08:50, pirms 12 gadiem
Ārprāts, kā Ageru var nosaukt par Agu!? Ja autors cenšās rakstīt pareizi, tad lūdzu, esi tik laipns un ieliec iekavās vārdu un uzvārdu oriģinālajā valodā (šajā gadījumā dāņu). Savādāk ilgi domāju, kur Liverpūlei ir tāds dāņu aizsargs ar tādu uzvārdu, par kuru kāds būtu gatavs likt galdā 20 miljonus. Labi, ka iedomājos par Ageru.

     [+] [-]

, 2012-08-07 08:54, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Labi jau, ka tikai sportacentrā dzīvo tik pareizi cilvēki! Vismaz var uzzināt daudz jaunus futbolistus, par kuru esamību agrāk nemaz nenojautu
Ar muļķību nav jālielās. Starp citu, arī Diena.lv ir pietiekoši saprātīgi cilvēki, lai nerakstītu personvārdus uz dullo. Prieks, ka arī SC beidzis grēkot ar pilnīgi neloģiskām cittautu personvārdu versijām.

     [+] [-]

, 2012-08-07 08:56, pirms 12 gadiem
Marka1111 rakstīja: Ārprāts, kā Ageru var nosaukt par Agu!? Ja autors cenšās rakstīt pareizi, tad lūdzu, esi tik laipns un ieliec iekavās vārdu un uzvārdu oriģinālajā valodā (šajā gadījumā dāņu). Savādāk ilgi domāju, kur Liverpūlei ir tāds dāņu aizsargs ar tādu uzvārdu, par kuru kāds būtu gatavs likt galdā 20 miljonus. Labi, ka iedomājos par Ageru.
Par tām iekavām vēl es Tev piekrītu, bet zili brīnumi būtu tad, ja Tu satiktu kādu dāni, kurš sāktu runāt par "kaut kādu" Agu, jo tādu Ageru diez vai kāds Dānijā pazīst

     [+] [-]

, 2012-08-07 09:44, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ar muļķību nav jālielās. Starp citu, arī Diena.lv ir pietiekoši saprātīgi cilvēki, lai nerakstītu personvārdus uz dullo. Prieks, ka arī SC beidzis grēkot ar pilnīgi neloģiskām cittautu personvārdu versijām.
Nav ko te tēlot pārgudro! Latviešu valodas likumus pārzinu pietiekoši labi. SC autori regulāri savos rakstos pieļauj milzumu elementāras gramatikas kļūdas, nerunājot nemaz par pilnīgi aplami izveidotiem teikumiem. Varbūt viņiem vajadzētu sākt ar šīs lietas apgūšanu, pirms "spīdēt" ar Dāņu valodas un izrunas zināšanām? Es personīgi tāpat vairs pārāk nopietni neuztveru SC liktās futbola ziņas, jo vienīgos jaunumus tajās var uzzināt tikai par spēlētāju uzvārdu pareizu izrunu.

Starp citu, ja jau tā kļūstam baigi piekasīgie, tad varbūt vajadzētu sākt ar Kreipāna kungu? Viņu, nabadziņu, droši vien jau sen būtu jāizsūta uz Sibīriju par to, ka televīzijā regulāri izrunā nepareizi dažnedažādo valstu sportistu uzvārdus. Acīmredzot sporta komentētājam ir jāpārzin visu pasaules valodu izrunas, lai nepārkāptu latviešu valodas likumus Bet nu lai jau paliek, es vairs par šo tēmu neizteikšos. Iekaviņās ierakstīt normālu un visiem saprotamu uzvārdu autoriem acīmredzot ir par grūtu. Bet zināšanās sporta jomā izcelties laikam nevar...

     [+] [-]

, 2012-08-07 11:52, pirms 12 gadiem
Es piekrītu, ir jāņem vērā valsts valodas likums un jāizrunā pēc iespējas pareizāk ārzemnieku uzvārdi. Bet tiešām gadījumos kad latviski vārds ievērojami atšķiras no orģinālvalodas (Daniel Agger - Denjels Aga), iekavās varētu minēt rakstību orģinālvalodā ? Pietiktu ar uzvārdu orģinālvalodā. Es arī tā uzreiz nesapratu, ka aizsargs Aga ir tas pats Agger.

     [+] [-]

, 2012-08-07 13:40, pirms 12 gadiem
Katrai valodai līdzi neizlēkāt. Vai nu arī tad rakstu veidošanu, sporta spēļu komentēšanu utt., drīkst uzticēt tikai tādam cilvēkiem, kas ir vienā personā filologs un poliglots, vēsturnieks , cilvēks ar augstāko izglītību n-tajās jomās.

     [+] [-]

, 2012-08-07 14:17, pirms 12 gadiem
Baigi daudz nezināmu sportistu pārādās...