Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Real" negribot kopē Barselonu - arī nervoza 1:0 uzvara viesos

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Real" negribot kopē Barselonu - arī nervoza 1:0 uzvara viesos
Krištianu Ronaldu spēle šodien nevedās
Foto: AFP/Scanpix

Šodien ar "Granada" un Madrides "Real" spēli noslēdzās Spānijas futbola čempionāta 2. kārta. Diezgan nervozu (gluži kā vakar "Barcelona") 1:0 uzvaru izcīnīja "Real", kuras labā jau 10. minūtē iesita Karims Benzemā.

Spānijas čempione "Barcelona" nacionālo čempionātu sākusi ar 7:0 un 1:0 uzvarām, un skaidrs, ka Madrides "Real" šovakar vēlējās pielīdzināties ar sešiem punktiem, nevis jau ievadā skatīties uz principiālo konkurenti no aizmugures. "Real", kas 1. kārtā nepārliecinoši ar 2:1 mājās pārspēja "Real Betis", šodien viesos tikās ar "Granada" (1. kārtā arī uzvara - 2:1 viesos pret "Osasuna"), kurai pagājušajā sezonā tās laukumā tika zaudēts ar 0:1. Jaunais "Real" treneris Karlo Ančeloti salīdzinājumā ar 1. kārtu sākumsastāvā veica divas izmaiņas - Anhelo di Marija un Alvaro Arbeloa ieņēma savainotā Sami Kediras un Daniela Karvahala vietu. Rezervē atkal palika Ikers Kasiljass un Kakā.

4. minūtē izsmalcināta di Marijas piespēle soda laukumā, un Karims Benzemā varēja rezultātu atklāt, tomēr netrāpīja vārtu četrstūrī. Neskatoties uz to, tieši Benzemā 10. minūtē atklāja rezultātu, kaut lielākie nopelni partneriem. Atkal di Marijas teicama piespēle no labās malas, bumba mazliet neveikli atleca no uz aizmugures robežas esošā Krištianu Ronaldu, un Benzemā iesita no vārtu priekšas. "Real" turpināja veidot momentus. Mesuta Ezila vārti netika ieskaitīti, jo di Marijas kārtējā izcilā piespēle (šoreiz no soda sitiena) steigā bija izpildīta pa ripojošo bumbu, bet vēl pēc brīža Ezila sitienu no asa leņķa atvairīja bezpalīdzīgās "Granada" vārtsargs.

Jā, bezpalīdzība gan, toties 19. minūtē "Granada" pavisam reāli varēja panākt 1:1 - "Real" rupji kļūdījās pie sava soda laukuma pamešanas pēc izsistas bumbas, kas ātri tika atgriezta Karaliskā kluba soda laukumā, un Jusefs El Arabi no lieliskas pozīcijas nespēja pārspēt Djego Lopesu. Pārējā laikā līdz pārtraukumam "Real" ļoti daudz kontrolēja bumbu, bet bez liela asuma.

Jo tālākā fāzē spēle iegāja, jo vairāk tā atgādināja vakardienas "Barcelona" maču Malagā - arī it kā liels vienas komandas teritoriāls pārsvars, taču rezultāts slidens un favorītei nekomfortabls. "Real" līdzjutējiem nācās nervozēt kādā epizodē, kad "Granada" pieprasīja pendeli par spēli ar roku, kaut patiesībā Arbeloa nospēlēja ar plecu. "Real", protams, centās iegūt divu vārtu pārsvaru, bet ar to negāja tik viegli. Isko vienā uzbrukumā eleganti izrēķinājās ar aizsargu un trāpīja pa stabu.

Uzbrukumu noslēgumi, sitieni īsti nepadevās Ronaldu, un "Granada" noturēja intrigu līdz beigām. Mājinieki 85. minūtē prasīja pendeli par "Real" jaunā talanta Kazemiro darbībām, taču tiesnesis parādīja dzelteno kartīti par simulāciju. Kompensācijas laikā "Granada" spēja izdarīt labu beigu spiedienu (pēc soda sitiena atkal tika prasīta spēles ar roku fiksēšana), taču "Real" spēja noturēties - 1:0.

2. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Getafe - Almeria2:2 (1:2)Lafita 32' Kastro 85' (11m) - Rodri 30' Soriano 37'
Athletic - Osasuna2:0 (1:0)Arribass 31' (s.v.) de Markoss 82'
Elche – Real Sociedad1:1 (1:0)Korominass 2' - Vela 75'
Espanyol - Valencia3:1 (1:1)Lopess 32' Stuani 49' Bifouma 89' - Poštiga 10'
Villarreal - Valladolid2:1 (1:1)dos Santušs 38' (11m) Kani 84' - Guerra 5'
Atletico - Rayo Vallecano5:0 (3:0)Garsija 18' 90' Kosta 20' Turans 35' Tiago 53'
Levante - Sevilla0:0
Malaga - Barcelona0:1 (0:1)Adrianu 44'
Real Betis - Celta Vigo1:2 (0:0)Martins 90' - Šarless 67' Nolito 74'
Granada - Real Madrid0:1 (0:1)Benzemā 10'
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2013-08-26 23:54, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: episka bilde

Ronaldu zilā kreklā
Tavā avatarā dominē gaiši zilā krāsa, ko nu? Episki vājš trollis Tu esi, draudziņ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-08-26 23:56, pirms 12 gadiem
Ronaldam negrib tā pirmā bumba iekrist ķeselē, būs vien jāgaida, kad kāds no arbitriem nozīmēs penāli uz oponenta cietoksni. Isko labs, gaidām Beilu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-26 23:58, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: loti slikti speele Madride,sita bumbosanas neder,maz tiek izmantots CR,izskatas ka Isko vinu vispar neredz,CR ari izskatas ne sava aada ! Gan jau Beila transfers spiez uz nerviem,CL sitaada speele neies cauri
Ančeloti lēnā spēle neder Ronaldo,kas visbīstamākais ir skrējienā un ja priekšā ir brīva teritorija

  +1 [+] [-]

, 2013-08-26 23:59, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: troļļošana nav mans uzdevums

tas ir tas pats, kas mani apvainot piemēram sliktā ārstēšanā - tipa esmu slikts ārsts, LOL it kā es būtu ārsts un it kā man tas būtu jāprot

es esmu eksperts un tāds arī palikšu, troļļošana ir priekš muļķiem
kuru tu gribi pārliecināt,te jau visiem tāpat viss skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-08-27 00:02, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: troļļošana nav mans uzdevums

tas ir tas pats, kas mani apvainot piemēram sliktā ārstēšanā - tipa esmu slikts ārsts, LOL it kā es būtu ārsts un it kā man tas būtu jāprot

es esmu eksperts un tāds arī palikšu, troļļošana ir priekš muļķiem
Eksperts , šitādas muļķības vari stāstīt rajona bērniem

  +1 [+] [-]

, 2013-08-27 00:04, pirms 12 gadiem
Laba uzvara!! Nedaudz negaidīju, ka Ikers atkal būs rezervē!! Cerams, ka real fani un prese nesāks ēst nost Karlo un izsvilpt Lopezu, kā to darīja ceturtdien!! Es gan domāju ka, nākamajā spēlē sāks sākumsastāvā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-27 00:06, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu maz speele uz vinju,pagajusa sezona Real bija daudz aatraks! CR neder bumbosana,netiek izmantots vina aatrums
Un ko tagad darīt ? Pats redzēji ko "ātrais" Reals izcīnīja pa Mourinju gadiem, varbūt dosim iespēju Ančeloti ? Pagaidām divas uzvaras, abas ar gaļu, bet man, piemēram, tīk divas taukainas viktorijas. Ronaldu apradīs gan jau, ātrais Real's jau nekur nepazudīs, katrs oponenta stūra sitiens var izvērsties par lielisku kontru, lūk tā.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-27 00:07, pirms 12 gadiem
Ceru, ka shis rezultats atspoguljo neiespeleetu komandu nevis patieso ancheloti speles plaanu... Nu vnk smird peec suudiem un taadiem pamatiigiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-27 00:15, pirms 12 gadiem
Schrute rakstīja: Un ko tagad darīt ? Pats redzēji ko "ātrais" Reals izcīnīja pa Mourinju gadiem, varbūt dosim iespēju Ančeloti ? Pagaidām divas uzvaras, abas ar gaļu, bet man, piemēram, tīk divas taukainas viktorijas. Ronaldu apradīs gan jau, ātrais Real's jau nekur nepazudīs, katrs oponenta stūra sitiens var izvērsties par lielisku kontru, lūk tā.
nu gribu redzēt kā Real spēlēs kad pretinieki būs izpētījuši viņu spēles stilu un noliks pret viņiem tikpat kompaktu aizsardzību kā piemēram spēlēs pret Barcu,ka tik nesanāk tāpat kā ar Kapello,kas vinnēja La Ligu,bet atlaida,jo Real faniem vajag skaistu futbolu,nedomāju,ka pēdējās divas spēles,viņiem likās skaistas,tāpat kā Peresam

  +2 [+] [-]

, 2013-08-27 00:16, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: neliels off-top

eksperts RobisK nekad nekļūdās

RobisK, 2013-08-22 20:36, pirms 4 dienām
pazīstot Ernestu - zāģis jau pirmajā kārtā
tāds pamuļķis

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:18, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu jaa 2 tikai speeles,bet to pasu CR veerte tikai pec goliem,tagad saaksies vilnis ka neka nevar,nejedz kappat utt ! nav baudams futbols,atggaadina Barsu,bet daudz suudigaku ! Real,sitaada bumbosanas neder,vini taa nespele,Karlo kaut kas jaamaina
Lai vērtē kā grib, lai heito, mani tas pilnīgi nesatrauc, Ronaldu savus golus sasitīs, tici man, viņš to ir darījis visas sezonas un šī nebūs izņēmums. Sasitīs 40 golus, savāks ČL un La ligu, dabūs zelta bumbu, nevis sasitīs 65, paliks otrie Spānijā un pusfinālā ČL. Varbūt pienācis laiks arī citiem sākt spēlēt ? Vienatnē Ronaldu titulus nespēja izcīnīt, gaidu no Ančeloti citu Real'u, tādu, kurš nav balstīts uz viena spēlētāja talantu, bet gan uz komandu. Ezils, Isko, Modričs, Benzema, Marselo, Di Maria, Beils, mamma mia. Ir tiem čaļiem iekšā un ja viņi sāks spēlēt arī Ronaldu būs vairāk ko elpot.Tikai 2 spēles aizvadītas, ar Beila atnākšanu daudz kas mainīsies un uzvaras nāks vieglāk, pa karalisko, kā teikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-27 00:21, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: neliels off-top

eksperts RobisK nekad nekļūdās

RobisK, 2013-08-22 20:36, pirms 4 dienām
pazīstot Ernestu - zāģis jau pirmajā kārtā
Pie reizes iemet arī savu prognozi par Gulbja un Mareja pēdējo tikšanos! Tad Tevi vispār visi cienīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-27 00:23, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ar taadu speeli,pret Barsu nav variantu,es to saku kaa Real fans
nu nu,Barcai ar problēmu vairāk kā vajag,jums vismaz aizsardzība ik pa laikam nejūk pa visām vīlēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:24, pirms 12 gadiem
Labi, nav ko daudz diskutēt. 2 (!!!) spēles tik aiz muguras, vot ja nākamās 10 spēles arī būs knapas uzvaras ar viena gola starpību vai vēl trakāk, tad ķersimies pie heitošanas. Gaidām Beilu un ļoti ceru, ka atbrīvos Koentrau un vēl kādu pussargu, nevis tāpēc, ka nepatīk, bet vienkārši nevēlos, lai tādi talantīgi spēlētāji, kuri Realā bieži spīdēja deldē beņķi. buenas noches, amigos

  -1 [+] [-]

, 2013-08-27 00:27, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: par zelta bumbu kluudijies,vins vinu nedabus,taa ir Messi balva,Platini citam speletajam vairs neatdos
Nu cerēsim, ka Real's būs tik pārliecinošs, ka resnajam neģēlim nekas cits vien neatliks, kā apdalīt linoleju.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-27 00:27, pirms 12 gadiem
Schrute rakstīja: Lai vērtē kā grib, lai heito, mani tas pilnīgi nesatrauc, Ronaldu savus golus sasitīs, tici man, viņš to ir darījis visas sezonas un šī nebūs izņēmums. Sasitīs 40 golus, savāks ČL un La ligu, dabūs zelta bumbu, nevis sasitīs 65, paliks otrie Spānijā un pusfinālā ČL. Varbūt pienācis laiks arī citiem sākt spēlēt ? Vienatnē Ronaldu titulus nespēja izcīnīt, gaidu no Ančeloti citu Real'u, tādu, kurš nav balstīts uz viena spēlētāja talantu, bet gan uz komandu. Ezils, Isko, Modričs, Benzema, Marselo, Di Maria, Beils, mamma mia. Ir tiem čaļiem iekšā un ja viņi sāks spēlēt arī Ronaldu būs vairāk ko elpot.Tikai 2 spēles aizvadītas, ar Beila atnākšanu daudz kas mainīsies un uzvaras nāks vieglāk, pa karalisko, kā teikt.
nu sorry,Ronaldo ir šī kluba seja un Ronaldo,cik var spriest,ir cilvēks,kas visur grib būt labākais,nu neies viņš spēlēt komandā,kur viņš ir viens no nevis izteikts līderis,ja būs kā tu saki,tad atkal varēsim dzirdēt ka Ronaldo ir skumjš un nejūtas novērtēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:27, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: tur neko nerakstīju pirms spēles, pirms spēles pret Raoniču gan
Slikts eksperts, ja nerakstīji. Bet pareizi, Tu taču esi basketbola eksperts. Kāds bija Tavs profils, kuru nobloķēja? Un ko Tu dari kā lietotājs Kovi?

  +1 [+] [-]

, 2013-08-27 00:28, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kas i?

kā eksperts sniegšu īsu, bet detalizētu prognozi

FC Barcelona uzvarēs La Liga, bet zaudēs ČL astotdaļfinālā!
nu protams un City spēlēs finālā un pateicoties Nasri hat-trikam pacels kausu

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:29, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: kipa saka ka ikers grib prom no real uz Arsenal vai Man United tas pats ar ozilu un modricu

Teikt jau var daudz ko, bet nu es stipri apšaubu!! Modričs būs viens no atslēgas spēlētājiem!! Ezils arī spēlēs gandrīz katru nedēļu, bet nu izskatās, ka ne savā iemīļotākajā pozīcijā!! Par to kas notiktu Madridē, ja Ikers aizietu, zinot kā viņu tur mīl(Un ne jau velti), man pat negribas domāt!! Vienīgais ko redzu reāli aizejot ir Di Maria, ja Beilu nopirks!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:31, pirms 12 gadiem
madrid real rakstīja: Laba uzvara!! Nedaudz negaidīju, ka Ikers atkal būs rezervē!! Cerams, ka real fani un prese nesāks ēst nost Karlo un izsvilpt Lopezu, kā to darīja ceturtdien!! Es gan domāju ka, nākamajā spēlē sāks sākumsastāvā!!
Tā, tiešām, tikai un vienīgi prātīgi padomājot, neesat aizdomājušies, ka ja Lopess ir pirmā izvēle ne tikai Mourinju, bet arī Ančeloti, iespējams, tā vairs nav nejaušība un Lopess šamo varbūt tiešām konkurē ārā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-27 00:32, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: par City atsakos sniegt prognozi, vienīgi to, ka viņi uzvarēs grupā!
iepriekš jau paguvi izbļaustīties ka šie paņemšot kausu
Nu jau tikai grupu...

es jau teicu... drīz Tev būs cits avatars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:34, pirms 12 gadiem
Lopezs pamatoti vārtos un trenera uzticību attaisno. Cerams tā arī turpinās un ka Ančelotī turēs fanu un preses spiedienu.

Cerams Ozils un Di Marija(mazāk, tas vēl kaut cik cīnas) tiks aizmainīti. Ozils vispār sacempies, iedomājies baigais stārs.

Benzemā stipri jāpieliek. Lai arī iesita, uzbrukumā švaks.

Šajā spēle ok, bet nākošajās jādod sevi pierādīt Hesem un Moratam.

ps. ar plusiņu Pepe un Lopezs!

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:35, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: nevajag uztraukties - esmu Manchester City fans sirdī un dvēselē, gan priekos un bēdās!
cik 2.. 3.. sezonas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:36, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: 6 punkti ir 6 punkti,bet domaju,ka ar taadu speeli CL nepanemt! Bet,gan jau viss mainisies
Real ar 6punkti,bet laikam nedaudz jāpiekrīt Schrute,abiem klubiem jauni treneri,jādod laiks iespēlēties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:37, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: abi labi,un abus zheel marinet uz benka
Nu Lopesam šodien sausā spēle. Par sliktu viņa vietai starp stabiem tas nenāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-27 00:38, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: troļļošana nav mans uzdevums

tas ir tas pats, kas mani apvainot piemēram sliktā ārstēšanā - tipa esmu slikts ārsts, LOL it kā es būtu ārsts un it kā man tas būtu jāprot

es esmu eksperts un tāds arī palikšu, troļļošana ir priekš muļķiem
eksperts? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:39, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: pareizi tu saki,piemeram man kaa Real fanam,patik aatrs,dominejoss futbols,ar gariem krosiem,tas ko tagad raada,ir Barsas kopija,pie tam vaaja
Pagaidīsim pirmo ElClassico!! Man jau liekas ka Reals tad arī spēlēs pretuzbrukumu futbolu!! manuprāt, Ančeloti pareizi dara ka iespēlē arī pozicionālu futbolu, kas palīdzēs cīnīties par Līgu!! Ja paskatās pagājušo gadu tad pret Realu komandas sita spēles tempu nost un spēlēja kā otrais numurs un tas sagādāja daudz grūtību!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:39, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: Puisit pasties uz savu avataru
tev laiks iet gulta slapinat kip baigais ''Eksperts'' atradies smiekli naak
nu emka par tevīm arī nerunāsim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:42, pirms 12 gadiem
madrid real rakstīja: Teikt jau var daudz ko, bet nu es stipri apšaubu!! Modričs būs viens no atslēgas spēlētājiem!! Ezils arī spēlēs gandrīz katru nedēļu, bet nu izskatās, ka ne savā iemīļotākajā pozīcijā!! Par to kas notiktu Madridē, ja Ikers aizietu, zinot kā viņu tur mīl(Un ne jau velti), man pat negribas domāt!! Vienīgais ko redzu reāli aizejot ir Di Maria, ja Beilu nopirks!!

un kas tad notiktu, ja Ikers aizietu? Spēlētājs vien ir. Rauls aizgāja un nekas jau īpaši nemainījās (jā tās seja un dvēsele vienīgi pazuda). bet nu ja vartsargs nav formā tad lai kāda seja un dvēsele viņš komandai nebūtu vārtos lai labāk stāv tas kurš ir labākā formā, pat ja nav tik mīlēts un populārs.

ko ko, bet Rauls pa šiem 3gadiem nebūtu sliktāks kā momentu izšķērdētājs Iguains.. un mūžīģi sportisko formu meklējošais francūzis. to uzskatāmi pierādīja Bernabeu trofejas spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:47, pirms 12 gadiem
madrid real rakstīja: Pagaidīsim pirmo ElClassico!! Man jau liekas ka Reals tad arī spēlēs pretuzbrukumu futbolu!! manuprāt, Ančeloti pareizi dara ka iespēlē arī pozicionālu futbolu, kas palīdzēs cīnīties par Līgu!! Ja paskatās pagājušo gadu tad pret Realu komandas sita spēles tempu nost un spēlēja kā otrais numurs un tas sagādāja daudz grūtību!!
piedod,bet kura kommanda pret Real nespēlē iekš La Ligas kā otrais nr,tikai un vienīgi Barca,visi pārējie spēlē no aizsardzības un ļoti dziļas

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:48, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: visvairak man ir zheel Adana perspektiivs vaartsargs
viņš vēl komandā,neesmu sekojis līdzi,bet viņš jau pirms gada gribēja tīties prom?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:54, pirms 12 gadiem
un,ja par Ikeru,tad viņš ir un būs viens no top trīs vārtsargiem pasaulē,varbūt n-tie gadi bez konkurences bišku ir atstājuši savu iespaidu,pārāk pašpārliecināts kļuvis,bet kad tiks laukumā par spīti visiem parādīs uz ko ir spējīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:57, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: piekrītu tiem, kas raksta, ka Lopess ir labāks pa Ikeru

es jau Konfederāciju kausa laikā rakstīju un paudu sašutumu kāpēc Del Boske apzināti ignorē Spānijas pašlaik labāko vārtu vīru - Djego Lopesu un neņem viņu izlasē un tik izmisīgi cenšās pieturēties pie Ikera

finālā pret Brazīliju arī redzējām Ikeru 0:3, pret itāļiem arī nevienu pendeli neatvairīja, kas ir neraksturīgi Ikeram
kāds Lopezs un Spānijas izlase,tu ko,respekts Del Boskem no manis un 99% Spāņu fanu,ka parādīja respektu un uzticēšanos Ikeram,pat es,kā Barcas fans,tikai aplaudēju šādai rīcībai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 00:59, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: piedod,bet kura kommanda pret Real nespēlē iekš La Ligas kā otrais nr,tikai un vienīgi Barca,visi pārējie spēlē no aizsardzības un ļoti dziļas
Nu labi jā, bet nu Zem Maura visi zināja, ka pozicionāls futbols nav Reala stiprākā puse, un ļoti bieži pret ļoti kompaktām aizsardzībām, gan Līgā, gan ČL reāl gāja smagi, tākā manuprāt, Karlo pareizi vien dara, ka uzlabo spēli šajā vietā!!

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:00, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Nil

Ikers ir zaudējis vietu TOP 3 uz šo brīdi

1.Hārts
2.Noiers
3.Čehs
4.Lopess

10.Ikers
kur tavs Hārts bija pirmajā stūra sitienā pret Cardif,kad viņam bija jāspēlē, kur Anglijas izlases spēlē,kad atkal ielaida vārtus uz savas sirdsapziņas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:02, pirms 12 gadiem
realmadrid7 rakstīja: un kas tad notiktu, ja Ikers aizietu? Spēlētājs vien ir. Rauls aizgāja un nekas jau īpaši nemainījās (jā tās seja un dvēsele vienīgi pazuda). bet nu ja vartsargs nav formā tad lai kāda seja un dvēsele viņš komandai nebūtu vārtos lai labāk stāv tas kurš ir labākā formā, pat ja nav tik mīlēts un populārs.
ko ko, bet Rauls pa šiem 3gadiem nebūtu sliktāks kā momentu izšķērdētājs Iguains.. un mūžīģi sportisko formu meklējošais francūzis. to uzskatāmi pierādīja Bernabeu trofejas spēle
Un tomēr nedomāju ka Pesesam būtu drosme ko tādu pasākt!! Jā jāspēlē labākajam ,bet jādod iespēja arī Ikeram!! Ceru, ka nākamajā spēlē tieši viņš sāks!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:07, pirms 12 gadiem
madrid real rakstīja: Nu labi jā, bet nu Zem Maura visi zināja, ka pozicionāls futbols nav Reala stiprākā puse, un ļoti bieži pret ļoti kompaktām aizsardzībām, gan Līgā, gan ČL reāl gāja smagi, tākā manuprāt, Karlo pareizi vien dara, ka uzlabo spēli šajā vietā!!
pret tādām aizsardzībām visiem ir problēmas,ja vēl ir labi izpildītāji un laba taktika,ja vēl tagad Beils atnāks,Real vispār kļūs prognozējams,nosedzat vienu malu un viss ok,pluss vēl varat aizmirst par jauno puišu iespēlēšanu sastāvā no Catiljas un vēl trešais punkts,kādai zvaigznei būs jāsēž uz soliņa un redzot Real sastāvu ne vienai vien

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:10, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Hārtam ir duha un potenciāls, šad tad uz jaunības maksimālisma rēķina kļūdās, bet tas ir piedodami, vismaz pašlaik

bet jā - viņš ir labākais vārtsargs pasaulē šobrīd, tas nav vairāk apspriežams
tur jau ir tā šķirba,Ikers no skolas sola ielēca CL finālā un nospēlēja neticami,Bufons ar lai kādā vecumā būtu tādas kļūdas nepieļāva,tur ir tā atšķirība no ekstra klases vārtsarga līdz vienkārši labam
un,ja par Lopezu,tad pret MU viņš noķēra savu zvaigžņu stundu,bet pēc tam viņam bija daudz kļūdu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:12, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: pret tādām aizsardzībām visiem ir problēmas,ja vēl ir labi izpildītāji un laba taktika,ja vēl tagad Beils atnāks,Real vispār kļūs prognozējams,nosedzat vienu malu un viss ok,pluss vēl varat aizmirst par jauno puišu iespēlēšanu sastāvā no Catiljas un vēl trešais punkts,kādai zvaigznei būs jāsēž uz soliņa un redzot Real sastāvu ne vienai vien
Visvairāk žēl Moratas un Jeses, abiem diviem milzīgs potenciāls!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:14, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Bufons ir visu laiku labakais Seria A vaartsargs,tas nav apspriezams
nevien Seria A,bet gan visas pasaules

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:15, pirms 12 gadiem
šā laika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:23, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: par pasaules es pastriidetos,man loti simpatizeeja Kaans,Bartezs nebij slikts,ari brazilju vaartsargs bija labs,kad bija biki jaunaks ! Bet,jaa Dzi Dzi ir legenda,perfekts jau vins bija Parma,Juventus izauga par vel labaku speletaju
nu es jau saku šā laika,Kāns bija monstrs,Dži Dži,Subesaretu,Jašinu nesanāca redzēt spēlējot,tā kā neesmu tiesīgs spriest,bet nu Bartezu neskaitu pie izciliem vārtsargiem,Valdesa tips,pārsvarā spēlēja izcili,bet tad pieļāva bērna kļūdas,tad jau Van Der Sārs labāks

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:24, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Cēzars būtu vēl labāks, bet viņam ir problēmas ar muguru, ja nemaldos (spēlē ar speciālu vesti), kas neļauj pilnvērtīgi parādīt savas labākās prasmes.
Cēzars vai Tafarels?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-27 01:26, pirms 12 gadiem
ja kas esat pamanījuši ka RobisK,Mcity fans ilgāku laiku pavada iekš La Ligas vai Bundeslīgas rekstiem,kā pie EPL sadaļas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:27, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Cesar labakie gadi bija Inter,vins vel gana jauns,33 vai 34 vinam bij,prieks vaartsarga tas nav nekas
priekš brazīļa viens no labākajiem,bet priekš Eiropas,nu neliktu uz viņu,tas pats Akinfejevs izskatās drošāks,bet traumatiskāks

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:28, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Par Tafarelu tādu versiju neesmu dzirdējis, tikai Cēzaru.
nu bet,ja jānovērtē?Kurš labāks un drošāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:33, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: tu laikam neseko Krievu premjerliigai liidzi,bet vel labs ir Belenovs,no Kuban,ne sliktaks par Akinfejevu ! Akinfejevs seez bez mainam,ari intervijas vins jau atdziist ka slinkums treneties,vinu vajadzetu Eiropa laist speelet,bet CSKA negrib laist prom
man nesen pieslēdza kanālu kas rāda krievijas premjērlīgu,pagaidām esmu jaunpienācējs,bet jau pamanīju,ka Zenit švaks vārtuvīrs,bet ja par Akinfejevu,tad viņu jau sen būtu kāds savācis,ja ne divas smagās traumas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:35, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Dažādu laiku vārtsargi, es tomēr dotu priekšroku Cēzaram, jo vairāk esmu no viņa redzējis. Brazīlijai bija tāds vārtsargs Dida, to atceries?
piedod,Dida bija pēc Tafarela,protams,ka atceros,Millan laikā bija labs,bet cik saprotu izlasē tā ar īsti neuzspēlēja,kas bija Brazīlijas vārtos,kad pēdējo reizi uzvarēja PK,Markos,ja nemaldos

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:36, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Kā izrādās jā, vēl tagad atmiņā moments kā viņam ar petardi iemeta.
iemeta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:39, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=W2V8y70qVJw
tev taisnība,sajaucu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:42, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: tu doma Lodiginu? nu es teiktu,ka labs vaartsargs,pirms tam Malafejevs daudz laida ieksha,un vairak domaja par baabam neka futbolu
nu Zenit ir savas problēmas,pat Timošķukam nākas spēlēt kā aizsargam, bet Dani gan labi izskatās,pat nesaprotu ko neviens viņu neņem,bet viņš tāds pats kā Ronaldo,grib būt pirmā zvaigzne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:44, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: pec wikipedia,Dida aizvadija 91 speeli izlase,kas ir gana daudz
nu ir jau starpība kādos turnīros,ja kas vienmēr esmu brīnijies kāpēc piemēram,ja tevi uzmaina 90 min,tā ar skaitās kā vesela spēle komandas rindās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:46, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Laikam biežāk jāpaskatās ''Udar s golovoi'', savādāk galīgi neko nezinu par RPL
man ir tāds kanāls kā espn clasic,nekad nebiju redzējis Pele spēlējam,bet te vesala spēle WC finālā pret Itālīju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:51, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Dani bija suudigakas ieprieksejas sezonas,smagas traumas,del kuram naacas pat pussezonu izlaist! Speletajs,talantigs,tehnisks,pie tam ari kaa cilveks izskatas labs,draudzigs,ari krieviski runa ! Viens no miilakajiem Zenit speletajiem prieks manis ! Labakais Arshavins,sekoju vinam no 2003.gada jau,Zenit legenda,lai kaa vinam neliktu virsu ! Timoschuks paarveeertets,kaa vairak dod speelet,paraadas nevareshana,tomer Bayern benkis ir daudz ko mainijis vinam
nu Timošķuks bija viena no galvenajām personām UEFA kausa izcīnīšanā, tāpēc jau Bayern viņu ņēma,bet cik atceros,tad viņam daudzu letiņu liktenis,tas treneris,kas viņus ņēma,aizgāja un nākamais viņos vairs neredzēja to potenciālu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:53, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Aršavina eksplozija 2008. gada čempī bija lieliska, gandrīz viens pats aizvilka komandu līdz 1/2 finālam, vēl tagad atceros kā Čerdancevs kliedza pēc tās spēles. Protams, pēctam sekoja neveiksmīgs transfērs uz Arsenal - nauda, klubi, neīsta vide.
neteiktu,ka neveiksmīgs,sevi parādīja,bet raksturs nebija īstais lai sistos par vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 01:56, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ja kas,no Zenit speletajiem draudzigs ir tikai Dani,gribeju ari Shirokova autograafu,pasuutija nah un atrasties taja speele man bija pat drausmiigi bail,krievu faniem nav nekaadas eetikas normu,reec kaa traki un mekle probleemas pat sava starpa
nu neesmu un negribu būt Krievijā,bet kaut ko tādu sajutu,kad Latvija pret Krieviju spēlēja Skonto stadionā,gāju mierīgi mājās pēc spēles,te man trīs džeki pretī-tu par Krieviju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-27 06:42, pirms 12 gadiem
Trīs punkti ir viss, kas ir svarīgs pēc šādas spēles.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-27 09:54, pirms 12 gadiem
kas ar kristiini, izskataas, ka atkal beedaajas. par beilu, jauno kontraktu vai kas?

  -2 [+] [-]

, 2013-08-27 11:22, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: piekrītu tiem, kas raksta, ka Lopess ir labāks pa Ikeru

es jau Konfederāciju kausa laikā rakstīju un paudu sašutumu kāpēc Del Boske apzināti ignorē Spānijas pašlaik labāko vārtu vīru - Djego Lopesu un neņem viņu izlasē un tik izmisīgi cenšās pieturēties pie Ikera

finālā pret Brazīliju arī redzējām Ikeru 0:3, pret itāļiem arī nevienu pendeli neatvairīja, kas ir neraksturīgi Ikeram
Vienīgais, kas ir skaidrs, ir tas, ka Tu no Spānijas futbola ne nieka nesaproti. Un arī par vārtsargiem Tev nav nekāds sajēgas. Vārtsargs nav tikai vārtsargs, bet arī aizsardzības diriģents. Kāns un Bufons ir spilgti piemēri, un arī Ikers no viņiem īpaši neatpaliek, lai arī nav mans favorīts (manējais Spānijā bija Kanjisaress).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja