Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Neimārs pāriet uz "Barcelona"

Neimārs pāriet uz "Barcelona"
Brazīliešu talantam Neimāram tagad būs iespēja sevi parādīt Eiropas futbolā
Foto: AFP/Scanpix

Spānijas futbola superklubs "Barcelona" un Brazīlijas "Santos" vienojušies par jaunā talanta Neimāra pāreju, ziņo katalāņu kluba mājas lapa. Talantīgais brazīlietis Barselonā spēlēs nākamās piecas sezonas.

Neimārs "Santos" rindās četru gadu laikā ir aizvadījis 231 spēli un guvis 138 vārtus. Jau 21 gada vecumā brazīlieša kontā ir virkne sasniegumu. Ar viņu ierindā "Santos" ir izcīnījis vairākus "Campeonato Paulista" titulus (viena no Brazīlijas reģionālājām līgām ar vairāku spēcīgu klubu līdzdalību, vecākais turnīrs Brazīlijā), triumfējis "Copa Libertadores" turnīrā 2011.gadā un piedalījies Pasaules klubu kausa izcīņā, kur tika līdz pusfinālam.

Talantīgais futbolists ir saņēmis vai ticis nominēts arī individuālajiem apbalvojumiem. Pie nozīmīgākajiem jāmin 2011.gada Dienvidamerikas labākā futbolista apbalvojums, kļūstot par jaunāko spēlētāju vēsturē, kuram ticis šāds gods, kā arī vairākas nominācijas FIFA Zelta bumbas un Ferenca Puškāša balvām.

Neimārs ir arī viens no Brazīlijas valstsvienības līderiem un galvenajām cerībām saistībā ar 2014.gada Pasaules kausa izcīņā, kas notiks tieši Brazīlijā. Pieaugušo izlases rindās talantīgais uzbrucējs ir aizvadījis 33 mačus, kuros guvis 20 vārtus. Valstsvienības sastāvā Neimārs piedalījās arī 2012.gada Olimpiskajās spēlēs Londonā.

Izmantotais avots:
Official FC Barcelona Web Site - Barça |...

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:01, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: vis atkarīgs no tā,kas un par kādām summām šosezon Barcu pametīs,nav nekas neiespējams un man jau liekas,ka Neimāra transfēram naudiņa jau labu laiku iepriekš tika atlikta,tā kā varētu būt vēl kādi 40milj transfēriem palikuši
Viena lieta ir nauda, kuru varbūt vēl Barsa varētu sameklēt. Bet jautājums - kādēļ PSG, Chelsea, City jāpārdot savi labākie spēlētāji? Tu taču nedomā ka tiem klubiem vajag naudu? Un algu viņi var atļauties maksāt ne sliktāku kā Barsa, varbūt pat lielāku. Bet smagi pārmaksāt gan Barsa nav spējīga, tā ka nāksies meklēt alternatīvas.

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:15, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu tad jau redzēs kā būs,tikai nevajag pataisīt Barcu par klubu,kas nevar samaksāt arī lielu summu par spēlētāju,ja vajag,kā nekā viens no pasaules bagātākajiem klubiem,tas,ka Rossels par galveno pēdējo gadu mērķi ir padarījis parāda samazināšanu,nenozīmē,ka naudas pavisam nava
Samaksāt lielu naudu un cīnīties ar bagātiem klubiem par spēlētāju ir viens. Iegūt spēlētāju, kad viņš jau ir turīga kluba īpašums ar lielu algu, ir pavisam kas cits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:17, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Viena lieta ir nauda, kuru varbūt vēl Barsa varētu sameklēt. Bet jautājums - kādēļ PSG, Chelsea, City jāpārdot savi labākie spēlētāji? Tu taču nedomā ka tiem klubiem vajag naudu? Un algu viņi var atļauties maksāt ne sliktāku kā Barsa, varbūt pat lielāku. Bet smagi pārmaksāt gan Barsa nav spējīga, tā ka nāksies meklēt alternatīvas.
nu ja būtu tā kā Tu saki,tad gandrīz ne pēc viena spēlētāja nebūtu jēgas iet,ne jau tikai tā nosaka,bet ar spēlētāju vēlmes(Thiago Silva nekad nav slēpis,ka vēlas kādreiz spēlēt Barcā,bet pirms gada Barca novilka par ilgu un PSG aizsteidzās priekšā),kā arī jauno treneru vēlmes,kas vienam trenerim der,otram neder,tieši tāpēc ar tiek testēta situācija un izteikti piedāvājumi,bet,ja prasītu man,tad es visas kārtis liktu uz Hummelsu un dotu daudz lielāku spēles laiku vietējam talantam Bartam,kas ar laiku var izaugt pat labāks par Piqe

  +1 [+] [-]

, 2013-05-26 16:26, pirms 12 gadiem
Nu man šķiet šis čalis par daudz "Overrated", lai pierāda sevi Eiropas futbolā un Pasaules čempionātā. Redzēsim via viņš spēs "vilkt" Brazīlijas izlasi.

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:27, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu ja būtu tā kā Tu saki,tad gandrīz ne pēc viena spēlētāja nebūtu jēgas iet,ne jau tikai tā nosaka,bet ar spēlētāju vēlmes(Thiago Silva nekad nav slēpis,ka vēlas kādreiz spēlēt Barcā,bet pirms gada Barca novilka par ilgu un PSG aizsteidzās priekšā),kā arī jauno treneru vēlmes,kas vienam trenerim der,otram neder,tieši tāpēc ar tiek testēta situācija un izteikti piedāvājumi,bet,ja prasītu man,tad es visas kārtis liktu uz Hummelsu un dotu daudz lielāku spēles laiku vietējam talantam Bartam,kas ar laiku var izaugt pat labāks par Piqe
Piekrītu, ka jaunajiem vajadzētu dot lielāku spēles laiku. Priekš kam spēlē pret Atletico bija jālaiž uz laukuma pustraumētais Mesi, ja Akadēmija pilna ar jauniem, sevis pierādot gribošiem, talantiem..
Hummelsu vajag, bet no otras puses atkal rodas jautājums vai ar to netiks likts priekšā solis Bartas un Muniesa iespēlēšanai 1. komandā?

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:32, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu ja būtu tā kā Tu saki,tad gandrīz ne pēc viena spēlētāja nebūtu jēgas iet,ne jau tikai tā nosaka,bet ar spēlētāju vēlmes(Thiago Silva nekad nav slēpis,ka vēlas kādreiz spēlēt Barcā,bet pirms gada Barca novilka par ilgu un PSG aizsteidzās priekšā),kā arī jauno treneru vēlmes,kas vienam trenerim der,otram neder,tieši tāpēc ar tiek testēta situācija un izteikti piedāvājumi,bet,ja prasītu man,tad es visas kārtis liktu uz Hummelsu un dotu daudz lielāku spēles laiku vietējam talantam Bartam,kas ar laiku var izaugt pat labāks par Piqe
Nu jā, bet tu nosauci vienus no šobrīd labākajiem centra aizsargiem, kuri turklāt jau spēlē ļoti bagātos klubos! Kompanī ir City kapteinis, ar algu viņu nepievilināsi, ar sportiskiem rezultātiem un čempionātu arī ne. Pats jau pateica, ka nekur prom negrib iet. Luizs ir Chelsea nākotne, lai gan joprojām ir nestabils, bet sniegumu uzlabo. Kādēļ lai Abramovičs viņu pārdotu? Par Tiago Silvu arī nav nekāda pamata cerēt ka PSG viņu pārdos, turklāt tur pirkuma summa bija jau tā nereāla, ja Barsa varētu atļauties tādu maksāt, tad būtu jau nopirkuši iepriekšējā sezonā! Hummels ir cits stāsts, nopirkt spēlētāju no Dortmundes tomēr ir vieglāk, kaut arī iespējams nemaksās daudz lētāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:37, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Piekrītu, ka jaunajiem vajadzētu dot lielāku spēles laiku. Priekš kam spēlē pret Atletico bija jālaiž uz laukuma pustraumētais Mesi, ja Akadēmija pilna ar jauniem, sevis pierādot gribošiem, talantiem..
Hummelsu vajag, bet no otras puses atkal rodas jautājums vai ar to netiks likts priekšā solis Bartas un Muniesa iespēlēšanai 1. komandā?
vajag kādu,kas jau uzreiz var ielēkt Pujola kurpēs,bet Bartra vēl augsta līmeņa spēlēm ir par jaunu,principā tagad tiek izsmelta jau Gvardiolas pieļautā kļūda,kas Markeša un Milito vietā tā ar neko jaunu nepaņēma vietā,būtu jau tad kaut vienu jauniņo paņēmis, tagad nebūtu nekādu problēmu,man vairāk interesē,kas būs ar Masherano pēc jauna aizsarga parādīšanās.
Bet,ja par Messi,tad pirms spēles ārsti viņam atļāva spēlēt un,zinot viņa raksturu,spēlēt cik vien daudz var,man jau liekas,ka viņš pats rāvās laukumā

  +1 [+] [-]

, 2013-05-26 16:39, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kāpēc lai Hummels spēlētu lūzeru klubā Farsā?
lūzeru klubs,sorry,Spānijas čempioni,CL pusfināls,man jau liekas,ka lielākā daļa pasaules futbolistu par ko tādu tikai sapņotu

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:39, pirms 12 gadiem
Nu tad beidzot!!!
Jau sen gaidīju, kad manu mīļāko futbolistu nopirks kāds superklubs no Eiropas. Tikai nebiju gaidījis, ka tas uzreiz būs Barcelona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:44, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu jā, bet tu nosauci vienus no šobrīd labākajiem centra aizsargiem, kuri turklāt jau spēlē ļoti bagātos klubos! Kompanī ir City kapteinis, ar algu viņu nepievilināsi, ar sportiskiem rezultātiem un čempionātu arī ne. Pats jau pateica, ka nekur prom negrib iet. Luizs ir Chelsea nākotne, lai gan joprojām ir nestabils, bet sniegumu uzlabo. Kādēļ lai Abramovičs viņu pārdotu? Par Tiago Silvu arī nav nekāda pamata cerēt ka PSG viņu pārdos, turklāt tur pirkuma summa bija jau tā nereāla, ja Barsa varētu atļauties tādu maksāt, tad būtu jau nopirkuši iepriekšējā sezonā! Hummels ir cits stāsts, nopirkt spēlētāju no Dortmundes tomēr ir vieglāk, kaut arī iespējams nemaksās daudz lētāk.
es nosaucu tikai tos,kuru sakarā Barcas vārds pēdējā laikā ir pieminēts visbiežāk,tas nenozīmē,ka obligāti tieši kādu no viņiem pirks,bet interese ir.Ja par Luizu,tad Maurinjo neredzot viņu savā komandā,pārāk aizraujoties ar uzbrukumu nevis tiešajiem pienākumiem

  -2 [+] [-]

, 2013-05-26 16:47, pirms 12 gadiem
Nekas labs tur nēbus. Egoists neiederēsies Barcelonas taktiskā zīmējumā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-26 16:48, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Hummelsam nav iemesla pamest Bundeslīgas otro vietu,čempionu līgas finālisti
un cik ta viņš sēdēs otrajā vietā aiz Minhenes,ja vēl Dortmunde Levandovski kādam pārdos un Goze jau prom,plus vēl par daudz mazāku algu nekā Barca var piedāvāt?

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:50, pirms 12 gadiem
sulivan un mildas tante, es tak nesaku, ka viņi nebija izcilības. spēlēja tiešām labu un skaistu futbolu, it īpaši neimāra vecumā. es vairāk baidos, ka arī neimārs kādā brīdī pēkšņi nepazūd uz visu fona. jo nu kas tagad ir abi manis pieminētie, salīdzinājumā ar to, kas viņi bija?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-26 16:50, pirms 12 gadiem
ja kas visinteresantāk man likās Real piedāvātā alga Neimāram-11milj gadā,cik tur Ronaldo gadā pelnīja,nebija mazāk?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-26 16:52, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas visinteresantāk man likās Real piedāvātā alga Neimāram-11milj gadā,cik tur Ronaldo gadā pelnīja,nebija mazāk?
Pašreiz pelna deviņus miljonus, bet grib ap 15.

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:54, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas visinteresantāk man likās Real piedāvātā alga Neimāram-11milj gadā,cik tur Ronaldo gadā pelnīja,nebija mazāk?
Tas būtu vairāk, bet Real jau būs problēma pagarinot līgumu ar Ronaldo, jo viņš laikam 11vai12 ļimonus gribēja gadā, pie tam pēc nodokļu nomaksāšanas..

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:56, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: es nosaucu tikai tos,kuru sakarā Barcas vārds pēdējā laikā ir pieminēts visbiežāk,tas nenozīmē,ka obligāti tieši kādu no viņiem pirks,bet interese ir.Ja par Luizu,tad Maurinjo neredzot viņu savā komandā,pārāk aizraujoties ar uzbrukumu nevis tiešajiem pienākumiem
Nu baumu vasara tikai sākas, vēl būs daudz interesantu bet nereālu joku no avīžnieku puses Runājot par Luizu un Mourinjo, domāju tas ir vistipiskākais izdomājums! 1. Maurs nemaz vēl nav oficiāli apstiprināts, kāpēc lai viņš jau būtu izstrīpojis kādu no saviem plāniem?; 2. Par Luiza darbību aizsardzībā joprojām ir daudz jautājumu, bet šajā sezonā viņš ir progresējis. Turklāt to, ka viņš ir spējīgs būt ļoti labs aizsardzībā un spēlēt bez tipiskās brazīliešu avantūras, pierādīja iepriekšējās sezonas ČL. Pietrūkst stabilitāte, bet progress ir manāms. Un kurš gan normāls treneris atteiksies no tāda spēlētāja, kuru vajadzības gadījumā var arī ielikt balsta pussarga pozīcijā un arī tur viņš neslikti izskatās? Maurs tak atsevišķos gadījumos Pepi izmantoja tieši tāpat, bet Luizs ir daudz labāks par Pepe.

     [+] [-]

, 2013-05-26 16:57, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: vajag kādu,kas jau uzreiz var ielēkt Pujola kurpēs,bet Bartra vēl augsta līmeņa spēlēm ir par jaunu,principā tagad tiek izsmelta jau Gvardiolas pieļautā kļūda,kas Markeša un Milito vietā tā ar neko jaunu nepaņēma vietā,būtu jau tad kaut vienu jauniņo paņēmis, tagad nebūtu nekādu problēmu,man vairāk interesē,kas būs ar Masherano pēc jauna aizsarga parādīšanās.
Bet,ja par Messi,tad pirms spēles ārsti viņam atļāva spēlēt un,zinot viņa raksturu,spēlēt cik vien daudz var,man jau liekas,ka viņš pats rāvās laukumā
Kādas jaunākās baumas par vārtsargu? Vēljoprojām tēmē uz Guaitu?

     [+] [-]

, 2013-05-26 17:01, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Kādas jaunākās baumas par vārtsargu? Vēljoprojām tēmē uz Guaitu?
nē,izskatās ka būs Ter Stegens no Munhengladbāhas

     [+] [-]

, 2013-05-26 17:03, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu baumu vasara tikai sākas, vēl būs daudz interesantu bet nereālu joku no avīžnieku puses Runājot par Luizu un Mourinjo, domāju tas ir vistipiskākais izdomājums! 1. Maurs nemaz vēl nav oficiāli apstiprināts, kāpēc lai viņš jau būtu izstrīpojis kādu no saviem plāniem?; 2. Par Luiza darbību aizsardzībā joprojām ir daudz jautājumu, bet šajā sezonā viņš ir progresējis. Turklāt to, ka viņš ir spējīgs būt ļoti labs aizsardzībā un spēlēt bez tipiskās brazīliešu avantūras, pierādīja iepriekšējās sezonas ČL. Pietrūkst stabilitāte, bet progress ir manāms. Un kurš gan normāls treneris atteiksies no tāda spēlētāja, kuru vajadzības gadījumā var arī ielikt balsta pussarga pozīcijā un arī tur viņš neslikti izskatās? Maurs tak atsevišķos gadījumos Pepi izmantoja tieši tāpat, bet Luizs ir daudz labāks par Pepe.
visam piekrītu,vēl aizmirsi pieminēt viņa soda sitienus,reti kuram tas ir tik spēcīgs

  -1 [+] [-]

, 2013-05-26 17:05, pirms 12 gadiem
tommy90 rakstīja: sulivan un mildas tante, es tak nesaku, ka viņi nebija izcilības. spēlēja tiešām labu un skaistu futbolu, it īpaši neimāra vecumā. es vairāk baidos, ka arī neimārs kādā brīdī pēkšņi nepazūd uz visu fona. jo nu kas tagad ir abi manis pieminētie, salīdzinājumā ar to, kas viņi bija?
Tu saki, jo tu nezini. Tu neko līdz. Paseko līdz tam, kādu titulu ar komandu Ronalinju ieguva.
+ Labākos gadus viņš jau ir aizvadījis.

Kakas problēmu es jau pateicu. Būtu palicis Milāna viss būtu ok. Viņš vēl aizvien ir izcils, tikai viņu nelaiž spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-26 17:34, pirms 12 gadiem
Ar taadiem fiziskajiem raditajiem- Neimars nekur netiks.
Eiropaa- vinu vnk nostums malaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-26 18:32, pirms 12 gadiem
neimars ar laiku vairs nespeles tik labi jo barselona nav izteikstu zvaigzne vini ir visa komanda ka viens vesels

     [+] [-]

, 2013-05-26 18:51, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: neviens no viņiem

Millers,Šveinsteigers,Robens,Levandovskis .....
Nu Millers ar Lewu domājams jau ir augstākajā punktā. Bet Švainijs ar Robenu jau sāk domāt par pensiju

     [+] [-]

, 2013-05-26 18:57, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: neviens no viņiem

Millers,Šveinsteigers,Robens,Levandovskis .....
No nosauktajiem tikai Millers un Levandovskis ir labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-26 20:12, pirms 12 gadiem
larijs88 rakstīja: Gāja jau runa, ka grib to žīdu Dudu Avatu no Maljorkas
Dudu būtu viens no pēdējiem variantiem,nav viņš Barcas līmeņa spēlētājs