Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3
Autors: Niklāvs Švēde

Spānijas sezonas ievadā "Real" un "Barcelona" izspēlē neizšķirtu Madridē

Spānijas sezonas ievadā "Real" un "Barcelona" izspēlē neizšķirtu Madridē
Barselonas kluba jaunieguvums Aleksis Sančess apspēlē Šabi Alonso ("Real Madrid")
Foto: AFP/ Scanpix

Ar Spānijas futbola "El Clasico" jeb Madrides "Real" un "Barcelona" klubu spēkošanos svētdienas vakarā tika iezīmēts jaunās spāņu klubu futbola sezonas sākums. Spānijas Superkausa ("Supercopa de Espana") izcīņas pirmajā mačā Madrides "Santiago Bernabeu" stadionā vienības spraigā cīņā slēdza mierizlīgumu 2:2 (1:2), kaut arī cīņas gaitā ievērojams pārsvars vārtu gūšanas momentu ziņā piederēja mājiniekiem.

Abi spāņu grandi Spānijas Superkausa izcīņu, domājams, uzskata par pašu nenozīmīgāko turnīru sezonā (salīdzinot ar "La Liga", "Copa del Rey" un UEFA Čempionu līgu), tomēr "El Clasico" ir un paliek "El Clasico", kurā neviens negrasās piekāpties. Pēc starpsezonu posmā novērotā var teikt, ka Superkausa izcīņai labākā kaujas gatavībā atrodas Madrides futbolisti - katalāņu gatavošanās process bija manāmi saraustīts (ietekmēja "Copa America"), kamēr Žozē Mourinju vīri sezonai iesildījās praktiski pilnā sastāvā. Fiziski madridieši ir labākā kondīcijā. Iepriekšējās divās Superkausa izcīņās "Barcelona" spējusi izcīnīt trofeju krietni novājinātā sastāvā, taču, lai triumfētu trešo gadu pēc kārtas, ar tādu pašu principu katalāņiem triumfēt vis neizdosies. Favorītes statusā, it sevišķi savā "Santiago Bernabeu", jāieceļ "Real", taču būtu muļķīgi tā vienkārši norakstīt Barselonas grandu. Pirmajam mačam svētdienas vakarā bija jāparāda - kas un kā?

Pievēršoties komandu sastāviem, Mourinju laukumā sūtīja starta vienpadsmitnieku, kāds "Real" bija raksturīgs aizvadītajā sezonā. Tātad, optimāls sastāvs, un tādi jaunieguvumi kā Koentrau, Hosē Kaljehons tika atstāti uz rezervistu soliņa, kur vieta atradās arī Alvaro Arbeloa, Kakā un Gonsalo Iguainam. Savukārt katalāņiem pamatsastāvā iztrūka gan stabilais centra aizsargu pāris Karless Pujols - Herards Pikē, gan saspēles veidotājs Čavi Ernandess. Tiesa, uzbrukuma līnijā oficiālā mačā debitēja no itāļu "Udinese" iegūtais Aleksis Sančess (un debitēja atzīstami, ar ļoti aktīvu un saturīgu spēli), kurš kopā ar Davidu Vilju un Lionelu Mesi veidoja draudīgu trio.

Tiesa, "Barcelona" uzbrūkošais trio pirmajā pusstundā klusēja, jo uzbrucēji savā īpašumā bumbu ieguva gaužām reti (katalāņu aizsargu un pussargu "nopelns"). Maču krietni drošāk uzsāka mājinieki, kuri ar presingu neļāva "Barcelona" iesākt uzbrukumus no savas laukuma puses un piespieda viesus nereti kļūdīties šķietami vienkāršās situācijās. Paši madridieši tikmēr izveidoja pirmos bīstamos momentus - Krištianu Ronaldu centrējums, Karima Benzemā sitiens ar galvu, un elegantā lēcienā viesus glābj Viktors Valdess. Tam gan drīz sekoja pelnīts vārtu guvums. 13. minūtē mājinieki ātrā uzbrukumā caur labo flangu izvirzīja Benzemā divcīņā ar Abidālu, kurš, lai gan nepalaida savu izlases biedru sev garām, tomēr zaudēja šo dueli - "Real" uzbrucējs atvilka uz sevi arī Havjēru Masčerano un piespēlēja bumbu soda laukumā ieskrējušajam Mesutam Ezilam, kurš sita nekļūdīgi - 1:0.

Pēc ielaistajiem vārtiem viesi nedaudz, nedaudz sasparojās, taču tik un tā no ierastās "Barcelona" nebija ne vēsts - ne bumbas kontrole, ne saspēle, bet sasteigtas piespēles un kļūdas bumbas ievadīšanā spēlē no aizsardzības. Mourinju padotie turpināja presingot un ik pa laikam izveidot kādu labu pusmomentu. Nekas neliecināja, ka katalāņi varētu mainīt spēles ritējumu, līdz 36. minūtē īstajā brīdī izšāva Vilja - spāņu labākais uzbrucējs no soda laukuma paša stūra veikli ar sitienu garām Serhio Ramosam neatstāja nekādus variantus Ikeram Kasiljasam - bumba iespurdza vārtu augšējā labajā stūrī, lieliski vārti. Pirmais moments viesiem, pirmais vārtu guvums! Vēl jo vairāk, puslaika pašā izskaņā rāmais Mesi, kurš pirmajā vārtu guvumā asistēja Viljam, izmantoja Sami Kediras un Pepes neveiksmīgo spēli un no tuva attāluma ar sitienu zem Kasiljasa paduses izvirzīja vadībā jau "Barcelona". Neteiksim, ka Gvardiolas komanda pārtraukumā devās nepelnītā vadībā, taču madridieši līdz tam bija krietni pārāki.

Otrās 45 minūtes aizritēja nedaudz citādākā spēlē. Cīņā iesaistījās arī Madrides kluba jaunieguvumi Koentrau un Kaljehons, bet viesiem laika gaitā laukumā parādījās Čavi, Pikē un Pedro. Laukuma saimniekiem bija svarīgi pēc iespējas ātrāk izlīdzināt rezultātu, ko "Real" arī panāca - 54. minūtē pēc stūra sitiena izspēles bumba uz soda laukuma robežas atleca Alonso tieši pa skrējienam - spēcīgs sitiens vārtu apakšējā stūrī, un Valdess kapitulē - 2:2. Cīņas turpinājumā atplauka vairāk asumu, emociju, pie abiem vārtiem varēja tikt nozīmēti 11 metru soda sitieni, bet neliels pārsvars joprojām piederēja Madrides vienībai. Izcelties varēja gan Benzemā, gan Ronaldu, taču "Real" šoreiz nepaveicās - te Valdess tvēra bumbu, te apaļais priekšmets lidoja vārtiem secen. Katrā ziņā, madridieši šajā vakarā izskatījās ievērojami svaigāki, un "Barcelona" šo 2:2 šoreiz var uztvert kā ļoti labu galarezultātu.

Atbildes mačs tiks aizvadīts jau gaidāmajā trešdienā, 17. augustā Barselonas "Camp Nou". Jāpiemin, ka "Barcelona" Superkausa izcīņā divu maču summā ne reizi nav iespējusi pārspēt "Real" ... četros mēģinājumos. Gaidāma lieliska spēle!

Spānijas Superkausa izcīņa 2011, 1. spēle

Real Madrid - Barcelona 2:2 (1:2)

Ezils 13’ Alonso 54’ – Vilja 36’ Mesi 45+1’

"Real Madrid": Kasiljass – Marselu, Pepe, Karvalju, Ramoss – Alonso, Kedira (Kaljehons 58’), Ronaldu, Ezils, Di Marija (Koentrau 54’) – Benzemā (Iguains 81’)
"Barcelona": Valdess – Adrianu (Pikē 62’), Abidāls, Masčerano, Alvešs – Tjago (Čavi 58’), Keita, Injesta – Vilja (Pedro 73’), Mesi, Sančess

Brīdinājumi: Kedira (32’) Alonso (78’) Koentrau (90+1') - Sančess (54’) Alvešs (90+3')
Bumbas kontrole: 48% - 52%
Sitieni vārtu rāmī: 9 - 2
Stūra sitieni: 9 - 2

Izmantotie resursi:
MARCA.com


, 2011-08-15 00:55, pirms 14 gadiem
No ierastās Barcas ne miņas, Real kontrolēja visu spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 00:56, pirms 14 gadiem
Labi jau kad atkal Barcelona lielāko spēles daļu nedzīvoja pa zālāju čīkstot sodus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 00:56, pirms 14 gadiem
Barsa nekādi
Slēpts komentārs: emssis_19
, 2011-08-15 00:56, pirms 14 gadiem
Ļoti paveicās, ka 2-2...varēja būt daudz sliktāk. Madride spēlēja ļoti labi...Gaidam trešdienu.
, 2011-08-15 00:57, pirms 14 gadiem
CF Barcelonai pilnīga haļava, Real vienkārši dominēja visu spēli. Pepe labākais spēlētājs, beidzot sadeva tiem ākstiem no Brodvejas, kur vajag. Izbraukumā var uzvarēt.
, 2011-08-15 00:57, pirms 14 gadiem
Bet par spēli, Barcai ja'būt pateicīgai par šo neizšķirtu, jo Žozē pa vasaru ir komandu pārveidojis līdz nepazīšanai.. kā teica komentētāji, tagad Madride tur bumbu , kā Barcelona un ir tik ātra , kā Madride pagājušo sezon!
, 2011-08-15 00:58, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: tev SC ir vienīgais informācijas avots?
klau veci, ja sevi sauc par lielāko sporta ziņu dienestu Latvijā, tad šādam mačam, jau nu kautkur vajadzēja izskanēt.. viņa enbija apt kalendārā...
, 2011-08-15 00:59, pirms 14 gadiem
Nedaudz pietrūka veiksmes Madridei.
, 2011-08-15 00:59, pirms 14 gadiem
Tiesnesis varbūt arī netiesāja pavisam greizi, bet pendeles par labu Madridei jau nu pavisam droši varēja iedot.
, 2011-08-15 00:59, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: tev SC ir vienīgais informācijas avots?
jā.
, 2011-08-15 00:59, pirms 14 gadiem
174 valstis varēja vērot spēli pa TV. A Latvija??
SC.com Top news - motokross spīdvejs bmx... Kamēr ārzemju TV rāda Supercopa jau no kādiem 21.00, latvieš pat nevar maziņ rakstiņ uzbliezt. ES HUYEYU VNK ŠITO VALSTI!!!
, 2011-08-15 01:00, pirms 14 gadiem
2 sitieni - 2 goli, stpd luck....
, 2011-08-15 01:01, pirms 14 gadiem
Nu es ceru, ka CR ar Karimčiku līdz trešdienai aizies uz Baznīcu, šitādus momentus neizmantot, es vēl pilngadību nebūšus sasniedzis, kad jau varēšu sirmos matus ķēmmēt...
, 2011-08-15 01:01, pirms 14 gadiem
Villas vārti skaisti, diezgan daudz kļūdas Barcai. Kopumā sezonas sākumam bija ok. Sanchez atstāja labu iespaidu.
, 2011-08-15 01:01, pirms 14 gadiem
BekhemsLV rakstīja: klau veci, ja sevi sauc par lielāko sporta ziņu dienestu Latvijā, tad šādam mačam, jau nu kautkur vajadzēja izskanēt.. viņa enbija apt kalendārā...
Pilnībā piekrītu, tikai otrajā puslaikā lasot twītus, secināju, ka tiek futbolā saldais ēdiens tiesāts.
, 2011-08-15 01:02, pirms 14 gadiem
2 momenti 2 vārti,Real labi presingoja.Izskatījās ka Valdezs aizķēra Ronaldu,bija pendele.Over 2,5 aiziet kā smērēts.
, 2011-08-15 01:02, pirms 14 gadiem
BekhemsLV rakstīja: klau veci, ja sevi sauc par lielāko sporta ziņu dienestu Latvijā, tad šādam mačam, jau nu kautkur vajadzēja izskanēt.. viņa enbija apt kalendārā...
Grūti apstrīdēt, bet mīnusus mazie pokemoni tev liek tāpat
, 2011-08-15 01:03, pirms 14 gadiem
Nav vēl Barsas jaunieguvumi iespēlējušies. Spēlē pārāk individuāli.
, 2011-08-15 01:03, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: tev SC ir vienīgais informācijas avots?
Nu tā kā es uzticos tikai SC, tad priekš manis jā, jo te var atrast to, ko parasti gribu uzzināt, labi ka VV paziņo par spēli iekš čivinātāja, citādāk toč nezinātu, ka šāda spēle vispār notiek.
Bet spēle samērā interesanta, tiesnesis +/- labi aizvadīja spēli, RM pārsteidza ar bumbas kontroli, smuki uzspieda presingu, kad pazaudēja bumbu pie Barsas vārtiem. Varētu būt labs mačs Nou Camp.
, 2011-08-15 01:05, pirms 14 gadiem
nu zinot kā parasti Gvardiolas kommandas iesāk sezonu un ka vismaz puse sastāva nav bijusi pirnmsezonā,tad rezultāts un spēle kopumā iekš Bernabau priecē
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
, 2011-08-15 01:06, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kaut ko būšu palaidis garām "Barca" iesildās
Iesaku noskatīties labākos momentus
, 2011-08-15 01:06, pirms 14 gadiem
phiLL rakstīja: 2 sitieni - 2 goli, stpd luck....
Jebšu precizitāte?
, 2011-08-15 01:06, pirms 14 gadiem
madrides pajolinji jau atkal zheelojas par tiesneshiem
perdelji, jums uz skjiiviisha negatava Barca. luudzu, izniiciniet, atriebieties. un rezultaataa?
Valdess nogaaza CR7 (kas 700 presiites dienaa taisa, bet no viena elkonja lido kaa Sojuz-7?). luudzu. marselo nogaaza Pedro. ai ai ai.

P.S. domaaju, ka izredzes joprojaam 50/50. pat real nedaudz labaak, jo CN varees neuzbrukt, bet mieriigi gaidiit iespeejas.
Slēpts komentārs: dekstors
, 2011-08-15 01:08, pirms 14 gadiem
Sanchess izskataas lielisks pirkums. taapat kaa kalehons madridei. nebriiniishos, ja di maria naakamsezon jau kaut kur citur daivos (arii nesaskanjas ar klubu par algu).
, 2011-08-15 01:08, pirms 14 gadiem
Vynilz rakstīja: 2 momenti 2 vārti,Real labi presingoja.Izskatījās ka Valdezs aizķēra Ronaldu,bija pendele.Over 2,5 aiziet kā smērēts.
būtu tas pats otrā galā kliegtu pretējo un pie tam jāņēm vērā fakts ka bumba jau bija gandīz pie stūra karodziņa
, 2011-08-15 01:08, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: tev SC ir vienīgais informācijas avots?
ja džeks raksta par sc operativitāti, tad kāppēc runā par citiem info avotiem? sanāk, ka pats atzīsti, ka sc nebija līmenī
, 2011-08-15 01:08, pirms 14 gadiem
dekstors rakstīja: Kapēc Real fabi izsvilpa Pikē?
Tikpat labs jautājums - Kāpēc Real Madrid izsvilpj Barselonā?
, 2011-08-15 01:09, pirms 14 gadiem
Diez vai Sesks debitēs jau trešdien?
, 2011-08-15 01:09, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: madrides pajolinji jau atkal zheelojas par tiesneshiem
perdelji, jums uz skjiiviisha negatava Barca. luudzu, izniiciniet, atriebieties. un rezultaataa?
Valdess nogaaza CR7 (kas 700 presiites dienaa taisa, bet no viena elkonja lido kaa Sojuz-7?). luudzu. marselo nogaaza Pedro. ai ai ai.

P.S. domaaju, ka izredzes joprojaam 50/50. pat real nedaudz labaak, jo CN varees neuzbrukt, bet mieriigi gaidiit iespeejas.
Ar tiesāšanu viss bija ok, atskaitot vienu epizodi kur Abidāls ar roku nospēlēja. Kā to varēja palaist garām es nesaprotu.
, 2011-08-15 01:09, pirms 14 gadiem
Creativus rakstīja: Diez vai Sesks debitēs jau trešdien?
no tw:
LaLigaLoca La Liga Loca
"We'll see" Pep on whether Cesc will play on Wednesday.
, 2011-08-15 01:09, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Iesaku noskatīties labākos momentus
iesaku vismaz sastāvus nosākuma papēti't
, 2011-08-15 01:09, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: būtu tas pats otrā galā kliegtu pretējo un pie tam jāņēm vērā fakts ka bumba jau bija gandīz pie stūra karodziņa
Un kāda būs atruna Abidāla gadījumā ?
, 2011-08-15 01:10, pirms 14 gadiem
kads nezin kur var tagad redzet so speli, jo tiesraide neredzeju.
, 2011-08-15 01:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kaut ko būšu palaidis garām "Barca" iesildās
AHA, Barca ieslidās, rezultātam bija jābūt vismaz 5;2 Real labā....
, 2011-08-15 01:10, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: iesaku vismaz sastāvus nosākuma papēti't
Vai tiešām "pasaulē labākais" klubs var tik smagi ietekmēties no pāris spēlētājiem ?
, 2011-08-15 01:11, pirms 14 gadiem
dekstors rakstīja: Ar tiesāšanu viss bija ok, atskaitot vienu epizodi kur Abidāls ar roku nospēlēja. Kā to varēja palaist garām es nesaprotu.
tipa to pendeli? nu nedeva vinsh neko shaubiigu. tas pats, kas Valdess-CR7, Pedro-marselo, pepes sarkanaa vai dzeltenaa pret Alveshu utml. labi notiesaaja, lai arii bija lielas bazhas par vinju.
, 2011-08-15 01:11, pirms 14 gadiem
arenass0 rakstīja: Tikpat labs jautājums - Kāpēc Real Madrid izsvilpj Barselonā?
Nē, kad uznāca laukumā Pikē tad katru reizi kad viņš bija ar bumbu visi sāka svilpt, citus spēlētājus neizsvilpa tajā brīdī, tikai viņu.
, 2011-08-15 01:12, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Iesaku noskatīties labākos momentus
Labākais moments būs, kad Fabregass ieradīsies Barselonā. Pirmssezonas "pārbaudes mačus" skatos samērā reti, parasti tikai savu mīļāko klubu izpildījumā.
, 2011-08-15 01:13, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Vai tiešām "pasaulē labākais" klubs var tik smagi ietekmēties no pāris spēlētājiem ?
Alvesh, Mesi, Sanchess, Maskerano - pat nedeelju netreneejas, Adriano - nedaudz vairaak. Thiago - ziidainis (kur real kantera, ku kuu?), Keita slikts balsta pussargs, Vilja neformaa.
, 2011-08-15 01:13, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Un kāda būs atruna Abidāla gadījumā ?
tajā kurā bumba vairāk pa seju trāpija,piedod,bet ja tu tā traktē noteikumus,tad aisargiem vispār jānogriez rokas
, 2011-08-15 01:14, pirms 14 gadiem
Кризис rakstīja: AHA, Barca ieslidās, rezultātam bija jābūt vismaz 5;2 Real labā....
Tāpēc jau saku, ka iesildās. Lai sāktu bliezt pēc pilnas programmas, sākumā jāuzņem apgriezieni. Un jaunajā sezonā "Barcelona" sastāvs solās būt patiešām iespaidīgs.
, 2011-08-15 01:15, pirms 14 gadiem
2:2 un prom no mājām ir ļoti labs rezultāts Barcelonai. Jā, Real Madrid izskatījās labāk, bet neko briesmīgi daudz tas viņiem gala rezultātā nedeva. Tur jau ir tā spēles burvība, ka ne vienmēr tas, kas spēlē labāk uzvar. Redzēs, kas notiks trešdien Barselonā, garlaicīgi nevajadzētu būt.

Fabregass tad tomēr ir nonācis Barcelonā pēc visa milzīgā trādirīda (to, kas darījās pagājšvasar, vispār negribās atcerēties). Interesanti, cik tad par viņu beigās samaksāja (nekur ziņās ātrumā summu nepamanīju)? Lai nu viņam veicas, baisā sajūsmā par šo iegādi gan neesmu, bet spēlētājs, protams, viņš ir lielisks. Cerams, ka viss viņam izdosies Barcelonā!
, 2011-08-15 01:15, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: tajā kurā bumba vairāk pa seju trāpija,piedod,bet ja tu tā traktē noteikumus,tad aisargiem vispār jānogriez rokas
Pirmajā gadijumā. Kad viņš uztverot bumbu nejauši trāpija pats sev pa izstieptu roku.
, 2011-08-15 01:15, pirms 14 gadiem
lielākais uz LV valodu sporta ziņu tulkotāju portāls SC vienkārši nepaspēja pārtulkot vai SC strādā ļoti cieši ar sportu saistīti cilvēki, ka nezin pat vienu no dienas TOP notikumiem.
, 2011-08-15 01:15, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Vai tiešām "pasaulē labākais" klubs var tik smagi ietekmēties no pāris spēlētājiem ?
a ķipa nē,noņem to pašu Ronaldu un uzreiz cits Real
, 2011-08-15 01:16, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Vai tiešām "pasaulē labākais" klubs var tik smagi ietekmēties no pāris spēlētājiem ?
Ja padomā plašākās kategorijās, ne tikai pēc bērnudārza loģikas, tad gan jau var atbildēt arī uz tik "sarežģītu" jautājumu
, 2011-08-15 01:16, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: 2:2 un prom no mājām ir ļoti labs rezultāts Barcelonai. Jā, Real Madrid izskatījās labāk, bet neko briesmīgi daudz tas viņiem gala rezultātā nedeva. Tur jau ir tā spēles burvība, ka ne vienmēr tas, kas spēlē labāk uzvar. Redzēs, kas notiks trešdien Barselonā, garlaicīgi nevajadzētu būt.

Fabregass tad tomēr ir nonācis Barcelonā pēc visa milzīgā trādirīda (to, kas darījās pagājšvasar, vispār negribās atcerēties). Interesanti, cik tad par viņu beigās samaksāja (nekur ziņās ātrumā summu nepamanīju)? Lai nu viņam veicas, baisā sajūsmā par šo iegādi gan neesmu, bet spēlētājs, protams, viņš ir lielisks. Cerams, ka viss viņam izdosies Barcelonā!
40 miljoni EUR - 29 uzreiz (divos maksaajumos 14,5), 5 maksaa Sesks no savas algas (pa 1 sezonaa), 6 bonusos (par sasniegumiem)
, 2011-08-15 01:17, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: tajā kurā bumba vairāk pa seju trāpija,piedod,bet ja tu tā traktē noteikumus,tad aisargiem vispār jānogriez rokas
Es runāju par to, pēc kura viņš vēl rozīnītei nokrita, nu tik tīra roka bija...
, 2011-08-15 01:18, pirms 14 gadiem
dekstors rakstīja: Nē, kad uznāca laukumā Pikē tad katru reizi kad viņš bija ar bumbu visi sāka svilpt, citus spēlētājus neizsvilpa tajā brīdī, tikai viņu.
Gan jau ka palikušas mieles no pagājušas sezonas, vai arī kko aizskarošu pateica pirms spēles skatitājiem, cik ta tur pateikt kko viņam ka viss stadions aizsvilsies, ne velti, kad Alvešs gulēja šodien pēc Pepes pārkāpuma(atzīstu, tur dzelteno vajadzēja) lkm lidoja Iphon`i.
, 2011-08-15 01:18, pirms 14 gadiem
eu kads zin kur so speli var redzet atkartojuma vai neta, jo neredzeju so speli tiesraide
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 01:19, pirms 14 gadiem
Ak, jā, un Sančezs savā pirmajā oficiālajā spēlē, turklāt pret tik nopietnu pretinieku izskatījās pat ļoti pieklājīgi. Šķiet, ka viņš komandā jau ir iejuties, noteikti, ka ar laiku būs vēl labāk.
, 2011-08-15 01:19, pirms 14 gadiem
ai ai ai. kad kalderonaa dziedaas par mirusho kristiini vai banaanu marselo, nekaadiem iebildumiem nevajadzeetu buut.
sidlowe Sid Lowe
Sound not that clear through headphones. Was that monkey chanting at Alves? Sounded like it. Disgrace.
2 minutes ago Favorite Undo Retweet Reply
, 2011-08-15 01:20, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Vai tiešām "pasaulē labākais" klubs var tik smagi ietekmēties no pāris spēlētājiem ?
ja kas man kā Barcas fanam šodirn bija liels pārsteigums kā Sances darbojās un tas pirmajā spēlē,knapi pāŗis treninjos ar kommandu
, 2011-08-15 01:20, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: Ak, jā, un Sančezs savā pirmajā oficiālajā spēlē, turklāt pret tik nopietnu pretinieku izskatījās pat ļoti pieklājīgi. Šķiet, ka viņš komandā jau ir iejuties, noteikti, ka ar laiku būs vēl labāk.
saliidzinot ar Afelaju izcili. nabaga marselo. kaadas 3-4 reizes apgaaja kaa staavoshu
, 2011-08-15 01:21, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: Ak, jā, un Sančezs savā pirmajā oficiālajā spēlē, turklāt pret tik nopietnu pretinieku izskatījās pat ļoti pieklājīgi. Šķiet, ka viņš komandā jau ir iejuties, noteikti, ka ar laiku būs vēl labāk.
Jāā, dažos momentos baigi labi apspēlēja RM aizsardzību.
, 2011-08-15 01:21, pirms 14 gadiem
Tas bija īsts El classico. Protams, žēl, ka FCB nospēlēja savu sliktāko spēli Pepa ēras laikā (ar šādiem spēlētājiem nevis ar Barcelona B kadriem) es vismaz neatceros sliktāku. Vidējā līnija nekāda, par aizsardzību man ir sakāmi daudzi nepatīkami un pretīgi vārdiņi. Iekrišana pie Xabi gola bija kaut kas vienreizējs. Vēl tizlāk nekā pret Arsenal Londonā, kad Andrejs iesita. Paldies jāsaka Viljas un Mesī neaizmirstamajiem goliem, kas šo visu pasākumu neizvērsa vēl briesmīgāku. Sančezs priecēja.
Neaizmirstiet, ka šī ir tikai iesildīšanās pirms īstā sezonas sākuma. Barsa ir iekritusi bedrītē.... pre-season bedrītē.

Sesks spēlēs Barselonā. sviests
';
, 2011-08-15 01:23, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Es runāju par to, pēc kura viņš vēl rozīnītei nokrita, nu tik tīra roka bija...
piedod,bet laikam esi vienīgais kurš to pamanīja,es piemēram prieciģs ka Abidals pēc traumas ierindā,lai gan redzami notievējis
, 2011-08-15 01:23, pirms 14 gadiem
Asta Fe Jevs rakstīja: nu latviešiem tak galvenais ir basketbols..... un tās vai cipulis spēlēs dinamo..
piekriitu tev pilnibaa un sajuta tiesham ir nedaudz pretiiga ka pie mums neko saistiba ar futbolu nerada...


p.s.
a pa spēli
ļoti aizraujoša cīņa , kā jau te visi piemineja , Reals tiešām izskatijaš daudz labāk un bija pelnījis uzvaru šitajā mačā.+ šovakar patikami parsteidza Benzema , kursh manuprat ir pamatigi pielicis pa vasaru.
Beidziet vienreiz bezjēgā žēloties!
Internetā bija plašas iespējas skatīties futbolu. Un par tām 174 valstīm - nezinu. Nedomāju, ka tik daudzās valstīs vietējā TV rādīja šo spēli. Piemēram, nevienā no Baltijas valstu TV nebija šīs spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 01:25, pirms 14 gadiem
lilion23 rakstīja: vinji vieniigi kur var kko nokaartot ir uz poda
pilsētas āksts,tiekamies atbildes spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 01:29, pirms 14 gadiem
Asta Fe Jevs rakstīja: noņem to pašu Messi un pavisam cita Barca
savā ziņā taisnība,bet cik tu šodien redzēji Messi?Un rezultāts tāpat 2:2
, 2011-08-15 01:29, pirms 14 gadiem
Asta Fe Jevs rakstīja: kurš tev žēlojas , es vienkārši kārtejo reizi uzsveru to ka latvijā visi mediji , tv un paarejie futbolu uzskata par mazpopularu sportaveidu..
Futbols nav populārākais sporta veids Latvijā, tas ir fakts. Tomēr ne jau popularitāte ir problēma, bet gan nauda. Labi, ka valsts televīzija translē vismaz lielākos izlašu futbola notikumus. Nav LV tādas naudas, lai translētu kaut kādas ārvalstu līgu spēles.
, 2011-08-15 01:29, pirms 14 gadiem
Farcai jau kā vienmēr spēles svarīgums ir nosakāms pēc rezultāta.
, 2011-08-15 01:32, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Farcai jau kā vienmēr spēles svarīgums ir nosakāms pēc rezultāta.
Atceries tikai to, ka ne jau "Barcai" kaut kas kādam ir jāpierāda
, 2011-08-15 01:33, pirms 14 gadiem
re kaapeec viss taa bija:
Zonal_Marking Zonal Marking
Fitness-wise, Real in far better shape than Barca tonight.
, 2011-08-15 01:34, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atceries tikai to, ka ne jau "Barcai" kaut kas kādam ir jāpierāda
Jauna sezona klāt, vēl neviens neko nav pierādījis.
, 2011-08-15 01:34, pirms 14 gadiem
TSO neierodas uz preses konferenci
sezona saakas taapat kaa pagaajushaa beidzaas (izskataas, ka pirmsspeeles krabja spiediens bija, bet peec speeles TSO ieskreeja gjeerbtuvees, neatsveicinoties ar Pepu).
, 2011-08-15 01:36, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Farcai jau kā vienmēr spēles svarīgums ir nosakāms pēc rezultāta.
tikai nez kāpēc vairāki FCB spēlētāji šo spēli laiku atpakaļ ir atzinuši par ļoti nozīmīgu nevis kaut kādu preseason ākstīšanos.
, 2011-08-15 01:36, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Jauna sezona klāt, vēl neviens neko nav pierādījis.
Protams, bet ne jau "Barcelona" kaut kas ir jāpierāda.
, 2011-08-15 01:37, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: TSO neierodas uz preses konferenci
sezona saakas taapat kaa pagaajushaa beidzaas (izskataas, ka pirmsspeeles krabja spiediens bija, bet peec speeles TSO ieskreeja gjeerbtuvees, neatsveicinoties ar Pepu).
VAri paskaidrot, ko nozimē TSO?
, 2011-08-15 01:37, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: tikai nez kāpēc vairāki FCB spēlētāji šo spēli laiku atpakaļ ir atzinuši par ļoti nozīmīgu nevis kaut kādu preseason ākstīšanos.
Tas bija domāts par tiem, kas komentāros raksta, ka šī spēle bija tikai apgriezienu uzņemšanai.
, 2011-08-15 01:37, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: TSO neierodas uz preses konferenci
sezona saakas taapat kaa pagaajushaa beidzaas (izskataas, ka pirmsspeeles krabja spiediens bija, bet peec speeles TSO ieskreeja gjeerbtuvees, neatsveicinoties ar Pepu).
un viņš atkal ir neapmierināts. Peps varēja būt dusmīgs kā bullis, bet ne jau viņš.
, 2011-08-15 01:38, pirms 14 gadiem
Belash rakstīja: VAri paskaidrot, ko nozimē TSO?
labaakais treneris galaktikaa
, 2011-08-15 01:39, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, bet ne jau "Barcelona" kaut kas ir jāpierāda.
ja kas pēc ilgiem laikiem redzēju Real kā mājas kommandu
, 2011-08-15 01:40, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: labaakais treneris galaktikaa
Mouriņjo! Vai kā tur viņu latvisko! Ko ta atšifrējumā nozimē TSO ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 01:40, pirms 14 gadiem
iisteniibaa ir taa, ka, ja tagad buus 2 nedeelju streiks, nezinu, kaa beigsies atbildes speele, bet Barca buus baigie ieguveeji - patreneesies, uzkachaasies, saspeeleesies, sasniegs formu. bet ko real dariis - biku pa aatru viss noticies.
, 2011-08-15 01:41, pirms 14 gadiem
Belash rakstīja: Mouriņjo! Vai kā tur viņu latvisko! Ko ta atšifrējumā nozimē TSO ?
the *ucking special one mother *ucker
, 2011-08-15 01:41, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Tas bija domāts par tiem, kas komentāros raksta, ka šī spēle bija tikai apgriezienu uzņemšanai.
Kā citādi var uztvert spēli, kurai komanda vēl nav fiziski gatava? Kā gadsimta maču? Nedomāju vis Ceru, ka nav pārāk daudz fanu, kuri pēc šī spēles sacerēsies uz līdzīgu turpinājumu arī jaunajā sezonā. Vilšanās var būt rūgta.
, 2011-08-15 01:42, pirms 14 gadiem
the spe
Belash rakstīja: Mouriņjo! Vai kā tur viņu latvisko! Ko ta atšifrējumā nozimē TSO ?
the special one,speciālais
, 2011-08-15 01:42, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas pēc ilgiem laikiem redzēju Real kā mājas kommandu
Kā Tu to domāji?
, 2011-08-15 01:44, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Tas bija domāts par tiem, kas komentāros raksta, ka šī spēle bija tikai apgriezienu uzņemšanai.
tā jau arī ir. Superkauss nav mazsvarīgs, taču es uzskatu, ka superkauss savā veidā pieder pie pre-season. Piem. Mesī, Alexis (un tagad jau Sesks) vispār tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus klubā. Būtībā īstā sezona sāksies pēc draudzībenes ar Napoli, kad būs Eiropas superkauss un pēc divām dienām 1. līgas spēle. Uz papīra sezona sākās šovakar.
, 2011-08-15 01:44, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kā citādi var uztvert spēli, kurai komanda vēl nav fiziski gatava? Kā gadsimta maču? Nedomāju vis Ceru, ka nav pārāk daudz fanu, kuri pēc šī spēles sacerēsies uz līdzīgu turpinājumu arī jaunajā sezonā. Vilšanās var būt rūgta.
Farcai jau kā vienmēr spēles svarīgums ir nosakāms pēc rezultāta.

Šis ir tev veltīts
, 2011-08-15 01:47, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kā Tu to domāji?
beidzot bija uzbrukums,nevis tikai aizsardzība
, 2011-08-15 01:47, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Farcai jau kā vienmēr spēles svarīgums ir nosakāms pēc rezultāta.

Šis ir tev veltīts
Tu atkārtojies Bet mans komentārs par vilšanos savukārt bija veltīts Tev. "Real" faniem jau asinīs pēdējos gados ir wishful thinking
, 2011-08-15 01:48, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu atkārtojies Bet mans komentārs par vilšanos savukārt bija veltīts Tev. "Real" faniem jau asinīs pēdējos gados ir wishful thinking
Atceries tikai to, ka ne jau "Barcai" kaut kas kādam ir jāpierāda
Protams, bet ne jau "Barcelona" kaut kas ir jāpierāda.

Ka tik pats neatkārtojies.
, 2011-08-15 01:49, pirms 14 gadiem
pat negantaakie madridisti AS atziist, ka, ja bija, tad bija uz abiem vaartiem
Teixeira no seńaló un penalti a Cristiano ni...
, 2011-08-15 01:49, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: beidzot bija uzbrukums,nevis tikai aizsardzība
Tas jau vairāk bija "Barcas" nopelns, lai gan "Real" uzbrukums mani nepārsteidz. Tik pat neizmantotas izdevības kā vienmēr, ar piebildi, ka šoreiz izdevību bija krietni vairāk. Mourinju, protams, cepums, lai gan "Real" progress viņa vadībā bija pat ļoti paredzams.
, 2011-08-15 01:49, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu atkārtojies Bet mans komentārs par vilšanos savukārt bija veltīts Tev. "Real" faniem jau asinīs pēdējos gados ir wishful thinking
ja kas tad es ljooti biju izbriiniits kaapeec nonjeema Adriano
, 2011-08-15 01:50, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Atceries tikai to, ka ne jau "Barcai" kaut kas kādam ir jāpierāda
Protams, bet ne jau "Barcelona" kaut kas ir jāpierāda.

Ka tik pats neatkārtojies.
Ko darīt, ja nemāki lasīt komentārus, uz kuriem atbildi? Nav jau žēl uzrakstīt divreiz.
, 2011-08-15 01:52, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas tad es ljooti biju izbriiniits kaapeec nonjeema Adriano
Tas gan jājautā Pepam.
, 2011-08-15 01:52, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas tad es ljooti biju izbriiniits kaapeec nonjeema Adriano
vnk Abidālu gribēja iebāzt atpakaļ savā kreisajā malā un Pikē centrā. varēja arī Abidālu mainīt. viņam bija ļoti slikta spēle.
, 2011-08-15 01:52, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ko darīt, ja nemāki lasīt komentārus, uz kuriem atbildi? Nav jau žēl uzrakstīt divreiz.
Es māku lasīt, nešaubies, bet tā tavai domai gan īsti nepiekrītu.
, 2011-08-15 01:56, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Es māku lasīt, nešaubies, bet tā tavai domai gan īsti nepiekrītu.
Domai, ka "Barcelona" nekas nav jāpierāda? Man gan šķiet, ka vienkārši negribi piekrist...tā vismaz izklausās. Interesanti, kas gan pēdējo sezonu čempioniem un Eiropas spēcīgākajam klubam būtu jāpierāda? Viņi vairs neko nevar iegūt (ja nu vienīgi Karaļa kausu), tikai zaudēt.
, 2011-08-15 01:57, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Domai, ka "Barcelona" nekas nav jāpierāda? Man gan šķiet, ka vienkārši negribi piekrist...tā vismaz izklausās. Interesanti, kas gan pēdējo sezonu čempioniem un Eiropas spēcīgākajam klubam būtu jāpierāda? Viņi vairs neko nevar iegūt, tikai zaudēt.
Man nepatīk, ja sēž uz bijušo sezonu lauriem. Un interesanti, kā tu vari mani saklausīt...
, 2011-08-15 01:58, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Es māku lasīt, nešaubies, bet tā tavai domai gan īsti nepiekrītu.
ljoti vienkāŗša atbilde2-2 pretinieku laukumā ,manuprā't tas ir ieguvums
, 2011-08-15 02:00, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Man nepatīk, ja sēž uz bijušo sezonu lauriem. Un interesanti, kā tu vari mani saklausīt...
Nezinu, varbūt piezvani savai latviešu valodas un literatūras skolotājai. Man šādu jautājumus parasti uzdod nepilngadīgas personas, tā ka negribu atkārtoties.
Tev var patikt, var nepatikt, bet ne jau pirmo sezonu "Barcelona" ir čempioni. Diez vai Tu būtu laimīgs, ja "Barca" vēl vairāk dzītos pēc jebkādiem pierādījumiem savam spēkam
, 2011-08-15 02:06, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nezinu, varbūt piezvani savai latviešu valodas un literatūras skolotājai. Man šādu jautājumus parasti uzdod nepilngadīgas personas, tā ka negribu atkārtoties.
Tev var patikt, var nepatikt, bet ne jau pirmo sezonu "Barcelona" ir čempioni. Diez vai Tu būtu laimīgs, ja "Barca" vēl vairāk dzītos pēc jebkādiem pierādījumiem savam spēkam
Ja vajadzētu, tad piezvanītu, tu tikai pats neaizmirsti laicīgi iegādāties grāmatas, 1. septembris nav aiz kalniem
, 2011-08-15 02:09, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Ja vajadzētu, tad piezvanītu, tu tikai pats neaizmirsti laicīgi iegādāties grāmatas, 1. septembris nav aiz kalniem
Ja reiz esi tik zinātkārs, tad gan jau spēsi atbildēt arī uz manu jautājumu: kā iespējams "lasīt Raini"? Tā, starp citu, ir daļēja atbilde uz Tavu jautājumu.
, 2011-08-15 02:10, pirms 14 gadiem
Skaidrs ir tas, ka pēc dažām dienām 1. spēlē savu skatītāju priekšā šādi pigori vairs neatgadīsies.
Vispasaules anti-barselonieši var nesākt smaidīt, jo viņi redz tikai Barselonas aisberga pašu galotni.
, 2011-08-15 02:12, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Skaidrs ir tas, ka pēc dažām dienām 1. spēlē savu skatītāju priekšā šādi pigori vairs neatgadīsies.
Vispasaules anti-barselonieši var nesākt smaidīt, jo viņi redz tikai Barselonas aisberga pašu galotni.
Visi jau te šovakar nemaz tā neklaigā. Pieļauju, ka gudrākie "Real" fani labi atceras aizvadītās sezonas komentārus pirms sezonas pirmā "El Clasico". Pēc tās spēles daudziem nācās ņemt savus vārdus atpakaļ.
, 2011-08-15 02:15, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Man nepatīk, ja sēž uz bijušo sezonu lauriem.
Kā tad - Gan jau pats regulāri "smirdi" par piecām čempionu līgām pēc kārtas!
, 2011-08-15 03:29, pirms 14 gadiem
hahahah jau kurais raksts kurā bumbu apzīmē kā apaļo priekšmetu laikam tas pats autors
, 2011-08-15 03:32, pirms 14 gadiem
Šabi?? wtf????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 10:27, pirms 14 gadiem
spēli gan nesanāca redzēt taču domājams tā bija aizraujoša, kā jau katru reizi kad tiekas šīs abas komandas. Ceru arī uz šo abu komandu labu sniegumu gan valsts čempionātā, gan arī UEFA čempionlīgā!
, 2011-08-15 10:45, pirms 14 gadiem
Spēle laba, tiesnesim patika Barcelona.
Ronaldo neiedeva 100% pendali. Jā , sākumā izskatījās, ka Ronaldo paklupa aiz Valdes, bet kad parādija tuvāk un lēnāk, tad bija skaidrs, ka Valdes nospēlēja rupji.
Sezona uzsākta ar labu futbolu, gaidam 4dienu un spēli Barselonā.
, 2011-08-15 10:46, pirms 14 gadiem
asdasdasd123 rakstīja: Barselona izskatījās pēc amatieru līmeņa klubiņa.
Cerams beidzot beigsies viņu pretīgās dominēšanas ēra.

P.S. Messi gols bija tāda šara, ka pretīgi metās + vēl ar rociņām čalis nostrādāja normāli..
Nebija jau tik traki. Panāca ar cīņassparu. Ko teiksi par Villas golu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 11:58, pirms 14 gadiem
asdasdasd123 rakstīja: Barselona izskatījās pēc amatieru līmeņa klubiņa.
Cerams beidzot beigsies viņu pretīgās dominēšanas ēra.

P.S. Messi gols bija tāda šara, ka pretīgi metās + vēl ar rociņām čalis nostrādāja normāli..
nu ja jau barselona ir amatieru komanda, tad pārējās ir zīdaiņu komandas, un ko tad vispār teikt pār tādām komandām kā Ventspils un Liepājas Metalurgs!
, 2011-08-15 11:59, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: savā ziņā taisnība,bet cik tu šodien redzēji Messi?Un rezultāts tāpat 2:2
nebūtu messi nebūtu viņa gols! Reals būtu paņēmis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 12:19, pirms 14 gadiem
Laba spēle Real bija pelnījuši uzvarēt. Vidusdaļā izskatījāmies pat ļoti labi, no ierastās Barcas nebija ne miņas.
Prieks par Benzemā, ļoti labi nospēlēja.
Bija jādod pendele, kur Valdes izraisīja kontaktu ar Ronaldo, lai gan otrā galā pēc tam arī neiedeva it kā šķietamu sodu, lai gan tur vēl var pastrīdēties. Ja būtu iedots Ronaldo 11m, esmu pavisam drošs, ka tāda epizode turpmāk nemaz nebūtu izveidojusies pie Kasiljasa vārtiem.
Gaidam 3dienu
, 2011-08-15 12:21, pirms 14 gadiem
Prognozē Spānijas, Itālijas, Vācijas, Anglijas, Polijas un citus futbola līgus ar bet4fan.com
, 2011-08-15 12:35, pirms 14 gadiem
real shogad izskataas ljoti labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 13:59, pirms 14 gadiem
jocīgi,ka Alvess spēlēja. parasti ar lauztu kāju vismaz gadu jāizlaiž. skats bija atbaidošs,ka kāja bezmaz uz vienas cīpslas karājas.
, 2011-08-15 14:18, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, bet ne jau "Barcelona" kaut kas ir jāpierāda.
nu jau,nu jau... un kā vēl jāpierāda. 4 spēļu klasikas maratons ļoti labi parādīja,kas barcai jāpierāda - ka viņi šobrīd spēj pieveikt real. man un vēl ļoti daudziem par to neradās ne mazākās pārliecības. Karaļ kausu pakāsa, la līgā ničs, ČL vispār marasms - vēl tas bezsakarā neieskaitītais gols barselonā. bet kam es to stāstu. tu redzi vienu,runā pavisam ko citu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-15 17:25, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: nu jau,nu jau... un kā vēl jāpierāda. 4 spēļu klasikas maratons ļoti labi parādīja,kas barcai jāpierāda - ka viņi šobrīd spēj pieveikt real. man un vēl ļoti daudziem par to neradās ne mazākās pārliecības. Karaļ kausu pakāsa, la līgā ničs, ČL vispār marasms - vēl tas bezsakarā neieskaitītais gols barselonā. bet kam es to stāstu. tu redzi vienu,runā pavisam ko citu
Tā ir demagoģija. "Barcelona" pēdējos gadus ir bijusi galvas tiesu pārāk par "Real". Tas, ka "karaliskais" klubs šobrīd ir pietuvojies katalāņiem, vēl nenozīmē, ka abi uzreiz ir vienā līmenī. "Real" vēl daudz jāstrādā, lai varētu nepaļauties tikai uz veiksmi, lai pieveiktu "Barcu".
, 2011-08-15 17:30, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Hose, problēma nav tajā vai ir nauda vai nav. Ja būtu reitingi šādiem sporta notikumiem Latvijā, tad viennozīmīgi rādītu arī Klasikas. Un arī citu valstu dērbijus. Katvai tas pats Viasats! Viss ir atkarīgs no reitingiem un Latvijā labāk skatās Rozalindas nekā fuci un tas ir fakts. Skumji.
Es par Viasatu nemaz nerunāju. Es runāju par valsts televīziju. Latvija neko nevar atļauties. Akmens var būt tikai privāto telekompāniju dārziņā, bet ar Latviju tam ir tikai daļējs sakars.
, 2011-08-15 22:20, pirms 14 gadiem
tādēļ tagad šokā esmu ka spēle ir vakar notikusi
BekhemsLV rakstīja: Man jau patīk sc.com operitivāte , jo pirms šīs grandiozās spēles nebija neviens raksts par gaidāmo maču!
, 2011-08-16 01:00, pirms 14 gadiem
alexmak rakstīja: Prognozē Spānijas, Itālijas, Vācijas, Anglijas, Polijas un citus futbola līgus ar bet4fan.com
da labi
, 2011-08-16 01:05, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es par Viasatu nemaz nerunāju. Es runāju par valsts televīziju. Latvija neko nevar atļauties. Akmens var būt tikai privāto telekompāniju dārziņā, bet ar Latviju tam ir tikai daļējs sakars.
nu sorry,bet nu ko tu gribi,valsts telivīzijai ir divas izvēles,vai nu rādām Dinamo spēles vai ko citu,vari pats iedomāties,kas ir izdevīgāk un rentablāk
, 2011-08-16 01:06, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Futbols nav populārākais sporta veids Latvijā, tas ir fakts. Tomēr ne jau popularitāte ir problēma, bet gan nauda. Labi, ka valsts televīzija translē vismaz lielākos izlašu futbola notikumus. Nav LV tādas naudas, lai translētu kaut kādas ārvalstu līgu spēles
Hose, problēma nav tajā vai ir nauda vai nav. Ja būtu reitingi šādiem sporta notikumiem Latvijā, tad viennozīmīgi rādītu arī Klasikas. Un arī citu valstu dērbijus. Katvai tas pats Viasats! Viss ir atkarīgs no reitingiem un Latvijā labāk skatās Rozalindas nekā fuci un tas ir fakts. Skumji.

Par spēli - Redzēju pirmo HT. Interesants fucis bija, bet ņemt pierē rezultātu nevajag. Abas komandas ne tuvu nav labākajā formā. Nemaz nerunājot par Barcu.nu džekiņ,no tevis tādu komentāru negaidīju,žēl ka var ielikt tikai vienu plussu
, 2011-08-16 01:59, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā ir demagoģija. "Barcelona" pēdējos gadus ir bijusi galvas tiesu pārāk par "Real". Tas, ka "karaliskais" klubs šobrīd ir pietuvojies katalāņiem, vēl nenozīmē, ka abi uzreiz ir vienā līmenī. "Real" vēl daudz jāstrādā, lai varētu nepaļauties tikai uz veiksmi, lai pieveiktu "Barcu".
nu kāds sakars ar pēdējiem gadiem, mošk vēl gadsimtu paņemsi. demagoģija ir tas,ko tu saki,nevis es. ļoti konkrēti - sezonas otrā puse/beigas, 4 klasikas, netīra ČL uzvara, zaudēts karalis. ļoti daudz,ko pierādīt. tas,ka pirms tam bija stiprāki - to jau neviens neapstrīd. bet par to vien ČL tituls nepienākas.
, 2011-08-16 09:33, pirms 14 gadiem
Pieraadiit,nepieraadiit...
Lieliem klubiem un speeleetaajiem ir tikai viens tituls,kas ir vissvariigakais un noziimiigaakais-naakamais.
, 2011-08-16 11:34, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: tajā kurā bumba vairāk pa seju trāpija,piedod,bet ja tu tā traktē noteikumus,tad aisargiem vispār jānogriez rokas
Real Madrid Vs Barcelona Home Full Highlights...

Uzslēdz 2:40 un padomā, vai nākamreiz brilles nevajag uzvlikt.
, 2011-08-16 14:41, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: nu kāds sakars ar pēdējiem gadiem, mošk vēl gadsimtu paņemsi. demagoģija ir tas,ko tu saki,nevis es. ļoti konkrēti - sezonas otrā puse/beigas, 4 klasikas, netīra ČL uzvara, zaudēts karalis. ļoti daudz,ko pierādīt. tas,ka pirms tam bija stiprāki - to jau neviens neapstrīd. bet par to vien ČL tituls nepienākas.
Ko lai saka? Klasisks "Real" fana skatījums. Diez vai kādam "Barcelona" līdzjutējam sezonas laikā radās šaubas par sava kluba pārākumu. Lai saprastu, kāpēc "Real" nevelk līdzi "Barcai" atliek tikai paskatīties uz abām sistēmām un pēdējo gadu bilde ļoti spilgti parāda šo atšķirību.
, 2011-08-16 14:44, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Uzslēdz 2:40 un padomā, vai nākamreiz brilles nevajag uzvlikt.
Par šaubīgām epizodēm parasti diskutēju, bet par šādām situācijām nav pat ko diskutēt. Tikai galīgi akls tiesnesis iedotu "pendeli" šādā situācijā. Bija vai nebija kontakts ar roku, būtība no tā nemainās. Tā nekādā gadījumā nebija spēle ar roku
, 2011-08-16 18:19, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par šaubīgām epizodēm parasti diskutēju, bet par šādām situācijām nav pat ko diskutēt. Tikai galīgi akls tiesnesis iedotu "pendeli" šādā situācijā. Bija vai nebija kontakts ar roku, būtība no tā nemainās. Tā nekādā gadījumā nebija spēle ar roku
Te vairāk par to, ka man teica, ka es vienīgais šeit saskatīju roku, ka spēle esot bijusi ar galvu