Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Valdess vārtsarga karjeru vēlējies noslēgt 18 gadu vecumā

Valdess vārtsarga karjeru vēlējies noslēgt 18 gadu vecumā
Viktors Valdess
Foto: SCANPIX SWEDEN/Scanpix

Pašreizējo Spānijas čempionu "Barcelona" vārtsargs Viktors Valdess atzinies, ka savas karjeras agrīnajos gados bijis tuvu tam, lai uzkārtu cimdus uz naglas, tādējādi nekļūstot par futbola vārtsargu.

Intervijā franču medijam Canal Plus Valdess atzinis, ka līdz pat 2000.gadam, kad viņš pārgāja uz "Barcelona", izvēlētais vārtsarga ampluā spēlētājam šķitis garlaicīgs. Tad viņš ilgi domājis, izvērtējot divus variantus: kļūt par laukuma spēlētāju vai aiziet no sporta pavisam.

"Dažreiz man šķita, ka es vispār nedzīvoju. Ar šausmām gaidīju katru svētdienu, kad bija paredzēts aizvadīt spēles," atzīst spāņu vārtsargs. "No astoņu līdz 18 gadu vecumam būt par vārtsargu - tās man bija sava veida mocības, manā dzīvē neeksistēja nekādu pozitīvu emociju."

Valdess arī neslēpa, ka viņa sapnis bija kļūt par laukuma spēlētāju. "Dažreiz es iedomājos sevi pavisam citādu. Piemēram, ka esmu laukuma spēlētājs. Ja vien nebūtu mana tēva un brāļa, kuri man palīdzēja tikt tam pāri, es, visticamāk, būtu aizgājis no futbola pavisam," sacīja Valdess.

Izmantotie resursi:
canalplus.fr

1 2 42 komentāri
Slēpts komentārs: Jankuks
Slēpts komentārs: wildo

 +15 [+] [-]

, 2010-04-14 16:06, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Kāda jēga kaut ko darīt, ja tas tev nedod prieku? Principā pakāsta bērnība/jaunība. Varat teikt ko gribat, bet neesmu drošs ka pieņēma pareizo lēmumu..
Es domaaju, ka tagad viņš ir laimīgs uzvarot jau 2 čempionu līgas

 +15 [+] [-]

, 2010-04-14 16:06, pirms 15 gadiem
tajā vecumā tas ir tas pats, kas uzsākt spēlēt futbolu sāktu spēlēt citā pozīcijā nebūtu viņš augsta līmeņa spēlētājs
Slēpts komentārs: wildo

 +10 [+] [-]

, 2010-04-14 16:07, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Kāda jēga kaut ko darīt, ja tas tev nedod prieku? Principā pakāsta bērnība/jaunība. Varat teikt ko gribat, bet neesmu drošs ka pieņēma pareizo lēmumu..
ir lietas, kas citreiz vnk ir jadara.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 16:08, pirms 15 gadiem
Es tagad arī nožēloju, ka aizgāju bērnībā no futbola, bet laiku atpakaļ nepagriezt. Tagad tik reizēm, kad vakaros grūti iemigt, iedomājos kā skraidu kādā lielā futbola kluba rindās pa laukumu

 +14 [+] [-]

, 2010-04-14 16:16, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Nu nezinu, bet reāli palaida garām dzīves labākos mūžus- bērnību, tīņu gadus, jauniibu. Tikai futbols,futbols,futbols...
Bet tur jau tā lieta, ka tie kas tagad ir kļuvuši par megazvaigznēm sportā tur ir tapēc ka tā vietā lai "izbaudītu"bērnību/jaunību vazājoties apkārt trenējās.

Tapēc arī LV talanti pazūd, ka 17 gv tu esi rajona stārs izbaudi sava "darba augļus" un pēc gada tevi sauc par kārtējo bijušo perspektīvo.

 +12 [+] [-]

, 2010-04-14 16:21, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Kāda jēga kaut ko darīt, ja tas tev nedod prieku? Principā pakāsta bērnība/jaunība. Varat teikt ko gribat, bet neesmu drošs ka pieņēma pareizo lēmumu..
Dzīve sastāv no kompromisiem. Lai kautko iegūtu, kautkas jādod pretim. Bet labāk ar garlaicīgu bērnību, bet tagad zvaigzne un miljonārs, nevis interesanta bērnība un tagad celtnieks ar kredītu uz veļasmašīnu

  +6 [+] [-]

, 2010-04-14 16:23, pirms 15 gadiem
labi ka neizgaaja-tagad war buutt laimiigs!!!

  -3 [+] [-]

, 2010-04-14 16:27, pirms 15 gadiem
marcy rakstīja: Bet tur jau tā lieta, ka tie kas tagad ir kļuvuši par megazvaigznēm sportā tur ir tapēc ka tā vietā lai "izbaudītu"bērnību/jaunību vazājoties apkārt trenējās.

Tapēc arī LV talanti pazūd, ka 17 gv tu esi rajona stārs izbaudi sava "darba augļus" un pēc gada tevi sauc par kārtējo bijušo perspektīvo.
No offense, bet gribētos zināt jūsu vecumu! Pamatojums- vārda izbaudītu likšana pēdiņās. Vai tik neesat no tiem, kas domā, ka visa jauniešu dzīve ir tikai pudeles, adatas un cigaretes? (Ok, nedaudz jau lieto visi, bet ne jau visulaiku)
Labi, neesmu bijis futbola sabiedrībā, un nezinu kā ir tur, bet cmon spēlēt 10 gadus pret paša gribu... nu es viņa vietā darītu, kas patīk, pabeigtu skolu un strādātu foršā vietā...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 16:29, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Dzīve sastāv no kompromisiem. Lai kautko iegūtu, kautkas jādod pretim. Bet labāk ar garlaicīgu bērnību, bet tagad zvaigzne un miljonārs, nevis interesanta bērnība un tagad celtnieks ar kredītu uz veļasmašīnu
Pēdējā frāze LOL
Nu bet atdot tik ilgu dzīves posmu.... turklāt cmon, ja domā ar galvu, tad var būt interesanta un jautra bērnība un labs darbs un veļmašīna bez kredīta...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 16:35, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: No offense, bet gribētos zināt jūsu vecumu! Pamatojums- vārda izbaudītu likšana pēdiņās. Vai tik neesat no tiem, kas domā, ka visa jauniešu dzīve ir tikai pudeles, adatas un cigaretes? (Ok, nedaudz jau lieto visi, bet ne jau visulaiku)
Labi, neesmu bijis futbola sabiedrībā, un nezinu kā ir tur, bet cmon spēlēt 10 gadus pret paša gribu... nu es viņa vietā darītu, kas patīk, pabeigtu skolu un strādātu foršā vietā...
Man tagad ir 22. Un jā ko es redzu apkārt ka lielākā daļa izklaidi saprot ar dzeršanu, pīpēšanu un kkādām narkotikām.

Es arī neesmu bijis futbola sabiedrībā, bet ir redzēts kā tā vietā lai aizietu uz 1 treniņu izvēlas nobastot un darīt kko citu. U nkā man trenere teica ka 1 izlaists treniņš no plānveidīga darba atsit nedēļu rukāšanas.

Plus kā šeit pat vienā intervijā teica viens no mūsu hokeja treneriem, ka jaunajiem hekejistiem vasarā netrenēties ir kaitniecība sev, jo nedrīkst paņemt brīvdienas.

Protams ka arī megazvaigznes nav 100% apmeklējušas visus treniņus, taču noteikti visam apakšā ir darbs.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-14 16:37, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Nu nezinu, bet reāli palaida garām dzīves labākos mūžus- bērnību, tīņu gadus, jauniibu. Tikai futbols,futbols,futbols...
A pareizi,tinja gados ir jabaud alko,cigaretes un jamiile ģevkas!!!

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:40, pirms 15 gadiem
marcy rakstīja: Man tagad ir 22. Un jā ko es redzu apkārt ka lielākā daļa izklaidi saprot ar dzeršanu, pīpēšanu un kkādām narkotikām.

Es arī neesmu bijis futbola sabiedrībā, bet ir redzēts kā tā vietā lai aizietu uz 1 treniņu izvēlas nobastot un darīt kko citu. U nkā man trenere teica ka 1 izlaists treniņš no plānveidīga darba atsit nedēļu rukāšanas.

Plus kā šeit pat vienā intervijā teica viens no mūsu hokeja treneriem, ka jaunajiem hekejistiem vasarā netrenēties ir kaitniecība sev, jo nedrīkst paņemt brīvdienas.

Protams ka arī megazvaigznes nav 100% apmeklējušas visus treniņus, taču noteikti visam apakšā ir darbs.
Nu jau ir pārspīlēts. Jā, protams jaunieši lieto to visu, bet nav arī tik traki. Un nevarētu teikt, ka sportisti lietotu kautkā diži vairāk vai mazāk kā pārējie. Bet kaut kā neticās, ka kad jums bija 16 gadi, vai kad mūsu vecākiem bija 16, nekas tāds nebija, un liela daļa izauga par normāliem, veiksmīgiem cilvēkiem....
Vienkārši skumji skatīties, ka cilvēks visu laiku tiecies pēc mērķa tik ļoti,. ka nez vai mērķis attaisno līdzekļus...

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:44, pirms 15 gadiem
gurgucis rakstīja: A pareizi,tinja gados ir jabaud alko,cigaretes un jamiile ģevkas!!!
Nu tā jau ar gluži nav , bet bishku vajag arī bremzes. turklāt atdot visu no sevis sportam ir tas pats, kas samaksāt inuītam lai viņš tev pagatavo pusdienas. Pieliks 1 sastāvdaļu ne tā kā vajag un pusdienas sačakarētas (lasīt: iegūsi 1 traumu un mūzā sapnis galā).
Bet piemēram nav tālu jāmeklē citā virzienē- volejbolists Samoilovs- tfu tfu tfu, bet ja kautkas notiek un viņš nevar turpināt karjeru, viņam ir maģistrs, labas valodu zināšanas, māk dziedāt ( var noderēt kādos klubiņos var uzdziedāt) un dzīve nodrošināta.... Kamēr Valdesam ja būtu trauma, tad tagad drošvien tīrītu ielas

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 16:46, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Nu jau ir pārspīlēts. Jā, protams jaunieši lieto to visu, bet nav arī tik traki. Un nevarētu teikt, ka sportisti lietotu kautkā diži vairāk vai mazāk kā pārējie. Bet kaut kā neticās, ka kad jums bija 16 gadi, vai kad mūsu vecākiem bija 16, nekas tāds nebija, un liela daļa izauga par normāliem, veiksmīgiem cilvēkiem....
Vienkārši skumji skatīties, ka cilvēks visu laiku tiecies pēc mērķa tik ļoti,. ka nez vai mērķis attaisno līdzekļus...
Tā jau ir runa par vērtībām - kas nu kuram svarīgāks. bet mana filosofija ir, ka labāk ir izgāzties cenšoties sasniegt mērķus, nekā sēdēt rokas klēpī salikušam

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:52, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Tā jau ir runa par vērtībām - kas nu kuram svarīgāks. bet mana filosofija ir, ka labāk ir izgāzties cenšoties sasniegt mērķus, nekā sēdēt rokas klēpī salikušam
Neliec rokas klēpi! Es vienkārši uzskatu, ka ja es būtu piemēram u16 vai u18 izlasē, es noteikti arī mācītos, jo ar sportu vien Latvijā praktiski nav iespējams nopelnīt dzīvei...
Tas tādam humoram, bet kā teica puisis filmā karstgalvji: ''Labāk neuzstādīt mērķus, lai vēlāk nevajadzētu vilties'' Protams ir gan taisniiba gan gan nav,
Bet iedomājieties, ja nu viņam nepaviecas un nesasniedz mērķi, tad var slaucīt ielu...un dzīve ir atvainojiet, bet sapi.sta

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 16:52, pirms 15 gadiem
iedomājos kā skraidu kādā lielā futbola kluba rindās pa laukumu
[/quote]
Tu biji TIK talantīgs?
Neviens neatteiktos no lielo klubu apskāvieniem

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 16:58, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Nu tā jau ar gluži nav , bet bishku vajag arī bremzes. turklāt atdot visu no sevis sportam ir tas pats, kas samaksāt inuītam lai viņš tev pagatavo pusdienas. Pieliks 1 sastāvdaļu ne tā kā vajag un pusdienas sačakarētas (lasīt: iegūsi 1 traumu un mūzā sapnis galā).
Bet piemēram nav tālu jāmeklē citā virzienē- volejbolists Samoilovs- tfu tfu tfu, bet ja kautkas notiek un viņš nevar turpināt karjeru, viņam ir maģistrs, labas valodu zināšanas, māk dziedāt ( var noderēt kādos klubiņos var uzdziedāt) un dzīve nodrošināta.... Kamēr Valdesam ja būtu trauma, tad tagad drošvien tīrītu ielas
Es jau nesaku ka tīri normāls cilvēks nevar izaugt nedzerot utt. un pats ar neesmu atturībnieks, bet! Lai sasniegtu to līmeni, tomēr daudzkas jāziedo. Un es tomeŗ esmu nonācis pie secinājuma, ka man daudzlabāk patīk atpūsties tad kad man mamma nedod naudu, bet es pats esmu noplenijis un varu tērēt.

Nu sportā vienmēr ir risks, tam es piekrītu, trauma un tas viss ir pagalam.

Un man personīgi liekas ka to kas "pazaudēts " jaunībā, viņš ar uzviju atgūst uzvarot ČL, un pēc tam savā jahtā zvilnējot vidusjūrā

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:02, pirms 15 gadiem
wildo kas teica kad vinam dzive bija mocibas? vins teica kad Svētdienas kad vaidzēja spēlēt viņam tas riebās... lai vai kā daudzi vēlētos būt viņa vietā un piepildīt savu sapni pelnot naudu darot to ko mīl ( domāju kad tagat viņam nav pretenziju pret futbolu) un vecum dienas varēs dzīvot laimīgs kā miljonārs

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:03, pirms 15 gadiem
marcy rakstīja: Es jau nesaku ka tīri normāls cilvēks nevar izaugt nedzerot utt. un pats ar neesmu atturībnieks, bet! Lai sasniegtu to līmeni, tomēr daudzkas jāziedo. Un es tomeŗ esmu nonācis pie secinājuma, ka man daudzlabāk patīk atpūsties tad kad man mamma nedod naudu, bet es pats esmu noplenijis un varu tērēt.

Nu sportā vienmēr ir risks, tam es piekrītu, trauma un tas viss ir pagalam.

Un man personīgi liekas ka to kas "pazaudēts " jaunībā, viņš ar uzviju atgūst uzvarot ČL, un pēc tam savā jahtā zvilnējot vidusjūrā
Bet ja viņam bija tikai futbols, tātad par izglītību viņš praktiski nedomāja, un bez iglītības mūsdienās var maz kur tikt...

Bet par to pēdējo rindkopu man liekas tas ir tas pats vai jūs tagad aizbrauksiet par sapelnīto naudu ceļojumā uz Spāniju šogad, Ēģipti pēc 2 gadiem, Horvātiju pēc 5 gadiem utt.... vai arī 30 gadus nekur nebrauksiet un 52 gadu vecumā nopirksiet foršu privātmāju... Nu es izvēlētos dzīvot šiem ceļojumiem nevis gaidīt pusmūžu, lai vecumdienās varētu rušināties pa dārzu

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:04, pirms 15 gadiem
Sk8teris rakstīja: wildo kas teica kad vinam dzive bija mocibas? vins teica kad Svētdienas kad vaidzēja spēlēt viņam tas riebās... lai vai kā daudzi vēlētos būt viņa vietā un piepildīt savu sapni pelnot naudu darot to ko mīl ( domāju kad tagat viņam nav pretenziju pret futbolu) un vecum dienas varēs dzīvot laimīgs kā miljonārs
"No astoņu līdz 18 gadu vecumam būt par vārtsargu - tās man bija sava veida mocības, manā dzīvē neeksistēja nekādu pozitīvu emociju."

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:18, pirms 15 gadiem
Viņš pieņēma pareizo lēmumu, palikt, pat bez mūsu Mr. Lauvas (jauno talantu "keramiķa" no basketbola apcirkņiem...) pakalpojumiem!

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:20, pirms 15 gadiem
Ja,speles nervoze un isti nav ko darit tad tik tiesam amci var nesniegt prieku-jeb ka vins teica katru svetdienu kad bija spele aizvadijis ar mocibam-acimredzot tas bija psihologiskas mocibas.
Reti kad vartsargam ir intresants macs.galu gala ari uzvara 2:0 vartsargam liekas ka nervozas 90min it ipasi tad ja 1:0 turas ilgu speles bridi.
nepakara cimdus vadzki-acimredzot ta bija lemts,tagad to noteikti nenozelo.
Bet ja vins negribeja spelet vartos vins mierigi 9 vai 10gadu vecuma vareja sakt spelet laukuma-tas tacu nav par velu.

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:23, pirms 15 gadiem
nejega rakstīja: Ja,speles nervoze un isti nav ko darit tad tik tiesam amci var nesniegt prieku-jeb ka vins teica katru svetdienu kad bija spele aizvadijis ar mocibam-acimredzot tas bija psihologiskas mocibas.
Reti kad vartsargam ir intresants macs.galu gala ari uzvara 2:0 vartsargam liekas ka nervozas 90min it ipasi tad ja 1:0 turas ilgu speles bridi.
nepakara cimdus vadzki-acimredzot ta bija lemts,tagad to noteikti nenozelo.
Bet ja vins negribeja spelet vartos vins mierigi 9 vai 10gadu vecuma vareja sakt spelet laukuma-tas tacu nav par velu.
Interesanti, kāpēc palika vārtos... Varbūt treneris baigais skarbais vecis bij?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:28, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Bet ja viņam bija tikai futbols, tātad par izglītību viņš praktiski nedomāja, un bez iglītības mūsdienās var maz kur tikt...

Bet par to pēdējo rindkopu man liekas tas ir tas pats vai jūs tagad aizbrauksiet par sapelnīto naudu ceļojumā uz Spāniju šogad, Ēģipti pēc 2 gadiem, Horvātiju pēc 5 gadiem utt.... vai arī 30 gadus nekur nebrauksiet un 52 gadu vecumā nopirksiet foršu privātmāju... Nu es izvēlētos dzīvot šiem ceļojumiem nevis gaidīt pusmūžu, lai vecumdienās varētu rušināties pa dārzu
Par to kāda viņam ir izglītība man nav nekādu ziņu.

Par pēdējo rindkopu nepiekritīšu. Es uz to neskatos kā atteikšanos no izklaides, bet gan kā ieguldijumu. Ja tu jaunībā kārtīgi pastrādāsi, vēlāk varēsi atpūsties ja gribēsi (un ja gribēsi, varēsi atpūsties kā vien iedomājies). Bet ja jaunībā sabojā savu dzīvi, tad arī strebsi to ko ievāriji. Jo tomēr vieglāk ir mainīt/ sakārtot sevi un dzīvi jaunībā.

No astoņu līdz 18 gadu vecumam būt par vārtsargu - tās man bija sava veida mocības, manā dzīvē neeksistēja nekādu pozitīvu emociju."

Es personīgi neticu tādam tulkojumam, vai arī tas vienkārši ir pārspīlējums. Bet nu tas ka bija grūti izturēt piespiežot sevi trenēties nevar noliegt.

Plus vēl futbolista karjera ir salīdzinoši īsa. ~40 gv tu beidz spēlēt, un dzīve 40 gv noteikti nav beigusies.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:30, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Interesanti, kāpēc palika vārtos... Varbūt treneris baigais skarbais vecis bij?
Itkā jau piemin ka tēvs un brālis palīdzēja izturēt.

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:34, pirms 15 gadiem
marcy rakstīja: Itkā jau piemin ka tēvs un brālis palīdzēja izturēt.
Stāvēt vārtos vai spēlēt futbolu?

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:37, pirms 15 gadiem
marcy rakstīja: Par to kāda viņam ir izglītība man nav nekādu ziņu.

Par pēdējo rindkopu nepiekritīšu. Es uz to neskatos kā atteikšanos no izklaides, bet gan kā ieguldijumu. Ja tu jaunībā kārtīgi pastrādāsi, vēlāk varēsi atpūsties ja gribēsi (un ja gribēsi, varēsi atpūsties kā vien iedomājies). Bet ja jaunībā sabojā savu dzīvi, tad arī strebsi to ko ievāriji. Jo tomēr vieglāk ir mainīt/ sakārtot sevi un dzīvi jaunībā.

No astoņu līdz 18 gadu vecumam būt par vārtsargu - tās man bija sava veida mocības, manā dzīvē neeksistēja nekādu pozitīvu emociju."

Es personīgi neticu tādam tulkojumam, vai arī tas vienkārši ir pārspīlējums. Bet nu tas ka bija grūti izturēt piespiežot sevi trenēties nevar noliegt.

Plus vēl futbolista karjera ir salīdzinoši īsa. ~40 gv tu beidz spēlēt, un dzīve 40 gv noteikti nav beigusies.
Bet kaut ko jau vajag arī atlicināt šodienai. Vecumdienās vienīgā izklaide būs TV skatīšanās un dārziņa uzkopšana
Nu labi kamēr neesmu redzējis netulkoto versiju ne es ne jūs neesam kompetenti
Bet par to vecumu- jo vairāk dzivot 10-15 mokpilnus (?) gadus tika pāris gadu dēļ... nu nezinu

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:44, pirms 15 gadiem
Nu jau runā kā Laviņš.

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:46, pirms 15 gadiem
Hm Valdesa teiktais kaut kur baigi dzirdēts !

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:46, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Stāvēt vārtos vai spēlēt futbolu?
Laikam jau ka vārtos, jo palika

Nu kamoon, dzīve pēc 40 nebeidzas

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:48, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Kāda jēga kaut ko darīt, ja tas tev nedod prieku? Principā pakāsta bērnība/jaunība. Varat teikt ko gribat, bet neesmu drošs ka pieņēma pareizo lēmumu..
tagad laimīgs, bet bērnība pakāsta. Kas ir labāk?

     [+] [-]

, 2010-04-14 17:51, pirms 15 gadiem
marcy rakstīja: Laikam jau ka vārtos, jo palika

Nu kamoon, dzīve pēc 40 nebeidzas
Sportistam beidzas cilvēkam nē. Viņam ir jāsadziedē visas traumas un cik daudzi gan latviešu sportisti dēļ tā, ka nav nekādas izglītības neko normālu vēlāk nav sasnieguši. Tās pašas TTT zelta meitenes man liekas diezgan... negrezni tagad dzīvo. Iemesls: visu sportam un neko mācībām...
1 2 42 komentāri