Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" triumfē "El Clasico" un atgūst līderpozīcijas

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

"Barcelona" triumfē "El Clasico" un atgūst līderpozīcijas
Pedro Rodrigess ("Barcelona") nule kā guvis vārtus "Santiago Bernabeu"
Foto: AP/ Scanpix

Sestdienas vakarā Madrides "Santiago Bernabeu" stadionā ilgi gaidītajā 160. "El Clasico" Spānijas futbola derbijā uzvaru svinēja pašreizējā čempione "Barcelona", pārspējot mājinieci Madrides "Real" ar 2:0. Vārtus uzvarētāju labā guva Lionels Mesi un Pedro Rodrigess.

Kamēr „Real” galvenais treneris Manuels Pelegrīni ar savu pamatsastāva un taktikas izvēli daudz nepārsteidza, Hoseps Gvardiola bija nolēmis, tā teikt, nedaudz paeksperimentēt. Proti, ierastās 4-3-3 vai 4-2-3-1 taktiskās shēmas vietā tika izvēlēta standarta 4-4-2, kas it nemaz nav raksturīga katalāņu klubam. Tāpat pavisam negaidīta bija arī malējā aizsarga Daniela Alveša izvirzīšana vidējā līnijā. Pirms spēles brazīlis televīzijas ekrānos tika pieteikts pat kā uzbrucējs, taču bija acīmredzams, ka Alvešs nomināli spēlēja kā pussargs.

Kluss sākums, Čavi un Mesi sadarbība izvirza vadībā viesus

Ilgi gaidītais derbijs „Santiago Bernabeu” iesākās ar diezgan piesardzīgu, taču ātru un izteikti agresīvu (dažbrīd pat rupju) spēli abu komandu izpildījumā. Barselonas futbolisti drošāk kontrolēja bumbu laukuma vidusdaļā, taču tālāk par karaliskā kluba aizsardzības bastionu netika – klusēja arī Lionels Mesi. Tikmēr madridieši uzbruka krietni agresīvāk, ar dinamisku spēli izceļoties Krištianu Ronaldu, taču mājinieku centienus veiksmīgi apturēja katalāņu presings un centra aizsargi Gabi Milito un Gerards Pikē, kā arī kapteinis Karless Pujols. Pirmo 25 minūšu laikā abas vienības izdarīja tikai pa vienam sitienam pretinieku vārtu virzienā, abos gadījumos bumbai aizspurdzot labu gabalu garām mērķim.

Pirmā reālā vārtu gūšanas izdevība pie kādiem no vārtiem tika izveidota vien 33. minūtē, un to bez vilcināšanās izmantoja "Barcelona". Mesi ātri izspēlēja soda sitienu laukuma vidusdaļā, piespēlējot Čavi Ernandesam. Katalāņu diriģents izcili iespēlēja apaļo priekšmetu mājinieku soda laukumā ātrā skrējienā esošajam Mesi, un argentīniešu brīnumbērns veikli apspēlēja gan Raulu Albiolu, gan Ikeru Kasiljasu - Mesi 40. vārti sezonā un 1:0 viesu labā. Nonākot iedzinēju lomā, pirmā puslaika atlikušajā daļā acīmredzams pārsvars piederēja "Real", kas mērķtiecīgi uzbruka un nebija tālu, lai panāktu izlīdzinājumu - Šabi Alonso no pāris metriem ar galvu pamanījās raidīt bumbu pāri Viktora Valdesa sargātajiem vārtiem, bet no labas pozīcijas bumbu orbītā aizsūtīja arī Gonzalo Iguains, kurš derbijā bija gaužām nepamanāms. Pārtraukumā ejot, "Barcelona" vadībā ar 1:0.

Čavi izdara vēl vienu maģisku piespēli, "Barcelona" triumfē ceturtajā "El Clasico" pēc kārtas

Mačam atsākoties, madridieši pirmajās minūtēs, tāpat kā pirmā puslaika izskaņā, bija manāmi aktīvāki nekā pretinieki, un Valdesam katalāņu vārtos īsā laika periodā vajadzēja veikli tvert spēcīgus Marselo un Ronaldu tālsitienus. Agresīvais otrā puslaika iesākums "Real" viesa cerības par labvēlīgu mača turpinājumu, taču atkal nekā. 56. minūtē Čavi vēlreiz apliecināja, kāpēc viņš tiek uzskatīts par vienu no labākajiem, ja ne labāko, centra pussargu pasaulē, ar teicamu piespēli izvirzot Pedro izgājienā pret Kasiljasu. "Barcelona" audzēknis šo izdevību garām nepalaida un klīniski noslēdza uzbrukumu, raidot bumbu vārtu apakšējā stūrī - 2:0.

Pēc otro vārtu zaudējuma "Real" pretinieku virzienā atkal raidīja prettriecienu, un jau pēc trim minūtēm zelta izdevību, kas varēja ievērojami mainīt spēles zīmējumu, neizmantoja Rafaels van der Vārts, kurš, saņēmis bumbu pēc teicamas Guti piespēles, izgājienā vienatnē pret Valdesu sita virsū vārtu vīram. Arī turpinājumā Valdesam, kurš, nebaidos teikt, aizvada savu labāko sezonu karjerā, darba netrūka, un ar to katalāņu vārtsargs tika galā nevainojami. Tikmēr laukuma otrā galā visā savā spožumā izpaudās Čavi un Mesi duets, un tikai Kasiljasa meistarība glāba mājiniekus no trešo vārtu zaudējuma. Mača izskaņā netrūka momentu pie abiem vārtiem, taču rezultāts tā arī nemainījās - "Barcelona" pārtrauca "Real" vienības 12 pēc kārtas uzvarēto spēļu sēriju un sagādāja tai pirmo neveiksmi "Santiago Bernabeu" šosezon.

Pateicoties uzvarai, "Barcelona" ar 80 punktiem nu atkal kļuvusi par "La Liga" čempionāta līderi, bet "Real" ar 77 atkritusi uz otro vietu. Madrides klubam jācer, ka pašreizējā čempione čempionāta beigu posmā zaudēs punktus vairāk nekā vienā no atlikušajām septiņām spēlēm, jo vienāda punktu skaita gadījumā priekšroka būs Barselonas klubam - savstarpējās spēlēs 3:0.

"La Liga" 31. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārti
10.04.1019:00Malaga – Sevilla1:2 (1:0)Kaisedo 17’ – Kala 66’ Lolo 85’
10.04.1021:00Villarreal – Sporting Gijon1:0 (1:0)Godins 16’
10.04.1021:00Tenerife – Valladolid0:0
10.04.1021:00Xerez – Getafe0:1 (0:0)Rafa Lopess 60’
10.04.1023:00Real Madrid – Barcelona0:2 (0:1)Mesi 33’ Pedro 56’
11.04.1018:00Deportivo – Racing Santander
11.04.1018:00Athletic Bilbao – Almeria
11.04.1018:00Osasuna – Zaragoza
11.04.1020:00Espanyol – Atletico Madrid
11.04.1022:00Mallorca – Valencia

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Barcelona31255177:1980
2.Real Madrid31252483:2877
3.Valencia30168648:3256
4.Sevilla311561045:3651
5.Mallorca301461046:3448
6.Villarreal311371146:4146
7.Athletic Bilbao301361141:4145
8.Getafe311351343:4044
9.Deportivo301261232:3842
10.Atletico Madrid301171247:4540
11.Sporting Gijon319101233:3937
12.Almeria309101132:3937
13.Osasuna30971426:3534
14.Espanyol30891222:3734
15.Zaragoza30881437:5332
16.Malaga317101335:4031
17.Racing Santander307101330:4431
18.Tenerife31681729:6126
19.Valladolid314131430:5325
20.Xerez31581826:5323

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKomandaVārti
1.Lionels MesiBarcelona27
2.Gonzalo IguainsReal Madrid24
3.Davids ViljaValencia20
4.Krištianu RonalduReal Madrid18
5.Djēgo ForlansAtletico Madrid16
6.Zlatans IbrahimovičsBarcelona15
7.Roberto SoldadoGetafe12
Fernando JorenteAthletic Bilbao12
9.Djēgo KastroSporting Gijon10
Serhio AgueroAtletico Madrid10
Huans MartinessTenerife10
Luiss FabianoSevilla10
NilmarsVillarreal10
14.Arits AdurissMallorca9
Mario BermehoXerez9
16.Valters PandianiOsasuna8
PedroBarcelona8

Real Madrid 0:2 Barcelona

Atlikušās Madrides “Real” spēles

KārtaPretinieksLaukums
32.AlmeriaViesos
33.ValenciaMājās
34.ZaragozaViesos
35.OsasunaMājās
36.MallorcaViesos
37.AthleticMājās
38.MalagaViesos

Atlikušās “Barcelona” spēles

KārtaPretinieksLaukums
32.DeportivoMājās
33.EspanyolViesos
34.XerezMājās
35.VillarrealViesos
36.TenerifeMājās
37.SevillaViesos
38.ValladolidMājās

 +10 [+] [-]

, 2010-04-11 00:55, pirms 15 gadiem
Barsa līmenī, Real pabāli!!!

 +32 [+] [-]

, 2010-04-11 00:55, pirms 15 gadiem
Real Madrid ir NEIZDEVUSIES komanda

     [+] [-]

, 2010-04-11 00:55, pirms 15 gadiem
yessss.. Esam tuvu tam.

  +6 [+] [-]

, 2010-04-11 00:55, pirms 15 gadiem
Havi!

 +11 [+] [-]

, 2010-04-11 00:55, pirms 15 gadiem
pelnīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-04-11 00:56, pirms 15 gadiem
Kristīne ēnā...

 +20 [+] [-]

, 2010-04-11 00:56, pirms 15 gadiem
RM šogad sausā pret Barcu! Šosezon ar madridiešiem ir tā, ja uzbrucēji+CR neieliek 2,3 golus spēlē, tad zaudējums, jo jaunā un nepieredzējusī aizsardzības līnija ir diezgan nekāda+uzbrukumam tendēta, pietrūkst Pepes, arī Meczelders un Cannavaro, kas pagāšgad bija kā balsti aizsardzībā, tāpēc Ramos varēja atļauties pieslēgties uzbrukumiem pa kreiso malu. Kasiljas galīgi nekāds, cik esmu redzējis viņa spēles diezgan regresējis izskatās, katru vārtu zaudējumu pārmet aizsargiem, bet c'mon GK jāvelk tādas bumbas.. Arī Iguains nespēj lielākoties izmantot savas iespējas. Izskatās, ka madridiešiem pietrūkst saspēlētības un brīžiem cenšās izspēlēt pārāk skaisti, bet neizdodas!
Vienīgais no pirkumiem sevi atstrādājis ir CR, pārējie kā zaļi gurķi izskatās..
Barca spēlējot vienkāršu futbolu panāk daudz lielāku rezultātu+vēl dzelžainā aizsardzība un arī spēlētāji viens otru labāk "jūt" laukumā! Žēl, ka mans RM šitā..

  -2 [+] [-]

, 2010-04-11 00:56, pirms 15 gadiem
Ha!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-11 00:56, pirms 15 gadiem
iplaymyway rakstīja: Havi!
2 rezultatīvas piespēles!!!! Un Valdess paglāba...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 00:57, pirms 15 gadiem
xavi un messi ir labakie pasaule! un ari taktiski peps bija viltigaks!
nekad nebiju dzirdejis tadu klusumu bernabeo stadiona!
barca ir labaka pasaule! wooo hooo
Slēpts komentārs: predator
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 00:57, pirms 15 gadiem
Pellegrini ir galīgs lox

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 00:57, pirms 15 gadiem
Agresīva spēle bija

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 00:58, pirms 15 gadiem
Vispār jau pirms spēles rādīja barcai 4-3-3 izvietojumu ar Dani Alvesu uzbrukumā, bet nu tas lai paliek kluba ziņā. Lieliska uzvara, Mesi ir neapturams un plats solis pretī Spānijas čempionu godam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-11 00:58, pirms 15 gadiem
predator rakstīja: nu protams ka barca limeni ka palidz 12tais laukuma speletajs tiesnesis
Nu taču samierinies beidzot!!! Beidz meklēt kaut kādus stulbus aizbildinājumus zaudējumam.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-11 00:58, pirms 15 gadiem
predator rakstīja: nu protams ka barca limeni ka palidz 12tais laukuma speletajs tiesnesis
Messi iedod kartiņu par roku, Alonso un Benzemā neiedod. Nu tiesneši te bija vismazāk vainīgi!

  +5 [+] [-]

, 2010-04-11 00:59, pirms 15 gadiem
laba spēle bija!

  +6 [+] [-]

, 2010-04-11 00:59, pirms 15 gadiem
Skaisti! Brīvi! Nepiespiesti! Te nu katrs dabūja to, ko bija pelnījis.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-11 00:59, pirms 15 gadiem
Līdzīga spēle, Barca vinnēja, jo labāk realizēja momentus - Igvains pāri vārtiem no gaisa 1. puslaikā tiešā vārtu tuvumā un van der Vārts izgājienā pret 1-1 ar vārtsargu, bet Mesi un Pedro savu izdevību izmantoja.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-11 00:59, pirms 15 gadiem
hantele rakstīja: RM šogad sausā pret Barcu! Šosezon ar madridiešiem ir tā, ja uzbrucēji+CR neieliek 2,3 golus spēlē, tad zaudējums, jo jaunā un nepieredzējusī aizsardzības līnija ir diezgan nekāda+uzbrukumam tendēta, pietrūkst Pepes, arī Meczelders un Cannavaro, kas pagāšgad bija kā balsti aizsardzībā, tāpēc Ramos varēja atļauties pieslēgties uzbrukumiem pa kreiso malu. Kasiljas galīgi nekāds, cik esmu redzējis viņa spēles diezgan regresējis izskatās, katru vārtu zaudējumu pārmet aizsargiem, bet c'mon GK jāvelk tādas bumbas.. Arī Iguains nespēj lielākoties izmantot savas iespējas. Izskatās, ka madridiešiem pietrūkst saspēlētības un brīžiem cenšās izspēlēt pārāk skaisti, bet neizdodas!
Vienīgais no pirkumiem sevi atstrādājis ir CR, pārējie kā zaļi gurķi izskatās..
Barca spēlējot vienkāršu futbolu panāk daudz lielāku rezultātu+vēl dzelžainā aizsardzība un arī spēlētāji viens otru labāk "jūt" laukumā! Žēl, ka mans RM šitā..
Kasilijass izvilka 2 bumbas, kuras tikpat labi Messi varēja raidīt vārtos.. tā kā nevajag !

  +7 [+] [-]

, 2010-04-11 00:59, pirms 15 gadiem
Paldies par šo sniegumu, ko demoenstrēja barca. Esmu laimīgs , ka dzīvoju šajā pasaulē un varu redzēt šo skaisto futbolu gadu no gada! apseicu ar uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-04-11 01:00, pirms 15 gadiem
Ja godigi Kasiljasam kaut ko parmest vispar var tikai akls cilveks, vins vienigais kaut ko no RM darija laukumaa, nebutu tik augstas klasas GK, Mwssi atkal hattriku butu uztasijis...

  +4 [+] [-]

, 2010-04-11 01:00, pirms 15 gadiem
Principā, ja Real būtu iesitis pie 1:0, tad nebūtu 2:0, jo Barsa uzreiz ielika otros vārtus.

Lai uzvarētu ir jāiesit un tieši to šovakar Real nespēja.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:01, pirms 15 gadiem
Spēle diezgan sakarīga tik parupja, jāpiekrīt par to Barca savus momentus prata labāk izmantot, kaut ne visus, a Real ne tur arī atšķirība!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:01, pirms 15 gadiem
nu nekas ipaš abu klubu izpildijuma Real nulles barca paņema ko var paņemt tas arī vis.Vai Barca labaka psaule diez vai ir citi klubi stipraki par Barcu.Bet katram sav klubs ir stiprakais pasaule.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:02, pirms 15 gadiem
Pret ko katrai no komandām, šajā čempionātā, vēl ir atlikušas spēles?
Slēpts komentārs: aNnounced

  +4 [+] [-]

, 2010-04-11 01:02, pirms 15 gadiem
Nu nebuutu Ronaldo piespeele marcelo (kas sapinaas savaas kaajaas) buutu maybe 1:2, van der vart vispaar nolazoja!
Neteiksu ka Barca bija galvas tiesu paaraaka (paarbumboja gan ok!!
Ronaldo vajag paliigus sprinterus (walcotu pa 80Poundiem)!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 01:02, pirms 15 gadiem
Kārtējais pierādījums, ka Čavi ir labākais mids pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:02, pirms 15 gadiem
Manupraat vislabaak RM rindaas speleeja Guti un Marcelo varbuut arii Rauls.
Guti piespeeles ir lieliskas,zeel tikai, ka treneris vinu nemaak izmantot!

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:02, pirms 15 gadiem
Mezhsargs rakstīja: Kristīne ēnā...
mesls ritigi nomesloja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-11 01:02, pirms 15 gadiem
Es vnk shoka,ka var ta spelet,EL CLASICO,visa pasaule gaidija sho macu,bet Real neko nevar izdarit,itka but zemaka limena komanda,Barsai ari ir zvaigznes,daudz zvaigznes,bet shie nem un vienmer,vienmer vine,bet Real nevar,kkas tacu ir jadara!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 01:02, pirms 15 gadiem
Pokers jeb 4. uzvara El Classico pēc kārtas!

Lieliskas Xavi piespēles un atkal Mesī! (varēja gūt arī vēl kādus vārtus)
Arī Pedro iesit, kad tas vajadzīgs. Valdess glāba vairākkārt.

Apturēts atkal CR, Iguains, RM sērija un tabula nu ir Barcas rīcībā.

Nedēļas laikā uzvaras divās svarīgākajās spēlēs šosezon.

  -4 [+] [-]

, 2010-04-11 01:03, pirms 15 gadiem
Barca shodien neko neparaadiija, bet taapat saliidzinoshi viegli samaseeja miizeljus, ja atskaita tos 2 sitienu virsuu Valdesam.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 01:03, pirms 15 gadiem
aNnounced rakstīja: Joptv ko jūs ceļaties gaisā Barsai vēl pret Sevilu un Villareal spēles jaizvada taka tur nekas nav beidzies
nu RM ari pret Valensiju jaspelee, un ar sadu speli, bus gruti..

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 01:04, pirms 15 gadiem
Čavi- mača varonis. Fantastisks sniegums arī Valdesam un arī Pikē, kurš nedeva elpot Ronaldu. Kopumā nervoza spēle Real izpildījumā, Barca parādīja savu daudz augstāko pārliecību un meistarību. Pat neskatoties uz iesisto golu, galīgi nebija Mesi spēle... Barcai arī šajā sezonā nav līdzvērtīga konkurenta. Barca ir pasaules labākā komanda, nav šaubu, pat ja viņi neuzvarēs ČL Bet reālistiem nevajadzētu nolaist rokas cīņā par titulu, jo vel nekas nav zaudēts. Barcai ir krietni smagāks atlikušais kalendārs par Real, manā skatījumā.

Més que un club!

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:04, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Es vnk shoka,ka var ta spelet,EL CLASICO,visa pasaule gaidija sho macu
Šaubos gan, ka visa pasaule. ASV tāds sokers bijis nebijis, lai arī pēdējā laikā tas iegūst arvien lielāku popularitāti.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:04, pirms 15 gadiem
Amazing rakstīja: Manupraat vislabaak RM rindaas speleeja Guti un Marcelo varbuut arii Rauls.
Guti piespeeles ir lieliskas,zeel tikai, ka treneris vinu nemaak izmantot!
Guti un Raulu, arvien mazāk sāk izmantot.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:04, pirms 15 gadiem
ko var analizēt,Barca vienkārši bija labāka,ceru ka vēlreiz šosezon atgriezīsimies Madridē uz CL finālu,viva Barca

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:05, pirms 15 gadiem
kemrausis rakstīja: Principā, ja Real būtu iesitis pie 1:0, tad nebūtu 2:0, jo Barsa uzreiz ielika otros vārtus.
loģiski, būtu 1:1

Lai uzvarētu ir jāiesit un tieši to šovakar Real nespēja.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:05, pirms 15 gadiem
Fantastiska spēlē, kurā "Barcelona" spēlēja kā gribēja, bet "Real" - kā viņiem ļāva pretinieks. Ronaldu lēnā domāšana "nogalināja" lielāko daļu mājinieku uzbrukumu. Van der Vārta sniegumā atspoguļojās spēļu prakses trūkums. Pedro vienkārši līmenī! Šavi un Mesī spēles varoņi. Arī Valdess viens no varoņiem.
Tie, kuri domā, ka spēle bija līdzīga, laikam skatījās citu spēli, jo šajā dominēja viena komanda, bet otras sniegums vairāk līdzinājās maza bērna atraugai.
Bez šaubām varu apgalvot, ka "Barcelona" pašlaik ir planētas spēcīgākais futbola klubs.

Apsveicu "Barcas" fanus un visus katalāņus!

P.S.- Žēl, ka nebija 4:0, bet Mesī atlikušajā epizodēs nospēlēja pārāk vienkārši, pat pavirši. Pēdējā epizodē varēja nedaudz tehniskāk uzsist. Bet tik un tā ir "sausā" uzvara

  +5 [+] [-]

, 2010-04-11 01:05, pirms 15 gadiem
NilsK rakstīja: ko var analizēt,Barca vienkārši bija labāka,ceru ka vēlreiz šosezon atgriezīsimies Madridē uz CL finālu,viva Barca
Tas tik būtu numurs, ja Barsa paņemtu ČL niknākās ienaidnieces stadionā...

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 01:08, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tas tik būtu numurs, ja Barsa paņemtu ČL niknākās ienaidnieces stadionā...
RM jau vispar gruti laiki pienakusi - nedod dies vel Atletic Madrid vel Karala kausu tai pat stadionaa sogad pacels....

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:09, pirms 15 gadiem
dekstors rakstīja: Pret ko katrai no komandām, šajā čempionātā, vēl ir atlikušas spēles?
Raksta beigās pievienoju tabulas.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:11, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Šaubos gan, ka visa pasaule. ASV tāds sokers bijis nebijis, lai arī pēdējā laikā tas iegūst arvien lielāku popularitāti.
Tu vinu vietejo cempionata speli esi kadreiz redzejis,tur gandriz pilnas tribines,virieshu izlase ar nav vaja,Spanus apspeleja 2-0!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 01:11, pirms 15 gadiem
Onka rakstīja: RM jau vispar gruti laiki pienakusi - nedod dies vel Atletic Madrid vel Karala kausu tai pat stadionaa sogad pacels....
Tādā gadījumā pilnīga katastrofa
Diez ko Real darīs vasarā. Atkal būs kārtējā ģenerāltīrīšana vai beidzot tiks veidota komanda un, kas pats galvenais - ilgtermiņā. Citādi ar visiem iztērētajiem 250 miljoniem klubs nav dabūjis nevienu pašu trofeju, bet piedevām vēl kritis kaunā visas pasaules priekšā (Alcorcon).

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:13, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tu vinu vietejo cempionata speli esi kadreiz redzejis,tur gandriz pilnas tribines,virieshu izlase ar nav vaja,Spanus apspeleja 2-0!
Pilnas tribīnes? Nu gan tu lej. Un paprasi vidējam amerikānim, kas viņam patīk labāk. Sokers komandu sporta veida ziņā ir aiz futbola, hokeja, beisbola, basketbola, bet vēl jau ir individu°ālie sporti, piemēram, golfs.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:14, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tādā gadījumā pilnīga katastrofa
Diez ko Real darīs vasarā. Atkal būs kārtējā ģenerāltīrīšana vai beidzot tiks veidota komanda un, kas pats galvenais - ilgtermiņā. Citādi ar visiem iztērētajiem 250 miljoniem klubs nav dabūjis nevienu pašu trofeju, bet piedevām vēl kritis kaunā visas pasaules priekšā (Alcorcon).
Es nesaprotu kapec neizmanto Raulu,ar vartu gushsnu vinsm viss kartiba,saperk pa entiem miljoniem spletajus kurus pat neizmanto!

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:15, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Līdzīga spēle, Barca vinnēja, jo labāk realizēja momentus - Igvains pāri vārtiem no gaisa 1. puslaikā tiešā vārtu tuvumā un van der Vārts izgājienā pret 1-1 ar vārtsargu, bet Mesi un Pedro savu izdevību izmantoja.
Nu labi, tomēr pajautāšu, lai gan diez vai ir vērts...Tu tiešā pats tici, ka spēlē bija līdzīga? Vai tomēr vienkārši biji par "Real" un tikai tāpēc negāja pie sirds, kā "Baraca" spēlējās ar pretinieku + ļāva tam arī brīvu vaļu vairākās epizodēs.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:15, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Diez ko Real darīs vasarā.
Marca jau pēc izkrišanas no ČL lika online aptaujas - tipa "kuru jūs gribētu redzēt Pelegrini vietā". Lielais vairākums fanu nobalsoja - lai Pelegrini paliek. Nākamo fiksi ielika jautājumu "Vai Pelegrini ir jāatkāpjas" - arī tur vairākums fanu nobalsoja pret. Pēc tam mēģināja izlīst ar jautājumu "Ko jūs gribētu jautāt Pelegrini".
Fani jau saprot, ka ir vajadzīga stabilitāte, bet vienlaikus maz ticams, vai Peresam tam pietiks pacietības.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:16, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Es nesaprotu kapec neizmanto Raulu,ar vartu gushsnu vinsm viss kartiba,saperk pa entiem miljoniem spletajus kurus pat neizmanto!
Neesmu tik daudz Real spēles šosezon redzējis, lai spriestu objektīvi, bet domāju, ka Rauls vairs nespēj spēlēt visvisaugstākajā līmenī. Jā, viņš joprojām ir ļoti labs spēlētājs, bet domāju, ka vairāk nespēj vilkt aiz sevis Real. Bet kā jau teicu - varbūt kļūdos.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:17, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Pilnas tribīnes? Nu gan tu lej. Un paprasi vidējam amerikānim, kas viņam patīk labāk. Sokers komandu sporta veida ziņā ir aiz futbola, hokeja, beisbola, basketbola, bet vēl jau ir individu°ālie sporti, piemēram, golfs.
Es rakstiju GANDRIZ PILNAS,bet ne PILNAS,bet taka ASV 290 miljonu iedzivotaju un nenormali daudz iebrauceju,ari no futbola valstim, tur interesejas un atistas loti straujiem soliem!!

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:17, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tu vinu vietejo cempionata speli esi kadreiz redzejis,tur gandriz pilnas tribines,virieshu izlase ar nav vaja,Spanus apspeleja 2-0!
Paskaties, cik ASV ir cilvēku! Tas arī visu izskaidro. Tur jebkuram sporta veidam atradīsies daudz līdzjutēju. Un gan jau "sokeru" skatās liela daļa imigrantu.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-11 01:17, pirms 15 gadiem
XAVI, XAVI, XAVI!


ne tur messi, ne pedro vinneja speeli to izdariija xavi..

+ arii valdesam, tur pret holandieti bij jaabuut golam!

3pts? [prieksj Real tie ir 4pts] gruuti bet nu paskatiisimies.. sevilla un villarreal atkal ir uz kaajaam ]

ps: pelniit a uzvara, ar to arii apsveicu!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:17, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tādā gadījumā pilnīga katastrofa
Diez ko Real darīs vasarā. Atkal būs kārtējā ģenerāltīrīšana vai beidzot tiks veidota komanda un, kas pats galvenais - ilgtermiņā. Citādi ar visiem iztērētajiem 250 miljoniem klubs nav dabūjis nevienu pašu trofeju, bet piedevām vēl kritis kaunā visas pasaules priekšā (Alcorcon).
varbūt pat sāks aizdomāties un nesapirksies atkal par traku.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:18, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Es nesaprotu kapec neizmanto Raulu,ar vartu gushsnu vinsm viss kartiba,saperk pa entiem miljoniem spletajus kurus pat neizmanto!
"Raulam" šī ir pēdējā sezona. Viņš vairs galīgi nevelk, jo vecums. Vai ir jēga izmantot "pensionāru"? Jādomā par nākotni, un nākotne ir šodien.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:20, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Neesmu tik daudz Real spēles šosezon redzējis, lai spriestu objektīvi, bet domāju, ka Rauls vairs nespēj spēlēt visvisaugstākajā līmenī. Jā, viņš joprojām ir ļoti labs spēlētājs, bet domāju, ka vairāk nespēj vilkt aiz sevis Real. Bet kā jau teicu - varbūt kļūdos.
Dod vinam spelet un viss(aceries Barsai bija Larsons,vecaks ka Rauls,bet Barsa vinam lava spelet,un vinsh labi sita golus),bet ka sakas ta nenormala,lieluma manijas speletaju pirkshana ta viss beidzas,k,atru gadu mainas sastavs,gada tris treneri manas,protasm ka tur neka laba nebus!!!

  -4 [+] [-]

, 2010-04-11 01:21, pirms 15 gadiem
LIELAIS FUTBOLS IR SIEVIESHU SPEELE!!!! Paldies betsafe par labo koeficentu!

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:21, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Fani jau saprot, ka ir vajadzīga stabilitāte, bet vienlaikus maz ticams, vai Peresam tam pietiks pacietības.
Zinot Preresu, tas ir maz ticams. Gan jau Peligrīni lidos. Kluba labā būtu labi, ja paliktu...bet tad jau redzēs. Es, piemēram, uzskatu, ka Kapello atlaišana bija lielākā kļūda.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:22, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Paskaties, cik ASV ir cilvēku! Tas arī visu izskaidro. Tur jebkuram sporta veidam atradīsies daudz līdzjutēju. Un gan jau "sokeru" skatās liela daļa imigrantu.
Tapec es rakstiju ka EL CLASICO gaidija visas pasaule,bet tu raksti ka ASV dzili pie kajas tas futbols!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 01:22, pirms 15 gadiem
Real jābeidz pirkt katru sezonu jaunos spēlētājus, bet jāļauj tiem pašiem saspēlēties! Un joprojām nosodu REAL, ka nepaturēja Del Bosque, kas neprasīja tādus līdzekļus un prata apieties ar augstākās klases futbolistiem!
Messi vispār kaut kāds mutants un 22 gadi vēl..

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:22, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: Pokers jeb 4. uzvara El Classico pēc kārtas!

Lieliskas Xavi piespēles un atkal Mesī! (varēja gūt arī vēl kādus vārtus)
Arī Pedro iesit, kad tas vajadzīgs. Valdess glāba vairākkārt.

Nepiekriitu par valdesu!! Glaaba labi ja 2 reizes, augstaakais... Paareejaas reizes sitieni bija burtiski virsuu!!!

Apturēts atkal CR, Iguains, RM sērija un tabula nu ir Barcas rīcībā.

Nedēļas laikā uzvaras divās svarīgākajās spēlēs šosezon.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:24, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tapec es rakstiju ka EL CLASICO gaidija visas pasaule,bet tu raksti ka ASV dzili pie kajas tas futbols!
Sorry, Modri, tas nu gan nebiju es. Parunājies ar suvass
"El Clasico" gaidīja liela daļa ASV spāniski runājošo, tas ir fakts

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:24, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu labi, tomēr pajautāšu, lai gan diez vai ir vērts...Tu tiešā pats tici, ka spēlē bija līdzīga? Vai tomēr vienkārši biji par "Real" un tikai tāpēc negāja pie sirds, kā "Baraca" spēlējās ar pretinieku + ļāva tam arī brīvu vaļu vairākās epizodēs.
Kaut kas tāds laikam bija pēdējās padsmit minūtēs, kad SB sāka atstāt Real fani un es jau skatījos paviršāk.
Nu pirmkārt, lai būtu skaidrība, es neatbalstu Real, jo La Ligā esmu par otrā ešelona klubiem, kas var satricināt 2 milzeņu hegemoniju, kā Valencia, Atletico, Depor (reiz bija bet diez vai vairs būs), varbūt pat Seviļu, bet El Clasico atbalstīju Barcu.
Varu vienīgi atzīties, ka otrā puslaika izskaņu skatījos paviršāk, bet ir tikai loģiski, ka Real, zaudējuši otros vārtus, metās vairāk uzbrukumā un atstāja lielāku plašumu pretuzbrukumiem.
Ar Arsenal Barca rotaļājās, citas La Liga komandas viņi ar savu presingu uz ceļiem spēj nospiest, esmu pietiekami daudz spēļu redzējis, bet ne šeit un ne šovakar ar Real. Tas, ko es redzēju abos puslaikos, pirmajā izteikti, bija tieši līdzīga spēle un bezkompromisa cīņa, Real sakarīga organizācija (atšķirībā no pagājušā gada Clasico, kur viņi patiešām tika nopērti), bet vājāka pēdējā piespēle un realizācija. Tāpēc jau arī momentu bija pamaz, Barca cik reizes 1. puslaikā pa vārtiem uzsita?
Real abos puslaikos kaut ko tur spieda, spieda, bet tā arī neizspieda tieši vājākas pēdējās piespēles un momentu realizācijas dēļ. Nu un Barcas bumbas pieturēšanas māka jau noslēpums nav nevienam. Tā ka mani par saviem pieļāvumiem Tu nepārliecināsi.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:24, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Es rakstiju GANDRIZ PILNAS,bet ne PILNAS,bet taka ASV 290 miljonu iedzivotaju un nenormali daudz iebrauceju,ari no futbola valstim, tur interesejas un atistas loti straujiem soliem!!
Uz MLS vidēji varētu iet varbūt 15k cilvēku. Protams, ka ASV daudzus interesē futbols, bet es domāju tomēr daudz lielākā mērogā. Ja Latvijā El Clasico skaitās liels notikums un par to zina arī daudz nefutbola cilvēku, es šaubos, ka vidējam amerikānim el classicco īpaši daudz ko izsaka.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:24, pirms 15 gadiem
nekāds brīnums, ka tieši pret Barsu šī RM uzvaru sērija varēja apstāties un tā arī notika.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:25, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Zinot Preresu, tas ir maz ticams. Gan jau Peligrīni lidos. Kluba labā būtu labi, ja paliktu...bet tad jau redzēs. Es, piemēram, uzskatu, ka Kapello atlaišana bija lielākā kļūda.
piekritu par Capello, bet ne par Pelegrini palikshanu - nu kursh tad ir vainigs, ja ne vins? Vina riciba ir fantastiski speletaji, bet komanda neizskataas pec komandas!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:26, pirms 15 gadiem
showstopper rakstīja: Real jābeidz pirkt katru sezonu jaunos spēlētājus, bet jāļauj tiem pašiem saspēlēties! Un joprojām nosodu REAL, ka nepaturēja Del Bosque, kas neprasīja tādus līdzekļus un prata apieties ar augstākās klases futbolistiem!
Messi vispār kaut kāds mutants un 22 gadi vēl..
Tieshi ta,japardot nevaidzigie,un jaiespele esohie,bet ja grib pirkt!!!Japastiprina aizsardziba un ar laiku viss notiksies,bet shie iedomajushies ka viss notiek ta uzreiz!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:26, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Dod vinam spelet un viss(aceries Barsai bija Larsons,vecaks ka Rauls,bet Barsa vinam lava spelet,un vinsh labi sita golus),bet ka sakas ta nenormala,lieluma manijas speletaju pirkshana ta viss beidzas,k,atru gadu mainas sastavs,gada tris treneri manas,protasm ka tur neka laba nebus!!!
Larsons savas iespējas izmantoja, tāpēc arī pacēla savas akcijas. Rauls savas iespējas neizmanto. Vismaz tās spēles, kuras esmu redzējis pēdējo trīs mēnešu laikā, Rauls ne pārāk labi iziet uz maiņu.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:27, pirms 15 gadiem
timoty rakstīja: piekritu par Capello, bet ne par Pelegrini palikshanu - nu kursh tad ir vainigs, ja ne vins? Vina riciba ir fantastiski speletaji, bet komanda neizskataas pec komandas!
Nu, liela daļa vainas jau jāuzņemas būtu Peresam, kurš pirka uzvārdus, nevis spēlētājus. Tomēr pie katra pirkuma ir jāpiedomā - vai mums viņš ir vajadzīgs, kā viņš iederēsies komandā utt.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:28, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sorry, Modri, tas nu gan nebiju es. Parunājies ar suvass
"El Clasico" gaidīja liela daļa ASV spāniski runājošo, tas ir fakts
Atvainojos! Vnk mani tie pingvini izsita no lidzsvara!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:28, pirms 15 gadiem
showstopper rakstīja: Messi vispār kaut kāds mutants un 22 gadi vēl..
par šito gan es iesmēju

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:30, pirms 15 gadiem
Kaut vai Benzemā. Karims aizvadīja ļoti vāju sezonas otro pusi Lionā. Viņam vēl daudz kas ir jāmācās, bet Real ir nepieciešams uzreiz gatavs spēlētājs. Benzemā tāds nebija. Mani nemaz nepārsteidz, ka viņš Real ir pazudis. Vai Real bija jēga viņu pirkt? Šaubos, jo Karims nekad nav bijis otrā plāna aktieris, viņš ir pieradis, ka komanda spēlē uz viņu.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:31, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Larsons savas iespējas izmantoja, tāpēc arī pacēla savas akcijas. Rauls savas iespējas neizmanto. Vismaz tās spēles, kuras esmu redzējis pēdējo trīs mēnešu laikā, Rauls ne pārāk labi iziet uz maiņu.
Larsons jau bija pirmklasīgs momentu realizētājs.
Rauls vienkārši noriet ārkārtīgi strauji, un tas ir redzams.
Ja Benzemā rādītu visu savu potenciālu, domāju, viņš būtu pamatā, bet viņam kaut kā tā aklimatizācija ieilgusi.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:31, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Larsons savas iespējas izmantoja, tāpēc arī pacēla savas akcijas. Rauls savas iespējas neizmanto. Vismaz tās spēles, kuras esmu redzējis pēdējo trīs mēnešu laikā, Rauls ne pārāk labi iziet uz maiņu.
Atlauj paspelet Raulam pilnu sezonu un tu redzesi ka vinsh izmanto savas izdevibas!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:32, pirms 15 gadiem
tagad veel tikai 4 ausaino tur dabuut un peresu varees uz psihslimniicu vest. 200 mio. ibio, 200 mio kakjim zem astes
un crons lielajaas speelees ir nulle. apalja nulle.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:32, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: tagad veel tikai 4 ausaino tur dabuut un peresu varees uz psihslimniicu vest. 200 mio. ibio, 200 mio kakjim zem astes
un crons lielajaas speelees ir nulle. apalja nulle.
250 miljoni

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:33, pirms 15 gadiem
campeones, cepmeones, ole ole ole

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:35, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Kaut kas tāds laikam bija pēdējās padsmit minūtēs, kad SB sāka atstāt Real fani un es jau skatījos paviršāk.
Nu pirmkārt, lai būtu skaidrība, es neatbalstu Real, jo La Ligā esmu par otrā ešelona klubiem, kas var satricināt 2 milzeņu hegemoniju, kā Valencia, Atletico, Depor (reiz bija bet diez vai vairs būs), varbūt pat Seviļu, bet El Clasico atbalstīju Barcu.
Varu vienīgi atzīties, ka otrā puslaika izskaņu skatījos paviršāk, bet ir tikai loģiski, ka Real, zaudējuši otros vārtus, metās vairāk uzbrukumā un atstāja lielāku plašumu pretuzbrukumiem.
Ar Arsenal Barca rotaļājās, citas La Liga komandas viņi ar savu presingu uz ceļiem spēj nospiest, esmu pietiekami daudz spēļu redzējis, bet ne šeit un ne šovakar ar Real. Tas, ko es redzēju abos puslaikos, pirmajā izteikti, bija tieši līdzīga spēle un bezkompromisa cīņa, Real sakarīga organizācija (atšķirībā no pagājušā gada Clasico, kur viņi patiešām tika nopērti), bet vājāka pēdējā piespēle un realizācija. Tāpēc jau arī momentu bija pamaz, Barca cik reizes 1. puslaikā pa vārtiem uzsita?
Real abos puslaikos kaut ko tur spieda, spieda, bet tā arī neizspieda tieši vājākas pēdējās piespēles un momentu realizācijas dēļ. Nu un Barcas bumbas pieturēšanas māka jau noslēpums nav nevienam. Tā ka mani par saviem pieļāvumiem Tu nepārliecināsi.
Par pēdējo piespēli un realizāciju nevar nepiekrist. Par organizāciju gan neko pārāk labu nemanīju, ja nu vienīgi faktu, ka "Barca" aizsardzībā spēlēja nedaudz pavirši, bet tai pašā laikā aukstasinīgi un pietiekoši labi, lai neradītu pretiniekiem pārāk daudz labu vārtu gūšanas iespēju. "Barca" vairāk saspēlējās un čekarēja pretinieku, tāpēc arī vārtu momentu nebija daudz, tomēr realizācija bija lieliska. "Real" savukārt metās uz priekšu pa galvu, pa kaklu, pārkāpa noteikumus, bet rezultāta nekāda. "Barca" tik tiešām atļāva "Real" spēlēt, turklāt vēl tās pāris "dāvanas".
Nez, diez vai kādam komentētājam radās iespaids par līdzīgu spēli. Vismaz neko tādu nekur nedzirdēju. "Barcelona" jau negāja uz visu banku, ne tuvu tam, bet arī ar visu to "Real" izskatījās bezpalīdzīgi.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:36, pirms 15 gadiem
Es sezonas sakuma ta priecajos,domaju nu tik bus,beidzot visu vines,bet tagad gandriz vai jaraud!

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:36, pirms 15 gadiem
timoty rakstīja: piekritu par Capello, bet ne par Pelegrini palikshanu - nu kursh tad ir vainigs, ja ne vins? Vina riciba ir fantastiski speletaji, bet komanda neizskataas pec komandas!
Un kurš pārdeva Snejderu, Robēnu? Kurš?! - Ja pateiksi, ka tās visas bija Peligrīni idejas, ok. Bet man tā vis nešķiet.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:38, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un kurš pārdeva Snejderu, Robēnu? Kurš?! - Ja pateiksi, ka tās visas bija Peligrīni idejas, ok. Bet man tā vis nešķiet.
vot, vot, kursh paardeva robeenu, mudaks taads?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:38, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Atlauj paspelet Raulam pilnu sezonu un tu redzesi ka vinsh izmanto savas izdevibas!
Nope! Tā tas nebūtu. Rauls jau ļoti ilgi atrodas profesionāļos, tāpēc laika zobs dara savu. Arī šajā spēlē Rauls burtiski pazuda.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:39, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un kurš pārdeva Snejderu, Robēnu? Kurš?! - Ja pateiksi, ka tās visas bija Peligrīni idejas, ok. Bet man tā vis nešķiet.
Manuprāt, Pelegrini loma transfēru lietās vispār bija stipri niecīga. Peress gribēja sapņu komandu un to sagādāja. Zvaigznes iepirka, par komandu gan piemirsa. Bet Real tā gan nenotiek pirmo reizi.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:39, pirms 15 gadiem
mlja, te nav fifa vai pes vai kaa tur. iisaak sakot, es ceru, ka Peps buus realam tas pats, kas real proletaarieshiem un 723 gadus madride neuzvarees Barcu

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:39, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: vot, vot, kursh paardeva robeenu, mudaks taads?
Tam džekam es varētu uzsaukt kasti alus, jo mīlu "Bayern"

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:40, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho,
man šķiet, ka Tu redzi to, ko gribi redzēt.
Būs vien jāceļ augšā statistika, lai apgāztu Tavus izteikumus, bet OK, man laiks ir, varu paspamot.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:41, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tam džekam es varētu uzsaukt kasti alus, jo mīlu "Bayern"
Tam džekam daudz komandu gribētu pateikt paldies. Jautri, ka viena no šādām komandām arī izsita Real no ČL.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:41, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Manuprāt, Pelegrini loma transfēru lietās vispār bija stipri niecīga. Peress gribēja sapņu komandu un to sagādāja. Zvaigznes iepirka, par komandu gan piemirsa. Bet Real tā gan nenotiek pirmo reizi.
Tieši to arī es biju domājis "Real Madrid" treneris ir tikai "6tais". Peress savukārt ir Dievs.

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:43, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Hose Girtinho,
man šķiet, ka Tu redzi to, ko gribi redzēt.
Būs vien jāceļ augšā statistika, lai apgāztu Tavus izteikumus, bet OK, man laiks ir, varu paspamot.
Man jau nekas nav pretī. Es saku tikai to, ko redzēju un dzirdēju. Skatījos krievu kanālu, tāpēc varbūt man gadījās komentētāji, kuriem pašiem bija pazudis attēls
Līdzīga spēle nenozīmē tikai pretinieku vārtu haotiska šturmēšana, nulle realizācijā un noteikumu pārkāpšana, lai vispār tiktu pie bumbas. Manuprāt līdzīga spēle nozīmē ko daudz vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:43, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tam džekam es varētu uzsaukt kasti alus, jo mīlu "Bayern"
un pretii vinsh paardos vinjiem Riberii. par miljoniem 70. un vinji nopirks un nekas nesanaaks. atkal. kaads briinums

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:43, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Hose Girtinho,
man šķiet, ka Tu redzi to, ko gribi redzēt.
Būs vien jāceļ augšā statistika, lai apgāztu Tavus izteikumus, bet OK, man laiks ir, varu paspamot.
jau ieprieksh paldies ja to izdarisi
jo godigi sakot es nevaru atbildet Hose Girtinho - vai taas bija Peligrini vai Peresa idejas...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:44, pirms 15 gadiem
KAUNS,KAUNS tādai zvaigžnotai komandai hahah

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:46, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: un pretii vinsh paardos vinjiem Riberii. par miljoniem 70. un vinji nopirks un nekas nesanaaks. atkal. kaads briinums
Ceru, ka tā nebūs. Vismaz pēc šīs sezonas Riberī noteikti paskatīsies uz "Real" no cita skatu punkta. Tad jau drīzāk "Real" gribēs atpakaļ Robēnu. Tas gan būtu numurs

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:46, pirms 15 gadiem
SPORT_fan rakstīja: KAUNS,KAUNS tādai zvaigžnotai komandai hahah
Bet vispār dīvaini, ka pēc trakās vasaras Real visi sauca par zvaigžņu komandu. Bet, piemēram, tā pati Barselona jau ne ar ko nav sliktāka - Pujols, Alvešs, Čavi, Injesta, Mesi, Zlatans, arī Anrī utt. Vienīgi Realam ir klasi labāks GK.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:46, pirms 15 gadiem
Rauls ir leģenda, bet viņa laiks ir pagājis.. Jādodas viņam tā pat kā Van Nistelrojam uz kādu "vieglāku klubiņu", kur viņš atkal var būt zvaigzne un visas pilsētas favorīts... bet šeit viņš jau ir noiets etaps - tā pat kā JUVENTUS, kas arī ir noiets etaps.. spilgts piemērs, kā ir ar veciem krabjiem spēlēt..

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 01:47, pirms 15 gadiem
labi. eju guleet. laimiigs. peedeejais, ko pateikshu, taads Pedro, Buskets, Valdes nekad un nemuuzham netiktu real pamatsastaavaa, kur nu pamatsasataavaa, pat netiktu pieteikts speelei. luuk, kur ir atshkjiriiba.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:48, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad jau drīzāk "Real" gribēs atpakaļ Robēnu. Tas gan būtu numurs
Butu interesanti uz to visu paskatities

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:48, pirms 15 gadiem
timoty rakstīja: jo godigi sakot es nevaru atbildet Hose Girtinho - vai taas bija Peligrini vai Peresa idejas...
Visticamāk Peresa. Peligrīni diez vai darītu tādus "brīnumus". Viņš tomēr ir speciālists nevis sapņotājs.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:48, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Bet vispār dīvaini, ka pēc trakās vasaras Real visi sauca par zvaigžņu komandu. Bet, piemēram, tā pati Barselona jau ne ar ko nav sliktāka - Pujols, Alvešs, Čavi, Injesta, Mesi, Zlatans, arī Anrī utt. Vienīgi Realam ir klasi labāks GK.
Bet Barsieši attainso zvaigžņotas komandas nosaukumu ar saviem uzvārdiem, nevis kā SUPER REALS

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:52, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Domu grauds (manējais):
""Barcelona" spēlētāji ir zvaigznes tāpēc, ka spēlē "Barcelona"; "Real" spēlētāji spēlē "Real" tāpēc, ka ir zvaigznes.

...lūk atšķirība.
Īstenībā diezgan precīzi. Piemēram, Valdess nekad nesasniegtu tādus augstumus citā komandā. Viņam ir laimējies, ka ir Barsas audzēknis.

  +9 [+] [-]

, 2010-04-11 01:52, pirms 15 gadiem
Domu grauds (manējais):
""Barcelona" spēlētāji ir zvaigznes tāpēc, ka spēlē "Barcelona"; "Real" spēlētāji spēlē "Real" tāpēc, ka ir zvaigznes.

...lūk atšķirība.

Ar to arī atvados no jums, dārgie futbola līdzjutēji. Ar labunakti un rezultatīvus sapņus!

     [+] [-]

, 2010-04-11 01:55, pirms 15 gadiem
Aceraties MU,bija Tevez,labs uzbrucejs,ja vinu laida laukuma tad biezi sita golus,nezin kapec noprika Berbatovu,Tevezu vairs nelaida laukmu,beigas vispar pardeva,bet jegas no ta Berbatova toc nav!
Tagad es skatos ka tas pats notiek ar Real!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:55, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Domu grauds (manējais):
""Barcelona" spēlētāji ir zvaigznes tāpēc, ka spēlē "Barcelona"; "Real" spēlētāji spēlē "Real" tāpēc, ka ir zvaigznes.
Īstenībā diezgan precīzi. Piemēram, Valdess nekad nesasniegtu tādus augstumus citā komandā. Viņam ir laimējies, ka ir Barsas audzēknis.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:56, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Īstenībā diezgan precīzi. Piemēram, Valdess nekad nesasniegtu tādus augstumus citā komandā. Viņam ir laimējies, ka ir Barsas audzēknis.
Pilnīgi piekrītu!
Bet Reāla spēlētāji katrs grib iesist golu un nespēlē kā komanda, bet gan individuāli! Tas ir galīiiigi garām

  +3 [+] [-]

, 2010-04-11 01:56, pirms 15 gadiem
timoty rakstīja: piekritu par Capello, bet ne par Pelegrini palikshanu - nu kursh tad ir vainigs, ja ne vins? Vina riciba ir fantastiski speletaji, bet komanda neizskataas pec komandas!
Ar fantastiskiem spēlētājiem reizēm ir par maz lai izveidotu fantastisku komandu... Manā skatījumā- ja Real pirka tādus pirmās vijoles spēlētājus kā Kakā, Benzemā un Ronaldu, tad pārējiem pirkumiem vajadzēja otrās vijoles spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 01:57, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Aceraties MU,bija Tevez,labs uzbrucejs,ja vinu laida laukuma tad biezi sita golus,nezin kapec noprika Berbatovu,Tevezu vairs nelaida laukmu,beigas vispar pardeva,bet jegas no ta Berbatova toc nav!
Tagad es skatos ka tas pats notiek ar Real!
Tevezs ir cits gadījums. Rauls visu mūžu spēlē Real un mirst dabiskā nāvē.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-11 01:58, pirms 15 gadiem
SPORT_fan rakstīja: Pilnīgi piekrītu!
Bet Reāla spēlētāji katrs grib iesist golu un nespēlē kā komanda, bet gan individuāli! Tas ir galīiiigi garām
Katrs gan jau nē. Droši vien, ka Kasiljasam, abiem Diarā un Alonso gols nav primārais. Pārējiem gan varētu būt

  -1 [+] [-]

, 2010-04-11 01:59, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Katrs gan jau nē. Droši vien, ka Kasiljasam, abiem Diarā un Alonso gols nav primārais. Pārējiem gan varētu būt
Nu tiem jau nē
Sākot jau ar i*iotu Benzemā, kam vārds ''komanda'' nav saprotams, viņam ir tikai ''situ pats'' ,neiesitu, situ vēlreiz. Atdod bumbu, kad nav vairs,kur likties!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-11 02:03, pirms 15 gadiem
No shi sastav japaliek Raul,Xavi,Guti,Ronaldo,Ramoss,Marcello,Casilias,Parejie japardot un japerk speletajus kas deres shiem,kas ar viniem sparatisies un saderes,kuri shos papildinas,bet ne visu pasaules futbola eliti saperk,bet jegas no ta nav!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-11 02:18, pirms 15 gadiem
Šausmīgi simpatizē Barselonas spēlēs, ar baudu var skatīties.
Uzskatu, lai gan neesmu Barselonas fans, ka šī komanda pēdējos divos gadus ir Pasaules stiprākais klubs.
P.s. pašam patīk Mančestra

     [+] [-]

, 2010-04-11 02:18, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: 1. Par pēdējo piespēli un realizāciju nevar nepiekrist.
2. Par organizāciju gan neko pārāk labu nemanīju, ja nu vienīgi faktu, ka "Barca" aizsardzībā spēlēja nedaudz pavirši, bet tai pašā laikā aukstasinīgi un pietiekoši labi, lai neradītu pretiniekiem pārāk daudz labu vārtu gūšanas iespēju.
3. "Barca" vairāk saspēlējās un čekarēja pretinieku, tāpēc arī vārtu momentu nebija daudz, tomēr realizācija bija lieliska. "Real" savukārt metās uz priekšu pa galvu, pa kaklu, pārkāpa noteikumus, bet rezultāta nekāda. "Barca" tik tiešām atļāva "Real" spēlēt, turklāt vēl tās pāris "dāvanas".
4. Nez, diez vai kādam komentētājam radās iespaids par līdzīgu spēli. Vismaz neko tādu nekur nedzirdēju.
5. "Barcelona" jau negāja uz visu banku, ne tuvu tam, bet arī ar visu to "Real" izskatījās bezpalīdzīgi.
Nav man vajadzīgo statu - bumbas kontroles pa puslaikiem un piespēļu/precīzo piespēļu skaita, varbūt kaut kur atradīšu. Pagaidām jāiztiek ar to, kas ir.

Sitieni (vārtu rāmī): Real 16(7), Barca 8(4)
Bumbas kontrole: Real 42, Barca 58
Noteikumu pārkāpumi: Real 30, Barca 15.

1. OK, vienojamies.

2. Par organizāciju - ja esi skatījies vēl kādu Barcas spēli šosezon, nevis tikai Clasico, tad droši vien zini, kāds ir Barcas presings. Tāds, ka pretinieks no savas laukuma puses netiek ārā. Reals spēja normāli aizspēlēties vai izrauties līdz Barcas soda laukumam, kur to pievīla jau minētās pēdējās piespēles. "Barca Nospēlēja pavirši aizsardzībā' - es gan drīzāk teiktu, ka nevarēja 1. puslaikā noturēt Marselo kreisajā (Barcas labajā) malā, kurš reizes 2 apspēlēja Pujolu, bet Marselo piekliboja tā pati pēdējā piespēle.

3. Joprojām par organizāciju. Momentu Barcai pirmajā puslaikā nebija tāpēc, ka Reals pārtvēra piespēles, atņēma bumbu divcīņās un pārkāpa noteikumus, nevis tāpēc, ka Barcas spēlētāji "čakarēja pretinieku". Ja skatījies, tad vismaz tas taču bija jāpamana. Ir likumsakarīgi, ka Barca vairāk centās pieturēt bumbu pēc nonākšanas vadībā, bet vai Tu domā, ka Barcai būtu kas pretī atkārtot kaut vai to pašu 6-2 kā pagājušogad, ja Reals ļautu? Bet neļāva vis šoreiz.

4. Es skatījos bez skaņas, un man pašam ir galva uz pleciem, lai izdarītu secinājumus.

5. Wishful thinking. Es saprotu, nepārliecinoša uzvara izbraukumā pret Mallorca ar 1-0, kur Barca taupās ČL spēlei pret Arsenal un noslēgumā vienkārši bumbojas un ļauj pārsvaru pārņemt mājiniekiem, kuri visu spēli nav spējuši neko sakarīgu parādīt, tad var teikt, ka Barca neiet uz visu banku, bet ne jau Clasico, kur viss redzētais liecina, ka Barca sastapusi cienīgu pretinieku, BET pelnīti gūst virsroku.

  -4 [+] [-]

, 2010-04-11 02:39, pirms 15 gadiem
Lai jau Barca papriecājas kamēr var....

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 02:42, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Domu grauds (manējais):
""Barcelona" spēlētāji ir zvaigznes tāpēc, ka spēlē "Barcelona"; "Real" spēlētāji spēlē "Real" tāpēc, ka ir zvaigznes.

...lūk atšķirība.

Ar to arī atvados no jums, dārgie futbola līdzjutēji. Ar labunakti un rezultatīvus sapņus!
kur ta tik preciizi var pateikt
taadas peerles parasti naak aaraa vai nu uz pohaam vai zaales
bet taa arii ir
Paldies barsai pa speeli

  -4 [+] [-]

, 2010-04-11 02:48, pirms 15 gadiem
Japan rakstīja: Šausmīgi simpatizē Barselonas spēlēs, ar baudu var skatīties.
Uzskatu, lai gan neesmu Barselonas fans, ka šī komanda pēdējos divos gadus ir Pasaules stiprākais klubs.
P.s. pašam patīk Mančestra
barca pedejo divu gadu lielako simulantu komanda

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 03:11, pirms 15 gadiem
Bravoooooooo MESSI !!!!!!! Labākais!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 03:24, pirms 15 gadiem
Tas jaw bija gaidaams!!! un Barca paraadiiija, to ka winjus newar apstaadinat!!!

un Ronaldo un Messi ciinja ir izbeigta-pagaishgad finaals!

Mesii the BesT!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-11 04:50, pirms 15 gadiem
un Ronaldo un Messi ciinja ir izbeigta-pagaishgad finaals!

Mesii the BesT!!!
[/quote]
Cik tev gadu,kads salidzinajums,CR ir pussargs,bet Messi ir uzbrucejs,katram savi uzdevumi!!! Protams Messi malacis,zvers(ka uzbrucejs),bet sakt salidznat kursh labaks,galigi nevieta!!!CR ir dot piespeles tadiem ka Benzema,Igauains,Rauls(uzbrucejiem),bet ja ir iespeja ta ari iesits,bet Messi ir uzdevus,tikai sist golu,ko vinsh ari loti labi dara!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 08:48, pirms 15 gadiem
Autors malacis- raksta Čavi nevis Havi !

     [+] [-]

, 2010-04-11 09:30, pirms 15 gadiem
Varu teikt tikai tā... Real savus momentus nerealizēja, bet Barca tieši pretējis lieliski izmantoja savējās! Par sodiem... Nu nez... Man izskatījās, ka Barcas spēlētāji, pie katra pieskāriena krita kā mušas... Tas mani nereāli tracina... Higuains vispār svarīgās spēlēs pret stiprām komandām nulle, pilnīga nulle! Pret kaut kādiem Xerez viņš tur ārdās un tas ir labi, bet kad pretī nāk Barca, Sevilla, Valencia... šis neko nerāda! Nu karoč šī spēlē Real visdrīzāk maksās La Liga titulu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-11 10:16, pirms 15 gadiem
YES...gailis dabūja, ko gribēja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 10:30, pirms 15 gadiem
Real politika vnk balvas nenes
spele bija nervoza!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 10:36, pirms 15 gadiem
Real sapirkuies zvaigznes un neka!!! Apsveicu Barsu ar uzvaru!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 10:55, pirms 15 gadiem
atkal aiziet runas par Real un zvaigžņu pirkšanu. saņematies, tā taču ir Barsa, iespējams spēcīgākā komanda pasaulē un zaudēt tai ar 2:0 šobrīd pat Real ir cienīgi. vēl pie tādas spēles, kad Real dažkārt pat bija pārsvars. 12 uzvarētās spēles pēc kārtas, cik sapratu no raksta, parāda, ka ne cik zemu Real kritis ar savām zvaigznēm nav. sākums bija grūts.
interesants raksts, izskatās, ka palaidu garām labu spēli. bet vai tiešām Valdess šosezon aizvada labāko sezonu savā karjerā? vai viņam tik daudz to momentu maz ir? cik esmu dzirdējis, tad daudzi Barsas fani pat nav ar viņu apmierināti. atceros, kā viņš blieza 2004/05 un 2006., tas bija zvērs, bet tagad, nezinu..

  +1 [+] [-]

, 2010-04-11 10:55, pirms 15 gadiem
Real faniem tākā beidzot būtu jāsamierinās, ka Barsa ir labāka, jo kārtējo reizi komentāri "Real sagraus", "Ronaldu izģērbs visus" utt atsitas bret Barsa sienu. Piekrītu, ka abas komandas ir labas, bet barsai viss ir labāks sākot ar kluba prezidentu, komanda ir gudrāk nokomplektēta, nevis truli sapirktas zvaigznes, komandas gars ir labāks, visi gatavi cīnīties viens par otru trenera noteiktās taktikas rāmjos, aizmirstot par savām interesēm kamēr Real izskatās pēc 11 atsevišķiem zīmuļiem, kam ne īpaši rūp komandas intereses. Un visbeidzot Barsai ir Messi un Valdess. Nesaprotu, ko treneri Kasiljasu marinē Spānijas izlases pamatsastāvā. Itkā jau nav ko vērtēt Eiropas čempiona spēli, bet Valdess ir labāks jau vairākus gadus un vakar tas vēlreiz pierādījās it īpaši bumbas ievadīšana spēlē ar kāju. Praktiski nav priekšā atsistu bumbu, vispār neatceros, kad viņš ir kļūdījies.

P.S. Varbūt kāds var pateikt kāpēc uz Guti krekla rakstīts Guti Haz. Tur ir kaut kāds sakars ar viņa vārdu vai tikai kārtējais Real zīmuliskais izgājiens ar iesauku likšanu uz krekla. Varbūt drīz uz Ronaldu krekla parādīsies "C. I Like Diving" vai "C. Lookatme Ronaldo"

     [+] [-]

, 2010-04-11 11:00, pirms 15 gadiem
yankeezulu rakstīja: P.S. Varbūt kāds var pateikt kāpēc uz Guti krekla rakstīts Guti Haz. Tur ir kaut kāds sakars ar viņa vārdu vai tikai kārtējais Real zīmuliskais izgājiens ar iesauku likšanu uz krekla. Varbūt drīz uz Ronaldu krekla parādīsies "C. I Like Diving" vai "C. Lookatme Ronaldo"
haz - vinja beernu vaardu pirmie burti

     [+] [-]

, 2010-04-11 11:24, pirms 15 gadiem
Barca-neapšaubāmi spēcīgākais klubs pasaulē!

     [+] [-]

, 2010-04-11 11:26, pirms 15 gadiem
Garlaicīga spēle vakar bij!

     [+] [-]

, 2010-04-11 11:40, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: atkal aiziet runas par Real un zvaigžņu pirkšanu. saņematies, tā taču ir Barsa, iespējams spēcīgākā komanda pasaulē un zaudēt tai ar 2:0 šobrīd pat Real ir cienīgi. vēl pie tādas spēles, kad Real dažkārt pat bija pārsvars. 12 uzvarētās spēles pēc kārtas, cik sapratu no raksta, parāda, ka ne cik zemu Real kritis ar savām zvaigznēm nav. sākums bija grūts.
Real šī sezona ir izgāšanās. Totāls pazemojums Karaļa kausā, kārtējo reizi uzkāpts uz Lionas grābekļa un septīto sezonu pēc kārtas Real apstājies ČL astotdaļfinālā, bet La Liga visas vietas, izņemot pirmo, tādam klubam kā Real ir neveiksme. Jā, Barsa ir spēcīgākais klubs pasaulē, taču Real šo sezonu citādi kā par pilnīgu fiasko diezin vai var saukt. Protams, vēl Barsa nav kļuvusi par čempioni, bet, manuprāt, tas ir tikai laika jautājums.

     [+] [-]

, 2010-04-11 12:18, pirms 15 gadiem
Gjeniaali!

     [+] [-]

, 2010-04-11 12:19, pirms 15 gadiem
Neatkaartojami!!! "kliniski nosledza uzbrukumu" ar "apaljo priekshmetu"

     [+] [-]

, 2010-04-11 12:40, pirms 15 gadiem
yankeezulu rakstīja: Un visbeidzot Barsai ir Messi un Valdess.
Xavi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-11 17:37, pirms 15 gadiem
yankeezulu rakstīja: Real faniem tākā beidzot būtu jāsamierinās, ka Barsa ir labāka, jo kārtējo reizi komentāri "Real sagraus", "Ronaldu izģērbs visus" utt atsitas bret Barsa sienu. Piekrītu, ka abas komandas ir labas, bet barsai viss ir labāks sākot ar kluba prezidentu, komanda ir gudrāk nokomplektēta, nevis truli sapirktas zvaigznes, komandas gars ir labāks, visi gatavi cīnīties viens par otru trenera noteiktās taktikas rāmjos, aizmirstot par savām interesēm kamēr Real izskatās pēc 11 atsevišķiem zīmuļiem, kam ne īpaši rūp komandas intereses. Un visbeidzot Barsai ir Messi un Valdess. Nesaprotu, ko treneri Kasiljasu marinē Spānijas izlases pamatsastāvā. Itkā jau nav ko vērtēt Eiropas čempiona spēli, bet Valdess ir labāks jau vairākus gadus un vakar tas vēlreiz pierādījās it īpaši bumbas ievadīšana spēlē ar kāju. Praktiski nav priekšā atsistu bumbu, vispār neatceros, kad viņš ir kļūdījies.

P.S. Varbūt kāds var pateikt kāpēc uz Guti krekla rakstīts Guti Haz. Tur ir kaut kāds sakars ar viņa vārdu vai tikai kārtējais Real zīmuliskais izgājiens ar iesauku likšanu uz krekla. Varbūt drīz uz Ronaldu krekla parādīsies "C. I Like Diving" vai "C. Lookatme Ronaldo"
+

un jāsaka, ka Valdesu tiešām jau sen vajadzēja izmēģināt Spānijā. Statistika Barcai ar Valdesu ir daudz labāka nekā Madridei ar Ikeru un, ņemot vērā to, ka Spānijas izlases aizsardzības balsti ir tieši barselonieši. Ikers nebūt nav nekāds karalis, it īpaši pēdējā laikā.

     [+] [-]

, 2010-04-11 20:22, pirms 15 gadiem
Skaista spēle.. Barca savu izdarīja! XAVI :O

     [+] [-]

, 2010-04-11 21:15, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: +


un jāsaka, ka Valdesu tiešām jau sen vajadzēja izmēģināt Spānijā. Statistika Barcai ar Valdesu ir daudz labāka nekā Madridei ar Ikeru un, ņemot vērā to, ka Spānijas izlases aizsardzības balsti ir tieši barselonieši. Ikers nebūt nav nekāds karalis, it īpaši pēdējā laikā.
spāņi ir tādi dīvaini. bija arī laiki, kad Kanisaress bija daudz labāks un Kasiljass katrā otrajā spēlē lažoja pa golam, bet nekā. tas pats variants ar Guti. saprotams, ka nespēlē viņs bieži Real sastāvā sava dzīves stila dēļ, jo treneriem tas nepatīk, bet kad spēlē, tad labāka par viņu vidusdaļā nav. tādas piespēles kā viņš, diez vai tas pats Čavi atdos.

     [+] [-]

, 2010-04-11 22:42, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: un Ronaldo un Messi ciinja ir izbeigta-pagaishgad finaals!

Mesii the BesT!!!
[/quote]
Cik tev gadu,kads salidzinajums,CR ir pussargs,bet Messi ir uzbrucejs,katram savi uzdevumi!!! Protams Messi malacis,zvers(ka uzbrucejs),bet sakt salidznat kursh labaks,galigi nevieta!!!CR ir dot piespeles tadiem ka Benzema,Igauains,Rauls(uzbrucejiem),bet ja ir iespeja ta ari iesits,bet Messi ir uzdevus,tikai sist golu,ko vinsh ari loti labi dara!
Nu ar tām piespēlēm viņjam tāda neliela problēma,vinjam vairāk patīk lauztiest vienam pret trijiem nevis adot brīvajam uzbrucējam,kas atrodas brīvā pozīcijā,ja netici paskaties vēlreiz pirmo puslaiku

     [+] [-]

, 2010-04-11 22:46, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: labi. eju guleet. laimiigs. peedeejais, ko pateikshu, taads Pedro, Buskets, Valdes nekad un nemuuzham netiktu real pamatsastaavaa, kur nu pamatsasataavaa, pat netiktu pieteikts speelei. luuk, kur ir atshkjiriiba.
nu i ko tu ar to atsķirību panāci,tikai to ka Kailjes varēja pēc Pedro sitiena pabļaut uz aizsargiem un aizmest bumbu tuvāk centra aplim

     [+] [-]

, 2010-04-12 00:42, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: spāņi ir tādi dīvaini. bija arī laiki, kad Kanisaress bija daudz labāks un Kasiljass katrā otrajā spēlē lažoja pa golam, bet nekā. tas pats variants ar Guti. saprotams, ka nespēlē viņs bieži Real sastāvā sava dzīves stila dēļ, jo treneriem tas nepatīk, bet kad spēlē, tad labāka par viņu vidusdaļā nav. tādas piespēles kā viņš, diez vai tas pats Čavi atdos.
kas tur īsti ir ar to dzīvesstilu?

     [+] [-]

, 2010-04-12 01:57, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: kas tur īsti ir ar to dzīvesstilu?
nu, viņam, it kā patīkot uzkavēties brīvdienās ar ģimeni un bērniem, dažreiz patusēt par daudz, utt. treneriem jau parasti ir ultimāti, ko ļauj, ko neļauj, bet vienmēr kādam ir kaut kas, kas ir pretrunā ar Guti likumiem. tāpēc arī viņš tiek marinēts bieži, bet kad spēlē, tad spēlē izcili...

     [+] [-]

, 2010-04-12 21:50, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: nu, viņam, it kā patīkot uzkavēties brīvdienās ar ģimeni un bērniem, dažreiz patusēt par daudz, utt. treneriem jau parasti ir ultimāti, ko ļauj, ko neļauj, bet vienmēr kādam ir kaut kas, kas ir pretrunā ar Guti likumiem. tāpēc arī viņš tiek marinēts bieži, bet kad spēlē, tad spēlē izcili...
interesanti...

     [+] [-]

, 2010-04-13 00:06, pirms 15 gadiem
skaidrs arī, ka pēdējos 4 el classico Ikers ir ielaidis 11 vārtus pret fcb, toties Valdes tikai 2us. Šosezon līgā Valdesam vien 17 clean sheats un 27 pa visiem turnīriem.