Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Šovakar visa uzmanība Madridei – "Real" pret "Barcelona"

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

Šovakar visa uzmanība Madridei – "Real" pret "Barcelona"
Madridē daudz kas būs atkarīgs no Krištianu Ronaldu ("Real Madrid") un Lionela Mesi ("Barcelona") snieguma
Foto: AP/ Scanpix

Sestdienas vakarā pulksten 23:00 pēc Latvijas laika Madrides “Santiago Bernabeu” stadionā norisināsies ilgi gaidītais 160. “El Clasico” derbijs jeb duelis starp diviem spāņu futbola grandiem - Madrides “Real” un “Barcelona”. Astoņas kārtas līdz čempionāta noslēgumam abām līdervienībām ir vienāds punktu skaits, un šis derbijs var izrādīties par izšķirošo cīņā par čempionu titulu.

El Clasico, spēle starp diviem Spānijas futbola grandiem - “Barcelona” un Madrides “Real” -, nav tikai ierasta cīņa par trim punktiem, kādu mēs ik dienu varam vērot futbola laukumos. Šī spēle futbola faniem visā pasaulē ir ļoti saistoša un īpaša - tā ir futbola klasika ar bagātu vēsturi, kas neatstāj vienaldzīgu nevienu. Derbijs, kurā netiekas vienas pilsētas komandas, pat ne komandas no viena reģiona.

Aci pret aci

KomandaSUNZVA
Real Madrid159683061262:244
Barcelona159613068244:262

Madrides ”Real” iespēja atgūt lepnumu

Runājot atklāti, šo sezonu Madrides klubs, tā teikt, var norakstīt, jo sezonas pirmajā pusē Spānijas Karaļa kausā tika piedzīvota kaunpilna neveiksme pret 3. līgas klubu “Alcorcon”, bet UEFA Čempionu līgā, uzkāpjot uz Lionas “Olympique” grābekļa, kārtējo reizi netika pārvarēta 1/8 fināla barjera. Ar zvaigznēm pārbagātajam karaliskajam klubam, kuram, vadoties pēc vadības izvirzītajiem mērķiem, šosezon bija jāizcīna visas iespējamās trofejas, atlicis vien vietējais čempionāts.

”Real” un “Barcelona” astoņas kārtas līdz noslēgumam abām ir pa 77 punktiem, taču vadībā atrodas Madrides klubs, kam ir par mata tiesu labāku vārtu attiecība (+57 pret +56). Tiesa, abu vienību pirmajā tikšanās reizē šosezon, 29. novembrī “Camp Nou”, pateicoties zviedru uzbrucēja Zlatana Ibrahimoviča vārtu guvumam, ar minimālo 1:0 uzvaru svinēja katalāņi. Līdz ar to “Barcelona” Madridē pietiek izcīnīt vien neizšķirtu, lai atkal kļūtu par čempionāta līderi. Proti, ja divi klubi, kam ir vienāds punktu skaits, aizvadījuši abas ieplānotās savstarpējās spēles, vietu sadalījumā kā primārais rādītājs vērā tiek ņemts tieši veikums savstarpējos mačos.

”Barcelona” būs jānodemonstrē patiesi teicams sniegums, lai apturētu madridiešus, kuri šobrīd burtiski atrodas uz viļņa - 12 uzvaras pēc kārtas, turklāt savā laukumā uzvarēts visās 15 spēlēs. Tāpat “Real” ir čempionāta rezultatīvākā komanda ar 83 vārtiem, no kuriem lauvas tiesu, proti, nedaudz vairāk nekā pusi guvis draudīgais un šķietami neapturamais uzbrukuma duets – Krištianu Ronaldu un Gonzalo Iguains -, kuru abu kontā kopumā ir 42 rezultatīvi sitieni. Katalāņi rezultativitātes rādītājos gan tālu neatpaliek, toties viņu sastāvā ir čempionāta rezultatīvākais futbolists, kuru vairums uzskata par šobrīd pasaulē labāko futbolistu – Lionels Mesi. Argentīnietis pēdējās 10 spēlēs guvis 15 vārtus, ieskaitot trīs “hat-trick”, turklāt nedēļas vidū Čempionu līgas mačā pret “Arsenal” Mesi Barselonas vienības labā guva visus četrus vārtus un vienatnē iznīcināja lielgabalniekus. Šovakar “Santiago Bernabeu” gaidām īsts zvaigžņu lietus.

Atlikušās Madrides “Real” spēles

KārtaPretinieksLaukums
31.BarcelonaMājās
32.AlmeriaViesos
33.ValenciaMājās
34.ZaragozaViesos
35.OsasunaMājās
36.MallorcaViesos
37.Athletic BilbaoMājās
38.MalagaViesos

Atlikušās “Barcelona” spēles

KārtaPretinieksLaukums
31.Real MadridViesos
32.DeportivoMājās
33.EspanyolViesos
34.XerezMājās
35.VillarrealViesos
36.TenerifeMājās
37.SevillaViesos
38.ValladolidMājās

Gvardiola: “6:2 nav atkārtojams”

Apzinoties, ka tikai uzvaras gadījumā Madrides karaliskais klubs saglabās savas līderpozīcijas, madridiešu galveno treneri Manuelu Pelegrīni grandu duelī apmierinās tikai un vienīgi trīs punkti: “Mēs dosimies laukumā, lai uzvarētu. Neizšķirts manai komandai vienmēr vērtējams kā neapmierinošs rezultāts, un mēs nekad necīnāmies, lai iegūtu tikai vienu punktu – mums vajag visus trīs. Mēs šosezon daudz uzvaru esam izcīnījuši viesos, bet vēl vairāk savā laukumā, un šī spēle nebūs izņēmums. Mums jāpierāda, ka esam pirmās vietas cienīgi. Vienmēr cenšamies jau līdz ar pirmajām minūtēm uzņemties iniciatīvu, un tā tam jābūt arī šajā gadījumā.” Čīles speciālists arī piebilda, ka viņaprāt šovakar “Santiago Bernabeu” gaidāms ļoti atklāts futbols.

Atceroties pagātnes notikumus, pagājušajā sezonā abu vienību duelī “Santiago Bernabeu” katalāņi pazemoja “Real”, sagraujot sāncenšus ar 6:2. Līdz ar to četras kārtas pirms čempionāta noslēguma “Barcelona” pārsvars pār Madrides grandu tika palielināts līdz septiņiem punktiem, un cīņa par čempionu titulu praktiski bija beigusies. Tas bija viens no Madrides kluba sāpīgākajiem zaudējumiem kluba vēsturē, taču “Barcelona” galvenais treneris Hoseps Gvardiola izslēdz variantu, ka kaut kas tāds varētu atkārtoties arī šovakar: “6:2 ir neatkārtojams rezultāts, un ko tādu var pieredzēt tikai vienreiz mūžā, ne vairāk.” Katalāņu treneris arīdzan noliedz, ka “El Clasico” vislielākajā mērā noteiks šīs sezonas “La Liga” čempioni, lai gan atzīst, ka šī viennozīmīgi būs atslēgas spēle: “Ja līdz noslēgumam būtu atlikušas vairs tikai trīs, četras spēles, tad es teiktu, ka šis ir izšķirošais mačs, taču mums vēl būs atlikušas septiņas spēles. Šis nebūs fināls, taču mums jāspēlē tā, it kā tas tāds būtu. Šī būs cīņa, kā uzvarētājs zaudētajam iedos pamatīgu zvēlienu.”

Pēdējie pieci „El Clasico”

SezonaSpēleRezultātsVārti
2009./2010.Barcelona – Real Madrid1:0 (0:0)Ibrahimovičs 56’
2008./2009.Real Madrid – Barcelona2:6 (1:3)Iguains 14’ Ramoss 56’ – Anrī 18’58’ Pujols 25’ Mesi 35’75’ Pikē 83’
2008./2009.Barcelona – Real Madrid2:0 (0:0)Eto’O 83’ Mesi 90’
2007./2008.Real Madrid – Barcelona4:1 (2:0)Rauls 12’ Robens 20’ Iguains 62’ van Nistelrojs 77’(11m) – Anrī 86’
2007./2008.Barcelona – Real Madrid0:1 (0:1)Baptista 36’

Mājinieki bez Kakā, viesi – Ibrahimoviča

Jau ziņojām, ka abām vienībām sastāvā iztrūks pa vienam atslēgas spēlētājam. “Real” nāksies iztikt bez brazīļu pussarga Kakā, kurš kājas savainojuma dēļ nav spēlējis veselu mēnesi. Tāpat madridiešu lazaretē atrodas portugāļu pussargs Pepe, kuram savainojuma dēļ gan šīs sezona beidzās jau pagājušajā gadā, kā arī Rojstons Drente, bet pēc diskvalifikācijas izciešanas kaujas gatavībā būs balsta pussargs Šabi Alonso un aizsargs Serhio Ramoss.

Tikmēr katalāņu nometnē no kājas ikra savainojuma, kas pagājušajā nedēļā tika gūts iesildīšanās laikā pirms spēles pret Bilbao ''Athletic”, nav atguvies Ibrahimovičs, kuram savainoto sarakstā pievienojas malējais aizsargs Eriks Abidāls. Tai pat laikā pamatsastāva aizsargs Gerards Pikē apārstējis nelielu sasitumu un šovakar būs gatavs iziet laukumā.

Iespējamie sākumsastāvi:
Real Madrid: Kasiljass - Arbeloa, Garajs, Albiols, Ramoss – Marselo, Gago, Alonso, van der Vārts – Ronaldu, Iguains
Barcelona: Valdess – Maksvels, Pikē, Pujols, Alvešs – Buskets, Čavi, Injesta – Pedro, Bojans, Mesi

Ronaldu un Mesi faktors

Sestdienas vakarā televīzijas operatoru kameras lielu uzmanību noteikti veltīs katras komandas spilgtākajam spēlētājam - Ronaldu un Mesi, kurus abus futbola eksperti ik brīdi tiecas salīdzināt no dažādiem skatu punktiem. Ceturtdien notikušajā preses konferencē Ronaldu skaidri izteicās, ka viņš ir daudz citādāks nekā argentīnietis: "Esmu garāks un platāks par viņu," jokojot iesāka pasaulē dārgākais futbolists, "visi runā tikai par mani un Mesi, taču mēs neesam vienīgie, kuri piedalīsies spēlē. Tas nav individuāls duelis, mēs esam ļoti atšķirīgi. Mesi rezultātu neveido viens pats, ļoti liels nopelns panākumos ir arī viņa komandas biedriem."

"Mesi aizvada lielisku sezonu, gūst daudz vārtus, un viņš ir un vienmēr būs starp labākajiem pasaulē. Uzskatu, ka savā pirmajā sezonā "La Liga" spēlēju labi un ceru, ka turpmākajos gados arī es būšu starp labākajiem. Spēle būs lieliska, un es esmu pārliecināts, ka mēs uzvarēsim."

"La Liga" 31. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārti
10.04.1019:00Malaga – Sevilla
10.04.1021:00Villarreal – Sporting Gijon
10.04.1021:00Tenerife – Valladolid
10.04.1021:00Xerez – Getafe
10.04.1023:00Real Madrid – Barcelona
11.04.1018:00Deportivo – Racing Santander
11.04.1018:00Athletic Bilbao – Almeria
11.04.1018:00Osasuna – Zaragoza
11.04.1020:00Espanyol – Atletico Madrid
11.04.1022:00Mallorca – Valencia

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Real Madrid30252383:2677
2.Barcelona30245175:1977
3.Valencia30168648:3256
4.Sevilla301461043:3548
5.Mallorca301461046:3448
6.Athletic Bilbao301361141:4145
7.Villarreal301271145:4143
8.Deportivo301261232:3842
9.Getafe301251342:4041
10.Atletico Madrid301171247:4540
11.Sporting Gijon309101133:3837
12.Almeria309101132:3937
13.Osasuna30971426:3534
14.Espanyol30891222:3734
15.Zaragoza30881437:5332
16.Malaga307101234:3831
17.Racing Santander307101330:4431
18.Tenerife30671729:6125
19.Valladolid304121430:5324
20.Xerez30581726:5223

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKomandaVārti
1.Lionels MesiBarcelona26
2.Gonzalo IguainsReal Madrid24
3.Davids ViljaValencia20
4.Krištianu RonalduReal Madrid18
5.Djēgo ForlansAtletico Madrid16
6.Zlatans IbrahimovičsBarcelona15
7.Roberto SoldadoGetafe12
Fernando JorenteAthletic Bilbao12
9.Djēgo KastroSporting Gijon10
Serhio AgueroAtletico Madrid10
Huans MartinessTenerife10
Luiss FabianoSevilla10
NilmarsVillarreal10
14.Arits AdurissMallorca9
Mario BermehoXerez9
16.Valters PandianiOsasuna8

Prognozējiet spēles galarezultātu

  • 250

  • 24

  • 320


  -2 [+] [-]

, 2010-04-10 16:11, pirms 15 gadiem
smilchs2 rakstīja: Ja Barca nospēlēs kā pret Arsenal, tad, piedodied Real fani, Madridei nav izredžu...
Beidz gvelzt!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-10 16:19, pirms 15 gadiem
PAsaka kads kur varees skatiities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-10 16:53, pirms 15 gadiem
Speli vareesiet netaa redzeet justin.tv, kur iedallaa zem sporta izveelaties futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-10 16:56, pirms 15 gadiem
Lai gan esmu par Real toķikā uzliku uz Barsu

     [+] [-]

, 2010-04-10 17:17, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: peedeejais clasico raulam un guti, starp citu. ko realmadrid7 dariis naakamsezon?
super ziņas Bet Rauls jau tā pat velkas pa laukumu kā penža. Jākar buči uz vadža.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-10 17:18, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Beidz gvelzt!!!
Noskaties "Lyon"-"Real" un tad pamēģini aizrādīt!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-10 17:21, pirms 15 gadiem
arvis86 rakstīja: taada liimenja "naktssargs" nekaiteetu Juventusam
Bufons vienmēr bijis labāks par Ikeru, turklāt pasaules čempions. Ne jau vārtsargi ir "Juves" vājā vieta (laikam nevienu "Juves" spēli neesi redzējis šosezon). Ikers aizvien vairāk sāk "lažot", tas arī ir fakts.

     [+] [-]

, 2010-04-10 17:31, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bufons vienmēr bijis labāks par Ikeru, turklāt pasaules čempions. Ne jau vārtsargi ir "Juves" vājā vieta (laikam nevienu "Juves" spēli neesi redzējis šosezon). Ikers aizvien vairāk sāk "lažot", tas arī ir fakts.
Eiropas chempi mes redzejam kad speleja ITALIJA vs SPANIJA,kad pienaca sit pendeles,mes redzejam kursh vartsargs bija labaks!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-10 17:47, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Noskaties "Lyon"-"Real" un tad pamēģini aizrādīt!
Hosē, kādēļ jāmeklē tikai sliktākos piemērus? Abām komandām taču var pielasīt spēles, kurās piedzīvots zaudējums, neskatoties uz to, kas darījās laukumā. Piemēram, sakarā ar Barcu, nāk prātā zaudējums savā laukumā pret Rubin.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-10 17:49, pirms 15 gadiem
Barcai jāspēlē sava spēle, Mesī jāparāda kārtējais lieliskais sniegums un tad uzvara ir ļoti tuvu.

Spēle tiešām izšķirs La Liga čempionu.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-10 18:05, pirms 15 gadiem
aNnounced rakstīja: Messi ir žīds kā to var nesaprast ČL kautvai taspats 4 gols nu tīri nožīdoja jebkurs cits butu devis piespēli vnk besij ka žīdo un tas jau nav vairs labākais futbolists viela pārdomām Barcelonas fani
viņš bija ieskrējies un juta, ka pats visu var izdarīt, tad kāpēc gan neiet līdz galam bez piespēles? to tu varētu teikt, ja viņš neiesistu.

  -4 [+] [-]

, 2010-04-10 18:13, pirms 15 gadiem
Esu MAN UTD Fans, Ronaldu var atsuukaat gan Messi un Ruunijam...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-10 18:15, pirms 15 gadiem
ukleibors rakstīja: Esu MAN UTD Fans, Ronaldu var atsuukaat gan Messi un Ruunijam...
Tu veretu atsukat pats sev!

     [+] [-]

, 2010-04-10 18:21, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Eiropas chempi mes redzejam kad speleja ITALIJA vs SPANIJA,kad pienaca sit pendeles,mes redzejam kursh vartsargs bija labaks!
...kurš vārtsargs bija labāks "pendelēs" To nevar noliegt, ka Kasiljass ir izcils "pendeļu" atvairīšanas meistars. Katram vārtsargam novēlētu tādu "pendeļu" atvairīšanas procentu.
BET...bet cik tad bieža parādība ir "pendeles"? Ne jau "pendeļu" atvairīšanas tehnikas dēļ Bufonu uzskata par vienu no planētas labākajiem vārtsargiem. Cik reizes PČ titulu izcīnījis Kasiljass? 2002.gadā pret Koreju nekādi tiesneši nevarēja liegt spānim "ievilkt" komandu nākamajā raundā, bet "pendelēs" viņš diemžēl neizrādījās veikmsīgs. Vai tas nozīmē, ka korejiešu vārtsargs ir labāks?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-10 18:22, pirms 15 gadiem
Manning rakstīja: vislabakais veids ka salidzinat abas komandas ir fakts,ka provizoriskaja sakumsastava Barcai ir 9 akademijas speletaji un tikai Maxvell un Dani ir pirktie! Realam tikai Kasilljas! Tapec vien man si komanda patik! Nav nevienas citas komandas,kura akademijas futbolistiem butu tads ipatsvars!
šajā ziņā Madride ir ļoti, ļoti tālu no Barsas.

     [+] [-]

, 2010-04-10 18:23, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Hosē, kādēļ jāmeklē tikai sliktākos piemērus? Abām komandām taču var pielasīt spēles, kurās piedzīvots zaudējums, neskatoties uz to, kas darījās laukumā. Piemēram, sakarā ar Barcu, nāk prātā zaudējums savā laukumā pret Rubin.
Nevis "sliktākos piemērus", bet gan SVAIGĀKOS un raksturīgākos. Paskaties uz "Real" sniegumu ČL pēdējo gadu laikā...un tagad paskaties uz "Barcu"...man Tavā vietā vairs nebūtu jautājumu.
Nu neiestāstīs man neviens, ka "Real" spēlē ideālu komandas spēli, nav tā.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-10 18:25, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: šajā ziņā Madride ir ļoti, ļoti tālu no Barsas.
Realam jau kantera neslikti strādā, tikai pašā Realā šķiet, nezina, ko ar tiem spēlētājiem pēc tam iesākt, neviens nedod iespēju.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-10 18:31, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Realam jau kantera neslikti strādā, tikai pašā Realā šķiet, nezina, ko ar tiem spēlētājiem pēc tam iesākt, neviens nedod iespēju.
Nesen vadība šķiet deva kaut kādas norādes vairāk izmantot jaunos talantus. Granero šķiet ir talantīgākais no pēdējiem "Real" sistēmas "ražojumiem". Estebans šosezon piedalījies jau 26 līgas spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-10 18:40, pirms 15 gadiem
koninklijke rakstīja: A Bufons nav vairāk?
bufonam atpakalj uz B seeriju!

     [+] [-]

, 2010-04-10 18:58, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nevis "sliktākos piemērus", bet gan SVAIGĀKOS un raksturīgākos. Paskaties uz "Real" sniegumu ČL pēdējo gadu laikā...un tagad paskaties uz "Barcu"...man Tavā vietā vairs nebūtu jautājumu.
Nu neiestāstīs man neviens, ka "Real" spēlē ideālu komandas spēli, nav tā.
Nevajadzētu jaukt iekšā ČL rezultātus, jo neskatoties uz rezultātu ''svaigumu'', šis ir reģionālais čempionāts, nevis Eiropas klubu turnīrs. Ja vēlies piesieties, lai lieku jautājumu nebūtu, tad drīzāk vajadzēja uzsvērt pēdējo savstarpējo spēļu rezultātus. Labi, piekrītu, ka Barca atrodās daudz lieliskākā formā nekā 2007. vai 2008.gadā, bet...
... Reāls 07/08 ČL izkrita arī 1/8 finālā zaudējot daudz vājākai komandai Romai, bet tas viņam netraucēja tajā sezonā apspēlēt Barcu DIVREIZ.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-10 19:04, pirms 15 gadiem
Manning rakstīja: vislabakais veids ka salidzinat abas komandas ir fakts,ka provizoriskaja sakumsastava Barcai ir 9 akademijas speletaji un tikai Maxvell un Dani ir pirktie! Realam tikai Kasilljas! Tapec vien man si komanda patik! Nav nevienas citas komandas,kura akademijas futbolistiem butu tads ipatsvars!
Tiešām interesants fakts, nebūtu tik tālu aizdomājies.
Protams, Madridei arī ir neslikta futbola akadēmija, bet priekšroka tiek dota gataviem produktiem. Ar vārdu.
Kur tad palicis Granero? Viņš taču arī ir Madrides talants, piedevām neslikts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-10 19:25, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nesen vadība šķiet deva kaut kādas norādes vairāk izmantot jaunos talantus. Granero šķiet ir talantīgākais no pēdējiem "Real" sistēmas "ražojumiem". Estebans šosezon piedalījies jau 26 līgas spēlēs.
Esot kaut kādi 100 Real audzēkņi pa visu pasauli dažāda līmeņa turnīros, Primerā ap 50, ja pareizi atceros.
Granero gāja to pašu ceļu, ko Negredo un de la Reds - uz īri ar atpirkšanas tiesībām uz citu komandu, bet ne visiem iet tik gludi kā Granero - de la Redam sākās veselības problēmas (kas gan ir objektīvs apstāklis), bet Negredo atgriezās komandā tieši otrās Galactico ēras priekšvakarā un sastāvā kļuva lieks.
Kā arī vairāki audzēkņi pēdējās sezonās izskatās cerīgi, bet pirmajā komandā tikuntā netiek, tas pats Bueno vai Mata.. bet akadēmija ta strādā un ar rezultātiem, tikai klubs šos rezultātus neizmanto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-10 19:33, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Nevajadzētu jaukt iekšā ČL rezultātus, jo neskatoties uz rezultātu ''svaigumu'', šis ir reģionālais čempionāts, nevis Eiropas klubu turnīrs. Ja vēlies piesieties, lai lieku jautājumu nebūtu, tad drīzāk vajadzēja uzsvērt pēdējo savstarpējo spēļu rezultātus. Labi, piekrītu, ka Barca atrodās daudz lieliskākā formā nekā 2007. vai 2008.gadā, bet...
... Reāls 07/08 ČL izkrita arī 1/8 finālā zaudējot daudz vājākai komandai Romai, bet tas viņam netraucēja tajā sezonā apspēlēt Barcu DIVREIZ.
Ko nozīmē "nevajadzētu jaukt iekšā ČL rezultātus"? Vai tad ČL "Real" nebija prioritāte? Atceries, ka Spānijas līgā nav nemaz tik daudz augtas klases maču, kura abas komandas ir spēkos līdzvērtīgas, tāpēc tieši prestižo eurokausu rezultāti ir ļoti labs atskaites punkts komandas patiesā spēka noteikšanai. Tāpēc izbeigsim demagoģiju, jo visi labi saprotam, cik svarīga "Real" ir ČL.
Ja Tu "Roma" vari nosaukt par "daudz vājāku" komandu, neredzu jēgu pat kaut ko komentēt šajā sakarā.
Bet par gaidāmo dueli runājot, atgādinu, ka ļoti svarīga ir tieši pašreizējā forma. Arī tam, ka pērn "Barca" ar pamatīgu pārsvaru uzvarēja "Real", nav nozīmes; galvenais ir tas, kā pēdējā laikā spēlē abas komandas. Pēc loģikas "Barca" ir favorīti, bet tad jau redzēsim...turklāt pavisam drīz

     [+] [-]

, 2010-04-10 19:37, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Esot kaut kādi 100 Real audzēkņi pa visu pasauli dažāda līmeņa turnīros, Primerā ap 50, ja pareizi atceros.
Granero gāja to pašu ceļu, ko Negredo un de la Reds - uz īri ar atpirkšanas tiesībām uz citu komandu, bet ne visiem iet tik gludi kā Granero - de la Redam sākās veselības problēmas (kas gan ir objektīvs apstāklis), bet Negredo atgriezās komandā tieši otrās Galactico ēras priekšvakarā un sastāvā kļuva lieks.
Kā arī vairāki audzēkņi pēdējās sezonās izskatās cerīgi, bet pirmajā komandā tikuntā netiek, tas pats Bueno vai Mata.. bet akadēmija ta strādā un ar rezultātiem, tikai klubs šos rezultātus neizmanto.
Nu jā, neizklausās pārāk cerīgi. Tikai kluba vadība pati var kaut ko mainīt šajā sakarā. Futbola labad labāk tiešām būtu iesaistīt komandā kādus jaunos talantus. Šajā ziņā "cepums" MU. "Real" no Fergusona būtu daudz ko mācīties. Visu laiku mainot sastāvu un trenerus par ilgtermiņa stratēģiju var aizmirst.

...ok. Jāskrien skatīties "Bayer Leverkusen"-"Bayern"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-10 20:07, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ko nozīmē "nevajadzētu jaukt iekšā ČL rezultātus"? Vai tad ČL "Real" nebija prioritāte? Atceries, ka Spānijas līgā nav nemaz tik daudz augtas klases maču, kura abas komandas ir spēkos līdzvērtīgas, tāpēc tieši prestižo eurokausu rezultāti ir ļoti labs atskaites punkts komandas patiesā spēka noteikšanai. Tāpēc izbeigsim demagoģiju, jo visi labi saprotam, cik svarīga "Real" ir ČL.
Ja Tu "Roma" vari nosaukt par "daudz vājāku" komandu, neredzu jēgu pat kaut ko komentēt šajā sakarā.
Bet par gaidāmo dueli runājot, atgādinu, ka ļoti svarīga ir tieši pašreizējā forma. Arī tam, ka pērn "Barca" ar pamatīgu pārsvaru uzvarēja "Real", nav nozīmes; galvenais ir tas, kā pēdējā laikā spēlē abas komandas. Pēc loģikas "Barca" ir favorīti, bet tad jau redzēsim...turklāt pavisam drīz
Jā, tiesa! Reālam ČL bija prioritāte. Bija un izbija! Pats taču saproti, ka par to cik tālu kura komanda ir tikusi eirokausos, neviens šajā mačā bonusus nedos.

     [+] [-]

, 2010-04-10 20:21, pirms 15 gadiem
THIS IS PERSONAL !

  +1 [+] [-]

, 2010-04-10 21:16, pirms 15 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Tur jau ir tā problēma, ka daudzi domā, ka Barca ir atkarīga no Messi, bet pilnībā nenovērtē Xavi vai Injestas padarīto melno darbu. Iepriekšējā El Clasico, kurš risinājās Bernabeu, taču vārtus iesita arī Anrī, Pikē un Pujols. Visa komanda ir ļoti bistama, pat Valdess
Bet ja nopietni, tad drīzāk Madride ir atkarīga no centrālajiem spēlētājiem - CR, Kakā, Iguaina. Bet tas taču netraucēs skatīties mākslu!
Starp citu Alvešs pēdējās spēlēs izdara nežēlīgu darbu, līdzīgi kā R.Karloss. Un tas manu sirdi priecē. Takā vēl viens drauds RM.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-10 22:08, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka "Barcelona" sev neierasti spēlēs pēc shēmas 4-4-2.
Valdess - Pujols, Milito, Pikē, Maksvels - Keita, Buskets, Čavi, Alvešs - Pedro, Mesi

"Real" bez lieliem pārsteigumiem: Kasiljass - Ramoss, Albiols, Garajs, Arbeloa - Alonso, Gago, Marselo, van der Vārts - Ronaldu un Iguains

     [+] [-]

, 2010-04-10 22:43, pirms 15 gadiem
arvis86 rakstīja: bufonam atpakalj uz B seeriju!
Bafonam labaakie gadi sen jau aiz muguras!
TaHose te neviens sen jau neuztver nopietni.Calim kaarteejo reizi piemetusies verbaalaa caureja .Taa jau pierasta lieta ka biezi nonaak lielaas pretrunaas ar saviem secinaajumiem un spriedumiem,jo naakamajaa komentaaraa vairs neatceras,ko rakstiijis iepriekseejaa

  +1 [+] [-]

, 2010-04-10 22:52, pirms 15 gadiem
Dajoš spektakļ!