Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Real" turpina neizšķirtu sēriju - šoreiz mājās netiek galā ar pieticīgo "Eibar"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Real" turpina neizšķirtu sēriju - šoreiz mājās netiek galā ar pieticīgo "Eibar"
Zinedins Zidāns
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Spānijas futbola čempionātā 7. kārtas spēli neveiksmīgi aizvadījusi Madrides "Real", kas savā laukumā netika galā ar pieticīgo "Eibar" - 1:1.

Madrides "Real" sezona sākās cerīgi, jo pašiem izdevās turpināt vēl pagājušajā sezonā uzsākto uzvaru sēriju, kamēr "Barcelona" 3. kārtā pamanījās sensacionāli zaudēt "Deportivo Alaves". Tomēr arī "Real" 5. un 6. kārtā starta kapitālu būtībā izsēja, nospēlējot neizšķirti ar "Villarreal" un "Las Palmas". Šodien "Real" uzņēma "Eibar", kuras treneris pirms mača "Santiago Bernabeu" atzina, ka pastāv iespēja zaudēt ar lielu rezultātu pat tad, ja tiek parādīts liels cīņasspars un degsme.

Zinedins Zidāns pēc smagā 2:2 neizšķirta Dortmundē pret "Borussia" šodien atpūtināja Serhio Ramosu (ar Rafaelu Varānu centra aizsardzību veidoja Dortmundē rezervē palikušais Pepe), kā arī veica divas izmaiņas vidējā līnijā - palika tikai Toni Kross, bet Luku Modriču un Hamesu Rodrigesu aizvietoja Mateo Kovačičs un Isko. Starp citu, Modričam veikta neliela operācija, un viņš nevarēs spēlēt vismaz mēnesi.

Pirmajās minūtēs "Real" devās uz priekšu, taču sestajā minūtē šokējošu vadību ieguva "Eibar". Centrējums no labā flanga, un Frans Riko iebadīja bumbu ar galvu, apsteidzot Dani Karvahalu. "Real" atspēlējās visai ātri, 17. minūtē, - Krištianu Ronaldu izmānīja sedzēju, veica perfektu iecēlienu, un Gerets Beils ar galvu bija precīzs (1:1). "Eibar" uzreiz bīstami atbildēja, bet sitienu atvairīja Keilors Navass, kurš tikai nesen atgriezies pēc savainojuma. Arī turpinājumā "Eibar" nekautrējās pie jebkuras iespējas pāriet "Real" laukuma pusē, kamēr mājiniekiem līdz pārtraukumam tā arī neizdevās radīt kādu lielisku momentu, lai izvirzītos vadībā.

Pārtraukumā Zidāns nomainīja Karimu Benzemā un uzlaida Alvaro Moratu, kurš kļuva par redzamāko figūru otrā puslaika sākumā. 54. minūtē Ronaldu sitienu ar galvu "Eibar" vārtsargs atsita, un Morata atlēkušo bumbu iesita vārtos, taču pareizi tika fiksēta aizmugure. Pēc divām minūtēm Morata skaisti krita soda laukumā, taču tiesnesis parādīja uzbrucējam brīdinājumu par simulēšanu. Vēlāk Beils apspēlēja sedzēju un spēcīgi raidīja bumbu pret vārtu stabu. Jāsaka, ka pa vidu šiem "Real" uzbrukumiem netrūka arī "Eibar" asu prettriecienu.

"Real" pūlējās līdz pašām beigām, bet uzveikt pieticīgo sāncensi nespēja. Zidāna komandai trešais neizšķirts "La Liga" pēc kārtas, bet, ieskaitot neizšķirtu 2:2 pret Dortmundi, pat četri neizšķirti. "Barcelona" šovakar var aiziet "Real" garām.

"La Liga" 7. kārta

SpēlesRezultātsVārtu guvēji
Real Sociedad - Real Betis1:0 (0:0)Vela 63'
Granada - Leganes0:1 (0:0)Šimanovskis 76'
Sevilla - Alaves2:1 (0:0)Ben Jeders 74'; 90' - Laguardija 84'
Osasuna - Las Palmas2:2 (2:0)Toress 7'; Leons 45' - Gomess 57'; Garsija 90'
Deportivo La Coruna - Sporting Gijon2:1 (1:0)Borhess 35'; Babels 90' - Alvaress 66'
Valencia - Atletico Madrid0:2 (0:0)Grīzmans 63'; Gameiro 90'
Real Madrid - Eibar1:1 (1:1)Beils 17' - Riko 6'
Espanyol - Villarreal
Malaga - Athletic Bilbao
Celta Vigo - Barcelona

Spānijas čempionāta tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Atletico 7 43014:2 15
2.Real Madrid 7 43016:7 15
3.Sevilla 7 42113:10 14
4.Barcelona 6 41119:6 13
5.Villarreal 6 3309:4 12
6.Athletic Bilbao 6 4029:6 12
7.Las Palmas 7 32216:13 11
8.Eibar 7 3229:7 11
9.Real Sociedad 7 3139:9 10
10.Leganes 7 3137:10 10
11.Deportivo Alaves 7 2328:7 9
12.Deportivo La Coruna 7 2235:6 8
13.Real Betis 7 2238:12 8
14.Celta 6 2135:8 7
15.Sporting Gijon 7 2146:16 7
16.Valencia 7 2059:14 6
17.Malaga 6 1235:8 5
18.Espanyol 6 1239:14 5
19.Osasuna 7 0347:15 3
20.Granada 7 0257:16 2

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk (11m)
1.Antuāns GrīzmansAtletico6
2.Luiss SvaressBarcelona5
3.-5.Rubens KastroReal Betis4
3.-5.Žerārs MorenoEspanyol4
3.-5.Nikola SansoneVillarreal4
6.Lionels MesiBarcelona4 (1)

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:09, pirms 8 gadiem
iespeeja,tik pashiem vakaraa jaanospeelee sava labaakaa speele

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 19:10, pirms 8 gadiem
Vismaz Beilam un CR principā diezgan normālas spēles,bet uzbrukuma noslēgumi gan bija galīgi garām..Isko starting 11.....Ak dievs...Danilo nebija diezko labāks..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 19:12, pirms 8 gadiem
tik vāju un bez rakstura Real sen nebiju redzējis

  +4 [+] [-]

, 2016-10-02 19:14, pirms 8 gadiem
Visi uzbrukumi ar bezjēdzīgiem centrējumiem no flangiem. Caur centru neviens uzbrukums...Benzema varēja ieraudzīt tikai tad, kad nomainīja pret Moratu. Moratam otrā dzeltenā par simulāciju. Isco dabūn bumbu un iedriblē 5 spēlētājos...
Par pozitīvo - Kovacic aizvadīja labu spēli, izveidoja labus momentus. Ronaldo ar Beilu labi sadarbojās un vismaz vienus vārtus iesita. Šitā izlaist punktus...žēl.

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:19, pirms 8 gadiem
marauders rakstīja: Visi uzbrukumi ar bezjēdzīgiem centrējumiem no flangiem. Caur centru neviens uzbrukums...Benzema varēja ieraudzīt tikai tad, kad nomainīja pret Moratu. Moratam otrā dzeltenā par simulāciju. Isco dabūn bumbu un iedriblē 5 spēlētājos...
Par pozitīvo - Kovacic aizvadīja labu spēli, izveidoja labus momentus. Ronaldo ar Beilu labi sadarbojās un vismaz vienus vārtus iesita. Šitā izlaist punktus...žēl.
Tas gan. Varēja būt normāli priekšā visiem.

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:22, pirms 8 gadiem
Isko notizlojas un nobremzē pat tad, kad viņam izripina bumbu izgājienam 1 pret 1 ar vārtsargu. Nevaru pat raksturot šodienas real, teikšu, ka viņi šodien bija negribīgi.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 19:23, pirms 8 gadiem
Tas ir pizgets vnk. Viegli aizmigt nebuus shovakar. Ja mees saakam zaudeet punktus maajaas pret taa teikt kkaadiem Eibariem, nu ta es nezinu...Takaa paaraak saaliiti tie punkti jau zaudeeti, ne preet taam stipraakaam komandaa, nu zuudenes atskaitot, no iespeejamiem 9, 6 vairs nav. puslaikaa vieniigais bija kkur nozudis

  -2 [+] [-]

, 2016-10-02 19:25, pirms 8 gadiem
Nu vismaz neejam Barcas peedaas, kura atljausies maajaas sevi apkaunot pret liigas jaunpienaaceeju!!!, kkaa neatminos, ka Reals buutu atljaavies peedeejos gados tik apkaunojoshi zaudeet Bernabau, bet nu ok, tas nav nekaads attaisnojums.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 19:26, pirms 8 gadiem
Rodas sajūta,ka RM formu uzņems tikai uz z-svētkiem
Tulīt sāksies atkal izlašu pauze,un atkal sāksies no nulles viss

  -1 [+] [-]

, 2016-10-02 19:26, pirms 8 gadiem
Par speeli, nu pricipaa jau gruuti kko paarmest, jo nu lai uzvareetu ir jaaiesit arii pie 1-1, mometu realizaacija pievilj peedeejaas speelees ieksh La Liga. Cik Ronaldu reizes shodien uzsita pa vaartiem? Beils, nu tiiri ok, zheel, ka neiesita tur, kur pa stabu traapija, otrajaa taimaa vieniigais kkur nozudis bij.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 19:28, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Nu vismaz neejam Barcas peedaas, kura atljausies maajaas sevi apkaunot pret liigas jaunpienaaceeju!!!, kkaa neatminos, ka Reals buutu atljaavies peedeejos gados tik apkaunojoshi zaudeet Bernabau, bet nu ok, tas nav nekaads attaisnojums.
Savu laimi uz citu nelaimes neuzcelsi. Barcas pieminēšana šeit pilnīgi lieka.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 19:29, pirms 8 gadiem
Drausmīgi izskatījas pilnīgi visi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:32, pirms 8 gadiem
Blin, Luka ar araa uz meenesi, Kazemiru ar aarsteejas...Bet nu leenaam saaku buut nesaprashanaa ar Zidaana rotaacijaam, nee nu nekas pret toi, bet ja katru speeli saliidzinaajuma ar ieprieksheejo ir 3,4 izmanjas sastaavaa, nu tad es nez. Kkaa bisk haotiski tas viss liekaas.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 19:34, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Vismaz Beilam un CR principā diezgan normālas spēles,bet uzbrukuma noslēgumi gan bija galīgi garām..Isko starting 11.....Ak dievs...Danilo nebija diezko labāks..
Njaa, Daniu ar saak nepatikt peedeejas speelees, bet nu peec international break Marselu vismaz buus atpakalj.

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:37, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Nu vismaz neejam Barcas peedaas, kura atljausies maajaas sevi apkaunot pret liigas jaunpienaaceeju!!!, kkaa neatminos, ka Reals buutu atljaavies peedeejos gados tik apkaunojoshi zaudeet Bernabau, bet nu ok, tas nav nekaads attaisnojums.
4-0 pret pashu Barcelona pagaajushajaa gadaa neatceries laikam

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:39, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Blin, Luka ar araa uz meenesi, Kazemiru ar aarsteejas...Bet nu leenaam saaku buut nesaprashanaa ar Zidaana rotaacijaam, nee nu nekas pret toi, bet ja katru speeli saliidzinaajuma ar ieprieksheejo ir 3,4 izmanjas sastaavaa, nu tad es nez. Kkaa bisk haotiski tas viss liekaas.
Kas tad ir rotācija, ja ne vismaz 2,3,4 izmaiņas sastāvā?

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:39, pirms 8 gadiem
General Franc0 rakstīja: RM kaut kas ar motivaciju nav kartibaa
Nu baigi smagi izskaataas Real + veel visi shitie savainojumi, kas jau katru kljuust par tradiiciju, kkaa reti ir taa, ka visi 24 ir izmantojami, kaadam vnmeer buus kkaads injuryies, kas nav patiikami, protams. Bet nav te ko paardziivot, zaudeejuma garshu shosezon veel neesam izjutushi un ceru, ka neizijutiisim. (nu protams, esmu reaalists ), bet ar motivaaciju viss ir ok. Peec paartraukuma izlashu atgrieziisies apnjeemiibas pilni un pretinieki tiks rauti gabalos!

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:41, pirms 8 gadiem
Spēle pakaļā, nu nav Isko labāks par to pašu Hamesu, viennozīmīgi sliktāks.

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:43, pirms 8 gadiem
Par Kovacichu tieshaam prieks, labi speelee, nekas ko paarmest. Tiiri ok aizstaaj Kazemiru.

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:43, pirms 8 gadiem
Kad Ančeloti vispār nerotēja, nebija labi.
Kad tiek rotēts, bet komanda pie tā nevar varbūt uzreiz piešauties, atkal nav labi.

Tas būtu vnk ideāli, ja, teiksim, komandā būtu 8 aizsargi, vai 8 pussargi, kuri JEBKĀDĀ salikumā varētu spēlēt kā viens vesels.
Bet, protams, ka ko tādu sasniegt ir pagrūti. Pat ļoti.
Treniņi ir viena lieta, spēle pavisam kas cits.

Ja gribat rotāciju, tad ļaujiet rotēt un pacietieties. Nav tak nekāda traģēdija vēl ar Real notikusi.
Kā tādi brazīļu āksti runājat - kā nav 100 uzvaras pēc kārtas, tā sākas drama queen

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:45, pirms 8 gadiem
a kas ar Varanu,taa ar nesapratu kaapeec Zidans izdomaaja vinju paartraukumaa nomainiit?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-10-02 19:46, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kas tad ir rotācija, ja ne vismaz 2,3,4 izmaiņas sastāvā?
Nu jaa jaa, bet saak likties, ka Zizuu jau saak bisk paarspiileet ar to visu. Skaidrs, ka sezona ir ljoti gara un prieks, ka vinjs izmanto visus speeleetaajus, nevis kaa Karlo. Tik nesapratu, kapeec Benzema (nu labi vinjs), Varaans bija jaanomaina peec pirmaa? Bisk nelogjiski.

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:47, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Blin, Luka ar araa uz meenesi, Kazemiru ar aarsteejas...Bet nu leenaam saaku buut nesaprashanaa ar Zidaana rotaacijaam, nee nu nekas pret toi, bet ja katru speeli saliidzinaajuma ar ieprieksheejo ir 3,4 izmanjas sastaavaa, nu tad es nez. Kkaa bisk haotiski tas viss liekaas.
Ar rotācijām vai taktikas izvēli drīzāk? Centrs vispār uzbrukumā netiek izmantots!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-02 19:48, pirms 8 gadiem
pats jau atradu,Benzema un Varanam esot bijushas saapes celjos

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 19:48, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: a kas ar Varanu,taa ar nesapratu kaapeec Zidans izdomaaja vinju paartraukumaa nomainiit?
trauma

  +2 [+] [-]

, 2016-10-02 19:50, pirms 8 gadiem
un Hamesam esot bijusi paredzeeta vieta saakumsastaavaa,bet iesildoties sajutis diskomfortu,taapeec nolemts ar vinju neriskeet,kas un kaa siikaak gan nav zinaams

  -3 [+] [-]

, 2016-10-02 19:50, pirms 8 gadiem
Eddie11 rakstīja: 4-0 pret pashu Barcelona pagaajushajaa gadaa neatceries laikam
Protams, bet te es biju domaajis speeles pret vaajiem pretiniekiem, nejau pret Barcu. Nu saapiigi ljoti zaudeet ar taadu shotu savaas maajaas principiaalaakiem pretiniekiem, bet man skjiet, ka Barcai veel sapiigaak bija zaudeet pashu maajaas ar 1-2, un te neiet runa par rezultaata starpiibu

     [+] [-]

, 2016-10-02 19:56, pirms 8 gadiem
RealMadrid#3 rakstīja: Spēle pakaļā, nu nav Isko labāks par to pašu Hamesu, viennozīmīgi sliktāks.
Hamess ir daudzpusiigaaks par Isco. Ja man, piemeeram, buutu jaizveelas starp Isko vai Hamesu, nevilcinoties njemtu otro taapat kaa lielaaka dalja Real fanu!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 20:02, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kad Ančeloti vispār nerotēja, nebija labi.
Kad tiek rotēts, bet komanda pie tā nevar varbūt uzreiz piešauties, atkal nav labi.

Tas būtu vnk ideāli, ja, teiksim, komandā būtu 8 aizsargi, vai 8 pussargi, kuri JEBKĀDĀ salikumā varētu spēlēt kā viens vesels.
Bet, protams, ka ko tādu sasniegt ir pagrūti. Pat ļoti.
Treniņi ir viena lieta, spēle pavisam kas cits.

Ja gribat rotāciju, tad ļaujiet rotēt un pacietieties. Nav tak nekāda traģēdija vēl ar Real notikusi.
Kā tādi brazīļu āksti runājat - kā nav 100 uzvaras pēc kārtas, tā sākas drama queen
Visu pareizi pateici, bet piebildiishu, ka shii nav EPL, kur punktus var zaudeet teju katraa speelee, te vienmeer blakus buus Barca, tgd arii Atletico, kuras negaidiis, kaa Reals iespeeleesies vai veel nezin ko sadariis. Visi zaudeetie punkti taadam Real sezonas beigaas var ljoti darrgi maksaat, piemeeram, paagaassezon 1! Nu ljoti saapiigi, neskatoties, ka atspeeleejaam cik tu 9 laikam p deficiitu. Taada taa doma.

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:07, pirms 8 gadiem
marauders rakstīja: Ar rotācijām vai taktikas izvēli drīzāk? Centrs vispār uzbrukumā netiek izmantots!
Nu Kross viens jau arii nav areejs. Duetaa ar Modrichu vinjs ir visbiistamaakais. Isko jau dizhu ar nevar neko izdariit, kaa vien padir*t bumbu, kaa mees zinam

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:07, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Protams, bet te es biju domaajis speeles pret vaajiem pretiniekiem, nejau pret Barcu. Nu saapiigi ljoti zaudeet ar taadu shotu savaas maajaas principiaalaakiem pretiniekiem, bet man skjiet, ka Barcai veel sapiigaak bija zaudeet pashu maajaas ar 1-2, un te neiet runa par rezultaata starpiibu
Sāpīgi būtu zaudēt tādiem alaves sezonas izskaņā un pazaudēt titulu piem. Visādi citādi no tavas puses iznāk, ka real redz nezaudēja kaut kādiem eibariem, bet barselona redz zaudēja kaut kādiem alaves, ar to tad es sevi arī mierināšu. Kaut ko līdzīgu arī es varu sacerēt. Kaut kā neatceros, kad barselona paliek bez uzvaras četrās spēlēs pēc kārtas Pie tam, ja uzvar celtu vakara, tad diez kura komanda pacelsies uz pirmo vietu?

  +2 [+] [-]

, 2016-10-02 20:14, pirms 8 gadiem
trupac rakstīja: Sāpīgi būtu zaudēt tādiem alaves sezonas izskaņā un pazaudēt titulu piem. Visādi citādi no tavas puses iznāk, ka real redz nezaudēja kaut kādiem eibariem, bet barselona redz zaudēja kaut kādiem alaves, ar to tad es sevi arī mierināšu. Kaut ko līdzīgu arī es varu sacerēt. Kaut kā neatceros, kad barselona paliek bez uzvaras četrās spēlēs pēc kārtas Pie tam, ja uzvar celtu vakara, tad diez kura komanda pacelsies uz pirmo vietu?
pagaajushaas sezonas beigu daljaa-Villareal 2:2 Barcelona, Barcelona 1:2 Real, Real Sociedad 1:0 Barcelona, Barcelona 1:2 Valencia

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:19, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: pagaajushaas sezonas beigu daljaa-Villareal 2:2 Barcelona, Barcelona 1:2 Real, Real Sociedad 1:0 Barcelona, Barcelona 1:2 Valencia
Vispār biju domājis visus oficiālos turnīrus. Pa vidu bija uzvara pret atlētiem CL, un manā real neuzvaru sērijā arī ietilpst niča Dortmundē.

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:25, pirms 8 gadiem
trupac rakstīja: Sāpīgi būtu zaudēt tādiem alaves sezonas izskaņā un pazaudēt titulu piem. Visādi citādi no tavas puses iznāk, ka real redz nezaudēja kaut kādiem eibariem, bet barselona redz zaudēja kaut kādiem alaves, ar to tad es sevi arī mierināšu. Kaut ko līdzīgu arī es varu sacerēt. Kaut kā neatceros, kad barselona paliek bez uzvaras četrās spēlēs pēc kārtas Pie tam, ja uzvar celtu vakara, tad diez kura komanda pacelsies uz pirmo vietu?
Pirmkaart, es sevi nemierinu sevi un necesnhos ieriebt Barcai, bet vnk saliidzinu, ka atskjiriiba no Barcas, Real neatljausies savaas maajaas! zaudeet taadiem pretiniekiem ka Alaves( jaunpienaaceeja), vienu gadu Celtai, Malagai ar 0-1, kur tai pashaa briidii vareetu buut 5-0 Barcas labaa. Bet taadaa zinjaa man La Liga patiik tas, ka grandi pamanaas zaudeet reizees, kur tas ir maziedomaajs vai briidii, kad to vismazaak vajag. Tas pats Eibar, pagaassezon vinjus varam ar 4-0 vinnet, a shogad ar vinjiem mokamies un 3p neizciinam, kaut arii vinji daudz labaak nospeeleeja shaireizee. Neviens nevareeja iedomaaties, ka neuzvareesim Eibar, vai Barca Alaves, tur taa odzinja.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 20:29, pirms 8 gadiem
Nu tīri komentos jau viss pateikts - Kovacic priecēja, citās līnijās diezgan daudz brāķa, nav ātruma pārējās uzbrukumā tik ļoti, cik gribētos.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-02 20:31, pirms 8 gadiem
Iedomajaties cik vareja naudas pacelt uz shiem cetriem neizshkirtiem,ja vel kombo!

Beigas reali fiziskais pietruka,daudzas epizodes redzeja ka vairs nevar paskriet! cerams ka Zizu ar savu pirms sezonas fizisko sagatavoshanos nav aizshavis garam!

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:35, pirms 8 gadiem
Isko labs seletajs,bet partur bumbu,norauj labus uzbrukumus!! Bet no otras puses,ko gan vina vieta bija likt? Meiginat Beilu pa vidu,bet Vaskesu kreisaja mala!?

Galvenais ka pec pauzes Modrics ar Marselo bus ierinda! Nav tur Modricam nekas nopietns,saka ka jau pec pauzes speles,vnk negrib vinu laist uz izlasi!

  -4 [+] [-]

, 2016-10-02 20:38, pirms 8 gadiem
pidrilu komanda zaudeja atkal puntkus,hahahahhahahahahahaha

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:38, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: pidrilu komanda zaudeja atkal puntkus,hahahahhahahahahahaha
Buus tev labs, ja Barca neuzvarees Celtu ne?

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:40, pirms 8 gadiem
Modritis rakstīja: Iedomajaties cik vareja naudas pacelt uz shiem cetriem neizshkirtiem,ja vel kombo!

Beigas reali fiziskais pietruka,daudzas epizodes redzeja ka vairs nevar paskriet! cerams ka Zizu ar savu pirms sezonas fizisko sagatavoshanos nav aizshavis garam!
par shito nesen lasiiju interesantu info

No team has ran less than Real Madrid in the...

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:40, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: pidrilu komanda zaudeja atkal puntkus,hahahahhahahahahahaha
Tak nomierinies!

  +3 [+] [-]

, 2016-10-02 20:41, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: pidrilu komanda zaudeja atkal puntkus,hahahahhahahahahahaha
Ļoti izsmalcināts koments. Būtu pamācījies no NilsK, bērniņ.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-02 20:42, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: par shito nesen lasiiju interesantu info

http://www.sport-english.com/en/news/barca/team-has-ran-less-than-real-madrid-the-champions-league-5437586
Pirms sezonas Zizu ar savu fiziskas sagatavotibas treneri,to vien darija ka dzenaja shos,ka beidzas treninsh ar bumba,ta aiziet skriet! Nu cerams ka tas atmaksasies sezonas otraja puse!

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:43, pirms 8 gadiem
da_silva rakstīja: Nu tīri komentos jau viss pateikts - Kovacic priecēja, citās līnijās diezgan daudz brāķa, nav ātruma pārējās uzbrukumā tik ļoti, cik gribētos.
Braakju, taadas stulbas nevajdziigas kljuudinjas ir, no kuraam ar steigu vajadzeetu tik valjaa.

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:43, pirms 8 gadiem
Man protams patiess prieks par Real sniegumu, kaut arī šoreiz drīzāk Eibar labi un drosmīgi nospēlēja, nekā Real slikti... Bez niknā Kazemito un kreatīvā Modriča laukuma vidū būs sarežģīti pret jebkuru pretinieku, nelaikā atkal starptautiskā pauze... Kas vēl, kaut kā Real bez Ronaldo labāk spēlēja.

PS. Turam īkšķus par Barca, viegli nebūs Vigo, bet nav vairs Nolito un tas ir pozitīvi!

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:44, pirms 8 gadiem
Jo pie Anceloti bija tieshi otradi,sezonas sakuma visus rava,bet beigas nebija kam spelet,traumas,formas nav!

     [+] [-]

, 2016-10-02 20:49, pirms 8 gadiem
veel jau jaaatceras ka Real buus veel jaabrauc uz Japaanu,speeleet tajaa nekam nevajadziigajaa kausaa,pirms gada Real to laiku labi izmantoja,lai uzlabotu savu fizisko kondiiciju

  -2 [+] [-]

, 2016-10-02 20:59, pirms 8 gadiem
Ja laukumā būtu 11 Krosi, tad noteikti pretinieks tiktu sagrauts, bet par nelaimi galaktiķu faniem, laukumā ir tikai bars miljonāru, kuriem nav nekādas motivācijas spēlēt futbolu. To spilgti parādīja arī spēle Dortmundē. Ja pat Zizu netiek galā ar šo balagānu, tad ilūziju ir maz. Ko lai saka? - Lai veicas "Real" konkurentiem!

     [+] [-]

, 2016-10-02 21:01, pirms 8 gadiem
Waldini rakstīja: Man protams patiess prieks par Real sniegumu, kaut arī šoreiz drīzāk Eibar labi un drosmīgi nospēlēja, nekā Real slikti... Bez niknā Kazemito un kreatīvā Modriča laukuma vidū būs sarežģīti pret jebkuru pretinieku, nelaikā atkal starptautiskā pauze... Kas vēl, kaut kā Real bez Ronaldo labāk spēlēja.

PS. Turam īkšķus par Barca, viegli nebūs Vigo, bet nav vairs Nolito un tas ir pozitīvi!
Pazue tieshi laika!

     [+] [-]

, 2016-10-02 21:09, pirms 8 gadiem
starp citu,Valencija atradusi sev jaunu treneri-Cesare Prandeli,bijushais Itaalijas izlases vadiitaajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-10-02 21:13, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: starp citu,Valencija atradusi sev jaunu treneri-Cesare Prandeli,bijushais Itaalijas izlases vadiitaajs
Tas jau jātur īkšķus, lai Čezārem veicas

     [+] [-]

, 2016-10-02 21:20, pirms 8 gadiem
Villareal neizmanto iespeeju pietuvoties liideru grupai,neizteiksmiigs neizskjirts 0:0 Barcelonaa pret Espanyol

     [+] [-]

, 2016-10-02 21:30, pirms 8 gadiem
taapat kaa Bilbao,kas speeles saakumaa izvirzijaas vadiibaa pret Malagu, puslaika beigaas palika mazaakumaa,ilgi tureejaas,bet tad 80.min divu minuushu laikaa ielaida divus vaartus un saapiigi neieguva pat vienu punktu

     [+] [-]

, 2016-10-02 21:39, pirms 8 gadiem
Modritis rakstīja: Jo pie Anceloti bija tieshi otradi,sezonas sakuma visus rava,bet beigas nebija kam spelet,traumas,formas nav!
arii fakts!

     [+] [-]

, 2016-10-02 21:48, pirms 8 gadiem
merikikifans rakstīja: viss normāli.madride turpina cīņu par 3 vietu.varbūt noturēsies trijniekā vēl kādu laiciņu
Baigaa asene.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:11, pirms 8 gadiem
Real Madride zaudē punktus, kas beigās var ļoti noderēt. Jāspēlē pārliecinošāk.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 22:12, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: veel jau jaaatceras ka Real buus veel jaabrauc uz Japaanu,speeleet tajaa nekam nevajadziigajaa kausaa,pirms gada Real to laiku labi izmantoja,lai uzlabotu savu fizisko kondiiciju
Nee nu kapeec nekam nevajadziigaa? Nu ja satiekas visu kontinentu labaakie klubi, tad kas vainas taadam ''randinjam''. Skaidrs, ka Eiropas klubiem taa ir tikai formulitaate, kura ir jaanokaarto. Sezona buus ljoti smaga, ljoti, jo ja taa paskataas, La Liga? (peedeejo reizi uzvareets tikai 12.gadaa),...takaa buutu laiks, CL? - varam buut pirmais klubs, kursh uzvareejis 2reiz peec kaartas...kaardinaajums ir lielaaks par lielu, Copa Del Rey?...kapeec ne...Un + jau ir Super Cups UEFA, pre-season tas kausinjs arii kkaads ir, takaa, shii sezona var buut vairaak kaa fantastiska. Ja Tu man kaa Real fanam prasiitu, vai tas viss ir iespeejams, tad es Tev netteiktu ne nee, ne jaa, vieniigais, ko es dariitu- paardziivotu un ticeetu shim klubam liidz peedeejai sekundei taapat kaa 14. gada CL finaalaa pret ATM. Shis klubs man ir iemaaciijis ticeet un es ticeeshu! ONE LOVE, ONE TEAM- RM FOREVER!

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:15, pirms 8 gadiem
knaible rakstīja: Real Madride zaudē punktus, kas beigās var ļoti noderēt. Jāspēlē pārliecinošāk.
Par to jau es ieprieksh raxtiiju. Nu nevaram atljauties zaudeet punktus pret klubiem, pret kuriem obligaati jaanjem 3p!

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:18, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja laukumā būtu 11 Krosi, tad noteikti pretinieks tiktu sagrauts, bet par nelaimi galaktiķu faniem, laukumā ir tikai bars miljonāru, kuriem nav nekādas motivācijas spēlēt futbolu. To spilgti parādīja arī spēle Dortmundē. Ja pat Zizu netiek galā ar šo balagānu, tad ilūziju ir maz. Ko lai saka? - Lai veicas "Real" konkurentiem!
Pagaidām, par Barcas veiksmi arī šovakar nevar būt ne runas

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:19, pirms 8 gadiem
kas notiek celta barsa spēlē.. vāks

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:19, pirms 8 gadiem
Barsa zaudē 0:3

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:19, pirms 8 gadiem
33 min un Celta Vigo jau 3:0 pret Barcu..

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:20, pirms 8 gadiem
Barsai neiet labāk. Jau 3:0

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:21, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: pidrilu komanda zaudeja atkal puntkus,hahahahhahahahahahaha
Tu par kuru komandu runaa? Barcu?

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:21, pirms 8 gadiem
Nu, kur tas viens smurgulis, tas Barsas fans, kursh iereeca par Real shodien. Viss jau naak atpakalj,

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:22, pirms 8 gadiem
No Messi no party

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:22, pirms 8 gadiem
gravitons rakstīja: Tu par kuru komandu runaa? Barcu?
, labs!

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:23, pirms 8 gadiem
Ha ha ha! "Celta" reāli "ouno" "Barcu", turklāt pēc pilnas programmas. Ja "Barca" izvilks kaut punktu, tas jau būs brīnums, jo realitāte ir tāda, ka mājinieki vienkārši ir DAUDZ labāki. "La Liga" spēks ir uz jautājuma zīmes. Nu labi, EPL fani šādā situācijā teiktu, ka tas tikai parād līgas spēku, bet es nebūtu par to tik pārliecināts.
Lielisks futbols" Celta" izpildījumā.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-02 22:25, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ha ha ha! "Celta" reāli "ouno" "Barcu", turklāt pēc pilnas programmas. Ja "Barca" izvilks kaut punktu, tas jau būs brīnums, jo realitāte ir tāda, ka mājinieki vienkārši ir DAUDZ labāki. "La Liga" spēks ir uz jautājuma zīmes. Nu labi, EPL fani šādā situācijā teiktu, ka tas tikai parād līgas spēku, bet es nebūtu par to tik pārliecināts.
Tieši spēks te arī parādās. Ne kura katra komanda var kapāt uzbrukuma futbolu pret Barsu

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:26, pirms 8 gadiem
Vispār, kā jau es reiz izteicos, jūs abi - gan latvieši, lielie Real taisnības cīnītāji, gan latvieši, lielie Barcelona taisnības cīnītāji - esat smieklīgi.

Bet... no malas vērojot (un es to saku kā cilvēks ar pilnīgu neitralitāti attiecībā kā uz Real, tā Barcelona), lielāki provokatori, pavisam noteikti, nāk no Barcelona puses. Dažreiz liekas, ka pat ne pārāk līdzsvaroti cilvēki, ar tieksmi atkal un atkal atkārtot vienu un to pašu darbību. Kā tādiem zooloģiskā dārza lācīšiem.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:26, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Tieši spēks te arī parādās. Ne kura katra komanda var kapāt uzbrukuma futbolu pret Barsu
Man patika, kā "dānis" ielika, bet Aspas vispār konča. "Barca" šajā mačā nav pelnījusi pilnīgi neko, tikai sagrāvi.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-02 22:27, pirms 8 gadiem
NilsK, ko tagad teiksi? Sen jau esmu teicis, ka barsa bez Messi ir viduveeja komanda, jo Neimaars un Suarezs bez Messi nevar pasi individuaali neko izveidot. Nav Iniestas un nav Messi, luuk rezultaats, iipasi nekas nepaarsteidz, jo aizsardziiba barsai kops aizgaaja Pujols taa arii ir nekaada.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:27, pirms 8 gadiem
Un tagad veel vairaak zheel, ka neuzvareejaam! Bet nu neteikshu veel hop, jo Barcai veel ir laika gana. Celta Barcu vsp nerespektee. Malachi!

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:29, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vispār, kā jau es reiz izteicos, jūs abi - gan latvieši, lielie Real taisnības cīnītāji, gan latvieši, lielie Barcelona taisnības cīnītāji - esat smieklīgi.

Bet... no malas vērojot (un es to saku kā cilvēks ar pilnīgu neitralitāti attiecībā kā uz Real, tā Barcelona), lielāki provokatori, pavisam noteikti, nāk no Barcelona puses. Dažreiz liekas, ka pat ne pārāk līdzsvaroti cilvēki, ar tieksmi atkal un atkal atkārtot vienu un to pašu darbību. Kā tādiem zooloģiskā dārza lācīšiem.
DaMarcus, bet es šaubos, ka tu spētu atšķirt Robīti (lielāko provokatoru no "City" puses, ja to vispār tā var vērtēt), kad viņš mūžīgi piesārņo EPL sadaļu, no Robīša "La Liga" sadaļā. Man šķiet, ka šeit ir tikai viens cilvēks, kuru visi uztver kā vairākas personības. Vērtējot tomēr ir jābūt nedaudz gudrākam par šo klaunu.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:30, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: NilsK, ko tagad teiksi? Sen jau esmu teicis, ka barsa bez Messi ir viduveeja komanda, jo Neimaars un Suarezs bez Messi nevar pasi individuaali neko izveidot. Nav Iniestas un nav Messi, luuk rezultaats, iipasi nekas nepaarsteidz, jo aizsardziiba barsai kops aizgaaja Pujols taa arii ir nekaada.
Šis secinājums ir buļļu kaku līmenī.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:31, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: DaMarcus, bet es šaubos, ka tu spētu atšķirt Robīti (lielāko provokatoru no "City" puses, ja to vispār tā var vērtēt), kad viņš mūžīgi piesārņo EPL sadaļu, no Robīša "La Liga" sadaļā. Man šķiet, ka šeit ir tikai viens cilvēks, kuru visi uztver kā vairākas personības. Vērtējot tomēr ir jābūt nedaudz gudrākam par šo klaunu.
Aij, nu... es šeit nerunāju par tikai vienu cilvēku.
Sen jau vairs ne.

Savādāk jau tādu spriedumu nebūtu devis.

Pavēro kādreiz pats
Tā... noliekot savu nepatiku pret Real pie malas un atverot acis.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 22:32, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: DaMarcus, bet es šaubos, ka tu spētu atšķirt Robīti (lielāko provokatoru no "City" puses, ja to vispār tā var vērtēt), kad viņš mūžīgi piesārņo EPL sadaļu, no Robīša "La Liga" sadaļā. Man šķiet, ka šeit ir tikai viens cilvēks, kuru visi uztver kā vairākas personības. Vērtējot tomēr ir jābūt nedaudz gudrākam par šo klaunu.
Palasot tevi shajaa centraa, tad es tavaa vietaa vsp nerunaatu. Kkaads mulkiibas vislaik raxta.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:32, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šis secinājums ir buļļu kaku līmenī.
Seedi un fano par savu Real.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:35, pirms 8 gadiem
Iespējams,ka Zizu ar Enriki ir saderējuši kuru pirmo palaidīs. Pagaidām Enrike owno Zizu. 4 niči vnk iesūkā uz to perfomance ko Barsa rāda pirmajā puslaikā pret Celtu

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:36, pirms 8 gadiem
Ko matjee dara barselonaa? Pilniigs nulle.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:36, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Aij, nu... es šeit nerunāju par tikai vienu cilvēku.
Sen jau vairs ne.

Savādāk jau tādu spriedumu nebūtu devis.

Pavēro kādreiz pats
Tā... noliekot savu nepatiku pret Real pie malas un atverot acis.
Es tavā vietā pacenstos neņemt galvā vismaz 2/3 no visiem komentētājiem, jo "Barcas" glorijus ņem vērā tikai tie, kas "La Ligas" rakstu komentārus lasa tikai reizi 2 nedēļās. Kāda starpība, ko vairums tīņu šeit raksta? Patiesībā jau šeit nav neviena tā pa īstam neobjektīva "Barcas" vai "Real" fana, ja neskaita galdnieku Modrīti prāta aptumsuma brīžos un Zigi, kad tas par daudz paņēmis uz krūts. Īstie fani ir abpusēji augstā līmenī.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:37, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Palasot tevi shajaa centraa, tad es tavaa vietaa vsp nerunaatu. Kkaads mulkiibas vislaik raxta.
Manus komentārus vispār vari nelasīt. Es esmu trollis no dzimšanas

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:38, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: NilsK, ko tagad teiksi? Sen jau esmu teicis, ka barsa bez Messi ir viduveeja komanda, jo Neimaars un Suarezs bez Messi nevar pasi individuaali neko izveidot. Nav Iniestas un nav Messi, luuk rezultaats, iipasi nekas nepaarsteidz, jo aizsardziiba barsai kops aizgaaja Pujols taa arii ir nekaada.
man driizaak jautaajums,kas tu esi par fanu,ja uzreiz kjeries pie riikles komandai un sauc vinju par viduveeju

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:38, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Iespējams,ka Zizu ar Enriki ir saderējuši kuru pirmo palaidīs. Pagaidām Enrike owno Zizu. 4 niči vnk iesūkā uz to perfomance ko Barsa rāda pirmajā puslaikā pret Celtu
Tā pagaidām izskatās. Bet mani Zizu taktiskie risinājumi pārliecina vairāk nekā Enrikes impotence. Un es to nesaku tikai kā "Juventus" līdzjutējs. Tas vienkārši ir acīmredzams.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:39, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: man driizaak jautaajums,kas tu esi par fanu,ja uzreiz kjeries pie riikles komandai un sauc vinju par viduveeju

  -3 [+] [-]

, 2016-10-02 22:40, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: Ko matjee dara barselonaa? Pilniigs nulle.
Nulles līmenī ir tavi komentāri, nevis Matjē. Matjē ir pasaules klases aizsargs.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:41, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: man driizaak jautaajums,kas tu esi par fanu,ja uzreiz kjeries pie riikles komandai un sauc vinju par viduveeju
Esmu neitraals liidzjuteejs, patiik Iniestas un Messi magija. Suarezs ar Neimaaru ir garastaavokla speletaaji, viena speele loti laba, otra zem viduveeja liimena, nav stabilitaates, un ja tu nepiekriiti, ka bez Messi viniem abiem iet looooti gruuti, sorry, tad tu melo pats sev.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:45, pirms 8 gadiem
WTF,kas tur ar Barcas spēli notiek TIko paskatijos livescores un gandrīz ahujel

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:47, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: Esmu neitraals liidzjuteejs, patiik Iniestas un Messi magija. Suarezs ar Neimaaru ir garastaavokla speletaaji, viena speele loti laba, otra zem viduveeja liimena, nav stabilitaates, un ja tu nepiekriiti, ka bez Messi viniem abiem iet looooti gruuti, sorry, tad tu melo pats sev.
atklaaji Ameriku,protams ka bez Messi speele mainaas un komandai ir jaapielaagojas,kam pietam veel nepaliidz Enrikes kaarteejaas rotaacijas, kaarteejo reizi nomainot pilniibaa pussargu liiniju

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:47, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: Esmu neitraals liidzjuteejs, patiik Iniestas un Messi magija. Suarezs ar Neimaaru ir garastaavokla speletaaji, viena speele loti laba, otra zem viduveeja liimena, nav stabilitaates, un ja tu nepiekriiti, ka bez Messi viniem abiem iet looooti gruuti, sorry, tad tu melo pats sev.
Man patīk Mesi maģija un katalāņu neatkarības centieni, bet nu pateikt, ka Svares spēlē viduvējā līmenī, tad tas ir pilnīgs sviests. Svaress ir viens no labākajiem uzbrucējiem pasaulē, un pat man nākas to atzīt.

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:49, pirms 8 gadiem
Kas attiecas uz rotāciju, tad tai ir jābūt, īpaši jau tādā komandā kā "Barca". Ja šī rotācija ir sūdīga, tātad trenerim var pārmest potences trūkumu.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 22:49, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: Esmu neitraals liidzjuteejs, patiik Iniestas un Messi magija. Suarezs ar Neimaaru ir garastaavokla speletaaji, viena speele loti laba, otra zem viduveeja liimena, nav stabilitaates, un ja tu nepiekriiti, ka bez Messi viniem abiem iet looooti gruuti, sorry, tad tu melo pats sev.
Neitrāls fans ar niku Lionels..

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 22:50, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neitrāls fans ar niku Lionels..
Tad labi! Latvietis ar niku "Bostonietis" un Kristīni avatarā? Tas jau vēl episkāk par mūsu britu galdnieku Modrīti, kurš tā mīl ASV Bet labi, tev taisnība, jo Lionels ir parodija.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 22:53, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad labi! Latvietis ar niku "Bostonietis" un Kristīni avatarā? Tas jau vēl episkāk par mūsu britu galdnieku Modrīti, kurš tā mīl ASV Bet labi, tev taisnība, jo Lionels ir parodija.
Divi sporta veidi vienā Bostona un RM

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:54, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Divi sporta veidi vienā Bostona un RM
Ā, "Celtic"? Nu tad neko Cilvēks-Putns ar tevi lepotos

     [+] [-]

, 2016-10-02 22:59, pirms 8 gadiem
Jāatzīst, ka "Barcas" spēle šovakar ir reti nebaudāma, ko nevarētu teikt par mājinieku sniegumu. Mājinieki ir fiziski un mentāli pārāki praktiski visos komponentos.

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:00, pirms 8 gadiem
jes,vienu dabuujaam atpakalj,saglabaajam ticiibu

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:01, pirms 8 gadiem
Ša comeback bus

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:01, pirms 8 gadiem
pikē smailē 😂

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:01, pirms 8 gadiem
2 golus vēl jaiesist. Principā var arī comeback uztaisīt ja stipri gribēt

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 23:03, pirms 8 gadiem
Pa ļubomu "Barca" nav pelnījusi pat punktu.

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:04, pirms 8 gadiem
Ja celta nebeigs visu laiku tik sist bumbu prom no savas laukuma puses pa gaisu uz barsas, tada veida vnk atdodot bumbu, tad barsa toč izlīdzinās 😄

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:04, pirms 8 gadiem
Ha hā! Pikē patiešām jāiet smailē

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:04, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: pikē smailē 😂
Ramos var a Piqe nedriikst???

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:06, pirms 8 gadiem
vo saakaas

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:06, pirms 8 gadiem
Es ne par vartu guvuma epizodi, bet pec tam kad pike aizskreja un bija viens smailē 😂 nu izskatās rēcīgi 😎

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:08, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Es ne par vartu guvuma epizodi, bet pec tam kad pike aizskreja un bija viens smailē 😂 nu izskatās rēcīgi 😎
vinjsh taa vienmeer dara,kad rezultaats prasa

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:18, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Manus komentārus vispār vari nelasīt. Es esmu trollis no dzimšanas
Nu sk. Labi, ka atziisties vismaz.

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:18, pirms 8 gadiem
nopietni Denis Suares????ne Rakitic vai Paco!!!!!

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:18, pirms 8 gadiem
😂😂😂😂😂

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:20, pirms 8 gadiem
4:2

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:20, pirms 8 gadiem
vot shitais bija traki tizli

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:21, pirms 8 gadiem
Comeback beigas

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:22, pirms 8 gadiem
Labaakaa, nu interesantaaka La Liga speele, kuru shosezon esmu redzeejis. Malachi Celtinieki.

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:22, pirms 8 gadiem
Attiecībā uz Ter Štegenu, laikam, arī var šo to atļauties secināt.

Viņš ir viens no tiem, gados pietiekami jaunajiem spēlētājiem, par kuriem pie sevis gribas domāt "viņš ir tik ļoti labs, un turklāt arī vēl tik ļoti jauns".
Bet īstenībā tas "tik ļoti labs" ir stipri pārspīlēts.

Tā tas ir ar Ter Štegenu, tā tas ir ar Edenu Azāru.

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:23, pirms 8 gadiem
Taads skats, ka vareeshu aizmigt bez miega zaaleem. Ta vismaz kkaads mierinaajums.

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:24, pirms 8 gadiem
Ter Shtegens!

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:25, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Comeback beigas
Butu Messi laukuma,tad domaju ka tads butu iespejams,bet tagad....kaut gan visadi var but!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 23:25, pirms 8 gadiem
Barsa jau ir uzlabojusi sniegumu šajā stadionā, ja salīdzinam ar pagājušo gadu 😊

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:26, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Barsa jau ir uzlabojusi sniegumu šajā stadionā, ja salīdzinam ar pagājušo gadu 😊
Ironija vietaa.

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:27, pirms 8 gadiem
Barca ar leeniiteem saak kljuut par Celtas klientiem. Pgad 1-4!

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:29, pirms 8 gadiem
traks mačs

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:29, pirms 8 gadiem
Tagad tershtegens nevares aizmigt, ja tā arī beigsies

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:29, pirms 8 gadiem
davai,veel ir laiks

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:29, pirms 8 gadiem
Beigas buus labas, es taa juut...

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:29, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Tagad tershtegens nevares aizmigt, ja tā arī beigsies

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:30, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: davai,veel ir laiks
Ceri uz nicu vai uzvaru?

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:30, pirms 8 gadiem
dulls mačs, dulls.. beigās spridzinās

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:30, pirms 8 gadiem
Modritis rakstīja: Ceri uz nicu vai uzvaru?
un kaa tev liekas?

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 23:31, pirms 8 gadiem
Tabula vispār reti laba uz doto brīdi
1 Atletico Madrid 15
2 Real Madrid 15
3 Sevilla 14
4 Barcelona 13
5 Villarreal 13
6 Athletic Bilbao 12
7 Las Palmas 11
8 Eibar 11
9 Real Sociedad 10
10 Celta Vigo 10
11 Leganes 10
12 Alaves 9

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:31, pirms 8 gadiem
Modritis rakstīja: Ceri uz nicu vai uzvaru?
Nu tu ar īstajam paprasiji Nav jau Lionels kurš ir neitrāls fans

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:33, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nu tu ar īstajam paprasiji Nav jau Lionels kurš ir neitrāls fans

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:33, pirms 8 gadiem
Iniesta uztaisija speeli 1 puslaikaa, lieki piebilst, ka ir Barselonas motors pusee.

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:33, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: vot shitais bija traki tizli
"Quick question", kāpēc LE visu laiku spēlē Ter Štegenu un Silesens tikai vienā spēlē dabūja apostīt gaisu? Cik vēl spēles TŠ jānorok, lai viņu nosēdinātu? Jau cik daudz goli tīri uz savas sirdsapziņas viņam bija pagājušajās divās sezonās kausos, tagad tas turpinās jau pamatā, koncentrācija viņam atsevišķās svarīgās epizodēs ir tuvu 0.

  -2 [+] [-]

, 2016-10-02 23:34, pirms 8 gadiem
Real faneliem orgasms, kaa pasi juutaties? Veel neesat aizmirsusi, kaa tas ir - uzvareet?

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:35, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: Iniesta uztaisija speeli 1 puslaikaa, lieki piebilst, ka ir Barselonas motors pusee.
Iniesta pirmajā puslaikā pat laukumā nebija

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:35, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Iniesta pirmajā puslaikā pat laukumā nebija
1 - vienaa, nevis pirmajaa...

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:36, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: Real faneliem orgasms, kaa pasi juutaties? Veel neesat aizmirsusi, kaa tas ir - uzvareet?
Barcai neiet diži labāk

  +1 [+] [-]

, 2016-10-02 23:36, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: Real faneliem orgasms, kaa pasi juutaties? Veel neesat aizmirsusi, kaa tas ir - uzvareet?
vispār te neviens neko sliktu par barsu pat neteica. Tu te savu komandu aptirsi 5x vairāk

     [+] [-]

, 2016-10-02 23:36, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: 1 - vienaa, nevis pirmajaa...
Tad ieliec punktiņu aiz 1