Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Lielbritānijas vicepremjers: "Pasaules kauss 2018. gadā nedrīkst notikt Krievijā"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Lielbritānijas vicepremjers: "Pasaules kauss 2018. gadā nedrīkst notikt Krievijā"
FIFA prezidents Zeps Blaters un Krievijas prezidents Vladimirs Putins 2014. gada 13. jūlijā "Maracana" stadionā Riodežaneiro
Foto: AP/Scanpix

Krievijai jāatņem tiesības rīkot FIFA 2018. gada Pasaules kausa izcīņu futbolā, paredzot to kā daļu no sankcijām pēc reisa MH17 katastrofas Ukrainas austrumos, svētdien, 27. jūlijā, laikrakstam "The Sunday Times" teica Lielbritānijas premjerministra vietnieks Niks Klegs (Nick Clegg). Viņš neizslēdza iespēju, ka turnīru varētu uzņemt Lielbritānija.

"Pasaules kausa rīkošanas tiesību atņemšana Krievijai būtu politiski nozīmīga un simboliska sankcija," uzskata britu vicepremjers. "Ja pastāv viena lieta, kura uztrauc (Krievijas prezidentu) Vladimiru Putinu, vismaz, kā es to redzu, tā ir viņa statusa sajūta."

"Iespējams, atgādinot viņam, ka viņš nevar pasaulē saglabāt tādu pašu statusu, ignorējot pārējo pasauli, iespējams, ka tam būs kāda ietekme uz viņa domāšanu."

Liberālo demokrātu līderis norādīja, ka citu pasaules valstu līderi pārādīs "vājumu un neizlēmību", ja atļaus prezidentam Putinam bez iebildumiem rīkot Pasaules kausa izcīņu. "Vladimiram Putinam pašam jāsaprot, ka viņš nevar reizē paturēt kūku uz galda un to apēst."

Klegs norādīja, ka Putinam jāatņem tiesības rīkot arī oktobrī Sočos paredzēto F1 posmu. "Viņš nevar nemitīgi pārbaudīt starptautiskās sabiedrības pacietību aiz lūzuma punkta, destabilizēt kaimiņvalsti, aizstāvēt bruņotos separātistus Ukrainas austrumos un joprojām saglabāt privilēģiju saņemt visas atzinības, kas pienākas 2018. gada Pasaules kausa rīkotājiem."

"Nav iespējams savienot brīnišķīgo spēli ar Krievijas netīro agresiju pie Krievijas un Ukrainas robežas."

Klegs neizslēdza iespēju, ka Apvienotā Karaliste varētu uzņemties 2018. gada Pasaules kausa rīkotājas lomu. Vicepremjers norādīja, ka valstij ir nepieciešamie stadioni, infrastruktūra un "entuziasms", tiesa, viņa aicinājums nav "britu mēģinājums nocelt Pasaules kausu no Vladimira Putina deguna".

BBC politikas korespondents Ross Houkinss (Ross Hawkins) uzsvēra, ka "nav pazīmju, ka Klega izteikumi atbalsosies premjerministra runās". Tiesa, vicepremjera komentāri ir "vēl viens piemērs diplomātiskās valodas saasinājumam, jo Lielbritānija pieprasa Krievijas valdībai izmantot tās ietekmi, lai nodrošinātu izmeklētājiem netraucētu piekļuvi “MH17” avārijas vietai".

"Malaysia Airlines" reiss MH17 atradās lidojumā no Amsterdamas uz Kualalumpuru, kad lidmašīna 17. jūlijā avarēja Ukrainas austrumos, bojā ejot visiem 298 pasažieriem un apkalpes locekļiem. Rietumu sabiedrības apsūdzēja Krieviju par nemiernieku apbruņošanu un viņu vainu lidmašīnas notriekšanā, kuru Maskava noliedz.

Starptautiskā futbola federācija FIFA noraidījusi aicinājumus atņemt Krievijai 2018. gada Pasaules kausa rīkošanas tiesības. Atbildot vairākiem Vācijas politiķiem, kuri pieprasīja Krievijas boikotu, FIFA norādīja, ka finālturnīrs "piespiestu rīkoties labā virzienā".

Izmantotie resursi:
Strip Russia of the World Cup — Clegg | The...
BBC News - World Cup should not be held in...

 +14 [+] [-]

, 2014-07-27 13:55, pirms 11 gadiem
Tieši tā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2014-07-27 14:13, pirms 11 gadiem
Cerams,ka līdz 2018.g. cilvēce vispār izvilks,ja ir tādi vājprātīgie kā Putlers,kam vienā rokā krāns,otrā kodolraķetes pults.PUTIN HUILO!!!

 +11 [+] [-]

, 2014-07-27 14:14, pirms 11 gadiem
Ha, un vecais korumpētais kantoris šitam piekritīs, jā kā tad
Būtu jau pareizi, tad varbūt krievi sāktu domāt un finālturnīrs Anglijā aŗi būtu fantastika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2014-07-27 14:18, pirms 11 gadiem
Sankcijas sportā būtu pat efektīvākas par ekonomiskajām,jo nez vai krievi viegli sagremotu aizliegumu viņu sportistiem un izlasēm piedalīties starptautiskās sacensībās,kā tas 90 gados bija bijušajā Dienvidslāvijā[Serbijā].Varbūt tad viņi padomātu ,ka nav labi atbalstīt citu zemju sagrābšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2014-07-27 14:23, pirms 11 gadiem
Atbalstu 2018.gada PK rīkošanu Anglijā !

  +7 [+] [-]

, 2014-07-27 14:26, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Sankcijas sportā būtu pat efektīvākas par ekonomiskajām,jo nez vai krievi viegli sagremotu aizliegumu viņu sportistiem un izlasēm piedalīties starptautiskās sacensībās,kā tas 90 gados bija bijušajā Dienvidslāvijā[Serbijā].Varbūt tad viņi padomātu ,ka nav labi atbalstīt citu zemju sagrābšanu.
Bernijs Eklstons un Zeps Blaters tam nepiekritis!
Jo tad krievi var pastastit,cik vini samaksaja lai iegut shos pasakuus!

  +9 [+] [-]

, 2014-07-27 14:27, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: es gan ceru,ka RUS notiks čempis! nav tālu jābrauc,ir kur palikt uz vietas
Tu padomju atlieka vari laicīgi aizbraukt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fcsanok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 14:38, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Man kāds var paskaidrot, kāpēc visi tagad brūk virsū Krievijai, bet ASV kas nemitīgi iebrūk citās valstīs savu savtīgo nolūku vadāmi ir tie labie? Cik tūkstošus savas izdomātās pretteroristiskās un pretdiktatoriskās kampaņas laikā ASV ir nogalinājuši, cik valstu izpostijuši, un viņi tie labie. Bet te redz Ukrainā sākās bardak, ko atbalstija ne viens cits, kā Obamas vadība, kāds tagad atceras kāpēc vispār viss aizsākās Ukrainā? Nē?! Es tā arī biju domajis, tie itkā vēlējās iekļauties ES, taču valdība nevēlējās uzreiz un tagad pakļauties Eiro-Amerikai. Krimas iezīvotāji baidoties par savu nākotni veica referendumu, tieši tādu pašu kāds bija Latvijā pirms tās iestāšanas ES, kuras rezultāti uzrādija, ka Krimas iedzīvotāji vēlas pievienoties Krievijas federācijai, vēsturiski Krima arī bija Krievijas sastāvdaļa. Pasakiet man lūdzu vai Irākas,Līvijas, Sīrijas un citu valstu iedzīvotāji ir priecīgi par to, ka ASV izpostija to dzimteni? Ir priecīgi par to, ka tika nogalināti milzum lieli iedzīvotāju daudzumi? Bet kas notiek Krimā, kāds bļauj, ka Krievija to okupēja? Cilvēki priecīgi pievienoties Krievijai. Tik smieklīgi ir lasīt daudzu proāmīšu domas par to visu...
Negribas daudz rakstit,bet tu laikam neesi iedzilinajies visa pasakuma! Tapec iesaku nerakstit lietas par kuram nav nemazakas saprashanas!

  +8 [+] [-]

, 2014-07-27 14:39, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Man kāds var paskaidrot, kāpēc visi tagad brūk virsū Krievijai, bet ASV kas nemitīgi iebrūk citās valstīs savu savtīgo nolūku vadāmi ir tie labie? Cik tūkstošus savas izdomātās pretteroristiskās un pretdiktatoriskās kampaņas laikā ASV ir nogalinājuši, cik valstu izpostijuši, un viņi tie labie. Bet te redz Ukrainā sākās bardak, ko atbalstija ne viens cits, kā Obamas vadība, kāds tagad atceras kāpēc vispār viss aizsākās Ukrainā? Nē?! Es tā arī biju domajis, tie itkā vēlējās iekļauties ES, taču valdība nevēlējās uzreiz un tagad pakļauties Eiro-Amerikai. Krimas iezīvotāji baidoties par savu nākotni veica referendumu, tieši tādu pašu kāds bija Latvijā pirms tās iestāšanas ES, kuras rezultāti uzrādija, ka Krimas iedzīvotāji vēlas pievienoties Krievijas federācijai, vēsturiski Krima arī bija Krievijas sastāvdaļa. Pasakiet man lūdzu vai Irākas,Līvijas, Sīrijas un citu valstu iedzīvotāji ir priecīgi par to, ka ASV izpostija to dzimteni? Ir priecīgi par to, ka tika nogalināti milzum lieli iedzīvotāju daudzumi? Bet kas notiek Krimā, kāds bļauj, ka Krievija to okupēja? Cilvēki priecīgi pievienoties Krievijai. Tik smieklīgi ir lasīt daudzu proāmīšu domas par to visu...
Ak dies. Krievijas informatīvās telpas upuris.

  -4 [+] [-]

, 2014-07-27 14:39, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Negribas daudz rakstit,bet tu laikam neesi iedzilinajies visa pasakuma! Tapec iesaku nerakstit lietas par kuram nav nemazakas saprashanas!
Tavs avatārs izskaidro visu))

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 14:41, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Negribas daudz rakstit,bet tu laikam neesi iedzilinajies visa pasakuma! Tapec iesaku nerakstit lietas par kuram nav nemazakas saprashanas!
Lai Dievs svētī Obamu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 14:43, pirms 11 gadiem
99%, ka notiks tāpat Krievijā. Nu jau ir par vēlu, PK gatavošanās jau norit labu laiku, tātad arī FIFA nauda tur ir ieguldīta.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-27 14:43, pirms 11 gadiem
fegic rakstīja: http://europa.eu/about-eu/countries/index_en.htm
Nejauc Eiropas Savienību ar Eiropu, tas nav viens un tas pats.

List of European countries by area - Wikipedia,...

     [+] [-]

, 2014-07-27 14:44, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Man kāds var paskaidrot, kāpēc visi tagad brūk virsū Krievijai, bet ASV kas nemitīgi iebrūk citās valstīs savu savtīgo nolūku vadāmi ir tie labie? Cik tūkstošus savas izdomātās pretteroristiskās un pretdiktatoriskās kampaņas laikā ASV ir nogalinājuši, cik valstu izpostijuši, un viņi tie labie. Bet te redz Ukrainā sākās bardak, ko atbalstija ne viens cits, kā Obamas vadība, kāds tagad atceras kāpēc vispār viss aizsākās Ukrainā? Nē?! Es tā arī biju domajis, tie itkā vēlējās iekļauties ES, taču valdība nevēlējās uzreiz un tagad pakļauties Eiro-Amerikai. Krimas iezīvotāji baidoties par savu nākotni veica referendumu, tieši tādu pašu kāds bija Latvijā pirms tās iestāšanas ES, kuras rezultāti uzrādija, ka Krimas iedzīvotāji vēlas pievienoties Krievijas federācijai, vēsturiski Krima arī bija Krievijas sastāvdaļa. Pasakiet man lūdzu vai Irākas,Līvijas, Sīrijas un citu valstu iedzīvotāji ir priecīgi par to, ka ASV izpostija to dzimteni? Ir priecīgi par to, ka tika nogalināti milzum lieli iedzīvotāju daudzumi? Bet kas notiek Krimā, kāds bļauj, ka Krievija to okupēja? Cilvēki priecīgi pievienoties Krievijai. Tik smieklīgi ir lasīt daudzu proāmīšu domas par to visu...


<c> RTR

  +9 [+] [-]

, 2014-07-27 14:45, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Man kāds var paskaidrot, kāpēc visi tagad brūk virsū Krievijai, bet ASV kas nemitīgi iebrūk citās valstīs savu savtīgo nolūku vadāmi ir tie labie? Cik tūkstošus savas izdomātās pretteroristiskās un pretdiktatoriskās kampaņas laikā ASV ir nogalinājuši, cik valstu izpostijuši, un viņi tie labie. Bet te redz Ukrainā sākās bardak, ko atbalstija ne viens cits, kā Obamas vadība, kāds tagad atceras kāpēc vispār viss aizsākās Ukrainā? Nē?! Es tā arī biju domajis, tie itkā vēlējās iekļauties ES, taču valdība nevēlējās uzreiz un tagad pakļauties Eiro-Amerikai. Krimas iezīvotāji baidoties par savu nākotni veica referendumu, tieši tādu pašu kāds bija Latvijā pirms tās iestāšanas ES, kuras rezultāti uzrādija, ka Krimas iedzīvotāji vēlas pievienoties Krievijas federācijai, vēsturiski Krima arī bija Krievijas sastāvdaļa. Pasakiet man lūdzu vai Irākas,Līvijas, Sīrijas un citu valstu iedzīvotāji ir priecīgi par to, ka ASV izpostija to dzimteni? Ir priecīgi par to, ka tika nogalināti milzum lieli iedzīvotāju daudzumi? Bet kas notiek Krimā, kāds bļauj, ka Krievija to okupēja? Cilvēki priecīgi pievienoties Krievijai. Tik smieklīgi ir lasīt daudzu proāmīšu domas par to visu...
ASV neokupē un nepievieno sev jaunas zemes,un kas ir Līvija es tādu valsti nezinu ,ja tu domā Lībiju ,tad tur nemierniekiem nepalīdzēja neviena ASV lidmašīna,bet misiju veica Francijas,Itālijas un Norvēģijas gaisa spēki.Un nesmīdini ar to ,ka Krima vēsturiski piederēja Krievijai un ,ka tur vēsturiski dzīvoja krievi ,jo iekaroja Krimu 1783 gadā Krievija un pat līdz 19 gadsimta beigām krievu Krimā bija ļoti maz.Un nesalīdzini referendumu brīvā valstī un aneksētā valstī ,jo visādus Krimas,Doņeckas referendumus neatzīs neviena normāla valsts,pat Krievijas sabiedrotie ķīnieši tos neatzīs,jo neatbalstīs separātismu.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 14:48, pirms 11 gadiem
kuvalda rakstīja: laizat jus visi pautus eiropai,obamas pakalpinji!!!!!!!!!!!
LDZ Cargo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-27 14:52, pirms 11 gadiem
fegic rakstīja: http://europa.eu/about-eu/countries/index_en.htm
Ei gudrinieks, pec tavas logikas andorru ari vajag izslegt no eiropas?

  +5 [+] [-]

, 2014-07-27 14:54, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Irāka?
Pag pag Irāka ir 52. štats? Es kaut ko esmu palaidis garām?

  +7 [+] [-]

, 2014-07-27 14:54, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Irāka?
No Irākas ASV jau labu laiku kā aizgāja un naftu tur tagad pumpē gan Krievijas,gan Ķīnas naftas kompānijas,gan citu valstu.

  +5 [+] [-]

, 2014-07-27 14:55, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Man kāds var paskaidrot, kāpēc visi tagad brūk virsū Krievijai, bet ASV kas nemitīgi iebrūk citās valstīs savu savtīgo nolūku vadāmi ir tie labie? Cik tūkstošus savas izdomātās pretteroristiskās un pretdiktatoriskās kampaņas laikā ASV ir nogalinājuši, cik valstu izpostijuši, un viņi tie labie. Bet te redz Ukrainā sākās bardak, ko atbalstija ne viens cits, kā Obamas vadība, kāds tagad atceras kāpēc vispār viss aizsākās Ukrainā? Nē?! Es tā arī biju domajis, tie itkā vēlējās iekļauties ES, taču valdība nevēlējās uzreiz un tagad pakļauties Eiro-Amerikai. Krimas iezīvotāji baidoties par savu nākotni veica referendumu, tieši tādu pašu kāds bija Latvijā pirms tās iestāšanas ES, kuras rezultāti uzrādija, ka Krimas iedzīvotāji vēlas pievienoties Krievijas federācijai, vēsturiski Krima arī bija Krievijas sastāvdaļa. Pasakiet man lūdzu vai Irākas,Līvijas, Sīrijas un citu valstu iedzīvotāji ir priecīgi par to, ka ASV izpostija to dzimteni? Ir priecīgi par to, ka tika nogalināti milzum lieli iedzīvotāju daudzumi? Bet kas notiek Krimā, kāds bļauj, ka Krievija to okupēja? Cilvēki priecīgi pievienoties Krievijai. Tik smieklīgi ir lasīt daudzu proāmīšu domas par to visu...
Nē nu, man arī patīk paskatīties krievu kanālus, lai zinātu ar kādu informāciju viņus tur visus baro Bet izrādās arī šeit var kādu nozombēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Zelta sietiņš

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 15:02, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: ASV ir noziegusies tik pat cik Krievija , ja ne vairāk. Divējādie standarti rullē!
Precīzi trāpīts! Ja laiza, tad laiza kādam pēcpusi nevis pasūta divas mājas tālāk abus

  +7 [+] [-]

, 2014-07-27 15:03, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nu nebij tik ļauni kā krievi,neokupēja,bet gan vienkārši izzog Irākas dabas resursus - naftu
Paradoksāli bet taisni British Petrolium pieder 38% tur no Rumaila naftas atradnēm, neredzu īsti saistību ar amerikāņiem. Starp itu Exxon pērn pārdeva 25% savu daļu Indonēziešiem kaut kādiem. Tur arī ķīnieši un krievi šiverējas. Tā kā šitos melus paturi pie sevis.

  -4 [+] [-]

, 2014-07-27 15:05, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: ASV ir noziegusies tik pat cik Krievija , ja ne vairāk. Divējādie standarti rullē!
Divējādie no krievu 'dvojnie'.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-27 15:09, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Precīzi trāpīts! Ja laiza, tad laiza kādam pēcpusi nevis pasūta divas mājas tālāk abus
Man ir pilnīgi nospļauties uz šīm abām lielvarām. Nepūt no mušas ziloni

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 15:10, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Man ir pilnīgi nospļauties uz šīm abām lielvarām. Nepūt no mušas ziloni
Par kurām lielvarām ir runa? ASV laikam būtu viena. Kura ir tā otra lielvara?

     [+] [-]

, 2014-07-27 15:10, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Divējādie no krievu 'dvojnie'.
un no angļu ''double''

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 15:11, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Par kurām lielvarām ir runa? ASV laikam būtu viena. Kura ir tā otra lielvara?
Par Krieviju runāju

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 15:13, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: un no angļu ''double''
No tavas latviešu valodas vienkārši ir ļoti viegli izsecināt, kādā valodā tu domā savā galviņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 15:14, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Man ir pilnīgi nospļauties uz šīm abām lielvarām. Nepūt no mušas ziloni
Man arī! Laikam ne tā saprati manu komentu! Ne uz tevi tas bija vērsts, bet gan uz šiem krāniņu mērītājiem

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 15:15, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Par Krieviju runāju
Krievijas ekonomika ir Itālijas un Kanādas ekonomikas lielumā.

Vai Kanāda ir lielvara? Hokejā, iespējams.

     [+] [-]

, 2014-07-27 15:16, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: No tavas latviešu valodas vienkārši ir ļoti viegli izsecināt, kādā valodā tu domā savā galviņā.
Piedot , Jāni Bērziņ.

  -4 [+] [-]

, 2014-07-27 15:17, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: atkal sāksies debates par tīro latvieti?
Debates nav nepieciešamas, te viss tāpat ir diezgan acīmredzams.

     [+] [-]

, 2014-07-27 15:18, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: un no angļu ''double''
Futbolaa ar noteikumiem tas pats notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 15:25, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Krievijas ekonomika ir Itālijas un Kanādas ekonomikas lielumā.

Vai Kanāda ir lielvara? Hokejā, iespējams.
Kanādai ir tik pat liela nozīme pasaulē kā Krievijai?

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 15:25, pirms 11 gadiem
Process jau ir sācies.

  +6 [+] [-]

, 2014-07-27 15:26, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Man kāds var paskaidrot, kāpēc visi tagad brūk virsū Krievijai, bet ASV kas nemitīgi iebrūk citās valstīs savu savtīgo nolūku vadāmi ir tie labie? Cik tūkstošus savas izdomātās pretteroristiskās un pretdiktatoriskās kampaņas laikā ASV ir nogalinājuši, cik valstu izpostijuši, un viņi tie labie. Bet te redz Ukrainā sākās bardak, ko atbalstija ne viens cits, kā Obamas vadība, kāds tagad atceras kāpēc vispār viss aizsākās Ukrainā? Nē?! Es tā arī biju domajis, tie itkā vēlējās iekļauties ES, taču valdība nevēlējās uzreiz un tagad pakļauties Eiro-Amerikai. Krimas iezīvotāji baidoties par savu nākotni veica referendumu, tieši tādu pašu kāds bija Latvijā pirms tās iestāšanas ES, kuras rezultāti uzrādija, ka Krimas iedzīvotāji vēlas pievienoties Krievijas federācijai, vēsturiski Krima arī bija Krievijas sastāvdaļa. Pasakiet man lūdzu vai Irākas,Līvijas, Sīrijas un citu valstu iedzīvotāji ir priecīgi par to, ka ASV izpostija to dzimteni? Ir priecīgi par to, ka tika nogalināti milzum lieli iedzīvotāju daudzumi? Bet kas notiek Krimā, kāds bļauj, ka Krievija to okupēja? Cilvēki priecīgi pievienoties Krievijai. Tik smieklīgi ir lasīt daudzu proāmīšu domas par to visu...
Var jau gari diskutēt par katru konfliktu kur piedalās jeņķi, bet Krievija ir vienigā valsts eiropā, kurā politiķi un iedzīvotāji murgo par terotorijas paplašināšanu. Ja Tu cītīgi sekoi līdz krievijas politiskajai dzīvei, tad zini ka šobrīd par diezgan pietuvinātiem cilvēkiem Putinam kļuvuši tādi imperiālisti kā Dugins, Prohanovs, kas visu laiku grab par to ka krievija varot pastāvēt tikai kā impērija. Kura vēl valsts ir tāda? Ja amerikā politiķi vēlas paplašināt savu ietekmi, parastajiem cilvēkiem tādas muļķības galīgi neintresē, maksimums varbūt paplašināt trotuāru savā pilsētā.
Krievija kamēr neizslimos savu imperiālismu, jāsoda tāpat kā savulaik Japāna vai Vācija.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 15:27, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Pietiek :: ASV agresiju hronika

un ar ko viņi ir labāki par krieviem? ne ar ko
demokrātija

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 15:29, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Kanādai ir tik pat liela nozīme pasaulē kā Krievijai?
Pasaulee nee, bet Latvijaa jaa, jo ta ir Freibergas maja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 15:31, pirms 11 gadiem
Nu tad galu gala ko mes - latviesi nolemam, rikojam Pasaules kausu Krievijaa vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 15:31, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: es gan ceru,ka RUS notiks čempis! nav tālu jābrauc,ir kur palikt uz vietas
Kurā kapsētā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 15:36, pirms 11 gadiem
chelseachamps rakstīja: Ak dies. Krievijas informatīvās telpas upuris.
Zombij, ej klausies savu Brzezinski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 15:38, pirms 11 gadiem
"Zelta sietiņš" izrādās ir sarūsējis krievu "duršlaks".....

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 15:38, pirms 11 gadiem
DJ_EV rakstīja: Varbūt tagad vēl atcerēsimies Vācu iebrukumu Latvijas teritorijā un Livonijas izveidošanu? Vai Kurzemes Hercogistes iekļaušanu Krievijas sastāvā?
Cik ASV nogalināja Irākā un Afganistānā?
Kāds teica kaut ko pretī ASV , kad tā notrieca pasažieru lidmašīnu Irānā?

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 15:39, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Kanādai ir tik pat liela nozīme pasaulē kā Krievijai?
Jā, ekonomiski.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 15:40, pirms 11 gadiem
strops rakstīja: "Zelta sietiņš" izrādās ir sarūsējis krievu "duršlaks".....
Oho , kas mani izdeva?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 15:43, pirms 11 gadiem
Es brīnos,ka tas vel nav izdarīts. Eiropa tiešām jau kļuvusi pilnīgi atkarīga no urālu smirdīgās gāzes/naftas naudas.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 15:44, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Jā, ekonomiski.
Tu noliegsi arī to , ka mēs(Eiropā) esam atkarīgi no krievu gāzes?

  -4 [+] [-]

, 2014-07-27 15:45, pirms 11 gadiem
Kad nav ko darīt,tad var uzraut šo dziesmiņu:
https://www.youtube.com/watch?v=pbs...

     [+] [-]

, 2014-07-27 15:46, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad nav ko darīt,tad var uzraut šo dziesmiņu:
https://www.youtube.com/watch?v=pbsQO_KRmt0
Šis ir daudz labāks -
https://www.youtube.com/watch?v=bNw...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 15:48, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: gan jau atrastu alternatīvu,bet tas viss maksātu dāŗgi
loģiski.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-07-27 15:50, pirms 11 gadiem
Lai gan aktuālākā lieta, kas saistīta ar Krieviju un sportu no Latvijas puses būtu RD un VEF aizvākšanās no tās čempionātiem. Kas to zin, kas vēl būs 2018. gadā

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 15:54, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: loģiski.
Man šobrīd nav īsti pārliecības,ka mēs stipri nepārmaksājam par urālu piegādāto gāzi. Un iespējams,ka jeņķu piegātdātā slānekļa gāze būtu pat mazliet lētāka.

     [+] [-]

, 2014-07-27 15:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man šobrīd nav īsti pārliecības,ka mēs stipri nepārmaksājam par urālu piegādāto gāzi. Un iespējams,ka jeņķu piegātdātā slānekļa gāze būtu pat mazliet lētāka.
Mēs par putlera gāzi maksājam vairāk nekā citas Eiropas valstis. Ja nemaldos , tad mēs esam vieni no līderiem.

     [+] [-]

, 2014-07-27 15:59, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Lai gan aktuālākā lieta, kas saistīta ar Krieviju un sportu no Latvijas puses būtu RD un VEF aizvākšanās no tās čempionātiem. Kas to zin, kas vēl būs 2018. gadā
RD maz palika.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 16:00, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Tu noliegsi arī to , ka mēs(Eiropā) esam atkarīgi no krievu gāzes?
Tā ir diezgan vienkārši atrisināma problēma.

Īstermiņā jāpalielina slānekļa gāzes ieguves un izpētes apjomus, kā arī jāizveido sašķidrinātās gāzes termināļus Eiropā, kas ļaus importēt gāzi no, piemēram, ASV un Kanādas.

Vidējā termiņā jāsavieno Alžīrija un Ziemeļāfrika ar Eiropu caur Spāniju/Itāliju. Jāinvestē savienojumos (Spānija->Eiropa/Baltija+Somija->Eiropa/utt.). Ideālā variantā jāsavieno Centrālāzija ar Kaukāzu-Turciju-Eiropu.

Slānekļa gāzes nozares attīstība samazinās gāzes cenu, tā kā tas būtu tikai izdevīgi.

Bez krievu gāzes var mierīgi iztikt.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 16:00, pirms 11 gadiem
Ko jūs te strīdāties.Ja Krievija turpinās savu agresora kursu,tad pēc 3.pasaules kara nebūs ne kur,ne kam spēlēt 2018.gada pasaules čempionātā futbolā.Tā kā ,atslābstiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-07-27 16:27, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Un tikai? Tak saņemies, domāju esi gudrāks nekā te skribelē!
Kanādai diemžēl nav kodolieroču kopš 80. gadiem.
Slēpts komentārs: JezusKristus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 16:40, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tā ir diezgan vienkārši atrisināma problēma.

Īstermiņā jāpalielina slānekļa gāzes ieguves un izpētes apjomus, kā arī jāizveido sašķidrinātās gāzes termināļus Eiropā, kas ļaus importēt gāzi no, piemēram, ASV un Kanādas.

Vidējā termiņā jāsavieno Alžīrija un Ziemeļāfrika ar Eiropu caur Spāniju/Itāliju. Jāinvestē savienojumos (Spānija->Eiropa/Baltija+Somija->Eiropa/utt.). Ideālā variantā jāsavieno Centrālāzija ar Kaukāzu-Turciju-Eiropu.

Slānekļa gāzes nozares attīstība samazinās gāzes cenu, tā kā tas būtu tikai izdevīgi.

Bez krievu gāzes var mierīgi iztikt.
Svarīgi būtu arī panākt kaut kādu dīlu ar Irānu. Te ES ir spēcīgi jalobē un jāspiež uz ASV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 16:44, pirms 11 gadiem
JezusKristus rakstīja: lol, 20 gadu laikā NATO veic mērķtiecīgu paplašināšanos uz Krievijas pusi.
Tā ir Polijā un uzliek raķešu sistēmu "pret Irānu", kurai nav ne kodolieroču, ne tiem domātu raķešu. Tā ir pie Krievijas robežas Baltijā. Tā Buša jaunākā administrācijas laikā nesekmīgi centās destabilizēt Baltkrieviju. Tā izveido satelītvalsti Kaukāzā. Tagad destabilizē Ukrainu.
Un Krievija ir agresors.
Zombiji.
Mēģini vēlreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fcsanok

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 16:48, pirms 11 gadiem
Kurai organizācijai vispār ir tiesībās atņemt Krievijai Pasaules kausu? ( FIFA neskaitās, viņi to nedarīs)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-07-27 16:51, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Kā man patīk daudzu letiņu mīlestība pret ASV, lasu un esmu šokā cik lielā mēra iz izskalotas smadzenes te daudziem. ASV un Nato ir tie labie, kas vienmēr pat ja nogalina, tad tikai ar labiem nolūkiem. Cik akliem un glupiem jābūt lai ticētu visam ko jums stumj iekšā no ASV un Nato puses. Jūs vispār kaut vienu preses konferenci ar jau bijušo ASV valts dep. oficiālo pārstāvi Dženu Psaki esat redzējuši, pašiem nenāk smiekli no tiem ne ar ko neapstiprinātiem un stulbiem apgalvojumiem? Paši āmīši rēc skatoties šās dāmas preses konferencēm. Smieklīgi ir arī tas, ka ne viens no augstāk rakstijušiem "Latvijas, ASV un Nato" patriotiem tālāk par savu degunu redzēt nevēlas, bet citus kas domā atšķirīgi sauc par "zombijiem" un ir jau izlemuši ka tiem ir izskalojuši smadzenes, bet par savām smadzenēm neviens no jums neuztraucas? Tās tiešām ir pilnīgā darba kārtībā?
Tā nav mīlesība, bet auksts aprēķins no Latvijas puses, jo:
1) Latvija redz Krieviju kā apdraudejumu
2) Latvija ASV neredz ka apdraudējumu
3) Latvija redz ASV kā drošības garantu pret Krieviju
Tātad, mēs esam aliansē ar ASV noteiktu drošības iemeslu dēļ, ne tādēļ, ka mums ļoti patiktu viss ko viņi dara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 16:53, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Tā nav mīlesība, bet auksts aprēķins no Latvijas puses, jo:
1) Latvija redz Krieviju kā apdraudejumu
2) Latvija ASV neredz ka apdraudējumu
3) Latvija redz ASV kā drošības garantu pret Krieviju
Tātad, mēs esam aliansē ar ASV noteiktu drošības iemeslu dēļ, ne tādēļ, ka mums ļoti patiktu viss ko viņi dara.
ASV zin, ka Latvija atrodas ar to aliansē?

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 16:56, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tu esi slims vienkārši

Jebkuram cilvēkam, kuram ir internets un prāts var daudz informācijas sameklēt par okupantu meliem utt. Krievija ir lielākais draudz pasaules drošībai
Internets, da ko tu neteiksi. Varbūt zini, ka Wikipēdija ir aizliegusi visiem datoriem ar ASV kongresa ip adresi redaktēt rakstus. Tādēļ, ka pēdējo dienu laikā ir mainīti daudzi vēsturiski fakti šajā portālā saistīti ar Krimu un Krieviju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-27 17:03, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tā ir diezgan vienkārši atrisināma problēma.

Īstermiņā jāpalielina slānekļa gāzes ieguves un izpētes apjomus, kā arī jāizveido sašķidrinātās gāzes termināļus Eiropā, kas ļaus importēt gāzi no, piemēram, ASV un Kanādas.

Vidējā termiņā jāsavieno Alžīrija un Ziemeļāfrika ar Eiropu caur Spāniju/Itāliju. Jāinvestē savienojumos (Spānija->Eiropa/Baltija+Somija->Eiropa/utt.). Ideālā variantā jāsavieno Centrālāzija ar Kaukāzu-Turciju-Eiropu.

Slānekļa gāzes nozares attīstība samazinās gāzes cenu, tā kā tas būtu tikai izdevīgi.

Bez krievu gāzes var mierīgi iztikt.
Kā tur īsti bija pirms EP vēlēšanām par ko kangari pļurkstēja? Par Baltijas vienoto terminālu? Cik tālu esam tikuši?

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:04, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Kā man patīk daudzu letiņu mīlestība pret ASV, lasu un esmu šokā cik lielā mēra iz izskalotas smadzenes te daudziem. ASV un Nato ir tie labie, kas vienmēr pat ja nogalina, tad tikai ar labiem nolūkiem. Cik akliem un glupiem jābūt lai ticētu visam ko jums stumj iekšā no ASV un Nato puses. Jūs vispār kaut vienu preses konferenci ar jau bijušo ASV valts dep. oficiālo pārstāvi Dženu Psaki esat redzējuši, pašiem nenāk smiekli no tiem ne ar ko neapstiprinātiem un stulbiem apgalvojumiem? Paši āmīši rēc skatoties šās dāmas preses konferencēm. Smieklīgi ir arī tas, ka ne viens no augstāk rakstijušiem "Latvijas, ASV un Nato" patriotiem tālāk par savu degunu redzēt nevēlas, bet citus kas domā atšķirīgi sauc par "zombijiem" un ir jau izlemuši ka tiem ir izskalojuši smadzenes, bet par savām smadzenēm neviens no jums neuztraucas? Tās tiešām ir pilnīgā darba kārtībā?
Krievu trolli maršs atpakaļ alā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:06, pirms 11 gadiem
Nav ko te censties kādam kaut ko pierādīt. Jūsu mīlestība pret ASV ir pārāk stipra lai pakļautos veselam saprātam. Vairāk, kā smaidu uz lūpām daudzu "ekspertu" atbildes man neizsac.
- ASV ir laba valsts, Krievijas ir pasaules drauds nr1
- Cik valstīs pēdējā laikā ir iebrukuši ASV un tās intereses lobējušie NATO karaspēku un cik valstīs iebruka Krievija.
- Krievija ir agresors un okupētājs.
- Bet kā tad ar ASV?
- Krievija agresors!!!
- Bet....

Ko ar jums te strīdēties?)

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:07, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Kā man patīk daudzu letiņu mīlestība pret ASV, lasu un esmu šokā cik lielā mēra iz izskalotas smadzenes te daudziem. ASV un Nato ir tie labie, kas vienmēr pat ja nogalina, tad tikai ar labiem nolūkiem. Cik akliem un glupiem jābūt lai ticētu visam ko jums stumj iekšā no ASV un Nato puses. Jūs vispār kaut vienu preses konferenci ar jau bijušo ASV valts dep. oficiālo pārstāvi Dženu Psaki esat redzējuši, pašiem nenāk smiekli no tiem ne ar ko neapstiprinātiem un stulbiem apgalvojumiem? Paši āmīši rēc skatoties šās dāmas preses konferencēm. Smieklīgi ir arī tas, ka ne viens no augstāk rakstijušiem "Latvijas, ASV un Nato" patriotiem tālāk par savu degunu redzēt nevēlas, bet citus kas domā atšķirīgi sauc par "zombijiem" un ir jau izlemuši ka tiem ir izskalojuši smadzenes, bet par savām smadzenēm neviens no jums neuztraucas? Tās tiešām ir pilnīgā darba kārtībā?


Raksti vēl!

Diezgan bieži skatos krievu TV un runāju ar Krievijas krieviem. Tu runā Kremļa vārdiem. Precīzi, 1:1.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:07, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: bet nebūtu slikti arī UK rīkot čempi, jo visticamāk ap 2018.gadu es dzīvošu tur
pilngadību sasniedzis beidzot būsi, neizglītots varēsi uk zemenes ravēt Etihadā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:08, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja:

Raksti vēl!

Diezgan bieži skatos krievu TV un runāju ar Krievijas krieviem. Tu runā Kremļa vārdiem. Precīzi, 1:1.
Lai tā būtu, Dženas Psaki izteiktais viedoklis vienmēr ir objektīvs un balstīts uz neapšaubāmiem faktiem.))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:09, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kā tur īsti bija pirms EP vēlēšanām par ko kangari pļurkstēja? Par Baltijas vienoto terminālu? Cik tālu esam tikuši?
Lietuvā šogad pirmais tiks pabeigts, otrs un trešais ir plānošanas stadijā Igaunijā/Somijā.

Tā kā infrastruktūra mums ir vienota, varēsim izmantot to arī Latvijā.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:09, pirms 11 gadiem
DJ_EV rakstīja: Nez kapēc Krievijas Valdība Vikipēdijā rediģēja rakstus par lidmašīnas avāriju..
Urāli bija pat tik dumji,ka sāka rediģēt Wikipedijā SU-25 parametrus, bet nebija spējīgi aizdomāties, ka tie visi ir pieejami Suhoy rūpnīcas mājas lapā, un šur tur vel.

     [+] [-]

, 2014-07-27 17:10, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Nav ko te censties kādam kaut ko pierādīt. Jūsu mīlestība pret ASV ir pārāk stipra lai pakļautos veselam saprātam. Vairāk, kā smaidu uz lūpām daudzu "ekspertu" atbildes man neizsac.
- ASV ir laba valsts, Krievijas ir pasaules drauds nr1
- Cik valstīs pēdējā laikā ir iebrukuši ASV un tās intereses lobējušie NATO karaspēku un cik valstīs iebruka Krievija.
- Krievija ir agresors un okupētājs.
- Bet kā tad ar ASV?
- Krievija agresors!!!
- Bet....

Ko ar jums te strīdēties?)
Daļa taisnība tev arī ir, kurai es piekrītu! Bet vairākumu nepārkliegt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:12, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Lai tā būtu, Dženas Psaki izteiktais viedoklis vienmēr ir objektīvs un balstīts uz neapšaubāmiem faktiem.))
Psaki ir parasta preses sekretāre, muļķīt. Kādā sakarā tu viņas vārdu 3x šeit esi pieminējis?

  -4 [+] [-]

, 2014-07-27 17:12, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Masonu ložai.
Joks ir laba lieta, bet FIFA var mierīgi piespiest urāliem liegt uzņemt FIFA 2018 čempi. Ja Blaters nav gatavs attiekties no urālu gāzes naudas, tad daudzām Eiropas futbola federācijām vienmēr ir iespēju izveidot alternatīvu Starptautisko futbola federāciju.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Joks ir laba lieta, bet FIFA var mierīgi piespiest urāliem liegt uzņemt FIFA 2018 čempi. Ja Blaters nav gatavs attiekties no urālu gāzes naudas, tad daudzām Eiropas futbola federācijām vienmēr ir iespēju izveidot alternatīvu Starptautisko futbola federāciju.
Domā , ka tur tik viens Blaters ir piekukuļots? Visa FIFA ir viena liela mafijas ģimene

     [+] [-]

, 2014-07-27 17:13, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Lietuvā šogad pirmais tiks pabeigts, otrs un trešais ir plānošanas stadijā Igaunijā/Somijā.

Tā kā infrastruktūra mums ir vienota, varēsim izmantot to arī Latvijā.
Ir atšķirība vai tas pieder mums kopā, tikai mums vai kaimiņiem?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:14, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Psaki ir parasta preses sekretāre, muļķīt. Kādā sakarā tu viņas vārdu 3x šeit esi pieminējis?
Tādēļ, ka viņa ir oficiāls ASV valsts departamenta pārstāvis un runā valsts valdības vārdā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:15, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ir atšķirība vai tas pieder mums kopā, tikai mums vai kaimiņiem?
Ir atšķirība, taču Latvijā gāzes/Krievijas lobijs ir visspēcīgākais reģionā, tādēļ nav pārsteigums, ka esam palikuši pēdējie LNG ziņā.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:16, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: nu tad ruslandes trolli lien savā būdā iekšā!
Kur ASV ir iebrukusi un okupējusi, vienīgā, kur bija iegājusi ir irāka, bet tāpat vieņiem sava valdība turpināja darbotie un tāpat darboja kā suverēna valsts, kamēr ruslandes rēķinā ir Čečenija, Afganistāna, Gruija, Ukraina utt.
Tas tāpat ir skaidrs,ka lai kur arī jeņķi (NATO) nebūtu ilgstoši karojuši, nekad tie nav palikuši šai valstī ilgāk,kā tas nepieciešams lai situācija normalizētos.
Urāli iekaro,svin uzvaras svētku, bet nesaprot kāpēc ''atbrīvotie'' par to īpaši nepriecājas. Par ko priecāties,ja tie šo valsti 50 gadus laikā naturāli noveda līdz kliņķim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:17, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Tādēļ, ka viņa ir oficiāls ASV valsts departamenta pārstāvis un runā valsts valdības vārdā.
Valdības vārdā var runāt valdības vadītājs.

Preses sekretārs informē presi un vada komunikāciju ar medijiem.

  -4 [+] [-]

, 2014-07-27 17:19, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Domā , ka tur tik viens Blaters ir piekukuļots? Visa FIFA ir viena liela mafijas ģimene
Jā, tas ir skaidrs, ka Putins šo PČ 2018. gadā, tāpat kā OS 2014 nopirka.
Blaters ar saviem Āfrikas un Latiņamerikas naudas kārajiem korumpētiem futbola funkcionāriem varēs rullēt, kamēr Eiropa atteiksies ņemt dalību tai cirkā.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:19, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Valdības vārdā var runāt valdības vadītājs.

Preses sekretārs informē presi un vada komunikāciju ar medijiem.
Ej studēt, vai skolot, nezinu. Vismaz internetā pamekle un palasi to informāciju kas ir pieejama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:20, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Jebkuram cilvēkam, kuram ir internets un prāts var daudz informācijas sameklēt
Tieši tā, iečeko kaut vai to pašu Noamu Čomski, vienu no gaišākajiem prātiem mūsdienās, kuram rokas un sirdsapziņa tīra, un ko viņš par Ukrainas krīzi saka. Un beidz skatīties bulšitu, kā BBC un CNBC.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:20, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Valdības vārdā var runāt valdības vadītājs.

Preses sekretārs informē presi un vada komunikāciju ar medijiem.
Tu tik tiešām esi stulbs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:21, pirms 11 gadiem
DJ_EV rakstīja: Politiku tiešām nevajag jaukt ar sportu, bet šis ir tas gadījums, kad tas noderētu... Visi laikam zina, kas notika dažus mēnešus pēc Sočiem...
Politika=sports
un tas jau sen visiem ir zināms

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Joks ir laba lieta, bet FIFA var mierīgi piespiest urāliem liegt uzņemt FIFA 2018 čempi. Ja Blaters nav gatavs attiekties no urālu gāzes naudas, tad daudzām Eiropas futbola federācijām vienmēr ir iespēju izveidot alternatīvu Starptautisko futbola federāciju.
Neko FIFA nevar piespiest, tā ir bezmugurkaula organizācija. Kad vispār kādam politisku iemeslu dēļ ir atņemts kāds turnīrs? Atmetot emocijas, pašlaik Pasaules kausa atņemšana Krievijai ir slapjo sapņu līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-27 17:24, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: tev to pašu var teikt un beidz skatīties ruslandes propagandu....un kad ruslande atbildēs par visiem civiliedzīvotājiem, kas mirši viņu dēļ Ukrainā? Vai Gruzijā? Vai Afganistānā?
Nekad! Nekad arī neatzīs Baltijas okupāciju! Tāpat kā ASV neatzīs savus noziegumus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:25, pirms 11 gadiem
DJ_EV rakstīja: Krievijā noteikti. Bet pārējās valstis necenšas ar sportiskiem notikumiem aizēnot politisko darbību...
Da labi tev

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:25, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Ej studēt, vai skolot, nezinu. Vismaz internetā pamekle un palasi to informāciju kas ir pieejama.
Man, atklāti sakot, ir pilnīgi pajāt par kaut kādu preses sekretāru.

Tā ir Kremļa propagandas mašinērijas standarta prakse - izraut kaut kādas informācijas kripatas no konteksta un pagriezt to sev labvēlīgā gaismā.

Senāts un Vikipēdija, kaut kāda Psaki un tamlīdzīgi. Ja nav, kur izraut tādas muļķības, tad tās tiek izdomātas un parādās krievu radīts neeksistējošs spāņu avio dispečeris tviterī, ukraiņu it kā piekauts vācu ārsts, utt.

Es to Kremļa repertuāru no galvas zinu, dārgais draugs. Tu savukārt šobrīd dejo valsi pēc Kremļa mūzikas.

Iesaku atvērt prātu un ieslēgt kaut kādu kritisko domāšanu. Nekad nav par vēlu.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:25, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: neticu,ka kāda no PK 2018 dalībvalstīm neatbrauktu
Kas tur tik neticams?
1980. gadā uz Maskavas OS neviena NATO valsts sportisti nebrauca, un ja vajadzēs,tad tagad arī nebrauks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:26, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: a USA atbildēja par tiem 130-140k mirušajiem Irākā?
No kurienes tādi skaitļi?

     [+] [-]

, 2014-07-27 17:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas tur tik neticams?
1980. gadā uz Maskavas OS neviena NATO valsts sportisti nebrauca, un ja vajadzēs,tad tagad arī nebrauks.
Tas ir kaut kas cits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-27 17:29, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Viņi ir atbildējuši! Kaut vai paskaties cik paši cilvēkus zaudēja
Tad jau krievi arī ir jau atbildējuši, jo Ukrainā ir zaudējuši cilvēkus!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:31, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Kurus viņi nav atzinuši? Irāku atzina, Japānu arī....turpini, kuras nav atzinuši?
Sava kontinenta valstis? Cik viņi reizes bija okupējuši Dominikānu? Gāza nost prezidentus? Finansēja revolūcijas?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:32, pirms 11 gadiem
JezusKristus rakstīja: Tieši tā, iečeko kaut vai to pašu Noamu Čomski, vienu no gaišākajiem prātiem mūsdienās, kuram rokas un sirdsapziņa tīra, un ko viņš par Ukrainas krīzi saka. Un beidz skatīties bulšitu, kā BBC un CNBC.


Čomskis ir utopists un radikālis. Tas ir tas pats, kas prasīt viedokli Kubas komunistu līderim viedokli par ASV.

Tādu margināļu ir diezgan daudz Rietumos, jā. Ir arī tādi, kas vēlas iznīcināt visu rūpniecību, industriju, tehnoloģiijas un atgriezties uz savācējsaimniecībām.

Ja vien tu pats neesi ideoloģisks fanātiķis, tad diez vai tādi frīki būtu jāuzskata par kaut kādām autoritātēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:32, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Tas ir kaut kas cits.
Kas cits?
Tad NATO uzlika Maskavas OS embargo saistībā ar izdarībām Afganistānā, tagad uzliks saistībā ar Krimas aneksiju un izdarībām Ukrainā.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:33, pirms 11 gadiem
Jums jāsaprot , ka ASV ir jāmet vienā miskastē ar Krieviju. 2 ļaunuma impērijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:33, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Viņi ir atbildējuši! Kaut vai paskaties cik paši cilvēkus zaudēja
Ja godīgi es vair nevēlejos ne ar vienu te diskutēt, taču tādam idiotam kā tu es nevarēju neatbildēt.
Ar ko ASV valdība ir atbildējusi par savām rīcībam? Ar daudzu tūksotšu nevainīgo savas valsts iedzīvotaju nāvēm?! Nekas sev tāda atbildīte. Tātad uz tūkstošiem nevainīgam citas valsts iedzīvotāju nāvēm ASV atbildēja ar tik pat nevainīgām savas valsts iedzīvotāju nāvēm. Prātam neaptverami!!! Idiots, katostrofāls idiots tu esi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas cits?
Tad NATO uzlika Maskavas OS embargo saistībā ar izdarībām Afganistānā, tagad uzliks saistībā ar Krimas aneksiju un izdarībām Ukrainā.
Es būtu tikai par! Bet tas ir grūti izdarāms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:34, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: 100000 mirušo tas ir minimums,nerunāsim par tiem kurus mocīja un glabāja velns viņu zin kur
Es vēlreiz jautāju-no kurienes tādi skaitļi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:35, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nav jau ruslandei jāuzbrūk, mazliet padempingot naftas cenu + dažas vēl sankcijas un krievija ir uz ceļiem
Mums tad arī būs pilnīga dirs**
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:37, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Muļ.ķi nebiju tā domājis + ASV ir oficiāli savu vainu atzinusi...Kad urlas savu atzīs ko? Tu kā viens no viņu pakalpiņiem atbildi
Tad pastāsti kā tu to biji domājis? Un lūdzu parādi kur ASV ir atzinusi savu vainu?

  +2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:37, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Slaktiņš Ukrainā ir nieks,ja salīdzina ko USA izdarīja Japānai
ou čali! vai tu zināji, ka Japana pirmā uzbruka ASV? vai tu zini kā Japānas ārmija gāja iekšā Ķīnas teritorijā? izskatās, ka nē.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:38, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nav jau ruslandei jāuzbrūk, mazliet padempingot naftas cenu + dažas vēl sankcijas un krievija ir uz ceļiem
Iesaku paklausīties Sāras Vagenkheitas(Sahra Wagenknecht) uzstāšanos Vācijas Bundestāgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:38, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Ja godīgi es vair nevēlejos ne ar vienu te diskutēt, taču tādam idiotam kā tu es nevarēju neatbildēt.
Ar ko ASV valdība ir atbildējusi par savām rīcībam? Ar daudzu tūksotšu nevainīgo savas valsts iedzīvotaju nāvēm?! Nekas sev tāda atbildīte. Tātad uz tūkstošiem nevainīgam citas valsts iedzīvotāju nāvēm ASV atbildēja ar tik pat nevainīgām savas valsts iedzīvotāju nāvēm. Prātam neaptverami!!! Idiots, katostrofāls idiots tu esi!!
Pamuļķi, visos lielākos pasaules konfliktos vienmēr bijusi iesaistīta arī Krievija (PSRS), kura pie tam vienmēr ir atbalstījusi reakcionāros spēkus. Ja ne ar cilvēku resursiem,tad ar bruņojumu.
Arī tagad Ukrainā viņi dara visu,lai situāciju eskalētu. Ja Tu esi akls,tad nevajag domāt,ka visa pasaule ir akla, un nezin,kas patiesībā notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-27 17:39, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vēlreiz jautāju-no kurienes tādi skaitļi?
https://www.iraqbodycount.org/
MMS: Error

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:40, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Ja godīgi es vair nevēlejos ne ar vienu te diskutēt, taču tādam idiotam kā tu es nevarēju neatbildēt.
Ar ko ASV valdība ir atbildējusi par savām rīcībam? Ar daudzu tūksotšu nevainīgo savas valsts iedzīvotaju nāvēm?! Nekas sev tāda atbildīte. Tātad uz tūkstošiem nevainīgam citas valsts iedzīvotāju nāvēm ASV atbildēja ar tik pat nevainīgām savas valsts iedzīvotāju nāvēm. Prātam neaptverami!!! Idiots, katostrofāls idiots tu esi!!
Diktatoru vai teokrātijas apspiestu tautu atbrīvošana ir pilnībā atbalstāma.

Ar nacionālfašistisku teritoriālu ekspansiju tur paralēles ir ļoti ierobežotas, tāpēc man īsti nav skaidrs, kādēļ tu šobrīd runā par Irāku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-27 17:41, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: un tāpēc USA japāņu izcelsmes iedzīvotājus vadāja pa lāģeriem
pēc tam viņi gan sniedza kompensācijas.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:42, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tie paši iedzīvotāji atgriezās no nometnēm dzīvi, tās bija aizturēšanas nometnes....Cik ASV zaudēja perlharborā cilvēkus labāk paskaties
~2500. No kuriem kādi 1000 bija civilie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:46, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: https://www.iraqbodycount.org/
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMsa0707782
Ja vēlies atradīšu dažu minūšu laikā daudz savādākus datus.
Tomēr stāsts nav par to. Stāsts ir par to,ka Irākā karoja NATO valstis (tai skaitā arī mēs). Ja kas, tad nav īpaši daudz tādu karu,kuros dalību ņēmuši tika ASV karavīri. Pārsvarā visi konflikti,kuros ir ņēmusi dalība ASV vai NATO ir notikuši ar ANO akceptu.
Un tāpēc nevajag sludināt te urālu propagandu, ka visa pasaule ir tie sliktie, bet redz mēs tie labie. Nevienam konfliktam ar aktīvu urālu dalību nav bijis ANO akcepts.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:46, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: un tas izraisīja agresiju, Japāna izprovocēja
Tas bija karš! Un japāņi nebombardēja civilos(vismaz tāds nebija mērķis).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:49, pirms 11 gadiem
Viss, es padodos. Jaunākas vēstures laikā ASV nepārprotami ir lielākais agresors pasaules mērogos. Valsts kas pašas izdomāto iemeslu vadīta iebruka daudzās pasaules valstīs un uz kuras sirdsapziņas ir neskaitāmas cilvēku dzīvības (no abām pusēm) ir tā labā. Un tagad man te kāds cenšas attaisnot ASV rīcību un šīs neskaitāmās nāves ar to, ka viņi pieļāva kļudu un to iespējams atzīst. Bučojat asiņaino ASV pakaļu, uzskatat Krieviju par vienīgo pasaules naidu. Lai tā būtu. Ceru, ka kādreiz jūs savā dzīvē sāksiet domāt nedaudz plašāk nekā darat to šobrīd. Stulbākais ir tas, ka drausmīgas lietas ir darijusi un darīs gan ASV, gan Krievija, gan Nato un Ķīna. Taču jūs redzat visu tikai no vienas puses... Lūk tā ir pareiza informotīvā politika no ASV intereses lobējušās Latvijas valdības un Nato pues.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:49, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Tas bija karš! Un japāņi nebombardēja civilos(vismaz tāds nebija mērķis).
Vispirms,vajadzētu saprast,ka japāņi bija hitleriskās Vācijas sabiedrotie. Un no tā arī visas izrietošās sekas.
Tev vajadzētu uzzināt ko japāņi bija spējuši izdarīt vel līdz tam, kad viņi ievilka ASV WW2.

     [+] [-]

, 2014-07-27 17:51, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: 1. Čomskis ir utopists un radikālis.

2. Tas ir tas pats, kas prasīt viedokli Kubas komunistu līderim viedokli par ASV.

Tādu margināļu ir diezgan daudz Rietumos, jā. Ir arī tādi, kas vēlas iznīcināt visu rūpniecību, industriju, tehnoloģiijas un atgriezties uz savācējsaimniecībām.


Ja vien tu pats neesi ideoloģisks fanātiķis, tad diez vai tādi frīki būtu jāuzskata par kaut kādām autoritātēm.
1. Nemaldini cilvēkus. Ja palasa, kas viņam sakāms, viss ir racionāls un argumentēts.

2. Klasisks straw man arguments, kam nav nekāda sakara ne ar Čomski ne ar šo diskusiju, un pieslēdzot tādus, tu jau atzīsti, ka par tēmu argumentēti diskutēt nevēlies.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 17:53, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispirms,vajadzētu saprast,ka japāņi bija hitleriskās Vācijas sabiedrotie. Un no tā arī visas izrietošās sekas.
Tev vajadzētu uzzināt ko japāņi bija spējuši izdarīt vel līdz tam, kad viņi ievilka ASV WW2.
Un tas attaisno vairāk par 200tk dzīvību atņemšanu civilajiem?

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:53, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Viss, es padodos. Jaunākas vēstures laikā ASV nepārprotami ir lielākais agresors pasaules mērogos. Valsts kas pašas izdomāto iemeslu vadīta iebruka daudzās pasaules valstīs un uz kuras sirdsapziņas ir neskaitāmas cilvēku dzīvības (no abām pusēm) ir tā labā. Un tagad man te kāds cenšas attaisnot ASV rīcību un šīs neskaitāmās nāves ar to, ka viņi pieļāva kļudu un to iespējams atzīst. Bučojat asiņaino ASV pakaļu, uzskatat Krieviju par vienīgo pasaules naidu. Lai tā būtu. Ceru, ka kādreiz jūs savā dzīvē sāksiet domāt nedaudz plašāk nekā darat to šobrīd. Stulbākais ir tas, ka drausmīgas lietas ir darijusi un darīs gan ASV, gan Krievija, gan Nato un Ķīna. Taču jūs redzat visu tikai no vienas puses... Lūk tā ir pareiza informotīvā politika no ASV intereses lobējušās Latvijas valdības un Nato pues.
...............programmas ''Vesti'' speciālkorospondents Latvijā fcsanoks.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:54, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Viss, es padodos. Jaunākas vēstures laikā ASV nepārprotami ir lielākais agresors pasaules mērogos. Valsts kas pašas izdomāto iemeslu vadīta iebruka daudzās pasaules valstīs un uz kuras sirdsapziņas ir neskaitāmas cilvēku dzīvības (no abām pusēm) ir tā labā. Un tagad man te kāds cenšas attaisnot ASV rīcību un šīs neskaitāmās nāves ar to, ka viņi pieļāva kļudu un to iespējams atzīst. Bučojat asiņaino ASV pakaļu, uzskatat Krieviju par vienīgo pasaules naidu. Lai tā būtu. Ceru, ka kādreiz jūs savā dzīvē sāksiet domāt nedaudz plašāk nekā darat to šobrīd. Stulbākais ir tas, ka drausmīgas lietas ir darijusi un darīs gan ASV, gan Krievija, gan Nato un Ķīna. Taču jūs redzat visu tikai no vienas puses... Lūk tā ir pareiza informotīvā politika no ASV intereses lobējušās Latvijas valdības un Nato pues.
Starp citu, Irākas karā nogalināto skaits ir mazāks par Čečenijā nogalināto skaitu. Afganistānā nogalināto skaits mazāk par Tadžikistānas pilsoņu karā bojāgājušo skaitu, kur aktīvi piedalījās Krievija.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:56, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Starp citu, Irākas karā nogalināto skaits ir mazāks par Čečenijā nogalināto skaitu. Afganistānā nogalināto skaits mazāk par Tadžikistānas pilsoņu karā bojāgājušo skaitu, kur aktīvi piedalījās Krievija.
Un??? Ja ir mazāk nāvju , tad tas attaisno vienu no pusēm? Abas šīs valstis ir ļaunums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-07-27 17:58, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Un tas attaisno vairāk par 200tk dzīvību atņemšanu civilajiem?
Vispār jau tas bija WW2, un to pavisam noteikti neizraisīja ASV. Viņi līdz Pearl Harbor notikumiem vispār bija neitrāli pret šo karu.
To kā reiz izraisīja PSRS (Krievija) atbalstot gan Hitleru, gan arī Japānas imperiālistsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 17:59, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau tas bija WW2, un to pavisam noteikti neizraisīja ASV. Viņi līdz Pearl Harbor notikumiem vispār bija neitrāli pret šo karu.
To kā reiz izraisīja PSRS (Krievija) atbalstot gan Hitleru, gan arī Japānas imperiālistsu.
Un ko Tu man tagad gribi pierādīt? Bombardēšanai bija attaisnojošs iemesls?

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 17:59, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nosac visas tās valstis un notikumus, uz priekšu
List of countries the USA has bombed since the end of World War II
China 1945-46
Korea 1950-53
China 1950-53
Guatemala 1954
Indonesia 1958
Cuba 1959-60
Guatemala 1960
Belgian Congo 1964
Guatemala 1964
Dominican Republic 1965-66
Peru 1965
Laos 1964-73
Vietnam 1961-73
Cambodia 1969-70
Guatemala 1967-69
Lebanon 1982-84
Grenada 1983-84
Libya 1986
El Salvador 1981-92
Nicaragua 1981-90
Iran 1987-88
Libya 1989
Panama 1989-90
Iraq 1991
Kuwait 1991
Somalia 1992-94
Bosnia 1995
Iran 1998
Sudan 1998
Afghanistan 1998
Yugoslavia – Serbia 1999
Afghanistan 2001
Libya 2011

  +3 [+] [-]

, 2014-07-27 18:02, pirms 11 gadiem
Starp citu, labas ziņas no Ukrainas, pārrauta fronte un DNR nošķelta no LNR

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 18:02, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Starp citu, Irākas karā nogalināto skaits ir mazāks par Čečenijā nogalināto skaitu. Afganistānā nogalināto skaits mazāk par Tadžikistānas pilsoņu karā bojāgājušo skaitu, kur aktīvi piedalījās Krievija.
Skaitļus galdā ar visiem avotiem! Par to ticamību es garantēju, ka smiešos kā kutināts

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 18:03, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nosac visas tās valstis un notikumus, uz priekšu
Attaisno tagad masu slepkavības Vjetnamā. Īpaši gribētos dzirdēt kā tu attaisnotu ''Tiger Force'' operācijas

  -4 [+] [-]

, 2014-07-27 18:06, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: List of countries the USA has bombed since the end of World War II
China 1945-46
Korea 1950-53
China 1950-53
Guatemala 1954
Indonesia 1958
Cuba 1959-60
Guatemala 1960
Belgian Congo 1964
Guatemala 1964
Dominican Republic 1965-66
Peru 1965
Laos 1964-73
Vietnam 1961-73
Cambodia 1969-70
Guatemala 1967-69
Lebanon 1982-84
Grenada 1983-84
Libya 1986
El Salvador 1981-92
Nicaragua 1981-90
Iran 1987-88
Libya 1989
Panama 1989-90
Iraq 1991
Kuwait 1991
Somalia 1992-94
Bosnia 1995
Iran 1998
Sudan 1998
Afghanistan 1998
Yugoslavia – Serbia 1999
Afghanistan 2001
Libya 2011
Mācies, puis, vēsturi. Savādāk šobrīd Tu esi sevi nostādijis muļķa lomā.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 18:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mācies, puis, vēsturi. Savādāk šobrīd Tu esi sevi nostādijis muļķa lomā.
Argumentē,puisīt,lūdzu. Ja pats nezini vēsturi, vari vismaz internetā apskatīt katru valsti un gadu.

     [+] [-]

, 2014-07-27 18:08, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Starp citu, labas ziņas no Ukrainas, pārrauta fronte un DNR nošķelta no LNR
Šeit ļoti labs avots par vissvaigākiem notikumiem Ukrainā.

https://twitter.com/YevhenS

Slava Ukrainai,slava varoņiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 18:09, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: neattaisnoju neko, bet ruslandes darbus un visas tās slepkavības nepārspēt, pat Hitlers nobāl uz viņu fona
Āksts.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2014-07-27 18:11, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Āksts.
kāda ir tava nostāja? ASV ļaunuma imperija? Krievija ļaunuma impērija? nevar saprast, tā kā mētā baigo vēsturnieku, bet neko nepasaki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 18:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mācies, puis, vēsturi. Savādāk šobrīd Tu esi sevi nostādijis muļķa lomā.
Žēl, ka skolā pat neieminējās par tādām lietām, bet skaloja smadzenes ar rietumu demokrātiju! Kur nu vēl par britu varoņdarbiem pēckara periodā, kas nākuši gaismā. Bet ko nu vairs... Ja esi gudrs uzspiestajā vēsturē ne izvērtētā, tad turpini domāt, ka esi vēstures viszinis

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 18:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, amerikāņiem bija jālasa Bībele, un vadoties pēc tur rakstītā bija jāpagriež otrs vaigs pļaukai.
Man vienkārši nav vārdu...

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 18:13, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Argumentē,puisīt,lūdzu. Ja pats nezini vēsturi, vari vismaz internetā apskatīt katru valsti un gadu.
Es Tev vēlreiz atkārtošu-visos šajos konfliktos bija iesaistīta arī PSRS (Krievija).
Lielākā daļā šajos konfliktos ASV iesaistijās ar ANO akceptu. Lielākajā daļā šajos konfliktos dalību ņēma visas NATO valstis. Pēdējos 10 gados arī Latvija.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 18:14, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tu esi āksts! kāpēc krievija neatbild par 7 miljoniem cilvēku, kuri tika nomērdēti badā?
Krievi par neko neatbild, viņi tikai cīnās ar fašismu un aizstāv savus tautiešus citās valstīs.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-27 18:15, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Žēl, ka skolā pat neieminējās par tādām lietām, bet skaloja smadzenes ar rietumu demokrātiju! Kur nu vēl par britu varoņdarbiem pēckara periodā, kas nākuši gaismā. Bet ko nu vairs... Ja esi gudrs uzspiestajā vēsturē ne izvērtētā, tad turpini domāt, ka esi vēstures viszinis
Kā teica Godmanis Suņu būdā : '' Vidusskola- vieta , kur ražo idiotus''

     [+] [-]

, 2014-07-27 18:15, pirms 11 gadiem
Šitie bezjēdzīgie politiskie strīdi krīt uz nerviem.Jebkuram normāli domājošam ir saprotams,ka gan Krievija,gan ASV cīnās par savām interesēm un uz pārējiem viņiem ir uzšķaudīt.Abi ir lieli sūda brāļi un vajadzības gadījumā ar citiem viņi nerēķināsies.Šobrīd krievi galē savus slāvu tautības cilvēkus acis nepamirkšķinot.Kur vēl var būt labāks piemērs manis sacītam.Un attaisnojums viens-ASV pie vainas.Man, kā lielākai daļai latviešu, lielāks drauds ir Krievija,ko pilnībā apliecina pagājušā gadsimta vēsture un šī brīža notikumi Ukrainā.Tie ,kuri šeit aizstāv krievu intereses,acīm redzot būtu pārlaimīgi,ja Latvija kļūtu par Krievijas guberņu.Pietiek ,ka es esmu valkājis "krievu"armijas zābakus un galīgi nevēlos,ka to darītu mani mazbērni.Tas arī viss,ko gribēju pateikt saņokiem un sietiņiem un pārējiem rašn aizstāvjiem.Nekas man nav pret krievu tautības cilvēkiem,bet šī brīža Krievijas valsts politika ved pasauli uz katastrofu.Vismaz manā skatījumā.Un tiem ,kas mīl skatīties Krievijas TV ,tad paskataties arī Krievijas TV programmu "Dozhdj",kura vienīgā vismaz cenšās būt objektīva,kamēr vēl Putina aparāts nav apgriezis viņiem sprandu.
Slēpts komentārs: Zelta sietiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-07-27 18:18, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Žēl, ka skolā pat neieminējās par tādām lietām, bet skaloja smadzenes ar rietumu demokrātiju! Kur nu vēl par britu varoņdarbiem pēckara periodā, kas nākuši gaismā. Bet ko nu vairs... Ja esi gudrs uzspiestajā vēsturē ne izvērtētā, tad turpini domāt, ka esi vēstures viszinis
Redzi, es vēsturi mācijos PSRS laikos. Bet pat tas nav spējis ietekmēt manas spriest spējas. Kur nu vel tagad. Jaunāko laiku vēsture nav jāmācās tā kā kāds to māca, gan pašam notikumi jaanalizē, un jāizmanto vel dzīvo aculiecinieku stāsti.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-27 18:20, pirms 11 gadiem
Tak princips ir skaidrs latviešiem tak ir vienalga reāli ko tur ASV ir bombardējusi utt, jo viņi uz savas ādas to nav izjutuši, bet krievu ''mantojums'' pie mums ir vēl joprojām redzams ar baru atkritumiem, kuri pie mums ir palikuši no psrs laikiem, bet izvākties negrasās, tikai raud par to, cik viss slikti. ASV mēs nekad neesam interesējuši un viņi mums neko nav darījuši, tāpēc loģiski, ka mēs vairākums atbalstām amerikāņus, tāpat kā 1941. gadā nacistus.
Un tikmēr kamēr viņi nesāks ieviest šeit savu demokrātiju, tikmēr tā arī paliks, arī es labāk bučoju pakaļu ar amerikāņiem nekā paciešu krievus un šitās izdarības, kas mūs skar tomēr tuvāk, kā kari Irākā, Vjetnamā utt, būsim reāli tā nav ne mūsu cūka ne mūsu druva , mūs tas tieši neskāra, tāpēc par to grūti paust nostāju, cilvēki tāpat mirst katru dienu, arī no ieročiem, skarbi, bet fakts.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 18:20, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: 1. Nemaldini cilvēkus. Ja palasa, kas viņam sakāms, viss ir racionāls un argumentēts.

2. Klasisks straw man arguments, kam nav nekāda sakara ne ar Čomski ne ar šo diskusiju, un pieslēdzot tādus, tu jau atzīsti, ka par tēmu argumentēti diskutēt nevēlies.
Čomska teiktais ir "racionāls" vai drīzāk loģiski konsistents attiecībā pret viņa ideoloģisko pārliecību, kas attiecībā pret manu un nospiedošo vairākumu attīstītās pasaules iedzīvotāju uzskatiem ir absolūti margināli.

Viņa teksti ir ideoloģiski motivēti. Tie nav balstīti realitātē. Tikpat labi varam paprasīt Rubikam, ko viņš domā par ASV. Gudrs čalis tak.

Un manis teiktajam par zaļajiem anarhistiem nav nekāda sakara ar kaut kādiem "straw man" argumentiem.

Pirmkārt, zaļie anarhisti ir ļoti tuvi Čomska pārstāvētajam ideoloģiskajam spektram, otrkārt, tas vēlreiz ilustrē to, ka Čomska uzskati ir margināli un ka viņš pilnīgi noteikti nav jāuzskata par kaut kādu absolūtās taisnības bāku, pēc kuras mums visiem tagad būtu jāvadās.

Ja pats neesi informēts, tad varu pateikt priekšā, ka Čomskis valsti kā institūtu pēc būtības uzskata par ļaunumu. Loģiski, ka ģeopolitiskās cīņas, valstu spēka projicēšana, militārie konflikti un to gaitā veikta civiliedzīvotāju nogalināšana tādējādi pēc viņa uzskatiem būs amorāla.

Ja vien, protams, nav runa par sociālistiem un, teiksim, Kambodžas genocīdu (2 miljoni nogalinātu parastu civiliedzīvotāju), ko Čomskis joprojām noliedz.

Ko tas nozīmē? Tas nozīmē, ka norādīt uz viņu kā uz cilvēku ar kristāltīru morālo kompasu, uz kuru mums visiem būtu jāskatās, ir aprobežoti un brutāli stulbi, jo šeit gandrīz neviens nepiekrīt viņa pasaules uzskatiem.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 18:21, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Šitie bezjēdzīgie politiskie strīdi krīt uz nerviem.Jebkuram normāli domājošam ir saprotams,ka gan Krievija,gan ASV cīnās par savām interesēm un uz pārējiem viņiem ir uzšķaudīt.Abi ir lieli sūda brāļi un vajadzības gadījumā ar citiem viņi nerēķināsies.Šobrīd krievi galē savus slāvu tautības cilvēkus acis nepamirkšķinot.Kur vēl var būt labāks piemērs manis sacītam.Un attaisnojums viens-ASV pie vainas.Man, kā lielākai daļai latviešu, lielāks drauds ir Krievija,ko pilnībā apliecina pagājušā gadsimta vēsture un šī brīža notikumi Ukrainā.Tie ,kuri šeit aizstāv krievu intereses,acīm redzot būtu pārlaimīgi,ja Latvija kļūtu par Krievijas guberņu.Pietiek ,ka es esmu valkājis "krievu"armijas zābakus un galīgi nevēlos,ka to darītu mani mazbērni.Tas arī viss,ko gribēju pateikt saņokiem un sietiņiem un pārējiem rašn aizstāvjiem.Nekas man nav pret krievu tautības cilvēkiem,bet šī brīža Krievijas valsts politika ved pasauli uz katastrofu.Vismaz manā skatījumā.Un tiem ,kas mīl skatīties Krievijas TV ,tad paskataties arī Krievijas TV programmu "Dozhdj",kura vienīgā vismaz cenšās būt objektīva,kamēr vēl Putina aparāts nav apgriezis viņiem sprandu.
Principā Tev piekrītu.
Jeņķus atbalstu tikai viena iemesla dēļ-lai cik tie nebūtu lieli sūda brāļi, tomēr tie ir mūsu sabiedrotie, un, ja mums galīgi sūdīgi ies, tad vismaz ir cerības ka viņi mums tiešām palīdzēs. Tākā to patreiz palīdz Ukrainai.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 18:21, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Tu zini kur un kā rodas diktatori? Un kādam mērķim viņi tiek gatavoti?
Izklausies pēc Alex Jones un RT skatītāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 18:21, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Tu zini kur un kā rodas diktatori? Un kādam mērķim viņi tiek gatavoti?
Ļauj minēt, cionistu un reptiliāņu sazvērestība?

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 18:23, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Man vienkārši nav vārdu...
Dažreiz vajag saprast arī ironiju.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 18:23, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Redzi, es vēsturi mācijos PSRS laikos. Bet pat tas nav spējis ietekmēt manas spriest spējas. Kur nu vel tagad. Jaunāko laiku vēsture nav jāmācās tā kā kāds to māca, gan pašam notikumi jaanalizē, un jāizmanto vel dzīvo aculiecinieku stāsti.
Tas visu izskaidro, esi divreiz cietis! Nesaprotu kā vēl neesi atjēdzies...

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 18:23, pirms 11 gadiem
Machimol , ko tad tu domā par Žaku Fresko un viņa nostāju ASV politikā?

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 18:24, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tas visu izskaidro, esi divreiz cietis! Nesaprotu kā vēl neesi atjēdzies...
????????????
nesapratu

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 18:25, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Kā teica Godmanis Suņu būdā : '' Vidusskola- vieta , kur ražo idiotus''
Tas jau nu nebūtu tas, kura viedoklis man būtu noteicošais, bet šajā gadījumā nevar nepiekrist!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 18:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ????????????
nesapratu
Pienāks diena, kad sapratīsi

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 18:30, pirms 11 gadiem
diskusija ne pa jokam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 18:34, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Pienāks diena, kad sapratīsi
Visticamāk,ka kaut kādas muļķības arī nesapratīšu.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 18:37, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Skaitļus galdā ar visiem avotiem! Par to ticamību es garantēju, ka smiešos kā kutināts
Čečenijā bojā gājuši ap 200 tūkstošiem. Tas ir pēc mūsdienu Čečenijas amatpersonu (pro-krievisko) teiktā, ieskaitot pirmo un otro karu. Plus pēckara konflikts, kas tikai tagad pakāpeniski izdziest un intensitāte samazinās.

Nekā sensacionāla tajā skaitlī nav. Tās ir konservatīvas aplēses.

Tadžikistānas karš vispār ir lielisks piemērs, ko parādīt krieviem, kad viņi sāk tirst par Afganistānu. Diezgan analoģiski tur tika nospiesti radikālie musulmaņi. Bojā gājušo skaits 50-100 tūkstoši pēc oficiālām aplēsēm.

Pēc Iraq Body Count projekta datiem, Irākā ir virs 100 tūkstošiem bojā gājušo, ieskaitot pēckara gadus līdz sabiedroto aiziešanai.

Afganistānā: 20-40 tūkstoši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-27 18:39, pirms 11 gadiem
Tieši tā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 19:16, pirms 11 gadiem
Pēc ilgāka laika intereses pēc paskatijos RTR Planeta ''Vesti''.
Bez komentāriem. Dr. Gebelss ar savu propagandu un meliem nobāl.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 19:38, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Čomska teiktais ir "racionāls" vai drīzāk loģiski konsistents attiecībā pret viņa ideoloģisko pārliecību, kas attiecībā pret manu un nospiedošo vairākumu attīstītās pasaules iedzīvotāju uzskatiem ir absolūti margināli.

Viņa teksti ir ideoloģiski motivēti. Tie nav balstīti realitātē. Tikpat labi varam paprasīt Rubikam, ko viņš domā par ASV. Gudrs čalis tak.

Un manis teiktajam par zaļajiem anarhistiem nav nekāda sakara ar kaut kādiem "straw man" argumentiem.

Pirmkārt, zaļie anarhisti ir ļoti tuvi Čomska pārstāvētajam ideoloģiskajam spektram, otrkārt, tas vēlreiz ilustrē to, ka Čomska uzskati ir margināli un ka viņš pilnīgi noteikti nav jāuzskata par kaut kādu absolūtās taisnības bāku, pēc kuras mums visiem tagad būtu jāvadās.

Ja pats neesi informēts, tad varu pateikt priekšā, ka Čomskis valsti kā institūtu pēc būtības uzskata par ļaunumu. Loģiski, ka ģeopolitiskās cīņas, valstu spēka projicēšana, militārie konflikti un to gaitā veikta civiliedzīvotāju nogalināšana tādējādi pēc viņa uzskatiem būs amorāla.

Ja vien, protams, nav runa par sociālistiem un, teiksim, Kambodžas genocīdu (2 miljoni nogalinātu parastu civiliedzīvotāju), ko Čomskis joprojām noliedz.

Ko tas nozīmē? Tas nozīmē, ka norādīt uz viņu kā uz cilvēku ar kristāltīru morālo kompasu, uz kuru mums visiem būtu jāskatās, ir aprobežoti un brutāli stulbi, jo šeit gandrīz neviens nepiekrīt viņa pasaules uzskatiem.
Kas ir tas nospiedošais vairākums? Alternatīvu uzskatu ir kaudzēm, it sevišķi intelektuāļu sabiedrībā.

Jā, viņa teksti ir ideoloģiski un radikāli motivēti attiecībā pret jebkādu ideoloģiju un pasaules uzskatiem globālā mērogā, taču viņš nepin iekšā šo visu, diskutējot par politiku reģionālā vai vispārējā mērogā.

Ja runa par Kambodžas genocīda noliegšanu, viņš nenoliedz genocīda esamību kā tādu, bet gan liek zem jautājama dažu apšaubāmu faktu īstenību. Šāda veida "noliedzēja" piesiešana jebkuram, kurš uzdrošinās kritizēt apšaubāmus faktus īstenības meklējumos, regulāri tiek praktizēta, lai aiztaisītu mutes tiem, kas paceļ holokausta tēmu.

Lai nevadās pēc Noama ideoloģiskajiem uzskatiem, tie vienmēr vairākumam paliks nesaprasti dažādu iemeslu dēļ. Es ieminējos par Čomski, jo pilnībā uzskatu šo personu, kā morāles kompasu, kurš neblefos, nebūs uzpirkts, kuru virza morāle un akadēmiskais praids.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-27 19:44, pirms 11 gadiem
fcsanok rakstīja: Kā man patīk daudzu letiņu mīlestība pret ASV, lasu un esmu šokā cik lielā mēra iz izskalotas smadzenes te daudziem. ASV un Nato ir tie labie, kas vienmēr pat ja nogalina, tad tikai ar labiem nolūkiem. Cik akliem un glupiem jābūt lai ticētu visam ko jums stumj iekšā no ASV un Nato puses. Jūs vispār kaut vienu preses konferenci ar jau bijušo ASV valts dep. oficiālo pārstāvi Dženu Psaki esat redzējuši, pašiem nenāk smiekli no tiem ne ar ko neapstiprinātiem un stulbiem apgalvojumiem? Paši āmīši rēc skatoties šās dāmas preses konferencēm. Smieklīgi ir arī tas, ka ne viens no augstāk rakstijušiem "Latvijas, ASV un Nato" patriotiem tālāk par savu degunu redzēt nevēlas, bet citus kas domā atšķirīgi sauc par "zombijiem" un ir jau izlemuši ka tiem ir izskalojuši smadzenes, bet par savām smadzenēm neviens no jums neuztraucas? Tās tiešām ir pilnīgā darba kārtībā?
Tu esi pamatīgi galvā sadrātēts. Tas ka kāds atbalsta sankcijas pret Krieviju, automātā nenozīmē baigo mīlu pret ASV un viņu politikas pilnīgu atbalstu.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-27 19:45, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: 1. Čomska teiktais ir "racionāls" vai drīzāk loģiski konsistents attiecībā pret viņa ideoloģisko pārliecību, kas attiecībā pret manu un nospiedošo vairākumu attīstītās pasaules iedzīvotāju uzskatiem ir absolūti margināli.

2. Viņa teksti ir ideoloģiski motivēti. Tie nav balstīti realitātē.

3. Tikpat labi varam paprasīt Rubikam, ko viņš domā par ASV. Gudrs čalis tak.

4. Un manis teiktajam par zaļajiem anarhistiem nav nekāda sakara ar kaut kādiem "straw man" argumentiem.

Pirmkārt, zaļie anarhisti ir ļoti tuvi Čomska pārstāvētajam ideoloģiskajam spektram, otrkārt, tas vēlreiz ilustrē to, ka Čomska uzskati ir margināli un ka viņš pilnīgi noteikti nav jāuzskata par kaut kādu absolūtās taisnības bāku, pēc kuras mums visiem tagad būtu jāvadās.

5. Ja pats neesi informēts, tad varu pateikt priekšā, ka Čomskis valsti kā institūtu pēc būtības uzskata par ļaunumu. Loģiski, ka ģeopolitiskās cīņas, valstu spēka projicēšana, militārie konflikti un to gaitā veikta civiliedzīvotāju nogalināšana tādējādi pēc viņa uzskatiem būs amorāla.

6. Ja vien, protams, nav runa par sociālistiem un, teiksim, Kambodžas genocīdu (2 miljoni nogalinātu parastu civiliedzīvotāju), ko Čomskis joprojām noliedz.

7. Ko tas nozīmē? Tas nozīmē, ka norādīt uz viņu kā uz cilvēku ar kristāltīru morālo kompasu, uz kuru mums visiem būtu jāskatās, ir aprobežoti un brutāli stulbi, jo
8. šeit gandrīz neviens nepiekrīt viņa pasaules uzskatiem.
1. "Tā domā vairākums, tātad tā ir taisnība." Muļķības. Kādas nostājas atbalstītāju skaits nepierāda, ka šis uzskats būtu pareizāks.
2. Arī visas ziņu pārraides ir ideoloģiski motivētas, nu un? Runa šeit ir tikai par Ukrainu.
3. Es vērtēju argumentu pamatotību neatkarīgi no personālijas. Rubiks, gudrs vai negudrs, joprojām ir tendenciozs komunists šī vārda ne tajā labākajā nozīmē.
4. Atgriežamies pie nr. 1.
5. Ir pilnīgi loģiski uzskatīt
"ģeopolitiskās cīņas, valstu spēka projicēšana, militārie konflikti un to gaitā veikta civiliedzīvotāju nogalināšana"
par amorālu pēc būtības neatkarīgi no politiskajām nosliecēm un pasaules uzskatiem.
6. Neesmu kompetents spriest par Čomska nostāju šajā jautājumā, bet tas ir vienkārši vēsturisks fakts.
7. To es neteicu/nerakstīju.
8. Atkal nr. 1. Kāda man starpība, cik piekrīt kādam uzskatam kopumā. Tas nav nekāds skaistumkonkurss.

Jebkurā gadījumā. Raksta tēma ir par PK atņemšanu Krievijai, kas nenotiks, to FIFA nupat ir deklarējuši.

     [+] [-]

, 2014-07-27 19:46, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc ilgāka laika intereses pēc paskatijos RTR Planeta ''Vesti''.
Bez komentāriem. Dr. Gebelss ar savu propagandu un meliem nobāl.
Takš Putins teica , ka Gebelss ir unikāls cilvēks

     [+] [-]

, 2014-07-27 20:00, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tu esi pamatīgi galvā sadrātēts. Tas ka kāds atbalsta sankcijas pret Krieviju, automātā nenozīmē baigo mīlu pret ASV un viņu politikas pilnīgu atbalstu.
To viņam nesaprast,

     [+] [-]

, 2014-07-27 20:18, pirms 11 gadiem
JezusKristus rakstīja: Kas ir tas nospiedošais vairākums? Alternatīvu uzskatu ir kaudzēm, it sevišķi intelektuāļu sabiedrībā.

Jā, viņa teksti ir ideoloģiski un radikāli motivēti attiecībā pret jebkādu ideoloģiju un pasaules uzskatiem globālā mērogā, taču viņš nepin iekšā šo visu, diskutējot par politiku reģionālā vai vispārējā mērogā.

Ja runa par Kambodžas genocīda noliegšanu, viņš nenoliedz genocīda esamību kā tādu, bet gan liek zem jautājama dažu apšaubāmu faktu īstenību. Šāda veida "noliedzēja" piesiešana jebkuram, kurš uzdrošinās kritizēt apšaubāmus faktus īstenības meklējumos, regulāri tiek praktizēta, lai aiztaisītu mutes tiem, kas paceļ holokausta tēmu.

Lai nevadās pēc Noama ideoloģiskajiem uzskatiem, tie vienmēr vairākumam paliks nesaprasti dažādu iemeslu dēļ. Es ieminējos par Čomski, jo pilnībā uzskatu šo personu, kā morāles kompasu, kurš neblefos, nebūs uzpirkts, kuru virza morāle un akadēmiskais praids.
Čomska uzskati par notikumiem pasaulē ir neatraujami saistīti ar viņa paša politiskajiem uzskatiem.

Ja tu to neesi sapratis, tas nozīmē tikai to, ka neesi pietiekami iedziļinājies viņa teiktajā.

Tieši tādēļ, ka viņš ir tāds radikāls anarhists/sociālists, viņš ir ļoti iemīļots viesis Russia Today, kas ir Kremļa propagandas mašinērijas starptautiskā filiāle.

     [+] [-]

, 2014-07-27 20:29, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: 1. "Tā domā vairākums, tātad tā ir taisnība." Muļķības. Kādas nostājas atbalstītāju skaits nepierāda, ka šis uzskats būtu pareizāks.
2. Arī visas ziņu pārraides ir ideoloģiski motivētas, nu un? Runa šeit ir tikai par Ukrainu.
3. Es vērtēju argumentu pamatotību neatkarīgi no personālijas. Rubiks, gudrs vai negudrs, joprojām ir tendenciozs komunists šī vārda ne tajā labākajā nozīmē.
4. Atgriežamies pie nr. 1.
5. Ir pilnīgi loģiski uzskatīt
"ģeopolitiskās cīņas, valstu spēka projicēšana, militārie konflikti un to gaitā veikta civiliedzīvotāju nogalināšana"
par amorālu pēc būtības neatkarīgi no politiskajām nosliecēm un pasaules uzskatiem.
6. Neesmu kompetents spriest par Čomska nostāju šajā jautājumā, bet tas ir vienkārši vēsturisks fakts.
7. To es neteicu/nerakstīju.
8. Atkal nr. 1. Kāda man starpība, cik piekrīt kādam uzskatam kopumā. Tas nav nekāds skaistumkonkurss.

Jebkurā gadījumā. Raksta tēma ir par PK atņemšanu Krievijai, kas nenotiks, to FIFA nupat ir deklarējuši.
Par 1. punktu - katram cilvēkam ir kaut kādi morāli-politiskie principi, pēc kuriem mēs katrs vadāmies.

Ja 10 cilvēku grupā visi ir konservatīvi kapitālisti, tad šai grupai un tās pārstāvju darbībām mēģināt piemērot sociālistiskas dogmas un no sociālisma ideoloģijas izrietošo morālo kompasu būs pilnīgi idiotiski.

Vai viņi visi ir amorāli izdzimteņi, jo viņiem pieder zeme, māja un neliels uzņēmums? Nē, viņiem ir pajāt uz sociālistu murgiem.

Čomska morāles spriedumi ir absolūti bezvērtīgi, ja vien tu nepiekrīti viņa skatījumam uz dzīvi, kas ir absolūti margināls.

Tas nenozīmē, ka kāds ir pareizāks vai nepareizāks, tas nozīmē, ka piesaukt Čomski šeit ir pilnīgi ne pa tēmu, ja vien tas netiek darīts, lai aizstāvētu savu personīgo viedokli. Tā arī saki - "es esmu anarhists un uzskatu, ka valstis ir ļaunums".

Argumenti var būt pamatoti, ja tiek apspriesta faktoloģiska informācija, nevis tad, kad runā par politiski-filozofiskām nostādnēm.

Aijo Beness arī ir loģisks, bet tas nenozīmē, ka kāds normāls latvietis viņā grasās ieklausīties.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-27 20:51, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Čomska uzskati par notikumiem pasaulē ir neatraujami saistīti ar viņa paša politiskajiem uzskatiem.

Ja tu to neesi sapratis, tas nozīmē tikai to, ka neesi pietiekami iedziļinājies viņa teiktajā.

Tieši tādēļ, ka viņš ir tāds radikāls anarhists/sociālists, viņš ir ļoti iemīļots viesis Russia Today, kas ir Kremļa propagandas mašinērijas starptautiskā filiāle.
Vēlreiz saku, viņš nepin iekšā savu ideoloģiju, runājot par polit. notikumiem, tam viņš uzstājas atsevišķi.

Palabošu. Pirmkārt, viņš nav sociālists. Otrkārt, par viesi Russia Today viņš ir kļuvis, jo ir ASV naciolālās un ārpolitikas kritiķis.

Par RT, labrīt, visi popmēdiji tiek kontrolēti un ir sabiedrisko attiecību manupulācijas rīki. Vienīgi žēl, ka godājamus cilvēkus kā Noam Chomsky, Stephen Cohen, John Mearsheimer, Norman Finkelstein u.c. citos ziņu kanālos neredzēsim.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-27 21:05, pirms 11 gadiem
JezusKristus rakstīja: Vēlreiz saku, viņš nepin iekšā savu ideoloģiju, runājot par polit. notikumiem, tam viņš uzstājas atsevišķi.

Palabošu. Pirmkārt, viņš nav sociālists. Otrkārt, par viesi Russia Today viņš ir kļuvis, jo ir ASV naciolālās un ārpolitikas kritiķis.

Par RT, labrīt, visi popmēdiji tiek kontrolēti un ir sabiedrisko attiecību manupulācijas rīki. Vienīgi žēl, ka godājamus cilvēkus kā Noam Chomsky, Stephen Cohen, John Mearsheimer, Norman Finkelstein u.c. citos ziņu kanālos neredzēsim.
Vēlreiz saku - Čomskis nav ziņu reportieris, kas stāsta par notikušo un nodod skatītājiem faktoloģisku informāciju. Viņš izdara spriedumus. Jebkāds spriedums par politiskiem notikumiem ir balstīts viņa paša politiskajā pārliecībā. Tur nevar neiepīt savu viedokli un ideoloģiju.

Un, jā, viņš ir sociālists (ir sevi raksturojis kā "libertarian socialist").

Tavs viedoklis man ir skaidrs un es tam pilnībā nepiekrītu.

Tajā pašā laikā neredzu jēgu sporta portālā nodarboties ar politiskām diskusijām un man absolūti neinteresē, kādēļ tev, Rubikam vai Čomskim liekas, ka ir adekvāti salīdzināt brīvprātīgu pievienošanos militārajai aliansei ar autoritāra, nacionālistiska režīma īstenotu teritoriālu ekspansiju.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 21:27, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Vēlreiz saku - Čomskis nav ziņu reportieris, kas stāsta par notikušo un nodod skatītājiem faktoloģisku informāciju. Viņš izdara spriedumus. Jebkāds spriedums par politiskiem notikumiem ir balstīts viņa paša politiskajā pārliecībā. Tur nevar neiepīt savu viedokli un ideoloģiju.

Un, jā, viņš ir sociālists (ir sevi raksturojis kā "libertarian socialist").

Tavs viedoklis man ir skaidrs un es tam pilnībā nepiekrītu.

Tajā pašā laikā neredzu jēgu sporta portālā nodarboties ar politiskām diskusijām un man absolūti neinteresē, kādēļ tev, Rubikam vai Čomskim liekas, ka ir adekvāti salīdzināt brīvprātīgu pievienošanos militārajai aliansei ar autoritāra, nacionālistiska režīma īstenotu teritoriālu ekspansiju.
Čomska spriedumi iziet caur morāles prizmu, neskarot ideoloģiju.

No tās pašas wiki par Čomski - He has praised libertarian socialism, and has described himself as an anarcho-syndicalist. Filtrē.

Interesē vai nē, bet sabiedrisko attiecību manipulācija ir milzīgs bizness privātsektoram un viens no efektīvākajiem instrumentiem valsts sektorā. Tas, ka tu esi izglītots, nenozīmē, ka pārējie neķersies.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-27 23:15, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: 1. Par 1. punktu - katram cilvēkam ir kaut kādi morāli-politiskie principi, pēc kuriem mēs katrs vadāmies.

Ja 10 cilvēku grupā visi ir konservatīvi kapitālisti, tad šai grupai un tās pārstāvju darbībām mēģināt piemērot sociālistiskas dogmas un no sociālisma ideoloģijas izrietošo morālo kompasu būs pilnīgi idiotiski.

Vai viņi visi ir amorāli izdzimteņi, jo viņiem pieder zeme, māja un neliels uzņēmums? Nē, viņiem ir pajāt uz sociālistu murgiem.

2. Čomska morāles spriedumi ir absolūti bezvērtīgi, ja vien tu nepiekrīti viņa skatījumam uz dzīvi, kas ir absolūti margināls.

Tas nenozīmē, ka kāds ir pareizāks vai nepareizāks, tas nozīmē, ka piesaukt Čomski šeit ir pilnīgi ne pa tēmu, ja vien tas netiek darīts, lai aizstāvētu savu personīgo viedokli.

3. Tā arī saki - "es esmu anarhists un uzskatu, ka valstis ir ļaunums".

4. Argumenti var būt pamatoti, ja tiek apspriesta faktoloģiska informācija, nevis tad, kad runā par politiski-filozofiskām nostādnēm.

4. Aijo Beness arī ir loģisks, bet tas nenozīmē, ka kāds normāls latvietis viņā grasās ieklausīties.
1. Pēc relatīvisma jā. BET neviens te nepiemēro kapitālistiem sociālistu normas. Amorāla var būt gan strādnieku ekspluatācija 3. pasaules valstu sviedrētavās kapitālisma ekonomikā, gan Ziemeļkorejas valsts iekārta. Bet tas ir kaut kāds pilnīgs offtop, par to te vispār nav runas.

2. Pilnīgs bull. Es varu izvērtēt jebkuru spriedumu un piekrist vai nepiekrist tam, nepieslienoties tā paudēja ideoloģijai. Bet tev ir tikai melns un balts, kā izskatās, pie tam kastītēs, kas ir margināls un kas nav.

3. Murgains un hipertrofēts vispārinājums, kam nav nekāda sakara ar apspriežamo tēmu.

4. Velkam paralēles starp Aijo Benesu un Čomski, nu gan salīdzināji. Nevēlies pieturēties pie tēmas?

     [+] [-]

, 2014-07-27 23:20, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Vēlreiz saku - Čomskis nav ziņu reportieris, kas stāsta par notikušo un nodod skatītājiem faktoloģisku informāciju. Viņš izdara spriedumus. Jebkāds spriedums par politiskiem notikumiem ir balstīts viņa paša politiskajā pārliecībā. Tur nevar neiepīt savu viedokli un ideoloģiju.
Ziņas nebūt nav objektivitātes etalons.
Gan austrumos, gan rietumos reportieri seko sava darba devēja redakcionālajai politikai un faktus pasniedz tādā rakursā, kādā vajadzēs.
Kurš neievēro vajadzīgo kursu, tiek padzīts, ar tālejošākām sekām žurnālistikas karjerā,

     [+] [-]

, 2014-07-28 00:20, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: 1. Pēc relatīvisma jā. BET neviens te nepiemēro kapitālistiem sociālistu normas. Amorāla var būt gan strādnieku ekspluatācija 3. pasaules valstu sviedrētavās kapitālisma ekonomikā, gan Ziemeļkorejas valsts iekārta. Bet tas ir kaut kāds pilnīgs offtop, par to te vispār nav runas.

2. Pilnīgs bull. Es varu izvērtēt jebkuru spriedumu un piekrist vai nepiekrist tam, nepieslienoties tā paudēja ideoloģijai. Bet tev ir tikai melns un balts, kā izskatās, pie tam kastītēs, kas ir margināls un kas nav.

3. Murgains un hipertrofēts vispārinājums, kam nav nekāda sakara ar apspriežamo tēmu.

4. Velkam paralēles starp Aijo Benesu un Čomski, nu gan salīdzināji. Nevēlies pieturēties pie tēmas?
Man prieks, ka tu vari izvērtēt katru spriedumu atsevišķi. Tā ir ļoti noderīga īpašība. Šādi cilvēki gan parasti uz sienām netur portretus un tie diskusijās neatsaucas uz saviem elkiem, bet mēģina izteikt paši savus argumentus.

Un, jā, man Čomska politiskie uzskati ir tieši tikpat aktuāli kā Aijo Benesa (vai Benesa Aijo, kā nu tur bija).

Rezumējums: Čmokskis iet tirst. Lingvistikas gigants, politiskie uzskati - vienkārši smieklīgi.

Joprojām gaidu argumentus par tēmu. Kā var salīdzināt augoši autoritāra, nacionālistiska režīma imperiālās ambīcijas un klajā iredentismā balstītu teritorijas paplašināšanu ar ASV ārpolitiku?

Mums blakus veidojas viegli fašistisks režīms, kas vēsā mierā izsaka pretenzijas uz kaimiņvalstu teritorijām. Ir jābūt pilnīgi aprobežotam, lai liktu vienādības zīmi ar ASV un piesauktu 1994. gada PK.

     [+] [-]

, 2014-07-28 00:24, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Ziņas nebūt nav objektivitātes etalons.
Gan austrumos, gan rietumos reportieri seko sava darba devēja redakcionālajai politikai un faktus pasniedz tādā rakursā, kādā vajadzēs.
Kurš neievēro vajadzīgo kursu, tiek padzīts, ar tālejošākām sekām žurnālistikas karjerā,
Melnbaltas domāšanas piesaucējs atkal liek vienādības zīmi starp pilnīgi nesalīdzināmām lietām.

Tu pilnā nopietnībā vēlies apgalvot, ka preses brīvība Rietumos un Krievijā ir vienāda?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-28 01:03, pirms 11 gadiem
Un Lielbritānija izlems, vai PK 2018.gadā notiks Krievijā? Man šķiet FIFA ir pāri 200 valstīm. Tad ir jāprasa visu šo valstu federācijām, lai izlemj!

Pārējos komentāros nemaz neiesaistīšos. Diemžēl, reti, kurš redz, kas patiesībā notiek!!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-28 09:18, pirms 11 gadiem
ha, Eiropa ...
Merkele TV priekšā zīmējas, aizmirstot, ka pirms brītiņa Vācija nomaksāja gāzes trubas ielikšanu Baltijas jūrā
Austrijas prezidents tikko savu trubu pasūtīja no austrumiem
...
DIVKOSĪBA zvērīga nāk no brūkstošā kapitālisma un netiklības perēkļiem