Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Izšķērdīgā Beļģija papildlaikā notur uzvaru un vietu 1/4 finālā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Izšķērdīgā Beļģija papildlaikā notur uzvaru un vietu 1/4 finālā
Beļģijas futbolisti pēc Kevina de Braunes vārtu guvuma
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadīts Pasaules kausa pēdējais 1/8 fināls. Beļģija pamatlaikā neizmantoja ļoti daudz vārtu gūšanas iespēju, novedot maču ar ASV līdz papildlaikam. Tā pirmajā puslaikā beļģi divreiz pārspēja lieliski spēlējošo ASV vārtsargu Timu Hovardu, bet otrajā amerikāņi vienus vārtus atguva un bija tuvu arī neizšķirta izraušanai. Beļģijai tomēr izdevās noturēt uzvaru ar 2:1. 1/4 finālā tā tiksies ar Argentīnu.

Pirms spēles
Beļģijas rindās Antonijam Vanden Borrem finālturnīrs traumas dēļ jau beidzies, savukārt Stīvens Defūrs nevarēja palīdzēt iepriekšējā mačā saņemtās sarkanās kartītes dēļ. Pamatsastāvā nebija arī savainojuma nomocītā Tomasa Vermālena. Uzbrukuma smailē bija izvirzīts Divoks Oridži, Romelu Lukaku paliekot uz soliņa. Savukārt ASV sastāvā laukumā šovakar atgriezās Alehandro Bedoja, toties rezervē palika Džozijs Altidors, kurš pēc pirmajā mačā gūtās traumas tomēr vēl nepaspēja atgūties.

Beļģijai pārsvars, bet momentu maz
Atšķirībā no grupu turnīra mačiem, Beļģija šoreiz aktīvi devās uzbrukumos jau no paša mača sākuma un varēja izcelties jau pirmajā minūtē, kad pēc Mertensa piespēles bīstami sita Oridži, taču ASV vārtsargs Hovards atvairīja bumbu. Beļģi kontrolēja bumbu vairāk visu pirmo puslaiku, amerikāņiem atbildot par pretuzbrukumiem, no kuriem par bīstamāko jāuzskata Dempsija sitiens 21. minūtē no soda laukuma līnijas, pēc kura Kurtuā nospēlēja precīzi, ķerot bumbu. Vēl ASV bija aktīva puslaika beigās, beļģiem aktīvi uzbrūkot pārējā laikā.

Ļoti aktīvs bija Kevins de Braune, kurš puslaika vidū pretuzbrukumā pietuvojās soda laukumam, apspēlēja aizsargu un centās trāpīt tuvajā stūrī, taču bumba lidoja garām. De Braune bija uzmanības centrā vēl vairākos potenciāli bīstamos uzbrukumos, tāpat viens labs tālsitiens padevās Azāram – Hovards bumbu ķēra. Beļģus bieži pievīla vēl vienas precīzas piespēles vai vēl viena aizsarga apspēlēšanas nespēja, kas neļāva tikt līdz patiešām labām iespējām.

Hovarda fantastisks sniegums ļauj ASV panākt papildlaiku
Jau uzreiz pēc pārtraukuma Mertenss tika pie iespējas sist ar galvu, un Hovards ne bez pūlēm pārcēla bumbu pāri pārliktnim. Drīz vien divas labas iespējas bija Oridži, taču vienā no tām viņš netrāpīja pa bumbu, toties otrajā pēc viņa sitiena ar galvu bumba trāpīja pa pārliktni. Beļģijas pamatīgo ofensīvu turpināja Vertongena sitiena pāri, kā arī Mertnensa no vārtu priekšas garām aizsisto bumbu. Ar laiku ASV spēja atbildēt ar pāris pretuzbrukumiem, pāris reizes arī uzsita, taču Kurtuā bija vietā.

Jo tuvāk bija pamatlaika beigas, jo vairāk darba bija Kurtuā kolēģim Hovardam. Septiņu minūšu laikā pieredzējušais vārtsargs neļāva Oridži izmantot vēl vienu iespēju, tad glāba ASV pēc Mirallasa izgājiena vienatnē pret Hovardu, bet vēl pēc pāris minūtēm atvairīja bumbu pēc Azāra sitiena – pussargs centās trāpīt apakšējā stūrī. Hovardam nebija laika atslābt arī pašā galotnē, kad viņš vēlreiz neļāva iesist Oridži, kā arī aizsniedzās līdz bumbai pēc Kompanī sitiena no vārtu priekšas. Beļģija pamatlaikā palaida garām ļoti daudz iespēju, bet ASV kompensācijas laikā varēja realizēt retu momentu un izraut uzvaru – Vondolovskis no vārtu priekšas sita pāri...

Beļģija gandrīz izlaiž pārsvaru, taču iekļūst 1/4 finālā
Jau pašā papildlaika sākumā bumba soda laukumā atlēca pie de Braunes, kurš apskrēja divus aizsargus un noslēdza uzbrukumu ar sitienu apakšējā stūrī – 1:0. Hovards šoreiz bija bezspēcīgs. Beļģi turpināja doties uz priekšu, un papildlaika pirmā puslaika izskaņā Lukaku pēc de Braunes piespēles dubultoja pārsvaru. Beļģija bija nonākusi tuvu 1/4 finālam, taču ASV vēl nebija teikusi pēdējo vārdu.

Uz maiņu tikko nākušais Grīns otrā puslaika sākumā pēc piespēlēs vārtu priekšā samazināja starpību līdz minimumam, bet turpmākajā laikā ASV iespieda beļģus viņu laukuma pusē un tika vēl pie vairākām iespējām. Tiesa, amerikāņiem patraucēja pašu neprecizitāte, tāpat paspēja glābt arī Kurtuā, un Beļģija noturēja 2:1 un vietu ceturtdaļfinālā, kurā tiksies ar Argentīnu.

StatistikaBelUsa
Bumbas kontrole47%53%
Sitieni (rāmī)38 (27)15 (9)
Stūra sitieni194
Pārkāpumi2711
Aizmugures20

Beļģija – ASV 2:1 (0:0, 2:0)

Vārti: de Braune 93'; Lukaku 105' – Grīns 107'
Brīdinājumi: Kompanī – Kamerons
Beļģija: Kurtuā, Vertongens, Kompanī, Alderveirelds, van Bautens, Fellaini, Vitsels, Azārs (Šadlī 110'), de Braune, Mertenss (Mirallass 60'), Oridži (Lukaku 91')
ASV: Hovards, Gonsaless, Beslers, Bīzlijs, Džonsons (Jedlins 32'), Kamerons, Bredlijs, Džounss, Zusī (Vondolovskis 72'), Bedoja (Grīns 105'+2), Dempsijs
Galvenais tiesnesis: Džamels Haimudi (Alžīrija)

Pasaules kausa 1/8 fināli

DatumsSpēleRezultāts
28.06.Brazīlija - Čīle1:1 p.s.3:2
28.06.Kolumbija - Urugvaja2:0
29.06.Nīderlande - Meksika2:1
29.06.Kostarika - Grieķija1:1 p.s.5:3
30.06.Francija - Nigērija2:0
30.06.Vācija - Alžīrija2:1 (papildl.)
01.07.Argentīna - Šveice1:0 (papildl.)
01.07.Beļģija - ASV2:1 (papildl.)

1/4 fināli

DatumsSpēleLaiks (LV)
04.07.Francija - Vācija19:00
04.07.Brazīlija - Kolumbija23:00
05.07.Argentīna - Beļģija19:00
05.07.Nīderlande - Kostarika23:00

 +18 [+] [-]

, 2014-07-02 01:33, pirms 11 gadiem
Jūs zināt, cik šis PK prasa?
es katru nakti tieku pie 5 h max 5.5 h gulēt
un man 300km jastūrē katru dienu
un darbs nav grūts, bet atbildīgs...

TAS IR FUTBOLS

  -3 [+] [-]

, 2014-07-02 01:33, pirms 11 gadiem
yuka, 01:17, pirms 13 minūtēm, ignorēt, atbildēt

sasperjods-k rakstīja: jenķi iesitīs, bet cik ātri?

Gribēju jau rakstīt- ''Esi pārliecināts?''

 +21 [+] [-]

, 2014-07-02 01:33, pirms 11 gadiem
Kaut vai 0:0 beidzās pamatlaiks, bet bija spēle ļoti aizraujoša, it īpaši papildlaiks.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-02 01:34, pirms 11 gadiem
Ja skatamies papildlaiku nr.2, tad Beļģi ne sūda nebija pelnījuši tikt tālāk. Hovardam milzīgs respekt!!!!
Un atkal jau kuro reizi nosacīti vājākajai komandai pietrūkst tik maz...

  +9 [+] [-]

, 2014-07-02 01:34, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Jūs zināt, cik šis PK prasa?
es katru nakti tieku pie 5 h max 5.5 h gulēt
un man 300km jastūrē katru dienu
un darbs nav grūts, bet atbildīgs...

TAS IR FUTBOLS
Neuztraucies tu neesi vienīgais.
Slēpts komentārs: sasperjods-k

 +13 [+] [-]

, 2014-07-02 01:35, pirms 11 gadiem
Trešā spēle pēc kārtas, kur pamatlaiks beidzas ar rezultātu 0:0!

P.S. Papildlaiks labs

 +14 [+] [-]

, 2014-07-02 01:35, pirms 11 gadiem
Vnk fantastisks chempis. Hovards unreal, taadu GK performanci veel nebiju redzeejis. Shi lkm tagad noteikti ir jauna labaakaa un interesantaakaa speele turniiraa. Eh, zheel tomeer amiishus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2014-07-02 01:35, pirms 11 gadiem
38 sitieni pa vārtiem

  +4 [+] [-]

, 2014-07-02 01:35, pirms 11 gadiem
Pēc 4 gadiem, nākošajā čempionātā ASV parādīs vēl labāku spēli! Tiešām simpatizējoši spēlē

  +8 [+] [-]

, 2014-07-02 01:35, pirms 11 gadiem
tas 0:0 pamatlaikā sāk apnikt, bet overtime ir uhh, bauda

 +10 [+] [-]

, 2014-07-02 01:35, pirms 11 gadiem
baac,buutu veel amerikaanji to sodinju papildlaikaa ielikushi,taa vispaar buutu bomba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:36, pirms 11 gadiem
Jurģis tik paties
where the kopošanās one minute?

  +8 [+] [-]

, 2014-07-02 01:36, pirms 11 gadiem
Labākais papildlaiks šajā Pasaules kausā

 +14 [+] [-]

, 2014-07-02 01:36, pirms 11 gadiem
Tims Hovards ir labāks bloķētājs,nekā Dvaits Hovards
Slēpts komentārs: Ferdinands Lieliskaisss
Slēpts komentārs: T.G.H.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-02 01:36, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: baac,buutu veel amerikaanji to sodinju papildlaikaa ielikushi,taa vispaar buutu bomba
Kosavilkums:
BRA izlīda 1 cm dēļ
HOL izlīda Markeza muļķibas dēļ
VĀC izlīda Širles 1no 179 brīnuma sitiena dēļ
FRA izlīda tiesnešu dēļ
ARG izlīda Šveices dubulttotālas neveiksmes dēļ

  +5 [+] [-]

, 2014-07-02 01:36, pirms 11 gadiem
Paldies beļģiem par spēli, lielisks mačs, riktīgi nodeva pa Hovarda vārtiem, bet uz beigām jau viņš vairs nevarēja pavilkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-02 01:37, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Dodamies pēc kausa!
Nesmīdini, kad būs kas nopietnāks par Krieviju vai ASV pretī, tad ar beļģiem ir cauri !!

  +8 [+] [-]

, 2014-07-02 01:37, pirms 11 gadiem
Kāpēc nekomentē Verpakovskis?

  +3 [+] [-]

, 2014-07-02 01:37, pirms 11 gadiem
Galīgi nesaprotama ASV spēle. Kad rezultāts 2:0, tad pēkšņi rodas maģisks spēka pieplūdums, lai mēģinātu izlīdzināt. Tālu līdz tam arī nebija.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-02 01:38, pirms 11 gadiem
Paldies Beļģijai.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-02 01:38, pirms 11 gadiem
Eh,žēl gan,gribējās,lai Amīši uzvar. Howards vienkārši varonis un vienīgais vārtsargs PK,kurš atvairījis 16 sitienus.

  +5 [+] [-]

, 2014-07-02 01:38, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Kas tas par dārzeni (futbolistu) bija komentētājam blakus? Izklausijās, kad viņs kako salietojies, knapi parunāt varēja?
Vismaz kaut ko normālu varēja pateikt nekā pārtraukt visu laiku partneri un klaigāt un prasīt - vai ne?

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:38, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Jūs zināt, cik šis PK prasa?
es katru nakti tieku pie 5 h max 5.5 h gulēt
un man 300km jastūrē katru dienu
un darbs nav grūts, bet atbildīgs...

TAS IR FUTBOLS
O jā- man ritīgi krata ar diviem darbiem tavs stāsts.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-02 01:39, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Kas tas par dārzeni (futbolistu) bija komentētājam blakus? Izklausijās, kad viņs kako salietojies, knapi parunāt varēja?
Labak lai atstāj šo, nevis to otru to nevar laist ar Koscinkeviču kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-07-02 01:39, pirms 11 gadiem
Šajā čempi turpinājumā varētu spēlēt, bet pamatlaika, lai uzreiz ir papildlaiks un pendeles

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:39, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Dodamies pēc kausa!!!
un kaads veel teica,ka vaartsargam 31gads ir baigais vecums

  -4 [+] [-]

, 2014-07-02 01:39, pirms 11 gadiem
InYourFacer rakstīja: Vismaz kaut ko normālu varēja pateikt nekā pārtraukt visu laiku partneri un klaigāt un prasīt - vai ne?
Ko viņš pateica normālu? To kad ir oky laiku vilcināt? Lai to kadam pateiktu bija visas 2h janosēž ēterā?
Slēpts komentārs: LA-BOS antifans
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-02 01:42, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Dodamies pēc kausa!!!
Tieši tā un ceru,ka Januzaju izlaidīs pret Argentīnu

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:42, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Eh,žēl gan,gribējās,lai Amīši uzvar. Howards vienkārši varonis un vienīgais vārtsargs PK,kurš atvairījis 16 sitienus.
Hovards atsita 27!!! sitienus.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-02 01:42, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Nepataisi sevi par muļķi citu acīs

Beļģija uzvarēs Argentīnu
Vai tiešām Beļģija spēs uzvarēt Brazīliju vai Vāciju? Nezinu kā sanāk, bet ja nekas nemainisies un nesavedīs jau ātrāk kopā, tad fināls jau pirms gada tika rezervēts Vācijai un Brazīlija, kad pieaugsi, tad sapratīsi, tavas simpātijas mani diži te ne...., sāc domāt, savādāk bieži sevi apkaunosi !

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:42, pirms 11 gadiem
All-In-One* rakstīja: Pēc 4 gadiem, nākošajā čempionātā ASV parādīs vēl labāku spēli! Tiešām simpatizējoši spēlē
Baigi nogura. Un viņi loši. Mēs pat šodien rajona līgas čempī izdomājām, ka jāsaspēlējas pa aizsardzības līniju, lai atpūstos, bet USA un Klintsmans to neizdomāja. Un ar to arī noraka spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-02 01:43, pirms 11 gadiem
Kā man besij tādi muļķi ka tu ! Tālak tika tās komandas, kas bija labākas un labāk nospēlēja izšķirošajos momentos. NU, varbūt BRA nebija pelnījuši tikt tālāk, bet pārejās 7 komandas pelniti tika tālak
sasperjods-k rakstīja: Kosavilkums:
BRA izlīda 1 cm dēļ
HOL izlīda Markeza muļķibas dēļ
VĀC izlīda Širles 1no 179 brīnuma sitiena dēļ
FRA izlīda tiesnešu dēļ
ARG izlīda Šveices dubulttotālas neveiksmes dēļ
BEĻ izlīda Kurtuā seiva dēļ II OT

Vienīgi KOL un KOS uzvarēja tīri pārliecinoši

Secinājums:
Mūsdienu futbolā visi var tikt tuvu Olimpam, bet uzvar tie, kas ikdienā kož pirmās vijoles, nevis plecus, nevis dārgus trenerus

  -1 [+] [-]

, 2014-07-02 01:43, pirms 11 gadiem
24 atvairīti sitieni. Nedomāju ka Beļģi tik daudz bombardēs, bet Hovards bija izcils.

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:43, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: viens spēlē Everton, otrs kaut kādā Toronto

feel the diference?
nu redz ka izraadaas tu ar esi torins no shejienes lietotaajiem,jo ar vinju runaaju vakar par Hulio Cezaru,bet ar tevi gan par Barcas vaartsargu Bravo runaajaam

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:43, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: un kaads veel teica,ka vaartsargam 31gads ir baigais vecums
Dzofs 35, Jašins35, vd Sārs 35, Šiltons pat 40 ir Nr,1

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:43, pirms 11 gadiem
Cik pagājušaja čempī bija papildlaiki? Man nāk prātā tikai Gana-Urugvaja.. Šajā čempī jau vien 5..
1/4 finālā divas manas favorītkomandas viena pret otru - Argentīna un Beļģija. Žēl, ka jātiekas jau tgd, bet neko nevar darīt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-02 01:44, pirms 11 gadiem
Tavai zināšanai BRA un Ger zars tiekas 1/2
T.G.H. rakstīja: Vai tiešām Beļģija spēs uzvarēt Brazīliju vai Vāciju? Nezinu kā sanāk, bet ja nekas nemainisies un nesavedīs jau ātrāk kopā, tad fināls jau pirms gada tika rezervēts Vācijai un Brazīlija, kad pieaugsi, tad sapratīsi, tavas simpātijas mani diži te ne...., sāc domāt, savādāk bieži sevi apkaunosi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:45, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Vai tiešām Beļģija spēs uzvarēt Brazīliju vai Vāciju? Nezinu kā sanāk, bet ja nekas nemainisies un nesavedīs jau ātrāk kopā, tad fināls jau pirms gada tika rezervēts Vācijai un Brazīlija, kad pieaugsi, tad sapratīsi, tavas simpātijas mani diži te ne...., sāc domāt, savādāk bieži sevi apkaunosi !
Vācija un Brazīlija nevar tikties finālā, bet gan pusfinālā GUDRĪTI!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:45, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kādā sakarā Katalonija?

priecē, ka šefs un kapteinis Kompanī ved puišus pretī uzvarām!
Kompanī pamatlaikā pēdējā minūtē varēja aizvest Beļģiju mājās, pilnīgi vienu atstājot Vandelovski vienu pret Kurtuā, beļģiem normāli nospīdēja, bet tajā pašā brīdī otrā laukuma galā tikpat spīdēja amerikāņiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-02 01:45, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: Kā man besij tādi muļķi ka tu ! Tālak tika tās komandas, kas bija labākas un labāk nospēlēja izšķirošajos momentos. NU, varbūt BRA nebija pelnījuši tikt tālāk, bet pārejās 7 komandas pelniti tika tālak
Pēc visa tā uzskaitījuma, lūdzu pasaki, kādēļ tad BRA nebija pelnījuši tikt tālāk?

  +6 [+] [-]

, 2014-07-02 01:45, pirms 11 gadiem
beļģiem ir spēks, nākamais duelis jāgaida pret Arg. iespējams, Argentīna tur arī apstāsies, ja vien Messi spēle neaizies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:46, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: Kā man besij tādi muļķi ka tu ! Tālak tika tās komandas, kas bija labākas un labāk nospēlēja izšķirošajos momentos. NU, varbūt BRA nebija pelnījuši tikt tālāk, bet pārejās 7 komandas pelniti tika tālak
es banalizēju
KĀ MAN BESĪ - cilvēki, kas nesaprot neplakanus tekstus
bet FRA uzvarēja totāli negodīgi
gribētu redz[et favorītus pie 0-1 un sarkanās

  +1 [+] [-]

, 2014-07-02 01:46, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Dzofs 35, Jašins35, vd Sārs 35, Šiltons pat 40 ir Nr,1
Van der Sars 40 gados vēl MU pirmais numurs bija!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-02 01:46, pirms 11 gadiem
Tas mans personīgais viedoklis, jo baigi tracina Bra simulēšana+ tas , ka pirmaja spēlē tiesnesis aiz ausim izvilka + sliktā spēle pret Meksiku
fans366 rakstīja: Kāpēc Brazīlija nebija pelnījusi?
Čīle pati sadega pendelēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:46, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: paskaties kā spēlē Vācija un Brazīlija kā mocījās pret Alžīriju un to pašu ASV

par Brazīliju nemaz nerunāsim, kas nevar pamatlaikā uzvarēt Meksiku un Čīli un tikai ar tiesnešu palīdzību Horvātiju, bet toto skandālu māktā Kameruna jau bija viegla uzkoda ikvienam
Beļģija visus necilos pretiniekus uzvar ar 1-0, šoreiz vispār knapi izglābās no zaudējuma pendelēs, jo ja ASV būtu tikuši līdz sodasitieniem, uhh Šīs necilās uzvaras neies cauri ar tādu komandu, kur priekšā būs Messi un DiMaria, tur vienk nav variantu !!!

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:46, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Dzofs 35, Jašins35, vd Sārs 35, Šiltons pat 40 ir Nr,1
Vai tad čempja vecākais spēlētājs nebija vienas izlases vārtsargs 42. gadīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-02 01:47, pirms 11 gadiem
Nu ko, priekšā 2 pelnītas naktis atpūtai līdz 1/4 fināliem

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:47, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: Tavai zināšanai BRA un Ger zars tiekas 1/2
Tādā gadijumā - pusfinālā arī tiks noskaidrots PK ieguvējs, viss vienkārši, kur tur būs vēl Belģija es neredzu

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:47, pirms 11 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Ja skatamies papildlaiku nr.2, tad Beļģi ne sūda nebija pelnījuši tikt tālāk. Hovardam milzīgs respekt!!!!
Un atkal jau kuro reizi nosacīti vājākajai komandai pietrūkst tik maz...
tāpēc, ka viņi sāk spēlēt pārāk vēlu, 90 minūtes aizsrgājas un pēc tam jāskrien, būtu bijuši aktīvāki jau sākumā vrbt būtu savādāk, bet mes visi zinam cik labi beļģi ir pretuzbrukumos Argentīnai nebūs variantu

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:48, pirms 11 gadiem
alliks rakstīja: beļģiem ir spēks, nākamais duelis jāgaida pret Arg. iespējams, Argentīna tur arī apstāsies, ja vien Messi spēle neaizies
mesī ir beigts
Ja Azārs Felaīnī Kompanī de Lacis un Fertogēns savāksies, tad Kurtuā nosegs visu

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:48, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: paskaties kā spēlē Vācija un Brazīlija kā mocījās pret Alžīriju un to pašu ASV

par Brazīliju nemaz nerunāsim, kas nevar pamatlaikā uzvarēt Meksiku un Čīli un tikai ar tiesnešu palīdzību Horvātiju, bet toto skandālu māktā Kameruna jau bija viegla uzkoda ikvienam
turpini tikai smirdēt par tiesnešu palīdzību BRA pret CRO.......

apskaties momentu un pasaki, ka nebija sods. sods bija- značit jāsvilpj (arī pats piekrītu, ka nebija tāds, lai dotu pendeli, bet ko tu citu soda laukumā iedosi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:51, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kā spēlē Argentīna 2:1 pret Bosniju, kur viens iesita own goal, 1:0 izlīda pret Irānu un 3:2 pret Nigēriju, kuri spēja divus golus atsist pāris minūšu laikā un haļava OT pret Šveici

neies cauri tas un neglābs arī Messi
Eu, eu, cik reizes beļģi pamatlaikā ir guvuši vairāk par 1 vārtiem?
Ja jau ASV varēja mierīgi pamatlaika beigās izraut uzvaru, tad Messi nebūs tas, kas nopūdelēs, tiec pār, puika tam !

  +1 [+] [-]

, 2014-07-02 01:51, pirms 11 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Ja skatamies papildlaiku nr.2, tad Beļģi ne sūda nebija pelnījuši tikt tālāk. Hovardam milzīgs respekt!!!!
Un atkal jau kuro reizi nosacīti vājākajai komandai pietrūkst tik maz...
mazās komandas uzvarēja 1/16
ALŽ KRE
GRE KOT
ASV POR
KOS ITA/ANG

  +1 [+] [-]

, 2014-07-02 01:51, pirms 11 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Ja skatamies papildlaiku nr.2, tad Beļģi ne sūda nebija pelnījuši tikt tālāk. Hovardam milzīgs respekt!!!!
Un atkal jau kuro reizi nosacīti vājākajai komandai pietrūkst tik maz...
un ja skatamies 90min + 15min no pirma papildlaika? ir tacu atskiriba vai ne?

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:51, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Simulē visi, diemžēl mūsdienu futbols ar to ir saslimis, nopietni
1. spēlē uzvara tika uzdāvināta, bet vidrīzāk arī ar neizšķirtu būtu pieticis
Meksika ir stipra komanda, tā kā nav kauns neuzvarēt tādu komandu
Es jūtu līdzi Neimāram, jo viņam jāraujas par vairākiem, jo uzbrucēji Brazīlijai ir apšaubāmas kvalitātes
tiem simulantiem ibeņ pēc spēles 5 spēļu diskābeli. un tad arī to izskaustu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:53, pirms 11 gadiem
1/8 fināls ir ASV griesti šobrīd, ja MLS līmenis celsies tad pēc 4 gadiem varbūt var cerēt uz ko vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:54, pirms 11 gadiem
paveicas ari belgiem protams, bet kopuma nemot jau pamatlaika rezultatam vajadzeja but par labu Belgiem.

bet visu cienu ASV radija labu sniegumu visa turnira laika!

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:54, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ir viens cilvēks, kas ir labāks par Messi un tas ir Tibo Kurtuā

to pierādīja arī Atletico spēles, kur Barselona neko nespēja padarīt ar visu Messi priekšgalā

Es varu nosaukt vismaz 5 labākus vārtusargus par Kurtuā šajā PK !!

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:56, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ir viens cilvēks, kas ir labāks par Messi un tas ir Tibo Kurtuā

to pierādīja arī Atletico spēles, kur Barselona neko nespēja padarīt ar visu Messi priekšgalā
Kutrua tur maz sakara,vinjam labi ja pa katru speeli bij vienu vai divas reizes jaaiesaistaas speelee,lielaaki nopelni bija izcilajai videejaas un aizsardziibas liiniju darbiibai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-02 01:56, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja:
Es varu nosaukt vismaz 5 labākus vārtusargus par Kurtuā šajā PK !!
Nu tas, ka tu neredzi fantastiskus seivus no viņa puses nozīmē tikai to, ka viņš vārtos ieņem izcilu pozīciju. Tas arī viss.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-02 01:58, pirms 11 gadiem
Noiers nešķiet Nr.1
Kurtuā daudz vairāk
Očoā - vienas vasaras zieds

     [+] [-]

, 2014-07-02 01:59, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja:
Es varu nosaukt vismaz 5 labākus vārtusargus par Kurtuā šajā PK !!
vareetu buut tikai Ocoa un Navas,paareejiem viena vai divas labas speeles nemaina visas sezonas laikaa iespeeto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 02:02, pirms 11 gadiem
5 papildlaiki 1/8 finalos kopaa - atkartots PK F-turniru rekords. Ieprieks taa bija gadiijies tikai 1938.g.

     [+] [-]

, 2014-07-02 02:02, pirms 11 gadiem
Kas ir domāts ar vārdu "Izšķērdīgā " virsrakstā?

     [+] [-]

, 2014-07-02 02:02, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Noiers nešķiet Nr.1
Kurtuā daudz vairāk
Očoā - vienas vasaras zieds
Noiers un Kurtuā ir vieni no labākajiem vārtsargiem. Čehs neatbrauca ar Čehiju, jo cik saprotu tur paaudžu maiņa.

     [+] [-]

, 2014-07-02 02:03, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas ir domāts ar vārdu "Izšķērdīgā " virsrakstā?
Paskaties sitienus

     [+] [-]

, 2014-07-02 02:04, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Očoa izgājienā no vārtiem pieļāva kļūdu Nīderlandes 1. gūtajos vārtos
obana,un tas samazina vinja izcilo speeli liidz shim un tur ar nebija kljuuda, biezi esi redzeejis ka ar galvu kaads taa atspeeleetu uz soda laukuma liiniju un peec tam uzreiz seko sitiens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-02 02:13, pirms 11 gadiem
Belgiaj ne pajokam bombardeja ASV vartus ar sitieniem!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 02:24, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Protams, ka nemazina, bet uzreiz negribētu arī pasludināt Očoa par izcilu vārtsargu. Dažas labas spēles nenozīmē, ka sezonas garumā viņš spētu nospēlēt vienlīdz augstā līmenī
Par situāciju. Ja vārtsargs iziet no vārtiem, viņam ir jātiek līdz bumbai. Očoa netika, tāpēc sekoja sitiens, kuram viņš nebija gatavs. Tā bija neveiksmīgi nospēlēta epizode. Protams, par turnīru kopumā - teicams sniegums
Vienas vasaras zieds
bet laipni lūgts, lai sajūsminātu vēl kaut 12 sez

  +1 [+] [-]

, 2014-07-02 02:35, pirms 11 gadiem
Beidziet te visi cepties un dalīt uzvaras un titulus pirms laika. Šis PK ir vienkārši jābauda līdz pēdējam momentam, un neatkarīgi no tā, kura komanda uzvarēs, šis ir baudāmākais turnīrs, ko ir nācies savām acīm redzēt. (Un to saka 20 gadīgs puika) Bet nu visā visumā doma skaidra.

     [+] [-]

, 2014-07-02 02:43, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kā spēlē Argentīna 2:1 pret Bosniju, kur viens iesita own goal, 1:0 izlīda pret Irānu un 3:2 pret Nigēriju, kuri spēja divus golus atsist pāris minūšu laikā un haļava OT pret Šveici

neies cauri tas un neglābs arī Messi
Es atceros grupu turnīra iesākumā ļoti slavināji Argentīnu, ka tā pārbrauks visiem pāri utt! Tagad redz Beļģija pēkšņi. Un kas ja Aguero pēkšņi perfekti spēlēs un gūs kādus 2 vārtus spēlē - tad atkal par ARG fanosi?

     [+] [-]

, 2014-07-02 03:19, pirms 11 gadiem
ajrisūdezda rakstīja: Nav iespējams lasīt, šo te SC pseidoautoru izgudrotos uzvārdu kropļojumus.
Saņemies,

     [+] [-]

, 2014-07-02 03:34, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Es atceros grupu turnīra iesākumā ļoti slavināji Argentīnu, ka tā pārbrauks visiem pāri utt! Tagad redz Beļģija pēkšņi. Un kas ja Aguero pēkšņi perfekti spēlēs un gūs kādus 2 vārtus spēlē - tad atkal par ARG fanosi?
Aguero ir atpakalj,vinjam tak trauma,dzirdeeju ka apbriinojami aatri veseljojas,bet nu neticeejaas ka paspees?

     [+] [-]

, 2014-07-02 04:49, pirms 11 gadiem
Nu re kā, visos astotdaļfinālos veidojās tāda intriga un milži mocījās pret autsaideriem, bet beigu galā tāpat Top8 ir visi tie, kuriem tur arī vajadzēja būt. Kostarika bišķi krīt ārā, bet pret grieķiem arī tā bija favorīte.

     [+] [-]

, 2014-07-02 07:35, pirms 11 gadiem
Neatceros gadījumu,kad 1/8 finālā būtu uzvarējušas visas 1 vietu ieguvējas savās grupās.Tātad,lai kā,bet pelnīti.

     [+] [-]

, 2014-07-02 07:48, pirms 11 gadiem
No 8 valstīm ceturtdaļfinālā 3 ir mazākas par Latviju (pēc teritorijas).

  +1 [+] [-]

, 2014-07-02 08:53, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: No 8 valstīm ceturtdaļfinālā 3 ir mazākas par Latviju (pēc teritorijas).
Bet cilvēku gan šajās valstīs ir vairāk nekā Latvijā, respektīvi vairāk arī futbolistu, un klimats arī ir futbolam labvēlīgāks. Par futbola tradīcijām un līdzjutējiem šodien nerunāsim.

     [+] [-]

, 2014-07-02 09:08, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Jūs zināt, cik šis PK prasa?
es katru nakti tieku pie 5 h max 5.5 h gulēt
un man 300km jastūrē katru dienu
un darbs nav grūts, bet atbildīgs...

TAS IR FUTBOLS
Ja par tādiem niekiem sūdzies, tad jaunība Tev toč jau garām. Arī man ir atbildīgs un stresains darbs + plus treniņi, bet katru dienu guļu max 6h arī bez futbola, bet man tas necik netraucē. Mazāk guli - vairāk dzīvo!

     [+] [-]

, 2014-07-02 09:10, pirms 11 gadiem
Malači, protams bet pret Arg viņu ceļš visticamāk beigsies. ASV lai iet atpūsties, viņiem soccers vai kā viņi tur sauc fūzi, ne tuvu nav tas populārākais sporta veids

     [+] [-]

, 2014-07-02 09:37, pirms 11 gadiem
Lai 1/8 5 spēlēs papildlaiks/11msitieni, neviena pārsteiguma
Grieķiem varēja vairāk paveikties
Svarīgākais - tālāk netika neviena antifutbola komanda
uz 1/2 BRA-GER & NED-ARG

     [+] [-]

, 2014-07-02 09:49, pirms 11 gadiem
Nu bez Noiera vācs būtu apstājies pie Alžīriem!

sasperjods-k rakstīja: Noiers nešķiet Nr.1
Kurtuā daudz vairāk
Očoā - vienas vasaras zieds

     [+] [-]

, 2014-07-02 09:51, pirms 11 gadiem
Man sanāk vēl mazāg gulēt, bet man (par laimi man, radiniekiem un pretimbraucējiem) nav jābrauc 300 km pa dienu!

sasperjods-k rakstīja: Jūs zināt, cik šis PK prasa?
es katru nakti tieku pie 5 h max 5.5 h gulēt
un man 300km jastūrē katru dienu
un darbs nav grūts, bet atbildīgs...

TAS IR FUTBOLS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 10:26, pirms 11 gadiem
Nu ko visu 8 grupu pirmās vietas tiekas savā starpā

     [+] [-]

, 2014-07-02 10:33, pirms 11 gadiem
bumba ir apaļa

sasperjods-k rakstīja: Kosavilkums:
BRA izlīda 1 cm dēļ
HOL izlīda Markeza muļķibas dēļ
VĀC izlīda Širles 1no 179 brīnuma sitiena dēļ
FRA izlīda tiesnešu dēļ
ARG izlīda Šveices dubulttotālas neveiksmes dēļ
BEĻ izlīda Kurtuā seiva dēļ II OT

Vienīgi KOL un KOS uzvarēja tīri pārliecinoši

Secinājums:
Mūsdienu futbolā visi var tikt tuvu Olimpam, bet uzvar tie, kas ikdienā kož pirmās vijoles, nevis plecus, nevis dārgus trenerus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 11:21, pirms 11 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Ja skatamies papildlaiku nr.2, tad Beļģi ne sūda nebija pelnījuši tikt tālāk. Hovardam milzīgs respekt!!!!
Un atkal jau kuro reizi nosacīti vājākajai komandai pietrūkst tik maz...
Tieši tapēc jau neviens tikai neskatās uz vienu papildlaika periodu, bet gan visu spēli kopumā! Tā kā Beļģija diezgan pamatoti tika tālāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 11:51, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Beļģija un Argentīna ir mani favorīti

tā kā Beļģijai nav PK, bet Argentīnai tie ir divi, tad par Beļģiju

būtībā žēl, ka jātiekas jau 1/4 finālā
Tad skaidrs. Biju jau padomājis, ka tev vairs nepatīk Argentīna. Jā, ir žēl, kad abas mīļas komandas satiekas kāda turnīra agrā stadijā.

     [+] [-]

, 2014-07-02 11:54, pirms 11 gadiem
Pirms turnīra teicu finālā spēlēs Argentīna-Vācija. Argentīnai ''tikai'' jāuzvaru Beļģija un Nīderlande/Kostarika, bet Vācijai fantastiskā Francija un Brazīlija/Kolumbija. Par Argentīnas uzvaru, lai neviens vairāk neteiktu, ka Mesi bez Pasaules Kausa ir parasts spēlētājs. Cilvēks, kas var vienspats uzvarēt spēli.

     [+] [-]

, 2014-07-02 12:23, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Interesanti, ka sauc viņus par teroristiem, bet pats kvēli atbalsti viņu lielākos sabiedrotos. Amizanti.
Jā tas tiešām ir interesanti! Tikai pirmo vijoli spēlē jenķi ne briti. Tur laikam tā lielākā atšķirība

     [+] [-]

, 2014-07-02 12:38, pirms 11 gadiem
ukačaka rakstīja: Bet cilvēku gan šajās valstīs ir vairāk nekā Latvijā, respektīvi vairāk arī futbolistu, un klimats arī ir futbolam labvēlīgāks. Par futbola tradīcijām un līdzjutējiem šodien nerunāsim.
Tev pilnīga taisnība. Ar savu pirmo komentāru man nemaz nebija doma kaut kā noniecināt Latvijas futbolu. Vienkārši minēju faktu kā statistiku.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-02 13:40, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: No 8 valstīm ceturtdaļfinālā 3 ir mazākas par Latviju (pēc teritorijas).
Un? Tikpat labi varam uzskaitīt visas valstis, kuru teritorija un iedzīvotāju skaits salīdzinot ar Latviju ir daudz lielāks, bet hokejā mēs viņas atstātu bez variantiem Arguments bez nekādas apdomas

  +2 [+] [-]

, 2014-07-02 13:53, pirms 11 gadiem
Lol, hokeja salidzinajums ar futbolu atkal.

     [+] [-]

, 2014-07-02 13:56, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: turpini tikai smirdēt par tiesnešu palīdzību BRA pret CRO.......


apskaties momentu un pasaki, ka nebija sods. sods bija- značit jāsvilpj (arī pats piekrītu, ka nebija tāds, lai dotu pendeli, bet ko tu citu soda laukumā iedosi.
Basketbolā jāsvilpj, bet futbols nav tāda... veida teātris (futbols ir savādāka veida teātris ar aktiermākslu nāves ainās ), kur tev piedur pirkstu tur, kur nedrīkst un par to Tev sods

NEBIJA TUR SODS!!!

     [+] [-]

, 2014-07-02 14:16, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kosavilkums:
BRA izlīda 1 cm dēļ
HOL izlīda Markeza muļķibas dēļ
VĀC izlīda Širles 1no 179 brīnuma sitiena dēļ
FRA izlīda tiesnešu dēļ
ARG izlīda Šveices dubulttotālas neveiksmes dēļ
BEĻ izlīda Kurtuā seiva dēļ II OT

Vienīgi KOL un KOS uzvarēja tīri pārliecinoši

Secinājums:
Mūsdienu futbolā visi var tikt tuvu Olimpam, bet uzvar tie, kas ikdienā kož pirmās vijoles, nevis plecus, nevis dārgus trenerus
hmmm...

ja mēs tā skatamies, tad kādi 90 % no VISIEM futbolā gūtajiem vārtiem ir... izlīšana

Gandrīz vienmēr pie zaudētajiem vārtiem kāds kaut kur ir kļūdījies

     [+] [-]

, 2014-07-02 14:22, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: hmmm...

ja mēs tā skatamies, tad kādi 90 % no VISIEM futbolā gūtajiem vārtiem ir... izlīšana

Gandrīz vienmēr pie zaudētajiem vārtiem kāds kaut kur ir kļūdījies
Kas tev tā par bildi avatarā?

     [+] [-]

, 2014-07-02 14:26, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kas tev tā par bildi avatarā?
nav nav Conchita Da Marquies

     [+] [-]

, 2014-07-02 14:58, pirms 11 gadiem
1. Tas, ka Kostarika izsita Grieķiju, IR pārsteigums.
2. Katra jauna spēle ir atšķirīga no iepriekšējās, tāpēc nebūt nav garantēts, ka tās komandas, kas ceturtdaļfinālā izskatījās labāk (piem., Kolumbija), uzvarēs arī turpmāk.
3. Neieru te Bekembauers kritizē, taču tieši Neiera spēle ārpus soda laukuma pašā saknē likvidēja draudus Vācijas vārtiem un tieši šīs epizodes, manuprāt, paaugstina Neiera reitingu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 15:38, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kosavilkums:
BRA izlīda 1 cm dēļ
HOL izlīda Markeza muļķibas dēļ
VĀC izlīda Širles 1no 179 brīnuma sitiena dēļ
FRA izlīda tiesnešu dēļ
ARG izlīda Šveices dubulttotālas neveiksmes dēļ
BEĻ izlīda Kurtuā seiva dēļ II OT

Vienīgi KOL un KOS uzvarēja tīri pārliecinoši

Secinājums:
Mūsdienu futbolā visi var tikt tuvu Olimpam, bet uzvar tie, kas ikdienā kož pirmās vijoles, nevis plecus, nevis dārgus trenerus
Kostarika pārliecinoši?! Tu vispār spēli skatījies?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-02 16:09, pirms 11 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Viņi atbalsta visas ASV darbības. Tātad ir tādi paši.
Nevar nepiekrist! Bet vārds terorists mani tā uzjautrina, ka es nespēju jenķus tā nenosaukt

     [+] [-]

, 2014-07-02 17:08, pirms 11 gadiem
Kols rakstīja: Un? Tikpat labi varam uzskaitīt visas valstis, kuru teritorija un iedzīvotāju skaits salīdzinot ar Latviju ir daudz lielāks, bet hokejā mēs viņas atstātu bez variantiem Arguments bez nekādas apdomas
Tas nav domāts kā arguments , bet gan kā konkrēts fakts un nekas vairāk. Latvija ir maza valsts un patīkami redzēt ka pasaules kausa astotniekā iekļūst arī mazas valstis. Protams ka tām ir bagātīga futbola vēsture (domāju 2 beniluksa valstis). Ja no 8 trīs ir ļoti mazas 0tas vienkārši ir patīkami. Tas ir sporta veidā , kur faktiski visas pasaules valstis piedalās, tātad liela konkurence. Vakar ļoti jutu līdzi par Šveici un reizē priecājos par Messi spēli.

     [+] [-]

, 2014-07-02 17:10, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: 1. Tas, ka Kostarika izsita Grieķiju, IR pārsteigums.
2. Katra jauna spēle ir atšķirīga no iepriekšējās, tāpēc nebūt nav garantēts, ka tās komandas, kas ceturtdaļfinālā izskatījās labāk (piem., Kolumbija), uzvarēs arī turpmāk.
3. Neieru te Bekembauers kritizē, taču tieši Neiera spēle ārpus soda laukuma pašā saknē likvidēja draudus Vācijas vārtiem un tieši šīs epizodes, manuprāt, paaugstina Neiera reitingu.
Kostarikas -Grieķijas spēlē favorīts bija Kostarika. Speciāli pirms šīs spēles paskatījos kā uz spēli skatās bukmeikeri tun arī palasīju dažādu speciālistu komentārus. Lielākā daļa lika uz Kostariku.