Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Agirre pret Maradonu: Kurš kuru?

Mārcis Pēterkops
Mārcis Pēterkops

Agirre pret Maradonu: Kurš kuru?
Meksikas izlases galvenais treneris Havjers Agirre (no kreisās) un Argentīnas valstsvienības vadītājs Djēgo Maradona
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar plkst. 21:30 Johanesburgā norisināsies Pasaules kausa (PK) astotdaļfināla mačs starp Argentīnas un Meksikas valstsvienībām. Abām izlasēm netrūkst apņēmības kvalificēties labāko astotniekam, tādēļ gaidāma ļoti skaista un intriģējoša cīņa par iekļūšanu ceturtdaļfinālā.

Argentīna bija viena no tām divām izlasēm (kopā ar Nīderlandi), kura uzvarēja visās trijās grupu kārtas spēlēs – vispirms, dienvidamerikāņi ar 1:0 uzveica nigēriešus, pēc tam sekoja pārliecinošs pārākums ar 4:1 pār Dienvidkoreju, bet pēdējā spēlē Maradonas vadītā izlase ar 2:0 apspēlēja 2004. gada Eiropas čempionus grieķus. Savukārt meksikāņu ceļš uz astotdaļfinālu nebija tik gluds kā viņu šīvakara pretiniekiem – atklāšanas spēlē nospēlēts neizšķirti 1:1 pret mājiniekiem DĀR, otrajā kārtā sekoja fantastiska uzvara ar 2:0 pār Francijas izlasi, bet pēdējā spēlē ar 0:1 tika atzīts urugvajiešu pārākums.

Dienvidamerikas pārstāvju sastāvs izceļas ar individuāli meistarīgiem un ļoti talantīgiem spēlētājiem, kā Gonzalo Iguains un Lionels Mesi, tomēr kā argentīniešu klupšanas akmens minēts ekscentriskais valstsvienības vadītājs Djēgo Maradona. Leģendārais futbola speciālists izcēlies ar asprātībām un pretrunīgiem izteikumiem, un žurnālistu pievērstā uzmanība izlasei varētu radīt liekas grūtības. Pirms spēles ar meksikāņiem Maradona augstu vērtēja savas vadītās izlases spējas iekļūt labāko astoņu komandu vidū: ”Meklēsim viņu vājās vietas. Turnīrs mums ir lieliski izdevies, un darīsim visu, lai uzvarētu.” Līdz šim, Argentīnas futbolisti spēlējuši ļoti atzīstami, un domājams, ka B grupas uzvarētāju pārliecība pirms mača ar Meksiku nebūs izplēnējusi. Jāpiemin, ka pirms četriem gadiem Vācijā notiekošajā PK finālturnīrā argentīniešiem astotdaļfinālā pretim stājās tieši šīvakara pretinieki, un toreiz ar 2:1 uzvaras laurus plūca dienvidamerikāņi.

Tikmēr Meksikas nometnē 2006. gada notikumi ir sen aizmirsti, un Havjera Agirres vadītās vienības spēlētāju vidū valda kaujiniecisks gars. Grupu turnīrā meksikāņi piekāpās Urugvajai, kura CONMEBOL kvalifikācijās turnīrā finišēja zemākā vietā nekā Argentīna, tomēr tas nav mazinājis El Tri ticību saviem spēkiem. Meksikas izlase pārējo vidū izceļas ar uzbrukuma stila futbolu, kurā pielietoti atraktīvi taktiskie risinājumi, un to, kā savas valstsvienības trumpi izceļ ”Cruz Azul” pussargs Džerardo Torado. ”Esam ļoti labi saspēlēti,” sacīja pieredzējušais futbolists. ”Esam pierādījuši, ka mūs ir grūti pārspēt, un domāju, ka ir pietiekami daudz priekšnoteikumu, lai mēs uzvarētu.”

Šovakar Argentīnas ierindā būs visi pamatsastāva spēlētāji, savukārt meksikāņiem pilnvērtīgi nevarēs palīdzēt traumas sadziedējušais brīnumbērns Karloss Vela. Kā argentīniešu atslēgas spēlētājs varētu būt minētais Madrides ”Real” uzbrucējs Gonzalo Iguains. 22 gadus vecais bombardieris īpaši izcēlās mačā pret Dienvidkoreju izcēlās, kuras laikā trīs reizes atzīmējās ar vārtu guvumiem. Francijā dzimušais spēlētājs izlaida pēdējo grupas spēli pret grieķiem, tādēļ šovakar varētu būt ļoti labā fiziskā gatavībā. No meksikāņiem jāizceļ ”Barcelona” pussargs Rafaels Markess, kurš varētu radīt lielas galvassāpes ne tikai Iguainam un Mesi, bet arī visiem pārējiem Argentīnas uzbrukuma flanga spēlētājiem.

Uz papīra favorīti ir Argentīnas izlase, taču meksikāņi bukmeikeru prognozes noteikti nav ņēmuši vērā, tādēļ no fiestas zemes spēlētājiem gaidāma neatlaidīga cīņa par uzvaru. Abu izlašu rindās ir ļoti meistarīgi futbolisti, un jebkurš spēlētājs var ietekmēt mača likteni. Šovakar mūs sagaida augstvērtīgs un skatāms futbols, un ļoti iespējams, ka intriga par uzvarētāja nosaukumu saglabāsies līdz pēdējām kompensācijas laika sekundēm.

Kuru izlasi vēlies redzēt ceturtdaļfinālā?

  • 151

  • 66


  +4 [+] [-]

, 2010-06-27 12:57, pirms 15 gadiem
Žēl, ka šāda līmeņa komandas tiekas jau 1/8 finālā
Slēpts komentārs: sandris789

 +17 [+] [-]

, 2010-06-27 12:59, pirms 15 gadiem
Par Messi nobriedušo vārtu guvumu!!

 +42 [+] [-]

, 2010-06-27 12:59, pirms 15 gadiem
Agirre!

 +22 [+] [-]

, 2010-06-27 13:02, pirms 15 gadiem
Par pendelēm.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-27 13:06, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: Žēl, ka šāda līmeņa komandas tiekas jau 1/8 finālā
Šogad vispār 1/8 fināla pāri ir "nepareizi"!! Visas 6 eiropas komandas tiekas savā starpā!!!

 +16 [+] [-]

, 2010-06-27 13:07, pirms 15 gadiem
Piedod Argentina, bet es būšu pa Meksiku, jo man nekad nav paticis Maradona.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-27 13:07, pirms 15 gadiem
Par Meksiku protams!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 13:13, pirms 15 gadiem
ja fanotu par uzvarētājiem tad par Argentīnu, bet Meksikas spēle patīk labāk, par Meksiku, lai kāds būtu rezultāts!!!

 +14 [+] [-]

, 2010-06-27 13:18, pirms 15 gadiem
Messi laiks atvert kontu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-06-27 13:40, pirms 15 gadiem
vnk par Messi

 +16 [+] [-]

, 2010-06-27 13:41, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Par Meksiku!!
nē!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 13:42, pirms 15 gadiem
Sakiet ko gribat,bet kas Maradona par treneri?Autoritate speletaju acis-ja,bet treneris nekada gadijuma.
Un ka vins pats teicis kad vel bija futbolists-spele speletaji laukuma nevis treneris(iespejams,ja vinnes kausu bus pasa teikto aizmirsis?)

  -2 [+] [-]

, 2010-06-27 13:52, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: Agirre!
Vāāāāāāā!!! Urāāā!!! Tūlīt tevi maradonisti noknābās!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-27 13:54, pirms 15 gadiem
shady123 rakstīja: nē!
Jā, shady, jā!

     [+] [-]

, 2010-06-27 14:26, pirms 15 gadiem
Sakiet ko gribat bet tādai talantu pārbagātai un vārtus gūt gribošai komandai kā Argentīna, nav piemērotāka trennera kā Maradona. wnk ļauj spēlētājiem darīt savu darāmo, izpriecāties gūstot vārtus...

  +7 [+] [-]

, 2010-06-27 14:42, pirms 15 gadiem
Agirre labaks treneris, Maradonam labaka komanda,un ka zinam futbolu spele speletaji nevis treneri

  +2 [+] [-]

, 2010-06-27 14:43, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: Šogad vispār 1/8 fināla pāri ir "nepareizi"!! Visas 6 eiropas komandas tiekas savā starpā!!!
Viss ir pareizi, pusfinālos jebkurā gadījumā būs četras Dienvidamerikas komandas.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 15:06, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Viss ir pareizi, pusfinālos jebkurā gadījumā būs četras Dienvidamerikas komandas.
Tas būtu lieliski

  +1 [+] [-]

, 2010-06-27 15:09, pirms 15 gadiem
Bushu par Argentinu, tomer taisnibas labad japiezime, ka Maradona pagaidam nav "leģendārs futbola speciālists", bet "tikai" legendars speletajs

  -1 [+] [-]

, 2010-06-27 15:20, pirms 15 gadiem
Par Mmeksiku, jo nepatīk Djego kā treneris!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-27 15:49, pirms 15 gadiem
Gribētos jau abas komandas redzēt 1/4 finālā, bet ja Meksika spēlēs kā grupu turnīrā, tad tiks tālāk!

     [+] [-]

, 2010-06-27 16:03, pirms 15 gadiem
Lai kā man patiktu Argentīna,es tomēr būšu par Meksikas brīnumbērniem

     [+] [-]

, 2010-06-27 16:12, pirms 15 gadiem
Par Meksiku!
Cerams, ka Vela buus speejiigs piedaliities shajaa machaa un iesitiis arii kaadus vaartus!

     [+] [-]

, 2010-06-27 16:23, pirms 15 gadiem
Būs ļoti interesanta spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 18:54, pirms 15 gadiem
kurš kuru no viņiem un ko tieši nezinu, bet Argentīna Meksiku gan vinnēs

     [+] [-]

, 2010-06-27 18:55, pirms 15 gadiem
nejega rakstīja: Sakiet ko gribat,bet kas Maradona par treneri?Autoritate speletaju acis-ja,bet treneris nekada gadijuma.
Un ka vins pats teicis kad vel bija futbolists-spele speletaji laukuma nevis treneris(iespejams,ja vinnes kausu bus pasa teikto aizmirsis?)
Tu nav gadijumā spēlējis kopā ar maradonnu vaI ARĪ VISH TEVI IR TRENĒJIS, KA ZINI KADS VINS IR TRENERIS?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 21:29, pirms 15 gadiem
Par skaistu futbolu un daudz vaartiem!!!

     [+] [-]

, 2010-06-27 21:29, pirms 15 gadiem
Meksikai varētu būt laba iespēja atriebties par to, kas notika pirms četriem gadiem . . .

     [+] [-]

, 2010-06-27 21:38, pirms 15 gadiem
Kas par sitienu pa paarliktni MEX!!

     [+] [-]

, 2010-06-27 21:39, pirms 15 gadiem
Un atkal gar pashiem vaartiem...

  +6 [+] [-]

, 2010-06-27 21:39, pirms 15 gadiem
meksikāņi šturmē

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 21:40, pirms 15 gadiem
Dievs Tēvs!!!
Neticami! 2 fantastiski momenti meksikāņu izpildījumā! Tomēr šķiet, ka meksikāņiem par katru cenu jāgūst vārtus, lai būtu jebkādas izredzes uzvarēt.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-27 21:42, pirms 15 gadiem
abas divas sodien trakas speles

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 21:44, pirms 15 gadiem
Kas MEX par momentiem

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 21:44, pirms 15 gadiem
Ernandezs - ātrākais vīrs šajā PK - TOP SPEED ~32 km/h.

     [+] [-]

, 2010-06-27 21:53, pirms 15 gadiem
Meksikāņu mids pagaidām mājasdarbu ir izdarījis.
Argenu uzbrukums arī
Atkal offside, ko nevajadzēja skaitīt?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 21:55, pirms 15 gadiem
1:0 ARG, bet TIIRA aizmugure...o, razborkas pie tiesneshiem

  +9 [+] [-]

, 2010-06-27 21:57, pirms 15 gadiem
Tomer ir varti 100% aizmugure !!!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-27 21:58, pirms 15 gadiem
Kārtējais AKLAIS līnijtiesnesis

Jau otrais pasaules kauss, kur 1/8finālā tiekas Argentīna un Meksika un kur tiesneši norok meksikāņus. Tas ir kaut kāds lāsts?

  +9 [+] [-]

, 2010-06-27 21:58, pirms 15 gadiem
Līnījtiesnesis lox.s, tāds pats, kā pret Angliju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-06-27 21:58, pirms 15 gadiem
200% aizmugure

  +9 [+] [-]

, 2010-06-27 21:59, pirms 15 gadiem
ka tiesnesis vareja nefikset aizmuguri pareizi komentetajs saka kas notiek ar tiesnesiem

 +21 [+] [-]

, 2010-06-27 21:59, pirms 15 gadiem
Lai tik FIFA vēl papļūta , ka viss ir kārtībā...

  +9 [+] [-]

, 2010-06-27 21:59, pirms 15 gadiem
ha ha tie tiesneshi tak ir konkreeti cirkachi
es nevaru ...zheel meksikaanjus tik labi saaka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:00, pirms 15 gadiem
MEX uzvilkushies, bet tas logjiski.... shitaada cuuciiba

  +7 [+] [-]

, 2010-06-27 22:00, pirms 15 gadiem
tiesneši izdomāja uzdāvināt Argentīnai Anglijai nozagtos vārtus, lai viss būtu līdzsvarā

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:00, pirms 15 gadiem
Ko (līnij) tiesneši dara? Skatās tikai cik smuki Messi dod piespēli vai Fabiano spēlē volejbolu? Aizmirst vopše, ka jāskatās, kas uz laukuma notiek.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-27 22:01, pirms 15 gadiem
buus ar Djeego pirms speeles ieshnjurkaajis

  +2 [+] [-]

, 2010-06-27 22:01, pirms 15 gadiem
Nu pēc šāda kārtējā momenta, es varu pateikt, ka 100% tiesneši ir uzpirkti. Viss liecina par to, ka stiprākās komandas tiek vadītas uz uzvaru. Tiesneši var kļūdīties, bet ne jau situācijā kur bumba ir kārtīgu gabalu jau vārtos un vārti netiek ieskaitīti, un momentā kur ir apmēram 2-3 m aizmugure, bet aizmugure netiek saskatītia.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:01, pirms 15 gadiem
na...uj tiem tiesnešiem tās austiņas un mikrofoni pie mutes?

  +6 [+] [-]

, 2010-06-27 22:01, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Pasludinu šo par sūdīgāko čempionātu ever. Un galvenais, ka ne jau mazas kļudiņas pieļauj, bet nu naturāli rupjas.
Ja uz nākamo PK nebūs videoatkārtojumi, FIFA būs sevi apliecinājuši kā nelabojamu stagnātu organizāciju.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-27 22:01, pirms 15 gadiem
piecmetriiga aizmugure!

  -2 [+] [-]

, 2010-06-27 22:02, pirms 15 gadiem
Labais, pirmās PK spēles laikā uzrakstīju, ka jūtu, ka šis čempis būs bagāts ar skandāliem saņēmu dafiga mīnusus. Pagaidām izskatās, ka bez maz vai katru dienu kāds tiesnesis nolaiž lažu
resume - izēdiet mīnusu licēji
p.s. uz priekšu Argentīna. Vēl tikai trīs spēles jāuzvar.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:02, pirms 15 gadiem
2:0

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:02, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Tak salieciet visiem spēlētājiem čipus, un vairs nekādi tiesneši nebūs vajadzīgi. Viss būs 100% taisnīgi
Tas būtu iespējams tikai ar MI palīdzību.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:02, pirms 15 gadiem
Bļaģ,cik ilgi šitas turpināsies?
es Agiresa vietā būtu aizvedis komandu uz ģērbtuvēm.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:02, pirms 15 gadiem
Uhtii, nepelnīti Meksika kāš ar 2 vs 0.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-27 22:02, pirms 15 gadiem
ar sho arii vaacijas pretinieks ir zinaams..

  -2 [+] [-]

, 2010-06-27 22:02, pirms 15 gadiem
Jaaaaaaaaaaaa 2:0

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:03, pirms 15 gadiem
Meksika spēlē labi, bet šitie 2 sūdi visu norok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-06-27 22:03, pirms 15 gadiem
cerams ka mekši attapsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-27 22:04, pirms 15 gadiem
FIFA tiesneshu koleegjija var buut lepna - sho turniiru vinji buus sa*isushi..
Un ticu, ka mees visus "jokus" no vinju puses nebuut veel neesam redzeejushi.. :/

  +1 [+] [-]

, 2010-06-27 22:06, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Pasludinu šo par sūdīgāko čempionātu ever. Un galvenais, ka ne jau mazas kļudiņas pieļauj, bet nu naturāli rupjas.
ko tu tur pasludini es jau to sen teicu. ar vuvuzelām vien pietiek, taču ir arī izcili zema rezultativitāte + man personigi kretinē attēla kvalitāte. + jau tiesnešu kļūdas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:07, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Lūk tas pats, kas ar Angliju. Komanda ir šokā par netaisnību un pieļauj kļūdas
tieši tā. šāda uzvara nevienam nav vajadzīga
a kurš tur dabuja pa purnu no tv kameras?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:07, pirms 15 gadiem
viss shitais chempis ir viena liela izgaashanaas...saakot ar vuvuzelaam ar super garlaiciigaam speeleem un punktu pieliek tiesneshi ..viss sleedzu tv aaraa

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:09, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-27 22:12, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: ko tu tur pasludini es jau to sen teicu. ar vuvuzelām vien pietiek, taču ir arī izcili zema rezultativitāte + man personigi kretinē attēla kvalitāte. + jau tiesnešu kļūdas...
Nevajag skatīties miskastē,bet gan televīzorā,un tad ar attēla kvalitāti viss būs Ok!
Man uz SONY 40 collām perfekts attēls.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:13, pirms 15 gadiem
tiesneši un vevuzelas nav tie labākie izgudrojumi jā, bet ko jūs te sākat nolikt čempi un spēles? spēlēm nav ne vainas, un rezultativitāte nav tik traka, pagājušajā čempī vidēji spēlē bija ap 2.5 vārtiem. šajā čempī grupu turnīrā bija ja nemaldos 2.14, bet priekšā vēl izslēgšanas spēles un tur salīdzinājumā ar grupu spēlēm katram neizšķirtam varētu pieskaitīt 1 vārtus, jo ar papildlaiku vai pendelēm gala rezultātam pieskaita vēl 1 (nu papildlaikā moš pat vairāk). un arī pirmās izslēgšanas spēles ir gana rezultatīvas, tākā domājams līdz galam iepriekšējā čempja vidējo noķers.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:13, pirms 15 gadiem
Kas iesita otros? Man kompis uz briidi izrubijas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:14, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Bāc, šitādu komentāru gribēju rakstīt pēc WC noslēguma, lai Burnu un eSportistu atzinību nopelnītu.
tiesa, bet:

1994. gads: 2.71 spēlē
1998. gads: 2.67 spēlē
2002. gads: 2.52 spēlē
2006. gads: 2.3 spēlē
2010. gads: 2.2 spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:15, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: tiesa, bet:

1994. gads: 2.71 spēlē
1998. gads: 2.67 spēlē
2002. gads: 2.52 spēlē
2006. gads: 2.3 spēlē
2010. gads: 2.2 spēlē
2014. gads 2.0 spēlē
2018. gads 1.9 spēlē
uz to iet

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:15, pirms 15 gadiem
Luca Toni rakstīja: tiesneši un vevuzelas nav tie labākie izgudrojumi jā, bet ko jūs te sākat nolikt čempi un spēles? spēlēm nav ne vainas, un rezultativitāte nav tik traka, pagājušajā čempī vidēji spēlē bija ap 2.5 vārtiem. šajā čempī grupu turnīrā bija ja nemaldos 2.14, bet priekšā vēl izslēgšanas spēles un tur salīdzinājumā ar grupu spēlēm katram neizšķirtam varētu pieskaitīt 1 vārtus, jo ar papildlaiku vai pendelēm gala rezultātam pieskaita vēl 1 (nu papildlaikā moš pat vairāk). un arī pirmās izslēgšanas spēles ir gana rezultatīvas, tākā domājams līdz galam iepriekšējā čempja vidējo noķers.
var buut rezultatiiva bet tajaa pashaa laikaa garlaiciiga speele...nezinu..kad biju mazaaks bija daudz aizraujoshaaks futbols vai arii tikai man tad likaas taa ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:15, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag skatīties miskastē,bet gan televīzorā,un tad ar attēla kvalitāti viss būs Ok!
Man uz SONY 40 collām perfekts attēls.
nu piedod, bet katram nav 40 collu tv pārslēdzot kanālus, bildes kvalitāte uzlabojas (man)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:16, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: KO?
Mākslīgais Intelekts. Dators jau nevar novērtēt, piemēram, pārkāpuma smagumu. Čipi varētu būt tikai kā labs papildinājums, ja vien pārāk nesadārdzinātu šo demokrātisko sporta veidu.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:17, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Nu, nu, pieliec arī 1990.
1990: 2.2 spēlē. tavuprat, mazrezultativs? tad jau apgalvo to, ko censos pateikt (2010: 2.2 spele)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:18, pirms 15 gadiem
Briesmīgi! 1.vārti - aizmugure, 2.vārti - rupja aizsargu kļūda.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:19, pirms 15 gadiem
Kaut kaadas razborkas peec svilpes saakaas - mums uzlaida reklaamu

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:19, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=AUh-LstaVVY
+1. šajā čempī visi tālsitieni lido tā, kā savulaik Rubīna kuriozos rādītais bumba esot pie vainas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:20, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Nu lab galveno tiesnesi jau vajadzētu, bet tos līnijtiesnešus gan var nomainīt
Jā, laba ideja. Vienīgi, tad būtu labi, ja būtu 2 galvenie tiesneši. Vai arī līnijtiesneši varētu būt vienkārši kā asistenti.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:20, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: nu piedod, bet katram nav 40 collu tv pārslēdzot kanālus, bildes kvalitāte uzlabojas (man)
Neņem ļaunā.Tas bija tikai joks.
Vai Tev Latellecom izslavētā interaktīvā televīzija??
Jā,esmu dzirdējis,ka viņiem tā mīlot gļukot.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:20, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: šajā čempī visi tālsitieni lido tā, kā savulaik Rubīna kuriozos rādītais bumba esot pie vainas.
Bet pēkšņi no nekā jau arī visi pasaules līmeņa futbolisti nesāk sist mākoņos.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:21, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Un vispār 2006. gada atklāšanas spēlē bija vairāk smuku golu nekā visa šī čempionāta laikā
Bija jau vairāki skaisti vārti arī šajā čempī...arī atklāšanas spēlē

  +1 [+] [-]

, 2010-06-27 22:21, pirms 15 gadiem
Zb,pat vairak negribas speli skatities,ka var ta pietiesat,Argentina neko isti nevar,pirmie varti pec tiesnesha kludas,otrie uz pretuzbrukumu,kur tad skaistais,forshais Argentinas futbols pazuda?
Vacija sagraus Argentinu!

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:23, pirms 15 gadiem
Sakat ko gribat,bet es meksikāņu trenera vietā būtu komandu vedis uz ģerbtuvēm pēc pirmā gola. Cik var norakt spēles. Un pret Argentīnas pretiniekiem tas jau nav pirmā reize,kad ieskaita golu no aizmugures stāvokļa.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:23, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neņem ļaunā.Tas bija tikai joks.
Vai Tev Latellecom izslavētā interaktīvā televīzija??
Jā,esmu dzirdējis,ka viņiem tā mīlot gļukot.
man ir baltkom tv jau like 10 gadus.
nezinu, varbūt tieši wc2010 kkāds gļuks- gribot uzlabot kvalitāti 40-collveidīgajiem, parastā kaste cieš, jo lāga nespēj sagremot ko tādu

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:24, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Pasludinu šo par sūdīgāko čempionātu ever. Un galvenais, ka ne jau mazas kļudiņas pieļauj, bet nu naturāli rupjas.
Ko tādā gadījumā teiksi par 2002.g. PK?

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:24, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Bet pēkšņi no nekā jau arī visi pasaules līmeņa futbolisti nesāk sist mākoņos.
nu es saku- bumbas īpatnības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:27, pirms 15 gadiem
mexico komandai nervi netur,pec speles laikam kadam zobus parskaitis,pretendents uz to paslaik pirmaja vieta ir heinze

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:27, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Man tad bija divi gadi, tā kā laikam neteikšu neko.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:27, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sakat ko gribat,bet es meksikāņu trenera vietā būtu komandu vedis uz ģerbtuvēm pēc pirmā gola. Cik var norakt spēles. Un pret Argentīnas pretiniekiem tas jau nav pirmā reize,kad ieskaita golu no aizmugures stāvokļa.
Tieshi taa,riebjas skatities tadu futbolu!
Man ari tada doma ienaca galva kas butu ja meksikanu treneris savaktu komandu un aizietu uz gerbtuvem!

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:29, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Man tad bija divi gadi, tā kā laikam neteikšu neko.
Nu nebija Tev noteikti 2 gadi, bet paldies par atbildi.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:29, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Zb,pat vairak negribas speli skatities,ka var ta pietiesat,Argentina neko isti nevar,pirmie varti pec tiesnesha kludas,otrie uz pretuzbrukumu,kur tad skaistais,forshais Argentinas futbols pazuda?
Vacija sagraus Argentinu!
Tev bail no Argentīnas? Man arī nepatīk Argentīna, bet es labāk gribu, lai savstarpējā mačā noskaidrojas, kurš labāks - ARG vai GER.
Argentīna spēlē pietiekoši skatāmu futbolu. Jā, man patīk Meksika, bet tai pietrūkst meistarības, vismaz salīdzinoši.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:30, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Tātad, čempionātu par sūdīgu padara:
1)Tiesneši
2) Vuvuzelas
3)Sūdīga bumba

Vēl kāds variants?
vuvuzelas ir pirmais un galvenais. tiesneši var pabojāt atsevišķas spēles, ne kopējo iespaidu. pie tam, neviens nevar izpētīt vuvuzelu graujošo ietekmi uz psihi- varbut tieši tas tiesnesiem 'palīdz' šādi tiesāt
in short: ja nebutu vuvuzelu, čempis būtu ok (rezultativitate varetu but augstaka)

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:30, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Tātad, čempionātu par sūdīgu padara:
1)Tiesneši
2) Vuvuzelas
3)Sūdīga bumba

Vēl kāds variants?
4) Zeps Blaters un Co!

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:30, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tieshi taa,riebjas skatities tadu futbolu!
Man ari tada doma ienaca galva kas butu ja meksikanu treneris savaktu komandu un aizietu uz gerbtuvem!
Patiesībā man ienāca prātā tieši tāda pati domā...pēc pirmajiem vārtiem.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:31, pirms 15 gadiem
Pietruuxt ciiinjas.... Piem. taads machs , kaa bija PK1998 Braziilija - Daanija... Bija ko skatiities ar paveertu muti.... Shajaa kausa izciinjaa pagaidaam nekas taads nav bijis...... Nevis lieks apreekjins un funktiereeshana, bet sportiski azartisks futbols....

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:31, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Patiesībā man ienāca prātā tieši tāda pati domā...pēc pirmajiem vārtiem.
Diskvalifikācija?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:31, pirms 15 gadiem
Fifa ir mīkstie - tiesnešus par šitādiem sūdiem vajadzētu ziepēs, vuvuzelas vajadzēja atņemt visiem un sadedzināt. Interesanti, ko Fifa teiks par šito gājienu un neieskaitīto golu - cipa, ja bumba nav tīklā, gola nav?

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:32, pirms 15 gadiem
Fender rakstīja: Pietruuxt ciiinjas.... Piem. taads machs , kaa bija PK1998 Braziilija - Daanija... Bija ko skatiities ar paveertu muti.... Shajaa kausa izciinjaa pagaidaam nekas taads nav bijis...... Nevis lieks apreekjins un funktiereeshana, bet sportiski azartisks futbols....
ITA vs SVK bija labs

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:33, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Diskvalifikācija?
Nu, kaut kas tamlīdzīgs. Vienkārši iedomājos, ko es darītu, ja būtu Meksikas treneris. Bet gan tad, ja es būtu ekrāna otrā pusē, pat tāda doma prātā neienāktu

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:33, pirms 15 gadiem
shady123 rakstīja: ITA vs SVK bija labs
Biki pa stiivu likaas...

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:34, pirms 15 gadiem
Finālspēli jātiesā Rovšanam ar draugiem.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:34, pirms 15 gadiem
Jau Kreipāns stāsta, ka uz kuba rāda epizodes. Varētu tad cipa arī tā parādīt un lai tiesneši skatās, ja atkārtojumu nevar

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:37, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Diskvalifikācija?
Lai diskvalificē,bet vismaz pierādītu,ka nedrīkst pietiesāt grandu komandām pa labu.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:38, pirms 15 gadiem
Gan jau FIFA teela spodrinaashani ieviesiis k-kaadas atkaartojuma iespeejas.... Jo shis buus visaas aviizees, portaalos un citos masu medijos iztirzaats liidz beidzamajam....

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:39, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tev bail no Argentīnas? Man arī nepatīk Argentīna, bet es labāk gribu, lai savstarpējā mačā noskaidrojas, kurš labāks - ARG vai GER.
Argentīna spēlē pietiekoši skatāmu futbolu. Jā, man patīk Meksika, bet tai pietrūkst meistarības, vismaz salīdzinoši.
Kada zina bail,mana milaka komanda ir Brazilija,es tagad ka neitrals lidzjuteis skatos speli,tapat ka ENG-GER,vnk man tracina ka tiesneshi norok speli!

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:39, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Jau Kreipāns stāsta, ka uz kuba rāda epizodes. Varētu tad cipa arī tā parādīt un lai tiesneši skatās, ja atkārtojumu nevar
Karpuškins apgalvo, ka tiesneši esot redzējuši atkārtojumu, bet t.s. 'nomīzuši' mainīt lēmumu.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:40, pirms 15 gadiem
3:0 Tevezs

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:40, pirms 15 gadiem
Kas par golu 3:0

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:40, pirms 15 gadiem
luuk arii skaistie vaarti ...

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:40, pirms 15 gadiem
Shitie gan skaisti varti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:41, pirms 15 gadiem
Nu ja sāk šitā lādēt, tad vismaz mačs nav tikai uz tiesnešu sirdsapziņas.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:44, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Kada zina bail,mana milaka komanda ir Brazilija,es tagad ka neitrals lidzjuteis skatos speli,tapat ka ENG-GER,vnk man tracina ka tiesneshi norok speli!
Nē, es vienkārši visu laiku skatos, ka Tu visu laiku noliec Argentīnu, lai gan tā spēlē vismaz tik pat pārliecinoši kā Brazīlija.
Šajā spēlē jau 3:0, tāpēc nekādi tiesneši šeit vairs nebūtu glābēji, pat pietiesājot Meksikai. Argentīna vienkārši ir klasi pārāka.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:45, pirms 15 gadiem
Peresam pietrūka tie cm. 174 cm tomēr ir par maz, ja šādi sit.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:47, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Peresam pietrūka tie cm. 174 cm tomēr ir par maz, ja šādi sit.
Tu ar Kreipānu rados?

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:48, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Tu ar Kreipānu rados?
Garīgais radinieks Es pirmais iedomājos

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:48, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Peresam pietrūka tie cm. 174 cm tomēr ir par maz, ja šādi sit.
Nupat Kreipāns tieši ieminējās par trūkstošajiem cm
Tu viņu par ~2min apsteidzi

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:48, pirms 15 gadiem
Njā.manās acīs Argentīnas izlase pēc šī PČ būs zaudējuši daudz ko no manas cieņas. Tāpat kā franči pēc spēles ar īriem.
Saprotu,ka spēlētāji nav vainīgi,ka tiesneši viņu komandu velk, bet Argentīnai tas notiek regulāri.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:48, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, es vienkārši visu laiku skatos, ka Tu visu laiku noliec Argentīnu, lai gan tā spēlē vismaz tik pat pārliecinoši kā Brazīlija.
Šajā spēlē jau 3:0, tāpēc nekādi tiesneši šeit vairs nebūtu glābēji, pat pietiesājot Meksikai. Argentīna vienkārši ir klasi pārāka.
Tapec ka es ienistu Maradonu,tapec nolieku,bet biezi vien esmu rakstijis ka argentinas speletaji ir lielas zvaigznes!
Brazilija spele ta ka vajag lai uzvaretu lai tiktu talak,es nezinu vai Argentina tik skaisti speletu ja vinai butu jaspele pret Portugali vai Kotdivuaru!
To ka Argentina nebus finala par to es esmu parliecinats par 150 %!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:49, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nupat Kreipāns tieši ieminējās par trūkstošajiem cm
Tu viņu par ~2min apsteidzi
Vienkārši Kreipāns no viņa dublē.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-27 22:50, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nupat Kreipāns tieši ieminējās par trūkstošajiem cm
Tu viņu par ~2min apsteidzi
Man pašam ir 174 cm (173,5) un es tieši tādus vārtus pirms vairākiem gadiem ielaidu. Bija gan grūti no telpām pārslēgties uz lielo laukumu un vārtiem.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:50, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tapec ka es ienistu Maradonu,tapec nolieku,bet biezi vien esmu rakstijis ka argentinas speletaji ir lielas zvaigznes!
Brazilija spele ta ka vajag lai uzvaretu lai tiktu talak,es nezinu vai Argentina tik skaisti speletu ja vinai butu jaspele pret Portugali vai Kotdivuaru!
To ka Argentina nebus finala par to es esmu parliecinats par 150 %!
Tagad es ar sirdi un dvēseli vēlu vāciešiem sasit tos pampu iemītniekus.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 22:51, pirms 15 gadiem
Vāciešu disciplīnā un aizsardzībā tomēr ir spēks. Arg vs Ger uzvarētājs varētu kļūt par čempioniem.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:52, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad es ar sirdi un dvēseli vēlu vāciešiem sasit tos pampu iemītniekus.
Vācija arī dabūja tiesneša dāvanu.
Viņi gan bija pēc spēles labāki par angļiem, bet vai Argentīna nav līdzīgi pārāka par Meksiku?

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:53, pirms 15 gadiem
[quote hose_girtinho]
Tev bail no Argentīnas? Man arī nepatīk Argentīna, bet es labāk gribu, lai savstarpējā mačā noskaidrojas, kurš labāks - ARG vai GER.

Es ienistu Maradonu un man nepatik Barselona,Maradona ka cilveks ir pedeja lupata,bet Messi spele Barselona,bet mans milakais klubs REAL,tapec nolieku,bet es nekada zina nebaidos Argentinu,jo Argentina netiks finala,es visvairak raustos no Spanijas,(ateiciba pret Braziliju)

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:54, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Vācija arī dabūja tiesneša dāvanu.
Viņi gan bija pēc spēles labāki par angļiem, bet vai Argentīna nav līdzīgi pārāka par Meksiku?
Taisnība,bet vāciešiem tā bija pirmā reize šajā čempī, bet Argentīnai,ja nekļūdos, vismaz trešā.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:55, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tapec ka es ienistu Maradonu,tapec nolieku,bet biezi vien esmu rakstijis ka argentinas speletaji ir lielas zvaigznes!
Brazilija spele ta ka vajag lai uzvaretu lai tiktu talak,es nezinu vai Argentina tik skaisti speletu ja vinai butu jaspele pret Portugali vai Kotdivuaru!
To ka Argentina nebus finala par to es esmu parliecinats par 150 %!
Un kāpēc Tu ienīsti Maradonu? Viņa rasktura dēļ? Un kā ar Maradonu kā futbola leģendu, neuzrunā?
Man arī nepatīk Maradona, tomēr es priecājos, ka dzīvoju vienā laikā ar tādu futbola ģēniju.

Es ceru, ka Tev taisnība, jo esmu Vācija fans, tomēr tik pārliecināts par to nebūtu. Visādi var gadīties
Nu, Koreju Argentīna lieliski apspēlēja. Brazīlija labu spēli savukārt parādīja tikai pret Kotdivuāru. Tagad pret Čīli viegli neklāsies.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:57, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība,bet vāciešiem tā bija pirmā reize šajā čempī, bet Argentīnai,ja nekļūdos, vismaz trešā.
Paskatoties pec speles,Argentina spieda pirmajas trijas speles,bet kad nak daudz maz normali pretinieki ta Argentinai centrs ir tuksh,Meksika vidus liniju pariet bez jebkadam problemam,Vacija to nepiedos!

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:59, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība,bet vāciešiem tā bija pirmā reize šajā čempī, bet Argentīnai,ja nekļūdos, vismaz trešā.
No Argentīnas esmu redzējis tikai spēli pret Nigēriju, tur bija tā epizode, kur Samuels turēja pretinieku soda laukumā, kad Haince iesita vārtus, par pārējām nepateikšu.
Kas tad bija pret Koreju/Grieķiju un vai tiešām tas kaut ko izšķīra?

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:59, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un kāpēc Tu ienīsti Maradonu? Viņa rasktura dēļ? Un kā ar Maradonu kā futbola leģendu, neuzrunā?
Man arī nepatīk Maradona, tomēr es priecājos, ka dzīvoju vienā laikā ar tādu futbola ģēniju.

Es ceru, ka Tev taisnība, jo esmu Vācija fans, tomēr tik pārliecināts par to nebūtu. Visādi var gadīties
Nu, Koreju Argentīna lieliski apspēlēja. Brazīlija labu spēli savukārt parādīja tikai pret Kotdivuāru. Tagad pret Čīli viegli neklāsies.
Man tieši Čīles spēle šinī čempionātā ļoti simpatizē,un tā kā nekad nav patikusi Brazīlija, ceru, ka tieši Čīle viņus izslēgs.

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:59, pirms 15 gadiem
3:1 .... beidzot MEX izmanto izdeviibu!

     [+] [-]

, 2010-06-27 22:59, pirms 15 gadiem
1:3

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:00, pirms 15 gadiem
Meksikai vel nekas nav zaudet var atspeleties

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:00, pirms 15 gadiem
Nu skataties,kada paliek Argentinas aizrardziba kad vinus speiz,nekada,uzbrukums labs,bet pusragu linija un aizsragu linija nekada!

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:01, pirms 15 gadiem
Dante rakstīja: Man tieši Čīles spēle šinī čempionātā ļoti simpatizē,un tā kā nekad nav patikusi Brazīlija, ceru, ka tieši Čīle viņus izslēgs.
Man arī čīlieši šajā čempionātā patīk labāk. Īpaši jau pēc spēles Brazīlija-Portugāle.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 23:05, pirms 15 gadiem
Viens goliņš un beigas var izvērsties ļoti interesantas.

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:12, pirms 15 gadiem
Tas Haince riktiigs aktieris

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:12, pirms 15 gadiem
es viņus abus

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:14, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Tas Haince riktiigs aktieris
bet arī darba apjomu veic ļoti lielu.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-27 23:14, pirms 15 gadiem
Vai patiešām ir itālietis? Man gan liekas ka ir itālis.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 23:16, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: bet arī darba apjomu veic ļoti lielu.
Jaa, tikai nepatiik ka pieteelo, bet D-amerikaanjiem tas laikam asiniis. Copa Libertadores tur vsp vinji vaartaas, it kaa mirtu nost

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:18, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Vai patiešām ir itālietis? Man gan liekas ka ir itālis.
Itāļi bija sena cilts Itālijas teritorijā kurā tur gadsimtā.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 23:18, pirms 15 gadiem
Un vispār, tiesneši tiesā TIK nožēlojami, tāpēc ka Futbola Dievs rāda ka vajag tos atkārtojumus. Kad tiem vecajiem FIFA večiem tas pielieks vienreiz? Vai tad basketbolista Anrī gols pret Īriju nepārliecināja?

  +1 [+] [-]

, 2010-06-27 23:19, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Un vispār, tiesneši tiesā TIK nožēlojami, tāpēc ka Futbola Dievs rāda ka vajag tos atkārtojumus. Kad tiem vecajiem FIFA večiem tas pielieks vienreiz? Vai tad basketbolista Anrī gols pret Īriju nepārliecināja?
Kaa redzam - NEE!

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:19, pirms 15 gadiem
Kreipans vel par vudusmudu driz stastis, aaa

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:20, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Un vispār, tiesneši tiesā TIK nožēlojami, tāpēc ka Futbola Dievs rāda ka vajag tos atkārtojumus. Kad tiem vecajiem FIFA večiem tas pielieks vienreiz? Vai tad basketbolista Anrī gols pret Īriju nepārliecināja?
Nekas viņus nepārliecinās, ja nu vienīgi finālā pēdējā minūtē kāds paņems bumbu rokās, veiks regbija cienīgu reidu līdz pretinieka vārtiem, iemetīs tīklā, bet golu ieskaitīs.

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:20, pirms 15 gadiem
Kad Mesī beidzot iesitīs? Atkal viņam neizdodas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:21, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Kad Mesī beidzot iesitīs? Atkal viņam neizdodas...
Finālā pēdējā minūtē.

     [+] [-]

, 2010-06-27 23:21, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Jā, bļ.
Es jau domāju... Zaharovs arī saka itālietis...