Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Vācija sagrauj Argentīnu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vācija sagrauj Argentīnu
Vācijas futbolistu prieki
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Pasaules kausa izcīņas pusfinālā iekļuvuši Vācijas futbolisti, kas pārliecinoši tika galā ar Argentīnu - 4:0! Divus vārtus guva Miroslavs Kloze, vienus - Tomass Millers un Arne Frīdrihs.

Šīs dienas pirmajā 1/4 finālā tikās Argentīnas un Vācijas futbolisti. Divas izlases, kuras pirms turnīra īsti netika novērtētas, taču tā gaitā jau bija kļuvušas par favorītēm. Vācieši spēku apliecināja jau pirmajā izslēgšanas spēļu kārtā, pārliecinoši ar 4:1 uzvarot Angliju, savukārt argentīnieši vēl nebija zaudējuši un pat ne spēlējuši neizšķirti, - uzvaras četrās spēlēs pēc kārtas.

Spēli veiksmīgāk sāka eiropieši, 3. minūtē izvirzoties vadībā. Pēc Bastiana Švainštaigera izpildītā soda sitiena ar galvu precīzi sita Tomass Millers, gūstot ceturtos vārtus finālturnīrā. Djego Maradonas padotie pirmo reizi turnīrā nokļuva iedzinēju lomā, un nākamajās minūtēs viņiem nebija reālu vārtu gūšanas iespēju, kamēr Vācija varēja dubultot pārsvaru. Miroslavs Kloze, kurš šodien aizvadīja 100. spēli valstsvienībā, no labas pozīcijas tomēr sita pāri vārtiem. 45 minūšu laikā bumbu vārtos iesita arī argentīnieši, taču viņu vārtu guvums pamatoti netika ieskaitīts, - uzreiz četri spēlētāji atradās aizmugurē. Pirmais puslaiks noslēdzās ar minimālu vāciešu pārsvaru uz tablo, - 1:0, kas solīja intriģējošu turpinājumu.

Argentīnas futbolisti otro puslaiku centās sākt aktīvāk, tikmēr vācieši pretiniekus ķēra pretuzbrukumos. Dienvidamerikāņiem bija vairākas labas iespējas, tomēr briesmas likvidēja nedaudz nepārliecinoši spēlējošais Manuels Noiers un Pērs Mertezakers, kurš Karlosa Tevesa sitienu bloķēja ar seju. Kamēr Maradonas padoto pūliņi bija velti, Vācijai izdevās bumbu vēlreiz iesist vārtu tīklā. 68. minūtē lielisku piespēli izdarīja Millers, kurš, jau gulēdams uz zāliena, atrada Lukašu Podoļski, viņš - Miroslavu Klozi, kurš bumbu ieripināja tukšos vārtos. Pagāja tikai sešas minūtes, un rezultāts kļuva 3:0! Šoreiz lielisku solo gājienu veica Švainštaigers, izpelnoties otro rezultatīvo piespēli, bet vārtus guva aizsargs Arne Frīdrihs, faktiski aprokot argentīniešu cerības izlābties. Arī turpinājumā pārsvars piederēja Vecā kontinenta pārstāvjiem, un viņi guva arī ceturtos vārtus, - Kloze izcēlās vēlreiz, pieliekot punktu argentīniešu mocībām. 4:0 Vācijas labā, viņi iekļuvuši pusfinālā, kur jāspēlē pret Spāniju vai Paragvaju. Tikmēr Argentīnas futbolisti var kravāt somas, jo viņiem šis čempionāts beidzies.

Argentīna - Vācija 0:4 (0:1)

Vārti: Millers 3', Kloze 68', 89', Frīdrihs 74'
Brīdinājumi: Otamendi, Masčerano - Millers
Argentīna: Romero, Demičelis, Burdiso, Haince, Otamendi (Pastore 70'), Masčerano, Di Maria (Aguero 75'), M.Rodrigess, Mesi, Iguains, Tevess
Vācija: Noiers, Lāms, Frīdrihs, Mertezakers, Boatengs (Jansens 72'), Hedira (Kross 77'), Švainštaigers, Ezils, Podoļskis, Millers (Trohovskis 84'), Kloze

     [+] [-]

, 2010-07-03 20:59, pirms 15 gadiem
112233 rakstīja: Izlasiiju 330 komentarus , bet neviens neiebilst autoram par Noiera, kaa nedrosha vaartsarga, veerteejumam. Varbuut esmu stulbs, bet man gan izskataas, ka Vaacijai ar kiperu ir paveicies- labs izgaajienos, stabils, vietas izveele perfekta -viens no komandas balstiem.
Stabilitāte noteikti nav Noiera stiprā puse. Refleksi gan viņam ir salīdzinoši labi. Pozicionālās kļūdas īpaši spilgti bija redzamas spēlē pret Angliju. Pieļauju, ka jau nākamajā turnīrā 1.numura vietu atkal ieņems Ādlers, kurš šo PK izlaiž savainojuma dēļ.
Šodien Noiers nospēlēja labi, bet bija arī vairākas nedrošas darbības.

  +7 [+] [-]

, 2010-07-03 21:00, pirms 15 gadiem
Vācija uzvarēja bez variantiem.
Nez ko Maradona pēc spēles teiks?

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 21:02, pirms 15 gadiem
The_Shadow rakstīja: Nu ļoti žēl, ko lai citu saka. Esmu galīgi izgāzies savās prognozēs pirms ceturdaļfināliem, biju pārliecināts, ka Argentīna un Brazīlija tiks talāk. Turpmākajās spēlēs būšu par Spāniju un Urugvaju, lai gan apzinos, ka Nīderlandes un Vācijas fināls tomēr ir pārāk reāls... Žēl. Tehniskās komandas, kas tiešām spēlē skatāmu, skaistu futbolu atkal neko neuzvar. Bet Lēvs tiešām ir lielisks treneris, no tādām viduvējībām(salīdzinot ar citiem grandiem, protams) izveidojis tik spēcīgu komandu.
"Viduvējībām" Tu esi smieklīgs. Tas, ka neseko Bundeslīgai, vēl nenozīmē, ka šajā līgā spēlē "viduvējības" Spēcīgu komandu var izveidot tikai no meistarīgiem spēlētājiem

     [+] [-]

, 2010-07-03 21:03, pirms 15 gadiem
Jā, viņiem patīk pietēlot, bet visur jau tie futbolisti gāžas gar zemi pie mazākā pieskāriena, nav jau tikai dienvidniekiem tas raksturīgs.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 21:04, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Viduvējībām" Tu esi smieklīgs. Tas, ka neseko Bundeslīgai, vēl nenozīmē, ka šajā līgā spēlē "viduvējības" Spēcīgu komandu var izveidot tikai no meistarīgiem spēlētājiem
Principā tās tiešām ir viduvējības Hose, patiesība ir skarba.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 21:05, pirms 15 gadiem
Salīdzini Argentīnas un Vācijas sastāvu tīri uz papīra. Pasaules labākais futbolists, izcila uzbrukuma līnija, pussargi.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 21:06, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Fantastisks tas likās tiem, kuri bija pārfanojušies pēc kvalifikācijas turnīra un kuri seko līdzi galvenokārt EPL. Nu nebija angļu sastāvs tik izcils, arī uz papīra nē. Tas, ka kāds zina visus šos uzvārdus, vēl ne par ko neliecina.
"Miskaste", protams, bija nedaudz paskarbs apzīmējums, bet arī individuālais sniegums bija tieši tāds.
Tieši tā. Aizsargi un vārtsargi, skatoties gan no uzvārdiem, gan arī no parādītās spēles PK labākajā gadījumā atbilst apakšgrupu turnīra komandu līmenim. Daži skaļi vārdi vidējā līnijā un viens uzbrukumā arī neko nedod. Angļi kā vienmēr paši no mušas bija izpūtuši ziloni par savu spēku.

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 21:06, pirms 15 gadiem
Dievs dod tādas "viduvējības" visiem grandiem.

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 21:08, pirms 15 gadiem
The_Shadow rakstīja: Salīdzini Argentīnas un Vācijas sastāvu tīri uz papīra. Pasaules labākais futbolists, izcila uzbrukuma līnija, pussargi.
Vācijai jau tas pats. Tikai nevienam nav iedota birka "Pasaules labākais futbolists".

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 21:09, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Principā tās tiešām ir viduvējības Hose, patiesība ir skarba.
Skarba ir nevis patiesība, bet realitāte, ka šīs "viduvējības" spēlē daudz tehniskāk par angļiem, gudrāk par angļiem un argentīniešiem. Un vēl smieklīgāks šķiet fakts, ka vairākas "viduvējības" šogad spēlēja ČL finālā
Un kas tad ir tie paši angļi? Kā izteicās viena angliete, bez ārzemniekiem pie sāniem (savos klubos), viņi nav ne plika graša vērti Un tā gan ir "skarba patiesība"

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 21:11, pirms 15 gadiem
tschus Diego!!!

     [+] [-]

, 2010-07-03 21:13, pirms 15 gadiem
Angļi ir angļi, viņiem nekad nekas nesanāk. Lai gan sastāvs vismaz teorētiski ir pat ļoti labs.

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 21:13, pirms 15 gadiem
Lāms, Švainštaigers, Podoļskis, Kloze - tās jau ilgāku laiku ir Vācijas zvaigznes. Vai varbūt kāds apstrīdēs, piemēram, Klozes vārtu gūšanas iemaņas PK?
Millers, Noiers, Khedira, Ezils - tās visas ir jaunās zvaigznes. Vēl daļa jauno zvaigžņu sēž uz soliņa.
Vācijai pat nebija vajadzīgs Kuranji, kurš ir tāda pati zvaigzne kā iepriekš minētie. Tas tikai apliecina Vācijas spēku Arī bez Ballaka vācieši tīri labi iztiek.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 21:15, pirms 15 gadiem
paldies Dievam, bija jau sajauta, ka Maradonas padotajiem un ari vinam sakapis galvam, lai zina, kas ir ista dzive!!!

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 21:18, pirms 15 gadiem
The_Shadow rakstīja: Angļi ir angļi, viņiem nekad nekas nesanāk. Lai gan sastāvs vismaz teorētiski ir pat ļoti labs.
Pēc kā tu spried, ka teorētiski? Pēc tā cik spēlētājs saņem algu, cik aiziet transfērā? Kāda no tā jēga, ja Pasaules nozīmīgākajā turnīrā angļi nespēj uzvarēt ASV un Alžīriju, ar 1-0 uzvar Slovēniju un rezultātā loģiski cieš sakāvi pret Vāciju. Angļiem ir lieliska bāze nākotnei, taču šis sastāvs pat uz papīra izskatījās nekas īpašs.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 21:21, pirms 15 gadiem
kur diez to diego dziesmu no taas filmas var dabuut ???
olee olee Diego olee olee Diego

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 21:22, pirms 15 gadiem
Man realitātē (šajā PK) sanāktu izcils sastāvs, ja sliktu kopā Brazīlijas aizsardzību, Spānijas viduslīniju un Vācijas uzbrukumu. Un par treneri, protams, Lēvu

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 21:24, pirms 15 gadiem
Ņemot vērā Vācijas jauno sastāvu - Vācijas U-21 apspēlēja Argentīnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-07-03 21:27, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man realitātē (šajā PK) sanāktu izcils sastāvs, ja sliktu kopā Brazīlijas aizsardzību, Spānijas viduslīniju un Vācijas uzbrukumu.
Pagaidām Vācijai labākais uzbrukums un labākā aizsardzība un tas viss nebūtu iespējams bez atbilstošas vidējās līnijas
Protams, kā parasti negribu neko sasteigt! Reāli tā varēs teikt tikai 11.jūlija vakarā, gadījumā, ja Vācija uzvarēs, taču statistiski Vācija ir labākā(ja nemaldos) šajos rādītājos. Vārtu attiecība 13:2

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 21:29, pirms 15 gadiem
The_Shadow rakstīja: Salīdzini Argentīnas un Vācijas sastāvu tīri uz papīra. Pasaules labākais futbolists, izcila uzbrukuma līnija, pussargi.
Vācijai izcila jauno zvaigžņu viduslīnija, pārbaudīts uzbrukums ar PK rezultatīvāko aktīvo spēlētāju - Klozi. Aizsardzība ar vienu no pasaules labākajiem aizsargiem. Super! Un rezultāts likumsakarīgs - 4:0.

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 21:30, pirms 15 gadiem
Jan_Torp rakstīja: Izlasīju 317 komentārus, bet vai neviens no jums nepamanīja aizmuguri otro vārtu guvumā. Tieši šis vārtu guvums varbūt arī izšķīra spēles likteni.
nu aizmugure tur 100% nebija

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 21:31, pirms 15 gadiem
The_Shadow rakstīja: Nu ļoti žēl, ko lai citu saka. Esmu galīgi izgāzies savās prognozēs pirms ceturdaļfināliem, biju pārliecināts, ka Argentīna un Brazīlija tiks talāk. Turpmākajās spēlēs būšu par Spāniju un Urugvaju, lai gan apzinos, ka Nīderlandes un Vācijas fināls tomēr ir pārāk reāls... Žēl. Tehniskās komandas, kas tiešām spēlē skatāmu, skaistu futbolu atkal neko neuzvar. Bet Lēvs tiešām ir lielisks treneris, no tādām viduvējībām(salīdzinot ar citiem grandiem, protams) izveidojis tik spēcīgu komandu.
Par viduvējībām galīgi nepiekrītu, tas, ka kāds vairāk gozējas TV ekrānā, bet kāds mazāk automatiski nenozīme, ka tas kurš mazāk nemāk spēlēt. Pēc tavas loģikas iznāk, jo biežāk Kombuļus rādīs TV viņi sāks dziedāt kā Bītli

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 21:33, pirms 15 gadiem
Tieši tā! Vācija 3 spēlēs guvusi pa 4 vārtiem! Ko gan rezultatīva futbola piekritēji vēl varētu vēlēties? Un tikai 2 ielaisti vārti! Statistika ir vienkārši graujoša

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 21:46, pirms 15 gadiem
The Shadow kaut ko sapīpējies. Galīgi garām.
Tieši Vācija demonstrē skatāmāko futbolu! Brazīlija - pragmatiskāks futbols nekā agrāk, Argentīnai vispār nekā daudz skatāma nav!

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 21:46, pirms 15 gadiem
jjaanka rakstīja: 2006 gadā 3 vieta,
2008 gadā 2 vieta,
pēc visas loģikas šogad jāuzvar Vācijai.
1/4 sākas pats aizraujošākais:
Brazīlija brauc mājās,
Suareza roka,
Argentīna tiek pazemota,
Lieliski
pārsteidzoša bija Ganas izlase, nevis Suareza roka, visi viņa vietā būtu darījuši tāpat

  -3 [+] [-]

, 2010-07-03 21:49, pirms 15 gadiem
kvistafs rakstīja: pārsteidzoša bija Ganas izlase, nevis Suareza roka, visi viņa vietā būtu darījuši tāpat
Tāpēc cerams, ka attiecīgi arī saņems palielinātu sodu par nesportisku rīcību

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 21:49, pirms 15 gadiem
Pelnīti Vācijai uzvara,izslēdzot Messi no spēles sajauca visu Argentīnas spēli bet Argentīnai bija pāris iespēju,Vācija uzvarēs finālā!

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 21:50, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tā! Vācija 3 spēlēs guvusi pa 4 vārtiem! Ko gan rezultatīva futbola piekritēji vēl varētu vēlēties? Un tikai 2 ielaisti vārti! Statistika ir vienkārši graujoša
a vispār kopš kura laika tu esi kļuvis par rezultatīva futbola piekritēju?

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 21:53, pirms 15 gadiem
Marg rakstīja: The Shadow kaut ko sapīpējies. Galīgi garām.
Tieši Vācija demonstrē skatāmāko futbolu! Brazīlija - pragmatiskāks futbols nekā agrāk, Argentīnai vispār nekā daudz skatāma nav!
saki man lūdzu, vai saproti vārda-pramgatiskāks futbolsls-, nozīmi, vrbūt to teicienu tā teikt latvisko ne tur esi pielietojos

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 21:53, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: a vispār kopš kura laika tu esi kļuvis par rezultatīva futbola piekritēju?
Es neteicu, ka es tāds esmu Es esmu taktiska futbola piekritējs...ar pāris izņēmumiem. Man Vācijas spēle patīk tieši no taktiskā viedokļa. Rezultativitāte ir tikai patīkams bonuss

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 21:58, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es neteicu, ka es tāds esmu Es esmu taktiska futbola piekritējs...ar pāris izņēmumiem. Man Vācijas spēle patīk tieši no taktiskā viedokļa. Rezultativitāte ir tikai patīkams bonuss
Taktiska futbola piekritējs, bet no taviem komentāriem ne vienmēr zināšanas par taktiku strāvo.

Lēvu cel debesīs kā baigo taktiķi, lai gan Vācija pret visiem pretiniekiem vienādi spēlē un nekādus taktiskos risinājumus neizgudro.
Lēva vietā kaut vai uz Bjelsu paskaties.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 22:03, pirms 15 gadiem
gintars rakstīja: saki man lūdzu, vai saproti vārda-pramgatiskāks futbolsls-, nozīmi, vrbūt to teicienu tā teikt latvisko ne tur esi pielietojos
Vismaz es ar "pragmatisku futbolu" saprotu pārdomātu, taktisku spēles stilu, kas tendēts tieši uz rezultātu. "Pragmatisks" rezultāts varētu būt 1:0, 2:0, 2:1. Pretējs rezultāts varētu būt 5:0, 7:0, pie nosacījuma ka tiek patērēts daudz spēka.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 22:08, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Taktiska futbola piekritējs, bet no taviem komentāriem ne vienmēr zināšanas par taktiku strāvo.

Lēvu cel debesīs kā baigo taktiķi, lai gan Vācija pret visiem pretiniekiem vienādi spēlē un nekādus taktiskos risinājumus neizgudro.
Lēva vietā kaut vai uz Bjelsu paskaties.
Lēvs manuprāt ir ļoti labs taktiķis. Viņš, tā pat kā savulaik Rehāgels, ir izveidojis ļoti efektīvu taktisko modeli, kas līdz šim strādā ļoti labi. Kad būs tāda nepieciešamība, gan jau arī šo to pamainīs.
Un par Bjelsu runājot, vai tad es jau visu turnīru nejūsmoju par viņa padoto sniegumu, kura pamatā ir izcila stratēģija?
Kā jau teicu, Vācijas taktiskie risinājumi ir izgudroji jau vismaz pirms 4 gadiem, tāpēc nekāda Amerika nav jāatklāj.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 22:10, pirms 15 gadiem
The_Shadow rakstīja: Nu ļoti žēl, ko lai citu saka. Esmu galīgi izgāzies savās prognozēs pirms ceturdaļfināliem, biju pārliecināts, ka Argentīna un Brazīlija tiks talāk. Turpmākajās spēlēs būšu par Spāniju un Urugvaju, lai gan apzinos, ka Nīderlandes un Vācijas fināls tomēr ir pārāk reāls... Žēl. Tehniskās komandas, kas tiešām spēlē skatāmu, skaistu futbolu atkal neko neuzvar. Bet Lēvs tiešām ir lielisks treneris, no tādām viduvējībām(salīdzinot ar citiem grandiem, protams) izveidojis tik spēcīgu komandu.
ne jua maarketings un liigas reitingi starptautiskaa liimenii (te es domaaju premjwerliigu, premiera divission utt) nosaka speletaaja speeku...

viduveejiibas Vacu futbolisti shjiet tikai tiem, kas neseko liidzi bundesliigai... nu nav taa popularaakaa pasaulee.. toties par speletaju kvalitaati gan shaubiities nevajadzetu...

starp citu par taam viduvejiibaam tagad demsitiem miljonus sola...