Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Spānija grūtā cīņā uzveic Paragvaju, pusfinālā pret Vāciju

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Spānija grūtā cīņā uzveic Paragvaju, pusfinālā pret Vāciju
Spāņi nupat guvuši vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Šodien DĀR notiekošajā Pasaules kausa izcīņā futbolā tika noskaidrota pēdējā pusfināliste. Eiropas čempione Spānija grūtā cīņā ar 1:0 pārspēja Paragvajas komandu. Uzvaras vārtus 83. minūtē iesita Davids Vilja.

Pēdējā pusfināla dalībniece tika noskaidrota cīņā starp Spānijas un Paragvajas izlasēm. Izteikta favorīte bija Eiropas čempione Spānija. Šī dueļa uzvarētāju jau gaidīja Vācija.

Paragvaja maču pret spēcīgo pretinieku uzsāka dzīvi, Džonatans Santana jau 1. minūtē apdraudēja vārtus - Ikers Kasiljass bumbu noķēra. Pamazām gan spāņi sev ierastajā stilā aizvien vairāk sāka kontrolēt bumbu, tiesa, pie paragvajiešu vārtiem radīt bīstamību nekādi neizdevās. Tikai 29. minūtē kaut cik bīstamu sitienu no gaisa izdarīja Čavi - bumba lidoja nedaudz pāri vārtiem. Citi Spānijas mēģinājumi bija vēl bezcerīgāki, bet paragvajieši lūkoja atbildēt ar pretuzbrukumiem, un kādā no epizodēm Nelsons Valdezs pat guva vārtus, taču tika fiksēts aizmugures stāvoklis.

2. puslaiks sākās ar varenu spāņu spiedienu, bet problēma bija vecā - trūka asuma uzbrukuma smailē, nebija sitienu. Toties fantastisks pavērsiens notika 58. un 59. minūtē - tas tik bija kaut kas! Stūra sitiens pie Spānijas vārtiem, Herards Pikē pamatīgi ieķērās rokā Oskaram Kardoso un pelnīta pendele. Kardoso pats to nerealizēja - Kasiljass notvēra bumbu! Un jau nākamajā uzbrukumā pie pretējiem vārtiem 11 metru soda sitienu nopelnīja arī Davids Vilja - otrā pendele divu minūšu laikā! Arī tas vēl nebija viss... Šabi Alonso no 11 metru atzīmes guva vārtus, taču Gvatemalas tiesnesis pendeli lika atkārtot. Otrais mēģinājums Alonso neizdevās, atkal duelī uzvarēja vārtsargs, šoreiz Husto Viljars! Vētraini notikumi, bet uz tablo joprojām 0:0! Drīz vien Viljaram jau no spēles bija jātiek galā ar Andresa Injestas bīstamu raidījumu, bet 75. minūtē tikai nedaudz netrāpīja Čavi. Spāņi mocīja, mocīja paragvajiešus, līdz 83. minūtē beidzot arī nomocīja. Skaistu reidu veica Injesta, piespēlēja uz maiņu uznākušajam Pedro Rodrigesam, kurš izgāja aci pret aci ar Viljaru - vārtu stabs, taču bumba atleca pie Viljas, kurš ar atkārtotu raidījumu guva savus piektos vārtus čempionātā! 1:0 par labu Spānijai! Pašā izskaņā pie savas iespējas vēl tika Paragvaja - Kasiljass neveiksmīgi atvairīja Lukasa Bariosa sitienu, taču arī atkārtotais Rokes Santakrusa raidījums tika atvairīts. Un tas bija viss.

Spānija uzvarēja ar 1:0, un 7. jūlijā Durbanā pusfinālā futbola līdzjutējus gaida "Euro2008" fināla atkārtojums - Spānija pret Vāciju!

Spānija - Paragvaja 1:0 (0:0)

Vārti: Vilja 83'
59. minūtē Kardoso (Paragvaja) nerealizēja 11 metru soda sitienu.
62. minūtē Alonso (Spānija) nerealizēja 11 metru soda sitienu.
Brīdinājumi: Pikē, Buskets - Kaseress, Alkarass, Morels, Santana
Spānija: Kasiljass, Pikē, Pujols (Marčena 84'), Injesta, Vilja, Čavi, Toress (Fabregass 56'), Kapdevila, Alonso (Rodrigess 75'), Ramoss, Buskets
Paragvaja: Viljars, Verons, Morels, Kardoso, Bareto (Vera 64'), Santana, da Silva, Kaseress (Barioss 84'), Riveross, Valdess (Santakruss 72'), Alkarass

Pusfinālu pāri

Pāris
Nīderlande - Urugvaja
Vācija - Spānija

 +38 [+] [-]

, 2010-07-03 23:21, pirms 15 gadiem
Spānija triumfē.
Bet ne pietiekami labs sniegums no viņu puses

 +42 [+] [-]

, 2010-07-03 23:21, pirms 15 gadiem
Un atkal David's Villa izglābj dienu!

 +39 [+] [-]

, 2010-07-03 23:21, pirms 15 gadiem
Pret Vāciju spāņiem gribot negribot nāksies pamosties beidzot

 +22 [+] [-]

, 2010-07-03 23:21, pirms 15 gadiem
Nu par garlaicību 1/4 finālos sūdzēties nevarēja!
Lai nu kā, bet Spāņi galīgi nepārliecina un Vilja arī viens visu neizvilks. Ar šādu spēli Vācija viņus paņems priekšā kā mazos!

 +44 [+] [-]

, 2010-07-03 23:21, pirms 15 gadiem
Villa, kurš gan cits!

 +25 [+] [-]

, 2010-07-03 23:22, pirms 15 gadiem
Trīs Barsas spēlētāji nokārtoja vārtu guvumu. Lūk, kas ir Spānijas spēks! Malači. Varbūt beidzot Vācija tiks apturēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +42 [+] [-]

, 2010-07-03 23:22, pirms 15 gadiem
Vārtsargi - malačī

 +32 [+] [-]

, 2010-07-03 23:22, pirms 15 gadiem
Respect Paragvajai , vārtsargi arī jauzslavē !

  +7 [+] [-]

, 2010-07-03 23:22, pirms 15 gadiem
NEE tadam futbolam finala.Par Vaciju!

 +21 [+] [-]

, 2010-07-03 23:22, pirms 15 gadiem
Eh,žēl ka spaiņi tiek tālāk.
Bet ja labi padomā,tad vienalga ko nīderlandieši sasit finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Nash
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:22, pirms 15 gadiem
Nezinu,nezinu,ar tadu speli 1/2 finala pricipa nav ko darit!

+122 [+] [-]

, 2010-07-03 23:22, pirms 15 gadiem
Paragvaja laikam nav ņēmusi privātstundas pie suareza, kā nosargāt vārtus, ja tajos nav vārtsarga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:22, pirms 15 gadiem
ehh, varēja jau Paragvaja ar kādu iesist lai vēl interesantāka spēle būtu, bet nu neko darīt.
Apsveicu spāņus

 +42 [+] [-]

, 2010-07-03 23:22, pirms 15 gadiem
Šī bija Spānijas pēdējā uzvara!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 23:22, pirms 15 gadiem
Līdz pēdējai sekundei par PARAGVAJU.. malachi jebkura gadijumaa...
Slēpts komentārs: racha

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
tiesnesis visu mainīja, spāņiem veiksme, malači Paraguaja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
vaartsargiem respekt par 11m sitieniem ... skaista speele!

 +18 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
Kas par futbolu 1/4 finālos vinkārši bauda skatīties

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
VAMOSSS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
Nu ko, pusfinālā "jāizslēdz" no spēles Vilja, un lieta par 90% darīta... Pagaidām spāņiem citu sitēju nav.

 +18 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
Paragvajas neieskaitīto vārtu guvumā nebija aizmugure.

 +42 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
Uzgriežņu Arvīds rakstīja: Villa, kurš gan cits!
Shlesers!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
Nja piekriitu Paragvaja parādija ,ka spēj cīniities pret Spāniju! Lļoti žēl,es tālāk apr vāciju danu to Spāniju!

 +21 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
Jāsaka, spēle fuflo . Vienīgās interesantās minūtes bija 11m kļūdas.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
Būtu Pargvaja iesitusi pendeli, kas zin kā būtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
AndrisC rakstīja: Jaaaaaa, fināls jau gaida
par 3.vietu.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
Besī,ka Ikers nepelnīti tiek vārtos, viņa laiks sen jau garām. Valdess visu sezonu bija pārliecinošāks, viņam arī būtu jāstāv Spānijas vārtos. Ikeram lažas vien. Bet viņš jau neaizskaramais nu spāņi paši vainīgi

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 23:23, pirms 15 gadiem
tāda riebīga pēcgarša pēc šadas uzvaras...

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 23:24, pirms 15 gadiem
Līdz pēdējai sekundei par PARAGVAJU... malachi
Spānijai tiešām shī pēdējā uzvara !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:24, pirms 15 gadiem
vicarious rakstīja: tāda riebīga pēcgarša pēc šadas uzvaras...
Apinītis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2010-07-03 23:24, pirms 15 gadiem
Eiropa 3:0 Dienvidamerika

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 23:24, pirms 15 gadiem
pret Vāciju Spānijai nav variantu!

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 23:24, pirms 15 gadiem
ko fona (bildē) dara paragvajieshi???

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:24, pirms 15 gadiem
Timofejs rakstīja: Paragvajas neieskaitīto vārtu guvumā nebija aizmugure.
parāds jau sen tika atdots
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 23:24, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Šī bija Spānijas pēdējā uzvara!
Man jau arī šķiet,ka pret vāciešiem ar šādu spēli viņiem nav variantu. Un pie tam vācieši šiem noteikti gribēs revanšēties par EČ 2008.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:25, pirms 15 gadiem
ar šādu spēli... pret Vāciju... nu nezinu nezinu. Ja grib uzvarēt spēle ir PAMATĪGI jāuzlabo.

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 23:25, pirms 15 gadiem
Kāds par mīnusi likšanu dabūs Burn
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 23:25, pirms 15 gadiem
nu viss, sapņu fināls nenotiks

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 23:25, pirms 15 gadiem
kaut tik nu būtu Vācija - Nīderlande fināls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:25, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Barcelona" pieveic Paragvaju!
Nu, malacis Vilja! Ļoti labi nospēlēja!

Būs interesanti skatīties EURO fināla atkārtojumu.
nu es tak saku! ar Valdesu priekšgalā

 +22 [+] [-]

, 2010-07-03 23:25, pirms 15 gadiem
Gribēšu redzēt ko varenais VILLJA iespēs pret Vāciju

  +7 [+] [-]

, 2010-07-03 23:25, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Garlaicības ziņā?
Garlaicīgi bija līdz 11 metru soda sitieniem, pēc tam beigas bija interesantas.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 23:26, pirms 15 gadiem
Paragvajai vnk pietruka izteiktu uzbrucēju..... Apsveicu Spāniju jo tādu futbolu , kādu spēle Paragvaja man nemaz nemaz nepatika.....!!
Pat pirma puslaika nedaudz iemigu bet tas ta
Tiesnesis patika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2010-07-03 23:27, pirms 15 gadiem
Nash rakstīja: viena no labakajaam speleem shajaa chempionataa
Viena no sūdīgākajām..Varbuut tavā teļukā bija kas cits,bet es redzēju vienu no neskatāmākajām spēlēm čempī.

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 23:27, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Šī bija Spānijas pēdējā uzvara!
Pilnībā piekrītu

 +24 [+] [-]

, 2010-07-03 23:27, pirms 15 gadiem
Te tev nu bija D-Amerikas parsvars nez ko tie gudrie dir*eji tagad saka

  -3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:27, pirms 15 gadiem
Nu ko? Tad gaidām PČ 1974 fināla atkārtojumu. Tikai šoreiz NIKE tiks pacelta virs orandžās formās tērpu vīru galvām.

 +11 [+] [-]

, 2010-07-03 23:28, pirms 15 gadiem
Eiropa: Damerika
3:0
Dameriku var glābt tikai bonuskomanda, kura nemaz nespēlēja pret eiropu 1/4... vienīgi maz ticams, ka Urugvaja paņems!
P.S Šajos futbola svētkos palika tikai 4 mači

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 23:28, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: Besī,ka Ikers nepelnīti tiek vārtos, viņa laiks sen jau garām. Valdess visu sezonu bija pārliecinošāks, viņam arī būtu jāstāv Spānijas vārtos. Ikeram lažas vien. Bet viņš jau neaizskaramais nu spāņi paši vainīgi
Tur gan es tev nepiekritishu ka Ikers garam,pedndeli atvairija,ka ari pedejo sitienu Ikers atvairija!
Man nav ne silts ne auksts par Spanijas izlasi,bet Ikers stav labi,nepamatoti tu vinu noliec!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:29, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh,žēl ka spaiņi tiek tālāk.
Bet ja labi padomā,tad vienalga ko nīderlandieši sasit finālā.
Ok to es noteikti gribu redzēt.. Niderlandes sadarbība ir galīgi garām.. halava palīdzeja Brazīļus vinnēt.. Pret Vāciešiem viņiem no chance..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Edgars Kreipāns - Kapteinis

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:29, pirms 15 gadiem
Spēle jau nesūdīgi ,ja skatas bez skaņas ,jo nu komentēt viņš nejēdz ne sūda. Tikpat labi jebkurš var aiziet un stāstīt visu kas notiek laukumā + sajaukt daudz mazāk reižu ,kas tur notiek nekā viņš! Pretīgi
BTW , paragvaja parādija labu spēli

 +14 [+] [-]

, 2010-07-03 23:29, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tur gan es tev nepiekritishu ka Ikers garam,pedndeli atvairija,ka ari pedejo sitienu Ikers atvairija!
Man nav ne silts ne auksts par Spanijas izlasi,bet Ikers stav labi,nepamatoti tu vinu noliec!
bljin,viņš visu laiku kļūdījās izgājienos utt. Ar Valdesu vārtos būtu vismaz 2:0,ja ne vairāk

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 23:29, pirms 15 gadiem
klauns,nevis tiesnesis..

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 23:29, pirms 15 gadiem
Žēl Kardoso, pēc spēles asarās izplūda... Malači Spāņi, ka arī gāja viņu mierināt.. Pēc tā 11m (ja būtu realizēts) spēlē būtu pavisam cita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:31, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Sieg Heil!
Vēstures fani ejiet uz vesture.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 23:31, pirms 15 gadiem
EagleLV rakstīja: Eiropa 3:0 Dienvidamerika
ko tu te raksti,eiropai uz PC baruc 13 komandas,bet d-amerikai tikai 5 un visas tika izlegshanas karta,taka tads salidzinajums nevieta!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 23:32, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: 3-1
Gana nav Eiropā

  +7 [+] [-]

, 2010-07-03 23:32, pirms 15 gadiem
laikam Vācija būs PČ čempioni..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-07-03 23:33, pirms 15 gadiem
ideāli, vienkārši, ideāli!!!
Tāds prieks par Spāniju!
Vilja jau kuro spēli pēc kārtas ir - varonis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 23:34, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: ko ta Vācija parādīja.... abās spēlēs (1/8 un 1/4) spēlēja kā otrais numurs un tāpēc, ka pretiniekam lohi aizsardzībā uzvarēja....
Spēle no spēles atškiras... pēc 4:0 pret Austrāliju, bija 0:1 pret Serbiju... pēc 4:0 pret Argentīnu var būt 0:3 pret Spāniju...

Spāņiem, pie tam, būs labi, ka beidzot nost būs favorītu slogs... pret vačiem viņi nebūs favorīti un, kad spāņiem nespiež uz smadzenēm, tad.........
Kas tad? Spāņi paši nav spēlējuši nepret 1 favorītu!
Pagaidām viņiem pietika ar Vilju! Bet Vācijai aizsardzība ir labāka par visām Spāņu pretiniecēm!
Kā arī uzbrukumā vārtus spēj gūt netikai uzbrucējs, bet arī visa 1/2sargu līnija un kā šodien arī redzējām-arī aizsargi!
Nesaku, ka spānija nevar vispār uzvarēt, bet ar šādu spēli-noteikti nē!

 +16 [+] [-]

, 2010-07-03 23:34, pirms 15 gadiem
Vel viens piemeers par trakomaaju:
Pirms 1/4 daudzi teica, ka nu Eiropas komandaam cauri, finaals jau zinaams Brazilija- Argentina, ka neka veselas 4 komandas 1/4, ja kaads pateiktu, ka neviena D- Amerikas komanda netiktu augstaak par 4 vietu vinsh tiktu aizsutits...
Piepildijas pats sliktaakais varinats D- Amerikaaniem, es Urugvajai neredzu variantus pret Niderlandi, vini speles par 120%, jo redz, ka ir liela iespeeja uzvareet.

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 23:34, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Kasiljass ir atvairījis pendeli un ielaidis divus vārtus turnīrā- vienus pēc rikošeta un vienus pēc tam, kad atsita bumbu pretinieka izgājienā un aizsargi nepaspēja saglābt savus savārītos sūdus....

Es nezinu ko un kā tu redzi kaut kur...
Ko tu ar to gribi pateikt ka Ikers slikti stav kaste? Es rakstu ka labi stav,ka nevajag vinu nolikt ka viens te to dara!

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 23:34, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es piefiksēšu šito komentu....
Redzot kā Spānija spēlē, droši vien pusfinālā tāpat būs mocīšanās, tad Villa iesitīs k-ku 70tajā minūtē un Švainijs ar savējiem varēs plātīt rokas un lamāties, ka neko vairs nevar izdarīt vai nu spāņu bumbas kontroles dēļ vai Kasiljasa....

Spānija nespēlē skaisti... diemžēl... bet... viņi ir atkārtojuši savu labāko sasniegumu PK ever šobrīd.... un man diez vai ir jāatgādina kas notiek ar komandām, kas gūst 4 vārtus spēlē pirms izšķirošajām cīņām...

  +7 [+] [-]

, 2010-07-03 23:35, pirms 15 gadiem
Uzgriežņu Arvīds rakstīja: Villa, kurš gan cits!
Villa ir kaut kas cits nekā Tu domā. Tā ir grezna savrupmāja.
Viņš ir Vilja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:35, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: 3-1
Eiropa: Damerika
3:0

Damerika:Āfrika
1:0

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 23:36, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nu es tak saku! ar Valdesu priekšgalā
Sākumā padomāju, ka tā ir ironija. Valdess tiešām šosezon ir daudz labāks par Ikeru. Bet Spānijai ir tā nelaime, ka viņiem vārtsarga vieta tiek nodota dinastiju veidā...Ikers stāvēs, kamēr varēs pavilkt, tad nāks nākamais.
Valdess patiesībā tikai šosezon sevi pierādīja. Pirms tam man nebija nekādu ilūziju, ka viņu varētu paņemt izlasē.

Ikers ir lielisks "pendeļu" speciālists, bet ne vienmēr spēle nonāk līdz "pendelēm". Citos komponentos Kasiljasam vērojams regress. Daudz muļķīgi kļūdu, daudz brāķa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 23:37, pirms 15 gadiem
common..
vacija speleja pret argentinu
spanija pret paragvaju..

ja uz papira arg ir stipraki ka par,
bet reali grutak ir iesist komandai kas aizsargajas nevis kura uzbruk.
paragvajai bij viena no labakajam aizsardzibam vispar pk.

nu varbut pret vaciju torres atversies..?B-)

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 23:37, pirms 15 gadiem
Tautu tēvs rakstīja: spānija sagraus vāciju, līdzīgi kā mēs sagrāvām third reich , vācu tanks mūs spieda spieda bet nenospieda un pakāsa
Rūnijs arī "spieda" Vāciju. Un arī Maradona "spieda" Vāciju...bet redz, ka vācu TĪGERIS vēl rullē

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:37, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Nekas tur nebija interesants, nevar salīdzināt ar 1mo dienas spēli...
Pilnīgi nepiekrītu, pirmajā dienas spēlē nebija nekādas intrigas, Argentīnai nebija nekādu cerību un tas bija skaidrs jau no pirmajām minūtēm, kamēr te uzvarētāju noskaidroja ar finālsvilpi.
ARG-GER bija spēle, par kuru bija vislielākā intriga, taču pati spēle izrādījās absolūti bez intrigas.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 23:37, pirms 15 gadiem
Spānijas sniegums diezko nepārliecināja..

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:38, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Tak tie paragvajieši pat tukšos nejēgtu iesit
tad viņi nespēlētu pat kvalifikācijā!

 +13 [+] [-]

, 2010-07-03 23:38, pirms 15 gadiem
vacijas speks ir pretuzbrukumi ja vacija iesitis pirma briest spaniem auzas bet ja vacija ielaidis bus makten interesanta spele atceresimies ka vacija pirmo un pagaidam vienigo speli zaudeja ielaizot pirmajiem vartus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:39, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es piefiksēšu šito komentu....
Redzot kā Spānija spēlē, droši vien pusfinālā tāpat būs mocīšanās, tad Villa iesitīs k-ku 70tajā minūtē un Švainijs ar savējiem varēs plātīt rokas un lamāties, ka neko vairs nevar izdarīt vai nu spāņu bumbas kontroles dēļ vai Kasiljasa....

Spānija nespēlē skaisti... diemžēl... bet... viņi ir atkārtojuši savu labāko sasniegumu PK ever šobrīd.... un man diez vai ir jāatgādina kas notiek ar komandām, kas gūst 4 vārtus spēlē pirms izšķirošajām cīņām...
ja nepamaniji,tad šis vāciešiem jau bija otrs mačs kur tie iesit 4 golus. Takā to nu nekādi nevar nosaukt pat nejaušību. Tas jau ir komandas spēks.
Ja spaiņi neko radikāli neizmainīs,tad viņiem reāli spīd spēle par trešo vietu ar Uragvaju.

 +13 [+] [-]

, 2010-07-03 23:39, pirms 15 gadiem
lasot vairuma komentarus, liekas, ka seit dala fano par to, kas uzvar. Jau Vacijai dot vietu finala. Vacija : Spanija bus pavisam cita spele un tad ari redzesim kurs ir labaks. Tas ka Vaciesi ar 4:0 uzvareja Argentinu neko nenozime, ka vini ir labaki vai sliktaki. Ja pusfinala zaudes Vacija Spanijai, tad liela dala atkal dirsis, ka pret Holandi spaniem nav ko darit ar tadu speli un ta talak. Lai pienak pusfinals un tad redzesim. Katra zina es par skaistu futbolu un par eiropu, jo pirms tam likas, ka laitnamerika valda.

 +13 [+] [-]

, 2010-07-03 23:40, pirms 15 gadiem
viss pareizi,ar 1 golu nevar tikt pusfinalā,Vācīja finalā

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:40, pirms 15 gadiem
vaz2106 rakstīja: Te tev nu bija D-Amerikas parsvars nez ko tie gudrie dir*eji tagad saka
cik var skaidrot,no eiropas brauc 13 komandas,bet no D-Amerikas tikai piecas,un visas tika 1/8 finala,bet cik tik no eiropas,tadi salidzinajumi pilnigi nevieta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:40, pirms 15 gadiem
realmadrid7 rakstīja: common..
vacija speleja pret argentinu
spanija pret paragvaju..

ja uz papira arg ir stipraki ka par,
bet reali grutak ir iesist komandai kas aizsargajas nevis kura uzbruk.
paragvajai bij viena no labakajam aizsardzibam vispar pk.

nu varbut pret vaciju torres atversies..?B-)
Ir arī grūtāk neielaist pret komandu, kam ir tādi uzbrucēji nekā pret komandu, kur uzbrucēji ir gandrīz vienīgie, kas nesit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:40, pirms 15 gadiem
URUGVAJA - SPĀNIJA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 23:40, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: ko tu te raksti,eiropai uz PC baruc 13 komandas,bet d-amerikai tikai 5 un visas tika izlegshanas karta,taka tads salidzinajums nevieta!
Nesen vēl bija teksti, ka Eiropa ir lūzeri, ka Dienvidamerika paņemšot visas 3 vietas. Kur tagad ir Dienvidamerika? Tikai Urugvaja spēlēs pusfinālā. 3 vietas četriniekā Eiropa jau ir garantējusi.

 +11 [+] [-]

, 2010-07-03 23:41, pirms 15 gadiem
Jā, bet ar šādu spēli pret Vāciju nav cerības!

 +14 [+] [-]

, 2010-07-03 23:41, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sākumā padomāju, ka tā ir ironija. Valdess tiešām šosezon ir daudz labāks par Ikeru. Bet Spānijai ir tā nelaime, ka viņiem vārtsarga vieta tiek nodota dinastiju veidā...Ikers stāvēs, kamēr varēs pavilkt, tad nāks nākamais.
Valdess patiesībā tikai šosezon sevi pierādīja. Pirms tam man nebija nekādu ilūziju, ka viņu varētu paņemt izlasē.

Ikers ir lielisks "pendeļu" speciālists, bet ne vienmēr spēle nonāk līdz "pendelēm". Citos komponentos Kasiljasam vērojams regress. Daudz muļķīgi kļūdu, daudz brāķa.
tā tiešām bija ironija.
nediskutēšu ar cilvēku,kurš sezonā pāris real un Barcas spēles paskatās. valdess nevienu sekundi nav pat tuvu ikeram bijis. viena sezona bez komēdijām un jau uzreiz labāks par pasaules labāko vārtsargu. kā tad tava "objektivitāte" pret real spēlētājiem jau sen zināma

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 23:41, pirms 15 gadiem
Spaniem nebus viegla spele, bet tas neapturees ciniities un uzvaret Vaciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:42, pirms 15 gadiem
Tautu tēvs rakstīja: kā rāda vēsture, ka vācija pirmās kaujas ir ļoti pārliecinoša, pārliecinoši uzvar, bet beigās čujs, un tas nav tikai futbolā, bet arī 1. un 2.pasaules karā

spānija vinnēs un apturēs vācu uzbrukumu un virzīšanos uz Johannesburgu
Šoreiz cīņa nenotiek 2. frontēs, ir 1vs1, Vācija vs Spānija

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 23:42, pirms 15 gadiem
iplaymyway rakstīja: Ok to es noteikti gribu redzēt.. Niderlandes sadarbība ir galīgi garām.. halava palīdzeja Brazīļus vinnēt.. Pret Vāciešiem viņiem no chance..
Kā tad.
Nīderlandiešiem, kuri DĀR nav zaudējuši nevienu spēli, neesot sadarbības. Kaut ko tik smieklīgu nebiju vel lasijis.

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:42, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: vacijas speks ir pretuzbrukumi ja vacija iesitis pirma briest spaniem auzas bet ja vacija ielaidis bus makten interesanta spele atceresimies ka vacija pirmo un pagaidam vienigo speli zaudeja ielaizot pirmajiem vartus
Eksperts ibio!
Mazākumā Vācija zaudēja, MAZĀKUMĀ! Turklāt galīgi negāja bumba iekšā toreiz. Tā bija vienīgā "melnā diena" Vācijai. Labāk paskaties uz spēlēm, kurās Vācija spēlē AR KLOZI sastāvā. Visās spēlēs 4 gūti vārti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 23:43, pirms 15 gadiem
nu man jau liekas ka Spānijai pret Vāciju būs pat vieglāk spēlēt nekā pret šodienas Paragvaju,vācieši nesēdēs tādā aizsardzībā,skries uz priekšu un tad nu lūk Xavi un Iniestam būs kur izvērsties,nu kā pret Portugāli,kad Kristīne un co vispār neko neparādija un tikai pašu Spāņu neveiksmes uzbrukumā un diemžēl Torresa nevarībai šajā turnīrā uzvaru jau nenodrošināja pirmajā puslaikā.Un vēl viens liels pluss par labu Spānijai-Millers nevarēs spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 23:44, pirms 15 gadiem
Spānija un vācija , jau kopš turnīra sākuma ir bijušas manas favorītes , es personīgi uzskatu , ka šim izlasem vieta ir fināla newis pusfināla , bet dieviņš lēma savādak 1:0 spānijas laba pusfināla būs bet lai ka ta spēle nebeigtos vācija un spānija ir SUPER . Lai izdodas viss šim izlasēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 23:45, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Labāk skatos spēli, kur 4vārtu guvumi nevis kaut kādu bumbas ripināšanu 90min garumā, kur reāli intriga ir tikai tāpēc, ka rezultāts ir 0:0, un jebkura komanda kaut ko beigās var iebalstīt!
labāk skatos spēli ar intrigu, nevis to kā viena komanda uzvar otru komandu, turklāt absolūti bez intrigas un tā kā iepriekš bija prognozēts

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:45, pirms 15 gadiem
Fabregass ir jālaiž pamatsastāvā, jo , uznākot uz laukuma, spāņiem parādījās dzirkstele. Neredzēju arī nevienu brāķi piespēlēs un tas sprintiņš beigās arī bija labs

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:45, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nesen vēl bija teksti, ka Eiropa ir lūzeri, ka Dienvidamerika paņemšot visas 3 vietas. Kur tagad ir Dienvidamerika? Tikai Urugvaja spēlēs pusfinālā. 3 vietas četriniekā Eiropa jau ir garantējusi.
Kursh tadu vispar var rakstit,laikam rakstija loti liels optimists!

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:46, pirms 15 gadiem
Tautu tēvs rakstīja: nīderlande - spānija
URUGVAJA-SPĀNIJA

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:46, pirms 15 gadiem
spēle sūds, bez 11 m sitieniem tā spēle būtu vispliekanākā visā turnīrā... Pret Vāciju Spāņiem nu tik tiešām nav variantu

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:46, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Eksperts ibio!
Mazākumā Vācija zaudēja, MAZĀKUMĀ! Turklāt galīgi negāja bumba iekšā toreiz. Tā bija vienīgā "melnā diena" Vācijai. Labāk paskaties uz spēlēm, kurās Vācija spēlē AR KLOZI sastāvā. Visās spēlēs 4 gūti vārti
kada starpiba tu jau runaa mazakumaa ka hokeja uz 5 minutem butu noraidits ka to jut
futene komandas ari 10 viru sastavaa ir uzvarejusas tos kas varakumaa
aceries tadu speli kad anglija braziluja toreiz noraidija brazilieti un brazilija vineja
kada starpiba ka negaja
bumba vartos
tas ir atrunas
spaniem ar negaja bumba vartos pret sveici nu un es ar to spregaju spele beigzies 2-0 spanijas labaa pret vaciju tu redzesi

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:46, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: tā tiešām bija ironija.
nediskutēšu ar cilvēku,kurš sezonā pāris real un Barcas spēles paskatās. valdess nevienu sekundi nav pat tuvu ikeram bijis. viena sezona bez komēdijām un jau uzreiz labāks par pasaules labāko vārtsargu. kā tad tava "objektivitāte" pret real spēlētājiem jau sen zināma
Ko lai dara, ja Spānijas izlasē VALDA "Barcelona". Un valdīs vismaz vēl savus 4-8 gadus, tas nu ir fakts.
Nevienā Kasiljasa spēlē šosezon, kurā esmu viņu redzējis, man nav radusies pārliecība, ka viņš būtu pasaules labākais vārtsargs. Arī šajā PK par to nekas neliecina. Vienīgais bonuss, ka viņš veiksmīgi labo pats savas kļūdas, tas gan fakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 23:48, pirms 15 gadiem
Liekat tos mīnusiņus cik gribat, bet pelnīti vajadzēja Paragvajai uzvarēt.

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:48, pirms 15 gadiem
Tautu tēvs rakstīja: nīderlande - vācija
URUGVAJA-SPĀNIJA

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 23:49, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Paskaties sastāvu un tad runā par to vai kāds cits bez Viljas var iesist vai nē Spānijas izlasē. Ok, pagaidām turnīrā mēs neesam redzējusi no citiem neko, bet tas nenozīmē, ka tur nav kam sist.

Tur jau tā lieta, ka nav spēlējuši pret favorītiem.... Uz Spāniju bija (ir) milzīgs spiediens, visi gaida uzvaru PK.... pirmo uzvaru. Jau pret Šveici pirmā spēle parādīja to, ka spāņiem būs smagi ar šo nastu (viņiem parasti ir smagi ar to)... pat pieļāvu domu, ka Spānija var salūzt, bet tieši Villa viņus izvilka cauri grupai un tagad līdz 1/2 finālam. Tagad džekiem beidzot būtu jāatraisās, jo jau k-kas ir sasniegts (vismaz atkārtots labākais finišs-1/2 fināls) un droši vien pusfinālā arī visi jau vairāk liks uz Vācijas izlasi un spāņi varēs mierīgāk spēlēt.....

Spānijas izlasei ir gan spēlētāji, gan treneris, lai uzveiktu Vāciju un iegūtu PK. Vai viņi to izdarīs, tas ir cits jautājums, bet resursi viņiem ir!
Neviens nestrīdas, ka nav!
Runāju par šo čempionātu!
Ja Argentīna nespēja uzlaust Vācu aizsarglīniju, tad spāņiem, ar praktiski 1 sitošo uzbrucēju būs ļoti ļoti smagi!
Protams, Toresam ir vēl 3 dienas, lai atvērtos!
Runā par sastāviem? Kuri tad sastāvu sasniegumi man būtu jāsalīdzina? Argentīnai piemēram klubos Milito-A sērijas rezultatīvākais, Tevezs-Primera 5.(ja nemaldos) Messi-Primeras rezultatīvākais, Igulains-primeras 2. rezultatīvākais! Pretī nāk Vācija ar Klozi un Podoļski (spēlēja kā pussargs), kuriem Bundeslīgā vārti nebūt nebira un...
atkārtoju vēlreiz, spāņi var uzvarēt!
Bet spēle viņiem jāuzlabo!

  +7 [+] [-]

, 2010-07-03 23:49, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Liekat tos mīnusiņus cik gribat, bet pelnīti vajadzēja Paragvajai uzvarēt.
Tad pasaki man, gudrais cilvēks, kāpēc neuzvarēja?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:49, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Kursh tadu vispar var rakstit,laikam rakstija loti liels optimists!
...vai arī milzīgs Brazīlijas un Argentīnas fans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 23:51, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: Tad pasaki man, gudrais cilvēks, kāpēc neuzvarēja?
Jo neiesita 11 metru soda sitienu, respektīvi - paši vainīgi, tāpat arī ļoti daudz bumbas zaudēja veidojot uzbrukumus vēl savā laukuma pusē, pēc kā nespēja atgriezties aizsardzībā, taču vārtu gūšanas momenti visas spēles gaitā Paragvajai tomēr bija bīstamāki.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:51, pirms 15 gadiem
Varbūt kāds var apskaidrot, ar ko Paragvajas spēlētāja pārkāpums, par kuru tika piešķirta dzeltenā plus pendele atšķīrās no, manuprāt daudz netīrāka pārkāpumā, kurā spānis rāva aiz rokas pretinieku nogāžot zemē+ plus simulējot ka pārkāmums pret viņu uztaisīts,iedeva (tikai) 11 m soda sitienu?

Dīvaina tā tiesāšana,betnu, drošvien es kautko nesapratu.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:52, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ko lai dara, ja Spānijas izlasē VALDA "Barcelona". Un valdīs vismaz vēl savus 4-8 gadus, tas nu ir fakts.
Nevienā Kasiljasa spēlē šosezon, kurā esmu viņu redzējis, man nav radusies pārliecība, ka viņš būtu pasaules labākais vārtsargs. Arī šajā PK par to nekas neliecina. Vienīgais bonuss, ka viņš veiksmīgi labo pats savas kļūdas, tas gan fakts
nu jā,priekš tevis jau kaut kas pārdabisks Ikeram būtu jāizdara un tad vēl "nekas neliecinātu" par to

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 23:52, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Un???
Man piem. prieks par to, jo Barcelona ir šobrīd pasaules labākā kome (sevišķi vēl ar Vilju tagad) un tas tikai nozīmē to, ka ar labākajiem Real un premjerlīgas spēkiem pastiprināta Spānijas izlase arī ir labākā kome pasaulē.

Esmu Real fans, vēl vairāk gan esmu Kasiljasa fans, bet man poh** par to kas kur valda tagad, ja runājam par nacionālo izlasi... kamēr nesāk tā dēļ komandā mikroklimats bojāties. Un nekas tāds tur nav.

Ar Mourinjo ceru nākamgad redzēt cīņu līdz pēdējam La Liga un varbūt arī pēc ilgākiem laikiem atkal spāņu finālu ČL...
paradi to kur barselona ir labaka kome pasaulee

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 23:53, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Jo neiesita 11 metru soda sitienu, respektīvi - paši vainīgi, tāpat arī ļoti daudz bumbas zaudēja veidojot uzbrukumus vēl savā laukuma pusē, pēc kā nespēja atgriezties aizsardzībā, taču vārtu gūšanas momenti visas spēles gaitā Paragvajai tomēr bija bīstamāki.
Un tāpēc viņi bija pelnījuši, bet Spāņi nē? Es tev pateikšu ļoti vienkāršu teikumu - Spānija iesita vārtus, Paragvaja nē - lūk visa tev pelnītā vai nepelnītā uzvara/zaudējums

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:53, pirms 15 gadiem
Gzzz rakstīja: Varbūt kāds var apskaidrot, ar ko Paragvajas spēlētāja pārkāpums, par kuru tika piešķirta dzeltenā plus pendele atšķīrās no, manuprāt daudz netīrāka pārkāpumā, kurā spānis rāva aiz rokas pretinieku nogāžot zemē+ plus simulējot ka pārkāmums pret viņu uztaisīts,iedeva (tikai) 11 m soda sitienu?

Dīvaina tā tiesāšana,betnu, drošvien es kautko nesapratu.
tiešām neiedeva?

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:54, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: kada starpiba tu jau runaa mazakumaa ka hokeja uz 5 minutem butu noraidits ka to jut
futene komandas ari 10 viru sastavaa ir uzvarejusas tos kas varakumaa
aceries tadu speli kad anglija braziluja toreiz noraidija brazilieti un brazilija vineja
kada starpiba ka negaja
bumba vartos
tas ir atrunas
spaniem ar negaja bumba vartos pret sveici nu un es ar to spregaju spele beigzies 2-0 spanijas labaa pret vaciju tu redzesi
Bet kā Spānija mazākumā spēlētu bez Viljas? - Padomā par to!
Tu neatbildēji uz manu komentāru par Klozi un 4 vārtiem katrā no spēlēm, kurā viņš piedalījās.
Tavas prognozes ir tikai kārtējie izteikumi bez reāla seguma. Es pat nesaku, ka Vācija noteikti uzvarēs Spāniju. Es prognozēju, ka spēle būs līdzīga. No Tevis neesmu dzirdējis nevienu sakarīgu domu, sorry!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 23:54, pirms 15 gadiem
Spānija uzvarēja ar 1:0, un 7. jūlijā Durbanā pusfinālā futbola līdzjutējus gaida "Euro2008" fināla atkārtojums - Spānija pret Vāciju!

Nu Toress varēsi atkārtot?

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:54, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: Un tāpēc viņi bija pelnījuši, bet Spāņi nē? Es tev pateikšu ļoti vienkāršu teikumu - Spānija iesita vārtus, Paragvaja nē - lūk visa tev pelnītā vai nepelnītā uzvara/zaudējums
kur es saku, ka viņi bija pelnījuši? kaut kā neredzu to savā tekstā, es pat uzrakstīju iemeslus, kādēļ nav pelnījuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:56, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: kur es saku, ka viņi bija pelnījuši? kaut kā neredzu to savā tekstā, es pat uzrakstīju iemeslus, kādēļ nav pelnījuši
Sorry, es automātiski domāja, ka atbild tas, kuram es uzdevu jautājumu

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 23:56, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es piefiksēšu šito komentu....
Redzot kā Spānija spēlē, droši vien pusfinālā tāpat būs mocīšanās, tad Villa iesitīs k-ku 70tajā minūtē un Švainijs ar savējiem varēs plātīt rokas un lamāties, ka neko vairs nevar izdarīt vai nu spāņu bumbas kontroles dēļ vai Kasiljasa....

Spānija nespēlē skaisti... diemžēl... bet... viņi ir atkārtojuši savu labāko sasniegumu PK ever šobrīd.... un man diez vai ir jāatgādina kas notiek ar komandām, kas gūst 4 vārtus spēlē pirms izšķirošajām cīņām...
Tu gribēji teikt ar komandām, kas vidēji spēlē gūst trīs vārtus. Spānija starp citu tikai vienus vidēji spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:57, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Un???
Man piem. prieks par to, jo Barcelona ir šobrīd pasaules labākā kome (sevišķi vēl ar Vilju tagad) un tas tikai nozīmē to, ka ar labākajiem Real un premjerlīgas spēkiem pastiprināta Spānijas izlase arī ir labākā kome pasaulē.

Esmu Real fans, vēl vairāk gan esmu Kasiljasa fans, bet man poh** par to kas kur valda tagad, ja runājam par nacionālo izlasi... kamēr nesāk tā dēļ komandā mikroklimats bojāties. Un nekas tāds tur nav.

Ar Mourinjo ceru nākamgad redzēt cīņu līdz pēdējam La Liga un varbūt arī pēc ilgākiem laikiem atkal spāņu finālu ČL...
Vai Spānija joprojām ir spēcīgākā arī laukumā, tas ir diskutējams jautājums. Gan jau drīz redzēsim, kas un kā

Man prieks, ka "Real" fans spēj priecāties par "Barcas" spēlētāju panākumiem, tas ir ļoti sportiski

Spāņu finālu nenovēlētu par savam ienaidniekam. Nacionālie fināli pēdējās reizēs ir beigušie ļoti švaki (Real-Valencia, Juventus-Milan). Tiešām nenovēlu.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 23:57, pirms 15 gadiem
Uzgriežņu Arvīds rakstīja: Villa, kurš gan cits!
pilnígi nepiekrítu. Pie gola bija iesaistíti vairáki spélétáji, Villa vairákás epizodés spélé párák individuáli. Nebútu táds ká Iniesta, neviens neuzzinátu par varoni Dávidu.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 23:58, pirms 15 gadiem
Neuzskatu ka Paragvajai vajadzēja vinnēt, Spānija tomēr vairāk uzbruka, un gruti tomer iesist, ja 8-9 ir sava laukuma pusē, Zaharovs vel joprojam nevar aizmirst Portugāli
Domaju ka fināls būs Vācija-Niderlande, jo Vācija rāda ļoti labi saliedētu uzbrukumu,protams,Spānija rāda to pašu, bet lielais pluss Vācijai ir tas, ka vinji savas izdevības prto realizēt,iespējams Vācijai sagādās grūtības tas, ka nespēlēs Millers.

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 23:58, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: URUGVAJA - SPĀNIJA
Par 3. vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 23:59, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nu jā,priekš tevis jau kaut kas pārdabisks Ikeram būtu jāizdara un tad vēl "nekas neliecinātu" par to
Mazāk muļķīgu kļūdu un ar to pietiktu. Tikai saku, ko esmu redzējis šogad augstākā līmeņa spēlēs (ja klasikas, ČL un PK skaitās augsta līmeņa pasākumi).
Par Ikera "pendeļu" atvairīšanas prasmi nekad nestrīdētos, bet tas ir tikai viens no elementiem.

  +5 [+] [-]

, 2010-07-04 00:01, pirms 15 gadiem
Da ko jūs smejaties? Spānija un uzvarēt Vāciju?

  +7 [+] [-]

, 2010-07-04 00:01, pirms 15 gadiem
Finals - Vacija - Holande Lai uzvar labakais!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:02, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vai Spānija joprojām ir spēcīgākā arī laukumā, tas ir diskutējams jautājums. Gan jau drīz redzēsim, kas un kā

Man prieks, ka "Real" fans spēj priecāties par "Barcas" spēlētāju panākumiem, tas ir ļoti sportiski

Spāņu finālu nenovēlētu par savam ienaidniekam. Nacionālie fināli pēdējās reizēs ir beigušie ļoti švaki (Real-Valencia, Juventus-Milan). Tiešām nenovēlu.
Nesalīdzini. 3:0 un skaista spēle pret visgarlaicīgāko CL finālu,kādu esmu pieredzējis.
kāpēc lai nepriecātos par barcas spēlētājiem,arī man izlasē visi savējie. tikai parēcu par to,ka Valdess pelnījis Ikera vietā būt

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:02, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: paradi to kur barselona ir labaka kome pasaulee
Labākā komanda pasaulē ir "Inter", tas jau katram skaidrs

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:02, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Da ko jūs smejaties? Spānija un uzvarēt Vāciju?
Jā, smejamies tik pat gardi kā EURO 2008 finālā

  +5 [+] [-]

, 2010-07-04 00:03, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet kā Spānija mazākumā spēlētu bez Viljas? - Padomā par to!
Tu neatbildēji uz manu komentāru par Klozi un 4 vārtiem katrā no spēlēm, kurā viņš piedalījās.
Tavas prognozes ir tikai kārtējie izteikumi bez reāla seguma. Es pat nesaku, ka Vācija noteikti uzvarēs Spāniju. Es prognozēju, ka spēle būs līdzīga. No Tevis neesmu dzirdējis nevienu sakarīgu domu, sorry!
spani nespeles bez viljas ja nu vienigi kads vacietis nonesis vinu
reali vacija iesit kauc ko un tad tik cik spej skrien pretuzbrukumos kloze golus sit no speletaju piespelem vilja pats spej momentus uztaisit tas ir komandas dars vacijai bet ka bus pret spaniem nezinu ari es
spanija spelee atkaltu futbolu uzbrukuma vacija no aizsardzibas bet atru ar labiem uzbrukumiem lielako darbu viniem padara svainijs ozils parejie tik cik piespelee tad es tev teiksu taa ka milers ir 5 reizes labaks par klozi bet nu vispar vacijas speks ir Leva degunaa

  +5 [+] [-]

, 2010-07-04 00:03, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mazāk muļķīgu kļūdu un ar to pietiktu. Tikai saku, ko esmu redzējis šogad augstākā līmeņa spēlēs (ja klasikas, ČL un PK skaitās augsta līmeņa pasākumi).
Par Ikera "pendeļu" atvairīšanas prasmi nekad nestrīdētos, bet tas ir tikai viens no elementiem.
muļķīgai kļūdai pretī trīs tādi seivi, par kuriem tu citu vārtsargu nemaz nevainotu,ja viņš ielaistu. un būtu vērtējums - ikeram viena kļūda, tam otram - necik. reakcija un refleksi nekur nav zuduši

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:04, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: Jā, smejamies tik pat gardi kā EURO 2008 finālā
Šoreiz tev neko tādu neredzēt. Nīderlande - Vācija. Man vienalga kas no šiem uzvarēs, abas pelnijušas. Un par 3.vietu, uzvarēs Urugvaja.

  +5 [+] [-]

, 2010-07-04 00:04, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Šoreiz tev neko tādu neredzēt. Nīderlande - Vācija. Man vienalga kas no šiem uzvarēs, abas pelnijušas. Un par 3.vietu, uzvarēs Urugvaja.
Pilngi pareizi

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:05, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Neviens nestrīdas, ka nav!
Runāju par šo čempionātu!
Ja Argentīna nespēja uzlaust Vācu aizsarglīniju, tad spāņiem, ar praktiski 1 sitošo uzbrucēju būs ļoti ļoti smagi!
Protams, Toresam ir vēl 3 dienas, lai atvērtos!
Runā par sastāviem? Kuri tad sastāvu sasniegumi man būtu jāsalīdzina? Argentīnai piemēram klubos Milito-A sērijas rezultatīvākais, Tevezs-Primera 5.(ja nemaldos) Messi-Primeras rezultatīvākais, Igulains-primeras 2. rezultatīvākais! Pretī nāk Vācija ar Klozi un Podoļski (spēlēja kā pussargs), kuriem Bundeslīgā vārti nebūt nebira un...
atkārtoju vēlreiz, spāņi var uzvarēt!
Bet spēle viņiem jāuzlabo!
tev jābūt Madrides Real trenerim,ja jau komandu vērtē tikai pēc tā cik kurš iesitis

  +4 [+] [-]

, 2010-07-04 00:06, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Šoreiz tev neko tādu neredzēt. Nīderlande - Vācija. Man vienalga kas no šiem uzvarēs, abas pelnijušas. Un par 3.vietu, uzvarēs Urugvaja.
Protams, Urugvaja un Spānija, kas aizkļuvušas līdz pasaules kausa pusfinālam neko nav pelnījušas

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:06, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Tas taču ir skaidrs, ok, tas nav nekādos faktos balstīts, bet....
Ok, sacīsim SPĒLĒ KVALITATĪVĀKO FUTBOLU, VISLABĀK PIETUR BUMBU... jo jebkuram loham konkrētā dienā var veikties (vai Mourinjo trenētai komandai) iebakstit kādu golu un tad nosēdēt aizsardzībā un lēkēt no prieka par uzvaru...
nu tu sadzejoji nu tu nesi redzejis visus opasaules klubus tu saki to par komandu kas tev loti simpatizee nevis ka vina tada ir

  +5 [+] [-]

, 2010-07-04 00:07, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: Protams, Urugvaja un Spānija, kas aizkļuvušas līdz pasaules kausa pusfinālam neko nav pelnījušas
Spānija jau nu čista nē. No Villa, no spain.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 00:08, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: Protams, Urugvaja un Spānija, kas aizkļuvušas līdz pasaules kausa pusfinālam neko nav pelnījušas
Nu ja ka nav!

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 00:08, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: Nesalīdzini. 3:0 un skaista spēle pret visgarlaicīgāko CL finālu,kādu esmu pieredzējis.
kāpēc lai nepriecātos par barcas spēlētājiem,arī man izlasē visi savējie. tikai parēcu par to,ka Valdess pelnījis Ikera vietā būt
Salīdzināšu gan! "Mazā brāļa" sindroms un pilnīgi nekāda pretestība no "Valencia". Pat finālā pret "Bayern" Sikspārņi nospēlēja cienīgāka, daudz cienīgāk. 3:0 tiešām atspoguļo intrigu konkrētajā mačā

Es nedomāju, ka Valdess vai Reina ir īpaši sliktāki par Ikeru. Vienkārši Spānijā ir tāda mode ar tiem vārtsargiem. Tur jau neviens nejautā, kādā formā vārtsargs ir. Tikai trauma var liegt būt 1.numuram, ja reiz šī vieta ir tava. Tā gadījās Kanjisaresam.

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:08, pirms 15 gadiem
Gzzz rakstīja: Varbūt kāds var apskaidrot, ar ko Paragvajas spēlētāja pārkāpums, par kuru tika piešķirta dzeltenā plus pendele atšķīrās no, manuprāt daudz netīrāka pārkāpumā, kurā spānis rāva aiz rokas pretinieku nogāžot zemē+ plus simulējot ka pārkāmums pret viņu uztaisīts,iedeva (tikai) 11 m soda sitienu?
vajag labāk skatīties,Piqe arī dabūja kartiņu
Dīvaina tā tiesāšana,betnu, drošvien es kautko nesapratu.

  -3 [+] [-]

, 2010-07-04 00:09, pirms 15 gadiem
quatro rakstīja: Nu ja ka nav!
TAd atbildi, kāpēc viņas šobrīd ir 4niekā, ja nav pelnījušas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-04 00:10, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: TAd atbildi, kāpēc viņas šobrīd ir 4niekā, ja nav pelnījušas?
Vēlreiz No villa, no spain in semi-final.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:11, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: muļķīgai kļūdai pretī trīs tādi seivi, par kuriem tu citu vārtsargu nemaz nevainotu,ja viņš ielaistu. un būtu vērtējums - ikeram viena kļūda, tam otram - necik. reakcija un refleksi nekur nav zuduši
Šajā turnīrā esmu redzējis daudz labākas spēles vārtsargu izpildījumā. Tas pats Kingsons izskatās krietni labāk un arī tā nekļūdās. Bet mēs jau runājam tikai par Spāniju, nevis visu pasauli.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-04 00:14, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: TAd atbildi, kāpēc viņas šobrīd ir 4niekā, ja nav pelnījušas?
Jo nav spelejusas pret specigam komandam!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:14, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Argentīnai ir vājāks sastāvs par spāņiem (uz papīra)
Argentīnai nav trenera...

Es nesaku, ka spāņi vinnēs, bet nevar paņemt divas spēles, salīdzināt rezultātus un teikt, ka toč kāds ar tādu spēli nevinnēs... un ja nu spāņi neuzlabo sniegumu, bet šitā pat bakstās, Villa atkal iemoka kādu golu un uzvar? Nez vai var paļauties uz to, ka Vācijai vienmēr, Millera vārdiem runājot ''viss ies no rokas''. Ok, nevar palauties arī uz to, ka Spānijai vienmēr vārtus gūs Vilja, BET...
Par sastāvu nepiekritīšu un tieši uz papīra. Par trenneri piekrītu pilnībā! Tādā gadījumā Vācija arī pieveica Anglijuar Kapello!
Bet nu tas tā, manuprāt lieki salīdzināt Argentīnu ar Spāniju, jo vēl kādu laiku viņi nespēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 00:15, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šajā turnīrā esmu redzējis daudz labākas spēles vārtsargu izpildījumā. Tas pats Kingsons izskatās krietni labāk un arī tā nekļūdās. Bet mēs jau runājam tikai par Spāniju, nevis visu pasauli.
bet tu tak esi perfektakais vartins pasaule ko tu apspried pasaules pabiras

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:15, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šajā turnīrā esmu redzējis daudz labākas spēles vārtsargu izpildījumā. Tas pats Kingsons izskatās krietni labāk un arī tā nekļūdās. Bet mēs jau runājam tikai par Spāniju, nevis visu pasauli.
Ronaldu, Messi, Runijs shajaa turniiraa iesita tikai vienus vaartus un tos pashus pret Ziemelkoreju, vai tas vinu padara par sliktiem futbolistiem?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 00:16, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labākā komanda pasaulē ir "Inter", tas jau katram skaidrs
un nevis Boca Juniors?

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 00:16, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: spani nespeles bez viljas ja nu vienigi kads vacietis nonesis vinu
reali vacija iesit kauc ko un tad tik cik spej skrien pretuzbrukumos kloze golus sit no speletaju piespelem vilja pats spej momentus uztaisit tas ir komandas dars vacijai bet ka bus pret spaniem nezinu ari es
spanija spelee atkaltu futbolu uzbrukuma vacija no aizsardzibas bet atru ar labiem uzbrukumiem lielako darbu viniem padara svainijs ozils parejie tik cik piespelee tad es tev teiksu taa ka milers ir 5 reizes labaks par klozi bet nu vispar vacijas speks ir Leva degunaa
Nu re! Tu pats tikko pateici, ka neko nevar prognozēt.
Vācija ir lieliska komanda. Ar Klozi tā ir vēl stiprāka, turklāt Klozes vārtu gūšanas prasme runā pati par sevi, tas nav diskutējams jautājums. Millers ir manas favorīts jau kopš pirmā mača "Bayern" sastāvā, bet viņš nevar aizstāt Klozi, jo spēlē citādāk.
Kā jau teica Artūrs, Lēvs neko stratēģijā nav mainījis visā turnīra laikā. Tas tikai nozīmē, ka Vācija ir labāka par pretiniekiem. Vai būs labāka arī par Spāniju, to mēs pavisam drīz uzzināsim

  +6 [+] [-]

, 2010-07-04 00:17, pirms 15 gadiem
pag pag ko Maradona teica par Eiropas futbolu?.....

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:17, pirms 15 gadiem
Ar katru kārtu paliek arvien interesantāk!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:18, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Uz Kingsona sirdsapziņas reāli ir vieni vārti, uz Kasiljasa- no abiem ielaistajiem nu neredzu viņa vainu nevienā...
Jauki! Man prieks par Tevi! Un tagad salīdzini, cik darba ir bijis katram no viņiem!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:18, pirms 15 gadiem
NilsK rakstīja: tev jābūt Madrides Real trenerim,ja jau komandu vērtē tikai pēc tā cik kurš iesitis
es nevērtēju pēc tā komandu! Tādā gadījumā es būtu Argentīnas fans!
Es vienkārši pieminēju kādi meistari spēlē Argentīnā, jo savādāk jau te runas iet tādas, itkā Vācijas un Spānijas sniegums LĪDZ ŠIM ir vienāds!
Saku vēlreiz, savstarpējā spēlē Vācija-Spānija viss būs no 0:0! BET AR ŠADU SPĒLI SPĀNIJA NEUZVARĒS! To gan es saku! Spēle ir jāuzlabo.

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:18, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: bet tu tak esi perfektakais vartins pasaule ko tu apspried pasaules pabiras
Paldies!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:19, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu re! Tu pats tikko pateici, ka neko nevar prognozēt.
Vācija ir lieliska komanda. Ar Klozi tā ir vēl stiprāka, turklāt Klozes vārtu gūšanas prasme runā pati par sevi, tas nav diskutējams jautājums. Millers ir manas favorīts jau kopš pirmā mača "Bayern" sastāvā, bet viņš nevar aizstāt Klozi, jo spēlē citādāk.
Kā jau teica Artūrs, Lēvs neko stratēģijā nav mainījis visā turnīra laikā. Tas tikai nozīmē, ka Vācija ir labāka par pretiniekiem. Vai būs labāka arī par Spāniju, to mēs pavisam drīz uzzināsim
nu beidz ta runaat aizrunasi ar savu dailo runu manas ausis saksu veel tev ticeet milers nevar un ari pusfinala nespeles bet klozi var ari nosegt un ko tad tu darisi

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:20, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: un nevis Boca Juniors?
Nē, nu var jau būt ka Čikāgas "Uguņi" vai kāda komanda no J līgas

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:20, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šajā turnīrā esmu redzējis daudz labākas spēles vārtsargu izpildījumā. Tas pats Kingsons izskatās krietni labāk un arī tā nekļūdās. Bet mēs jau runājam tikai par Spāniju, nevis visu pasauli.
Enjama

  +4 [+] [-]

, 2010-07-04 00:21, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šajā turnīrā esmu redzējis daudz labākas spēles vārtsargu izpildījumā. Tas pats Kingsons izskatās krietni labāk un arī tā nekļūdās. Bet mēs jau runājam tikai par Spāniju, nevis visu pasauli.
nu vecīt, tu tiešām nevari noturēties nepateicis ko tādu,lai par tevi atkal neparēktu?
Kingsons ne tikai labāk, bet pat KRIETNI labāk? tātad,jo mazāks sitienu daudzums uz vārtiem,jo sūdīgāks vārtsargs. bravo, spīdoša loģika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:22, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nu vecīt, tu tiešām nevari noturēties nepateicis ko tādu,lai par tevi atkal neparēktu?
Kingsons ne tikai labāk, bet pat KRIETNI labāk? tātad,jo mazāks sitienu daudzums uz vārtiem,jo sūdīgāks vārtsargs. bravo, spīdoša loģika!
vinam logikas nav

  +9 [+] [-]

, 2010-07-04 00:22, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Ronaldu, Messi, Runijs shajaa turniiraa iesita tikai vienus vaartus un tos pashus pret Ziemelkoreju, vai tas vinu padara par sliktiem futbolistiem?
Nē, nepadara. Bet arī par labākiem nē

  -3 [+] [-]

, 2010-07-04 00:23, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, nepadara. Bet arī par labākiem nē
katram ir melnie cempji mos tavs kloze nakosaja ja tada piedalisies vispar lielako lazu nolaidis laukumaa

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:25, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: ne tik sen tak spēlēja (pusgadu atpakaļ), pārbaudes spēle 2-1 Spānija vinnēja
Un par angļiem- man jau k-kā liekas, ka bija kāds konflikts iekšienē... vai arī komanda vnk salūza zem spiediena no faniem, kas prasīja lielas lietas... angļi nekad neizskatījās komfortabli uz laukuma un arī arpus tā (plātīšanās ar to, ka uzveiks Alžīriju pat ar pusspēku spēlējot, Rūnija di**iens uz faniem pēc tās pašas spēles u.t.t.)... spāņi gan arī neizskatās... tam ar jāpiekrīt, vismaz pagaidām. Bet viņiem ir Vilja, angļiem nebija neviena....

Vispār man ir čujs, ka Nīderlande tomēr varētu paņemt... kaut vai tāpēc, ka no komes pēc grupu turnīra un tālāk it kā nko negaidīja... bet ir visas uzvaras, maz skaistuma, bet komanda iet uz priekšu un emocionālajam lādiņam pēc brazīļu samizošanas jābūt lielam... un uz finālu nav smags ceļš tagad (ja nu vienīgi Urugvajai ir citas domas)

Pirms čempja prognozēju ENG-NED, GER-SPA pusfinālus un prieks, ka par 3/4 biju precīzs
Nu pagaidi pārbaudes spēle ir pārbaudes spēle! Tā ir spēle, kur trenneri parasti izmēģina jaunus spēlētājus, jaunas taktikas, bet PČ ir pavisam kas cits.

  +9 [+] [-]

, 2010-07-04 00:25, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: nu beidz ta runaat aizrunasi ar savu dailo runu manas ausis saksu veel tev ticeet milers nevar un ari pusfinala nespeles bet klozi var ari nosegt un ko tad tu darisi
Nav jau būtiski, ko es darīšu Galvenais ir tas, ko darīs Lēvs
Jebkuru spēlētāju var nosegt...arī Vilju,
Ja Klozi nosegs, gan jau Poldijs gūs savus vārtus. Joks jau ir tāds, ka Vācijai ir ļoti liels uzbrukuma potenciāls, kas sākas jau viduslīnijā. Jebkurš var gūt vārtus.
Ja Spānija spēs taktiski apspēlēt Vāciju, visu cieņu, bet tas vēl ir jāizdara

  +1 [+] [-]

, 2010-07-04 00:27, pirms 15 gadiem
bus traki, ja torres atkal iedziis naglu fricju zaarkaa! B-)

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 00:27, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Enjama
Arī. Pēc kaut kādas tur mistiskās punktu sistēmas FIFA "Fantasy spēlē" man pat prātā nenāca likt Kasiljasu sastāvā.
Enjama gan bija monstrs, tikai diemžēl komanda nebija tā spēcīgākā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:31, pirms 15 gadiem
realmadrid7 rakstīja: bus traki, ja torres atkal iedziis naglu fricju zaarkaa! B-)
Toreiz bija jau traki, bet nu jau ir mainijusies sastavi un pietam Vacijai ir perspektivs jo uzvaret Argentinu 4:0 ne visiem ir pa spekam

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 00:31, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: vinam logikas nav
zinu jau zinu ik pa laikam tas tiek atgādināts no jauna

  -2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:32, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nu vecīt, tu tiešām nevari noturēties nepateicis ko tādu,lai par tevi atkal neparēktu?
Kingsons ne tikai labāk, bet pat KRIETNI labāk? tātad,jo mazāks sitienu daudzums uz vārtiem,jo sūdīgāks vārtsargs. bravo, spīdoša loģika!
Nē, vienkārši, ja vārtsargs veic lielu darba apjomu, bieži glābjot savu komandu, turklāt komanda tiek salīdzinoši tālu, tas tikai apliecina viņa vērtību. Savukārt, ja vārtsargam jau tā ir maz darba, bet viņš pat tad paspēj uztaisīt vairākas "lažas" ("karstos kartupeļus" un tizli atsistas bumbas), tas neliecina, ka viņš būtu īpaši labāks par šo "darbīgo" vārtsargu, vismaz konkrētajā turnīrā nē
Vai Tu šobrīd iekļautu Ikeru PK simboliskajā izlasē? - Esmu pārliecināts, ka nē

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:33, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: zinu jau zinu ik pa laikam tas tiek atgādināts no jauna
Un Tava loģika ir tik dzelžaina, ka pat nevari noformulēt savu viedokli. Bet atrunāties, protams, ir vieglāk, tas nu ir fakts Tā turpināt!

  -2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:34, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Šī bija Spānijas pēdējā uzvara!
tītars tā arī teica līdz tika izcepts

  +5 [+] [-]

, 2010-07-04 00:34, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, vienkārši, ja vārtsargs veic lielu darba apjomu, bieži glābjot savu komandu, turklāt komanda tiek salīdzinoši tālu, tas tikai apliecina viņa vērtību. Savukārt, ja vārtsargam jau tā ir maz darba, bet viņš pat tad paspēj uztaisīt vairākas "lažas" ("karstos kartupeļus" un tizli atsistas bumbas), tas neliecina, ka viņš būtu īpaši labāks par šo "darbīgo" vārtsargu, vismaz konkrētajā turnīrā nē
Vai Tu šobrīd iekļautu Ikeru PK simboliskajā izlasē? - Esmu pārliecināts, ka nē
Varbut maz sitienu, bet ja vins parliecinosi atvaira gruti atvairamus sitienus?

  +5 [+] [-]

, 2010-07-04 00:36, pirms 15 gadiem
hosee pastasti kur tad tu spelee ka vartins kur tevi varetu paverot pastities kadas tu kludas pielauj

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:37, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: katram ir melnie cempji mos tavs kloze nakosaja ja tada piedalisies vispar lielako lazu nolaidis laukumaa
Nu, katram jau pienāk savs laiks doties pensijā Domāju, ka pēc kārtēja PK, kurā Kloze jau gandrīz atkal guvis 5 vārtus, viņam neviens neko īpaši nepārmestu

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:37, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, vienkārši, ja vārtsargs veic lielu darba apjomu, bieži glābjot savu komandu, turklāt komanda tiek salīdzinoši tālu, tas tikai apliecina viņa vērtību. Savukārt, ja vārtsargam jau tā ir maz darba, bet viņš pat tad paspēj uztaisīt vairākas "lažas" ("karstos kartupeļus" un tizli atsistas bumbas), tas neliecina, ka viņš būtu īpaši labāks par šo "darbīgo" vārtsargu, vismaz konkrētajā turnīrā nē
Vai Tu šobrīd iekļautu Ikeru PK simboliskajā izlasē? - Esmu pārliecināts, ka nē
Ikeram abi ielaistie goli viens ielaists rikošets un viens izgājiens pret vārtsargu, kur pareizi izgāja,bumbu atsita, bet bumba atleca otram.
plus nosargāts penaltijs.
ja neiekļauj simboliskajā izlasē,tad tikai tādēļ, ka par maz darba. bet kur bijis jāglābj,tur arī izglāba,kādas problēmas

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 00:38, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: hosee pastasti kur tad tu spelee ka vartins kur tevi varetu paverot pastities kadas tu kludas pielauj
Kādam aptrūkās ko teikt un atkal sāka savus bērnudārza tekstus Tev tiešām neapnīk? Vai arī vienkārši gribas ar kādu parunāties? Varbūt Tev nav vecāku?

  +6 [+] [-]

, 2010-07-04 00:40, pirms 15 gadiem
Visīstākā cūcene!!! Boring.........

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:41, pirms 15 gadiem
KB@Lakers rakstīja: Varbut maz sitienu, bet ja vins parliecinosi atvaira gruti atvairamus sitienus?
Protams, neskaitot savu kļūdu "labojumus"
Ja atvaira sarežģītus sitienus, tad visu cieņu, tad pieļauju, ka tās lažas var arī norakstīts. Bet kurš vārtsargs Tavuprāt šī vakara spēlē vairāk atvairīja sarežģītus sitienus?

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:41, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādam aptrūkās ko teikt un atkal sāka savus bērnudārza tekstus Tev tiešām neapnīk? Vai arī vienkārši gribas ar kādu parunāties? Varbūt Tev nav vecāku?
man ir vecaaki man ir mamma un audzutevs kas gan ir labaaks par manu tevu bet vai tev ir gimene

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:42, pirms 15 gadiem
Nash rakstīja: viena no labakajaam speleem shajaa chempionataa
Viena no garlaicīgākajām...īpaši pēc Vācijas spēles!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:42, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un Tava loģika ir tik dzelžaina, ka pat nevari noformulēt savu viedokli. Bet atrunāties, protams, ir vieglāk, tas nu ir fakts Tā turpināt!
nē,tu kļūdies man ar viedokļa formulēšanu nekad nav bijušas problēmas. cita lieta,ka tu bieži tēlo,ka nesaproti,ko tev saka, kaut gan viss ir uzrakstīts ļoti skaidri (to es ne tikai par sevi). jo ir brīži,kad tev vnk nav izdevīgi saprast,jo tad jāatbild par savām pretrunām un tad atraksties,ka viedoklis nav formulēts vai kļūdas gramatikas. tad kad tu nākamreiz nesaproti,ko tev kāds saka, droši nāc pie manis,es pārtulkošu
varbūt tu arī tiešām nesaproti,bet tas gan neko labu par tevi nevēstītu.
nu neesi tu tik labs psihologs,kā tu pats iedomājies

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:43, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: Ikeram abi ielaistie goli viens ielaists rikošets un viens izgājiens pret vārtsargu, kur pareizi izgāja,bumbu atsita, bet bumba atleca otram.
plus nosargāts penaltijs.
ja neiekļauj simboliskajā izlasē,tad tikai tādēļ, ka par maz darba. bet kur bijis jāglābj,tur arī izglāba,kādas problēmas
Tātad tomēr neiekļaujam simboliskajā izlasē, nu skaidrs
Nez, man atmiņā ir vairākas epizodes, ka Ikers nospēlēja prasti izsakoties "tizli". Bet var jau būt, ka vienkārši nebija "uzsilis" Ok, tad jau neko, nav problēmu

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 00:44, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: man ir vecaaki man ir mamma un audzutevs kas gan ir labaaks par manu tevu bet vai tev ir gimene
Haj seit manu prat ir sprota portals...

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:44, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: pagaidām gan šajā PK reāli atkārtojas tas pats, kas pārbaudes spēlēs. Nīderlande, Spānija un Vācija uzvarēja visas savas pārbaudes spēles pirms turnīra, spāņi sāka bāli, bet pabeidza ar 6:0 pret Poliju, holandiesi un vāci vispār bija neapturami... savukārt Urugvaja, tāpat kā čempī, bija melnā zirdziņa komanda vienīgajā spēlē ar 4:1 sasitot Izraēlu un... viss.

Argentīna un Brazīlija spēlēja ar vājiniekiem un vinnēja, angļi vinnēja, bet spēle nepārliecināja... Principā neviens no pārbaudes spēļu ''čempioniem'' jāsecina, ka tā arī PK neizgāzās. Bet tie, kas pārbaudēs neko nerādīja (Itālija, Francija), tā ari neko kausā neparādīja....
Un tomēr tās bija tikai pārbaudes spēles! Un šā vai tā kāda no komandām zaudēs un jau būs savādāk kā pārbaudes spēlēs!
Spāņi ieskriesies? Viņiem šajā PČ palika 2 spēles! Skrējceļš ir beidzies!
Nākamajā spēlē jāceļās vai jāavarē! Jāatcerās, ka nebūs tā, ka ja Spānija spēlēs labi, tad vinnēs, un ja slikti- zaudēs, jo futbolu spēlē 2 komandas un arī Vacijai būs tik pat liela teikšana kā Spānijai

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:46, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: man ir vecaaki man ir mamma un audzutevs kas gan ir labaaks par manu tevu bet vai tev ir gimene
Mani tas galīgi neinteresē, vienkārši gribēju uzzināt, vai Tu tiešām vēlies diskutēt par futbolu, vai arī Tev ir izteikts uzmanības trūkums
Te nav nekāds psiholoģijas portāls, tāpēc izbeidz savus bērnudārza prikolus un runā par tēmu!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:47, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nē,tu kļūdies man ar viedokļa formulēšanu nekad nav bijušas problēmas. cita lieta,ka tu bieži tēlo,ka nesaproti,ko tev saka, kaut gan viss ir uzrakstīts ļoti skaidri (to es ne tikai par sevi). jo ir brīži,kad tev vnk nav izdevīgi saprast,jo tad jāatbild par savām pretrunām un tad atraksties,ka viedoklis nav formulēts vai kļūdas gramatikas. tad kad tu nākamreiz nesaproti,ko tev kāds saka, droši nāc pie manis,es pārtulkošu
varbūt tu arī tiešām nesaproti,bet tas gan neko labu par tevi nevēstītu.
nu neesi tu tik labs psihologs,kā tu pats iedomājies
malacis man patik ka tu ar so puisi runaa man ar vins liekas plapu kule kas grib but pasaules gudrais bet sanak vin pretrunas pasam aR SEVI

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:48, pirms 15 gadiem
quatro rakstīja: Haj seit manu prat ir sprota portals...
hei man uzdeva jautajumu es atbildu man audzutevs ir bijis sportists

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:48, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tātad tomēr neiekļaujam simboliskajā izlasē, nu skaidrs
Nez, man atmiņā ir vairākas epizodes, ka Ikers nospēlēja prasti izsakoties "tizli". Bet var jau būt, ka vienkārši nebija "uzsilis" Ok, tad jau neko, nav problēmu
domā,piemēram, Ronaldu sitiens? paskaties labi to trajektoriju, nedomāju,ka kāds vārtsargs to būtu riskējis ķert rokās.
es jau teicu,ka vnk nav tik daudz darba bijis. bet tie pāris izgājieni un pendele jau liecina,kas ir kas.
bet zināms,zem kādas lupas tu liec real spēlētājus, it sevišķi kluba ikonas. tur tiešām kaut kas pārdabisks jāizdara plus neviena kļūda, i tad tev nebūs pietiekami pārliecinoši

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:50, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nē,tu kļūdies man ar viedokļa formulēšanu nekad nav bijušas problēmas. cita lieta,ka tu bieži tēlo,ka nesaproti,ko tev saka, kaut gan viss ir uzrakstīts ļoti skaidri (to es ne tikai par sevi). jo ir brīži,kad tev vnk nav izdevīgi saprast,jo tad jāatbild par savām pretrunām un tad atraksties,ka viedoklis nav formulēts vai kļūdas gramatikas. tad kad tu nākamreiz nesaproti,ko tev kāds saka, droši nāc pie manis,es pārtulkošu
varbūt tu arī tiešām nesaproti,bet tas gan neko labu par tevi nevēstītu.
nu neesi tu tik labs psihologs,kā tu pats iedomājies
Man šķiet, ka šos tekstus no Tavas puses esmu jau atklausījies. Neatceros, ka ar kādu citu lietotāju man tik daudz būtu bijis jārunā par pilnīgi nesvarīgām un ar sportu tieši nesaistītām tēmām. Pilnībā nesaprotu, kāpēc Tev tas ir vajadzīgs, bet ar to Tu diez vai kaut ko iegūsti, tikai tērē savu laiku.
Es esmu pietiekoši labs psihologs, bet šis nav psiholoģijas portāls, un šķiet, ka Tu esi vienīgais, kas to vēl nav pamanījis

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:51, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: hei man uzdeva jautajumu es atbildu man audzutevs ir bijis sportists
Skaidrs, tad jau ir sakars ar sportu!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:51, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mani tas galīgi neinteresē, vienkārši gribēju uzzināt, vai Tu tiešām vēlies diskutēt par futbolu, vai arī Tev ir izteikts uzmanības trūkums
Te nav nekāds psiholoģijas portāls, tāpēc izbeidz savus bērnudārza prikolus un runā par tēmu!
es tev ka cilvekam prasiju kur tu spelee
tu sevi visu laiku lieli par to ka esi vartusargs es tev jautaju lai var tevi apskatities ka tad tu spele vai tiesam tu esi tik perfekts un spele bez kludaam ka vari spriest par vitu speletaju sniegumu pk un uzskatit sevi par visu gudro treneris uzliek sastavu spelem tev aptik vai nepatik labak ei pie leva un paurbini degunu ja nemaaki atbildet tad tas ir tavas problemas un ko sacepies kad es atbildeju tavam jautajumam par vecakiem tev pasam problemas gimene tevi sit ir portali kur par to vari parunaat

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 00:52, pirms 15 gadiem
quatro rakstīja: Skaidrs, tad jau ir sakars ar sportu!
bet protams

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:53, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: domā,piemēram, Ronaldu sitiens? paskaties labi to trajektoriju, nedomāju,ka kāds vārtsargs to būtu riskējis ķert rokās.
es jau teicu,ka vnk nav tik daudz darba bijis. bet tie pāris izgājieni un pendele jau liecina,kas ir kas.
bet zināms,zem kādas lupas tu liec real spēlētājus, it sevišķi kluba ikonas. tur tiešām kaut kas pārdabisks jāizdara plus neviena kļūda, i tad tev nebūs pietiekami pārliecinoši
Nē, es nedomāju to sitienu. Es domāju "karstos kartupeļus" un tamlīdzīgas atrakcijas.
Jā, Tu jau visu pateici, par to mēs tā kā vienojāmies
Par "Real" tas ir fakts tikai daļēji, bet Ikers tiešām man allaž sagādā iemeslu būt "nepārliecinātām"

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:57, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: es tev ka cilvekam prasiju kur tu spelee
tu sevi visu laiku lieli par to ka esi vartusargs es tev jautaju lai var tevi apskatities ka tad tu spele vai tiesam tu esi tik perfekts un spele bez kludaam ka vari spriest par vitu speletaju sniegumu pk un uzskatit sevi par visu gudro treneris uzliek sastavu spelem tev aptik vai nepatik labak ei pie leva un paurbini degunu ja nemaaki atbildet tad tas ir tavas problemas un ko sacepies kad es atbildeju tavam jautajumam par vecakiem tev pasam problemas gimene tevi sit ir portali kur par to vari parunaat
Nē, Tu kaut ko nievājoši nosmīkņāji. Tas nav jautājums.
Man nav jāatbild uz personiskiem jautājumiem, jo ir lietas, kuras skat tikai mani. Es arī neprasu katram lietotājam, kur viņš strādā, mācās.
Un es ne ar ko nelielos, par ar savām zināšanām nē. Es tikai izsaku savu viedokli. Ja Tev tas nepatīk, tad "ignorē"

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:01, pirms 15 gadiem
Un atkal visa saruna ir aizgājusi no futbola uz kaut kādu "veļas mazgāšanu". Varbūt tiešām derētu Ignorēt lietotājus, kuriem sports interesē mazāk par otra cilvēka personības iztirzāšanu? - Bet tas būtu pārāk vienkārši
Vienmēr jau gadīsies kaut kādi "suņi", bet "karavāna" joprojām "iet tālāk"

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 01:02, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man šķiet, ka šos tekstus no Tavas puses esmu jau atklausījies. Neatceros, ka ar kādu citu lietotāju man tik daudz būtu bijis jārunā par pilnīgi nesvarīgām un ar sportu tieši nesaistītām tēmām. Pilnībā nesaprotu, kāpēc Tev tas ir vajadzīgs, bet ar to Tu diez vai kaut ko iegūsti, tikai tērē savu laiku.
Es esmu pietiekoši labs psihologs, bet šis nav psiholoģijas portāls, un šķiet, ka Tu esi vienīgais, kas to vēl nav pamanījis
ja neesi pamanījis, viss ir sakarībā ar sportu, kad tu uzraksti,piemēram, par real spēlētājiem pilnīgu tuftu. tā teikt pretrunas. kad tev uz to norāda, tu sāc čīkstēt tekstus kā šis.
tad man arī tev jājautā,kāpēc tu gluži vienkārši nevari sekot līdzi savam domu gājienam, lai nesanāk pilnīgākās pretrunas? tjipa tu arī neatbildi,kad tu redzi kādu,kas par bundeslīgu,bayern utt sāk muļķības gvelzt? protams,ka atbildi! tad kāpēc nedrīkst atbildēt tev? ja negvelz muļķības un pretrunas, neviens tev arī neko neatbildētu. tavus lētos trikus kā ātri noraut sarunu uz "tu par sportu nerunā,tikai piesienies" jau sen zinu, mēģini kādam citam ieskaidrot kā reiz,arī tagad viss sākās ar tavu loģiku par ikeru un Kingsonu - ja Kingsonam vairāk darba,tad viņš KRIETNI labāks vārtsargs. nu burvīgi. nevajag tikai čīkstēt

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 01:02, pirms 15 gadiem
Lai fināls tiešām būtu aizraujošs, tur jābūt divām labākajām komandām, kas , neapšaubāmi , ir Vācija un Nīderlande!!!!!!!!!!Un kausu, protams, iegūst VĀCIJA !!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:02, pirms 15 gadiem
Vārtsargi malači, bet kopumā spēle aizraujoša

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 01:04, pirms 15 gadiem
visi beidz par sportu runaat jo tu seit dzena mulki

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:06, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: ja neesi pamanījis, viss ir sakarībā ar sportu, kad tu uzraksti,piemēram, par real spēlētājiem pilnīgu tuftu. tā teikt pretrunas. kad tev uz to norāda, tu sāc čīkstēt tekstus kā šis.
tad man arī tev jājautā,kāpēc tu gluži vienkārši nevari sekot līdzi savam domu gājienam, lai nesanāk pilnīgākās pretrunas? tjipa tu arī neatbildi,kad tu redzi kādu,kas par bundeslīgu,bayern utt sāk muļķības gvelzt? protams,ka atbildi! tad kāpēc nedrīkst atbildēt tev? ja negvelz muļķības un pretrunas, neviens tev arī neko neatbildētu. tavus lētos trikus kā ātri noraut sarunu uz "tu par sportu nerunā,tikai piesienies" jau sen zinu, mēģini kādam citam ieskaidrot kā reiz,arī tagad viss sākās ar tavu loģiku par ikeru un Kingsonu - ja Kingsonam vairāk darba,tad viņš KRIETNI labāks vārtsargs. nu burvīgi. nevajag tikai čīkstēt
sei ir vis pareizi par vinu pateikt vins pienem viedokli kas ir ar vinu uz vienu roku

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:07, pirms 15 gadiem
Pilnīgs fināla atkārtojums gan nebūs, jo atšķirībā no euro2008, vācieši uzvarēs.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 01:09, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un atkal visa saruna ir aizgājusi no futbola uz kaut kādu "veļas mazgāšanu". Varbūt tiešām derētu Ignorēt lietotājus, kuriem sports interesē mazāk par otra cilvēka personības iztirzāšanu? - Bet tas būtu pārāk vienkārši
Vienmēr jau gadīsies kaut kādi "suņi", bet "karavāna" joprojām "iet tālāk"
nav jau otras tik neloģiskas personības kā tu kad tu nevienam neatbildēsi,kurš sviestu(tavā skatījumā) par vāciešiem,itāļiem,federeru utt dzen,tad varēsi arī raudāt, ka tevi aiztiek. mazāk bezsakaru,mazāk tev atbildēs, tieši tik vienkārši

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 01:11, pirms 15 gadiem
Arlabunakti. negribu otru vakaru tik vēlu nosēdēt bezjēdzīgi
Gaidu euro08 atkārtojumu ar to pašu rezultātu

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 01:17, pirms 15 gadiem
Nu rezultāts tāds pats gan nebūs. Pirms diviem gadiem jā, bet ne šoreiz.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 01:18, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: ja neesi pamanījis, viss ir sakarībā ar sportu, kad tu uzraksti,piemēram, par real spēlētājiem pilnīgu tuftu. tā teikt pretrunas. kad tev uz to norāda, tu sāc čīkstēt tekstus kā šis.
tad man arī tev jājautā,kāpēc tu gluži vienkārši nevari sekot līdzi savam domu gājienam, lai nesanāk pilnīgākās pretrunas? tjipa tu arī neatbildi,kad tu redzi kādu,kas par bundeslīgu,bayern utt sāk muļķības gvelzt? protams,ka atbildi! tad kāpēc nedrīkst atbildēt tev? ja negvelz muļķības un pretrunas, neviens tev arī neko neatbildētu. tavus lētos trikus kā ātri noraut sarunu uz "tu par sportu nerunā,tikai piesienies" jau sen zinu, mēģini kādam citam ieskaidrot kā reiz,arī tagad viss sākās ar tavu loģiku par ikeru un Kingsonu - ja Kingsonam vairāk darba,tad viņš KRIETNI labāks vārtsargs. nu burvīgi. nevajag tikai čīkstēt
Nē, Tu vēl papildu sāc svaidīties ar kaut kādiem "domugraudiem" par "loģikas trūkumu". Protams, ka es reizēm atbildēšu uz šādām nepamatotām provokācijām.
Es pateicu savu viedokli, ja Tev tas nepatika, tad loģiskas trūkumu vari pārmests pats sev. Uzdod konkrētus jautājumus un es Tev atbildēšu, nevis sāk dzīt kaut kādu pilnīgāko sviestu. Es Tev izskaidroju par Kingsonu, kas vēl Tev nepatika? Atkal meklē kaut ko neloģisku? Palasi labāk Prustu vai vēl sazin ko!
Pretrunas? Tu bieži izmanto šo vārdu gan vietā, gan nevietā. Kas neatbilst Tavam viedokli, tā ir "pretruna". Nu, skaidrs viss ar Tevi

 +13 [+] [-]

, 2010-07-04 01:20, pirms 15 gadiem
zinaataajs rakstīja: sei ir vis pareizi par vinu pateikt vins pienem viedokli kas ir ar vinu uz vienu roku
Uzraksti lūdzu vēlreiz un tā, lai varētu saprast, ko Tu raksti!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 01:24, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nav jau otras tik neloģiskas personības kā tu kad tu nevienam neatbildēsi,kurš sviestu(tavā skatījumā) par vāciešiem,itāļiem,federeru utt dzen,tad varēsi arī raudāt, ka tevi aiztiek. mazāk bezsakaru,mazāk tev atbildēs, tieši tik vienkārši
Es esmu personība ar savu viedokli, bet kas esi Tu pats? Es VIENMĒR spēju atbildēt uz man uzdotajiem jautājumiem, turklāt LOĢISKI. Ja Tava "loģika" ir citādāka, vai es esmu vainīgs, ka saskati manā tekstā lietas, kuru tu nemaz nav? Bet ja Tev no tā vieglāk paliek, līdzu! Man jau nav grūti atbildēt arī cilvēkiem, kuri tik ļoti satraucas, ka kādam citam var būt diametrāli pretējs viedoklis

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:24, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: Arlabunakti. negribu otru vakaru tik vēlu nosēdēt bezjēdzīgi
Gaidu euro08 atkārtojumu ar to pašu rezultātu
Ceru, ka "Galaktiķi" raudās tā pat kā pēc spēlē ar "Lyon"

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:28, pirms 15 gadiem
Opā Hose jau pokers (4posts)

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:31, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, Tu vēl papildu sāc svaidīties ar kaut kādiem "domugraudiem" par "loģikas trūkumu". Protams, ka es reizēm atbildēšu uz šādām nepamatotām provokācijām.
Es pateicu savu viedokli, ja Tev tas nepatika, tad loģiskas trūkumu vari pārmests pats sev. Uzdod konkrētus jautājumus un es Tev atbildēšu, nevis sāk dzīt kaut kādu pilnīgāko sviestu. Es Tev izskaidroju par Kingsonu, kas vēl Tev nepatika? Atkal meklē kaut ko neloģisku? Palasi labāk Prustu vai vēl sazin ko!
Pretrunas? Tu bieži izmanto šo vārdu gan vietā, gan nevietā. Kas neatbilst Tavam viedokli, tā ir "pretruna". Nu, skaidrs viss ar Tevi
nē,tiešām ne. ar pretrunām es tiešām domāju pretrunas. kad divu identiskos gadījumos Tev viedokļi kraši atšķiras, atkarībā no tā, vai komanda/sportists Tev patīk vai nē. tas jau tas,par ko es runāju. vnk pārāk acīs krīt tā nekonsekvence, ne nu speciāli ķidāju izteikumus,ne kā un kad es saku "neloģisks", es tieši to arī domāju, nevis "pretējs manam viedoklim". man nav problēmu,ja kādam komanda nepatīk. pilns ar barcas faniem,kuriem varu tikai piekrist daudz kur. un nekad nesaku,ka viņi neloģiski tikai tāpēc,ka man nepatīk,ko viņi saka

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:38, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Opā Hose jau pokers (4posts)
Paga, a kad bija "Butriks"?

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:39, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: VIENMĒR spēju atbildēt uz man uzdotajiem jautājumiem, turklāt LOĢISKI.
piedod,bet tā gluži vienkārši nav patiesība. bet ja sāk tādās reizēs ko šķetināt,tu vienmēr noraujies uz jau minētajiem tekstiem, ka tavu personību iztirzā utt.
bet esmu pārliecināts,ka tu lietas redzi pavisam atšķirīgi, tāpēc godīgi sakot,dažreiz tiešām rodas interese - nu tāda zinātniska es redzu klaju absurdu, tu nē. kā ir patiesībā,nezinu. vot,interesanti. vienīgi nojaušu pēc daudzu citu komentiem.
tagad tiešām arlabunakti man tiešām nepatīk,ka aiziet no sporta tēmas, bet nu Tu ir īpašs gadījums, goda vārds. tāpēc gribot negribot tā sanāk,sorry.

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:48, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: nē,tiešām ne. ar pretrunām es tiešām domāju pretrunas. kad divu identiskos gadījumos Tev viedokļi kraši atšķiras, atkarībā no tā, vai komanda/sportists Tev patīk vai nē. tas jau tas,par ko es runāju. vnk pārāk acīs krīt tā nekonsekvence, ne nu speciāli ķidāju izteikumus,ne kā un kad es saku "neloģisks", es tieši to arī domāju, nevis "pretējs manam viedoklim". man nav problēmu,ja kādam komanda nepatīk. pilns ar barcas faniem,kuriem varu tikai piekrist daudz kur. un nekad nesaku,ka viņi neloģiski tikai tāpēc,ka man nepatīk,ko viņi saka
Bet es vienmēr arī paskaidroju savu viedokli. Nav tā, ka es vienkārši izsaku apgalvojumu un neargumentēju to, ja man to lūdz.
Protams, ka cilvēkiem reizēm gadās pretrunas sacītajā, bet tas taču nav pašmērķis.
Tik pat labi, piemēram, man krīt acīs dažādi pārspīlējumi spēlētāju kvalitātes novērtējumā. Tad es uz to arī norādu.
Nedomāju, ka manos izteikumos šī Pasaules kausa laikā varētu atrast īpaši daudz pretrunu. Es tiešām izsakos daudz un par dažādām lietām, bet tā nav kaut kāda tukša matu skaldīšana.
Ja Tu kaut kur redzi pretrunas, es labprāt paskaidrošu, precizēšu savu viedokli. Tā man nav problēma. Cita lieta, ka tas aiziet līdz kaut kādiem bezjēdzīgiem pārmetumiem un apvainojumiem.

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:50, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: piedod,bet tā gluži vienkārši nav patiesība. bet ja sāk tādās reizēs ko šķetināt,tu vienmēr noraujies uz jau minētajiem tekstiem, ka tavu personību iztirzā utt.
bet esmu pārliecināts,ka tu lietas redzi pavisam atšķirīgi, tāpēc godīgi sakot,dažreiz tiešām rodas interese - nu tāda zinātniska es redzu klaju absurdu, tu nē. kā ir patiesībā,nezinu. vot,interesanti. vienīgi nojaušu pēc daudzu citu komentiem.
tagad tiešām arlabunakti man tiešām nepatīk,ka aiziet no sporta tēmas, bet nu Tu ir īpašs gadījums, goda vārds. tāpēc gribot negribot tā sanāk,sorry.
Jā, ok, sapratu Tavu domu un nostāju.
Ar labunakti!

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 01:55, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: cik var skaidrot,no eiropas brauc 13 komandas,bet no D-Amerikas tikai piecas,un visas tika 1/8 finala,bet cik tik no eiropas,tadi salidzinajumi pilnigi nevieta!
Tā arī nevar salīdzināt - domā ja no D-Amerikas atbrauktu 13 komandas, visas 13 arī tiktu tālāk? Nav tur daudz kam tikt tālāk vairs, Kolumbija, Ekvadora, nu nav viņas tādas klases komandas. Domāju Ukraina, Polija, kas no Eiropas nespēlē, ir labākas. Tā ka Eiropa ar 6 komandām 1/8 nebūt nav sliktāka par D-Ameriku.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 08:07, pirms 15 gadiem
ai, žēl, ka Spānija uzvarēja. Cerams, ka Vācija viņus apstādinās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-07-04 09:15, pirms 15 gadiem
psc, kas par spēli. Interesantākā čempī. Malači vārtsargi abi ņēma pendeles

  +4 [+] [-]

, 2010-07-04 10:05, pirms 15 gadiem
My name Is Hilton rakstīja: Apsveicu vāciešus ar iegūto čempiona titulu !!

Pusfināls un fināls būs formalitāte, jo vāciešu sniegumu ar pārējiem 3 pusfinālistiem var salīdzināt, kā FK Ventspils pret Neretas "Kājmeistariem", Brenguļu "Alus brūzi" vai FK Rucava
ak Dievs, kāds murgs, es ar esmu par Vācijas izlasi, bet nu šitā uzrakstīt...

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 11:21, pirms 15 gadiem
vacija atriebsies spanjiem par eiropas chempi/...GO GERMANY GO!!!

     [+] [-]

, 2010-07-04 13:01, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Spānija jau nu čista nē. No Villa, no spain.
tada sajuta, ka tu no futbola neko nesaproti. Tu esi viens no tiem, kas redz tikai tos, kas sit golus, bet tie kas veido speli un dot piespeles tev paliek neredzami. Iniesta un Xavi ir tie kas padara lielako darbu. Nebus Villa, Iniesta iedos piespeli Pedro Vai Navasam un bus gols.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 13:59, pirms 15 gadiem
Beigās Paragvajas tikai pa kādu 1m vajadzēja Ikaram pasist un būtu 1:1

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 14:24, pirms 15 gadiem
tak nemīziet uirugvaja vinnēs pusfinālā sarkano lukturu zemi un finālā pazemos desiņu rijējus(plus vēl turku un nēģeru imigranti).

     [+] [-]

, 2010-07-04 14:56, pirms 15 gadiem
My name Is Hilton rakstīja: Apsveicu vāciešus ar iegūto čempiona titulu !!

Pusfināls un fināls būs formalitāte, jo vāciešu sniegumu ar pārējiem 3 pusfinālistiem var salīdzināt, kā FK Ventspils pret Neretas "Kājmeistariem", Brenguļu "Alus brūzi" vai FK Rucava
Mani priecē, ka tu tā saki, bet tomēr gan Nīderlande, gan Spānija ir ļoti spēcīgas un tehniskas komandas. Vācijai titulu vēl ne1 neatdos!
Ļoti ceru, ka vinnēs Vācija...
Un jā, vēl nevar zināt, ko izdarīs Urugvaja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-07-04 15:36, pirms 15 gadiem
raivis93 rakstīja: jo Spāņi saliks tos pamuļķus!
yeah

  +6 [+] [-]

, 2010-07-04 15:46, pirms 15 gadiem
Un vēl bija raksts, tikai 3 komandas no eiropas tika 1/8, bet paskataties kas notiek talak, visas 3 tiek pusfinalos.
PAR NĪDERLANDI un par skaistu futbolu finālā

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 16:03, pirms 15 gadiem
raivis93 rakstīja: jo Spāņi saliks tos pamuļķus!
Tā tikai Tu domā

     [+] [-]

, 2010-07-04 16:12, pirms 15 gadiem
diskotiger rakstīja: Un vēl bija raksts, tikai 3 komandas no eiropas tika 1/8, bet paskataties kas notiek talak, visas 3 tiek pusfinalos.
PAR NĪDERLANDI un par skaistu futbolu finālā
1/4!!!
1/8 bija 6 eiropas!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-04 19:26, pirms 15 gadiem
Blackpooler rakstīja: tak nemīziet uirugvaja vinnēs pusfinālā sarkano lukturu zemi un finālā pazemos desiņu rijējus(plus vēl turku un nēģeru imigranti).
Ej mājās! Latinosiem ar savu teātri te nav vietas.

Tāpat kā rasismam!

  +5 [+] [-]

, 2010-07-04 19:33, pirms 15 gadiem
Fūrija nu nepavisam neizskatās tik šausmīga. Spāņi spēlē tipisku possesion futbolu un vāciešiem to tikai vajag. Fūrija prot kontrolēt bumbu, bet viņi ir pārāk lēni. Pret Vāciju tas neies cauri! Atgādināšu, ka Fūrija (tāpat kā pirms tam Argentīna) vēl nav izgājusi nevienu eksāmenu ar kaut cik nopietniem pretiniekiem un par viņu spējām pret sev līdzīgajiem var spriest tikai aptuveni.

Vācieši spēlē no aizsardzības. Smieklīgi skan, zinot cik viņi parasti iesit, bet tomēr tā ir tiesa. Vācijas pāreja no aizsardzības uzbrukumā ir fantastiska. Viss notiek zibens ātrumā. Fūrijai nepietiks tieši ātruma. Vācijai tomēr pietūks Millera. Tā ir Fūrijas vienīgā iespēja (varbūt)

     [+] [-]

, 2010-07-05 00:15, pirms 15 gadiem
Simply the Best rakstīja: Viena no garlaicīgākajām...īpaši pēc Vācijas spēles!!!!!!!!!
nu tu futbolu laikam vērtē pēc iesisto vārtu daudzuma

     [+] [-]

, 2010-07-05 10:58, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Kārtējo reizi tiesneši bija izcili :
1. Kur tur bija aizmugure, kad Valdez iesita?
2. Kāpēc nebija svilpes, kad vismaz 2 spāņi jau bija soda laukumā, kad paragvajietis izpildīja pendeli?
3.Uzreiz pēc Alonso pendeles bija stabils 11m!

4.FIFA arī ir kāds ar smadzenēm? Kurš uzticētu tik svarīgu spēli tiesāt kaut kādiem gvatemaliešiem
1. Tur bija 100% aizmugure, tiesa ne Valdesam, bet otram paragvajietim, kurš piedalījās cīņā par bumbu līdz ar to tā vairs nav pasīvā aizmugure..
2. Svilpes nebija, jo Ikers bumbu notvēra.. ja būtu atsitis, tad vajadzēja būt svilpei.. tiesa gan arī pēc pirmā Alonso sitiena nevajadzēja svilpt, jo Alonso iesita bumbu vārtos..
3. piekrītu
4. tie gvatemalieši tiesāja labāk par lielu daļu eiropiešiem.. vai Ovrebo būtu labāks kandidāts?