Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Spānija grūtā cīņā uzveic Paragvaju, pusfinālā pret Vāciju

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Spānija grūtā cīņā uzveic Paragvaju, pusfinālā pret Vāciju
Spāņi nupat guvuši vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Šodien DĀR notiekošajā Pasaules kausa izcīņā futbolā tika noskaidrota pēdējā pusfināliste. Eiropas čempione Spānija grūtā cīņā ar 1:0 pārspēja Paragvajas komandu. Uzvaras vārtus 83. minūtē iesita Davids Vilja.

Pēdējā pusfināla dalībniece tika noskaidrota cīņā starp Spānijas un Paragvajas izlasēm. Izteikta favorīte bija Eiropas čempione Spānija. Šī dueļa uzvarētāju jau gaidīja Vācija.

Paragvaja maču pret spēcīgo pretinieku uzsāka dzīvi, Džonatans Santana jau 1. minūtē apdraudēja vārtus - Ikers Kasiljass bumbu noķēra. Pamazām gan spāņi sev ierastajā stilā aizvien vairāk sāka kontrolēt bumbu, tiesa, pie paragvajiešu vārtiem radīt bīstamību nekādi neizdevās. Tikai 29. minūtē kaut cik bīstamu sitienu no gaisa izdarīja Čavi - bumba lidoja nedaudz pāri vārtiem. Citi Spānijas mēģinājumi bija vēl bezcerīgāki, bet paragvajieši lūkoja atbildēt ar pretuzbrukumiem, un kādā no epizodēm Nelsons Valdezs pat guva vārtus, taču tika fiksēts aizmugures stāvoklis.

2. puslaiks sākās ar varenu spāņu spiedienu, bet problēma bija vecā - trūka asuma uzbrukuma smailē, nebija sitienu. Toties fantastisks pavērsiens notika 58. un 59. minūtē - tas tik bija kaut kas! Stūra sitiens pie Spānijas vārtiem, Herards Pikē pamatīgi ieķērās rokā Oskaram Kardoso un pelnīta pendele. Kardoso pats to nerealizēja - Kasiljass notvēra bumbu! Un jau nākamajā uzbrukumā pie pretējiem vārtiem 11 metru soda sitienu nopelnīja arī Davids Vilja - otrā pendele divu minūšu laikā! Arī tas vēl nebija viss... Šabi Alonso no 11 metru atzīmes guva vārtus, taču Gvatemalas tiesnesis pendeli lika atkārtot. Otrais mēģinājums Alonso neizdevās, atkal duelī uzvarēja vārtsargs, šoreiz Husto Viljars! Vētraini notikumi, bet uz tablo joprojām 0:0! Drīz vien Viljaram jau no spēles bija jātiek galā ar Andresa Injestas bīstamu raidījumu, bet 75. minūtē tikai nedaudz netrāpīja Čavi. Spāņi mocīja, mocīja paragvajiešus, līdz 83. minūtē beidzot arī nomocīja. Skaistu reidu veica Injesta, piespēlēja uz maiņu uznākušajam Pedro Rodrigesam, kurš izgāja aci pret aci ar Viljaru - vārtu stabs, taču bumba atleca pie Viljas, kurš ar atkārtotu raidījumu guva savus piektos vārtus čempionātā! 1:0 par labu Spānijai! Pašā izskaņā pie savas iespējas vēl tika Paragvaja - Kasiljass neveiksmīgi atvairīja Lukasa Bariosa sitienu, taču arī atkārtotais Rokes Santakrusa raidījums tika atvairīts. Un tas bija viss.

Spānija uzvarēja ar 1:0, un 7. jūlijā Durbanā pusfinālā futbola līdzjutējus gaida "Euro2008" fināla atkārtojums - Spānija pret Vāciju!

Spānija - Paragvaja 1:0 (0:0)

Vārti: Vilja 83'
59. minūtē Kardoso (Paragvaja) nerealizēja 11 metru soda sitienu.
62. minūtē Alonso (Spānija) nerealizēja 11 metru soda sitienu.
Brīdinājumi: Pikē, Buskets - Kaseress, Alkarass, Morels, Santana
Spānija: Kasiljass, Pikē, Pujols (Marčena 84'), Injesta, Vilja, Čavi, Toress (Fabregass 56'), Kapdevila, Alonso (Rodrigess 75'), Ramoss, Buskets
Paragvaja: Viljars, Verons, Morels, Kardoso, Bareto (Vera 64'), Santana, da Silva, Kaseress (Barioss 84'), Riveross, Valdess (Santakruss 72'), Alkarass

Pusfinālu pāri

Pāris
Nīderlande - Urugvaja
Vācija - Spānija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:31, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: bus traki, ja torres atkal iedziis naglu fricju zaarkaa! B-)
Toreiz bija jau traki, bet nu jau ir mainijusies sastavi un pietam Vacijai ir perspektivs jo uzvaret Argentinu 4:0 ne visiem ir pa spekam

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 00:31, pirms 14 gadiem
zinaataajs rakstīja: vinam logikas nav
zinu jau zinu ik pa laikam tas tiek atgādināts no jauna

  -2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:32, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: nu vecīt, tu tiešām nevari noturēties nepateicis ko tādu,lai par tevi atkal neparēktu?
Kingsons ne tikai labāk, bet pat KRIETNI labāk? tātad,jo mazāks sitienu daudzums uz vārtiem,jo sūdīgāks vārtsargs. bravo, spīdoša loģika!
Nē, vienkārši, ja vārtsargs veic lielu darba apjomu, bieži glābjot savu komandu, turklāt komanda tiek salīdzinoši tālu, tas tikai apliecina viņa vērtību. Savukārt, ja vārtsargam jau tā ir maz darba, bet viņš pat tad paspēj uztaisīt vairākas "lažas" ("karstos kartupeļus" un tizli atsistas bumbas), tas neliecina, ka viņš būtu īpaši labāks par šo "darbīgo" vārtsargu, vismaz konkrētajā turnīrā nē
Vai Tu šobrīd iekļautu Ikeru PK simboliskajā izlasē? - Esmu pārliecināts, ka nē

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:33, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: zinu jau zinu ik pa laikam tas tiek atgādināts no jauna
Un Tava loģika ir tik dzelžaina, ka pat nevari noformulēt savu viedokli. Bet atrunāties, protams, ir vieglāk, tas nu ir fakts Tā turpināt!

  -2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:34, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Šī bija Spānijas pēdējā uzvara!
tītars tā arī teica līdz tika izcepts

  +5 [+] [-]

, 2010-07-04 00:34, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, vienkārši, ja vārtsargs veic lielu darba apjomu, bieži glābjot savu komandu, turklāt komanda tiek salīdzinoši tālu, tas tikai apliecina viņa vērtību. Savukārt, ja vārtsargam jau tā ir maz darba, bet viņš pat tad paspēj uztaisīt vairākas "lažas" ("karstos kartupeļus" un tizli atsistas bumbas), tas neliecina, ka viņš būtu īpaši labāks par šo "darbīgo" vārtsargu, vismaz konkrētajā turnīrā nē
Vai Tu šobrīd iekļautu Ikeru PK simboliskajā izlasē? - Esmu pārliecināts, ka nē
Varbut maz sitienu, bet ja vins parliecinosi atvaira gruti atvairamus sitienus?

  +5 [+] [-]

, 2010-07-04 00:36, pirms 14 gadiem
hosee pastasti kur tad tu spelee ka vartins kur tevi varetu paverot pastities kadas tu kludas pielauj

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:37, pirms 14 gadiem
zinaataajs rakstīja: katram ir melnie cempji mos tavs kloze nakosaja ja tada piedalisies vispar lielako lazu nolaidis laukumaa
Nu, katram jau pienāk savs laiks doties pensijā Domāju, ka pēc kārtēja PK, kurā Kloze jau gandrīz atkal guvis 5 vārtus, viņam neviens neko īpaši nepārmestu

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:37, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, vienkārši, ja vārtsargs veic lielu darba apjomu, bieži glābjot savu komandu, turklāt komanda tiek salīdzinoši tālu, tas tikai apliecina viņa vērtību. Savukārt, ja vārtsargam jau tā ir maz darba, bet viņš pat tad paspēj uztaisīt vairākas "lažas" ("karstos kartupeļus" un tizli atsistas bumbas), tas neliecina, ka viņš būtu īpaši labāks par šo "darbīgo" vārtsargu, vismaz konkrētajā turnīrā nē
Vai Tu šobrīd iekļautu Ikeru PK simboliskajā izlasē? - Esmu pārliecināts, ka nē
Ikeram abi ielaistie goli viens ielaists rikošets un viens izgājiens pret vārtsargu, kur pareizi izgāja,bumbu atsita, bet bumba atleca otram.
plus nosargāts penaltijs.
ja neiekļauj simboliskajā izlasē,tad tikai tādēļ, ka par maz darba. bet kur bijis jāglābj,tur arī izglāba,kādas problēmas

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 00:38, pirms 14 gadiem
zinaataajs rakstīja: hosee pastasti kur tad tu spelee ka vartins kur tevi varetu paverot pastities kadas tu kludas pielauj
Kādam aptrūkās ko teikt un atkal sāka savus bērnudārza tekstus Tev tiešām neapnīk? Vai arī vienkārši gribas ar kādu parunāties? Varbūt Tev nav vecāku?

  +6 [+] [-]

, 2010-07-04 00:40, pirms 14 gadiem
Visīstākā cūcene!!! Boring.........

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:41, pirms 14 gadiem
KB@Lakers rakstīja: Varbut maz sitienu, bet ja vins parliecinosi atvaira gruti atvairamus sitienus?
Protams, neskaitot savu kļūdu "labojumus"
Ja atvaira sarežģītus sitienus, tad visu cieņu, tad pieļauju, ka tās lažas var arī norakstīts. Bet kurš vārtsargs Tavuprāt šī vakara spēlē vairāk atvairīja sarežģītus sitienus?

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:41, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādam aptrūkās ko teikt un atkal sāka savus bērnudārza tekstus Tev tiešām neapnīk? Vai arī vienkārši gribas ar kādu parunāties? Varbūt Tev nav vecāku?
man ir vecaaki man ir mamma un audzutevs kas gan ir labaaks par manu tevu bet vai tev ir gimene

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 00:42, pirms 14 gadiem
Nash rakstīja: viena no labakajaam speleem shajaa chempionataa
Viena no garlaicīgākajām...īpaši pēc Vācijas spēles!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:42, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un Tava loģika ir tik dzelžaina, ka pat nevari noformulēt savu viedokli. Bet atrunāties, protams, ir vieglāk, tas nu ir fakts Tā turpināt!
nē,tu kļūdies man ar viedokļa formulēšanu nekad nav bijušas problēmas. cita lieta,ka tu bieži tēlo,ka nesaproti,ko tev saka, kaut gan viss ir uzrakstīts ļoti skaidri (to es ne tikai par sevi). jo ir brīži,kad tev vnk nav izdevīgi saprast,jo tad jāatbild par savām pretrunām un tad atraksties,ka viedoklis nav formulēts vai kļūdas gramatikas. tad kad tu nākamreiz nesaproti,ko tev kāds saka, droši nāc pie manis,es pārtulkošu
varbūt tu arī tiešām nesaproti,bet tas gan neko labu par tevi nevēstītu.
nu neesi tu tik labs psihologs,kā tu pats iedomājies

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:43, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Ikeram abi ielaistie goli viens ielaists rikošets un viens izgājiens pret vārtsargu, kur pareizi izgāja,bumbu atsita, bet bumba atleca otram.
plus nosargāts penaltijs.
ja neiekļauj simboliskajā izlasē,tad tikai tādēļ, ka par maz darba. bet kur bijis jāglābj,tur arī izglāba,kādas problēmas
Tātad tomēr neiekļaujam simboliskajā izlasē, nu skaidrs
Nez, man atmiņā ir vairākas epizodes, ka Ikers nospēlēja prasti izsakoties "tizli". Bet var jau būt, ka vienkārši nebija "uzsilis" Ok, tad jau neko, nav problēmu

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 00:44, pirms 14 gadiem
zinaataajs rakstīja: man ir vecaaki man ir mamma un audzutevs kas gan ir labaaks par manu tevu bet vai tev ir gimene
Haj seit manu prat ir sprota portals...

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:44, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: pagaidām gan šajā PK reāli atkārtojas tas pats, kas pārbaudes spēlēs. Nīderlande, Spānija un Vācija uzvarēja visas savas pārbaudes spēles pirms turnīra, spāņi sāka bāli, bet pabeidza ar 6:0 pret Poliju, holandiesi un vāci vispār bija neapturami... savukārt Urugvaja, tāpat kā čempī, bija melnā zirdziņa komanda vienīgajā spēlē ar 4:1 sasitot Izraēlu un... viss.

Argentīna un Brazīlija spēlēja ar vājiniekiem un vinnēja, angļi vinnēja, bet spēle nepārliecināja... Principā neviens no pārbaudes spēļu ''čempioniem'' jāsecina, ka tā arī PK neizgāzās. Bet tie, kas pārbaudēs neko nerādīja (Itālija, Francija), tā ari neko kausā neparādīja....
Un tomēr tās bija tikai pārbaudes spēles! Un šā vai tā kāda no komandām zaudēs un jau būs savādāk kā pārbaudes spēlēs!
Spāņi ieskriesies? Viņiem šajā PČ palika 2 spēles! Skrējceļš ir beidzies!
Nākamajā spēlē jāceļās vai jāavarē! Jāatcerās, ka nebūs tā, ka ja Spānija spēlēs labi, tad vinnēs, un ja slikti- zaudēs, jo futbolu spēlē 2 komandas un arī Vacijai būs tik pat liela teikšana kā Spānijai

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:46, pirms 14 gadiem
zinaataajs rakstīja: man ir vecaaki man ir mamma un audzutevs kas gan ir labaaks par manu tevu bet vai tev ir gimene
Mani tas galīgi neinteresē, vienkārši gribēju uzzināt, vai Tu tiešām vēlies diskutēt par futbolu, vai arī Tev ir izteikts uzmanības trūkums
Te nav nekāds psiholoģijas portāls, tāpēc izbeidz savus bērnudārza prikolus un runā par tēmu!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:47, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: nē,tu kļūdies man ar viedokļa formulēšanu nekad nav bijušas problēmas. cita lieta,ka tu bieži tēlo,ka nesaproti,ko tev saka, kaut gan viss ir uzrakstīts ļoti skaidri (to es ne tikai par sevi). jo ir brīži,kad tev vnk nav izdevīgi saprast,jo tad jāatbild par savām pretrunām un tad atraksties,ka viedoklis nav formulēts vai kļūdas gramatikas. tad kad tu nākamreiz nesaproti,ko tev kāds saka, droši nāc pie manis,es pārtulkošu
varbūt tu arī tiešām nesaproti,bet tas gan neko labu par tevi nevēstītu.
nu neesi tu tik labs psihologs,kā tu pats iedomājies
malacis man patik ka tu ar so puisi runaa man ar vins liekas plapu kule kas grib but pasaules gudrais bet sanak vin pretrunas pasam aR SEVI

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:48, pirms 14 gadiem
quatro rakstīja: Haj seit manu prat ir sprota portals...
hei man uzdeva jautajumu es atbildu man audzutevs ir bijis sportists

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:48, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tātad tomēr neiekļaujam simboliskajā izlasē, nu skaidrs
Nez, man atmiņā ir vairākas epizodes, ka Ikers nospēlēja prasti izsakoties "tizli". Bet var jau būt, ka vienkārši nebija "uzsilis" Ok, tad jau neko, nav problēmu
domā,piemēram, Ronaldu sitiens? paskaties labi to trajektoriju, nedomāju,ka kāds vārtsargs to būtu riskējis ķert rokās.
es jau teicu,ka vnk nav tik daudz darba bijis. bet tie pāris izgājieni un pendele jau liecina,kas ir kas.
bet zināms,zem kādas lupas tu liec real spēlētājus, it sevišķi kluba ikonas. tur tiešām kaut kas pārdabisks jāizdara plus neviena kļūda, i tad tev nebūs pietiekami pārliecinoši

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:50, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: nē,tu kļūdies man ar viedokļa formulēšanu nekad nav bijušas problēmas. cita lieta,ka tu bieži tēlo,ka nesaproti,ko tev saka, kaut gan viss ir uzrakstīts ļoti skaidri (to es ne tikai par sevi). jo ir brīži,kad tev vnk nav izdevīgi saprast,jo tad jāatbild par savām pretrunām un tad atraksties,ka viedoklis nav formulēts vai kļūdas gramatikas. tad kad tu nākamreiz nesaproti,ko tev kāds saka, droši nāc pie manis,es pārtulkošu
varbūt tu arī tiešām nesaproti,bet tas gan neko labu par tevi nevēstītu.
nu neesi tu tik labs psihologs,kā tu pats iedomājies
Man šķiet, ka šos tekstus no Tavas puses esmu jau atklausījies. Neatceros, ka ar kādu citu lietotāju man tik daudz būtu bijis jārunā par pilnīgi nesvarīgām un ar sportu tieši nesaistītām tēmām. Pilnībā nesaprotu, kāpēc Tev tas ir vajadzīgs, bet ar to Tu diez vai kaut ko iegūsti, tikai tērē savu laiku.
Es esmu pietiekoši labs psihologs, bet šis nav psiholoģijas portāls, un šķiet, ka Tu esi vienīgais, kas to vēl nav pamanījis

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:51, pirms 14 gadiem
zinaataajs rakstīja: hei man uzdeva jautajumu es atbildu man audzutevs ir bijis sportists
Skaidrs, tad jau ir sakars ar sportu!

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:51, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mani tas galīgi neinteresē, vienkārši gribēju uzzināt, vai Tu tiešām vēlies diskutēt par futbolu, vai arī Tev ir izteikts uzmanības trūkums
Te nav nekāds psiholoģijas portāls, tāpēc izbeidz savus bērnudārza prikolus un runā par tēmu!
es tev ka cilvekam prasiju kur tu spelee
tu sevi visu laiku lieli par to ka esi vartusargs es tev jautaju lai var tevi apskatities ka tad tu spele vai tiesam tu esi tik perfekts un spele bez kludaam ka vari spriest par vitu speletaju sniegumu pk un uzskatit sevi par visu gudro treneris uzliek sastavu spelem tev aptik vai nepatik labak ei pie leva un paurbini degunu ja nemaaki atbildet tad tas ir tavas problemas un ko sacepies kad es atbildeju tavam jautajumam par vecakiem tev pasam problemas gimene tevi sit ir portali kur par to vari parunaat

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 00:52, pirms 14 gadiem
quatro rakstīja: Skaidrs, tad jau ir sakars ar sportu!
bet protams

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:53, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: domā,piemēram, Ronaldu sitiens? paskaties labi to trajektoriju, nedomāju,ka kāds vārtsargs to būtu riskējis ķert rokās.
es jau teicu,ka vnk nav tik daudz darba bijis. bet tie pāris izgājieni un pendele jau liecina,kas ir kas.
bet zināms,zem kādas lupas tu liec real spēlētājus, it sevišķi kluba ikonas. tur tiešām kaut kas pārdabisks jāizdara plus neviena kļūda, i tad tev nebūs pietiekami pārliecinoši
Nē, es nedomāju to sitienu. Es domāju "karstos kartupeļus" un tamlīdzīgas atrakcijas.
Jā, Tu jau visu pateici, par to mēs tā kā vienojāmies
Par "Real" tas ir fakts tikai daļēji, bet Ikers tiešām man allaž sagādā iemeslu būt "nepārliecinātām"

     [+] [-]

, 2010-07-04 00:57, pirms 14 gadiem
zinaataajs rakstīja: es tev ka cilvekam prasiju kur tu spelee
tu sevi visu laiku lieli par to ka esi vartusargs es tev jautaju lai var tevi apskatities ka tad tu spele vai tiesam tu esi tik perfekts un spele bez kludaam ka vari spriest par vitu speletaju sniegumu pk un uzskatit sevi par visu gudro treneris uzliek sastavu spelem tev aptik vai nepatik labak ei pie leva un paurbini degunu ja nemaaki atbildet tad tas ir tavas problemas un ko sacepies kad es atbildeju tavam jautajumam par vecakiem tev pasam problemas gimene tevi sit ir portali kur par to vari parunaat
Nē, Tu kaut ko nievājoši nosmīkņāji. Tas nav jautājums.
Man nav jāatbild uz personiskiem jautājumiem, jo ir lietas, kuras skat tikai mani. Es arī neprasu katram lietotājam, kur viņš strādā, mācās.
Un es ne ar ko nelielos, par ar savām zināšanām nē. Es tikai izsaku savu viedokli. Ja Tev tas nepatīk, tad "ignorē"

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:01, pirms 14 gadiem
Un atkal visa saruna ir aizgājusi no futbola uz kaut kādu "veļas mazgāšanu". Varbūt tiešām derētu Ignorēt lietotājus, kuriem sports interesē mazāk par otra cilvēka personības iztirzāšanu? - Bet tas būtu pārāk vienkārši
Vienmēr jau gadīsies kaut kādi "suņi", bet "karavāna" joprojām "iet tālāk"

  +2 [+] [-]

, 2010-07-04 01:02, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man šķiet, ka šos tekstus no Tavas puses esmu jau atklausījies. Neatceros, ka ar kādu citu lietotāju man tik daudz būtu bijis jārunā par pilnīgi nesvarīgām un ar sportu tieši nesaistītām tēmām. Pilnībā nesaprotu, kāpēc Tev tas ir vajadzīgs, bet ar to Tu diez vai kaut ko iegūsti, tikai tērē savu laiku.
Es esmu pietiekoši labs psihologs, bet šis nav psiholoģijas portāls, un šķiet, ka Tu esi vienīgais, kas to vēl nav pamanījis
ja neesi pamanījis, viss ir sakarībā ar sportu, kad tu uzraksti,piemēram, par real spēlētājiem pilnīgu tuftu. tā teikt pretrunas. kad tev uz to norāda, tu sāc čīkstēt tekstus kā šis.
tad man arī tev jājautā,kāpēc tu gluži vienkārši nevari sekot līdzi savam domu gājienam, lai nesanāk pilnīgākās pretrunas? tjipa tu arī neatbildi,kad tu redzi kādu,kas par bundeslīgu,bayern utt sāk muļķības gvelzt? protams,ka atbildi! tad kāpēc nedrīkst atbildēt tev? ja negvelz muļķības un pretrunas, neviens tev arī neko neatbildētu. tavus lētos trikus kā ātri noraut sarunu uz "tu par sportu nerunā,tikai piesienies" jau sen zinu, mēģini kādam citam ieskaidrot kā reiz,arī tagad viss sākās ar tavu loģiku par ikeru un Kingsonu - ja Kingsonam vairāk darba,tad viņš KRIETNI labāks vārtsargs. nu burvīgi. nevajag tikai čīkstēt

  +3 [+] [-]

, 2010-07-04 01:02, pirms 14 gadiem
Lai fināls tiešām būtu aizraujošs, tur jābūt divām labākajām komandām, kas , neapšaubāmi , ir Vācija un Nīderlande!!!!!!!!!!Un kausu, protams, iegūst VĀCIJA !!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:02, pirms 14 gadiem
Vārtsargi malači, bet kopumā spēle aizraujoša

  -1 [+] [-]

, 2010-07-04 01:04, pirms 14 gadiem
visi beidz par sportu runaat jo tu seit dzena mulki

     [+] [-]

, 2010-07-04 01:06, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: ja neesi pamanījis, viss ir sakarībā ar sportu, kad tu uzraksti,piemēram, par real spēlētājiem pilnīgu tuftu. tā teikt pretrunas. kad tev uz to norāda, tu sāc čīkstēt tekstus kā šis.
tad man arī tev jājautā,kāpēc tu gluži vienkārši nevari sekot līdzi savam domu gājienam, lai nesanāk pilnīgākās pretrunas? tjipa tu arī neatbildi,kad tu redzi kādu,kas par bundeslīgu,bayern utt sāk muļķības gvelzt? protams,ka atbildi! tad kāpēc nedrīkst atbildēt tev? ja negvelz muļķības un pretrunas, neviens tev arī neko neatbildētu. tavus lētos trikus kā ātri noraut sarunu uz "tu par sportu nerunā,tikai piesienies" jau sen zinu, mēģini kādam citam ieskaidrot kā reiz,arī tagad viss sākās ar tavu loģiku par ikeru un Kingsonu - ja Kingsonam vairāk darba,tad viņš KRIETNI labāks vārtsargs. nu burvīgi. nevajag tikai čīkstēt
sei ir vis pareizi par vinu pateikt vins pienem viedokli kas ir ar vinu uz vienu roku