Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Igauņi iztur 90 minūtes, Latvija uzvar pendelēs un iekļūst finālā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Igauņi iztur 90 minūtes, Latvija uzvar pendelēs un iekļūst finālā
Andris Vaņins
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Baltijas kausa izcīņas pusfinālā Liepājā Latvijas futbola izlase, lai gan izveidoja vairāk vārtu gūšanas iespēju, pamatlaiku pret Igauniju noslēdza ar bezvārtu neizšķirtu 0:0. Pēcspēles pendelēs veiksmīgāki bija mūsējie, uzvarot ar 4:2. Latvijas futbolisti realizēja visas četras pendeles, kamēr igauņi vienreiz trāpīja pa stabu, bet citā gadījumā atvairīja Andris Vaņins.

Pirms spēles
Lielākais notikums bija tas, ka karjeru Latvijas izlasē šodien noslēdza mūsu futbola leģenda Māris Verpakovskis. Izlases treneris Marians Pahars Verpakovski, kurš no izlases atvadījās dzimtās Liepājas skatītāju klātbūtnē, izlika jau sākumsastāvā. Mūsu komandas 4-5-1 taktiskajā izvietojumā Latvijas izlases visu laiku rezultatīvākais futbolists (29 vārti) Verpakovskis pildīja izvirzītā uzbrucēja pozīciju.

Debiju Latvijas izlases rindās piedzīvoja labās malas aizsargs Oļegs Timofejevs. Viņš jau ir ticis izsaukts uz lielo izlasi arī iepriekš, taču ne spēlējis, jo pēdējā laikā šai pozīcijā darbojies Vladislavs Gabovs, kurš šobrīd ir savainots. Arī otrajā aizsardzības malā bija "Ventspils" pārstāvis - Antons Kurakins (nevis Vitālijs Maksimenko). Vārtos Andris Vaņins, aizsardzības centru veidoja Nauris Bulvītis un komandas kapteinis Kaspars Gorkšs. Vidējā līnijā balsta pussargu funkcijas pildīja Aleksandrs Fertovs un Artis Lazdiņš, centra pussargu trijstūra augšā Artūrs Zjuzins, savukārt flangos spēlēja Ritvars Rugins un Andrejs Kovaļovs.

Pamatlaiks
Jau sākumā Verpakovskis nopelnīja cerīgu standartsituāciju, taču tā netika pienācīgi izmantota, un pamazām teritoriālu pārsvaru ieguva Igaunija. Tieši Verpakovskis turpināja būt aktīvs, pavisam izprovocējot trīs "sodus", bet 13. minūtē Māris, aplausiem skanot, tika nomainīts - viņa vietā, kā paredzēts, izgāja Gauračs.

Spēlē cīņas bija vairāk nekā labu vārtu gūšanas iespēju un tikai 33. minūtē skatītāji redzēja pirmo nopietno momentu - Gauračs apsteidza pretinieku, izkārtoja sev sitiena pozīciju un sita mazliet virs vārtu konstrukcijas "krusta". Igauņi atbildēja ar neprecīzu Konstantīna Vasiļjeva brīvsitienu pēc Timofejeva pārkāpuma. Puslaika izskaņā vēl viens moments Gauračam un atkal var apgalvot, ka Edgars to lielā mērā pats izveidoja - stūra sitiena izpildes brīdī Gauračs visai sarežģītā situācijā pamanījās uzsist, un Igaunijas izlases vārtsargs Sergejs Pareiko pa īstam savu komandu glāba. 0:0 pēc 45 minūtēm.

2. puslaiku ievērojami aktīvāk sāka mūsējie, un 50. minūtē vārtus apdraudēja Kovaļovs - bumbu tvēra Pareiko. Mūsu komandai brīžiem bija iespaidīgs teritoriāls pārsvars (dažās epizodēs visi mūsu laukuma spēlētāji bija pretinieka laukuma pusē) un igauņiem lielākoties nācās spēlēt aizsardzībā, cerot uz pretuzbrukumiem. 69. minūtē kārtējo reizi vārtus mēģināja apdraudēt Gauračs, taču tika nobloķēts.

Igaunija pirmo iespēju (ja neskaita neprecīzo brīvsitienu) radīja tikai 75. minūtē, taču tā reāli mūsu pretiniekiem varēja dot uzvaru. Ātrā uzbrukumā smailē nonāca Gerts Kams, apsteidza Bulvīti un sita - glāba Vaņins. Spēles 77. minūtē Timofejevam laukumā pievienojās vēl viens debitants no FK "Ventspils" - Kovaļova vietā uznāca Visvaldis Ignatāns. Tiesa, arī spēlētāju maiņas neko nemainīja - pamatlaikā 0:0, par ko noteikti priecīgāki varēja būt igauņi.

11m sitienu sērija
Pirmie mēģinājumi abām komandām bija veiksmīgi, bet Igaunijas (Martina Vunka) otro sitienu lieliski ar kreiso roku atvairīja Vaņins. Mūsējie savas pendeles izpildīja nekļūdīgi un uzvarēja jau pēc 4. sērijas, kurā vēlreiz neiesita igauņi (Karols Mets uzsita pa stabu), bet punktu ar precīzu raidījumu pielika Aleksejs Višņakovs. Latvijai uzvara pendelēs ar 4:2 un nodrošināts fināls parīt Liepājā pret Lietuvu. Cīņā par 3. vietu Ventspilī spēkosies Somija un Igaunija.

Baltijas kausa pusfināls, 29, maijs

Latvija - Igaunija 0:0, 11m 4:2
11m sitienu sērija: Vasiļjevs 0:1, Zjuzins 1:1, Vunks 1:1 (Vaņins atvairīja), O.Laizāns 2:1, Kallaste 2:2, Fertovs 3:2, Mets 3:2 (vārtu stabs), A.Višņakovs 4:2.
Brīdinājumi: Gauračs - Anjers, Mets.
Latvija: Vaņins, Timofejevs, Gorkšs, Bulvītis, Kurakins, Lazdiņš, Fertovs, Zjuzins, Rugins (A.Višņakovs 65'), Kovaļovs (Ignatāns 77'), Verpakovskis (Gauračs 13' (O.Laizāns 90')).
Igaunija: Pareiko, Jāgers (Kallaste 81'), Klavans, Rāns (Bārengrubs 46'), Teniste, Antonovs (Vunks 71'), Mets, Zeņjovs (Kams 37'), Puri (Luts 46'), Vasiļjevs, Anjers.
Tiesnesis: Sergejs Sļiva (Lietuva).
Skatītāji: 2 115.

 +25 [+] [-]

, 2014-05-29 22:23, pirms 10 gadiem
Un tagad fināla jāpaņem leiši!

 +17 [+] [-]

, 2014-05-29 22:25, pirms 10 gadiem
Pendeles mūsējie prot sist!
Jāņem 11 kauss.

 +14 [+] [-]

, 2014-05-29 22:25, pirms 10 gadiem
Malači! Par skaistu finālu!!!

  -4 [+] [-]

, 2014-05-29 22:26, pirms 10 gadiem
nu skatiitaaju tik maz,plus tas laukums,ja godiigi kauns skatiities,puishi protams malachi

 +23 [+] [-]

, 2014-05-29 22:26, pirms 10 gadiem
spele tada garlaiciiga, bet vismaz panemam pendelees.. Vanins to smuki izvilka..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-29 22:27, pirms 10 gadiem
par skatiitaju daudzumu esmu viilies, gaiidiju ka bus pilnas tribines un Verpakovska speli, un par ultram vispar nerunasim.. kas tad sie nevareeja salasiities un atbraukt uz Liepaaju?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-29 22:28, pirms 10 gadiem
Tas Tev Māri!

     [+] [-]

, 2014-05-29 22:30, pirms 10 gadiem
Super, malači

  +1 [+] [-]

, 2014-05-29 22:30, pirms 10 gadiem
Vienkārši ideāli ! Priekš Māra skaistas pendelītes iesita!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-05-29 22:30, pirms 10 gadiem
Teikšu kā ir, man bija intresants futbola vakars no pirmās līdz pēdejai minūtei. Māris, Marians un jaunas sejas LV sastāvā,kaimiņu izlase ar saviem atbalstītājiem un saulains vakars vismaz pa TV.. Pendeles un uzvara! Esam finālā! Šim turnīram ir sena vešture, manuprāt tas šobrīd ir turnīrs ar līdzvērtīgām komandām un ar lielisku perspektīvu! Super!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-29 22:31, pirms 10 gadiem
Nav skaidrs, kāpēc LTV7 visu spēli rādīja palēlinājumā ...
Slēpts komentārs: Andris5

 +11 [+] [-]

, 2014-05-29 22:32, pirms 10 gadiem
Paldies Mārim par EURO2004. Lai veicas turpmāk dzīvē.

  +9 [+] [-]

, 2014-05-29 22:32, pirms 10 gadiem
Paldies par spēli, puiši! Paldies Māri!

Eu, dvj visiem kam iespēja 6dien braucam atbalstīt LV izlasi, savādāk sabrauks pilns ar leišiem liksies, ka spēle notiek Lietuvā.. Pats ar braukšu.

  +5 [+] [-]

, 2014-05-29 22:32, pirms 10 gadiem
likt Paharu par izlases treneri bija risks, pagaidām risks neattaisnojas. LFF varētu labāk padomāt par ārzemju trenera piesaisti, jo vajadzētu mainīt latviešu futbolistu domāšanu, jo, kā igauņiem bumba, 9 mūsējie ganās ap mūsu soda laukumu. Pret Nīderlandi vēl ok, ja tā varēs pa 0 nospēlēt, bet pret igauņiem, kuri paši aizsardzībā tik traki gan neierakās. Nu vismaz labi, ka mums ir Vaņins, kurš jau kuro Baltijas kausu mūs pavelk pendelēs.
A. Višņakovs tāds gailis, kā sist pendeli, kad mūsējie jau praktsiki vinnējuši, tā varonis. Bet, kad spēles laikā nevar atdot normālu piespēli vai pat bumbu driblā nokontreolēt...
Cerams atlases ciklā ar Cauņu, Rudņevu, E. Višņakovu un Žigajevu spēle uzlabosies.

     [+] [-]

, 2014-05-29 22:33, pirms 10 gadiem
Teiksim godigi ,Latvijas izlase ar katru gadu paliek ar vien sudigaka un sudigaka.. Zel skatities

  +2 [+] [-]

, 2014-05-29 22:33, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Paldies par spēli, puiši! Paldies Māri!

Eu, dvj visiem kam iespēja 6dien braucam atbalstīt LV izlasi, savādāk sabrauks pilns ar leišiem liksies, ka spēle notiek Lietuvā.. Pats ar braukšu.
tieshii ta, es ar meginashu ar T-bag, Linku un parejiem aizbraukt uz Liepaaju atbalstiit Letinus!!

  +8 [+] [-]

, 2014-05-29 22:33, pirms 10 gadiem
To paharu gan mazāk vajadzētu rādīt ekrānā!Kā šo rāda tā tik spļaudās!

  +3 [+] [-]

, 2014-05-29 22:35, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Pendeles mūsējie prot sist!
Jāņem 11 kauss.
Uz pendelēm tur EESTiem variantu nebija!Tas bija jau pirms sērijas zināms!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-29 22:36, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Vai tad šī bija LV izlase?
Ja godīgi tad diezgan daudz liepajnieku bija atnākuši apskatīt paharoviešu izlasi!
Kas Tev smadzenes izčakarējis!?!

  -3 [+] [-]

, 2014-05-29 22:37, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Uz pendelēm tur EESTiem variantu nebija!Tas bija jau pirms sērijas zināms!
Sarunata spele, ne?

  +2 [+] [-]

, 2014-05-29 22:37, pirms 10 gadiem
mxs rakstīja: likt Paharu par izlases treneri bija risks, pagaidām risks neattaisnojas. LFF varētu labāk padomāt par ārzemju trenera piesaisti, jo vajadzētu mainīt latviešu futbolistu domāšanu, jo, kā igauņiem bumba, 9 mūsējie ganās ap mūsu soda laukumu. Pret Nīderlandi vēl ok, ja tā varēs pa 0 nospēlēt, bet pret igauņiem, kuri paši aizsardzībā tik traki gan neierakās. Nu vismaz labi, ka mums ir Vaņins, kurš jau kuro Baltijas kausu mūs pavelk pendelēs.
A. Višņakovs tāds gailis, kā sist pendeli, kad mūsējie jau praktsiki vinnējuši, tā varonis. Bet, kad spēles laikā nevar atdot normālu piespēli vai pat bumbu driblā nokontreolēt...
Cerams atlases ciklā ar Cauņu, Rudņevu, E. Višņakovu un Žigajevu spēle uzlabosies.
Mūsējiem vajag 2-3 sakarīgus pussargus un tā lieta, manuprāt, aizietu..
Bet nu ja par spēli, tad uz periodu beigām mūsējiem jau kkas sāka veidoties..
Slēpts komentārs: DaMarcus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-05-29 22:39, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tie lielākie varoņi un pilsētas patrioti jau nekad nav paši ne stadionā, ne ar bumbu uz laukuma kaut vai ar draugiem.

Pierasta lieta un nav nekas jauns
Kā jau komentātāji teica, Liepājā samērā daudz futbola skatītāju, bet ne fanu..

  +2 [+] [-]

, 2014-05-29 22:41, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sarunata spele, ne?
Vaņins vārtos,bijušie skonteļi to lietu ar pieprot!Piedavām Pareiko bija ļoti nepārliecinošs!
Slēpts komentārs: Andris5

  +6 [+] [-]

, 2014-05-29 22:42, pirms 10 gadiem
Liepāja iespārda! Uz izlašu futbolu atnāk divas štukas! Skaitās futbola pilsēta....

  -1 [+] [-]

, 2014-05-29 22:43, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: jums mašīnā būtu vēl viena vieta brīva?
Nebūs šoreiz gan..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-29 22:50, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Kā jau rakstīju!Liepājā spēlēja paharoviešu izlase,nevis LV izlase!
nezinu... Latvijas karogs, Latvijas krāsas... komanda saucās "Latvija"...

tu, manuprāt, ne to spēli skatījies

  -1 [+] [-]

, 2014-05-29 22:51, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Kā jau rakstīju!Liepājā spēlēja paharoviešu izlase,nevis LV izlase!
un nākamreiz protestē nevis pats pret savu valsti, bet gan pret savu muļķumu

  +1 [+] [-]

, 2014-05-29 22:53, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Liepāja iespārda! Uz izlašu futbolu atnāk divas štukas! Skaitās futbola pilsēta....
Nu... ja paŗēķina...
no 70 - 80 000 lielas pilsētas sanāk 2000
no 700 - 800 000 lielas pilsētas 4000, lai gan vajadzētu pēctīrākās aritmētikas būt stadionam, lai 20 000 vismaz var nākt

  +4 [+] [-]

, 2014-05-29 22:55, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Liepāja iespārda! Uz izlašu futbolu atnāk divas štukas! Skaitās futbola pilsēta....
Uz Legia bija krietni vairāk protams!
Apskat uz sastāvu!
Pahara pienākums bija iesaistīt pilsētā kur spēle notiek vismaz kādu vietējo talantu!Tas būtu vismaz aiz pieklājības,un nešaubos ka būtu pūlis krietni iespaidīgāks nekā bija uz šiem paharoviešiem!
Tā kā viss diezgan likumsakarīgi!
Tad jau drīzāk jāprasa vai alguns ar draugiem bija Liepājā uz maču,ja nē tad kāpēc?verntspilnieki kā pupas sāk birt paharoviešus rindās!

  +4 [+] [-]

, 2014-05-29 22:56, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Uz Legia bija krietni vairāk protams!
Apskat uz sastāvu!
Pahara pienākums bija iesaistīt pilsētā kur spēle notiek vismaz kādu vietējo talantu!Tas būtu vismaz aiz pieklājības,un nešaubos ka būtu pūlis krietni iespaidīgāks nekā bija uz šiem paharoviešiem!
Tā kā viss diezgan likumsakarīgi!
Tad jau drīzāk jāprasa vai alguns ar draugiem bija Liepājā uz maču,ja nē tad kāpēc?verntspilnieki kā pupas sāk birt paharoviešus rindās!
Talantu? Liepājas futbola leģendai atvadu spēle, tu vēl stāsti par jaunajiem talantiem?

  +3 [+] [-]

, 2014-05-29 22:59, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu... ja paŗēķina...
no 70 - 80 000 lielas pilsētas sanāk 2000
no 700 - 800 000 lielas pilsētas 4000, lai gan vajadzētu pēctīrākās aritmētikas būt stadionam, lai 20 000 vismaz var nākt
Jā, uzskatu ka Ŗīgā uz izlašu spēlēm savām 15 000 būtu jābūt, protams ja būtu attiecīgs stadions. Tai Liepāja vispār 2x gadā kaut kas jēdzīgs notiek, es biju domājis ka būs ažiotāža, bet man te stāsta ka esot par maz jauno talantu pieteikti, lai futbola pilsēta pielasītu savu mazo stadioneli

  -3 [+] [-]

, 2014-05-29 23:00, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Talantu? Liepājas futbola leģendai atvadu spēle, tu vēl stāsti par jaunajiem talantiem?
domā ko gribi!Bet es minu reālu faktu!Tak ko rīgas gailēni nepiepildīja paharoviešu maču?Tak mauc šamiem virsū...

  -2 [+] [-]

, 2014-05-29 23:01, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Uz Legia bija krietni vairāk protams!
Apskat uz sastāvu!
Pahara pienākums bija iesaistīt pilsētā kur spēle notiek vismaz kādu vietējo talantu!Tas būtu vismaz aiz pieklājības,un nešaubos ka būtu pūlis krietni iespaidīgāks nekā bija uz šiem paharoviešiem!
Tā kā viss diezgan likumsakarīgi!
Tad jau drīzāk jāprasa vai alguns ar draugiem bija Liepājā uz maču,ja nē tad kāpēc?verntspilnieki kā pupas sāk birt paharoviešus rindās!
Nacionālā izlase nav tā vieta, kur dēļ līdzjutējiem kaut kādiem jaunajiem ļaut paspēlēties.
Pārāk maz tās spēles ir... rezultātam jābūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-05-29 23:02, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: domā ko gribi!Bet es minu reālu faktu!Tak ko rīgas gailēni nepiepildīja paharoviešu maču?Tak mauc šamiem virsū...
Paldies par atļauju, es domāju ko gribu un tiešām brīnos par liepājniekiem.

     [+] [-]

, 2014-05-29 23:02, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: domā ko gribi!Bet es minu reālu faktu!Tak ko rīgas gailēni nepiepildīja paharoviešu maču?Tak mauc šamiem virsū...
savu izlasi noniecināt Tev tiešām liekas normāli???

  +1 [+] [-]

, 2014-05-29 23:03, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: savu izlasi noniecināt Tev tiešām liekas normāli???
Izrādās futbolā arī ir savs "ivars"

  -2 [+] [-]

, 2014-05-29 23:05, pirms 10 gadiem
Andris5 labak butu pateicis PALDIES Marim par izlase pavadito laiku, tachu tev par to viens piipis, esmu parliecinats, ka arii, kad tikam uz Euro 2004,par izlasi nepriecajies un nekad neesi ari atbalstijis un priecajies par uzvaram.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-29 23:05, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: domā ko gribi!Bet es minu reālu faktu!Tak ko rīgas gailēni nepiepildīja paharoviešu maču?Tak mauc šamiem virsū...
var jau runāt par sliktu spēli, rezultātu...

bet saukt par kaut kādiem "paharoviešiem", jo redz... Tev liekas, ka pārāk maz u18-21 spēlē... vājprāts

Un vēl lielāks stulbums ir "ja spēlējam Liepājā, visiem jābūt Liepājniekiem... ja spēlēsim Alūksnē, visiem jābūt no Alūksnes"

  -2 [+] [-]

, 2014-05-29 23:09, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Vai tad šī bija LV izlase?
Ja godīgi tad diezgan daudz liepajnieku bija atnākuši apskatīt paharoviešu izlasi!
Pats vispār biji uz spēli? Tik sēdi pie monitora visu laiku, ja vien nedzīvo pāris min attālumā no parka

     [+] [-]

, 2014-05-29 23:10, pirms 10 gadiem
mani te jau kuro reizi aplaimo ar kārtīgiem mīnusiem, bet nu vēl neviens nav paskaidrojis, kāpēc Latvijas izlase... nebūtu pelnījusi pastāvēt

kā arī... uz kāda pamata izlase skaitās "paharovieši", ja aicināti visi labākie kuri šobrīd varēja!?!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-29 23:11, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: var jau runāt par sliktu spēli, rezultātu...

bet saukt par kaut kādiem "paharoviešiem", jo redz... Tev liekas, ka pārāk maz u18-21 spēlē... vājprāts

Un vēl lielāks stulbums ir "ja spēlējam Liepājā, visiem jābūt Liepājniekiem... ja spēlēsim Alūksnē, visiem jābūt no Alūksnes"
Kas mums tur grupā bija salozēts? Jāsāk tur naturalizēt pa 22, lai izbraukumos varam uzlikt vietējo auzdzēkņu sastāvus

  +2 [+] [-]

, 2014-05-29 23:11, pirms 10 gadiem
Jāiet būs skatīties kā Leiši laizīs zāli par Latviju Igauniju un Somiju

  +1 [+] [-]

, 2014-05-29 23:12, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: savu izlasi noniecināt Tev tiešām liekas normāli???
tu esi vīrs jeb bāba?
Vari atbildēt par saviem vārdiem?Kur es noniecinu izlasi?
Es sastāvu noniecinu,ne izlasi,es nekur nevēlu neveiksmi,bet skaidrs ir viens ka atlases mačos ..... ,nu labi pagaidi un izbaudīsim kopīgi to mirkli!
Slēpts komentārs: ej dillēs

  +1 [+] [-]

, 2014-05-29 23:15, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: tu esi vīrs jeb bāba?
Vari atbildēt par saviem vārdiem?Kur es noniecinu izlasi?
Es sastāvu noniecinu,ne izlasi,es nekur nevēlu neveiksmi,bet skaidrs ir viens ka atlases mačos ..... ,nu labi pagaidi un izbaudīsim kopīgi to mirkli!
Nievājoši teikt, ka Latvijas izlase ir kaut kādi "paharovieši", manā skatījumā, ir tas pats, ka Latvijas valsti nosaukt par Šitlandi

Daudzi man piekritīs

Un viņam Ventspilnieki pārāk daudz sastāvā... Wov!!! Nu baigais pārsteigums, ne? Slikti Ventspils spēlē šogad? Viņiem neviens blakus pagaidām nestāv

  +3 [+] [-]

, 2014-05-29 23:21, pirms 10 gadiem
-EvertonFC & Scuderia Ferrari F1 rakstīja: Jāiet būs skatīties kā Leiši laizīs zāli par Latviju Igauniju un Somiju
kas tad vainas muusu bralukiem?

  +3 [+] [-]

, 2014-05-29 23:22, pirms 10 gadiem
njaa, aatrums spelei reaali iespaarda

  -2 [+] [-]

, 2014-05-29 23:22, pirms 10 gadiem
Man liekas , ka virsrakstā būtu jābūt nevis Igaunija iztur 90 min , bet Latvija iztur 90 min , jo igauņi daudz pārliecinošāki izskatījās šodien

     [+] [-]

, 2014-05-29 23:24, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nievājoši teikt, ka Latvijas izlase ir kaut kādi "paharovieši", manā skatījumā, ir tas pats, ka Latvijas valsti nosaukt par Šitlandi

Daudzi man piekritīs

Un viņam Ventspilnieki pārāk daudz sastāvā... Wov!!! Nu baigais pārsteigums, ne? Slikti Ventspils spēlē šogad? Viņiem neviens blakus pagaidām nestāv
Valsts izlasē jāspēlē labākiem nevis trenera mīluļiem,J.Ikaunieks bija pelnījis vietu!Toties slimais nevarīgais sabala ir ierindā....Cik saprotu tevis prāt tas ir normāli!Bet atgriezīsimies pie šīs sarunas pēc pirmajiem atlases mačiem ,pahars pirmkārt nav treneris,otrkārt ar pahara sastāvu priekšpēdējo vietu nebūs viegli atlasē izkapāt!
Tā ir realitate,nevis mans novēlējums!Ceru ka līdz smadzenēm beidzot tev ir aizgājis!

  +4 [+] [-]

, 2014-05-29 23:25, pirms 10 gadiem
kramblers rakstīja: nu skatiitaaju tik maz,plus tas laukums,ja godiigi kauns skatiities,puishi protams malachi
Kada vaina laukumam,tu pats biji uzkapis uz zalaju?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-29 23:27, pirms 10 gadiem
Autoram!
Višņakovs tak Ruginu nomainīja ne Zjuzinu, jo Zjuzins tak pendeli vēl sita, izlabo

  +3 [+] [-]

, 2014-05-29 23:28, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Man liekas , ka virsrakstā būtu jābūt nevis Igaunija iztur 90 min , bet Latvija iztur 90 min , jo igauņi daudz pārliecinošāki izskatījās šodien
kooo???

     [+] [-]

, 2014-05-29 23:29, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Valsts izlasē jāspēlē labākiem nevis trenera mīluļiem,J.Ikaunieks bija pelnījis vietu!Toties slimais nevarīgais sabala ir ierindā....Cik saprotu tevis prāt tas ir normāli!Bet atgriezīsimies pie šīs sarunas pēc pirmajiem atlases mačiem ,pahars pirmkārt nav treneris,otrkārt ar pahara sastāvu priekšpēdējo vietu nebūs viegli atlasē izkapāt!
Tā ir realitate,nevis mans novēlējums!Ceru ka līdz smadzenēm beidzot tev ir aizgājis!
1. viens Ikaunieks nav paņemts. OOOHO!!! Tātad... būtu Ikaunieks, nebūtu vairs paharovieši? Dēļ viena spēlētāja, tiešām? Vai arī vēl kāds... nu es domāju, kādus desmit vismaz nosauksi.
Uzraksti, lūdzu, kādam jābūt izlases sastāvam. Būs interesanti padiskutēt par šo tēmu

2. Ko jāliek Pahara vietā? Ir kāda konkrēta kandidatūra? Vai varbūt kādu vnk. random ārzemnieku.
Kāpēc Pahars, kuram vēl nav bijusi iespēja sevi pierādīt, jau jānoraksta?

  +3 [+] [-]

, 2014-05-29 23:32, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: kooo???

  -4 [+] [-]

, 2014-05-29 23:36, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: 1. viens Ikaunieks nav paņemts. OOOHO!!! Tātad... būtu Ikaunieks, nebūtu vairs paharovieši? Dēļ viena spēlētāja, tiešām? Vai arī vēl kāds... nu es domāju, kādus desmit vismaz nosauksi.
Uzraksti, lūdzu, kādam jābūt izlases sastāvam. Būs interesanti padiskutēt par šo tēmu

2. Ko jāliek Pahara vietā? Ir kāda konkrēta kandidatūra? Vai varbūt kādu vnk. random ārzemnieku.
Kāpēc Pahars, kuram vēl nav bijusi iespēja sevi pierādīt, jau jānoraksta?
Tātad nav līdz smadzenēm aizgājis!Žēl!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-29 23:38, pirms 10 gadiem
Pendeles mūsējie sita izcili! Veiksmi finālā!!

  -3 [+] [-]

, 2014-05-29 23:45, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Tātad nav līdz smadzenēm aizgājis!Žēl!
Tātad nu neiet Tev dzīvē. Žēl

     [+] [-]

, 2014-05-29 23:46, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: par skatiitaju daudzumu esmu viilies, gaiidiju ka bus pilnas tribines un Verpakovska speli, un par ultram vispar nerunasim.. kas tad sie nevareeja salasiities un atbraukt uz Liepaaju?
Žēl naudu. Par autobusa biļetes cenu abos virzienos tak var nopirkt 2 treniņtērpus un ļoti daudz semenes.

  -4 [+] [-]

, 2014-05-29 23:48, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Talantu? Liepājas futbola leģendai atvadu spēle, tu vēl stāsti par jaunajiem talantiem?
Tā vairāk ir skontas leģenda. Īsti liepājnieki viņu uzskata par nodevēju.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-29 23:50, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nacionālā izlase nav tā vieta, kur dēļ līdzjutējiem kaut kādiem jaunajiem ļaut paspēlēties.
Pārāk maz tās spēles ir... rezultātam jābūt
Padomā par vārdu - nacionālā. Ja neaiziet, tad vaino pats sevi.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-29 23:50, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tātad nu neiet Tev dzīvē. Žēl
suvass!
Es tak zinu ar ko man tas gods sarakstīties!Ar vienu no lielākiem trollīšiem SC!
Es jau rakstīju gaidam atlasi,tad parunāsim!

     [+] [-]

, 2014-05-29 23:55, pirms 10 gadiem
burakobra rakstīja: Tā vairāk ir skontas leģenda. Īsti liepājnieki viņu uzskata par nodevēju.
Tad labāk uz futbolu protams neeiet

  +2 [+] [-]

, 2014-05-29 23:58, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Liepāja iespārda! Uz izlašu futbolu atnāk divas štukas! Skaitās futbola pilsēta....
Un tu arī iespārdi, ka neatvilkies. Uz Rīgu redz cilvēki brauc no visas Latvijas, lai redzētu futbolu izlasi, bet kad notiek Liepājā, tad reti kurš prādās. Tāpēc neko nelej pa 2k cilvēkiem, kas bija uz spēli. Rīga ar uz spēlēm nemaz tik daudz cilveku nav.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-29 23:58, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: suvass!
Es tak zinu ar ko man tas gods sarakstīties!Ar vienu no lielākiem trollīšiem SC!
Es jau rakstīju gaidam atlasi,tad parunāsim!
Tu par futbolu runā, nevis savu nevarēšanu ar citu noniecināšanu mēģini kompensēt

  -1 [+] [-]

, 2014-05-29 23:59, pirms 10 gadiem
Vispār jau Latvijas izlase malači, tikai vēl jo projām nesaprotu kādēļ Pahars neizsauca Rudņevu, jo ar uzbrukuma veidošanu Latvijai šodien klājās diezgan grūti

  -4 [+] [-]

, 2014-05-29 23:59, pirms 10 gadiem
burakobra rakstīja: Padomā par vārdu - nacionālā. Ja neaiziet, tad vaino pats sevi.
Nē, nu man tiešām neaiziet.
Saaicināti valsts labākie futbolisti, visiem valsts pases, neviens nav naturalizēts, bet Tu man stāsti, ka es kaut ko nesaprotot

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:00, pirms 10 gadiem
Veetra rakstīja: Un tu arī iespārdi, ka neatvilkies. Uz Rīgu redz cilvēki brauc no visas Latvijas, lai redzētu futbolu izlasi, bet kad notiek Liepājā, tad reti kurš prādās. Tāpēc neko nelej pa 2k cilvēkiem, kas bija uz spēli. Rīga ar uz spēlēm nemaz tik daudz cilveku nav.
Neuzvelcies, es nesaku ka Rīgā iet daudz. Un tiem diviem tūkstošiem kuri bija - visu cieņu, neko par viņiem neesmu lējis. Pirms citē un komentē, pacenties izlasīt un saprast, ja tev protams ar ar ko.....

  +2 [+] [-]

, 2014-05-30 00:01, pirms 10 gadiem
kramblers rakstīja: nu skatiitaaju tik maz,plus tas laukums,ja godiigi kauns skatiities,puishi protams malachi
Laukums ir ļoti labā kvalitātē, kur tu ar savu resno pakaļu sēžot un skatoties pa tv redzēji, ka laukums būtu slikts? +papildini tad skatītāju rindas, jo liekas tieši viens pietrūka.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-30 00:02, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Neuzvelcies, es nesaku ka Rīgā iet daudz. Un tiem diviem tūkstošiem kuri bija - visu cieņu, neko par viņiem neesmu lējis. Pirms citē un komentē, pacenties izlasīt un saprast, ja tev protams ar ar ko.....
Es lasīt māku.

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:02, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tad labāk uz futbolu protams neeiet
Ja Pahars neciena liepājniekus, tad tā bija adekvāta reakcija. Ja izlasē negrib paņemt nevienu liepājnieku, tur nav ko brīnīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:04, pirms 10 gadiem
burakobra rakstīja: Ja Pahars neciena liepājniekus, tad tā bija adekvāta reakcija. Ja izlasē negrib paņemt nevienu liepājnieku, tur nav ko brīnīties.
Šausmas!

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:05, pirms 10 gadiem
Veetra rakstīja: Laukums ir ļoti labā kvalitātē, kur tu ar savu resno pakaļu sēžot un skatoties pa tv redzēji, ka laukums būtu slikts? +papildini tad skatītāju rindas, jo liekas tieši viens pietrūka.
tieši tā...

klasiskais, visur redzamais lūzerisms...
izlase mēls, laukums mēsls, stadions mēsls, skatītāji mēslainie nenāk, treneris mēsls... politika mēsls, valstī vajadzētu revolūciju, saeimu vajadzētu izmest uz ielas...

Bet es jau dupsi nepacelšu, lai ko iesāktu, bet gan pasēdēšu un gudri pakomentēšu par nacionālo vienotību

  -2 [+] [-]

, 2014-05-30 00:05, pirms 10 gadiem
Veetra rakstīja: Es lasīt māku.
Es ceru.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:05, pirms 10 gadiem
(tas bija mans kā skatītāja no malas (varu to atļauties) vērtējums)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-05-30 00:06, pirms 10 gadiem
Andris5 = burakobra = rudzumaize

  -1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:07, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Beidz te perdelēt! Brauc uz savām salām un gaudo, ko tu te meklē?

Kur vēl pārbaudīt tuvākos potenciālos izlases spēlētājus, ja ne šajā kausā? Jā vēsturisks kauss utt. Bet nu piedod, kur tad? Atlases ciklā pajoli?
mums jau šis sastāvs saspēlēts, vai arī vecs un jāmaina???

Jaunie lai par sevi pārliecina. Nu NEVIENĀ izlasē pasaulē nav tā, ka UZREIZ viss sastāvs ar jaunajiem. Ja nu vienīgi Brazīlijas

  -1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:08, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Saaicināti valsts labākie..... jāsmejas par tevi aunapiere
kuri trūka???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:13, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Andris5 = burakobra = rudzumaize
Kas vēl? Visus nenosauci. Turpini!

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:15, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Andris5 = burakobra = rudzumaize
Pamper aizmirsi pieminēt kurzemes dubriks u.t.t.
Jeb par Andris5 tu dēvē šeit visus lietotājus kuri dzīvo realitātē....

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:17, pirms 10 gadiem
burakobra rakstīja: Kas vēl? Visus nenosauci. Turpini!
H.E.N.R.Y.tas jau ir ventspils trollītis!

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:17, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Cik daudz tu zini par Latvijas futbola izlasi?
Šajā turnīrā uzbrukumu laikam gaidīja no Eduarda! Nesagaidīja! Ko tur Šabala ar Gauraču darīja? Gauračs var redzēt, ka izlasei ir par vāju! Pahars cerēja izbraukt uz pārbaudītu, zināmu spēlētāju, tā vietā lai riskētu ar Janku! Šabala? Beļģus tak jāpārliecina!
Eduardu nepalaida.
Cauņa traumēts
Rudņevs, cik noprotu, negrib.

Vēl kāds?
Tu vienu nosauci (kurš tāpat jau nevarēja, nevis netika saukts)
Es vēl divus piemetu (kuri arī nevarēja, vai nevēlējās)

Nu... tātad... nav valsts labākie spēlētāji saaicināti?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:20, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Cik daudz tu zini par Latvijas futbola izlasi?
Šajā turnīrā uzbrukumu laikam gaidīja no Eduarda! Nesagaidīja! Ko tur Šabala ar Gauraču darīja? Gauračs var redzēt, ka izlasei ir par vāju! Pahars cerēja izbraukt uz pārbaudītu, zināmu spēlētāju, tā vietā lai riskētu ar Janku! Šabala? Beļģus tak jāpārliecina!
E.Višņakovs labāks par Gauraču un Šabalu???

Tikai tāpēc, ka Tu tā saki...

Es teikšu, ka ne s... nav labāks. Nu... un šeit Tavas iespējas argumentēt atkal jau beidzas.

(un tagad, par to Tu sāksi uz mani lamāties, visticamāk)

sāku jau domāšanas stilu uztvert
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:25, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nē nav! Pilnībā piekrītu Andris5!
Kurš nevarēja, nevis netika saukts???
E.Visņakovs un Cauņa būtu izlasē, ja viņi būtu varējuši...

Kas attiecas uz Ikaunieku... nekorekts sal;idzinājums, protams, bet... nu tad pasaules top izlasēm katrā spēļu logā pilnīgi jaunai izlasei jābūt.
Viens izšāvis... treneris nepaņem... nu taču jāpakar viņš!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:27, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Tu esi neattīstīts vai kā? Kur es teicu, kad Eduards ir labāks? Bet varbūt arī ir?
Nu bet, teici, ka Višņakovu vajag kā ūdeni tuksnesī un "ko tie Gauračs ar Šabalu, taču Višņakovu vajag"

  -1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:27, pirms 10 gadiem
Vai E. Višņakova vietu izlasē nevajadzēja laicīgi izvērtēt un atrast iespējamo aizsatājēju? Es nezinu nevienu spēlētāju, kurš 4 dienās būtu spējīgs 4 spēles aizvadīt.
Šabala nekāds, pat laukumā neizlaiž. Jā pierakstu belģi vismaz pamanīs.
Māris komentārus neprasa!
Gauračs ar nevesals ieradās, pie tam lai arī nospēlēja manuprāt pietiekami labi, izsaukumu nebija pelnījis.
Un Rudnev, Paharam cerams zobs uz viņa uzmeties un viņu izlasē vairs neredzēsim!

Un tgd rodas jautājums, kurš no uzbrucējiem finālam būs gatavs? Gauračs klibodams nogāja no laukuma.

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:29, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Un trīs uzbrucēju vietā ( Māris neskaitas ) nu ir divi, kur šodien uz maiņu uzbrucēja vietā nāca pussargs! Tas nozīmē, ka varbūt Šabala nav gatavs!
Paredzēts bija Eduards, Māris, Valērijs un Edgars

Eduardu neatlaida klubs, Šabala pirmajā spēlē nevarēja doties laukumā.

Tagad ir palicis vienā spēlē uz vienu nominālā uzbrucēja vietu 2 spēlētāji DOMĀTO 3 vietā

Kāpēc jameklē Ikaunieka sakarā konspirācijas teorijas tur, kur viņu nav!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:34, pirms 10 gadiem
Un vēl vēršu Jūsu uzmanību uz to, ka, kamēr futbola līdzjutējiem ir tendence spēletājus vērtēt pēc statistikas, vai vēl tizlāk - pēc tā, kur šis spēlē, tikmēr treneri domā par to, kurš labāk kurā pozīcijā un kāpēc izskatīsies.

Manuprāt, Marians vēl neko nav nogrēkojies. Nu dodiet viņam kaut nelielu uzticības kredītu.

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:36, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kāds sakars te ar Cauņu? Eduardu gaidīja, nesagaidīja! Par to arī bija jāpiedomā, ja nu tomēr klubs nedod!
Es jau tev rakstīju, kur tad pārbaudīt jaunos talantus? Atlasē?
Es domāju, ka Jums iesākumā stabils kodols ir jāsameklē un jānostabilizē, nevis par jaunajiem jāsatraucas

Teiksi, ka kodols ir?
Ja tā... nu nosauc man pirmo, papildināto Latvijas izlases XI !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:39, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Parādi man manu komentāru, kur es to rakstīju tā kā tu to pārveidoji āzi!
Es teicu, ka viņu gaidīja!
Tu vispār spēli redzēji?
"Šajā turnīrā uzbrukumu laikam gaidīja no Eduarda! Nesagaidīja! Ko tur Šabala ar Gauraču darīja? Gauračs var redzēt, ka izlasei ir par vāju! "

Jā, tas bija mans pārveidojums. Bet kā gan savādāk šo lai saprot???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-30 00:42, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Jā! Es arī vakar ar viņu runāju Šis teica, ka brauks spēlēt pie austrumu kaimiņa turpmāk! Esot apnicis, ka neaicina un nevar sevi atrādīt!
man Platinī, savukārt vakar pateica un Zeps pēc tam apstiprināja, ka tas, ko Tu tikko pateici, pat teorētiski nav iespējams un ir pilnīgākās muļķības !!!

  -2 [+] [-]

, 2014-05-30 00:44, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Tad iebrauc tekstā! Tev jau Andris5 par to rakstīja!
Tad netēlo Kurzemes Homēru, Platonu vai vēl tur kādu filozofu un vai nu raksti saprotami, vai arī savu domu paskaidro, ja Tev palūdz, nevis kārto kādu no miljons sagatavotajiem atkāpšanās ceļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:51, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Bet tu netēlo Latvieti! Pazūdi
par cik es neko no Latvijas izlases nesaprotot, Tu man, lūdzu, beidzot to nepārprotamo izlases First XI nosauksi???

Ļoti lūdzu, tiešām.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-30 00:51, pirms 10 gadiem
Ar šādu Damarcus diskutēt par lietu(jeb LV futbolu) ir bezjēdzīgi,es domāju ka daudzi ik gadus ar šada tipa profiliņiem ir saskārušies(diskusijās par LV izlasi),sākumā(agrākos gados) es arī centos diskutēt un ko pierādīt,bet tas ir bezjēdzīgi,jo viņš vienkārši maļ kaut ko nesakarīgu un tik sev saprotamā valodā!Ja būsi šo piežmiedzis pie sienas,tad šis kaut ko vispār beztemā sāks rakstīt!

Bet skaidrs ir viens
Janka nav iekļauts sastāvā jo pahars no šī baidās,labāk klibus,slimus pahars iesaista,nekā potenciāli spējīgu jaunu futbolistu kurš iepējams spētu sevi apliecināt visu LV līdzjutēju priekšā,un tad jau būtu spiediens uz Paharu sakarā ar šo te futbolista ignorēšanu pēcāk!Bailes, bailes bija pahara sejā....
Tāpēc jau mums te murgo,ka neieklauj lai šim kāda zvaigžņu slimība nepiemestos,ka vēl pāragri u.t.t.!Jēlas atrunas!

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:56, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Ar šādu Damarcus diskutēt par lietu(jeb LV futbolu) ir bezjēdzīgi,es domāju ka daudzi ik gadus ar šada tipa profiliņiem ir saskārušies(diskusijās par LV izlasi),sākumā(agrākos gados) es arī centos diskutēt un ko pierādīt,bet tas ir bezjēdzīgi,jo viņš vienkārši maļ kaut ko nesakarīgu un tik sev saprotamā valodā!Ja būsi šo piežmiedzis pie sienas,tad šis kaut ko vispār beztemā sāks rakstīt!

Bet skaidrs ir viens
Janka nav iekļauts sastāvā jo pahars no šī baidās,labāk klibus,slimus pahars iesaista,nekā potenciāli spējīgu jaunu futbolistu kurš iepējams spētu sevi apliecināt visu LV līdzjutēju priekšā,un tad jau būtu spiediens uz Paharu sakarā ar šo te futbolista ignorēšanu pēcāk!Bailes, bailes bija pahara sejā....
Tāpēc jau mums te murgo,ka neieklauj lai šim kāda zvaigžņu slimība nepiemestos,ka vēl pāragri u.t.t.!Jēlas atrunas!
Tieši tā! Atlases cikls nav aiz kalniem un pārbaudes spēles ja nemaldos vairs nebūs! Ja Janka turpinās sezonu kā iesāka, tad dos viņam iespēja jau kvalifikācijas mačos vai marinēs un ļaus debitēt 25 gados?
Labi saprotama šī kausa nozīme, bet kā jau aprakstīju par uzbrucējiem, Pahars nolaida greizi!

Un par Damarcusu neizteikšos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-30 00:57, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Ar šādu Damarcus diskutēt par lietu(jeb LV futbolu) ir bezjēdzīgi,es domāju ka daudzi ik gadus ar šada tipa profiliņiem ir saskārušies(diskusijās par LV izlasi),sākumā(agrākos gados) es arī centos diskutēt un ko pierādīt,bet tas ir bezjēdzīgi,jo viņš vienkārši maļ kaut ko nesakarīgu un tik sev saprotamā valodā!Ja būsi šo piežmiedzis pie sienas,tad šis kaut ko vispār beztemā sāks rakstīt!

Bet skaidrs ir viens
Janka nav iekļauts sastāvā jo pahars no šī baidās,labāk klibus,slimus pahars iesaista,nekā potenciāli spējīgu jaunu futbolistu kurš iepējams spētu sevi apliecināt visu LV līdzjutēju priekšā,un tad jau būtu spiediens uz Paharu sakarā ar šo te futbolista ignorēšanu pēcāk!Bailes, bailes bija pahara sejā....
Tāpēc jau mums te murgo,ka neieklauj lai šim kāda zvaigžņu slimība nepiemestos,ka vēl pāragri u.t.t.!Jēlas atrunas!
Es tikai visu laiku atkārtoju, ka, lai gan izlase iekļuvusi turnīra finālā un sastāvs izlasei ir JĀSASPĒLĒ, nevis katru mēnesi radikāli jāmaina, Jūs turpināt būt neapmierināti ar to, ka sastāvā nav iekļauti pāris spēlētāji, kuri Jums tur ir nepieciešami.

Un tu pat izrādi izbrīnu par to, kāpēc no Valsts PĀRLIECINOŠI SPĒCĪGĀKĀ kluba sāk parādīties vairāk spēlētāju... nu kur vēl lielāka kompetences un objektivitātes bedre var būt

     [+] [-]

, 2014-05-30 01:00, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: EPL beidzies, gribas puikam paklabēt! Lai tik bezd! Ne pirmā reize, kad murgus plēš!
Attiecībā par Paharu jāpiekrīt! Tas pats Starkovs, tik jaunāks!
vēl joprojām...

1) neesi paskaidrojis, kur ir tas lērums LABĀKO spēlētāju, kuri netika paņemti
2) neesi nosaucis izlases pārliecinoši First XI

Tādēļ, visu cieņu, bet par tukšu... citēju, "klabinātāju" un futbola ziņā nekompetentu cilvēku, kurš visur tikai šizofrēniski saredz Padomju Savienības un Krievijas sarkano plīvuru, es nosaukšu tieši Tevi, mans dārgais draugs

  +2 [+] [-]

, 2014-05-30 01:00, pirms 10 gadiem
Izskatās ka te puikas ir apvainojušies par to ka kaut kāds trenerīts ignorē šo ekspertu viedokļus un neliek to satāvu, ko viņiem gribās. Vis tas pats kas pie hokeja! Veiksmi!

     [+] [-]

, 2014-05-30 01:07, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Izskatās ka te puikas ir apvainojušies par to ka kaut kāds trenerīts ignorē šo ekspertu viedokļus un neliek to satāvu, ko viņiem gribās. Vis tas pats kas pie hokeja! Veiksmi!
plus nesaprot, ka Nacionālajā izlasē šādās spēlēs jāpārbauda kodols + tuvākie rezervisti, nevis jāiekļauj juniori + kaut kādi lokālā līmeņa varoņi (nav domāts kā jebkāda veida nopēlums Ikauniekam)

Un tam, ka pārbaudes notiek, par pamatu, pēc manām domām, būs tas, ka finālā izlases sākumsastāvs, pēc manām domām, būs jūtami savādāks. Ne baigi radikāli, bet izmaiņas būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-30 01:07, pirms 10 gadiem
un arlabunakti

     [+] [-]

, 2014-05-30 01:09, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Izskatās ka te puikas ir apvainojušies par to ka kaut kāds trenerīts ignorē šo ekspertu viedokļus un neliek to satāvu, ko viņiem gribās. Vis tas pats kas pie hokeja! Veiksmi!
Mani pārsteidza tā tuvredzība no Pahara puses, tas arī viss....

     [+] [-]

, 2014-05-30 01:11, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: 1) Tu zini, kas ir lērums?
2) Tas, ka tev šī izlase uz doto brīdi liekas optimālā, tad ej skolojies! Gaidi jauno sezonu EPL kur tev ir iespēja orientēties!
es neteicu, ka optimālā... nevienu brīdi

Bet nu tad mini... nu kaut pāris uzvārdiņu mini ... vienu izņemot to, kuru pats nosauci un tos, kurus es pateicu lai es varētu kaut nedaudz saprast, ka kaut ko tomēr sajēdz no visa šī

Pāris uzvārdus vismaz!!! Kuri tik ļoti pelnījuši, bet netiek ņemti, jo tēvocis Marians šos apbižo un nelaiž "paharoviešos"

     [+] [-]

, 2014-05-30 01:13, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: 1) Tu zini, kas ir lērums?
2) Tas, ka tev šī izlase uz doto brīdi liekas optimālā, tad ej skolojies! Gaidi jauno sezonu EPL kur tev ir iespēja orientēties!
es pat kritērijus pazemināšu...

vienkārši NOSAUC vismaz kaut kādus uzvārdus un es pat Tev neprasīšu ar ko tieši viņi ir labāki par tiem, kas ir uzaicināti

Tikai pāris uzvārdus... vienalga kādus
un es aizvēršos

     [+] [-]

, 2014-05-30 01:14, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: 1) Tu zini, kas ir lērums?
2) Tas, ka tev šī izlase uz doto brīdi liekas optimālā, tad ej skolojies! Gaidi jauno sezonu EPL kur tev ir iespēja orientēties!
Kaut vai Jelgavas brigādi

Liepājniekus

Bet parādi, ka vispār kaut ko... FILTRĒ!!!

     [+] [-]

, 2014-05-30 01:16, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: plus nesaprot, ka Nacionālajā izlasē šādās spēlēs jāpārbauda kodols + tuvākie rezervisti, nevis jāiekļauj juniori + kaut kādi lokālā līmeņa varoņi (nav domāts kā jebkāda veida nopēlums Ikauniekam)

Un tam, ka pārbaudes notiek, par pamatu, pēc manām domām, būs tas, ka finālā izlases sākumsastāvs, pēc manām domām, būs jūtami savādāks. Ne baigi radikāli, bet izmaiņas būs.

Kādi juniori? Es esmu pieminējis tikai Janku un Gutkovski, kurus varēja izsaukt uz izlasi! Un skatoties kā lieta ar E. Višņakovu iegorījās, manuprāt vienu no manis diviem nosauktajiem bija jāuzaicina laicīgi.
Par pārējajiem piekasīties nevar. Ja nu vienīgi Koļinko jāparāda durvis, kgan nav liela šķirba, kurš sēž uz benķa, jo Vaņins ir pirmais.

Un par sastāvu finālā protams, ka izmaiņas būs. Tas pats Gauračs iespējams nespēlēs!

     [+] [-]

, 2014-05-30 01:21, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kādi juniori? Es esmu pieminējis tikai Janku un Gutkovski, kurus varēja izsaukt uz izlasi! Un skatoties kā lieta ar E. Višņakovu iegorījās, manuprāt vienu no manis diviem nosauktajiem bija jāuzaicina laicīgi.
Par pārējajiem piekasīties nevar. Ja nu vienīgi Koļinko jāparāda durvis, kgan nav liela šķirba, kurš sēž uz benķa, jo Vaņins ir pirmais.

Un par sastāvu finālā protams, ka izmaiņas būs. Tas pats Gauračs iespējams nespēlēs!
Pret Tevi man nav pretenziju un nebūs, jo vienmēr esi sevi parādījis kā, manuprāt, zinošu un kompetentu personību

Tev droši vien par mani gan būtu daudz ko piebilst , bet vienalga to saku.

Es par Tava nacionālistu sabiedrotā Dubrika saprašanas līmeni runāju

Bet tagad gan... sveiki un uz redzīti!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-30 01:26, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Attiecībā par Paharu jāpiekrīt! Tas pats Starkovs, tik jaunāks!
skolnieks, tātad protams jaunāks!
Es biju starika laikā aizdomājies par vienu lietu!Mēs zinām ka šis spēcīgi ņēmās par aizsardzību!Bet mačiem sākoties tak ar pie starika bija normāls fūzis,bieži pirmie guvām vārtus,bet tad čiks(piem. 30` ...),spēles pazūd....
Vai pats stariks ielīda aizsardzība,jeb pretinieks to piespieda darīt?
Neizslēdzu ka otrs variants būs arī pareizais!Jeb.. ne tikais futbolistiem ir jāspēlē,bet arī trenerim visu mača laiku ir jācīnās pret pretinieku treneri!
Apskat uz mūsu tagadējo ,,treneru,, sastāvu!Ērpēs mūs kā mazos jebkura izlase,piedavām arī sastāva ziņā mums nebūs labākie LV špīleri!
Lai dievs dod mums to prieku nepalikt pēdējiem!

  -2 [+] [-]

, 2014-05-30 01:31, pirms 10 gadiem
Vēl joprojām neesmu dzirdējis to spēlētāju vārdus, kurus sistemātiski Marians neņem izlasē (uz kā varētu balstīt apgalvojumu no Andris5 - izlasē nebūs labākie LV spēlētāji)

Nevienu uzvārdu neesmu dzirdējis, NEVIENU

     [+] [-]

, 2014-05-30 01:33, pirms 10 gadiem
Nolieciet taču mani pie vietas un noberiet uzvārdu kaudzi.

būšu kārtīgi aplauzies, bet savādāk... Andris5 šobrīd par apgalvojumu "nav/nebūs labākie LV spēlētāji" lieku atzīmi 3 (par centību)

     [+] [-]

, 2014-05-30 05:39, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: plus nesaprot, ka Nacionālajā izlasē šādās spēlēs jāpārbauda kodols + tuvākie rezervisti, nevis jāiekļauj juniori + kaut kādi lokālā līmeņa varoņi (nav domāts kā jebkāda veida nopēlums Ikauniekam)

Un tam, ka pārbaudes notiek, par pamatu, pēc manām domām, būs tas, ka finālā izlases sākumsastāvs, pēc manām domām, būs jūtami savādāks. Ne baigi radikāli, bet izmaiņas būs.
Gudrīti, nacionālā izlasē vai valstvienībā. Vēl starpību nejūti?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-30 07:56, pirms 10 gadiem
Vakardienas spēle diez ko nepatika.Vienu brīdi pie TV pat aizsnaudos.Lietuvas -Somijas spēle bija spraigāka.Kas attiecās uz izlases modeli,tad strīdēties te protams var,tomēr katrs treneris to savu modeli veidos pēc sava skatījuma.Te nu dažiem jāpiekrīt,ka zinot šībrīža situāciju ar uzbrucējiem Ikauniekam jau nu avansiņu varēja iedot.Gauračs mocās ar traumām,Šabala apslimis.Spēlē ar vienu uzbrucēju šajā turnīrā?Tiesa,ja atstrādājam izlases modeli,tad nākamajā ciklā tā droši vien arī spēlēsim,jo grupa ir ļoti spēcīga un jācīnās būs vien par to ,lai nepaliktu pēdējie.Tā nu tiešām ir realitāte.Nav jābūt nekādam Nostradāmusam,lai to paredzētu.Vai jaunais izlases modelis būtu gatavs lielākiem darbiem?Es tikai par to priecāties.Un vēl.Manuprāt tie nav izlases līdzjutēji,kuri komandā dala spēlētājus pēc klubu piederības.Izlase mums ir viena un kopīga.Tur nav vairs skontiešu,liepājnieku,ventspilnieku.Tā ir Latvijas izlase.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-30 08:39, pirms 10 gadiem
Autor! igauņi iztur..... latvija spēlē anti futbolu...tehnikas nekādas..igauņu spēle ir labāka...drīzāk latvijai paveicās ka nonācām līdz pendelēm.KAMĒR KARDINĀLI NETIKS MAINĪTA JAUNATNES SISTĒMA NEKĀ NEBŪS...UN PROTAMS TOTO MAFIJA KAD PAZUDĪS NO FEDERĀCIJAS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-30 08:51, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Vakardienas spēle diez ko nepatika.Vienu brīdi pie TV pat aizsnaudos.Lietuvas -Somijas spēle bija spraigāka.Kas attiecās uz izlases modeli,tad strīdēties te protams var,tomēr katrs treneris to savu modeli veidos pēc sava skatījuma.Te nu dažiem jāpiekrīt,ka zinot šībrīža situāciju ar uzbrucējiem Ikauniekam jau nu avansiņu varēja iedot.Gauračs mocās ar traumām,Šabala apslimis.Spēlē ar vienu uzbrucēju šajā turnīrā?Tiesa,ja atstrādājam izlases modeli,tad nākamajā ciklā tā droši vien arī spēlēsim,jo grupa ir ļoti spēcīga un jācīnās būs vien par to ,lai nepaliktu pēdējie.Tā nu tiešām ir realitāte.Nav jābūt nekādam Nostradāmusam,lai to paredzētu.Vai jaunais izlases modelis būtu gatavs lielākiem darbiem?Es tikai par to priecāties.Un vēl.Manuprāt tie nav izlases līdzjutēji,kuri komandā dala spēlētājus pēc klubu piederības.Izlase mums ir viena un kopīga.Tur nav vairs skontiešu,liepājnieku,ventspilnieku.Tā ir Latvijas izlase.
Jankas neņamšana uz šo maču bija klaja necieņas izrādīšana Liepājai!Apm. līdzvērtīga tai ka pahars atlāvās piespļaudīt Liepājas Daugavas stadionu!
Tagad vari droši šeit gvelzt par izlases kopīgumu!Saraksti atlases grupas tabulu priekš sevīm kur visām izlasēm vēl ir pa 0 punktiem,un priecājies kamēr vēl ir laiks!Bet līdz atlasei nieks vien palicis,un tad tu redzēsi(lasīsi) SC cik būs par to kas te notiek(ap izlasi),cik būs pret!
Es gribu redzēt rezultātus LV izlases izpildījumā,un to var panākt(tik ne ta kā tas pie mums notiek)!
Tu gribi sagaidīt rezultātus no Pahara veidotās izlases modeļa!Tas ir vnk nereāli!
Un tad kad grimsim vēl dziļāk,tad visādi damarcusi un tamlīdzīgie paharieši sāks uzskaitīt kuros klubos mēs spēlējam,kuros pretinieku izlases!nu ko nu mēs.....
Bet šāda jaunā futbolista ignorēšana arī liedz šīs iespējas tikt ievērotam!Un tas ir pateicoties šai guņas līgas sistēmai jau daudzus daudzus gadus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-30 09:26, pirms 10 gadiem
Daudz komentāru par mazo uzbrucēju skaitu, un min Ikaunieka iesaistīšanu, bet vai tad Jānis ir uzbrucējs???? Cik zinu, tad viņš ir pussargs.Tad vēl, ko jūs visi diskutējat ar slimnieku Andri5 ? Viņa palīgskolas izglītība nav veicinājusi smadzeņu attīstību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-30 10:09, pirms 10 gadiem
strops rakstīja: Daudz komentāru par mazo uzbrucēju skaitu, un min Ikaunieka iesaistīšanu, bet vai tad Jānis ir uzbrucējs???? Cik zinu, tad viņš ir pussargs.Tad vēl, ko jūs visi diskutējat ar slimnieku Andri5 ? Viņa palīgskolas izglītība nav veicinājusi smadzeņu attīstību.
Pamper!Vakar tak tu biji šeit un komentēji ar n.tajiem profiliem,bet sistēma jāievēro,vismaz viens koments vēl no rīta veltīts Andrim5!
Nu ja tev tā paliek labāk dienu iesākot, tad man liels prieks!
Vairāk šeit ir runa par klibiem,slimiem kuri tiek vilkti līdzi,uzbrucēju trūkumu,un Ikaunieka neiesaistīšanu!
Vai kā mums uzbrūkošā tipa pussargs(tāds kā J.Ikaunieks) būtu noderigs,kas kaut ko arī pie pretinieku vārtiem spētu savērpt,piedavām pats arī pieprot to lietiņu, kā iedabūt apaļo priekšmetu tai tīklā!
Veiksmigu dienu novelu tev un taviem profiliem!

  -2 [+] [-]

, 2014-05-30 10:20, pirms 10 gadiem
rroliks rakstīja: Autor! igauņi iztur..... latvija spēlē anti futbolu...tehnikas nekādas..igauņu spēle ir labāka...drīzāk latvijai paveicās ka nonācām līdz pendelēm.
Piekrītu Igauņi bija tehniskāki bet paharovieši šo savu trūkumu bieži kompensēja ar rupjību!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-30 10:39, pirms 10 gadiem
Domāju, lai uzvarētu Lietuvu būs nepieciešama labāka spēle nekā tā, kas bija vakar.
Ceru, ka uz sestdienas spēli būs pilns stadions
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-30 10:44, pirms 10 gadiem
>>>Andris5 raksta-Es gribu redzēt rezultātus LV izlases izpildījumā,un to var panākt(tik ne ta kā tas pie mums notiek)

Man šķiet ,to vēlētos jebkurš Latvijas izlases līdzjūtējs.Varbūt Jums, kungs, būtu koncepcija ,kā to panākt?Būtu interesanti uzzināt tāda viszinoša speciālista vērtējumu.Tikai dejosim no viena plauktiņa,mums ir tāds materiāls(spēlētāji),kāds viņš ir.Un spēlē viņi tādos klubos,kādos spēlē.Jebkurā izlasē,kura ir mūsu grupā(izņemot mūsu galvenos konkurentus),spēlētāji spēlē daudz augstākas raudzes klubos un būs tikai loģiski,ja trijniekam netiksim ne tuvumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-30 11:08, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>Andris5 raksta-Es gribu redzēt rezultātus LV izlases izpildījumā,un to var panākt(tik ne ta kā tas pie mums notiek)

Man šķiet ,to vēlētos jebkurš Latvijas izlases līdzjūtējs.Varbūt Jums, kungs, būtu koncepcija ,kā to panākt?Būtu interesanti uzzināt tāda viszinoša speciālista vērtējumu.Tikai dejosim no viena plauktiņa,mums ir tāds materiāls(spēlētāji),kāds viņš ir.Un spēlē viņi tādos klubos,kādos spēlē.Jebkurā izlasē,kura ir mūsu grupā(izņemot mūsu galvenos konkurentus),spēlētāji spēlē daudz augstākas raudzes klubos un būs tikai loģiski,ja trijniekam netiksim ne tuvumā.
algun!Lai kaut ko vismaz censtos panākt izlasē jāpiesaista treneris,nevis pahari vai riherti....
Un ar laiku tas viss aizies ar augšupejošu likni(pie trenera)!Bet piesaistot šos skontas ielikteņus(paharu) LV izlase atkal zaudē daudz gadus,un ne jau J.Ikaunieks kaut ko glābtu,pahars jau sākotnēji mums ieskicē sastāvu! un ja runāt par avansiņiem,tad tie tiks FKV,skonteļiem....
LV izlases problēma ir ne tik daudz futbolistos cik trenerī!

     [+] [-]

, 2014-05-30 11:29, pirms 10 gadiem
Vispar jau Verpakovskim lidzigi ka Ozolinam vajadzetu pieskirt Triju Zvaigznu ordeni vai esmu ko palaidis garam !!
Par speli - otrais puslaiks loti labs , varetu izcelt Gauracu , Timofejevu , pirmaja puslaikaa - Kovalovu. Un ja tas Rudnevs nevelas spelet Latvijas izlase - nevajag vinam lugties, vins nav lojals Latvijai un izlasee vins nespele ar pilnu atdevi no 30 spelem vins ir iesitis 1 golu , Gauracs 7- 2golus

  +1 [+] [-]

, 2014-05-30 12:41, pirms 10 gadiem
burakobra rakstīja: Gudrīti, nacionālā izlasē vai valstvienībā. Vēl starpību nejūti?
Kurā terminu vārdnīcā ir definēta atšķirība?

Pēc manām domām, ar jēdzienu "Nacionālā izlase" var saprast dažādas lietas:
1) visas valsts izlases kā tādas
2) pieaugušo izlases

Bet tas, ka nacionālā izlase nozīmē "Latviešu izlase, bet citu tautību cilvēkiem", tas tā 100 % ka nav un nekur neatradīsi informāciju, kas pierāda pretējo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-30 14:03, pirms 10 gadiem
Tas ir tik (kruta) uzvari vienu komandu un esi (lielajā finālā)
Virsraksts arī tāds itkā būtu uzvarēta čempionlīga

  -1 [+] [-]

, 2014-05-30 14:53, pirms 10 gadiem
Viss jau kā parasti.

Kas attiecas uz Andris5 un Kurzemes Dubriku, tad situācija ir aptuveni sekojoša "Viss ir galīgā pakaļā, jo tā vienkārši ir"
Bet, kad paprasa kas tieši un kāpēc ir pakaļā un kādi varētu būt risinājumi, tad ir čušs... nevar atbildi sagatavot.

Tā tas attiecās uz "Izlasē pie Pahara nebūs labāko spēlētāju" uz ko atbildi par to, kuri tad ir tie spēlētāji, kurus tendenciozi Pahars neņem, tā arī nesaņēmu. Jo, nav spējīgi uz to vienkārši atbildēt.

Un tad negatīvisma pārņemtā Latvija apmētā mani ar mīnusiem, jo... protams... kā tas ir, ka drīkst būt viena persona, kurai eksistē pelēkā krāsa, nevis viss ir tikai melns un balts - Pahars melns, izlase melna, Rudņevs melns, Ikaunieks - o!, tas ir pilnīgi balts

Tas apmēram tāpat kā "Kā Jūs vērtējat Latvijas ekonomikas attīstību?" - "Slikti, ļoti slikti!" - "Kas tieši ir slikti?" - "Ēmmm... āāāā... mmmm... neatbalsta uzņēmējus" - "Skaidrs... kā Jūs tieši vēlaties, lai valsts uzņēmējdarbību atbalstītu" - "Ēmm... āāāa'...mmmm... pļurkš"

Vai arī E.Repše: "Atbalstīsim uzņēmējdarbību!" - "Kādā veidā?" - "Mazināsim nodokļu slogu uzņēmējdarbībai" - "Vai domājat, ka šāda politika un nodokļu samazināšana tuvākā laika perspektīvā ir tālredzīga, ņemot vērā, ka tas novestu pie valsts budžeta finansējuma samazinājuma daudzām nozarēm, ar ko šo nozaru pārstāvji nebūtu mierā?" - "Ēm... ūm... mmm... esmu no Marsa un tālāk runāšu par to, ka nē, redz partijas vīzija ir jāpilda, lai gan mēs visi saprotam, ka TU TO NEDARĪSI, jo tā būtu politiskā pašnāvība!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-30 16:35, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viss jau kā parasti.

Kas attiecas uz Andris5 un Kurzemes Dubriku, tad situācija ir aptuveni sekojoša "Viss ir galīgā pakaļā, jo tā vienkārši ir"
Bet, kad paprasa kas tieši un kāpēc ir pakaļā un kādi varētu būt risinājumi, tad ir čušs... nevar atbildi sagatavot.

Tā tas attiecās uz "Izlasē pie Pahara nebūs labāko spēlētāju" uz ko atbildi par to, kuri tad ir tie spēlētāji, kurus tendenciozi Pahars neņem, tā arī nesaņēmu. Jo, nav spējīgi uz to vienkārši atbildēt.

Un tad negatīvisma pārņemtā Latvija apmētā mani ar mīnusiem, jo... protams... kā tas ir, ka drīkst būt viena persona, kurai eksistē pelēkā krāsa, nevis viss ir tikai melns un balts - Pahars melns, izlase melna, Rudņevs melns, Ikaunieks - o!, tas ir pilnīgi balts

Tas apmēram tāpat kā "Kā Jūs vērtējat Latvijas ekonomikas attīstību?" - "Slikti, ļoti slikti!" - "Kas tieši ir slikti?" - "Ēmmm... āāāā... mmmm... neatbalsta uzņēmējus" - "Skaidrs... kā Jūs tieši vēlaties, lai valsts uzņēmējdarbību atbalstītu" - "Ēmm... āāāa'...mmmm... pļurkš"

Vai arī E.Repše: "Atbalstīsim uzņēmējdarbību!" - "Kādā veidā?" - "Mazināsim nodokļu slogu uzņēmējdarbībai" - "Vai domājat, ka šāda politika un nodokļu samazināšana tuvākā laika perspektīvā ir tālredzīga, ņemot vērā, ka tas novestu pie valsts budžeta finansējuma samazinājuma daudzām nozarēm, ar ko šo nozaru pārstāvji nebūtu mierā?" - "Ēm... ūm... mmm... esmu no Marsa un tālāk runāšu par to, ka nē, redz partijas vīzija ir jāpilda, lai gan mēs visi saprotam, ka TU TO NEDARĪSI, jo tā būtu politiskā pašnāvība!!!
Tavi komentāri kā punkts uz i

     [+] [-]

, 2014-05-30 17:41, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kurā terminu vārdnīcā ir definēta atšķirība?

Pēc manām domām, ar jēdzienu "Nacionālā izlase" var saprast dažādas lietas:
1) visas valsts izlases kā tādas
2) pieaugušo izlases

Bet tas, ka nacionālā izlase nozīmē "Latviešu izlase, bet citu tautību cilvēkiem", tas tā 100 % ka nav un nekur neatradīsi informāciju, kas pierāda pretējo
Ja nav smadzeņu, tad dzīvo tikai no informācijas un pierādījumiem. Vēl citē x+y=z. Tur lielu gudrību nevajag.

     [+] [-]

, 2014-05-30 17:46, pirms 10 gadiem
Paharu iegāza poļi, solīdami E.Višņakovu palaist un pēc tam piekrāpdami. Kad nu tam pievienojas Šabalas slimība un Gaurača trauma, tad nu tiešām būtu noderējis kāds juniors. Drīzāk gan Gutkovskis, kurš ir tīrs smailes uzbrucējs, nevis pussargs Ikaunieks.
Gauračs nospēlēja labi, viņu nu nav par ko kritizēt. Bet baidos, ka līdz finālam nebūs no atjauninātās traumas atguvies.
Virsraksts mani arī mazliet pārsteidza. Skatījos spēli klātienē un nekādu Latvijas dominanci gan neredzēju. Bija daži pusmomenti vieniem, daži otriem, pirmajā puslaikā labāki bija igauņi, otrajā mūsējie mazliet uzspieda, bet kopumā 0:0 bija spēles gaitai atbilstošs.

     [+] [-]

, 2014-05-30 18:31, pirms 10 gadiem
burakobra rakstīja: Ja nav smadzeņu, tad dzīvo tikai no informācijas un pierādījumiem. Vēl citē x+y=z. Tur lielu gudrību nevajag.
pats iesāki kasīties par kaut kādiem jēdzieniem.

Ja pats nevari pabeigt, jo kārtējo reizi saprati, ka argumentu taču atkal nav, neviens nav vainīgs.
Būtu vismaz padomājis par ko strīdies - kaut ko strikti definētu, vai arī jēdzienu, kuru katrs var grozīt kā pašam labpatīkas

     [+] [-]

, 2014-05-30 19:04, pirms 10 gadiem
andris5 raksta:algun!Lai kaut ko vismaz censtos panākt izlasē jāpiesaista treneris,nevis pahari vai riherti....

Nu Paharu ar Rihertu līdzināt ir smieklīgi.Žēl ,sakarā ar darba problēmām,neiznāca padiskutēt,bet no atbildes sapratu vienu.Visa problēma trenerī,andrprāt.Pavisam vienkārši.No ārzemniekiem Latvijai bija Dzodzuašvili(deva iespēju Verpim un vēl vairākiem ārpus Rīgas futbolistiem),bija Džonsons ar savu romantisko futbolu.Tiešām atceros skaisto zaudējumu Skotijai un pliekano neizšķirtu,ja nemaldos Sanmarino.Manuprāt mūs varētu trenēt pats Fergusons,viss jau atkarājās no tā,kāda kāršu kava viņam rokās.Protams,katrs treneris epizodiski kādu atrod,vai kādam dod iespēju,bet tas nenozīmē,ka viņš ar sitienu Latviju ievedīs futbola saulītē.Valstī ,kur neciena futbolu,tas nekad nebūs augstā plauktā.