Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Savaļnieks izmanto tiesnešu kļūdu, Latvija izcīna neizšķirtu pret Kuveitu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Savaļnieks izmanto tiesnešu kļūdu, Latvija izcīna neizšķirtu pret Kuveitu
Roberts Savaļnieks. Foto: LFF

Pārbaudes spēlē Maltā Latvijas futbola izlase, pateicoties Roberta Savaļnieka vārtu guvumam, atspēlējās un cīnījās neizšķirti 1:1 pret Kuveitas valstsvienību. Savaļnieka vārtu guvums gan tika ieskaitīts tikai tiesnešu kļūdas dēļ, latvietim atrodoties aizmugurē.

• Cīņas pirmajās desmit minūtēs Latvija spēlēja aktīvi, cenšoties iegūt stabilu teritoriālo pārsvaru. 40 gadus vecā Kuveitas vārtsarga Šehaba Kankones modrību ar sitienu no tālienes pārbaudīja Andrejs Cigaņiks.

• Tomēr kuveitieši drīz vien deva efektīvu prettriecienu, Kuveitai otrā tempa uzbrukumā liekot Latvijai kļūdīties, kā rezultātā Musaedam Al Enazi pēc centrējuma divcīņā ar Antoniju Černomordiju pārspējot vārtsargu Robertu Ozolu - 1:0. Neilgi pēc tam Kuveita bija tuvu tam, lai dubultotu pārsvaru, Favasam Al Otaibi no nelielas distances triecot bumbu pāri vārtiem.

• Turpinājumā iniciatīvu pārņēma Latvijas valstsvienība, kas vairākkārt bumbu centās nogādāt Kuveitas soda laukumā, tomēr šādi uzbrukumi rezultātu nedeva. Puslaika izskaņā spēcīgu soda sitienu izpildīja savainoto Eduardu Emsi nomainījušais Aleksejs Saveļjevs, Kankonem bumbu atvairot sev priekšā.

Pēc pārtraukuma krietni pārliecinošāk laukumā izskatījās latvieši, Kuveitas vārtsargam glābjot savu komandu pēc Renāra Varslavāna un Savaļnieka sitieniem, tomēr 55. minūtē kuveitiešu cietoksnim beidzot krītot. Latvijas komandas veiktā ofensīva turpinājās ar Kristera Tobera tālsitienu, ko atsita Kankone, pie atlēkušās bumbas kā pirmajam tiekot Robertam Savaļniekam. Vairāk nekā piecus metrus aizmugures stāvoklī esošais "Liepājas" futbolists bumbu trieca pret pārliktni un vārtos - 1:1.

• Cīņas atlikušajā daļā laukumā bija vērojams visnotaļ haotisks futbols, ātrumam pakāpeniski krītoties. Iespējas izcelties bija abām komandām, tomēr rezultāts vairs nemainījās.

• Otrdien pulksten 14 pēc Latvijas laika Latvija turpat Maltā spēkosies pret Azerbaidžānu.

Spēles statistika

StatistikaLatvijaKuveita
Bumbas kontrole62%38%
Sitieni kopumā247
Sitieni vārtu četrstūrī72
Soda sitieni820
Stūra sitieni110

Latvija - Kuveita 1:1 (0:1)
Vārti: Savaļnieks 55' - Al Enazi 12'.
Brīdinājumi: Cigaņiks 69', Černomordijs 87' - M. Al Dafiri 49', Al Sanea 80'.
Latvija: Ozols - Cigaņiks, Černomordijs, Dubra, Sorokins (Varslavāns 46') - Jaunzems (J. Ikaunieks 46'), Savaļnieks, E. Emsis (Saveļjevs 39'), Tobers - Krollis (Kamešs 77'), Gutkovskis.
Kuveita: Kankone - Al Sanea, M. Al Dafiri (Al Fadli 59'), Al Hažeri, Al Enazi - Halafs (Burslē 46'), Al Otaibi (El Ebrahims 56'), Al Fadhels (Abudžabarahs 84'), Al Rašidi, Al Mutava (Marzuks 70') - A. Al Dafiri (Al Fanēni 64').

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 16:01, pirms 3 gadiem
Labs otrā puslaika sākums un tas arī viss... Tajās pirmajās 10 otrā puslaika minūtēs būtu iesituši 2-3 golus un spēlē viss būtu nokārtots, bet tā izniekot momentus mākam tikai mēs. Solis atpakaļ.

  -3 [+] [-]

, 2022-03-25 16:01, pirms 3 gadiem
Līgums kabatā, vektors pozitīvs!
Nespējnieki...

  -3 [+] [-]

, 2022-03-25 16:02, pirms 3 gadiem
Nu, kur ir Daiņa aizstāvji?
Vai šī ir tā spēle, ko vēlējāties redzēt? ar uzvaru pār Lietuvu un autobusa ničs pret NOR ir par maz, laikam aizmirsuši esiet, ka Dainis kā klubu treneris ir bijis objektīvi vērtējot - vājš, kurā galā cerējāt, ka kaut kas drastiski mainīsies?
epizodiski var nospēlēt normāli, kopumā elle Indija

  -2 [+] [-]

, 2022-03-25 16:04, pirms 3 gadiem
Aitas atkal apkauno Latvijas tēlu

  +3 [+] [-]

, 2022-03-25 16:07, pirms 3 gadiem
Šī ir tā komanda, kas tiks ārā no D līgas?

  -3 [+] [-]

, 2022-03-25 16:08, pirms 3 gadiem
ha-ha-ha. man jāsmej par tiem dīvāna expertiem , kuri slavēja Kazakēviča izlasi par redzamo progresu .Vātsargs tradicionāls caurums . Spītīgi neliek labākos rāmī : Matrevicu vai Zviedri. Tukšajā stadionā bļaustās nepārtrauktām komandām , kā fizultūras iesācējs , skolotājs.Kāmēr šis treneris , būs kā Putina Krievijā.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-25 16:16, pirms 3 gadiem
Nebija tik slikti, pagaidām gan tāds pavasarīgs sniegums.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 16:17, pirms 3 gadiem
Skatījos 2. puslaiku, kādas 15 min. likās diezgan labi

  -7 [+] [-]

, 2022-03-25 16:17, pirms 3 gadiem
Skatos, ka daudzi kritizē treneri. Nesaku, ka nevajag, bet cik liels potenciāls šai izlasei spēlēt labāk ir? Cik tālu var tikt ar spēlētāju mestarību?

  +2 [+] [-]

, 2022-03-25 16:18, pirms 3 gadiem
Izlase slēpj savus galvenos trumpjus nākamajam Nāciju līgu ciklam!Tak pavisam nesen sarūgtinājām NorgePēdējās 3 spēles nav zaudejumu…tak ir ok.Nāciju līgu pagrabstāva atklātajā čempionātā ieskriesies, tomēr gaidīt ka mūsu komanda sitīs visus lupatu lēveros būtu nepiedienīgi.

     [+] [-]

, 2022-03-25 16:22, pirms 3 gadiem
nevajag uzdot retoriskus jautājumus/ summā muļķīgi ielaists gols, paliels pārsvars bez īpašas jēgas, treneris- poliglots

  +2 [+] [-]

, 2022-03-25 16:23, pirms 3 gadiem
pirmais puslaiks pundur valstu limeni, otrais jau sakam spelet labi, teiksu kuweitas vartu sargs glaba savu komandu, kopuma spele bija ok, bet pirmais puslaiks san marino limeni

  +2 [+] [-]

, 2022-03-25 16:25, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Skatos, ka daudzi kritizē treneri. Nesaku, ka nevajag, bet cik liels potenciāls šai izlasei spēlēt labāk ir? Cik tālu var tikt ar spēlētāju mestarību?
Momentu realizacīja.Realizēt var meistarīgi futbolisti.Meistarigu futbolistu iegustam no sakartotas jaunatnes sistemas un Sava aroda lietpratējiem Treneriem.Savukart treneris iemaca futbolistam izveidot momentus.Viss savstarpēji saistīts.

  +3 [+] [-]

, 2022-03-25 16:33, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Skatos, ka daudzi kritizē treneri. Nesaku, ka nevajag, bet cik liels potenciāls šai izlasei spēlēt labāk ir? Cik tālu var tikt ar spēlētāju mestarību?
Varbūt sāksim ar to, ka darbs ar lielo izlasi ir jānopelna. Tas ka U21 izlases treneris kļūst par galveno lielajā izlasē, nav nekas nepierasts pasaulē, bet parasti ir kaut kādi panākumi U21 un tad tiec pie iespējas valtsvienībā.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 16:35, pirms 3 gadiem
Kaza vispār neprot spēlēt kā pirmais numurs!

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 16:36, pirms 3 gadiem
Vektors baidās jaunos iesaistīt izlasē. Pret Azeriem Balodis, Birka, Korotkovs arī sēdēs uz sola? Tad jau labāk būtu devuši Korotkovam un Birkam iespēju atkal uzspēlēt pret Vacijas U21 šodien.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-25 16:37, pirms 3 gadiem
Tas ja nemaldos visos sporta veidos, pietrūkst mūsējiem tā killera instinkta.

     [+] [-]

, 2022-03-25 16:38, pirms 3 gadiem
Baklanbaklazan rakstīja: Momentu realizacīja.Realizēt var meistarīgi futbolisti.Meistarigu futbolistu iegustam no sakartotas jaunatnes sistemas un Sava aroda lietpratējiem Treneriem.Savukart treneris iemaca futbolistam izveidot momentus.Viss savstarpēji saistīts.
piekrītu. Vienkārši domāju, cik % no spēlētāju potenciāla attiecīgais treneris spēj izmantot. Un cik spēs treneris "X", kuru ieliek jaunā situācijā, un kurš ir pa kabatai LFF. Grūti atrisināms vienādojums, bet jāpatur galvā domājot par treneriem. Nevelku deķi nevienā virzienā, bet interesani vērot kā procesu.

     [+] [-]

, 2022-03-25 16:41, pirms 3 gadiem
Rubentus rakstīja: Varbūt sāksim ar to, ka darbs ar lielo izlasi ir jānopelna. Tas ka U21 izlases treneris kļūst par galveno lielajā izlasē, nav nekas nepierasts pasaulē, bet parasti ir kaut kādi panākumi U21 un tad tiec pie iespējas valtsvienībā.
jā, šis ir apsverams faktors. Droši vien atduras pret iespējām - gan mūsējiem gūt panākumus, gan finansēt panākumiem bagātu treneri.

     [+] [-]

, 2022-03-25 16:41, pirms 3 gadiem
Visi kas lamā der attcerēties ka no līderiem nav Uldriķis ,Dāvis ,Ošs vēl netika Jurkovskis ,Ontužāns ,Ķigurs. Prieks ka spēlē arī gados jaunie kā Krollis ,Varslavāns ,Tobers bet prasītos lai tiek laukumā arī kāds no debitantiem ( Matrevics?)
P.S Korotkovs būtu noderējis U21 ja šeit pat neuzlaidīs

  +2 [+] [-]

, 2022-03-25 16:41, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: jā, šis ir apsverams faktors. Droši vien atduras pret iespējām - gan mūsējiem gūt panākumus, gan finansēt panākumiem bagātu treneri.
Tev derētu "iešaut"

  -1 [+] [-]

, 2022-03-25 16:43, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: piekrītu. Vienkārši domāju, cik % no spēlētāju potenciāla attiecīgais treneris spēj izmantot. Un cik spēs treneris "X", kuru ieliek jaunā situācijā, un kurš ir pa kabatai LFF. Grūti atrisināms vienādojums, bet jāpatur galvā domājot par treneriem. Nevelku deķi nevienā virzienā, bet interesani vērot kā procesu.
Savulaik bija tāds Džonsons, kuram pietika godaprāta atkāpties pēc 1:1 pret Sanmarino. Pēc 2004 panākuma, kur protams liels nopelns Starkovam, daudzi minēja, ka no Džonsona ieguvuši pārliecību uzbrukt, nevis tikai atsisties. Pat nosacīti neveiksmīgs treneris var ko dot nākotnei. Bet no daiņela visi samacīsies vien gudri muldēt.

     [+] [-]

, 2022-03-25 16:44, pirms 3 gadiem
Šī ir tikai pārbaudes spēle. Nevajag te strebt karstu. Rādītājs būs nāciju līga. Tagad, lai iemēģina sastāvu cik tīk. Un tad jau redzēsim rudenī, cik ļoti Dainis bija pelnījis savu līguma pagarinājumu jau tagad.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 16:45, pirms 3 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Visi kas lamā der attcerēties ka no līderiem nav Uldriķis ,Dāvis ,Ošs vēl netika Jurkovskis ,Ontužāns ,Ķigurs. Prieks ka spēlē arī gados jaunie kā Krollis ,Varslavāns ,Tobers bet prasītos lai tiek laukumā arī kāds no debitantiem ( Matrevics?)
P.S Korotkovs būtu noderējis U21 ja šeit pat neuzlaidīs
Kuveitai vispār kāds 5 vārtsargs bijis, bet tam pašam nevar iesist

  -1 [+] [-]

, 2022-03-25 16:46, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Tev derētu "iešaut"
dažreiz atļaujos

  -4 [+] [-]

, 2022-03-25 16:49, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Savulaik bija tāds Džonsons, kuram pietika godaprāta atkāpties pēc 1:1 pret Sanmarino. Pēc 2004 panākuma, kur protams liels nopelns Starkovam, daudzi minēja, ka no Džonsona ieguvuši pārliecību uzbrukt, nevis tikai atsisties. Pat nosacīti neveiksmīgs treneris var ko dot nākotnei. Bet no daiņela visi samacīsies vien gudri muldēt.
jā, te ir gan tādi, kas saka, ka jāmaina, gan tādi - ka nevajag strēbt karstu. Es mēģinu saprast, uz kuru pusi nosverās viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 16:50, pirms 3 gadiem
Nez kapēc ienāca prāta Štelmahers un vinja arprātīgās rokādes LV izlasē spēles laikā.Tur jau Tas suns aprakts- Tev no esošajiem resursiem jāizspiež maximus,Tā puzzle jasaliek, ja nevari vai negribi, met mieru.Un Kā jau tika teikts šeit - esam tur kur esam, un nevajag gaidīt brīnumus, bet priecāties par katru golu ko mūsējie iesit!

  +4 [+] [-]

, 2022-03-25 16:52, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: jā, te ir gan tādi, kas saka, ka jāmaina, gan tādi - ka nevajag strēbt karstu. Es mēģinu saprast, uz kuru pusi nosverās viedoklis.
Viedoklis paliek nemainīgs. Dainis dabūja savu līguma pagarinājumu pārāk agri. Šī spēle neko nenozīmē. Mērīt Daiņa varēšanu vajadzēja pēc Nāciju līgas.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-25 16:53, pirms 3 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: jā, te ir gan tādi, kas saka, ka jāmaina, gan tādi - ka nevajag strēbt karstu. Es mēģinu saprast, uz kuru pusi nosverās viedoklis.
nekādu viedokli vairs nav jāsver, pa čomam iebīdīja, pa čomam arī turpinās stādāt. šo faktu jau ir pieņēmuši. un tagad fiksi vēl pagarināja līgumu, ja nu nācijās aptaisās.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-25 16:56, pirms 3 gadiem
Kāpēc tādi Koscinkēviči betonē, ka nāciju līgā visas spēles spēlēsim izteikti kā 1.numurs? Mums grupā būs Moldova vai Kazahstāna. Ar ko tās izlases sliktākas par mūsu? Nu nebūs tur Latvijai nekādi 65 procenti bumbas kontrole.

     [+] [-]

, 2022-03-25 16:58, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Viedoklis paliek nemainīgs. Dainis dabūja savu līguma pagarinājumu pārāk agri. Šī spēle neko nenozīmē. Mērīt Daiņa varēšanu vajadzēja pēc Nāciju līgas.
jā, redzu, ka daudzi domā, ka līgums ir avansā. Tostarp ar pretējām domām - gan tādi, kas grib, lai treneri mana, gan tādi, kas saka, ka vajag nogaidīt.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-25 17:11, pirms 3 gadiem
Forśa, latviska komanda-pirmo reizi péc daudziem gadiem!
Jã, trûkst spilgti, individuãli meistari! Levandovsis tur bûtu iesitis vismaz pãris golus!

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 17:11, pirms 3 gadiem
Neredzu kāpēc uztraukties normāla pārbaudes spēle.Žēl protams,ka daļa spēlētāju nevis strādā ,bet iedomājās ,ka ir baigie stari.Vajag domāt pozitīvi jo nezaudēt izlasei kura ir piedalījusies PK nav slikti.

     [+] [-]

, 2022-03-25 17:13, pirms 3 gadiem
Rubentus rakstīja: Kāpēc tādi Koscinkēviči betonē, ka nāciju līgā visas spēles spēlēsim izteikti kā 1.numurs? Mums grupā būs Moldova vai Kazahstāna. Ar ko tās izlases sliktākas par mūsu? Nu nebūs tur Latvijai nekādi 65 procenti bumbas kontrole.
Moldovas nebūs.

     [+] [-]

, 2022-03-25 17:15, pirms 3 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Visi kas lamā der attcerēties ka no līderiem nav Uldriķis ,Dāvis ,Ošs vēl netika Jurkovskis ,Ontužāns ,Ķigurs. Prieks ka spēlē arī gados jaunie kā Krollis ,Varslavāns ,Tobers bet prasītos lai tiek laukumā arī kāds no debitantiem ( Matrevics?)
P.S Korotkovs būtu noderējis U21 ja šeit pat neuzlaidīs
LV izlasē nav līderu, nevajag te liet. Puse no taviem nosauktajiem spēlētājiem nemaz regulāri nespēlēja 11-niekā.

Tas, ka neiedeva iespēju Birkam, Balodim, Korotkovam vai Matrevicam gan čābīgi.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 17:16, pirms 3 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Forśa, latviska komanda-pirmo reizi péc daudziem gadiem!
Jã, trûkst spilgti, individuãli meistari! Levandovsis tur bûtu iesitis vismaz pãris golus!
Nelej, ar pusi no spēlētājiem Dainis sabļaustās krieviski spēles laikā. Je neskaties spēles varbūt nevajag rakstīt muļķības?

     [+] [-]

, 2022-03-25 17:17, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Savulaik bija tāds Džonsons, kuram pietika godaprāta atkāpties pēc 1:1 pret Sanmarino. Pēc 2004 panākuma, kur protams liels nopelns Starkovam, daudzi minēja, ka no Džonsona ieguvuši pārliecību uzbrukt, nevis tikai atsisties. Pat nosacīti neveiksmīgs treneris var ko dot nākotnei. Bet no daiņela visi samacīsies vien gudri muldēt.
Labi, labi, nav jau arī tāda katastrofa kā mūžigie 0-5 pie Slavišas

  -1 [+] [-]

, 2022-03-25 17:23, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Labi, labi, nav jau arī tāda katastrofa kā mūžigie 0-5 pie Slavišas
tad bija pavisam cits fons un bardaks visos līmeņos, kad svarīgāk bija taranēt Gorkšu un visu ar viņa saistīto, kas atsaucās uz futbolu visos līmeņos, arī izlasi. daiņelim tomēr sadoti kredīti, avansi un viss ko šim vajag, arī prese slavē un glauda vai vismaz neaiztiek. pilnīgi nesalīdzināams lietas.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-25 17:25, pirms 3 gadiem
Būs OKI, sporta karalis Latvijā rullē atkal!! Nu, varbūt pamazām...

     [+] [-]

, 2022-03-25 17:28, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tad bija pavisam cits fons un bardaks visos līmeņos, kad svarīgāk bija taranēt Gorkšu un visu ar viņa saistīto, kas atsaucās uz futbolu visos līmeņos, arī izlasi. daiņelim tomēr sadoti kredīti, avansi un viss ko šim vajag, arī prese slavē un glauda vai vismaz neaiztiek. pilnīgi nesalīdzināams lietas.
No LV futbola preses/žurnaļuhām tikai Strautmanis ir ar olām. Vienīgais, kurš daiņelu un to lff kantori mazlietiņ pačakarē

     [+] [-]

, 2022-03-25 17:28, pirms 3 gadiem
Baklanbaklazan rakstīja: Izlase slēpj savus galvenos trumpjus nākamajam Nāciju līgu ciklam!Tak pavisam nesen sarūgtinājām NorgePēdējās 3 spēles nav zaudejumu…tak ir ok.Nāciju līgu pagrabstāva atklātajā čempionātā ieskriesies, tomēr gaidīt ka mūsu komanda sitīs visus lupatu lēveros būtu nepiedienīgi.
Kādās ilūzijās dzīvo tu ? Neko LV neslēpj viņiem nav nekādu trumpju ko slēpt...

     [+] [-]

, 2022-03-25 17:30, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Neredzu kāpēc uztraukties normāla pārbaudes spēle.Žēl protams,ka daļa spēlētāju nevis strādā ,bet iedomājās ,ka ir baigie stari.Vajag domāt pozitīvi jo nezaudēt izlasei kura ir piedalījusies PK nav slikti.
Es ceru, ka sarkasms.. 40 gadi tā kā ir pietiekami ilgs laiks, lai to neņemtu vērā. Tad jau nezaudēt Latvijai ir ok - mēs taču "tikai pirms 18 gadiem" maucām EČ.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 17:31, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tad bija pavisam cits fons un bardaks visos līmeņos, kad svarīgāk bija taranēt Gorkšu un visu ar viņa saistīto, kas atsaucās uz futbolu visos līmeņos, arī izlasi. daiņelim tomēr sadoti kredīti, avansi un viss ko šim vajag, arī prese slavē un glauda vai vismaz neaiztiek. pilnīgi nesalīdzināams lietas.
Kādam tas bardaks bija jāsavāc, un sanāca, ka to izdarīja Dainis. Es pilnīgi piekrītu, ka Dainis bija/ir ieliktenis kuru vajadzēja izpederēt ārā pēc pirmās Nāciju līgas kā arī nevajadzēja pagarināt līgumu pirmslaicīgi. Bet nevajag arī tupi blēt, ka viss tik šausmīgi slikti - PČ kvalifikāciju aizvadījām normālā līmenī, nebija pilnīgs kauns par izlasi un izlase tika atjaunināta. Tu brauc virsū citiem, ka viņiem viss balts, bet tev pašam viss melns un neko labu arī negribi redzēt.

Par presi arī nu tu smieklīgs esi. Pirmkārt mums LV prese vispār nekad jebkādu spiedienu/jautājumus nav izvirzījusi NEVIENAM. Otkārt, visādi tevis nīstie Džigājevi, Novicki utt. Daiņa kandidatūru nosodīja, kad viņs tika iecelts par treneri. Neviens vektoram galvu neglaudīja. Tas, ka parādījās k-kāds atbalsts pēc normālām spēlē kvalī ir tikai ok.

  -3 [+] [-]

, 2022-03-25 17:34, pirms 3 gadiem
Paša D.Kazakeviča pēcspēles komentāri šeit:

https://sportacentrs.com/futbols/la...

  +3 [+] [-]

, 2022-03-25 17:41, pirms 3 gadiem
Davaj sarunu stūmēj edgar beidz te figņu vienreiz dzīt un uzraksti normālu personīgo viedokli, šitie tavi "vieni domā tā otri domā šitā un es mēģinu saprast..." komentāri jau sāk konkrēti tracināt.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 17:44, pirms 3 gadiem
Redzēju tikai spēles pēdējās 20 minūtes,tāpēc neko gudri neizteikšosVienīgi radušās šaubas,ka atkal Nācijas līgā,pastarīšu grupā, nebūsim nekādi favorīti,jo ar sava līmeņa komandām mums ir problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 17:46, pirms 3 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Forśa, latviska komanda-pirmo reizi péc daudziem gadiem!
Jã, trûkst spilgti, individuãli meistari! Levandovsis tur bûtu iesitis vismaz pãris golus!
ko????? ..no kurienes stadionā bļaustijās krieviski ik pa brīdim...? ...latviska?...tad ko lai saka par basketbola izlasi...latviska 3d līmenī...

  -2 [+] [-]

, 2022-03-25 17:54, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Davaj sarunu stūmēj edgar beidz te figņu vienreiz dzīt un uzraksti normālu personīgo viedokli, šitie tavi "vieni domā tā otri domā šitā un es mēģinu saprast..." komentāri jau sāk konkrēti tracināt.
Lai tie mākslīgie troļļi vācās no kurienes nākuši

     [+] [-]

, 2022-03-25 17:55, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kādam tas bardaks bija jāsavāc, un sanāca, ka to izdarīja Dainis. Es pilnīgi piekrītu, ka Dainis bija/ir ieliktenis kuru vajadzēja izpederēt ārā pēc pirmās Nāciju līgas kā arī nevajadzēja pagarināt līgumu pirmslaicīgi. Bet nevajag arī tupi blēt, ka viss tik šausmīgi slikti - PČ kvalifikāciju aizvadījām normālā līmenī, nebija pilnīgs kauns par izlasi un izlase tika atjaunināta. Tu brauc virsū citiem, ka viņiem viss balts, bet tev pašam viss melns un neko labu arī negribi redzēt.

Par presi arī nu tu smieklīgs esi. Pirmkārt mums LV prese vispār nekad jebkādu spiedienu/jautājumus nav izvirzījusi NEVIENAM. Otkārt, visādi tevis nīstie Džigājevi, Novicki utt. Daiņa kandidatūru nosodīja, kad viņs tika iecelts par treneri. Neviens vektoram galvu neglaudīja. Tas, ka parādījās k-kāds atbalsts pēc normālām spēlē kvalī ir tikai ok.
Es skatos kāds pārgājis bocmaņa frontē

  -5 [+] [-]

, 2022-03-25 17:56, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Davaj sarunu stūmēj edgar beidz te figņu vienreiz dzīt un uzraksti normālu personīgo viedokli, šitie tavi "vieni domā tā otri domā šitā un es mēģinu saprast..." komentāri jau sāk konkrēti tracināt.
nu, piedod, bet man nav vienmēr svarīgi pateikt savu. Šeit ir gana daudz sakarīgu domu graudu, kurus vērts uzklausīt un attīstīt.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 18:01, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Redzēju tikai spēles pēdējās 20 minūtes,tāpēc neko gudri neizteikšosVienīgi radušās šaubas,ka atkal Nācijas līgā,pastarīšu grupā, nebūsim nekādi favorīti,jo ar sava līmeņa komandām mums ir problēmas.
Mums visos komandu sporta veidos ir problēmas ar sava līmeņa izlasēm un vēl sliktāk ar augstāka līmeņa izlasēm.

     [+] [-]

, 2022-03-25 18:05, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Nu, kur ir Daiņa aizstāvji?
Vai šī ir tā spēle, ko vēlējāties redzēt? ar uzvaru pār Lietuvu un autobusa ničs pret NOR ir par maz, laikam aizmirsuši esiet, ka Dainis kā klubu treneris ir bijis objektīvi vērtējot - vājš, kurā galā cerējāt, ka kaut kas drastiski mainīsies?
epizodiski var nospēlēt normāli, kopumā elle Indija
Patīkama statistika. 11-0, Sitieni 24-7 un 7-2. Bumbas kontrole 62%. Patīkami, bet pārbaudes spēles nav īstais meistarības rādītājs.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 18:12, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Mums visos komandu sporta veidos ir problēmas ar sava līmeņa izlasēm un vēl sliktāk ar augstāka līmeņa izlasēm.
Trāpīgi

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 18:15, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Es skatos kāds pārgājis bocmaņa frontē
Namejam Dainis ir nācijas glābējs un messija, kuru Man United grasījās pārpirkt uz nākamo sezonu. Jābūt k-kur pa vidu Huja pesimismam un Nameja pārlieku lielajam optimismam. Kā visur dzīvē labāk dzīvot ar balansiņu starp balto un melno.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-25 18:17, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Patīkama statistika. 11-0, Sitieni 24-7 un 7-2. Bumbas kontrole 62%. Patīkami, bet pārbaudes spēles nav īstais meistarības rādītājs.
Kāpēc ne? Futbolā neviens trešās izlases parasti neved un mazajām valstī arī pārbaudenes svarīgas, lai rangā pakāptos. Tāpēc jau Dainis tos jaunos baidās iesaistīt pat pārbaudenēs , lai nepazaudētu niču.

  +5 [+] [-]

, 2022-03-25 18:26, pirms 3 gadiem
Ja tas Edza 9 klases ir atsedejis un tagad dzen taadu suudu, tad man zhel! Lai trollotu ari ir jabut kkadam skilam

Dainels molodchiks, nichu izvilka Resnais ekstaze

     [+] [-]

, 2022-03-25 18:35, pirms 3 gadiem
😂😂😂😂😂😂😂

  -1 [+] [-]

, 2022-03-25 18:41, pirms 3 gadiem
cesinieks777 rakstīja: ko????? ..no kurienes stadionā bļaustijās krieviski ik pa brīdim...? ...latviska?...tad ko lai saka par basketbola izlasi...latviska 3d līmenī...
Bet valodas ziñã progress kopś Dainis pat milzîgs, agrãk latvieśu valodu vispãr nedzirdéja!
Jã, meistarîba klibo, seviśķi uzbrukumã, nemãk zibenîgi uzsist, kamér domã, apstrãdã bumbu moments darãm

     [+] [-]

, 2022-03-25 18:55, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Moldovas nebūs.
Nedzen sūdu. Moldova zaudēs kazahiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-25 19:07, pirms 3 gadiem
Ārrrprāc ne futbols......

  +2 [+] [-]

, 2022-03-25 19:14, pirms 3 gadiem
Nožēlojami bija klausīties, kā 2022. gadā latviešu treneris norādījumus Latvijas izlases spēlētājam spiests izteikt krievu valodā.

     [+] [-]

, 2022-03-25 19:28, pirms 3 gadiem
apollon1313 rakstīja: Nožēlojami bija klausīties, kā 2022. gadā latviešu treneris norādījumus Latvijas izlases spēlētājam spiests izteikt krievu valodā.
Man pat liekas, ka tur nevienam īsti nav problēmu ar latviešu valodu. Gutkovskis, Cigaņiks, Dubra normāli runā latviski. Liekas, ka Černomordijs arī (bet neatceros 100%). Fjodorovs un Kamešs arī liekas, ka dzirdēti. Kas tad tur paliek - Savaļevs un Sorokins?

     [+] [-]

, 2022-03-25 19:53, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Man pat liekas, ka tur nevienam īsti nav problēmu ar latviešu valodu. Gutkovskis, Cigaņiks, Dubra normāli runā latviski. Liekas, ka Černomordijs arī (bet neatceros 100%). Fjodorovs un Kamešs arī liekas, ka dzirdēti. Kas tad tur paliek - Savaļevs un Sorokins?
Norādījumi bija Andrejam. Tātad Cigaņikam.

     [+] [-]

, 2022-03-25 20:47, pirms 3 gadiem
Rubentus rakstīja: Nedzen sūdu. Moldova zaudēs kazahiem.
Tad nebūs kazahu.

     [+] [-]

, 2022-03-25 21:09, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Tad nebūs kazahu.
Zaudētājs spēlēs ar Latviju. Tu laikam domā, ka uzvarētājs ja?

     [+] [-]

, 2022-03-25 21:53, pirms 3 gadiem
Rubentus rakstīja: Zaudētājs spēlēs ar Latviju. Tu laikam domā, ka uzvarētājs ja?
Nē zinu ,ka zaudētāji.