Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvija gūst vārtus pirmā, bet Jovetiču apturēt nespēj - cikls sākts ar zaudējumu

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Latvija gūst vārtus pirmā, bet Jovetiču apturēt nespēj - cikls sākts ar zaudējumu
Abu komandu kapteiņi - Stevans Jovetičs un Antonijs Černomordijs. Foto: EPA/Scanpix

2022. gada Pasaules kausa kvalifikācijas ciklu ar zaudējumu sākusi Latvijas futbola izlase, kas savā laukumā ar 1:2 atzina Melnkalnes valstsvienības pārākumu. Vienīgos vārtus mājinieku labā guva Jānis Ikaunieks, bet viesiem uzvaru ar diviem vārtu guvumiem atnesa Stevans Jovetičs.

Daiņa Kazakeviča vadītajai komandai izdevās gūt vārtus pirmajai - skaists un precīzs sitiens tālajā stūrī pirmā puslaika izskaņā padevās Jānim Ikauniekam, taču jau nākamajā uzbrukumā bumbu no saviem vārtiem pēc Stevana Jovetiča sitiena jau vilkt ārā nācās Pāvelam Šteinboram. ''Monaco'' kluba pārstāvis un Melnkalnes izlases zvaigzne arī otrajā puslaikā izveidoja vairākus bīstamus momentus, līdz 83. minūtē ar teicamu sitienu zem pārliktņa nokārtoja savai komandai uzvaru.

Kvalifikācijas cikla cīņas G grupā latvieši turpinās jau šonedēļ - sestdien izbraukumā paredzēta cīņa ar spēcīgo Nīderlandes valstsvienību, kas šodien piedzīvoja zaudējumu spēlē pret Turciju (2:4).

PK 2022 kvalifikācija, G grupa

V.IzlaseSUNZVārtiP
1.Norvēģija11003:03
2.Turcija11004:23
3.Melnkalne11002:13
4.Latvija10011:20
5.Nīderlande10012:40
6.Gibraltārs10010:30

Spēles teksta tiešraide - šeit!

Mača sākumā, demonstrējot ātru pāreju no aizsardzības uzbrukumā, Latvijas izlasei īsā laikā izdevās tikt pie diviem stūra sitieniem pie Milana Mijatoviča sargātajiem vārtiem. Lieliskas iespējas atklāt mača rezultātu bija Robertam Uldriķim un Mārcim Ošam, taču viņu sitieni no tuvas distances tika atvairīti, tāpat kā Raivja Jurkovska sitiens no soda laukuma robežas.

Spēlei sasniedzot 30 minūšu atzīmi, pamazām iniciatīva arvien vairāk pārgāja viesu komandas pusē, un pirmās nopietnās briesmas tika radītas arī latviešu aizsardzības līnijai. Soda laukumā teicami ierāvās melnkalniešu smailes uzbrucējs Urošs Džurdževičs, pēc kura sitiena mājiniekus glāba Pāvels Šteinbors. Igors Ivanovičs bija pirmais pie Šteinbora atsistās bumbas, tomēr, par laimi Latvijas izlasei, nespēja izdarīt kārtīgu sitienu.

Nosargājuši savus vārtus, latvieši noorganizēja vēl vienu ātro pretuzbrukumu un mača 40. minūtē izvirzījās vadībā. Artūrs Zjuzins ar tālu piespēli atrada Vladimiru Kamešu, kurš piespēlēja uz otru soda laukuma galu Jānim Ikauniekam - Latvijas izlases uzbrūkošais pussargs izpildīja spēcīgu un precīzu sitienu tālajā stūrī, neatstājot Mijatovičam cerības (1:0). Diemžēl mājinieku prieki gan bija pavisam īsi, jo jau nākamajā uzbrukumā Melnkalne panāca izlīdzinājumu. Vārtus guva viesu komandas kapteinis Stevans Jovetičs, kurš divcīņā apspēlēja Latvijas izlases kapteini Antoniju Černomordiju un no soda laukuma vidusdaļas trieca bumbu Šteinbora vārtos (1:1).

Otrais puslaiks iesākās ar lielāku Melnkalnes spiedienu. Pēc centrējuma bīstami ar galvu sita Igors Vujačičs, bet no soda laukuma spēcīgu sitienu pa zemi izpildīja Jovetičs, bumbai ripojot nedaudz secen vārtu stabam. Nedaudz vēlāk pēc ''Monaco'' uzbrucēja Jovetiča sitiena savu komandu jau glāba Jurkovskis, piesedzot tālo stūri. Latvijas iespēja nedaudz apslāpēt viesu ofensīvu radās pēc tiešā brīvsitiena tuvu pretinieku soda laukumam. Ikaunieka sitiens lidoja mūrī, bumba pēc rikošeta uzlidoja augstu gaisā un nonāca pie Mijatoviča, taču vārtsargs nospēlēja pārāk pašpārliecināti un kļūdījās - bumba izšļuka no rokām un negaidīti nonāca pie turpat blakus esošā Uldriķa, kuram gan neizdevās izmantot šādu Mijatoviča dāvanu.

Uzbrukuma smailē joprojām viesu redzamākā figūra bija Jovetičs, kurš regulāri apdraudēja mājinieku vārtus no dažādām pozīcijām. Neatlaidīgie uzbrucēja centieni gūt otros vārtus vainagojās panākumiem 83. minūtē - Jovetičs atbrīvojās no Jurkovska un Kristera Tobera pretestības, un izpildīja lielisku sitienu vārtu augšējā stūrī, Šteinboram lēcienā līdz bumbai neaizsniedzoties (1:2).

Latvija - Melnkalne 1:2 (1:1)

Vārti: Ikaunieks 40` - Jovetičs 41` 83`
Brīdinājumi: Kamešs, Černomordijs, Kārkliņš, Tobers - Vujačičs
Latvija: Šteinbors, Savaļnieks, Černomordijs, Ošs, Jurkovskis, Tobers, Zjuzins (Kārkliņš 71`), Kamešs (Jaunzems 71`), J. Ikaunieks, Cigaņiks (D. Ikaunieks 81`), Uldriķis (Krollis 81`).
Melnkalne: Mijatovičs, Marušičs, Savičs, Vujačičs, Radunovičs, Kosovičs, Ščekičs, Ivanovičs (Jovovičs 75`), Jovetičs (Bečirajs 87`), Hakšanabovičs, Džurdževičs
Galvenais tiesnesis: Alēns Durē (Luksemburga)

  -4 [+] [-]

, 2021-03-24 23:39, pirms 4 gadiem
Mūsējie nospēlēja neslikti, īpaši pirmo puslaiku, bet............visu izsaka rezultāts uz tablo, kurš stāstīja, ka mūsējie zaudēja ar vienu vārtu pārsvaru. Visu izšķīra viena pretinieku spēlētāja individuālā meistarība.

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:39, pirms 4 gadiem
Noavējām ar maiņu Uldriķis -> Raimonds, būtu neizšķirtu dabūjuši

  +5 [+] [-]

, 2021-03-24 23:39, pirms 4 gadiem
Pirmais puslaiks 7/10
Otrais puslaiks 2/10

Džeki centās, bet spēlētāji spēlē sev ne klubu pozīcijās, 1:1 sargāšana un vertikālais vektoru futbols, ehhh beigās skābi

  +9 [+] [-]

, 2021-03-24 23:39, pirms 4 gadiem
Galvenais, ka vektors ir pozitīvs!

  -2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:40, pirms 4 gadiem
Uldriķis nevelk, liekat Krolli, lai spēlē
Slēpts komentārs: zaxx

  +8 [+] [-]

, 2021-03-24 23:40, pirms 4 gadiem
Es vienīgais vēl joprojām neizprotu Daiņa spēles plānu? Zaudējums likumsakarīgs, otrajā puslaikā maiņas vajadzēja taisīt ātrāk, pārāk ilgi novilka, kas rezultējās ar zaudētiem vārtiem. Punktu izcīnīt bija visas iespējas!

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:40, pirms 4 gadiem
Cikls iesācies ar pozitīvu vektoru. Dainelim paldies bezmaksas lidojumu uz Zambiju!
Slēpts komentārs: Banss

  +9 [+] [-]

, 2021-03-24 23:41, pirms 4 gadiem
Mans secinājums - Latvijas izlase nav pietiekami laba.

  -3 [+] [-]

, 2021-03-24 23:41, pirms 4 gadiem
Kā vektors priecājās ,ka vienu minuti LV bija vadībā, tā it kā LV būtu uzvaras vārtus pēdējās sekundēs iesituši

  -4 [+] [-]

, 2021-03-24 23:42, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Uldriķis nevelk, liekat Krolli, lai spēlē
Tieši tā!!

  +3 [+] [-]

, 2021-03-24 23:42, pirms 4 gadiem
Čaļi cīnījās, bija laba spēle, neskatoties uz zaudējumu.

  +7 [+] [-]

, 2021-03-24 23:42, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mūsējie nospēlēja neslikti, īpaši pirmo puslaiku, bet............visu izsaka rezultāts uz tablo, kurš stāstīja, ka mūsējie zaudēja ar vienu vārtu pārsvaru. Visu izšķīra viena pretinieku spēlētāja individuālā meistarība.
Rezultāts likumsakarīgs

  +8 [+] [-]

, 2021-03-24 23:42, pirms 4 gadiem
Neko daudz sliktu teikt nevaru, tāds vnk ir līmenis šobrīd. Centās cik varēja. Nu žēl.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:43, pirms 4 gadiem
Uldriķis ar savu 2m augumu nespēj uzvarēt nevienu gaisa divcīņu. Lai iet volejbolu spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2021-03-24 23:43, pirms 4 gadiem
vienu lietu var atzīmēt ar pozetīvu atzīmi...ir vēl izlasē kas var iedot precīzu piespēli partnerim ,un ir kas var iesist...pārējais viss pa vecam klupdami ,krisdami cīnamies,bet vienalga beigās ,kā paredzams, pap..am...

 +17 [+] [-]

, 2021-03-24 23:43, pirms 4 gadiem
Fiziski 90 minūtes nevelkam ne tuvu 🙈
Ja spēli var sākt ar daudz maz svaigu galvu, tad otrajā puslaikā aši vien jau kājas smagas un loģisks ķīselis arī galvās. Neprecizitātes un... ja par pirmo puslaiku bija ko piesieties par domas ātruma neesamību, tad otrajā jau pavisam... Tad jau 1.puslaiks bija jāsauc par ideālu 😏
Sākas neapdomīgās piespēles. Pat caur centru un šķērsām savā zonā 🙈

2.puslaikā viss atgriezās savās vietās. Nolaižamies atpakaļ uz zemes 🤭

  -2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:43, pirms 4 gadiem
Nikujasse rakstīja: Čaļi cīnījās, bija laba spēle, neskatoties uz zaudējumu.
Kas tur labs bija? Tas ka centās, tas jā, par to nepārmetīšu... Bet labi viņi uz Melnkalnes fona neizskatījās. Jāsaka gan uzreiz, ka redzēju tikai 2. puslaiku

  +9 [+] [-]

, 2021-03-24 23:43, pirms 4 gadiem
Otrajā puslaikā benzīns acīmredzami beidzās.
Slēpts komentārs: zaxx

  +9 [+] [-]

, 2021-03-24 23:43, pirms 4 gadiem
Acīs dūrās ārkārtīgi daudzās neprecīzās piespēles. Interesanti, kāds ir piespēļu procents?

  +6 [+] [-]

, 2021-03-24 23:43, pirms 4 gadiem
Pirmais puslaiks normāls, otrais pasūdīgs, bet nu īpaši pēdējās 10min pilnīgi bezzobainas. Kā var atrasties iedzinējos un neuzbrukt vispār? Tas galīgi iespaidu sabojāja.

Melnkalni jau arī +/- individuālā meisterība izvilka, Jovetičš vienītī.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:44, pirms 4 gadiem
ja treneris nesauks uz izlasi karašausku tad nekas nemainisies
Slēpts komentārs: sorento

  +8 [+] [-]

, 2021-03-24 23:44, pirms 4 gadiem
Skaists zaudējums, nav skaidrs ko tik ilgi Kroli un Ikaunieku marinēja uz krēsla un nelaida laukumā?

  +1 [+] [-]

, 2021-03-24 23:45, pirms 4 gadiem
2T bijām nomierinājušies un rezultāts atbilstošs.
Prieks, ka liepājnieki labi izcēlās.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-24 23:45, pirms 4 gadiem
un piespēles ari nekadas labas nebija

  +4 [+] [-]

, 2021-03-24 23:45, pirms 4 gadiem
dvielis rakstīja: Acīs dūrās ārkārtīgi daudzās neprecīzās piespēles. Interesanti, kāds ir piespēļu procents?
64,1 %
Melnkalnei, attiecīgi 75,2%

  -3 [+] [-]

, 2021-03-24 23:46, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas tur labs bija? Tas ka centās, tas jā, par to nepārmetīšu... Bet labi viņi uz Melnkalnes fona neizskatījās. Jāsaka gan uzreiz, ka redzēju tikai 2. puslaiku
par cik spēlē bez trenera, tad jāsaka ka vēl cienījami paspārdīja

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rezultāts likumsakarīgs
Zināmā mērā jā, jo mums ļoti akūti trūkst tāds komandas līderis kāds ir Melnkalnes Jovetičs, kurš viens pats spēj izšķirt spēles likteni.
Kādreiz mums tāds bija Verpakovskis un Pahars. Tagad ir vienveidīga pelēka 10 spēlētāju masa, kurā nav neviena, kurš varētu uzņemties iniciatīvu.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-24 23:47, pirms 4 gadiem
andzixxo rakstīja: Uldriķis ar savu 2m augumu nespēj uzvarēt nevienu gaisa divcīņu. Lai iet volejbolu spēlēt
Tu laikam citu spēli skatījies!

  +3 [+] [-]

, 2021-03-24 23:47, pirms 4 gadiem
Holande un Turki mūs masēs vēl trakāk, ja nu kas.
Ar to es domāju šoreiz tīri fiziski. Ar ātrumu. Nevis par rezultātu pat tik ļoti. Amsterdamā arī laukums būs ātrāks.

  +8 [+] [-]

, 2021-03-24 23:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas tur labs bija? Tas ka centās, tas jā, par to nepārmetīšu... Bet labi viņi uz Melnkalnes fona neizskatījās. Jāsaka gan uzreiz, ka redzēju tikai 2. puslaiku
Kā reiz 1.puslaiks bija ļoti labs.

 +16 [+] [-]

, 2021-03-24 23:47, pirms 4 gadiem
nez,kapēc te viens bars iedomājas ka Krollis ir kāds glābējzvans...

  +1 [+] [-]

, 2021-03-24 23:48, pirms 4 gadiem
Bronsons rakstīja: nez,kapēc te viens bars iedomājas ka Krollis ir kāds glābējzvans...
salīdzinot ar blāvo Uldriķi

  +2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:48, pirms 4 gadiem
Nav tik slikti. Lai sitaja cikla iespelejas, musu cikli bus pec 3 - 4 gadiem.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-24 23:49, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Fiziski 90 minūtes nevelkam ne tuvu 🙈
Ja spēli var sākt ar daudz maz svaigu galvu, tad otrajā puslaikā aši vien jau kājas smagas un loģisks ķīselis arī galvās. Neprecizitātes un... ja par pirmo puslaiku bija ko piesieties par domas ātruma neesamību, tad otrajā jau pavisam... Tad jau 1.puslaiks bija jāsauc par ideālu 😏
Sākas neapdomīgās piespēles. Pat caur centru un šķērsām savā zonā 🙈

2.puslaikā viss atgriezās savās vietās. Nolaižamies atpakaļ uz zemes 🤭
Un ko varēja gaidīt, ja lielākai daļai LV izlases spēlētājiem ir ļoti maza spēļu prakse, vai tās vispār nav. Kamēr Melnkalnes līderiem sezona rit pilnā plaukumā.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:49, pirms 4 gadiem
Tikai trenera vaina, noteikti puslaikā teica, viss ok, nevis džeki ejam uz priekšu, otrajā vnk nosēdās puikas, intervijā gan jau Kazakēvičs teiks, ka vektors uz augšu, jo golu iesitām, bet otrais puslaiks bija drausmas. Maiņas ātrāk, taktiku pamaini, kad tevi piespiež pie vārtiem, futbolistiem respekts, bija patīkami skatīties pirmo puslaiku, protams, ka trūkst piespēļu realizācija, bail uzņemties līdera lomu, nu nebija Melnkalne, kur spēlēt kā otrajam numuram, to lieliski parādīja pirmais puslaiks, bail domāt, kas notiks pret Nīderlandi, kas būs dusmīgi pēc zāģa turkiem.

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:49, pirms 4 gadiem
Bronsons rakstīja: nez,kapēc te viens bars iedomājas ka Krollis ir kāds glābējzvans...
Krollis ir otrā messija, nācijas glābējs

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:49, pirms 4 gadiem
Mūsējie 2.puslaikā visu laiku sēž aizsardzībā un bumbu atsit kur pagadās, bet tie klauni komentētāji runā par uzvaru. Ir ļoti grūti nosargāt rezultātu, ja 30 minūtes tu tikai atsities. 2.puslaiks bija pilnīga miskaste. Patiešām Daini, tāds bija plāns 2.puslaikā-sēdēt aizsardzībā un atsisties?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:49, pirms 4 gadiem
Manuprāt, četras maiņas, tik īsā laikā sprīdī bija kļūda, jā bija paguruši, bet nomainīt pusi no laukuma spēlētājiem.....

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:50, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: par cik spēlē bez trenera, tad jāsaka ka vēl cienījami paspārdīja
Nākamie nīderi izpederēs

  -4 [+] [-]

, 2021-03-24 23:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā jā, jo mums ļoti akūti trūkst tāds komandas līderis kāds ir Melnkalnes Jovetičs, kurš viens pats spēj izšķirt spēles likteni.
Kādreiz mums tāds bija Verpakovskis un Pahars. Tagad ir vienveidīga pelēka 10 spēlētāju masa, kurā nav neviena, kurš varētu uzņemties iniciatīvu.
Nebūtu Rudņevu Tjomam privātajā dzīvē iznākuši sūdi, iespējams būtu mums izteiktais līderis..

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:51, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nākamie nīderi izpederēs
Ikaunieks pret Delightu, būs sīva cīņa

  +1 [+] [-]

, 2021-03-24 23:51, pirms 4 gadiem
Škrobe par ielaistajiem vārtiem atkal tūlīt pēc gūtajiem. Ja melnkalnieši visu otro puslaiku sistos par neizšķirtu, nevis uzvaru, arī nervi vairāk uzdotu.

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:51, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nākamie nīderi izpederēs
neiesvīstot.
pakaļu neplēsīs, spēlēs uz smukumu, neies pēc liela rezultāta. bet nu ja sabirs, tad sabirs.
vēl gadus 5 šis turpināsies

  -1 [+] [-]

, 2021-03-24 23:52, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nebūtu Rudņevu Tjomam privātajā dzīvē iznākuši sūdi, iespējams būtu mums izteiktais līderis..
Varbūt, bet ir tā kā ir.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:52, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Melnkalnes futbola izlase pārliecinoši uzvelk zarā daiņela savākto Latvijas bumbas spārdītāju varzu.
Saki..skautu pūlciņš..kas sporta dienas ietvaros sanāk spēlet bumbu?

  -1 [+] [-]

, 2021-03-24 23:53, pirms 4 gadiem
Krāsota zāle neļāva parādīt patieso potenciālu

  -3 [+] [-]

, 2021-03-24 23:53, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Saki..skautu pūlciņš..kas sporta dienas ietvaros sanāk spēlet bumbu?
zemāko līgu spēlētāji bez trenera

  +2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:53, pirms 4 gadiem
M8archa rakstīja: Ikaunieks pret Delightu, būs sīva cīņa
Savičs ir labāks kā aizsargs, gudrāks jau nu noteikti. De Ligts ir būdīgs širminieks, kam tā spēle kā kuru dienu iegrozās, stabilitātes nekādas.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-24 23:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un ko varēja gaidīt, ja lielākai daļai LV izlases spēlētājiem ir ļoti maza spēļu prakse, vai tās vispār nav. Kamēr Melnkalnes līderiem sezona rit pilnā plaukumā.
Kad Pahars izšķīra spēles likteni? Tieši izlasē? Verpakovskis jā, Pahars kkā nenāk atmiņā.

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:55, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Kad Pahars izšķīra spēles likteni? Tieši izlasē? Verpakovskis jā, Pahars kkā nenāk atmiņā.
90to beigās pret norgēm

  +1 [+] [-]

, 2021-03-24 23:55, pirms 4 gadiem
Žēl,ka zaudēja,bet kopumā nospēlēja mūsējie normāli.Protams kļūdas bija un daudz,bet izlase tikai veidojās.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:55, pirms 4 gadiem
Manuprat labakais bija Tobers sodien. Loti neatlaidigs, cinijas. Ja ta turpinas no Polijas tiks kaut kur augstak.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:55, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Žēl,ka zaudēja,bet kopumā nospēlēja mūsējie normāli.Protams kļūdas bija un daudz,bet izlase tikai veidojās.
izlase kā Rīga, nekad nebūs gatava

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:56, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: 90to beigās pret norgēm
Krisons to neatceras un es arī ne

  -2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:56, pirms 4 gadiem
Ontario rakstīja: Manuprat labakais bija Tobers sodien. Loti neatlaidigs, cinijas. Ja ta turpinas no Polijas tiks kaut kur augstak.
Spēli izjaukt var, bet uz priekšu gan viņam limitēts arsenāls

  -3 [+] [-]

, 2021-03-24 23:57, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Kad Pahars izšķīra spēles likteni? Tieši izlasē? Verpakovskis jā, Pahars kkā nenāk atmiņā.
Pahars spēlēja to lomu, kuru vienmēr spēle spēlētāji ar lielu atpazīstamību u.t.i. pievelk papildus pretinieku spēkus, un tādējādi atbrīvojot rokas komandas partneriem.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-24 23:57, pirms 4 gadiem
Melnkalne izskatījās sūdīgi! Varēja pat zaudēt, ja nebūtu tāds Jovetičs!
Vārtsargs sliktāks par Šteinboru!

  +5 [+] [-]

, 2021-03-24 23:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un ko varēja gaidīt, ja lielākai daļai LV izlases spēlētājiem ir ļoti maza spēļu prakse, vai tās vispār nav. Kamēr Melnkalnes līderiem sezona rit pilnā plaukumā.
Tās jau sāk palikt par atrunām 🤭
Virslīgas klubu džeki savās Kiprās kopā ar Riga utt gluži kūrortos nesēdēja.
Šveices džekiem nav nekāds sezonas sākums. Toberam arī ne. Cigaņikam pavisam ne.

Spēļu prakse ir viena lieta. Fiziskā sagatavotība ir tikai daļēji ar to saistīta.
Fizisko sagatavotību vari vainot, kad/ja Anglijas izlase jūlijā / agrā jo agrā augusta mēnesī uzspēlēs. Tad tā patiešām ir tikko no kūrorta atbraukusi branža 🙈

  -1 [+] [-]

, 2021-03-24 23:57, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Krisons to neatceras un es arī ne
pats es to spēli neredzēja, kas seko sportam, tiem skaidrs kā Paharam izlasē gāja ar traumām

  -2 [+] [-]

, 2021-03-24 23:58, pirms 4 gadiem
tizlums=Latvijas futbools

     [+] [-]

, 2021-03-24 23:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pats es to spēli neredzēja, kas seko sportam, tiem skaidrs kā Paharam izlasē gāja ar traumām
Visu nevar gribēt! Reti kurš var apvienot abas karjeras!(izlase, klubs)!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-25 00:00, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Visu nevar gribēt! Reti kurš var apvienot abas karjeras!(izlase, klubs)!
daudzi var, mums gan ar to kaut kā neveicās
un tagad jau vispār nabagmāja

  -2 [+] [-]

, 2021-03-25 00:01, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Skaists zaudējums, nav skaidrs ko tik ilgi Kroli un Ikaunieku marinēja uz krēsla un nelaida laukumā?
Spelejot 2. puslaiku aizsardziba un praktiski neuzbrukot. Tu to vari nosaukt par "skaistu zaudejumu", kas 45 min no vietas atsisties pie 1:1 ir tiesi skaists? Mazak vajag klausities komentetajos varbut? Tur neka skaista nebija, 1. puslaiks bija skaists, otrais bija miskaste. Par ko tu runa?

  -2 [+] [-]

, 2021-03-25 00:01, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tās jau sāk palikt par atrunām 🤭
Virslīgas klubu džeki savās Kiprās kopā ar Riga utt gluži kūrortos nesēdēja.
Šveices džekiem nav nekāds sezonas sākums. Toberam arī ne. Cigaņikam pavisam ne.

Spēļu prakse ir viena lieta. Fiziskā sagatavotība ir tikai daļēji ar to saistīta.
Fizisko sagatavotību vari vainot, kad/ja Anglijas izlase jūlijā / agrā jo agrā augusta mēnesī uzspēlēs. Tad tā patiešām ir tikko no kūrorta atbraukusi branža 🙈
Vari uzskatīt kā gribi, bet fiziskā kondīcija un spēļu prakse rodas, kad valsts čempī ir nospēlētas vismaz kādas 5-7 spēles.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-25 00:01, pirms 4 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Tikai trenera vaina, noteikti puslaikā teica, viss ok, nevis džeki ejam uz priekšu, otrajā vnk nosēdās puikas, intervijā gan jau Kazakēvičs teiks, ka vektors uz augšu, jo golu iesitām, bet otrais puslaiks bija drausmas. Maiņas ātrāk, taktiku pamaini, kad tevi piespiež pie vārtiem, futbolistiem respekts, bija patīkami skatīties pirmo puslaiku, protams, ka trūkst piespēļu realizācija, bail uzņemties līdera lomu, nu nebija Melnkalne, kur spēlēt kā otrajam numuram, to lieliski parādīja pirmais puslaiks, bail domāt, kas notiks pret Nīderlandi, kas būs dusmīgi pēc zāģa turkiem.
Pamēģini bez spēļu prakses novilkt tās 90min

  -1 [+] [-]

, 2021-03-25 00:02, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: daudzi var, mums gan ar to kaut kā neveicās
un tagad jau vispār nabagmāja
Horvātiem jau ar nekā nebija, bet tad tā paaudze tika Pč finālā!
Apmēram kā Latvija ar Euro 2004!

     [+] [-]

, 2021-03-25 00:06, pirms 4 gadiem
M8archa rakstīja: Ikaunieks pret Delightu, būs sīva cīņa
Ikaunieks priecīgs, ka Virdžils remontējās.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-25 00:06, pirms 4 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Nebija slikti zinot pret ko speeleejaam un ar ko speeleejaam

Es teiktu baterijas beidzaas ap 60 minuuti.

Ko tur paarmest? Diivaini gan ka arii dazham labam liiderim taas beidzaas piem., J.Ikauniekam beigaas aatruma nebija vispaar.

Ja runaa par uzbrukumu tad patika Cigannika un Kamesha aatraa un biistamaa darbiiba uzbrukumaa.

Kopumaa speeleejot ar virsliigas challiem iipashi vairaak jau neko nevar cereet... buusim reaali.
Par ciganiku galīgi nepiekrītu. Jau kuro spēli ja bumba nonāk pie viņa, tad viss uzbrukums tiek sabremzēts. Viņš vispār spēli nesaasina nekad.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-25 00:06, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Horvātiem jau ar nekā nebija, bet tad tā paaudze tika Pč finālā!
Apmēram kā Latvija ar Euro 2004!
flipsi, ej gulēt

  +3 [+] [-]

, 2021-03-25 00:07, pirms 4 gadiem
Nebija slikti zinot pret ko speeleejaam un ar ko speeleejaam

Es teiktu baterijas beidzaas ap 60 minuuti.

Ko tur paarmest? Diivaini gan ka arii dazham labam liiderim taas beidzaas piem., J.Ikauniekam beigaas aatruma nebija vispaar.

Ja runaa par uzbrukumu tad patika Cigannika un Kamesha aatraa un biistamaa darbiiba uzbrukumaa.

Ja speelee ar vienu izteiktu uzbruceeju tad domaaju ka ar Uldrikki taalu netiksim, diemzheel. Nepiecieshams kaads kas var ar aatrumu un tehniku izlausties vienatnee... tipa Verpakovskis vecajos izlases laikos. Tad tas buutu sabalanseetaaks uzbrukums citaadi izskataas ka Uldikis tikai aizsardziibai domaats.

Kopumaa speeleejot ar virsliigas challiem iipashi vairaak jau neko nevar cereet... buusim reaali.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-25 00:07, pirms 4 gadiem
Beidzot ir treneris, kurš 5-6 gados izveidos īstu valstsvienību.

     [+] [-]

, 2021-03-25 00:09, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: flipsi, ej gulēt
Rīt otrā maiņa
Priekšā kas labāks

  +8 [+] [-]

, 2021-03-25 00:15, pirms 4 gadiem
Pēc šādas spēles negribās pārmest spēlētājiem,jo komanda cīnījās,bet augstāk par savu pēcpusi neuzleksi.Otrajā puslaikā pretinieki ieslēdza lielākus ātrumus un mūsu izlases spēle sabruka kā kāršu namiņš.Šīs paaudzes līmenis ir Gibraltāra,Andora un Sanmarino ar Lihtenšteinu.Jau pēc šīs spēles sapņus par 4 vietu grupā varam aizmirst un koncentrējamies uz cīņām ar Gibraltāru.Un tā nav lūzera domāšana,bet gan realitāte un pēdējo gadu fakta konstatācija.

     [+] [-]

, 2021-03-25 00:20, pirms 4 gadiem
T.G.H. rakstīja: Spelejot 2. puslaiku aizsardziba un praktiski neuzbrukot. Tu to vari nosaukt par "skaistu zaudejumu", kas 45 min no vietas atsisties pie 1:1 ir tiesi skaists? Mazak vajag klausities komentetajos varbut? Tur neka skaista nebija, 1. puslaiks bija skaists, otrais bija miskaste. Par ko tu runa?
Tu man nedaudz esi parāda par pirmspēles derībām..uzskaiti cik tev ir..tad jau pietiksies

     [+] [-]

, 2021-03-25 00:21, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Tu man nedaudz esi parāda par pirmspēles derībām..uzskaiti cik tev ir..tad jau pietiksies
Nope. Tu smaucies ar to laukuma krasosanu, deribas tika anuletas pat nesakusas. Esi godigs vai mums nebus pa celam.

     [+] [-]

, 2021-03-25 00:22, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pamēģini bez spēļu prakses novilkt tās 90min
Es uz fūgu esmu novilcis florbola spēli pret bijušajiem LV izlases čaļiem, piekrītu, ka nav salīdzināms sporta veids, bet kā jau teicu, tad tikai trenera vaina, kādēļ maiņas ātrāk netika veiktas, jau puslaikā vismaz vienai bija jābūt. Nepārmetu čaļiem ne centu, labi nospēlēja, precīzāk savā līmenī un šīs līmenis bija vismaz neizšķirts pret slikti esošo Melnkalni.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-25 00:26, pirms 4 gadiem
Labi, ka neizhkirts 🔥👍

  +5 [+] [-]

, 2021-03-25 00:58, pirms 4 gadiem
Jā, Melnkalne galvas tiesu pārāka nu gan neizskatījās (līdz 60. minūtei, kamēr LVA spēlētāji nenogura). Bet bija ļoti daudz tādu momentu jau 1. puslaikā, kad LVA spēlētāji pārkāpj noteikumus vai asi nospēlē pret pretinieku spēlētāju tik dēļ tā, ka viņi vienkārši netiek līdzi pretiniekam.

Kopumā, par cīņasspara trūkumu pārmest nevar. Bet ar meistarību un izturību kā ir, tā ir.

Ikaunieka vārti - konfekte. Tiesa, Jovetičs atbildi parādā nepalika.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-25 01:10, pirms 4 gadiem
nebij ne vainas, es peec 10 gadiem beidzot pastreamoju, jauni puikas ar labaam frizuuraam , taa kaa ir ceriiba! go go go!

  -2 [+] [-]

, 2021-03-25 04:39, pirms 4 gadiem
Antonijs Černomordijs. Latvijas izlases kapteinis.
Es hujeju. Kāds vispār šito skatās?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-25 07:36, pirms 4 gadiem
Nav jau tur daudz ko kritizēt. Cik nu atļauj katra individuālā meistarība tik nu sanāk. Līdz uzvarai pietrūka tās meistarības,bet punktiņu jau varēja noturēt. Sadzīvosim ar pašreizējo valsts futbola vidējo līmeni,neredzu jēgu kritizēt pēc katras spēles.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-25 08:26, pirms 4 gadiem
Kā vienmēr zaudējums, bet šoreiz vīri cīnījās no sirds. Nebij nekādas čivavas, bet vilki. Mazliet veiksmes un būtu 1pt. Pietiek gan trāpīties pretiniekam ar kaut vienu labu rezultīvu sitēju un ir tā kā vakar.

  +5 [+] [-]

, 2021-03-25 08:30, pirms 4 gadiem
Kādam kretīnam jābūt, lai nāktu un komentāros zākātu čaļus, kuri visu aknu atdeva spēlējot? Aizejiet līdz spogulim un paskatieties ko tur redziet...

  +2 [+] [-]

, 2021-03-25 08:34, pirms 4 gadiem
Vismaz vārtu guvumi abu komandu izpildījumā, bija ļoti skaisti!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-25 08:35, pirms 4 gadiem
Zaudējums, laikam šoreiz, tādēļ, ka Melnkalnieši paspēja "Kapitāli" pārņemt spēles gaitu ap 60 minūti (vajadzēja jau tad, 2 maiņas taisīt, bāzējoties uz aizsardzību).

     [+] [-]

, 2021-03-25 08:41, pirms 4 gadiem
Alguns super pareizi pateica,bet žēl ka nebūs arī nākamās paaudzes jo tuvākajai rezervei u-21 treneris bija vektora pārzinātājs,ne treneris.Un zinot un redzot kā tiek trenēti bērni un jaunieši nekas labs tuvākos 10-15 gados nav sagaidāms.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-25 08:58, pirms 4 gadiem
Treneris savu mērķi sasniedzis- pēc 1. kārtas 4. vieta tabulā, varētu palikt izbraukumā Nīderlandē uz kādiem kursiem vai pavisam

     [+] [-]

, 2021-03-25 09:25, pirms 4 gadiem
Bronsons rakstīja: nez,kapēc te viens bars iedomājas ka Krollis ir kāds glābējzvans...
Nu vai glābējzvans, bet Uldriķis uzbrukumā bija nulle.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-25 09:29, pirms 4 gadiem
huters rakstīja: Beidzot ir treneris, kurš 5-6 gados izveidos īstu valstsvienību.
Piekrītu, diemžēl daudzi to neredz, tiem ka tik pariet!

     [+] [-]

, 2021-03-25 09:29, pirms 4 gadiem
Nebija labi. Pirmais puslaiks pārsteidzoši neslikts, bet otrs jau pašsaprotams, vecajā stilā. Flangi aizsardzības daļā epizodiski nevilka.
Pretiniekiem pirmajā puslaikā 2 ļoti reālas iespējas (par otro puslaiku nemaz nerunājot) - mums pa visu spēli 2 reālas iespējas. Reālais rezultāts varēja būt 2-5.

Visiem spēlētājiem pirmais puslaiks bija pozitīvs, bet otrais puslaiks pavisam pretpols. Antonijs, Ikaunieks un Kamešs krita acīs. Antonijs redzams abos ielaistajos vārdos, Ikaunieks nedaudz paslinkoja 2.puslaiku, Kamešs vairāk cerīgi skrēja, nekā partneri viņu redzēja/saprata.

Zjuzins liekas bija ne savā pozīcijā, viņa kvalitātes varēja redzēt uzbrukumā ar piespēlēm, nevis sēžot aizsardzībā. Iespējams, ja paliek pie tā paša zīmējuma/plāna, tad Emsis būtu labāk iederējies.

Cigaņika vietā droši vien Ontužāns būtu bijis redzamāks (pie nianšu sakritības - spēļu prakse un tamlīdzīgi).

     [+] [-]

, 2021-03-25 09:33, pirms 4 gadiem
Es vienīgais pamanīju, ka vārtsarga dotās tālās piespēles 90% nesasniedza adresātu.. ka'dēļ nespēlēt caur aizsargiem un mierīgi nevest uzbrukumu caur aizsardzības zonu. Kādēļ cīnīties nekad neuzvarētās gaisa divcīņās

  +1 [+] [-]

, 2021-03-25 09:44, pirms 4 gadiem
Pirmais puslaiks pat bija labāks nekā gaidīju!
Otrajā puslaikā pietrūka spēka, maiņas vajadzēja izdarīt ātrāk!
Latvija faktiski spēlēja bez uzbrucēja. Uldriķis taču uzbrukumā absolūti neko nedeva!
Individuālā meistarība ļoti svarīga, to pierādīja Jovetičs, abi viņa goli bija meistarīgi.

     [+] [-]

, 2021-03-25 10:22, pirms 4 gadiem
alguns , 00:15, pirms 10 stundām , ignorēt , atbildēt
Pēc šādas spēles negribās pārmest spēlētājiem,jo komanda cīnījās,bet augstāk par savu pēcpusi neuzleksi.

Tur jau slēpjas futbola skaistums , pievilcība , ka iet uz priekšu un dod rezultātu komandas , kuras cenšas un spēj uzlēkt augstāk par pretinieka , nevis savu pēcpusi.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-25 11:54, pirms 4 gadiem
Tabulā vēl aizvien esam virs Nīderlandes. Daiņa vektors ir pareizais!

     [+] [-]

, 2021-03-25 12:01, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Zaudējums, laikam šoreiz, tādēļ, ka Melnkalnieši paspēja "Kapitāli" pārņemt spēles gaitu ap 60 minūti (vajadzēja jau tad, 2 maiņas taisīt, bāzējoties uz aizsardzību).
Piekrītu, bet Kazakevičs gāja uz visu banku, tāpēc uzlaida 2 uzbrucējus. Arī viņam nevar pārmest, jo pretinieki bija ņemami.

     [+] [-]

, 2021-03-25 15:47, pirms 4 gadiem
Nekas traks tas bija gaidāms, nākošajā spēlē Holande būs dusmīga pārbrauks pāri kā tanks!!😃