Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

LFF pagarina līgumu ar Latvijas izlases galveno treneri Kazakeviču

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

LFF pagarina līgumu ar Latvijas izlases galveno treneri Kazakeviču
Dainis Kazakevičs. Foto: LFF

Latvijas Futbola federācijas (LFF) valde 17. martā atbalstīja līguma pagarināšanu ar Latvijas nacionālās izlases galveno treneri Daini Kazakeviču līdz 2024. gada beigām.

Latvijas valstsvienību Dainis Kazakevičs vada kopš 2020. gada janvāra, kad ar viņu tika noslēgts līgums uz trim gadiem. Trenera vadībā komanda līdz šim izcīnījusi piecas uzvaras, astoņas reizes cīnījusies neizšķirti un piedzīvojusi astoņus zaudējumus.

Gaidāmajā UEFA Nāciju līgas ciklā Latvijas izlasei izvirzīts uzdevums savā grupā izcīnīt pirmo vietu. Būs jāsacenšas pret Lihtenšteinu, Andoru un Kazahstānu vai Moldovu.

"Izlases progresam un galvenā trenera veikumam lielākais apliecinājums ir augošais līdzjutēju atbalsts. Tam pierādījumus gūstam katrā valstsvienības nometnē gan tiešā veidā, gan tajā, kā aug interese par izlases spēlēm. LFF valdes lēmums pagarināt līgumu ar Daini Kazakeviču ir apliecinājums viņa līdz šim paveiktajam darbam un mūsu uzticībai, tāpēc lai tas kalpo kā papildu atbalsts ceļā uz izlases šīgada mērķiem un tuvāko gadu plāniem. Esmu priecīgs, ka izlases vadīšana un attīstība ir uzticēta vietējo speciālistu komandai. Tā ir bijusi pareizā izvēle," pauda LFF prezidents Vadims Ļašenko.

LFF valdes vērtējumā Kazakeviča vadībā ir redzams izlases progress kopējā darba organizācijā un plānošanā, kā arī jūtams pozitīvs sniegums un rezultāti. Šis lēmums dod skaidru signālu arī par izlases ilgtermiņa stabilitātes mērķiem, tās modeli un virzību.

Kazakeviča atbildes par Šteinboru, Šitu un Krievijas iebrukumu Ukrainā

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/13862/ligums-a...

1 2 3 4 5 152 komentāri
Slēpts komentārs: Papis_Diane
Slēpts komentārs: huy
Slēpts komentārs: evil11
Slēpts komentārs: evil11
Slēpts komentārs: KristsT

  -4 [+] [-]

, 2022-03-18 10:13, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: kā arī jūtams pozitīvs sniegums un rezultāti....


......
Ja noņem pundurvalstis un Lietuvu, tad pēdējā nopietnā uzvara ir 1:0, pret Austrijas rezervistiem 2019.gadā, pirms 3 gadiem.
2 turnīros (no 2) netika izpildīts izvirzītais mērķis

     [+] [-]

, 2022-03-18 10:16, pirms 3 gadiem
Kopš pēdējās uzvarētās spēles(neskaitot pundurvalstis un Lietuvu) ir bijusi vēl 21 spēle:
5 uzvaras - 2x pret Gibraltāru, 1x pret Lietuvu, 1x pret San Marino, 1x pret Andoru
8 neizšķirti - ir neizšķirti ne tikai pret Norvēģiju, Turciju un Melnkalni, bet arī Fēru salām 2x, Maltu un Andoru
8 zaudējumi - iekļaujot gan pret Maltu, gan Igauniju

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 10:34, pirms 3 gadiem
Nāciju līgas beigas nevarēja sagaidīt???!!! Es nesaku, ka viss bija slikti, bet nu cmon - priekšā lielisks tests vai ir nopelnījis līgumu vai nē.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 10:37, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: kā arī jūtams pozitīvs sniegums un rezultāti....


......
Ja noņem pundurvalstis un Lietuvu, tad pēdējā nopietnā uzvara ir 1:0, pret Austrijas rezervistiem 2019.gadā, pirms 3 gadiem.
Kāpēc jāņem nost pundurvalstis? Tas ir mūsu līmenis.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 10:39, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nāciju līgas beigas nevarēja sagaidīt???!!! Es nesaku, ka viss bija slikti, bet nu cmon - priekšā lielisks tests vai ir nopelnījis līgumu vai nē.
a ja nenoliktu? nevar tak čomu bez trekna liguma atstāt, savējiem jāpalīdz un drošības nolūkos to izdarīja tagad

     [+] [-]

, 2022-03-18 10:40, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nāciju līgas beigas nevarēja sagaidīt???!!! Es nesaku, ka viss bija slikti, bet nu cmon - priekšā lielisks tests vai ir nopelnījis līgumu vai nē.
Tad kāpēc jāgaida nāciju līgas beigas? Nav jau atšķirības kur paliekam, tas tak mūsu līmenis!

  +5 [+] [-]

, 2022-03-18 10:41, pirms 3 gadiem
Jāatzīst, ka Daiņa vadībā ir vērojams pozitīvs vektors izlases spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-18 10:52, pirms 3 gadiem
san4ito rakstīja: Jāatzīst, ka Daiņa vadībā ir vērojams pozitīvs vektors izlases spēlē.
Piekrītu , te lielāka daļa komentetāju neskatās izlases mačus ,atnāk tikai pavemt. Pēc Nāciju līgas to līgumu varēja dot/nedot , atkarībā no rezultātiem tajā ,tur gan piekritīšu,bet ,jā ar Daiņa atnākšanu spēle izlasei ir uzlabojusies būtiski ,jācer tikai uz turpmāku augšupeju.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 10:54, pirms 3 gadiem
Ingus1992 rakstīja: Piekrītu , te lielāka daļa komentetāju neskatās izlases mačus ,atnāk tikai pavemt. Pēc Nāciju līgas to līgumu varēja dot/nedot , atkarībā no rezultātiem tajā ,tur gan piekritīšu,bet ,jā ar Daiņa atnākšanu spēle izlasei ir uzlabojusies būtiski ,jācer tikai uz turpmāku augšupeju.
Jā, jācer, bet ja nebūs augšupeja, tad vismaz varēs izmaksāt brangu kompensāciju.
Reāli sasteidza ar līguma pagarināšanu.

     [+] [-]

, 2022-03-18 10:55, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: kā arī jūtams pozitīvs sniegums un rezultāti....


......
Ja noņem pundurvalstis un Lietuvu, tad pēdējā nopietnā uzvara ir 1:0, pret Austrijas rezervistiem 2019.gadā, pirms 3 gadiem.
Kapēc kaut kas jāņem nost ? Nosauc vienu nopietnu iemeslu.
Slēpts komentārs: Ezils Omerinskis

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 10:57, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Jā, jācer, bet ja nebūs augšupeja, tad vismaz varēs izmaksāt brangu kompensāciju.
Reāli sasteidza ar līguma pagarināšanu.
Pēc Nāciju līgas diskutēsim ,tagad te - kā būs ,kā nebūs ,lieki.
Slēpts komentārs: Ezils Omerinskis

  +6 [+] [-]

, 2022-03-18 10:59, pirms 3 gadiem
Veiksmi Dainim, komanda vismaz ir latviska. Labs sākums un pareizs vektors ! Turās !

  -4 [+] [-]

, 2022-03-18 11:00, pirms 3 gadiem
Mūsu jaunais sauklis varētu būt #11punduri.
varenais_eksperts rakstīja: Kāpēc jāņem nost pundurvalstis? Tas ir mūsu līmenis.

  -4 [+] [-]

, 2022-03-18 11:10, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Pagaidām nekas neliecina par to, ka augšupeja ir neiespējama.
Vismaz Nāciju līgas kontekstā noteikti. Apakšgrupa ir tīri ņemama un tas ir jāizdara.
Jā, bet varbūt tad vispirms izdarīt un tad pagarināt līgumu? Domā, ka Dainis kaut kur aizlaidīsies citur? Diez vai Dainis kaut kur dabūs labāk apmaksātu darbu.
Slēpts komentārs: bļāviens-nu

  +4 [+] [-]

, 2022-03-18 11:20, pirms 3 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: Jā, tas noteikti ir galvenais iemesls, lai pagarinātu līgumu - komanda ir vismaz latviska. Jo neko citu akcentēt nevar
Dainis ir lietaskoks, tik to krieveli Ļašenku vajag nomest .
Slēpts komentārs: Andris Pandris
Slēpts komentārs: evil11

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:30, pirms 3 gadiem
Ingus1992 rakstīja: Pēc Nāciju līgas diskutēsim ,tagad te - kā būs ,kā nebūs ,lieki.
Tieši tā, diskusiju par to vajadzēja tikai pēc nāciju līgas (arī iekš LFF) nevis tagad kaut ko pagarināt.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:30, pirms 3 gadiem
Šķiet loģisks lēmums. Tas, ka te dažiem pļūtāžiem komentāros vajag, lai Latvijas izlase spēlē Eiropas čempī un pasaules kausā, kā arī pie uzvarām nepieskaita Eiropas pagrabkomandas, ir cita lieta. Vajag tomēr objektīvi paskatīties arī uz savu izlasi. Nu, nav tur nekāds baigais lietaskoks, lai spētu sīvi cīnities ar frančiem, spāņiem, brazīliešiem. Tur pat Fegusons to nespētu izdarīt, kur nu vēl Dainis.
Šobrīd esam kur esam, nevaram uzlekt augstāk par savu pakaļu, bet ar Daini tomēr kaut kāds lēns progress ir jūtams. Tas arī saprotami, ka attīstība notiek lēnām, nav šobrīd tādu resursu kā Euro Cup 2004, kad mums tiešām bija ļoti labi spēlētāji un komanda.

  -4 [+] [-]

, 2022-03-18 11:34, pirms 3 gadiem
Ingus1992 rakstīja: Kapēc kaut kas jāņem nost ? Nosauc vienu nopietnu iemeslu.
Jo mūsu spēlētāji spēle Ukrainā, Polijā, kāds Skandināvijā utt.,arī virslīgas līmenis uz papīra ir augstāks kā Fēru salās vai Maltā, nerunājot par Andoru un šīs uzvaras, kuras neieskaitīju - mums pa lielam ir pret zobārstiem, ugunsdzēsējiem un ārstiem.
Ja vēlies apliet sevi ar šampi un pasludināt Daini par nācijas glābēju, kurš nu jau cik? 4 gadus ir spējis uzvarēt rezervistu Austriju un Lietuvu, un daži normāli niči pret TUR un NOR. Visas iespējas

     [+] [-]

, 2022-03-18 11:34, pirms 3 gadiem
Es nesaku, ka kopš Daiņa stāšanās pie stūres nav uzlabojumi, bet jau tagad spriest par termiņu pagarināšanu ir pāragri. Ja Dainis arī pēc rezultātiem turpina tāpat kā līdz šim, nav problēmu, pagarinam līgumu un pat pieliekam pie algas. Bet vismaz sagaidām kaut kādu rezultātu un tad spriežam kā rīkoties.
Ja arī Dainis tagad pirmajās NL spēlēs nepierāda sevi, tad ļaujam nostrādāt līdz NL beigām un tad lemjam.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:35, pirms 3 gadiem
bukacis rakstīja: Šķiet loģisks lēmums. Tas, ka te dažiem pļūtāžiem komentāros vajag, lai Latvijas izlase spēlē Eiropas čempī un pasaules kausā, kā arī pie uzvarām nepieskaita Eiropas pagrabkomandas, ir cita lieta. Vajag tomēr objektīvi paskatīties arī uz savu izlasi. Nu, nav tur nekāds baigais lietaskoks, lai spētu sīvi cīnities ar frančiem, spāņiem, brazīliešiem. Tur pat Fegusons to nespētu izdarīt, kur nu vēl Dainis.
Šobrīd esam kur esam, nevaram uzlekt augstāk par savu pakaļu, bet ar Daini tomēr kaut kāds lēns progress ir jūtams. Tas arī saprotami, ka attīstība notiek lēnām, nav šobrīd tādu resursu kā Euro Cup 2004, kad mums tiešām bija ļoti labi spēlētāji un komanda.
Jā, bet kāpēc jau tagad pagarināt līgumu? Tagad, kad vēl ir vesels gads un vesels turnīrs priekšā, kad izvērtēt sniegumu?

     [+] [-]

, 2022-03-18 11:42, pirms 3 gadiem
Neredzu absolūti nevienu iemeslu, lai ar Kazakēviču līgums netiktu pagarināts.
Ja kāds ir iedomājies, ka Latvijas izlase, kurai šobrīd pat nav neviena spēlētāja Eiropas Top līgās, šobrīd var ko diži vairāk panākt, tad tā jau ir viņu problēma.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:43, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Jā, bet kāpēc jau tagad pagarināt līgumu? Tagad, kad vēl ir vesels gads un vesels turnīrs priekšā, kad izvērtēt sniegumu?
Pieļauju, ka, atvēlot tādu naudu kā LFF šim amatam šobrīd, par treneri nāktu tikai kāds kurš gribētu ātri uzvārīties uz haļavu. Tā teikt labu ārzemju speciālistu nevar pa to naudu dabūt, bet LV resurss tālāk par Daini ir diezgan bēdīgs. Kas tur ir Verpaks, Rihters? Mošk vēl Starkovu, lai ar trešo reizi tad līdz galam dabeidz izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:45, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Jā, bet kāpēc jau tagad pagarināt līgumu? Tagad, kad vēl ir vesels gads un vesels turnīrs priekšā, kad izvērtēt sniegumu?
Tā ir normāla prakse sportā, ka līgums ar sportistiem tiek slēgts avansā ar cerību nākotnē, skatoties pēc jau sasniegtā, un lai uz spēlētājiem un treneriem nebūtu psiholoģiskais spiediens.

     [+] [-]

, 2022-03-18 11:47, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neredzu absolūti nevienu iemeslu, lai ar Kazakēviču līgums netiktu pagarināts.
Ja kāds ir iedomājies, ka Latvijas izlase, kurai šobrīd pat nav neviena spēlētāja Eiropas Top līgās, šobrīd var ko diži vairāk panākt, tad tā jau ir viņu problēma.
Neredzu arī nevienu iemeslu pagaidām, kāpēc nepagarināt līgumu ar Daini, bet tādi iemesli var vēl uzrasties un ko tad darīs? Bija vēl tik daudz laiks, lai vērtētu sniegumu.

  +4 [+] [-]

, 2022-03-18 11:48, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Jo mūsu spēlētāji spēle Ukrainā, Polijā, kāds Skandināvijā utt.,arī virslīgas līmenis uz papīra ir augstāks kā Fēru salās vai Maltā, nerunājot par Andoru un šīs uzvaras, kuras neieskaitīju - mums pa lielam ir pret zobārstiem, ugunsdzēsējiem un ārstiem.
Ja vēlies apliet sevi ar šampi un pasludināt Daini par nācijas glābēju, kurš nu jau cik? 4 gadus ir spējis uzvarēt rezervistu Austriju un Lietuvu, un daži normāli niči pret TUR un NOR. Visas iespējas
Sāksim ar to ka Dainis nebija galvenais treneris uzvarā pret Austriju , domāju ka ar tevi tālāk diskutēt nav lietderīgi. Faktus pat nezini , tikai atnāci žulti izgāst.
1 2 3 4 5 152 komentāri