Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: Gorkšs ir gāzts

Agris Suveizda

Teksta tiešraide: Gorkšs ir gāzts
Kaspars Gorkšs. Foto: Vladislavs Proškins, f64

"Daugavas" stadionā Rīgā ap plkst. 11:00 sākās jau trešais Latvijas Futbola federācijas ārkārtas kongress šogad. Galvenais notikums dienas kārtībā ir balsojums par prezidenta Kaspara Gorkša palikšanu vai nepalikšanu amatā.

18:28 Galvenā balsojuma rezultāti ir zināmi - Gorkšs ir atbrīvots. Vajadzēja 65 balsis, un par atlaišanu nobalsoja 67 no 128 klātesošajiem biedriem. Pret nobalsoja 60, divi atturējās.

17:43 Pēc pauzes palikuši 128 biedri, tādējādi par Gorkša atlaišanu vajadzīgas vismaz 65 balsis.

17:40 Amatu saglabā gan Gaidels (44 par atlaišanu, 76 pret, 7 atturas, 2 nederīgi), gan Direktorenko (60 par atlaišanu, 54 pret, 14 atturas, 1 nederīgi), gan Isakovs (51 par atlaišanu, 63 pret, 13 atturas, 2 nederīgi). Vistuvāk atbrīvošanai bija Direktorenko, kuru no robežas šķīra sešas balsis.

17:09 Aizklātais balsojums par valdes locekļiem beidzies, taču tagad izsludināta 30 minūšu pauze, pēc kuras kļūs zināmi rezultāti un notiks arī galvenais balsojums - par Gorkša atbrīvošanu.

16:18 Nākamais solis ir balsot par trīs valdes locekļu - Artura Gaidela, Aleksandra Isakova un Vadima Direktorenku - atsaukšanu no amata. Atbilstoši statūtiem balsojums par amatpersonu atbrīvošanu notiek aizklāti.

16:15 Atklātā balsojumā par leģionāru jaunā limita atcelšanu nobalsoja 47, pret - 61, bet 20 atturējās. Divi biedri balsis nenodeva. Tādējādi valdes lēmums paliek spēkā un leģionāru limits Virslīgā būs "3+8".

16:07 Kongress pāriet uz balsošanas procedūru. Pirmais jautājums ir par valdes lēmuma par leģionāru limitu atcelšanu. Lēmumiem būs nepieciešams jebkāds vairākums (vairums no 130 biedra jeb vismaz 66 balsis).

16:02 Laila Pudule oponē, ka jāpievērš uzmanība statūtu 64. punktam, kas nosaka valdes tiesības pieņemt arī citus lēmumus force majeur situācijās, un viceprezidentu tiesībām.

15:52 Gorkšs aicina zvērinātu advokātu Mārtiņu Kvēpu skaidrot dažādus juridiskus jautājumus. Kvēps saka, ka kongresa lēmumu var apstrīdēt tiesā un ka kongresam kā kopumam būtu jābūt vienotai argumentācijai, kādēļ amatpersona tiek atcelta no amata, ko nepieciešamības gadījumā būtu jāspēj izstāstīt arī tiesā. Mihelsons no zāles piebilst, ka tā ir kongresa ietekmēšana, un abi kopā ar Rihertu skaļi kliedz, ka Kvēpa runa netika iekļauta dienas kārtībā. Kvēps uzsver, ka Gorkšs šobrīd ir vienīgā persona ar paraksta tiesībām, un norāda, ka valde Gorkša atlaišanas gadījumā nevarēs iecelt ģenerālsekretāru un ka rosināt ģenerālsekretāra iecelšanu var tikai un vienīgi prezidents.

15:30 Debates atsākas ar vairāku valdes locekļu uzrunām. Gan Guntis Blumbergs, gan Anastasija Kučinska runā par leģionāru tēmu. Arturs Gaidels uzsvarus liek uz procesu ačgārnību, stratēģiju un leģionāriem un piebilst, ka divi biedri viņam likuši manīt, ka īsti nemaz nav zinājuši, ka un kāpēc paraksta vēstuli pret viņu. Aleksandrs Isakovs uzsver, ka Gorkšs vairākus punktus dienas kārtībā iekļāvis, lai novērstu uzmanību no balsojuma par viņa paša atbrīvošanu. "Apsveicu mūs visus, tagad kongresi mums būs katru mēnesi," ironiski sacīja Isakovs, norādot, ka valdes lēmumu apstrīdēšana nebūtu jāvirza uz kongresu. Bez Gaidela un Isakova balsots tiks arī par Vadimu Direktorenko, kurš savu runu sāk ar atvainošanos, ka dažādu iemeslu dēļ nav bijis iepriekšējos kongresos: "Ticiet man, tie bija pamatoti iemesli. Es nekur neslēpjos - mans telefona numurs nemainās jau 20 gadus."

15:00 Debatēs 15 minūšu pauze.

14:35 "Ja cilvēks pats nesaprot, ka viņam ir jāiet prom, tad mums ir jāapvienojas un jāpalīdz viņam iet prom," teic Mihelsons, kurš kopā ar Rihertu uzsver to, ka Gorkšam nav komandas un ka futbolā nekāda opozīcija neeksistē. "Ja kāds man būtu teicis, ka gadi pēc Indriksona būs smagākie, nebūtu tam ticējis, jo pēc stagnācijas vienīgais loģiskais ceļš ir attīstība. LFF nevar ne ar vienu vienoties. Kas notiek?!" vaicā Ļašenko.

14:12 "Kaspars bija labs futbolists, un viņam bija iespēja kļūt arī par labu federācijas prezidentu, taču tas diemžēl nav noticis," sacīja Krišjānis Kļaviņš.

14:00 Nauris Mackevičs kritizē federāciju par to, ka netiek maksāta nauda par daudzām lietām, kavējas atalgojuma izmaksa tiesnešiem, nav jaunu attīstības projektu, un asi kritizēja arī Snodiju, viņu salīdzinot ar gopņiku.

13:39 "Riga United" pārstāvis Pāvels Gognidze šaubās, vai kāds telpā ir gatavs piecelties un pateikt, ka viņš ir gatavs kļūt par jauno LFF līderi Gorkša vietā. Telpas aizmugurē roku paceļ opozīcijas līderis Ļašenko.

13:32 Bijušais valdes loceklis Juris Keišs debatēs aicina Gorkšu atkāpties brīvprātīgi un biedriem to atbalstīt.

13:05 Vēl tikai debates, bet ūdens jau sāk beigties.

12:50 Ļašenko vaicā, kurš īsti ir atbildīgs par tiesnešiem: bez algas strādājošais Direktorenko vai Alans Snodijs, kurš mēnesī saņemot četrus tūkstošus eiro un mēnesī darbā pavada tikai trīs dienas. Gorkšs atbild, ka šo summu un dienu skaitu nevar apstiprināt, un saka, ka Snodijs ir piesaistīts tiesnešu konvencijas uzlabošanai un kā papildus zibens novedējs starp tiesnešu departamentu un tiesnešu komiteju.

12:47 Turpinās diskusijas par Stojanoviča atlaišanu un to, kāpēc nepieciešams ārzemnieks. Valdes loceklis Sergejs Kovaļovs, kurš atbild par Treneru attīstību, saka, ka viņu Stojanoviča sacītais valdes sēdē absolūti nepārliecināja, taču vienlaikus jāļauj viņam pabeigt šo ciklu un tad runāt par nākotni.

12:40 FS "Metta" ģenerālsekretārs Ģirts Mihelsons Gruškevicu sauc par noziedznieku par viņa agrāko darbību Izglītības un zinātnes ministrijā un bļauj pa visu zāli. Gruškevics sola tikties vēlāk jau citā statusā par viņa apgalvojumiem.

12:35 Krišjānis Kļaviņš vaicā, kāda ir Gorkša atbildība par diviem lielākajiem lēmumiem: Slavišas Stojanoviča un Edgara Pukinska izvēli. "Vai tev viss ir kārtībā, šiem lēmumiem pilnībā izgāžoties?!"

12:22 Bijušais valdes loceklis un ilggadējs Latvijas futbola cilvēks Dainis Gudermanis uztraucas, vai viņš drīkstēja saņemt janvārī dāvinājumu par savu ieguldīto darbu divu tūkstošu eiro apmērā (vai 2597,40 eiro, ja ierēķina arī nodokļus). Revidente mierina, ka viņam kā saņēmējam uztraukumam nav pamata, ja vien viņš dāvinājumu atklāj savā deklarācijā.

12:20 Biedriem ir daudz jautājumu par finanšu situācijas izmeklēšanu, arī par to, kādēļ tas izskan tikai tagad, lai arī aizdomas bija jau senāk. Lienīte Caune brīdina par lielu risku, ka LFF var zaudēt sabiedriskā labuma statusu. Gorkšs dāvinājuma līgumus sauc par krāpšanu lielos apmēros.

12:05 Lienīte Caune norāda uz ntajiem dāvinājumu līgumiem, taču galīgo atzinumu sola 8. novembrī. Klātesošo biedru skaits tikmēr palielinājies par diviem - 131.

11:50 Gorkšs savā uzrunā stāsta par to, ko, viņaprāt, ir izdevies izdarīt un par ko futbola sabiedrība nevēlas runāt. Pēc tam prezentāciju sniedz arī ģenerālsekretāra pienākumu izpildītājs Mareks Gruškevics, kurš uzsver, ka futbola sabiedrība līdz šim problēmas centusies paslaucīt zem paklāja un ka zem tā ir izveidojusies kaudzīte, aiz kuras šogad beidzot ir paklupts - pastiprinātu interesi par LFF sācis izrādīt VID. Kā liecina Gruškevica prezentācija, 2019. gadā federācijas pieejamie līdzekļi ir 10,3 miljoni eiro, no kuriem gandrīz septiņarpus ir no UEFA. Ģenerālsekretāra p.i. uzskata, ka cīņa notiek tieši par šiem finanšu avotiem. Milzīga problēma esot atskaišu neesamība par piešķirtajiem līdzekļiem no UEFA, FIFA un valsts, tostarp par iztērētajiem 1,2 miljoniem par neuzcelto Kr. Barona ielas stadionu - UEFA pieprasa atskaiti un vainīgos.

11:33 Par spīti diskusijām un iebildumiem ārkārtas kongresa darba kārtība un reglaments tiek apstiprināts. Par 80, pret 34 un atturas 7. Kopā gan sanāk 121, nevis 129 balsis.

11:15 UEFA pārstāvis Tjerī Favrs smejoties saka, ka rezultāti laukumā nav tik labi, bet kongresu ziņā Latvija varētu būt čempione. Tāpat viņš norāda, ka būs jāveic audits par LFF iepriekšējo darbu.

11:10 No 137 biedriem ieradušies ir 129, līdz ar to ir krietni pārpildītas nepieciešamās divas trešdaļas (92 biedri), lai Kongress drīkstētu balsot arī par amatpersonu atsaukšanu (parastajiem balsojumiem pietiktu ar vairāk nekā pusi jeb 69 biedriem). Kvorums sasniegts visos nepieciešamajos jautājumos.

11:00 Jautrākam rītam "Latvian Football Memes" piedāvā tradicionālo ūdens dzeršanas spēli.

10:55 Te varat iepazīties ar to, kuri biedri iniciēja neuzticības balsojumus par Gorkšu un arī trīs valdes locekļiem.

10:45 Labrīt, portāls Sportacentrs.com piedāvās gan teksta, gan video tiešraidi no ārkārtas kongresa. Par teksta tiešraidi rūpēsies Arkādijs Birjuks un Agris Suveizda. Darba kārtība:

Kongresa darba kārtība:
1. Kongresa atklāšana;
2. Oficiālās uzrunas;
3. Balsu skaitītāju iecelšana;
4. Darba kārtības apstiprināšana;
5. Biedru iecelšana Kongresa protokola pārbaudei un apstiprināšanai;
6. Ziņojums par LFF prezidenta darbu;
7. Biedru debates;
8. Balsojums par LFF valdes 30.09.2019. sēdē pieņemtā lēmuma “Par 2020. gada līdz 2022. gadam spēlētāju limitu Virslīgas čempionātā 8+3, no kuriem vismaz 3 spēlētājiem ir jābūt Federācijas sagatavotajiem spēlētājiem” atcelšanu.
9. LFF valdes locekļa Artura Gaidela atsaukšana no amata;
10. LFF valdes locekļa Vadima Direktorenko atsaukšana no amata;
11. LFF valdes locekļa Aleksandra Isakova atsaukšana no amata;
12. Pārtraukums 30 min;
13. LFF prezidenta Kaspara Gorkša atsaukšana no amata;
14. Kongresa slēgšana.

     [+] [-]

, 2019-10-17 10:56, pirms 6 gadiem
Kādēļ šoreiz kongress notiek citā vietā?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 11:07, pirms 6 gadiem
Ziepju operas trešā sezona var sākties!

  +5 [+] [-]

, 2019-10-17 11:13, pirms 6 gadiem
LV futbols ir miris !!!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 11:14, pirms 6 gadiem
Interesanti, ko opozīcija sasolīja, lai savāktu tos 69. Skaidrs, ka kādi 30 no tiem ir savējie, čomiņi un citi indivīdi, bet pārējie?

     [+] [-]

, 2019-10-17 11:19, pirms 6 gadiem
Junga kungs vairāk prot pateikt latviski nekā dažs labs telpā sēdošais.

     [+] [-]

, 2019-10-17 11:20, pirms 6 gadiem
Turies Kaspar!

     [+] [-]

, 2019-10-17 11:20, pirms 6 gadiem
Kaspar, atkāpies !!!
Brauc uz saviem laukiem kartupeļus audzēt !!!

  -3 [+] [-]

, 2019-10-17 11:21, pirms 6 gadiem
hoķis jau ir zem čekistiem, tagad kārta futbolam! Neticas ka šoreiz Gorkšs izlīdīs, es neticēju arī pagājušā reizē, bet tagad neticu vēl vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 11:24, pirms 6 gadiem
Te ir skaidrs viens. Kasparu grib nomest no amata,jo viņš ir atklājis daudzas nelikumības iepriekšējās federācijas darbā.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-17 11:27, pirms 6 gadiem
Par LFF likvidēšanu kad būs kongress?

     [+] [-]

, 2019-10-17 11:31, pirms 6 gadiem
Kad tas cirks vienreiz beigsies???

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 11:32, pirms 6 gadiem
te būs jautri
Slēpts komentārs: Ferrari Nr.1 in my heart

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 12:13, pirms 6 gadiem
Bļ,a, kas tam čalim ar frizūru ir, WTFFFFF

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 12:32, pirms 6 gadiem
Ja Gorkšs šodien nograb, jauno prezi šodien vēlēs?

     [+] [-]

, 2019-10-17 12:35, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ja Gorkšs šodien nograb, jauno prezi šodien vēlēs?
Ne tak. Izvirzīs kandidātus, apstiprinās, tad datumu utt.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 12:36, pirms 6 gadiem
Kļaviņš gan ir dunduks, pašam mazs pincīts, netīrs darījumu veicējs, fuj, kretinē tādas žurkas

     [+] [-]

, 2019-10-17 12:36, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ja Gorkšs šodien nograb, jauno prezi šodien vēlēs?
tur ir diezgan interesanti - šodien noteikti nevēlēs. Teorētiski - ja Gorkšu noņem, tad pilnvaras pārņem ģenerālsekretārs - kura nav... līdz ar ko hvz kas notiks tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 12:41, pirms 6 gadiem
Aj kā Mihelsons iepisās ar savu noziedzinieku, pilnīgs idiots, kur tādi tur sēž ? Kāpēc ? Kā mucā audzināts uzvedas!

  +6 [+] [-]

, 2019-10-17 12:42, pirms 6 gadiem
Mihelsons vispār ir normāls? Tā kā tikko no meža izlīdis, nekādas kultūras

  +8 [+] [-]

, 2019-10-17 12:43, pirms 6 gadiem
2 mudozvonu pārītis no Metta,- Mihelsons&Riherts

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 12:43, pirms 6 gadiem
Un kā beigās apdirsās, kaut kādus faktus izvelk par 9 mlijoniem neko nezinot un mutes ciet!

     [+] [-]

, 2019-10-17 12:49, pirms 6 gadiem
O, mazais knariks arī ierunājās

     [+] [-]

, 2019-10-17 12:49, pirms 6 gadiem
Kas visiem pret Ļašenko ir?

  +3 [+] [-]

, 2019-10-17 12:51, pirms 6 gadiem
ja šādi intelektuāļi vada vienu vadošajām Latvijas futbola skolām, rodas baiļu sajuta par to.

  +7 [+] [-]

, 2019-10-17 12:51, pirms 6 gadiem
Varbūt ne visi saprot kas notiek. Kaspars ir pacēlis tādu s..du gabalu, par ko vien viņam visa cieņa. LFF finanses vairākus gadus desmit tikā smeltās privātās somās. Tas ka pašlaik izlase nespēj neko rādīt nav Kaspara vaina. Tā ir visās iepriekšējās sistēmas vaina. Šobrīd viņam uzbrūk tie, kas pierunāti gāzt viņu par labu tam krievu mafiozi. Kas būs pēc tam, ja tas notiks, pat nevar iedomāties. Tūries Kaspar!!!!!

     [+] [-]

, 2019-10-17 12:59, pirms 6 gadiem
erfešā
ausis sāp klausoties futbola sabiedrību

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:03, pirms 6 gadiem
Ak Dievs, tur taču vieni urļiki sēž, neandertālieši, nav brīnums, ka viss ir pakaļā!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:07, pirms 6 gadiem
san4ito rakstīja: Ak Dievs, tur taču vieni urļiki sēž, neandertālieši, nav brīnums, ka viss ir pakaļā!
Es ar par to pašu, šausmas kkādas, man pat sieva saka, ka visi, aks ir pret Gorkšu, ir urļiki vai aks nemāk normāli latviešu valodu. Murgs kkāds!

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:07, pirms 6 gadiem
OO, atvainojās, labs

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:10, pirms 6 gadiem
Jepal kā grib al... cik tur šauro pierīšu, ne izteikties var, ne konstruktīvi uzdot jautājumus, kaut ko čīkst, nav brīnums, ka futbols ir pilnīgā d. ar šadiem biedriem, redzēju tikai vienu sakarīgu cilvēku ar noformulētiem normāliem jautājumiem. 80% ar padomju laiku domāšanu, bez manierēm, vieni demogogi. Nekas tur futbolā nebūs, jo ir elementāri IQ konflikti, un tur vienkārši fiziski nevar būt diskusijas savā starpā. Sajūta tāda, ka Gorkš ir atnācis uz tādu kā bērnu dārzu...es viņa vietā sen jau būtu sācis smieties))

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:13, pirms 6 gadiem
Par U19 telpu futbola izlases rezultātiem nav jākaunas.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:14, pirms 6 gadiem
san4ito rakstīja: Ak Dievs, tur taču vieni urļiki sēž, neandertālieši, nav brīnums, ka viss ir pakaļā!
A kas tev,pakaļu spiež?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:16, pirms 6 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Kas visiem pret Ļašenko ir?
Kā būtu ar to, ka viņs atbalsta tos, kas mēģina nomest Gorkšu (tajā skaitā tos, kas iesaistīti skandālos un naudas izsaimniekošanā), un jau no paša sākuma izmanto netīras metodes?

  +3 [+] [-]

, 2019-10-17 13:21, pirms 6 gadiem
11:15 UEFA pārstāvis Tjerī Favrs smejoties saka, ka rezultāti laukumā nav tik labi, bet kongresu ziņā Latvija varētu būt čempione. Tāpat viņš norāda, ka būs jāveic audits par LFF iepriekšējo darbu.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-17 13:24, pirms 6 gadiem
Nu kā mazs bērns, kaut ko no zāles apvainojas, kaut gan dēļ savas valodu zināšanām, nedzird kā cilvēks teica... Sajūta, ka izkauties grib, kā jau urļiki

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:27, pirms 6 gadiem
Sis te prezidents ir iecelis absolutu bledi Stojanovicu , kurs sagadajis gandriz visas sagraves un netaisas pat vinu atlaist , tad jaatlaiz vins - Gorkss , Ja ir pamanits tad Gorkss izveidojis haosu federacija , Stojanovics - uz laukuma! Ka vinu atlaist , ja pec 0:5, 0:6 , Gorkss izsaka pilnigu uzticibu serbam Stojanovicam ! Kaa vinu atlaist ?!
Ja pirms gada nebija uzbrukuma , bet bija kaut vai aizsardziba , tad tagad spele pret Izraelu bija apmeram 5 izgajieni viens pret vienu , ka to bledi Stojanovicu atlaist- tikai atlaizot Gorksu ! Ceru , ka Latvijas futbola saksies augsupeja pec si kongresa!

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:27, pirms 6 gadiem
piem Riherts uzdeva sakarīgu cilvēcisku jautājumu, diemžēl Gorkšs atbildēja formāli

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:28, pirms 6 gadiem
o bezhribetņiks uzstājās tiko, par skaistu futbolu, atbalstīšu visus kas būs prezidenta amatā)) nožēlojami

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:29, pirms 6 gadiem
Zoom Mode rakstīja: Sis te prezidents ir iecelis absolutu bledi Stojanovicu , kurs sagadajis gandriz visas sagraves un netaisas pat vinu atlaist , tad jaatlaiz vins - Gorkss , Ja ir pamanits tad Gorkss izveidojis haosu federacija , Stojanovics - uz laukuma! Ka vinu atlaist , ja pec 0:5, 0:6 , Gorkss izsaka pilnigu uzticibu serbam Stojanovicam ! Kaa vinu atlaist ?!
Ja pirms gada nebija uzbrukuma , bet bija kaut vai aizsardziba , tad tagad spele pret Izraelu bija apmeram 5 izgajieni viens pret vienu , ka to bledi Stojanovicu atlaist- tikai atlaizot Gorksu ! Ceru , ka Latvijas futbola saksies augsupeja pec si kongresa!
Ja klausies, tad izteicās, ka patreiz jēga atlaist nav, jo palikušas divas spēles, pēc kurām arī lems.

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:30, pirms 6 gadiem
bet tādi kadri kā RFS pārstāvis neveikli nolasa priekšā uzrakstītu tekstu no lapiņas .. nožēlojami īstais futbola sabiedrības lēmējs

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:38, pirms 6 gadiem
Taču klapē ciet šo kantori un miers. Kaut kāds cirks.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:40, pirms 6 gadiem
Bet tur kaut kādam pa tiesnešu līniju alga 4000?!
tas taču nav normāli! Kā kaut kas tāds vispār var notikt?
Nav valstī neviens kārtīgs futbola laukums, bet naudu bārsta pa labi un kreisi. Tas jau sen sācies, nav Gorkša vaina, bet viņš arī mīksts! Nerunā skaidru valodu! tas krievs Lašenko? Tad vēl sliktāk būs!
Jau tā futbols ir pārkrievots un ja vēl parādi komandēs krievs, kas tur var sanākt? No tiem, kas tur visu laiku maisās, neviens neder!

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:47, pirms 6 gadiem
Vecais p*dars, nu ta pisies no tā futbola prom! Jūsu laikos bija zagļi un kāpēc jābrīnās, ka KNAB ir virsū. Man kauns ir, ka Jūsu laiku sūdus ir jāstrebj citiem, man ir kauns, ka KNAB ir jāiesaistas!

  +3 [+] [-]

, 2019-10-17 13:50, pirms 6 gadiem
Anet rakstīja: Varbūt ne visi saprot kas notiek. Kaspars ir pacēlis tādu s..du gabalu, par ko vien viņam visa cieņa. LFF finanses vairākus gadus desmit tikā smeltās privātās somās. Tas ka pašlaik izlase nespēj neko rādīt nav Kaspara vaina. Tā ir visās iepriekšējās sistēmas vaina. Šobrīd viņam uzbrūk tie, kas pierunāti gāzt viņu par labu tam krievu mafiozi. Kas būs pēc tam, ja tas notiks, pat nevar iedomāties. Tūries Kaspar!!!!!
Nezinu ko Gorkš ir pacēlis, vai nepacēlis, bet tas jebkuram ir skaidrs, ka tāds bardaks, kāds patreiz valda LV futbolā nekad nav bijis, un, ceru, nekad vairs nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:51, pirms 6 gadiem
Tieši tā, vienīgā ir latviešu valoda, paskaties, cik daudz te runā normālā latviešu valodā ? Kāda starpība kā sauc festivālu ?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:52, pirms 6 gadiem
Mhm, komunikācija kādreiz labāka, iedod naud un turi muti!

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:52, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Tieši tā, vienīgā ir latviešu valoda, paskaties, cik daudz te runā normālā latviešu valodā ? Kāda starpība kā sauc festivālu ?
Smējos vēderu turēdams par to stulbumu ko viņš pateica.

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:52, pirms 6 gadiem
Kādēļ Bleidelis un Koļinko nav LFF amatpersonas?

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:53, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu ko Gorkš ir pacēlis, vai nepacēlis, bet tas jebkuram ir skaidrs, ka tāds bardaks, kāds patreiz valda LV futbolā nekad nav bijis, un, ceru, nekad vairs nebūs.
Kā var nebūt bardaks, ja Tev no visām pusēm taisa sūdus. :?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 13:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu ko Gorkš ir pacēlis, vai nepacēlis, bet tas jebkuram ir skaidrs, ka tāds bardaks, kāds patreiz valda LV futbolā nekad nav bijis, un, ceru, nekad vairs nebūs.
nuja atpakaļ čekistu par prezi un atkal viss kārtībā nost ar demokrātiju!

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:56, pirms 6 gadiem
Plukainais rakstīja: Kā var nebūt bardaks, ja Tev no visām pusēm taisa sūdus. :?
Latviešiem ir tāds teiciens-zivs pūst no galvas.
Sistēmu nevar sagraut vai reformēt cilvēks, kurš pats ir šīs sistēmas auglis. To var izdarīt tikai cilvēks, kurš ir bijis ārpus šīs sistēmas, un kuram nav skeletu skapī saistībā ar reformējamo sistēmu.

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:58, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nuja atpakaļ čekistu par prezi un atkal viss kārtībā nost ar demokrātiju!
Nē, Indriksonu atpakaļ nevajag, kaut viņš arī sākotnēji bija pat ļoti labs LFF prezidents. Tomēr ikdienas rutīna dara savu.

     [+] [-]

, 2019-10-17 13:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, Indriksonu atpakaļ nevajag, kaut viņš arī sākotnēji bija pat ļoti labs LFF prezidents. Tomēr ikdienas rutīna dara savu.
kādu izbijušu ģenerāli, vēlams pažarnieku?

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:00, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nuja atpakaļ čekistu par prezi un atkal viss kārtībā nost ar demokrātiju!
Tak ar Indriķi vakar lasīju interviju, šim prasa vai gatavs nākt atpakaļ, atbild - uzreiz nē, kaut kādas savas lietas jasakārto. Doma tāda, ka vispār jā

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kādu izbijušu ģenerāli, vēlams pažarnieku?
savickiju!
tur kārtība, neviens neprotestē, visi klausa!

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:03, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: savickiju!
būtu labs skats, kā 3 gadus iepriekš hokeja federācijas kongresā
ienāk Savickija svīta, aptur šo balagānu, izmet Gorkšu uz ielas un paziņo tagad mēs visu noteiksim arī futbolā

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:05, pirms 6 gadiem
Oo, mazo pipuku visu dienu jau gaidu, vēl tik otru arī gribu dzirdēt

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:05, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kādu izbijušu ģenerāli, vēlams pažarnieku?
Patiesībā nav nemaz tik slikts variants, jo par ģenerāļiem nekļūst cilvēki, kuri nevar uzsist kulaku galdā, un nolikt daudzas lietas un cilvēkus pie vietas.
Un tieši šāds cilvēks, kurš var uzsist kulaku galdā, ir vajadzīgs LFF galvgalī.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:07, pirms 6 gadiem
Palabojiet ja es kļūdos, bet Gorkša termiņš tač pēc pus gada beidzas un jaunas vēlēšanas būs tā vai tā...nu ja ir jārīko 6mēn pirms prezidenta vēlēšanām ārkārtas kongress, lai gāztu esošo, tad tur ir jābūt kādam nu baigam iemeslam. Līdz šim neesmu dzirdējis kāds tad ir tas milzīgais risks ja Gorkšs vēl tos 6mēnešus norukās. Visi tie biedri būtu labāk melnām mutēm strādājuši savos klubos, akadēmijās utt., nevis te cirku taisījuši.

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:08, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Palabojiet ja es kļūdos, bet Gorkša termiņš tač pēc pus gada beidzas un jaunas vēlēšanas būs tā vai tā...nu ja ir jārīko 6mēn pirms prezidenta vēlēšanām ārkārtas kongress, lai gāztu esošo, tad tur ir jābūt kādam nu baigam iemeslam. Līdz šim neesmu dzirdējis kāds tad ir tas milzīgais risks ja Gorkšs vēl tos 6mēnešus norukās. Visi tie biedri būtu labāk melnām mutēm strādājuši savos klubos, akadēmijās utt., nevis te cirku taisījuši.
tak jau nav pirmā reize, ka mēģina nomest Gorkšu un neļauj nostrādāt tos divus gadus, kas tika doti ievēlot viņu...šodien izskatās, ka nometīs.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:11, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā nav nemaz tik slikts variants, jo par ģenerāļiem nekļūst cilvēki, kuri nevar uzsist kulaku galdā, un nolikt daudzas lietas un cilvēkus pie vietas.
Un tieši šāds cilvēks, kurš var uzsist kulaku galdā, ir vajadzīgs LFF galvgalī.
Vai takš tu pa šiem kongresiem vēl neesi sapratis, ka LFF galvgalī ir vajadzīgs cilvēks, kurš ir dāsns, nav skops, bāž naudu kabatā pats un padalās ar citiem Ne jau visiem, bet agri vai vēlu tajā pusē, kur ir nauda apakšā tos pārējos mazos nospiedīs.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: būtu labs skats, kā 3 gadus iepriekš hokeja federācijas kongresā
ienāk Savickija svīta, aptur šo balagānu, izmet Gorkšu uz ielas un paziņo tagad mēs visu noteiksim arī futbolā
Viņi jau var paziņot ko vien vēlas, bet futbola sabiedrība nav hokeja sabiedrība, un var Mīksto Juri ar visu varzu pasūtīt............. (cenzēts).

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:15, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: būtu labs skats, kā 3 gadus iepriekš hokeja federācijas kongresā
ienāk Savickija svīta, aptur šo balagānu, izmet Gorkšu uz ielas un paziņo tagad mēs visu noteiksim arī futbolā
ir pieredze 10+ mio apsaimniekošanā un var realizēt Tjomas sapni par bāzesklubu krievu 1. līgā

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:16, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Vai takš tu pa šiem kongresiem vēl neesi sapratis, ka LFF galvgalī ir vajadzīgs cilvēks, kurš ir dāsns, nav skops, bāž naudu kabatā pats un padalās ar citiem Ne jau visiem, bet agri vai vēlu tajā pusē, kur ir nauda apakšā tos pārējos mazos nospiedīs.
Zināma taisnība Tev ir, bet tas tā ir līdz brīdim, līdz atnāk mazais diktators, kurš saliek lietas pa plauktiņiem tā ka neviens pat pīkstēt neuzdrošinās. Vienīgi viņam vajag komandu domu biedru, kuri arī gatavi uz stingru nostāju un mugurkaulu.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:19, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ir pieredze 10+ mio apsaimniekošanā un var realizēt Tjomas sapni par bāzesklubu krievu 1. līgā
Par LV futbola sabiedrību, vismaz pagaidām, esmu labākās domās, un ceru ka šāds scenārijs neaizietu. ja kāds to mēģinātu bīdīt.

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:21, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par LV futbola sabiedrību, vismaz pagaidām, esmu labākās domās, un ceru ka šāds scenārijs neaizietu. ja kāds to mēģinātu bīdīt.
jā, LV futbols ar visu savu lielisko sabiedrību ir uz zaļa zara it visos parametros Pasaules čempioni kongresos!
Loģiski ka šāds scenārijs nebūs, es ironizēju.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:26, pirms 6 gadiem
Uztrauc Naura Mackeviča nostāja pret Gorkšu..sazāļots vai kas tur tagad notiek?!!

Turies Kaspar,bet izskatās ka būs d*rsaa!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:28, pirms 6 gadiem
bļin 137biedri. Ja katrs biedrs 30gadu laikā spētu uzražot kaut vienu TOP5 līgu futbolistu mēs te varetu par kkādiem rezultātiem runāt. Tie biedri negrib uz sevi pa priekšu paskatīties?

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:31, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināma taisnība Tev ir, bet tas tā ir līdz brīdim, līdz atnāk mazais diktators, kurš saliek lietas pa plauktiņiem tā ka neviens pat pīkstēt neuzdrošinās. Vienīgi viņam vajag komandu domu biedru, kuri arī gatavi uz stingru nostāju un mugurkaulu.
Nu Gorkšam kirdik būs tas ir pilnīgi skaidrs...ja ne šodien tad jebkurā gadījumā tas ir tikai laika jautājums...nu nepacels viņš viens pats to cīņu pret to gāzēju bandu. Jautājums ko liks vietā? Ļašenko? KK? Kāds no "skapja" izlīdīs?

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:32, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu Gorkšam kirdik būs tas ir pilnīgi skaidrs...ja ne šodien tad jebkurā gadījumā tas ir tikai laika jautājums...nu nepacels viņš viens pats to cīņu pret to gāzēju bandu. Jautājums ko liks vietā? Ļašenko? KK? Kāds no "skapja" izlīdīs?
ļašijs visticamāk

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:33, pirms 6 gadiem
Neesi iedomājies, ka tā ir patiesība? Paklausies, ko cilvēki saka. Laikam Gorkša PR strādā...
Madzigais rakstīja: Uztrauc Naura Mackeviča nostāja pret Gorkšu..sazāļots vai kas tur tagad notiek?!!

Turies Kaspar,bet izskatās ka būs d*rsaa!

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:34, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu Gorkšam kirdik būs tas ir pilnīgi skaidrs...ja ne šodien tad jebkurā gadījumā tas ir tikai laika jautājums...nu nepacels viņš viens pats to cīņu pret to gāzēju bandu. Jautājums ko liks vietā? Ļašenko? KK? Kāds no "skapja" izlīdīs?
KK nebūs, viņš tik "kozjola" lomu varētu pildīt. Nebūs viņam atbalsta. Ļašenko vai kāds "skapis"!

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 14:35, pirms 6 gadiem
"Atradīsim cilvēku no savas vides", nu protams, ieliks amatā savu čomu, lai varētu izsaimniekot naudu

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:37, pirms 6 gadiem
123abc rakstīja: Neesi iedomājies, ka tā ir patiesība? Paklausies, ko cilvēki saka. Laikam Gorkša PR strādā...
Esmu neitrāls pajoli..bet pielaist pie varas čekistus..tad atgriežamies pagātnē..

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:39, pirms 6 gadiem
čivavas tak kaut kurš spēlētājs pateica, nevis treneris

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:39, pirms 6 gadiem
Es par KK kā prezidentu

  +5 [+] [-]

, 2019-10-17 14:39, pirms 6 gadiem
Baigā svīta pēc Ļašenko runas aizgāja viens otram bikses turēt

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:44, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: čivavas tak kaut kurš spēlētājs pateica, nevis treneris
Ukldriķis.
Nometēji baigi melo!
Patika salīdzinājums, ja reiz nepalielina leģu limitu, tad izlases trenerim arī jābūt vietējam. Pilnīga katastrofa

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:46, pirms 6 gadiem
Tur kāds latvietis arī ir? Vai tikai čekistu krievi?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: čivavas tak kaut kurš spēlētājs pateica, nevis treneris
Pa lielam kāda razņica - nosauca kā ir un viss. Nav ko tur pa spalvai vislaik glaudīt. Es tik te nesaprotu - tie biedri viens pēc otra nāk un runā un pārmet sliktos izlases rezultātus Gorkšam, bet pa lielam tie biedri jau ir tie, kuri to materiālu piegādā izlasei. Kur ir visu to klubu, akadēmiju utt. atbildība, paškritika? Ja tu 30gadu laikā nevari sagatavot vienu jēdzīgu spēlētāju, tad varbūt ir jāklapē tā bodīte ciet? Nu nevar būt, ka latviešu puikām nevienam nav talants futbolā. Visādos citādos sporta veidos ik pa laikam kāda zvaigzne parādās, bet futbolā klusums. Bet "akadēmijas" taik pašapmierināti turpina "strādāt". Tas, ka Metta te kkādu desmitgadi atpakaļ deklamēja, ka mērķis ir būt 2020gadā par čempioniem un tagad, kad tūlīt ir pienācis tas 2020.gads, tad čiks vien ir, to jau paši Mettas džeki neredz. Tur nevar vīrišķīgi atzīt - tā esam sūdīgi izdarījuši darbu - jāatkāpjas, jāļauj citam nākt un mēģināt

  +4 [+] [-]

, 2019-10-17 14:49, pirms 6 gadiem
Landmanis tieši pateica - opozīcijai interesē piķis. Es pat neesmu Gorkša fans, man netīk ka viņs nespēj izveodot spēcīgu komandu, bet kad es paklausos opozīciju, šermulis noskrien, baigā tiršana un manipulēšana ar faktiem.

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ukldriķis.
Nometēji baigi melo!
Patika salīdzinājums, ja reiz nepalielina leģu limitu, tad izlases trenerim arī jābūt vietējam. Pilnīga katastrofa
nu beidzot Lašenko būs savācis kvorumu nomest Gorkšu!

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Landmanis tieši pateica - opozīcijai interesē piķis. Es pat neesmu Gorkša fans, man netīk ka viņs nespēj izveodot spēcīgu komandu, bet kad es paklausos opozīciju, šermulis noskrien, baigā tiršana un manipulēšana ar faktiem.
Landmanis malacis!

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:54, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nu beidzot Lašenko būs savācis kvorumu nomest Gorkšu!
jā, es domāju ka šodien nograbēs. Kāds nobalsos pret Gorkšu, lai atkal pēc mēneša nav jābrauc uz kongresu

     [+] [-]

, 2019-10-17 14:57, pirms 6 gadiem
Domā Gorkša komandai neinteresē piķis un vara? Lielākā atsķirība ir tāda, ka Gorkšam komandā ir labi PR politikas speciālisti, kas liek domāt par melnajiem spēkiem utt.

Fakti ir tādi, ka pēdējā gadā nekas nav attīstijies, kā Nauris teica, nulle projektu, nulle finanses

Banss rakstīja: Landmanis tieši pateica - opozīcijai interesē piķis. Es pat neesmu Gorkša fans, man netīk ka viņs nespēj izveodot spēcīgu komandu, bet kad es paklausos opozīciju, šermulis noskrien, baigā tiršana un manipulēšana ar faktiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 14:59, pirms 6 gadiem
123abc rakstīja: Domā Gorkša komandai neinteresē piķis un vara? Lielākā atsķirība ir tāda, ka Gorkšam komandā ir labi PR politikas speciālisti, kas liek domāt par melnajiem spēkiem utt.

Fakti ir tādi, ka pēdējā gadā nekas nav attīstijies, kā Nauris teica, nulle projektu, nulle finanses
Gorkšam ir reti sūdīgs PR, ja nu kas

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 15:01, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kā būtu ar to, ka viņs atbalsta tos, kas mēģina nomest Gorkšu (tajā skaitā tos, kas iesaistīti skandālos un naudas izsaimniekošanā), un jau no paša sākuma izmanto netīras metodes?
Es to visu pats zinu. Es ar ironiju uzdevu šo jautājumu. Ja nebūtu šie miljoni,ko katru gadu federācija saņem no starptautiskās federācijas,tad ļoti daudziem no šodienas tā saucamajiem futbola cilvēkiem tas futbols nemaz neinteresētu. Tagad visi tik gudri runā,ka vēmiens nāk. Kaspars nav perfekts. Viņš saņēma tikai par vienu balsi vairāk prezidenta vēlēšanās. Viņu kritizē,ka viņš negāja runāt un rast atbalstu pretinieku nometnē,lai būtu kaut kāda sapratne. Bet esmu pārliecināts,ka tā būtu tikai laika tērēšana,ja viņš veltītu tam laiku. Jo mūsu valstī tā ir pieņemts,ka ar opozīciju nav vērts vispār runāt. Viņi tāpat paliks pie sava viedokļa. Un te vairs nav runa par futbolu,bet tikai un vienīgi par varu un miljonu kontroli.

  -4 [+] [-]

, 2019-10-17 15:02, pirms 6 gadiem
GreenUprise rakstīja: Smējos vēderu turēdams par to stulbumu ko viņš pateica.
Paradoks! Visvairāk par Latviešu valodu iespringst nevieni citi, kā divi pērtiķģīmji ar nēģeru profiliem, ar nikiem D-Mob un GreenUprise

  -4 [+] [-]

, 2019-10-17 15:04, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kādu izbijušu ģenerāli, vēlams pažarnieku?
Labāk Bocmani

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 15:05, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: 11:15 UEFA pārstāvis Tjerī Favrs smejoties saka, ka rezultāti laukumā nav tik labi, bet kongresu ziņā Latvija varētu būt čempione. Tāpat viņš norāda, ka būs jāveic audits par LFF iepriekšējo darbu.

Tieši tā, paskat, cik daudz piesūcekņu Latvijas futbola attīstības bremzēšanai! Un mēs vēl brīnamies, ka Lv futbols izņurcīts kā tāds bomža palags. Krīzei vēl ilgi nebūs gals, kamēr šitā varza ar sistēmas patiesajiem labuma guvējiem parazitēs. Vesela valsts valstī izveidota futbola federācijā- pilns ar savējiem, funkcionāriem, kuri nebeidz funkcionēt izpumpējot lauvas tiesu no lv futbola resursiem.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 15:06, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: savickiju!
tur kārtība, neviens neprotestē, visi klausa!
Ja Savickis prastu sashēmot UEFA naudu par labu LHF un Rīgas Dinamo, es būtu tikai par

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:11, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Ja Savickis prastu sashēmot UEFA naudu par labu LHF un Rīgas Dinamo, es būtu tikai par
tev nekas nav svēts, tik ģinamo un krievu līgas

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 15:16, pirms 6 gadiem
Žopeizda arī pret Gorkšu, ka visu pret viņu vērsto tikai izceļ?

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:20, pirms 6 gadiem
Nav nekādu ilūziju par Gorkša nometējiem.

Ja es būtu viņu pusē, man pietiktu saprāta nelaist Mihelsonu runāt. Bet viņiem pat tik daudz prāta (par godu nerunāsim) nav.

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tev nekas nav svēts, tik ģinamo un krievu līgas
Kur LHF, tur ir izlases intereses un tas ir viennozīmīgi pāri visam!

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:20, pirms 6 gadiem
Gorkšs varētu izvilkt šampi vai aliņu, lai visi nomierinās

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:21, pirms 6 gadiem
latviešu vīrešu klubu baskets pateicoties caurspīdīgumam- nabadzībai, piedaloties vid un izm- nevēlos tādu atkātojumu futenē ar patreizējo sastāvu un stoikoviču , viņi traucē biznesam, naudas plūsmai, progresam, akadēmijas nekur nepazudīs- būs spiestas enerģiskāk strādāt

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:23, pirms 6 gadiem
sabikas rakstīja: Gorkšs varētu izvilkt šampi vai aliņu, lai visi nomierinās
Gorkšs varētu pats atkāpties pēc pārtraukuma, piecelties un pateikt es aizeju un aiziet tie šakāļi , kas grib viņu kopēji nomest, tak sāktu viens otru nomelnot tad un kost viens otram uzreiz...
p.s. es vismaz tā viņa vietā izdarītu, jo skaidri redzams, ka tiks izpederēts, tāpēc, ka jāizpederē...

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:24, pirms 6 gadiem
cik ilgi vispār paredzēts vāvuļot?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 15:26, pirms 6 gadiem
123abc rakstīja: Domā Gorkša komandai neinteresē piķis un vara? Lielākā atsķirība ir tāda, ka Gorkšam komandā ir labi PR politikas speciālisti, kas liek domāt par melnajiem spēkiem utt.

Fakti ir tādi, ka pēdējā gadā nekas nav attīstijies, kā Nauris teica, nulle projektu, nulle finanses
Lai kaut ko veidotu, no sākuma ir jāsakārto vide, un domāju, ka Gorkšam pat sapņos nerādījās, ka tā sūdu bedre ir tik dziļa. Piedevām ir grūti kaut ko darīt, ja kādam tie sūdi ir tuvi un Tevi visu laiku traucē.
Pa lielam, daļai no tiem runātājiem pamatīgas āža kājas lien. Ir neliela cerība, ka nometot Gorkšu, uzvarēs veselais saprāts un to naudas un varas kāro telpu futbolistu neieliks pie siles.

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:27, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: cik ilgi vispār paredzēts vāvuļot?
hvz, bet nu skaties - izsludināja 15min pārtraukumu un nu jau pagājušas 25min un vēl visi nav pacisājuši, tad saproti, ka ātri tas nebūs.

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:28, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu Gorkšam kirdik būs tas ir pilnīgi skaidrs...ja ne šodien tad jebkurā gadījumā tas ir tikai laika jautājums...nu nepacels viņš viens pats to cīņu pret to gāzēju bandu. Jautājums ko liks vietā? Ļašenko? KK? Kāds no "skapja" izlīdīs?
Ideālā variantā būtu no malas, bet diez vai LV futbola sabiedrība ir gatava uz ko tādu.

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:31, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ideālā variantā būtu no malas, bet diez vai LV futbola sabiedrība ir gatava uz ko tādu.
Liela daļa, kas ir pret Gorkšu ir arī pret Ļašenko, tā kā es ļoti ceru, ka uzradīsies kāds sakarīgs kandidāts.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 15:32, pirms 6 gadiem
Debīlais franks izlīdis no miskastes zem viena no saviem daudzajiem profiliem, un domā ka ir ļoti asprātīgs.

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:33, pirms 6 gadiem
timurietis rakstīja: Liela daļa, kas ir pret Gorkšu ir arī pret Ļašenko, tā kā es ļoti ceru, ka uzradīsies kāds sakarīgs kandidāts.
cerams.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 15:34, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Landmanis tieši pateica - opozīcijai interesē piķis. Es pat neesmu Gorkša fans, man netīk ka viņs nespēj izveodot spēcīgu komandu, bet kad es paklausos opozīciju, šermulis noskrien, baigā tiršana un manipulēšana ar faktiem.
Jā, bet Tu domā, ka Gorkša atbalstītājiem neinteresē tas pats nesliktais piķis, kurš apgrozās LFF maciņos.
Šeit viss ir ļoti vienkārši-divas cūkas cīnās par silē esošo saturu.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 15:37, pirms 6 gadiem
timurietis rakstīja: Liela daļa, kas ir pret Gorkšu ir arī pret Ļašenko, tā kā es ļoti ceru, ka uzradīsies kāds sakarīgs kandidāts.
Tas būtu labs variants.
Patiesībā labi vien ir, ka, ja gadījumā Gorkšu šodien izsvilps, uzreiz netiks vēlēts jauns prezidents. Futbola sabiedrībai līdz nākošajām vēlēšanām būs laiks visu to sagremot un apdomāt, kā būt tālāk.

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:38, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet Tu domā, ka Gorkša atbalstītājiem neinteresē tas pats nesliktais piķis, kurš apgrozās LFF maciņos.
Šeit viss ir ļoti vienkārši-divas cūkas cīnās par silē esošo saturu.
pļe, neizrauj no konteksta, es nerakstīju ka Gorkšs ir pūkains. jums te dažiem kā tīņiem, viss melnbalts

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:39, pirms 6 gadiem
Vajadzētu LFF vadību uz pieciem gadiem nodot FIFA ieceltam cilvēkam ne no Latvijais. Lai tiek galā ar finansēm un naudas plūsmām

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:40, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: pļe, neizrauj no konteksta, es nerakstīju ka Gorkšs ir pūkains. jums te dažiem kā tīņiem, viss melnbalts
Tā nu gluži nav, jo es sapratu ko Tu gribi teikt.
Es gan gribu teikt, ka abi ''labi''. Gan pozīcija, gan opozīcija.

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:42, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā nu gluži nav, jo es sapratu ko Tu gribi teikt.
Es gan gribu teikt, ka abi ''labi''. Gan pozīcija, gan opozīcija.
ko tagad? viss ir tirsā un nahrenizējam to štrunta futbolu, lai mettisti nemokās un neviens dēl piķa neplēšas.

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:45, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ko tagad? viss ir tirsā un nahrenizējam to štrunta futbolu, lai mettisti nemokās un neviens dēl piķa neplēšas.
atslābstat pagaidīsim, kas bez Ļašenko vēl pieteiksies. KK, bet nu tas liela atbalsta negūs. cerams, ka būs kāds normāls trešais. Lai nesanāk tā un nepienāk laiki futbolā, ka es sāktu atbalstīt KK

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:46, pirms 6 gadiem
Virsļigā pa daudz ļeģionari...

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:48, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: atslābstat pagaidīsim, kas bez Ļašenko vēl pieteiksies. KK, bet nu tas liela atbalsta negūs. cerams, ka būs kāds normāls trešais. Lai nesanāk tā un nepienāk laiki futbolā, ka es sāktu atbalstīt KK
nez vai ir kas skapī paslēpts Isakovs normāli latviski laiž!

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:52, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nez vai ir kas skapī paslēpts Isakovs normāli latviski laiž!
jau zb klausīties, varētu sākt balsot! Gorkšs pats neiet prom. Grib lai izmet.

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jau zb klausīties, varētu sākt balsot!
Tiesām, zb klausīties tās Andersena pasakas

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:56, pirms 6 gadiem
Tie telpu futbolisti jau galīgi kaunu pazaudējuši - pārmet Gorkšam, ka federācija nav Nikāru izglābuši - bailes iedomāties, ja kāds no viņiem tiks pie siles, tad savu privāto pasākumu, par ko interesējas tik paši un viņu radinieki sāks vel finansēt no federācijas kāposta.

     [+] [-]

, 2019-10-17 15:56, pirms 6 gadiem
bļ,a Dau ņu bars, pipec!!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 15:57, pirms 6 gadiem
mettisti ir *ipmji, paši vāvuļoja ilgi, kā pret viņiem, tad taisa brēku. Kā var neredzēt kādi piterasi viņi ir. Ok, saku Gorkšam ir kasjaki, bet tā deģenerātu varza ja tiks pie šprices tūtē būs

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 16:00, pirms 6 gadiem
Saostījušies piepirsto gaisu.

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:02, pirms 6 gadiem
ievilksies pamatīgi šis kongress. izrādīsies, ja izmet Gorkšu, tad uzreiz cits jāvēl iekšā. nu tā kā Kalvītis Kiru nomainīja. vakums nevar būt un tas būtu tikai normāli, jo prezim jābūt...

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:03, pirms 6 gadiem
Oo rupjības ar aiziet, haha, līmenis kaut kāds...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:03, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas būtu labs variants.
Patiesībā labi vien ir, ka, ja gadījumā Gorkšu šodien izsvilps, uzreiz netiks vēlēts jauns prezidents. Futbola sabiedrībai līdz nākošajām vēlēšanām būs laiks visu to sagremot un apdomāt, kā būt tālāk.
Kas ir tā mistiskā, godprātīgā futbola sabiedrība? Tas klaunu bars kas tur sēž tajā zālē? Izskatās, kai tai futbola "sabiedrībai" arī krietni jāpamainās un jāpārdomā kas ir kas.
Slēpts komentārs: krista_klentaka_116318889774292

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:04, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Oo rupjības ar aiziet, haha, līmenis kaut kāds...
Metisti tūlīt panāks vēl to, ka Gorkšu atstās amatā balagāns!

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:04, pirms 6 gadiem
Vai Mihelsons nav drusku pists galvā?

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: mettisti ir *ipmji, paši vāvuļoja ilgi, kā pret viņiem, tad taisa brēku. Kā var neredzēt kādi piterasi viņi ir. Ok, saku Gorkšam ir kasjaki, bet tā deģenerātu varza ja tiks pie šprices tūtē būs
Tas liek aizdomāties par tiem nabaga bērniem, kurus vecāki uz turieni ir aizsūtijuši trenēties - kluba vadībai kultūras līmenis zemāks kā daļai tirgus sievu...

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:04, pirms 6 gadiem
Eu, man vairs nerāda. Tikko popkornu pañēmu

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:05, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Metisti tūlīt panāks vēl to, ka Gorkšu atstās amatā balagāns!
Tas tik būtu numurs!

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:05, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_116318889774292 rakstīja: ar sūdainu mietu to suni Gorkšu padzīt
Ko vecene te dara, te nav Žurnāls Santa

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:06, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Ko vecene saprot no sporta, izskatās, ka neko
tā nav vecene, bet prasts urļiks, kas miskastē jātur!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:07, pirms 6 gadiem
bērnus uzticēt pilnīgi neadek'vātam un psiholoģiski nelidzsvarotam cilvēkam ir bērnu tiesību pārkāpums

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:09, pirms 6 gadiem
Mettas duets - tas i vāks

  -4 [+] [-]

, 2019-10-17 16:09, pirms 6 gadiem
Neviens nevar vien sagaidit , kad to lupatu Gorksu atlaidis , bus svetki jasvin !

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 16:11, pirms 6 gadiem
The pusei latvieshu valoda nav dzimtā. Un tie kuriem ir, dala ir debili

  -2 [+] [-]

, 2019-10-17 16:12, pirms 6 gadiem
haha, te Mihelsons klusē kā partizāns, priduraks!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:12, pirms 6 gadiem
VapeNation rakstīja: Vai Mihelsons nav drusku pists galvā?
ir un ne tikai drusku

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:13, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Kas ir tā mistiskā, godprātīgā futbola sabiedrība? Tas klaunu bars kas tur sēž tajā zālē? Izskatās, kai tai futbola "sabiedrībai" arī krietni jāpamainās un jāpārdomā kas ir kas.
Nu, vecīt, kāda mums ir tā futbola sabiedrība, tāda tā ir.

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:19, pirms 6 gadiem
Da kto ti takoj... Tad ir vāks- centraltirgus spirkik, vodka, sigareti

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:20, pirms 6 gadiem
Kāpēc balsoshana nav atklāta?

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:22, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, vecīt, kāda mums ir tā futbola sabiedrība, tāda tā ir.
Piekrītu. Tad jau tās valdes var mainīt cik grib. Diez vai kkas mainīsies.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:23, pirms 6 gadiem
Gorkś nostãja pret leğionãriem viña pozïcijas pasliktināja, pats vainîgs!

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:31, pirms 6 gadiem
Par ko tagad balso?

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:32, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Par ko tagad balso?
par čļeniem!

  +3 [+] [-]

, 2019-10-17 16:33, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: The pusei latvieshu valoda nav dzimtā. Un tie kuriem ir, dala ir debili
Doma, ka vini saprot, par ko pasi balsos?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:33, pirms 6 gadiem
Forśi, ka nobalsoja par 8 leģiem!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:35, pirms 6 gadiem
Vajadzēja balsošanu kā Lauku Sētā.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:36, pirms 6 gadiem
Klaunāde. Es Fifas/Uefa vietā apturētu visu lff darbību un uztaisītu auditu. Ja tas nav iespējams, tad vnk apturētu naudas plūsmu. Nevienu vairs neinteresētu lff prezidenta vieta tad. Izlase ar lai nespēlē pāris gadus, nekas sliktāks jau nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:41, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, vecīt, kāda mums ir tā futbola sabiedrība, tāda tā ir.
Nez FIFA vai UEFA nevar kkādā veidā iesaistīties šitajā visā. Pateikt piemēram- ja netiksiet galā ar bardaku, būs tādas un tādas sekas?

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:42, pirms 6 gadiem
tas ir pzdc mazajā Latvija tik daudz tie klubi un sporta skolas, bet jēgas nekādas, nikns.

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:43, pirms 6 gadiem
Latvijas futbols nobalsoja par 3 vietējiem. Pieņemt un respektēt, ja reiz viņiem tā vajag!

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:56, pirms 6 gadiem
pret pastalniekiem, nabadzību un stojanu, par pārmaiņām globālajā konkurētspējīgā ekonomikā- čekistiem nekāda sakara, ja vietējie bāleliņi laiž grīstē, jau rakstīju kā piemēru- vīriešu klubu baskets

     [+] [-]

, 2019-10-17 16:57, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nez FIFA vai UEFA nevar kkādā veidā iesaistīties šitajā visā. Pateikt piemēram- ja netiksiet galā ar bardaku, būs tādas un tādas sekas?
Domāju, ka tādā veidā FIFA un UEFA, tāpat kā mūsu politiķi, nedrīkst iesaistīties LFF, kā sabiedriskas organizācijas iekšējās lietās. Vienīgais, kur abas šīs organizācijas var iejaukties, ja tiek izšikāti šo organizāciju piešķirtie līdzekļi.
Protams, arī ja vien atklāti netiek pārkāpti FIFA vai UEFA noteikumi, bet šis nav tas gadījums, jo viss notiek atbilstoši LFF statūtiem, kurus ir akceptējušas abas starptautiskās jumta organizācijas

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:59, pirms 6 gadiem
Par Kuivižu Spartak

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 16:59, pirms 6 gadiem
Gorkss baidās no cietuma , ticiet man, tādi brīnumi atklāsies par Gorkša shēmām, naivie kuri viņam tic būs šokā

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 17:00, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Latvijas futbols nobalsoja par 3 vietējiem. Pieņemt un respektēt, ja reiz viņiem tā vajag!
Kā teica Mežeckis jr., kurš tagad ir FKL sporta direktors-neviens nezin, kas no tā 8+3 sanāks, bet, ja nenoriskēs un nepamēģinās, tad arī neuzzinās.. Tā arī vairums klubu vadības domā.
Vienīgi palika atbildi parādā par to, kurš nesīs atbildību, ja tas viss būs galīgā pakaļā.

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:04, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_116318889774292 rakstīja: Gorkss baidās no cietuma , ticiet man, tādi brīnumi atklāsies par Gorkša shēmām, naivie kuri viņam tic būs šokā
Aizveries.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 17:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā teica Mežeckis jr., kurš tagad ir FKL sporta direktors-neviens nezin, kas no tā 8+3 sanāks, bet, ja nenoriskēs un nepamēģinās, tad arī neuzzinās.. Tā arī vairums klubu vadības domā.
Vienīgi palika atbildi parādā par to, kurš nesīs atbildību, ja tas viss būs galīgā pakaļā.
Te nevar nepiekrist, to laiks rādīs kā tas strādās, man nav kategoriska viedokļa šajā jautājumā, itkā gribās vairāk vietējos, bet nu es saprotu ka mans piegājiens ir vairāk emocionāls. Lai eksperti lamj! ā, nu precīzāk - jau nolēma

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:05, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Aizveries.
nekustini miskasti!

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:08, pirms 6 gadiem
Šādi jau līdz rītam ievilksies.

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:12, pirms 6 gadiem
Kas bija tie vīrieši, kas jau pēc balsojuma beigām sameta kaut kādas aploksnes urnā, kad balsoja par/pret trim valdes locekļiem? 😅

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:15, pirms 6 gadiem
plja ,kas atkal pārtraukumu? cik sapratu vēl Gorkšs vēl nav izpederets?

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:15, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Te nevar nepiekrist, to laiks rādīs kā tas strādās, man nav kategoriska viedokļa šajā jautājumā, itkā gribās vairāk vietējos, bet nu es saprotu ka mans piegājiens ir vairāk emocionāls. Lai eksperti lamj! ā, nu precīzāk - jau nolēma
Jā, bet lai šādus eksperimentus aizvadītu visai LV futbola sabiedrībai ir jāstrādā, kā vienotam pulksteņa mehānismam. Šobrīd par šo vienotību absolūti nekas neliecina, un tādējādi pat vislabākās idejas var tikt sačakarētas jau pašā saknē.

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:19, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet lai šādus eksperimentus aizvadītu visai LV futbola sabiedrībai ir jāstrādā, kā vienotam pulksteņa mehānismam. Šobrīd par šo vienotību absolūti nekas neliecina, un tādējādi pat vislabākās idejas var tikt sačakarētas jau pašā saknē.
mehānisms vnk perfekts, kongress pie kongresa

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:19, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: plja ,kas atkal pārtraukumu? cik sapratu vēl Gorkšs vēl nav izpederets?
ej pēc alus, nebūs ātri

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ej pēc alus, nebūs ātri
nav laika alum, tā jau sen būtu paņēmis

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 17:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nav laika alum, tā jau sen būtu paņēmis
LV futenes sabiedrība gan šodien normāli iesmels

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:25, pirms 6 gadiem
Ja Gorkšu tagad padzen, pēc cik ilga laika būs jārīko jauns kongress un jāievēl jauns prezis?

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:26, pirms 6 gadiem
Tājā visā varzā vispār ir kāds inteliģents, izglītots cilvēks? Izskatās, ka diezgan liels proncents ar neadekvātiem, rupjiem gopņikiem. Varbūt tā ir tā sakne visam?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 17:27, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: LV futenes sabiedrība gan šodien normāli iesmels
klausoties viņus, tur nospiedošs vairākums vispār no zapoja neiziet, kā Tjoma

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:27, pirms 6 gadiem
Izskatās,ka mettas krančiem šovakar būs svētki.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 17:29, pirms 6 gadiem
nu cik tālu cirks ir ticis?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 17:33, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Izskatās,ka mettas krančiem šovakar būs svētki.
Bet karš nebūs uzvarēts. Jo jārīko jaunas preža vēlēšanas, tajās var atkārtoti kandidēt Gorkšs. Ja izdosies apceļot valsti, pārliecināt biedrus, var atkārtoti uzvarēt..

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:34, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet karš nebūs uzvarēts. Jo jārīko jaunas preža vēlēšanas, tajās var atkārtoti kandidēt Gorkšs. Un uzvarēt. Ja izdoesies apceļot valsti, pārliecināt biedrus..
tas būtu jautri

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 17:34, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Latvijas futbols nobalsoja par 3 vietējiem. Pieņemt un respektēt, ja reiz viņiem tā vajag!
Laipni lūgti Āfrikas dimantu raktuvju strādnieki un brazīļu kafijas pupiņu vācēji Latvijā.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 17:45, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet karš nebūs uzvarēts. Jo jārīko jaunas preža vēlēšanas, tajās var atkārtoti kandidēt Gorkšs. Ja izdosies apceļot valsti, pārliecināt biedrus, var atkārtoti uzvarēt..
jaunas preža vēlēšanas jau būs neatkarīgi no balsojuma rezultāta, jo Gorkšam beidzas termiņš aprīlī vai kad tur. Ja arī Gorkšu tagad nometīs, tad jaunās vēlēšanas tāpat diži ātrāk nebūs...

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:45, pirms 6 gadiem
Neticu, ka gāzīs. 65+1 ir daudz balsu. Gan jau kādi 50+ neatbalstīs atstādināšanu un kādi padsmit atturēsies.

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:48, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: jaunas preža vēlēšanas jau būs neatkarīgi no balsojuma rezultāta, jo Gorkšam beidzas termiņš aprīlī vai kad tur. Ja arī Gorkšu tagad nometīs, tad jaunās vēlēšanas tāpat diži ātrāk nebūs...
Tiešām? Man gan liekas ka līdz aprīlim prezis būs jāievēl.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-17 17:48, pirms 6 gadiem
Kongresa ierosinātājiem vajadzētu par rīkoshanu likt samaksāt no savas kabatas

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:53, pirms 6 gadiem
Bananāss rakstīja: Laipni lūgti Āfrikas dimantu raktuvju strādnieki un brazīļu kafijas pupiņu vācēji Latvijā.
Diemžēl, bet Tev ir taisnība, jo jaunajā pasākumā nav uzlikts limits spēlētājiem ārpus ES.
Un ir pamatotas aizdomas, ka tas ir pat ļoti apzināti darīts.

     [+] [-]

, 2019-10-17 17:56, pirms 6 gadiem
Varētu arī nenomest. Jo prezentācijā norādīts, ka jāievelk ✅ vai X. Urlapāni nesapratīs un pie viena varianta ieliks ķeksi, pie otra X un biļetenus atzīs par nederīgiem.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 17:57, pirms 6 gadiem
Redzēsim vai korumpanti un zagi uzvarēs...
Turās Gorkšs!!!

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:00, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tiešām? Man gan liekas ka līdz aprīlim prezis būs jāievēl.
nu kā, tūlīt jau novembris. izsludinās kandidātu pieteiksanos - mēnesis. tad nākamajā valdes sēdē izskatīs kandidātus un virzīs vēlēšanām. ārkārtas kongresu arī neizsludina uzreiz nākosajā dienā...nu ok būs tur kādu mēnesi ātrāk, bet kāda no tā starpība?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 18:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet Tev ir taisnība, jo jaunajā pasākumā nav uzlikts limits spēlētājiem ārpus ES.
Un ir pamatotas aizdomas, ka tas ir pat ļoti apzināti darīts.
Eu Ivar! Paskatoties šos kongresus spiežas acīs izskatās, ka ir izglītotu un inteliģentu cilvēku trūkums, un diezgan daudz rupju neadekvātu un agresīvu mongoloīdu. Tā nevarētu būt viena no pamata problēmām tajā saucamajā fudbola sabiedrībā?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 18:03, pirms 6 gadiem
gramofons rakstīja: Varētu arī nenomest. Jo prezentācijā norādīts, ka jāievelk ✅ vai X. Urlapāni nesapratīs un pie viena varianta ieliks ķeksi, pie otra X un biļetenus atzīs par nederīgiem.
Tad Ļāšenko ar Mettas pidrillām pēc mēneša nākošo kongresu sarīkos

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 18:06, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tad Ļāšenko ar Mettas pidrillām pēc mēneša nākošo kongresu sarīkos
Kādas četras reizes lēnām skaidroja, kā balsot.

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:08, pirms 6 gadiem
Uh, šovakar cepta līdaka un nefiltretais 5l padzerties
Protams josta vaļā

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 18:09, pirms 6 gadiem
Kak tam frankos?
Joprojām smena vai jau miestiņš puto uz lūpām

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 18:13, pirms 6 gadiem
Ja visi sie futbola darboni futbola izaugsmei pieverstos ar tik pa lieli degsmi ka politiska pilu dika satricinajumiem, futbols mums nebutu San Marino limeni.

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:19, pirms 6 gadiem
Izrādās pašmāju futbolā klubu un skolu netrūkst.. patiešām biedru gana un katras nes kādu artavu esošajā sistēmā .. vienīgi līmenis tāds, ka nacionālā izlase nevar Gibraltāru uzvarēt .. Jēga kāda no šī pasākuma ? Bail no audita ?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 18:22, pirms 6 gadiem
diezgan daudzi "atturās", tātad Gorkšam ir cerības..

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:24, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Eu Ivar! Paskatoties šos kongresus spiežas acīs izskatās, ka ir izglītotu un inteliģentu cilvēku trūkums, un diezgan daudz rupju neadekvātu un agresīvu mongoloīdu. Tā nevarētu būt viena no pamata problēmām tajā saucamajā fudbola sabiedrībā?
Lielākā daļa no viņiem ir bijuši pro futbolisti, un, diemžēl, bet viņiem nekad mācīšanas nebija prioritāte Nr. 1, jo patstāvīgi bija treniņnometnes utt. Kad beidza spēlēt, tad mācīties vairs negribējās, un līdz ar to sanācis tas kas sanācis.
Tā nav tikai futbolistu problēma. Vienīgi futbolā ir sanācis tā, ka ir masveidīgāka šo bijušo spēlētāju nonākšana futbola funkcionāru amatos federācijā un klubos.

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:27, pirms 6 gadiem
pret stagnāciju+ ,bet kāpēc nav kvotas legiem ārpus ES vai atkal teātris

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:28, pirms 6 gadiem
67?

  -4 [+] [-]

, 2019-10-17 18:31, pirms 6 gadiem
Beidzot

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:31, pirms 6 gadiem
Bananāss rakstīja: 67?
knapi, bet izpederēja. gaidam šova turpinājumu

  +4 [+] [-]

, 2019-10-17 18:31, pirms 6 gadiem
Gorkšs izskatījās ļoti laimīgs
Slēpts komentārs: krista_klentaka_116318889774292

  +5 [+] [-]

, 2019-10-17 18:33, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_116318889774292 rakstīja: jā, drīz varēs doties uz ķurķi, kur tādiem īstā vieta
Pēc tam kad tu būsi devies uz tvaiku ielu.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 18:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: knapi, bet izpederēja. gaidam šova turpinājumu
Man pat bail domāt, kas pa brīnumiem būs tālāk.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 18:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: knapi, bet izpederēja. gaidam šova turpinājumu
Ziedus neviens nebij sagatavojis. Izpederēja un viss. Cik garš un bezjēdzīgs bij viss kongress kopumā, tik īss tā noslēgums

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 18:33, pirms 6 gadiem
ZAGĻI uzvarēja....

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 18:34, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: knapi, bet izpederēja. gaidam šova turpinājumu
izsatās būs jautri, niecīgs pārsvars

  +4 [+] [-]

, 2019-10-17 18:34, pirms 6 gadiem
Nu tik biezpienģīmis kļaviņš mīzdams karstu solīs visiem debesmannu un ķīseļupes
Slēpts komentārs: krista_klentaka_116318889774292

  +2 [+] [-]

, 2019-10-17 18:35, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_116318889774292 rakstīja: beidzot kas labs futbola sakarā. Galvenais atrast īsto cilvēku tagad. Nu, sūdīgāku par Gorkšu vnk nebūs iespējams atrast.. Prozit, Par Latvijas futbolu !
Ļašiks tev parādīs, ka var gan

  -3 [+] [-]

, 2019-10-17 18:35, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Gorkšs izskatījās ļoti laimīgs
jā, jo bija izcepis biksēs siltu kliņģeri

  +3 [+] [-]

, 2019-10-17 18:35, pirms 6 gadiem
Pareizi, iedomājās attīrīt LV futrbolu. Čeka un čekistu pakalpiņi šitādus gājienus nepieļaus un nepiedos.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-17 18:36, pirms 6 gadiem
Beigās guņa būs "spiests" nākt Latvijas futbolu "vilkt no sūdiem laukā"

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 18:36, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ļašiks tev parādīs, ka var gan
nedomāju ka viņš kandidēs, bet ja kandidēs. Viņš būs labs variants, sevi pierādījis jau līdzīgā amatā. Sakarīgs džeks, kuru ciena

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:37, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Gorkšs izskatījās ļoti laimīgs
Gan jau beigās pats saprata, ka cīnīties par futbolu Latvijā, kamēr tā tuvumā ir zagļu un neandertāliešu bari ir bezjēdzīgi un ir priecīgs tikt no tā visa projām.

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:37, pirms 6 gadiem
Atbraucām... Nu ko, tagad tikai jautājums, kādu bīdāmo bidlēnu ieliks vietā? bet, principā, pofig, futbols tomēr kreivu sports, lai viņi tur perās savā sulā

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:38, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_116318889774292 rakstīja: nedomāju ka viņš kandidēs, bet ja kandidēs. Viņš būs labs variants, sevi pierādījis jau līdzīgā amatā. Sakarīgs džeks, kuru ciena
uvažuha starp brataniem?

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:39, pirms 6 gadiem
Interesanti, ko par šo visu domā UEFA.

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:42, pirms 6 gadiem
krista_klentaka_116318889774292 rakstīja: nedomāju ka viņš kandidēs, bet ja kandidēs. Viņš būs labs variants, sevi pierādījis jau līdzīgā amatā. Sakarīgs džeks, kuru ciena
Nemuldi

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:45, pirms 6 gadiem
Bronsons rakstīja: Nu tik biezpienģīmis kļaviņš mīzdams karstu solīs visiem debesmannu un ķīseļupes
Neķer kreņķi, jo LV futbola sabiedrība vairākkārt ir pierādījusi, ka uz KK solījumiem neķeras.

     [+] [-]

, 2019-10-17 18:47, pirms 6 gadiem
Tomēr gāza!? Gorkšs droši, ka atviegloti nopūtās. Kā šādu cirku var paciest?

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 18:48, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Interesanti, ko par šo visu domā UEFA.
Un kas viņiem būtu jādomā?
Tā ir LV (lasi-LFF) iekšējā lieta, un LFF ārkārtas kongress notiek atbilstoši LFF statūtiem, kurus ir apstiprinājis UEFA.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-17 18:53, pirms 6 gadiem
GreenUprise rakstīja: Tomēr gāza!? Gorkšs droši, ka atviegloti nopūtās. Kā šādu cirku var paciest?
Nedomāju, ka viņš varētu justies baigi labi, jo šis balsojums tomēr bija viņa varējuma novērtējums, un viņa atcelšana liecina, ka tā varēšana nav bijusi ne tuvu pat laba.
Var, protams, tos, kuri balsoja par Gorkšā noņemšanu no amata, saukt par zagļiem, shēmotājiem utt., bet tas tomēr neatceļ to, ka visi viņi ir adekvāti cilvēki, kuri saprot, ka maizi viņiem dod darbošanās LV futbola saimniecībā. Diez vai kāds vēlās sačakarēt savas peļņas avotu.