Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Zjuzins nobiedē čempionus, Ronaldu pierāda klasi Portugāles uzvarā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Zjuzins nobiedē čempionus, Ronaldu pierāda klasi Portugāles uzvarā
Krištianu Ronaldu panāk 3:1
Foto: MARIO CRUZ (EFE)

Šodien 2018. gada Pasaules kausa izcīņas turnīra kvalifikācijas turnīra spēlē Latvijas futbola izlase viesos ar 1:4 piekāpās Eiropas čempionei Portugālei. Uz maiņu nākušais Artūrs Zjuzins mājiniekiem uzlēja aukstu dušu, 67. minūtē panākot 1:1, taču Latvijas prieki bija īsi. Divi vārti Krištianu Ronaldu.

Sastāvi: Gabovs par pussargu, Kvarežma rezervē
Kā bija nojaušams pirms spēles, Marians Pahars izvēlējās visai neparastu risinājumu ar Vladislavu Gabovu vidējās līnijas flangā, kur kopā ar Gintu Freimani primārais uzdevums bija apstādināt Krištianu Ronaldu. Latvijai bija 4-2-3-1 ar balstiem Igoru Tarasovu un Oļegu Laizānu, joprojām vietu centra pussarga pozīcijā saglabāja Gļebs Kļuškins, bet kā vienīgais uzbrucējs bija Artjoms Rudņevs, kurš beidzot debitēja šajā ciklā. Portugālei Pepes prombūtnē aizsardzības sirdī spēlēja pieredzējušais Brunu Alvešs, bet uzbrukumā Nani, Krištianu Ronaldu vairāk flangos un uzlecošā zvaigzne Andrē Silva smailē. Uz soliņa maču sāka Kvarežma.

Nani pret Freimani nopelna pendeli, Ronaldu realizē
Latvijas izlase iesāka droši un tikai septītajā minūtē mājinieki veica pirmo sitienu, ko Andris Vaņins pārliecinoši tvēra. Toties Pahara padotie devītajā minūtē nokļuva pavisam tuvu gūtiem vārtiem! Kļuškins no nekā izcīnīja stūra sitienu, pats to izpildīja, un Tarasovs tika pie sitiena ar kāju no dažiem metriem - virsū vārtsargam Rui Patrisiu...

Arī turpinājumā Latvijas izlases organizācija bija laba - ar Ronaldu un Nani sitieniem no distances Vaņins tika galā itin pārliecinoši. Tomēr 28. minūtē Portugāle atklāja rezultātu un nevarētu teikt, ka tas bija kaut kāda spiediena loģisks rezultāts. Nani izspēlēja sieniņu ar partneri un Freimanis izpildīja neprecīzu izklupienu, "Valencia" futbolistu nogāžot. Vaņins uzminēja Ronaldu izpildītā 11 metru soda sitiena virzienu, taču glābt nespēja (1:0).

Portugālei, protams, bija liels pārsvars bumbas kontrolē un Vaņins ik pa brīdim iesaistījās spēlē, tomēr patiesi bīstamu momentu īsti nebija. Rudņevs pabiedēja mājiniekus ar sitienu no soda laukuma robežām, bumbai izspurdzot cauri uz zemes guļošā Alveša padusei, bet sekojošā portugāļu pretuzbrukumā skotu tiesnešu brigāde kļūdaini fiksēja aizmuguri Ronaldu, kurš jau bija paguvis apspēlēt mūsu vārtsargu (tiesa, Krištianu ar Ronaldu nonāca pašā laukuma stūrī). 0:1 pēc pirmā puslaika.

Zjuzins izlīdzina, bet prieki īsi
Otrais puslaiks turpinājās tādā pašā manierē - Eiropas čempioniem daudz pozicionālu uzbrukumu, Latvijas komandai sakārtota aizsardzība, bet vāja pretspēle. Un atkal nosacīto klusumu un mieru pārtrauca mūsējo nevajadzīgs pārkāpums soda laukumā - šoreiz Kļuškins aizķeksēja "Barcelona" pussargu Andrē Gomešu. Pie 11 metru atzīmes atkal nāca klāt Ronaldu, taču šoreiz (varbūt atceroties, cik tuvu Ilūkstes vārtsargs bija pendeles atvairīšanai pirmajā reizē?) pārcentās ar mēģinājumu trāpīt perfekti - vārtu stabs!

Trāpi pa stabu un tu tapsi sodīts! Latvijas izlasei gan vēl bija jāiztur dažas epizodes, bet 67. minūtē rezultāts tika izlīdzināts! Uzbrukumam pieslēdzās nelaimes putns Freimanis, izpildīja labu un asu piespēli gar vārtiem, Rudņevam sitiens nesanāca, taču bumba veiksmīgi atlēca pie Artūra Zjuzina, un uz maiņu nākušais pussargs cauršāva Patrisiu (1:1).

Diemžēl Latvijas prieki nebija ilgāki par trim minūtēm. 70. minūtē cits uz maiņu nācis spēlētājs, Kvarežma, izpildīja teicamu centrējumu, bet rupji kļūdījās mūsu aizsargi, vārtu priekšā atstājot vienu pašu Viljamu Karvalju, kurš ar galvu bija precīzs, atjaunojot Portugālei minimālu vadību (2:1). Vēlreiz piecelties Latvijas izlase nespēja. 85. minūtē atkal milzīgu lomu nospēlēja Kvarežma, kura kvalitatīvu centrējumu gūtajos vārtos akrobātiski pārvērta Ronaldu (3:1).

Beigās Ronaldu divreiz bija tuvu, lai tiktu pie "hat-trick" (tai skaitā trāpījums pa pārliktni), bet galarezultātu 4:1 kompensācijas laikā ar precīzu sitienu ar galvu uzstādīja Alvešs. Latvijai trešais zaudējums pēc kārtas, nākamā spēle 2017. gada martā.

PK2018 kvalifikācijas turnīrs, B grupa (13. novembris)

Portugāle - Latvija 4:1 (1:0)
Vārti: Ronaldu 28' (11m), 85', V.Karvalju 70', Alvešs 90' - Zjuzins 67'.
59. minūtē Ronaldu nerealizēja 11 metru soda sitienu.
Brīdinājumi: Gomešs - Kļuškins, Maksimenko, Gorkšs, Gabovs.
Portugāle: Patrisiu, Kanselu, Alvešs, Fonte, Gerreiru, V.Karvalju, Mariu (Martinšs 71'), Gomešs (Sanšešs 88'), Nani (Kvarežma 65'), Ronaldu, Silva.
Latvija: Vaņins, Freimanis, Gorkšs, Jagodinskis, Maksimenko, Tarasovs, Laizāns, Gabovs, Kļuškins (A.Višņakovs 79'), D.Ikaunieks (Zjuzins 60'), Rudņevs (Gutkovskis 87').
Galvenais tiesnesis: Bobijs Madens (Skotija).

PK2018, Eiropas zona, B grupa (13. novembris)

LaiksSpēle
19:00Šveice - Fēru salas2:0
19:00Ungārija - Andora4:0
21:45Portugāle - Latvija4:1
VIzlaseSUNZVP
1.Šveice44009:312
2.Portugāle430116:39
3.Ungārija42118:37
4.Fēru salas41122:84
5.Latvija41032:83
6.Andora40041:130

  -2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:35, pirms 8 gadiem
Prieks par Zjuzina zirga kājas šusi, kas diemžēl pat nepaspēja iesēt paniku, cik ātri jau atbāza atpakaļ mums.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:35, pirms 8 gadiem
Vienā ziņā esam par mata tiesu labāki par Andoru un Fērām - aizsardzības futbolā. Ar to arī apsveicam.
Ronaldu krekls pienākas Andrim.
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:37, pirms 8 gadiem
Bimbja rakstā izteiktais vēlējums šai izlasei iespēt kaut ko no Giļa 1995.g izlases tomēr nepiepildījās.
Slēpts komentārs: zigmārs112

 +15 [+] [-]

, 2016-11-13 23:37, pirms 8 gadiem
Visi gāja un cīnījās cik varēja. Malači.
Nekādas pretenzijas

  -2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:37, pirms 8 gadiem
Lieliski patrenējām bumbas izsišanu no savas zonas!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:37, pirms 8 gadiem
Paveicās, Portugālei pirmajā puslaikā nevedās spēle.

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:38, pirms 8 gadiem
Bārta rakstīja: Visi gāja un cīnījās cik varēja. Malači.
Nekādas pretenzijas
Cīnīties vajag grieķu/romiešu cīņā. Futbolā ir arī jāprot spēlēt ne tikai lekt un skriet

  +3 [+] [-]

, 2016-11-13 23:38, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Portugāle vispār spēlēja ekonomiskajā režīmā. Un pat šādi CR varēja iesist 5 golus. 2 štangas,1 nerealizēta penka,2 goli. Latvijas futbols ir pakaļā,konkrēti
Zigmārs vēl lielākā pakaļā. Tie bija čempioni pret kuriem spēlējām.

 +14 [+] [-]

, 2016-11-13 23:38, pirms 8 gadiem
Neskaitot pēdējās 5 min, spēle ar + zīmi

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:38, pirms 8 gadiem
Bārta rakstīja: Visi gāja un cīnījās cik varēja. Malači.
Nekādas pretenzijas
Nepiekrītu.
Kur Kamešs, Kur Bulvītis!?
Ko izlasē dara Laizāns un Gorkšs!?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:38, pirms 8 gadiem
normāla spēle, pat ar visām problēmām - ja Freimaņa vietā būtu normāls aizsargs jau būtu krietni labāks rezultāts

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:38, pirms 8 gadiem
Žēl, ka tik ātri ielaidām pēc gūtiem vārtiem, bet nu nebija tik traki, kā dažs labs te domāja.

  -3 [+] [-]

, 2016-11-13 23:39, pirms 8 gadiem
Bārta rakstīja: Zigmārs vēl lielākā pakaļā. Tie bija čempioni pret kuriem spēlējām.
Nu, un? Ar čempioniem spēle sākas ar 0:3, nevis 0:0?

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:39, pirms 8 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Neskaitot pēdējās 5 min, spēle ar + zīmi
neskaitot pēdējās 25

  +6 [+] [-]

, 2016-11-13 23:39, pirms 8 gadiem
Kamēr neuznāca Kvarežma - tikmēr viss bija daudzmaz ok...

  -4 [+] [-]

, 2016-11-13 23:39, pirms 8 gadiem
Bārta rakstīja: Zigmārs vēl lielākā pakaļā. Tie bija čempioni pret kuriem spēlējām.
Ar praktiski 2 sastāvu?

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:40, pirms 8 gadiem
Malachi! Heiteri lai iet dir*t

  -2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:40, pirms 8 gadiem
Cerēsim, ka šī bija Gorkša atvadu spēle.

  +6 [+] [-]

, 2016-11-13 23:41, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nepiekrītu.
Kur Kamešs, Kur Bulvītis!?
Ko izlasē dara Laizāns un Gorkšs!?
Jā, jā, ko Rudņevs tur dara, saucam Verpakovski no pensijas un ko Pahars tur trenē, saucam Dobrecovu.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:41, pirms 8 gadiem
Igaunji nabagi. Ielaida 8/8
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:41, pirms 8 gadiem
Diez kāpēc LTV neaizbrauca sižetu uztaisīt Eiropas čempionu mājvietā..? Ošenieks visu budžetu iztērējis ar saviem basketboliem?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:41, pirms 8 gadiem
freimani ieliek flangā pret ronaldu
čalis uztaisa pendeli un vēl 2 golus atved,kad otrājā ronaldu un alveša golu laikā tālo stabu nenosedza. viņš derētu kā mma kauslis tanī būrī, viss ko viņš māk ir krist un grūstīties

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:41, pirms 8 gadiem
Fergusonu par treneri

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:41, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Ar praktiski 2 sastāvu?
Da labi

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:41, pirms 8 gadiem
Ielaida visus sitienus kurus sita beljgji
Slēpts komentārs: Andris_Barkevics

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:43, pirms 8 gadiem
nekas, estiņus izmīlēja krietni ciešāk šovakar

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:43, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Da labi
Bez pleimeikera var teikt spēlēja. Gomešs - nulle

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:43, pirms 8 gadiem
Nu, nu ne tik traki.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:43, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nepiekrītu.
Kur Kamešs, Kur Bulvītis!?
Ko izlasē dara Laizāns un Gorkšs!?
Par kadriem jau strīdi vienmēr ir bijuši un būs.

  +4 [+] [-]

, 2016-11-13 23:43, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Ar praktiski 2 sastāvu?
Nevajag jau pilnīgas muļķības runāt

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:43, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jā, jā, ko Rudņevs tur dara, saucam Verpakovski no pensijas un ko Pahars tur trenē, saucam Dobrecovu.
Nemuldies, kur es ko par Rudņevu saku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:45, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Bez pleimeikera var teikt spēlēja. Gomešs - nulle
Lai jau nu tas būtu Portugāles otrais sastāvs.

Jā, Deku, R.Karvalju un P.Fereira pietrūka.
Un Pauleta arī nebija.
Un Figu ilgstošā trauma.
Par Melno pērli pat nerunāsim.

  -3 [+] [-]

, 2016-11-13 23:45, pirms 8 gadiem
Klasika Latvijas izlases izpildījumā. Pēc veiksmīgas epizodes (vārtiem) uzreiz sabrūkam

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:45, pirms 8 gadiem
Beļģija vs Igaunija 8:1

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:45, pirms 8 gadiem
Zjuzins ir iesitis gan Rui Patrisiu, gan Petram Čeham

  +5 [+] [-]

, 2016-11-13 23:45, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Cerēsim, ka šī bija Gorkša atvadu spēle.
šodien Gorkšs normāls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:46, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kautrīgie latviešu puiki pat nevar CR krekliņu palūgt. Trakums!
Vinsh nemainas ar krekliniem laukuma,vinsh ta pat ka Real mainas tikai stadiona iekshpuse!

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:46, pirms 8 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: šodien Gorkšs normāls
Aizardzība bija normāla???

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:46, pirms 8 gadiem
Freimanim nav variantu šādās spēlēs , žēl

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:47, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nevajag jau pilnīgas muļķības runāt
nu labi pārspīlēju. ))

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:47, pirms 8 gadiem
Vāja spēle Freimanim! 2 vārti uz viņu 1 uz Gorkšu. Cik ilgi Gorkšs būs sastāvā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:47, pirms 8 gadiem
Nu musu bailes stavoklis turpinas,virsraksta biedejam un tikai ne spelejam,nu man personigi javac pa ziem un jatrene LV ilgi un neatlaidigi.

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:47, pirms 8 gadiem
Gorkšs tak Kristīnes kreklu sarunāja spēles sākumā sasveicinoties.

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:47, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Lai jau nu tas būtu Portugāles otrais sastāvs.

Jā, Deku, R.Karvalju un P.Fereira pietrūka.
Un Pauleta arī nebija.
Un Figu ilgstošā trauma.
Par Melno pērli pat nerunāsim.
aaahaahaha

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:47, pirms 8 gadiem
Ar Rudņevu priekšā cita lieta.

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:47, pirms 8 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Aizardzība bija normāla???
Cik reālu iespēju bija Portugālei?

  -2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:47, pirms 8 gadiem
uzskatu pret šādu komandu vajdzēja katram inviduāli parādīt ko māk tad arī rezūltats butu labāks.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-13 23:48, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Ar praktiski 2 sastāvu?
2. sastāvs ar 7 futbolistiem šodien sākumsastāvā, kuri izgāja sākumsastāvā arī pret Franciju EURO 2016 finālā

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:48, pirms 8 gadiem
Arlabunakti!
Futbols mums šogad beidzies.
metta izdzīvoja
izlase sarūgtināja pēdējās 4 spēlēs

  -3 [+] [-]

, 2016-11-13 23:49, pirms 8 gadiem
Krievs ekad nav macejis spelet futbolu.Visa pasaule smejas par krievu futbolu.Pahars ir ,bija un bus krievs un ko jedzigu iemacit nav spejigs.Latvijas fudbols bija tikai Skredela laika.Tagad ta ir parodija......tupoi russkij futbol.

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:49, pirms 8 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Cik reālu iespēju bija Portugālei?
Kāpēc pret tehnisko Por visi vārti( iznemot11) tiek iesisti pēc centrejumiem??? Normāla aizsargu darbība???

  -4 [+] [-]

, 2016-11-13 23:49, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 2. sastāvs ar 7 futbolistiem šodien sākumsastāvā, kuri izgāja sākumsastāvā arī pret Franciju EURO 2016 finālā
Malacis. Wikipedia Tevi arī ciena.

Tas jau automātiski SKAIDRS nebija?

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:49, pirms 8 gadiem
Bez autora, vēl kāds redzēja, kaut vienu uz mirkli nobijušos portugāli?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:49, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 2. sastāvs ar 7 futbolistiem šodien sākumsastāvā, kuri izgāja sākumsastāvā arī pret Franciju EURO 2016 finālā
nu bet Tu nevari nepiekrist,ka viņi laida luni uz laukuma

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:50, pirms 8 gadiem
zvaka gals rakstīja: Krievs ekad nav macejis spelet futbolu.Visa pasaule smejas par krievu futbolu.Pahars ir ,bija un bus krievs un ko jedzigu iemacit nav spejigs.Latvijas fudbols bija tikai Skredela laika.Tagad ta ir parodija......tupoi russkij futbol.
Fudbols?? Nopietni, latvieti?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:50, pirms 8 gadiem
zvaka gals rakstīja: Krievs ekad nav macejis spelet futbolu.Visa pasaule smejas par krievu futbolu.Pahars ir ,bija un bus krievs un ko jedzigu iemacit nav spejigs.Latvijas fudbols bija tikai Skredela laika.Tagad ta ir parodija......tupoi russkij futbol.
vispār PSRS tīri labi spēlēja

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:50, pirms 8 gadiem
zvaka gals rakstīja: Krievs ekad nav macejis spelet futbolu.Visa pasaule smejas par krievu futbolu.Pahars ir ,bija un bus krievs un ko jedzigu iemacit nav spejigs.Latvijas fudbols bija tikai Skredela laika.Tagad ta ir parodija......tupoi russkij futbol.
Iemācies rakstīt, draugs.

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:50, pirms 8 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: šodien Gorkšs normāls
Tieshi pec vina kludas Karvalijo iesta otro golu!

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:50, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Bez autora, vēl kāds redzēja, kaut vienu uz mirkli nobijušos portugāli?
Autors dzīvo ilūzijās. Tviterī raksta,ka Zjuzinu jāpērk POR klubiem.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:51, pirms 8 gadiem
..lai cik grūti mums gāja, 70 minūtes bija ok. dažbrīd latvieši izskatījās kā Portugāle EČ finālā. tikai šoreiz nenospīdēja mums...

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:51, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Malacis. Wikipedia Tevi arī ciena.

Tas jau automātiski SKAIDRS nebija?
Klau, Tev hobijs ir kasīties pie katra mana komenta? Rēcīgs čalis esi, turpini tēlot ekspertu pie La ligas rakstiem

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:51, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: vispār PSRS tīri labi spēlēja
Eč 88 pat finālā spēlēja, kur konkrēti atrāvās no Gullita, van Bastena& co
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-11-13 23:53, pirms 8 gadiem
Paldies mūsu izlasei par spēli!
Meistarības starpība acīmredzama, jāpieņem tā realitāte.
Žēl, ka nepaspēja ieķerties rezultātā!
Žēl, ka spēles beigās neizturēja spiedienu.
Neko nevar Paharam pārmest (tā kā Bulvītis esot traumēts tad tas vai būtu derīgs nešķiet apspriežams).

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 23:53, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: vispār PSRS tīri labi spēlēja
Un cik no viniem bija krievi?
Tas pats PSRS basketbola!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-11-13 23:55, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: vispār PSRS tīri labi spēlēja
Tā izlase tak bija no vieniem hoholiem stādīta ar nelielu čurku piejaukumu

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:56, pirms 8 gadiem
HMB-BIJUAIZMIDZIS rakstīja: jums tiesham liekas normali ka 25 gadus pec neatkaribas futbola izlasee darba valoda ir RUS???
Nee,neliekas normali,bet ko mums tagad darit?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:56, pirms 8 gadiem
Vai bijām pelnījuši cienīgāku rezultātu?Šoreiz noteikti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-13 23:58, pirms 8 gadiem
Modritis rakstīja: Un cik no viniem bija krievi?
Tas pats PSRS basketbola!
Nepasen redzēju vienu vecu atkārtojumu par Ģenerāli. Viņš tur tā stāstīja par PSRS basi,ka viņam tur visi klanījušies. Ka Voldža pa 50 ači lādējā. Un vispār visi viņu apjūsmoja.Un ka tagad neviens tā vairs neprot spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-11-14 00:00, pirms 8 gadiem
Eu, nu beidziet gaudot ! Valsts ar nepilniem 2 miljoniem iedzīvotāju, kur jaunatne ir aizbraukusi , spēlē cienījami 75 min. ar Eiropas čempioni un pasaules šī gada labāko spēlētāju...ar valsti, kur nezin kas ir sniegs, ar valsti, kurai ir Brazīlijas etniskais atbalsts un vēl melno koloniju dārgakmeņi...
Viss bija ok līdz Kvarežma sāka no labā flanga precīzi centrēt soda laukumā...

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 00:00, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Nepasen redzēju vienu vecu atkārtojumu par Ģenerāli. Viņš tur tā stāstīja par PSRS basi,ka viņam tur visi klanījušies. Ka Voldža pa 50 ači lādējā. Un vispār visi viņu apjūsmoja.Un ka tagad neviens tā vairs neprot spēlēt
bezaizsardzības basketbola laikā noteiki bija interesanti spēlēt.

  +4 [+] [-]

, 2016-11-14 00:02, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Eu, nu beidziet gaudot ! Valsts ar nepilniem 2 miljoniem iedzīvotāju, kur jaunatne ir aizbraukusi , spēlē cienījami 75 min. ar Eiropas čempioni un pasaules šī gada labāko spēlētāju...ar valsti, kur nezin kas ir sniegs, ar valsti, kurai ir Brazīlijas etniskais atbalsts un vēl melno koloniju dārgakmeņi...
Viss bija ok līdz Kvarežma sāka no labā flanga precīzi centrēt soda laukumā...
Te ir akmens LFF lauciņā. Tava teorija nestrādā pret Islandi, kuri radījuši labus apstākļus bērniem, jauniešiem, kuri spēlē futbolu.

  +4 [+] [-]

, 2016-11-14 00:02, pirms 8 gadiem
Tas ir tas ko LV prot - kad pašai spēle nav jāveido, bet JĀKAPĀ! Tur augstu tehnikas līmeni nevajag, piespēļu kvaitāte nav tik svarīga! Tāpēc šie zaudējumu neizskatās tik slikti (pret spēcīg
am izlasēm es domāju)! Bet būtību jau tas nemaina...esam tur kur esam! līdz ko spēle jāveido pašiem, tā ir šausmas...

p.s. bet tāpat paldies par atdevi! Mūsējie ir tādi aizsardzības kapātāji, ne spēlesv veidotāji! Paši nevar, un citiem arī neļauj

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 00:04, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Eu, nu beidziet gaudot ! Valsts ar nepilniem 2 miljoniem iedzīvotāju, kur jaunatne ir aizbraukusi , spēlē cienījami 75 min. ar Eiropas čempioni un pasaules šī gada labāko spēlētāju...ar valsti, kur nezin kas ir sniegs, ar valsti, kurai ir Brazīlijas etniskais atbalsts un vēl melno koloniju dārgakmeņi...
Viss bija ok līdz Kvarežma sāka no labā flanga precīzi centrēt soda laukumā...
sirdī iedzēla visai taisnīgs angļu komentētāju viedokli - "komanda, kura pat nemēģina sist pa vārtiem"
pat tad, kad rodas neliela iespēja izveidot uzbrukumu, bumba vienkārši tiek aizsperta prom. un tad tajā retajā reizē, kad saņemas uzsist, tad izrādās, ka var tak arī iesist. vai ne? kāds pārsteigums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-14 00:07, pirms 8 gadiem
Bija jutams Cauņas , rakela, un Dubras iztrukums, bet visu cieņu, izskatijas ka Protugale mus pat mazliet respektēja, ronaldo ar to otro pendeli nepaveicas... Beigas gandriz jau dabuja hat trick, visu cieņu Latvijas izlasei!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 00:09, pirms 8 gadiem
Mīļie kritiķi, saruna nenotiek par tēmu, ja tiek lietoti apvainojumi...dzert vajag vai nu mazāk, vai vairāk, lai nepiedalītos diskusijās...un ja gribiet kādu aizskart, tad bomārs nav īstais vārds...bomārs ir patiesi vienīgais brīvais cilvēks mūsu sabiedrībā, kuram pie pakaļas šīs sabiedrības likumi...tiesa gan, ka ilgi tā nenodzīvot...bet brīvs!

     [+] [-]

, 2016-11-14 00:09, pirms 8 gadiem
par atdevi piekrītu, cīnijās līdz galam, bet ja kritiski skatās par paša futbola kvalitāti un interesantumu, tad ir ļoti mokoši vērot tik sliktu izpildījumu. un tie pēdējie 2 vārti bija tāda paviršība, atstāt pasaules top skoreri nepiesegtu, cik gudram un talantīgan ir jābūt, lai tā nospēlētu? vienkārši liekas neticami, ka starpība var būt tik briesmīgi liela,.

     [+] [-]

, 2016-11-14 00:10, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Eu, nu beidziet gaudot ! Valsts ar nepilniem 2 miljoniem iedzīvotāju, kur jaunatne ir aizbraukusi , spēlē cienījami 75 min. ar Eiropas čempioni un pasaules šī gada labāko spēlētāju...ar valsti, kur nezin kas ir sniegs, ar valsti, kurai ir Brazīlijas etniskais atbalsts un vēl melno koloniju dārgakmeņi...
Viss bija ok līdz Kvarežma sāka no labā flanga precīzi centrēt soda laukumā...
KAA KVAREZMA UZNAACA, TAA BIJA SKAIDRS - BUUS STABILI UZVARA POR!

     [+] [-]

, 2016-11-14 00:11, pirms 8 gadiem
Vot šitas kepku attaisnojums 2 miljoni un maza valsts vienmēr licies smieklīgs, tas jau sen ir sportā pierādīts, ka tas nav TIK maz! . Bet nu protams, ka kautrīgie latvieši kā parasti - ''ko ta mēs, tikai 2 miljoni, labi jau ir tāpat..''!

     [+] [-]

, 2016-11-14 00:16, pirms 8 gadiem
HMB-BIJUAIZMIDZIS rakstīja: man patik rudnev speele, ipashi mirkliii kad bumba no vina atleca kaa no galda tenisa raketes
vienīgais ,kurš varēja apspēlēt portugāļus

     [+] [-]

, 2016-11-14 00:17, pirms 8 gadiem
LUX_04, kāpēc Tev nepatīk cepure "kepka"? ...man drīz 60, un nekautrējos uzlikt uz galvas kepku, kad spēcīga saule.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-14 00:25, pirms 8 gadiem
LUX_04 rakstīja: Vot šitas kepku attaisnojums 2 miljoni un maza valsts vienmēr licies smieklīgs, tas jau sen ir sportā pierādīts, ka tas nav TIK maz! . Bet nu protams, ka kautrīgie latvieši kā parasti - ''ko ta mēs, tikai 2 miljoni, labi jau ir tāpat..''!
Par to iedzīvotāju skaitu gan ir jāpiekrīt. Komentāros tas tiek bieži un nevajadzīgi pieminēts. Interesanti, vai arī horvāti ar saviem 4 miljoniem vai Urugvaja, kur ir apmēram 3,4 miljoni iedzīvotāju, tāpat žēlojas?

     [+] [-]

, 2016-11-14 00:30, pirms 8 gadiem
Viens ieminejas par latviesu valodu,man Pahars kaut vai arabiski komande,bet lai rada labu futbolu ar uzvaram par salam,ungariem un andoram ka ari izlaiz nagus sveicei un portuliem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-14 00:39, pirms 8 gadiem
Deportivo, kas ir Horvātija un Urugvaja hokejā? ...mums pirmajā vietā ir hokejs, jo šajā sportā ir iespēja nopelnīt un nav melno konkurences....futbolā vecākiem sūtīt trenēties savus bērnus ir labdarība futbola struktūrai...
Elementāri, ja ir normāls ar galvu domājoši vecāki, tad dēlu iekārtos hokejā un ne futbolā, jo hokejā ir lielākas perspektīvas...hokejs gan ir pakāpi dārgāks par futbolu, bet tāpēc tur nav melno konkurences....un melnie ir labāki atlēti no mātes dabas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-11-14 00:47, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Portugāle vispār spēlēja ekonomiskajā režīmā. Un pat šādi CR varēja iesist 5 golus. 2 štangas,1 nerealizēta penka,2 goli. Latvijas futbols ir pakaļā,konkrēti
Kāds tur ekonomiskais režīms ?
Penaldo fans ir un paliks Penaldo fans, attaisnojumi, attaisnojumi...
Ej arī Tu paraudi par neiesisto pendeli

  -1 [+] [-]

, 2016-11-14 00:49, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Deportivo, kas ir Horvātija un Urugvaja hokejā? ...mums pirmajā vietā ir hokejs, jo šajā sportā ir iespēja nopelnīt un nav melno konkurences....futbolā vecākiem sūtīt trenēties savus bērnus ir labdarība futbola struktūrai...
Elementāri, ja ir normāls ar galvu domājoši vecāki, tad dēlu iekārtos hokejā un ne futbolā, jo hokejā ir lielākas perspektīvas...hokejs gan ir pakāpi dārgāks par futbolu, bet tāpēc tur nav melno konkurences....un melnie ir labāki atlēti no mātes dabas
pēc tavas loģikas vadoties, basīti vecākiem vispār nav jēgas sūtīt savus bērnus, jo tur vispār ir totāla melno dominance pat salīdzinot ar futtbolu. atliek tikai hokejs, bitalons, slidošana, bobslejs. ? visur, kur ir auksti
man vērojot mūsu panākumus hokejā, sporta haļļu izplatību latvijā, redzot, cik liela ir bijusi atdeve no jaunatnes sporta sistēmas, rodas lielas šaubas par hokeja lietderību līdzīgi, kā futbolā.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-14 00:50, pirms 8 gadiem
Vadims brauc augumā, ka izlasē runājot po russki, bet pats nemācētu uz ielas pajautāt cik pulkstens.
Diemžēl nepiekrītu un uzskatu, ka izlase atmazgātāka no krieviem kā tā bija Starkova laikos

  -1 [+] [-]

, 2016-11-14 00:51, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Deportivo, kas ir Horvātija un Urugvaja hokejā? ...mums pirmajā vietā ir hokejs, jo šajā sportā ir iespēja nopelnīt un nav melno konkurences....futbolā vecākiem sūtīt trenēties savus bērnus ir labdarība futbola struktūrai...
Elementāri, ja ir normāls ar galvu domājoši vecāki, tad dēlu iekārtos hokejā un ne futbolā, jo hokejā ir lielākas perspektīvas...hokejs gan ir pakāpi dārgāks par futbolu, bet tāpēc tur nav melno konkurences....un melnie ir labāki atlēti no mātes dabas
normāli domājošo vecāki sūtīs bērnu basketbolā. šobrīd šajā sporta veidā ir lielākā masveidība,lielākā atdeve, kā arī sistēma ir vissakārototākā.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 00:52, pirms 8 gadiem
HMB, vispār jau būtu interesanti savilkt galus - cik pelna hokejisti un cik futbolisti ar Latvijas pasi...
Paklau, Tu nevari teikumus būvēt bez tiem bomāriem un pāķiem?

  +2 [+] [-]

, 2016-11-14 00:57, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Deportivo, kas ir Horvātija un Urugvaja hokejā? ...mums pirmajā vietā ir hokejs, jo šajā sportā ir iespēja nopelnīt un nav melno konkurences....futbolā vecākiem sūtīt trenēties savus bērnus ir labdarība futbola struktūrai...
Elementāri, ja ir normāls ar galvu domājoši vecāki, tad dēlu iekārtos hokejā un ne futbolā, jo hokejā ir lielākas perspektīvas...hokejs gan ir pakāpi dārgāks par futbolu, bet tāpēc tur nav melno konkurences....un melnie ir labāki atlēti no mātes dabas
Ja godīgi, es runāju par mūžīgo sūkstēšanos, ko esmu novērojis komentāros. Par to, ka bez mitas un bez vajadzības tiek salīdzināti mūsu 2 milj. ar citu valstu iedzīvotāju skaitu. Tas, ka iedzīvotāju skaits ir nozīmīgs faktors sporta masveidībā un attīstībā, ir skaidrs. Bet pēc šiem mūžigajiem komentāriem, ko nākas lasīt, atliek secināt, ka futbolā un citos sporta veidos dominē Ķīna, Indija vai Indonēzija.

Nezinu, vai hokejs Latvijā ir ienesīgāks un perspektīvāks nekā futbols, jo neesmu to padziļināti pētījis, bet būtu interesanti salīdzināt, piemēram, Latvijas futbola un hokeja virslīgas spēlētāju vidējās algas.

Bet Horvātija ar saviem 4 miljoniem ir ne tikai spēcīga futbolā, bet arī basketbolā, handbolā un ūdenspolo.

     [+] [-]

, 2016-11-14 00:59, pirms 8 gadiem
tādsnesportists, basketbols ir meitenēm finansiāli izdevīgs ar USA augstskolām , bet zēniem vajag fiziskos parametrus... KP vai Biedriņu sūtīt hokejā būtu muļķība...un basketbolā izsitas tie,kuriem jau ir tās ģimenes tradīcijas ...hokejā tālāk tiek arī tie, kuriem nav šo ģimenes tradīcīju

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 00:59, pirms 8 gadiem
Deportivo rakstīja: Ja godīgi, es runāju par mūžīgo sūkstēšanos, ko esmu novērojis komentāros. Par to, ka bez mitas un bez vajadzības tiek salīdzināti mūsu 2 milj. ar citu valstu iedzīvotāju skaitu. Tas, ka iedzīvotāju skaits ir nozīmīgs faktors sporta masveidībā un attīstībā, ir skaidrs. Bet pēc šiem mūžigajiem komentāriem, ko nākas lasīt, atliek secināt, ka futbolā un citos sporta veidos dominē Ķīna, Indija vai Indonēzija.

Nezinu, vai hokejs Latvijā ir ienesīgāks un perspektīvāks nekā futbols, jo neesmu to padziļināti pētījis, bet būtu interesanti salīdzināt, piemēram, Latvijas futbola un hokeja virslīgas spēlētāju vidējās algas.

Bet Horvātija ar saviem 4 miljoniem ir ne tikai spēcīga futbolā, bet arī basketbolā, handbolā un ūdenspolo.
+ horvāti vēl pamanās paņemt medaļas svarīgākajos vieglatlētikas mačos

  +2 [+] [-]

, 2016-11-14 01:02, pirms 8 gadiem
Deportivo rakstīja: Ja godīgi, es runāju par mūžīgo sūkstēšanos, ko esmu novērojis komentāros. Par to, ka bez mitas un bez vajadzības tiek salīdzināti mūsu 2 milj. ar citu valstu iedzīvotāju skaitu. Tas, ka iedzīvotāju skaits ir nozīmīgs faktors sporta masveidībā un attīstībā, ir skaidrs. Bet pēc šiem mūžigajiem komentāriem, ko nākas lasīt, atliek secināt, ka futbolā un citos sporta veidos dominē Ķīna, Indija vai Indonēzija.

Nezinu, vai hokejs Latvijā ir ienesīgāks un perspektīvāks nekā futbols, jo neesmu to padziļināti pētījis, bet būtu interesanti salīdzināt, piemēram, Latvijas futbola un hokeja virslīgas spēlētāju vidējās algas.

Bet Horvātija ar saviem 4 miljoniem ir ne tikai spēcīga futbolā, bet arī basketbolā, handbolā un ūdenspolo.
Slovēnija arī ir lielisks piemērs Šiem hokejs ne tuvu nav top sporta veids, bet šie 2018. g. brauks uz 2. OS pēc kārtas

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:06, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: tādsnesportists, basketbols ir meitenēm finansiāli izdevīgs ar USA augstskolām , bet zēniem vajag fiziskos parametrus... KP vai Biedriņu sūtīt hokejā būtu muļķība...un basketbolā izsitas tie,kuriem jau ir tās ģimenes tradīcijas ...hokejā tālāk tiek arī tie, kuriem nav šo ģimenes tradīcīju
ne pārāk pamatots viedoklis. basjetbolā izsisties ir daudz lelāka iespēja, pilnīgi vienalga vai ir gīmenē tradīcijas, vai nav. Biedriņam, janičenokam, šķēlem, Blūmam bija baigās ģimenes tradīcijas? hokeja, savukārt, pārāk noteicošais ir naudas un ģeogrāfiskais faktors, jo visu nosaka vai vecāki spēj atļauties sūtīt sīko, kā arī, salīdzinam, cik izplatīti un pieejami ir ledus laukumi latvijā? kur ir lielāka iespēja, ka tieši talantīgais sīcis tiks pie treniņu iespējām? hokejā? nedomāju vis.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 01:07, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Slovēnija arī ir lielisks piemērs Šiem hokejs ne tuvu nav top sporta veids, bet šie 2018. g. brauks uz 2. OS pēc kārtas
un ved medaļas pilniem maisiem no pēdējo gadu OS

2008-5
2010-3
2012-4
2014-8
2016-4

  -1 [+] [-]

, 2016-11-14 01:08, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y, slovēņiem šodien ir Kopitars...mums bija Ozo, arī braucām uz olimpiādi....ik pa laikam mazām nācijām gadās pa izcilam spēlētājam...ja mums būtu viens tāds Ovečkins šodien, tad ar brauktu uz Koreju...šodien nav, bet gan jau būs !

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:11, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: tādsnesportists, basketbols ir meitenēm finansiāli izdevīgs ar USA augstskolām , bet zēniem vajag fiziskos parametrus... KP vai Biedriņu sūtīt hokejā būtu muļķība...un basketbolā izsitas tie,kuriem jau ir tās ģimenes tradīcijas ...hokejā tālāk tiek arī tie, kuriem nav šo ģimenes tradīcīju
turklāt jau kādu laiku ir pierādījies, ka asv skolu variants mums praktiski nenodrošina nekādu kvalitatīvu atdevi. 20 gadu laikā vienīgais tiešām augstu līmeni sasniegušais spēlētājs ar asv studentu pierakstu ir kambala. visi pārējie aizgāja pa pieskari.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 01:14, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: turklāt jau kādu laiku ir pierādījies, ka asv skolu variants mums praktiski nenodrošina nekādu kvalitatīvu atdevi. 20 gadu laikā vienīgais tiešām augstu līmeni sasniegušais spēlētājs ar asv studentu pierakstu ir kambala. visi pārējie aizgāja pa pieskari.
Dāmām gan bija un būs savādāk

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 01:15, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: ehhh, žēl,ka Dukuram nav vairāk disciplīnu savā sporta veidā....tad mēs jau tuvotos divciparu skaitlim medaļu ailītē
Jāievieš skeletona divnieks

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:16, pirms 8 gadiem
Paldies, ka tika izdzēsti slimnieka komentāri

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:21, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dāmām gan bija un būs savādāk
jā, mazliet jocīgi sanāk, bet dāmām ir pozitīva bilance, meičām ir izaugsme pa studiju laiku, bet no čaļiem pārsvarā sanāk vilšanās. Tas pats Grafs un Ļaksa, vēl kaudze citu pēc stidijām atbrauc atpakaļ necik labāki, kā aizbraucot.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 01:26, pirms 8 gadiem
...nu,labi uztaisam balsošanu!
Jums ir aktīvs puika 6 gadi, kurš nezin, kur likt enerģiju - visas aukles un audzinātājas jau ir izbesījis un jūs, kā mīlošs vecāks to visu piedevis un pie reizes sapratis, ka puikam enerģijas daudz, nav flegma, grāmatas lasīt negrib, patīk izplūkties ar vienaudžiem utt...un naudas jums ir normàli!
Kur sūtīsiet savu atvasi? ....futbols,hokejs, basketbols, rokasbumba, florbols, teniss utt....

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:27, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jā, mazliet jocīgi sanāk, bet dāmām ir pozitīva bilance, meičām ir izaugsme pa studiju laiku, bet no čaļiem pārsvarā sanāk vilšanās. Tas pats Grafs un Ļaksa, vēl kaudze citu pēc stidijām atbrauc atpakaļ necik labāki, kā aizbraucot.
Man ļoti žēl, ka Dukulim nesanāks basketbolista karjera. Ļoti simpatizēja šis U-18 un U-19 izlases laikos. Man jau likās, ka šis nākotnē kandidēs uz vietu pieaugušo izlasē, bet nekā Bet, protams, malacis, ka ieguva augstāko izglītību, tātad dzīvē nepazudīs

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:31, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: ...nu,labi uztaisam balsošanu!
Jums ir aktīvs puika 6 gadi, kurš nezin, kur likt enerģiju - visas aukles un audzinātājas jau ir izbesījis un jūs, kā mīlošs vecāks to visu piedevis un pie reizes sapratis, ka puikam enerģijas daudz, nav flegma, grāmatas lasīt negrib, patīk izplūkties ar vienaudžiem utt...un naudas jums ir normàli!
Kur sūtīsiet savu atvasi? ....futbols,hokejs, basketbols, rokasbumba, florbols, teniss utt....
nav tā, ka viss sākas ar to, kur tu dzīvo un kas tev vispār ir pieejams? es sūtītu basītī, ja nebūtu redzams, ka sīkajam ir izteikta interese par kādu sporta veidu vai citu nodarbību pašam
man, teiksim, sencis nekādā variantā bērnībā nebūtu sūtījis ne futbolā, ne hokejā, ne basītī, ne boksā, pat jā šāda iespēja būtu bijusi, jo viņam patika un viņš atbalstīja tikai motosportus. sevišķi motokrosu. es domāju, ka līdzīga situācija var izveidoties jebkurā ģimenē.

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:36, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man ļoti žēl, ka Dukulim nesanāks basketbolista karjera. Ļoti simpatizēja šis U-18 un U-19 izlases laikos. Man jau likās, ka šis nākotnē kandidēs uz vietu pieaugušo izlasē, bet nekā Bet, protams, malacis, ka ieguva augstāko izglītību, tātad dzīvē nepazudīs
tāpēc es savā ziņā tos puikas, kas izvēlas braukt studēt pāri okeānam, kā potenciālos pro basketbolistus jau priekšlaicīgi savās domās norakstu. protams, nav jau arī slikti, ja iegūst labu izglītību. tie, kuri tomēr jūt, ka basketbols vīņiem ir primārais, laikam tomēr paliek eiropā. tas ir pareizāk.

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:44, pirms 8 gadiem
pret Eiropas chempioniem nospeeleejaam cienijami,domaaju ka puishiem palika labas emocijas peec speeles,ne jau rezultaata zinjaa,bet snieguma zinjaa

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:47, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tāpēc es savā ziņā tos puikas, kas izvēlas braukt studēt pāri okeānam, kā potenciālos pro basketbolistus jau priekšlaicīgi savās domās norakstu. protams, nav jau arī slikti, ja iegūst labu izglītību. tie, kuri tomēr jūt, ka basketbols vīņiem ir primārais, laikam tomēr paliek eiropā. tas ir pareizāk.
Vai tad Zoriks ar netaisās studēt ASV? Cerams, ka viņš būs izņēmums.

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:51, pirms 8 gadiem
Nu, motosports ...baigo piķi vajag...ok, ja esi jaunais Šumahers un tev ir vislabākā mašīna ...

  +2 [+] [-]

, 2016-11-14 01:55, pirms 8 gadiem
paarsteidza divas lietas-1)cik viegli muusu aizsardziibu apspeeleet vienkaarshi mainot malas,viena piespeele uz otru malu un tur speeleetaajs sanjem bumbu veselaa hektaaraa briivas teritorijas un nu Kvaresmam nesagaadaaja gruutiibas nepiesegtam smuki uzcentreet
2)ka muus apspeeleeja elementaa,kursh likaas vislabaakais,tas ir speelee otrajaa staavaa,var muus apmudiit ar smukaam piespeeleem,bet otrajaa staavaa parasti esam bijushi ok,tik ne shajaa speelee

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 01:55, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tad Zoriks ar netaisās studēt ASV? Cerams, ka viņš būs izņēmums.
cerams, patika, kā Zoriks spēlēja jauniešos.

     [+] [-]

, 2016-11-14 01:57, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Nu, motosports ...baigo piķi vajag...ok, ja esi jaunais Šumahers un tev ir vislabākā mašīna ...
nu motorsports savā ziņā ir vēl elitārāks sporta veids, kā hokejs.
laikā kad es augu, tas vel tā nebija. vismaz līdz noteiktam brīdim.

     [+] [-]

, 2016-11-14 02:08, pirms 8 gadiem
tādsnesportists, da nū...motosports nav sports...ir nauda labam auto - tu esi čempions, nav naudas - esi lūzers...

     [+] [-]

, 2016-11-14 02:31, pirms 8 gadiem
HMB, Tev ir reāla atkarība no SC...pacenties iztēloties, kā resni SC īpašnieki nopelna no Taviem klikšķiem šajā vietnè...bano, bet nauda ripo

     [+] [-]

, 2016-11-14 03:20, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: tādsnesportists, da nū...motosports nav sports...ir nauda labam auto - tu esi čempions, nav naudas - esi lūzers...
tomēr gluži nē. ir tehnikai nozīme, liela. bet ir tas jauniešu līmenis, kur atsijā tos, kam ir talants un to labo tehniku tomēr dod tiem, kam ir talants. teiksim, kā formulā vai motokrosā. man liekas, ar ralliju mazliet savādāk, jo pie mums daudzi ņemas uz savu galvu, ja ir pašam piķis vai sponsori, tad piedalās, ja nav tad nav.

  -3 [+] [-]

, 2016-11-14 06:39, pirms 8 gadiem
LV čaļi labi spēlēja. Portugālei vispār pirmajā puslaikā nebija iespēju gūt vārtu, ja nebūtu 11 m soda sitiena. Ronaldu neko neparādīja. Nedz pirmajā, nedz otrajā puslaikā. Zvaigzne? Nu, ja futbolistam ļauj sist 11 m, tad lielākā daļa iesitīs, neatkarīgi no viņiem piedēvētā statusa. Turklāt otru iespēju viņš neizmantoja. Savus vārtus no spēles viņš iesita mūsu spēlētāju kļūdas dēļ: arī daudzi iesistu, ja bumba nāk tieši uz kāju vārtu priekšā. Manā skatījumā, Ronaldu nav nekāda zvaigzne. Maksimenko viņu nosedza. Mūsu čaļi pārāk viņu respektēja. Skatījās kā uz kādu dievu. Tikai tāpēc radās kļūdas. Vnk cilvēks un futbolists. Mānkustības, kuras viņš rāda prot visi spēlējošie futbolisti. Pārāk uz viņu koncentrējās un tāpēc varēja brīvāk justies pārējie pretinieki Paldies čaļiem par spēli un vēlēšu mazāk respektēt pretiniekus. Jebkurus. Vnk cilvēki vien ir un kad tos nosedz, tad neko neparāda.

     [+] [-]

, 2016-11-14 08:52, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Diez kāpēc LTV neaizbrauca sižetu uztaisīt Eiropas čempionu mājvietā..? Ošenieks visu budžetu iztērējis ar saviem basketboliem?
kad spēlēsim finālturnīrā, tad arī braukās

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 09:09, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jā, jā, ko Rudņevs tur dara, saucam Verpakovski no pensijas un ko Pahars tur trenē, saucam Dobrecovu.
Rudņevs uzbrukumā vismaz mēģināja pieturēt bumbu, bet nebija jau, kas viņam palīdz. Dažbrīd jau tīri tā neko viņš pieturēja bumbu. Labāka uzbrucēja par Rudņevu mums pagaidām nav.

     [+] [-]

, 2016-11-14 09:13, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kautrīgie latviešu puiki pat nevar CR krekliņu palūgt. Trakums!
Tas tikai priecē ,ka mūsējie nesāka stāties rindā pēc ''princeses''sasvīdušās maiciņas ,vai vēl labāk -sāktu lūgt autogrāfus vai taisīt selfijus! Tomēr kaut kādam pašlepnumam ir jābūt!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 10:41, pirms 8 gadiem
Vispārējas futbola prasmes jau pietiekami labas, bet tiek ciests, jo nav pussargu, kas var apstrādāt bumbu, saspēlēties, piespēlēt!
Brīžiem atņēma bumbu kā skolniekiem, bet tas ir saprotams, jo U21 labāk māk saspēlēties, piespēlēt un tas ir studentu līmenis!
Vislabāk spēlēja, ja spēlēja kā Jelgava- ar vienu pieskārienu, ar galvu, divcīņās, presings, uzreiz iesaistījās bumbas atņemšanā, tad arī portugāļi raustījās!

     [+] [-]

, 2016-11-14 10:50, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Deportivo, kas ir Horvātija un Urugvaja hokejā? ...mums pirmajā vietā ir hokejs, jo šajā sportā ir iespēja nopelnīt un nav melno konkurences....futbolā vecākiem sūtīt trenēties savus bērnus ir labdarība futbola struktūrai...
Elementāri, ja ir normāls ar galvu domājoši vecāki, tad dēlu iekārtos hokejā un ne futbolā, jo hokejā ir lielākas perspektīvas...hokejs gan ir pakāpi dārgāks par futbolu, bet tāpēc tur nav melno konkurences....un melnie ir labāki atlēti no mātes dabas
Hokejā vispār ir visvairāk jādomā, tāpēc arī tur topā ir Kanāda, Zviedrija, Somija...
Futbolā visvairāk jādomā ir pussargiem un tur dominē eiropieši!

     [+] [-]

, 2016-11-14 10:55, pirms 8 gadiem
"Profesori" uzvarēs arī sportā- Iniesta, Džinobili!

     [+] [-]

, 2016-11-14 10:58, pirms 8 gadiem
Ja vietējie futbola speciālisti nevar sagatavot pussargus, tad ir 3 varianti:
1. Sūtīt trenerus izglītoties
2. Piesaistīt ārzemju speciālistus.
3. Censties iekārtot futbolistus ātrāk, lai var paspēt ko iemācīties...

  -1 [+] [-]

, 2016-11-14 10:59, pirms 8 gadiem
Nospēlēja Latvija savā līmenī. Paveicās vēl, ka 1-4. Protams, ka varēja ļooti paveikties, būtu 1-2, bet tikpat labi varēja būt arī 1-6, ja Portugālei vairāk paveikties.
daži kritizē Freimani. Nepamatoti. Neaizmirstiet, ka viņš spēlēja pret Ronaldu. Kurš nospēlētu labāk?
Jā, Latvijas futbolā, arī izlasē valda krievu futbols un nav ko apvainoties, tā tas ir. Krievi nav futbola nācijaq. Kāds pieminēja PSRS laikus. Bet tajos laikos PSRS izlasē lielākā daļa labākie futbolisti bija ukraiņi un gruzīni.

     [+] [-]

, 2016-11-14 11:19, pirms 8 gadiem
Deportivo rakstīja: Ja godīgi, es runāju par mūžīgo sūkstēšanos, ko esmu novērojis komentāros. Par to, ka bez mitas un bez vajadzības tiek salīdzināti mūsu 2 milj. ar citu valstu iedzīvotāju skaitu. Tas, ka iedzīvotāju skaits ir nozīmīgs faktors sporta masveidībā un attīstībā, ir skaidrs. Bet pēc šiem mūžigajiem komentāriem, ko nākas lasīt, atliek secināt, ka futbolā un citos sporta veidos dominē Ķīna, Indija vai Indonēzija.

Nezinu, vai hokejs Latvijā ir ienesīgāks un perspektīvāks nekā futbols, jo neesmu to padziļināti pētījis, bet būtu interesanti salīdzināt, piemēram, Latvijas futbola un hokeja virslīgas spēlētāju vidējās algas.

Bet Horvātija ar saviem 4 miljoniem ir ne tikai spēcīga futbolā, bet arī basketbolā, handbolā un ūdenspolo.
Masveidība ir svarīga, bet apakšā vajag infrastruktūru un prasmes!
Skriešanā nevajag tādu infrastruktūru, bet tikai izkoptas prasmes, lai skrietu vienā tempā, tad tur var dominēt āfrikāņi!

Runājot par Ķīnu, Indiju, tad arī sportā vajag būt kreatīvam, lai izcīnītu lielus panākumus! Viņiem nemaz vēl nav normāla sistēma uzbūvēta- nemaz nerunājot par kreativitāti! Futbols Ķīnā vēl tikai aug un pamazām tuvojas top līmenim!
Tomēr bez normāliem pussargiem- viņi nedominēs pat Āzijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 12:59, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Masveidība ir svarīga, bet apakšā vajag infrastruktūru un prasmes!
Skriešanā nevajag tādu infrastruktūru, bet tikai izkoptas prasmes, lai skrietu vienā tempā, tad tur var dominēt āfrikāņi!

Runājot par Ķīnu, Indiju, tad arī sportā vajag būt kreatīvam, lai izcīnītu lielus panākumus! Viņiem nemaz vēl nav normāla sistēma uzbūvēta- nemaz nerunājot par kreativitāti! Futbols Ķīnā vēl tikai aug un pamazām tuvojas top līmenim!
Tomēr bez normāliem pussargiem- viņi nedominēs pat Āzijā!
Ķīnai līdz top līmenim vēl ļoti tālu. Visdrīzāk šie pat nopietni nepacīnīsies par iekļūšanu PK 2018.

  -3 [+] [-]

, 2016-11-14 13:24, pirms 8 gadiem
Autor?? kaadu klasi Ronaldo paraadiuja??? vien reiz aizsargam pa speeli tika garaam? peec rupjas kluudas golu iesita un pendeli?? paskaties, kam vinsh sit ieksa?? 5-6 eshelona komandaam, sen vairs ar kaaju tirinaashanu normaajam aizsargam garaam netiek, a tu te saki klasse, tas chalis jau ir eena no taa kas bija, ,Ruunijs nr2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-14 14:09, pirms 8 gadiem
Bija normāli.Bet brīžiem tā panika kas valdīja pie mūsu soda laukuma līnijas,tas bija ārprāts!Bet kopumā labi.Portugāļi 60 minūtēs nekādi.

     [+] [-]

, 2016-11-14 17:22, pirms 8 gadiem
reāli ir tā, ka tiklīdz portugāļi sagribēja, tā uzreiz sāka birt vārti. kā iesitām, tā viņi uzreiz pamodās. un mūsējo nevēlēšanās un paviršība nedaudzo uzbrukuma iespēju izmantošanā tracina. es saprotu, ka mūsu līmenis ir tāds un viņu līmenis ir citāds, bet brīžiem laukumā redzamais izskatījās pēc paviršības, ka tik atkratīties no bumbas, no atbildības.