Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Drausmas "Daugavas" stadionā: Latvija ielaiž pēdējā minūtē un zaudē Maltai

Rolands Eliņš

Drausmas "Daugavas" stadionā: Latvija ielaiž pēdējā minūtē un zaudē Maltai
Maltas futbola izlase priecājas par uzvaru Rīgā. Foto: Reuters/Scanpix

UEFA Nāciju līgas D1 grupā bez uzvarām turpina spēlēt Latvijas futbola izlase, kas savā laukumā pelnīti zaudēja Maltas izlasei, nespējot gūt vārtus un ielaižot vārtus spēles pēdējā minūtē (0:1). Šis ir galvenā trenera Daiņa Kazakeviča pirmais zaudējums pie izlases stūres.

Spēles teksta tiešraide

Latvijas izlasei mačs sākās vērienīgi, un likās, ka nu tik būs. Jau spēles pirmajā minūtē Latvija tika pie pretuzbrukuma, kurā lieliskas iespējas pavērās brāļiem Ikauniekiem – diemžēl Jānim neizdevās īsti trāpīt pa bumbu, bet Dāvis Ikaunieks no soda laukuma vidus sita garām. Īstais „diemžēl” gan bija tikai sācies, jo spēles turpmākajās 30 minūtēs Malta bija krietni pārāka laukuma vidū, daudz vairāk kontrolēja bumbu un bieži piespieda Latvijas spēlētājus pārkāpt noteikumus. Tādu patiešām izcilu vārtu gūšanas iespēju Maltai gan nebija, un arī Šteinboram spēlē iesaistīties nācās reti.

Pirmā puslaika otrajā pusē Latvija pamazām pagrieza mača gaitu sev par labu, un izdevās izveidot vairākas labas situācijas. Viens pret vienu pēc Tobera piespēles izrāvās Dāvis Ikaunieks, taču sita garām. No soda laukuma vidus varēja sist Zjuzins, taču aizkavējās un tika bloķēts. Pēc vienas neizmantotas iespējas Dāvis Ikaunieks sadusmojās tik ļoti, ka spēcīgi trieca bumbu pret laukuma apmali.

Otrā puslaika sākumā izcila vārtu gūšanas iespēja bija jau jau Maltai, kad pie tālā vārtu staba bumbu brīvs saņēma Borgs. Viņam bija arī laiks to apstrādāt un izdarīt sitienu no tuvas distances, taču Šteinbors drosmīgi metās virsū bumbai un izglāba Latvijas izlasi. Kopumā gan Latvijas izlase bija pārņēmusi iniciatīvu un uzņēmusies spēli kā pirmajam numuram, taču ar to neko īpaši daudz neizdevās iesākt. Pāris reizes bumba draudīgi atradās Maltas vārtu tuvumā, taču tādu patiešām bīstamu sitienu pa vārtiem vairs nebija.

Mača pēdējās minūtēs Latvijas izlasē bija grūti saskatīt kādu dzirkstelīti, un arvien biežāk labas pretuzbrukumus iespējas radās Maltai. Eiropas pundurvalsts futbolistiem gan trūka tehnikas, lai izspēlēt šādus ātros uzbrukumus, un šķita, ka spēle tā arī noslēgsies ar Latvijai nepatīkamo 0:0. Taču nē, atradās veids, kā visu padarīt vēl sliktāku – kompensācijas laika piektajā minūtē Ošs pārkāpa noteikumus kreisajā malā, ideālā pozīcijā centrējumam no standartsituācijas, un Pizani veiksmīgi nogādāja bumbu soda laukumā, kur Stīvs Borgs, 32 gadus vecais aizsargs, kurš gandrīz visu karjeru pavadījis Maltas līgā, uzvarēja gaisa divcīņā un guva uzvaras vārtus, panākot 1:0.

Spēles drausmīgais rezultāts nozīmē, ka Latvijas izlase atkāpusies uz trešo vietu D1 līgas grupā. Jau tā mazās cerības tikt uz C līgu praktiski izplēnējušas un zudīs pilnībā, ja Fēru salas šovakar uzvarēs Andoru. Savukārt, ja uzvarēs Andora, situācija tabulā kļūs vēl sliktāka, Latvija nonākot pēdējā vietā.

Šoruden Latvijas izlasei vēl atlikušas divas spēles - novembrī savā laukumā pret Fēru salām un viesos pret Andoru. Maltas izlasei šī ir pirmā uzvara izbraukumā oficiālās spēlēs kopš 2013. gada, kad ar 1:0 izdevās uzvarēt Armēnijā.

Latvija - Malta 0:1 (0:0)

Vārti: Borgs 90+6`
Brīdinājumi: Zjuzins, Tobers, Kārkliņš - Borgs
Latvija: Šteinbors, Savaļnieks, M. Ošs, Tarasovs, Jurkovskis, Zjuzins (Kārkliņš 54`), Tobers (Emsis 63`), D. Ikaunieks (Ķigurs 63`), J. Ikaunieks, Cigaņiks (Jaunzems 84`), Gutkovskis (Uldriķis 63`).
Malta: Bonello, Borgs, Agiuss, Šo, Kamenzuli, Teuma (Pizani 75`), Žilomjērs, Ž. Mbongs, P. Mbongs (Degabriele 69`), Gambins (Grehs 89`), Montebello.
Galvenais tiesnesis: Aivens Grifits (Velsa)

Spēles statistika

KomandaSitieni (rāmī)Stūra sit.Aizmug.Bumbas kontr.%Sodi
Latvija15 (5)6345%22
Malta12 (4)6055%11

D līga, 1. grupa

VIzlaseSUNZVārtiP
1.Fēru salas32105:37
2.Malta41214:45
3.Latvija40312:33
4.Andora30210:12

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:28, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu viņam tak caur kaut kādiem mistiskiem argumentiem, kuri beigās pagriežas paši pret sevi jāaizstāv Kazakēvičs, tapat kā pirms tam Vecvagars un Ankipāns. Treneru ziņā Ota ir kā Nameja vietnieks - ja vairumam nepatīk treneris Ota teiks, ka treneris ir labs, dodiet tik laiku.
Es saprotu, ka tev tāpat kā Mucai patīk peldēt pa straumei, un aitu barā blēt kā aitai, kaut gan esi cilvēks.

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:29, pirms 4 gadiem
LUX_04 rakstīja: Kas pirms gadiem 2-3 bija pasaulē populārākais sportists individuālajos sporta veidos? Iespējams pat tagad.
bet vairāk nekā cita nav..

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev sūdīgi aiziet, vai kā?
Ļašenko vainot tajā, ka mums ir tāds izlases treneru kolektīvs kāds tas ir nav par ko, jo viņš neiecēla šos trenerus amatā.
Pozitīvs šo mēnešu laikā ir noticis tas, ka LFF kontekstā, vismaz publiski, nav bijis neviens skandāls. Un tas atceroties Gorkša laikus nav maz.
Ļašu var vainot par to, ka nekā nekomentē situācija - nav atdeves. Neizsaka viedokli par valsts izlasi - spēlētaju spēli, trenera darbu. Viņam kā prezim to būtu jādara, jāsaka savs vērtējums utt.
Lielākā daļa skandālu radās no tā, ka Gorkšs raka augšā iepriekšējās vadības grēkus. Loģiski, ka ja Ļašenko savās kulītēs salicis vecos vēžus - tos pašus kuru grēkus cēla augšā Gorkšs nebūs skandālu. Nešaus Ļašenko pats sev kājā. Un vai tad ar LTFF nebija skandāla?

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 22:31, pirms 4 gadiem
Daini esi vecis un atkāpies , tas bija rausmīgi, bet nu arī pārējas spēles bija šausmas , tad jau Stojanovičs bija ok!

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:31, pirms 4 gadiem
Tas, ko esu teicis n-tās reizes. Vēl tad, kad visi gudriši te nolika Starkovu. Nejau viņā bija problēma, tagad skatos daži sāk dziedāt citu dziesmu, smieklīgi.

Par futeni runājot, drausmas, ja pat no šādas grupas, kura būtu jaapspēlē bez treneriem, netiekam galā, tad trūkst vārdu. Laikam LV jālikvidē futbols un visas finanses jaiegulda citur. Drīz dzirdot , ka cilvēks ir futbolists, tas būs = musoram, un citiem lamu vārdiem.

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:31, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu viņam tak caur kaut kādiem mistiskiem argumentiem, kuri beigās pagriežas paši pret sevi jāaizstāv Kazakēvičs, tapat kā pirms tam Vecvagars un Ankipāns. Treneru ziņā Ota ir kā Nameja vietnieks - ja vairumam nepatīk treneris Ota teiks, ka treneris ir labs, dodiet tik laiku.
Vēl aizmirsi Starkovu. Jā, ikvienam trenerim ir jādod laiks. Tāpat kā ikvienam cilvēkam, lai kļūtu par labu speciālistu, ir vajadzīgs laiks. Labi treneri nenokrīt no debesīm, viņi izaug ar saprotošu līdzjutēju atbalstu.

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka tev tāpat kā Mucai patīk peldēt pa straumei, un aitu barā blēt kā aitai, kaut gan esi cilvēks.
Ja cilvēkam ir pretējs viedoklis, kuru spēj argumentēt es šādu viedokli un iešanu pret straumi pat ļoti cienu (jo arī man ne vienmēr sakrīt viedoklis ar vairākumu) Bet ja argumenti ir no pirksta zīsti vai iet pretrunā paši ar sevi - ideāls piemērs ir Otiņa arguments, ka "izlasē pulcē labākos valsts spēlētājus un izlases spēlē ātrāk kā klubi", tad varbūt labāk vienkārši nemēģināt argumentēt?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:33, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ļašu var vainot par to, ka nekā nekomentē situācija - nav atdeves. Neizsaka viedokli par valsts izlasi - spēlētaju spēli, trenera darbu. Viņam kā prezim to būtu jādara, jāsaka savs vērtējums utt.
Lielākā daļa skandālu radās no tā, ka Gorkšs raka augšā iepriekšējās vadības grēkus. Loģiski, ka ja Ļašenko savās kulītēs salicis vecos vēžus - tos pašus kuru grēkus cēla augšā Gorkšs nebūs skandālu. Nešaus Ļašenko pats sev kājā. Un vai tad ar LTFF nebija skandāla?
Neskaidro, viņš to nesapratīs. Tur tā lieta Lošiks arī vēra intrigas, jo Gorkšs daudziem bija kā skabarga, tagad klusu mierīgi ar savējiem var bāzt labatās. Kā saka easy money =]

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:34, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Tas, ko esu teicis n-tās reizes. Vēl tad, kad visi gudriši te nolika Starkovu. Nejau viņā bija problēma, tagad skatos daži sāk dziedāt citu dziesmu, smieklīgi.

Par futeni runājot, drausmas, ja pat no šādas grupas, kura būtu jaapspēlē bez treneriem, netiekam galā, tad trūkst vārdu. Laikam LV jālikvidē futbols un visas finanses jaiegulda citur. Drīz dzirdot , ka cilvēks ir futbolists, tas būs = musoram, un citiem lamu vārdiem.
Es arī biju pret Starkova aiziešanu, bet biju mazākumā. Pēc nelaimīgā zaudējuma Gibraltāram (pārbaudes spēlē!), pret viņu tika izvērsta vesela nomelnošanas kampaņa, kurā iesaistījās arī SC žurnālisti, lai piespiestu viņu atkāpties no amata.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 22:35, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Vēl aizmirsi Starkovu. Jā, ikvienam trenerim ir jādod laiks. Tāpat kā ikvienam cilvēkam, lai kļūtu par labu speciālistu, ir vajadzīgs laiks. Labi treneri nenokrīt no debesīm, viņi izaug ar saprotošu līdzjutēju atbalstu.
Starkovs ir īpašs stāsts, kurš tēlaini izsakoties pārāk ieauga savā beņķī. Un jā trenerim jādod laiks, es tev pilnīgi piekrītu, bet izlase nav tā vieta, kur augt par top treneri. Izlases trenerim tāpat kā spēlētajiem ir jābūt labākajam pieejamajam. Jo īpaši tik vājai izlasei, kāda šobrīd ir Latvija - vājš treneris nevar atvērt vājos spēlētājus. Labs treneris var caur psiholoģiju, treniņiem utt atrast "fišku", kas ļauj spēlētājiem atvērties, Dainī to neredzēja ne u-21, ne lielajā izlasē.

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:37, pirms 4 gadiem
Ubagi!!!

  +4 [+] [-]

, 2020-10-13 22:37, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Es arī biju pret Starkova aiziešanu, bet biju mazākumā. Pēc nelaimīgā zaudējuma Gibraltāram (pārbaudes spēlē!), pret viņu tika izvērsta vesela nomelnošanas kampaņa, kurā iesaistījās arī SC žurnālisti, lai piespiestu viņu atkāpties no amata.
Starkovam nebija nemaz jābūt izlasē tobrīd. Viņam nebija jādod, ja nejaucu jau 4. iespēja, jo jau iepriekšejā piegājienā vairs nebija rezultāta - neprata paveikt ar esošo materiālu to ko gribētos. To pierāda tas, ka Pahars ar to pašu materiālu spēja veidot skatāmu futbolu un iekost labam izlasēm. Starpība - Pahars pēc ļoti nepatīkamas spēles atkāpās pats, Starkovu bija "jāiznes" un jāsamaksā barga kompensācija un jāiekārto smuka vietiņa LFF

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:37, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Vēl aizmirsi Starkovu. Jā, ikvienam trenerim ir jādod laiks. Tāpat kā ikvienam cilvēkam, lai kļūtu par labu speciālistu, ir vajadzīgs laiks. Labi treneri nenokrīt no debesīm, viņi izaug ar saprotošu līdzjutēju atbalstu.
Pirmo dienu par treneri strādā?

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:39, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja cilvēkam ir pretējs viedoklis, kuru spēj argumentēt es šādu viedokli un iešanu pret straumi pat ļoti cienu (jo arī man ne vienmēr sakrīt viedoklis ar vairākumu) Bet ja argumenti ir no pirksta zīsti vai iet pretrunā paši ar sevi - ideāls piemērs ir Otiņa arguments, ka "izlasē pulcē labākos valsts spēlētājus un izlases spēlē ātrāk kā klubi", tad varbūt labāk vienkārši nemēģināt argumentēt?
Kur ir pretruna manā apgalvojumā, ka izlasē pulcē labākos valsts spēlētājus un izlases spēlē ātrāk nekā klubi?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:41, pirms 4 gadiem
Džims Šeā ir manās acīs lielākais OS čempions,jo Soltleikas trasi jau atvēra 97. g un uzreiz jau notika mači...

Godīgas spēles principi:
https://www.youtube.com/watch?v=gPt...

  -2 [+] [-]

, 2020-10-13 22:42, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ļašu var vainot par to, ka nekā nekomentē situācija - nav atdeves. Neizsaka viedokli par valsts izlasi - spēlētaju spēli, trenera darbu. Viņam kā prezim to būtu jādara, jāsaka savs vērtējums utt.
Lielākā daļa skandālu radās no tā, ka Gorkšs raka augšā iepriekšējās vadības grēkus. Loģiski, ka ja Ļašenko savās kulītēs salicis vecos vēžus - tos pašus kuru grēkus cēla augšā Gorkšs nebūs skandālu. Nešaus Ļašenko pats sev kājā. Un vai tad ar LTFF nebija skandāla?
Var redzēt, ka tev patīk tukša un bezjēdzīga muldēšana, jo jebkuram normāli domājošam cilvēkam tāpat ir skaidrs, ka šobrīd visstulbākais būtu, ja visā ar izlasi notiekošajā iesaistītos LFF funkcionāri.
Paldies Dievam, ka Ļašenko nav Savickis, kurš nepārtraukti lien komandas treneru darbā.
Skandāls LTFF? Vai Ļašenko bija jājūtas vainīgam, ka pēc viņa aiziešanas no LTFF to neviens tā īsti vairs negribēja vadīt?

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja cilvēkam ir pretējs viedoklis, kuru spēj argumentēt es šādu viedokli un iešanu pret straumi pat ļoti cienu (jo arī man ne vienmēr sakrīt viedoklis ar vairākumu) Bet ja argumenti ir no pirksta zīsti vai iet pretrunā paši ar sevi - ideāls piemērs ir Otiņa arguments, ka "izlasē pulcē labākos valsts spēlētājus un izlases spēlē ātrāk kā klubi", tad varbūt labāk vienkārši nemēģināt argumentēt?
Tā ir viņa darīšana ko un kā rakstīt. Gudrs cilvēks viņam vienkārši uzrakstīs, lai padomā ko viņš uzrakstīja. Un tas arī viss.

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Starkovam nebija nemaz jābūt izlasē tobrīd. Viņam nebija jādod, ja nejaucu jau 4. iespēja, jo jau iepriekšejā piegājienā vairs nebija rezultāta - neprata paveikt ar esošo materiālu to ko gribētos. To pierāda tas, ka Pahars ar to pašu materiālu spēja veidot skatāmu futbolu un iekost labam izlasēm. Starpība - Pahars pēc ļoti nepatīkamas spēles atkāpās pats, Starkovu bija "jāiznes" un jāsamaksā barga kompensācija un jāiekārto smuka vietiņa LFF
Redzi Starkovs jau pats nevienam neuzbāzās. Viņam piedāvāja un viņš piekrita. Un kā īsts vīrs gribēja pabeigt darbu līdz galam, tāpēc arī negribēja aiziet. Jā, to visu jezgu iesāka Pahars, kuram arī nevajadzēja atkāpties pēc zaudējuma pārbaudes spēlē Gruzijai. Kopš tā laika neviena trenera maiņa nav neko strauji uzlabojusi, un neuzlabotu arī tagad. Nu kā var to nesaprast?

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:45, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Kur ir pretruna manā apgalvojumā, ka izlasē pulcē labākos valsts spēlētājus un izlases spēlē ātrāk nekā klubi?
Pretruna ir tajā, ka pēc šādas loģikas jebkurai izlasei būtu jābūt labākai par jebkuru klubu. Ejot pārspīlējumos - Latvijai jāuzvar Barcu vai Real. Vai tas ir reāli? Esot piezemētāki - lielākajā daļā līgu līderi ir ārzemnieki. Es negarantētu, ka Latvijas izlase uzvarētu RFS vai Rigu vai Anglijas izlase uzvarētu top Premjerlīgas klubus, tas pats par Spāniju un La Liga top klubiem, Vāciju un bundeslīgas līderiem utt. Līdz ar to klubu futbols ir ātrāks un meistarīgāks kā izlašu futbols.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:47, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pretruna ir tajā, ka pēc šādas loģikas jebkurai izlasei būtu jābūt labākai par jebkuru klubu. Ejot pārspīlējumos - Latvijai jāuzvar Barcu vai Real. Vai tas ir reāli? Esot piezemētāki - lielākajā daļā līgu līderi ir ārzemnieki. Es negarantētu, ka Latvijas izlase uzvarētu RFS vai Rigu vai Anglijas izlase uzvarētu top Premjerlīgas klubus, tas pats par Spāniju un La Liga top klubiem, Vāciju un bundeslīgas līderiem utt. Līdz ar to klubu futbols ir ātrāks un meistarīgāks kā izlašu futbols.
Vai Latvijas izlasē ir kāds no Barsas vai Real? Runa ir par Latvijas izlasi un klubiem, kurus viņi pārstāv, un vairums spēlētāju Latvijas izlasē ir no Virslīgas, kurā nav tik lielu ātrumu, kādi vajadzīgi, spēlējot izlasē. Nevajag pārspīlēt.

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:48, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Redzi Starkovs jau pats nevienam neuzbāzās. Viņam piedāvāja un viņš piekrita. Un kā īsts vīrs gribēja pabeigt darbu līdz galam, tāpēc arī negribēja aiziet. Jā, to visu jezgu iesāka Pahars, kuram arī nevajadzēja atkāpties pēc zaudējuma pārbaudes spēlē Gruzijai. Kopš tā laika neviena trenera maiņa nav neko strauji uzlabojusi, un neuzlabotu arī tagad. Nu kā var to nesaprast?
Tā ir normāla prakse, ka treneris pēc pamatīgas izgāšanās atkāpjās. Turklāt, Starkovam bija visas tiesības atteikties būt par treneri, atceroties, ka iepriekšējās reizēs ne tuvu tik labi negāja. Paša vaina. Tieši tāpat kā tā ir normāla prakse, ka ja nav rezultāta, treneri (kā jebkuru darbinieku uzņēmumā) atlaiž. Jautājums vai to būtu jādara tik strauji kā pēdējos gados

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:48, pirms 4 gadiem
PZD Kāpēc Ošam pēdējā sekundē, pie mūsu bumbas, jātaisa sods??? Latvija ar Grenlandi un Antarktīdu uz E grupu???

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:49, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Starkovs ir īpašs stāsts, kurš tēlaini izsakoties pārāk ieauga savā beņķī. Un jā trenerim jādod laiks, es tev pilnīgi piekrītu, bet izlase nav tā vieta, kur augt par top treneri. Izlases trenerim tāpat kā spēlētajiem ir jābūt labākajam pieejamajam. Jo īpaši tik vājai izlasei, kāda šobrīd ir Latvija - vājš treneris nevar atvērt vājos spēlētājus. Labs treneris var caur psiholoģiju, treniņiem utt atrast "fišku", kas ļauj spēlētājiem atvērties, Dainī to neredzēja ne u-21, ne lielajā izlasē.
Starkovs tika gatavots. Kā otrais pie 3 treneriem + Skonto. Kā vispār to var salīdzināt? Ar Starkovu nostrādāja, ar Andrejevu ne.

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:49, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Vai Latvijas izlasē ir kāds no Barsas vai Real? Runa ir par Latvijas izlasi un klubiem, kurus viņi pārstāv, un vairums spēlētāju Latvijas izlasē ir no Virslīgas, kurā nav tik lielu ātrumu, kādi vajadzīgi, spēlējot izlasē.
Vai Latvijas izlase uzvarētu Rigu vai RFS, ja top uzbrucēji Virslīgā ir ārzemnieki, lielākoties arī pussargi? Un to pašu attiecini uz top līgām/klubiem un izlasēm pasaules mērogā. Te arī ir tā sāls, ka izlase reti kad ir labāka par klubu (vismaz top klubu)

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:50, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tā ir normāla prakse, ka treneris pēc pamatīgas izgāšanās atkāpjās. Turklāt, Starkovam bija visas tiesības atteikties būt par treneri, atceroties, ka iepriekšējās reizēs ne tuvu tik labi negāja. Paša vaina. Tieši tāpat kā tā ir normāla prakse, ka ja nav rezultāta, treneri (kā jebkuru darbinieku uzņēmumā) atlaiž. Jautājums vai to būtu jādara tik strauji kā pēdējos gados
Ko uzskata par pamatīgu izgāšanos? Es neuzskatu par pamatīgu izgāšanos zaudējumu sava līmeņa komandai, kāda ir Malta. Vēl jo mazāk zaudējumu pārbaudes spēlē vienalga kādam pretiniekam.

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:50, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Starkovs tika gatavots. Kā otrais pie 3 treneriem + Skonto. Kā vispār to var salīdzināt? Ar Starkovu nostrādāja, ar Andrejevu ne.
Starkovu iepina Ota. Es runāju par Daini, kurš, jā Jelgavu labi notrenēja, bet pēc tam čušss.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:52, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Starkovu iepina Ota. Es runāju par Daini, kurš, jā Jelgavu labi notrenēja, bet pēc tam čušss.
Es jau Tev neoponēju. Nesu gaismu renistam

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:53, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Ko uzskata par pamatīgu izgāšanos? Es neuzskatu par pamatīgu izgāšanos zaudējumu sava līmeņa komandai, kāda ir Malta. Vēl jo mazāk zaudējumu pārbaudes spēlē vienalga kādam pretiniekam.
Zaudējums Gibraltāram tā brīža izlasei bija izgāšanās - tā bija runa par Starkovu nevis Daini. Arī pārbaudes spēlē. Un šobrīd zaudēt Maltai - ja izlases mērķis ir turpināt malties D līgā un kvaļu pēdējā grozā - tad tā nav izgāšanās. Ja mērķis ir ir iet uz augšu - tā ir izgāšanās. Mēs bijā pamatīgs favorīts, pēc toto un arī Uefa prognozēm, spēlētaji un Dainis pasniedza ka ies uz maksimumu, ka tikai pēc uzvaras. Beigās neskatāma spēle, nekas tāds, kas apliecinātu favorītu stāvokli un zaudējums. Tā ir izgāšanās.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:54, pirms 4 gadiem
Viss jau ir saprotams. Paskatieties uz pēdējām futbola paaudzēm, kur labākie spēlēja. Pahars - Southampton, Stepanovs- Arsenal, Astafjevs - Bristol Rovers, Štolcers - Fulham. Bleidelis - Southampton, Verpakovskis- Kijevas Dinamo, Rupīns- Maskavas Spartak, Cauņa - CSKA Maskavā, Vaņins - Sion. Un šie visi regulāri spēlēja, bet tagad. Sionā ir Uldriķis, tālāk. Polija????? Nu nav tā Superlīga Eiropā, lai kaut 25% līdzinātos Anglijas Premjerlīgai. Plus tagad sastāvā neviena, kas ir vārtu guvēji un spēļu pieredzes bagāti kaut klubos, nav. Šabalam izlasē 12 vārti, tas pats Rīga FC pussargs/uzbrucējs Kamešs, nu cīnītājs kurš nepieciešams, plus vēl arī nebaidās sist pa vārtiem, Karašausks nav, kāpēc? Jo mūsu "milzīgajā" atlasē uz izlasi pat nepārbauda. Zjuzins vienīgais, kurš ir iesitis vairāk par 5 vārtiem, plus nenogurdināmais Cigaņiks, bet manuprāt viņa karjeru šāda izlase vairāk degradē.
Ikaunieki var tik palielīties ar kurpju šņorētāju amatiem Francijā.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-13 22:55, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Ko uzskata par pamatīgu izgāšanos? Es neuzskatu par pamatīgu izgāšanos zaudējumu sava līmeņa komandai, kāda ir Malta. Vēl jo mazāk zaudējumu pārbaudes spēlē vienalga kādam pretiniekam.
Vari uzskatīt vai neuzskatīt, bet ja izlase 2 mačus pirms beigām ir zaudējusi izredzes uzvarēt grupā ar Farēru salām, Maltu, Andoru...

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai Latvijas izlase uzvarētu Rigu vai RFS, ja top uzbrucēji Virslīgā ir ārzemnieki, lielākoties arī pussargi? Un to pašu attiecini uz top līgām/klubiem un izlasēm pasaules mērogā. Te arī ir tā sāls, ka izlase reti kad ir labāka par klubu (vismaz top klubu)
Nezinu, būtu interesanti paskatīties tādas spēles. Bet bez Rigas un RFS Virslīgā ir arī Tukums, Metta un Daugavpils. Un top klubiem, spēlējot pret vājākām komandām, nav jāspēlē uz pilnu jaudu, bet izlasē ir jāskrien visas 90+ minūtes.

     [+] [-]

, 2020-10-13 23:00, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vari uzskatīt vai neuzskatīt, bet ja izlase 2 mačus pirms beigām ir zaudējusi izredzes uzvarēt grupā ar Farēru salām, Maltu, Andoru...
Tad ir vienkārši beidzot jāpieņem, ka tas ir mūsu līmenis, un jābeidz šausmināties un raustīt trenerus cerībā uz kaut kādu brīnumu. Jāaudzina labāki spēlētāji, tad arī izlasei būs labāki rezultāti. Neviens treneris nav burvis un uz burvju mājienu neko nevar izdarīt.

     [+] [-]

, 2020-10-13 23:05, pirms 4 gadiem
Hokejā visi brēca - Ankipān, atkāpies! Nu noņēma viņu, ielika Skudru. Kaut kas ir mainījies uz labo pusi? Drīzāk otrādi. Neatceros Ankipānam tik sliktu sezonas sākumu, kāds ir tagad.

     [+] [-]

, 2020-10-13 23:06, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tad ir vienkārši beidzot jāpieņem, ka tas ir mūsu līmenis, un jābeidz šausmināties un raustīt trenerus cerībā uz kaut kādu brīnumu. Jāaudzina labāki spēlētāji, tad arī izlasei būs labāki rezultāti. Neviens treneris nav burvis un uz burvju mājienu neko nevar izdarīt.
Es tad vispār nesaprotu trenera lomu!
Man jau šķiet, ka trenerim būtu jāsper viens solis atpakaļ, bet divi uz prieksu. Te izskatās, ka sper vienu soli uz priekšu, bet divus atpakaļ

     [+] [-]

, 2020-10-13 23:08, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Nezinu, būtu interesanti paskatīties tādas spēles. Bet bez Rigas un RFS Virslīgā ir arī Tukums, Metta un Daugavpils. Un top klubiem, spēlējot pret vājākām komandām, nav jāspēlē uz pilnu jaudu, bet izlasē ir jāskrien visas 90+ minūtes.
Varam skatīties arī tā - mūsu top klubi, tā pati Riga, RFS spēj pieklājīgi spēlēt ar spēcīgāku līgu top klubiem. Vai mūsu izlase šobrīd spēj pieklājīgi spēlēt pret spēcīgākām izlasēm? Vai Latvijas izlase uzvarētu poļus, somus, dāņus?
Kā jau saki izlase ir savakti vienkopus labākie - līdz ar to nav jēga skatīties uz Mettam, Tukumiem. Ja labakie, tad jāsalīdzina ar labākajiem.
Starp citu senāk izlase mēdza uzspēlēt ar klubiem pārbaudes spēles. Laikā, kad vēl nebija galīgi uz grunti viss sagajis izlase knapi uzvarēja Yeowil Town - tā laika Championship lejasgala klubu. Tas ir 2013. gads Aptuveni tas laiks, kad Latvijas futbols sāka strauji brukt. Vai nav sakritība, ka arī šis pats klubs šobrīd ir Anglijas 5. līgas klubs?