Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei ar VAR piešķirtu pendeli nākas zaudēt Turcijai

Emils Ozerinskis

Latvijas izlasei ar VAR piešķirtu pendeli nākas zaudēt Turcijai
Roberts Savaļnieks. Foto: Sanita Sparāne/LFF

Pasaules kausa kvalifikācijā 2021. gada pēdējā mājas spēlē Latvijas futbola izlase kompensācijas laikā uz saviem vārtiem saņēma 11 metru soda sitienu, kas lika pēc piecu neizšķirtu spēļu sērijas piekāpties Turcijai ar 1:2.

# Vienīgā izmaiņa Daiņa Kazakeviča sākumsastāvā, salīdzinoši ar spēli pret Nīderlandi, bija iepriekš diskvalificētā Vladislava Gutkovska došanās pamatsastāvā Mārtiņā Ķigura vietā. Pārējie desmit spēlētāji bija nemainīgi.

# Pirmajās 15 minūtēs Latvija aktīvi devās uz priekšu un trīs reizes draudīgi pietuvojās pretinieku soda laukumam. Sitienu vārtu četrstūrī gan neizdevās izdarīt arī pie stūra sitienu izdevībām.

# Pēc divdesmit nospēlētām minūtēm savu spēli uzspieda turki, kuri lika spēlē iesaistīties Robertam Ozolam, kurš gan savos vārtos spēlēja precīzi. Tuvojoties puslaika noslēgumam atkal vairākas labas iespējas bija Latvijai, taču ne Robertam Uldriķim, ne Gutkovskim neizdevās bumbu raidīt vārtu virzienā, tomēr emocijas turkiem pie saviem vārtiem uzvirmoja visai augstu.

# Pēc bezvārtu pirmās spēles puses otrā puslaika ievadā Roberts Savaļnieks ar centrējumu nogādāja bumbu pretinieku vārtu priekšā savam vārda brālim Uldriķim, kurš gan nespēja izdarīt pietiekami spēcīgu sitienu, lai pārspētu Ūrdžanu Čakiru.

# Treneris Kazakevičs pret Turciju papildspēkus laukumā sūtīja agrāk, pusstundu līdz pamatlaika beigām nostiprinot vidusszonas aizsardzību ar Igoru Tarasovu, bet priekšā spēlē iesaistot radošo Mārtiņu Ķiguru.

# Spēles 70. minūtē turku ļaunākie murgi piepildījās. Savaļnieks ar asu piespēli gar vārtiem centās nogādāt bumbu Gutkovskim, taču piespēles ceļā patrāpijās turku aizsargs Merihs Demirals, kurš no pusotra metra attāluma ietrieca bumbu savos vārtos, ļaujot Latvijai gūt vārtus - 1:0.

# Vadību Latvijas izlasei izdevās saglabāt vien piecas minūtes. Turku spiedienu gūtos vārtos izdevās pārvērst debitantam Serdaram Dursunam, kurš pielika galvu komandas biedra piespēlei, ievirzot bumbu Ozolam netverami tālajā vārtu stūrī - 1:1.

# Piecas minūtes līdz pamatlaika beigām Kasapars Dubra kļūdījās izklupienā, ļaujot ar bumbu soda laukumā nonākt Burakam Jilmazam, kurs atmeta bumbu Džengizam Inderam, kuram drošu vārtu guvumu laupīja Ozola reakcijas ātrums.

# Kompensācijas laikam jau sasniedzot ceturtās minūtes izskaņu, Jilmazs cīņā ar Dubru krita Latvijas izlases soda laukumā. Turki izmisīgi cebtās spēles soģim Andrēasam Ēkberjam izprasīt 11 metru soda sitienu. Skatoties video atkārtojumu, soģis tomēr piešķīra pendeli uz Latvijas vārtiem, ko Buraks Jilmazs arī realizēja, izraujot turkiem uzvaru ar 2:1.

# Turcijas izlasei šī bija tikai otrā uzvara pār Latvijas valstsvienību. Iepriekšējo reiz turki panākumu svinēja pirms nepilniem simts gadiem, pārspējot latviešus 1924. gadā. Pēc neatkarības atjaunošanas Latvija nebija zaudējusi Turcijas izlasei.

Latvija - Turcija 1:2 (0:0)
Vārti: Demirals 70' (s.v.), Dursuns 75', B.Jilmazs 90'+8 (11m)
Brīdinājumi: Jaunzems, Cigaņiks, Tarasovs, Ozols - Jilmazs
Latvija:Ozols - Savaļnieks, Černomordijs, Dubra, Jurkovskis - Jaunzems (Ontužāns 73'), Zjuzins (Tarasovs 59'), Emsis, Cigaņiks - Uldriķis (Ķigurs 59'), Gutkovskis (Krollis 81').
Turcija: Čakīrs - Čeliks, Demirals, Sejindži, Erkins (R.Jilmazs 65') - Inders, Kokču (Dursuns 65'), Ezdemirs, Čalhanolu, Aktirkolu (Dervišolu 74') - B.Jilmazs.
Galvenais tiesnesis: Andrēass Ēkberjs (Zviedrija)

G grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Nīderlande861129:619
2.Norvēģija852115:617
3.Turcija843119:1515
4.Melnkalne832311:1111
5.Latvija81258:135
6.Gibraltārs80083:340

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:46, pirms 3 gadiem
Gg

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:46, pirms 3 gadiem
Cūcība, tiesnesi ziepēs
Slēpts komentārs: ingars31
Slēpts komentārs: snauks

  -3 [+] [-]

, 2021-10-11 23:47, pirms 3 gadiem
Tiesnesis ruksis. Jau 4 minūtes kompensācijas laikam bija par daudz, bet viņš ļāva nospēlēt 7, kamēr turki nopelnīja pendeli. Mums pendeli par turka spēli ar roku neiedeva. Mūsējie malači, visu cieņu.

 +16 [+] [-]

, 2021-10-11 23:47, pirms 3 gadiem
Šajā spēlē Latvijas izlase nebija pelnījusi zaudējumu. Patīkami ka pēdējās divās spēlēs izlase rāpjas ārā no bedres, rāda skatāmu spēli.
Skaista spēle, prieks skatīties. Prieks par mūsējo cīņassparu.

  +6 [+] [-]

, 2021-10-11 23:47, pirms 3 gadiem
Es parasti necenšos tiesnešus kritizēt, bet šis tiesnesis nav cienīgs saukties par tiesnesi. Reāls pamuļķis!

  +9 [+] [-]

, 2021-10-11 23:47, pirms 3 gadiem
Kompensācijas laiks jau iztecējis, bumba aizsperta prom, bet turpinam, turpinam...

  +5 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
Visu cieņu mūsu VĪRIEM! Neskatoties uz rezultātu.
Bet tas komentētājs nu pilnīgs cirelis(Pakalns), nu nekomentē tiesneša darbu, ja nerubī. Par otru iebildumu nav.

  +6 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
Spele jau laba bija. Bet ka tie Turki priecajas,ta itka Vaciju uzvaretu

  -2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
Skola maksā naudu. Nomīza beigas

 +14 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
Nepelnīti, malači Latvija, Turki priecajās tā ka būtu uz pasaules kausu tikuši😀😀

  +6 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
Pēdējās divdesmit minūtes mazliet ar komēdijas pieskaņu 😁
Kaut ka nelikās ka tur pendele, to VAR vareja patīt 3 sec atpakaļ, tad redzetu ka turks to roku pats saķēra un nelaida vaļā

  +3 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
Ilvars nabags galiigi sagrauts

  +9 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
Nebūtu pareiz kādu vainot šajā mačā - pašatdeve bija augstākajā līmenī. Arī Ozols glāba. Un tomēr, tomēr... ja viņš beigās nebūtu vilcinājis laiku, vai tiesnesis būtu vēl pielicis laiku pie tām 4 kompensācijas minūtēm? It kā sīkums, kas beigās izšķīra mača likteni.

  +2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
Hu*ņa kkāda

 +17 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
Tādu atdevi no mūsu futbolistiem, redzēju pirmo reizi. Nebija pelnījuši zaudēt. Ļoti labs futbols. Malači.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
pipec kaut kāds...nafig bij pašiem kompensācijas laikā čakarēties un vilkt laiku...

  +2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:48, pirms 3 gadiem
Spēle laba, bet tiesāšana nebija LV pusē, vairākās epizodēs.
Pendele bija, bet vai varēja tik ilgi spēlēt kompensācijas laikā, uzskatu ka nē. 4 min vietā mazliet vairāk nospēlēt ok, bet 6-7-8 min interesanti gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2021-10-11 23:49, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Tiesnesis ruksis. Jau 4 minūtes kompensācijas laikam bija par daudz, bet viņš ļāva nospēlēt 7, kamēr turki nopelnīja pendeli. Mums pendeli par turka spēli ar roku neiedeva. Mūsējie malači, visu cieņu.
Tada roka vairs neskaitas roka,pec jaunajiem noteikumiem,komentetaji tak to izskaidroja.

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:49, pirms 3 gadiem
vai Latvija turpinās sarūgtināt lielo Turciju? Turcija Latviju nav uzvarējusi jau 100 gadus! ar šādiem virsrakstiem vislabāk sanāk piesaukt izcili sāpīgu pirmo zaudējumu...

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:49, pirms 3 gadiem
Tiesnesis pilnīgs dunduks.

  -2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:49, pirms 3 gadiem
Pendele jau bija, bet to kompensācijas laiku zīda nenormāli? Kur tas tiesnesis tur papildus 1+ min izraka?
Slēpts komentārs: markkomartins
Slēpts komentārs: Klavulapa-1

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:49, pirms 3 gadiem
PI M PIS❗

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:49, pirms 3 gadiem
Žēl

  -2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:49, pirms 3 gadiem
Pret tiesnesi pretenzijas nav.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:50, pirms 3 gadiem
Ceru, ka LFF to tā neatstās. Savādāk mūsu izlasi turpmāk bieži šādi kaut kādi debīli tiesneši cūkos.
Rezultāts no tā nemainīsies, bet to pajoli vismaz kaut kā ir jāsoda.

  +3 [+] [-]

, 2021-10-11 23:50, pirms 3 gadiem
Pēc vadības iegūšanas ļoti pamainījās spēle, tajā brīdī jau tika zaudēta spēle

  +9 [+] [-]

, 2021-10-11 23:50, pirms 3 gadiem
Pieliktajās 4 minūtēs ielaidām 9.minūtē

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:50, pirms 3 gadiem
krustojums rakstīja: turks to roku pats saķēra un nelaida vaļā
Dubra tur gribēdams nevarētu tikt vaļā.
Nekas, gan jau vēl salozēs kopā, sados pa ribām vēlāk visiem, kam vajag.

  -4 [+] [-]

, 2021-10-11 23:50, pirms 3 gadiem
KAS PAR SPĒLI!!!!!! 🤜🤛

https://m.facebook.com/profile.php?...

🇱🇻🇱🇻🇱🇻Pievienojamies Latvijas Futbola Fanu grupā @ FB 🇱🇻🇱🇻🇱🇻

  +4 [+] [-]

, 2021-10-11 23:50, pirms 3 gadiem
Paldies tiešām Latvijas izlasei par parādīto cīņassparu - bija tiešām ļoti skatāma spēle, un Ozols ar bija kā mūris
Tikai man arī nav saprotams, kāpēc turkiem bija vēl papildus 5 minūtes iedotas pēc kompensācijas laika...

  +7 [+] [-]

, 2021-10-11 23:50, pirms 3 gadiem
Pirmās 70 minūtes patiešām labs futbols, šādu izlasi prieks vērot, principā līdzvērtīgas komandas tikās. Pēc tam gan sākās pilnīgs haoss aizsardzībā, turki paši šķērdēja iespējas, bet mūsējie ir pelnījuši uzslavas par raksturu, īsti cīnītāji.

  +2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:50, pirms 3 gadiem
žēl, ka zaudējām.. puiši labi cīnījās, bet neko darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:51, pirms 3 gadiem
Bet, piekrītu ka turks bija ieķēries tajā rokā un speciāli gāja uz pendeli.
Slēpts komentārs: snauks

  -4 [+] [-]

, 2021-10-11 23:51, pirms 3 gadiem
PPC IZZĪSTA ZAUDE. HUĻI KOMPENSĀCIJAS LAIKS TIK ILGS BIJA. 4MIN BET HUJARĪ 8. 5 koefs pa pipeli pēdējās sec

  +3 [+] [-]

, 2021-10-11 23:52, pirms 3 gadiem
Bronsons rakstīja: pipec kaut kāds...nafig bij pašiem kompensācijas laikā čakarēties un vilkt laiku...
Tā ir normāla prakse šādās spēlēs.
Ko dod VAR, ja atkārtojumus skatās tiesnesis, kuram patiesībā vajadzētu pudeļu dibena biezuma brilles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:53, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: PPC IZZĪSTA ZAUDE. HUĻI KOMPENSĀCIJAS LAIKS TIK ILGS BIJA. 4MIN BET HUJARĪ 8. 5 koefs pa pipeli pēdējās sec
Haha,nabags

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:53, pirms 3 gadiem
Go0dFather rakstīja: Tada roka vairs neskaitas roka,pec jaunajiem noteikumiem,komentetaji tak to izskaidroja.
Man nav TV6 - skatījos ar krievu komentētāju, tas neko neskaidroja. Ja mūsējais tā nospēlētu, tad arī neiedotu pendeli?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:53, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Kam 8.5 pa dirsu tikmer es pacelu 80eur eheheheeh ej pabimbā pamulkji
priecājies pa savām 5eur likmēm. tikmēr birojam šodien overall +300eur

  +2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:53, pirms 3 gadiem
rigodo rakstīja: Nepelnīti, malači Latvija, Turki priecajās tā ka būtu uz pasaules kausu tikuši😀😀
Kā lai nepriecājas - ja nebūtu šos 3 p. beigās izrāvuši, viņu sapnis par PK būtu gandrīz izsapņots

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:54, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Nabagi pelnīti ierija, balerinas varēja ierit arī 1:5 Bet turki uz 20% aizvadīja spēli. Paldies par 80eur turkiem, ka saka viegla nauda
nu pkc, ja pareizi saprotu, tad 80eur tev tāda nauda, ka jāskrien te plātīties? mēneša budžets? un vēl citus par nabagiem sauc, pats tak reāls bomžitis! 80eur, afigeķ, normālā darbā stundas likme!

  +6 [+] [-]

, 2021-10-11 23:54, pirms 3 gadiem
Samērā interesants tiesneša lēmums pagarināt kompensācijas laiku līdz 6 min. Sākotnēji bija 3, tad pēc pirmās pauzes papildināja uz 4, beigās jau 5 bija pagājušas, kad bumba atradās turku laukuma pusē aiz sānu līnijas. Arī tur nesvilpa. Var kaut ko piemest, bet ne jau kā basketbolā, kad atrēķina visu laiku, kad bumba nav spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2021-10-11 23:54, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā ir normāla prakse šādās spēlēs.
Ko dod VAR, ja atkārtojumus skatās tiesnesis, kuram patiesībā vajadzētu pudeļu dibena biezuma brilles.
Ko tu tik dusmīgs, gala rezultāts taisnīgs

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:54, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ceru, ka LFF to tā neatstās. Savādāk mūsu izlasi turpmāk bieži šādi kaut kādi debīli tiesneši cūkos.
Rezultāts no tā nemainīsies, bet to pajoli vismaz kaut kā ir jāsoda.
Tu i resns lohs

  -1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:54, pirms 3 gadiem
Ozols nevajadzīgi vilka laiku beigās tāpēc tiesnesis pielika laiku, tā pendele bija strīdīga jo rādija tikai no aizmugures, visticamāk jau bija..

  +2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:55, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Es liku 200 uz 1.4 ambāli
200 tu savā dzīvē redzējis neesi, kur nu vēl toto likt

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:55, pirms 3 gadiem
kompensācijas laiks plusojas ar katru komentu...uz doto momentu lielākais nosolītais(nosauktais) izsolē ir 9 minūtes,kurš pajolis solīs vairāk??? Aizvilksim līdz hokeja periodam???

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:55, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā ir normāla prakse šādās spēlēs.
Ko dod VAR, ja atkārtojumus skatās tiesnesis, kuram patiesībā vajadzētu pudeļu dibena biezuma brilles.
nu peldēja jau viņš kapitāli par to nav bazars...bet paši ar beigās sacūkoja visu ..Ozols velk dabu dzelteno nu ok var jau..Tarasovs nokrīt un vārtās kaut tur nekas traks nebij. nu nafiga??? tak labi zin ka piemetīs pie kompensācijas vēl...

  +7 [+] [-]

, 2021-10-11 23:55, pirms 3 gadiem
Sāpīgs zaudējums, protams, bet nu pietrūkst vēl mūsējiem pieredze, tehnika un aukstasinība, lai 90 minūtes nospēlētu vienā līmenī. Pirmās 75 minūtes bija labas! Protams, tehniski brāķi jūra, bet man personīgi prieks, ka pamatā tie visi bija jau vairāk uzbrukuma zonā - nevis kā agrāk, kad vidusdaļā zaudējām bumbu pēc 2-3 piespēlēm. Uzbrukumi bija visai sakarīgi, bez maz vai jūtamas tādas kā iestrādnes, kas pat reizēm labi nostrādā. Nu noslēguma fāze šajā spēlē ļoti švaka, bet nu... ir cerības, ka sliktāk jau vairs nebūs. Ja katru spēli varam veidot šādus 5-10 sakarīgus uzbrukumus, 5+ stūra sitienus dabūt, tad jau arī kaut kad sakritīs tā, ka iesitam arī savus 2-3 golus. Tā ka ir ok - nav kauns skatīties šādas spēles!
Ok, pēdējās 25 minūtes bija diezgan haotiskas, bet nu bija skaidrs, ka turki spiedīs. Nesanāca noķert uz pretuzbrukumu (bet man tas patika labāk kā, ja vienkārši sēdētu pilnībā aizsardzībā visi 11 cilvēki), paši dabūjām iekšā, nu neko - sāpīgi, bet no tā jāmācās. Domāju, ka no šī zaudējuma ieguvums ilgtermiņā būs pat lielāks nekā no neizšķirta 1:1, lai arī to bijā, protams, pelnījuši vairāk. Lai nu kā - no Daiņa noliedzēja pamazām sāku jau tā kļūt par uzmanīgu vērotāju. Varbūt, ka viņam tomēr kaut ko izdodas tur sashēmot un izspiest no mūsu izlases saturīgu spēli tā lai daudz maz normāli izskatāmies pret jebkuru pretinieku. Par pareiziem Daiņa vektoriem!

  -2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:56, pirms 3 gadiem
ar kompensācijas laiku viss bija ok.
pirmo pusotru minūti bumba vispār nebija spēlē .. tāpēc loģiski, ka pielika minūti vai divas . beigās tās 7 salasījās ar visu pendeles skatīšanos un runāšanos. nav pretenziju pret tiesnesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: snauks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:57, pirms 3 gadiem
likumsakarīgi... daži saka pašatdeve bij liela un nebij pelnījuši zaudēt... par pašatdevi var piekrist... bet tikai ar pašatdevi ne vienmēr pietiek

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:57, pirms 3 gadiem
kādam pamuļķim jabūt lai te pontotos ar 80 eināriem...nesaprotu šos cirvjus..

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:57, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Es liku 200 uz 1.4 ambāli
kā tu ikdienā pelni? neesi tas duraciņš, kas stāv pie mūkusalas apļa ar plakātu TE IR ATLAIDES kaklā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:58, pirms 3 gadiem
elgarz rakstīja: Ilvars nabags galiigi sagrauts
Viņš ir āksts. Pārliecinoši sliktākais komentētājs Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-11 23:58, pirms 3 gadiem
Nebiju domājis, ka Jaunzems tik svarīgs.
Gutkovskis varēja uz masu pieturēt bumbu, Krollim vēl jānobriest.
Pirmais puslaiks labākais izlases puslaiks ... desmitgadē?

  -2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:58, pirms 3 gadiem
dubra mvp - pirmais gols un pendele uz vina sirdsapzinas

bet kopuma, neslikti jau sakam spelet ko lidzigu futbolam.

  +5 [+] [-]

, 2021-10-11 23:58, pirms 3 gadiem
bet pats galvenais, ka Dubram taja epizode nevajadzeja tik loti presingot uz soda robezas, bet vienkarsi turlinat skriet lidzi un meginat bloket sitienu, jo 1-1 Ilmazs tapat nebutu izgajis, bet sitis no sana

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:58, pirms 3 gadiem
jeepis59 rakstīja: Ozols nevajadzīgi vilka laiku beigās tāpēc tiesnesis pielika laiku, tā pendele bija strīdīga jo rādija tikai no aizmugures, visticamāk jau bija..
Bet kur tiesnesis izrāva 4 minūtes kompensācijas laikam, ja 2.puslaikā nekādu lielu paužu nebija, ko?

  +1 [+] [-]

, 2021-10-11 23:58, pirms 3 gadiem
Es pirmo reizi pa desmit gadiem paskatiijos speeli ar latvieshu komenteetaajiem,taadas shausmas, jokdari baigie, pretiigi, kaadeel taadiem stul.eniem atlauj komenteet

  -2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:59, pirms 3 gadiem
Voročiks labs! Nah, vienubrīd kādi 5 purni bij grimasēs sagūluši soda laukumā? Ebal, tik sūdīgas sandales agros gados? Tak ceļās kājās un dod pa ībli. Prātīgi, protams!

  +2 [+] [-]

, 2021-10-11 23:59, pirms 3 gadiem
Bronsons rakstīja: kādam pamuļķim jabūt lai te pontotos ar 80 eināriem...nesaprotu šos cirvjus..
pilnīgam nabagam jābūt!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:00, pirms 3 gadiem
hmm rakstīja: Sāpīgs zaudējums, protams, bet nu pietrūkst vēl mūsējiem pieredze, tehnika un aukstasinība, lai 90 minūtes nospēlētu vienā līmenī. Pirmās 75 minūtes bija labas! Protams, tehniski brāķi jūra, bet man personīgi prieks, ka pamatā tie visi bija jau vairāk uzbrukuma zonā - nevis kā agrāk, kad vidusdaļā zaudējām bumbu pēc 2-3 piespēlēm. Uzbrukumi bija visai sakarīgi, bez maz vai jūtamas tādas kā iestrādnes, kas pat reizēm labi nostrādā. Nu noslēguma fāze šajā spēlē ļoti švaka, bet nu... ir cerības, ka sliktāk jau vairs nebūs. Ja katru spēli varam veidot šādus 5-10 sakarīgus uzbrukumus, 5+ stūra sitienus dabūt, tad jau arī kaut kad sakritīs tā, ka iesitam arī savus 2-3 golus. Tā ka ir ok - nav kauns skatīties šādas spēles!
Ok, pēdējās 25 minūtes bija diezgan haotiskas, bet nu bija skaidrs, ka turki spiedīs. Nesanāca noķert uz pretuzbrukumu (bet man tas patika labāk kā, ja vienkārši sēdētu pilnībā aizsardzībā visi 11 cilvēki), paši dabūjām iekšā, nu neko - sāpīgi, bet no tā jāmācās. Domāju, ka no šī zaudējuma ieguvums ilgtermiņā būs pat lielāks nekā no neizšķirta 1:1, lai arī to bijā, protams, pelnījuši vairāk. Lai nu kā - no Daiņa noliedzēja pamazām sāku jau tā kļūt par uzmanīgu vērotāju. Varbūt, ka viņam tomēr kaut ko izdodas tur sashēmot un izspiest no mūsu izlases saturīgu spēli tā lai daudz maz normāli izskatāmies pret jebkuru pretinieku. Par pareiziem Daiņa vektoriem!
nu ierakumos mēs tagad mākam sēdēt,,,jau labi,tagad jāmācas pretuzbrukumi tā lai vienkārši nezaudētu bumbu,jo kā izlien no ierakumiem pretkustībā grūti tik atpakaļ..tas stipri dūrās acīs

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:00, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Bet kur tiesnesis izrāva 4 minūtes kompensācijas laikam, ja 2.puslaikā nekādu lielu paužu nebija, ko?
tu spēli līdz galam skatījies tak...kompensācijas laikā paši nečakarējās un nevilcināja nevajadzīvi laiku?

  +7 [+] [-]

, 2021-10-12 00:00, pirms 3 gadiem
Cīnījāmies kā lauvas,bet diemžēl šai izlasei trūkst pieredzes noturēt labvēlīgu rezultātu.No maiņām sevi attaisnoja tikai Tarasovs.Ķiguram un Antužānam šoreiz neaizgāja spēle,kaut gan bija iespējas pretuzbrukumus noslēgt rezultatīvi
Nezinu par kādiem nopelniem Emsis nopelnījis trenera uzticību.Brāķis piespēlēs,zaudē divcīņas.Nu neko,komandai progress ir.Varbūt ar laiku iemācīsies arī uzvarēt tāda līmeņa pretinieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-10-12 00:01, pirms 3 gadiem
kramblers rakstīja: Es pirmo reizi pa desmit gadiem paskatiijos speeli ar latvieshu komenteetaajiem,taadas shausmas, jokdari baigie, pretiigi, kaadeel taadiem stul.eniem atlauj komenteet
Pilnīgi piekrītu. Abi klauni ar savām stulbībām traucēja baudīt spēli. Kā vienmēr.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:01, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Bet kur tiesnesis izrāva 4 minūtes kompensācijas laikam, ja 2.puslaikā nekādu lielu paužu nebija, ko?
Nu, nu! 15 ieraksti!

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:02, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Stroika strādāju, uz rokas 70-80 diena pajol
bomzis! lai es vergotu par 70 eiro DIENĀ? ar normētu darba laiku un fizisku darbu... nu tad es saprotu tavu nabaga prieku par 80 eiriķiem, nopērc sev majonēzi un kādu kāruma sieriņu, nabag

  -3 [+] [-]

, 2021-10-12 00:02, pirms 3 gadiem
Komentētāji teica "Nepelnīts zaudējums". Džeki, man liekas, statistiku neskatās. Goal attempts 6:23. Brīnums, ka vispār varēji kaut ko pretī paspīrāties. Viss ļoti pelnīti.

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:02, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Bet kur tiesnesis izrāva 4 minūtes kompensācijas laikam, ja 2.puslaikā nekādu lielu paužu nebija, ko?
tas ir standarts, musdienas par 3 loti reti, kad dod. pielika klat pie cetram, jo guleja musejie 3.pieliktaja minute pec briesmam pie vartiem un ari ozols pavilka diezgan daudz. a talak jau bistams moments latviesiem, bistams moments turkiem un tada bridi jau nevar pabeigt speli.

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:02, pirms 3 gadiem
Trabzonspori riktīgi priecājās un metās čupā par vinni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-10-12 00:02, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Arlabunakti balerinas un bomaru futbola fani, drīz virslīgas spēles sāksies varat skatīties kā mikstie bumbu dzenā
pis gulēt, rīt tak cements jāmaisa

  +4 [+] [-]

, 2021-10-12 00:02, pirms 3 gadiem
Var patikt vai nepatikt Dainis, var patikt vai nepatikt PPK, bet jāatzīst, ka gan izlase, gan atbalsts šajās divās spēlēs bija augstā līmenī mūsu mērogiem. Šādu spēļu dēļ jau būtu vērts doties pat uz Daugavas stadionu, tik žēl, ka šogad nav vairs mājas spēļu.

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:03, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Eheheheeh nabags dusmīgs, raud jo sadega 8.5 gl next time, heiteri raud karavāna brauc tālāk
Heiteri ej gulēt pie Doncica plakata un nelien futbola. Brinums taj stroika tev kads pa seju nav atravis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:03, pirms 3 gadiem
Bronsons rakstīja: tu spēli līdz galam skatījies tak...kompensācijas laikā paši nečakarējās un nevilcināja nevajadzīvi laiku?
Jā, vilcinājās, bet tā dara visi, kam rezultāts ir izdevīgs, bet parasti neliek klāt tik daudz minūšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:03, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Nu, nu! 15 ieraksti!
15

  +3 [+] [-]

, 2021-10-12 00:04, pirms 3 gadiem
Maiņas gan šoreiz nenospēlēja - ne Ontužāns, ne Ķigurs maigi sakot neko neparādīja.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:04, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Turpini sēdēt uz bezdarbniekiem
tu pie manis pat noliktavā pelnītu vairāk - nebūtu jāsēž vējā un aukstumā, gaidot, kamēr kārtējo kravu atvedīs tāds nabags... 80 eiro izcēlis, mēneša prieks, afigeķ

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:05, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: bomzis! lai es vergotu par 70 eiro DIENĀ? ar normētu darba laiku un fizisku darbu... nu tad es saprotu tavu nabaga prieku par 80 eiriķiem, nopērc sev majonēzi un kādu kāruma sieriņu, nabag
varēs vienu dienu uz stroiku neiet ,bet mājās delfīnu raustīt...

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:05, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Spēle laba, bet tiesāšana nebija LV pusē, vairākās epizodēs.
Pendele bija, bet vai varēja tik ilgi spēlēt kompensācijas laikā, uzskatu ka nē. 4 min vietā mazliet vairāk nospēlēt ok, bet 6-7-8 min interesanti gan.
6,7,8 minūtes neviens nespēlēja

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:05, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Arlabunakti balerinas un bomaru futbola fani, drīz virslīgas spēles sāksies varat skatīties kā mikstie bumbu dzenā
tu vēl paralēli stroikai arī bumbu dzenā?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:06, pirms 3 gadiem
plebejs rakstīja: Var patikt vai nepatikt Dainis, var patikt vai nepatikt PPK, bet jāatzīst, ka gan izlase, gan atbalsts šajās divās spēlēs bija augstā līmenī mūsu mērogiem. Šādu spēļu dēļ jau būtu vērts doties pat uz Daugavas stadionu, tik žēl, ka šogad nav vairs mājas spēļu.
Huiņa! Ko Tu uzskati par mērogu? Tajā pašā stadionā pret Moskovijas Spartaku bija 17 500gb. 500gb ir atbalsts?

  +2 [+] [-]

, 2021-10-12 00:06, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Cīnījāmies kā lauvas,bet diemžēl šai izlasei trūkst pieredzes noturēt labvēlīgu rezultātu.No maiņām sevi attaisnoja tikai Tarasovs.Ķiguram un Antužānam šoreiz neaizgāja spēle,kaut gan bija iespējas pretuzbrukumus noslēgt rezultatīvi
Nezinu par kādiem nopelniem Emsis nopelnījis trenera uzticību.Brāķis piespēlēs,zaudē divcīņas.Nu neko,komandai progress ir.Varbūt ar laiku iemācīsies arī uzvarēt tāda līmeņa pretinieku.
Kurš Tavuprāt būtu jāliek Emša vietā blakus Zjuzinam?

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:06, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Es esmu brigadieris kas man var dot pa seju? Tikai es varu kādām iepist
Man liekas tev ta seja jau izardita

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:07, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Es esmu brigadieris kas man var dot pa seju? Tikai es varu kādām iepist
Es tevi 5 sekundēs izrubītu, lauķi!

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:07, pirms 3 gadiem
Kad pret Gibraltāru?

  +2 [+] [-]

, 2021-10-12 00:07, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Es esmu brigadieris kas man var dot pa seju? Tikai es varu kādām iepist
brigadieris un 80 eiro dienā? draugs, tevi reāli jāj, izdali uz stundu skaitu, sapratīsi, kāds tu "brigadieris" brigadieri ķerras nestumda, man škiet ;D

  +2 [+] [-]

, 2021-10-12 00:07, pirms 3 gadiem
Paulito rakstīja: bet pats galvenais, ka Dubram taja epizode nevajadzeja tik loti presingot uz soda robezas, bet vienkarsi turlinat skriet lidzi un meginat bloket sitienu, jo 1-1 Ilmazs tapat nebutu izgajis, bet sitis no sana
Viņu Ilmazs turēja aiz rokas un pats uzvilka sev virsū, lai pēc tam nokristu. Izskatījās, ka Dubram tur nebija kur īpaši likties kā tikai uzskriet virsū. Bet VAR nezin kāpēc parādīja tikai pēdējo brīdi, kad Dubra jau nekontrolēti gāzās turkam virsū. Arī tas tā interesanti. No citiem rakursiem nekas vairāk par vienlīdzīgu cīņu par bumbu tur nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:08, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Bet kur tiesnesis izrāva 4 minūtes kompensācijas laikam, ja 2.puslaikā nekādu lielu paužu nebija, ko?
Maiņas paskaiti. Tikai uz tām jau ir 4 min.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:08, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: Es esmu brigadieris kas man var dot pa seju? Tikai es varu kādām iepist
kolhoznieki lapas lasa brigadieris dirsu kasa

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:08, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: brigadieris un 80 eiro dienā? draugs, tevi reāli jāj, izdali uz stundu skaitu, sapratīsi, kāds tu "brigadieris" brigadieri ķerras nestumda, man škiet ;D
Cik pats pelni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:09, pirms 3 gadiem
Bronsons rakstīja: varēs vienu dienu uz stroiku neiet ,bet mājās delfīnu raustīt...
ar tulznainu vējā aprautu roķeli, nekāds baigais kaifs tur laikam nebūs

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:09, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: 15
Par katru ierakstu tāfelē 30 sek.+tiesneša lidmašīnas grafiks!

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:09, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: 10eur/h slikti latvija? Un ne es kerru nestumdu
Kapeikas, es pelnu 32 eur/h. Strādāju 32h nedēļā

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:09, pirms 3 gadiem
Ceru, ka dabūsim kādu atlaidīti turku precēm!
Zviedru tiesnesi uz franku krustojumu!

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:10, pirms 3 gadiem
Ble, pēc šī zāģa tikai Lidla banāni var remdēt dvēseles ciešanas

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:10, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Ceru, ka dabūsim kādu atlaidīti turku precēm!
Zviedru tiesnesi uz franku krustojumu!
Šis baigi kosīja ar kompensāciju!

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:11, pirms 3 gadiem
DONCICA DRAUGS rakstīja: 10eur/h slikti latvija? Un ne es kerru nestumdu
ok, varbūt man īsti nav priekšstata par tāda darba izcenojumiem šeit, kopš studentu laikiem neko līdzīgu neesmu darījis, bet nu brigadierim tāds cipars škiet par zemu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:11, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Jā, vilcinājās, bet tā dara visi, kam rezultāts ir izdevīgs, bet parasti neliek klāt tik daudz minūšu.
Eirokausos šogad ir bijušas arī 10 papildminūtes. Un 9 ir tikai tāpēc, ka skatījās VAR. Pielika 4 - paši vilcinājām, turki pavārtījās - nu pielika zviedrs prātā minūti vai divas, lai kompensētu to. Tas ir normāli. Nogāzās turks soda laukumā - nu tur tad arī, kamēr visu izrisināja savācās vēl 4-5 minūtes. Nenotiek, tā, ka izdomā "ā, beidzies kompensācijas laiks. Man te itkā Vars jāskatās, jo ož pēc pendeles, bet viss metam mieru"

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:11, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Šis baigi kosīja ar kompensāciju!
Turkiem šī uzvara bija ļoti svarīga, lai tiktu uz Pč!

  +2 [+] [-]

, 2021-10-12 00:12, pirms 3 gadiem
tikko patinu atpakal pasas beigas un secinajums ir tikai viens - tiesnesim bija jasvilpj speles beigas 94:41 pec Latvijas uzbrukuma, jo par Ozola laika vilcinasanu jau tapat pielika papildus 1 min. no 3 uz 4 min un pec 4min bija jadod iespeja tikai pabeigt uzbrukosas komandas, respektivi Latvijas, uzbrukumu, nevis jadod vel viena iespeja pretiniekiem uzbrukt, loti rupja tiesnesa kluda un totala kompensacijas laika nerespektesana!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:13, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Bet kur tiesnesis izrāva 4 minūtes kompensācijas laikam, ja 2.puslaikā nekādu lielu paužu nebija, ko?
Katra maiņa ir vidēji 30 sekundes komensācijas laiks, tad vēl pāris reizes gan mūsējie, gan turki pavārtījās pa zālienu. Tur arī tās 3-4 minūtes savācās.

  +4 [+] [-]

, 2021-10-12 00:13, pirms 3 gadiem
Izlases sniegums rāpjas āra no bedres un ar sportacentra komentāru sadaļa pie izlases spēlem rāpjas tai līdz , prieks lasīt tik daudz pozitīvu vārdu , atceroties vēl pagājušo gadu ,kad te tik rējēji kaut ko rakstīja. Super.
Škrobe ,pamatīga škrobe par to ,ka lidz galam neizdevās noturēt punktiņu. Tiesnesis visu spēli "peldēja" ,bet nu jābut objektīvam , pendeli varēja saskatīt. Kaut gan var piekrist ,ka 3-4 sekundes atpakaļ epizode izskatās pavisam citādi. Lai vai kā , džeki malači , Latvijas futbola izlase pelnījusi uzslavas par šīm divām spēlēm.

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:14, pirms 3 gadiem
Futbolā gulēšana jāņem nost! Vai jādala vitamīni un ar nestuvēm fiksi jāneitralizē aiz sānu/gala līnijas. Skrienošās maiņas vajadzētu. Viens noskrien/otrs uzskrien.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:14, pirms 3 gadiem
Paulito rakstīja: tikko patinu atpakal pasas beigas un secinajums ir tikai viens - tiesnesim bija jasvilpj speles beigas 94:41 pec Latvijas uzbrukuma, jo par Ozola laika vilcinasanu jau tapat pielika papildus 1 min. no 3 uz 4 min un pec 4min bija jadod iespeja tikai pabeigt uzbrukosas komandas, respektivi Latvijas, uzbrukumu, nevis jadod vel viena iespeja pretiniekiem uzbrukt, loti rupja tiesnesa kluda un totala kompensacijas laika nerespektesana!!!
Nebija nekāds no 3 uz 4 minūtēm. Kļūda tā bija. Kas kārtīgi dzirdeja ko saka, tas varēja dzirdēt, ka informators saka 4 minūtes.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:15, pirms 3 gadiem
york89 rakstīja: Maiņas paskaiti. Tikai uz tām jau ir 4 min.
Nu, nu. Maiņas bija, bet tās notika ātri.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:17, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Nu, nu. Maiņas bija, bet tās notika ātri.
Maiņa standartā ir 30 sekundes pie kompensācijas laika. Nu nestāv neviens tiesnesis un neskaita -ā te mainījās 10 sekundes, te 15.

  -2 [+] [-]

, 2021-10-12 00:19, pirms 3 gadiem
Pret Nīderlandi bija mazāk maiņu? Tur kompensācijas laiks bija 3 minūtes.

  +2 [+] [-]

, 2021-10-12 00:20, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Cik pats pelni?
nu pēc tās bravūras izskatās, ka kā minimums kādi 50eur/h. nezin kādā paralēlajā pasaulē tas čalis dzīvo, ja viņam 1700eur mēnesī liekas kkas tāds, par ko ņirgāties. bet tā, vispār interesanti, kas tas par noliktavas darbu, kur maksā vairāk par 1700 mēnesī

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:21, pirms 3 gadiem
Reāli, ja būtu niča, tad turku pč sapnis būtu beidzies!

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:25, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu pēc tās bravūras izskatās, ka kā minimums kādi 50eur/h. nezin kādā paralēlajā pasaulē tas čalis dzīvo, ja viņam 1700eur mēnesī liekas kkas tāds, par ko ņirgāties. bet tā, vispār interesanti, kas tas par noliktavas darbu, kur maksā vairāk par 1700 mēnesī
Vislabāk ir, ka nevajag mērīties!Superīgāk viens gols pretinieku vārtos vairāk, nekā paka algas listē!

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:25, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Pret NED abām komandām kopa bija 8 maiņas. Kompensācijas laiks - 3 minūtes. Pret TUR - kopā 6 maiņas, kompensācijas laiks - 4 minūtes. Interesanti.
Oti! Dod Ilzei Naglei Briselē, lai kustina paragrāfus!

  +2 [+] [-]

, 2021-10-12 00:26, pirms 3 gadiem
Jebkura gadijuma Ozols ar individualu darbinu nevila laiku vairak par 0:41 (un ar to pietika, lai spele beigtos 94:41 vai 2 sekundes velak kad bumba pari centram) tur vienkarsi bija moments un vairaki musu speletaji pec sadursmem nokrita un logiski, ka lielaka dala laika aizgaja taja speles epizode, ko nav jauzskata par specialu laika vilcinasanu

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:26, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Pret NED abām komandām kopa bija 8 maiņas. Kompensācijas laiks - 3 minūtes. Pret TUR - kopā 6 maiņas, kompensācijas laiks - 4 minūtes. Interesanti.
ko var cepties..paši pēdējo uzbrukumu nočakarējām..noķera pretkustībā...i dabūja'm iekšās..nav māra vairs

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:27, pirms 3 gadiem
Futbols ir ļoti filigrāna spēle.

     [+] [-]

, 2021-10-12 00:32, pirms 3 gadiem
Paulito rakstīja: Jebkura gadijuma Ozols ar individualu darbinu nevila laiku vairak par 0:41 (un ar to pietika, lai spele beigtos 94:41 vai 2 sekundes velak kad bumba pari centram) tur vienkarsi bija moments un vairaki musu speletaji pec sadursmem nokrita un logiski, ka lielaka dala laika aizgaja taja speles epizode, ko nav jauzskata par specialu laika vilcinasanu
Tas tiesnesis jebkurā gadījumā meklēja turku golu, bet negribēja pēc pilnīga lo.. arī izskatīties!

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:38, pirms 3 gadiem
Visu cieņu mūsu futbolistiem! Beidzot futbols kļūst skatāms un aizraujošs.Pietrūkst tā pieredze šādos mačos,kā realizēt savus momentus un arī nospēlēt uz rezultāta noturēšanu!

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 00:47, pirms 3 gadiem
NU TA BEIDZOT DVIEĻUGALVĀM NOSPĪDĒJA PERT LETIŠIEM. DOMĀJU, KA NOSPĻAUSIES UZ SAVIEM MUSLIMU LIKUMIEM UN PIERĪSIES, ŠAUBOS KA ĻOTENĒ KĀDS ŠOBRĪD IR SKAIDRĀ. LAI AIZRIJA KR»TĪNI.

  -2 [+] [-]

, 2021-10-12 01:08, pirms 3 gadiem
Galvenā škrobe nav par to, ka Latvija zaudēja, bet gan par to, ka Turki savāca punktus!!!
Nost ar allahu, nost ar muhamedu, nost ar koranu, esmu par to lai šie čorti nekur tālāk netiek!!!
Par Norvēģiem!

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:16, pirms 3 gadiem
Latvijā klusi skatītāji, kuri sevi dēvē par faniem. Turcijā par šādu tiesneša lēmumu mainītu galvaspilsētu. Nu, ko tur vairs! Kas bijis, bijis!

  -3 [+] [-]

, 2021-10-12 01:17, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Tas tiesnesis jebkurā gadījumā meklēja turku golu, bet negribēja pēc pilnīga lo.. arī izskatīties!
Zviedri ir Baltās Rases nodevēji!!! Eirovīzija 2003. gadā Rīgā neko neatgādina? Tur bija situācija, kad Beļģi ar BALTO gabalu varēja uzvarēt, pietrūka 1 vai 2 balsis un pēdējā balsotāja bija Zviedrija, kura Belģiem neiedeva NEVIENU balsi!!! Tai vietā 12 balsis kas, tavuprāt, saņēma? TURCIJA, ibio, rio, ar savu nožēlojamo antieiropeisko skanējumu!!! Re kur, šis te gabals, manuprāt IZCILS, kurš bija pelnījis būt pirmais, taču pateicoties nodevīgiem Zviedriem palika tikai otrais
https://www.youtube.com/watch?v=jFr...

     [+] [-]

, 2021-10-12 01:18, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Galvenā škrobe nav par to, ka Latvija zaudēja, bet gan par to, ka Turki savāca punktus!!!
Nost ar allahu, nost ar muhamedu, nost ar koranu, esmu par to lai šie čorti nekur tālāk netiek!!!
Par Norvēģiem!
Norges ielika vairākumā melnajiem,apsveicu...

     [+] [-]

, 2021-10-12 01:19, pirms 3 gadiem
Burt, nedirs vasku! Perekrjostkā viss v ažure? Divstāvu asabņjakā āra baseinu paplašināsi?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:20, pirms 3 gadiem
Kā to LAT futbolu varētu salabot? M?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:21, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Burt, nedirs vasku! Perekrjostkā viss v ažure? Divstāvu asabņjakā āra baseinu paplašināsi?
Vasku neviens netirš, stāsta patiesību, vot!

     [+] [-]

, 2021-10-12 01:22, pirms 3 gadiem
Davai, paskatamies uz atpakaļu! Daudzi puiki nespēlēja un reāli balansējām uz ničas robežas! Sliktie rezervē palika?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:24, pirms 3 gadiem
Vai tad mēs nezinam zviedru nodevīgo dabu?Karma būs smaga,jūtiet viņiem līdz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:33, pirms 3 gadiem
Egils Levits rakstīja: Jebal, nezinatu, domatu ka gabals no kartejas indopakistiesu filmas/ balades
Muzikālie motīvi ir izteikti Eiropeiski

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:35, pirms 3 gadiem
cepums70 rakstīja: Vai tad mēs nezinam zviedru nodevīgo dabu?Karma būs smaga,jūtiet viņiem līdz...
Vēl viens gadījums ar Zviedriem bija, kad viņi speciāli pakāsa maču pret USA Hokejā, ar mērķi izdabāt Jeņkiem
Tas bija tai laikā, kad fuņi OZO piedzirdīja pirms mača ar Haholiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:40, pirms 3 gadiem
Egils Levits rakstīja: Tur no Eiropas tikpat daudz kaa franku futbola izlasee Baltie
Skatos, notīs, akordos, tonalitātēs un modulācijās galīgi neko nerubī

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:44, pirms 3 gadiem
cepums70 rakstīja: Norges ielika vairākumā melnajiem,apsveicu...
Vai ar to pietiks lai izpederētu čurbānus?

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:45, pirms 3 gadiem
Burts jāieliek par SC mazo atbalstītāju! Tāpat jau kāda vīna kaste un olīvu iepakojums noderēs saimniecībā! Lūk, tur arī veidojas pendeles kompensācijas minūtes. Viss vienkārši!

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:48, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Burts jāieliek par SC mazo atbalstītāju! Tāpat jau kāda vīna kaste un olīvu iepakojums noderēs saimniecībā! Lūk, tur arī veidojas pendeles kompensācijas minūtes. Viss vienkārši!
Tagad visu to šņagu pārtulko Burtam saprotamajā mēlē!
Burts ņi hrena neierubīja, ja godīgi

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 01:57, pirms 3 gadiem
Tu te paļanu kontrolē. Kāpēc tiesnesim neuzmest perekrjostka vienas dienas profitu? Zviedrs paņemtu un aizbrauktu! Maisiņā olīves un vinārs!
VAR pendele būtu ar izstieptām rokām. Kaukātā.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 02:01, pirms 3 gadiem
Nepelnīts zaudējums, bet kaut kad jau laikam vajadzēja dabūt iekšās par iepriekš nepelnītajiem neizšķirtiem. Bet cepuri nost džekiem, nulle pārmetumu, jau piesardzīgi sāk atgriezties ticība izlases nākotnei.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 03:19, pirms 3 gadiem
Apjucis svensonu tiesnesis, reāli padevās tjurku vaidēšanai un raudāšanai. Netur spiedienu vispār. Ko viņš ir tiesājis pirms tam? Svensonu čempi? Zema klase. Pielika 4 minūtes kompensācijas laikā, tad nafig spēle vēl 98. (!) minūtē notiek?!?! Āksts, ne tiesnesis. Šitā klauna dēļ pat punktu nesaglābām.

  +2 [+] [-]

, 2021-10-12 04:01, pirms 3 gadiem
Spēlei bija jābeidzas jau pirms pendeļa momenta! Izdomāja tiesnesis lieku laiku, sačakarēja visu mača iznākumu... Zviedrēns turku draugs, mauk....

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 07:03, pirms 3 gadiem
Paldies čaļiem ,neatceros kad pēdējo reizi esam labi nospēlējuši 2 spēles vienā sabraukumā ! Diemžēl ,kamēr atradīsimies tajā vietā rangā kurā esam uz mūsu spēlēm liks nepieredzējušus tiesnešus kas vienmēr strīdīgas epizodes svilps par labu favorītiem . Jāņem pozetīvais,paldies Dievam ,ka tāds ir , un jāiet tālak !

p.s manuprāt nedaudz netrāpījam ar maiņām ,abi lielie uzbrucēji spēlēja labi un ja nebija veselību problemu ,tad maiņa neprasījas.

  -3 [+] [-]

, 2021-10-12 07:26, pirms 3 gadiem
Ar laiku viss kārtībā. Tiennesis pielika 4 minūtes un pēc tam kompensācijas laikā pielika vēl vienu (arī kompensācijas laikam var pielikt kompensāciju). Pārkāpums bija kompensācijas laika 4 minētē un 57 sekundē. Tā kā reāli 95 minūtē, Futbolā laiku neapstādina un tādēļ sanāk ka vārti gūti 99. minūtē.

  -4 [+] [-]

, 2021-10-12 07:54, pirms 3 gadiem
Vai kādu tiešām šis iznākums uztrauc? Kāda šķirba? Uzvara, neizšķirts, zaudējums - tāpat tie ubagi no grupas vairs nevar izkļūt. Žēl, ka nebija sagrāve - tad vismaz būtu kaut kādas izredzes atbrīvoties no tā nožēlojamā tipa, kas pašlaik 'vada' to nabagu bandu.

  -1 [+] [-]

, 2021-10-12 09:34, pirms 3 gadiem
Milzīgs kauns ! Pazemojums ! Šī komanda , treneris zaudē komandai , kuras pēdējā uzvara pret Latviju bija pirms gandrīz simts gadiem !!! Mazs mierinājums , ka virslīga iet uz priekšu . Lai būtu vēl labāk jāievieš leģionāru limita palielināšana. Laukumā drīkstētu atrasties 11 leģionāri .

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 09:36, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Galvenā škrobe nav par to, ka Latvija zaudēja, bet gan par to, ka Turki savāca punktus!!!
Nost ar allahu, nost ar muhamedu, nost ar koranu, esmu par to lai šie čorti nekur tālāk netiek!!!
Par Norvēģiem!
Bez trenera muslimus neuzvarēt!

     [+] [-]

, 2021-10-12 09:42, pirms 3 gadiem
Artemons A-Burts rakstīja: Vēl viens gadījums ar Zviedriem bija, kad viņi speciāli pakāsa maču pret USA Hokejā, ar mērķi izdabāt Jeņkiem
Tas bija tai laikā, kad fuņi OZO piedzirdīja pirms mača ar Haholiem
vispār viņi tad ničā nospēlēja

  +1 [+] [-]

, 2021-10-12 09:58, pirms 3 gadiem
Paldies izlasei par cīņassparu,paldies Dainam pa trenēšanu! No kļūdām mācās ikviens,spēle bija skatāma.

     [+] [-]

, 2021-10-13 19:15, pirms 3 gadiem
jā uzkāp uz bumbas ir jābūt meistarībai ..