Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Černomordijam abi spēles vārti, Latvija ar Porziņģi tribīnēs atņem punktus albāņiem

Matīss Kleinbergs
Matīss Kleinbergs

Černomordijam abi spēles vārti, Latvija ar Porziņģi tribīnēs atņem punktus albāņiem
Latvijas izlases futbolisti Foto: LFF

Otrdien, 10. jūnijā, Latvijas futbola izlase savā laukumā Pasaules kausa kvalifikācijas mačā spēlēja neizšķirti 1:1 (1:1) pret Albānijas valstsvienību

• Jau otrajā minūtē Latvijas futbolisti varēja atklāt rezultātu. Pēc Andreja Cigaņika izpildītā stūra sitiena pie iespējas gaisa divcīņā tika Vladislavs Gutkvoskis, bet viņa raidīto bumbu pretinieku vārtsargs Tomas Strakoša pasita pāri savam cietoksnim.

• 11. minūtē Latvijas futbolisti bīstamu epizodi pie saviem vārtiem atnesa paši. Latviešu saspēli pie saviem vārtiem izjauca Armando Broja un atdeva piespēli uz soda laukuma vidu, tomēr tur albāņa sitiens atdūrās pret Latvijas aizsardzību.

• Dažas minūtes vēlāk Gutkovskis ielauzās pretinieku soda laukumā un tika nogāzts. Pēc garākas sarunas ar kolēģiem VAR sistēmas telpā mača galvenais tiesnesis norādīja uz 11 metru soda sitienu atzīmi. Pie bumbas stājās Jānis Ikaunieks, bet viņa ne pārāk spēcīgo sitienu pa zemi atvairīja pretinieku vārtu vīrs.

• Šo spēli klātienē vēroja arī Latvijas izlases un Bostonas ″Celtics″ basketbolists Kristaps Porziņģis.

• Pirmā puslaika vidū bumba ″ievēlās″ Latvijas vārtos. Pēc centrējuma no kreisā flanga bumbu prom no vārtiem sita Krišjānis Zviedris, bet tā atsitās pret kapteiņa Antonija Černomordija kāju un ielidoja Latvijas izlases cietoksnī.

• Puslaika izskaņā iniciatīvu bija pārņēmuši Latvijas futbolisti, tiekot arī pie diviem secīgiem stūra sitieniem. Ja pirmais mēģinājums bija neveiksmīgs, tad otrajā piegājienā par iepriekšējo nelaimes gadījumu reabilitējās Černomordijs, bumbu vārtos raidot ar galvu.

• Otrā puslaika ievadā pēc stūra sitiena lieliska iespēja bija albāņiem. Vispirms sitienu izpildīja Armando Broja, bet ar šo mēģinājumu galā tika Zviedris. Pie atlēkušās bumbas pirmais tika Rejs Manajs, bet viņa raidīto bumbu no līnijas ″nocēla″ Andrejs Cigaņiks.

• Turpinājumā albāņiem izdevās pilnībā pārņemt iniciatīvu un bumbas kontroli. Tiesa, Latvijas futbolistiem izdevās aizsardzībā spēlēt gana disciplinēti. Tāpat savu komandu vairākkārt spēlē noturēja Krišjānis Zviedris.

• 84. minūtē, apturot pretinieku mēģinājumu ātrajā pretuzbrukumā, dzelteno kartīti nopelnīja Černomordijs. Šis viņam kvalifikācijas turnīrā ir otrais brīdinājums, kas nozīmē, ka nākamais mačs aizsargam būs jāizlaiž.

• Pamatlaika kompensācijas laikā viltīgu sitienu no standarta situācijas izpildīja albāņi, tomēr tas līdz Zviedra cietoksnim nenonāca.

Latvija – Albānija 1:1 (1:1)
Vārti: Černomordijs 29′ (s.v.) 45+4′ 29′
Brīdinājumi: Cigaņiks, Varslavāns Černomordijs
Latvija: Zviedris - Cigaņiks, Balodis, Černomodijs, Jurkovskis, Jaunzems - Zelenkovs, Saveljevs (Vapne 82′), Varslavāns (Toņiševs 89′) – Ikaunieks (Dašķevičs 75′) – Gutkovskis (Regža 75′).
Albānija: Strakoša - Mitajs, Kumbulla, Ismaili, Balliu – Lači (Bajrami 69′), Šehu, Aslani – Hodža (Muči 60′), Manajs (Daku 82′), Broja (Uzuni 82′).
Galvenais tiesnesis: Umuts Melers (Turcija)

Pasaules kausa Eiropas zonas kvalifikācijas mači 10. jūnijā

Gr.ValstsRezultātsVārtu guvēji
HRumānija – Kipra2:0 (2:0)Tanase 43′ Mans 45+2′
KSerbija – Andora3:0 (2:0)Mitrovičs 12′ 24′ 53′ (11m)
KLatvija – Albānija1:1 (1:1)Černomordijs 29′ (s.v.) 45+4′
GNīderlande – Malta8:0 (3:0)Depajs 9′ (11m) 16′ Van Deiks 20′ Simonss 61′ Malens 74′ 80′ Langs 78′ Van de Vens 90+2′
GSomija – Polija2:1 (1:0)Pohjanpalo 31′ (11m) Kalmans 64′ - Kiviors 69′
HSanmarīno – Austrija0:4 (0:4)Arnautovičs 3′ 15′ Gregoritšs 11′ Baumgartners 27′
VG grupaSUNZVārtiPH grupaSUNZVārtiP
1.Somija32115:57Bosnija un Hercegovina33004:19
2.Nīderlande220010:06Austrija22006:16
3.Polija32014:26Rumānija42028:46
4.Lietuva30212:32Kipra31023:43
5.Malta40130:111Sanmarīno40041:120
VI grupaSUNZVārtiPJ grupaSUNZVārtiP
1.Norvēģija440013:212Ziemeļmaķedonija42206:28
2.Izraēla32017:66Velsa421110:67
3.Itālija21012:33Beļģija21105:44
4.Igaunija41035:83Kazahstāna31023:43
5.Moldova30032:100Lihtenšteina30030:80
VK grupaSUNZVārtiPL grupaSUNZVārtiP
1.Anglija33006:09Čehija33009:69
2.Albānija41214:35Horvātija220012:16
3.Serbija21103:04Melnkalne32014:36
4.Latvija31112:44Fēru Salas31023:43
5.Andora40040:80Gibraltārs40042:160

  -2 [+] [-]

, 2025-06-11 01:09, pirms 2 mēnešiem
Kopumā nospēlējām labi. Beidzot iesists gols. Gribētos gan arī no uzbrucējiem kādu sagaidīt.

6083 skatītāji, tātad 2000 vietu palika tukšas. Mums nevajag lielu nacionālo stadionu.

  +4 [+] [-]

, 2025-06-11 01:33, pirms 2 mēnešiem
Nu, dalītas sajūtas. It kā punkts ir ok, bet…
Piem., kāpēc Ikaunieks turpina izlasē sist pendeles? Sitienam jābūt tik spēcīgam, lai vārtsargs, pat ja aizķer bumbu, ielidotu vārtos kopā ar to. Ikaunieks regulāri neiesit pendeles, jo viņa sitiens ir pārāk mīksts un devītniekos neprot sist.
Priecājamies par 1 punktu? Bet kur tad ambīcijas? Spēlējam uz noturēšanu, neko neveidojot un regulāri piespēlējot atpakaļ? Tracina!
Šāda Albānija bija ņemama.
Un žēl, ka mājīgajā un antīkajā Skonto stadionā vairs nespēlēs. Atkal uz Daugavu ar skatu uz dzelzceļu? Briesmas…😩

Jā, Auziņa hiperaktīvā komentēšana nav izturama…

  +2 [+] [-]

, 2025-06-11 02:10, pirms 2 mēnešiem
Neredzu iemeslu kaut nedaudz priecāties. Izmuļļāt neizšķirtu, 2.puslaikā iniciatīvu pilnībā atdodot pretiniekiem.
Šķiet, ka jau no apmēram 60.minūtes sākām vilkt laiku, neprasmīgi izspēlējot atsitienus no saviem vārtiem. Bailes doties uz priekšu ar lielākiem spēkiem. Nevēlēšanās presingot. 74.minūtē Gutkovskis mazliet pagulēja pie centra līnijas, aprunājās ar pretinieku vārtsargu. Tad saprata, ka tiesnesis vēl neatļaus veikt maiņu un vareni uzsprintoja, aizmirstot par jauko atpūtu zālītē.
Šeit tik glaimojoši komentāri, pašapmierinātība par 1 punktu pret EČ dalībnieci. Spēles nebija.
Un vēl viens novērojums - šķiet, ka jaunajiem futbolistiem tiek piešķirti pārāk daudz ielūgumu, jo veiklie darboņi tos pārtver un tirgo pirms spēles.

  -3 [+] [-]

, 2025-06-11 03:24, pirms 2 mēnešiem
Jus visi te Lielie divānu Eksperti. Gan jau Paši pat pa dienu 2 KM nevaretu noskriet.Bet ka komentet ta Pirmie. Kauns par šadiem Lidzjutejiem

  -3 [+] [-]

, 2025-06-11 06:12, pirms 2 mēnešiem
Es labāk skatos"Mīlas viesuli"nekā šādu futbolu! Bebifeis 11 metru sodu iesist nevar. Komanda pāri centram ar bumbu nespēj tikt.

  -2 [+] [-]

, 2025-06-11 06:47, pirms 2 mēnešiem
Bedīgi, ka esam atgriezušies Latvijas izlases pirmsākumos. Autobus aizsardzībā, bez uzbrukuma. Bet ko var gribēt no itālijas trenera...

  +3 [+] [-]

, 2025-06-11 06:58, pirms 2 mēnešiem
joker2022 rakstīja: Jus visi te Lielie divānu Eksperti. Gan jau Paši pat pa dienu 2 KM nevaretu noskriet.Bet ka komentet ta Pirmie. Kauns par šadiem Lidzjutejiem
Lai iesistu pendeli, nemaz nevajag varēt noskriet 2 km. Daži onkas ar alus vēderiem pendeles realizē ar aizsietām acīm, sevišķi kad ir drusku kunga prātā.

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 07:26, pirms 2 mēnešiem
Interesanti, kādus apskatus veido citu izlašu žurnālisti par mūsu izlases spēlētājiem? Kurus no viņiem izceļ, uzsverot klubu pārstāvniecību? Mūsu žurnālisti uzbur tādu stāstu par pretiniekiem, ka pati Itālijas izlase mums stātos pretī. Nekā diža šoreiz no tiem albāņiem nebija. Ņemama spēle, ja būtu pareizā taktika vai attieksme. Bet mūsējie jau gatavojas spēlei ar video, ko gatavo LTV žurnālisti - tāds iespaids rodas.

  +2 [+] [-]

, 2025-06-11 07:28, pirms 2 mēnešiem
Artudito rakstīja: Varētu piesaistīt komentētāju, kurš komentē spēli? Viss ir "izcili, ģeniāli un teicami" - Nepiekrītu, dažas izcīņas labas, dažas tādas meh. Ikauniekam nebūtu jāiet sist kārtējie 11 metri, ja to nevar izdarīt ar pārliecību. Būtu pirmie vadība izvirzījušies būtu kas cits. Kārtējā spēle, kurā negribam domāt par uzbrukšanu un spēlēt uz 1 punktu spēlē, kurā acīmredzami pretī nav izteikti pārāka izlase, un pēc rokraksta skaidrs, ka var ieķerties, arī ir vēl joprojām meh. Maiņā nevar noskiret no laukuma ne Ikaunieks, ne Gutkovskis - mēs tiešām mājās negribam uzvaru?? Pēdējais standarts... REĀLA IESPĒJA DABŪT standartu un izraut 3 punktus - pat neviens neiet izspēlēt? MĒS TOTO spēlējām??? Kas tas tāds ir??? Neteiktu, ka mani ļoti pārliecināja sniegums, punkts ir dabūts, noteikti varēja izcīnīt ko vairāk. P.S. Pietrūkst tads Dario Šitrs ar savu asumu un spiediena izdarīšanu.
Gribēju plašāku komentāru,bet gandrīz nav ,ko piebilst.Laba spēle Gutkovskim Zviedrim vāja Ikauniekam un pārējiem viduvēja.Bet spēles beigas arī mani nošokēja ,jo piespriests brīvsitiens skaidrs ,ka atļaus izpildīt,bet albāņiem veikt pretuzbrukumu neļaus ,jo laiks iztecējis.Bet mūsējie kā apjukuši teļi saskatās un nolemj,kam mums to darīt.Tiesnesis redzot ,ka mūsējie nekustās arī nolemj beigt to pasākumu.

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 07:37, pirms 2 mēnešiem
Būšu neitrāls savā izlases vērtējumā.Uzbrukumā ir redzamas izmaiņas -nav vairs bumbas iznešana pēc iespējas tālāk no vārtiem uz "dullo".Tas ir pozitīvi.Bet diemžēl lēmumu pieņemšanas ātrums un tehniskais arsenāls neļauj kvalitatīvi veidot uzbrukumus.
Arī par vārtsargu ir divējadas domas-itkā kautkur glāba,bet tajā pašā laikā nedaudz,liekas,ka pirmajos zaudētajos vārtos vainojams ir viņš.Vispār kopš Vaņina laikiem nav stabila vārtsarga.

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 08:10, pirms 2 mēnešiem
Latvijai galvenās komandu spēles ir hokejs, basketbols un florbols. Futbols izlases līmenī nekad nebūs augstāk par to kas ir. Ar to jāsamierinās. Klubu limenī var piemeklēt kādus nebut leģionārus.

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 08:20, pirms 2 mēnešiem
Boston United rakstīja: A kāpēc Jankam liek sist? Viņš jau cik ir neiesitis gan izlasē, gan klubā.
Viņš jau pirmais paķēra bumbu un dabūja minūtes desmit domāt ko darīt!

  +2 [+] [-]

, 2025-06-11 08:21, pirms 2 mēnešiem
gudvins2222 rakstīja: .Vājprātīga cilvēka domas.
Pirms izteikt kādu spriedumu, varbūt pats uz sevi paskaties. Albāņi starp citu uzvarēja savu Euro24 kvalifikācijas grupu un parādīja tīri labu sniegumu arī čempionātā. Kur Latvija bija tajā kvalifikācijā? Paskaties, kāda ir albāņu spēlētāju klubu pārstāvniecība un tad spried. Saprotams, ka albāņi bija izteikti favorīti arī šajā spēlē. Cita lieta, ka viņi nerādīja savu labāko futbolu, un tādejādi deva mums iespēju, ko pirmo puslaikā daļēji izmantojām. Būtu iesituši pendeli un nebūtu vārtu guvums savos vārtos, tad, kas zina, varbūt sanāktu kas vairāk. Otrā puslaikā albāņu pārsvars bija izteiktāks, un tāpēc beigās bija labi, ka noturējām neizšķirtu. Tikai albāņu tūļīgums dažās situācijās un arī zināma veiksme tur palīdzēja. Tomēr šis punkts saglabā zināmas cerības cīņā par otro vietu grupā. Jāsaprot gan, ka trijniekā ar serbiem un albāņiem pagaidām izskatamies pēc trešā liekā. Lai ko reāli cerētu, rudenī spēle jāuzlabo.

  -2 [+] [-]

, 2025-06-11 09:06, pirms 2 mēnešiem
Kas katrā komandā ir lieks? Tas ir Jānis Ikaunieks

     [+] [-]

, 2025-06-11 09:52, pirms 2 mēnešiem
Vakar skatījos izšķirosos Grelandes suņu pajūgu mačus. Neesmu futbola spcs , bet ieslēdzu Latvijas spēles pēdējās 16 min, Ar ko voņi spēlēja ? Tie bija pasaules top , Brazīlija , Spānija , Anglija ? No Auziņa nesapratu

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 09:58, pirms 2 mēnešiem
Man liekas ka futbola izlases spēlētāji, vadība, treneri nesaprot kāpēc viņi pamatu pamatā spēlē futbolu (Izlasē)... Tikai sakatītājiem. Nebūtu viņi, nebūt nekādas jēgas no futbola. Man tas 1 punkts ir pilnīgi nevērts ja komandas mentalitāte nav cīnīties par uzvaru, itsevišķi kad beigās ir laba standarta situācija. Visi tik laimīgi beigas --- nožēlojami. Pret Angliju es vel saprastu, nejau pret nedaudz lielāku valsti

     [+] [-]

, 2025-06-11 10:19, pirms 2 mēnešiem
Karlo rakstīja: Nu, dalītas sajūtas. It kā punkts ir ok, bet…
Piem., kāpēc Ikaunieks turpina izlasē sist pendeles? Sitienam jābūt tik spēcīgam, lai vārtsargs, pat ja aizķer bumbu, ielidotu vārtos kopā ar to. Ikaunieks regulāri neiesit pendeles, jo viņa sitiens ir pārāk mīksts un devītniekos neprot sist.
Priecājamies par 1 punktu? Bet kur tad ambīcijas? Spēlējam uz noturēšanu, neko neveidojot un regulāri piespēlējot atpakaļ? Tracina!
Šāda Albānija bija ņemama.
Un žēl, ka mājīgajā un antīkajā Skonto stadionā vairs nespēlēs. Atkal uz Daugavu ar skatu uz dzelzceļu? Briesmas…😩

Jā, Auziņa hiperaktīvā komentēšana nav izturama…
Es ar cerēju ka Albāniju jau nu pacentīsies apspelēt.Vēl jo vairāk,ja papēta tabulu,tad uzvara dotu otro vietu grupā.Un galvenais-dotu pārliecību un iedvesmu pacīnīties par otro vietu pasiem futbolistiem.Tā bij ļoti svarīga mājas spēle,kuru vajadzēja pacensties uzvarēt pilnīgi noteikti.Tagad,turpretīm,esam noslīdējusi uz priekspēdējo vietu.
Kas attiecas uz stadioniem-Skonto vai Daugava....Man domāt,ka Daugavā ir vislabāk un visveiksmīgāk spēlēt atbildīgās futbola spēles.
Daugavas stadions un tās apkārtne nes līdzi daudz lielāku un tradīcijam bagātāku futbola senču auru,nekā Skonto stadions.

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 10:45, pirms 2 mēnešiem
Artudito rakstīja: Varētu piesaistīt komentētāju, kurš komentē spēli? Viss ir "izcili, ģeniāli un teicami" - Nepiekrītu, dažas izcīņas labas, dažas tādas meh. Ikauniekam nebūtu jāiet sist kārtējie 11 metri, ja to nevar izdarīt ar pārliecību. Būtu pirmie vadība izvirzījušies būtu kas cits. Kārtējā spēle, kurā negribam domāt par uzbrukšanu un spēlēt uz 1 punktu spēlē, kurā acīmredzami pretī nav izteikti pārāka izlase, un pēc rokraksta skaidrs, ka var ieķerties, arī ir vēl joprojām meh. Maiņā nevar noskiret no laukuma ne Ikaunieks, ne Gutkovskis - mēs tiešām mājās negribam uzvaru?? Pēdējais standarts... REĀLA IESPĒJA DABŪT standartu un izraut 3 punktus - pat neviens neiet izspēlēt? MĒS TOTO spēlējām??? Kas tas tāds ir??? Neteiktu, ka mani ļoti pārliecināja sniegums, punkts ir dabūts, noteikti varēja izcīnīt ko vairāk. P.S. Pietrūkst tads Dario Šitrs ar savu asumu un spiediena izdarīšanu.
punkts vakardienas spēlē ir totāla veiksme, ja kāds skatās spēli un šo nespējh saprast, tad nevajag komentēt

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 10:56, pirms 2 mēnešiem
saki Jā saki Nē rakstīja: Es ar cerēju ka Albāniju jau nu pacentīsies apspelēt.Vēl jo vairāk,ja papēta tabulu,tad uzvara dotu otro vietu grupā.Un galvenais-dotu pārliecību un iedvesmu pacīnīties par otro vietu pasiem futbolistiem.Tā bij ļoti svarīga mājas spēle,kuru vajadzēja pacensties uzvarēt pilnīgi noteikti.Tagad,turpretīm,esam noslīdējusi uz priekspēdējo vietu.
Kas attiecas uz stadioniem-Skonto vai Daugava....Man domāt,ka Daugavā ir vislabāk un visveiksmīgāk spēlēt atbildīgās futbola spēles.
Daugavas stadions un tās apkārtne nes līdzi daudz lielāku un tradīcijam bagātāku futbola senču auru,nekā Skonto stadions.
Albāņu meistarība izpaustos tieši atklāta futbola. Tā kā spēlējam no aizsardzības, tad albāņi nevarēja ieskrieties un viņi nav saspēlējušies, jo katrs spēlē savā klubā.

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 11:47, pirms 2 mēnešiem
Rakstura izlasei nav, spēlē labāk, ir uzlabojumi, bet vienalga pārlieku lielais piesardzīgums, ar to tālu netiksi, sporta nekaunība Latviešiem jāmāca. Un otrais ātri piekūst spēlētāji, tas liecina par vispaŗējās fiziskās sagatovības tādu kā trūkumu. Mums te vēl futbolisti, nav karjeras norietā, bet paskriet nevar, zinu ka smagi 90.min, bet ja ņemam Ronaldo 40.gados, spēj apsteigt un aizskriet pret to pašu Yamalu kuram 17.gadi, viss ir reāli jāstrādā, bet vai mūsu pašu futbolisti strādā caurt sevi nu nezinu, atzīstu ka cīnās, bet ar sabviem pēdējiem spēkiem, nu nezinu, pēc neizšķirta stipra piesardzība tika ievērota.

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 11:49, pirms 2 mēnešiem
Un Skonto stadions likās daudz mājīgāks nekā Daugavas stadions, atmosfērra bija daudz labāka (mans viedoklis). Protams 6 tūkstoši tik Skonto, bet vienalga labi

     [+] [-]

, 2025-06-11 12:08, pirms 2 mēnešiem
jenkijs17 rakstīja: No Latvijas puses laba cīņa, nevis labs futbols.
Nezinu kā, bet jāsasmeļas drosme uzbrukt.
Tieši ar labu cīņu mēs varam aizķert punktus pret stiprākām izlasēm.Spēlēs mūsu futbolisti Top 5 līgās,tad ņemsim punktus uz meistarības rēķina.Pagaidām ir tā,kā ir.Katra spēle ar stiprāku pretinieku labi izgaismo mūsu vājās vietas,kas jāuzlabo.Albāņi,kuri tēmē uz otro vietu,šeit zaudēja divus punktus,bet anderdogi,kas esam mēs,vienu punktu ieguvām.Tāda tā realitāte.Es biju gaidījis no albāņiem labāku futbolu,bet viņi spēlē pārāk lēni,kas bija parocīgi mūsu izlasei.Domāju,ka serbi,kurai komandu spēle ir daudz ātrāka ir reālākais pretinieks cīņā par ceļazīmi uz PČ.Viņi vēl ar angļiem pacīnīsies.

  +2 [+] [-]

, 2025-06-11 12:21, pirms 2 mēnešiem
grūti tā vienā teikumā noraksturot .. galvenais, kas krīt acīs, ir šķietama nevēlēšanās uzvarēt .. nejaukt ar nevēlēšanos nezaudēt .. aizsardzībā spēlē disciplinēti, cīnās utt .. tādā ziņā nevar neko pārmest .. bet, kad bumba ir pie mums, neredz vēlmi maksimāli izmantot retās iespējas, saasināt, uzņemties atbildību, apspēlēt, tikt pie sitiena, izraut uzvaru .. agrāk no Ikaunieka to redzējām, tagad īsti pat nepamanīju viņu laukumā .. vārdos tā vēlme it kā ir arī Cigaņikam, bet realitātē tomēr bieži nobīstas, nu un vienkārši pietrūkst meistarības gan apspēlēšanai, gan centrējumiem .. Varslavāns vienīgais kaut ko mēģināja, bet ar to ir par maz .. ja nekas nemainīsies, vienīgā cerība uz Šitu .. nu un, protams, arī Uldriķa aukstasinība, pārliecība un kvalitāte noderēs

     [+] [-]

, 2025-06-11 12:32, pirms 2 mēnešiem
pūce rakstīja: Latvijai galvenās komandu spēles ir hokejs, basketbols un florbols. Futbols izlases līmenī nekad nebūs augstāk par to kas ir. Ar to jāsamierinās. Klubu limenī var piemeklēt kādus nebut leģionārus.
Nepiekrītu, pēdējie 15 gadi un laikam nākamie 5 būs Latvijas zemākais punkts, skatoties jauniešu izlases, ka komandas spēlē spēlētāji no Itālijas, Vācijas un Anglijas akadēmijām parādās tāda kā, gaisma tuneļa galā, tāda maza cerība, ka Latvijas izlase atgriezīsies vismaz 2000 gadu sākuma līmenī.

  +3 [+] [-]

, 2025-06-11 12:35, pirms 2 mēnešiem
alguns rakstīja: Tieši ar labu cīņu mēs varam aizķert punktus pret stiprākām izlasēm.Spēlēs mūsu futbolisti Top 5 līgās,tad ņemsim punktus uz meistarības rēķina.Pagaidām ir tā,kā ir.Katra spēle ar stiprāku pretinieku labi izgaismo mūsu vājās vietas,kas jāuzlabo.Albāņi,kuri tēmē uz otro vietu,šeit zaudēja divus punktus,bet anderdogi,kas esam mēs,vienu punktu ieguvām.Tāda tā realitāte.Es biju gaidījis no albāņiem labāku futbolu,bet viņi spēlē pārāk lēni,kas bija parocīgi mūsu izlasei.Domāju,ka serbi,kurai komandu spēle ir daudz ātrāka ir reālākais pretinieks cīņā par ceļazīmi uz PČ.Viņi vēl ar angļiem pacīnīsies.
neviens jau neprasa, ka jāņem punkti uz meistarību .. jā, ar cīņu, bet ja cīņa ir tikai aizsardzībā, tad maksimums var cerēt uz 1 punktu .. 3 punktus var izcīnīt tikai uzbrukumā .. pretinieki arī tomēr ir dažādi, tas, ka daudzi albāņi ikdienā spēlē augstākā līmenī, neko nenozīmē .. jāskatās, ka katrs pretinieks izskatās konkrētājā dienā .. vakar albāņi neko nerādīja un mums bija visas iespējas mēģināt uzvarēt .. bet mēs to negribējām, nosēdāmies un ļāvām viņiem bumboties .. un savu acīmredzamo uzdevumu otrajā puslaikā - neielaist - panācām, tāpēc arī visi bija priecīgi .. bet, kāpēc nebija uzdevuma izraut uzvaru?

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 12:45, pirms 2 mēnešiem
Futbola spēlē ir divi vārti. Vai tiešām rakstā nevar ielikt video izgriezumus? Cik slinki esam?

  +2 [+] [-]

, 2025-06-11 14:54, pirms 2 mēnešiem
Apsveicu ar punktu, bet tas nobeiguma feils sabojāja vosu iespaidu. Žēl, ka komandai, kura ir spējīga iesist vārtus, liek to nedarīt. Ja kāds no komandas treneriem nespēja nolasīt situāciju lai saprastu, ka šī bija absolūta bezriska situācija, tad tā ir neprofesionalitāte visaugstākajā pakāpē. Tiāpat kā Auziņa nepārtrauktā tarkšķēšana, un pārraides režisors, kurš ar nelaikā un nevietā rādītājiem atkārtojumiem, pat pamanījās neparādīt Latvijas vienīgo vārtu guvumu, vispār nerunājot par vairākiem bīstamiem momentiem pie mūsu vārtiem, atkārtojumu rādīšanas laikā.
Plus vēl video tiesneša nākšana pie galvenā tiesneša lai apspriestos par pendeli, vispār kauns par tādām ķibelēm. Un tas himnas dziedājums arī bija drausmīgs.

  +1 [+] [-]

, 2025-06-11 15:57, pirms 2 mēnešiem
Laions rakstīja: Apsveicu ar punktu, bet tas nobeiguma feils sabojāja vosu iespaidu. Žēl, ka komandai, kura ir spējīga iesist vārtus, liek to nedarīt. Ja kāds no komandas treneriem nespēja nolasīt situāciju lai saprastu, ka šī bija absolūta bezriska situācija, tad tā ir neprofesionalitāte visaugstākajā pakāpē. Tiāpat kā Auziņa nepārtrauktā tarkšķēšana, un pārraides režisors, kurš ar nelaikā un nevietā rādītājiem atkārtojumiem, pat pamanījās neparādīt Latvijas vienīgo vārtu guvumu, vispār nerunājot par vairākiem bīstamiem momentiem pie mūsu vārtiem, atkārtojumu rādīšanas laikā.
Plus vēl video tiesneša nākšana pie galvenā tiesneša lai apspriestos par pendeli, vispār kauns par tādām ķibelēm. Un tas himnas dziedājums arī bija drausmīgs.
Jā, albāņi savu himnu dziedāja aizrautīgi un ar mirdzošām acīm, kamēr mūsējie - bēdīgi un ar nolaistām galvām. Izlasei vajag uzaicināt kādu mūziķi, lai pamāca dziedāt. Protams, tas, ka tagad visi spēlētāji dzied himnu, ir sasniegums. Pirms 10 gadiem tā nebija.

     [+] [-]

, 2025-06-11 16:03, pirms 2 mēnešiem
Kas vainas visiem šitiem raudātājiem, ka nebija uzvara? Nesekoju pārāk futbolam, bet atceros, ka pēc ničas ar futbola lielvalsti Fēru Salām visi gavilēja Pa cik mums futene ir tik nožēlojamā līmenī, vai tad niča pret Albāņzemi nav daudz dižāks sasniegums? Priecājieties un maucam tālāk!

     [+] [-]

, 2025-06-11 17:45, pirms 2 mēnešiem
Ar himnas vājo izpildījumu, biju domājis to čali ar mikrofonu..Futbolisti ir malači, dzied visi un no sirds. Vienkārši tai improvizētajai himnas versijai, bija grūti pielāgoties. Varbūt vajadzētu pieturēties pie himnas klasiskā izpildījuma, lai izpildījumam būtu cita jauda un enerģija.

     [+] [-]

, 2025-06-11 18:31, pirms 2 mēnešiem
Kaut kā prieks par šo neizškirtu nav. Bija labas iespējas uzvarēt. Neiesistā pendele+ muļķīgi ielaistie vārti.
Auziņš tik tiešām kaitinoši komentē. Anatolijs Kreipāns bija daudz sakarīgāks.

     [+] [-]

, 2025-06-11 18:32, pirms 2 mēnešiem
gudvins2222 rakstīja: ..atņem punktus albāņiem..?!Cirks!
Nu var saukt par progressu to gan. Albaņi ne jau tāpat vien divrei Eiro finālturniros tikuši.