Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Izlases pirmais numurs Zviedris: ''Dažreiz rodas sajūta, ka Latvijā ienīst futbolu''

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Izlases pirmais numurs Zviedris: ''Dažreiz rodas sajūta, ka Latvijā ienīst futbolu''
Krišjānis Zviedris. Foto: LFF

Lasot komentārus sociālajos tīklos, dažreiz rodas sajūta, ka cilvēki Latvijā ienīst futbolu, kaut tieši ar to mūsu valstī nodarbojas visvairāk bērnu, intervijā žurnāla Sporta Avīze oktobra numurā teica Latvijas futbola valstsvienības pamatvārtsargs Krišjānis Zviedris.

Latvijas futbola izlase 2026. gada Pasaules kausa atlases ciklā septiņās spēlēs nopelnījusi piecus punktus. Četri no tiem par uzvaru un neizšķirtu gūti pret potenciālo pastarīti, bet vēl reizi neizšķirti spēlēts ar 2024. gada Eiropas čempionāta dalībnieci Albāniju.

Tomēr jau kopš 2010. gada Pasaules kausa kvalifikācijas Latvijas izlase nav spējusi reāli iesaistīties cīņā par kvalificēšanos finālturnīram, skumju mirkļiem esot daudz vairāk nekā prieka. Krišjānis Zviedris, kurš izlases pamatvārtsarga lomu aizņēma ar šī cikla sākumu, pauž, ka redz arī savu lomu futbola popularitātes celšanā valstī.

“Ja mēs ar izlasi kādu ciklu nospēlētu labi, tas izraisītu ažiotāžu un dotu cilvēku pienesumu. Kāpēc Latvijā futbolu tik ļoti neciena, man nav atbildes,” stāsta vārtsargs. “Ļoti interesanti man ir palasīt, kad tviterī notiek diskusijas par stadioniem. Tik ļoti daudz cilvēku ir pret futbola stadionu, viņi apgalvo, ka mums jau esot desmit stadionu. Tomēr es nezinu pat vienu. Labi, ja “Skonto” būtu izlases stadions, es pat teiktu, ka pietiktu, īpaši, ja varētu uzbūvēt gala tribīni. Tomēr šis stadions nav federācijas īpašums, viņi tajā netaisās ieguldīties, un tas ir tikai normāli,” Zviedris izteicās mirklī, kad vēl nebija sākušās diskusijas, ka, iespējams, tiešām nacionālo futbola stadionu tomēr varētu būvēt tieši “Skonto” stadiona vietā.

2024./2025. mācību gadā profesionālās ievirzes sporta izglītības iestādēs ar futbolu nodarbojās 13 696 bērni, kam sekoja basketbols ar 9051 bērnu, bet trešajā vietā ar 6777 jaunajiem audzēkņiem atradās vieglatlētika.

“Cilvēki argumentē ar to, ka mums ir slikti rezultāti un Latvijā nav futbola. Tomēr stadionā var būt ne tikai futbols, tur var rīkot koncertus, pasākumus, jebko. Jā, futbols tur būtu primārais, bet tur varētu notikt arī daudzi citi notikumi. Kā tu teici, Latvijā visvairāk bērnu spēlē futbolu, arī tas ir rādītājs, kāpēc futbolam vajadzētu stadionu. Citreiz tiešām internetā rodas sajūta, ka cilvēki futbolu ienīst,” stāsta Krišjānis Zviedris. “Skaidrs, ka fanu rīcība pirms RFS spēles pret Amsterdamas “Ajax” nav attaisnojama, bet tā vienkārši bija attiecīgo iestāžu nolaidība, kas nebija sagatavojušies faniem. Eiropā, kur futbols notiek katru nedēļu, policisti daudz labāk zina, kā viņus ierobežot un savaldīt. Mums nekas nebija izdarīts, un pēc tam cilvēki brīnījās. Atkal futbols cieta.”

Šajā sezonā Krišjānis Zviedris pārstāv “Riga” komandu. Pagājušās nedēļas beigās, pateicoties bezvārtu neizšķirtam 0:0 pret “Tukums 2000” komandu, rīdzinieki divas kārtas pirms sezonas beigām varēja virs galvas celt čempionu kausu. Zviedris šajā mačā aizvadīja jau savu 20. “sauso” spēli šosezon.

Zīmīgi, ka šīs sezonas pirmajās sešās kārtās “Riga” guva vien divas uzvaras, tomēr pēc tam pārliecinoši dominēja turnīrā. “Jau no sezonas sākuma man pašam bija iekšā sajūta, ka mums ir ļoti laba komanda. Tomēr kaut kā nepārliecinātība un uztraukums traucēja sasniegt rezultātu. Es pats uzskatīju, ka vienkārši tas brīdis jāpārvar un viss labi aizies. Labi, ka trenerim ļāva strādāt, neko nemainīja un uzticējās procesam, tas tiešām bija kritiskais mirklis. Ja tagad atskatās uz sezonas sākumu, mēs spēlējām tiešām labi, arī spēlēs, kurās zaudējām punktus, dominējām, bet bumba spītīgi negāja vārtos, kamēr mūsu vārtos tā lidoja iekšā pat mistiskās epizodēs. Kad šo sēriju pārlauzām, tālāk devāmies ar lielu pārliecības vilni,” stāsta vārtsargs.

Iepriekš “Riga” par Virslīgas čempioni bija kļuvusi 2018., 2019. un 2020. gadā. Kopš tā laika trīs titulus izcīnīja RFS komanda un vienreiz “Valmiera”. Jau trešdien “Riga” cīnīsies par vēl viena titula iegūšanu, Latvijas kausa finālmačā sacenšoties ar “Auda” futbolistiem.

Visu interviju ar Krišjāni Zviedri lasiet žurnāla Sporta Avīze oktobra numurā, kas tirdzniecībā pieejams vēl šonedēļ.

1 2 3 77 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2025-10-27 13:47, pirms mēneša
Ienīst nē- vnk saprot, ka viņa nav izlases ziņā!

RFS un Riga FC ir budžets

  -2 [+] [-]

, 2025-10-27 13:49, pirms mēneša
Viennozīmīgi un neapšaubāmi, FUTBOLS ir nr1 starp sporta spēlēm Latvijā.
1. Bērnu skaits vislielākais un turpina pieaugt.
2. Reģistrēto spēlētāju skaits vislielākais.
3. Vietējo (sacensību) čempionātu skaits ir vislielākais.
4. Skatītāju skaits vietējās sacensības ir vislielākais.
5. Sekotāju skaits soctiklos vislielākais.

  +4 [+] [-]

, 2025-10-27 14:10, pirms mēneša
Pārspīlēta reakcija, bet ar futbola budžetu kopš Ikaunieka vairs nav tādu redzamu talantu, kurus redz tālāk par Polijas līgu. Krollis īsti arī neskaitās, jo Spezia ātri no viņa atbrīvojās.
Faktiski uz futbola budžetu var necerēt neviena cita federācija Latvijā, bet viņi kaut kā izspiež no saviem resursiem kādus augstākā līmeņa talantus un/vai panākumus (vieglatlētika gan būs zem katras kritikas, bet tā ir izņēmums, jo viņiem arī trūkst atlētu resursu).

  +6 [+] [-]

, 2025-10-27 14:12, pirms mēneša
Priecājies,ka vismaz mediji neienīst...
LTV šovasar translē sieviešu fucha Eiropas cempi,bet piem. tādu BMX Eiropas cempi no Valmieras vispār neviens Lv kanāls neparādīja..

  +4 [+] [-]

, 2025-10-27 14:13, pirms mēneša
Apgalvojums bija par skatītājiem vai par pašiem futbolistiem?

  +2 [+] [-]

, 2025-10-27 14:16, pirms mēneša
Šteinbors aizgāja, tagad konkurence un meistarības līmenis Latvijas izlases kastē ir tuvu nullei.
Bai iedomāties izlases likteni, ja agrāk nebūtu Koļinko, Vaņins, Šteinbors un Piedels.

  +1 [+] [-]

, 2025-10-27 14:23, pirms mēneša
Grūti pateikt, vai ienīst, bet lielo bildi noteikti nespēj vai negrib saredzēt - lai gan saimniecībā problēmu daudz, futbols tāpat ir pārāk globāls, lai mēs tajā būtu TOP50 stabila vērtība, nevis būt tur reizi 30 gados apstākļu sakritības dēļ. Andoru neuzvarēt, protams, ir diezgan apkaunojoši arī pašreizējiem apstākļiem, bet tāpat - kamēr nebūs paskatīšanās uz lietām plaši un objektīvi, atmetot "nav medaļu = lūzeri" mentalitāti, tikmēr nebūs ne tikai cieņas pret lielāko sporta veidu pasaulē, ne arī citu labu lietu.

  +2 [+] [-]

, 2025-10-27 14:40, pirms mēneša
Nezinu vai ienīst, bet jebkurām cilvēku emocijām ir cēloņi, un pašas emocijas jau ir sekas kaut kam.
Cilvēki, kuriem ir kaut mazākā kritiskā domāšana, saprot, ka cēlonis slēpjas visas Latvijas futbola sabiedrības darbošanās ne tajā pozitīvākajā nozīmē, un līdz ar to ir sekas, ka Latvijas sabiedrība uz Latvijas futbola sabiedrību skatās ne pārāk pozitīvi.

  +3 [+] [-]

, 2025-10-27 14:48, pirms mēneša
Latvijā neienīst futbolu... Latvijā ienīst Latvijas futbola tizlumu...
tizlumu, kuru pēc 2004.gada aizsāka Starkovs ar spārnoto frāzi: "Eiropā vāju komandu nav"...

tiešām Sanmarino, Lihtenšteina, Andora, Gibraltārs, Fēru salas, Moldova ir mūsu līmeņa komandas? tās ir komandas kurām ar kurām mums jācīnās kā līdzīgs ar līdzīgu? pret šīm komandām mums jābūt tikai un vienīgi uzvarām...

  +5 [+] [-]

, 2025-10-27 15:17, pirms mēneša
"Sanmarino, Lihtenšteina, Andora, Gibraltārs, Fēru salas, Moldova -pret šīm komandām mums jābūt tikai un vienīgi uzvarām".
Šādas domas mums jau saknē vajag izskaust. Jā, mēs gribam tikai uzvaras, bet pieņemt to kā pašsaprotamu , ka mums piemēram Fēru salas vai Andora vienmēr jāuzvar. No kurienes tāda domāšana. Bilance pret visām šīm komandām, visticamāk, mums ir pozitīva. Neesmu skatījies, nezinu precīzi. Mēs neesam futbola lielvalsts un arī vidēja līmeņa futbola valsts neesam un arī nebūsim. Var būt kādi uzplaiksnījumi pozitīvā ziņā, bet tie būs izņēmumi nevis norma. Vismaz tuvākā pārskatāmā nākotnē 10-20 gadu robežās. Varbūt kādreiz tiekam uz EČ, bet nevajag uztvert to kā normu. Mums ir vēlme pārspīlēt krist galējībās. Zaudējam basketbolā bulgāriem - viss ir slikti , basketbols ir miris utt. Šeit pretēja galējība. Basketbolā tik zeme līmenis nav mūsu norma. Futbolā atkal tik augsts līmenis kā EURO-2004 nav mūsu norma.
Kad uzvaram Andoru, Gibraltāru, tad nejūtu sabiedrības atbalstu, prieku, jo to uztver kā normu, kā kaut ko pašsaprotamu. Izaugsme atkarīga no daudziem faktoriem. Arī sabiedrības attieksme, atbalsts ir viens no tiem. Bet, ja pēc vājām spēlēm kritika pārvēršas apsaukāšanās, izsmiešanas līmenī, tad ar šādu attieksmi mēs izlasei palīdzam grimt.

  +1 [+] [-]

, 2025-10-27 15:25, pirms mēneša
Nu varbūt nevajadzētu ielaist piespēles spēka sitienu starp kājam vismaz pret Andoru, tad būtu cita runa.

  +2 [+] [-]

, 2025-10-27 15:38, pirms mēneša
erty rakstīja: Pārspīlēta reakcija, bet ar futbola budžetu kopš Ikaunieka vairs nav tādu redzamu talantu, kurus redz tālāk par Polijas līgu. Krollis īsti arī neskaitās, jo Spezia ātri no viņa atbrīvojās.
Faktiski uz futbola budžetu var necerēt neviena cita federācija Latvijā, bet viņi kaut kā izspiež no saviem resursiem kādus augstākā līmeņa talantus un/vai panākumus (vieglatlētika gan būs zem katras kritikas, bet tā ir izņēmums, jo viņiem arī trūkst atlētu resursu).
Kāds budžetam sakars ar sabiedrības attieksmi? LFF nauda ir vairāk tikai tāpēc, ka futbolam kā sporta veidam ir izdevies veiksmīgāk sevi komercializēt atšķirībā no hokeja un basketbola. Es jau sen praktiski neskatos LV hokeja izlases spēles PČ, jo noskatoties kādu NHL spēli es redzu to milzīgo atšķirību līmeņu un arī tiesāšanas ziņā. Es noteikti skatīšos olimpiskās spēles, bet tur LV izlasei es paredzu, ka būys vakars uz ezera, jo tur atbrauks labākie hokejisti, un nevis tie kuri aiz gara laika paši izdomāja spēlēt Kanādas, ASV, vai Zviedrijas izlasē.

Statistika lielajiem Latvijas hokeja fanātiem, kuri uzskata, ka LV ir hokeja valsts - olimpisko spēļu statistika (neskaitot pirms okupācijas periodu): 22x spēles; 3x uzvaras 2x neizšķirti un 17x zaudējumi. Tā lūk ir patiesā Latvijas hokeja realitāte. Un būsim atklāti, ja PČ visas izlases spēlētu ar labākajiem spēlētājiem kādi viņiem ir, tad LV izlase jau sen būtu izlidojusi laukā no augstākās divīzijas!

  +4 [+] [-]

, 2025-10-27 15:43, pirms mēneša
picamen2 rakstīja: Nu varbūt nevajadzētu ielaist piespēles spēka sitienu starp kājam vismaz pret Andoru, tad būtu cita runa.
Varbūt aizsargiem vajag traucēt izdarīt sitienu pretinieku spēlētājam pa vārtiem no 5-6 m attāluma? Viens Andoras izlases spēlētājs un apkārt bija 3-4 mūsu spēlētāji, kuri pilnīgi un galīgi netraucēja izdarīt brīvu sitienu ar galvu vārtu rāmī!

  +3 [+] [-]

, 2025-10-27 15:50, pirms mēneša
Gatis rakstīja: Latvijā neienīst futbolu... Latvijā ienīst Latvijas futbola tizlumu...
tizlumu, kuru pēc 2004.gada aizsāka Starkovs ar spārnoto frāzi: "Eiropā vāju komandu nav"...

tiešām Sanmarino, Lihtenšteina, Andora, Gibraltārs, Fēru salas, Moldova ir mūsu līmeņa komandas? tās ir komandas kurām ar kurām mums jācīnās kā līdzīgs ar līdzīgu? pret šīm komandām mums jābūt tikai un vienīgi uzvarām...
Atšķirībā no Latvijas - Luksemburga, Islande, Fēru salas utt. ir ieguldījusi futbolā pa šiem gadiem. Treneri, infrastruktūra, akadēmijas utt. Latvijā futbola komandas sākot no 3.līgas beidzot ar Virslīgu saskaras ar interesantu situāciju - komandu ir vairāk nekā spēlēšanai atbilstošu stadionu/laukumu, bet hokejā mums ir otrādi - normālu hokeja komandu ir krietni mazāk nekā ledus halles valstī! Ialsande savu izrāvieni futbolā izdarīja pēc tam, kad savā valstī uzbūvēja lielu daudzumu slēgtās futbola halles - viņiem viņas ir krietni vairāk nekā Latvijā joprojām, bet iedzīvotāju skaits ir daudz mazāks nekā Latvijā!

  +1 [+] [-]

, 2025-10-27 15:50, pirms mēneša
Ceilons rakstīja: Grūti pateikt, vai ienīst, bet lielo bildi noteikti nespēj vai negrib saredzēt - lai gan saimniecībā problēmu daudz, futbols tāpat ir pārāk globāls, lai mēs tajā būtu TOP50 stabila vērtība, nevis būt tur reizi 30 gados apstākļu sakritības dēļ. Andoru neuzvarēt, protams, ir diezgan apkaunojoši arī pašreizējiem apstākļiem, bet tāpat - kamēr nebūs paskatīšanās uz lietām plaši un objektīvi, atmetot "nav medaļu = lūzeri" mentalitāti, tikmēr nebūs ne tikai cieņas pret lielāko sporta veidu pasaulē, ne arī citu labu lietu.
Cik atceros, tad FIFA rangā bijām pat 47.vietā pasaulē kādu laiku!

  +2 [+] [-]

, 2025-10-27 15:55, pirms mēneša
Jāgaida, kad būs labāks vektors un viss būs šokolādē.

  +1 [+] [-]

, 2025-10-27 16:01, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Kāds budžetam sakars ar sabiedrības attieksmi? LFF nauda ir vairāk tikai tāpēc, ka futbolam kā sporta veidam ir izdevies veiksmīgāk sevi komercializēt atšķirībā no hokeja un basketbola. Es jau sen praktiski neskatos LV hokeja izlases spēles PČ, jo noskatoties kādu NHL spēli es redzu to milzīgo atšķirību līmeņu un arī tiesāšanas ziņā. Es noteikti skatīšos olimpiskās spēles, bet tur LV izlasei es paredzu, ka būys vakars uz ezera, jo tur atbrauks labākie hokejisti, un nevis tie kuri aiz gara laika paši izdomāja spēlēt Kanādas, ASV, vai Zviedrijas izlasē.

Statistika lielajiem Latvijas hokeja fanātiem, kuri uzskata, ka LV ir hokeja valsts - olimpisko spēļu statistika (neskaitot pirms okupācijas periodu): 22x spēles; 3x uzvaras 2x neizšķirti un 17x zaudējumi. Tā lūk ir patiesā Latvijas hokeja realitāte. Un būsim atklāti, ja PČ visas izlases spēlētu ar labākajiem spēlētājiem kādi viņiem ir, tad LV izlase jau sen būtu izlidojusi laukā no augstākās divīzijas!
Tiešākais sakars budžetam ar sabiedrības attieksmi. Ja redz, ka nauda nedod nekādu rezultātu, tad arī interese zūd un negatīvisms aug.
Par ledus hokeju piekrītu tādā mērā, ka mūsējie pie labākajies sastāviem knapi cīnītos par tikšanu 1/4 finālā. Kopumā profesionāli ledus hokeju spēlē pārāk maz valstu, lai mūsējie lidotu ārā no Elites.

  +3 [+] [-]

, 2025-10-27 16:04, pirms mēneša
Internets ir intresanta vide, kas izness sliktāko iespējamo cilvēka uzvedību, kas attiecas uz diskusijām.. arī rakstīts teksts paliek tīri uz lasītāja interpretācijas, bieži bez papildinājumiem, cilvēciskā kontakta. Pluss tagad pa pilnam botu. Ja ir tīrs heits bez argumentiem, es nekad nelasu un otrs ja sarunu partneris izturas ar necieņu, tad lai runā ar sev līdzīgiem.

p.s. Stadiona diskusijas ir zelta bedre SC futbola sadaļā, kārtējais komentāru lietus.

  +3 [+] [-]

, 2025-10-27 16:25, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Atšķirībā no Latvijas - Luksemburga, Islande, Fēru salas utt. ir ieguldījusi futbolā pa šiem gadiem. Treneri, infrastruktūra, akadēmijas utt. Latvijā futbola komandas sākot no 3.līgas beidzot ar Virslīgu saskaras ar interesantu situāciju - komandu ir vairāk nekā spēlēšanai atbilstošu stadionu/laukumu, bet hokejā mums ir otrādi - normālu hokeja komandu ir krietni mazāk nekā ledus halles valstī! Ialsande savu izrāvieni futbolā izdarīja pēc tam, kad savā valstī uzbūvēja lielu daudzumu slēgtās futbola halles - viņiem viņas ir krietni vairāk nekā Latvijā joprojām, bet iedzīvotāju skaits ir daudz mazāks nekā Latvijā!
unnn....
tur vainīgi futbola līdzjutēji? futbolisti?
skaidrs, ka futbola attīstība ir galīgi iesūnojusi...
Gorkšs mēģināja purināt to utu pilno deķi.. vairākumam tas nepatika... te nu rezultāts...
tagad Indriksona vietā Ļašenko... tāds pats shēmotājs...

  +2 [+] [-]

, 2025-10-27 16:42, pirms mēneša
Latvijā neienīst futbolu, Latvijā mīl futbolu, tāpēc uz to, ko demonstrē zviedris un co ir grūti noskatīties. Ja zviedrim šķiet, ka viņš un viņa komandas biedri spēlē futbolu, lai paskatās tv piedāvātās futbola tiešraides no Eiropas līgām. Un tas, ka mums skaitliski ir visvairāk bērnu futbolā, bet līmenis izlasei ir tik zems, precīzi parāda, cik zems ir futbola sistēmas līmenis, ja tā pat uz masveidīguma rēķina nespēj izaudzēt konkurētspējīgu produktu.

  -3 [+] [-]

, 2025-10-27 16:59, pirms mēneša
Neienīst, vienkārši ir daudz interesantāki sporta veidi kā hokejs

  +1 [+] [-]

, 2025-10-27 17:07, pirms mēneša
Skolēns, kas palicis skolā uz trešo gadu- Dažreiz man liekas, ka skola mani ienīst!

     [+] [-]

, 2025-10-27 17:14, pirms mēneša
Misters Spirts rakstīja: Neienīst, vienkārši ir daudz interesantāki sporta veidi kā hokejs
Katram savs - es hokeju neienīstu, bet labākajā gadījumā pa visu gadu noskatos kādas 2x NHL spēles tiešraidē, ja miegs nenāk un darīt nav ko! Bet futbolu es pat skatos caur youtube.com FK Cēsis spēles 3.līgā.

  +3 [+] [-]

, 2025-10-27 17:14, pirms mēneša
Tak aizejat uz bērnu vai pusaudžu treniņu un vērīgu aci paskatieties, kas tur notiek. Varbūt gūsit kādu atziņu. Pēc maniem vērojumiem, vienīgais, ko pēc vidusmēra treniņa gūst jaunais futbolists, ir sajūta, ka ir baigi noskrējies.

Futbola sāls turpretim ir prasmīga apiešanās ar bumbu. Vispirms individuālā spēle, tikai pēc tam darbošanās komandā. Kāda var būt komandu spēle, ja individuāli spēlētāji neko neprot?

  +1 [+] [-]

, 2025-10-27 17:18, pirms mēneša
erty rakstīja: Tiešākais sakars budžetam ar sabiedrības attieksmi. Ja redz, ka nauda nedod nekādu rezultātu, tad arī interese zūd un negatīvisms aug.
Par ledus hokeju piekrītu tādā mērā, ka mūsējie pie labākajies sastāviem knapi cīnītos par tikšanu 1/4 finālā. Kopumā profesionāli ledus hokeju spēlē pārāk maz valstu, lai mūsējie lidotu ārā no Elites.
Es tomēr atļaušos palabot - ja spēlētu tie sastāvi, kas brauc uz olimpiskajām spēlēm, mēs nevis par 1/4 knapi cīnītos, bet cīnītos par palikšanu, un būtu vairākas reizes jau izlidojuši laukā no elites divīzijas! Un hokeja viena no problēmām ir tāda, ka ārpus ASV/Kanādas to praktiski reti kurai valstij ir izdevies uztaisīt kā komerciālu projektu - Latvijas nav šo veiksmīgo valstu starpā! Viss mūsu hokejs turās uz vecāku naudas maka un entuziasma, un izskalotām smadzenēm, ka PČ ir teju galvenais pasaules gada notikums sportā!

  -1 [+] [-]

, 2025-10-27 17:20, pirms mēneša
mndvolk rakstīja: Tak aizejat uz bērnu vai pusaudžu treniņu un vērīgu aci paskatieties, kas tur notiek. Varbūt gūsit kādu atziņu. Pēc maniem vērojumiem, vienīgais, ko pēc vidusmēra treniņa gūst jaunais futbolists, ir sajūta, ka ir baigi noskrējies.

Futbola sāls turpretim ir prasmīga apiešanās ar bumbu. Vispirms individuālā spēle, tikai pēc tam darbošanās komandā. Kāda var būt komandu spēle, ja individuāli spēlētāji neko neprot?
Nezinu kurā akadēmijā iet tavs/tavi bērni, bet manējam FS Ventspils treniņos māca spēlēšanu 1vs1 ar bumbas apvešanu un atņemšanu!

  +3 [+] [-]

, 2025-10-27 17:30, pirms mēneša
Ir tāds teiciens - ar varu mīļs nekļūsi. Cieņu vajag nopelnīt Krišjāni.

  +3 [+] [-]

, 2025-10-27 18:16, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Es tomēr atļaušos palabot - ja spēlētu tie sastāvi, kas brauc uz olimpiskajām spēlēm, mēs nevis par 1/4 knapi cīnītos, bet cīnītos par palikšanu, un būtu vairākas reizes jau izlidojuši laukā no elites divīzijas! Un hokeja viena no problēmām ir tāda, ka ārpus ASV/Kanādas to praktiski reti kurai valstij ir izdevies uztaisīt kā komerciālu projektu - Latvijas nav šo veiksmīgo valstu starpā! Viss mūsu hokejs turās uz vecāku naudas maka un entuziasma, un izskalotām smadzenēm, ka PČ ir teju galvenais pasaules gada notikums sportā!
Tādās futbola valstīs kā Īrīja, Velsa- cik komerciāli veiksmīgas ir līgas?
Albānija, Maķedonija, kas rangā ir daudz augstāk!
Cik veiksmīgas ir viņu futbola līgas?

Par Āfriku nemaz nerunāsim!

  +3 [+] [-]

, 2025-10-27 18:26, pirms mēneša
Krišjāni,nelasi tik daudz sociālos mēdijus.Tur ir cilvēku daļa ,kuriem viss būs slikti.Gan sportā,gan arī pārējās jomās.

  +2 [+] [-]

, 2025-10-27 18:42, pirms mēneša
Tādu futbolu kādu rāda izlase pēdējo 8 gadu laikā ir grūti neienīst. Pašai spēlei kā tādai nav ne mazākās vainas

  +3 [+] [-]

, 2025-10-27 19:10, pirms mēneša
datmons rakstīja: Tādās futbola valstīs kā Īrīja, Velsa- cik komerciāli veiksmīgas ir līgas?
Albānija, Maķedonija, kas rangā ir daudz augstāk!
Cik veiksmīgas ir viņu futbola līgas?

Par Āfriku nemaz nerunāsim!
Es runāju par UEFA un transfēru tirgu. Piemēram Kristers Gudļevskis cik zinu no Latvijas hokeja komandas uz Tampa Bay Lightning sistēma aizgāja par velti! Hokeja tirgus ir tikai NHL iekšējā burbulī, arī draftam jēga ir tika iiekš NHL, jo atceroties to cirka izrādi ar KHL draftu man joprojām nāk smiekli, kā KHL mēģināja kopēt NHL, bet nekas nesanāca, jo no komercijas viedokļa tas bija pilnīgi adžigāns.

     [+] [-]

, 2025-10-27 19:37, pirms mēneša
Ambrē rakstīja: Es runāju par UEFA un transfēru tirgu. Piemēram Kristers Gudļevskis cik zinu no Latvijas hokeja komandas uz Tampa Bay Lightning sistēma aizgāja par velti! Hokeja tirgus ir tikai NHL iekšējā burbulī, arī draftam jēga ir tika iiekš NHL, jo atceroties to cirka izrādi ar KHL draftu man joprojām nāk smiekli, kā KHL mēģināja kopēt NHL, bet nekas nesanāca, jo no komercijas viedokļa tas bija pilnīgi adžigāns.
Mūsdienās arī klubi ko saņem no NHL, bet futbols turas tikai praktiski tikai uz 5 valstīm- Anglija, Vācija, Itālija, Francija, Spānija.
Brazīlija vidēji algas mazākas ka hokejā Šveice.

  +2 [+] [-]

, 2025-10-27 19:44, pirms mēneša
Iesaistīto sportistu ziņā- hokejs nav pat top20 pasaulē.
Profesionālā ziņā tas ir stabils top10 sporta veids pasaulē.

     [+] [-]

, 2025-10-27 19:50, pirms mēneša
Vispār, ja runā par bilanci OS- kur spēlē labākās 12 valstis pasaulē, tad futbola tā būtu bilance pret top60, top70 pasaulē un Latvijai ir ļoti smaga bilance pret šo reitingu.

Savukārt, ja runa par spēlētājiem no vietējās līgas, tad vai Latvijas futbola izlase varētu uzvarēt izlases, kas sastādītas no vietējām Čehijas, Zviedrijas, Beļģijas, Nīderlandes līgām?

  -2 [+] [-]

, 2025-10-27 19:56, pirms mēneša
Daži kuri te aizstāv basketbolu un saka, redz LV basketbola izlasei ir kaut kādi panākumi, tad es tikai nezinu, kas būs nākotnē, jo šobrīd jauniešu basketbola izlasei ir diezgan vāji rezultāti, bet futbolam ir labāki nekā lielajai izlasei šobrīd!
1 2 3 77 komentāri