Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase kapitulē Tallinā, ļaujot igauņiem izcīnīt Baltijas kausu

Emils Ozerinskis

Latvijas izlase kapitulē Tallinā, ļaujot igauņiem izcīnīt Baltijas kausu
Baltijas kausu iegūst Igaunija. Foto: Sander Ilvest/Postimees/Scanpix

Tallinā punktu Latvijas futbola dominancei Baltijas kausā pielikusi Igaunijas izlase, kas ar rezultātu 2:1 apspēlēja Daiņa Kazakeviča padotos, pirmo reizi kopš neatkarības atgūšanas izcīnot senākā izlašu turnīra trofeju.

Spēles otrajā minūtē Igaunijas izlase bīstami apdraudēja Latvijas izlases vārtus, sitienu ar galvu izpildot Sanderam Puri. Igauņu futbolists uzsita bumbu virsū Robertam Ozolam. Taču bez saviem ātrajiem vātiem igauņi nepalika. Jau piektajā minūtē Latvijas aizsardzība pieļāva ļoti rupju kļūdu, nevienam no futbolistiem neuzspējot pie atlēkušās bumbas. Pirmais pie Ozola atsistās bumbas bija Matiass Keits, kurš iegrieza to labajā apakšējā stūrī, gūstot mača pirmos vārtus. Ar 1:0 igauņi nostājās pozīcijā, lai pirmo reizi jaunāko laiku vēsturē izcīnītu Baltijas kausu futbolā.

Pēc nonākšanas iedzinējos, Latvijas futbolisti uz brīdi aktivizējās. Ar labu vārtu gūšanas momentu izcelties Daiņa Kazakeviča padotajiem gan neizdevās. Pēc 20 nospēlētām minūtēm atkal Latvijas izlase deva pretineikeim bīstama uzbrukuma iespēju, taču pēdējā brīdī Kaspars Dubra apturēja piespēli, kuras adresāts jau bija gatavs sist bumbu vārtos. Pirmā puslaika vidū spēli uz brīdi apturēja igauņu aizsarga Martena Kūska iedzīvošanās muguras traumā. Uzreiz pēc cīņas atsākšanās Roberts Savaļnieks spēcīgi sita pa vārtiem, taču mājinieku aizsargam ar galvu izdevās bumbu atsist.

Spēles 40. minūtē pie igauņu standarta Eduards Emsis neveiksmīgi izsita bumbu no sava soda laukuma. Spēles rīks nonāca tieši uz kājas pirmo vārtu autoram Keitam, kurš ieraidīja bumbu vārtu kreisajā malā, dubultojot savu vārtu rēķinu šajā mačā - 2:0. Pavisam maz pietrūka, lai pārtraukumā Latvija dotos ar trīs vārtu deficītu. Rauno Sapinens pirmā puslaika kompensācijas laika pirmajās sekundēs apspēlēja savu pretspēlētāju un nodārdināja Ozola sargāto vārtu pārliktni. Uz ģērbtuvēm Latvijas valstsvienība devās ar divu vārtu deficītu un nekas pirmajā puslaikā neliecināja par gatavību šajā mačā atspēlēties.

Otrā puslaika ievadā savainojuma dēļ maču nevarēja turpināt abu vārtu autors Matiass Keits, kura vietā laukumā nāca Latvijas futbola Virslīgas līdzjutējiem labi pazīstamais Bogdans Vaščuks, kurš trīs sezonas pavadījis "Riga" sastāvā. 61. minūtē pēc malējo aizsargu maiņām Sapinens vēlreiz mēģināja raidīt bumbu vārtos, taču sitiens Igaunijas uzbrucējam nesanāca tik spēcīgs, lai sagādātu grūtības Ozolam bumbu tvert.

Latvijas izlase savas iespējas radīja ar tāliem centrējumiem pēc standartsituācijām, meklējot soda laukumā Mārci Ošu, tomēr sitienu vārtu četrstūrī limbažniekam izpildīt nesanāca. Bīstamas situācijas radīt neiznāca līdz pēdējām desmit pamatlaika minūtēm, kad Latvijas izlase sāka izdarīt nopietnu spiedienu uz igauņu vārtiem. Spēles soģis piecas minūtes līdz pamatlaika beigām fiksēja pārkāpumu pret Ošu soda laikumā, kas ļāva Latvijas izlasei tikt pie 11 metru soda sitiena. Pendeli uzņēmās Dāvis Ikaunieks, spēcīgi sitot bumbu zem vārtu pārliktņa (1:2) un mača izskaņā atgriežot intrigu par Baltijas kausa ieguvēju. Piecās atlikušajās pamatlaika minūtēs laukumā uzbrukumā nāca Elvis Stuglis, taču ne līdz pamatlaika beigām, ne piecās kompensācijas laika minūtēs otros vārtus gūt Latvijas futbolistiem neizdevās.

Tādēļ pārtrūka Latvijas četru izcīnītu trofeju sērija Baltijas kausā. Savukārt Igaunijas futbolistiem šī ir pirmā uzvara turnīrā kopš neatkarības atjaunošanas. Iepriekšējās trīs reizes igauņiem pie Baltijas kausa iznāca tikt pirmskara gados.

Igaunija - Latvija 2:1 (2:0)
Vārti: Keits 5', 40' - D. Ikaunieks 85' (11m)
Brīdinājumi: Metss, Tams, Piks, Paskoški, Poms - Ošs, Saveļjevs, Jaunzems, Krollis
Igaunija: Heins - Metss, Tams, Kūsks (Paskoški 27'), Piks - Vasiļjevs (Vaščuks 49'), Puri (Purgs 86'), Kreida, Keits (Poms 49') - Sapinens (Ojamā 86'), Anjers.
Latvija: Ozols - Fjodorovs (Jaunzems 61'), Dubra, Ošs, Jurkovskis (Sorokins 61') - Emsis, Saveļjevs (Kārkliņš 46') - Savaļnieks (Stuglis 86'), Zjuzins (Krollis 46'), Cigaņiks (D. Ikaunieks 77') - Uldriķis.
Galvenais tiesnesis: Roberts Valikonis (Lietuva)

Baltijas kausa spēļu kalendārs

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Lietuva – Igaunija0:1 (0:0)Anjers 59'
Latvija – Lietuva3:1 (1:0) Emsis 68' Uldriķis 85' - Beneta 37'(s.v.) Golubicks 67'
Igaunija – Latvija2:1 (2:0)Keits 5' 40' - Ikaunieks 85' (11m)

Pēdējie Baltijas kausi

GadsČempioneSudrabsBronza
2021.IgaunijaLatvijaLietuva
2018.LatvijaIgaunijaLietuva
2016.LatvijaLietuvaIgaunija
2014.LatvijaLietuvaSomija
2012.LatvijaSomijaIgaunija
2010.LietuvaLatvijaIgaunija

     [+] [-]

, 2021-06-10 20:59, pirms 3 gadiem
Tikko no stadiona.. papisēvičs var trenēt tikai olaini vai supernovu

 +19 [+] [-]

, 2021-06-10 21:00, pirms 3 gadiem
TV6 komentētājus uz psiheni ārstēties, nevis futbolu šādā duetā komentēt! Beigās tā bļāva, it kā tā būtu izšķirošā spēle uz EČ vai PK.

  +4 [+] [-]

, 2021-06-10 21:00, pirms 3 gadiem
DAIŅEL, VEKTORS UZ KURIENI?

 +10 [+] [-]

, 2021-06-10 21:00, pirms 3 gadiem
Zaudējums vai uzvara - Vektora virzību augšup nekas neapturēs.

  +6 [+] [-]

, 2021-06-10 21:00, pirms 3 gadiem
Brille esi vecis..viekārši tinies

  +9 [+] [-]

, 2021-06-10 21:01, pirms 3 gadiem
Tie vairs nav 11 jēri - tas ir kas ļaunāks...

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:01, pirms 3 gadiem
Pievienojamies Latvijas furbola fanu grupā facebook!

https://m.facebook.com/groups/67897...

Par spēli... ļoti , ļoti slikti nospēlējām.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:01, pirms 3 gadiem
Pat Miksu prata šo treniņturnīru vinnēt. Daiņels pat to neprot
Bet nekas, Ļaška un pļūtinskis atbalstīs

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:01, pirms 3 gadiem
Kādu šūpuļdziesmu Vektors dziedāja ģērbtuvē pirms mača?! Tas, ka potenciāli nebijām sliktāki par estiņiem, parādīja 2.puslaiks. Bet pirmais un it īpaši, sākums bija kaut kāds murgs.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:01, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Tie vairs nav 11 jēri - tas ir kas ļaunāks...
Es par aitām saukāju jau labu laiku.

  +5 [+] [-]

, 2021-06-10 21:02, pirms 3 gadiem
lupatas, Latvijas futbolā vajadzētu ieviest algas pēc parādītajiem rezultātiem

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:02, pirms 3 gadiem
Bocmans nekad nerādās šādos brīžos

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:02, pirms 3 gadiem
Bet nu hvz.. grūti vainot treneri ja spēlējam tikai pēdējās 20min!

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:02, pirms 3 gadiem
Kam jānotiek lai padzitu kazakeviču?

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:02, pirms 3 gadiem
Dainis Kazakēvičs rakstīja: Tas ir zaudējums, tā ir uzvara - Vektora virzību augšup nekas neapturēs.
Daini esi vecis -ATKĀPIES

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:02, pirms 3 gadiem
Dainels nograbeja ar lielu bliikshki
Gatavojamies andorai un gibraltaarim, shos nu gan peers

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:03, pirms 3 gadiem
RAGNARS rakstīja: Pievienojamies Latvijas furbola fanu grupā facebook!

https://m.facebook.com/groups/67897...

Par spēli... ļoti , ļoti slikti nospēlējām.
kāpēc lai kāds fanotu par to balagānu?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:04, pirms 3 gadiem
Arī sarunāta 🤝

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:04, pirms 3 gadiem
Kapec lai dainels kur tiitos? Plushcenko sho atbalsta un mierina, alga kontaa vienmer laikaa

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:05, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, bļin!
Spēle futbolā ilgst 90 min. un nevis tikai 45. Pirmo periodu mūsējie totāli nogulēja.
Bumba ir apala

  -2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:05, pirms 3 gadiem
Nu tizli, ko lai saka. Pahara laika futbols bija kosmoss, salīdzinot ar šo. Vēl jau bija tāds soms, kura vadībā bija uzvarēta pēdējā spēle pret Austriju, bet izlēma izbīdīt cauri Kazakeviču, kura vadībā ieguvām pēdējo vietu Nāciju līgas pagrabā. Jā, šī futbola paaudze laikam nav labākā, taču pasaulē tas netraucē izlasēm spēlēt futbolu. Mūsējiem tas nesanāk.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:05, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, bļin!
Spēle futbolā ilgst 90 min. un nevis tikai 45. Pirmo periodu mūsējie totāli nogulēja.
Futbolā overtaims ir tikai 5min

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:06, pirms 3 gadiem
Ļoti skābi!!! Neviena (!!!) jēdzīga momenta! Visus centrējumus nolasa 12 gadus vecs cietumnieks vārtsargs!

  +9 [+] [-]

, 2021-06-10 21:06, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, bļin!
Spēle futbolā ilgst 90 min. un nevis tikai 45. Pirmo periodu mūsējie totāli nogulēja.
futbolā periodu nav.

  +9 [+] [-]

, 2021-06-10 21:06, pirms 3 gadiem
Viss ir loģiski, igauņi tikko apspēlēja somus pirms EČ.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:07, pirms 3 gadiem
Gribu officiāli apsveikt Daini, tu nevinēji baltijas kausu!!

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:08, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Baigi asprātīgi, begemot!
Nevaru beigt smieties.
Pats tā reiz apgalvoji

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:08, pirms 3 gadiem
portal rakstīja: futbolā periodu nav.
Kaa nav? Ir divi periodi pa 45min kaa jau noskaidrojam, ja nicha, spelejam 5min ot! Vot pec ot gan pec tiesnesa ieskatiem, atkariba no ta, cik vinam samaksats mcdonalds tOlete!!!

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:09, pirms 3 gadiem
Kāda jēga no pārbaudes spēlēm, ja nedēļas laikā 3 spēles nospēlē 14.5 spēlētāji..

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:10, pirms 3 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kāda jēga no pārbaudes spēlēm, ja nedēļas laikā 3 spēles nospēlē 14.5 spēlētāji..
Iespelejam chempionu sastavu Naciju pagrabam!

  +6 [+] [-]

, 2021-06-10 21:10, pirms 3 gadiem
U-21 "uzvaras" sērijas turpinājums. Parasti pēc tādiem zaudējumiem treneris atkāpjas , vai viņu atlaiž. Nekas tāds nav gaidāms. Pats sevi iecēla un nekad pats neatlaidīs. Neatlaidīs arī LFF vadība , jo būs jāmaksā kolosāla kompensācija. Vēl jau nav nomaksāts Slavišam, Petrovičam , un galu galu vārna vārnai acī neknābj .Visi LFF virsaiši turpinās baroties pie FIFA piebērtās siles.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:10, pirms 3 gadiem
Lai arī kā gāja, bet uzvarēja draudzība!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:11, pirms 3 gadiem
Neticu, ka šis treneris ir pat Latvijas treneru top10!

  +6 [+] [-]

, 2021-06-10 21:13, pirms 3 gadiem
Tas spiediens beigās bija tikai uz pendeles un igauņu atkāpšanās rēķina.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:13, pirms 3 gadiem
Apsveicu igauņus.Viņi bija pārāki visos komponentos.Acimredzems LFF darba rezultāts.70 % no spēlētājiem,Ozols un treneris izlasei neder.Vienīgais kas nospēlēja līmenī bija Savaļnieks.Piekrītu komentētajam par nepareizu spēlētāju rotāciju un maiņām.Manā skatījumā Krollis izskatās labāk nekā Uldrikis.

  +5 [+] [-]

, 2021-06-10 21:14, pirms 3 gadiem
ĒĒ - 1 sitiens vārtu rāmī - tas pats no 11m atzīmes!

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:15, pirms 3 gadiem
Latvija tiek gāzta no troņa! Futbola pasaule ir šokā! Gaidu Espn reakciju uz šo notikumu !

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:15, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Tie vairs nav 11 jēri - tas ir kas ļaunāks...
11 mīkstie ar tādu pašu treneri.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:16, pirms 3 gadiem
Izpi.sts pirmais puslaiks, beigās jau izlieto vairs nesasmēla. Kas liedza spēlēt tā, kā beigās, jau no sākuma?! Lai kādi iemesli, šitā izgāzties nedrīkst! Kazakevičam vektors piedzēries.

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:16, pirms 3 gadiem
Marcello92 rakstīja: Nu tizli, ko lai saka. Pahara laika futbols bija kosmoss, salīdzinot ar šo. Vēl jau bija tāds soms, kura vadībā bija uzvarēta pēdējā spēle pret Austriju, bet izlēma izbīdīt cauri Kazakeviču, kura vadībā ieguvām pēdējo vietu Nāciju līgas pagrabā. Jā, šī futbola paaudze laikam nav labākā, taču pasaulē tas netraucē izlasēm spēlēt futbolu. Mūsējiem tas nesanāk.
Sk. ka soms bija OK

  +4 [+] [-]

, 2021-06-10 21:16, pirms 3 gadiem
Malējie aizsargi šodien vāji.Ozols ar pieļāva kļudas. Uzbrukumā nav saspēles un sistēmas. Cigaņiks šodien kautkā nemanāms

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:16, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: DAIŅEL, VEKTORS UZ KURIENI?
uz dējamo

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:17, pirms 3 gadiem
LAIKS KLABURČŪSKAI ATKĀPTIES! Ar kāju pa dir su tam āzim.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:17, pirms 3 gadiem
Speles sālums-pārbaudes spēles iespaidā ,vilki ar jēra kājām.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:17, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pat Miksu prata šo treniņturnīru vinnēt. Daiņels pat to neprot
Bet nekas, Ļaška un pļūtinskis atbalstīs
vo, es ar par to iedomājos, soms pat nenolaižot zem 2 promilēm šo turnīreli paķēra, daīņels ar putām uz lūpām gatavojās un nolēja 40 minūtēs

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:18, pirms 3 gadiem
Blēža un zirgu zagļa Mežecka banda rullē, ja Ļašiks vēl nav savervēts GRU

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:18, pirms 3 gadiem
andris1052 rakstīja: Speles sālums-pārbaudes spēles iespaidā ,vilki ar jēra kājām.
Kurs no taa aitu bara tavuprat ir vilks? Dainels?

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:19, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: vo, es ar par to iedomājos, soms pat nenolaižot zem 2 promilēm šo turnīreli paķēra, daīņels ar putām uz lūpām gatavojās un nolēja 40 minūtēs
Man Miksis pstika jo pec skata loti lidzigs Lepajas Pelmenim

  +5 [+] [-]

, 2021-06-10 21:19, pirms 3 gadiem
Pirmais puslaiks izskatījās tāds,it kā mēs spēlētu vismaz pret Rumānijas līmeņa komandu.Nekas sakarīgs laukumā mūsu komandas izpildījumā ,viens vienīgs haoss.Labi,ka trešā bumba neielidoja mūsu vārtos.Igauņu spēlē vismaz varēja redzēt zīmējumu,aktīvi tika izmantotas malas,mērķtiecīgi centrējumi un galvenais,sitieni vārtu četrstūrī.Otrajā puslaikā mūsējie varēja izcelties tikai ar cīņassparu,bet ne ar mērķtiecīgu uzbrukumu noslēgšanu.Tiesa,igauņi traumu dēļ zaudējot vairākus vadošos spēlētājus,vairāk domāja par rezultāta nosargāšanu,kas beigās viņiem arī izdevās.Pelnīts zaudējums un kārtējie jauutājumi.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:20, pirms 3 gadiem
Nez ko Pap-sēvičs presenē murminās?

  +8 [+] [-]

, 2021-06-10 21:22, pirms 3 gadiem
Bet Daiņels nemeloja, kad teica, ka Baltijas valstu sniegums uzlabojas, jo citus gadus Igauņi mūsnespēja uzveikt!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:22, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Par to jau es saku! Kā treneris, kas nekad futbola spēlē nav jutis atbildību(kā spēlētājs), var uzņemties atbildību kā treneris?
Dainels VAR!
Lepaja VAR!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:24, pirms 3 gadiem
RAGNARS rakstīja: Bet nu hvz.. grūti vainot treneri ja spēlējam tikai pēdējās 20min!
Ja tā, tad tas atkal parāda psiholoģisko faktoru un "mājas sienu" faktoru, kā izšķirošos šajā līmenī

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:24, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: DAIŅEL, VEKTORS UZ KURIENI?
Vektors pareizs. Iepriekšējo spēli zaudējām ar -6, bet šo tikai ar -1. Nākamajā iespējams ničs. Domāju, ka iegrieza Vācijas brauciens un šodien puišiem bija smagas kājas. Prieks par igauņiem - viņi pelnīti uzvarēja un lai viņiem tiek tas kauss.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:25, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Vektors pareizs. Iepriekšējo spēli zaudējām ar -6, bet šo tikai ar -1. Nākamajā iespējams ničs. Domāju, ka iegrieza Vācijas brauciens un šodien puišiem bija smagas kājas.
aizveries idiot

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:25, pirms 3 gadiem
Marcello92 rakstīja: Nu tizli, ko lai saka. Pahara laika futbols bija kosmoss, salīdzinot ar šo. Vēl jau bija tāds soms, kura vadībā bija uzvarēta pēdējā spēle pret Austriju, bet izlēma izbīdīt cauri Kazakeviču, kura vadībā ieguvām pēdējo vietu Nāciju līgas pagrabā. Jā, šī futbola paaudze laikam nav labākā, taču pasaulē tas netraucē izlasēm spēlēt futbolu. Mūsējiem tas nesanāk.
vispār jau Stojanovičs, kas ir slovēnis pēc tautības - uzvarēja spēli pret Austriju, tas gan nemainaļ faktu , ka dainis ir savējo krānu bīdīts un viņu var atcelt tikai viņš pats...

  +5 [+] [-]

, 2021-06-10 21:26, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Pirmais puslaiks izskatījās tāds,it kā mēs spēlētu vismaz pret Rumānijas līmeņa komandu.Nekas sakarīgs laukumā mūsu komandas izpildījumā ,viens vienīgs haoss.Labi,ka trešā bumba neielidoja mūsu vārtos.Igauņu spēlē vismaz varēja redzēt zīmējumu,aktīvi tika izmantotas malas,mērķtiecīgi centrējumi un galvenais,sitieni vārtu četrstūrī.Otrajā puslaikā mūsējie varēja izcelties tikai ar cīņassparu,bet ne ar mērķtiecīgu uzbrukumu noslēgšanu.Tiesa,igauņi traumu dēļ zaudējot vairākus vadošos spēlētājus,vairāk domāja par rezultāta nosargāšanu,kas beigās viņiem arī izdevās.Pelnīts zaudējums un kārtējie jauutājumi.
Ilgu laiku (pareizāk līdz atbildes "pendelei") trešais gols likās reāls un 1.puslaikā tīri paveicās, ka ietēmēja precīzi vārtu krustā

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:28, pirms 3 gadiem
kopumā ahūna spēle, esti bija labāki, bet gan jau treneru kolektīvs izdarīs secinājumus, tiekamies UEFAEURO'2024

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:28, pirms 3 gadiem
Latvijai tik garš rezervistu soliņš, ka Karašauskam tur vieta neatrodas.

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:29, pirms 3 gadiem
Stojanovičs pēc uzvaras pār Austriju, kura bija kval. un spēlēja ar īstu 2.sastāvu, ne pa jokam lepojās un izskatījās, ka ne par kompensācijas saņemšanu domā, bet cīnās pret sevis atstādināšanu pēc šādas superuzvaras! Kā runā neko vēl nav saņēmis, es neesmu kursā, bet laikam juta, ka būs ar to problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:30, pirms 3 gadiem
Latvija vispār tika nāves grupā un spēja izcīnijām sudrabu. Spēlētāji prēmijas godam nopelnījuši!

  -2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:31, pirms 3 gadiem
Kur jūs tagad esi frukti, kuri šeit Sportacentra pēc 3-3 pret Turkiem sapņoja ka LV cīnās par PK finālturnīru??
Ar šādu spēli kad 3 pēdējās spēlēs ir ielaisti 10 vārti!!!

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:33, pirms 3 gadiem
mndvolk rakstīja: Latvijai tik garš rezervistu soliņš, ka Karašauskam tur vieta neatrodas.
Nedomāju , ka tas atrisinātu

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:33, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pat Miksu prata šo treniņturnīru vinnēt. Daiņels pat to neprot
Bet nekas, Ļaška un pļūtinskis atbalstīs
Vai bija kāds objektīvs pamatojums, lai mēs viesos apspēlētu igauņus? Viņiem pēdējos gados ir laba izlase.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:34, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Kur jūs tagad esi frukti, kuri šeit Sportacentra pēc 3-3 pret Turkiem sapņoja ka LV cīnās par PK finālturnīru??
Ar šādu spēli kad 3 pēdējās spēlēs ir ielaisti 10 vārti!!!
Man bija vīzija, ka Latvija PK ceturtdaļfinālā zaudē Vācijai ar 7-1!

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:35, pirms 3 gadiem
Onka rakstīja: vispār jau Stojanovičs, kas ir slovēnis pēc tautības - uzvarēja spēli pret Austriju, tas gan nemainaļ faktu , ka dainis ir savējo krānu bīdīts un viņu var atcelt tikai viņš pats...
Serbs no Slovēnijas, bet pirms 100 gadiem SLO diez vai bija pat 1000 serbu, toties friču gan (dom. pirms 1.Pas.kara)

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:36, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Vai bija kāds objektīvs pamatojums, lai mēs viesos apspēlētu igauņus? Viņiem pēdējos gados ir laba izlase.
Zināma taisnība tev ir.
Te laikam daudzi joprojām domā, ka mums visu laiku ir 2003-2005. gadu izlases modelis.

  +5 [+] [-]

, 2021-06-10 21:36, pirms 3 gadiem
Par personālijām negribētos "braukt",bet izskatās,ka sāk veidoties nopietnas problēmas Latvijas izlasei vārtsargu postenī.Ja aizsargu haotisko spēli vēl varētu kāds pieredzējušāks treneris savest kārtībā,tad pagaidām izskatās,ka Ozols nav attaisnojis uzticību.Manuprāt jau šajā spēlē vajadzēja dot iespēju Matrevicam vai Zviedrim.Tiesa,trenerim labāk zināms,bet par otrajiem ielaistajiem vārtiem vārtsargam un treneriem jautājumi.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:37, pirms 3 gadiem
portal rakstīja: futbolā periodu nav.
Labi, ka vēl par rikšotāju ceturtdaļām nenosauca 😁
Vīrs vnk savā pārgudrībā tā sa.irsies, ka visus sporta veidus vienā kulē maļ jau sen.
To, ka ir aktīvā presinga laikmets futbolā, šim neiestāstīsi nekad, jo šis īsti neiebrauc, kas tas vispār ir.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:37, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Vai bija kāds objektīvs pamatojums, lai mēs viesos apspēlētu igauņus? Viņiem pēdējos gados ir laba izlase.
Pec shadas logikas mums vispar Eiropas futbola nav ko darit, jasak startet Indijas okeana mazo salu chempionata, bet gan jau ari tur kadam pedejos gados laba izlase

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:40, pirms 3 gadiem
Kā var dabūt žurnālista akreditāciju preses konferencēs? Gribētu kazakevičam uzdot 2 jautājumus:
1. Pēc kā oda Lēva roka?
2. Kad tu pi...ies prom no sava amata?

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:40, pirms 3 gadiem
Īstais vārds, nevis pārdzīvoju par šādu zaudējumu, bet jūtos nepatīkami, jo treneri mainās bet rezultāta nav. Nevar teikt, ka Dainis kaut ko dara nepareizi. Komanda nespēlē ar visu atdevi vai nu vispār fizukas.
Pirmām kārtām, kad sagatavo izlasi kādā ciklā, ir jāskatās kuri var vispār paskriet, nevis pus spēli tipinot aizvada!

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:41, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kā var dabūt žurnālista akreditāciju preses konferencēs? Gribētu kazakevičam uzdot 2 jautājumus:
1. Pēc kā oda Lēva roka?
2. Kad tu pi...ies prom no sava amata?
Man ar šitie jau piegriezušies

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:41, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināma taisnība tev ir.
Te laikam daudzi joprojām domā, ka mums visu laiku ir 2003-2005. gadu izlases modelis.
Nē, nē.
Igauņi mums ir gaismas gadu priekšā.
Dainis malacis, ka 0:6 nebija 😁😁😁
🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
Nebūtu vismaz intervijā par šī mača nozīmīgumu izpļurkstējies.
Faktiski, ir pilnīgi vienalga šī mača iznākums.
Bet fakts, ka Dainis dikti pompozēja šo pasākumu, bet ir sasista sile... tas gan padara visu jautru.

  -4 [+] [-]

, 2021-06-10 21:41, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Labi, ka vēl par rikšotāju ceturtdaļām nenosauca 😁
Vīrs vnk savā pārgudrībā tā sa.irsies, ka visus sporta veidus vienā kulē maļ jau sen.
To, ka ir aktīvā presinga laikmets futbolā, šim neiestāstīsi nekad, jo šis īsti neiebrauc, kas tas vispār ir.
O, atradi vienu pārrakstīšanās kļūdu, un tagad esi zirgā.
Nu, jā! Muļķu partijas biedram dzīves piepildījumam jau maz vajag.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:41, pirms 3 gadiem
Šai komandelei var likt jebkuru treneri,rezultāts būs,tikai ne mums,drīzāk jauniešiem jāliek normāli ārzemju treneri,tad varbūt ar gadiem kaut kas mainīsies

  +6 [+] [-]

, 2021-06-10 21:41, pirms 3 gadiem
Un pēdējais,ko šovakar gribu teikt.Kam pieder TV 6.Sāk atgādināt Krievijas sporta kanālus,ja savējie zaudē,tad apbalvošanu,protams,nerāda Paldies,ka parādījāt vismaz spēli.

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:42, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Par personālijām negribētos "braukt",bet izskatās,ka sāk veidoties nopietnas problēmas Latvijas izlasei vārtsargu postenī.Ja aizsargu haotisko spēli vēl varētu kāds pieredzējušāks treneris savest kārtībā,tad pagaidām izskatās,ka Ozols nav attaisnojis uzticību.Manuprāt jau šajā spēlē vajadzēja dot iespēju Matrevicam vai Zviedrim.Tiesa,trenerim labāk zināms,bet par otrajiem ielaistajiem vārtiem vārtsargam un treneriem jautājumi.
Diemžēl tagad nepārliecina; biju Ozola fans, atceros, kā sāka Rīgas "Daugavā", jācer, ka parādīs, ja izsitīsies par pirmo "Rigā"

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:44, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O, atradi vienu pārrakstīšanās kļūdu, un tagad esi zirgā.
Nu, jā! Muļķu partijas biedram dzīves piepildījumam jau maz vajag.
Tu papildlaika piecminūte, tiešam varētu paklusēt.
Reāli Tu futbola svētdienas vērotājs esi un viss. Jo... nu kā var puslaiku par periodu nosaukt... nu kā...
Nefigurē nekur šis vārds futbolā 😁🤦‍♂️, vienalga, kas, kāds raksts ir prātā.

Puslaiku vnk nav iespējams par periodu nosaukt 3 naktī, ar ūdeni aplietam

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:45, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kā var dabūt žurnālista akreditāciju preses konferencēs? Gribētu kazakevičam uzdot 2 jautājumus:
1. Pēc kā oda Lēva roka?
2. Kad tu pi...ies prom no sava amata?
Dainis atkāpsies tikai tad, kad Real Madrid piedāvās līgumu!

  -2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:45, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, bļin!
Spēle futbolā ilgst 90 min. un nevis tikai 45. Pirmo periodu mūsējie totāli nogulēja.
Pirmo periodu? Tu vēl varēji pateikt, pirmo trešdaļu
Ja beigās izlīdzinātu, pagarinājumā uzvarētu

  +4 [+] [-]

, 2021-06-10 21:46, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nē, nē.
Igauņi mums ir gaismas gadu priekšā.
Dainis malacis, ka 0:6 nebija 😁😁😁
🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
Kurš rakstīja, ka igauņi mums ir kaut kur diži priekšā? To tu savā tupā galvā izperināji.
Igauņi ir tieši tāda paša līmeņa izlase kā mūsējā, un tāpēc šodienas rezultāts nebūt nav pārsteigums. Ja mūsējie nebūtu aizvadījuši spēli pret fričiem, kura zināmā mērā mūsējos degradēja, un iesēdināja aukstā peļķe, tad iespējams mūsējie būtu uzvarējuši. Šī bija spēle 50/50.

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:46, pirms 3 gadiem
Vispar par kadu pedejo gadu labo igaunu izlasi ir runa, ja pedeja puslidz nopietna uzvara ir 2018. gada? Somus sparingmacs kkads parpratums...
Zagets visiem un visur

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:46, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Un pēdējais,ko šovakar gribu teikt.Kam pieder TV 6.Sāk atgādināt Krievijas sporta kanālus,ja savējie zaudē,tad apbalvošanu,protams,nerāda Paldies,ka parādījāt vismaz spēli.
Šī doma arī man ienāca prātā.

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:47, pirms 3 gadiem
alguns , 21:36, pirms 9 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Par personālijām negribētos "braukt",bet izskatās,ka sāk veidoties nopietnas problēmas Latvijas izlasei vārtsargu postenī.Ja aizsargu haotisko spēli vēl varētu kāds pieredzējušāks treneris savest kārtībā,tad pagaidām izskatās,ka Ozols nav attaisnojis uzticību.Manuprāt jau šajā spēlē vajadzēja dot iespēju Matrevicam vai Zviedrim.Tiesa,trenerim labāk zināms,bet par otrajiem ielaistajiem vārtiem vārtsargam un treneriem jautājumi

Pirms spēlēm solīja , ka izmantos visus trīs vārtsargus , bet kārtējā tiršana.

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:48, pirms 3 gadiem
strops rakstīja: alguns , 21:36, pirms 9 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Par personālijām negribētos "braukt",bet izskatās,ka sāk veidoties nopietnas problēmas Latvijas izlasei vārtsargu postenī.Ja aizsargu haotisko spēli vēl varētu kāds pieredzējušāks treneris savest kārtībā,tad pagaidām izskatās,ka Ozols nav attaisnojis uzticību.Manuprāt jau šajā spēlē vajadzēja dot iespēju Matrevicam vai Zviedrim.Tiesa,trenerim labāk zināms,bet par otrajiem ielaistajiem vārtiem vārtsargam un treneriem jautājumi

Pirms spēlēm solīja , ka izmantos visus trīs vārtsargus , bet kārtējā tiršana.
Pat lidz 2 netika

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:48, pirms 3 gadiem
Dainelim matematika ar klibo

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:50, pirms 3 gadiem
Es tikmēr izcēlu lomu ';

  -2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:50, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu papildlaika piecminūte, tiešam varētu paklusēt.
Reāli Tu futbola svētdienas vērotājs esi un viss. Jo... nu kā var puslaiku par periodu nosaukt... nu kā...
Nefigurē nekur šis vārds futbolā 😁🤦‍♂️, vienalga, kas, kāds raksts ir prātā.

Puslaiku vnk nav iespējams par periodu nosaukt 3 naktī, ar ūdeni aplietam
Es attiecībā uz periodu pārrakstījos, bet tu muļķu partijā iestājies apzināti, jo starp tajā esošiem muļķiem saskatīji sev radnieciskas dvēseles.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 21:50, pirms 3 gadiem
Futbola pieminet 5min OT ir tas pats kas handbolaa partraukuma notirit ledu

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:50, pirms 3 gadiem
Ikauniekam užavnieks no manis

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:51, pirms 3 gadiem
Kas pa toto krasilnik?

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:52, pirms 3 gadiem
Bukmeikeri vispār netic šim trenerim! Igaunija skaitījās favorīts!
Nebūtu lietuvietis savos vārtos ielicis, tad gan jau arī kādu niču nospēlētu!

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:53, pirms 3 gadiem
Ko jūs gribat sagaidīt no futbolistiem,kas nekad nav spēlējuši normālā līmenī.

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:53, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Kas pa toto krasilnik?
Melbeta krievu

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:54, pirms 3 gadiem
Kalnins750 rakstīja: Melbeta krievu
Tie musari maksa?
Tu caur ko maksa ieksha/ara?

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:55, pirms 3 gadiem
Kalnins750 rakstīja: Melbeta krievu
Kādi limiti?

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 21:55, pirms 3 gadiem
Tāda komanda ar tādu supertreneri uzvar vāciešuu ar 7-1,un te zaudē igauņiem.UEFA jāsāk izmeklēšana kā var zaudēt ar tādu pasaules klases treneri un spēlētājiem.Varbūt kādas spēlītes.Tā nevar būt.Bet nu neko,gan jau UEFA KAUT KO ATRADĪS.Bet mums valsts tālu ziemeļos un rullējam ar kamaniņām un skeletonu.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 21:56, pirms 3 gadiem
strops rakstīja: Pirms spēlēm solīja , ka izmantos visus trīs vārtsargus , bet kārtējā tiršana.
Ko tas liecina?Man izskatās,ka treneris nav pārliecināts par saviem spēlētājiem un arī par sevīm,bet šoreiz tā vajadzēja uzvarētJau pret fričiem varēja nomainīt Ozolu pret ,teiksim Matrevicu,bet šodien uzticēties Zviedrim,vai otrādi,bet nekā.Tiesa,pēc "kara' visi gudri,bet preses konferencē,ja pa šo tēmu būs jautājums,gan jau būs dzirdama "saprotama" atbilde.

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:58, pirms 3 gadiem
Vispār treneris ir labs taktiķis! Pirms spēles jau teica, ka Baltijā futbols aug
Tā teikt nodrošinājās, ja zaudē spēli

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:59, pirms 3 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kāda jēga no pārbaudes spēlēm, ja nedēļas laikā 3 spēles nospēlē 14.5 spēlētāji..
Kāpēc jāraksta glupības? Pret Lietuvu laukumā izgāja 16 spēlētāji, pret Vāciju - 17, pret Igauniju - arī 17. Šajās 3 spēlēs spēlēja 21 futbolists, nevis 14,5.

     [+] [-]

, 2021-06-10 21:59, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār treneris ir labs taktiķis! Pirms spēles jau teica, ka Baltijā futbols aug
Tā teikt nodrošinājās, ja zaudē spēli
To vish no namgeja samacijies

  -2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:01, pirms 3 gadiem
strops rakstīja: U-21 "uzvaras" sērijas turpinājums. Parasti pēc tādiem zaudējumiem treneris atkāpjas , vai viņu atlaiž. Nekas tāds nav gaidāms. Pats sevi iecēla un nekad pats neatlaidīs. Neatlaidīs arī LFF vadība , jo būs jāmaksā kolosāla kompensācija. Vēl jau nav nomaksāts Slavišam, Petrovičam , un galu galu vārna vārnai acī neknābj .Visi LFF virsaiši turpinās baroties pie FIFA piebērtās siles.
Nekur pasaulē treneri pēc zaudējuma pārbaudes spēlē neatkāpjas, un arī Kazakevičam nav iemesla atkāpties. Tika piedzīvots minimāls zaudējums spēcīgam pretiniekam, pašiem spēlējot bez vairākiem vadošiem spēlētājiem un vēl izbraukumā.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:03, pirms 3 gadiem
Latvijas sievietes pakāsa lietuvietēm 0 - 5!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:07, pirms 3 gadiem
Tikko no stadiona

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:08, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Ko tas liecina?Man izskatās,ka treneris nav pārliecināts par saviem spēlētājiem un arī par sevīm,bet šoreiz tā vajadzēja uzvarētJau pret fričiem varēja nomainīt Ozolu pret ,teiksim Matrevicu,bet šodien uzticēties Zviedrim,vai otrādi,bet nekā.Tiesa,pēc "kara' visi gudri,bet preses konferencē,ja pa šo tēmu būs jautājums,gan jau būs dzirdama "saprotama" atbilde.
Mēs jau nezinām ko LV izlases vārtsargu treneris Aleksandrs Proskurņins pirms katras spēles Kazakevičam ir ieteicis, vai nav ieteicis. Takā Kazakeviču te vienu galīgi nevajag vainot. Protams, galvenais atbild par visu, bet būtu muļķīgi, ja viņš neieklausītos izlases vārtsargu treneru rekomendācijās.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:08, pirms 3 gadiem
Kada ir dainela alga?

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:09, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Īstais vārds, nevis pārdzīvoju par šādu zaudējumu, bet jūtos nepatīkami, jo treneri mainās bet rezultāta nav.
Tāpēc arī nav. Treneriem vajag uzticēties, atbalstīt un ļaut strādāt vismaz 2-3 gadus, nevis mainīt kā cimdus.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-10 22:09, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār treneris ir labs taktiķis! Pirms spēles jau teica, ka Baltijā futbols aug
Tā teikt nodrošinājās, ja zaudē spēli
Interesanti, ka Kazakevičs minēja kaut ko par "augošo Baltijas futbolu". Pašlaik šķiet, ka pat apvienotā Baltijas valstu izlase augstāk par 4. vietu savā kvalifikācijas grupā neuzlektu.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:09, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Tāpēc arī nav. Treneriem vajag uzticēties, atbalstīt un ļaut strādāt vismaz 2-3 gadus, nevis mainīt kā cimdus.
Dainels jau pusotru gadu! Rezultati regrese

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:12, pirms 3 gadiem
Gribetu izlase redzet kopaa i daineli, i petrovichu i rihertu!!!

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:12, pirms 3 gadiem
Nu veel kolinko var pakert klaat, ja nu kaads russkij jazik nr ponimajet

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:12, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Kada ir dainela alga?
eksperti saka, ka viņu atlaist ir tikpat neizdevīgi kā Stojaku. Tur jau sanāca ka Stojaku nomainot pret daiņeli, ekonomija nesanāca, lai arī to lika kā iemeslu maiņai

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:14, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Gribetu izlase redzet kopaa i daineli, i petrovichu i rihertu!!!
daiņels pienes ūdeni, riherts masē, Petrovičs vnk gudri klusē, bet parādi komande Kamazs!

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:15, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: eksperti saka, ka viņu atlaist ir tikpat neizdevīgi kā Stojaku. Tur jau sanāca ka Stojaku nomainot pret daiņeli, ekonomija nesanāca, lai arī to lika kā iemeslu maiņai
Tapec jau prasu! Blag kas tie dalbajobi doma ka neviens vairs kalkulatorus neprot ierubit?
Nomet stojaku, izmaksa 150 pakas un panem daineli uz 3 gad, ekonomija viniem

Vsp bez namgeja un otina ir vel kads kas tiem churbaniem tic?
Dainelim pahodu izpirkums kaa messi ar neymaru kopaa nemtiem, lai barsa vai psg nenocel

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:16, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Interesanti, ka Kazakevičs minēja kaut ko par "augošo Baltijas futbolu". Pašlaik šķiet, ka pat apvienotā Baltijas valstu izlase augstāk par 4. vietu savā kvalifikācijas grupā neuzlektu.
Kazahstāna tagad skaitās favorīts pret Baltijas valstīm!

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:16, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: daiņels pienes ūdeni, riherts masē, Petrovičs vnk gudri klusē, bet parādi komande Kamazs!
Recigi bet labak lai izlasi vada kamazs! Vismaz izlase speles 18-20 gadigie nevis kkadi 30 gadigi urlas

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:17, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tapec jau prasu! Blag kas tie dalbajobi doma ka neviens vairs kalkulatorus neprot ierubit?
Nomet stojaku, izmaksa 150 pakas un panem daineli uz 3 gad, ekonomija viniem

Vsp bez namgeja un otina ir vel kads kas tiem churbaniem tic?
Dainelim pahodu izpirkums kaa messi ar neymaru kopaa nemtiem, lai barsa vai psg nenocel
sāc slavēt daiņeli, piesaisti 30 draugus un namgejs būs kvēls opozicionārs šai tēmā
ota gan ir ar vienu reni smadzenē

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:18, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Interesanti, ka Kazakevičs minēja kaut ko par "augošo Baltijas futbolu". Pašlaik šķiet, ka pat apvienotā Baltijas valstu izlase augstāk par 4. vietu savā kvalifikācijas grupā neuzlektu.
Tu paskaties ko Daiņels ar musu izlasi jau ir sasniedzis. Nospēlēja ar Turkiem 3-3 un tad vēl cienīgi zaudēja Vācijai, gūstot pat goda vārtus! Pat Nojers teica, ka pret Brazīliju tik grūti negāja kā pret mums! Mēs pat ar Daiņelu sagrāvām Andorru! Iedotu Dainim tādu Igauniju, tad PK garantēts!

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:18, pirms 3 gadiem
portal rakstīja: kāpēc lai kāds fanotu par to balagānu?
Tur nav tikai par Izlasi... tur ir viss kas saistīts ar futbolu Latvijā. Pat ja gribi uzspēlēt ar kādu - vari tur sazīmēt cilvēkus.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:18, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Recigi bet labak lai izlasi vada kamazs! Vismaz izlase speles 18-20 gadigie nevis kkadi 30 gadigi urlas
skontā pie kamaza pat karašauskis skrēja kā traks, vismaz eirokausos. Sēdēju stadionā un neticēju savām acīm

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:19, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Kazahstāna tagad skaitās favorīts pret Baltijas valstīm!
Leiši Nāciju līgas C līgā pēdējā sezonā ieņēma 3.vietu vienā grupā ar Kazahstānu. Kazahi palika pēdējie un vēl var izkrist uz D līgu pie mums. Leišiem tas vairs nedraud. Savstarpējās spēlēs Lietuva un Kazahstāna apmainījās ar uzvarām izbraukumā. Iespējams, to visu zināji.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:19, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: sāc slavēt daiņeli, piesaisti 30 draugus un namgejs būs kvēls opozicionārs šai tēmā
ota gan ir ar vienu reni smadzenē
Nee nu tam zabakam kaadu kasti ar odekoloniem uz jaaniem varetu uzdavinat, mosh motors noklapes un vismaz shejienes lielakais cirvis vairs nesmirdes

Otinsh man tads loti naivinsh cilvecinsh liekas ka irinsh, nu taadu stum un gruusti, shis paklausigi klanas

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:20, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Nee nu tam zabakam kaadu kasti ar odekoloniem uz jaaniem varetu uzdavinat, mosh motors noklapes un vismaz shejienes lielakais cirvis vairs nesmirdes

Otinsh man tads loti naivinsh cilvecinsh liekas ka irinsh, nu taadu stum un gruusti, shis paklausigi klanas
renistiem tā ir - iestum un šis nošļūc jau pa iepriekš sagatavotu sliedi

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:21, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: skontā pie kamaza pat karašauskis skrēja kā traks, vismaz eirokausos. Sēdēju stadionā un neticēju savām acīm
Patiesiba kamazam ir talants noneimus jaunos izcelt saulite, vot pie vina speleja labi kara, shabala, rakelis, gutkovskijs uttt... respektivi visi tie kas tagad ir pazudusie deeli. Kaa kamazs shos vairs nestrostee, taa shie pazud... domaju izlasee ilgstoshi ar vienu materialu stradajot varetu vinam pat kkas sanakt, nu sliktak par daineli nebus

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:22, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: renistiem tā ir - iestum un šis nošļūc jau pa iepriekš sagatavotu sliedi
sliede ir tikai startā

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:23, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Patiesiba kamazam ir talants noneimus jaunos izcelt saulite, vot pie vina speleja labi kara, shabala, rakelis, gutkovskijs uttt... respektivi visi tie kas tagad ir pazudusie deeli. Kaa kamazs shos vairs nestrostee, taa shie pazud... domaju izlasee ilgstoshi ar vienu materialu stradajot varetu vinam pat kkas sanakt, nu sliktak par daineli nebus
Ja neko nejaucu, Rakels nav pie Tamaza spēlējis.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:24, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Leiši Nāciju līgas C līgā pēdējā sezonā ieņēma 3.vietu vienā grupā ar Kazahstānu. Kazahi palika pēdējie un vēl var izkrist uz D līgu pie mums. Leišiem tas vairs nedraud. Savstarpējās spēlēs Lietuva un Kazahstāna apmainījās ar uzvarām izbraukumā. Iespējams, to visu zināji.
Es saku, ka uz papīra!
Agrāk uz papīra bija pavisam citi skaitļi!
Savstarpēji gan zaudēja 0:2, bet uzvarēja 2:1

Tātad arī pēc bilances ir 2:3!

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:24, pirms 3 gadiem
sramli rakstīja: ĒĒ - 1 sitiens vārtu rāmī - tas pats no 11m atzīmes!
nav ne vainas, atkal 100 % realizācija

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:24, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: sliede ir tikai startā
tak tur renē nekāda plašuma nav, beigās tāpat visi ir finišā

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:24, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Es saku, ka uz papīra!
Agrāk uz papīra bija pavisam citi skaitļi!
Savstarpēji gan zaudēja 0:2, bet uzvarēja 2:1

Tātad arī pēc bilances ir 2:3!
Tikko paskatījies, vai ne? Ne jau zināji, ka šie vienā grupā bija, ja?

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:25, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: renistiem tā ir - iestum un šis nošļūc jau pa iepriekš sagatavotu sliedi

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:25, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja neko nejaucu, Rakels nav pie Tamaza spēlējis.
Hvz varbut, bet nu pie vina jaunie spele, pat bada laikos

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:25, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Patiesiba kamazam ir talants noneimus jaunos izcelt saulite, vot pie vina speleja labi kara, shabala, rakelis, gutkovskijs uttt... respektivi visi tie kas tagad ir pazudusie deeli. Kaa kamazs shos vairs nestrostee, taa shie pazud... domaju izlasee ilgstoshi ar vienu materialu stradajot varetu vinam pat kkas sanakt, nu sliktak par daineli nebus
nevis nebūs sliktāk, bet būs labāk. kamazs ir treneris, daiņels ir ieliktenis

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:25, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Hvz varbut, bet nu pie vina jaunie spele, pat bada laikos
Rakels Rigā nesen spēlēja un pirms padmit gadiem Liepājas Metalurgā. Ar Tamazu nesanāca.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:25, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikko paskatījies, vai ne? Ne jau zināji, ka šie vienā grupā bija, ja?
Es nebiju redzējis grupu!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:27, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Rakels Rigā nesen spēlēja un pirms padmit gadiem Liepājas Metalurgā. Ar Tamazu nesanāca.
Kamazs jaunajiem dod iespeju, nebaidas un prot parliecinat!
Tas jaunajiem liek kapleties um progreset.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:27, pirms 3 gadiem
Neattiecas uz šodienas spēli, noteikumi no vienas galējības otrā, šodien skatījos izlašu draudz. spēļu un Amerikas, Āzijas atlases spēļu momentus, tagad ir VAR, bet stulbi noraidījumi kā piedeva pendelei par nejaušu spēli ar roku tiek doti kuplā skaitā salaužot spēli. Pendele ir pelnīta, bet noraidījums galīgi garām, līdzīgi arī pārkāpumi soda laukumā (ne pēdējās cerības sodi), 11 m pelnīts sods, bet sarkanā nereti tiek iedota kā saldais, bet gluži nepelnīti.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:27, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nevis nebūs sliktāk, bet būs labāk. kamazs ir treneris, daiņels ir ieliktenis
Tagad treneris ne pie kā nav vainīgs, tad Tamazs pie visa būs vainīgs. Tā rakstītu Ivars, ja Tamazu pie izlases palaistu.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:27, pirms 3 gadiem
Ja kamazs butu pie rulliem te puse irlu izlasei pat tuvuma nebutu

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:27, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Leiši Nāciju līgas C līgā pēdējā sezonā ieņēma 3.vietu vienā grupā ar Kazahstānu. Kazahi palika pēdējie un vēl var izkrist uz D līgu pie mums. Leišiem tas vairs nedraud. Savstarpējās spēlēs Lietuva un Kazahstāna apmainījās ar uzvarām izbraukumā. Iespējams, to visu zināji.
Es skatījos to Nāciju līgas spēli KAZ-LTU. Tur vēl esot bijis baigais sals tovakar. LTU, ja pareizi atceros tik pašās beigās izrāva uzvaru, bet kazahiem bija diezgan liels pārsvars spēles gaitā. Bet jāteic, Lietuva savā Nāciju līgas grupā labi cīnījās. Gan Albāniju apspēlēja, gan no Baltkrieviem punktus ņēma.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:28, pirms 3 gadiem
Katrā ziņā bija kauns, ja zaudē vai spēlē niču ar Kazahstānu, tagad ne lietuvieši, latvieši vairs nav pārāki savstarpējās spēlēs!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:29, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tagad treneris ne pie kā nav vainīgs, tad Tamazs pie visa būs vainīgs. Tā rakstītu Ivars, ja Tamazu pie izlases palaistu.
Jaa tapat ka ar bobi, zaude sava limena komandai pekshni bobis 0.
Te zaude estiem, shiem izradas pedejos gados ir izlase

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:29, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Es skatījos to Nāciju līgas spēli KAZ-LTU. Tur vēl esot bijis baigais sals tovakar. LTU, ja pareizi atceros tik pašās beigās izrāva uzvaru, bet kazahiem bija diezgan liels pārsvars spēles gaitā. Bet jāteic, Lietuva savā Nāciju līgas grupā labi cīnījās. Gan Albāniju apspēlēja, gan no Baltkrieviem punktus ņēma.
Lietuvai C līgā vairāk punktu par Latvija D līgā. Tas pasaka visu.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:30, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Es skatījos to Nāciju līgas spēli KAZ-LTU. Tur vēl esot bijis baigais sals tovakar. LTU, ja pareizi atceros tik pašās beigās izrāva uzvaru, bet kazahiem bija diezgan liels pārsvars spēles gaitā. Bet jāteic, Lietuva savā Nāciju līgas grupā labi cīnījās. Gan Albāniju apspēlēja, gan no Baltkrieviem punktus ņēma.
Albaniju neviens neuzvar, vini pashi zaude

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:30, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Jaa tapat ka ar bobi, zaude sava limena komandai pekshni bobis 0.
Te zaude estiem, shiem izradas pedejos gados ir izlase
Viens āksts hokeja sadaļā bija iekomentējis, ka Bobam kaut kas vēl kā trenerim esot jāpierada Olimpiskajā kvalifikācijā.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:30, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Katrā ziņā bija kauns, ja zaudē vai spēlē niču ar Kazahstānu, tagad ne lietuvieši, latvieši vairs nav pārāki savstarpējās spēlēs!
Bija taadi laiki, jaa!
Tagad japriecajas par nichu

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:31, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viens āksts hokeja sadaļā bija iekomentējis, ka Bobam kaut kas vēl kā trenerim esot jāpierada Olimpiskajā kvalifikācijā.
Janem turnira MVP, vismaz Nagezda noteikti

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:31, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tagad treneris ne pie kā nav vainīgs, tad Tamazs pie visa būs vainīgs. Tā rakstītu Ivars, ja Tamazu pie izlases palaistu.
nē, ja visi slavētu Tamazu, viņš vai nu klusētu, vai aizstāvētu. Viņš ir paredzams kā jebkurš bomārs, kurš tev prasa 20 centus maizei

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:32, pirms 3 gadiem
Šeit viss kā vienmēr-suņi rej, bet karavāna nesteidzīgi turpina ceļu.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:32, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Albaniju neviens neuzvar, vini pashi zaude
Tas tiesa

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:32, pirms 3 gadiem
Bet ko otinsh domaja ar to ka estiem pedejos gados ir izlase? Pirms tam viniem nebija?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:33, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lietuvai C līgā vairāk punktu par Latvija D līgā. Tas pasaka visu.
Apskatījos status tai spēlei, LTU pat vairākumā sākot ar 50. minūti tur spēlēja. To biju piemirsis

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:33, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Bet ko otinsh domaja ar to ka estiem pedejos gados ir izlase? Pirms tam viniem nebija?
ota nedomā, ota drukā

  +4 [+] [-]

, 2021-06-10 22:34, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit viss kā vienmēr-suņi rej, bet karavāna nesteidzīgi turpina ceļu.
Tu tik turpini tēlot, ka visus ignorē un neko nelasi.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:34, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nē, ja visi slavētu Tamazu, viņš vai nu klusētu, vai aizstāvētu. Viņš ir paredzams kā jebkurš bomārs, kurš tev prasa 20 centus maizei
Ja slavetu, vish noliktu, kipa nav pat virsligu pacelis
Ja visi noliktu kamazu, shis kko gvelztu ka reizem parmainas nav nemaz tik sliktas, jaunas asinis ar vajag utt

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:34, pirms 3 gadiem
Igauņiem, lietuviešiem vismaz galvenie treneri ir bijušie profesionālie futbolisti! Tāpēc arī somus, Nāciju līgā var kādu uzvarēt!
Igauņi paņēmuši šveicieti(superlīgā spēlējošu), lietuvietis Ungārijas līgā spēlējis!

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:35, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit viss kā vienmēr-suņi rej, bet karavāna nesteidzīgi turpina ceļu.
Cik maksa viens Vilkabeles buteloks?

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:36, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Apskatījos status tai spēlei, LTU pat vairākumā sākot ar 50. minūti tur spēlēja. To biju piemirsis
Piedalīsies Carlsberg konkursā?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:37, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Ja slavetu, vish noliktu, kipa nav pat virsligu pacelis
Ja visi noliktu kamazu, shis kko gvelztu ka reizem parmainas nav nemaz tik sliktas, jaunas asinis ar vajag utt
tagad nabagam stress, agrāk plātījā ka ar ādamsonjanku lietas kruķījis padmjās armijā, šodien delfi stāsta ka janka krievu mjauka.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:38, pirms 3 gadiem
Ledus formula, kaa piemin reni tev sarkana lampa iedegas?
Nu kaa var tik operativi nodrukat repliku, ja it ka visu laiku nemaz neesi temaa

Jai gadiem shita

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:39, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Ledus formula, kaa piemin reni tev sarkana lampa iedegas?
Nu kaa var tik operativi nodrukat repliku, ja it ka visu laiku nemaz neesi temaa

Jai gadiem shita
Kā iedresēts suns

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:40, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Ledus formula, kaa piemin reni tev sarkana lampa iedegas?
Nu kaa var tik operativi nodrukat repliku, ja it ka visu laiku nemaz neesi temaa

Jai gadiem shita
Un tad uzreiz pazūd un neko nekomentē.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:40, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piedalīsies Carlsberg konkursā?
Jau nosūtīju savas atbildes. Pie viena apskatījos, kas vēl piedalās no komentu spamotājiem

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:40, pirms 3 gadiem
11 Kaza s

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:41, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tagad nabagam stress, agrāk plātījā ka ar ādamsonjanku lietas kruķījis padmjās armijā, šodien delfi stāsta ka janka krievu mjauka.
Tam keemam smagi laiki, futene grab kaa nekad, a pie rulliem vina boyfriends plushcenko ar daineli! Isti pat nav ko plurkstet, vecas nodraztas fraazes par karavanam un suniem, pietam galigi beztema. Pec 2 lapam gan jau vel kko iepirdis, kipa tikai idioti var domat ta un shita

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:41, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Jau nosūtīju savas atbildes
Uz visu pirmo kārtu? Es pirms katras spēļu dienas salikšu.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:42, pirms 3 gadiem
Nu cik var pazorot!Tadi bomzi.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:42, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Jau nosūtīju savas atbildes. Pie viena apskatījos, kas vēl piedalās no komentu spamotājiem
Abrags un Ivars pirmajās rindās.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:42, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uz visu pirmo kārtu? Es pirms katras spēļu dienas salikšu.
Es pagaidām uz visu. Ja vajadzēs, pielabošu.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:42, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un tad uzreiz pazūd un neko nekomentē.
Vish kaa sworgiks ar kkadiem sensoriem te vandas, tam akstam pasaki kko par potem vai uzvardiem skribentu sakara, shis bus klaat
Labi dreseti shuneli!

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:43, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tam keemam smagi laiki, futene grab kaa nekad, a pie rulliem vina boyfriends plushcenko ar daineli! Isti pat nav ko plurkstet, vecas nodraztas fraazes par karavanam un suniem, pietam galigi beztema. Pec 2 lapam gan jau vel kko iepirdis, kipa tikai idioti var domat ta un shita
Hārtlijā un hokeja izlasē gan to karavānu nemana

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:45, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Es pagaidām uz visu. Ja vajadzēs, pielabošu.
Cik ničus pirmajā kārtā uzliki?

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:45, pirms 3 gadiem
Varbūt kāds zin ārzemju konkursus saistībā ar Euro 2020?

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:45, pirms 3 gadiem
Ledus formula, abi oskari brauks nakamaja sezona?
Cik ilgi dukuru familija izsaimniekos reni?
Kas no jaunajiem?

Gaidu deduktivu analizi

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:46, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Jau nosūtīju savas atbildes. Pie viena apskatījos, kas vēl piedalās no komentu spamotājiem
man ir doma, bet reāli praksē tas ir 1:10
2018 gan biju divos - privātajā ar bračku un darbā sadarbības partneri piedāvāja, pat mājaslapa bij uztaisīta. Tur beigās jebkurš vinnēja grillkomplektu, bet viens kolēģis izcēla velosipēdu

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:46, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Hārtlijā un hokeja izlasē gan to karavānu nemana
tur nav

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:47, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik ničus pirmajā kārtā uzliki?
3. Bet tādas riskantas Varbūt laika gaitā mainīšu domas

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:48, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: man ir doma, bet reāli praksē tas ir 1:10
2018 gan biju divos - privātajā ar bračku un darbā sadarbības partneri piedāvāja, pat mājaslapa bij uztaisīta. Tur beigās jebkurš vinnēja grillkomplektu, bet viens kolēģis izcēla velosipēdu
Hokejā biju dalītā 201.vietā, futenē gribētos vismaz top 100 tikt, kaut gan tas neko nenozīmē, jo es hokejā bija augstāk par Abragu un Argonautu, bet ne jau es vairāk zinu un saprotu hokeju.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:48, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: 3. Bet tādas riskantas Varbūt laika gaitā mainīšu domas
Sāku domāt, ka skotu un čehu mačā uz niču uzlikt.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:49, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēs jau nezinām ko LV izlases vārtsargu treneris Aleksandrs Proskurņins pirms katras spēles Kazakevičam ir ieteicis, vai nav ieteicis. Takā Kazakeviču te vienu galīgi nevajag vainot. Protams, galvenais atbild par visu, bet būtu muļķīgi, ja viņš neieklausītos izlases vārtsargu treneru rekomendācijās.
Kad Matrēvicu ņem, piemēram, Proshuiņins noteicējs?

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:49, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sāku domāt, ka skotu un čehu mačā uz niču uzlikt.
Tas man ir viens no niču variantiem

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:50, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: man ir doma, bet reāli praksē tas ir 1:10
2018 gan biju divos - privātajā ar bračku un darbā sadarbības partneri piedāvāja, pat mājaslapa bij uztaisīta. Tur beigās jebkurš vinnēja grillkomplektu, bet viens kolēģis izcēla velosipēdu
Kad pasākums noslēgsies, cerams, kāds no uzvarētājiem komentos atklās, kas bija tajā dāvanu grozā. Nedomāju, ka būs carlsberg sešpaka.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:51, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Tas man ir viens no niču variantiem
Vispār labi, ka skoti tika. Es šos lielajos f-turnīros neesmu redzējis.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:51, pirms 3 gadiem
Ja septembri nograbes pret gibraltaari, daineli patures?
Tas butu jautri

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:52, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Kad pasākums noslēgsies, cerams, kāds no uzvarētājiem komentos atklās, kas bija tajā dāvanu grozā. Nedomāju, ka būs carlsberg sešpaka.
Kas cits tur varetu but, adazhi cipsi un pistacijas vel klat?

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:52, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vispār labi, ka skoti tika. Es šos lielajos f-turnīros neesmu redzējis.
Pret serbiem viņiem smagi gāja tajā izšķirošajā spēlē par iekļūšanu EČ, bet pat īsti nezinu, ko no viņiem gaidīt. It kā ir daži ļoti labi spēlētāji, bet kopumā, viduvēja izlase

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:52, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Es pagaidām uz visu. Ja vajadzēs, pielabošu.
Palasi šo:

https://talksport.com/football/8895...

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:54, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Pret serbiem viņiem smagi gāja tajā izšķirošajā spēlē par iekļūšanu EČ, bet pat īsti nezinu, ko no viņiem gaidīt. It kā ir daži ļoti labi spēlētāji, bet kopumā, viduvēja izlase
Cik tur to EPL spēlētāju? Laikam kādi 10 bija. Piekrītu, ka viduvēja izlase.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 22:54, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Kad Matrēvicu ņem, piemēram, Proshuiņins noteicējs?
Tiešām nezinu cik liela loma viņam komplektējot izlases vārtsargu sastāvu.
Pieļauju, ka viņš kaut ko iesaka.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:55, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Nekur pasaulē treneri pēc zaudējuma pārbaudes spēlē neatkāpjas, un arī Kazakevičam nav iemesla atkāpties. Tika piedzīvots minimāls zaudējums spēcīgam pretiniekam, pašiem spēlējot bez vairākiem vadošiem spēlētājiem un vēl izbraukumā.
Pēc kā atkāpās Pahars?

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:55, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Hokejā biju dalītā 201.vietā, futenē gribētos vismaz top 100 tikt, kaut gan tas neko nenozīmē, jo es hokejā bija augstāk par Abragu un Argonautu, bet ne jau es vairāk zinu un saprotu hokeju.
es prognozēs vienmēr švaks un no tā neredzu jēgu kaunēties. pie kam es bieži lieku uz emocijām, tāpēc arī toto nespēlēju, jo tur jābūt ahūna pragmatiskam, bet man sports patīk dēl emocijām

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:56, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Kad pasākums noslēgsies, cerams, kāds no uzvarētājiem komentos atklās, kas bija tajā dāvanu grozā. Nedomāju, ka būs carlsberg sešpaka.
domāju ka būs normāli, neba karsbergs blamēsies

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:56, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Kas cits tur varetu but, adazhi cipsi un pistacijas vel klat?
Un Carlsberg kepons

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:56, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: es prognozēs vienmēr švaks un no tā neredzu jēgu kaunēties. pie kam es bieži lieku uz emocijām, tāpēc arī toto nespēlēju, jo tur jābūt ahūna pragmatiskam, bet man sports patīk dēl emocijām
Es jau ar nekaunos, man ar prognozēm švaki parasti sokas.

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:57, pirms 3 gadiem
Te ir kāds, kurš uz turkiem uzlicis rītdienas spēlē? Vai arī neviens negrib atklāt to?

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:57, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau ar nekaunos, man ar prognozēm švaki parasti sokas.
Šajā hokeja PČ gan ar to prognozēšanu bija sarežģītāk, ņemot vērā rezultātus grupu turnīrā

     [+] [-]

, 2021-06-10 22:59, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Šajā hokeja PČ gan ar to prognozēšanu bija sarežģītāk, ņemot vērā rezultātus grupu turnīrā
Aha.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-10 22:59, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Šajā hokeja PČ gan ar to prognozēšanu bija sarežģītāk, ņemot vērā rezultātus grupu turnīrā
vienmer atradīsies dolbajobs, kurš būs uzlicis uz Leičesteras uzvaru premjerlīgā

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 23:02, pirms 3 gadiem
Kuras tur lidojumiem tālākās grupas? Kaut ko agrāk skatījos, ka no Romas uz Baku un Seviļas uz Pīteri? Kurš ģeogrāfs-pētnieks? Mājniekiem smuki salikts home stadiumos.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 23:02, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: vienmer atradīsies dolbajobs, kurš būs uzlicis uz Leičesteras uzvaru premjerlīgā
Vai griekijas uzvaru euro
Tur normali tie koefi tadiem brinumiem 300-500, tas griekis tur lkm 2 pakas uzmetis bija, par britancu neatceros, tik lkm iekeshoja to likmi laicigi, panema lielo piki uz majam!

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:03, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Kuras tur lidojumiem tālākās grupas? Kaut ko agrāk skatījos, ka no Romas uz Baku un Seviļas uz Pīteri? Kurš ģeogrāfs-pētnieks? Mājniekiem smuki salikts home stadiumos.
Poļiem it kā vissarežģītāk. Izlasi tās grupas aprakstu. Šodien ielikts.

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:04, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Poļiem it kā vissarežģītāk. Izlasi tās grupas aprakstu. Šodien ielikts.
Lasīju, ka dāņu policija baidoties no Krievijas-Polijas iespējamā dueļa Kopenhāgenā

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:04, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Poļiem it kā vissarežģītāk. Izlasi tās grupas aprakstu. Šodien ielikts.
Ok!

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:05, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Kuras tur lidojumiem tālākās grupas? Kaut ko agrāk skatījos, ka no Romas uz Baku un Seviļas uz Pīteri? Kurš ģeogrāfs-pētnieks? Mājniekiem smuki salikts home stadiumos.
Skatoties kaa salikts, dalai komandu majas priekshrocibas bet kopumaa likts lai butu kkads geo pamats visam!

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:06, pirms 3 gadiem
Kur tā kazladojeva intervija? Mums nebij tas un tas un ejam uz augšu 🤣🤣🤣

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:06, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Lasīju, ka dāņu policija baidoties no Krievijas-Polijas iespējamā dueļa Kopenhāgenā
Vispirms, lai abas izlases izkļūst no grupas.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 23:07, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nezinu cik liela loma viņam komplektējot izlases vārtsargu sastāvu.
Pieļauju, ka viņš kaut ko iesaka.
Visticamāk Pap--ēvičs ņem pats un tad: "Re labākie vratari LV, ņem un trenē, samaitāsi būsi vainīgs", cik dzirdēts vārtsargu treneriem uzdevums ieturēt šauri specifisko vārtsargu treniņu līniju kā jebkurā komandā ne tikai izlasēs. Vai ļauj ieteikt kādu vai nu arī pēc tam noveļ - kas to lai zin...

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:09, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Visticamāk Pap--ēvičs ņem pats un tad: "Re labākie vratari LV, ņem un trenē, samaitāsi būsi vainīgs", cik dzirdēts vārtsargu treneriem uzdevums ieturēt šauri specifisko vārtsargu treniņu līniju kā jebkurā komandā ne tikai izlasēs. Vai ļauj ieteikt kādu vai nu arī pēc tam noveļ - kas to lai zin...
Tiešām nezinu kā tas viss notiek LV izlasē. Tāpēc bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:09, pirms 3 gadiem
Zvaigžņu tīma apraksts belaru sporta portālā. Euro 2004. Komentē vārda dienas Tollijs! Atšūtais vēstures faktu kolekcionārs.
https://by.tribuna.com/football/blo...

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:09, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Lasīju, ka dāņu policija baidoties no Krievijas-Polijas iespējamā dueļa Kopenhāgenā
Salasījies kaimiņu presi? Dāņi paziņojuši par skatītājiem jau sen, Kr. nepatīk, tad jau ienaidnieks visos virzienos...

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:10, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vispirms, lai abas izlases izkļūst no grupas.
Nebrīnīšos, ja somi atstās Krieviju aiz borta. Poļi gan jau tiks tālāk.

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:12, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Salasījies kaimiņu presi? Dāņi paziņojuši par skatītājiem jau sen, Kr. nepatīk, tad jau ienaidnieks visos virzienos...
Jā, iegāju palasīt, ko šie tur raksta. Tur par to bija runāts, bet es pat nezinu, vai tagad laidīs RUS fanus ES valstīs, vai ne. Tur topā ziņas par Ukrainas formām

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 23:12, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Viss ir loģiski, igauņi tikko apspēlēja somus pirms EČ.
cipa Somi baigie monstri,lospeks!

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:13, pirms 3 gadiem
Bet ja godigi Latvija ar sportu ir pakala pilnigaka, futbols ir zem katras kritikas, hokejs tur standarts,10-13 vieta, basketbola ari nekur netikam, pat nezinu ko varetu izcelt!

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:13, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te ir kāds, kurš uz turkiem uzlicis rītdienas spēlē? Vai arī neviens negrib atklāt to?
Romā skatītāji būs? Turkiem ir izredzes uz kādu punktu

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 23:14, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Salasījies kaimiņu presi? Dāņi paziņojuši par skatītājiem jau sen, Kr. nepatīk, tad jau ienaidnieks visos virzienos...
kas tur jāsalasās? belaru, poļu, ukraiņu, utaiņu ultras vēl piekopj vecos labos rubakus un tās pagājušā gs tradīcijas. Šad tad vēl izšauj arī skoti, jugoslāvi. Nav bŗinums ka menti stresā. Poļi ar utīm toč var izrubīties.

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:14, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Romā skatītāji būs? Turkiem ir izredzes uz kādu punktu
Visos stadionos būs. Tikai atšķirsies % no kopējās ietilpības.

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:14, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Jā, iegāju palasīt, ko šie tur raksta. Tur par to bija runāts, bet es pat nezinu, vai tagad laidīs RUS fanus ES valstīs, vai ne. Tur topā ziņas par Ukrainas formām
Tāpēc rakstu, ka bija pateikts, ka nelaidīs - tieši netaisīšot izņēmumus no likuma, krievam uzreiz nepatīk tāpat kā Ukrainas kontūras

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:15, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Nebrīnīšos, ja somi atstās Krieviju aiz borta. Poļi gan jau tiks tālāk.
Krieviem neko lielu neparedzu. Es arī nebrīnīšos, ja nograbēs grupā. Neticu, ka būs augstāk par 3.vietu,

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:16, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: Bet ja godigi Latvija ar sportu ir pakala pilnigaka, futbols ir zem katras kritikas, hokejs tur standarts,10-13 vieta, basketbola ari nekur netikam, pat nezinu ko varetu izcelt!
Nemīz eļļu! Sporta experti ruļevoj! Stipri labāki par vidējo Eiropas nezinīti!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 23:16, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: Bet ja godigi Latvija ar sportu ir pakala pilnigaka, futbols ir zem katras kritikas, hokejs tur standarts,10-13 vieta, basketbola ari nekur netikam, pat nezinu ko varetu izcelt!
10. vieta pasaulē hokejā un viduvējs basketbols ir pilnīgākā pakaļa?
Tu ko gribi no mazas valsts ar 2.1 miljonu iedzīvotāju?
Tikai tāpēc, ka futene ir dirsā, nenozīmē, ka tā ir citur.

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:17, pirms 3 gadiem
Utaino grupa lidzigaka, nav izteikta favorita, iziet var jebkura, nograbet ari!

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:17, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Visos stadionos būs. Tikai atšķirsies % no kopējās ietilpības.
Turkiem pēdējā laikā ar izlasi kaut kā tā - jo stiprāks pretinieks, jo labāks rezultāts

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:19, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Visos stadionos būs. Tikai atšķirsies % no kopējās ietilpības.
Kapec wemblija angliem bus mazak par citiem skuuniem?

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:20, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Kapec wemblija angliem bus mazak par citiem skuuniem?
Man jau liekas, ka tas katrā valstī atsevišķi tiek nolemts, bet, šķiet lasīju, ka izslēgšanas spēlēs Vemblijā varētu ielaist vairāk.

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:21, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man jau liekas, ka tas katrā valstī atsevišķi tiek nolemts, bet, šķiet lasīju, ka izslēgšanas spēlēs Vemblijā varētu ielaist vairāk.
Es tapec skatos ka tur tie % ir varbut noteikti kkadi maximalie bet nu vanjkas rekur tapat izcelas ar saviem 34k. Izskatas lokaali ari var lemt cik laist!

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:22, pirms 3 gadiem
Atlantique rakstīja: Nebrīnīšos, ja somi atstās Krieviju aiz borta. Poļi gan jau tiks tālāk.
Ja atceras 2018. gada PČ, tad Čerčesovs bija tīri normālu komandu novācis un uztrenējis. Gan jau ka tiks laukā no grupas. Somi gan netiks. Viņi jau tāpat ir augstāk par savu pakaļu uzlekuši kvalificējoties EČ.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 23:32, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Es tapec skatos ka tur tie % ir varbut noteikti kkadi maximalie bet nu vanjkas rekur tapat izcelas ar saviem 34k. Izskatas lokaali ari var lemt cik laist!
Katrā valstī savi likumi. Ja PČ nebūtu atņemti ūsainajam, tad vispār būtu skats kad viena grupa rambā pie pilnām tribīnēm, bet te pie tukšām. Tad gan būtu ko lasīt

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:33, pirms 3 gadiem
Kãpéc tãds satraukums? Vai bija pamats cerét uzvarét? Igauñu komanda patlaban ir labãka, spéléja savãs mãjãs, fanu atbalstîta smukã futbola stadionã. Błauri atgrieźaties tagadné un nolaiźaties uz zemes!

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:35, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja atceras 2018. gada PČ, tad Čerčesovs bija tīri normālu komandu novācis un uztrenējis. Gan jau ka tiks laukā no grupas. Somi gan netiks. Viņi jau tāpat ir augstāk par savu pakaļu uzlekuši kvalificējoties EČ.
Bieži komandas, kuras patīkami pārsteigušas, nedaudz pārdeg un neparāda zem spiediena to, ko rādīja kval.spēlēs

  -1 [+] [-]

, 2021-06-10 23:42, pirms 3 gadiem
Interesanti bûtu tãds sparings,tiem mûsu futbolistiem pretim stãtos tie, kuri daźãdu iemeslu déł nevaréja bût, vai bija rezervé-Śteinbors, Rugins, Tobers, Ćernomordijs, Ķigurs,Ontužans, Maksimenko, Jãnis Ikaunieks, Gutkovskis, Karaśausks,Tarasovs. . .varbût vêl Regža vai kãds cits. Drîzãk jau śis sastãvs uzvarétu to izlases variantu kurś śodien bija laukumã.

     [+] [-]

, 2021-06-10 23:43, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja atceras 2018. gada PČ, tad Čerčesovs bija tīri normālu komandu novācis un uztrenējis. Gan jau ka tiks laukā no grupas. Somi gan netiks. Viņi jau tāpat ir augstāk par savu pakaļu uzlekuši kvalificējoties EČ.
Apskaties kāda grupa krieviem bija, bez hakeriem tāda būtu? Teorētiski iespējams, Ar URU 0-3, spāņiem hroniskas realizācijas un ilgstošas bezasuma saspēles uzbrukuma problēmas, tālāk pagarinājums ar CRO tas viss, esi uzcītīgs Sport-Ekspress lasītājs, informācija krietni plašāka protams kā SC. GER zaudēja KOR, MEX un palika pēdējā vietā grupā, bet uzvarētāji, ko sasniedza pretēji SWE, kas GER zaudēja, tā kā...

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 23:46, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Apskaties kāda grupa krieviem bija, bez hakeriem tāda būtu? Teorētiski iespējams, Ar URU 0-3, spāņiem hroniskas realizācijas un ilgstošas bezasuma saspēles uzbrukuma problēmas, tālāk pagarinājums ar CRO tas viss, esi uzcītīgs Sport-Ekspress lasītājs, informācija krietni plašāka protams kā SC. GER zaudēja KOR, MEX un palika pēdējā vietā grupā, bet uzvarētāji, ko sasniedza pretēji SWE, kas GER zaudēja, tā kā...
Namgejs tulit spirinasies ka pirmo reizi nejaushi tai lapele iemaldijies

  +1 [+] [-]

, 2021-06-10 23:54, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Apskaties kāda grupa krieviem bija, bez hakeriem tāda būtu? Teorētiski iespējams, Ar URU 0-3, spāņiem hroniskas realizācijas un ilgstošas bezasuma saspēles uzbrukuma problēmas, tālāk pagarinājums ar CRO tas viss, esi uzcītīgs Sport-Ekspress lasītājs, informācija krietni plašāka protams kā SC. GER zaudēja KOR, MEX un palika pēdējā vietā grupā, bet uzvarētāji, ko sasniedza pretēji SWE, kas GER zaudēja, tā kā...
Neteikšu, ka esmu uzcītīgs Sport-Express lasītājs. Jo īpaši futbola. Šad tad šo to palasu, bet neregulāri.
Protams, ka šobrīd grūti ko prognozēt, jo vel neviena spēle nav aizvadīta. Un visas prognozes +/- pēc iepriekš redzētā.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-11 00:11, pirms 3 gadiem
Mājas čempionātā uzvaras pār S.arābiem un Salahu, protams, krievus iedvesmoja, parādīja vairāk kā gaidīja no viņiem Krievijā

  +1 [+] [-]

, 2021-06-11 01:02, pirms 3 gadiem
Namgej kaadus pelmenus eed?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-11 01:19, pirms 3 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Interesanti bûtu tãds sparings,tiem mûsu futbolistiem pretim stãtos tie, kuri daźãdu iemeslu déł nevaréja bût, vai bija rezervé-Śteinbors, Rugins, Tobers, Ćernomordijs, Ķigurs,Ontužans, Maksimenko, Jãnis Ikaunieks, Gutkovskis, Karaśausks,Tarasovs. . .varbût vêl Regža vai kãds cits. Drîzãk jau śis sastãvs uzvarétu to izlases variantu kurś śodien bija laukumã.
AAAA Kāds Regža? Lai vispirms uz laukuma virslīgā tiek! Ontužāns, lai nospēlē sezonā vairāk par 2 spēlēm !

  +1 [+] [-]

, 2021-06-11 01:37, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: AAAA Kāds Regža? Lai vispirms uz laukuma virslīgā tiek! Ontužāns, lai nospēlē sezonā vairāk par 2 spēlēm !
Varetu vel freimani izsaukt, vismaz uz machi pret gibraltaaru septembri tochna. Gribu velreiz redzeet kaa shis peec zaga tupa nirdz un sudzas kko par Debesu speekiem

     [+] [-]

, 2021-06-11 05:53, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Labi, ka vēl par rikšotāju ceturtdaļām nenosauca 😁
Vīrs vnk savā pārgudrībā tā sa.irsies, ka visus sporta veidus vienā kulē maļ jau sen.
To, ka ir aktīvā presinga laikmets futbolā, šim neiestāstīsi nekad, jo šis īsti neiebrauc, kas tas vispār ir.
Tev ta taisniiba, tomeer jaanoraada, ka pasham tev kaa Chelsea fanam dereetu iemaaciities, kas ir "aktiivais presings", bet kas "autobuss, dabonam bumbu, mosh sanaaks uz flangiem pretuzbrukums".

     [+] [-]

, 2021-06-11 06:50, pirms 3 gadiem
Labi ka taa rakstīja: Tev ta taisniiba, tomeer jaanoraada, ka pasham tev kaa Chelsea fanam dereetu iemaaciities, kas ir "aktiivais presings", bet kas "autobuss, dabonam bumbu, mosh sanaaks uz flangiem pretuzbrukums".
1) Chelsea labu laiku tā vairs nespēlē 🤭
Tādeļ tas Tev ir stereotips, līdzīgi kā nez... Holandes totālais futbols, Anglijas centrējumu futbols
2) vai tad Chelsea - viens klubs - nosaka kopējo modi futbolā kā tādā?
Jūtos pagodināts par šādu viedokli, bet pat es tā nedomāju 😁

  +2 [+] [-]

, 2021-06-11 06:57, pirms 3 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kãpéc tãds satraukums? Vai bija pamats cerét uzvarét? Igauñu komanda patlaban ir labãka, spéléja savãs mãjãs, fanu atbalstîta smukã futbola stadionã. Błauri atgrieźaties tagadné un nolaiźaties uz zemes!
Protams, ka mums ir pamats cerēt uz uzvaru pret Igauniju.
Tas tak vispār ir nonsenss, par Igauniju sākt runāt kā par Rumānijas līmeņa komandu kā Alguns teica 🤦‍♂️
Kas sekos tālāk? Par Fēru salām sāksim šādi runāt?

Āļļooo! Tā ir Baltija pret Baltiju. Eiropas futbola kartes pažobele. Kā mēs, tā igauņi

     [+] [-]

, 2021-06-11 07:26, pirms 3 gadiem
Igauņi tika uz Čempionu līgu. Malači.

     [+] [-]

, 2021-06-11 08:50, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Par personālijām negribētos "braukt",bet izskatās,ka sāk veidoties nopietnas problēmas Latvijas izlasei vārtsargu postenī.Ja aizsargu haotisko spēli vēl varētu kāds pieredzējušāks treneris savest kārtībā,tad pagaidām izskatās,ka Ozols nav attaisnojis uzticību.Manuprāt jau šajā spēlē vajadzēja dot iespēju Matrevicam vai Zviedrim.Tiesa,trenerim labāk zināms,bet par otrajiem ielaistajiem vārtiem vārtsargam un treneriem jautājumi.
Iespēja bija jādod acīmredzamajam pirmajam numuram vārtos - Pāvelam Šteinboram - pēdējais mohikānis vārtos, ja neskaita Kasparu Ikstenu, kas dzimis pirms LR neatkarības atgūšanas.

     [+] [-]

, 2021-06-11 09:35, pirms 3 gadiem
Te arī ir atbilde Twitterī Žigajevam, ar ko hokeja izlase ir labāka...
https://twitter.com/jzigajev/status...

     [+] [-]

, 2021-06-11 09:47, pirms 3 gadiem
.............. rakstīja: Te arī ir atbilde Twitterī Žigajevam, ar ko hokeja izlase ir labāka...
https://twitter.com/jzigajev/status/1399820661862944770?s=20
Abet es vecs un stulbs - bet man pietiek ar tieshi to kaut kaada Edgara Tweetu, kur viss ir pateikts puulja vaardiem.

Un man par spiiti visaam prognozeem liekas, ka gandriiz uzleecaam augstaak par... elkoni. Un veel man liekas, ka ar Bobu baigi labi ies uz olimpiskajaam.

Un veel, miilu visus, kas tuudalj viens otram uz pagjiraam sakraamees miinusus. Jums no manis - plusinjsh.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-11 10:02, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Āļļooo! Tā ir Baltija pret Baltiju. Eiropas futbola kartes pažobele. Kā mēs, tā igauņi
tas ir pažobeles tālākais stūris, kur pa tumsu iet pačurāt

  +1 [+] [-]

, 2021-06-11 10:03, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tas ir pažobeles tālākais stūris, kur pa tumsu iet pačurāt
Naachu, piesiesim zirgu!

     [+] [-]

, 2021-06-11 11:24, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: Bet ja godigi Latvija ar sportu ir pakala pilnigaka, futbols ir zem katras kritikas, hokejs tur standarts,10-13 vieta, basketbola ari nekur netikam, pat nezinu ko varetu izcelt!
Ja nezini, paprasi man - ziemas sezonā var izcelt bobsleju, skeletonu un kamaniņas. Tur stabili ir labi rezultāti un vietas. Latvijas problēma ir vēlme attīstīt visus populārākos sporta veidus, kam nepietiek ne cilvēku, ne naudas resursu. Jānosaka prioritātes un lielākā uzmanībā jāvelta tām. Tad arī būs labi rezultāti.

     [+] [-]

, 2021-06-11 11:30, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Igauņi tika uz Čempionu līgu. Malači.
Kamēr Ventspils klubu diskvalificēja uz 7 gadiem - tas labi parāda atšķirību starp futbolu Latvijā un Igaunijā. Bardaks pret kārtību.

     [+] [-]

, 2021-06-11 12:13, pirms 3 gadiem
Ja sāk spēlēt tikai pēdējās 10 minūtēs, tad uz nez ko jau arī nevar cerēt...