Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Starkovs: "Zirnis pretendē uz vietu pamatsastāvā"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Starkovs: "Zirnis pretendē uz vietu pamatsastāvā"
Aleksandrs Starkovs
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas futbola izlases galvenais treneris Aleksandrs Starkovs pirms 8. un 12. oktobrī gaidāmajām 2012. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlēm pret Grieķiju un Gruzija atklāja, ka treneru štābs pilnībā uzticas pašreiz uz izlasi izsauktajiem futbolistiem, kuriem dots uzdevums nospēlēt savu spēju līmenī.

Izlase gatavoties mačiem pret Grieķiju un Horvātiju sāka 3. oktobrī. Izlases galvenais treneris Aleksandrs Starkovs uzsver, ka galvenais uzdevums, kā vienmēr, nospēlēt atbilstoši savām spējām: "Būs divas ļoti grūtas spēles, mērķis – nospēlēt savā labākajā līmenī. Izsaucām 21 futbolistu, kas bija visa treneru štāba izvēle. Esam pārliecināti par visu futbolistu spējām. Sastāvā ir gandrīz visi pieredzējušie futbolisti. Ceram, ka līdzjutēji būs kopā ar mums arī pēc spēlēm ar Grieķiju un Gruziju."

Abu "Liepājas Metalurga" spēlētāju – Kristapja Grebja un Dzintara Zirņa – izsaukšanu vēlāk nekā pārējo grupu skaidroja ar to, ka abi kurzemnieki iepriekšējiem diviem mačiem (pret Horvātiju un Maltu) nebija gatavi, bet abiem turpināts sekot Virslīgas čempionātā līdz pat pēdējai kārtai. Pēc Starkova domām, Zirnis pat pretendē uz vietu pamatsastāvā. Vārtsargi paliks divi (Andris Vaņins un Aleksandrs Koliņko), jo vairāk pašreiz nevajag. Tiesa, krīzes situācijā ir rezerves variants, kuru Starkovs nevēlējās atklāt.

Vaicāts par klimata īpatnībām un to, ka viens mačs būs jāspēlē siltā laikā (Grieķijā), bet otrs aukstā (mājās pret Gruziju), Starkovs uzsvēta to, ka šajā apstāklī problēmu nesaskata, jo mums komandā ir leģionāri, kuri spēlē dienvidos, piemēram, Māris Verpakovskis un Deniss Ivanovs.

Treneris norādīja uz problēmām vidējā līnijā. Šoreiz komandā ir tikai seši pussargi, no kuriem vislielākās problēmas skar vidējo līniju. Starkovs pauda gandarījumu par Aleksandra Cauņas formu, malējais pussargs visu septembri bez maiņām nospēlējis "Skonto" klubā un esot krietni labākā formā nekā pirms mēneša. Arī Astafjevs varot nospēlēt labā līmenī.

Starkovs uzskata, ka iepriekšējos divos mačos, it īpaši pret Horvātiju lielākā problēma bija nevis vāji nospēlējušas atsevišķas pozīcijas, bet gan līdera trūkums grūtos brīžos. Atgriežoties pie sastāva komplektācijas, šoreiz treneru štābs papildinājumus nesaskata. Starkovam tika adresēts jautājums par pēdējā laikā par sevi atgādinājušo uzbrucēju Edgaru Gauraču. Treneris norāda, ka šobrīd Gauračam vietas izlasē nav. Un nav nevis tāpēc, ka viņš nebūtu labā formā, bet gan tāpēc, ka neiztur konkurenci, kas uzbrucēju līnijā ir ļoti spēcīga.

Latvijas izlase no Grieķijas Rīgā atgriezīsies sestdien, 9. oktobrī, un turpinās gatavošanos spēlei pret Gruziju, kas notiks otrdien, 12. oktobrī, "Skonto" stadionā. Mača sākums plkst. 20:00.

Latvijas Nacionālās futbola izlases kandidātu saraksts

Vārtsargi:

Andris Vaņins (FC Sion (Šveice))
Aleksandrs Koliņko (Naļčikas „Spartak” (Krievija))

Aizsargi:

Oskars Kļava (Mahačkalas "Anzhi" (Krievija))
Kaspars Gorkšs (Queens Park Rangers (Anglija))
Deniss Ivanovs (Sivasspor FC (Turcija))
Pāvels Mihadjuks (Liepājas Metalurgs)
Ritus Krjauklis (Ventspils)
Vitālijs Smironvs (Skonto)
Aleksandrs Fertovs (Skonto)
Dzintars Zirnis (Liepājas Metalurgs)

Pussargi:

Juris Laizāns (Belgorodas „Salyut” (Krievija))
Vitālijs Astafjevs (Skonto)
Aleksandrs Cauņa (Skonto)
Andrejs Rubins (Qarabağ (Azerbaidžāna))
Jurijs Žigajevs (Ventspils)
Artis Lazdiņš (Jelgava)

Uzbrucēji:

Māris Verpakovskis (Ergotelis F.C. (Grieķija))
Artjoms Rudņevs (Poznaņas "Lech" (Polija))
Ģirts Karlsons (Baku "Inter" (Azerbaidžāna))
Andrejs Perepļotkins (Skonto)
Kristaps Grebis (Liepājas Metalurgs)

F grupas tabula

VKomandaSUNZVP
1.Horvātija21103:04
2.Izraēla21103:14
3.Latvija21012:33
4.Gruzija20201:12
5.Grieķija20201:12
6.Malta20021:50

Tuvāko spēļu kalendārs

DatumsSpēle
08.10.Grieķija - Latvija
08.10.Gruzija - Malta
09.10.Izraēla - Horvātija
12.10.Latvija - Gruzija
12.10.Grieķija - Izraēla
17.11.Horvātija - Malta

 +18 [+] [-]

, 2010-10-05 15:41, pirms 14 gadiem
Intresanti, Par Gauraču jautā par Lukjānovu nē. Kaut kā man liekas Polijas čempis ir austāks nekā Moldovas + Lukjanovs pamatsastāva spēlētajs. + var nospēlēt pussarga pozīcijā.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-05 15:48, pirms 14 gadiem
Varat piekrist varat nepiekrist , bet man liekas , ka Surnins ir pelnijis vietu sastava. Ir aatrs , tehnisks var labi uzsists. Atkal centra speles braalji tizlenji , kuri neskrien un necinas vairak , tad tochna garaam buus. Tieshaam vareja Lukjanova panjemt un likt jaunos spelet.

  -4 [+] [-]

, 2010-10-05 15:50, pirms 14 gadiem
Piekrītu arī Petric teiktajam.

Bet papildināšu manas domas. Uzskatu, ka būtu jāspēlē pēc 5-3-2 formulas, kur aizsardzībā uzreiz būtu 5 aizsargi:
Oskars Kļava (Mahačkalas "Anzhi" (Krievija))
Kaspars Gorkšs (Queens Park Rangers (Anglija))
Deniss Ivanovs (Sivasspor FC (Turcija))
Pāvels Mihadjuks (Liepājas Metalurgs)
Dzintars Zirnis (Liepājas Metalurgs)

Toties vidējā līnijā pa malām ietu vai nu Žigajevs-Rubīns vai Žigajevs un Cauņa, bet vidū vai nu Laizāns/Astafjevs, kaut arī grūti spriest vai spētu, ko sakarīgu veidot Lazdiņš.

Uzbrukumā, protams, jautājumu nav - Verpakovskis un Rudņevs.

Bet var arī spēlēt pēc formulas 5-4-1, kur nāktu vidējā līnijā viens no centra pussargiem un uzbrukumā vislabāk būtu likt Rudņevu.
Slēpts komentārs: zxcvbnm

  +3 [+] [-]

, 2010-10-05 15:58, pirms 14 gadiem
Ja ir 3 centra aizsargi, tad malējie ir izvirzīti parasti uz priekšu un kursē pa malām līdz pat pretinieku soda laukumam. Šādā gadījumā ir jābūt 3 centra pussargiem no kuriem divi centrā un viens vairāk uzbrukumā. Bet mūsu izlases modelim tas neder, jo malējie aizsargi nespēs pienācīgi uzbrukumā darboties un nav tādu centra pussargu tik daudz. Nav jēgas no 5 aizsargiem tikai tāpēc, ka viņi ir aizsargi.
tigereens rakstīja: Piekrītu arī Petric teiktajam.

Bet papildināšu manas domas. Uzskatu, ka būtu jāspēlē pēc 5-3-2 formulas, kur aizsardzībā uzreiz būtu 5 aizsargi:
Oskars Kļava (Mahačkalas "Anzhi" (Krievija))
Kaspars Gorkšs (Queens Park Rangers (Anglija))
Deniss Ivanovs (Sivasspor FC (Turcija))
Pāvels Mihadjuks (Liepājas Metalurgs)
Dzintars Zirnis (Liepājas Metalurgs)

Toties vidējā līnijā pa malām ietu vai nu Žigajevs-Rubīns vai Žigajevs un Cauņa, bet vidū vai nu Laizāns/Astafjevs, kaut arī grūti spriest vai spētu, ko sakarīgu veidot Lazdiņš.

Uzbrukumā, protams, jautājumu nav - Verpakovskis un Rudņevs.

Bet var arī spēlēt pēc formulas 5-4-1, kur nāktu vidējā līnijā viens no centra pussargiem un uzbrukumā vislabāk būtu likt Rudņevu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-10-05 16:04, pirms 14 gadiem
Zirnis EČ bija uz bankas

Par 5iem aizsargiem arī labs joks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-10-05 16:13, pirms 14 gadiem
Gauračs neiztur konkurenci? Nezinu gan,vai viņš ir sliktāks par Grebi vai Karļiku.
sportacentrs nevar uztaisīt kādu interviju,kurā sportacentristi varētu sagatavot viņam dažus jautājumus?piemēram, par Lukjanovu,kā malējo pussargu, par Morozu,jo centrā mums ir pamatīga krīze, piemēram, arī par Bogdanova vai cita jaunā vārtuvīra iesaistīšanu izlasē,kā 3. vārtusargu,lai sāk jau apostīt gaisu. Vaņins, Romanovs un Koļinko jau saules mūžu nebūs izlasē

  -1 [+] [-]

, 2010-10-05 16:16, pirms 14 gadiem
Es arī ceru, ka viņš tur būs!!

  +8 [+] [-]

, 2010-10-05 16:24, pirms 14 gadiem
Miklošs rakstīja: Domāju, ka ziedu laiki Zirnim jau ir garām. Drīzāk jādod vieta kādam perspektīvākam aizsargam. Kaut vai, jau pieminētajam Lukjanovam. Polijā čempionāts ir visai labā līmenī.
http://futbols24.com/publ/izlases/futbols_un_pundurvalsts_6_dalas/32-1-0-553
Lukjanovs - aizsargs

  -3 [+] [-]

, 2010-10-05 16:30, pirms 14 gadiem
A ZIRNJI AR SPEKJI NE? +DDDd

  +3 [+] [-]

, 2010-10-05 16:35, pirms 14 gadiem
Kāpēc nevarētu beidzot Žigajevu laist pamatsastāvā!? Nedomāju, ka viņš nospēlēs sliktāk centra pussarga pozīcijā par Laizānu vai Astafjevu, pietam iepriekšējās spēlēs Rubins izskatījās galīgi nekāds, tāpēc, ja Starkovs paliks pie sava nemainīgā pussargu pāra, tad lai vismaz pa malām paskraida Cauņa ar Žigajevu...

Bet nu Lazdiņam vēl ir par agru šādām spēlēm - būs vēl sliktāk kad spēlēja Rafaļskis...

  +9 [+] [-]

, 2010-10-05 16:35, pirms 14 gadiem
"Treneris norāda, ka šobrīd Gauračam vietas izlasē nav. Un nav nevis tāpēc, ka viņš nebūtu labā formā, bet gan tāpēc, ka neiztur konkurenci, kas uzbrucēju līnijā ir ļoti spēcīga."

wtf?!?

tas spēcīgais konkurents ir arī Perepļotkins??? Es vienmēr cenšos būt objektīvs un jā Perepļotkins cenšās un diezgan labi sevi parādīja pāris epizodēs īpaši kā malējais nevis tīrais uzbrucējs, BET Starkov, varbūt pietiks lobēt Indriksonu un Skonto. Visiem taču ir skaidrs, ka Perepļotkinu liek izlasē visu laiku, lai varētu viņu kautkādā veidā pārdot un Indriksons varētu kādu naudiņu dabūt.

nožēlojami, tā neklājas darīt valsts izlases trenerim, bet nu ko var gribēt, ka Latvijas futbols ir pārvērsts un tiek uzturēts kā atsevišķu cilvēku privātā saimniecība

     [+] [-]

, 2010-10-05 16:39, pirms 14 gadiem
tigereens rakstīja: Piekrītu arī Petric teiktajam.

Bet papildināšu manas domas. Uzskatu, ka būtu jāspēlē pēc 5-3-2 formulas, kur aizsardzībā uzreiz būtu 5 aizsargi:
Oskars Kļava (Mahačkalas "Anzhi" (Krievija))
Kaspars Gorkšs (Queens Park Rangers (Anglija))
Deniss Ivanovs (Sivasspor FC (Turcija))
Pāvels Mihadjuks (Liepājas Metalurgs)
Dzintars Zirnis (Liepājas Metalurgs)

Toties vidējā līnijā pa malām ietu vai nu Žigajevs-Rubīns vai Žigajevs un Cauņa, bet vidū vai nu Laizāns/Astafjevs, kaut arī grūti spriest vai spētu, ko sakarīgu veidot Lazdiņš.

Uzbrukumā, protams, jautājumu nav - Verpakovskis un Rudņevs.

Bet var arī spēlēt pēc formulas 5-4-1, kur nāktu vidējā līnijā viens no centra pussargiem un uzbrukumā vislabāk būtu likt Rudņevu.
Piekrītu, jo mums ir viens labs centra pusargs - Laizāns un viens labs, bet vecs centra pss - Astafjevs.

 +11 [+] [-]

, 2010-10-05 16:44, pirms 14 gadiem
Ko jus , puishi. Starkovam taisniba ! Lai spele vecie perduni lidz 2030 gada!!!!

     [+] [-]

, 2010-10-05 16:50, pirms 14 gadiem
jaded rakstīja: Ja ir 3 centra aizsargi, tad malējie ir izvirzīti parasti uz priekšu un kursē pa malām līdz pat pretinieku soda laukumam. Šādā gadījumā ir jābūt 3 centra pussargiem no kuriem divi centrā un viens vairāk uzbrukumā. Bet mūsu izlases modelim tas neder, jo malējie aizsargi nespēs pienācīgi uzbrukumā darboties un nav tādu centra pussargu tik daudz. Nav jēgas no 5 aizsargiem tikai tāpēc, ka viņi ir aizsargi.
Bet, ja mēs spēlējam no aizsardzības, tad tas ir racionālākais risinājums, jo:
1) lielāks aizsardzības blīvums
2) tā kā Mihadjuks labāk jūtas centrā nekā malā, bet Zirnis ir labs malā, bet abi nav šobrīd ekstra labā formā, tad šis ir un būtu racionālākais veids par aizsardzību.

par pussargiem:
1) Laizāns ir bijušais centra aizsargs, tātad labi var sastrādāties ar aizsargiem, jo viņš arī vairāk sēž uz aizsardzības filosofiju kā pussargs.
2) Astafjevs ir lielisks bumbas pieturētājs un saspēles veidotājs, tātad vairāk virzam uz priekšu.

Visu šo ierosinājumu ieteicu tikai viena iemesla dēļ - GEKASS!!!! Viņš joņo tieši pa Zirņa/Mihadjuka pusi!!! Tur vajag pastiprinājumu! Ja gribam atkal 2-4 vārtu sabirumu un kārtējo zaudējumu, tad var palikt pie klasiskā 4-4-2, bet ja gribam vismaz aizķerties pie kāda punktiņa, tad kaut kas jāmaina. Aizsargu ir vairāk, pussargu mazāk. Bet uzbrukums mums nav spīdošs dēļ pussargiem. Tātad ļoti racionāls risinājums!

  +8 [+] [-]

, 2010-10-05 16:56, pirms 14 gadiem
tigereens rakstīja: Visu šo ierosinājumu ieteicu tikai viena iemesla dēļ - GEKASS!!!!
Gekasa nebūs, no stress

  +1 [+] [-]

, 2010-10-05 16:59, pirms 14 gadiem
tigereens rakstīja: Bet, ja mēs spēlējam no aizsardzības, tad tas ir racionālākais risinājums, jo:
1) lielāks aizsardzības blīvums
2) tā kā Mihadjuks labāk jūtas centrā nekā malā, bet Zirnis ir labs malā, bet abi nav šobrīd ekstra labā formā, tad šis ir un būtu racionālākais veids par aizsardzību.

par pussargiem:
1) Laizāns ir bijušais centra aizsargs, tātad labi var sastrādāties ar aizsargiem, jo viņš arī vairāk sēž uz aizsardzības filosofiju kā pussargs.
2) Astafjevs ir lielisks bumbas pieturētājs un saspēles veidotājs, tātad vairāk virzam uz priekšu.

Visu šo ierosinājumu ieteicu tikai viena iemesla dēļ - GEKASS!!!! Viņš joņo tieši pa Zirņa/Mihadjuka pusi!!! Tur vajag pastiprinājumu! Ja gribam atkal 2-4 vārtu sabirumu un kārtējo zaudējumu, tad var palikt pie klasiskā 4-4-2, bet ja gribam vismaz aizķerties pie kāda punktiņa, tad kaut kas jāmaina. Aizsargu ir vairāk, pussargu mazāk. Bet uzbrukums mums nav spīdošs dēļ pussargiem. Tātad ļoti racionāls risinājums!
LABRĪT!!
sen jau zināms,ka Gekass nespēlēs izlasē (vismaz,kamēr to vadīs šī brīža treneris)!

     [+] [-]

, 2010-10-05 17:08, pirms 14 gadiem
tigereens rakstīja: Visu šo ierosinājumu ieteicu tikai viena iemesla dēļ - GEKASS!!!! Viņš joņo tieši pa Zirņa/Mihadjuka pusi!!! Tur vajag pastiprinājumu! J
Labi, pieņemsim, ka tiksi galā ar Gekasu. Bet ko darīsi ar Haristeasu un Zagoraki? Bet jebkurā gadījumā Rehāgels nav pirmoreiz ar pīpi uz jumta, gan jau izdomās, kā apiet tavu taktiku.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-05 17:39, pirms 14 gadiem
Uzbrukumā varēja pamēģināt duetu Lukjanovs - Rudņevs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-10-05 17:51, pirms 14 gadiem
Starkovs zin ko dara.
Dzirdēts, ka ir futbolisti, kas ar savu klātbūtni bojā mkroklimatu (varbūt kāds no tiem, ko gribam Starkovu piespiest paņemt savulaik ir "izcēlies").
Ja Zirnis ir vajadzīgs tad viņš spēlēs pat neskatoties uz to, ka nav Skonto audzēknis.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-05 17:54, pirms 14 gadiem
UserSupport rakstīja: Zirnis EČ bija uz bankas

Par 5iem aizsargiem arī labs joks
nesapratu,uz kā viņš bija?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-05 17:59, pirms 14 gadiem
KB rakstīja: Uzbrukumā varēja pamēģināt duetu Lukjanovs - Rudņevs!
pamosties. kamēr būs Starkovs nekādas mēģināšanas nebūs pat pārbaudes spēlēs pret kautkādiem talantiem vai kā tā...

"Sastāvā ir gandrīz visi pieredzējušie futbolisti. Ceram, ka līdzjutēji būs kopā ar mums arī pēc spēlēm ar Grieķiju un Gruziju" šitas man patīk! Starkovs vienmēr ir zinājis, "ko mēs no viņa gaidām"..

  -1 [+] [-]

, 2010-10-05 17:59, pirms 14 gadiem
Vai jums neliekas ,ka izlase vajadzētu iesaistīt Daugavas malējo pussargu Valēriju Afanasjevu!

     [+] [-]

, 2010-10-05 18:03, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Labi, pieņemsim, ka tiksi galā ar Gekasu. Bet ko darīsi ar Haristeasu un Zagoraki? Bet jebkurā gadījumā Rehāgels nav pirmoreiz ar pīpi uz jumta, gan jau izdomās, kā apiet tavu taktiku.
sportacentrs.com

     [+] [-]

, 2010-10-05 18:15, pirms 14 gadiem
Kursh te taa vairaak skatiijies Virsliigas speeles varbuut vareetu pateikt kaa izskataas Daugavas sastaavaa Simonovs(maleejais aizsargs?).Daudz kljuudaas u.c.?

     [+] [-]

, 2010-10-05 18:15, pirms 14 gadiem
Vai furbola līdzjutējiem Starkovs nesāk un nerviem spēlēt? Kam jānotiek lai tu psihologu kāds nomainītu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-05 18:23, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Labi, pieņemsim, ka tiksi galā ar Gekasu. Bet ko darīsi ar Haristeasu un Zagoraki? Bet jebkurā gadījumā Rehāgels nav pirmoreiz ar pīpi uz jumta, gan jau izdomās, kā apiet tavu taktiku.
Rehāgels?

  -1 [+] [-]

, 2010-10-05 18:27, pirms 14 gadiem
balkons rakstīja: Rehāgels?
Gekass ir, Rehāgels arī. Malači. Laikam vēl pāris stundas būs jāpagaida, kad kāds sapratīs, kas ir Haristeass un Zagorakis...

     [+] [-]

, 2010-10-05 18:28, pirms 14 gadiem
Kāds var pateikt ko sastāvā dara Grebis, vai Starkovs uz prātu izkūkojis.

  -4 [+] [-]

, 2010-10-05 18:44, pirms 14 gadiem
Jāpiekrīt visā sacītajā Starkovam. Arī par Gauraču reāli skaidri un gaiši pateica, kā ir. Cepuri nost trenera priekšā. Lai veicas grūtajos mačos.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-05 18:44, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Gekass ir, Rehāgels arī. Malači. Laikam vēl pāris stundas būs jāpagaida, kad kāds sapratīs, kas ir Haristeass un Zagorakis...
Rehāgels jau sen nav pie Grieķijas stūres...

     [+] [-]

, 2010-10-05 18:46, pirms 14 gadiem
Maino rakstīja: muļķības
Pieņemsim, ka es saku muļķības, bet es nekur neredzu nevienu pretargumentu manam piedāvātajam variantam!!!! Vai tiešām domājat, ka mūsējie pat pret Haristeasu un Zagoraki ar spēs ko izdarīt? Es gribu ticēt, ka jā, pat esot 4-4-2 formātā, bet ja nu tomēr nespēs un ielaidīs kārtējās bumbas?

Es tiešām brīnos par cilvēku nespēju dot sakarīgus pretargumentus un piedāvājumus, ko ieteiktu likt vietā, ja MUMS IR SŪDĪGA VIDĒJĀ PUSSARGU LĪNIJA un ar dramatiskām galvassāpēm par kreiso aizsargu pozīciju!!! Ja netiekam uz priekšu uzbrukumā, tad vismaz sakārtojam rindas aizsardzībām spēcīgāk, lai nav galīgi jākaunās! Gan jau iespēs kaut ko pretuzbrukumā, ja būs dotas kādas iespējas, par to nešaubos, bet... reāli jāpadomā pret šo grieķu uzbrucēju un vidējās līnijas spēku!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-05 18:46, pirms 14 gadiem
Andromeeds rakstīja: Rehāgels jau sen nav pie Grieķijas stūres...
Tiešām? Ko tu neteiksi...

     [+] [-]

, 2010-10-05 18:55, pirms 14 gadiem
tigereens rakstīja: Vai tiešām domājat, ka mūsējie pat pret Haristeasu un Zagoraki ar spēs ko izdarīt?
Sportacentrs gadījumā nepasniedz balvas par smieklīgāko komentāru vai kaut ko tamlīdzīgu?

  +2 [+] [-]

, 2010-10-05 19:22, pirms 14 gadiem
Rakstu krieviski, lai Starkova kungs varētu izlasīt un saprast.
Ув.тренер сборной Латвии. Только слепой не видит, что давно настало время обновить сборную. Вы упорно доказываете всем, что конкурентов существующим игрокам нет, но ведь их и не будет! На проверочные игры даже на скамейку Вы практически не приглашали новых игроков, в том числе и в нападение. И это при том, что команда не забивает даже слабым сборным. Какой стимул у молодых тянуться в сборную, если путь туда им заказан громогласными заявлениями тренера, за что Вам должно быть стыдно. Похоже, что конкуренции сегодня действительно нет, и прежде всего Вам.

     [+] [-]

, 2010-10-05 19:48, pirms 14 gadiem
ir tādi džeki vēl kā Lukjanovs un Kožans. Derētu Starkovam parādīt viņu pases foto un globusā kur atrodas Polija. moš sapratīs.

  +5 [+] [-]

, 2010-10-05 19:49, pirms 14 gadiem
kapec izlase nav Isakova,Lobanjova,Blagonodezdina.???????...viniem ir tikaj pa 37 g.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-05 20:09, pirms 14 gadiem
Papildus tam ko jau rakstiju. Sheit ir Nuncio Dzavetjeri viedoklis par jauniem speeleetaajiem.
inSPORT.lv :: Эксклюзивно о спорте
Re kaa vajag domaat trenerim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-05 21:30, pirms 14 gadiem
nju ganjau ka ir izsaukts uz laqtvijas LV ganjauka pretendee!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-06 00:19, pirms 14 gadiem
aqnix rakstīja: Kāds var pateikt ko sastāvā dara Grebis, vai Starkovs uz prātu izkūkojis.
Dzirdēju ka kaimiņu mājās jaunus logus ielikuši- tak jāpārbauda

  -1 [+] [-]

, 2010-10-06 02:25, pirms 14 gadiem
Es nedomaju ka Gauračs atpaliek no Grebja.. kurš pat kkada tur liga netika..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-06 13:19, pirms 14 gadiem
Par gaurarču. Neizturot spēcīgo konkurenci. Tam gan es nepiekristu, Karlasons sen jau kā vairs neko nedara, Verpakovskis vismaz atdzīvojas kaut mazliet. Ja skatās uz standartkandidātiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja