Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Gutkovskis un Cigaņiks ar vēliem vārtiem izglābj Latvijas izlasi no Gibraltāra

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Gutkovskis un Cigaņiks ar vēliem vārtiem izglābj Latvijas izlasi no Gibraltāra
Vladislavs Gutkovskis. Foto: Reuters/Scanpix

Šovakar pirmo uzvaru 2022. gada Pasaules kausa kvalifikācijas ciklā guva Latvijas futbola izlase, kas savā laukumā ar 3:1 pieveica apakšgrupas pastarīti Gibraltāru. Laukuma saimnieku divus vārtus otrajā puslaikā guva Vladislavs Gutkovskis, bet punktu ar tālšāvienu pielika Andrejs Cigaņiks.

Spēles teksta tiešraide

# Latvijas izlase pirmo reizi vadībā izvirzījās drīz pēc puslaika pārtraukuma, kad pretinieku soda laukumā spērienu pa kājām saņēma Artūrs Zjuzins. 11 metru soda sitienu 50. minūtē realizēja Vladislavs Gutkovskis, sitot kreisajā apakšējā stūrī – 1:0.

# Desmit minūtes pēc Gutkovska vārtiem teicams moments bija Robertam Uldriķim, kurš pats atbruņoja aizsargu un aizskrēja uz tikšanos pret vārtsargu. Taču pievīla apspēlēšanas manevrs, un beigās Latvijas izlase cerīgo momentu pabeidza bez sitiena vārtu rāmī.

# Neizmantoto momentu nācās atcerēties 71. minūtē, kad Eduards Emsis uzkrita virsū pretiniekam. Lai gan sākumā pārkāpums netika fiksēts, mača galvenais arbitrs ar VAR palīdzību lēmumu mainīja un nozīmēja 11 metru soda sitienu. Pāvelam Šteinboram uzminēt sitiena virzienu neizdevās – 1:1.

# Tomēr Latvijas izlasei izdevās izglābties no apkaunojuma. 85. minūtē sitiens neizdevās Raivim Jurkovskim, bet bumba veiksmīgi atrada Raimondu Krolli, kurš bija ļoti aukstasinīgs un sameklēja Gutkovski, nokārtojot uzbrukuma partnerim sitienu jau tukšos vārtos – 2:1.

# Gutkovskis rezultatīvi spēlējis savos klubos Polijā, bet valstsvienības rindās viņam tie bija tikai trešie un ceturtie vārti. Turklāt visi iesisti pret pundurvalstīm – pārbaudes spēlē pret Sanmarīno, Nāciju līgā pret Andoru un tagad pret Gibraltāru.

# Punktu ar lielisku tālsitienu pielika Andrejs Cigaņiks, kurš izcēlās 89. minūtē un noformēja mača gala iznākumu – 3:1. Cigaņikam tie bija pirmie vārti valstsvienības rindās.

# Latvija četrās cikla spēlēs tikusi pie četriem punktiem – par 3:3 Turcijā un 3:1 šovakar. Savukārt pirmajos divos mačos tika piedzīvoti zaudējumi – 1:2 mājās pret Melnkalni un 0:2 izbraukumā pret Nīderlandi. No priekšā esošajām Melnkalnes, Norvēģijas un Nīderlandes atpaliekam trīs punktus.

# Latvijas izlase pret Gibraltāru iepriekš bija spēlējusi divas reizes, abus mačus aizvadot viesos. 2016. gadā pārbaudes spēlē tika izcīnīta 5:0 uzvara, visus vārtus iesitot otrajā puslaikā, bet 2018. gadā tika piedzīvots smagi apkaunojošs zaudējums ar 0:1, vārtus ielaižot 88. minūtē.

# Jāatgādina, ka nupat UEFA Konferenču līgas play-off tikās Latvijas un Gibraltāra čempiones. Smagā duelī pagarinājumā uzvarēja "Lincoln Red Imps", atstājot krietni bagātāko "Riga" bešā. Gibraltāra komanda pirmo reizi vēsturē spēlēs grupu turnīrā. Latvijas klubu futbolam ir tieši tikpat grupu turnīru.

# Latvijas izlase nākamo spēli aizvadīs sestdien, kad savā laukumā uzņems Norvēģiju ar Dortmundes "Borussia" spīdekli Ērlingu Holannu priekšgalā. Norvēģi šovakar savā laukumā nospēlēja neizšķirti pret Nīderlandi – 1:1.

Latvija - Gibraltārs 3:1 (0:0)

Vārti: Gutkovskis 49` (11m), 85`, Cigaņiks 89` - De Barss 71`(11m)
Brīdinājumi: Černomordijs - Bosio, Anneslijs
Latvija: Šteinbors, Savaļnieks, Černomordijs, Dubra, Jurkovskis, Zjuzins (Kārkliņš 90+1`), Emsis, J. Ikaunieks (Jaunzems 90+1`), Uldriķis (Krollis 78`), Cigaņiks, Gutkovskis.
Gibraltārs: Koleings, Čipolina, Bosio, Valarino, Torilja, Anneslijs (Ernandess 65`), Serdžents, Vaismens, De Barss, Ronans, Brito.
Galvenais tiesnesis: Pavels Orels (Čehija)

G grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Turcija422012:78
2.Nīderlande421112:57
3.Melnkalne42118:57
4.Norvēģija42115:47
5.Latvija41127:84
6.Gibraltārs40042:170

 +16 [+] [-]

, 2021-09-01 23:39, pirms 4 gadiem
3pt ir galvenais, bet līdz 85. minūtei nezināju, smieties vai raudāt. Neko labu neredzēju, nezinu par ko tas Vektors tur lēkāja un bļāva. Laikam priecīgs, ka nebūs bezdarbnieks. Skumja spēle, labs rezultāts.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:41, pirms 4 gadiem
Neskaitot to, ka Zjuzins nopelnīja pendeli, es teiktu, ka briesmīgas piespēles bija viņa izpildījumā viscaur maču. Skanēs bargi, bet izskatījās pēc ļooti zema līmeņa un negatavības mačam
Slēpts komentārs: Zviedru Agris

 +13 [+] [-]

, 2021-09-01 23:41, pirms 4 gadiem
Ok, vismaz Cigaņika gols bija skaists.

  +8 [+] [-]

, 2021-09-01 23:42, pirms 4 gadiem
Spēle bija saspringta. Pret Gibraltāru.. Komentētājiem emocijas it kā būtu vārti pret Itāliju.
Gaidīju pārliecinošāku spēli, bet saglabāju piesardzību, kā izrādās - pamatoti.
Komentētāji pieminēja, ka pret norvēģiem klātienē redzēsim superzvaigznes. Vai tas tiešām ir veids kā vilināt fanus fanot par izlasi stadionā?

  +7 [+] [-]

, 2021-09-01 23:42, pirms 4 gadiem
Pēc spēles Dainis pārmet krustu.. Vai tiešām jāpateicas augstākiem spēkiem, ka uzvaram Gibraltāru? Vai tas ir vektors - cerēt uz veiksmi pret vienu no vājākajām izlasēm? Kas būs nākamajos mačos? Lūgsies, lai nepazemo?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-01 23:42, pirms 4 gadiem
Daiņels atkal ir to izdarijīs

 +11 [+] [-]

, 2021-09-01 23:42, pirms 4 gadiem
knapi izglabamies pret vareno Gibraltaru, bet nu labi kad taa, vareja ari but 1-1

  +6 [+] [-]

, 2021-09-01 23:43, pirms 4 gadiem
Uzvara un 3 punkti tabulā ir, lepnums un prieks par izlases sniegumu kā pēc volejbola nav. Kazakevičam laiks atkāpties, tikai 10 minūtes no pilnīgas katastrofas.

 +12 [+] [-]

, 2021-09-01 23:43, pirms 4 gadiem
Krollis pārvērta spēli! Labi, ka tā..citādi bijām itin tuvu ļoti skābam vakaram.

  +6 [+] [-]

, 2021-09-01 23:43, pirms 4 gadiem
Njā, ar šādu spēli Holandam laikam pret Latviju būs vismaz dublis...

  -2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:43, pirms 4 gadiem
ceru ka daiņelim pieliks pie algas un pagarinās līdz 2050, kamēr nenoceļ citi

     [+] [-]

, 2021-09-01 23:43, pirms 4 gadiem
skotijs rakstīja: Pēc spēles Dainis pārmet krustu.. Vai tiešām jāpateicas augstākiem spēkiem, ka uzvaram Gibraltāru? Vai tas ir vektors - cerēt uz veiksmi pret vienu no vājākajām izlasēm? Kas būs nākamajos mačos? Lūgsies, lai nepazemo?
Loģiski, ja zaudētu tad tiktu atlaizts no darba.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:43, pirms 4 gadiem
vienīgā pozetīvā epizode Cigaņika vārti...pārējais viss pilnīgs sū.s ne futbols.Neizsakāmi priecīgs bij kazakēvičs pēc izglābšanās no kārtējā pazora,vaismaz nebūs jaataisnojas ,varēs gudri liet ūxeni presenē
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:44, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var

  +1 [+] [-]

, 2021-09-01 23:44, pirms 4 gadiem
Nu beigās sasita, lai tas rezultāts normālāks būtu, bet nu pati spēle kā vienmēr zem katras kritikas. Vairāk punkti mums šajā grupā nespīd, ja nu vienīgi 0:0 izbraukumā gibraltārā.

  +7 [+] [-]

, 2021-09-01 23:44, pirms 4 gadiem
Prieks, ka beigās lielais pārsvars pārtapa arī rezultātā.. Nemākam izmantot izdevības.. Bet viss labs, kas labi beidzas! Veiksmi pret norvēģiem!

  +4 [+] [-]

, 2021-09-01 23:44, pirms 4 gadiem
Nez, es pat neko negaidīju no Latvijas izlases šovakar. It īpaši pēc Riga FC kāsiena Red Imps. Bet 3 punkti ir patīkams bonuss.

     [+] [-]

, 2021-09-01 23:44, pirms 4 gadiem
Vēsturisks panākums!!! DAinim nobela prēmiju!

  +2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:44, pirms 4 gadiem
man nepatīk DAINIS un viņa VEKTORS

 +10 [+] [-]

, 2021-09-01 23:45, pirms 4 gadiem
Visu cieņu, bet nesapratu ko Emsis dara laukumā. 97% gadījumu veic piespēli uz atpakaļu pat nemeklējot uz priekšu; it īpaši kad nav pretinieks blakus. Brāķis daudz; par pendeles situāciju pat nerunājot. Švaki mums ar balstiem..

  +2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:45, pirms 4 gadiem
Varoņi, uzvarēja amatierus! Es tam neticēju! Lepojos!

  -3 [+] [-]

, 2021-09-01 23:45, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu beigās sasita, lai tas rezultāts normālāks būtu, bet nu pati spēle kā vienmēr zem katras kritikas. Vairāk punkti mums šajā grupā nespīd, ja nu vienīgi 0:0 izbraukumā gibraltārā.
par ko tāds naids pret vareno daiņela tīmu?

  -3 [+] [-]

, 2021-09-01 23:45, pirms 4 gadiem
sp23 rakstīja: Visu cieņu, bet nesapratu ko Emsis dara laukumā. 97% gadījumu meklē piespēli uz atpakaļu, pat kad nav neviens blakus. Brāķis daudz; par pendeles situāciju pat nerunājot. Švaki mums ar balstiem..
Ivan Zhelizko vajag

  +6 [+] [-]

, 2021-09-01 23:45, pirms 4 gadiem
skotijs rakstīja: Pēc spēles Dainis pārmet krustu.. Vai tiešām jāpateicas augstākiem spēkiem, ka uzvaram Gibraltāru? Vai tas ir vektors - cerēt uz veiksmi pret vienu no vājākajām izlasēm? Kas būs nākamajos mačos? Lūgsies, lai nepazemo?
++ par saadu knapu uzvaru man butu kauns lekt gaisaa pret uz papira smagi vajaku izlasi, tatad ko no sada trenera var saigaidit nakotne?! Ja vinam si uzvara ir liela, par kkadam top izlasem neizkirts vinam liksies ir milzigs panakums.... nekam neder

  +5 [+] [-]

, 2021-09-01 23:46, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiess prieks par LV izlases heiteru smago aplauzienu!👏👍
Latvija nezaudēja, bet jautājumi paliek. Ko treneriem darīt, ja spēlētāji izveido tik daudz momentus, bet realizēt tos nespēj?! Treneriem pašiem iet laukumā?
Treneris izvēlās sastāvu, par ko LV futbola izlases sakarā ir daudz jautājumu. Un māka no iespējām gūt vārtus nav tikai veiksme, bet spēlētāju meistarība, forma utt.

  +3 [+] [-]

, 2021-09-01 23:46, pirms 4 gadiem
Šis ir tas brīdis, kad pilnīgi jebkuram latvietim jālepojas!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2021-09-01 23:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šis ir tas brīdis, kad pilnīgi jebkuram latvietim jālepojas!
Jā, acīmredzot, šī uzvara aizēno hokeja izlases tikšanu OG un voļa izlases uzvaru EČ spēlē

  +7 [+] [-]

, 2021-09-01 23:47, pirms 4 gadiem
arrived rakstīja: Neskaitot to, ka Zjuzins nopelnīja pendeli, es teiktu, ka briesmīgas piespēles bija viņa izpildījumā viscaur maču. Skanēs bargi, bet izskatījās pēc ļooti zema līmeņa un negatavības mačam
Emsis reāli zaļš, ko parāda attieksme un nespēja savākties. Daži spēlētāji nebūtu jāņem avansā uz ilzasi. Prieks par Gutkovski, kurš arī savā klubā normāli iet un nedaudz prieks par Cigaņika pirmajiem, bet ļoti nepatīk tas, ka kuro spēli Cigaņiks pēdējo piespēl iatdod nedroši un tieši uz pretinieku, kad ir iespēja uzvrucēju izvirzīt labā pozīcijā. Paveicās kapitāli. Laikam labi, ka tomēr nenolēmu doties uz tribīnēm, būtu pārāk sacepies par spēles gaitu. Es vēl joprojām neredzu, kur ir tas zīmējums. no 80 min Gibraltārs uz mūsu presingu īsās piespēleš trījstūros un kvadrātos precīzi un smuki mūs izvazā. GIBRALTĀRS

  +5 [+] [-]

, 2021-09-01 23:47, pirms 4 gadiem
Cik momentus izšķērdējām, bet nu futbola patrioti teiks, ka izlase iet pareizaja virziena. Nesaprotamākais man likās tās novēlotās maiņas, jo varēja redzēt, ka šķērdējām momentus laukā un atkal ir kāds futbolists, kas nopelna pendeli pretiniekiem. Gan jau Daiņelim šis pozitīvs vektors!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -3 [+] [-]

, 2021-09-01 23:47, pirms 4 gadiem
Gribu reportot dažus lietotājus par naida runu un morālu kaitējumu!

  +2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:47, pirms 4 gadiem
beckham9 rakstīja: Spēle bija saspringta. Pret Gibraltāru.. Komentētājiem emocijas it kā būtu vārti pret Itāliju.
Gaidīju pārliecinošāku spēli, bet saglabāju piesardzību, kā izrādās - pamatoti.
Komentētāji pieminēja, ka pret norvēģiem klātienē redzēsim superzvaigznes. Vai tas tiešām ir veids kā vilināt fanus fanot par izlasi stadionā?
Laikam,ka uz mani arī tas attiecas.. Aiziešu,jo gribas redzēt klātienē norvēģu brīnumbērnu. Kad tad,ja ne tgd.

  +5 [+] [-]

, 2021-09-01 23:48, pirms 4 gadiem
Lai arī uzvarēta spēle, bet sajūtas kā būtu ničā nospēlēts. Apnicis klausīties - nav spēļu prakses, tāpēc nav gatavs. Tad nafig to spēlētāju tur komandā par pagātnes nopelniem? Lai spēlē tie, kas virslīgā regulāri tiek sastāvā, vai ņem no nākotnes līgas līderus. Tie varbūt nav gatavi līmenim, bet nebūs koka kājas no dirnēšanas uz soliņa.

     [+] [-]

, 2021-09-01 23:48, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eu, atbildi uz manu iepriekš uzdoto jautājumu.
Pastāsti mums nezinātājiem, kurš no Gibraltara izlases ir pastnieks vai muitnieks?
Eu, iekāp mīnas kuģī un piepisies aiz laimes
Ja specifiski vēlies uzzināt katra gibraltārieša profesiju, ieej pats linkedinā un parakņājies tas ka tie pārsvarā ir amatieri, kuriem ir pamatdarbs, tas nevienam nav noslēpums

  -3 [+] [-]

, 2021-09-01 23:49, pirms 4 gadiem
Gibraltāra vārtu guvējs pat nepriecājās par iesisto pendeli, kamēr Gutkovskis...

     [+] [-]

, 2021-09-01 23:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai mums ir ļoti plašs spēlētāju loks no kā izvēlēties?
Man nav saprotamas dažas izvēles, kā tikai simpātijas/antipātijas. Konkrēti piemēri jau daudz aprakstīti, nav jēgas atkārtoties.

  +3 [+] [-]

, 2021-09-01 23:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai mums ir ļoti plašs spēlētāju loks no kā izvēlēties?
Bocmani kastē!

     [+] [-]

, 2021-09-01 23:49, pirms 4 gadiem
punktu situācija grupā gan tāda crazy, ja LV nedāvinātu ciitem dāvanas, iespējams tagad būtu 2trie

  -2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:51, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Eu, iekāp mīnas kuģī un piepisies aiz laimes
Ja specifiski vēlies uzzināt katra gibraltārieša profesiju, ieej pats linkedinā un parakņājies tas ka tie pārsvarā ir amatieri, kuriem ir pamatdarbs, tas nevienam nav noslēpums
He-he-he
Tu esi ļoti paredzams, jo zināju, ka tava atbilde būs tik ļoti trula.
Nu, bet ko var vēlēties no grāvjrača?

     [+] [-]

, 2021-09-01 23:51, pirms 4 gadiem
Nav jau vairs vārgu pundurvalstu. Pat Luksemburga apspēlēja azerus un Malta - Kipru

  -2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:53, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: Man nav saprotamas dažas izvēles, kā tikai simpātijas/antipātijas. Konkrēti piemēri jau daudz aprakstīti, nav jēgas atkārtoties.
Kamēr neatrodamies komandas iekšienē mums nav īsti pamata spriedelēt kāpēc ir tas spēlētājs vai tas nav.
Protams, ka mēs spriedelējam, bet īsti objektīvi tas nav.

     [+] [-]

, 2021-09-01 23:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: He-he-he
Tu esi ļoti paredzams, jo zināju, ka tava atbilde būs tik ļoti trula.
Nu, bet ko var vēlēties no grāvjrača?
Viņš tiešām grāvjracis? Ja tā, tad tas daudz ko izskaidro.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-01 23:54, pirms 4 gadiem
Shii halava pavera pandoras laadi Indijas okeana? Nu halavchiki

  -3 [+] [-]

, 2021-09-01 23:55, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Nav jau vairs vārgu pundurvalstu. Pat Luksemburga apspēlēja azerus un Malta - Kipru
Jā, LUX pārsteidza. Malta vinēja, jo Kipra no 40 minūtes spēlēja 10 vīru sastāvā. Malta visus golus sasita pēc tam.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:57, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Krollis pārvērta spēli! Labi, ka tā..citādi bijām itin tuvu ļoti skābam vakaram.
Tā ar bija
Būtu ātrāk to tizleni uldriki nomainījuši uz Krolli, nervi būtu aiztaupīti

  -2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:58, pirms 4 gadiem
Kristīne atkal izvilka Portugāli, jo iesita 89 un 90+6 minūtēs izvelkot savai izlasei par Īriju ar rezultātu 2:1.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-01 23:59, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: He-he-he
Tu esi ļoti paredzams, jo zināju, ka tava atbilde būs tik ļoti trula.
Nu, bet ko var vēlēties no grāvjrača?
Pasaki godīgi- Tavuprāt, ir iemesls nenormālam priekam un bļaut: "Ierijat, heiteri", ja pēdējās 10 minūtēs izraujam uzvaru pār Rīgas Pļavnieku izmēra izlasi? Nosimulējot pendeli?

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, LUX pārsteidza. Malta vinēja, jo Kipra no 40 minūtes spēlēja 10 vīru sastāvā. Malta visus golus sasita pēc tam.
LUX tomēr pēdējos gados rāda puslīdz sakarīgu sniegumu, tādēļ tas nav tik pārsteidzoši. Šajā ciklā viņi arī īrus Dublinā apspēlēja. Arī tos pašus azerus nesen Nāciju līgā uzvarēja.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:00, pirms 4 gadiem
sp23 rakstīja: Visu cieņu, bet nesapratu ko Emsis dara laukumā. 97% gadījumu veic piespēli uz atpakaļu pat nemeklējot uz priekšu; it īpaši kad nav pretinieks blakus. Brāķis daudz; par pendeles situāciju pat nerunājot. Švaki mums ar balstiem..
Tieši tā
Emsis un uldrikis - divi pārpratumi

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:01, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Viņš tiešām grāvjracis? Ja tā, tad tas daudz ko izskaidro.
Pēc Āra principiem, visiem ir jābūt intelektuāļiem ar augstāko izglītību, labām iemaņām jaunajās tehnoloģijās, politkorektiem briļļainiem antirasistiem, gejiem, LGTB atbalstītājiem, abstinentiem, veģetāriešiem un turklāt vēl arī feministiem! Jebkura veida novirze no minētās normas tiek uzskatīta par deģenerātismu It sevišķi fiziskā darba darītāji

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:02, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Gribu reportot dažus lietotājus par naida runu un morālu kaitējumu!
Gribēt nav kaitīgi!

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:03, pirms 4 gadiem
Krollis izglāba Daiņa pakaļu... Labi, ka tā. Uldriķis izlasē laiž kā vēl nesen Sovs Valmierā, ar Kroļļa iziešanu laukumā izlases uzbrukumiem parādījās reāls saturs un pavisam citas golu iespējas.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:03, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Pasaki godīgi- Tavuprāt, ir iemesls nenormālam priekam un bļaut: "Ierijat, heiteri", ja pēdējās 10 minūtēs izraujam uzvaru pār Rīgas Pļavnieku izmēra izlasi? Nosimulējot pendeli?
Nezinu, vai kādam ir nenormāls prieks, bet patīkama sajūta ir.
Ne mūsu spēlētājiem būtu jājūtas ļoti vainīgiem, ka tiesnesis piešķīra šo pendeli uz GIB vārtiem. Atgādinu, ka šai spēlei bija WAR sistēma. Un ja šīs sistēmas tiesneši pateica, ka ir pendele, tad kur problēma, un par ko jāvaino mūsu spēlētājus.

  +3 [+] [-]

, 2021-09-02 00:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eu, atbildi uz manu iepriekš uzdoto jautājumu.
Pastāsti mums nezinātājiem, kurš no Gibraltara izlases ir pastnieks vai muitnieks?
Bija Novicka intervija,žēl ka nenoskatījies
Tur bija pastāstīts kur šie špīleri strādā pamatdarbos
Muitnieks laikam bija komandas kapteinis

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kamēr neatrodamies komandas iekšienē mums nav īsti pamata spriedelēt kāpēc ir tas spēlētājs vai tas nav.
Protams, ka mēs spriedelējam, bet īsti objektīvi tas nav.
Ir divi varianti. Pieņemt, ka mēs pēc labākā sastāva esam pundurvalstu līmenī. Vai pieņemt, ka ar izlases vadību nav kaut kas kārtībā. Es sliecos uz otru. Tik daudz spēles uz neveiksmēm nevar norakstīt. Papildus neizprotami lēmumi izlases komplektēšanā, nekādi vērā ņemami sasniegumi līdz šim. Neredzu sportiskus argumentus, kāpēc uzskatīt, ka Kazakevičam būtu jāpaliek šajā amatā. Vai tajā bija jānokļūst.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:04, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pēc Āra principiem, visiem ir jābūt intelektuāļiem ar augstāko izglītību, labām iemaņām jaunajās tehnoloģijās, politkorektiem briļļainiem antirasistiem, gejiem, LGTB atbalstītājiem, abstinentiem, veģetāriešiem un turklāt vēl arī feministiem! Jebkura veida novirze no minētās normas tiek uzskatīta par deģenerātismu It sevišķi fiziskā darba darītāji
vienkāršā darba darītājs kaut kā daudziem nav cieņā

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:04, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Pasaki godīgi- Tavuprāt, ir iemesls nenormālam priekam un bļaut: "Ierijat, heiteri", ja pēdējās 10 minūtēs izraujam uzvaru pār Rīgas Pļavnieku izmēra izlasi? Nosimulējot pendeli?
Vovo Namgejs lielais izlases fans un nekad neheito, tikai raksta par Portugāles spēli un Ronaldu sauc par Kristīne!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:04, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: LUX tomēr pēdējos gados rāda puslīdz sakarīgu sniegumu, tādēļ tas nav tik pārsteidzoši. Šajā ciklā viņi arī īrus Dublinā apspēlēja. Arī tos pašus azerus nesen Nāciju līgā uzvarēja.
Tad jau arī viņiem būs kāda talantīga paaudze futbolā izaugusi, ņemot vērā šīs valsts cilvēkresursus.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:06, pirms 4 gadiem
Samocīta ,bet uzvara!
Malači visi ,izņemot Emsi , un es ne par pendeli ,manuprāt briesmīgs mačš Eduardam ,bet izlases galvenais treneris viņu ,man par pārsteigumu pat netaisījās manīt nost. Labi ,ko nu par negatīvo. Izlases uzvara ir jābauda.
Tagad jācer uz brīnumiņu pret Norvēģiem. Latvija , Latvija , Latvija. 🇱🇻

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau arī viņiem būs kāda talantīga paaudze futbolā izaugusi, ņemot vērā šīs valsts cilvēkresursus.
Talantīga paaudze pati no sevis neizaug Tur federācijas ir izveidojušas sistēmu, kas nes augļus. Mūsu gadījumā redzu tik alkatīgu naudas resursu dalīšanu.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:08, pirms 4 gadiem
KristsT rakstīja: Ir divi varianti. Pieņemt, ka mēs pēc labākā sastāva esam pundurvalstu līmenī. Vai pieņemt, ka ar izlases vadību nav kaut kas kārtībā. Es sliecos uz otru. Tik daudz spēles uz neveiksmēm nevar norakstīt. Papildus neizprotami lēmumi izlases komplektēšanā, nekādi vērā ņemami sasniegumi līdz šim. Neredzu sportiskus argumentus, kāpēc uzskatīt, ka Kazakēvičam būtu jāpaliek šajā amatā. Vai tajā bija jānokļūst.
Jā, sapiķojam pāris simtus kompensācijā un skatāmies, kurš no LFF nav bijis trenera amatā? Dzirdēju, ka Rihters tagad kotējas augstu, FC Rīga treneris kā nekā 😎
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:09, pirms 4 gadiem
Labi, uzvara paliek uzvara, bet diemžēl nepamet sajūta, ka pašreizējās (un arī pēdējo gadu spēlēs Nāciju līgā) izlases kodols gan spēlētāji, gan treneri ir samierinājušies ar pusprofesionāļu ambīcijām, kas, manuprāt, nav pareizs vektors.. No otras puses, kāpēc lolot ilūzijas, ka uz Eiropas vai pasaules fona varēsim kaut ko daudzmaz nopietnu sasniegt, ja futbola sistēmas daudz valstīs ir daudzejādā ziņā pavisam citā līmenī..

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:09, pirms 4 gadiem
Artudito rakstīja: Jā, sapiķojam pāris simtus kompensācijā un skatāmies, kurš no LFF nav bijis trenera amatā? Dzirdēju, ka Rihters tagad kotējas augstu, FC Rīga treneris kā nekā 😎
Tā protams ir vēl viena problēma, ka, atlaižot vienu sliktu treneri, jābaidās, ka vēl sliktāku neieliks vietā. Starkovu, piemēram.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:09, pirms 4 gadiem
Ingus1992 rakstīja: Samocīta ,bet uzvara!
Malači visi ,izņemot Emsi , un es ne par pendeli ,manuprāt briesmīgs mačš Eduardam ,bet izlases galvenais treneris viņu ,man par pārsteigumu pat netaisījās manīt nost. Labi ,ko nu par negatīvo. Izlases uzvara ir jābauda.
Tagad jācer uz brīnumiņu pret Norvēģiem. Latvija , Latvija , Latvija. 🇱🇻
Pārsteidzoši, ka šeit ir arī kāds adekvāts komentētājs.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:09, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: vienkāršā darba darītājs kaut kā daudziem nav cieņā
Par to arī brīnos Kaut gan tas pārsvarā ir mans kontingents, no kuriem daudzi, var teikt, lielākā daļa, neveiksmīgi ir parādos ielīduši un dzīvi līdz ar to sev un saviem tuviniekiem riktīgi pabojājuši Problēma ir tāda, ka vienkāršā darba darītāji LV un citās Austrumvalstu zemēs nav pienācīgi atalgoti, tāpēc arī uzduras uz tādiem kreitīniem-sociopātiem, kads ir es

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:11, pirms 4 gadiem
Pēc trešajiem vārtiem bija sajūta, ka Dainis izleks ārā no biksēm(izskatījās, ka no federācijas šefiem izteikts spēles rezultātam ultimāts-tikai uzvara jeb šņorē zandales).
Interesanti (neaizskarot ticīgo jūtas) Dainis latvieitis(katoļi luterāņi baptisti) Kazakevičs polis(katoļi) pēc spēles met pareizticīgo krustu.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:11, pirms 4 gadiem
KROLLIS !!!

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:12, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Par to arī brīnos Kaut gan tas pārsvarā ir mans kontingents, no kuriem daudzi, var teikt, lielākā daļa, neveiksmīgi ir parādos ielīduši un dzīvi līdz ar to sev un saviem tuviniekiem riktīgi pabojājuši Problēma ir tāda, ka vienkāršā darba darītāji LV un citās Austrumvalstu zemēs nav pienācīgi atalgoti, tāpēc arī uzduras uz tādiem kreitīniem-sociopātiem, kads ir es
Cik rekrutēji?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:12, pirms 4 gadiem
Paskatoties no kādiem klubiem nāk Lux spēlētāji, tad par neko nenāk brīnums, mūsējie pat tuvumā nav ar klubu pierakstiem, mls, Šveice, vācu un Austrijas bundesliga, eredevise utt, tur par kādu brīnumu nav ko pat pieminēt.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:13, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Talantīga paaudze pati no sevis neizaug Tur federācijas ir izveidojušas sistēmu, kas nes augļus. Mūsu gadījumā redzu tik alkatīgu naudas resursu dalīšanu.
Tu šito dziesmu vari kādam citam dziedāt.
Šo dziesmiņu man mēģināja dziedāt, kad Islande visus pārsteidza ar saviem panākumiem. Es tad rakstīju, ka patiesais stāvoklis Islandes futbolā būs redzams ilgtermiņā, un nevis vadoties no pāris turnīriem. Un tā arī ir, jo lielais Islandes uzvaru bums tikpat ātri pārgāja. Ir vel puslīdz normāli rezultāti, bet ne tuvu tādi, kā gadus 5-6 atpakaļ.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:13, pirms 4 gadiem
Ko tādu Lux izdarīja?
Uzvarēja citu pastarīti?

  +3 [+] [-]

, 2021-09-02 00:14, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Par to arī brīnos Kaut gan tas pārsvarā ir mans kontingents, no kuriem daudzi, var teikt, lielākā daļa, neveiksmīgi ir parādos ielīduši un dzīvi līdz ar to sev un saviem tuviniekiem riktīgi pabojājuši Problēma ir tāda, ka vienkāršā darba darītāji LV un citās Austrumvalstu zemēs nav pienācīgi atalgoti, tāpēc arī uzduras uz tādiem kreitīniem-sociopātiem, kads ir es
nu labi, nav atalgoti. Bet vai tad necienīsi kungu kurš rok grāvi? necienīsi kādu, pateicoties kuram ejam pa tīrām ielām?
te jau lec tā īstā daba - tas pediņagris, kuram esmu iepaticies tādu pieklājīgo intelektuāli tēlo, bet tieši attieksmē pret cienījamām profesijām lec ārā šādu tipu īstā daba. pseidopieklājīgs pseidointelektuālis jeb prasts urla. par bocmani viss jau sen bija skaidrs.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:16, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Cik rekrutēji?
Da hrena! Visi, ar nelieliem izņēmumiem, kuri nolikuši ķelli, nodzeroties aiz lieliem priekiem no maldīgi šķietamās lejputrijas, ir stabili atpakaļ tikuši uz pekām, vismaz finansiālajā ziņā noteikti!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:16, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tādu Lux izdarīja?
Uzvarēja citu pastarīti?
Azerbaidžānu diez vai var nosaukt par pastarīti.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:17, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu labi, nav atalgoti. Bet vai tad necienīsi kungu kurš rok grāvi? necienīsi kādu, pateicoties kuram ejam pa tīrām ielām?
te jau lec tā īstā daba - tas pediņagris, kuram esmu iepaticies tādu pieklājīgo intelektuāli tēlo, bet tieši attieksmē pret cienījamām profesijām lec ārā šādu tipu īstā daba. pseidopieklājīgs pseidointelektuālis jeb prasts urla. par bocmani viss jau sen bija skaidrs.
Šoreiz tev pilnībā piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:17, pirms 4 gadiem
Azerus gluži par pundurvalsti nenosauksi, tad jau Igaunija un Lietuva ir vēl lielāki punduri 🤣

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:17, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Azerbaidžānu diez vai var nosaukt par pastarīti.
Viņi jau Nāciju līgā zaudēja Luksemburgai
Kā viņus savādāk nosaukt?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:19, pirms 4 gadiem
Muceniekam tā arī nepieleca, ka neviens šeit nesmejas par cilvēka darbu, lai kādu tas nedarītu, bet gan par cilvēka intelektu, kas līdzinās grāvjrača intelekta līmenim. Neesmu Latvijā saticis nevienu grāvraci ar labu izglītību un intelektu. Ja vien viņš grāvjus nerok ar ekskavatoru.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu labi, nav atalgoti. Bet vai tad necienīsi kungu kurš rok grāvi? necienīsi kādu, pateicoties kuram ejam pa tīrām ielām?
te jau lec tā īstā daba - tas pediņagris, kuram esmu iepaticies tādu pieklājīgo intelektuāli tēlo, bet tieši attieksmē pret cienījamām profesijām lec ārā šādu tipu īstā daba. pseidopieklājīgs pseidointelektuālis jeb prasts urla. par bocmani viss jau sen bija skaidrs.
Vai Jums nerodas jautājumi, ja cilvēks, kurš sevi šeit mēģina tēlot kā dižu vīru, runā par baltajām rasēm un tamlīdzīgām lietām(runa ir par Kļavulapas kungu), dzīvē ticis tikai līdz grāvju rakšanai? Protams tas ir, ja pieņemam, ka Nameja kungs nemelo.
Jūsu daba arī skaidri izpaužas, jo Jūs no sākta gala pret visiem, kuri neietilpst Jūsu Latvijas nolicēju brandžā, pielietojiet rupjus apzīmējumus.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:20, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Viņi jau Nāciju līgā zaudēja Luksemburgai
Kā viņus savādāk nosaukt?
Es par LUX jau uzrakstīju savas domas.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:21, pirms 4 gadiem
Priecē, ka pēc 4x aizvadītām spēlēm esam spējuši gūt 7x vārtus un ielaist tikai 8x.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:22, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Vai Jums nerodas jautājumi, ja cilvēks, kurš sevi šeit mēģina tēlot kā dižu vīru, runā par baltajām rasēm un tamlīdzīgām lietām(runa ir par Kļavulapas kungu), dzīvē ticis tikai līdz grāvju rakšanai? Protams tas ir, ja pieņemam, ka Nameja kungs nemelo.
Jūsu daba arī skaidri izpaužas, jo Jūs no sākta gala pret visiem, kuri neietilpst Jūsu Latvijas nolicēju brandžā, pielietojiet rupjus apzīmējumus.
Es par to grāvraci rakstīju tādā pārnestā nozīmē. Intelekta kontekstā.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:22, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Vai Jums nerodas jautājumi, ja cilvēks, kurš sevi šeit mēģina tēlot kā dižu vīru, runā par baltajām rasēm un tamlīdzīgām lietām(runa ir par Kļavulapas kungu), dzīvē ticis tikai līdz grāvju rakšanai? Protams tas ir, ja pieņemam, ka Nameja kungs nemelo.
Jūsu daba arī skaidri izpaužas, jo Jūs no sākta gala pret visiem, kuri neietilpst Jūsu Latvijas nolicēju brandžā, pielietojiet rupjus apzīmējumus.
Bocmaņa kungs melo, Kļavulapa nav nekāds grāvju racējs!
Bet, pat ja arī būtu tāds, ar ko viņš būtu sliktāks par to pašu Bocmani?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es par to grāvraci rakstīju tādā pārnestā nozīmē. Intelekta kontekstā.
Skaidrs, paldies par izskaidrošanu. Par intelektu piekrītu.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:24, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Priecē, ka pēc 4x aizvadītām spēlēm esam spējuši gūt 7x vārtus un ielaist tikai 8x.
Tā bilance tiešām priecē!
Futbola vērotājs no malas nepateiks, ka ir dziļa krīze

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:25, pirms 4 gadiem
Grāvju racēji (ekskavatoristi) ir pieprasīta un labi atalgota profesija, ja kas. Ar to algu var ģimeni pabarot. Ko nevar teikt par kautkādiem žurnaļugām.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:25, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu labi, nav atalgoti. Bet vai tad necienīsi kungu kurš rok grāvi? necienīsi kādu, pateicoties kuram ejam pa tīrām ielām?
te jau lec tā īstā daba - tas pediņagris, kuram esmu iepaticies tādu pieklājīgo intelektuāli tēlo, bet tieši attieksmē pret cienījamām profesijām lec ārā šādu tipu īstā daba. pseidopieklājīgs pseidointelektuālis jeb prasts urla. par bocmani viss jau sen bija skaidrs.
Kāds sakars amatam un cieņai? Mēs cilvēkus pēc viņa profesijas vērtējam?

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:25, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu šito dziesmu vari kādam citam dziedāt.
Šo dziesmiņu man mēģināja dziedāt, kad Islande visus pārsteidza ar saviem panākumiem. Es tad rakstīju, ka patiesais stāvoklis Islandes futbolā būs redzams ilgtermiņā, un nevis vadoties no pāris turnīriem. Un tā arī ir, jo lielais Islandes uzvaru bums tikpat ātri pārgāja. Ir vel puslīdz normāli rezultāti, bet ne tuvu tādi, kā gadus 5-6 atpakaļ.
Tev tiešām liekas, ka talantīgo spēlētāju paaudze kā sēnes pēc lietus saaug? Gaidīsim ar Ļašenko un Kazakēviču jauno ražu- moš arī Holanns izdīgs

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:26, pirms 4 gadiem
agronoms rakstīja: Grāvju racēji (ekskavatoristi) ir pieprasīta un labi atalgota profesija, ja kas. Ar to algu var ģimeni pabarot. Ko nevar teikt par kautkādiem žurnaļugām.
Te jau daži "izglītotie" domā, ka ar to var tikai grāvi izrakt

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:28, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kāds sakars amatam un cieņai? Mēs cilvēkus pēc viņa profesijas vērtējam?
mēs nē. ir kas vērtē, šeit ir tipi kuri nievājoši izsakās par vienkāršāku darbu darītājiem.

  -3 [+] [-]

, 2021-09-02 00:30, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tā bilance tiešām priecē!
Futbola vērotājs no malas nepateiks, ka ir dziļa krīze
kāda krīze?
futbaļēri ir pašā zenītā, Gorkš nomests, šļušenko bīda rebes, daiņels trenē. Labākais kas noticis LV sportā

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muceniekam tā arī nepieleca, ka neviens šeit nesmejas par cilvēka darbu, lai kādu tas nedarītu, bet gan par cilvēka intelektu, kas līdzinās grāvjrača intelekta līmenim. Neesmu Latvijā saticis nevienu grāvraci ar labu izglītību un intelektu. Ja vien viņš grāvjus nerok ar ekskavatoru.
Debīlais Bocmanis, ibio, rio! Es esmu saticis tik unīkalus kadrus, kurus daudzi maldīgi jau norakstīja, kā absolūti nederīgus priekš mūsdienu sabiedrības, kaut gan patiesībā tiem ir milzīgs potenciāls!
Piemērs, prasts Bomzis, bijušais ieslodzītais no Marij El Krievijā, kurš kārtīs var apspēlēt jebkuru profesionālo fokusu meistaru jeb iluzionistu Tādu piemēru, tikai citās jomās, ir atliku likām
Vēl piemērs, ko darīt, ja vāģī ventilatora siksna pārplīst? Tu zini? Ņi hrena tu nezini, vajag vienkāršu bābu zeķbiksi vietā uzštellēt

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:32, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kāda krīze?
futbaļēri ir pašā zenītā, Gorkš nomests, šļušenko bīda rebes, daiņels trenē. Labākais kas noticis LV sportā
Nu ja dzīvē galvenais mērķis ir sadalīt desmit miljonus pāris simtu cilvēku vidū, tad man žēl šādus cilvēkus!
Neviens viņus neatcerēsies!

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:33, pirms 4 gadiem
GUTKOVSKIS 222

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:34, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: mēs nē. ir kas vērtē, šeit ir tipi kuri nievājoši izsakās par vienkāršāku darbu darītājiem.
Neizliksimies, ka tas nevar būt indikators inteliģences līmenim. Protams ir izņēmumi, bet salīdzinot vidējo vienkāršā darba darītāju un IT specu gan jau būs jūtama atšķirība. Tas protams nenozīmē, ka cilvēks uzreiz ir zemē metams un aptiršams.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:34, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nu ja dzīvē galvenais mērķis ir sadalīt desmit miljonus pāris simtu cilvēku vidū, tad man žēl šādus cilvēkus!
Neviens viņus neatcerēsies!
to arī dara

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:35, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Tev tiešām liekas, ka talantīgo spēlētāju paaudze kā sēnes pēc lietus saaug? Gaidīsim ar Ļašenko un Kazakēviču jauno ražu- moš arī Holanns izdīgs
Tev laikam nekad nav nācies dzirdēt futbola kontekstā tādu jēdzienu ''zelta paaudze''. Par zināmākiem piemēriem var minēt Portugāles izlasi, kurā spēlēja zināmākais no šīs izlases modeļa Figu. Viņi šo iesauku ieguva, jo ļoti veiksmīgi spēlēja visu paaudžu U-izlasēs. Pieaugušo izlasē gan neko ievērojamu neizcīnija. Ja kas, tad arī patreizējais Beļģijas modelis tiek dēvēts par ''zelta paaudzi''.
Ļasčenko un Kazakevičs paši neko neizaudzinās, jo spēlētājus audzina futbola akadēmijās un klubos, bet federācijas un izlašu treneri ir tikai šo audzināšanas rezultātu izmantotāji.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:37, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Neizliksimies, ka tas nevar būt indikators inteliģences līmenim. Protams ir izņēmumi, bet salīdzinot vidējo vienkāršā darba darītāju un IT specu gan jau būs jūtama atšķirība. Tas protams nenozīmē, ka cilvēks uzreiz ir zemē metams un aptiršams.
nu tip nosauc otru par grāvjraci un paša inteliģence uzreiz palielinās?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:39, pirms 4 gadiem
Nebija tālu no kārtējā kauna !
Malači ,ka izvilka ! Futbolam arī laiks izlīst no vismaz no dubļiem !

Krolli varēja ātrāk laist uz maiņu !

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu tip nosauc otru par grāvjraci un paša inteliģence uzreiz palielinās?
Sportacentra komentāri jau nu noteikti nav nekāds indikātors pilnīgi nekam.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:42, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Sportacentra komentāri jau nu noteikti nav nekāds indikātors pilnīgi nekam.
pietiekami, lai redzētu dažu tipāžu, kuri taisās svēti un pareizi, sapuvušās iekšas

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:43, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Sportacentra komentāri jau nu noteikti nav nekāds indikātors pilnīgi nekam.
Es gan tā neteiktu.
Šeit ļoti daudz ko var uzzināt par cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pietiekami, lai redzētu dažu tipāžu, kuri taisās svēti un pareizi, sapuvušās iekšas
Jūs tikko lieliski aprakstījāt sevi. Tēlojat viszinošu komentētāju, savas brandžas biedru aizstāvi, bet nespējiet palaist garām iespēju pateikt kaut ko sliktu par mūsējām komandām.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:48, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Jūs tikko lieliski aprakstījāt sevi. Tēlojat viszinošu komentētāju, savas brandžas biedru aizstāvi, bet nespējiet palaist garām iespēju pateikt kaut ko sliktu par mūsējām komandām.
reku viens puveklis

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:48, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev laikam nekad nav nācies dzirdēt futbola kontekstā tādu jēdzienu ''zelta paaudze''. Par zināmākiem piemēriem var minēt Portugāles izlasi, kurā spēlēja zināmākais no šīs izlases modeļa Figu. Viņi šo iesauku ieguva, jo ļoti veiksmīgi spēlēja visu paaudžu U-izlasēs. Pieaugušo izlasē gan neko ievērojamu neizcīnija. Ja kas, tad arī patreizējais Beļģijas modelis tiek dēvēts par ''zelta paaudzi''.
Ļasčenko un Kazakevičs paši neko neizaudzinās, jo spēlētājus audzina futbola akadēmijās un klubos, bet federācijas un izlašu treneri ir tikai šo audzināšanas rezultātu izmantotāji.
Protams, protams. Zelta paaudzes uzaug pareizajās mēness fāzēs un nav atkarīgas no futbola infrastruktūras, bāzes un jauniešu treneru kvalifikācijas Vecīt, pietiks dzīt demagoģiju par lietām, par kurām nesaproti Pēc Tava domu gājiena- varam gaidīt latviešu zelta paaudzi Protams, par talantu piedzimst, bet ar to vien nepietiek, bet tas ir tikai aizberga redzamās daļas pats aizmetnītis.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pietiekami, lai redzētu dažu tipāžu, kuri taisās svēti un pareizi, sapuvušās iekšas
Laikam smieklīgākais ir redzēt ticīgos, kas šķiro cilvēkus
Kā tu vari ticēt tam, kas nešķiro, bet pats šķiro, tad kad ir izdevīgi?

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:49, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Jūs tikko lieliski aprakstījāt sevi. Tēlojat viszinošu komentētāju, savas brandžas biedru aizstāvi, bet nespējiet palaist garām iespēju pateikt kaut ko sliktu par mūsējām komandām.
Viņš un zaipis sevi jau uzskata par sportacentrs.com guru, bez kuriem šis portāls nogrimtu.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: reku viens puveklis
Jā, es ļoti labi saprotu, ka Jūs tāds esiet, bet paldies, ka to atzīstiet. Atzīšana ir pirmais solis uz labošanos.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:50, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Laikam smieklīgākais ir redzēt ticīgos, kas šķiro cilvēkus
Kā tu vari ticēt tam, kas nešķiro, bet pats šķiro, tad kad ir izdevīgi?
tatagd smieklīgi, bet agrāk reāli slaktēja

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:51, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Jā, es ļoti labi saprotu, ka Jūs tāds esiet, bet paldies, ka to atzīstiet. Atzīšana ir pirmais solis uz labošanos.
tad labojies

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš un zaipis sevi jau uzskata par sportacentrs.com guru, bez kuriem šis portāls nogrimtu.
Tas jau nebūtu tik traki. Pat tā viņu iedomība nebūtu tas trakākais. Bet, ja cilvēks tēlo svēto un tajā pašā laikā, pie katras iespējas no*irš Latvijas sportistus, tad neko labu par viņu pateikt nevar.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:52, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tatagd smieklīgi, bet agrāk reāli slaktēja
Visas reliģijas ir uzbūvētas uz šķirošanu un tas man nav pieņemami!
Citam ir, tad lai tic, ka ir svēti un nevainīgi un kāds piedos visus grēkus!

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:53, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Tas jau nebūtu tik traki. Pat tā viņu iedomība nebūtu tas trakākais. Bet, ja cilvēks tēlo svēto un tajā pašā laikā, pie katras iespējas no*irš Latvijas sportistus, tad neko labu par viņu pateikt nevar.
Par sliktu darbu ir jāsit uz pleca?
Varbūt gribi strādniekus no nasha russia, lai ceļ tev māju, bet par sekām neatbild?

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tad labojies
Es cenšos apzināt savas negatīvās puses un cenšos viņas ierobežot, bet Jūs esiet tik vīzdegunīgs, ka savā naidā sapūsiet. Jauku Jums atlikušo vakara heitošanu, es došos pie miera.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:54, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Visas reliģijas ir uzbūvētas uz šķirošanu un tas man nav pieņemami!
vai tad visas?
gan jau kāda nav, liekas monoetiskās uz to spiež

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:54, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Protams, protams. Zelta paaudzes uzaug pareizajās mēness fāzēs un nav atkarīgas no futbola infrastruktūras, bāzes un jauniešu treneru kvalifikācijas Vecīt, pietiks dzīt demagoģiju par lietām, par kurām nesaproti Pēc Tava domu gājiena- varam gaidīt latviešu zelta paaudzi Protams, par talantu piedzimst, bet ar to vien nepietiek, bet tas ir tikai aizberga redzamās daļas pats aizmetnītis.
Vai es rakstīju, ka nav vajadzīgs viss tas ko minēji?
Protams, ka akadēmijām un klubiem vajag infrastruktūru un labus trenerus, bet tas nekādā jēgā nav pretrunā ar to ko rakstīju, ka spēlētājus audzina akadēmijās un klubos.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:55, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Par sliktu darbu ir jāsit uz pleca?
Jāizdara pašam labāk. Ja pats nevar, tad jāizturas ar cieņu.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:56, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Par sliktu darbu ir jāsit uz pleca?
Varbūt gribi strādniekus no nasha russia, lai ceļ tev māju, bet par sekām neatbild?
Ziniet, ir teiciens par dzimumorgāna un plaušu jaukšanu. Jauku arī Jums vakaru.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:57, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Es cenšos apzināt savas negatīvās puses un cenšos viņas ierobežot, bet Jūs esiet tik vīzdegunīgs, ka savā naidā sapūsiet. Jauku Jums atlikušo vakara heitošanu, es došos pie miera.
nu bet ko tu piesūcies pie tik slikta cilvēka ? tu domā ka skrienot pakaļ, vaukšķot un melojot par mani pats paliec labāks un mani uz kaut ko izprovocēsi? tev nesanāk. tu esi nožēlojami garlaicīgs, es mūžam ar tevi neesmu sācis sarunu, bet tu gan lien pakaļ. ej gulēt, ej tirst, ej nošaujies, man tak vienalga.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:59, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Ziniet, ir teiciens par dzimumorgāna un plaušu jaukšanu. Jauku arī Jums vakaru.
Būsi uzkāpis Muceniekam uz nerva.

  +3 [+] [-]

, 2021-09-02 00:59, pirms 4 gadiem
Gala tribīnēs 3 fanu kopas lieliski vienojās atbalstā!!!

     [+] [-]

, 2021-09-02 01:04, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Jāizdara pašam labāk. Ja pats nevar, tad jāizturas ar cieņu.
Pieļauju, ka nekad neesat saņēmis ļoti sliktu vērtējumu- pēc labi izdarīta darba
Pienāks laiks un tiksiet arī pie šādiem vērtējumiem

     [+] [-]

, 2021-09-02 01:19, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Gala tribīnēs 3 fanu kopas lieliski vienojās atbalstā!!!
Cerams, tuvumā nebija neviens ebrgeju tautības pārstāvis. Atkal dabūtu sodu par zigošanu 🤣🤣🤣

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 01:31, pirms 4 gadiem
Reāli lasot komentārus kārtējo reizi saproti, ka futbolu te skatās un izprot līdzīgi kā beisbolu, tikai drusku labāk zin noteikumus.
Spēle bija tīri Ok, protams, vienmēr mēs gribam lai būtu labāk, taču čaļi centās un beigās tika pie sava. Momentu pietika un ja realizācija būtu augstākā līmenī, tad viss būtu Ok un jūs varētu atslābt ātrāk. Arī mūsu futbolisti labi saprot, ka Gibraltārs ir galvastiesu zemāka līmeņa komanda un tas bieži vien izdara ļaunu joku, skatos, ka visi jau ir aizmirsuši pozitīvo spēli ar Turciju. Paņēma trīs punktus un tas ir galvenais, turpinam iet uz priekšu!

  +3 [+] [-]

, 2021-09-02 05:00, pirms 4 gadiem
Viss pozitīvais, kuru redzējām, atspoguļojas tīri statistikā:
Sitienos kopā 23:4
Kontrole: 63%:37%
Par aptuveni 50% vairāk kopējo piespēļi ar, vienlaicīgi, par 13% augstāku (77%) piespēļi precizitāti.
Nespēlējām gluži tik nospiedoši, kā Nīderlande pret mums to darīja, bet uz to pusi bija gan. Un spēli ar Nīderlandi salīdzinu apzināti - Nīderlande pret mums momemtus šķērdēja līdzīgā apjomā kā mēs tagad pret Gibraltāru. Savādākus secinājumus var dabūt, tikai, ja vienīgais uz ko skatāmies, ir rezultāts 🤦‍♂️
Var gadīties arī vakari, kad nodauzi no pretinieka vārtu konstrukcijām "visu krāsu", bet ielaid vienu stulbu golu un zaudē. Un tad nu treneris nav jāvaino gan...

Par negatīvo runājot:
1) samērā vienveidīga spēle ar realtīvi milzīgu uzbrukumu īpatsvaru izspēli vieglākajā no veidiem - piespēle uz brīvo flangu (kuru Gibraltārs bieži atstāja brīvu apzināti, malējiem piepalīdzot centra aizsargiem) un centrējums, dažbrīd (bet ne vienmēr) gandrīz uz labu laimi - būs/nebūs, tā teikt. Jā, labi, mums bija auguma pārsvars un šo tādēļ var mēģināt attaisnot. Bet... mums vajadzētu dažādot spēli. Nopietnākām izlasēm parasti ir tik meistarīgi centra aizsargi, kuri šādas bumbas ņem, tā teikt, kā konfektes
2) manuprāt, novēlotas spēlētāju maiņas, piemēram, Krollim ejot laukumā jau pie sevi izsmēluša Uldriķa
3) saistībā ar 2.punktu (daļēji) - apskaužama nevēlēšanās pielāgot shēmu, lai prasmīgāk izmantotu Jāni Ikaunieku. Viņš ir labā formā savā klubā, bet vakar bija bezvērtīgs jo to, liekas, nedz mācējām, nedz centāmies izveidot. Plus beigās vēl noturējām šo laukumā bezmērķīgi bez maz līdz pat mača galam

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 05:04, pirms 4 gadiem
Un vēl tāds rezumē, par to noskaņojumu, ko šeit lasu - es un bariņš citu jau pēc spēles ar Turciju un tad valdošā haipa teicām, ka bik piebremzējam ar to "nu tik ir, nu tik būs"...
Mūsu pašu izlases kontekstā, viss Pahara kā trenera laiks, saistās ar šitiem amerikāņu kalniņiem - neizšķirtiem pret Čehijām un sagrāvēm pret Gruzijām.
Kkādus secinājumus par kopējo virzību varēs izdarīt pēc šī, Septembra, 3 spēļu cikla.

  +6 [+] [-]

, 2021-09-02 05:10, pirms 4 gadiem
Ā un Namej...
Neesi atkal slinks, svētdienas futbola eksperts... 🤦‍♂️
Par to, kurš Gibraltārā ir vai nav muitnieks, stāstīja SC redakcija...
Par to, kā Gibraltārā vispār ir ar šo lietu, atrodams info arī internetā... pēc zaudētās Glāzgovas Celtic spēles (pret Lincoln Red Imps) pirms vairākiem gadiem, pat bez maz zinātniski pētniecisks raksts par šo te bija
https://www.google.com/amp/s/www.sk...
Un jā... muitnieks ir komandas kapteinis Čipolina... un to pat komentētāji vakar minēja... tu poliski spēli skatījies??? 🤦‍♂️😁
Jā, absolūtais vairākums Gibraltāra komandā ir patiesībā uzskatāmi par amatieriem. Ne jau slikti trenētiem... bet amatieriem. Tādēļ jau šī komanda ir pusprofesionāļi... jo.profesionāļi tur faktiski ir leģionāri, Laiams Vokers (kurš vakar nebija) un vēl pārītis.

Nevajag stulbīt, ja vnk visu esi palaidis garām, neko neesi izlasījis... nevienam nav pienākums Tev pierādīt aksiomas ka zāle ir zaļa, ja vnk neesi izgājis un pats apskatījies citiem sen kā pašsaprotamas lietas.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 05:31, pirms 4 gadiem
Nepamet sajūta, ka daudziem licies, ka vakar laukumā atkal dosies Riga FC pret Lincoln, nevis Latvija pret Gibraltāru...
Ja Gibraltāram ar Lincoln ir daudz vienādības zīmju, tad, turpretī, vakardienas Latvijas izlases sastāvam ar Riga FC bija ļoti maz kā kopīga, ja VISPĀR BIJA KAUT KAS KOPĪGS?!? Jo pat mūsu komandas kapteinis (lai gan pēc pieraksta ir RFC) tajā murgu vakarā Gibraltārā nepiedalījās, jo bija diskvalificēts.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 06:19, pirms 4 gadiem
he-he bija tuvu, bet !
spēlētāji izglābās no kauna un negoda un treneris no vispārēja izsmiekla
malači!!!

     [+] [-]

, 2021-09-02 07:07, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viss pozitīvais, kuru redzējām, atspoguļojas tīri statistikā:
Sitienos kopā 23:4
Kontrole: 63%:37%
Par aptuveni 50% vairāk kopējo piespēļi ar, vienlaicīgi, par 13% augstāku (77%) piespēļi precizitāti.
Nespēlējām gluži tik nospiedoši, kā Nīderlande pret mums to darīja, bet uz to pusi bija gan. Un spēli ar Nīderlandi salīdzinu apzināti - Nīderlande pret mums momemtus šķērdēja līdzīgā apjomā kā mēs tagad pret Gibraltāru. Savādākus secinājumus var dabūt, tikai, ja vienīgais uz ko skatāmies, ir rezultāts 🤦‍♂️
Var gadīties arī vakari, kad nodauzi no pretinieka vārtu konstrukcijām "visu krāsu", bet ielaid vienu stulbu golu un zaudē. Un tad nu treneris nav jāvaino gan...

Par negatīvo runājot:
1) samērā vienveidīga spēle ar realtīvi milzīgu uzbrukumu īpatsvaru izspēli vieglākajā no veidiem - piespēle uz brīvo flangu (kuru Gibraltārs bieži atstāja brīvu apzināti, malējiem piepalīdzot centra aizsargiem) un centrējums, dažbrīd (bet ne vienmēr) gandrīz uz labu laimi - būs/nebūs, tā teikt. Jā, labi, mums bija auguma pārsvars un šo tādēļ var mēģināt attaisnot. Bet... mums vajadzētu dažādot spēli. Nopietnākām izlasēm parasti ir tik meistarīgi centra aizsargi, kuri šādas bumbas ņem, tā teikt, kā konfektes
2) manuprāt, novēlotas spēlētāju maiņas, piemēram, Krollim ejot laukumā jau pie sevi izsmēluša Uldriķa
3) saistībā ar 2.punktu (daļēji) - apskaužama nevēlēšanās pielāgot shēmu, lai prasmīgāk izmantotu Jāni Ikaunieku. Viņš ir labā formā savā klubā, bet vakar bija bezvērtīgs jo to, liekas, nedz mācējām, nedz centāmies izveidot. Plus beigās vēl noturējām šo laukumā bezmērķīgi bez maz līdz pat mača galam
Nezinu, man izskatījās, ka nekas arī nemainītos. Manāmi redzams bija, ka negrib mēģināt apspēlēt pretinieku + vairākos momentos viegli krita uz zālāja, zaudēja divcīņas. Vai fiziskais nav tik labs kā pretinieku aizsargiem, vai vienkārši centās krāt sodus - grūti pateikt.

Laikam tāpēc viss tik forši, kā bija cerēts, nesanāca ne Mecā, ne Grieķijā.

Iespējams, vairāk jāpaņem uz sevi ātrajos uzbrukumos nevis jāgaida, kad no malas kāds noskries pretinieku un izvirzīsies uz vārtiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 07:12, pirms 4 gadiem
Meistarība arī laikam nav gluži līmeņus augstāka, ja vārtus iesita no dulla centrējuma un rikošeta, pendeles un tālā sitiena.

     [+] [-]

, 2021-09-02 07:34, pirms 4 gadiem
Uzvar - slikti, zaudē - slikti. Iesit sākumā un notur - slikti, jo autobuss, iesit beigās -slikti, jo knapi un paveicās.
Laikam fanam vajag lai uzvar, rāda skaistu spēli, iesit savlaicīgi un pēc pretnieku kļūdām, bet izveido ko savu, neļauj pretiniekam izveidot neko bīstamu utt. Ja kaut kas nav tā , tad ir slikti.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 07:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu šito dziesmu vari kādam citam dziedāt.
Šo dziesmiņu man mēģināja dziedāt, kad Islande visus pārsteidza ar saviem panākumiem. Es tad rakstīju, ka patiesais stāvoklis Islandes futbolā būs redzams ilgtermiņā, un nevis vadoties no pāris turnīriem. Un tā arī ir, jo lielais Islandes uzvaru bums tikpat ātri pārgāja. Ir vel puslīdz normāli rezultāti, bet ne tuvu tādi, kā gadus 5-6 atpakaļ.
Kāds patiesais stāvoklis, pie tam vēl no "pāris turniriem"?

Islandes atrašanās tuvumā šiem turnīriem jau bija statistikas anomālija. Viņiem ar saviem iedzīvotāju resursiem ne tuvu tur nebija jāatrodas. Bet viņi uz turnīriem brauca.

     [+] [-]

, 2021-09-02 07:43, pirms 4 gadiem
treneris jau bija iesprūdis, Krollis izvilka

  -3 [+] [-]

, 2021-09-02 07:59, pirms 4 gadiem
Ir divi kļūdaini lēmumi sporta līdzjutējiem šobrīd. Skatīties (nedo dievs vēl aiziet klātienē!) Rīgas "Dinamo hokeju vai Latvijas izlasi futbolā, Nu mums tak visiem ir netiņš, ieslēdzam jabkuru angļu maču, tur vismaz ir cīņa, nevis klibojoša resna staigāšana pa laukumu. Manējais suns 60 m ieliks jebkuram Latvijas futbolistam. Un tas ir briesmīgi. No hoķa skatos arī tikai izlasi. Kura šogad pārstiedza dubultīgi. Pirmajās divās spēles meta iekšā it kā Monreālas kanādieši ar Giju Leflēru priekšgalā. Un trešajā knapi, knapi nokapāja sprancūžus. Vai Francijas izlase ir mēraukla pēc kuras ir jāmēra mūsēje?

     [+] [-]

, 2021-09-02 08:02, pirms 4 gadiem
march_2k rakstīja: Kāds patiesais stāvoklis, pie tam vēl no "pāris turniriem"?

Islandes atrašanās tuvumā šiem turnīriem jau bija statistikas anomālija. Viņiem ar saviem iedzīvotāju resursiem ne tuvu tur nebija jāatrodas. Bet viņi uz turnīriem brauca.
Namejs jau nemaz nezina, ka Islande bija ļoti tuvu tam, lai kvalificētos arī EURO 2020. Viņš ierauga, ka Islande nav kvalificējusies, tātad viss - viņiem vairs nekā laba futbolā nav.

     [+] [-]

, 2021-09-02 08:08, pirms 4 gadiem
Skatos,SC ierindas troļļiem laikam ir dots uzdevums zākāt patreizējo federācijas valdi jebkuriem līdzekļiemtā teikt,vilks spalvu met,ne tikumu..kādas tik samazgas netiek mestas trenera virzienā,jo viņu tak patreizējā valde iebīdīja!!toties kaspariņš -ieliktenis gan bija fantastisks prezidents!!ar Martinsona kasieri genseka amatā!!un pie kaspariņa izlasei uzvara sekoja uzvarai laikam???
a pašam man prieks par sasniegto..un kā jau namgejs teica-prieks par troļļu aplauzienu

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 08:09, pirms 4 gadiem
Gibraltāra vārtsargs kvalitatīvs pipars un viņu kapteinis izskatījās pēc Gibraltāra muitas priekšnieka, nekāds tur taxists vai pastnieks.

     [+] [-]

, 2021-09-02 08:11, pirms 4 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Tas jau nebūtu tik traki. Pat tā viņu iedomība nebūtu tas trakākais. Bet, ja cilvēks tēlo svēto un tajā pašā laikā, pie katras iespējas no*irš Latvijas sportistus, tad neko labu par viņu pateikt nevar.
tie tak ir algoti troļļi,kuru galvenais uzdevums ir atstrādāt saimniekam algu..kā viņi paši mēdz teikt par Savicki-atrāpot un ats.ūkātfutbola gadījumā klaji lobē ielikteņa kaspariņa tēlu tā īsto saimnieku interesēs

     [+] [-]

, 2021-09-02 08:17, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Gibraltāra vārtsargs kvalitatīvs pipars un viņu kapteinis izskatījās pēc Gibraltāra muitas priekšnieka, nekāds tur taxists vai pastnieks.
vecīt,šitā tava stihija hokejāapmeklēt pagraba čempjustagad ar bija pagraba komandu spēlees gan ceru,ka LV sāks kāpt augšup...Dainis iuzcēla Jelgavu no nekurienes,varbūt ari izlasi izcels...
starp citu,kaut kad ievēroju,kā troļļi slavēja Jelgavu..tik izlikās nezinoot,ka tieši Dainis Jelgavu izveidoja!!!!troļļiem viņš tagad ir daiņels...šitā divkosība ari parāda troļļu zemisko dvēseli

     [+] [-]

, 2021-09-02 08:36, pirms 4 gadiem
Akropole toch ir debila vieta!
Federacijas mergli ir tupi krieveli kas katru gadu notralina 10 ljamus. Tagad pastasti uz ko? Par to naudu kas izgajusi caur lff sen vajadzeja mums diviem camp nou but bet mums ir skonta ar krievu rigas saskruvetajiem benkiem

     [+] [-]

, 2021-09-02 08:37, pirms 4 gadiem
akropole rakstīja: vecīt,šitā tava stihija hokejāapmeklēt pagraba čempjustagad ar bija pagraba komandu spēlees gan ceru,ka LV sāks kāpt augšup...Dainis iuzcēla Jelgavu no nekurienes,varbūt ari izlasi izcels...
starp citu,kaut kad ievēroju,kā troļļi slavēja Jelgavu..tik izlikās nezinoot,ka tieši Dainis Jelgavu izveidoja!!!!troļļiem viņš tagad ir daiņels...šitā divkosība ari parāda troļļu zemisko dvēseli
Dzelgavai tani laika pie shprices bija zeks kam futene patik,tapec uzcela olimpisko,atveda anglus uz pokazuhu, noalgoja izlasniekus un ta!

     [+] [-]

, 2021-09-02 08:39, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Ir divi kļūdaini lēmumi sporta līdzjutējiem šobrīd. Skatīties (nedo dievs vēl aiziet klātienē!) Rīgas "Dinamo hokeju vai Latvijas izlasi futbolā, Nu mums tak visiem ir netiņš, ieslēdzam jabkuru angļu maču, tur vismaz ir cīņa, nevis klibojoša resna staigāšana pa laukumu. Manējais suns 60 m ieliks jebkuram Latvijas futbolistam. Un tas ir briesmīgi. No hoķa skatos arī tikai izlasi. Kura šogad pārstiedza dubultīgi. Pirmajās divās spēles meta iekšā it kā Monreālas kanādieši ar Giju Leflēru priekšgalā. Un trešajā knapi, knapi nokapāja sprancūžus. Vai Francijas izlase ir mēraukla pēc kuras ir jāmēra mūsēje?
Mans suns ieliks tavam sunim! Tas gan tev būs briesmīgi! Bet tas tevi neglābs!

  -3 [+] [-]

, 2021-09-02 08:42, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Namejs jau nemaz nezina, ka Islande bija ļoti tuvu tam, lai kvalificētos arī EURO 2020. Viņš ierauga, ka Islande nav kvalificējusies, tātad viss - viņiem vairs nekā laba futbolā nav.
Par islandi es jau agrak teicu ka tas ir mirkla uzplaiksnijums,nevar komanda ar lv toto dirzligas chempi ilgtermina kapat pk un ec. Vnk sakrita viss un taa. Jau no a grupas izgrabeja ar visiem zagiem

     [+] [-]

, 2021-09-02 08:42, pirms 4 gadiem
Vakardien mēs ar Īvānu Daini
Jāatzīst-nedaudz “nolaidām Raini “
Pie teļļuka piepirdām dīvānu
Abi ar Daini Īvānu!

Skatījāmies mēs futbolu kopā
Piedzērāmies “pilnīgā lopā”
Likās jau - ka atkal būs kauns
Latvijai tas gan nav nekas jauns.

Muitnieki, pastnieki sparojās pretī
Bumbai netrāpa uldrikis- *retīns
Labi, ka Krolli uzlaida beigās
Ātri golus sasist tad steidzās

Aptaisījās tad Dainis no laimes
Sveicam mēs viņu no visas saimes!
Spēle nekāda, bet rezultāts der
Uz pasaules čempi Dainis durvis jau ver !!!

👍💪
Nu kautkā tā…..
/(c) Armands Beizīters , “Nepublicētais”/

     [+] [-]

, 2021-09-02 08:43, pirms 4 gadiem
akropole rakstīja: vecīt,šitā tava stihija hokejāapmeklēt pagraba čempjustagad ar bija pagraba komandu spēlees gan ceru,ka LV sāks kāpt augšup...Dainis iuzcēla Jelgavu no nekurienes,varbūt ari izlasi izcels...
starp citu,kaut kad ievēroju,kā troļļi slavēja Jelgavu..tik izlikās nezinoot,ka tieši Dainis Jelgavu izveidoja!!!!troļļiem viņš tagad ir daiņels...šitā divkosība ari parāda troļļu zemisko dvēseli
Palasīju tavus komentus un nesapratu vai tev viss ar galvu kārtībā??? Nevēlos te iestigt garā diskusā, bet elementāti varētu apelēt pie visiem taviem apgalvojumiem. Protams, esi Grostonas ēkas otrā stāva štata darbinieks! Viens no 70....

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 08:44, pirms 4 gadiem
Kalviishen kungam respekt!
Kalvishens var,paldies ainaram un solvitai, prieks par aldi!

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 08:45, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Palasīju tavus komentus un nesapratu vai tev viss ar galvu kārtībā??? Nevēlos te iestigt garā diskusā, bet elementāti varētu apelēt pie visiem taviem apgalvojumiem. Protams, esi Grostonas ēkas otrā stāva štata darbinieks! Viens no 70....
Juus abus pie viena darba galda nolikt

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 08:45, pirms 4 gadiem
Šoreiz tikām cauri ar nelielu izbīli.Labi,ka tā.Nu jau piektā vieta grupā ir reāla.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 08:47, pirms 4 gadiem
Algunopi,neesmu redzejis tavu viedokli par daineli un plushcenko!
Ko saki?

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 08:59, pirms 4 gadiem
Akropole = lonja??

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 09:10, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Akropole = lonja??
a lonja arī izpederēts bija?

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 09:13, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: a lonja arī izpederēts bija?
Tikko paskatījos, jā.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 09:21, pirms 4 gadiem
Bet tas guykovskij slavjaskij morda

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 09:22, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Akropole = lonja??
Ar to pashu padomaju!!!
Kur cimmers,sen neviens uz sveici nav sutirs

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 09:22, pirms 4 gadiem
Vilcēniem gandrīz astes durvīs iespieda
Dainim daudz nervu šūnu ar nosvila, tā mocīties pret Gibraltāru

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 09:24, pirms 4 gadiem
Lonjas stilaa ir pec katra domugrauda,vismaz vinaprat,ielikt to tizlo smailiju. Ja garaks palags tad 10 smailiji, te taadi pliekanie tapec tikai 4. Un vel taa burkas valoda un grabeklis pa vidu

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 09:59, pirms 4 gadiem
Bēdīga spēle.Vektoram prieks.

     [+] [-]

, 2021-09-02 10:21, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Dzelgavai tani laika pie shprices bija zeks kam futene patik,tapec uzcela olimpisko,atveda anglus uz pokazuhu, noalgoja izlasniekus un ta!
Kādus vēl izlašniekus noalgoja Par izlašniekiem Jelgavas spēlētāji kļuva pateicoties savai spēlei tieši Jelgavā. ZOC nav Jelgavas kluba bāze, viņi tur ņepričom. Savu bāzi viņi uzcēla pēc nopelnītās naudas eirokausos.

Daiņa sasniegumi ar Jelgavu ir vairāk tieši organizēšanas ziņā. Ok, paņēma 1.līgu un vienu kausu, bet ilgtermiņā tā Jelgava stagnēja. Tikai ar trenera maiņām parādījās sasniegumi eirokausos un 2.vieta čempī.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 10:52, pirms 4 gadiem
Ir treneris, ir latviskums, ir uzvara !

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 10:52, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kādus vēl izlašniekus noalgoja Par izlašniekiem Jelgavas spēlētāji kļuva pateicoties savai spēlei tieši Jelgavā. ZOC nav Jelgavas kluba bāze, viņi tur ņepričom. Savu bāzi viņi uzcēla pēc nopelnītās naudas eirokausos.

Daiņa sasniegumi ar Jelgavu ir vairāk tieši organizēšanas ziņā. Ok, paņēma 1.līgu un vienu kausu, bet ilgtermiņā tā Jelgava stagnēja. Tikai ar trenera maiņām parādījās sasniegumi eirokausos un 2.vieta čempī.
Liberasts,bet tups kaa zabaks un izradas ari prasts. Ok!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 10:53, pirms 4 gadiem
Man lidz akropolei 20km!
Cik teuu?

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 10:55, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Liberasts,bet tups kaa zabaks un izradas ari prasts. Ok!
He he, kad vairs nav argumentu, tad jāsauc par "liberastu" Tad nu gan uzbrauciens

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 10:57, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: He he, kad vairs nav argumentu, tad jāsauc par "liberastu" Tad nu gan uzbrauciens
Pirmkart, tu tads esi.
Otrkart,tups kaa zabaks.
Treskart,pedin.s un vispar tevi vajadzetu saukt par meiteni! Vai ari tu joprojam nezini savu dzimumu?

     [+] [-]

, 2021-09-02 11:00, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Daiņa sasniegumi ar Jelgavu ir vairāk tieši organizēšanas ziņā.
Tādu iespaidu viņš visā savā karjerā ir atstājis, nez kāpēc jālaužas tieši trenēt, ja organizatoriskais darbs labi sanāk.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 11:06, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viss pozitīvais, kuru redzējām, atspoguļojas tīri statistikā:
Sitienos kopā 23:4
Kontrole: 63%:37%
Par aptuveni 50% vairāk kopējo piespēļi ar, vienlaicīgi, par 13% augstāku (77%) piespēļi precizitāti.
Nespēlējām gluži tik nospiedoši, kā Nīderlande pret mums to darīja, bet uz to pusi bija gan. Un spēli ar Nīderlandi salīdzinu apzināti - Nīderlande pret mums momemtus šķērdēja līdzīgā apjomā kā mēs tagad pret Gibraltāru.

3) saistībā ar 2.punktu (daļēji) - apskaužama nevēlēšanās pielāgot shēmu, lai prasmīgāk izmantotu Jāni Ikaunieku. Viņš ir labā formā savā klubā, bet vakar bija bezvērtīgs jo to, liekas, nedz mācējām, nedz centāmies izveidot. Plus beigās vēl noturējām šo laukumā bezmērķīgi bez maz līdz pat mača galam
Līdz viesu izlīdzinājuma vārtiem LV izlase momentus bija izveidojusi priekš 4 goliem, manuprāt, bet ne jau viss ielido (arī tur, kur "jāsit iekšā"). Cik nu ir tās meistarības, tik ir.

Jānis arī bija viens no māzētājiem, cik redzēju.

     [+] [-]

, 2021-09-02 11:28, pirms 4 gadiem
march_2k rakstīja: Tādu iespaidu viņš visā savā karjerā ir atstājis, nez kāpēc jālaužas tieši trenēt, ja organizatoriskais darbs labi sanāk.
pilnigi piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 11:30, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Pirmkart, tu tads esi.
Otrkart,tups kaa zabaks.
Treskart,pedin.s un vispar tevi vajadzetu saukt par meiteni! Vai ari tu joprojam nezini savu dzimumu?
ha ha ha Tu tak esi nožēlojams, pilnīgi skumji paliek. Nevari normāli neko atspēkot un tad jau tik pie apvainojumiem jāvēršās

     [+] [-]

, 2021-09-02 11:48, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Namejs jau nemaz nezina, ka Islande bija ļoti tuvu tam, lai kvalificētos arī EURO 2020. Viņš ierauga, ka Islande nav kvalificējusies, tātad viss - viņiem vairs nekā laba futbolā nav.
Henrijam - sehr gut! Islande kapājas kā velni pēdējā desmitgadē. Un, lai cik sens kolēģis un čoms man būtu Uldriķis seniors, futeni es Latvijas līmenī neskatos. Priekš kam? Nervus pabojāt var arī citos variantos.
Un ar briesmīgu nožēlu atceros senseno spēli Latvija - Austrija. Bija algas diena un mēs bariņā aizstartējām uz futeni. Ģīmjus rādija Panorāmā un citos Tv janālos. jo bijām nokrāsojuši purniņus. Ar bābu lūpukrāsām, sarkanbaltsarkani. Zeiberliņš toreiz iespēra divus, un mūsējie tiešām spēlēja labi.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 11:51, pirms 4 gadiem
Cerams Dainis un Askolds izdarīs secinājumus, kuriem spēlētājiem jāspēlē pamatsastāvā🤷

  +2 [+] [-]

, 2021-09-02 16:25, pirms 4 gadiem
Vakar biju aizbraucis līdzi fāteram uz foreļu dīķi. Pa tumsu ir labāk. Šodien ierakstu paskatījis. Ļoti bēdīga uzvara. Piespēles pēc 2, 3 pieskārieniem Ja uzreiz tad baigi šķībi. Lēns uzbrukuma temps. Visi pastnieki atskrējuši atpakaļ. No flanga svecītes. Tās mierīgi atsit muitnieki. Lamzaks Uldriķis nespēj bumbu savaldīt. Emsis , Zjuza tukšas vietas. Kazkēvičcam pēc atbildes gola atslēdzās smadzenes. Takoj futbol.......

     [+] [-]

, 2021-09-02 18:14, pirms 4 gadiem
Ko var labs , zinošs treneris parādīja Hartlijs hokejā , un Kēls volejbolā. Daiņuks var viņiem ūdeni padot.

     [+] [-]

, 2021-09-02 23:11, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Henrijam - sehr gut! Islande kapājas kā velni pēdējā desmitgadē. Un, lai cik sens kolēģis un čoms man būtu Uldriķis seniors, futeni es Latvijas līmenī neskatos. Priekš kam? Nervus pabojāt var arī citos variantos.
Un ar briesmīgu nožēlu atceros senseno spēli Latvija - Austrija. Bija algas diena un mēs bariņā aizstartējām uz futeni. Ģīmjus rādija Panorāmā un citos Tv janālos. jo bijām nokrāsojuši purniņus. Ar bābu lūpukrāsām, sarkanbaltsarkani. Zeiberliņš toreiz iespēra divus, un mūsējie tiešām spēlēja labi.
Zeiberlińš, Drupass, Intenbergs
Austrietis Žeńa Miłevskis
Toreiz labi iedzēräm, cik atceros. Tie tik bij laiki, tas tik bij fūzis